Xbox 360 defecten topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste
Acties:
  • 18.004 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-04 19:47
Hey, ik kan maar eenmaal stemmen in de poll, terwijl ik (hopelijk) deze week inmiddels mijn 7e xbox krijg. Er is dus van alles gebeurd: ouder/nieuwer terug.

[ Voor 4% gewijzigd door JAHRASTAFARI op 25-07-2007 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

ElmarNieser schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 10:17:
Ben vanaf 8 juni mijn xbox kwijt en begin het nu wel een beetje zat te worden. Ik heb na 25 dagen gebelt. Toen zeiden ze dat hij er ECHT binnen 2 weken zou zijn en ik mocht een spelletje uitzoeken. De twee weken zijn dus vandaag verstreken en ik ga weer bellen. Kan ik nu een nieuwe xbox eisen ofzoiets?
Misschien krijg je ook een elite, als ik dat verhaal wat hier eerder stond mag geloven.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-04 13:53
Wat ook behoorlijk frustrerend is in heel dat reparatie-verhaal is de tijd die verstrijkt tussen UPS en Microsoft.
Je verstuurt je console: na 1d zie je al met de UPS Tracking dat je console afgeleverd is. Een week later krijg je ineens mail van Microsoft dat ze je console ontvangen hebben.
En omgekeerd: je krijgt mail van Microsoft dat ze je console teruggestuurd hebben. Maar als je 2d later met het tracking nummer checkt op de site van UPS zie je daar nog altijd staan dat ze nog maar enkel de factuurgegevens hebben ontvangen en er nog niets verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:42
Inderdaad....UPS heeft dat ding in 1 dag daar en vervolgens hoor ik helemaal niets meer. Heb laatst maar even gebeld en ze zeggen dat ie de 11e in reparatie is gegaan (terwijl hij de 5e al was afgeleverd). Ze moeten hun procedures daar nog maar eens nakijken, want iets meer feedback zou ik wel prettig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-04 10:57
Ik heb hem terug!!!
Vandaag gebeld met helpdesk, was de 23 opgehaald door UPS bij MS. 25e (vandaag dus), aangekomen. Uitgepakt, en hij is een maand jonger, en volgens mij kogelnieuw. Net ff gechecked, maar ben er nog niet uit of de modificatie er nou op zit of niet.

* UltraSub one happy mofo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:54
UltraSub schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 17:47:
Ik heb hem terug!!!
Vandaag gebeld met helpdesk, was de 23 opgehaald door UPS bij MS. 25e (vandaag dus), aangekomen. Uitgepakt, en hij is een maand jonger, en volgens mij kogelnieuw. Net ff gechecked, maar ben er nog niet uit of de modificatie er nou op zit of niet.

* UltraSub one happy mofo..
Sinds wanneer ben je hem kwijt geweest?

Ik bel morgen weer eens, kijken wat ze nu weer te zeggen hebben. Wacht al vanaf 12 juni.

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 14:52
Twixie schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 15:18:
Wat ook behoorlijk frustrerend is in heel dat reparatie-verhaal is de tijd die verstrijkt tussen UPS en Microsoft.
Je verstuurt je console: na 1d zie je al met de UPS Tracking dat je console afgeleverd is. Een week later krijg je ineens mail van Microsoft dat ze je console ontvangen hebben.
En omgekeerd: je krijgt mail van Microsoft dat ze je console teruggestuurd hebben. Maar als je 2d later met het tracking nummer checkt op de site van UPS zie je daar nog altijd staan dat ze nog maar enkel de factuurgegevens hebben ontvangen en er nog niets verzonden is.
Mijn 360 is volgens de UPS tracking op 10-7-2007 afgeleverd in Dld, maar tot op de dag van vandaag heb ik verder nog niets gehoord van het Microsoft Service Center. Moet ik me nu zorgen gaan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 21-04 10:57
m00n schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 19:45:
[...]

Sinds wanneer ben je hem kwijt geweest?

Ik bel morgen weer eens, kijken wat ze nu weer te zeggen hebben. Wacht al vanaf 12 juni.
- 28-05-07 gebeld, en zou UPS ticket worden toegestuurd.
- 04-06-07 weer gebeld, ticket nu wel ontvangen
- 08-06-07 box aangekomen bij MS volgens UPS.
- twee weken later weer gebeld, box was niet ingechecked.
- Daarna twee wekelijks gebeld, en iedere keer gehoord, ja sorry, volgende week heeft u hem.
- 23-07-07 door MS bij UPS afgegeven/opgehaald
- 25-07-07 afgeleverd bij mij.

Wat me opvalt, stiller...
Wat erger is, Crackdown kwartiertje gespeeld, rare gfx, loopt vast, verwijderen van de disc bracht me terug naar dashboard, dus box zelf niet volledig vast. Moet ik me nu alweer zorgen maken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227577

Heb ook een forza box gekocht, 2 weken geleden.. eerst forza telkens hangen, en de melding dat ik DVD schoon moest maken of console herstarten. Nu ook met spellen die ik 2 dagen geleden gekocht heb... Zijn de problemen nogsteeds in de wereld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-04 14:43
Ik heb dezelfde problemen... Meestal start mijn 360 alle spellen zonder problemen.. Met soms heeft hij dagen dat ie problemen geeft, meldingen dat ik mijn dvd moet schoonmaken..

Ik heb hem vorige week aangemeld.. Maar ik weet niet waar het label vandaan moet komen maar ik gok ergens vanaf de andere kant van de maan.. Of zouden ze een postduif gebruiken? Label moet dus nog steeds binnenkomen... Ik kreeg te horen vaneen super aardige dame dat ze hem niet gaan swappen maar gaan repareren... Ik heb direct medegedeeld dat mijne uitzonderlijk veel lawaai maakt... Echt die fans kun je echt verschrikkelijk goed horen, mijn collega's heeft een box van een +/- een jaar ouder en die maakt de helft minder lawaai.... Hoop dat ze daar direct wat aan gaan doen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
@zneek, op zich niks om je zorgen over te maken. Die van mijn was de 5e afgeleverd en helemaal geen bericht van MS gehad. Afgelopen week maar eens even gebeld en ze zeggen dat ze hem de 11e in reparatie hebben genomen (zo kom ik ook wel aan max. 25 werkdagen, ik laat het gewoon liggen voordat ik ermee begin). Als je het zeker wilt weten kun je even xbox support bellen met je referentienummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 18-04 19:12
ROTTERDAM,

NL 26/07/2007 10:10 's morgens DE ONTVANGER VROEG VASTHOUDING AAN VOOR EEN TOEKOMSTIGE AFLEVERDATUM. UPS POOGT AF TE LEVEREN OP GEVRAAGDE DATUM / AFLEVERING GEWIJZIGD

26/07/2007 6:54 's morgens WORDT AFGELEVERD

26/07/2007 6:53 's morgens IMPORTSCAN
Nu wordt ie wel vaag... Ontvanger vroeg vasthouding aan? Ik heb niks aangevraagd?
UPS maar gebeld, chauffeur zou pech hebben (?) Wordt zo teruggbeld door betreffende chauffeur...

Wel vaag dat als zij pech hebben er komt te staan dat ik een andere afleverdatum zou hebben aangevraagd. Moeten ze anders de bezorgkosten terugbetalen aan de verzender vanwege niet op tijd afleveren ofzo?

/edit

Netjes teruggebeld :) Ze hadden pakket in de verkeerde wagen geladen dus hij staat weer op het distributiecentrum... Laat 'm nu morgenmiddag afleveren, heb ik toch ook gelijk weekend <zucht>

Valt me steeds meer en meer op dat waar je ook naar toe belt je iedere keer een ander verhaal te horen krijgt :|

[ Voor 48% gewijzigd door ironx op 26-07-2007 12:21 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-04 19:05

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Hellow,

-8 juni heb ik mijn xbox op laten halen door UPS.

-12 juli gebelt met MS en compensatie aangeboden gekregen en is mij beloofd dat ik hem binnen 2 weken zou hebben.

-25 juli weer MS gebelt, dit keer beloofd dat ik hem binnen 1,5 week zou krijgen.

