Xbox 360 defecten topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste
Acties:
  • 18.010 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153905

Krijgen de Xbox 360 die tegenwoordig kapot gaan een extra heatsink ?
Hoe lang kan het nog duren dat er nieuwe en betere hardware word gebruikt zoals de Falcon serie ?
Is het kopen van een Xbox 360 te riskant en kan ik misschien beter wachten tot najaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:20
Anoniem: 153905 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 16:03:
Hoe lang kan het nog duren dat er nieuwe en betere hardware word gebruikt zoals de Falcon serie ?
Is het kopen van een Xbox 360 te riskant en kan ik misschien beter wachten tot najaar ?
- ja, mijn refurb heeft een extra heatsink
- geen idee, niemand die hier iets over kan zeggen
- als ie kapot gaat (enige risico) dan heb je misschien ca. 1-2 maanden geen xbox. als je wacht tot kerst heb je de komende 6 maanden zeker geen xbox

dus riskant is het niet, het is een keuze

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

De Falcon komt waarschijnlijk pas eind 2008/begin 2009 op de markt. Ondertussen lijken ook alle recent geproduceerde Elites de nieuwe heatsink te krijgen, dus ik verwacht dat bij recent geproduceerde Cores en Premiums ook zo is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125531

De nieuwe Falcon komt dit najaar uit! Het werd al door verschillende bronnen bevestigd.
Wil je hier meer info over weten, check ons topic: [Xbox 360] Falcon: de 65nm-revisie van de 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 125531 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 17:59:
[...]

De nieuwe Falcon komt dit najaar uit! Het werd al door verschillende bronnen bevestigd.
Wil je hier meer info over weten, check ons topic: [Xbox 360] Falcon: de 65nm-revisie van de 360
Ik las vandaag een artikel over de eventuele opvolger op de Falcon en die schijnt dus eind 2008/begin 2009 op de markt te verschijnen. Daar was ik even mee in de war. Als je de Falcon ook redelijk onbetrouwbaar blijkt te zijn, dan kun je altijd nog op de opvolger daarvan wachten. ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:08
UPS is in vorm...gisteren een berichtje op mijn thuisadres dat ze me niet thuis hadden getroffen. Meteen gebeld en het adres voor de 2e poging laten wijzigen in mijn werkadres, kwam ook netjes op de tracking te staan. Vanmiddag om 16 uur toch maar eens gebeld en ze hadden inderdaad het nieuwe adres staan...kon tot 18 uur nog worden bezorgd. Tot 18:15 gewacht en je raad het al: helemaal niks.
Vervolgens kom ik thuis en vind ik een briefje dat ze het toch weer daar hebben proberen af te leveren...Weer een nieuw tracknr gekregen, wat het helemaal niet doet op de site van UPS. Mijn oude tracknr doet het nog wel en daar staat dat ie nog 'in transit' is, als sinds vanmorgen een uur of 5.
We gaan lekker, als ze het morgen weer verkeerd doen gaat ie nog terug ook als ik pech heb...morgenvroeg meteen maar even bellen, want na 18 uur zijn ze niet meer bereikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-03 17:20
MetroidPrime schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 18:45:
[...]

Ik las vandaag een artikel over de eventuele opvolger op de Falcon en die schijnt dus eind 2008/begin 2009 op de markt te verschijnen. Daar was ik even mee in de war. Als je de Falcon ook redelijk onbetrouwbaar blijkt te zijn, dan kun je altijd nog op de opvolger daarvan wachten. ;)
Ja,idd. Als hij slim is wacht hij tot eind 2008. ;)

http://xbox360.ign.com/articles/809/809839p1.html

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140372

Wat ik begrepen heb is de CPU goed hoor.

De ring of death komt door de koelblokklemmen die het hele moederboard krom trekken.

dat krom staan + de hitte van de cpu/gpu zorgt er voor dat het tin in en op het moederbord broos wordt.

Volgens mij kan MS dit veel makkelijker fixen door het koelblok op een andere manier te bevestigen dan een nieuwe cpu ontwerpen ;)

Als tijdelijke oplossing werkt het extra koelblok dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-05-2023

deeltje

.Part of my particles are part

Anoniem: 140372 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 21:33:
Wat ik begrepen heb is de CPU goed hoor.

De ring of death komt door de koelblokklemmen die het hele moederboard krom trekken.

dat krom staan + de hitte van de cpu/gpu zorgt er voor dat het tin in en op het moederbord broos wordt.

Volgens mij kan MS dit veel makkelijker fixen door het koelblok op een andere manier te bevestigen dan een nieuwe cpu ontwerpen ;)

Als tijdelijke oplossing werkt het extra koelblok dus wel.
Denk dat een kleinere CPU-Die naast dat het goed helpt ook aantrekkelijker is voor MS omdat het veel goedkoper is ;)

[ Voor 44% gewijzigd door deeltje op 01-08-2007 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
Jeez, ik zit in een neverending UPS story....vanmorgen weer gebeld: nee meneer, vandaag wordt ie netjes op uw werkadres afgeleverd. Krijg ik net weer een telefoontje van UPS: de verandering van adres (van 2 dagen geleden!) is niet goed doorgevoerd en de chauffeur gaat nu toch weer bij uw thuisadres langs. Maar morgen komt ie zeker op uw werkadres... Ik durf er in ieder geval geen kratje bier op te zetten dat ik hem morgen terugheb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-04 19:47
Helpdesk is momenteel weer niet bereikbaar, doet alleen tuut-tuut-tuut..... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

kun je mij wat meer details geven over hoe je dit gedaan hebt?

wat voor 12v adapter? zo'n universeel ding ofzo?
en welke kabeltjes sluit je dan waarop aan? ik wil dit dus ook maken want vooral mijn ps3 genereert toch een hitte zeg
Gewoon een oude adapter van een ander apparaat. Voltage boeit ook nog niet eens. 4,5 of 5 Volt is ideaal om die fans stil te houden, en 9v of 12v is ideaal om goed te koelen. Zelfs de kleinste adapters kunnen het vermogen wel leveren die die 2 fans nodig hebben.
Gewoon de fans parallel aan de adapter hangen en een schakelaartje ertussen.

Het houdt de ruimte erg goed koel, maar ik heb het idee dat het niets uitmaakt hoe warm een xbox wordt. Zelfs als je ze koel houdt gaan ze kapot.

[ Voor 11% gewijzigd door KneppaH op 02-08-2007 13:22 ]

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
KneppaH schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 13:20:
[...]

Gewoon een oude adapter van een ander apparaat. Voltage boeit ook nog niet eens. 4,5 of 5 Volt is ideaal om die fans stil te houden, en 9v of 12v is ideaal om goed te koelen. Zelfs de kleinste adapters kunnen het vermogen wel leveren die die 2 fans nodig hebben.
Gewoon de fans parallel aan de adapter hangen en een schakelaartje ertussen.

