Xbox 360 defecten topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste
Acties:
  • 18.003 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
m00n schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 11:19:
Mijn ervaring:

12 Juni is hij opgehaald (RRoD). Kwam tevens na wat proberen een soort van POFFFF geluid uit de xbox, alsof er iets ontplofte (iets kleins).

16 dagen na 12 Juni gebeld, kreeg te horen, dat doorloop tijd 25 dagen nu zou zijn. Toen heb ik opgehangen.

27 dagen na 12 Juni gebeld, ja sorry, nu maximaal 2 weken en kies een spel uit.

Andere halve week na de laatste keer gebeld: Hmmz, ik ga niet liegen, uw order is uit het systeem gegooid. Maximaal twee weken en u heeft hem.

Samenvatting: Geen email ter bevestiging aankomst, spel wat opgestuurd zou zijn, is dus niet opgestuurd omdat order is gecanceld, mag nu weer twee weken wachten totdat ik me xbox heb.
Shit dat is wel echt schandalig! Tja er zijn altijd mensen die pech hebben ik kan er over mee praten ;-)

Ik weet niet echt of dit een defect is maar ik ben er zelf nu een paar uur mee in de weer geweest. Ik heb mijn 360 dmv een crossed cable verbonden met mijn pc. IP adress van mijn 2de netwerk kaart(waar xdoos aangeslotenzit) ingesteld als primary DNS op mijn xbox. Sinds toen werkte die, athans Xbox live doet het. Mijn pc ziet mijn xbox, als ik media sharing aanzet in WMP dan ziet ie ook de xbox. Maar als ik de Media test run op mijn 360 heeft ie problemen om een PC te vinden. Hij failed die test iedere keer. Ik heb heel wat gegoogled maar niks gevonden

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Armada schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 16:06:
[...]

Weet je wat we ook kunnen doen? Het weer terug brengen tot zijn normale proporties. Ja, er gingen veel 360's kapot. En ja, MS heeft hier nu een oplossing voor die ervoor zorgt dat het allemaal wel goed gaat. Klaar is Kees.
Nee dat is dus niet de juiste weg. Ik weet dat je als klant machteloos staat, althans zo voelt het. Ik heb nl. hetzelfde meegemaakt met een Tissot horloge wat ook weigerde correct te lopen. Ze fixen het elke keer gratis maar ik ben er wel klaar mee. Alleen wat doe je als de winkel en het merk je weigert geld terug te geven?

Mooi weer spelen dat het 'wel opgelost wordt' is kolder, immers: de ellende voor de consument verandert er niet door, die is er nog steeds. Niet alleen het missen van je product voor een langere tijd, maar ook de angst of het apparaat uberhaupt aan gaat en het blijft doen de komende uren speelt elke keer weer mee wanneer je hem aanzet.

Dan de schijn ophouden dat er niets aan de hand is en als er dan ooit eens iets kapot gaat dat het dan onmiddelijk kostenloos wordt gefixed... dat is de kop in het zand steken. Net zoals die roeptoeters die blijven beweren dat er niets aan de hand is met de xbox 360 terwijl MS heeft toegegeven dat er een design flaw in zit. Tja, je kunt ver gaan als fan, maar op een gegeven moment bereikt het wel het absurdheidsstadium ;)
Als het onacceptabel zou zijn, dan zou ik er ook mee kappen, maar de service is gewoon (buiten een aantal 'hiccups' na), gewoon uitzonderlijk goed te noemen.
Die indruk krijg ik echt niet als ik het hier zo lees. Oh wacht, dat zijn natuurlijk de enkeling die toevallig in de 0.01% vallen van de gevallen die uitzonderlijk zijn.
Ik heb er nu 1 keer ervaring mee gehad, mijn mailtje met mijn verstuurzegel was mooi op tijd, alles gratis, maar ik kreeg helaas geen mailtje dat hij alweer retour was na anderhalve week. En dit was niet dezelfde als die ik opgestuurd had, maar wél in perfecte staat.
maar wel troep van een ander. Wat wellicht ouder is dan jouw originele hardware. Met een drive die wellicht over 2 maanden kapot gaat omdat hij intens vaak is gebruikt, terwijl de jouwe dat bv niet is want die is wellicht pas 2 maanden oud.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:18

Armada

-Wat wil je weten?-

EfBe schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:57:
[...]

Nee dat is dus niet de juiste weg. Ik weet dat je als klant machteloos staat, althans zo voelt het. Ik heb nl. hetzelfde meegemaakt met een Tissot horloge wat ook weigerde correct te lopen. Ze fixen het elke keer gratis maar ik ben er wel klaar mee. Alleen wat doe je als de winkel en het merk je weigert geld terug te geven?

Mooi weer spelen dat het 'wel opgelost wordt' is kolder, immers: de ellende voor de consument verandert er niet door, die is er nog steeds. Niet alleen het missen van je product voor een langere tijd, maar ook de angst of het apparaat uberhaupt aan gaat en het blijft doen de komende uren speelt elke keer weer mee wanneer je hem aanzet.

Dan de schijn ophouden dat er niets aan de hand is en als er dan ooit eens iets kapot gaat dat het dan onmiddelijk kostenloos wordt gefixed... dat is de kop in het zand steken. Net zoals die roeptoeters die blijven beweren dat er niets aan de hand is met de xbox 360 terwijl MS heeft toegegeven dat er een design flaw in zit. Tja, je kunt ver gaan als fan, maar op een gegeven moment bereikt het wel het absurdheidsstadium ;)
Ik begrijp de bezwaren maar al te goed. Alleen wat jij beschrijft was het vorige stadium, dat het niet toegegeven was en dat het niet verholpen kon worden, anders dan je weer een geven. Het probleem is gevonden en er is een afdoende oplossing voor.
En ach er is geen angst hoor, stiekem hoop ik dat hij binnenkort weer een keer kapot gaat, zodat ik er ook weer een krijg met een extra heatsink en dat het dan klaar is. Dan neem ik even die langere periode van kwijt zijn wel op de koop toe.
Overigens wil ik even duidelijk aangeven dat ik een fan zijn van een merk dat je iets verkoopt, belachelijk vind. Bij mijn TV, hifiinstallatie, DVD-recorder, etc. ben ik ook zo merkontrouw als wat. In de vorige generatie had ik ook alle consoles. Maar sommige dingen worden nu wel heel zwaar benadrukt en dat is in mijn ogen onterecht, dus ik wil graag wat nuance in jouw verhaal aanbrengen.
[...]