De moed zakt me aardig in de schoenen dus. Ben hem nu bijna 2 maanden kwijt en heb dus mijn gehele vakantie niets aan me xbox gehad.

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 18:56
11-07 opgestuurt en vandaag weer binnen gekregen.

En het is mijn eigen Xbox.

Moederbord is vervangen dus ik kan er weer tegen aan.

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
Gloeiende gloeiende, de mijne is al weg sinds 2-7 en die hebben ze 11-7 pas in behandeling genomen (hoorde ik nadat ik er zelf over moest bellen)...'t is allemaal niet eerlijk!
Maar in ieder geval mooi dat je hem terughebt Peter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
Ik heb nu dus tijdelijk een xbox360 geleend van een vriend, maar die heeft een hele rare kuur. De dvd-drive gaat open en dicht, om de 5 seconden oid. Soms gaat ie half open, dicht, toch open, nee toch dicht. Hij flipt helemaal. Iemand dat ooit meegemaakt? En valt dat probleem ook onder de 3 jaar garantie? Of is die alleen voor RROD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 18:56
Daar ben ik zeker blij mee al die tijd Forza moeten missen ;)

Oja ik heb 2mnd gratis Xbox live erbij gekregen.

Maar iedereen sterkte en hopelijk hoef ik me niet meer onder deze topic te reageren omdat ik een probleem heb.

Suc6 iedereen met hopelijk een goede afloop.

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:04

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

zneek schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 16:48:
Ik heb nu dus tijdelijk een xbox360 geleend van een vriend, maar die heeft een hele rare kuur. De dvd-drive gaat open en dicht, om de 5 seconden oid. Soms gaat ie half open, dicht, toch open, nee toch dicht. Hij flipt helemaal. Iemand dat ooit meegemaakt? En valt dat probleem ook onder de 3 jaar garantie? Of is die alleen voor RROD?
De 3 jaar garantie is alleen voor 3ROD gerelateerde problemen. Het probleem dat jij hebt valt alleen onder de standaard garantie van 2 jaar.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

Wat MetroidPrime zei..

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 217897 op 26-07-2007 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115217

heb een rrod met code 0102, heb gehoord dat dit ook best makkelijk te fixen is door iemand die zelf een beetje handig is dus mischien laat ik dat wel doen.

hoe gaat het in zijn werk als ik hem op moet sturen? moet ik dat informatienummer bellen en de 360 zelf in een pakket doen en opsturen of kan ik hem ook bij b.v. een winkel afleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
Je moet xbox support bellen, zij mailen je dan een label voor UPS. Zelf je xbox inpakken, label er op plakken en UPS bellen. Die komen hem dan ophalen.
Volgens mij kun je hem niet bij een winkel afleveren normaliter, maar misschien zijn er wel winkels die dit als service voor jou doen zodat je er zelf geen omkijken naar hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52
heb de mijne vandaag ook weer terug gekregen
alleen zit er een raar luchtje aan letterlijk en figuurlijk.
het plastic bobenop staat bol onder ook.
mijn frontje is stuk. hij is bagger smerig.

gewoon slecht eigenlijk.

moet hem nu nog gaan testen hopelijk gaat dat beter.

oja 2 maanden live erbij gekregen :)
en hij is nog geen 2 weken weg geweest nu

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-04 22:00
Dutchzilla schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 22:24:
heb de mijne vandaag ook weer terug gekregen
alleen zit er een raar luchtje aan letterlijk en figuurlijk.
het plastic bobenop staat bol onder ook.
mijn frontje is stuk. hij is bagger smerig.

gewoon slecht eigenlijk.

moet hem nu nog gaan testen hopelijk gaat dat beter.

oja 2 maanden live erbij gekregen :)
en hij is nog geen 2 weken weg geweest nu
Wel snel maar ik hoef dus echt geen refurb van een ander terug , als ik hem back hem en tis een refurb die er niet uit ziet stuur ik hem gewoon weer op RROD :) en anders zorg ik wel die RROD word :)

simpel wil een nieuwe met goeie koeling , of me oude gefixt met goeie koeling niks minders neem ik genoegen mee en anders sturen ze me maar een Vista Ultimate licentie ben ik ook blij :P ;) jmmr dat niet kan en andere afdeling is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Heb gister eindelijk mijn 360 teruggekregen. Is 2x in reparatie geweest. Dit vanaf begin mei tot gisteren..
Wat opvalt, hij is aanzienlijk stiller dan de vorige consoles die ik heb gehad.
Aan dit grapje heb ik overgehouden.
2x wireless controllers
1x Viva Piñata
3x Xbox live voor 1 maand.
Maar nu weer lekker gamen... Hoop dat hij het nu langer uit gaat houden als de vorige die ik heb gehad..

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Die van mij heeft ook problemen: hij overstemt mijn stofzuiger en hij bekrast mijn games.. als ik hem nou zou opsturen (zonder RROD verschijnselen) na ~1 maand in mijn bezig te zijn geweest.. wat doet Microsoft er dan mee? Ook preventief anti-RROD dingen inbouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
Klopt het dat de klantenservice van xbox momenteel gesloten is of wordt ik gewoon genegeerd :).

Wacht nu 7 weken, en er zijn mensen hier die binnen 2 weken een nieuwe krijgen, en ik krijg steeds te horen, over 2 weken heeft u hem, nee over 2 weken heeft u hem echt.

Me game die ik zou ontvangen is ook geannuleerd omdat deze gezamelijk met me xbox uit het systeem gegooid was zo'n 4 weken terug....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:28
m00n schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 11:47:
Klopt het dat de klantenservice van xbox momenteel gesloten is of wordt ik gewoon genegeerd :).

Wacht nu 7 weken, en er zijn mensen hier die binnen 2 weken een nieuwe krijgen, en ik krijg steeds te horen, over 2 weken heeft u hem, nee over 2 weken heeft u hem echt.

Me game die ik zou ontvangen is ook geannuleerd omdat deze gezamelijk met me xbox uit het systeem gegooid was zo'n 4 weken terug....
blijven zeiken en bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Weet iemand eigenlijk sinds wanneer de nieuw geproduceerde XBoxen geen RRoD productiefout meer zouden mogen hebben ?
We hebben nu gelukkig een nieuwe gekregen, prod. 26/6/07, en vroeg me af of ik nu mag verwachten dat die vroeg of laat ook weer een RRoD zal geven, of dat dat ondertussen opgelost zou moeten zijn.

PS: ook 2 kaartjes voor 1mnd XBox Live erbij gekregen, dus da's nu wellicht standaard...

[ Voor 12% gewijzigd door Twixie op 27-07-2007 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
Met een doorlooptijd van 25 werkdagen zou ik 2 maanden live ook wel op zijn plaats vinden. Dat is namelijk al 5 weken, plus nog 2 weken voor het heen en weer vervoer en het op de plank laten liggen...
En ik blijf erbij dat het wel netjes zou zijn als je via email op de hoogte zou worden gehouden over de reparatie (in ieder geval een bevestiging dat ze er mee bezig zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125531

Twixie schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 11:56:
Weet iemand eigenlijk sinds wanneer de nieuw geproduceerde XBoxen geen RRoD productiefout meer zouden mogen hebben ?
We hebben nu gelukkig een nieuwe gekregen, prod. 26/6/07, en vroeg me af of ik nu mag verwachten dat die vroeg of laat ook weer een RRoD zal geven, of dat dat ondertussen opgelost zou moeten zijn.

PS: ook 2 kaartjes voor 1mnd XBox Live erbij gekregen, dus da's nu wellicht standaard...
Daar ben ik ook heel benieuwd naar? is het probleem van 3ROD in nieuwere 360's een beetje opgelost???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Wat een stelletje debielen daar bij dat UPS...

Gister konden ze 'm niet leveren omdat 'de chauffeur een ongeluk' had gehad maar later weer werd veranderd' in 'in de verkeerde wagen geladen'...

Na een belletje werd verzekerd dat ie dan vandaag tussen 3 en 6 zou worden afgeleverd. Rond 6'en wordt ik toch wat achterdochtig en ga nog eens op die site van ze kijken: staat dat klereding weer op dat distributiecentrum!