Het houdt de ruimte erg goed koel, maar ik heb het idee dat het niets uitmaakt hoe warm een xbox wordt. Zelfs als je ze koel houdt gaan ze kapot.
en als je zo;n 4 stekkerige pc fan hebt, welke sluit je dan waarop aan?
sorry ben echt een elektro-noob

kan ik er gelijk nog een cathode aan hangen die ik hier heb liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-04 22:00
Type: Pakket
Status: Afgeleverd
Afgeleverd op: 02/08/2007
10:34 's morgens
Afgeleverd aan: WEITERSTADT, DE
Getekend door: ....... ( anoniem ff )
Service: STANDARD

Tell met me mee hoeveel dagen het duurt voor ik een mail heb van microsoft van we gaan er mee bezig :) ik gok 1 week :P

[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 02-08-2007 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-03 17:14

Phrenetic

ehm...

Mektheb schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 14:52:

Tell met me mee hoeveel dagen het duurt voor ik een mail heb van microsoft van we gaan er mee bezig :) ik gok 1 week :P
Ik zou er niet op wachten, ik heb na 3 weken nog steeds niets gehoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 14:52
Mektheb schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 14:52:

Ik heb nooit een mail van Microsoft gehad, maar wel een xbox360 terug in 3 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
zneek schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 15:15:
[...]

Ik heb nooit een mail van Microsoft gehad, maar wel een xbox360 terug in 3 weken
Huhm ok , ik verwacht wel een mail rede waarom

ze gingen mij zelfs bellen of ik me pakketje al aan ups had gegeven want er was nog niks binnengekomen in hun systeem....

ze gingen mij zelfs bellen dat ups de labels had ontvangen en de tracking in orde was ...

zonder dat ik ook maar iets gedaan had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beowulfx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-04 01:10
Na 3 weken kreeg ik een dinsdag een nieuwe xbox 360 toegestuurd, s'avonds een kwartiertje mee gespeeld en wou gisteren weer een spel doen 360 dood geen lampjes niets en voeding ook vervangen geen resultaat......... en nu net weer opgehaald door ups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
Ik heb ook nog 0 mails van Microsoft gehad tijdens de reparatieperiode, dus don't hold your breath ;)
Ik hoop dat UPS het nu eindelijk wel goed doet en morgen dat ding op mijn werkadres aflevert...er staat gelukkig nog wel op de tracking dat ze nog een 3e poging gaan ondernemen (hoewel het eigenlijk de 4e gaat worden).
En dan maar hopen dat ik meer geluk heb dan beowulfx en dat ie het wel blijft doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:40

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik had gehoopt hier nooit in te hoeven posten, maar heb net 3 mooie rode lampjes mogen aanschouwen. Na 3 minuten aan te hebben gestaan vandaag begon men 360 te hangen met een mooie sneeuwval er tussen in :). Paar keer opnieuw proberen op te starten en toen was het definitief over. Ik heb hem volgens mij zeker niet terug voordat bioshock en blue dragon uitkomt. Erg zonde.

Ik had het zelf ook gewoon niet zien aankomen. Nooit eerder een vastloper op dat ding gehad. :P

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-04 13:39
Makster schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 20:50:
Als ze slim zouden zijn, zouden ze automatisch een mailtje sturen wanneer ze beginnen met de reparatie (dat administreren ze toch al, want op de helpdesk kunnen ze je dat wel vertellen) en ook weer automatisch een mailtje wanneer ze UPS een verzoek sturen om hem weer op te komen halen.
Hoeven al die mensen die een reparatie hebben uitstaan niet met de NL helpdesk te bellen, hebben ze het daar ook weer wat rustiger...
Dat zou niet slim zijn voor microsoft, maar alleen handig voor de klant en laat dat nou net het minst boeiend zijn voor Microsoft. Microsoft heeft gewoon een callcentertje in dienst die hun calls verwerken, als het daar stervens druk is dan heeft enkel de callagent en de klant daar op dat moment last van.
Wat denk je dat er gebeurd als een gamende pukkelnerd een dergelijk mailtje krijgt en vervolgens zijn reparatie vertraging oploopt? Juist, dan belt ie alsnog de helpdesk plat. Los daarvan kost het veel tijd en geld om zo'n systeem succesvol op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldmar
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-04 22:15

Aldmar

Niks...

Ook ik heb 3 rode lampjes... Afgelopen woensdag is hij opgehaald en is ondertussen afgeleverd in Weiterstadt volgens UPS. Tot op heden nog geen mail ontvangen oid of ze hem ook daadwerkelijk ontvangen hebben. Met de helpdesk en UPS heb ik geen enkel probleem gehad.

Ben benieuwd hoelang alles gaat duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
sjekneck schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 00:20:
[...]

Dat zou niet slim zijn voor microsoft, maar alleen handig voor de klant en laat dat nou net het minst boeiend zijn voor Microsoft. Microsoft heeft gewoon een callcentertje in dienst die hun calls verwerken, als het daar stervens druk is dan heeft enkel de callagent en de klant daar op dat moment last van.
Ik hoop niet dat jij ooit een eigen zaak begint...wel eens van klanttevredenheid gehoord? Als jij slecht geholpen wordt in een zaak en dat spreekt zich rond, dan bedenkt iemand anders zich nog wel eens een keer voordat ie daar heen gaat (of denk je dat de shop surveys hier voor niks worden ingevuld?). Negatieve publiciteit valt niet altijd uit te leggen als 'negatieve publiciteit is ook publiciteit'.
Wat denk je dat er gebeurd als een gamende pukkelnerd een dergelijk mailtje krijgt en vervolgens zijn reparatie vertraging oploopt? Juist, dan belt ie alsnog de helpdesk plat. Los daarvan kost het veel tijd en geld om zo'n systeem succesvol op te zetten.
Hoe had je die vertraging in gedachten? Je weet niet hoe lang de reparatie gaat duren, dus kun je het ook niet hebben over vertraging. En stel dat je die 5 weken aanhoudt, dan kun je er op wachten dat de klant na 5 weken gaat bellen om vervolgens te horen dat ie eerst 2 weken op de plank heeft gelegen. Als je na die 2 weken een mailtje had gestuurd dat het vanaf die datum nog max. 5 weken zou duren, hoeft ie niet te bellen (of hij gaat hooguit na 7 weken bellen).
Zo moeilijk kan het niet zijn om even een mailtje te sturen, want ze administreren het toch al. Overigens sturen ze sommige mensen WEL mail, om de verwarring compleet te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-07-2024
hmpf.. mijn tweede 360 (alweer een klein jaartje in gebruik) kreeg gisteren na anderhalf uur (of zo) Forza 2 spelen ineens kuren. Het beeld begon te trillen: eerst een beetje (toen dacht ik nog aan de bekende forza hikjes), maar even later gigantisch. Na opnieuw starten van de 360 deed ie het weer prima en heb ik nog een uur of twee door kunnen gamen.

Ik hoop maar dat het een incidentje was en niet het begin van het einde voor m'n tweede 360'je.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
Nou, hij is terug! Of beter gezegd: er is weer een xbox, want ik heb niet mijn eigen xbox terug gekregen. Deze heeft als manufacturing date juli 2006 (mijn oude was augustus 2006) en ziet er als nieuw uit (beschermingsstickertjes op de dvd-tray etc.). Straks thuis maar eens even gaan testen...toch maar wat eerder naar huis vanmiddag ;) Ben ook wel benieuwd of hier nu zo'n nieuwe heatsink in zit.
Heeft ongeveer een maand geduurd al met al. Wel 2 kaartjes voor 1 maand live erbij, dus dat is wel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-04 19:47
Mijn 6e xbox is in reparatie - nou ja, ik krijg volgens ms nu eindelijk een nieuwe ipv een gerefurbishde (eerst zien dan geloven...), en ik ben ook nu weer verbaasd over de vele weken die nodig zijn om een nieuwe te krijgen.

