Xbox 360 defecten topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste
Acties:
  • 17.999 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:06
jep, ze draaien daar windows, de amateurs :+
ik belde vanmorgen, 20 minuten in de wacht, zegt die gast; een momentje ik ga het even navragen... tuut tuut tuut, verbinding verbroken. Daarna weer 20 minuten in de wacht.

hoe lang duurt het normaal van het moment dat je de mail hebt "je xbox is verzonden" en je xbox daadwerkelijk terug is?

ups is niet echt snel met het updaten van hun status overzicht.

[ Voor 27% gewijzigd door Phusebox op 11-07-2007 22:02 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:18
bij mij 2 dagen. Hij heeft twee dagen op status 'out for delivery' gestaan bij UPS.
Ik kreeg overigens wel netjes een tracking nummer voor het pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Domino schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 08:22:
bij mij 2 dagen. Hij heeft twee dagen op status 'out for delivery' gestaan bij UPS.
Ik kreeg overigens wel netjes een tracking nummer voor het pakket.
ow ok, bij mij staat er 2 dagen: factuurgegevens ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danny230681
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-04 11:37
KneppaH schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:43:
[...]

Mijn eerste tekenen waren een aantal kleine verkleurde blokjes van 1cm2 in beeld in het Xbox dashboard en tijdens het kijken van HD videomateriaal vanuit de pc.
Deze blokjes wilden maar niet weg. En stonden altijd op dezelfde plek. (GPU Mem??)

Ik heb een dashboardplaatje gegoogled en in paint de artifacts ff snel nagetekend.
De Xbox is de deur uit dus kan er geen screenshot meer van maken.
Zo zag het ongeveer uit.
De artifacts waren in het echt iets minder fel gekleurd.
[afbeelding]

Later merkte ik dat die blokjes ook in het opstartscherm te zien waren maar dan wat minder duidelijk. In spellen had ik er raar genoeg helemaal geen last van. :s
Verder geen vastlopers.

Ik wist wel al meteen dat dit het begin van het einde was. Ik had alle gegevens al klaarliggen om de xbox te kunnen versturen. Het wachten was op de 3 rode lampjes, want die had ik nog niet gehad. Ik had de Xbox toen nog ongeveer 2 weken veel gebruikt en nog steeds geen vastlopers. Daarna liet ik em maar een tijdje met rust.
Dit alles begon op vrij koude dagen van ongeveer 18á20 graden.

Na een paar weken de xbox nauwelijks gebruikt te hebben deze weer eens aangezet, op wéér een koude dag.
Ja hoor, na 3 minuten aangestaan te hebben een vastloper. Xbox aan en uitgezet en eindelijk 3 rode lampjes.
Xbox is de dag erna opgehaald door UPS. Hopen dat dit drama zich niet weer gaat herhalen als ik em weer terug heb. Heb al gelezen dat bij een aantal de xbox al meerdere malen is teruggeweest.

Gezien alle xbox problemen op dit forum had ik al voorzorgsmaatregelen genomen na aanschaf van de Xbox360: 2x120mm ventilators in de achterwand van de kast @ 12V die de warme lucht uit de Xbox direct wegzuigen. Resultaat de lucht rond de Xbox en de Xbox zelf bleef lekker koel tijdens gamen. Dus optimale omstandigheden zou je dan denken. Helaas heeft het niet gewerkt.
The beginning of the end... dit was bij mij ook het geval.

Na enkele dagen RROD...... dus hou je maar vast aan de telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140372

haha,

ik bel net wederom voor mn niet aangekomen mailtje:

Ik heb mn mailtje nog niet gehad
--ik zet u 2 minuten in de wacht dan zoek ik t even uit

....

--ja meneer, uw CONSOLE is gisteren verstuurd

:D

ze sturen me een nieuwe console op terwijl ik er nog geen heb opgestuurd :P toch goede service :)

jammer genoeg ben ik te eerlijk en zei ik dat ik nog niks opgestuurd heb. Nu krijg ik maandag als het goed is de labels voor UPS.
Ik ben wel benieuwd of ze die opgestuurde console nog terug kunnen roepen, aangezien die al onderweg is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-04 12:59
Had eenmalig de 3 lampjes, zoals eerder vermeld. Ik wist dat ze terug zouden keren. Aangezien ik geen 2de hands xbox van iemand anders wil terugkrijgen en niet een maand zonder wil zitten zoals phusebox, besloot ik maar om dat ding zelf te fixen.

GPU cooler eraf en wat zie ik, een hele zwarte brandplek :D, niet normaal.

Oude soldeersel of eerder gezegd restjes rubber weggehaald en ook die xclamp en het ding met silver 5 99% tin/zilver pasta goede en normale bouten teruggeplaatst. :*)

Hij werkt weer als een zonnetje :) Om de één of andere reden lijkt het ook wel of mijn fps beter is :S Had soms hickups enzo, wellicht doordat die grafische chip zo heet werd??? Anders is het verbeelding :z

Dit is trouwens mijn tweede xbox gekocht in mei }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:59
oeps

[ Voor 98% gewijzigd door SCIxX op 12-07-2007 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-04 10:57
Wrong topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Ik vind het al heel wat dat jullie die helpdesk-lui uberhaupt kunnen verstaan. Zit die helpdesk in Suriname ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ja, daar zeg je iets. Ik heb welgeteld uit 4 gesprekken toch al een iemand gehad die perfect ABN sprak. De rest was inderdaad onverstaanbaar, je moest iig heftig blijven focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-04 22:00
UltraSub schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:19:
Ja, daar zeg je iets. Ik heb welgeteld uit 4 gesprekken toch al een iemand gehad die perfect ABN sprak. De rest was inderdaad onverstaanbaar, je moest iig heftig blijven focussen.
Toch gek, ik heb 4x een dame gehad die prima ABN sprak, en 1 kerel waarmee ik ongelovelijk gelachen heb :D en die sprak ook goed ABN

enige me zwaar aan irriteer is de verbinding als je het "in de wacht muziekje heb " gggggrrrrgggg alsof je een tunnel in rijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:32
Anoniem: 130184 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:18:
Ik vind het al heel wat dat jullie die helpdesk-lui uberhaupt kunnen verstaan. Zit die helpdesk in Suriname ofzo?
ik heb alleen maar mensen gehad die goed nederlands spraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

amoi schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:48:
[...]

ik heb alleen maar mensen gehad die goed nederlands spraken
Ik heb toevallig vanochtend gebeld met iemand van MS, om Windows te activeren. Ik had een Bulgaarse/Roemeense/Poolse vrouw aan de lijn die ik amper kon verstaan. Niet netjes, ze was ook nog eens kortaf en brutaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-04 11:36
heb de laatste tijd regelmatig vastlopers, beeld op de tv bevroor en krjig lelijke strepen over het beeld, herstart en tijdens xbox logo zelfde probleem :(
Gister in totaal rustig 6x op nieuw moeten opstarten in 3 uur gamen ofzo :(

Ga vanavond denk ik maar bellen om hem op te gaan laten halen want het speelt niet echt relaxed.
Zelf aan de xbox sleutelen lijkt me niet handig omdat ik 2 linker handen heb en dan de garantie ook verspeel.

