EfBe schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 12:01:
[...]
Waarom moet je al die ellende uithalen om een werkend product te kunnen gebruiken waar je dik geld voor betaald hebt? Dat is toch niet normaal, althans ik vind dat niet normaal. Dingen gaan af en toe kapot, geen problemen mee, maar handel het dan goed af en zorg dat wat daarna geleverd wordt niet meer kapot gaat. Kennelijk is men daar bij MS niet in geinteresseerd. Het beste wat je dan kunt doen is met je portemonee laten zien wat je denkt: niet meer geld steken in hun spullen.
Weet je wat we ook kunnen doen? Het weer terug brengen tot zijn normale proporties. Ja, er gingen veel 360's kapot. En ja, MS heeft hier nu een oplossing voor die ervoor zorgt dat het allemaal wel goed gaat. Klaar is Kees.
Als het onacceptabel zou zijn, dan zou ik er ook mee kappen, maar de service is gewoon (buiten een aantal 'hiccups' na), gewoon uitzonderlijk goed te noemen. Ik heb er nu 1 keer ervaring mee gehad, mijn mailtje met mijn verstuurzegel was mooi op tijd, alles gratis, maar ik kreeg helaas geen mailtje dat hij alweer retour was na anderhalve week. En dit was niet dezelfde als die ik opgestuurd had, maar wél in perfecte staat.
Ik denk dat we nu de piek gehad hebben voor de retouren en dat we vanaf nu minder failures zullen horen en dat de service weer gaat aantrekken, omdat de inbouw van een extra heatsink nu normaal is.
En tja, en voor dat anderhalve weekje dat ik mijn 360 gemist heb, wel MS willen straffen, maar uiteindelijk straf ik dan mezelf. Niet alleen door de investeringen die ik erin gedaan heb, maar ook omdat ik dan een bak mooie games zou moeten missen. En de PS3 is op het moment (met klem!) domweg geen behoorlijk alternatief. Kijk maar hoe overstuur Phuse van het missen van zijn 360 is geweest, terwijl die er een PS3 bij heeft. Zegt genoeg lijkt me...