Eerst heb ik al 2 1/2 week moeten wachten op een retourlabel, daarna was gisteren de medeling van ms dat het de 17e dag na ontvangst (11 juli) van de defecte console was, maar dat de nieuwe nog door UPS moets worden opgehaald.

Ms deelt echter mede, dat hij weliswaar op 11 juli binnen is gekomen, maar dat deze pas op 24 juli is "ingeboekt" bij hun....! Dit is volgens hun dus de geldige termijn, echt te idioot voor woorden. In mijn ogen hebben ze er dus te lang over gedaan (afgesproken: 15 dagen na ontvangst heeft u een nieuwe console) en heb ik recht op compensatie. Dus niet....

Dit is echt de laatste ms console die ik ooit heb gekocht, en ik zal elke gelegenheid aangrijpen om iedereen de xbox 360 af te raden. Wat een k*tapparaat.

Het allerergste is dat er naast de vele defecten ook nog eens een afschuwelijk slechte service is:
- veel te lange reparatietijden
- veel te lange wachttijden bij de helpdesk
- niet nakomen van afspraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
JAHRASTAFARI schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:42:
Mijn 6e xbox is in reparatie - nou ja, ik krijg volgens ms nu eindelijk een nieuwe ipv een gerefurbishde (eerst zien dan geloven...), en ik ben ook nu weer verbaasd over de vele weken die nodig zijn om een nieuwe te krijgen.

Eerst heb ik al 2 1/2 week moeten wachten op een retourlabel, daarna was gisteren de medeling van ms dat het de 17e dag na ontvangst (11 juli) van de defecte console was, maar dat de nieuwe nog door UPS moets worden opgehaald.

Ms deelt echter mede, dat hij weliswaar op 11 juli binnen is gekomen, maar dat deze pas op 24 juli is "ingeboekt" bij hun....! Dit is volgens hun dus de geldige termijn, echt te idioot voor woorden. In mijn ogen hebben ze er dus te lang over gedaan (afgesproken: 15 dagen na ontvangst heeft u een nieuwe console) en heb ik recht op compensatie. Dus niet....

Dit is echt de laatste ms console die ik ooit heb gekocht, en ik zal elke gelegenheid aangrijpen om iedereen de xbox 360 af te raden. Wat een k*tapparaat.

Het allerergste is dat er naast de vele defecten ook nog eens een afschuwelijk slechte service is:
- veel te lange reparatietijden
- veel te lange wachttijden bij de helpdesk
- niet nakomen van afspraken
Mee eens ,

en betrefd helpdesk zijn allemaal pipo's ingehuurd voor vakantie job's van een uitzendbureau dont blame them zou hun toch aan hun reet roesten of ze wat aan melden of intypen of niet :)
( vakantie job )

en verder hoop ik je een nieuwe krijgt die het wel overleefd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-04 15:54
@Phusebox,

hoe weet je of je die extra heatsink hebt? Opengemaakt? Ik heb er ook 1 terug, zo goed als nieuw, en betwijfel of dit nou refurbished is of een nieuwe. Maar zou wel graag willen weten of er een extra heatsink in zit.

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Mijn 2e Xbox 360 heeft de geest gegeven in nog geen maand tijd nadat de eerste stuk ging.

Net zoals bij mijn vorige disc read errors, die kon ik nog zonder problemen omruilen bij de Bartsmit maar nu loopt de garantie dus via Microsoft. Repareert Microsoft systemen die Disc Read Errors veroorzaken, of is die garantie alleen maar voor RROD's.

Wat een bagger kwaliteit zeg, als je geen werkende DVD drive's kunt inbouwen dan kun je net zo goed stoppen met consoles maken. Ik neem aan dat er geen mogelijkheid is om me geld terug te krijgen, 399 betalen en dan maar afwachten of het werkt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
De standaardgarantie is 2 jaar, dus ook voor Disc Read Errors. De garantieuitbreiding naar 3 jaar geldt alleen voor de RROD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic
  • Laatst online: 20-03 17:14

Phrenetic

ehm...

m00n schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 12:13:
@Phusebox,

hoe weet je of je die extra heatsink hebt? Opengemaakt? Ik heb er ook 1 terug, zo goed als nieuw, en betwijfel of dit nou refurbished is of een nieuwe. Maar zou wel graag willen weten of er een extra heatsink in zit.
Zie deze site voor een uitleg

Kun je de DVD drive duidelijk zien zitten zoals op die site, dan zit er GEEN heatsink in.
In een eind juni teruggestuurde 360 van een collega zit geen heatsink ingebouwd heb ik net vastgesteld. Kans dat die dus nog een keertje terug mag in de toekomst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
m00n schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 12:13:
@Phusebox,

aan de onderkant (als ie rechtop staat) kijken met een sterke zaklamp. Zie je dan bijna helemaal links naast de grote heatsink nog een kleine met koperen buisjes, die vielen bij mij het beste op, dan heb je een extra heatsink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Phusebox schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 12:42:
[...]

aan de onderkant (als ie rechtop staat) kijken met een sterke zaklamp. Zie je dan bijna helemaal links naast de grote heatsink nog een kleine met koperen buisjes, die vielen bij mij het beste op, dan heb je een extra heatsink
Je kunt hier een handleiding met plaatjes vinden.

Ik heb in mijn vervangende 360 uit april nog geen nieuwe heatsink zitten. De console begint af en toe artifacts te vertonen in het dashboard en tijdens het spelen van spellen, net zoals mijn eerste 360 deed voordat deze kapot ging. Ik verwacht over niet al te lange tijd weer de 3ROD te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:09

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mektheb schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 12:08:
[...]

Mee eens ,

en betrefd helpdesk zijn allemaal pipo's ingehuurd voor vakantie job's van een uitzendbureau dont blame them zou hun toch aan hun reet roesten of ze wat aan melden of intypen of niet :)
( vakantie job )

en verder hoop ik je een nieuwe krijgt die het wel overleefd :)
Lachen met jou... Toevallig ken ik 2 mensen die daar langere tijd hebben gewerkt en je kan wel vergeten dat "de gemiddelde pipo in zijn vakantie" zomaar aan de bak komt. Sterker nog; ik denk dat "de gemiddelde pipo in vast dienstverband" aanzienlijk meer verdient in 6 maanden dan jij een jaar lang als "ICT Beheerder" (wist niet eens dat je ICT kon beheren, maar dat terzijde).

Zou wel eens willen weten hoe jij het voor elkaar gaat krijgen om je 360 ter reparatie aan te bieden "zonder deze pipo's"; want de gemiddelde winkelier geeft nog mindere service dan Microsoft op dit moment. Daarbij is Microsoft wel met een charme-offensief bezig want ze weten ook wel dat 5 weken erg lang is, vandaar dat ik hier constant meldingen lees van "gratis XBLive kaartjes" of "spel uitzoeken" etc.