Telefonisch niet meer bereikbaar natuurlijk, maar volgens trackingnr wordt ie nu maandag weer afgeleverd...

Krijg toch enorm zin om maandag eens heel onbeleefd te gaan bellen waar ze nou eigenlijk mee bezig zijn :X

Je wordt er *moedeloos* van... Eerst tig keer bellen naar Xbox Support waar ze dat ding laten, nu kan je UPS ook nog eens achterna gaan zitten...
ROTTERDAM,
NL 27/07/2007 5:48 's middags IMPORTSCAN
27/07/2007 5:48 's middags IMPORTSCAN
27/07/2007 6:16 's morgens IN TRANSIT
27/07/2007 6:15 's morgens IMPORTSCAN
ROTTERDAM,
NL 26/07/2007 10:10 's morgens DE ONTVANGER VROEG VASTHOUDING AAN VOOR EEN TOEKOMSTIGE AFLEVERDATUM. UPS POOGT AF TE LEVEREN OP GEVRAAGDE DATUM / AFLEVERING GEWIJZIGD
26/07/2007 6:54 's morgens WORDT AFGELEVERD
26/07/2007 6:53 's morgens IMPORTSCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 26/07/2007 2:07 's morgens EXPORTSCAN
26/07/2007 12:48 's morgens AANKOMSTSCAN
FRANKFURT,
DE 25/07/2007 9:38 's middags VERTREKSCAN
25/07/2007 7:29 's middags HERKOMSTSCAN
DE 24/07/2007 12:02 's morgens FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55111

Ik weet niet wie hier de film 'de secret' kent, maar die gaat bij mij toch zeker niet op :+ . Ik zit net nog te vertellen tegen een maat van mij hoe goed mijn xbox het doet en blijft doen, ik zet hem aan, en hoppa, ring of death met 3 rode lichtjes, echt zó toevallig, gaat nergens over 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
ironx schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 19:21:
Wat een stelletje debielen daar bij dat UPS...
[...]
Hoe lang ben je hem kwijt geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
m00n schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 13:41:
[...]

Hoe lang ben je hem kwijt geweest?
In totaal 5 weken in Duitsland met veel bellen (was in begin 15 werkdagen beloofd) + nu weer bijna 1 week met UPS :S

Volgens mij (en hun site) leveren ze van maandag tot en met vrijdag tot 19:00 uur af...
Dan vraag ik me af waarom die dan om 10 voor 6 al weer op het distributiecentrum wordt ingescand?
Had zeker geen zin meer... :X

[ Voor 37% gewijzigd door ironx op 28-07-2007 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 14:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb mijn 360 van de week ook maar weer aangemeld. Het is namelijk erg vreemd als je DiRT in je 360 stopt, hij opstart, meteen stopt met "Dirty Disc", daarna gereset moet worden en als je de CD eruit haalt dat er al een aantal krassen op zitten.

Aanmelden ging redelijk goed en degene aan de telefoon was erg behulpzaam. Aangezien dit mijn tweede melding in 4 maanden was, werd er meteen een procedure in gang gezet voor klant-tevredenheid. Ik vroeg namelijk of ik een gloednieuwe 360 kon krijgen en geen refurb; daar werd over overlegd en zonder er een duidelijk antwoord op te krijgen, lijkt het erop dat Microsoft mijn verzoek wel degelijk heeft meegenomen in het trouble-ticket. Daarbij mocht er ook nog een gratis spel worden uitgezocht; helaas heb ik weinig aan spellen die ik zelf al heb (gehad) of niet leuk vindt dus ter compensatie wordt er nu dus maar een Wireless Headset opgestuurd.

Aanstaande maandag UPS maar eens bellen om dat ding te komen halen; waarschijnlijk maandagmiddag of dinsdag gaat 'ie dus op transport naar Duitsland. Ik vermoed dat het inderdaad een week of 5 gaat duren en aangezien ik niet zo lang zonder 360 kan (Forza2-competities), heb ik dus net een extra 360 gekocht om in de tussentijd gewoon te blijven genieten van Live en de games die ik ervoor heb.

Hiervoor is mijn 360 van launch-date ook al eens omgeruild; dat ging een stuk vlekkelozer; heb toen maar 3 weken hoeven wachten voordat er eentje werd opgestuurd naar me. Best snel, vond ik toen, en ik heb ook alle vertrouwen in Microsoft dat de doorlooptijd deze keer ook redelijk wordt gehaald.

Ow, voor de mensen die UPS "wat minder optimaal vinden werken"; tot op heden geen ervaringen mee gehad dat ze beloftes niet nakomen. Er gaan ongeveer wekelijks 10 pakketten met UPS mee en eigenlijk in alle gevallen zijn ze met een marge van 15 minuten wel in staat om hier wat op te halen of af te leveren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
ironx schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 14:15:
[...]

In totaal 5 weken in Duitsland met veel bellen (was in begin 15 werkdagen beloofd) + nu weer bijna 1 week met UPS :S

Volgens mij (en hun site) leveren ze van maandag tot en met vrijdag tot 19:00 uur af...
Dan vraag ik me af waarom die dan om 10 voor 6 al weer op het distributiecentrum wordt ingescand?
Had zeker geen zin meer... :X
Hmmz, ik wacht al 7 weken....

WHOOHOOOOO, hij is de 26ste verstuurd WHOOOOO :).

[ Voor 9% gewijzigd door m00n op 28-07-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-05-2023

deeltje

.Part of my particles are part

Iemand al aan Falcon teruggekregen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125531

deeltje schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 15:26:
Iemand al aan Falcon teruggekregen? :)
Het zou wel erg vet zijn... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 02-04 17:52
ik zit nu op mijn computer kamer en mijn terug gestuurde xbox 360. 2 muren en 2 deuren verderop
overstemd mijn computer hier. lijkt wel een fucking fiat panda uit 1960.
wat moet ik hier nou mee?
ook de aan en uitknop gaat heel stroef moet je dus echt hard indrukken.
behuizig staat bol. ik rook niet mijn kamer is schoon. maar er steken wel nicotine infested stukken stof uit.

wordt er droevig van :|
ik wil gewoon dat dat kreng het eens normaal doet.

niet allemaal kleine kwaaltjes :(

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:37

Nutral

gamer/hardware freak

slaat nergens op, verzonden, 4 weken later bericht dat ze hem hebben ontvangen, 2 dagen later dat hij is opgestuurd, 2 dagen later heb ik hem weer binnen :s. zal nog testen of hij wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-04 15:16
mijn xbox loopt nu telkens vast (bij willekeurige games) en heeft een hele dikke kras in mn Darkness game gemaakt..... :(

ik krijg geen ring of death hij loopt vast als ik hem daarna weer opnieuw start doet hij het weer even. wel baal ik ervan dat the darkness nu een dikke kras heeft en ik disc read errors krijg.

ik ga mn xbox maar aanmelden.. :( vergoed MS de beschadigde game ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Donnie Darko schreef op zondag 29 juli 2007 @ 13:01:
mijn xbox loopt nu telkens vast (bij willekeurige games) en heeft een hele dikke kras in mn Darkness game gemaakt..... :(

ik krijg geen ring of death hij loopt vast als ik hem daarna weer opnieuw start doet hij het weer even. wel baal ik ervan dat the darkness nu een dikke kras heeft en ik disc read errors krijg.

ik ga mn xbox maar aanmelden.. :( vergoed MS de beschadigde game ?
Yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Iemand uberhaubt al een idee wanneer we de Falcon versie kunnen verwachten en of we eigenlijk er wel achter kunnen komen dat het een Falcon is? (serienummer), want ik was eerlijk gezegd na al deze verhalen niet van plan een 360 te kopen voordat ik zeker weet dat het een Falcon is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140372

november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Donnie Darko schreef op zondag 29 juli 2007 @ 13:01:ik ga mn xbox maar aanmelden.. :( vergoed MS de beschadigde game ?
Nee, Microsoft vergoedt deze game niet. Een lijst van games die Microsoft zelf vervangt/vergoedt, is het vinden op deze pagina. Voor overige games ben je aangewezen op de support van de maker van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

The 65nm-equipped Xbox 360s are due to hit store shelves this fall.
Bron

Najaar valt dit jaar op 23 september om 11:51, dus voor die datum i.p.v. november, als we dailytech mogen geloven. Ik neem aan dat we niet tot november hoeven te wachten eerdat die 'nieuwe' xboxen in NL te verkrijgen zijn, toch?
Er duiken steeds meer foto's op van xbox 360 met een nieuwe passieve koeling.
Tot nu toe is het nog onduidelijk of deze koeling alleen geplaatst word bij xboxen die van het reparatiecentrum afkomen of dat de koeling tegenwoordig standaard geplaatst word.
Bron

Afbeeldingslocatie: http://www.eppo-ombouw.nl/images/nieuws/xbox360_extra_koeler.jpg

1e teken van de Falcon? Of zou microsoft deze koelers vervangen op oude xboxen die voor reparatie worden opgestuurd?

