Xbox 360 defecten topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste
Acties:
  • 17.997 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-04 22:00
ReRichard schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:43:
[...]

Wat ben je dan aan het spelen, het eenige dat een beetje interessant is is de demo van R&C en om je daar nou maanden mee te vermaken 8)7
Met ontzettende leuke Bluray Films , en een Hele leuke snelle pc die veel beter is als een Spelcomputer :P , en trouwens Fall of men , Warhawk enz zijn super spellen en jammer voor de Xbox Grand turismo is toch echt alleen maar playstation <3 <3 <3 <# <3 <3 <3 <3

geduld is een schone zaak , die games komen er wel :)

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 14-10-2007 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
sekeroglan schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 13:29:
[...]

Dat is meer een uitzondering, dan de gang van zaken :)
uitzondering?
4 vrienden van me hebben hetzelfde ondervonden, ik was nr 5 van wie de xbox kapot ging, dat is uiteraard klote, maar ik vind de service toch echt wel goed te noemen!

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_jabberwock
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-02 22:24
Weet iemand trouwens welke schroefjes e.d. nodig zijn voor de X-Clamp fix. Ik vind alleen engelse maten, en die ga ik volgens mij niet vinden bij de gamma....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04 21:54

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

cypher21 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 23:49:
[...]

uitzondering?
4 vrienden van me hebben hetzelfde ondervonden, ik was nr 5 van wie de xbox kapot ging, dat is uiteraard klote, maar ik vind de service toch echt wel goed te noemen!
Met de service heb ik ook alleen maar uitstekende ervaring _/-\o_

Ik doelde meer op het garantie verlenen op 2de hands xboxen :) Vooral als die geregistreerd staan onder een andere naam.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
sekeroglan schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:45:
[...]

Met de service heb ik ook alleen maar uitstekende ervaring _/-\o_

Ik doelde meer op het garantie verlenen op 2de hands xboxen :) Vooral als die geregistreerd staan onder een andere naam.
Ik doelde ook op het garantie verlenen en dat ze UPS e.d. voor je regelen

[ Voor 5% gewijzigd door cypher21 op 15-10-2007 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik zie op de status site van UPS de volgende melding: Status: Teruggezonden naar verzender

Ik neem niet aan dat hij nu al weer terugkomt?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:32
Slasher schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 19:32:
Ik zie op de status site van UPS de volgende melding: Status: Teruggezonden naar verzender

Ik neem niet aan dat hij nu al weer terugkomt?
nee hij is bij de verzender van de opdracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-04 17:45
T7D_Sneezy schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:09:
[...]

heb je bij de 3e keer kapot een spel en controller gekregen?

als het goed is moet je bij de 4e keer een Elite krijgen
WAAAAAAT?? dat meen je niet van dat spel en controller, want ik heb dat dus niet gekregen :(

mijn xbox hier gaat ook kapot bij de vleet. Trouwens die 25 werkdagen waren bij mij overdreven hoor. iets van 14 dagen en ik had hem al terug.

maar als hij nog 1 keer kapot gaat wil ook een elite of me geld terug, zal misschien nie lukken maar altijd proberen natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

amoi schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:22:
[...]

nee hij is bij de verzender van de opdracht
MS dus.... Ik vond het al zo vreemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-04 16:37

janklp

FortyTwo Capital

Ik sta op het punt een 2de hands Xbox 360 van een 3tal maanden oud te kopen nog in goede staat. Is er sinds de vele problemen bij de lancering van de Xbox reeds wat aan de hardware veranderd zodat de kans dat deze xbox kapot gaat kleiner is? Dit kon ik helaas niet vinden op internet en door alle verhalen hier ben ik toch wel wat bang geworden. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Janusz schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:42:
Ik sta op het punt een 2de hands Xbox 360 van een 3tal maanden oud te kopen nog in goede staat. Is er sinds de vele problemen bij de lancering van de Xbox reeds wat aan de hardware veranderd zodat de kans dat deze xbox kapot gaat kleiner is? Dit kon ik helaas niet vinden op internet en door alle verhalen hier ben ik toch wel wat bang geworden. Alvast bedankt.
Bij de allernieuwste xboxen (of gerepareerde) zitten een aantal koelers extra. Waarschijnlijk zitten die niet in de xbox die jij aanschaft.
Maar goed mocht ie kapot gaan, kun je em iig gewoon opsturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 02-04 17:52
cypher21 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:34:
[...]