Iets minder mag dus wel in je uitspraken; als je het zo goed weet, bel je Microsoft toch dat jij beter/sneller/goedkoper voor ze kan werken en ben je meteen verzekerd van een stabiel inkomen!

Dat kon ook zonder die smileys

[ Voor 1% gewijzigd door Fuelke op 03-08-2007 19:42 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MetroidPrime schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 13:27:
[...]

Je kunt hier een handleiding met plaatjes vinden.

Ik heb in mijn vervangende 360 uit april nog geen nieuwe heatsink zitten. De console begint af en toe artifacts te vertonen in het dashboard en tijdens het spelen van spellen, net zoals mijn eerste 360 deed voordat deze kapot ging. Ik verwacht over niet al te lange tijd weer de 3ROD te krijgen.
die is hier nu al 2x gepost... en dat vind ik maar een waardeloze uitleg, niet eens een plaatje wat je zou moeten zien

http://img.photobucket.co...60079fknewGPUheatsink.jpg

als je dus van onderen kijken, en dan aan de kant waar de aan/uit knop zit, de voorkant dus
Dan zie je als je er met licht in schijnt een koperen leiding van bovenstaande kleine heatsink rechtsonder op de foto

Zie je dat niet, dan heb je de heatsink niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
MAX3400 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 13:48:
[...]

:r :r

Lachen met jou... Toevallig ken ik 2 mensen die daar langere tijd hebben gewerkt en je kan wel vergeten dat "de gemiddelde pipo in zijn vakantie" zomaar aan de bak komt. Sterker nog; ik denk dat "de gemiddelde pipo in vast dienstverband" aanzienlijk meer verdient in 6 maanden dan jij een jaar lang als "ICT Beheerder" (wist niet eens dat je ICT kon beheren, maar dat terzijde).

Zou wel eens willen weten hoe jij het voor elkaar gaat krijgen om je 360 ter reparatie aan te bieden "zonder deze pipo's"; want de gemiddelde winkelier geeft nog mindere service dan Microsoft op dit moment. Daarbij is Microsoft wel met een charme-offensief bezig want ze weten ook wel dat 5 weken erg lang is, vandaar dat ik hier constant meldingen lees van "gratis XBLive kaartjes" of "spel uitzoeken" etc.

Iets minder mag dus wel in je uitspraken; als je het zo goed weet, bel je Microsoft toch dat jij beter/sneller/goedkoper voor ze kan werken en ben je meteen verzekerd van een stabiel inkomen!
Lol flamer , hoe weetje zo zeker hun zoveel meer verdienen als mij ten 1e ? ,
in verhouding tot wat je doet en wat ik doe ...? kan je niet weten dus zeg dat niet ( niet flamerig bedoeld)

Maar ik heb het over de " klantenservice nu van MS " hangen niet voor niks advertenties bij uitzendbureau voor klantenservice mederwerker gevraagd voor MS met spoed ? "
En tuurlijk is het logisch ze je een compensatie geven voor een apparaat wat hun verkeerd ontworpen hebben dus het is logisch je gratis spell / xbox live krijgt ( of ben ik nou gek ? )
Zeg ik dat ik het zo goed weet ? nee sorry beter lezen heb het over de klantenservice , dat de helft er zit vanwege een uitzendbureau , heb ik het over reparatie centrum ? waar ze het aan uitbesteden want meeste repair centra's worden er voor ingehuurd het te doen ....
En hoezo verzekerd stabiel inkomen ? je weet niet eens wat ik voor werk doe verdien etc

En hoe ik het voor mekaar zou krijgen bij een winkel ? uhm niet want zo werkt het niet dus zoals nu koop een ps3 stuur je xbox op en wacht tot die terug is :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 03-08-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lijkt me wel ja dat ze goedkope krachten aan de telefoon hangen :)

Die mensen zullen t vast wel goed intikken allemaal, het hele systeem áchter de mensen aan de lijn is gewoon te traag/inefficient.
Wel jammer dat juist de mensen aan de lijn die waarschijnlijk hun werk gewoon goed doen alle shit over hun heen krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:29

Dhrax

Prog Lord

Aspire D schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:33:
Je werkt nog helemaal niet want je bent hooguit 14 jaar als ik zo je posts lees.
Lekker laten lullen ;)

Die gast heeft geen idee waar die over praat.

@ontopic

Als dit zo weer lees hoop ik toch echt dat mijn 360 het de hele vakantie volhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
belfrink schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:50:
[...]

Lekker laten lullen ;)

Die gast heeft geen idee waar die over praat.

@ontopic

Als dit zo weer lees hoop ik toch echt dat mijn 360 het de hele vakantie volhoudt.
Yup CBA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:42
Hyp Hyper schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:18:
hmpf.. mijn tweede 360 (alweer een klein jaartje in gebruik) kreeg gisteren na anderhalf uur (of zo) Forza 2 spelen ineens kuren. Het beeld begon te trillen: eerst een beetje (toen dacht ik nog aan de bekende forza hikjes), maar even later gigantisch. Na opnieuw starten van de 360 deed ie het weer prima en heb ik nog een uur of twee door kunnen gamen.

Ik hoop maar dat het een incidentje was en niet het begin van het einde voor m'n tweede 360'je.
Ik heb 2 weken terug een toenooi gereden met artifacts (3 circuits van 25 rondjes elk) Na het uitzetten van mijn X360 en de volgende dag weer aanzetten waren alle artifacts weg.

Nu heb ik er al weer zo'n 2 weken redelijk intensief gamen opzitten, zonder ooit nog een spoortje van arftifacts gezien te hebben. Ik denk dat dit bij jou ook wel het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
MiramarVTM schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:56:
[...]

Ik heb 2 weken terug een toenooi gereden met artifacts (3 circuits van 25 rondjes elk) Na het uitzetten van mijn X360 en de volgende dag weer aanzetten waren alle artifacts weg.
Dan ga ik daar maar op hopen. :) Had nog zo'n koeler die je achterop klikt liggen (gekocht toen eerste 360 kuren kreeg en ik hoopte dat dat zou helpen) en heb die er maar op gezet voor de komende warme dagen. Takkeherrie maakt mijn 360 toch al, dus de extra fans kunnen er nog wel bij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-05-2023

deeltje

.Part of my particles are part

For those of you who require sending your Xbox or Xbox 360 in for repairs, we now have another option to speed things along. Xbox.com has an online option for customers in the US, now available at http://service.xbox.com.

This new service lets you register your Xbox or Xbox 360 console, setup a repair, and track the status of the repair, all online. This new site lets you create In-Warranty or Out-of-warranty repairs, and even gives you a $5 discount for Out-of-Warranty repairs.

We hope you don't need to use it, but if you do, we hope it speeds things along.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
deeltje schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 13:33:
Verhaal over 360 service in de VS zonder nadere toelichting
En dus? Moeten we verhuizen naar de VS?