[ Voor 54% gewijzigd door deeltje op 30-07-2007 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
deeltje schreef op maandag 30 juli 2007 @ 01:10:
[...]

[...]

Bron

Najaar valt dit jaar op 23 september om 11:51, dus voor die datum i.p.v. november, als we dailytech mogen geloven. Ik neem aan dat we niet tot november hoeven te wachten eerdat die 'nieuwe' xboxen in NL te verkrijgen zijn, toch?

[...]

Bron

[afbeelding]

1e teken van de Falcon? Of zou microsoft deze koelers vervangen op oude xboxen die voor reparatie worden opgestuurd?
Jammer dat het allemaal nieuws is van bijna een maand oud... Oftewel OUD NIEUWS! :)

De nieuwe passieve cooling heeft niks met de nieuwe Falcon versie te maken... Passieve cooling word even toegepast als lapmiddel....
==================================================================

Verder is het nu al 2 weken geleden dat mijn label opgestuurd zou worden om de xbox op te kunnen sturen... Vaag dat dit zoooooooo lang moet duren! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-12-2023
Smarty77 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 08:24:
[...]

Verder is het nu al 2 weken geleden dat mijn label opgestuurd zou worden om de xbox op te kunnen sturen... Vaag dat dit zoooooooo lang moet duren! }:O
Je moet de label binnen 2 dagen ontvangen, ze versturen dit naar je email account. Als je dit niet binnen 2 dagen krijgt dan moet je ze weer opbellen. Twee weken is veel te lang, ik zou bellen.

[ Voor 5% gewijzigd door TheKillingBean op 30-07-2007 08:46 ]

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
Heb na 7 weken een nieuwe xbox mogen ontvangen.

1. Niet dezelfde (vind ik niet erg, hij is zo goed als nieuw).
2. Productiedatum mijn: 2006-06-29 Productiedatum nu: 2006-10-15
3. Drive toen: Hitachi Drive nu: Samsung
4. Hij is in vergelijking met me andere nieuwe xbox (in mei gekocht) fucking stil :).
5. Geen Falcon :D, maar of die extra cooler erin zit geen idee, weet ik pas als ik hem open zou maken.

2x 1 Maand Gold, Gears of War die ik zou krijgen nooit ontvangen (waarschijnlijk omdat me order halverwege uit het systeem gegooid is).

Tip aan mijn kant: Blijf bellen!

[ Voor 17% gewijzigd door m00n op 30-07-2007 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

m00n schreef op maandag 30 juli 2007 @ 10:40:
Heb na 7 weken een nieuwe xbox mogen ontvangen.

1. Niet dezelfde (vind ik niet erg, hij is zo goed als nieuw).
2. Productiedatum mijn: 2006-06-29 Productiedatum nu: 2006-10-15
4. Hij is in vergelijking met me andere nieuwe xbox (in mei gekocht) fucking stil :).
5. Geen Falcon :D, maar of die extra cooler erin zit geen idee, weet ik pas als ik hem open zou maken.

2x 1 Maand Gold, Gears of War die ik zou krijgen nooit ontvangen (waarschijnlijk omdat me order halverwege uit het systeem gegooid is).

Tip aan mijn kant: Blijf bellen!
Het zou me niets verbazen als ze de 'oude' xboxen eerst de deur uit willen doen voordat ze Falcons gaan versturen, ik neem aan dat daar nog een redelijk grote voorraad van is.

Misschien dat rond 8 augustus als de prijs gaat dalen, ze de Falcon (stilletjes) gaan introduceren

Afbeeldingslocatie: http://pictures.xbox-scene.com/xbox360/pricedrop/360droptru.jpg

Of ze laten de prijs tijdelijk dalen om alle oude consoles nog de deur uit te drukken zodat ze daarna tegen het oude tarief de Falcons kunnen gaan verkopen ;).

p.s.: excuses voor het oude nieuws hierboven, had beter uit mijn doppen moeten kijken

[ Voor 19% gewijzigd door deeltje op 30-07-2007 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:47

Fab1Man

Live life to the fullest

Ik heb volgend probleem:
-Zomer 2006 Xbox 360 gekocht, deze was echter kapot en deze heb ik nog in de winkel kunnen ruilen (freezde bij PGR3, geen error codes or whatsoever, maar dit tel ik dus niet echt mee).

-Nieuw exemplaar in van de winkel wat dus mijn 1ste exemplaar is, gezien dit buiten Microsoft om is gegaan.
-Dit exemplaar hing zich na velen maanden spel op, waar dan ook. Hiervoor heb ik een splinternieuw exemplaar ontvangen, geen gerefurbished model. Exemplaar nummer 2 dus.
-Dit exemplaar ging na lange tijd krassen maken op discs. De DVD's werden abrupt gestopt alsof er een soort van noodrem gemaakt werd met de DVD. Na veel aandringen bij Microsoft is deze toen vervangen. Exemplaar nummer 3 dus.
-Exemplaar nummer 3 was bij aankomst al "kapot". De Xbox was een gerefurbished model, waarvan de front van de DVD lade los zat. Hierdoor kon de Xbox slecht sluiten en ging vaak ook niet dicht, maar weer open. Dit exemplaar is ook vervangen voor een inmiddels nu 4de exemplaar.
-Deze heeft echter problemen met Forza 2, Dirt, PoP: Classics etc. Freezes enzo, maar het grootste probleem: disc errors en random leesfouten. Dit laatste wordt veroorzaakt bij langdurig de Xbox met rust laten in bijv. Forza 2. Na een bepaalde tijd wordt de DVD niet meer constant geladen en stopt deze met draaien. Daarna echter als ik weer verder ga, moet de DVD weer aangesproken worden en dit gaat heel moeizaam. 99% van de gevallen krijg ik dan een unreadable disc error. Ik zou dus nu als ik mijn Xbox terug zou sturen naar Microsoft inmiddels een 5de exemplaar gaan ontvangen.

Nu is mijn vraag: is het voor mij wettelijk gezien mogelijk om nu mijn geld terug te vragen? Dit puur voor de Xbox, voor de accesoires die ik heb, neem ik dan verder de verantwoordelijkheid. Dus dat ik van Microsoft nu kan verlangen dat ik de aankoopprijs, van E 399,- terugkrijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:08
Hmm, sinds een tijdje valt het me op dat ik de HD hoor ratelen, schuren, kraken. Heel zachtjes maar toch, eerder hoorde ik dat nooit en heb altijd erg op m'n 360 gelet met alle problemen e.d.
Kan iemand een idee geven wat ik kan verwachten of is het iets redelijk normaals?

Moet er niet aan denken plots al m'n saves kwijt te zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mutatie schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:55:
Hmm, sinds een tijdje valt het me op dat ik de HD hoor ratelen, schuren, kraken. Heel zachtjes maar toch, eerder hoorde ik dat nooit en heb altijd erg op m'n 360 gelet met alle problemen e.d.
Kan iemand een idee geven wat ik kan verwachten of is het iets redelijk normaals?