Bij de allernieuwste xboxen (of gerepareerde) zitten een aantal koelers extra. Waarschijnlijk zitten die niet in de xbox die jij aanschaft.
Maar goed mocht ie kapot gaan, kun je em iig gewoon opsturen!
helaas blijken de nieuwe xbox-en geen verschil te maken vertelde de vrouw mij aan de helpdesk.
de coolers zijn leuk maar er gaan nu weer andere componenten stuk. :/
een 360 kopen geeft altijd een risico. vandaar dat winkels ze niet omruilen mochten ze stuk zijn.

vandaag heb ik de mijne terug gekregen. en deze gaat gelijk terug!!!!
ik wordt beetje misselijk van dat spelletje genaamd microsoft en helpdesk support.

ik zou een splinternieuwe krijgen eentje die je nu in de winkel zou kopen als je er 1 zou halen.
dus met hdmi poort.
heb ik niet gekregen. nee ik heb nu een afgekloven xbox 360 uit midden 2006 gekregen. :(
ik ga hem niet eens testen. afspraak is afspraak ik zou een nieuwe krijgen niet gebeurd dan maar terug.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Een notebook cooler zou eventueel toch goed moeten helpen tegen al die problemen las ik ergens? Mensen met goede ervaringen hier daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140372

Dutchzilla schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:12:
[...]

helaas blijken de nieuwe xbox-en geen verschil te maken vertelde de vrouw mij aan de helpdesk.
de coolers zijn leuk maar er gaan nu weer andere componenten stuk. :/
een 360 kopen geeft altijd een risico. vandaar dat winkels ze niet omruilen mochten ze stuk zijn.

vandaag heb ik de mijne terug gekregen. en deze gaat gelijk terug!!!!
ik wordt beetje misselijk van dat spelletje genaamd microsoft en helpdesk support.

ik zou een splinternieuwe krijgen eentje die je nu in de winkel zou kopen als je er 1 zou halen.
dus met hdmi poort.
heb ik niet gekregen. nee ik heb nu een afgekloven xbox 360 uit midden 2006 gekregen. :(
ik ga hem niet eens testen. afspraak is afspraak ik zou een nieuwe krijgen niet gebeurd dan maar terug.
dat gaat je niet lukken, en dat je er een eist met hdmi poort slaat nergens op, die zijn even (on)betrouwbaar als die uit 2006. Een HDMI fixed het probleem niet dus slaat echt nergens op dat ze die jou gaan geven.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 140372 op 16-10-2007 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 02-04 17:52
Anoniem: 140372 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:46:
[...]

dat gaat je niet lukken, en dat je er een eist met hdmi poort slaat nergens op, die zijn even (on)betrouwbaar als die uit 2006. Een HDMI fixed het probleem niet dus slaat echt nergens op dat ze die jou gaan geven.
nee maar dan is ie tenminste van deze tijd
en die vrouw heeft dat zelf gezegt u krijgt de nieuwste met nieuwe aansluiting voor de televisie.
ik zeg hdmi ja die dat wat u nu krijgt als u in de winkel een nieuwe haalt.

mijn xbox is nu 4 keer stuk geweest. 4 keer reparatie. vandaar dat ze me een splinter nieuwe xbox zouden geven. nu gaat hij gewoon voor de 5e keer terug omdat zij hun afspraken niet na komen. :X

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
Dutchzilla schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:30:
[...]

nee maar dan is ie tenminste van deze tijd
en die vrouw heeft dat zelf gezegt u krijgt de nieuwste met nieuwe aansluiting voor de televisie.
ik zeg hdmi ja die dat wat u nu krijgt als u in de winkel een nieuwe haalt.

mijn xbox is nu 4 keer stuk geweest. 4 keer reparatie. vandaar dat ze me een splinter nieuwe xbox zouden geven. nu gaat hij gewoon voor de 5e keer terug omdat zij hun afspraken niet na komen. :X
als het goed is heb je het recht om deze omte ruilen volgens afspraak naar een nieuwe. en je kunt eisen dat je deze xbox meegeeft aan UPS en die ander direct bij zelfde UPS bezorger die andere nieuwe aan jou geeft ofzo iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6153

cypher21 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 18:04:
[...]