[ Voor 16% gewijzigd door Hyp Hyper op 04-08-2007 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
Mijn refurb heeft geen extra heatsink...eens kijken hoe lang deze het dan uit gaat houden... Beetje een kansloze vertoning: je bent je xbox een maand kwijt en uiteindelijk krijg je niet eens je eigen terug en ook geen exemplaar waarbij de oorzaak van het probleem is behandeld. Dan kunnen ze de volgende keer net zo goed per ommegaande een refurb sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga straks bellen naar MS moet ik alleen het serienummer of ook alle andere getalletjes doorgeven. De MFR date is misschien ook wel handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 02-04 17:52
MAX3400 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 13:48:
[...]

[mbr]Dat kon ook zonder die smileys[/mbr]
lache met jouw.
ik heb een heel gesprek gehad met die gasten. en ze verdienen geen kut,
en ze zijn zelfs gewoon een gemixte dienst.
ze zijn een servicedesk voor verschillende producten.
bv xbox 360 maar dat zelfde persoon kan ook zo de telefoon opnemen voor dove deo rollers,
dat is ook 1 van de redenen waarom die tijden zo verrekte lang zijn dat je moet wachten.

het zijn gewoon simpele vakantie werkers of laag opgeleiden die die baan aannemen.
niks hoge beloningen van microsoft.

gewoon kijken op het scherm waarvoor een klant beld en je riedeltje vertellen.
ok nu beld er 1 via het lays nummer.
nu beld er 1 voor de 360.
enz.

Probeer het netjes te houden.
mijn xbox is vaker weg in een jaar dan ik. en heeft een korte levensduur dan een eendagsvlieg.

[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 06-08-2007 10:29 ]

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-04 10:57
Weet je wat je anders doet? Verkoop hem gewoon... Ben je van de helpdesk af. :P
* UltraSub haalt schouders op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-04 16:21
ik heb mooi nieuws voor mezelf ik krijg morgen mijn xbox terug minder als een maand weg geweest en ik krijg 1 maand live standaard misschien 2 maand zoals sommige mensen (zou een mooi voordeel zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
Gefeliciteerd amoi...ben benieuwd of je je eigen terugkrijgt en of er een nieuw heatsink in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

niemand krijgt z'n eigen terug, dat heb je onderhand toch wel door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
Zo, stukje flamebait....als je het topic had gelezen wist je dat sommige mensen wel degelijk hun eigen console terugkrijgen:
Anoniem: 223287 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 01:14:
Mn 360 is precies een maand pleite geweest. De eerste twee week niets gehoord, en toen pas de ontvangst bevestiging gekregen (terwijl UPS em de dag na het ophalen al in Duitsland had gedumpt).
Twee week later had ik em weer in huis (mn eigen, geen refurb). Maand live dr bij gekregen en weer raggen met die bak.
Volgende keer maar eens even lezen voordat je bijdehand begint te posten alsof jij wel weet hoe het allemaal werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mensen in dit topic zijn zo geirriteerd door hun kapotte xbox dat ze alles als flame gaan zien :P, lijkt :/

maar ok, volgens mij heeft nog niemand met 3 rode lampen zijn eigen xbox teruggehad,
bij iets simpels als een dvd drive vervangen kunnen ze het miss wel voor elkaar krijgen.

Maar het is gewoon niet handig voor ms om mensen hun eigen xbox terug te geven als die een kapot moederbord had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 20:58

Flipm0de

geen

Anoniem: 140372 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 17:20:
mensen in dit topic zijn zo geirriteerd door hun kapotte xbox dat ze alles als flame gaan zien :P, lijkt :/

maar ok, volgens mij heeft nog niemand met 3 rode lampen zijn eigen xbox teruggehad,
bij iets simpels als een dvd drive vervangen kunnen ze het miss wel voor elkaar krijgen.

Maar het is gewoon niet handig voor ms om mensen hun eigen xbox terug te geven als die een kapot moederbord had.
Ik wil niet zeuren maar ik heb wel mijn eigen teruggehad nadat ik de RoD had. 25juni is ie opgehaald en 24 juli stonden ze voor de deur. Eigen 360, netjes 2 maanden Live erbij, en omdat het zo lang duurde ook nog een gratis Mem card gehad.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denivan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-02 14:40

denivan

de enige

Heb van de winkel een nieuwe 360 gekregen, aangezien hij vanaf de 1e dag na aankoop al de geest gaf. Deze doet het een stuk beter, is stiller en wordt precies ook minder warm.

Geinig trouwens dat de retailer z'n pricing error heeft opgemerkt en de prijs met 100 euro verhoogt heeft, heb ik toch maar lekker van kunnen profiteren ;)

Nu maar fingers crossed dat deze niet onder de hitte bezwijkt :p

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-12-2023
Ik heb mijn 360 ook weer terug. 23 juli opgestuurd en vandaag weer binnen gekregen. 2 weken ben ik hem kwijt geweest, dus het is allemaal wel snel gegaan. Ik heb niet mijn eigen terug gekregen. Wel uit van dezelfde jaar (2006) en zelfde maand (juli). Er zat een sticker op mijn DVD-rom. DVD maakt een stuk minder geluid, dus daar ben ik wel blij mee.
Nu goed uit testen of alles het goed doet.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Vorige week, na 5 weken wachten, een refurb teruggekregen nadat mijn launchconsole de welbekende RoD had. Was eindelijk blij weer Forza 2 te kunnen spelen. Start ik zojuist de console op, guess what? Nee, geen RoD, maar “disc unreadable” dit keer. Een fikse kras op mijn Forza 2 disc. Heb er nog geen week “plezier” van gehad. Worden die apparaten niet gechecked VOORDAT ze terug naar de klant gestuurd worden?
En voor bekraste discs bestaat dan het Disc Replacement Program. Kun je g-v-d €15,- dokken en 4 tot 6 weken wachten voor een vervangend exemplaar :( .

Het is dat er de komende maanden enkele toptitels uitkomen die ik niet wil missen, maar anders…

Vreemdgenoeg zou ik nog best in staat zijn te investeren in een Elite als ik zeker wist dan van al dit geneuzel af te zijn :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Shiverzz schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 21:04:
Vreemdgenoeg zou ik nog best in staat zijn te investeren in een Elite als ik zeker wist dan van al dit geneuzel af te zijn :/ .
De ellende is dat de games zo goed zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
echt belachelijk hier iedereen met 2 maanden live... ik ben hem gvd 7 weken kwijt en krijg maar 1 maand. Zelf klagen had toen geen zin... bah ik heb dan wel een werkende xbox terug, die meer lawaai maakt en vaak hapert bij spellen, maar ik neig steeds meer om van de multiplatform games maar de ps3 versie te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
Phusebox schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 23:19:
echt belachelijk hier iedereen met 2 maanden live... ik ben hem gvd 7 weken kwijt en krijg maar 1 maand. Zelf klagen had toen geen zin... bah ik heb dan wel een werkende xbox terug, die meer lawaai maakt en vaak hapert bij spellen, maar ik neig steeds meer om van de multiplatform games maar de ps3 versie te kopen.
heb je al eens xx,LB,RB,xx geprobeert? bij system Y in drukken kom je bij device options. dan leeg je je cache of zo iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-12-2023
Phusebox schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 23:19:
Ik ben hem 2 weken kwijt geweest, maar ik heb helemaal niets erbij gekregen. Alleen wat papiertjes hoe je hem weer moet aan sluiten. Misschien komt dit omdat ik al een gold membership heb?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
Nee, dat heeft niks met je gold membership te maken. Ik heb wel 2 maanden erbij gekregen, terwijl ik al een goldmembership heb. Het zou juist logischer zijn wanneer je ze wel kreeg als je al een goldmembership hebt, want in de tijd dat je je xbox niet hebt mis je je gold ook (terwijl je er wel voor hebt betaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozac[NL]
  • Laatst online: 08-02 20:05

Prozac[NL]

zucht.......