Moet er niet aan denken plots al m'n saves kwijt te zijn :X
Ik zou sowieso dan een 64 MB mem cardje aanschaffen, zou er ook niet aan willen denken mn saves kwijt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Fab1Man schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:49:Nu is mijn vraag: is het voor mij wettelijk gezien mogelijk om nu mijn geld terug te vragen? Dit puur voor de Xbox, voor de accesoires die ik heb, neem ik dan verder de verantwoordelijkheid. Dus dat ik van Microsoft nu kan verlangen dat ik de aankoopprijs, van E 399,- terugkrijg?
Goed punt; ik vermoed van niet. Want Microsoft zal aangeven dat je elke keer een "nieuwe" hebt gekregen en dat het misschien wel erg opvallend is dat het bij jou al de 5e keer wordt.

Je kan Microsoft schriftelijk & aangetekend in gebreke stellen voor de tevredenheid wat het produkt bij je heeft achtergelaten en blablabla; waarschijnlijk valt daar nog wel een stukje consumentenrecht over terug te vinden elders op GoT (niet zozeer over de 360 maar electronica algemeen ofzo). Maar of je dan de nieuwwaarde terugkrijgt gezien de enorme moeite die Microsoft al voor je heeft genomen en/of je dan in een later stadium net zo goed wordt geholpen bij een (mogelijke aankoop van) nieuwe 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:47

Fab1Man

Live life to the fullest

MAX3400 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:19:
[...]

Goed punt; ik vermoed van niet. Want Microsoft zal aangeven dat je elke keer een "nieuwe" hebt gekregen en dat het misschien wel erg opvallend is dat het bij jou al de 5e keer wordt.

Je kan Microsoft schriftelijk & aangetekend in gebreke stellen voor de tevredenheid wat het produkt bij je heeft achtergelaten en blablabla; waarschijnlijk valt daar nog wel een stukje consumentenrecht over terug te vinden elders op GoT (niet zozeer over de 360 maar electronica algemeen ofzo). Maar of je dan de nieuwwaarde terugkrijgt gezien de enorme moeite die Microsoft al voor je heeft genomen en/of je dan in een later stadium net zo goed wordt geholpen bij een (mogelijke aankoop van) nieuwe 360?
Het is niet eens dat ik steeds een nieuwe heb gekregen. Ik heb 2x een gerefurbished model ontvangen. Dát maakt het juist zo'n grijs gebied. Daarnaast, ik ben misschien wel iemand die al vaak een vervangende xbox heeft gekregen, maar er zijn extremere gevallen. Als ik mijn geld terug krijg wil ik ook geen 360 meer. Jammer van Forza 2 en Dirt die ik hier heb liggen, maar het vertrouwen in het apparaat is bij mij weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Fab1Man schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:26:
[...]

Het is niet eens dat ik steeds een nieuwe heb gekregen. Ik heb 2x een gerefurbished model ontvangen. Dát maakt het juist zo'n grijs gebied. Daarnaast, ik ben misschien wel iemand die al vaak een vervangende xbox heeft gekregen, maar er zijn extremere gevallen. Als ik mijn geld terug krijg wil ik ook geen 360 meer. Jammer van Forza 2 en Dirt die ik hier heb liggen, maar het vertrouwen in het apparaat is bij mij weg.
Refurbished = gelijkwaardig aan nieuw: want getest door Microsoft binnen de marges die gelden voor uitlevering.

Kijk desnoods ook even op de site van TROS Radar ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
MAX3400 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:28:
Refurbished = gelijkwaardig aan nieuw: want getest door Microsoft binnen de marges die gelden voor uitlevering.
Per definitie is een refurbished niet gelijkwaardig aan nieuw. Het grote probleem is, is dat je niet weet hoe met dat exemplaar omgesprongen geweest is en hoe intensief het gebruikt is. Het lijkt me nogal evident dat als ik een defect exemplaar opstuur dat 2j oud is, maar er nog maar 100 gebruiksuren erop zitten heeft, en ik er een terugkrijg van 1j oud maar met 1000 gebruiksuren, ik slechter af ben. En dan spreken we nog niet over wat er allemaal met het toestel gebeurd is. Als het afkomstig is van een tiener die elk weekend zijn toestel meeneemt naar het huis van zijn vriendjes, dan denk ik niet dat er hier iemand is die dat zou aanvaarden.
In mijn geval zag je zelfs gewoon dat hij veel intenser gebruikt was. Terwijl het ingezonden exemplaar er nog als nieuw uitzag, kreeg ik er een terug die 12 mnd jonger was, maar waar behoorlijk wat krassen op zaten. En vooral rond de aansluitingen zat het vol krassen en putjes wat voor mij toch duidelijk een teken was dat het toestel al veelvuldig aan- en losgekoppeld geweest was, en waarvan je er dus mag van uitgaan dat het dus ook al veelvuldig van plaats veranderd was.
Ik ben dan naar 2nd line support doorverwezen geweest waar ze heel behulpzaam waren (had ook foto's opgestuurd als bewijsmateriaal) en zeiden dat dat zeker niet normaal (hij nam zelfs het woord 'beschamend' in de mond) was. Deze dan maar weer teruggestuurd en 2 weken later hadden we een splinternieuwe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
m00n schreef op maandag 30 juli 2007 @ 10:40:
Hoe zie je dat zonder hem open te maken ?
Met een straffe zaklamp zou het door de verluchtingsgaatjes aan de rechterkant zichtbaar moeten zijn (als je dus de rechterzijkant binnenkijkt, zie je rechts een groot reflecterend vlak = zijkant van de normale CPU cooler, zit er links ervan nog een kleiner reflecterend vlak, dan is dat de nieuwe extra heatsink).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Fab1Man schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:26:
[...]

Enjoy:
http://bestel.postbus51.n...50.pdf-2006323-105850.pdf

Ik geef je weinig kans overigens, Microsoft is een kei in het niet luisteren naar klachten van klanten :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:44
Twixie schreef op maandag 30 juli 2007 @ 18:02:
[...]

Hoe zie je dat zonder hem open te maken ?

[...]

Met een straffe zaklamp zou het door de verluchtingsgaatjes aan de rechterkant zichtbaar moeten zijn (als je dus de rechterzijkant binnenkijkt, zie je rechts een groot reflecterend vlak = zijkant van de normale CPU cooler, zit er links ervan nog een kleiner reflecterend vlak, dan is dat de nieuwe extra heatsink).
kun je zien aan de tray.. http://pictures.xbox-scen...box360_dvd_drive_s300.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Icekiller2k6 op 30-07-2007 18:47 ]

Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Twixie schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:58:
[...]

Per definitie is een refurbished niet gelijkwaardig aan nieuw. Het grote probleem is, is dat je niet weet hoe met dat exemplaar omgesprongen geweest is en hoe intensief het gebruikt is. Het lijkt me nogal evident dat als ik een defect exemplaar opstuur dat 2j oud is, maar er nog maar 100 gebruiksuren erop zitten heeft, en ik er een terugkrijg van 1j oud maar met 1000 gebruiksuren, ik slechter af ben. En dan spreken we nog niet over wat er allemaal met het toestel gebeurd is. Als het afkomstig is van een tiener die elk weekend zijn toestel meeneemt naar het huis van zijn vriendjes, dan denk ik niet dat er hier iemand is die dat zou aanvaarden.
In mijn geval zag je zelfs gewoon dat hij veel intenser gebruikt was. Terwijl het ingezonden exemplaar er nog als nieuw uitzag, kreeg ik er een terug die 12 mnd jonger was, maar waar behoorlijk wat krassen op zaten. En vooral rond de aansluitingen zat het vol krassen en putjes wat voor mij toch duidelijk een teken was dat het toestel al veelvuldig aan- en losgekoppeld geweest was, en waarvan je er dus mag van uitgaan dat het dus ook al veelvuldig van plaats veranderd was.
Ik ben dan naar 2nd line support doorverwezen geweest waar ze heel behulpzaam waren (had ook foto's opgestuurd als bewijsmateriaal) en zeiden dat dat zeker niet normaal (hij nam zelfs het woord 'beschamend' in de mond) was. Deze dan maar weer teruggestuurd en 2 weken later hadden we een splinternieuwe..
Ik mag toch aannemen als de verbeterde versies goed zijn ingebracht en het hele gedoe een klein beetje is overgewaaid je eerder een nieuwe zal terugkrijgen dan nu.... de enige reden dat je nu een 2ehands krijgt is toch omdat ze het anders TE druk krijgen?....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
nah ja, hang ik 20 minuten aan de lijn met Xbox support om na te vragen of mijn console nu wel of niet in behandeling is, wordt de verbinding gewoon verbroken! Is dat normaal? geen melding of niks, gewoon TAK hoorn erop. Rare zooi hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Vandaag dan eindelijk UPS aan de deur met de (5e) 'box'...