Ik doelde ook op het garantie verlenen en dat ze UPS e.d. voor je regelen
Ik merk het al, je hebt nog niet MEERDERE malen je console in hoeven sturen. En UPS is ook niet zaligmakend. Ik denk dat de behandeling van de verpakkingen ( er staat niet "Handle with care" en/of "Careful! Electronic Parts", zelfs geen verklarende symbolen op de verpakking ), gekoppeld aan de verzendvorm ( UPS Standard, voor de voorwaarden - en de rechten van de ontvangende partij - check de website van UPS) voor weer nieuwe reparaties zorgt... Zie ook mijn relaas :

Anoniem: 6153 in "Xbox 360 defecten topic" melding 3e xbox kapot
Anoniem: 6153 in "Xbox 360 defecten topic" hier heb ik het over de verantwoordelijkheid van MS & UPS, heb ik vooruitziende blik of zo ?
Anoniem: 6153 in "Xbox 360 defecten topic" vreugde van korte duur :(
Anoniem: 6153 in "Xbox 360 defecten topic" klacht naar microsoft/ups ?
Anoniem: 6153 in "Xbox 360 defecten topic" vraag me af wat mijn rechten zijn :? ?
Anoniem: 6153 in "Xbox 360 defecten topic" weet MS wel wat haar plichten en verantwoordelijkheden zijn :? 8)7 ?
Anoniem: 6153 in "Xbox 360 defecten topic" MS wijst verantwoordelijkheid af |:( 8)7 :(
Anoniem: 6153 in "Xbox 360 defecten topic" ik leg het uit aan amoi, en heb gelijk voer voor reactie naar MS Contact Center...
Anoniem: 6153 in "Xbox 360 defecten topic" UPS en MS Contact Center reageren....

Daarna nog contact gehad, waarin toegezegd zou worden dat mijn eis van vervanging door een nieuwe bevestigd werd, oftewel ik krijg een nieuwe. Ik zit dus nog op een schriftelijke bevestiging van de afspraken te wachten.

Ik zou mijn xbox al opgestuurd hebben, ware het niet dat ik een grotere doos moest regelen, en nogal veel met overwerk zat. Morgen gaat ie dus weer mee met UPS.

Lees je onderstaande net als je net opgehangen hebt met 2e lijns Xbox Support. Vraagt die figuur dat hij niet begreep wat de afspraak was 8)7.
amoi schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:17:
[...]

als het goed is heb je het recht om deze omte ruilen volgens afspraak naar een nieuwe. en je kunt eisen dat je deze xbox meegeeft aan UPS en die ander direct bij zelfde UPS bezorger die andere nieuwe aan jou geeft ofzo iets
Volgens MS niet dus. In mijn telefoongesprek werd duidelijk dat MS ( danwel Xbox Support ) dus echt niet een ander versturen voordat ze de oude binnen hebben. Dan heb jij geen gameconsole meer, en anticiperen ze er op dat je dus met de vervangende refurbished accoord gaat, omdat mensen hun rechten niet kennen OF niet langer zonder hun gameconsole willen/kunnen (da's een kenmerk van verslaving volgens mij >:) ).

Ik zal dus morgen weer contact hebben met MS.

Ik herhaal het nog maar een keer : de service is, zeker wanneer je vaker met Xbox Support te maken hebt gehad ( hier kies je dus niet voor, he! ), allerbelabberdst.

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 6153 op 18-10-2007 21:46 . Reden: even wat spellingsfouten verbeteren en de boel verder verduidelijken... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Ik heb zojuist de Xbox support gebeld om na te vragen of Microsoft ook garantie verleend aan Xboxen waarvan het bonnetje verdwenen is op basis van een serienummer. Mevrouw aan de telefoon vertelde dat in principe het bonnetje niet nodig was en dat een goed serienummer afdoende zou moeten zijn. Is dit waar? Dus als ik een 2dehands Xbox koop en het serienummer is goed dan maak ik nog gewoon aanspraak op de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216382

Dat is waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
Janusz schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:45:
Ik heb zojuist de Xbox support gebeld om na te vragen of Microsoft ook garantie verleend aan Xboxen waarvan het bonnetje verdwenen is op basis van een serienummer. Mevrouw aan de telefoon vertelde dat in principe het bonnetje niet nodig was en dat een goed serienummer afdoende zou moeten zijn. Is dit waar? Dus als ik een 2dehands Xbox koop en het serienummer is goed dan maak ik nog gewoon aanspraak op de garantie?
indien hij niet geregt is op voorige eigenaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150011

Anoniem: 150011 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 01:22:
[...]