Ik ben mijn 360 4 weken kwijt geweest na de beroemde error.
Heb mijn eigen xbox weer terug gekregen, geen kadootjes.

Ik weet niet wat ze er mee gedaan hebben maar hij lijkt stiller en minder warm te worden.

Toch heb ik hem van het weekend met 30 graden maat even niet aangezet!

Hikjes en dat soort vaagheden die ik in dit topic lees herken ik niet.
Over de helpdesk kan ik alleen maar zeggen dat de dame die ik de eerste keer aan de lijn kreeg heel goed mij dingen kon spellen( codes van gesprek enzo) maar toen ik mij email adres spelde was ze blijkbaar even afgeleid, koste dus 72 uur extra omdat mw niet kan luisteren.

Verder vind ik dat MS eerst de mist in is gegaan en dat nu toch wel probeerd te herstellen, en das lastig genoeg op zich!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-04 19:36

Freak187

geen

Prozac[NL] schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:02:

Tjonge.. daar betaal je dan zoveel geld voor.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 18:56
Prozac[NL] schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:02:
Ik ben mijn 360 4 weken kwijt geweest na de beroemde error.
Heb mijn eigen xbox weer terug gekregen, geen kadootjes.

Ik weet niet wat ze er mee gedaan hebben maar hij lijkt stiller en minder warm te worden.

Hikjes en dat soort vaagheden die ik in dit topic lees herken ik niet.
Over de helpdesk kan ik alleen maar zeggen dat de dame die ik de eerste keer aan de lijn kreeg heel goed mij dingen kon spellen( codes van gesprek enzo) maar toen ik mij email adres spelde was ze blijkbaar even afgeleid, koste dus 72 uur extra omdat mw niet kan luisteren.

Verder vind ik dat MS eerst de mist in is gegaan en dat nu toch wel probeerd te herstellen, en das lastig genoeg op zich!
Ik heb hem gewoon aangehad kamer temp rond 24,5 graden niets aan de hand.

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand hoe lang het duurt voordat MS een mail verzend?
Ik had gebelt voor een reparatie van de Xbox, ik zou een label krijgen en een nummer van UPS voor verzending, na twee dagen nog steeds niks ontvangen. De consumer service is wel de slechtste die ik ooit heb meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:21:
Ik had gebelt voor een reparatie van de Xbox, ik zou een label krijgen en een nummer van UPS voor verzending, na twee dagen nog steeds niks ontvangen. De consumer service is wel de slechtste die ik ooit heb meegemaakt.
Zoek 's in dit topic; genoeg reacties die over de labels gaan. Volgens deze reactie zou je 'm binnen 2 dagen moeten hebben en anders gewoon maar weer bellen.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PromoX schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:38:
[...]

Zoek 's in dit topic; genoeg reacties die over de labels gaan. Volgens deze reactie zou je 'm binnen 2 dagen moeten hebben en anders gewoon maar weer bellen.
Ok, het doel van me post was echter zeggen dat de service van MS zuigt. Maar daar is iedereen onderhand wel achter denk. |:(

Mailen>Bellen(een half uur aan de lijn met een of andere call center :S)>wachten(2 dagen op mail met label)>Opsturen(neutrale verpakking, enkeltje puinbak dus?)>wachten (20-25 dagen lang zoeken hun naar een werkend exemplaar) >bellen>mailen>wachten>refurbished console ontvangen.

Bij mijn GameCube ging dat wel anders:
Bellen
Hallo met * ik heb hier een defecte gamecube, hij leest geen discs meer en..
Nintendo: Stuur maar op, het adres staat in de handleiding *opgehangen*

Bellen>opsturen>wachten(2 dagen)>nieuw exemplaar.

Dezelfde service had ik overigens bij mijn Philips monitor.
Microsoft heeft evenveel tijd nodig om een mail te verzenden dan Nintendo en Philips nodig hebben om producten te vervangen en op te sturen.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 07-08-2007 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:12:
neutrale verpakking, enkeltje puinbak dus
Da's denk ik meer om het 'verdwijnen in de post' wat te beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:21:
microsoft had alles voor mij geregeld ik hoefde zelf niks te doen behalve de xbox inpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:12:
[...]

Ok, het doel van me post was echter zeggen dat de service van MS zuigt. Maar daar is iedereen onderhand wel achter denk. |:(

Mailen>Bellen(een half uur aan de lijn met een of andere call center :S)>wachten(2 dagen op mail met label)>Opsturen(neutrale verpakking, enkeltje puinbak dus?)>wachten (20-25 dagen lang zoeken hun naar een werkend exemplaar) >bellen>mailen>wachten>refurbished console ontvangen.

Bij mijn GameCube ging dat wel anders:
Bellen
Hallo met * ik heb hier een defecte gamecube, hij leest geen discs meer en..
Nintendo: Stuur maar op, het adres staat in de handleiding *opgehangen*

Bellen>opsturen>wachten(2 dagen)>nieuw exemplaar.

Dezelfde service had ik overigens bij mijn Philips monitor.
Microsoft heeft evenveel tijd nodig om een mail te verzenden dan Nintendo en Philips nodig hebben om producten te vervangen en op te sturen.
Dezelfde service had ik met mn iiyama 451 monitor. sochtends bellen, volgende dag stond er een ventje op de stoep met een nieuwe. Geen gelul, gewoon oplossen en iedereen blij.

Op US sites zie je mensen praten over 'the coffin' oftewel de doos die MS opstuurt voor het verpakken van de xbox, kennelijk is dat in europa niet nodig? Beetje raar.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Hyp Hyper schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:24:
[...]

Da's denk ik meer om het 'verdwijnen in de post' wat te beperken.
Dat kan ik wel begrijpen, maar waarom staat er dan in grote letters "DESC: VIDEO GAMES SYSTEM" op het UPS label, samen met het serienummer van de console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MetroidPrime schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:47:
[...]

Dat kan ik wel begrijpen, maar waarom staat er dan in grote letters "DESC: VIDEO GAMES SYSTEM" op het UPS label, samen met het serienummer van de console?
wettelijk verplicht volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
MetroidPrime schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:47:
[...]

Whaha.. da's wat minder idd. Maar toch beter dan een duidelijk herkenbare xbox360. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hyp Hyper schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:57:
[...]