Die indruk krijg ik echt niet als ik het hier zo lees. Oh wacht, dat zijn natuurlijk de enkeling die toevallig in de 0.01% vallen van de gevallen die uitzonderlijk zijn.
Even context er weer om heen zetten. We hebben het nu dus niet over het aantal uitvallers, want dat is hoog. We hebben het nu over de mensen die hinder ondervinden van de service bij het wegbrengen van hun 360 afgezien van de langere tijd die het nu duurt, toch? Wat bedoel je dan precies aan de slechte service? Want dat een verandering in het proces voor vertraging zorgt dat is begrijpelijk.
[...]

maar wel troep van een ander. Wat wellicht ouder is dan jouw originele hardware. Met een drive die wellicht over 2 maanden kapot gaat omdat hij intens vaak is gebruikt, terwijl de jouwe dat bv niet is want die is wellicht pas 2 maanden oud.
Mij is aangegeven dat de refurb er aan kwam, maar dat deze minimaal van dezelfde batch is als de jouwe, of een nieuwere. En als het er verder allemaal netjes uitziet, tja, wat wil je dan verder? De mijne is misschien minder gebruikt dan de eerste de beste student die zijn studie verzaakt, maar dan zou hij jaren minder meegaan? Bijvoorbeeld bij de drive (en dan niet de harddisk, want die heb ik gewoon gehouden) , ik denk niet dat dat zo'n slijtgevoelig onderdeel is en dat het geheel dan misschien 20 jaar meegaat, ipv 30 jaar. Tja, mijn 360 is dan niet meer in gebruik hoor...
Ik begrijp ook wel dat je de PS3 een mooier apparaat vind en dat je het leuk vind om dit soort zaken extra aan te zetten in dit topic, maar ik denk dat je het schromelijk overdrijft.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-04 22:00
Ze belden mij zelfs op van MS dat ze me gingen mailen met me sticker meuk ( niet gehad nog steeds 3 dagen geleden ) en dat ik een spel erbij kreeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-04 10:57
Ik hang maar weer eens aan de lijn op dit moment.
Ben benieuwd naar hun uitleg over waarom ik nog steeds geen console heb, terwijl me vorige week toch echt werd beloofd dat ik eind deze week zou kunnen gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
week is nog niet om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
UltraSub schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:17:
Ik hang maar weer eens aan de lijn op dit moment.
Ben benieuwd naar hun uitleg over waarom ik nog steeds geen console heb, terwijl me vorige week toch echt werd beloofd dat ik eind deze week zou kunnen gamen.
idd werkdagen zijn van maandag 0830 tot vrijdag 1800 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140372

idd eind van de week is vrijdag :)

mijne is een week na eerste keer bellen eindelijk onderweg richting MS :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-04 19:12
Net ook maar eventjes aan de lijn gehangen...

Tot nu toe:

Vrijdag 15 juni:
Support gebeld. Labels binnengekregen. Reparatie kost max. 15 dagen.

Maandag 18 juni:
's-Middags UPS gebeld, kwamen hem diezelfde middag nog afhalen (top!).

Dinsdag 19 juni:
360 aangekomen in Duitsland (volgens trackingnr op UPS site)

Dinsdag 19 juni:
360 van een vriend is door UPS opgepikt.

Woensdag 20 juni:
Vriend zijn 360 aangekomen in Duitsland (volgens trackingnr op UPS site)

Maandag 25 juni:
Vriend krijg een mailtje dat zijn 360 is "aangenomen" voor reparatie

Woensdag 11 juli:
Vriend belt Support: hij krijgt te horen dat reparatie-periode is verlengt naar 25 dagen

Maandag 16 juli:
Vriend heeft zijn 360 terug

Woensdag 18 juli:
Zelf voor mn eigen 360 even gebeld, wilde na 22 dagen wels eens weten hoe of wat.

Krijg te horen dat ik hem tussen nu en de 27e kan terugverwachten, dan is namelijk de 25 reparatie-dagen-termijn verlopen.
Mmm... 19 juni tot 27 juli is volgens mij toch echt 29 dagen? Laat maar lullen...

Waneer ik vraag hoe het kan dat de 360 van die vriend al wel weer terug is krijg ik een vaag verhaal te horen:

Ik heb de mijne opgegeven in de periode dat de 25-werkdagen termijn gold (pardon? er werd mij gezegd 15 werkdagen). Vriend had 'm dus net voor die periode opgegeven (belden beide op dezelfde dag?)

Omdat het dus zo druk was, is mijn console in de wacht gezet om zo de consoles van voor die 25-werkdagentermijn weg te werken.

Dus je hebt beide bijna dezelfde problemen (vastlopers/crashers tot en met)
Dus je belt beide op dezelfde dag (allebei 's-middags rond een uur of 13:00)...
De een stuurt 'm later op dan de ander...
Degene die 'm later opstuurt krijgt 'm ook nog eens eerder terug...

Kan 't even niet volgen. Maargoed, ik wacht netjes af, heb engelengeduld (tot de bom barst)...
Volgens mij staan daar echt pallet's vol defecte 360's en zien ze door de consoles de volgorde van binnenkomst niet meer ;)

[ Voor 6% gewijzigd door ironx op 18-07-2007 16:55 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Jaja, eind van de week is vrijdag, maar dan had ik uiterst vandaag een mailtje verwacht dattie bij UPS was. ;)
Dus moeten ze weer wat aangespoord worden. En ja hoor, wat denk je? Mwah, maximaal nog 7-9 werkdagen meneer! Ja, dat meen je dus niet he. :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 08-09-2024
Ik begrijp dat het nu even heel erg mis gaat met de service van MS, maar laten we niet overdrijven. Voor deze periode hoorde je toch erg weinig klachten hoor. Drie keer kapot gegaan bij mij, en drie keer een perfecte, snelle afhandeling met behulpzame mensen. En tot voor kort ging dit bij bijna iedereen zo.
Noem me maar een MS fanboy, maar ik heb alle consoles/handhelds in huis vanaf de PS2 (minus de PS3) en de afgelopen anderhalf jaar heb ik echt genoten van dit apparaat. Aangezien ook dit jaar MS weer de beste lineup heeft (vanaf 2008 komt de PS3 pas echt van de grond naar mijn mening) betekent dit dat voor de beste next-gen experience tot minimaal 2008 ik toch echt bij de 360 uit kom. Liever een brakke console met goede games dan een solide console zonder goede games (Wii anyone?). En tegen de tijd dat PS3 over de 360 heen gaat wat betreft lineup (als dit al gebeurt) heb ik mijn 360 geld er al dik uit. En dan kan die PS3 er alsnog een keer komen. Moet natuurlijk wel mijn verzameling compleet houden he ;)

Ik zal wel worden neergesabeld in dit topic, maar ik vind dat mensen nu wel heel erg negatief praten over de 360 terwijl er op het gamevlak NU zo veel te genieten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
SeamusXanthus schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 16:55:
Ik zal wel worden neergesabeld in dit topic, maar ik vind dat mensen nu wel heel erg negatief praten over de 360 terwijl er op het gamevlak NU zo veel te genieten is.
Ik sabel je niet neer, ieder zijn mening. Maar let wel: een mening kan wel totaal verschillen van een ervaring.

Ook voor mij is de 360 nog steeds *de* console. Maar nu aan m'n 5e 360 toe en in totaal al bijna meer dan 3 maanden kwijt in 1,5 jaar tijd vind ik een beetje te...

En op zeker dat er op gamevlak voor de 360 veel te genieten is (vooral met wat er nog aan gaat komen) ... maar dan moet je er ook van *kunnen* genieten. En dat gaat nogal moeilijk zonder console...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

SeamusXanthus schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 16:55:

Ja, is er een apart topic om dit onderwerp afgeschermd te houden, ga jij het over dingen hebben die in het andere topic horen, game-ervaringen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Armada schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 17:10:
[...]

Ja, is er een apart topic om dit onderwerp afgeschermd te houden, ga jij het over dingen hebben die in het andere topic horen, game-ervaringen.... ;)
Das ook waar, wilde slechts een beetje relativeren in een tijd dat zo'n beetje alle nuance ontbreekt over dit onderwerp en het soms lijkt alsof iedere 360 continu stuk is. Wat onmogelijk is, gezien het feit dat er naar verhouding extreem veel software voor verkocht wordt. Maar ik hou al op, te veel positieviteit kan dit topic niet gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

SeamusXanthus schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 17:24:
[...]