Heb exact hetzelfde probleem. Na 'een tijdje' loopt de xbox vast, maar er komt geen RROD. Even uit- en aanzetten en dan werkt 'ie weer een tijdje. Bij mij komt dit pas voor sinds een automatische update afgelopen zomer, daarvoor was nog nooit iets aan de hand. Het kan toeval zijn natuurlijk. Mijn xbox is/was een jaar oud.

Vandaag is UPS hem op komen halen. Volgens de helpdesk zou het 20-25 werkdagen gaan duren, dus ben benieuwd. Ik vraag me ook af hoe ze het probleem op kunnen sporen, want er is geen vaste procedure waardoor het mis gaat. Dan alles maar vervangen zou ik zeggen ;).
Anoniem: 140372 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:02:
[...]

misschien lag het aan het volgelopen cache geheugen :) dat had je zelf softwarematig kunnen fixen
Het zal niet aan het 'cache' op disk liggen want het is een 360 zonder harddisk ;).

Ik lees links en rechts op de forums dat er meer mensen zijn met vastlopers zonder ring of death. Misschien is het een nieuw probleem dat er nu pas uikomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
Anoniem: 150011 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 20:34:
[...]

[...]

Het zal niet aan het 'cache' op disk liggen want het is een 360 zonder harddisk ;).

Ik lees links en rechts op de forums dat er meer mensen zijn met vastlopers zonder ring of death. Misschien is het een nieuw probleem dat er nu pas uikomt?
Heb het ook sinds vandaag, tijdens multiplayer Rainbow Vegas. Is nu 2 keer gebeurd.
Mijn Xbox is al een keer terug geweest van RROD, hoopte juist dat ik er nu klaar mee was!
Zou dat clearen van de cache echt werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lpetersen schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 21:18:
[...]

Heb het ook sinds vandaag, tijdens multiplayer Rainbow Vegas. Is nu 2 keer gebeurd.
Mijn Xbox is al een keer terug geweest van RROD, hoopte juist dat ik er nu klaar mee was!
Zou dat clearen van de cache echt werken?
ja,

de preciese manier hoe je dat doet weet ik niet maar het is iig een toetsen combinatie, Y,X,start,B,A,...etc

en het scheelt echt in crashes en 'schokkerige' games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
Super heel erg bedankt, ga even op zoek naar die "code"!

- Turn on your Xbox 360.
- Scroll across to the system tab and select the storage devices option.
- Highlight the hard drive option (it should say "Hard Drive, 12 GB free", for example).
- Enter the following button sequence: Y, X, X, LB, RB, X, X.
- The following message should appear: "Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices?"
- Select "Yes".
- Restart your console.
- You have now cleared your hard drive cache and your Xbox 360 should run faster and have improved game-play on certain games (The Elder Scrolls: Oblivion, Halo 3, or other games).

You will lose updates (game, firmware, etc.) when the cache is cleared, but these can easily be downloaded again.

[ Voor 86% gewijzigd door lpetersen op 18-10-2007 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Helaas heeft ook mijn xbox het nu begeven, na bijna 2 jaar trouwe dienst (geleverd ergens midden december 2005). Ik had al wat vaker last van vastlopers tijdens enkele spellen. Later wat hardere crashes met raar beeld e.d. en daarna de RROD. Kon hem nog wel af en toe opstarten en soms een tijdje gamen, maar vrijwel altijd eindigend met een crash. Foutcode was btw 0102.