Mijn xbox is in januari 2006 gekocht btw dus al anderhalf jaar oud...

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

De mijne was van juni 2006. Die rode lampjes komen vanzelf wel. Als de mijne binnenkort weer terug is en hij gaat weer kapot ga ik em wel zelf fixen.

btw zit er ergens een garantie verzegeling aan de binnenkant ?

[ Voor 55% gewijzigd door KneppaH op 12-07-2007 15:02 ]

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ok xbox360 is terug; even in het kort:

- er werd mij 5x letterlijk gezegd dat het zo lang duurde omdat ik MIJN EIGEN xbox terug zou krijgen; niet dus
- ik heb maar 1 maand xbox live gekregen terwijl ik 7 weken zonder xbox heb gezeten ongeveer
- er zitten krassen en vlekken op deze xbox

maw phusebox is not a happy camper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
KneppaH schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:54:
De mijne was van juni 2006. Die rode lampjes komen vanzelf wel. Als de mijne binnenkort weer terug is en hij gaat weer kapot ga ik em wel zelf fixen.

btw zit er ergens een garantie verzegeling aan de binnenkant ?
jep met de dvd drive aan de metalen behuizing in de xboxzit een soort aluminium volie op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:08:

- er werd mij 5x letterlijk gezegd dat het zo lang duurde omdat ik MIJN EIGEN xbox terug zou krijgen; niet dus
- ik heb maar 1 maand xbox live gekregen terwijl ik 7 weken zonder xbox heb gezeten ongeveer

Je hoeft niet genoegen te nemen met dit soort troep. het nadeel alleen is dat je behalve de rechter geen drukmiddel hebt. Heb je wel een extra cooler erin zitten? :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
EfBe schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:24:
[...]

Je hoeft niet genoegen te nemen met dit soort troep. het nadeel alleen is dat je behalve de rechter geen drukmiddel hebt. Heb je wel een extra cooler erin zitten? :)
hoe kan ik dat zien?

opeens gaat alles ook supertraag, friendslist bekijken duurt 10 seconden voor ie het geladen heeft. Zonder dat ik een game ben aan het doen of wat dan ook :S

Ze hebben hem underclocked, dan kan ie niet meer te warm worden :)

[ Voor 27% gewijzigd door Phusebox op 12-07-2007 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
Phusebox schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:34:
[...]

hoe kan ik dat zien?

opeens gaat alles ook supertraag, friendslist bekijken duurt 10 seconden voor ie het geladen heeft. Zonder dat ik een game ben aan het doen of wat dan ook :S

het zal waarschijnlijk wel zo gaan dat ze de consoles met de ring of death underclocken dan komt het in iedergeval niet meer voor toch? het is maar een veronderstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:43

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

amoi schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:51:
[...]

het zal waarschijnlijk wel zo gaan dat ze de consoles met de ring of death underclocken dan komt het in iedergeval niet meer voor toch? het is maar een veronderstelling
Dat lijkt mij niet. In veel spellen worden vrij veel dingen hardcoded aan de framerate. Als je dan zomaar de console zou underclocken zouden alle spellen ineens een stuk langzamer lopen en dat lijkt mij absoluut niet de bedoeling. Je zou dan bijvoorbeeld in sommige gevallen dan ook geen Xbox Live meer kunnen gebruiken.

Wat er mij verteld is, is dat het moederbord en de chips die daar op zitten vervangen worden bij het refurbishen van consoles met de 3 rode lichtjes.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:44

Nutral

gamer/hardware freak

Ik heb een probleem met mijn xbox dat mijn dvd drive niet goed werkt, ik heb een samsung drive die sowieso veel lawaai maakt, maar vaak duurt het heel lang dat de dvd game laad of hij laad helemaal niet. heb hem 3 dagen nadat ik hem heb gekocht teruggestuurd omdat hij dus niet goed werkte. Ze wilde me niet eens een nieuwe geven, ze zeiden dat ze 15 dagen geven om het te repareren. en de winkel waar ik hem heb gekocht zegt dat ik hem gewoon bij microsoft moet laten maken. Ik ben al iets minder dan 3 weken aan het wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Laatst online: 15:05
Nou ik ben weer super gelukkig NOT. 2 dagen geleden is mijn xbox terug gekomen van reparatie na 7 weken. Ik heb net een uurtje Kameo gespeelt ineens zij het spel er gaat iets fout je dvd is beschadigd dus ik werd al gek. Ik de dvd eruit gehaalt niks aan de hand, wil weer beginnen met spelen hij word niet gelezen. Ik dacht nou laat ik ff een ander spel erin stoppen en ja hoor wil hij ook niet lezen, na 7 weken wachten en uurtje spelen leest hij helemaal niets meer. Serieus ze gaan echt niet blij worden met mij aan de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
rafler schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 19:24:
Nou ik ben weer super gelukkig NOT. 2 dagen geleden is mijn xbox terug gekomen van reparatie na 7 weken. Ik heb net een uurtje Kameo gespeelt ineens zij het spel er gaat iets fout je dvd is beschadigd dus ik werd al gek. Ik de dvd eruit gehaalt niks aan de hand, wil weer beginnen met spelen hij word niet gelezen. Ik dacht nou laat ik ff een ander spel erin stoppen en ja hoor wil hij ook niet lezen, na 7 weken wachten en uurtje spelen leest hij helemaal niets meer. Serieus ze gaan echt niet blij worden met mij aan de telefoon.
je moet niet naar de xbox 360 helpdesk bellen maar naar de klachten lijn van microsoft niet dat xbox 360 helpdesk gebeuren. bij de klachten lijn kan je je geld terug vragen en daar mee ergens eind dit jaar een nieuwe kopen met benq drive en 65nm process

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-04 13:24

Dhrax

Prog Lord

Phusebox schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:08:

Kan ik me goed voorstellen.

Als je zelf altijd zuinig op je spullen bent en je krijgt dan ineens de smerige rotzooi van iemand anders thuis dan zou ik ook niet vrolijk worden ... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
amoi schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 19:31:
[...]

je moet niet naar de xbox 360 helpdesk bellen maar naar de klachten lijn van microsoft niet dat xbox 360 helpdesk gebeuren. bij de klachten lijn kan je je geld terug vragen en daar mee ergens eind dit jaar een nieuwe kopen met benq drive en 65nm process
Dat ga ik meteen doen wat is daar van het telefoonummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-04 12:59
Phusebox schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:34:
[...]

hoe kan ik dat zien?

Nee het is je cache. Die moet je legen en dan is die weer sneller.

Selecteer je hd in je dashboard (dus licht hem op en druk)Y, X, X, LB, RB, X, X.

Dan krijg je een bericht "Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices?"

Click ja. Hij download dan alleen opnieuw je updates van je games, maar je xbox is wel weer sneller. Gebruik het voornamelijk bij pro evolution, omdat die nogal eens gaat haperen na een tijdje, als ik andere spellen heb gespeeld.

Dat je een vieze xbox van een tokkie terug krijgt is voor mij ook precies de rede, waarom ik hem nooit naar hun zal opsturen en liever zelf fix. Belachelijk maar helaas nodig :/

[ Voor 8% gewijzigd door PacinoAllstars op 12-07-2007 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik ben dus echt serieus aan het kijken wat ik hier voor rechtzaak van kan maken. Morgen even bellen met de rechtsbijstand en kassa en/of tros radar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
rafler schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 19:36:
[...]