Das ook waar, wilde slechts een beetje relativeren in een tijd dat zo'n beetje alle nuance ontbreekt over dit onderwerp en het soms lijkt alsof iedere 360 continu stuk is. Wat onmogelijk is, gezien het feit dat er naar verhouding extreem veel software voor verkocht wordt. Maar ik hou al op, te veel positieviteit kan dit topic niet gebruiken. :)
Dat zijn mensen, zoals Phusebox, die in aanloop naar het terugkrijgen van hun console alvast het spel kopen... :+
(nee hoor Phuse, ik begrijp de aankoop van zo'n limited edition van Forza2 wel...)

Om gelijk maar weer even een probleem erin te gooien: ik las laatst een artikel waarin aangegeven werd, dat de 360 wel een hoge attach rate heeft, maar dat dat weer problematisch op zich was. Als de attach rate zo hoog is, dan verraadt dat de populatie voor het grootste gedeelte uit hardcore gamers bestaat. En hardcore gamers zijn uit de gratie, want men wil liever casual gamers aantrekken, zoals bijvoorbeeld een Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-03 17:20
EfBe schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:57:
[...]

[...]

Nou, dit topic geeft ook een beetje verkeerde indruk. Als je eens zou turven hoeveel mensen er voor welk percentage van de postings verantwoordlijk zijn zal je zien dat 5 - 6 man verantwoordlijk zijn voor bijna de helft van het geklaag hier.

En ja, ik val zoals velen ook in die 0,01% die nog geen enkel probleem met zijn 360 heeft gehad. En dat ding draait toch echt al dikke overuren sinds december 2005. In die 18 maanden toch dik 1200 uur gedraaid schat ik zo dus aan de intensiviteit ligt het niet.

Misschien gebruiken jullie hem wel te weinig en word hij bij jullie niet warm genoeg :+

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52
elke van de 11,6 miljoen verkochte xbox 360 units heeft hardware fouten heeft microsoft te kennen gegeven. alleen bij sommige komen ze niet snel naar boven.

mijn eerste 360 heeft het niet best gedaan.
mijn gerepareerde xbox 360 deed het 15 minuten is vandaag met ups weg gegaan.
nu de vraag wat mijn 3e gaat doen. ik zie het in iedergeval somber in :'(

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Sorry dat ik het zo bot zeg maar ik kan er nu alleen maar omlachen....

5 Juli : Gebeld naar Ms om actie te ondernemen geval defecte Xdoos
5 Juli : Ja meneer we mailen het en sturen het via de post en dan kunt u ups bellen etc
u kunt dit verwachten op 10 / 11 juli

10 / 11 juli : Geen sticker / Geen mail helemaal niks nakes nada

13 Juli : Ga ik maar is bellen ja heb geduld , krijg paar maal een service pipo aan de lijn ( zoals eerder in topic weet de echte datums niet zo 1 2 3 ik schat ze
Elke x als een medewerker me service nummer ( referentie nummr ) invult en op enter drukt
crashed het systeem , alee meneer we maken een aantekening etc etc etc we sturen het alsnog op ons excuus names microsoft ,
( denkt bij zichzelf draai eerst maar is een goeie OS lol )

15 Juli : ( ZONDAG ) MS beld mij op om te zeggen alles veranderd is in het systeem en legt alles nog is uit en zeggen de spullen zijn verstuurd in de email/post

18 juli : Vandaag = Nog helemaal niks nakes nada

Toekomst 21 juli : Playstation 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:14
Pfff...

Naast het feit dat me ene xbox al 30 dagen bij Microsoft ligt, heeft me nieuwe xbox vandaag de geest gegeven. Althans de drive. Tijdens het spelen, maakte hij opeens onwijze herrie, en zegt nu bij elke disc die ik erin doe, unplayable disc.

Iemand hier ervaring mee? Of wordt dit opsturen? Denk indien ik hem moet opsturen eventjes wacht totdat me andere terug is, op deze kan ik nog wel demo's en arcade games spelen.

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
m00n schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 15:39:
Pfff...

Naast het feit dat me ene xbox al 30 dagen bij Microsoft ligt, heeft me nieuwe xbox vandaag de geest gegeven. Althans de drive. Tijdens het spelen, maakte hij opeens onwijze herrie, en zegt nu bij elke disc die ik erin doe, unplayable disc.

Iemand hier ervaring mee? Of wordt dit opsturen? Denk indien ik hem moet opsturen eventjes wacht totdat me andere terug is, op deze kan ik nog wel demo's en arcade games spelen.
Opsturen ... dus inderdaad wachten je andere terug is ps voor iedereen die hem opgestuurd heeft of nog moet doen, gewoon dagelijks blijven bellen :)

als je net zoals bij Alternate niet achter de kont aan zit , dan mailen ze niet van hoe en wat , ze wachten dan langer met je brief / mail posten...
Ervaring is altijd moet je het zelf doen in deze wereld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
Gebeld, mag hem inderdaad opsturen. Heb gezegd dat ik wacht totdat ik me andere terug heb. Als dat niet voor eind volgende week is ga ik weer bellen en laat ik deze ophalen. Dit gaat echt te ver....

edit:

Dit heb ik ook:

http://www.youtube.com/watch?v=_IWr9dX1w2w

[ Voor 17% gewijzigd door m00n op 19-07-2007 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Zijn er nergens foto's te vinden van dat MS depot in duitsland? Lijkt me wel imposant om te zien zo'n stuk of 10.000 consoles bij elkaar of weetikveel hoeveel er daar liggen :)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 130184 op 19-07-2007 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 130184 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 16:11:
Zijn er nergens foto's te vinden van dat MS depot in duitsland? Lijkt me wel imposant om te zien zo'n stuk of 10.000 consoles bij elkaar of weetikveel hoeveel er daar liggen :)
hehee idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Heh heh, ik zie het al helemaal voor me. Ergens op een verlaten, natgeregend laadperron, druipend van de regen, wachtend tot er een vakantiehulp komt die er een paar van zijn kiepkar laat afdonderen wanneer hij er weer een paar ongeïnteresseerd op moet komen halen.
En maar afvragen waarom ze het niet allemaal lekker doen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:39

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Alleen op Google Earth, maar daar valt niet zo heel erg veel te zien. Ik had op zijn minst verwacht dat er een lange rij aan vrachtwagens van UPS voor de deur stond. ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-04 15:32
MetroidPrime schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 16:42:
[...]

Alleen op Google Earth, maar daar valt niet zo heel erg veel te zien. Ik had op zijn minst verwacht dat er een lange rij aan vrachtwagens van UPS voor de deur stond. ;)
maar als je weet dat google earth zijn foto's om de 2-4 jaar op nieuw laat maken wist je dat de xbox 360 toen nog niet op de markt was. sorry als je vind dat ik zeur. maar die foto's zijn op de helft van 2005 gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Bedrijf dat de reparaties uitvoert is Teleplan.
Doet ook de reparaties voor o.a. Samsung, Philips, Canon etc...

Afbeeldingslocatie: http://www.firmenportraits.com/fp/teleplan/tel1_400h.jpg
Teleplan Deutschland / Weiterstadt

Luchtfoto aan de hand van adres op Repair Label (Google Maps)
Zoals gezegd: weinig te zien: 1 grote hal met vrachtwagens voor de deur...