Whaha.. da's wat minder idd. Maar toch beter dan een duidelijk herkenbare xbox360. :)
Het is denk gewoon dat MS niet te veel bewijs wil van kapotte consoles. Die Wii polsbandjes werd heel veel over gesproken. Er nog is nog met geen woord gerept over de defecte xbox'en op IGN. Het is gewoon een kwestie van de pers omkopen en geen "echte" recall doen. Microsoft geeft toe dat je nu voor 400 euro een defect apparaat koopt. Als ze niet eens de moeite doen om in dit geval de december exemplaren met DRE's uit de schappen te halenI(in tegendeel worden herverpakt met Forza 2) dan lijkt het me duidelijk hoe MS met zijn klanten om gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-04 15:05
Ik kreeg zo net een telefoontje van me ma, dat mijn console binnen is gekomen. Ik dacht meteen WTF, ik heb hem via me werk verstuurd en het adres laten wijzigen omdat er niet altijd iemand thuis is en nu krijg ik hem ineens thuis. Gelukkig was mijn ma thuis, hij was 2 weken weg dus dat valt mee. Maar daarvoor was hij ook al 7 weken weg geweest 1,5 uur gespeelt weer kapot. Nou maar is ff bekijken vanavond wat hij nu gaat doen, gaat hij weer stuk sta ik donderdag bij ms voor de deur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
EfBe schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:41:
[...]

Dezelfde service had ik met mn iiyama 451 monitor. sochtends bellen, volgende dag stond er een ventje op de stoep met een nieuwe. Geen gelul, gewoon oplossen en iedereen blij.

Op US sites zie je mensen praten over 'the coffin' oftewel de doos die MS opstuurt voor het verpakken van de xbox, kennelijk is dat in europa niet nodig? Beetje raar.
Nee hoor is niks raars aan de dozen zijn der niet meer :) , daarom moeten wij voor onze eigen dozen zorgen , thats the whole thing

als je jaar geleden kapotte xbox had zeiden ze ligt aan je zelf niet aan de Xdoos
Mensen in de US + Eu moesten toen rond de 80dollar / 180 dollar dokken voor reparatie
En iedereen kreeg een Doos , maar die zijn op daarom is de makkelijkheid ze het je zelf laten doen
no more no less

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:38:
[...]

Het is denk gewoon dat MS niet te veel bewijs wil van kapotte consoles. Die Wii polsbandjes werd heel veel over gesproken. Er nog is nog met geen woord gerept over de defecte xbox'en op IGN. Het is gewoon een kwestie van de pers omkopen en geen "echte" recall doen. Microsoft geeft toe dat je nu voor 400 euro een defect apparaat koopt. Als ze niet eens de moeite doen om in dit geval de december exemplaren met DRE's uit de schappen te halenI(in tegendeel worden herverpakt met Forza 2) dan lijkt het me duidelijk hoe MS met zijn klanten om gaat.
Mwah, ik denk dat ze gewoon geen recall doen omdat dat een onmogelijke operatie is: 12miljoen (!) apparaten terugroepen, dat is het failliet van het project dat kan ik je nu al vertellen. Steve B. is wellicht een rare snoeshaan maar hij weet echt wel wat geld verdienen is en wanneer een divisie teveel geld lekt dan gaat de stekker eruit.

Het is wel zo dat het in het algemeen een nadelig effect heeft op de langere duur voor het bedrijf wanneer een defect product NIET wordt teruggeroepen en dus wanneer het bedrijf stilzwijgend de boel probeert op te lossen achter de schermen. De tijd zal het leren, maar deze soap is nog lang niet over. :)

Die analogie met die polsbandjes is wel een leuke, niet helemaal terecht, maar het is inderdaad wel frappant dat de mass-media niet die xbox de grond in schrijft, alhoewel de non-gamer nu ook wel weet dat er iets niet deugt want zelfs mn pa (de laatste game die hij speelde was river raid op de msx) wist ervan. ;)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 20:03

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik kan me trouwens nog wel een blog herinneren van Matt (IGN) waarin hij toch zeker wel ingaat op het feit dat hij al aan zijn 5de Xbox toe is.

Zie: http://blogs.ign.com/Matt-IGN/2007/01/19/44024/#comments
En: http://blogs.ign.com/Matt-IGN/2007/01/22/44363/#comments

Wanneer MS daadwerkelijk de pers het zwijgen op zou leggen, dan zou dit ook niet mogen. Met de 360's is het principe "If it aint broke, don't fix it". Een aantal leggen na een korte periode het loodje. Anderen pas na een paar jaar. Het is zonde geld om de 360s waar (nog) niets mee aan de hand is maar terug te roepen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-04 14:47
Vandaag was ik Gears of War aan het spelen ( co-op ) toen mn xbox ineens bleef hangen. Vreesde dus meteen het ergste, maar heb hem toch maar uitgezet. Toen met trillende vinger weer aangezet. ( heb em net een week :k ). Gelukkig werd hij toch groen ( Wat een schitterende kleur he :P )

Hopelijk leidt dit niet tot iets ergers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smoonshine schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 22:46:
Ik kan me trouwens nog wel een blog herinneren van Matt (IGN) waarin hij toch zeker wel ingaat op het feit dat hij al aan zijn 5de Xbox toe is.

Zie: http://blogs.ign.com/Matt-IGN/2007/01/19/44024/#comments
En: http://blogs.ign.com/Matt-IGN/2007/01/22/44363/#comments

Wanneer MS daadwerkelijk de pers het zwijgen op zou leggen, dan zou dit ook niet mogen. Met de 360's is het principe "If it aint broke, don't fix it". Een aantal leggen na een korte periode het loodje. Anderen pas na een paar jaar. Het is zonde geld om de 360s waar (nog) niets mee aan de hand is maar terug te roepen.
Alle Xbox 360's hebben fouten. Het moederbord buigt door, de DVD drive is niet goed gemonteerd. De koeling is niet voldoende etc. de volgende MS console komt hier niet meer in huis(misschien verkoop ik deze wel, hoewel ik erg uitkijk naar Resident Evil 5 en veel fun beleefd heb aan Dead Rising, Lost Planet en Doa4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Laatst online: 23-04 16:43
EfBe schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 21:57:
[...]

Mwah, ik denk dat ze gewoon geen recall doen omdat dat een onmogelijke operatie is: 12miljoen (!) apparaten terugroepen, dat is het failliet van het project dat kan ik je nu al vertellen. Steve B. is wellicht een rare snoeshaan maar hij weet echt wel wat geld verdienen is en wanneer een divisie teveel geld lekt dan gaat de stekker eruit.

Het is wel zo dat het in het algemeen een nadelig effect heeft op de langere duur voor het bedrijf wanneer een defect product NIET wordt teruggeroepen en dus wanneer het bedrijf stilzwijgend de boel probeert op te lossen achter de schermen. De tijd zal het leren, maar deze soap is nog lang niet over. :)

Die analogie met die polsbandjes is wel een leuke, niet helemaal terecht, maar het is inderdaad wel frappant dat de mass-media niet die xbox de grond in schrijft, alhoewel de non-gamer nu ook wel weet dat er iets niet deugt want zelfs mn pa (de laatste game die hij speelde was river raid op de msx) wist ervan. ;)
Het zou op zijn minst wel netjes zijn als ze tenminste alle onverkochte consoles uit de winkels halen en vervangen. Maarja dat is ook onbegonnen werk aangezien xbox die nu in de winkels liggen nog vorig jaar geproduceert zijn. Dat betekent waarschijnlijk dat je nog steeds een aantal miljoen xbox terugroept.