Splinternieuw. Da's zeker. MFR Date is 28-07-2006. Samsung drive.
Weet ook zeker dat er geen extra heat-sink in zit. Is wel een stuk stiller dan de vorige.
Ook zaten er 2 maand-kaarten voor Xbox Live Gold bij (netjes!)

Heb hem nog niet echt lang kunnen testen, maar in zo'n 3 uurtjes Texas Hold'em (met gebruik van Vision-camera) is ie al weer zeker 4x vastgelopen. Gehele beeld bevriest en kan 'm alleen nog maar uit zetten via de Ring Of Light aan de voorkant. Spel al gewist en opnieuw gedownload, geen succes.
Dus of het nu aan Texas Hold'em ligt... ik weet het niet.

Komende dagen flink gamen/stressen (Oblivion/Forza/Gears of War) om te kijken wat ik nog meer kan verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Goed nieuws voor wie denkt nu een nieuwe te kopen. Onze nieuwe, die wel van de hersteldienst kwam, maar nog alle beschermingsstickertjes had, en productie-datum 26/6/07 blijkt bij nadere inspectie wel degelijk de extra heatsink te hebben.
Da's dan toch al iets waar ik me nu geen zorgen meer over hoef te maken.

Edit: nu de post van IronX gezien. Wel bizar dat de jouwe die nog een maand nieuwer is, geen extra heatsink heeft ?!

[ Voor 16% gewijzigd door Twixie op 30-07-2007 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
zneek schreef op maandag 30 juli 2007 @ 20:52:
nah ja, hang ik 20 minuten aan de lijn met Xbox support om na te vragen of mijn console nu wel of niet in behandeling is, wordt de verbinding gewoon verbroken! Is dat normaal? geen melding of niks, gewoon TAK hoorn erop. Rare zooi hoor.
Dat heb ik ook wel es gehad terwijl ik gewoon aan het bellen was naar een normaal nummer, geef ze t voordeel van de twijfel, misschien was t geweeon een technische storing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-03 17:14

Phrenetic

ehm...

Twixie schreef op maandag 30 juli 2007 @ 21:56:
Edit: nu de post van IronX gezien. Wel bizar dat de jouwe die nog een maand nieuwer is, geen extra heatsink heeft ?!
2006, niet 2007 :)
1 jaar ouder dus.

Bij een collega hebben ze na 25 dagen ook een exemplaar opgestuurd dat er splinternieuw uitziet. (De oude had geen RROD overigens, de dvd-drive las de gegevens te traag waardoor spellen gingen haperen). Dit vervangende exemplaar was ook uit 2006 maar heeft nog geen problemen gegeven. Ter compensatie zat er 1 maand live en het spel Dead or Alive bij.

Mijn 360 die wel RROD problemen heeft is inmiddels 3 weken geleden aangekomen in Duitsland. Nog geen enkel bericht vanuit Microsoft dat ze 'm ontvangen cq in reparatie hebben. Later deze week eens bellen als ik tijd heb...

[ Voor 15% gewijzigd door Phrenetic op 31-07-2007 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:19
heb nu paar weekjes een refurb terug, maar met deze console hapert het menu van gears of war bijvoorbeeld ontzettend. het duurt echt 4-5 seconden voor ie ergens op reageert

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Vandaag bijna 60 dagen mijn Xbox360 kwijt. Als ik bel met de klantenservice bel krijg ik alleen maar te horen dat ik niets anders kan doen dan wachten... Ik kwijg nu niet eens meer een termijn te horen. Ze zeggen alleen dat ik gewoon moet blijven wachten en dat ie vanzelf komt. Als ik dan vraag naar de afdelingschef ofzo mag ik die niet spreken |:( Ik geef het maar op... ik ga ook niet meer bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162418

Gister heb ik hem dan ook teruggekregen. Weg sinds begin juni. Op de brief die erbij stond las ik dat het mijn eigen Xbox moest zijn....nou niet dus. Het klepje bij de USB poortjes aan de voorkant is gewoon weg. Nu heb ik daar dus een gat.
Hij is wel stiller dan mijn vorige en tot op heden nog geen last mee gehad. Ik ga denk nog wel even bellen want is beetje raar. Stuur een complete Xbox heen en krijg en brak ding terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Ik stel voor allemaal een klacht te sturen
http://www.microsoft.com/netherlands/contact/feedback.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

ironx schreef op maandag 30 juli 2007 @ 21:55:
Vandaag dan eindelijk UPS aan de deur met de (5e) 'box'...

Splinternieuw. Da's zeker. MFR Date is 28-07-2006. Samsung drive.
Weet ook zeker dat er geen extra heat-sink in zit. Is wel een stuk stiller dan de vorige.
Ook zaten er 2 maand-kaarten voor Xbox Live Gold bij (netjes!)

Heb hem nog niet echt lang kunnen testen, maar in zo'n 3 uurtjes Texas Hold'em (met gebruik van Vision-camera) is ie al weer zeker 4x vastgelopen. Gehele beeld bevriest en kan 'm alleen nog maar uit zetten via de Ring Of Light aan de voorkant. Spel al gewist en opnieuw gedownload, geen succes.
Dus of het nu aan Texas Hold'em ligt... ik weet het niet.

Komende dagen flink gamen/stressen (Oblivion/Forza/Gears of War) om te kijken wat ik nog meer kan verwachten...
Ik zou je voeding ook opsturen de volgende keer, of was deze al vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Fab1Man schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:49:
-Nu is mijn vraag: is het voor mij wettelijk gezien mogelijk om nu mijn geld terug te vragen? Dit puur voor de Xbox, voor de accesoires die ik heb, neem ik dan verder de verantwoordelijkheid. Dus dat ik van Microsoft nu kan verlangen dat ik de aankoopprijs, van E 399,- terugkrijg?
Je moet dit bij de winkel proberen waar je 'm gekocht hebt. Mij mediamarkt zou je dan binnen het jaar je geld terug moeten krijgen, daarna helaas niet zoals in mijn geval. Ik ga dan ook verder met mijn xbox 360 struggle, ik ben al in totaal 6 weken aan het wachten op een nieuwe xbox, ter vervanging van mijn 6e defecte 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
zneek schreef op maandag 30 juli 2007 @ 20:52:
Ik heb het een keer gehad na 50 minuten wachten....SUCKS. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Phrenetic schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 00:18:

2006, niet 2007 :)
1 jaar ouder dus.
Oei, inderdaad, vraag me dan af waarom hij 'splinternieuw' zegt :p. Onze eerst die we dus 2 mnd geleden terugstuurden met een RRoD was een lauch-date met productiedatum 07/2005, maar je zou ook gedacht hebben dat hij splinternieuw was.
Ik kan me moeilijk inbeelden dat ze nog ergens een ongebruikte liggen hadden die al een jaar geleden van de band gerold is. Het is overigens vrij makkelijk te zien of het een nieuwe is, die hebben normaal nog de beschermingsstickertjes erop zitten, al is dat natuurlijk geen garantie, maar de eerste refurb die we kregen had die niet. Een van de stickertjes zit op de DVD-tray met een waarschuwing : "Do not move console with disk in drive" of zoiets :p.

[ Voor 10% gewijzigd door Twixie op 31-07-2007 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

http://news.spong.com/article/13321?cb=583

Interessant stukje nieuws voor mensen hier wellicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Laatst online: 23-04 16:43
jammer genoeg is het moederbord van de 360 nagenoeg hetzelfde als van de originele xbox en er zijn al meer dan genoeg berichten over Elite's die het laten afweten.

Persoonlijk zou ik wachten tot het einde van het jaar met het kopen van een nieuwe 360. Dan is de kans groter dat de xbox's die in de winkels liggen allemaal rond deze tijd geproduceerd zijn en die hopelijk wel de extra heatsink hebben.