/edit: link werkte niet

[ Voor 20% gewijzigd door ironx op 19-07-2007 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

amoi schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 16:57:
[...]

maar als je weet dat google earth zijn foto's om de 2-4 jaar op nieuw laat maken wist je dat de xbox 360 toen nog niet op de markt was. sorry als je vind dat ik zeur. maar die foto's zijn op de helft van 2005 gemaakt
Je kunt serieus ingaan op wat ik postte, maar het was absoluut niet serieus bedoelt. Of de foto's dus twee dagen of tien jaar oud zijn maakt verder niets uit. Voor de duidelijkheid, de foto's van het reparatiecentrum zijn nog dit jaar gemaakt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-04 15:28
Heeft een van jullie al eens te maken gehad met een vervormde achterkant door de warmte?
Ik keek net aan de achterkant van het apparaat en zag dat het plastic in de buurt van de ventilator aardig vervormd is :N , zie plaatje http://img504.imageshack.us/my.php?image=rimg0003ak7.jpg
Ik denk dat ik maar weer eens met de helpdesk moet gaan bellen :(

The Dude abides!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 23-04 21:17

Flipm0de

geen

Rednas schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 17:50:
Heeft een van jullie al eens te maken gehad met een vervormde achterkant door de warmte?
Ik keek net aan de achterkant van het apparaat en zag dat het plastic in de buurt van de ventilator aardig vervormd is :N , zie plaatje http://img504.imageshack.us/my.php?image=rimg0003ak7.jpg
Ik denk dat ik maar weer eens met de helpdesk moet gaan bellen :(
dat is toch fokking niet normaal... En de ergste warmte moet nog komen in Nl.... heb er trouwens wel vaker van gehoord, maar die 360 was omgebouwd, weet niet of het daaraan kan liggen ..........

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-04 15:28
Mijn xbox is helemaal niet omgebouwd, het is (pas ;) ) de vierde, eentje die ik ongeveer 4 maanden geleden van Microsoft heb teruggekregen. Ik vind dit ook niet meer normaal en hoop dat ik er binnen 6 weken eentje met goede koeling terugkrijg, aangezien ik er anders niets meer aan heb in de vakantie :(

The Dude abides!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Ik vindt zowiezo het materiaal waar MS van gebruik heeft gemaakt voor de 360, van bedenkelijk niveau. Ik las laatst hier iemand over de triggers van zijn controller, dat ze begonnen te piepen. Ik heb hetzelfde haha, maar dat was mij na 4 jaar PS2 nog nooit overkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-03 09:05

Format-C

Tracing Rays

Anoniem: 107573 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 20:17:
maar dat was mij na 4 jaar PS2 nog nooit overkomen...
Logisch; die heeft geen triggers.. :+

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123921

Ben ik Saint rows aan het spelen, bevriest het beeld opeens!
Kon ook niks meer doen met de xbox, wel de zoekfunctie voor wireless deed het nog, en de cdlade open en dicht en de uitknop :P.

Gebeld, en nu moet ik testen zonder hardeschijf. (alle safegames weg!)

Naja, eens even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-03 09:05

Format-C

Tracing Rays

Tja, als dat een enkele keer gebeurt maakt het weinig uit. Mijn XBOX loopt ook wel eens een enkele keer vast.

Als hij het VAAK doet heb je wel een probleem.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

RappieRappie schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 20:35:
[...]

Logisch; die heeft geen triggers.. :+
:+ verrek zeg nu je het zegt haha. Maar goed, ik vindt het allemaal een beetje goedkoop plastic overkomen, niet dat het verder veel boeit ofzo, zolang die het maar blijft doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Krijg net een mailtje:

"Your Order for Xbox Parts"
"Bedankt voor je recente aanvraag van Xbox-onderdelen. Je bestelling is verzonden en is naar je onderweg."

Maar dat zal Forza 2 wel zijn, en niet mijn console. Of ziet die mail er hetzelfde uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus jij gaat er mee accoord dat je xbox soms vastloopt? Een apparaat van 400 mag van jou wel eens vastlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123921 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 21:22:
Dus jij gaat er mee accoord dat je xbox soms vastloopt? Een apparaat van 400 mag van jou wel eens vastlopen?
nu moet je niet overdrijven he. Windows loopt ook vast en daar betaal je ook voor.

Een enkele vastloper is bijna altijd gewoon een software fout.

en hoezo zijn je savegames weg, gewoon weer deraanklikken en verder spelen

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 140372 op 19-07-2007 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
UltraSub schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 21:04:
Krijg net een mailtje:

"Bedankt voor je recente aanvraag van Xbox-onderdelen. Je bestelling is verzonden en is naar je onderweg."

Maar dat zal Forza 2 wel zijn, en niet mijn console. Of ziet die mail er hetzelfde uit?
Is idd het spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nu moet je niet overdrijven he. Windows loopt ook vast en daar betaal je ook voor.
Een enkele vastloper is bijna altijd gewoon een software fout.
en hoezo zijn je savegames weg, gewoon weer deraanklikken en verder spelen
Savegames zijn weg omdat mijn hardeschijf eruit moest om dit na te kijken.

Wat heb ik met Windows te maken? En nee ik betaal er niet voor want ik heb het niet. Waar tover je die gegevens vandaan? Ik gebruik een mac, zonder vastloper btw.
Mijn oude xbox liep nooit vast. Loop je tv ook wel eens vast?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 123921 op 19-07-2007 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou je fiets heeft wel eens een lekke band durf ik te wedden, ook niks aan te doen.

niemand gaat voor ÉÉN vastloper ms bellen, hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hahaha, jij bent de mensch van de aannames zeker?

Ik heb wel degelijk gebeld, waarna ze me vroegen om het te testen met de harde schijf eruit.
Hiermee kon ik testen of het a. de harde schijf is of b. de console.

Na deze test krijg ik of dus een reparatie of een nieuwe harde schijf van MS.

En waarom had je het net over software en begin je nu over een fiets?
Als ik door glas rij heb ik soms een platte band ja. Nu ga ik niet met mijn xbox gooien, overheen rijden. Beetje rare vergelijking.

En mischien dat je in het vervolg meer over jezelf kan spreken dan aannames te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog nooit van analogie gehoord?

verder hier is een aanname: je bent een zeikerd je had gewoon moeten rebooten om daarna verder te gamen.

trouwens, brakke software (saints row bijv) heeft t zelfde effect op een console als glas op een band

excuses voor de vervuiling van dit topic verder.

Mijn eigen console is vandaag aangekomen bij MS dus het wachten gaat beginnen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 140372 op 19-07-2007 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:20

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik heb vandaag een nieuwe gekregen! :)

Wel nog goeie service hier, wel een paar dagen over tijd, maar kom ;) Nu is ie terug mooi wit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140372 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 21:47:
nog nooit van analogie gehoord?

verder hier is een aanname: je bent een zeikerd je had gewoon moeten rebooten om daarna verder te gamen.

trouwens, brakke software (saints row bijv) heeft t zelfde effect op een console als glas op een band

excuses voor de vervuiling van dit topic verder.