Dat ga ik meteen doen wat is daar van het telefoonummer?
Contactgegevens

Microsoft B.V.
Boeing Avenue 30
1119 PE Schiphol-Rijk

Tel.: +31 20 5001500
gewoon daar je klacht geven en dan je geld terug vragen en dan wachten op de falcon of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 22:22:
ik ben dus echt serieus aan het kijken wat ik hier voor rechtzaak van kan maken. Morgen even bellen met de rechtsbijstand en kassa en/of tros radar.
als je nou es gaat gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
Phusebox schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 22:22:
Ik wens je veel succes, als je hulp nodig hebt ik ben er ;)

Gister avond gebelt met de helpdesk, het enigste wat ze kunnen doen is weer een spel opsturen, (3e) en mijn console ophalen voor reparatie. Ik ben echt uit me dak gegaan en heb het laten escaleren naar een supervisor. Ik wil wel eens met deze persoon praten wat we hier aan gaan doen want zo werkt dit niet bij mij. Desnoods pak ik dinsdag de trein en ga ik persoonlijk langs microsoft want dit pik ik niet, dan ben ik hem dadelijk weer 7 weken kwijt ja denk het ff niet. Begin het nu onderhand wel heel erg zat te worden 7 weken kwijt 2 dagen in huis gehad en dan weer kapot. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
rafler schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:24:
[...]

Ik wens je veel succes, als je hulp nodig hebt ik ben er ;)

Gister avond gebelt met de helpdesk, het enigste wat ze kunnen doen is weer een spel opsturen, (3e) en mijn console ophalen voor reparatie. Ik ben echt uit me dak gegaan en heb het laten escaleren naar een supervisor. Ik wil wel eens met deze persoon praten wat we hier aan gaan doen want zo werkt dit niet bij mij. Desnoods pak ik dinsdag de trein en ga ik persoonlijk langs microsoft want dit pik ik niet, dan ben ik hem dadelijk weer 7 weken kwijt ja denk het ff niet. Begin het nu onderhand wel heel erg zat te worden 7 weken kwijt 2 dagen in huis gehad en dan weer kapot. :S
de adres gegevens heb ik voor je klaar gelegt
Contactgegevens

Microsoft B.V.
Boeing Avenue 30
1119 PE Schiphol-Rijk

Tel.: +31 20 5001500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ik gisteren ook weer gebeld. Eind volgende week zou ik hem terug krijgen. 2 juni gebeld om ticket aan te maken. En de reden dat het zolang duurde was dat er een noodorder was aangemaakt voor de mijne, waarna er een refurb van de plank gepakt wordt. (Lees ze waren die van mij kwijt). "Nee meneer, u kunt niet uw eigen box terug krijgen, sorry.." Die van mij was werkelijk als kogelnieuw, ben benieuwd wat ik nu terug ga krijgen :(
Had ik hem zelf maar gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
stelletje achterlijken; ze denken serieus dat ze wettelijk in hun recht staan als ze mij een beschadigdde bekraste xbox terug sturen en dan weigeren om deze te vervangen door eentje die er wel als nieuw uitziet, zoals die van mij was

hier is t laatste woord nog niet over gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
Phusebox schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:48:
stelletje achterlijken; ze denken serieus dat ze wettelijk in hun recht staan als ze mij een beschadigdde bekraste xbox terug sturen en dan weigeren om deze te vervangen door eentje die er wel als nieuw uitziet, zoals die van mij was

Ik heb dit ook gehad maar dan met een Samsung decoder de hdtv versie die toendertijd 300 euro was. 3x samsung terug gehad en 3e was hij weer zwaar beschadigd. Ik heb meteen gebeld en stond een week later hier in Delft bij het Samsung administratie kantoor vervolgens ondertekend brief mee gekregen van een manager en een maand later had ik me geld terug. Dus het helpt wel als je ineens voor de deur staat en dat je het zat bent :).

Wat ik niet snap is waar geven ze die 1 miljard aan uit? Daar kun je denk ik wel alle xboxen mee vergoeden die ooit verkocht zijn, of zie ik dit verkeerd? Je stuurd hem op, zij ontvangen hem en sturen jou direct een nieuwe probleem opgelost geen gezeur en gezeik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Phusebox schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:48:

Dude, get a life. Zoals ik al eerder heb gezegd, het is allemaal enorm vervelend, en ook echt niet eerlijk, maar laat het je toch niet zo van slag brengen.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
FirePuma142 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:31:
[...]

Dude, get a life. Zoals ik al eerder heb gezegd, het is allemaal enorm vervelend, en ook echt niet eerlijk, maar laat het je toch niet zo van slag brengen.
ja door domme consumenten die er niks van zeggen en zeg laten betuttelen door een reus als Microsoft blijf je dit soort praktijken houden

ze denken; ach die domme consumenten slikken het toch wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Phusebox schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:18:
[...]

ja door domme consumenten die er niks van zeggen en zeg laten betuttelen door een reus als Microsoft blijf je dit soort praktijken houden

ze denken; ach die domme consumenten slikken het toch wel
Ik zeg ook niet dat je bij de pakken neer moet zitten, ik bagatelliseer je reparatiehistorie ook helemaal niet, maar ik geef je alleen maar het dringende advies je niet zo te laten opfokken door het gebeurde. Slecht voor je hart. :+

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
Nvm eindeloze discussie :)

[ Voor 94% gewijzigd door rafler op 13-07-2007 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
FirePuma142 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:45:
[...]

Ik zeg ook niet dat je bij de pakken neer moet zitten, ik bagatelliseer je reparatiehistorie ook helemaal niet, maar ik geef je alleen maar het dringende advies je niet zo te laten opfokken door het gebeurde. Slecht voor je hart. :+
Haha had ik ook met hun aan de telefoon dat ik door het lint ging , 2e x kon ik er om lachen zeiden ze ja duurt wel zoveel dagen ik mja boeit me toch niet koop wel een ps3 tijd zat ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-04 11:51
Krijg je eigenlijk bevestiging of je xdoos aankomt?

Ik heb hem een week geleden opgestuurd, maar ahd wel iets verwacht eigenlijk.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-04 19:12
LiquidSmoke schreef op zondag 15 juli 2007 @ 18:21:

Ik heb hem een week geleden opgestuurd, maar ahd wel iets verwacht eigenlijk.......
De een wel, de ander niet (waaronder ik).

Maar je kan zoieso controleren of hij is aangekomen door het trackingnummer dat op het label staat op te geven op de site van UPS (ups.nl -> Pakketten en vracht traceren).

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91833

Even tussendoor, heb het net afgestruind, maar kom het zo niet tegen. Ik zoek de losse (chill white als ik me niet vergis) standaard faceplate voor de 360.

Zoonlief was zo slim de usb controllerstekker er altijd uit te rukken in plaats van uit te trekken, waardoor het klepje niet meer sluit (pennetje van veertje afgebroken).

Ik dacht dat deze los te koop waren, klopt dat? Zo ja, waar?

Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Anoniem: 91833 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 19:47:
Niet in de winkels zover ik weet, maar op forums zoals die op XboxWorld.nl (Xbazar) kan je ze vast wel vinden. De mijne was ook afgebroken en heb daar ook voor een habbekrats een ander op de kop kunnen tikken :)

Je zou ook kunnen proberen om een pennetje te 'maken' van een beetje dikke naald. Goed verhitten zodat je hem netjes recht in het plastic kan prikken (kijk wel uit, het is een vrij hard plastic) en daar weer de veer op kan plaatsen. Zo heb ik mijn oude ook kunnen 'repareren' (als ik dat nou wat eerder had verzonnen :P)

[ Voor 35% gewijzigd door ironx op 15-07-2007 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91833

Heel mooi, bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
LiquidSmoke schreef op zondag 15 juli 2007 @ 18:21:

je krijgt de bevestiging pas als microsoft zin heeft om je xbox eens in behandeling te nemen, bij mij ruim 2 weken nadat de xbox bij hun was aangekomen

en dan gaan je 25 werkdagen in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52
nou mijn nieuwe(gerepareerder xbox 360 heeft een running time van 15 minuten gehad.
en weer de geest gegeven.
morgen weer eens bellen dan

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52
Even tussendoor, heb het net afgestruind, maar kom het zo niet tegen. Ik zoek de losse (chill white als ik me niet vergis) standaard faceplate voor de 360.

Zoonlief was zo slim de usb controllerstekker er altijd uit te rukken in plaats van uit te trekken, waardoor het klepje niet meer sluit (pennetje van veertje afgebroken).

Bedankt alvast.
microsoft vervangt ze gratis

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dutchzilla schreef op zondag 15 juli 2007 @ 22:42:
nou mijn nieuwe(gerepareerder xbox 360 heeft een running time van 15 minuten gehad.
en weer de geest gegeven.
morgen weer eens bellen dan
Hoop die van mij dat ook heeft , heb ik wat te doen filmpje maken met een hamer :D ben dat ding echt meer dan zat

Ps3 no problemo ! en blu-ray is nog mooi ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-04 10:29

Moortn

Hallo

Bedankt alvast.
Zijn wel slechte dingetjes, die van mij was al kapot toen ik de xbox uit de verpakking haalde. Heb em met wat plakband geprobeerd weer een beetje te sluiten (plakband op het klepje, rustig dicht trekken en dan voorzichtig plakband er weer af :P )

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-04 11:36
kan iemand voor mij ff de afmetingen opzoeken? ik moet namelijk een doos gaan kopen om hem op te sturen en mocht niet de oorspronkelijke doos zijn....

edit nvm uit andere topic: 309mm x 83mm x 258mm

[ Voor 15% gewijzigd door Lord_T op 16-07-2007 12:19 ]

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik snap nu ook waarom dat microsoft de consoles zo lang in repair laat... je betaalt dan gewoon volle mep voor je xbox live en krijgt maar de helft terug. is weer extra winst he.

een medewerker van support had mij beloofd dat ik hiervoor gecompenseerd zou worden en nu wordt glashard beweert van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Phusebox schreef op zondag 15 juli 2007 @ 21:09:
[...]
je krijgt de bevestiging pas als microsoft zin heeft om je xbox eens in behandeling te nemen, bij mij ruim 2 weken nadat de xbox bij hun was aangekomen

en dan gaan je 25 werkdagen in
Als dat zo zou zijn zat ik nog te wachten op mijn 1e 360 die ik verleden jaar november heb gestuurd.

Volgens mij krijgt de één wel een bevestiging, de ander weer niet. Ik in alle 3 de vorige keren niet, en de 4e gaat nu ook zijn 4e week in zonder bericht...

Organisatorisch (wat een woord) is het volgens mij een klein beetje een grote klerezooi daar :D
ik snap nu ook waarom dat microsoft de consoles zo lang in repair laat... je betaalt dan gewoon volle mep voor je xbox live en krijgt maar de helft terug. is weer extra winst he.
Fout. Zo proberen ze je zo gek te krijgen om het de volgende keer wel te laten om hem op te sturen ;)
een medewerker van support had mij beloofd dat ik hiervoor gecompenseerd zou worden en nu wordt glashard beweert van niet.
Je zou de gesprekken eigenlijk op moeten nemen (wat zij ook doen zogenaamd ter verbetering van de service) en terug laten horen waneer ze het ontkennen...

[ Voor 33% gewijzigd door ironx op 16-07-2007 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Is iemand eigenlijk verder al tegen vervelende bugs aangelopen? Ik heb tot nu toe last gehad van deze bugs:

- Hitman wil niet werken op een VGA kabel. (hoop gekut met eerst aansluiten op standaard kabel, DAARNA werkt ie pas). Zodoende nooit meer zin gehad om deze game te spelen.
- verneukte weergave in PGR3 met vga op 4:3 monitor (1280*1024), is bij mijn weten nog steeds niet gefixed
- GoW werkt niet fatsoenlijk in 4:3 resolutie met VGA kabel. Heeft 3 (!!!!!) maanden geduurd om die bug te fixen; schijnt inmiddels gefixed te zijn maar ik heb het inmiddels opgegeven om dat spel ooit normaal te kunnen spelen.

VGA support op de 360 is wel echt om te janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:35
Anoniem: 130184 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 13:41:
Is iemand eigenlijk verder al tegen vervelende bugs aangelopen? Ik heb tot nu toe last gehad van deze bugs:

- Hitman wil niet werken op een VGA kabel. (hoop gekut met eerst aansluiten op standaard kabel, DAARNA werkt ie pas). Zodoende nooit meer zin gehad om deze game te spelen.
- verneukte weergave in PGR3 met vga op 4:3 monitor (1280*1024), is bij mijn weten nog steeds niet gefixed
- GoW werkt niet fatsoenlijk in 4:3 resolutie met VGA kabel. Heeft 3 (!!!!!) maanden geduurd om die bug te fixen; schijnt inmiddels gefixed te zijn maar ik heb het inmiddels opgegeven om dat spel ooit normaal te kunnen spelen.

VGA support op de 360 is wel echt om te janken.
.
misschien vga support voor 4:3. Ik heb nog nooit problemen met mn vga aansluiting gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
enigste vga probleem wat ik had was dat het beeld iets naar links stond, met component was dat opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
als je een beetje fatsoenlijke tv hebt kun je nog je beeld verschuiven. Ik heb em zo aangepast dat het beeld netjes precies binnen het bereik valt... klein beetje vervorming dus maar wel geen verlies van beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Vriend van me die zijn 360 een dag later dan mij heeft opgestuurd heeft 'm vandaag weer teruggekregen... morgen maar eens bellen.

First in first out kennen ze dus niet ;)

[ Voor 11% gewijzigd door ironx op 16-07-2007 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-12-2023
Helaas mijn xbox is ook overleden. 3 mooie rooie lampjes. Ik zat Deathnote te kijken, toen ik ineens allemaal rooie blokjes kreeg. Na opnieuw op te starten kreeg ik de RROD. Ik gebruik heel weinig mijn xbox, misschien een paar uren per week. Ik heb hem sinds maart. Ik heb even naar de code gekregen en ik kreeg een 0102 code. Dus daar heb ik ook niet veel aan.