Overigens vind ik het ronduit smerig van MS dat ze wel toegeven dat alle xbox een design fout bevatten maar vervolgens niet alle onverkochte xboxen terug roepen. Nu heb je dus echt geen idee wat je in huis haalt als je een 360 koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

zerokill schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 11:59:
[...]

jammer genoeg is het moederbord van de 360 nagenoeg hetzelfde als van de originele xbox en er zijn al meer dan genoeg berichten over Elite's die het laten afweten.

Persoonlijk zou ik wachten tot het einde van het jaar met het kopen van een nieuwe 360. Dan is de kans groter dat de xbox's die in de winkels liggen allemaal rond deze tijd geproduceerd zijn en die hopelijk wel de extra heatsink hebben.

Overigens vind ik het ronduit smerig van MS dat ze wel toegeven dat alle xbox een design fout bevatten maar vervolgens niet alle onverkochte xboxen terug roepen. Nu heb je dus echt geen idee wat je in huis haalt als je een 360 koopt.
Dat is denk ik ook precies de reden waarom we moeten vissen naar Falcon's en deze absoluut niet publiekelijk bekend zal worden gemaakt. En terecht, tis natuurlijk ook geen zuivere koffie op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
Vage bende. Gister kon ik de helpdesk niet te pakken krijgen, ik wilde vragen of mijn Xbox360 nu wel of niet in behandeling was. 1/2 uur geleden kwam de meneer van UPS een Xbox360 afgeven, niet mijn oude, maar een nieuwere, 1 jaar nieuwer. Hij is 3 weken weg geweest en ter compensatie zat er 2 maanden xbox live gold bij, netjes. Vanavond thuis testen of ie het ook daadwerkelijk doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Ik lees op een Engelstalig forum dat je aan de Microsoft hologram sticker die achter de faceplate zit, zou kunnen zien of het een refurb is of niet. Bij de refurb zouden er twee zwarte stippen op de sticker staan. Bij een nieuwe niet.
Heb er jammer genoeg niet op gelet toen ik de vorige (duidelijk refurb) kreeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
Nou, als het goed is krijg ik morgen mijn xbox ook terug....UPS was vandaag aan de deur geweest, dus net maar even gebeld of ze hem morgen even op mijn werk kunnen afleveren. Ben benieuwd of ik mijn eigen terugkrijg...begin juli opgestuurd, dus krap een maandje weggeweest. Overigens geen enkele mail van Microsoft gehad dat ze ermee bezig waren of dat ie weer klaar was. Daar mogen ze nog wel eens wat beter in worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denivan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-02 14:40

denivan

de enige

Had niet gedacht dat ik zo snel hier een berichtje ging mogen plaatsen. Heb om 19.00 u vanavond m'n xbox in de winkel gehaald en bij het aansluiten bleek dat hij defect was.

De 3 bijgeleverde games functioneren niet: bij PGR3 start hij op , maar geeft bijna onmiddellijk de melding dat de disc dirty is. De andere 2 games worden gewoon niet herkend door de console.

Morgen maar terug naar de winkel :(

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Makster schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 19:31:
Nou, als het goed is krijg ik morgen mijn xbox ook terug....UPS was vandaag aan de deur geweest, dus net maar even gebeld of ze hem morgen even op mijn werk kunnen afleveren. Ben benieuwd of ik mijn eigen terugkrijg...begin juli opgestuurd, dus krap een maandje weggeweest. Overigens geen enkele mail van Microsoft gehad dat ze ermee bezig waren of dat ie weer klaar was. Daar mogen ze nog wel eens wat beter in worden.
Ze komen mensen te kort bij de helpdesk van Microsoft Xbox Nederland, er staan een zooi vacatures open bij Manpower Eindhoven. Ze hebben het dus erg druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
Als ze slim zouden zijn, zouden ze automatisch een mailtje sturen wanneer ze beginnen met de reparatie (dat administreren ze toch al, want op de helpdesk kunnen ze je dat wel vertellen) en ook weer automatisch een mailtje wanneer ze UPS een verzoek sturen om hem weer op te komen halen.
Hoeven al die mensen die een reparatie hebben uitstaan niet met de NL helpdesk te bellen, hebben ze het daar ook weer wat rustiger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Twixie schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 11:11:
[...]
Oei, inderdaad, vraag me dan af waarom hij 'splinternieuw' zegt :p. Onze eerst die we dus 2 mnd geleden terugstuurden met een RRoD was een lauch-date met productiedatum 07/2005, maar je zou ook gedacht hebben dat hij splinternieuw was.
Ik kan me moeilijk inbeelden dat ze nog ergens een ongebruikte liggen hadden die al een jaar geleden van de band gerold is. Het is overigens vrij makkelijk te zien of het een nieuwe is, die hebben normaal nog de beschermingsstickertjes erop zitten, al is dat natuurlijk geen garantie, maar de eerste refurb die we kregen had die niet. Een van de stickertjes zit op de DVD-tray met een waarschuwing : "Do not move console with disk in drive" of zoiets :p.
Vandaar dus splinternieuw.

Beschermings-sticker op het plaatje van de infra-rood poort, 'Do not move'-sticker op de DVD drive, het binnenwerk is nog compleet stof-loos, en de fans zien er echt splinternieuw uit. Dus zover ik kan nagaan echt nieuw, alleen al een jaar geleden uit de fabriek gerold. Dus waarschijnlijk hadden ze die dus toch echt nog ergens liggen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216382

Spong is een zwaar onbetrouwbare site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
zneek schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 12:53:
Vage bende. Gister kon ik de helpdesk niet te pakken krijgen, ik wilde vragen of mijn Xbox360 nu wel of niet in behandeling was. 1/2 uur geleden kwam de meneer van UPS een Xbox360 afgeven, niet mijn oude, maar een nieuwere, 1 jaar nieuwer. Hij is 3 weken weg geweest en ter compensatie zat er 2 maanden xbox live gold bij, netjes. Vanavond thuis testen of ie het ook daadwerkelijk doet.
Xbox360 doet het perfect. Volgens mij een stuk stiller. Er zat een brief van Microsoft bij, in het engels, met als boodschap: hierbij een andere xbox360 zodat je sneller weer aan het gamen kunt. Mijn oude xbox had een productiedatum in 2005, de nieuwe is van september 2006.

Ik ben supertevreden, game on :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Vandaag een refurb teruggekregen met MFR date 05/2007 :) met Samsung drive. Hiervoor had ik een launchconsole met Hitachi drive. Idle is het apparaat duidelijk stiller, het lawaai van de drive voor mijn gevoel iets minder, alleen bij het opstarten van (game) DVD maakt ie wat vreemde krakende geluiden. Is dat typisch voor de Samsung drive of moet ik me weer zorgen gaan maken? Heb het afgelopen uur een oude game laten spinnen…Tot nu toe geen krasssen, ben alleen een beetje huiverig om nu meteen Forza 2 te gaan spelen.

Iemand die kan bevestigen dat de Samsung drive inderdaad wat vreemde opstartgeluiden heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje

deeltje

Shiverzz schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 22:51:
Vandaag een refurb teruggekregen met MFR date 05/2007 :) met Samsung drive. Hiervoor had ik een launchconsole met Hitachi drive. Idle is het apparaat duidelijk stiller, het lawaai van de drive voor mijn gevoel iets minder, alleen bij het opstarten van (game) DVD maakt ie wat vreemde krakende geluiden. Is dat typisch voor de Samsung drive of moet ik me weer zorgen gaan maken? Heb het afgelopen uur een oude game laten spinnen…Tot nu toe geen krasssen, ben alleen een beetje huiverig om nu meteen Forza 2 te gaan spelen.

Iemand die kan bevestigen dat de Samsung drive inderdaad wat vreemde opstartgeluiden heeft?
http://www.youtube.com/watch?v=AHTQM6RxgoA
http://www.youtube.com/watch?v=QhUMKW87F9M
http://www.youtube.com/watch?v=dHVOPu3sXAA

zoiets?