Zaterdag gesproken met de support, ook binnen een uurtje de UPS etiketten gehad en vanmiddag maar gelijk ff afgegeven en nu op transport. Hopelijk lukt het met een 15 werkdagen :)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwaxi
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-06-2024
Grrrr, mijn xbox 360 heeft het van het weekend voor de 2de keer begeven :( Wordt er ondertussen een beetje moe van. Gelijk maar een PS3 aangeschaft ! Die voelt veel degelijker aan en maakt een stuk minder herrie. Kan ik weer gaan bellen en een afspraak maken met UPS :|

PSN Id : djwaxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The saga continues...
  • Zit volgens mij nu al weer vanaf 18 september zonder werkende console.
  • We zijn weer een week verder. Mijn 360 is weer bij MS, nadat de doos beschadigd aangekomen was ( afgegeven aan een 3e persoon ).
  • Al een paar maal aangegeven dat ik geen vertrouwen meer heb in deze console - omdat ik niet weet hoe die behandeld is, weet ik dus ook niet hoe lang deze het uithoudt. MS beperkt haar verlengde garantie en aansprakelijkheid natuurlijk op RRoD. Ik accepteer in dit geval ook geen refurbished console meer : zij moeten het maar regelen met UPS. Zij zijn contractpartij, dat mag niet mijn probleem zijn
  • Gisteren contact gehad : willen ze het reguliere repair-proces in, omdat ze geen ander proces kennen... :( :( :(
  • Nu weer verder contact met andere afdeling, Microsoft Contact Center, waar ik deze call ook had lopen ...
Als ik februari 2006 wist wat ik nu weet ... had ik mijn geld in mijn zak gehouden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Laatst online: 09-04-2020
Ik heb zonet gebeld naar support en ze komen mijn Xbox ophalen.

maar die doos. moet daar vulling nou wel of niet in?
lijkt me stug dat die xbox goed blijft zonder vulling, terwijl mij werd verteld over support dat er geen vulling in moet.

verder heb ik mijn hard-drive,serienummer en spel eruit gehaald. mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rubbieus schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:11:
Ik heb zonet gebeld naar support en ze komen mijn Xbox ophalen.

maar die doos. moet daar vulling nou wel of niet in?
lijkt me stug dat die xbox goed blijft zonder vulling, terwijl mij werd verteld over support dat er geen vulling in moet.

verder heb ik mijn hard-drive,serienummer en spel eruit gehaald. mis ik iets?
Zorg ervoor dat je xbox niet kan schuiven in de doos, en de rand van de doos niet raakt. Dus ja, zorg voor voldoende vulling.

Schrijf serienummer & manufacturing date op. Is het eerste wat je opvalt als je 'm terugkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Laatst online: 09-04-2020
Anoniem: 6153 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:15:
[...]

Zorg ervoor dat je xbox niet kan schuiven in de doos, en de rand van de doos niet raakt. Dus ja, zorg voor voldoende vulling.

Schrijf serienummer & manufacturing date op. Is het eerste wat je opvalt als je 'm terugkrijgt.
bedankt , ook voor zo'n snelle reactie :)
mijn XBOX heeft me gedient vanaf maart vorig jaar
maar doet nu opeens vaag.
Terwijl ik een spel speel gaat ie opeens naar danshboard en staat er bij de status van de CD
Opening. Terwijl ik helemaal niks heb gedaan :S en het ligt ook niet aan de game want het gebeurt me met alle games op willekeurige momenten. heb ik m van de grond afgehaald: uit mn kast, en start m een uur later weer op en hij doet het na 4 kwartier weer . Ik doe die hard drive code (Y,x,x,lb,rb,x,x) een uur later gaat ie weer na dashboard.

PS: na die hard drive code deed PGR3 het wel weer online want die deed het niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkieGeertstra
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:39
Ik heb ook totaal 1 week plezier gehad van mijn xbox waarna ik een RROD kreeg.
En nu zit ik alweer 2 weken te wachten totdat hij gerepareerd is, hoe lang duurt dit gemiddeld? Had hem eigenlijk wel voortaan terug verwacht deze week. Bij de service desk kunnen ze mij alleen vertellen dat hij in het reparatieproces zit en verder niks. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

HenkieGeertstra schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:29:
Ik heb ook totaal 1 week plezier gehad van mijn xbox waarna ik een RROD kreeg.
En nu zit ik alweer 2 weken te wachten totdat hij gerepareerd is, hoe lang duurt dit gemiddeld? Had hem eigenlijk wel voortaan terug verwacht deze week. Bij de service desk kunnen ze mij alleen vertellen dat hij in het reparatieproces zit en verder niks. :'(
Als het goed is heb je een UPS tracking nummer gekregen, dan kan je zien wanneer hij jouw kant op komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

dat tracking nummer is toch alleen vanaf mijn postadres naar duitsland repaircenter toe??

