MAX3400 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 13:48:
[...]
Lachen met jou... Toevallig ken ik 2 mensen die daar langere tijd hebben gewerkt en je kan wel vergeten dat "de gemiddelde pipo in zijn vakantie" zomaar aan de bak komt. Sterker nog; ik denk dat "de gemiddelde pipo in vast dienstverband" aanzienlijk meer verdient in 6 maanden dan jij een jaar lang als "ICT Beheerder" (wist niet eens dat je ICT kon beheren, maar dat terzijde).
Zou wel eens willen weten hoe jij het voor elkaar gaat krijgen om je 360 ter reparatie aan te bieden "zonder deze pipo's"; want de gemiddelde winkelier geeft nog mindere service dan Microsoft op dit moment. Daarbij is Microsoft wel met een charme-offensief bezig want ze weten ook wel dat 5 weken erg lang is, vandaar dat ik hier constant meldingen lees van "gratis XBLive kaartjes" of "spel uitzoeken" etc.
Iets minder mag dus wel in je uitspraken; als je het zo goed weet, bel je Microsoft toch dat jij beter/sneller/goedkoper voor ze kan werken en ben je meteen verzekerd van een stabiel inkomen!
[mbr]Dat kon ook zonder die smileys[/mbr]
lache met jouw.
ik heb een heel gesprek gehad met die gasten. en ze verdienen geen kut,
en ze zijn zelfs gewoon een gemixte dienst.
ze zijn een servicedesk voor verschillende producten.
bv xbox 360 maar dat zelfde persoon kan ook zo de telefoon opnemen voor dove deo rollers,
dat is ook 1 van de redenen waarom die tijden zo verrekte lang zijn dat je moet wachten.
het zijn gewoon simpele vakantie werkers of laag opgeleiden die die baan aannemen.
niks hoge beloningen van microsoft.
gewoon kijken op het scherm waarvoor een klant beld en je riedeltje vertellen.
ok nu beld er 1 via het lays nummer.
nu beld er 1 voor de 360.
enz.
Probeer het netjes te houden.
mijn xbox is vaker weg in een jaar dan ik. en heeft een korte levensduur dan een eendagsvlieg.
[
Voor 2% gewijzigd door
Anoniem: 12316 op 06-08-2007 10:29
]