Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
De console liep meerdere keren vast. Spel er uitgehaald en een behoorlijke klap op de Xbox360 gegeven en toen heeft het apparaat weer een half uur gewerkt. Nadat CoD4 weer vastliep kreeg ik de beruchte drie rode knipperende lampjes.
MFR Date: 19 september 2006
Morgen Microsoft maar eens bellen.
Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45
Anoniem: 6153
Begrijp de frustratie wel, hoor ....b0p schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:35:
Vanavond heeft mijn Xbox360 het begeven tijdens MP CoD4.
De console liep meerdere keren vast. Spel er uitgehaald en een behoorlijke klap op de Xbox360 gegeven en toen heeft het apparaat weer een half uur gewerkt. Nadat CoD4 weer vastliep kreeg ik de beruchte drie rode knipperende lampjes.
MFR Date: 19 september 2006
Morgen Microsoft maar eens bellen.
BTW : Is :
[list]
• al gebeld met MS of nog niet ?
• enige zichtbare beschadiging aangebracht aan de console bij de uitvoering van deze corrigerende klap ?
• of wordt in dat gesprek met MS wel of niet melding gemaakt van deze uitbraak van agressie jegens een weerloos apparaat
[/list]
Anoniem: 6153
Een nieuwe Elite dus ? En je oude stuur je op en/of verkoop je door zeker ....Anoniem: 51473 schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:09:
Mijn problemen zijn opgelost. Ik kreeg steeds freezes in meerdere games. Geen geluid, geen buttons die werkte niets.
Hoe ik het heb opgelost? Heb een nieuwe gekocht
Zat het hem toch in de 360 zelf! HDD en voeding geprobeerd, maar lag echt aan de console zelf.
Hij lijkt wel een stuk minder warm te worden.
Worden alle 360's die naar reperatie gaan uitgerust met zo'n extra koelblok?
Anoniem: 71735
http://www.anandtech.com/gadgets/showdoc.aspx?i=3152&p=5
edit, dit is een reactie op amoi dinsdag 27 november 2007 06:58
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 71735 op 27-11-2007 21:42 ]
Moet wel de verzendkosten zelf betalen dit keer (normaal betaal je geen verzendkosten daar) maar dat boeiet me niet, beter dan het hele spel opnieuw te moeten kopen
Nu krijg ik een telefoontje terug dat mijn XBOX nu de 'speciale' procedure doorloopt. Er werd nog expliciet vermeld dat dit geen versnelde was. Ik ben hem nog steeds 10 tot 15 werkdagen kwijt, maar hij werd of helemaal vervangen of het moederbord en de drive worden vervangen door Revisie A onderdelen of zo. Dit zouden dus de nieuwe onderdelen moeten zijn die ook naar retailers gaat. Met andere woorden, iedereen die zijn xbox opstuurt krijgt crap in zijn xbox en de tweede keer wordt er pas wat aan gedaan (hopelijk). Ik kan dit niet escaleren want daar hebben ze geen mogelijkheden voor. Het enige wat ik kan doen is een brief sturen naar Microsoft Nederland (wat ik dus ook ga doen).
Dit valt me zo onwijs tegen van Microsoft. Had echt betere service verwacht.
Nog een keer geklaagd. Nu beloven ze een draadloze controller erbij...
Maar ze hebben geen post adres om een klacht naar te sturen

[ Voor 6% gewijzigd door ViNcE op 28-11-2007 19:39 ]
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Vorige week bevestigde UPS dat ze dus m'n xbox officieel kwijt zijn geraakt. Dat vorige week doorgegeven aan MS, na veel bellen afgelopen week wat de status was bij hun. Kreeg ik zojuist te horen dat ze nog 5 dagen nodig hebben om hier een uitspraak over te doen....WTF???
Bah, denk dat ik maar eens contact opneem met ms nederland, vind dit geen nette gang van zaken, dat ze 1 of 2 dagen nodig hebben om nieuwe xbox te sturen ok, maar het is complete onzin dat ze hiervoor 2 weken de tijd nemen.
Dit is tegenwoordig al de versnelde procedure, 10-15 werkdagen. De "Gewone" procedure bedraat nu ongeveer 25 werkdagen schijnbaar...ViNcE schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:15:
Er werd nog expliciet vermeld dat dit geen versnelde was. Ik ben hem nog steeds 10 tot 15 werkdagen kwijt,
Anoniem: 200630
Anoniem: 241441
ik mocht m'n xbox laten inruilen voor een andere (geen nieuwe, refurbished) maar helaas, hij is inmiddels alweer opgehaald
Krijg wel Gears Of War ter compensatie
De 4de was een splinternieuwe (MFD: 26-8-2007) met een brief erbij dat het nieuwe serienummer op mijn naam was geregistreerd, de oude verwijderd en dat ik opnieuw 3 jaar garantie heb.
Ik zet dat ding aan, speel een uur en wat denk je? RRoD. Paar weken later gerepareerd terug met draadloze controller (waar ik er al twee van had) en GoW ter compensatie.
Ik heb geen klachten over de support. Zij kunnen er niets aan doen dat Microsoft troep produceert en ze handelen voor mij althans alles perfect af. Ik neem het Microsoft wel zeer kwalijk dat ze zulke teringzooi durven te verkopen en dat ze er zo slecht mee omgaan. We zijn een paar jaar verder en de problemen zijn NOG niet opgelost. Nieuwe consoles gaan dus gewoon net zo hard verrot als de oude en gerepareerde zijn ook zeker geen garantie dat ze niet kapot gaan.
Zoals hierboven terecht gezegd: het is niet de vraag of tie kapot gaat maar wanneer. En ik vind het een lame excuus om te zeggen dat alles wel een keer kapot gaat. Een product heeft een bepaalde levensverwachting en daar voldoet dit overduidelijk niet aan.
My 2 cents.
Helemaal mee eens!InflatableMouse schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:06:
Ik zit op mn 5de xbox360 ondertussen.
De 4de was een splinternieuwe (MFD: 26-8-2007) met een brief erbij dat het nieuwe serienummer op mijn naam was geregistreerd, de oude verwijderd en dat ik opnieuw 3 jaar garantie heb.
Ik zet dat ding aan, speel een uur en wat denk je? RRoD. Paar weken later gerepareerd terug met draadloze controller (waar ik er al twee van had) en GoW ter compensatie.