Ik zal morgen microsoft eens bellen. In wat voor doos moet ik hem eigenlijk opsturen? Moet dit een TNT doos zijn?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04 21:54

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Helaas moet ik meedelen dat mijn xbox het perfect doet en geen klachten heb. Dit vind ik wel een beetje jammer, want ik had ook graag een gratis spel van microsoft gewild. :'( en ook een beetje kunnen afkicken. Bijna elke dag achter de xbox zitten is ook geen pretje ;(

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:44

BioHazard

*\o/*

Als je tegenwoordig een nieuwe Xbox koopt, zijn dat dan nieuwere versies? Zonder al de eerdergenoemde fouten? Ik heb pas een nieuwe Xbox, en ik ben toch bang dat ik ook deze fout ga krijgen :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixelJunkie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-03 14:45
sekeroglan schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 00:03:
Helaas moet ik meedelen dat mijn xbox het perfect doet en geen klachten heb. Dit vind ik wel een beetje jammer, want ik had ook graag een gratis spel van microsoft gewild. :'( en ook een beetje kunnen afkicken. Bijna elke dag achter de xbox zitten is ook geen pretje ;(
Ik heb er eigenlijk ook geen problemen mee, heb hem nu sinds eind januari.. ik heb een keer gehad dat een spel (Full Auto) vastliep, iets over "Unable to read Media" ofzo... gewoon gerestart en deed het gewoon weer... wel heb ik een scheur in mijn NFS:MW... dankjewel broertje:

*Laden duurde "te lang"*
"Laat ik hem een stukje naar voren trekken, volgens mij is hij oververhit"
*KRATSSS* scheurend geluid
"Hee... nu doet hij het niet meer? :o "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
BioHazard schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 00:12:
Als je tegenwoordig een nieuwe Xbox koopt, zijn dat dan nieuwere versies? Zonder al de eerdergenoemde fouten? Ik heb pas een nieuwe Xbox, en ik ben toch bang dat ik ook deze fout ga krijgen :/ .
nee je hebt nog geen nieuwere versies omdat de vooraad van de winkel of microsoft nog niet op is. en microsoft heeft bekend dat alle xbox 360 van launch tot dat de vooraad op is dezelfde hardware fout heeft. microsoft is bezig dat te veranderen en in de herfst is de nieuwe versie moederboard er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
het enige positieve dat ik kan melden van mijn repair drama is dat er 100% zeker een nieuwe heatsink inzit. Dus daar kan ik dan nog enigszins blij mee zijn.

Om te zien of je ook een niewe heatsink hebt kun je deze guide volgen:
http://www.weplayxbox.com...-new-additional-heatsink/

alhoewel het vrij omslachtig omschreven is want de heatsink is best obvious aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Ik heb hem vannochtend weer even aan gedaan. Toen deed mijn xbox het weer goed.... voor een paar minuten. Ik krijg nu een 0103 code. Maar die staat niet in jullie lijst? Is dit een unknown error? Of is dit niet vaker voorgekomen?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:03
Even googlen levert wat wisselende resultaten op, maar een 0103 is ofwel een CPU ofwel een GPU error. Microsoft bellen dus maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Mijn console heeft al vanaf begin mei problemen :(. Is eind mei door UPS opgehaald. Dit heeft een 20-tal dagen geduurd. MS heeft mij nog een gratis spel beloofd welk ik tot op heden nog niet heb ontvangen.
Medio Juni kreeg ik mijn console eindelijk terug. YES. Sluit het ding aan. Heb 7 potjes PES gespeelt. Hierna liep het ding 3x vast tijdens het spelen van PES. Nog een keer opstarten resulteerde in een LED ring, wéér kapot en wéér MS bellen. Hebben me nu een gratis controller ter compensatie gestuurd en een sneller afhandeling van mijn console beloofd. Maar ik heb er een hard hoofd in. Hij is nu al weer ruim 7 dagen weg en niets weergehoord.:(
* Calitomnication zit nu al ruim 2 maanden zonder werkende console

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Zit nog steeds te wachten op mijn console. Was me verzekerd dat hij eind deze week bij me terug zou zijn, maar ik heb tot op heden nog steeds geen mail dat het spul op de post is. Naja, zie wel. Hoop wel dat ze dan tenminste een nieuwe heatsink in die refurb hebben gezet, en dat het een refurb is die er strak uit ziet, want die van mij was als nieuw (in de kast gezet, en nooit meer aangeraakt).

Forza 2 is nog steeds niet binnen, die stond nog steeds op de picklist zei de helpdesk. Was een tekort aan op dit moment, en ze wachtten op nieuwe levering. Nu ga je dadelijk zien dat mijn doos dan eindelijk eind deze week terug is (fingers crossed), en dat ik dan geen FM2 heb. Damnit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denPes
  • Laatst online: 24-02 09:29

denPes

delete account

Mijn xbox360 is nu ook stuk gegaan, en dit na al 2 kapotte disks. €399 uitgegeven vorig jaar aan de console zelf, daarnaast nog games gekocht, en xbox live. xbox live is gelukkig verlopen. ik breng dat ding niet eens ter reparatie.

Zonde om nog te investeren in accesoires en games (en tijd) terwijl zo'n console op elk moment de geest kan geven, de disk kan beschadigen en een tering herrie maakt. Ik ben bang dat de irritatie en het gebel en geregel mij meer gaan kosten dan die 399 euro.

Ik ga mijn verlies nu pakken. Nooit meer een console van microsoft.

delete account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
denPes schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 11:32:
Mijn xbox360 is nu ook stuk gegaan, en dit na al 2 kapotte disks. €399 uitgegeven vorig jaar aan de console zelf, daarnaast nog games gekocht, en xbox live. xbox live is gelukkig verlopen. ik breng dat ding niet eens ter reparatie.

Zonde om nog te investeren in accesoires en games (en tijd) terwijl zo'n console op elk moment de geest kan geven, de disk kan beschadigen en een tering herrie maakt. Ik ben bang dat de irritatie en het gebel en geregel mij meer gaan kosten dan die 399 euro.

door dit soort dingen doet microsoft niks aan hun service en kunnen ze hun gang gaan met refurbishet troep je moet gewoon een beetje dreigen naar de help desk medewerker en zeggen dat je stront ziek bent van hun service en dat die reparaties te lang duren gewoon die helpdesk vol zeuren en seiken worden hun er ziek van krijg je een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Laatst online: 22:31
Mijn 1e is na dik een jaar stuk gegaan, binnen 2 weken had ik een nieuwe.
Deze doet t perfect!
Ben nog steeds dik tevreden met de 360 hoop herrie hoor ik niet?

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Een nieuwe??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
amoi schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 11:37:
[...]
door dit soort dingen doet microsoft niks aan hun service en kunnen ze hun gang gaan met refurbishet troep je moet gewoon een beetje dreigen naar de help desk medewerker en zeggen dat je stront ziek bent van hun service en dat die reparaties te lang duren gewoon die helpdesk vol zeuren en seiken worden hun er ziek van krijg je een nieuwe
Waarom moet je al die ellende uithalen om een werkend product te kunnen gebruiken waar je dik geld voor betaald hebt? Dat is toch niet normaal, althans ik vind dat niet normaal. Dingen gaan af en toe kapot, geen problemen mee, maar handel het dan goed af en zorg dat wat daarna geleverd wordt niet meer kapot gaat. Kennelijk is men daar bij MS niet in geinteresseerd. Het beste wat je dan kunt doen is met je portemonee laten zien wat je denkt: niet meer geld steken in hun spullen.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Laatst online: 22:31
Een nieuwe 2e hands. Die het perfect doet!