Mijn eigen console is vandaag aangekomen bij MS dus het wachten gaat beginnen :)
In mijn vakgebied wel.
De rest van jou volwassen opmerking ga ik niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Mijn console is ook voor de 2de keer door MS opgehaald. Ter compensatie mocht ik een "cadeau" uizoeken. Aangezien ik voor mijn eerste reparatie al Viva Pinata had staan en ik niet zo van dat schiet- en knalwerk hou, heb ik maar gekozen voor een controller. Deze is vorige week ook netjes afgeleverd, maar nog geen console.
Vandaag stond UPS weer voor de deur.. Geen console, maar wel... een controller.. Nu heb ik dus 4 wireless controllers thuis. Wel handig om 2 tegen 2 te PESsen..
Nu alleen nog wachten op de console..

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel netjes dat je een cadeau mag uitkiezen.

Ik kreeg bij mijn reparatie een maand live erbij, vond ik echt wel netjes van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:26
Anoniem: 123921 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 22:40:
Wel netjes dat je een cadeau mag uitkiezen.

Ik kreeg bij mijn reparatie een maand live erbij, vond ik echt wel netjes van ze.
ja super, een maand live... leuk als je em binnen 2 weken terug hebt... maar niet zoals ik, ik betaal 6,5 week live, en krijg er maar 4,4 terug

ter compensatie noemen ze dat... wacht nog steeds op antwoord van MS...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Phusebox schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 23:35:
[...]

ja super, een maand live... leuk als je em binnen 2 weken terug hebt... maar niet zoals ik, ik betaal 6,5 week live, en krijg er maar 4,4 terug

ter compensatie noemen ze dat... wacht nog steeds op antwoord van MS...
Ik denk dat iedereen standaard een maand Xbox Live terugkrijgt. Ik heb zelf niet eens Xbox Live Gold, maar ik kreeg wel een kaartje om er een maand lang gratis gebruik van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik ga ze morguh bellen over waar me mail blijft van 4 dagen geleden :) ?

Ondertussuh maar is ff goed de centjes bekijken en sony dit jaar blij maken + bol.com met een rij bluray films ofcourse :)

En die xdoos ja heel geestig maar heb me games al verkocht , en 1 controller zodat ik er 1 overhou om eventueel aan te sluiten voor dvd kijken , rest kan die me " gestolen woorden "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
Mektheb schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 00:12:
Ik ga ze morguh bellen over waar me mail blijft van 4 dagen geleden :) ?

Ondertussuh maar is ff goed de centjes bekijken en sony dit jaar blij maken + bol.com met een rij bluray films ofcourse :)

En die xdoos ja heel geestig maar heb me games al verkocht , en 1 controller zodat ik er 1 overhou om eventueel aan te sluiten voor dvd kijken , rest kan die me " gestolen woorden "
Ach dan verveel je je kleuren blind omdat er nog geen goede games uit zijn. (Ik kan het weten :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29330

Ik heb zelf nu in 1 dag tijd 3 Xbox360's stuk gehad :(
Alle 3 met het zelfde symptoon , had zo een bundel pakket gekocht met forza motorsport 2 en een stuurtje.

De eerste was al na nog geen 15min aan staan defect zo een ring of death.
Terug gegaan na de winkel omgeruiled en een 2de gekregen deze deed het wel 20min daarna ook defect zelfde symptoon.
De 3de heeft het een halve dag gedaan met precies het zelfde probleem :( .
Heb daarna me geld terug gehad.
Wat ze ook vermelde bij de winkel dat ik terug kwam ow dus je wilt ook je geld terug je bent de zoveelste al met dit probleem.

Het lijkt erop dat die xboxen + forza pakketen geen heatsink hebben denk ik, heb er zelf geen 1 open gehaald om dit techecken.
Ik wacht nog wel een half jaartje met een xbox360 , nog maar een beetje bij sparen voor een ps3 ofz ;).

Maar toch vrij jammer dat mijn eerste evaring meet een xbox zo drastisch moet zijn :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-04 15:05
Microsoft is goed bezig, vamorgen stond ineens UPS voor me deur we komen een pakketje ophalen. Uhm ik heb gister gebeld er word per post een verzend sticker gestuurd die op de doos en dan moet je bellen voor een afspraak. Dit is al de 2e x door MS, ze kunnen niet eens normaal informatie verstreken. Ik moet hem nog inpakken en die sticker ontvangen, ik snap dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
m00n schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 10:46:
[...]
Ach dan verveel je je kleuren blind omdat er nog geen goede games uit zijn. (Ik kan het weten :) )
Nou ik verveel me te pletter met mn ps3... not. ;)

En 1 maand live gratis als compensatie? Dat kost ze niks (nee zelfs niet die 5 euro). Wat gul.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52
EfBe schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 13:10:
[...]

En 1 maand live gratis als compensatie? Dat kost ze niks (nee zelfs niet die 5 euro). Wat gul.
nee ik vermaak me ook prima met de ps3 zowiezo omdat het tenminste een goed werkend apparaat is dat niet gaat janken naar een kwatier.

ben beniuewd wanneer mijn xbox terug komt.
vermoed dat het wel weer 40 dagen gaat duren

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

EfBe schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 13:10:
[...]

Mooi dat je een PS3 hebt en leuk dat je je verveelt... not..
Maar ik neem aan dat je zelf ook wel inziet dat het posten van zo'n post niet echt een meerwaarde aan het topic heeft.
Proficiat met je PS3, maar val de mensen er hier niet mee lastig, voor je het weet het je weer een flamewar met modbreaks en Pushmessages.. en daar wordt niemand beter van... ;) :>
neeee, ik ben géén wanabee ,mob, ik ben gewoon verstandig
En iedereen krijgt idd 1 maand live erbij. En of het MS iets kost of niet. je mag een gegeven paard niet in de bek kijken. De consumentenbond geeft aan dat een doorlooptijd van 3 maanden acceptabel is. Dus wees blij dat er überhaupt iets bijdoen.

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
m00n schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 10:46:
[...]

Ach boeien gamen is voor een pc ;) , MMORPG / Shooters :) race games en vechten intereseerd me geen hond ps3 is alleen al beter voor de bluray op me mooie 102cm lcd tvtje :D
dus vervelen doe ik zeker niet :P

P.s ben toch wel teleurgesteld in dat zulke dingen mogelijk zijn , bedoel wij als EU bewoners alles word toch gecheckt voor het doorgevoerd mag woorden ? , of is dat niet meer zo tegenwoordig.....
Dit is gewoon een complete fabriek's fout bij alle console's vanaf de start das toch wel erg ?
bedoel tis al erg genoeg iemand een x een speler kapot heeft maar dat 8/10 er mee ophouden ?
MS is nieuw in deze wereld okee true , maar dan slaan ze toch behoorlijk de spijker mis
Want zeg nou eerlijk wie is er nu nog naar zulke verhalen en mee gemaakte dingen in staat een xbox 3 of zo te kopen ..?

[ Voor 41% gewijzigd door Mektheb op 20-07-2007 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Mektheb schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:48:
[...]

Want zeg nou eerlijk wie is er nu nog naar zulke verhalen en mee gemaakte dingen in staat een xbox 3 of zo te kopen ..?
Als ik weet dat ik garantie heb, en de game library is nog steeds de best op de markt (lees: de huidige situatie) dan doe ik dat zonder enige twijfel. Het blijft mij om de games gaan, en dan neem ik de ellende op de koop toe. En dat zeg ik na 3 kapotte xboxen. Tegen de tijd dat de beste spellen op een andere machine komen dan ga ik daar op spelen. Welk merkje dat ook is. De console is slechts een middel om het doel te bereiken, en dat is gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

[...]