Ik heb geen klachten over de support. Zij kunnen er niets aan doen dat Microsoft troep produceert en ze handelen voor mij althans alles perfect af. Ik neem het Microsoft wel zeer kwalijk dat ze zulke teringzooi durven te verkopen en dat ze er zo slecht mee omgaan. We zijn een paar jaar verder en de problemen zijn NOG niet opgelost. Nieuwe consoles gaan dus gewoon net zo hard verrot als de oude en gerepareerde zijn ook zeker geen garantie dat ze niet kapot gaan.
Zoals hierboven terecht gezegd: het is niet de vraag of tie kapot gaat maar wanneer. En ik vind het een lame excuus om te zeggen dat alles wel een keer kapot gaat. Een product heeft een bepaalde levensverwachting en daar voldoet dit overduidelijk niet aan.
My 2 cents.
Xbox support heeft mij ook iedere keer goed geholpen, daar heb ik geen klachten over, oke uitzondering was 1 gast die zei: "ik weet niet wat ze in het repair center doen, dat weet jij denk ik beter dan ik", zoiets zeg je toch niet als support medewerker
Voor de rest: beetje brutaal zijn helpt, heb er bijna een vervangend toestel aan overgehouden (als die niet al was opgehaald) en een gratis game. Mocht ie weer kapot gaan, dan lul ik me een gratis wireless controller erbij
Mijn xbox had mn forza 2 gemold. Krijg ik eerst een ventje aan de lijn en die zei het volgende : Ooh de bundle copy, jaaaaa dat is een productiefout, ik stuur een nieuwe!
Krijg ik later een mailtje met 38miljoen spelfouten en daarin stond dat ik het reguliere dicsreplacement programma moest doen......
Ik ben blij dat sommige er nog om kunnen lachen. Ik vind de 'compensaties' die je krijgt echt een joke. Vandaag is me toegezegd dat mijn xbox snel terugkomt en daar hoop ik dan op. Als het toch langer gaat duren, of hij gaat weer binnen een week kapot ga ik echt geen genoegen nemen met een launch game of een wireless controller. Het enige wat MS kan doen om een kwalitatief slecht product toch nog goed te maken is met uitstekende service. En wat doen ze? Alle xboxen die voor het eerst worden terug gestuurd worden gefixed met onderdelen van andere crappy xboxen. In de hoop dat deze langer mee gaat dan eerst. Als deze een paar maanden later weer kapot gaat heb je gewoon weer pech. Pas als dit snel gebeurd krijg je een 'nieuwere versie'. Lekkere service...Duuvel schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:12:
[...]
Helemaal mee eens!
Xbox support heeft mij ook iedere keer goed geholpen, daar heb ik geen klachten over, oke uitzondering was 1 gast die zei: "ik weet niet wat ze in het repair center doen, dat weet jij denk ik beter dan ik", zoiets zeg je toch niet als support medewerker![]()
Voor de rest: beetje brutaal zijn helpt, heb er bijna een vervangend toestel aan overgehouden (als die niet al was opgehaald) en een gratis game. Mocht ie weer kapot gaan, dan lul ik me een gratis wireless controller erbij
Ik kan hier wel over door gaan, maar ik wacht eerst maar even of ik mijn xbox inderdaad zo snel terug krijg als beloofd.
Wel humor vind ik het dat ze daar ook op GoT komen. Dus als je dit leest: *Fingers crossed*
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
De Xbox360 heeft na een dag niet gebruikt te zijn weer een aantal dagen redelijk gewerkt. Alleen vanavond weer een RRoD met CoD4 MP en toen gelijk met MS gebeld. Als het goed is kan ik morgen een afspraak maken met UPS.Anoniem: 6153 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:43:
[...]
Begrijp de frustratie wel, hoor ....![]()
BTW : Is :
[list]
• al gebeld met MS of nog niet ?
• enige zichtbare beschadiging aangebracht aan de console bij de uitvoering van deze corrigerende klap ?
• of wordt in dat gesprek met MS wel of niet melding gemaakt van deze uitbraak van agressie jegens een weerloos apparaat
[/list]
Heb geen (zichtbare) schade toegebracht met mijn schouderklopje/corrigerende tik en dus ook niet gemeld.

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45
doe maar de gpuAnoniem: 241441 schreef op zondag 02 december 2007 @ 12:07:
weer een COD4 Mp geval, echt die game lijkt de xbox zo heet te maken dat hij het begeeft: Wie zijn xbox is stuk gegaan by COD4 mp Zou best kunnen als de game te veel vraagt van de Cpu
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Anoniem: 140372
als een game teveel vraagt van zijn hardware zou de game gaan schokkenAnoniem: 241441 schreef op zondag 02 december 2007 @ 12:07:
weer een COD4 Mp geval, echt die game lijkt de xbox zo heet te maken dat hij het begeeft: Wie zijn xbox is stuk gegaan by COD4 mp Zou best kunnen als de game te veel vraagt van de Cpu
Is voor mij de 2e keer dat ie kapot gaat. Eerste keer was nadat ik 'm 2 dagen had0102 unknown error - littereally means the console does not know what is wrong. possibly a short or cold solder joint somewhere (2 reports of people repairing this, one was removing moisture build up inside the console, the other used a hot-air rework to reflow the BGA Ram chips)

Morgen direct maar ff aan de lijn hangen
Dat zeg ik!
Echter als ik hem 30+ min zo laat staan en dan aan/uit zet, kan ik zonder problemen gamen ??
Hij zal wel even warm moeten worden met deze koude dagen....
Heb wel een ups ticket besteld maar kan ik tenminste nog even vooruit...
Dat zeg ik!
Ik heb er één en deze werkt nog steeds prima gelukkig
Niet om mensen voor het hoofd te stoten, maar het ligt er ook een beetje aan hoe je met het ding om gaat. Staat ie in/op een stevige kast of op een gammel kastje/tafeltje, staat ie op het tapijt, hoe vaak stofzuig je de kamer waar het ding in staat, heeft het kastje waar hij in staat goede airflow, heb je aan alle kanten (behalve de onderkantgise schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:59:
Ik blijf me erover verbazen dat er mensen zijn die al echt aan hun 5e 360 console bezig zijn
Ik heb er één en deze werkt nog steeds prima gelukkig
* pagani heeft 'm nu 6 maanden probleemloos
[ Voor 3% gewijzigd door pagani op 03-12-2007 15:06 ]
Het is denk ik ook een kwestie van pech hebben. Mijn xbox staat dus stabiel, met ruimte omheen, liggend, zonder kat eropjohnnyv.nl schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:05:
[...]