de mijne is trouwens 10okt opgehaald, krijg ik uberhaubt een mail oid van MS of moet ik zelf erachteraan hollen als ik de status ervan wil weten. het heeft bij mij trouwens geen haast, vroeg het me gewoon af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Nou snap ik dus waarom microsoft zoveel xboxen "verkoopt" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Het was ook te mooi om waar te zijn, mijn aug. '07 360 wil geen schijfjes meer lezen, tijdens PGR4 gisteren kwamen er ineens vreemde brommende geluiden uit de drive en geeft hij aan dat de disc onleesbaar is en schoongemaakt moet worden. Ik doe hem open, poets de disc wat af, doe hem er weer in en nog steeds onleesbaar. Dus ik probeer een andere schijf, ook onleesbaar, hij wil gewoon niks meer lezen. Wat kan ik hier mee doen? Ik heb begrepen dat Microsoft hem pas repareert als hij echt de RROD heeft, dus dan kan ik het het beste op de 1 jaar mediamarkt garantie gooien. Of heeft iemand een andere oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Anoniem: 86399 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:10:
Het was ook te mooi om waar te zijn, mijn aug. '07 360 wil geen schijfjes meer lezen, tijdens PGR4 gisteren kwamen er ineens vreemde brommende geluiden uit de drive en geeft hij aan dat de disc onleesbaar is en schoongemaakt moet worden. Ik doe hem open, poets de disc wat af, doe hem er weer in en nog steeds onleesbaar. Dus ik probeer een andere schijf, ook onleesbaar, hij wil gewoon niks meer lezen. Wat kan ik hier mee doen? Ik heb begrepen dat Microsoft hem pas repareert als hij echt de RROD heeft, dus dan kan ik het het beste op de 1 jaar mediamarkt garantie gooien. Of heeft iemand een andere oplossing voor dit probleem?
MS repareerd alles (in de garantie), niet alleen bij RROD!
gewoon bellen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:10:
..... dus dan kan ik het het beste op de 1 jaar mediamarkt garantie gooien.
Ben je met de Europese richtlijnen bekend ? Oftewel, de leveranciersaansprakelijkheid overstijgt hier de garantie, en Mediamarkt zou minimaal 2 jaar aansprakelijk gehouden moeten kunnen worden.

Mediamarkt zal je waarschijnlijk wel doorverwijzen naar Xbox Support, maar als ik jou was zou ik proberen het Mediamarkt af laten handelen : je zou als individu eigenlijk niet met Xbox Support hoeven te bellen igv hardware-storingen

[sarcasm-modus]Waarschuwing : als ervaringsdeskundige is mijn mening 'enigszins' negatief gekleurd [/sarcasm-modus] ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6153 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:35:
[...]

Ben je met de Europese richtlijnen bekend ? Oftewel, de leveranciersaansprakelijkheid overstijgt hier de garantie, en Mediamarkt zou minimaal 2 jaar aansprakelijk gehouden moeten kunnen worden.

Mediamarkt zal je waarschijnlijk wel doorverwijzen naar Xbox Support, maar als ik jou was zou ik proberen het Mediamarkt af laten handelen : je zou als individu eigenlijk niet met Xbox Support hoeven te bellen igv hardware-storingen

[sarcasm-modus]Waarschuwing : als ervaringsdeskundige is mijn mening 'enigszins' negatief gekleurd [/sarcasm-modus] ...
Nouja, je zegt het zelf al een beetje, dat lukt niet altijd even makkelijk en ik ben d'r ook niet een van het ellenlang aandringen. Maar als het meezit zou ik bij de MM gelijk een nieuwe kunnen meekrijgen ipv een 'lange' procedure via Xbox Support. Dat ga ik dus eerst proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Kreeg een briefje van UPS dat ze geprobeerd hebben mijn 360 af te leveren. Natuurlijk was ik niet thuis. hebben ze maar bij mijn onderburen afgeleverd. dat is een beetje jammer natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even voor de mensen die wachten op het Falcon 65nm board.

alleen de CPU is 65nm, dit is leuk voor t energieverbruik, maar, de rrod wordt vooral veroorzaakt door de GPU, en die is niet veranderd!

verwacht dus geen wonderen van de falcon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Om ff op de service van MS terug te komen,

Moet zeggen dat ik zeker onder de indruk ben! Vandaag precies 2 weken geleden is de xbox door UPS opgehaald, en vanochtend kreeg ik em terug!