Raises hand 8)
Ik ben nog steeds tevreden.
Ach, ik weet nog dat de PS2 laserfouten had, er zijn wat PS3s afgefikt en ik zie nu dat je de Wii niet te lang aan de Connect24 mag laten hangen (fans gaan uit, oververhitting, heatsinkje extra misschien? :Y) ), dus tja.

Zo, en nu mag de volgende poster weer vertellen dat hij nergens problemen mee heeft (gehad) op zijn PS2, PS3, Wii, 3DO whatever. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
[...]
Ik.

Wbt games is er op dit moment geen concurrent, zeker dit jaar niet.

En MS slaat op dit moment idd een beetje de spijker mis met de hardware kwaliteit. Maar dat lossen ze goed op. Op dit moment duurt het wat langer, maar veel van mijn vrienden hebben hun 360 binnen 10 dagen terug gekregen. En ik ben er van overtuigd dat MS het hele zaakje ook wel weer op de rails krijg binnen 2 maanden.

Maar mensen die nu pech hebben met hun 360 die hebben idd extra pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Armada schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 18:39:
[...]

Raises hand 8)
Ik ben nog steeds tevreden.
Ach, ik weet nog dat de PS2 laserfouten had, er zijn wat PS3s afgefikt en ik zie nu dat je de Wii niet te lang aan de Connect24 mag laten hangen (fans gaan uit, oververhitting, heatsinkje extra misschien? :Y) ), dus tja.
Het is grappig dat dat probleem van de Wii nu naar buiten komt, terwijl het nu allang al niet meer speelt. Rond de launch waren een aantal mensen die daar last van hadden, maar tegenwoordig schijnt dat probleem allang al niet meer voor te komen. Als je het artikel leest van de website die dit "nieuws" naar buiten heeft gebracht, dan zie je dat het artikel een hoog "van horen zeggen" gehalte heeft. Er zijn sinds de launch ongeveer 3 of 4 meldingen geweest van mensen die het probleem gehad hebben in het Wii topic, de laatste melding is alweer van enkele maanden geleden. Volgens een aantal winkelketens in de V.S. ligt het uitvalspercentage van de Wii in de V.S. ver beneden de 1% en ligt het probleem met de Xbox 360 juist boven de 30%, dus je kunt die twee problemen niet echt met elkaar vergelijken.
Zo, en nu mag de volgende poster weer vertellen dat hij nergens problemen mee heeft (gehad) op zijn PS2, PS3, Wii, 3DO whatever. *O*
Er zijn ongetwijfeld wel problemen met de eerste revisies van een aantal consoles, zoals je inderdaad aangeeft. Het probleem is alleen dat er geen enkele console tot nu toe zulke enorme grootschalige problemen heeft gehad zoals de Xbox 360. Dat Microsoft het bestaan van de problemen daarbij nog anderhalf jaar lang ontkent is dan ook behoorlijk schandalig. Ik weet in ieder geval zelf dat ik bij de launch van de opvolger van de Xbox 360 deze console niet zal komen. Ik kijk wel eerst een jaar lang de kat uit de boom en zie daarna wel wat ik ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
rafler schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 11:59:
Microsoft is goed bezig, vamorgen stond ineens UPS voor me deur we komen een pakketje ophalen. Uhm ik heb gister gebeld er word per post een verzend sticker gestuurd die op de doos en dan moet je bellen voor een afspraak. Dit is al de 2e x door MS, ze kunnen niet eens normaal informatie verstreken. Ik moet hem nog inpakken en die sticker ontvangen, ik snap dit niet.
Dat ligt aan UPS niet aan MS.
Dat soort ervaringen heb ik ook met ze (met DHL overigens ook).

Je meld een zending bij UPS aan om op over 5 dagen op te halen, en ze staan binnen 24 uur al aan de deur. Schijnbaar kunnen die koeriersdienten niet overweg met "dringend (=express) over 5 dagen".....

Ja, je kan MS wel de schuld geven als opdrachtgever. Maar ik werk zelf ook veel met met die koerierdiensten, en je kan er als opdrachtgever af en toe echt weinig aan doen, als er weer eens rund in Ierland of waar dan ook, besluit zelf na te gaan denken over wat ze invullen en aanklikken op hun scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
yzf1kr schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 18:58:
[...]

Dat ligt aan UPS niet aan MS.
Dat soort ervaringen heb ik ook met ze (met DHL overigens ook).

Je meld een zending bij UPS aan om op over 5 dagen op te halen, en ze staan binnen 24 uur al aan de deur. Schijnbaar kunnen die koeriersdienten niet overweg met "dringend (=express) over 5 dagen".....

Ja, je kan MS wel de schuld geven als opdrachtgever. Maar ik werk zelf ook veel met met die koerierdiensten, en je kan er als opdrachtgever af en toe echt weinig aan doen, als er weer eens rund in Ierland of waar dan ook, besluit zelf na te gaan denken over wat ze invullen en aanklikken op hun scherm.
Ik werk zelf in een winkel het is wel degelijk de schuld van MS, zij verstreken verkeerde informatie. Want UPS krijgt de opdracht om een pakketje op te halen, maar MS zegt tegen mij dat ik moet bellen dus wie zit hier nu fout? Duidelijk MS het is gewoon een groote puinzooi daarzo, je word vaak van het kastje naar de muur gestuurd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Um, bij mij kwam er niemand, tot ik belde.
Dus blijkbaar regelt MS het niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
UltraSub schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 19:09:
Um, bij mij kwam er niemand, tot ik belde.
Dus blijkbaar regelt MS het niet altijd.
Er werd door de telefoon verteld dat ik het moest inpakken en dat zij per post de verzend sticker zouden sturen. En daarop staat een nummer zodat ik kan bellen naar UPS om een ophaal afspraak te maken. Maar vanochten stond ineens UPS voor me deur, MS heeft dus opdracht gegeven om het optehalen zonder dat ik een sticker heb gehad en heb gebeld :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

rafler schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 19:11:
[...]

Er werd door de telefoon verteld dat ik het moest inpakken en dat zij per post de verzend sticker zouden sturen. En daarop staat een nummer zodat ik kan bellen naar UPS om een ophaal afspraak te maken. Maar vanochten stond ineens UPS voor me deur, MS heeft dus opdracht gegeven om het optehalen zonder dat ik een sticker heb gehad en heb gebeld :S
Klopt, zo is het de eerste keer ook bij mij gegaan. MS stuurt een mail met een link naar het verzendbewijs, deze print je uit, plak je op de doos en bel je UPS. Zo is het de eerste keer ook gegaan.
De 2e keer stonden ze gewoon voor de deur. Had de console wel al in de doos zitten, dus heb 'm maar meegegeven. Maar wel een vreemd verhaal ja.
Nu maar afwachten totdat deze terugkomt. Zit al met al vanaf begin mei zonder console. :(

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
rafler schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 19:05:
[...]

Ik werk zelf in een winkel het is wel degelijk de schuld van MS, zij verstreken verkeerde informatie. Want UPS krijgt de opdracht om een pakketje op te halen, maar MS zegt tegen mij dat ik moet bellen dus wie zit hier nu fout? Duidelijk MS het is gewoon een groote puinzooi daarzo, je word vaak van het kastje naar de muur gestuurd. :(
MS geeft idd de opdracht om een pakketje op locatie XY op te halen op het account van MS, na aanmelding door de verzender.