Niet om mensen voor het hoofd te stoten, maar het ligt er ook een beetje aan hoe je met het ding om gaat. Staat ie in/op een stevige kast of op een gammel kastje/tafeltje, staat ie op het tapijt, hoe vaak stofzuig je de kamer waar het ding in staat, heeft het kastje waar hij in staat goede airflow, heb je aan alle kanten (behalve de onderkant) zeker 5-10 cm speling, staat hij rechtop of ligt ie, woon je naast een spoorlijn, slaapt je kat er op etc.
* cdl heeft 'm nu 6 maanden probleemloos
Dat zeg ik!
Doen ze niet en is ook geen goeie marketing stunt.Dr.Philly.nl schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:38:
De mijne (mijn eerste) kreeg een RROD bij het spelen van COD4, zwaar klote natuurlijk. Het duurde bij mij dus 19 maanden voor ie de geest gaf. Mijn XBOX is nu anderhalve week weg. Ik heb nog gevraagd; als ik nou zou bij betalen of ik dan niet een 'Elite' kon krijgen ter vervanging! Daar konden ze niet op ingaan zij de helpdesk medewerker. Jammer natuurlijk want het zou natuurlijk een mooie marketing stunt zijn geweest. en volgens mij ook goedkoper voor hun
Dan gaat iedereen die geen Elite heeft ervoor zorgen dat de console RROD gaat geven.
da is niet altijd waar, Cpu en videokaart worden extreem warm door intense gebruik: geloof meAnoniem: 140372 schreef op zondag 02 december 2007 @ 16:20:
[...]
als een game teveel vraagt van zijn hardware zou de game gaan schokkenUitvallen is echt niet spel afhankelijk hoor, mensen spelen gewoon allemaal hetzelfde spel op het moment.
weet waarover ik spreek. Maar inderdaad schokken zou een voorbode kunnen zijn, maar een freeze ook. En denk maar eens hoeveel eerst een aantal freezes kregen voor de Ring of Death
Niet 100% zeker maar toch iets om aan te denken hoor, Check uitvalstijging vanaf COD4, trouwens ik mocht een uur Gears of War spelen: np ik speelde COD4 freeze after freeze mmmmh
iedereen speelt gewoon cod4, daardoor lijkt het alsof t door cod4 komt.
als één of ander arcade spelletje op het moment het beste spel was zou iedereen dat spelen, en zou jij zeggen dat een arcade spelletje de gpu teveel belast
Had je ook in de tijd van Forza, weer het zelfde verhaal.Anoniem: 140372 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 07:40:
der is helemaal geen uitvalsstijging sinds cod4.
iedereen speelt gewoon cod4, daardoor lijkt het alsof t door cod4 komt.
als één of ander arcade spelletje op het moment het beste spel was zou iedereen dat spelen, en zou jij zeggen dat een arcade spelletje de gpu teveel belast
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Dus omdat jouw xbox steeds vastloopt op CoD concludeer jij dat alle xboxen kapot gaan door het spelen van CoD.Anoniem: 241441 schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:37:
[...]
da is niet altijd waar, Cpu en videokaart worden extreem warm door intense gebruik: geloof me
weet waarover ik spreek. Maar inderdaad schokken zou een voorbode kunnen zijn, maar een freeze ook. En denk maar eens hoeveel eerst een aantal freezes kregen voor de Ring of Death
Niet 100% zeker maar toch iets om aan te denken hoor, Check uitvalstijging vanaf COD4, trouwens ik mocht een uur Gears of War spelen: np ik speelde COD4 freeze after freeze mmmmh
Ik heb een maand CoD gespeeld, nog nooit uitgevallen. Idem bij GoW.
Ik sta een beetje in dubio. Ik heb nu dus een 360 met RROD die ik moet gaan opsturen, maar als die dan (gerepareerd) nog steeds problemen kan vertonen dan heb ik liever een nieuwe met HDMI en falcon-chipset. Bestaat er een kans dat ze me zo eentje terugsturen of doen ze dat niet?
Anoniem: 86399
Ik had er een met HDMI en ze stuurden me een zonder terug.beantherio schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:36:
Komt het eigenlijk nog voor dat ter reparatie aangeboden 360's compleet vervangen worden door een nieuw exemplaar?
Ik sta een beetje in dubio. Ik heb nu dus een 360 met RROD die ik moet gaan opsturen, maar als die dan (gerepareerd) nog steeds problemen kan vertonen dan heb ik liever een nieuwe met HDMI en falcon-chipset. Bestaat er een kans dat ze me zo eentje terugsturen of doen ze dat niet?
Wel vreemd: ik belde XBOX dat mijn tracking nummer niet werkte, kreeg ik het advies om UPS te bellen. Bel ik UPS kreeg ik het advies om XBOX te bellen. Bel ik naar XBOX, kreeg ik het advies om te wachten..... of anders UPS maar weer bellen.
Ze hebben beloofd om of een nieuwe XBOX te sturen of iig allemaal nieuwe onderdelen (revisie A noemden ze dat, iig materiaal wat ook naar retailers gestuurd wordt. Aangezien deze allemaal HDMI capable zijn ben ik benieuwd of die van mij dat ook kan. Hoe controleer ik dit? Of ik ben weer gewoon genaaid en heb weer een oud systeem gekregen. Nou ja, op hoop van zegen.
Mijn BGG profiel
Aan de HDMI-poort op de achterkant?ViNcE schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:24:
Hoe controleer ik dit? Of ik ben weer gewoon genaaid en heb weer een oud systeem gekregen. Nou ja, op hoop van zegen.
Duh, lekker slim van mij. Ik dacht dat gewoon via de gewone xbox aansluiting ging. Nou, dan ben ik weer gewoon genaaid. Laat ik er maar vanuit gaan dat hij binnen een paar maanden weer kapot is.
Mijn BGG profiel
Serieus??Anoniem: 86399 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:44:
[...]
Ik had er een met HDMI en ze stuurden me een zonder terug.
Dat zou ik dus absoluut niet slikken!
Dat hoeft toch niet? Je kan ook gewoon een nieuw moederbord gekregen hebben?ViNcE schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:32:
[...]
Duh, lekker slim van mij. Ik dacht dat gewoon via de gewone xbox aansluiting ging. Nou, dan ben ik weer gewoon genaaid. Laat ik er maar vanuit gaan dat hij binnen een paar maanden weer kapot is.
