Shit dat is wel echt schandalig! Tja er zijn altijd mensen die pech hebben ik kan er over mee praten ;-)m00n schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 11:19:
Mijn ervaring:
12 Juni is hij opgehaald (RRoD). Kwam tevens na wat proberen een soort van POFFFF geluid uit de xbox, alsof er iets ontplofte (iets kleins).
16 dagen na 12 Juni gebeld, kreeg te horen, dat doorloop tijd 25 dagen nu zou zijn. Toen heb ik opgehangen.
27 dagen na 12 Juni gebeld, ja sorry, nu maximaal 2 weken en kies een spel uit.
Andere halve week na de laatste keer gebeld: Hmmz, ik ga niet liegen, uw order is uit het systeem gegooid. Maximaal twee weken en u heeft hem.
Samenvatting: Geen email ter bevestiging aankomst, spel wat opgestuurd zou zijn, is dus niet opgestuurd omdat order is gecanceld, mag nu weer twee weken wachten totdat ik me xbox heb.
Ik weet niet echt of dit een defect is maar ik ben er zelf nu een paar uur mee in de weer geweest. Ik heb mijn 360 dmv een crossed cable verbonden met mijn pc. IP adress van mijn 2de netwerk kaart(waar xdoos aangeslotenzit) ingesteld als primary DNS op mijn xbox. Sinds toen werkte die, athans Xbox live doet het. Mijn pc ziet mijn xbox, als ik media sharing aanzet in WMP dan ziet ie ook de xbox. Maar als ik de Media test run op mijn 360 heeft ie problemen om een PC te vinden. Hij failed die test iedere keer. Ik heb heel wat gegoogled maar niks gevonden
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k