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
EfBe schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 12:01:
[...]

Waarom moet je al die ellende uithalen om een werkend product te kunnen gebruiken waar je dik geld voor betaald hebt? Dat is toch niet normaal, althans ik vind dat niet normaal. Dingen gaan af en toe kapot, geen problemen mee, maar handel het dan goed af en zorg dat wat daarna geleverd wordt niet meer kapot gaat. Kennelijk is men daar bij MS niet in geinteresseerd. Het beste wat je dan kunt doen is met je portemonee laten zien wat je denkt: niet meer geld steken in hun spullen.
True helemaal gelijk , maar om eerlijk te zijn ? als ik hem terug krijg me xbox en hij gaat weer zo snel kapot dan kunnen ze ook de finke"piep"krijgen , sja wel voor betaald maja dan nog gebruikte hem als DVD speler , en een ps3 ging er zoiezo al komen , andere woorden 1x kapot is voor mij al genoeg gebeurd het een 2e x sja dan ga ik ze flink pist op bellen , mogen ze hem tuurlijk weer ophalen ;) ( maar denk maar niet ik er ooit nog op ga spelen of gebruik van ga maken ) kortom bye bye xbox360 en op naar de ps3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

denPes schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 11:32:

Geef je altijd zo snel op? Iets opsturen en wachten lijkt me beter dan €399 door de WC spoelen.
amoi schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 11:37:
[...]
Leer jij maar eerst Nederlands, wat een onleesbare brei van tekst zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:18

Armada

-Wat wil je weten?-

EfBe schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 12:01:
[...]

Weet je wat we ook kunnen doen? Het weer terug brengen tot zijn normale proporties. Ja, er gingen veel 360's kapot. En ja, MS heeft hier nu een oplossing voor die ervoor zorgt dat het allemaal wel goed gaat. Klaar is Kees.
Als het onacceptabel zou zijn, dan zou ik er ook mee kappen, maar de service is gewoon (buiten een aantal 'hiccups' na), gewoon uitzonderlijk goed te noemen. Ik heb er nu 1 keer ervaring mee gehad, mijn mailtje met mijn verstuurzegel was mooi op tijd, alles gratis, maar ik kreeg helaas geen mailtje dat hij alweer retour was na anderhalve week. En dit was niet dezelfde als die ik opgestuurd had, maar wél in perfecte staat.
Ik denk dat we nu de piek gehad hebben voor de retouren en dat we vanaf nu minder failures zullen horen en dat de service weer gaat aantrekken, omdat de inbouw van een extra heatsink nu normaal is.

En tja, en voor dat anderhalve weekje dat ik mijn 360 gemist heb, wel MS willen straffen, maar uiteindelijk straf ik dan mezelf. Niet alleen door de investeringen die ik erin gedaan heb, maar ook omdat ik dan een bak mooie games zou moeten missen. En de PS3 is op het moment (met klem!) domweg geen behoorlijk alternatief. Kijk maar hoe overstuur Phuse van het missen van zijn 360 is geweest, terwijl die er een PS3 bij heeft. Zegt genoeg lijkt me... ;)

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Armada schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 16:06:
[...]

Weet je wat we ook kunnen doen? Het weer terug brengen tot zijn normale proporties. Ja, er gingen veel 360's kapot. En ja, MS heeft hier nu een oplossing voor die ervoor zorgt dat het allemaal wel goed gaat. Klaar is Kees.
Als het onacceptabel zou zijn, dan zou ik er ook mee kappen, maar de service is gewoon (buiten een aantal 'hiccups' na), gewoon uitzonderlijk goed te noemen. Ik heb er nu 1 keer ervaring mee gehad, mijn mailtje met mijn verstuurzegel was mooi op tijd, alles gratis, maar ik kreeg helaas geen mailtje dat hij alweer retour was na anderhalve week. En dit was niet dezelfde als die ik opgestuurd had, maar wél in perfecte staat.
Ik denk dat we nu de piek gehad hebben voor de retouren en dat we vanaf nu minder failures zullen horen en dat de service weer gaat aantrekken, omdat de inbouw van een extra heatsink nu normaal is.

En tja, en voor dat anderhalve weekje dat ik mijn 360 gemist heb, wel MS willen straffen, maar uiteindelijk straf ik dan mezelf. Niet alleen door de investeringen die ik erin gedaan heb, maar ook omdat ik dan een bak mooie games zou moeten missen. En de PS3 is op het moment (met klem!) domweg geen behoorlijk alternatief. Kijk maar hoe overstuur Phuse van het missen van zijn 360 is geweest, terwijl die er een PS3 bij heeft. Zegt genoeg lijkt me... ;)
tja maar de mensen die dit roepen zijn veelal de mensen die hun xbox binnen 2 weken terughadden. Dan had ik er ook minder moeite mee. En jullie kregen dan ook nog eens EXTRA xbox live abo erbovenop. Ik krijg minder terug dan ik betaald heb, en ze weigeren daar iets aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Phusebox schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 16:13:
[...]

tja maar de mensen die dit roepen zijn veelal de mensen die hun xbox binnen 2 weken terughadden. Dan had ik er ook minder moeite mee. En jullie kregen dan ook nog eens EXTRA xbox live abo erbovenop. Ik krijg minder terug dan ik betaald heb, en ze weigeren daar iets aan te doen.
Helemaal met je eens, daarom zeg ik dat er hiccups waren. En dat is zeer vervelend. Aan de andere kant kan het me wel voorstellen, omdat het hele proces veranderde precies toen de jouwe ingenomen was en dat kan weleens tot problemen leiden. Want ipv dat ze inname doen en de refurb uitspugen, moesten ze de jouwe tegenhouden en wachten totdat iedereen op volgorde weer een refurb met extra heatsink terugkreeg (je wilt ze niet nog eens terug hebben, de innamekosten hadden ze al gemaakt). Maar hoe langer die verandering nu geleden is, hoe korter de return tijd zal zijn en zal het me niet eens verbazen als ze nu ondertussen een voorraad van refurbs met extra heatsinks hebben. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor iemand die vandaag een RROD heeft.
En over die extra Live er bovenop, ik heb niets ontvangen hoor. Maar ach, twee weken missen voor iets dat 35 EUR per jaar kost, tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Armada schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 16:23:
[...]