Staan meer gevallen van in deze thread. Ik vind het ook erg vreemd, als jij een HDMI TV hebt en die connectie nodig hebt geven ze jou op deze manier toch een nutteloze console terug?Duuvel schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:21:
Serieus??
Dat zou ik dus absoluut niet slikken!
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
ja krijgt een nieuwe en je hebt geen bon nodig. Alleen je registratie code wat op de achterkant staaterhan12 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:17:
ik heb een xbox360 waarvan waarschijnlijk de dvd drive kapot is. als ik er een spel in stop, zegtie 9 van de 10 keer, 'place this disc in a xbox 360' of 'play dvd'....... krijg ik een nieuwe als ik hem opstuur?en moet je bon erbij zitten?
Heb COD4 dit weekend bijna in één ruk uitgespeeld en niets van problemen gehad.
Volgens mij is airflow ook heel belangrijk. Mijn xbox ligt plat op een beugel van vogels en zweeft zodoende dus een paar meter boven de grond (die vogels houder is eigenlijk enkel 2 dunne latjes).
Hier ligt hij dus op, waardoor hij zowel boven als onderaan genoeg frisse lucht krijgt :

Heb al eens een paar keer uit nieuwsgierigheid na een game sessie gevoeld aan m'n xbox 360, maar ik kan niet echt zeggen dat die stevig warm wordt, komt in ieder geval totaal niet in de buurt van de hitte die m'n laptop genereert.
vogels.nl speelt niet netjes met image linking
[ Voor 33% gewijzigd door denivan op 06-12-2007 21:51 ]
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"
Dat hoor je dan, zij hebben een actuele "wachttijd".erhan12 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 22:24:
oke mooi, dan bel ik ze morgen. hoelang duurt het ongeveer voordatie trug is?
En trouwens, je krijgt geen doos, die moet je zelf even ergens vandaan vissen. (kostte mij nog behoorlijk wat moeite, het mag namelijk niet de originele doos zijn)
[ Voor 26% gewijzigd door HendrikN op 05-12-2007 23:06 ]
Nouja, het mag wel de originele doos zijn maar dan zie je je xbox ook nooit meer terug... Ze vertellen je het niet te doen voor de simpele reden dat het dan gestolen kan worden...HendrikN schreef op woensdag 05 december 2007 @ 23:05:
[...]
Dat hoor je dan, zij hebben een actuele "wachttijd".
En trouwens, je krijgt geen doos, die moet je zelf even ergens vandaan vissen. (kostte mij nog behoorlijk wat moeite, het mag namelijk niet de originele doos zijn)
Iemand had hier een tip over geplaatst. Bij het postkantoor doos nummer 6 geloof ik. Heb ik ook gedaan en gaat prima. Kost je misschien 3/4 euro, maar ben je wel klaar.HendrikN schreef op woensdag 05 december 2007 @ 23:05:
[...]
En daarna idd de retour doos bewaren...
Mijn BGG profiel
Anoniem: 86399
Ja, en dan zeggen ze: sorry, die is net weg, maar wil je misschien doos nummer 7?erhan12 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:35:
dus bij het postkantoor vraag ik om doos nummer 6?
Just kidding, nummer 6 is gewoon een type doos, ze weten wel wat je bedoelt.
75 cent voor een doos redelijk goed koop, je kan ook kijken bij een supermarkt hebben ze dozen genoeg. mag namenlijk wel opdruk op zitten ik had het verzonden in een doos always maandverbandViNcE schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:58:
[...]
Iemand had hier een tip over geplaatst. Bij het postkantoor doos nummer 6 geloof ik. Heb ik ook gedaan en gaat prima. Kost je misschien 3/4 euro, maar ben je wel klaar.
En daarna idd de retour doos bewaren...
[ Voor 9% gewijzigd door amoi op 07-12-2007 07:28 ]
Eindelijk na (exact) 2 mnd m'n xbox terug van reparatie.
Ik heb wel nog een klacht naar mircosoft (amsterdam en ge-cc-ed aan xbox support) ingediend over de gang van zaken. Snap nog steeds niet waarom ze 3 weken nodig hadden om een nieuwe xbox te sturen nadat UPS toegegeven had dat ze pakket kwijt zijn geraakt.
Nja, wellicht dat daar nog iets uit gaat komen, wil in iedergeval 2 maanden Live vergoeding.
Mja, kan in iedergeval weer xboxen.
Oh ja nieuwe is uit september (weet week niet zo van buiten) maar heeft helaas nog geen HDMI.
Ik heb een krassende dvd-drive, eerste keer hadden ze ook al het moederbord vervangen, 2e keer terug, met een BRIEF erbij dat de dvd-drive kapot is en NIET het moederbord....ik pak m verder niet uit, dit wordt weer een retourtje....PFFFFFFFFFFFFF
De doos was wel snel terug, vorige week vrijdag aangekomen in repair center, vandaag terug (eigenlijk gister maar toen was er niemand thuis)
Had ik maar een ps3 gekocht...
Anoniem: 237666
ik zou mijn geld terugeisen en vervolgens een nieuwe kopen.Joost79 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:29:
Eindelijk goed nieuws, gisteren belde m'n buurvrouw aan, UPS had bij haar een pakketje afgegeven.
Eindelijk na (exact) 2 mnd m'n xbox terug van reparatie.
Ik heb wel nog een klacht naar mircosoft (amsterdam en ge-cc-ed aan xbox support) ingediend over de gang van zaken. Snap nog steeds niet waarom ze 3 weken nodig hadden om een nieuwe xbox te sturen nadat UPS toegegeven had dat ze pakket kwijt zijn geraakt.
Nja, wellicht dat daar nog iets uit gaat komen, wil in iedergeval 2 maanden Live vergoeding.
Mja, kan in iedergeval weer xboxen.
Oh ja nieuwe is uit september (weet week niet zo van buiten) maar heeft helaas nog geen HDMI.
Dat had ik zo'n Duister van 2e lijn al 3 weken geleden duidelijk proberen te maken. Ik haal wel een nieuwe, dan stuur ik de bon op als bewijs en hoefde die alleen maar dat bedrag te vergoeden....mja, helaas deden ze dat niet....Anoniem: 237666 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:41:
[...]
ik zou mijn geld terugeisen en vervolgens een nieuwe kopen.