[ Voor 4% gewijzigd door deeltje op 31-07-2007 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
Shiverzz schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 22:51:

Welke drive is nu de probleem drive? Samsung of Hitachi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Thnx,
Filmpje 2 komt idd aardig in de buurt, ga er voorlopig maar vanuit dat het normaal is :| .
zneek schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 22:57:
Welke drive is nu de probleem drive? Samsung of Hitachi?
De Sammy drive. Vandaar mijn verontrusting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

De mijne is inmiddels terug na een kleine 3 weken. Het is niet dezelfde xbox360, andere DVD drive, maar met hetzelfde drive-geluid. Ventilators draaien ook harder dan de vorige als ik iets intensiefs doe op de xbox360.
De behuizing en de DVD drive zijn volledig nieuw. De artifacts die ik eerder had zijn er ook niet meer.
Wat er aan de binnenkant is veranderd weet ik verder niet. Hij doet et verder prima en ik hoop dat ie het blijft doen.
Verder zaten er ook nog 2 maanden xbox Live in de doos terwijl hij nog geen 3 weken weg is geweest. Heb normaal geen xbox Live dus die 2 maanden zijn een leuk kadootje.

Een paar uurtjes spelletjes gespeeld en nog geen krasje op geen enkele DVD. dat valt dan ook al weer mee.

[ Voor 8% gewijzigd door KneppaH op 01-08-2007 12:58 ]

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Vind je het niet super storend dat ie meer herrie maakt dan de vorige....
Ik heb er één van december 2006... en ik vind hem echt TE storend!!!

By the way nog steeds geen label :-) ik wacht gewoon even af ben echt benieuwd of het ding komt... Ik heb hem namelijk via de post laten komen... in tussentijd doet mijn 360 het nog wel dus ik kan gewoon door... Soms een keer een spel opnieuw opstarten of de dvd erop nieuw indoen...

Wat mij opvalt is dat filmpje 2 van hierboven exact hetzelfde opstartgeluid maakt als die van mij... als je goed luisterd direct in de eerste seconde dat de box aan word gezet... Ik kan me niet herinneren dat ie dat vanaf het begin deed.... Is dit dan toch normaal hebben meer mensen dit (samsung drive!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
KneppaH schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:58:
De mijne is inmiddels terug na een kleine 3 weken. Het is niet dezelfde xbox360, andere DVD drive, maar met hetzelfde drive-geluid. Ventilators draaien ook harder dan de vorige als ik iets intensiefs doe op de xbox360.
De behuizing en de DVD drive zijn volledig nieuw. De artifacts die ik eerder had zijn er ook niet meer.
Wat er aan de binnenkant is veranderd weet ik verder niet. Hij doet et verder prima en ik hoop dat ie het blijft doen.
Verder zaten er ook nog 2 maanden xbox Live in de doos terwijl hij nog geen 3 weken weg is geweest. Heb normaal geen xbox Live dus die 2 maanden zijn een leuk kadootje.

Een paar uurtjes spelletjes gespeeld en nog geen krasje op geen enkele DVD. dat valt dan ook al weer mee.
damn jij krijgt gewoon 2 maanden Live, en die van mij is 7 weken weggeweest en ik krijg maar 1 maand live. zelfs NA mijn ingediende klacht kreeg ik geen compensatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
[b][message=28488030,noline]Shiverzz schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 23:38[/message
[...]

De Sammy drive. Vandaar mijn verontrusting.
Ik heb een Sammy XBOX die het al doet vanaf 2006, een Hitachi die kapot is gegaan (xbox360 niet de drive) en een andere Hitachi deed op een gegeven moment GRRRRGGGGGGGGG BRRRGGGGG. En toen snel uitgegooid. Vervolgens aan, en hij leest geen enkele dvd of cd meer.

Dus..... Beide drives problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ze hebben vandaag van UPC me xbox opgehaald :) , ik ga het niet bij houden hoe lang het duurd zou me echt me reet roesten , heb net een nieuwe tv gekocht : D, en de ps3 is ook bijna in aantocht andere woorden ze kunnen me rug op , :D

Trouwens wel benieuwd wat ik ter compensatie ga krijgen want als het xboxlive stuff is moet ik er mee :P geef liever een leuke game die ik kan verpatsen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140372

Phusebox schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:45:
[...]

damn jij krijgt gewoon 2 maanden Live, en die van mij is 7 weken weggeweest en ik krijg maar 1 maand live. zelfs NA mijn ingediende klacht kreeg ik geen compensatie.
Jou 360 was al een maand weg toen hij em opstuurde.

Het lijkt alsof MS t een stuk beter doet, in de laatste paar paginas toch wel een aantal mensen die hun 360 binnen 2-3 weken terug hebben.
Misschien dat MS een extra 'reparatiebedrijf' heeft ingehuurd, tussen t opsturen van Phusebox' 360, en en die mensen die em binnen 3 weken terug hebben. Ofzo.Want mensen die em later opsturen krijgen em eerder terug dan de mensen die em lang geleden verstuurt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:32
KneppaH schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:53:
ik heb gewoon 120mm gaten gemaakt in de achterwand van de kast recht achter de Xbox met ongeveer 2 cm ruimte tussen de 2 ventilators.
Achterwand is ook zelf gemaakt. De kast is eigelijk achterwandloos, maar dan zie je de hele kabelbrei.
Ik heb ze gewoon aangesloten op een 12V adapter met een aan en uit schakelaar op de zijkant van de kast. (De meeste adapters zijn wel krachtig genoeg voor fans.)
Zag er ook nog eens best strak uit. Het koelt prima. Je voelt echt een fris briesje door de kast gaan.

Als je de Xbox360 een paar minuten aan laat staan zonder die kastventilators aan en daarna die pas inschakelt voel je eerst flink wat warme lucht uit de kast komen, maar na 2 seconden verandert dit al naar koele lucht. Dus 2 x120mm is meer dan zat, zelfs op 4,5 of 5V.

edit : pics

fans:
[afbeelding]

xdoosloos :'( :
[afbeelding]

Die kale plek vindt ik nog irritanter dan een paar weken niet kunnen xboxen.
Goede en mooie oplossing! :)

Ik vind alleen wel dat het gewoon niet normaal is dat je zulke ingrepen moet gaan doen om je xbox heel te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Euh... Euh...

Mijn 360 is dinsdagochtend opgehaald door UPS. Kom ik dinsdagavond thuis: ligt er een afhaalbericht van SelectVracht (???). Dat ik niet thuis was, blabla, pakje enzo. Vanochtend even bellen om te voorkomen dat ze me weer niet thuis aantreffen en het pakje terugsturen. Blijken ze dus een pakket uit Duitsland te hebben voor me.

Geen idee wat dat nou weer kan zijn; heeft iemand ooit eens een 360 met SelectVracht ontvangen? Zou ook wel enorm snel zijn, maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
KneppaH schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:53:
ik heb gewoon 120mm gaten gemaakt in de achterwand van de kast recht achter de Xbox met ongeveer 2 cm ruimte tussen de 2 ventilators.
Achterwand is ook zelf gemaakt. De kast is eigelijk achterwandloos, maar dan zie je de hele kabelbrei.
Ik heb ze gewoon aangesloten op een 12V adapter met een aan en uit schakelaar op de zijkant van de kast. (De meeste adapters zijn wel krachtig genoeg voor fans.)
Zag er ook nog eens best strak uit. Het koelt prima. Je voelt echt een fris briesje door de kast gaan.

Als je de Xbox360 een paar minuten aan laat staan zonder die kastventilators aan en daarna die pas inschakelt voel je eerst flink wat warme lucht uit de kast komen, maar na 2 seconden verandert dit al naar koele lucht. Dus 2 x120mm is meer dan zat, zelfs op 4,5 of 5V.

edit : pics

fans:
[afbeelding]

xdoosloos :'( :
[afbeelding]

Die kale plek vindt ik nog irritanter dan een paar weken niet kunnen xboxen.
kun je mij wat meer details geven over hoe je dit gedaan hebt?

wat voor 12v adapter? zo'n universeel ding ofzo?
en welke kabeltjes sluit je dan waarop aan? ik wil dit dus ook maken want vooral mijn ps3 genereert toch een hitte zeg

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.