Helemaal met je eens, daarom zeg ik dat er hiccups waren. En dat is zeer vervelend. Aan de andere kant kan het me wel voorstellen, omdat het hele proces veranderde precies toen de jouwe ingenomen was en dat kan weleens tot problemen leiden. Want ipv dat ze inname doen en de refurb uitspugen, moesten ze de jouwe tegenhouden en wachten totdat iedereen op volgorde weer een refurb met extra heatsink terugkreeg (je wilt ze niet nog eens terug hebben, de innamekosten hadden ze al gemaakt). Maar hoe langer die verandering nu geleden is, hoe korter de return tijd zal zijn en zal het me niet eens verbazen als ze nu ondertussen een voorraad van refurbs met extra heatsinks hebben. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor iemand die vandaag een RROD heeft.
En over die extra Live er bovenop, ik heb niets ontvangen hoor. Maar ach, twee weken missen voor iets dat 35 EUR per jaar kost, tja...
Ik had dus gisteren een RROD, ik zal vandaag mircrosoft bellen. Ik hoop inderdaad dat het nu allemaal sneller gaat. Maar dat zal ik wel achterkomen. Opzich vindt ik het niet heel erg dat hij nu weg gaat, ik heb net een nieuwe PC. Maar ik hoop wel dat hij wel voor Blue Dragon en Bioshock weer terug is :)

Nu nog een goeie doos zoeken waarin ik hem kan versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Armada schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 16:23:
[...]

mag jij me zeggen waar ik voor 35 euro een jaar xbox live kan vinden, microsoft casht bij mij toch echt wel 60 euro

daarnaast gaat het om het principe. Ik krijg een brief met daarin leuke prietpraat als: om de pijn te verzachten krijgt u van ons gratis een maand xbox live...

WAT NOU GRATIS? ik heb zelf anderhalve maand betaald en ik krijg 1 maand terug. wat is daar gratis aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als ik jou een maand xbox live geef mag ik dan 2 weken jou 360 lenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
KNIP. Doe eens normaal joh. En dyslexie heeft niets te maken met een gebrek aan leestekens en hoofdletters, of scheldwoorden en regels vol smilies.

verder on topic:ik ben mijn xbox nu 1 week kwijt en ik heb nog geen mailtje van microsoft. hoor je er één te krijgen? ik heb er op gerekend dat ik hem ongeveer 46 werkdagen kwijt knip

[ Voor 62% gewijzigd door F_J_K op 19-07-2007 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
amoi schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 18:33:
[...]
verder on topic:ik ben mijn xbox nu 1 week kwijt en ik heb nog geen mailtje van microsoft. hoor je er één te krijgen? ik heb er op gerekend dat ik hem ongeveer 46 werkdagen kwijt (voor de poep mongolen die niet weeten dat ik dyslexie heb kweit) ben dat is gelijk aan ongeveer 9 week
.
Ik heb net microsoft gebeld (ging zeer snel) en alles verteld. Ze zeiden dat de wachttijden op dit moment op 20 tot 25 zit. Dus ik denk niet dat je hem 46 werkdagen kwijt bent.

Hoe zit eigenlijk met die gratis spellen waar iedereen het over heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
TheKillingBean schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 18:44:
[...]

Ik heb net microsoft gebeld (ging zeer snel) en alles verteld. Ze zeiden dat de wachttijden op dit moment op 20 tot 25 zit. Dus ik denk niet dat je hem 46 werkdagen kwijt bent.

Hoe zit eigenlijk met die gratis spellen waar iedereen het over heeft ;)
toch bedankt ik kom op die 46 werk dagen door 1 dag reis naar duitsland. 10 werkdagen voordat microsoft dat ding scant en je een e-mail krijgt. 25 werkdagen door reparatie. 5-10 werkdagen reis terug naar huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-04 13:53
Ik kan er eigenlijk ook niet bij waarom de repairs zo lang duren. Wij stuurden een kapotte console in nieuwstaat op, om dan 6 weken later er een andere terug te krijgen die vol krassen zat ! Ik mag die nu opnieuw gaan opsturen en nu hopen dat het weer niet zo lang duurt...
Als ze dan toch refurbs terugsturen, waarom moet dat dat dan zo lang duren ?!
Het straffe is dat ze hun fout toegaven en zeiden dat zoiets niet zou mogen en ze een intern onderzoek zouden starten. Maar als ik het hier zo lees, is het gewoon de norm dat ze je de eerste de beste refurb terugsturen, zelfs al is dat er ene die door een tienjarige maandenlang misbruikt geweest is.

[ Voor 30% gewijzigd door Twixie op 17-07-2007 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Phusebox schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 17:01:
[...]

mag jij me zeggen waar ik voor 35 euro een jaar xbox live kan vinden, microsoft casht bij mij toch echt wel 60 euro
Er worden op E-bay prepaid cards verkocht. Daar heb ik er 1 van gekocht voor 35 EUR. Mooie prijs voor een jaar leek me.

[ Voor 27% gewijzigd door Armada op 17-07-2007 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121633

amoi schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 18:33:
[...]
en als je verder nog iets te zeur'n hebt kom ik dien bek verbouwen. en voor jou is het u en niet jij. kom bie die. nog 1 ding ik kan slecht tegen dit zoort gekanker van Exorcist( ga ergens anders maar iemand anders pesten. bijvoorbeeld de kinderen op de kleuter school waar jij thuis hoort.
Als je niet tegen een beetje kritiek kan post dan niet op dit forum... Beetje dreigen ook nog, denk dat jij eerder naar groep 4 kunt om nog een schrijfcursusje te volgen, als we nou zo gaan doen komen we niet verder natuurlijk. Raar kind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
Ik ben mijn xbox nu ook al ruim 2 weken kwijt en nog geen bevestigingsmail of niks gezien. Als ze inderdaad pas beginnen met tellen wanneer de bevestiging komt en vanaf dan nog 25 werkdagen nodig hebben ga ik ook al lekker richting de 50 dagen....fijne boel. Ik ben het trouwens helemaal met phusebox eens dat het belachelijk is dat ze er eerst 2 maanden over doen en je dan een brakke refurb toesturen...en dan moet je in je handjes knijpen met een maandje live...woohoo.
@Appeltje090: nou niet meteen de topicstarter gaan pesten he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Anoniem: 121633 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 19:59:
[...]
Als je niet tegen een beetje kritiek kan post dan niet op dit forum... Beetje dreigen ook nog, denk dat jij eerder naar groep 4 kunt om nog een schrijfcursusje te volgen, als we nou zo gaan doen komen we niet verder natuurlijk. Raar kind...
offtopic:
Volgens mij lopen de gemoederen nu toch wel iets *te* hoog op... lijkt mij niet de bedoeling.
Laten we het wel, ondanks alle narigheid met onze consoles, het wel zo leuk mogelijk houden in dit topic.

amoi Heeft volgens mij in het 360-topic al eens aangegeven dat hij dyslectisch is. Natuurlijk leest niet iedereen hele threads, maar probeer hier dan nu je het wel weet, rekening mee te houden. Zijn posts zullen voor sommige mischien wat minder makkelijk leesbaar zijn, maar ga niet mensen uit lopen schelden met 'volg een schrijfcursus' of 'ga Nederlands leren'. Hij zal vast en zeker zijn best doen om het zo goed mogelijk neer te zetten. :)

Daarnaast is de reactie van amoi ook niet (helemaal) correct. Wie weet zijn er ook mensen op dit forum die deze thread lezen en de opgenoemde ziekte hebben. Ook niet bepaald leuk om er op die manier aan herinnerd te worden.