Vind sowieso dat er niet echt sprake is van service. Enige nummer wat je krijgt is eerste lijn, het enige wat hun kunnen doen is klachten aannemen en het standaard script voorlezen. Kun je hun niet kwalijk nemen dat gebeurt bij elk call-centre tegenwoordig. Maar ook de 2e lijn is erg weinig service gericht. Nemen geen enkele verantwoordelijkheid voor het probleem en handelen alleen hun eigen taak af.
Zo had ik in m'n mails en telefonisch meerdere malen doorgegeven dat ik de xbox niet thuis wilde ontvangen (ivm. niet aanwezig zijn overdag) maar op een ander adres, uiteindelijk wordt ie klakkeloos naar mij thuis verzonden. Dankzij m'n buurvrouw heb ik em toch nog op tijd ontvangen...
Snap niet dat microsoft mij (de klant) de dupe laat worden van de administratieve afhandeling van de schade-claim tussen UPS en microsoft. Een service gericht bedrijf stuurt in de tussentijd al een nieuw product op (of vergoeding), omdat ze weten dat deze administratie alleen maar tijd kost.
Zolang het repair proces zonder problemen verloopt is er niets aan de hand, maar zodra er afgeweken wordt van de standaard procedures loopt het helemaal vast en mag jij als klant zelf gaan zoeken naar een oplossing. Enige wat je dan kunt doen is bellen, mailen en blijven bellen, daar moeten ze toch echt iets aan verbeteren.
Ik heb aangegeven dat ik een nieuwe of in ieder geval een vervangende xbox wil, mijn eigen wil ik NIET meer terug zien!
Hij ging de mail doorsturen naar een "andere" afdeling, en dan word ik binnen 24 uur teruggebeld. Ben benieuwd!
Iemand deze procedure ook al eens gehad?
zoja, met welk resultaat?
*hier*Duuvel schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:30:
Weer gebeld met support, gast heeft me 15 minuten in de wacht gezet en overlegd, is helemaal niks uitgekomen
Ik heb aangegeven dat ik een nieuwe of in ieder geval een vervangende xbox wil, mijn eigen wil ik NIET meer terug zien!
Hij ging de mail doorsturen naar een "andere" afdeling, en dan word ik binnen 24 uur teruggebeld. Ben benieuwd!
Heb uiteindelijk die 360 maar de deur uitgedaan en een ander gekocht. Probleem is namelijk dat "Microsoft" nu volhoudt dat je niet kan aantonen dat de 360 niet werkt. Logischerwijs is dat ook zo, tenzij je nu je 360 aanzet en direct exact dezelfde klachten kan aantonen. Het is jouw verhaal (zonder de 360 open te maken) tegen die van hun (dat de 360 nu weer werkt).
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Lees m'n bovenstaande post. 2e lijn gaat je terugbellen, binnen 24u zie ik niet gebeuren, heb zelf ook 3 keer moeten bellen voordat ze me uiteindelijk belde.Duuvel schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:30:
Weer gebeld met support, gast heeft me 15 minuten in de wacht gezet en overlegd, is helemaal niks uitgekomen
Waarschijnlijk zullen je ze een nieuwe doos opsturen vanuit frankfurt.
In hoeverre die echt nieuw is weet ik niet, de "nieuwe" die ik gekregen heb heeft een fabricage datum in september. Maar geen HDMI terwijl, zou dus goed kunnen dat ze op een gerefurbished doos een nieuwe productiedatum plakken.
Mja, zolang daarmee je klacht is opgelost en je weer kunt xboxen is dat toch het meest belangrijkste.
Oh ja, het email adres van 2e lijn is xboxsup2@microsoft.com gewoon mailen en je callnummer in het subject zetten, kun je ze zelf ook "spammen" en aandringen op oplossing.
Ik ben zelf ook overal achter aan blijven mailen en bellen want ik kreeg niet de indruk dat de terugbel-termijnen die bij de helpdesk genoemd worden echt worden nageleefd.
Sorry, maar ik lees nu gewoon wat ik je weken terug al heb verteld: je hebt helemaal niks te vertellen over dit soort vermissingen laat staan dat de partijen onderling hier een prio aan geven.Joost79 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:21:*rant over UPS & Microsoft*
Maar ja, blijkbaar zijn er alsnog Tweakers die liever hardhorend zijn dan kleine letters lezen.
Hmmm da's mooiJoost79 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:45:
[...]
Lees m'n bovenstaande post. 2e lijn gaat je terugbellen, binnen 24u zie ik niet gebeuren, heb zelf ook 3 keer moeten bellen voordat ze me uiteindelijk belde.
Waarschijnlijk zullen je ze een nieuwe doos opsturen vanuit frankfurt.
In hoeverre die echt nieuw is weet ik niet, de "nieuwe" die ik gekregen heb heeft een fabricage datum in september. Maar geen HDMI terwijl, zou dus goed kunnen dat ze op een gerefurbished doos een nieuwe productiedatum plakken.
Mja, zolang daarmee je klacht is opgelost en je weer kunt xboxen is dat toch het meest belangrijkste.
Oh ja, het email adres van 2e lijn is xboxsup2@microsoft.com gewoon mailen en je callnummer in het subject zetten, kun je ze zelf ook "spammen" en aandringen op oplossing.
Ik ben zelf ook overal achter aan blijven mailen en bellen want ik kreeg niet de indruk dat de terugbel-termijnen die bij de helpdesk genoemd worden echt worden nageleefd.
Mij boeit het niet zoveel of ik een refurbished krijg, ik wil mijn eigen ding liefst NIET terug
naar xboxsup2 heb ik al eens gemaild, daar heb ik gears of war aan overgehouden hehe, ik ga dit weekend nog maar eens mailen, kijken of ik er dit keer een wireless controller uit krijg
Ik wacht het af, en anders bel ik maandag nog maar eens naar support
Je hebt gelijk, paar weken terug gaf je al aan dat het lang zou duren en je er achter aan moet blijven bellen. Maar 't lijkt me wel zo netjes om uitkomst van het verhaal wel ff in forum te melden (dat is toch ook de bedoeling, problemen en oplossingen geven).MAX3400 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:47:
[...]
Sorry, maar ik lees nu gewoon wat ik je weken terug al heb verteld: je hebt helemaal niks te vertellen over dit soort vermissingen laat staan dat de partijen onderling hier een prio aan geven.
Maar ja, blijkbaar zijn er alsnog Tweakers die liever hardhorend zijn dan kleine letters lezen.
Blijf er wel bij dat dit een process is waar je als klant eigenlijk niet de dupe van mag worden.