Het smerige vind ik gewoon dat potentiele kopers op dit moment bijna 100% zeker weten dat hun xbox kapot zal gaan en dat je er zelf niks aan kan doen. Ik blijf er dan ook bij dat MS gewoon de onverkochte 360's terug moet roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 23:33:
[...]

Alle Xbox 360's hebben fouten. Het moederbord buigt door, de DVD drive is niet goed gemonteerd. De koeling is niet voldoende etc. de volgende MS console komt hier niet meer in huis(misschien verkoop ik deze wel, hoewel ik erg uitkijk naar Resident Evil 5 en veel fun beleefd heb aan Dead Rising, Lost Planet en Doa4)
Mijn tweede houdt het nu toch al weer een jaar uit. Nu ben ik wel een casual gamer en ben ik er niet dag in dag uit uren mee bezig. (het ding heeft vaker een paar weken uitgestaan)
Maar dan toch.. mijn eerste begaf het met hetzelfde game-gedrag binnen een half jaar, dus ik heb toch hoop dat deze beter is. :)
(na de eerder genoemde eenmalig voorgekomen glitches bij forza 2 is hij het prima blijven doen.. alweer vele uren lang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
heb een box terug: niet mijn eigen maar een nieuwere uit 2006. is stiller bij het op spinnen, en fan is stiller, doet het goed direct 2a 3 uur gegamed werd iets minder heet als de vorige. heb er niks bij gekregen moet 3 maand opnieuw kopen. want hij loopt op 1 sept af. maar dat kan de pret niet drukken.
nog een vraag je ik heb een sony trition tv maar als ik hem op pal60 zet kan ik zommige letters niet meer zien omdat ze niet op het scherm passen zet ik hem op pal 50 doet alles het goed maar de pal60 spellen niet (had bij de vorige xbox het zelfde) iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
De mijne is ook terug, het heeft 2 weken geduurd daarvoor 7 weken 1,5 uur gespeelt toen was hij weer kapot. Gister even aangesloten hij is veel en veel stiller, ik heb ff 2 uurtjes gespeelt tot nu toe deed hij het perfect nou maar hopen dat hij het ook zo blijft doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tjonge jonge ik kan weer naar die MS apen gaan bellen omdat ze geen email kunnen sturen. Zondag gebeld nog steeds geen label ontvangen. Hoe moeilijk kan het zijn om een email binnen 48 uur te verzenden.

Eigenlijk zouden alle Xbox 360 bezitters hun geld moeten terugeisen van MS. De service is gewoon 3x niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
Anoniem: 104593 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:16:
Tjonge jonge ik kan weer naar die MS apen gaan bellen omdat ze geen email kunnen sturen. Zondag gebeld nog steeds geen label ontvangen. Hoe moeilijk kan het zijn om een email binnen 48 uur te verzenden.

Eigenlijk zouden alle Xbox 360 bezitters hun geld moeten terugeisen van MS. De service is gewoon 3x niks..
Je moet vragen of ze het via de post willen sturen, via de e-mail lukt niet. Temminste bij mij lukte het ook niet echt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rafler schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:17:
[...]

Je moet vragen of ze het via de post willen sturen, via de e-mail lukt niet. Temminste bij mij lukte het ook niet echt :P
pff als een mail verzenden al zo moeilijk is... laat staan dat ze dan uberhaupt zo'n ding kunnen repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 02-04 17:52
Anoniem: 104593 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:21:
[...]

pff als een mail verzenden al zo moeilijk is... laat staan dat ze dan uberhaupt zo'n ding kunnen repareren.
ze kunnen het ook niet repareren.

en volgens mij willen de reparatie centra ze niet eens meer repareren.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Niet online
Ik heb maandag gebeld en heb gisteren het label binnen gekregen via e-mail. Hij is vandaag op vakantie gegaan naar Duitsland. Dus het kan wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Mijne is sinds de 23e weg en nog niet retour :D , zou ik maar is gaan zeuren of nog ff geduld hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mektheb schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:57:
Mijne is sinds de 23e weg en nog niet retour :D , zou ik maar is gaan zeuren of nog ff geduld hebben ?
Geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115217

kun je het ups label bij een RoD ook aanvragen via mail of moet je per se bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mektheb schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:57:
Mijne de 19e, morgen bel ik want als je nu de helpdesk belt zeggen ze niet meer dat het 25 dagen ipv 15 dagen duurt (daarna meteen ophangen). Morgen is de 15e dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:23

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Smoonshine schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 22:46:
Ik heb m'n xboxje meer dan een jaar en geen defecten gehad...tot nu toe :x. Ik vind het een lekkere console maar ik wist niet dat het zo erg gesteld was met deze doos! Een collega vertelde dat zijn xdoos al 3 keer is overleden, gelukkig had deed ms niet moeilijk. Maar wel jammer om te horen dat de doos voor sommige hoofdpijn bezorgd terwijl de game aanbod/gameplay imo wel goed is op de xbox360 :)

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
mijn xbox doet het goed heb gister 3 uur gespeeld zonder dat hij veel te heet werd. maar kan iemand mij helpen. als ik mijn xbox op PAL60 zet dan mist er een gedeelte aan de zijkant van het scherm heeft iemand hier een oplossing voor ik heb trouwens een sony trition tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb me 360 nu 3 maandjes, nog niks gehad!
Word niet heet:D Dus mijne doet het voor als nog top.

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik weet niet wat ik er van moet denken...

Vorige week donderdag ging men xbox kapot.. kreeg 3 mooie rode lampjes... MS gebeld, maandag werd het opgehaald door UPS. Dinsdag gearriveerd in Duitsland.. Krijg woensdag bericht dat ie is aangekomen.. Krijg ik vandaag bericht dat ie weer is verzonden en dat ik hem binnen 7 dagen thuis mag verwachten :? Het zou ontzettend tof zijn, maar iets wat ik totaal niet had verwacht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldmar
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-04 22:15

Aldmar

Niks...

Dat is wel heel erg snel! Die van mij is volgens UPS sinds 2 augustus in Weiterstadt. Van MS heb ik nog niets vernomen dat hij daar ook daadwerkelijk is gearriveerd of dat ze er mee bezig zijn.... Ik wacht rustig af en over een paar weken ga ik bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 25-04 14:47
Misschien gaat het eindelijk de goede richting in met de overbelastheid van de reparatiecentra.
Of je hebt gewoon ontiegelijke mazzel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Let's hope so. Ik heb zelf ook nooit problemen gehad met de service van Microsoft. Eerste keer dat ik men 360 terugstuurde (krassen) had ik hem ook binnen 2 weken terug. Een kapotte headset.. kreeg gewoon een nieuwe opgestuurd. Dus tot nu toe ben ik tevreden, als dit natuurlijk juiste informatie is en ik hem ook over 7 dagen terug heb :P.

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.