Ik zou zeggen: shake hands en move on. We zitten ten slotte allemaal in het zelfde schuitje en we hebben er niets aan als we elkaar hier dan ook nog eens virtueel bijna de hersens inslaan. :P

Let wel: ik ben dan geen mod, wil ook absoluut geen mod-wanabee zijn maar dit gaat imo een beetje de verkeerde kant op... Mocht een mod deze reactie niet passend vinden, press delete ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medendo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-03 19:52
De mijne is terug :). Sterker nog, het is gewoon m'n eigen console, geen 2e handsje van een ander.
Hij ging 9 juni kapot en vandaag kwam ie terug.
Hij maakt nog steeds even veel herrie en wordt ook nog steeds loeiheet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik heb vandaag maar weer eens een klachtenmail de deur uit gedaan waarin ik precies heb omschreven wat er allemaal mis is gegaan. Ik ben benieuwd wat daar voor reactie op komt. Als die er niet komt stap ik hiermee naar kassa of tros radar. Heb ik al eerder gezegd weet ik. maar vanwege een verhuizing heb ik nog geen concrete stappen kunnen ondernemen. Bovendien ligt de bal nu bij Microsoft.

Ik wil gewoon een nieuwe of mijn eigen console zonder krassen, met nieuwe heatsink en zonder de takkeherrie die ik nu heb staan. Dacht dat mijn eigen console al luid was, dit slaat alles. Ik hoor hem 2 kamers verderop nog brommen als er een disc in zit.

Zolang als ik mijn eigen/nieuwe xbox360 niet terugheb beschouw ik dit als een leenexemplaar. Ze roepen wel iets over hun garantievoorwaarden enzo, maar die heb ik niet ondertekend, is niet op gewezen en ik heb nergens een kopie ervan gekregen. Als die in de doos van de xbox360 zat, jammer. Ik heb geen zegel verbroken waarop stond dat ik er dan mee akkoord ging.

Wettelijk gezien rammelt dit beleid echt aan alle kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
ironx schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 22:06:
[...]

Daarnaast is de reactie van amoi ook niet (helemaal) correct. Wie weet zijn er ook mensen op dit forum die deze thread lezen en de opgenoemde ziekte hebben. Ook niet bepaald leuk om er op die manier aan herinnerd te worden.
sommige woorden had ik inderdaad niet moeten zeggen en bied ik mijn excuus voor aan.(maar ik neem ook aan dat jullie mijn frustratie begrijpen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Vraagje: Ik heb vandaag mijn label gekregen. Ik heb dit uitgeprint. En er staat dat ik hem moet vouwen bij de aangegeven lijn. Moet ik nu de gehele papier erop plakken? Inclusief de uitleg tekst? En hoe hebben jullie dit bevestig? Gewoon met lijm erop plakken? Of met plakband? Want er staat "Let op geen naden of openingen te bedekken", ik snap niet precies wat ze hier mee bedoelen.

Edit: ik heb tevens ook a4 sticker vellen. Kan hier het ook op printen, en het erop plakken? Ik neem aan dat ik alleen onder de vouwrand hoef uit te printen en te plakken? Ik vraag dit omdat boven de vouwrand nog plaats is voor een handtekening en datum.

[ Voor 25% gewijzigd door TheKillingBean op 18-07-2007 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TheKillingBean schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 07:40:
Vraagje: Ik heb vandaag mijn label gekregen. Ik heb dit uitgeprint. En er staat dat ik hem moet vouwen bij de aangegeven lijn. Moet ik nu de gehele papier erop plakken? Inclusief de uitleg tekst? En hoe hebben jullie dit bevestig? Gewoon met lijm erop plakken? Of met plakband? Want er staat "Let op geen naden of openingen te bedekken", ik snap niet precies wat ze hier mee bedoelen.

Edit: ik heb tevens ook a4 sticker vellen. Kan hier het ook op printen, en het erop plakken? Ik neem aan dat ik alleen onder de vouwrand hoef uit te printen en te plakken? Ik vraag dit omdat boven de vouwrand nog plaats is voor een handtekening en datum.
nee gewoon vouwen, niet erop plakken

als de ups vent komt stopt hij dat ding in zijn Docuflops (plastic hoesje) en plakt dat op je doos

pa. ik zou wel even je referentienummer op de doos zelf schrijven voor de zekerheid

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 18-07-2007 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Phusebox schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 07:57:
[...]

nee gewoon vouwen, niet erop plakken

als de ups vent komt stopt hij dat ding in zijn Docuflops (plastic hoesje) en plakt dat op je doos

pa. ik zou wel even je referentienummer op de doos zelf schrijven voor de zekerheid
Ok bedankt voor je antwoord. Snapte het niet echt helemaal. Want er stond op dat je hem moest stoppen in een docuflop of met doorzichtige tape erop moest plakken. Dan vouw ik hem gewoon en dan laat ik de UPS vent de rest doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Laatst online: 23-04 14:43
Zo gisteren mijn 2e xbox aangemeld...

3 weken geleden mijn 1e terug gebracht wegens krassen... (3 dagen oud)
De 2e is na een week een vreemd geluid gaan maken met aangaan... Alsof de leeskop van de dvd speler voorbij de 0 positie word gedrukt (alsof je een pc opstart die even de a drive benaderd). Kort geluid dus ik dacht maakt mij niet uit kan vast geen kwaad...

2 weken later begint het gelazer met het soms niet kunnen lezen van dvd's!

Erg netjes geholpen door de helpdesk van MS. Helaas word mijnes niet geswapped maar ge-repaired. Dit gaat dus 25 dagen duren vanaf het inboeken.

Ik ben benieuwd of ze ook wat met mijn klacht over de enorme takke herrie gaan doen... Een collega heeft ook een 360 staan maar die maakt de helft minder Fan geluid!!

Zouden ze nu ook direct een ander koelblok erin zetten, ze hebben dat ding nu toch binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
@TheKillingBean: dubbelvouwen en erop plakken mag ook, maar de UPS man heeft vast wel zo'n zogenaamde pouch voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanvdv
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-06-2024
Mijn ervaring met mijn reparatie:

De fout was dat hij vele schijfjes niet meer las, zowel games als films. Kwam steeds terug in het dashboard scherm.

Opgepikt door UPS op 01/06/2007 en vandaag terug afgeleverd bij mij thuis. Als ik goed reken 33 werkdagen weg geweest. 1 spel zou nog onderweg zijn ter compensatie.
Ik heb geen mail of melding gekregen dat ie terug onderweg zou zijn.

Ik weet niet of het m'n eigen console is, ik zal straks de serienummers even vergelijken...

Johan

[ Voor 7% gewijzigd door johanvdv op 18-07-2007 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 16:50
Mijn ervaring:

12 Juni is hij opgehaald (RRoD). Kwam tevens na wat proberen een soort van POFFFF geluid uit de xbox, alsof er iets ontplofte (iets kleins).

16 dagen na 12 Juni gebeld, kreeg te horen, dat doorloop tijd 25 dagen nu zou zijn. Toen heb ik opgehangen.

27 dagen na 12 Juni gebeld, ja sorry, nu maximaal 2 weken en kies een spel uit.

Andere halve week na de laatste keer gebeld: Hmmz, ik ga niet liegen, uw order is uit het systeem gegooid. Maximaal twee weken en u heeft hem.

Samenvatting: Geen email ter bevestiging aankomst, spel wat opgestuurd zou zijn, is dus niet opgestuurd omdat order is gecanceld, mag nu weer twee weken wachten totdat ik me xbox heb.

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.