Tuurlijk; feedback op dit soort langlopende situaties is natuurlijk altijd handig om te vermelden. Zo weten anderen ook sneller waar ze aan toe zijn als ze dezelfde situatie tegenkomen. En ja, ik snap dat jij vindt dat je als klant hier niet de dupe van moet zijn maar ondanks dat Microsoft miljarden per jaar aan winst heeft, realiseren ze dit alleen door zeer strakke procedures (of dit nou voor een console of voor 100 licenties 2003 Datacenter Server).Joost79 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:55:
[...]
Je hebt gelijk, paar weken terug gaf je al aan dat het lang zou duren en je er achter aan moet blijven bellen. Maar 't lijkt me wel zo netjes om uitkomst van het verhaal wel ff in forum te melden (dat is toch ook de bedoeling, problemen en oplossingen geven).
Blijf er wel bij dat dit een process is waar je als klant eigenlijk niet de dupe van mag worden.
Anoniem: 237666
de mensen aan de telefoon kunnen er niks aan doen, ze worden gecommandeerd door microsoft, zo mogen je niet helpen met je probleem, enkel een afgeraggelde 2e, 3e of 4e hands xbox opsturen. mijne is al een keer weggeweest maar ik ga hem niet weer opsturen. ik weet nu dat enkel de drive krassen maakt, als ik een andere krijg dan heb ik misschien nog meer gebreken. 1 pot nat allemaal
Dus jij neemt een krassende xbox voor lief en laat je games beschadigen?Anoniem: 237666 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 16:29:
het lijkt me tijd voor een nieuwe uitzending van kassa, wat ik hier lees is vaak te gortig gewoon.
de mensen aan de telefoon kunnen er niks aan doen, ze worden gecommandeerd door microsoft, zo mogen je niet helpen met je probleem, enkel een afgeraggelde 2e, 3e of 4e hands xbox opsturen. mijne is al een keer weggeweest maar ik ga hem niet weer opsturen. ik weet nu dat enkel de drive krassen maakt, als ik een andere krijg dan heb ik misschien nog meer gebreken. 1 pot nat allemaal
Heb trouwens m'n compensatiespel ook net binnengekregen, gears of war hehe. Die heb ik nu dubbel, maar de andere gears of war disc is dus verneukt door de xbox. Niet dat ik er wat aan heb nu want de doos gaat weer terug!
edit:
Voor de duidelijkheid: ik was nog niet thuis, m'n pa belde en die zei dat, ik kom hier, ik kijk, het eerste wat ik zie: er zit een Benq drive in
toch weer Motherboard aangekruist, volgens mij hebben ze het expres gedaan, grapjassen
[ Voor 12% gewijzigd door ijskonijn op 07-12-2007 18:10 ]
Bij mij hadden ze ook alleen het motherboard aangekruist, maar had ik had wel nieuwe koeling, dvd drive etc. Die gasten hebben het zo druk dat ze gewoon snel een X zetten en dan weer doorgaan.Duuvel schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:39:
Hmm, ik werd net gebeld door m'n moeder, xbox is terug, ik gevraagd: kijk eens op het papier wat gerepareerd is....staat godverdomme WEER moederbord aangekruist!!!!!
Ik heb een krassende dvd-drive, eerste keer hadden ze ook al het moederbord vervangen, 2e keer terug, met een BRIEF erbij dat de dvd-drive kapot is en NIET het moederbord....ik pak m verder niet uit, dit wordt weer een retourtje....PFFFFFFFFFFFFF
De doos was wel snel terug, vorige week vrijdag aangekomen in repair center, vandaag terug (eigenlijk gister maar toen was er niemand thuis)
Had ik maar een ps3 gekocht...
Als ik mijn xbox opstart met een game erin dan begint de schijf gewoon te draaien met het normale geluid maar dan ineens komt er een naar hard, soort krassend geluid uit (op pagina 50 ofzo zag ik ook iemand met hetzelfde geluid) namelijk heel hard: KGGGGGGGHHH, het lijkt net of de disc gewoon in één keer stopt met spinnen en er een noodrem op gooit, discs zijn tot nog toe nog niet beschadigd (geen krassen)
Is dit het begin van het eind? en wat kan ik hieraan doen?
Dat doet mijn xbox al tijden, en ik kan niet zeggen dat ik er iets geks aan merk verder.gise schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:31:
Ik heb mijn xbox sinds December 2006, tot nu toe nooit problemen mee gehad maar sinds kort heb ik het volgende:
Als ik mijn xbox opstart met een game erin dan begint de schijf gewoon te draaien met het normale geluid maar dan ineens komt er een naar hard, soort krassend geluid uit (op pagina 50 ofzo zag ik ook iemand met hetzelfde geluid) namelijk heel hard: KGGGGGGGHHH, het lijkt net of de disc gewoon in één keer stopt met spinnen en er een noodrem op gooit, discs zijn tot nog toe nog niet beschadigd (geen krassen)
Heel soms een disc read error, maar dat is eigenlijk vooral bij Fifa 07/08, dus ik vermoed dat daar ook een beetje de kwaliteit van de disc meespeelt
En het is niet dat mijn xbox is een ideale situatie staat, stapels doosjes er bovenop, samen met 1 van mijn speakers, en toch stampt ie vrolijk door.
GO GO XBOX!
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Maar heeft iemand een idee hoe lang die disc-repair-service duurt???
Heb gelijk met het versturen van m'n box m'n Halo3 SE gestuurd, maar nog niets terug gekregen (uiteraard wel naar UK niet met xbox mee naar repair centre).
Baal natuurlijk als een stekker aangezien ik dik tevreden was over deze unit, geen krassen op discs, geen lawaai maakte die en verder tja dik in orde dus. Tijdens het afspelen van een film liep die vast, kreeg daarna een rrod. Na minuutje ging die normaal weer aan waarna hetzelfde weer gebeurde en dat was dan ook echt het laatste wat die deed.
Probeerde net de support te bellen maar die lui hadden last van technische storingen en mocht ik mooi morgen even terugbellen. Goed begin
Dus ik hoef me nog nergens zorgen over te maken? haha het geluid klinkt niet zo geruststellendBM schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:37:
[...]
Dat doet mijn xbox al tijden, en ik kan niet zeggen dat ik er iets geks aan merk verder.
Heel soms een disc read error, maar dat is eigenlijk vooral bij Fifa 07/08, dus ik vermoed dat daar ook een beetje de kwaliteit van de disc meespeelt
En het is niet dat mijn xbox is een ideale situatie staat, stapels doosjes er bovenop, samen met 1 van mijn speakers, en toch stampt ie vrolijk door.![]()
GO GO XBOX!