Als jij belt naar UPS en MS zou niets doorgeven, dan komt UPS het pakketje niet ophalen omdat MS geen autorisatie heeft gegeven dat ze de kosten betalen. Dus MS moet wel iets doorgeven. Probleem is hier dat UPS een beetje op eigen houtje begint te handelen. Je kan MS van veel de schuld geven, maar in dit geval is het echt UPS.

MS heeft al flink wat te stellen gehad met UPS. In het begin sloopte UPS zowat iedere console die verzonden werd. Dat is nu gelukig beter geworden. Maar schijnbaar heeft MS een contract met UPS waar ze niet zo makkelijk onderuit komen. Van de andere kant, wat zouden ze dan moeten gebruiken? DHL, FedEx?? Die zijn ook om te huilen, dus das ook lood om oud ijzer.

Maar jij hebt er toch geen last van dat ze te vroeg aan je deur staan? Even bellen en ze staan er een paar dagen later weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169123

Hoezo geef je ups de fout dan ? dus MS mag klote xbox 360 eerder uitbrengen zodat zij als eerste next gen console op de markt hebben... als ze nou wat eerder gewacht hadden.. en alles goed geanaliseerd hadden.. dat zou het ook niet de fout ups zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Don't feed the trolls..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ach ik heb al 4x gebeld ben nu 4 weken verder en elke x ja meneer we sturen je het per post en ter controle via de mail...

en je raad het al geen van beide :), me pa als "oud advocaat zijnde" is al een leuk briefje aant type
( not that they care maja als ik er zo wat druk achter kan zetten van haal hem is op , dat het me 5 / 6 weken kost te repareren boeit me niks , maar hekel aan tegen spullen aan te kijken die het niet doen ;) die gooi ik weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
Crossposten is niet netjes

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 22-07-2007 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
bij de mediamarkt zie ik altijd een bordje staan bij de xbox.." uitgesloten van omruiling"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91628

Wat een drama is het toch voor velen. Terwijl ik maar rond de 14 dagen (geen werkdagen!) heb moeten wachten tussen het ophalen en het krijgen van een nieuwe. Mijn tweede exemplaar is overigens perfect! Mijn vorige exemplaar had een TSST drive die nogal voor wat problemen zorgde. Maar dat is gelukkig perfect opgelost allemaal. Nu heb ik een 360 met een Hitachi drive. Deze is tevens zeker de helft (zonder overdrijven!) stiller dan de TSST drive. Als bonus nog een maandje XBL er bij gekregen. Microsoft lost het wel goed op, je moet alleen wat geduld hebben. Zeker nu het storm loopt bij hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19091

Is het mogelijk een poll te maken met de volgende vraag?
code:
1
2
3
4
Na reparatie onder garantie door Microsoft kreeg ik terug:
1) mijn eigen machine
2) een nieuwere
3) een oudere

Nu MS de periode heeft verlengd om de machines om te bouwen ben ik heel benieuwd of ze zich aan die afspraak houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 14:11

Sagat

Is pappa x2!

Anoniem: 19091 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 16:54:
Is het mogelijk een poll te maken met de volgende vraag?
Zoeken op BOOTZ poll creator.

En misschien en leuk antwoord om te kijken hoe erg het is gesteld met de uitval.
d: Mijn 360 werkt nog

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Werkende 360's interesseren ons niet in dit topic. Daar hebben we dat andere topic voor. :P
Ik wil volgende week mijn xbox terug, anders is de hel los... Wat dan? Sja, eehm..um.. kweenie..
Vreselijk, die machteloosheid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
dat heb ik ook als mijn internet eruit ligt...ik voel me dan leeg, begin te shaken , krijg afkick verschijnselen :D

en dat heb jij dus met je xbox :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om erachter te komen of de verlenging van de reparatietermijn van 15 werkdagen naar 25 werkdagen te verlengen omdat er geen refurbs meer geleverd worden gerechtvaardigd is, deze poll:

Edit: waarschijnlijk ten overvoede, maar een zeer zinnige opmerking van hieronder.
Het gaat dus om de apparaten die terug gekomen zijn NADAT de reparatietermijn verlengd is!
Ik krijg de datum daarvoor niet exact te pakken, maar vermoed dat die rond 1 juli ligt.

Na reparatie door Microsoft kreeg ik terug:
mijn eigen machine
een nieuwere
een oudere
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=218844&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Zal mij benieuwen...

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 19091 op 23-07-2007 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Zet er dan wel ergens bij dat je dat alleen vanaf die periode wilt weten. En niet die van bijvoorbeeld begin dit jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
Wacht al vanaf 12 juni op me xbox, laatst gebeld, was hij uit het systeem gegooid. Dit was na 25 dagen PLUS 2 weken. Nu weer een week voorbij en ga ze zo bellen en vragen van hoe en wat.

EDIT:

Bel nu al 10 keer dat nummer, maar kom er niet doorheen....

[ Voor 17% gewijzigd door m00n op 23-07-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-04 13:53
Anoniem: 19091 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 10:40:
Om erachter te komen of de verlenging van de reparatietermijn van 15 werkdagen naar 25 werkdagen te verlengen omdat er geen refurbs meer geleverd worden gerechtvaardigd is, deze poll:
Beetje rare zinsconstructie. Bedoel je dat de reparatietermijn langer geworden is omdat ze geen refurbs meer geven ?
Ik weet niet waar je dat gelezen hebt, maar het klopt geenszins. De onze is verstuurd geweest op 31 mei. We kregen hem terug op 10 juli. Dat is dus ruwweg 25 werkdagen. Het exemplaar dat we teruggekregen hebben was niet de onze maar een refurb. En niet zomaar ene, maar ene waar behoorlijk wat krassen en putjes op zaten. Heb dan maar terug support gebeld en gezegd dat ik dat niet acceptabel vond, gezien we een exemplaar (welliswaar van day 1) opgestuurd hadden dat er nog als nieuw uit zag. Benieuwd hoe lang we nu weer gaan mogen wachten (ze hadden 'priority' beloofd) en of het nu wel ene in nieuwstaat gaat zijn.
Trouwens, je poll zegt niet alles. Want de 360 die wij terug kregen was dus alleszins een nieuwere, nl. productie-datum 09/2006 (terwijl de onze 09/2005 was). Maar wat ben je met een 'nieuwere' als die al 10x meer gebruiksuren erop zitten heeft ?!

PS: ok, nu de Edit gezien... Bemerk dus wel dat vóór 1 juli de reparatieterimjn ook al 25d was, alleen werd het niet officieel bevestigd. Overigens krijg je op het bandje van de supportlijn te horen dat dit tijdelijk is en ze vanaf augustus terug 15d verwachten!

[ Voor 19% gewijzigd door Twixie op 23-07-2007 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
Oke dan stik erin Microsoft....

Damn gek.

Wacht nu 6 weken, na 25 dagen dagen had ik gebeld, nog 2 weken, anderhalve week later nogmaals gebeld. Hij is uit het systeem gegooid, nog anderhalve week en u heeft hem.

Bel ik nu.... ja ik heb eventjes nagevraagd, over 3 weken moet u hem wel hebben.... :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

m00n schreef op maandag 23 juli 2007 @ 14:35:
Oke dan stik erin Microsoft....

Damn gek.

Wacht nu 6 weken, na 25 dagen dagen had ik gebeld, nog 2 weken, anderhalve week later nogmaals gebeld. Hij is uit het systeem gegooid, nog anderhalve week en u heeft hem.