Bij mij was het na dat geluid gelijk over, en de xbox ligt nog steeds in Duitsland.gise schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:31:
Ik heb mijn xbox sinds December 2006, tot nu toe nooit problemen mee gehad maar sinds kort heb ik het volgende:
Mijn Xbox360 doet dit ook al vanaf het begin. Ik heb veel last van Disc Errors bij Assassin's Creed & Mass Effect. De rest van de games doet dit niet. Ik verwacht dat bij deze twee games de DVD intensiever wordt gebruikt, als bijv. bij Gears of War, of Guitar Hero.gise schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:31:
Ik heb een keer zitten twijfelen of ik hem niet zal omruilen/opsturen, maar als de Disc Errors niet erger worden, toch nog maar niet. Als ik hem overigens in NL kon ruilen tegen een nieuwe Elite (met bijbetaling) zou ik het doen
[ Voor 3% gewijzigd door StarWolfer op 11-12-2007 13:49 ]
Ik heb tot nu toe in één jaar maximaal 5 disc read errors gehad denk ik, wel is Assassin's Creed al een paar keer blijven hangen.StarWolf schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:02:
[...]
Mijn Xbox360 doet dit ook al vanaf het begin. Ik heb veel last van Disc Errors bij Assassin's Creed & Mass Effect. De rest van de games doet dit niet. Ik verwacht dat bij deze twee games de DVD intensiever wordt gebruikt, als bijv. bij Gears of War, of Guitar Hero.
Ik heb een keer zitten twijfelen of ik hem niet zal omruilen/opsturen, maar als de Disc Errors niet erger worden, toch nog maar niet. Als ik hem overigens in NL kon ruilen tegen een nieuwe Elite (met bijbetaling) zou ik het doen.
Omruilen tegen een Elite met bijbetaling zou ik ook wel (en ik denk vele met mij) willen.
-HDMI
-Grote HDD
-Falcon (plus de daarbij betere koeling etc.)
Hij is zojuist teruggekomen uit Duitsland, met een prachtige nieuwe (stillere!) philips DVD-drive (dit stond ook op het formuliertje). in minder dan 2 week is alles dus eigenlijk perfect afgehandeld. Hulde.HendrikN schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:33:
Schaamteloze c/p uit het xboxtopic:
Jammer pindakaas, vanmiddag is mijn 360 (Dec. 2006) dan toch overleden. Althans; de DVD-drive. Ik wilde voor het eten nog gauw een potje PES spelen, dus ik stop de DVD in de 360; KGGGGGGGGGHHHH, ik schrik me dood. Ik laat 'm even afkoelen en bekijk de DVD; geen schade. Hmm, dan maar een onschuldige muziek-CD proberen. Precies hetzelfde geluid en... Disc Unreadable!
Wanneer ik nu een DVD/CD probeer komen er 2 zachte piepjes uit het apparaat en een lage bromtoon. Voor de rest doen dashboard/arcade/demo's het allemaal wel. Morgen maar eens een belletje richting klantenservice
Hoewel de UPS-gozer wat minder positief was, die zei dat ik 'm vast wel weer zou zien komende tijd
Anoniem: 131608
Mijn ervaringen (tot nog toe):
4 weken geleden voor het eerst gebeld. Volgens de persoon aan de telefoon moest ik UPS labels van hen toegestuurd krijgen. Hierbij voor verzending per e-mail gekozen (leek mij sneller). De labels zouden binnen 3 dagen binnen zijn.... niet dus....
Opnieuw gebeld. Kennelijk stond mijn e-mail adres niet correct in het systeem (dat terwijl ik het nog uitgespeld heb, maar de help desk medewerker leek het prettig een extra 'm' op het eind toe te voegen). Affijn.... nieuw referentie nummer aangemaakt en een nieuwe order. Binnen 24 uur zou ik mijn labels, via e-mail, moeten hebben. 3 dagen later.... nog steeds geen labels.
Opnieuw gebeld. Kennelijk kan men bij Microschoft de oude order niet uit het systeem krijgen, wat ze belet om een nieuwe order aan te maken. Kennelijk is men vergeten de "delete" toets te implementeren. Er wordt mij verteld dat het wel 10 (!) werk dagen kan duren voordat dit verholpen is. Zal wel nodig zijn om die "delete" toets te implementeren. 2 weken later.... nog steeds geen labels.
Opnieuw gebeld. Dit keer wil men rechtstreeks UPS benaderen (buiten het systeem om). Er wordt mij gegarandeerd dat er uiterlijk dinsdag (gisteren dus) iemand van UPS bij mij op de stoep moet staan. Guess what.... weer niemand....
Ondertussen vier weken verder en ik mag vandaag weer in de telefoon klimmen.
Wat mij nog het meest stoort is dat niemand daar de moeite neemt om je even te mailen en/of bellen dat er problemen zijn. Als je er niet steeds zelf achteraan gaat dan kun je wachten tot St.Juttemis.
Ik was mij er al van bewust dat Microsoft bagger software maakt, en door recente ervaringen met de Xbox ook ontdekt dat ze bagger hardware bouwen. Maar nu blijkt de support ook nog eens bagger te zijn.
Voor mij in ieder geval nooit weer een Microschoft produkt. Gelukkig heb ik een iMac voor m'n "computing needs". En de Xbox 360 gaat in de verkoop (als ik hem ooit gerepareerd krijg) en wordt vervangen door een PS3.
To be continued.... (?)
Ik had een betere ervaring binnen 1 dag de ups label via email, en na de pickup stond hij 1 dag later bij het repair center.Anoniem: 131608 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 08:27:
Wat mij nog het meest stoort is dat niemand daar de moeite neemt om je even te mailen en/of bellen dat er problemen zijn. Als je er niet steeds zelf achteraan gaat dan kun je wachten tot St.Juttemis.
Ik was mij er al van bewust dat Microsoft bagger software maakt, en door recente ervaringen met de Xbox ook ontdekt dat ze bagger hardware bouwen. Maar nu blijkt de support ook nog eens bagger te zijn.
Voor mij in ieder geval nooit weer een Microschoft produkt. Gelukkig heb ik een iMac voor m'n "computing needs". En de Xbox 360 gaat in de verkoop (als ik hem ooit gerepareerd krijg) en wordt vervangen door een PS3.
To be continued.... (?)
Ben het met je eens dat ze inderdaad mogen checken of je de ups label binnen hebt. Echter aan de emails te zien schieten ze iets af via een webinterface bij ups zelf. Dus ze zullen daar geen feedback van krijgen en dus niet kunnnen opvolgen.
Jammer van je slechte support ervaring, maar dat maakt de 360 als gaming platform niet slecht.
Inderdaad hardware heefft een hoog uitvalpercentage, maar ze doen er na mijn mening wel wat aan...
de klantenservice werkte al net zo goed als m'n xbox.
dan geef ik u nog even het referentienummer van dit gesprek door..momentje hoor... *klik* tuut tuut tuut
ik wacht wel even af of dat ding voor ups per mail komt en anders bel ik nog wel een keer
edit:
net dat ding in m'n mail gekregen. Ondanks dat ik m'n naam en adres meerdere malen letter voor letter opgenoemd heb klopt geen enkele regel van m'n adres
vanavond maar weer even bellen voor een nieuwe bon oid. Zo zie ik dat ding nog niet terug naar m'n huis komen
[ Voor 28% gewijzigd door Kaasplank op 12-12-2007 17:12 ]
Mijn BGG profiel
het is muziek van "Air" een franse groep...ViNcE schreef op woensdag 12 december 2007 @ 17:04:
Totaal niet boeiend, maar de muziek van de XBOX helpdesk kwam me zo bekend voor. Volgens mij wordt dit ook gedraaid bij de eerste aflevering van Veronica Mars....
Elect a clown, expect a circus.
Air ken ik wel (van het fantastische All I need), maar volgens mij is het niet kelly watch.... dat is toch wel een redelijk bekend nummer (tafeltennis videoclip)...HendrikN schreef op woensdag 12 december 2007 @ 19:45:
Het was een nummer van het album Moon Safari, ik denk dat het "Kelly watch the stars is , maar ik weet het niet zeker
Zal de cd eens opzoeken, nu word ik wel nieuwsgierig. En anders kijken of het bij Veronica Mars op de aftiteling staat.
Mijn BGG profiel
UPS Is niet veel beter hoor, krijg maandag voicemail "Meneer, ik denk dat wij niet het juiste huisnummer hebben Staan hier met je Xbox (hoe raden ze het) kan jij ons bellen voor een nieuwe afspraak uw trackingsnr is mpmpompojmopojl" dus ik 5 keer voicemail geluisterd om code te ontcijferen,Kaasplank schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:44:
heb net ook maar eens naar xbox gebeld. M'n xbox is stuk gegaan ong 5 minuten na de update![]()
de klantenservice werkte al net zo goed als m'n xbox.
dan geef ik u nog even het referentienummer van dit gesprek door..momentje hoor... *klik* tuut tuut tuut
ik wacht wel even af of dat ding voor ups per mail komt en anders bel ik nog wel een keer
edit:
net dat ding in m'n mail gekregen. Ondanks dat ik m'n naam en adres meerdere malen letter voor letter opgenoemd heb klopt geen enkele regel van m'n adres![]()
vanavond maar weer even bellen voor een nieuwe bon oid. Zo zie ik dat ding nog niet terug naar m'n huis komen
Gebeld naar een helpdesk vol "[nederlandsanderstalige" mensen ok Je adles is ..... 166
Waarop ik neen mijn Adres is 16 B6. "Ok dank u meneel"
Dus vandaag ik naar mijn vrouw 5 keer gebeld geen Xbox. om 16 uur weer voicemail (was op werk)

Morgen komt hij hopelijk naar het goede adres, hopelijk met een goede afloop, goede serienr en frabricatiedatum etc
Ach, ik zal wel weer iemand voor het hoofd stoten maar een iMac is geen serieuze kandidaat als computer en daarbij zijn mijn ervaringen met Microsoft een factor 1000 beter ofzo. Ik hoef maar een hotfix te hebben voor Windows of een troubleticket te openen en zonder enige problemen wordt alles binnen een paar minuten geregeld (en ja, tot op heden geldt dat ook voor het ophalen/terugbrengen van mijn 360's).Anoniem: 131608 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 08:27:... Ik was mij er al van bewust dat Microsoft bagger software maakt, en door recente ervaringen met de Xbox ook ontdekt dat ze bagger hardware bouwen. Maar nu blijkt de support ook nog eens bagger te zijn.
To be continued.... (?)
Het adres waar t vandaan komt? lolAnoniem: 241441 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 22:47:
[...]
Staan hier met je Xbox (hoe raden ze het)
volgens mij gaan er zoveel 360s kapot dat ze onderhand niks anders meer bezorgen
Twee weken geleden weer drie rode ringen.... Gisteren heb ik hem weer helemaal opengehad en weer allemaal doorgelopen smurrie van de koelpasta. Weer schoongemaakt, en nu doetie het weer. Het lijkt wel of hij aandacht nodig heeft
Garantie heeft die van mij niet meer, dus verder niks te vrezen mocht het fout gaan. Ik ben benieuwd hoe lang hij het deze keer volhoudt.

Beauty is in the eye of the beerholder
edit: natuurlijk vervalt dat op het moment dat je koelpasta ziet
[ Voor 25% gewijzigd door HendrikN op 13-12-2007 12:12 ]
Je verpest mijn feestje niet hoor, want mijn garantie verviel al de seconde dat hij gemod werd. (overigens, ik heb hem gemod gekocht via marktplaats)HendrikN schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:41:
Ik wil je feestje niet verpesten, maar op RROD's heb je 3 jaar garantie, en op alle andere dingen 2 jaar.
edit: natuurlijk vervalt dat op het moment dat je koelpasta ziet
Beauty is in the eye of the beerholder
Anoniem: 241441 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 23:22:
UPs is er weer in geslaagd om mijn feestje te vergallen, stuurt microsoft eens mijn box terug in amper 15 dagen, kloot ups mij voor een week. En dan kan ik misschien enkele uren genieten van iemand anders zijn EX-BOX met weet ik welke fabricatiestamp, hdmi of niet. the power of possitive thinkin" maar even dit er is geen enkele console op de markt (except de Wii misschien) die minder uitval heeft dan xbox: Allemaal zelfde simpel dingen om de markt te veroveren Rush Releases noemen ze zo iets.
Ik denk dat hij empathie zoekt, zoals de meeste hier in deze thread, dus ik denk dat het meest gepaste antwoord het volgende is:
Klootzakken!
Dit topic is gesloten.