Bel ik nu.... ja ik heb eventjes nagevraagd, over 3 weken moet u hem wel hebben.... :( :( :(
De mensen die je aan de telefoon krijgt weten helemaal niets. Toen mijn eerste console in oktober van vorig jaar kapot ging, heb ik er ook een paar keer achteraan gebeld. Drie weken nadat ik de console had aangemeld bij microsoft belde ik om te vragen waar dat ding bleef. Ik kreeg toen te horen dat de console volgens de computer net een dag eerder bij ze was aangekomen en dat het nog drie weken zou duren. De console lag op dat moment echter al 2 weken bij Microsoft. Net op het moment dat ik wilde zeggen dat dat onacceptabel was, werd er aangebeld door UPS om een nieuwe Xbox 360 af te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze is ook leuk: de mijn is al een tijdje weg, en dreigt nu midden in mijn vakantie teruggestuurd te worden. Heb geprobeerd hem ergens anders afgeleverd te krijgen, maar "tijdens het reparatieproces kan het afleveradres niet gewijzigd worden". Natuurlijk aardig (tenzij je verhuist), maar erger is dat je wel kunt doorgeven dat je er niet bent, maar dat met die info niks gedaan wordt. De helpdesk zet het in het "support systeem", en de technici die hem repareren kijken alleen in het "technische systeem". Mijn helpdeskheld zei letterlijk dat we moeten hopen dat het iemand zal opvallen. Hij kon mij ook niet precies vertellen wat er ging gebeuren nadat de UPS een paar keer had geprobeerd het pakket af te leveren. Ik denk het volgende:

1) Igor komt terug van vakantie, vindt drie UPS briefjes in de bus.
2) Igor belt UPS. "Uw pakket is geretourneerd aan de afzender"
3) Igor belt MS. "Tsja, u was er niet", "Dat heb ik doorgegeven, op 23/7 aan x", "Oh ja, ik zie het staan, ik ga uitzoeken wat er aan de hand is"
4) Igor wacht. "Daar ben ik weer, uw Xbox360 is onderweg!"
5) Igor wacht weer twee weken en belt. "Waar is mijn Xbox?"
... herhaal de laatste twee stappen ad infinitum ...

Niet gek dat de verkoopcijfers tov vorig jaar drastisch aan het dalen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ik denk dat ik niet meer naar de helpdesk ga bellen, maar naar de klachtenlijn.
Iemand een nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Anoniem: 19091 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 09:14:
Deze is ook leuk: de mijn is al een tijdje weg, en dreigt nu midden in mijn vakantie teruggestuurd te worden. Heb geprobeerd hem ergens anders afgeleverd te krijgen, maar "tijdens het reparatieproces kan het afleveradres niet gewijzigd worden". Natuurlijk aardig (tenzij je verhuist), maar erger is dat je wel kunt doorgeven dat je er niet bent, maar dat met die info niks gedaan wordt. De helpdesk zet het in het "support systeem", en de technici die hem repareren kijken alleen in het "technische systeem". Mijn helpdeskheld zei letterlijk dat we moeten hopen dat het iemand zal opvallen. Hij kon mij ook niet precies vertellen wat er ging gebeuren nadat de UPS een paar keer had geprobeerd het pakket af te leveren. Ik denk het volgende:

3) Igor belt MS. "Tsja, u was er niet", "Dat heb ik doorgegeven, op 23/7 aan x", "Oh ja, ik zie het staan, ik ga uitzoeken wat er aan de hand is"

je kan een briefje op je deur plakken " gaarne pakketjes afleveren aan de buren" ofzo.
en bewaard ups geen pakjes voor 3 weken zoals tpg post dat doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
* ironx heeft nu UPS trackingnummer gekregen van Support medewerkster _/-\o_

Qua snelheid zal het aan UPS iig niet liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Anoniem: 19091 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 09:14:

Uit ervaring kan ik vertellen dat ze het dan gewoon bij de buren afleveren, dus ik zou niet in paniek raken (tenzij de buren niet te vertrouwen zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
ironx schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:56:
* ironx heeft nu UPS trackingnummer gekregen van Support medewerkster _/-\o_

Qua snelheid zal het aan UPS iig niet liggen :)
Enne? Hoezo dat? Moet dat normaal niet in je mailbox komen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
UltraSub schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 16:01:
[...]

Enne? Hoezo dat? Moet dat normaal niet in je mailbox komen dan?
Nee, mijn 360 is al een tijdje in Duitsland en dus vanmiddag trackingnr gekregen van de terugreis...
Hopelijk staan ze dus morgen voor de deur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Mja, maar dat bedoel ik. Als je box onderweg terug is, dan krijg je toch een mailtje van MS, met daarin tracking nummer van UPS? Of zijn er hier ook mensen die niks hebben gehoord van MS, en ineens UPS aan de deur hadden staan met hun box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
UltraSub schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 17:41:
Mja, maar dat bedoel ik. Als je box onderweg terug is, dan krijg je toch een mailtje van MS, met daarin tracking nummer van UPS? Of zijn er hier ook mensen die niks hebben gehoord van MS, en ineens UPS aan de deur hadden staan met hun box?
Heb het al vaker vermeld:

Dit is mijn 4e console die ik heb mogen opsturen.

Het enige dat ik aan mailtjes heb mogen ontvangen waren de labels om de boel op te kunnen sturen, en een keer dat er een spel ter compensatie was opgestuurd.

Dus alle vorige 3x stond UPS ineens voor de deur met een andere console...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

:( gvd

eindelijk vakantie, en dus tijd om te xboxxen begint ie vrolijk te hangen op willekeurige momenten. geen death of rings niks

arrg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@SYQ, maak je geen zorgen, die komen vanzelf :X
Zo begon het bij mijn laatste 2 boxen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-04 19:05

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Ben vanaf 8 juni mijn xbox kwijt en begin het nu wel een beetje zat te worden. Ik heb na 25 dagen gebelt. Toen zeiden ze dat hij er ECHT binnen 2 weken zou zijn en ik mocht een spelletje uitzoeken. De twee weken zijn dus vandaag verstreken en ik ga weer bellen. Kan ik nu een nieuwe xbox eisen ofzoiets?

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
ElmarNieser schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 10:17:
Kan ik nu een nieuwe xbox eisen ofzoiets?
Of Windows Vista O-)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
UltraSub schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 21:04:
Krijg net een mailtje:

Dus nog steeds niets binnen. Vorige keer lag een dag na dat mailtje Crackdown op de deurmat. Had nu dus een dag na het mailtje FM2 verwacht, maar dus nog steeds niets. Net zoals ik nog steeds geen console heb. Gegarandeerd dat als ik straks bel, "ja meneer, nog 2 weken, en dan heeft u hem echt!" :(
UltraSub schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 09:33:
Ik denk dat ik niet meer naar de helpdesk ga bellen, maar naar de klachtenlijn.
Iemand een nummer?
Bestaat er eigenlijk een klachtenlijn, ik vind nergens een nummer....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:42
Probeer het hier eens (met dank aan Amoi eerder in dit topic...misschien toevoegen aan TS?):

Contactgegevens

Microsoft B.V.
Boeing Avenue 30
1119 PE Schiphol-Rijk

Tel.: +31 20 5001500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Straks ff proberen. Thanks!
Had wel al topic doorzocht, maar blijkbaar niet goed genoeg. :X