Zelfs nog met een BenQ drive erin! De xbox is iig een stuk stiller dan dat ie was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

cypher21 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:59:
Om ff op de service van MS terug te komen,

Moet zeggen dat ik zeker onder de indruk ben! Vandaag precies 2 weken geleden is de xbox door UPS opgehaald, en vanochtend kreeg ik em terug!

Zelfs nog met een BenQ drive erin! De xbox is iig een stuk stiller dan dat ie was!
idd, hier is die ook opeens erg stil :) vandaag ontvangen, ook binnen een tijdsbestek van 2 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ik had er een SHITachi in zitten, dat ding maakte echt gigantisch veel herrie!
Net ff een uur gespeeld, de xbox wordt nog wel aardig warm, maar maakt lang niet zoveel lawaai als voorheen, en deze benq is echt een verademing zeg
die hitachi was alsof er een vliegtuig opsteeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Laatst online: 13:32
balen voor mij dan, ik stuurde hem weg met een toshiba drive, 8 dagen later terug met een hitachi.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, ik heb mijn maand oude Xbox 360 (premium uit Halo 3 pak) ook aangemeld, vanwege een kapotte drive.
Vond het toch wel vrij schokkend dat ze me daar niet konden garanderen dat ik er ook een met HDMI zou terug krijgen. Ik heb wel gehoord hoe het daar gaat en dat je niet altijd persé je eigen terugkrijgt, dus ik vroeg er maar even specifiek om. Hij ging er wel een notitie van maken maar kon het niet 100% garanderen. 8)7
Waar het op neer kwam is dat ik zelf maar even moest gaan controleren als hij terugkwam en als het geen HDMI was moest ik maar weer contact opnemen. Wat een service hoor. |:(
Anyway, dat was mijn rant even, mag ook wel als je product het nog geen maand uithoudt.
Voorlopig even volop PS3 dus. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Anoniem: 86399 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:18:
Nou, ik heb mijn maand oude Xbox 360 (premium uit Halo 3 pak) ook aangemeld, vanwege een kapotte drive.
Vond het toch wel vrij schokkend dat ze me daar niet konden garanderen dat ik er ook een met HDMI zou terug krijgen. Ik heb wel gehoord hoe het daar gaat en dat je niet altijd persé je eigen terugkrijgt, dus ik vroeg er maar even specifiek om. Hij ging er wel een notitie van maken maar kon het niet 100% garanderen. 8)7
Waar het op neer kwam is dat ik zelf maar even moest gaan controleren als hij terugkwam en als het geen HDMI was moest ik maar weer contact opnemen. Wat een service hoor. |:(
Anyway, dat was mijn rant even, mag ook wel als je product het nog geen maand uithoudt.
Voorlopig even volop PS3 dus. :*)
Dat is wel ernstig zeg. Ik heb trouwens mijn eigen xbox teruggekregen van de repair center

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:50
Mijn xbox begint nu ook te kutten :'(
Al 2 á 3 weken lang opstarten en een RROD geven en dan na misschien 6 keer opnieuw starten doet hij het wel weer en blijft hij het ook doen 8)7

alleen waar moet je hem ingaan versturen gewoon de officieele doos?
of moet het in een andere doos want dan moek ik ook nog eens gaan zoeken voor een goede doos met vulling -.-'

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Shikaka schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 20:58:
Al 2 á 3 weken lang opstarten en een RROD geven en dan na misschien 6 keer opnieuw starten doet hij het wel weer en blijft hij het ook doen 8)7

of moet het in een andere doos want dan moek ik ook nog eens gaan zoeken voor een goede doos met vulling -.-'
Niet in de officiele doos, microsoft geeft zelf aan dat je hem juist niet daarin moet versturen. Een goede andere doos moet wel te vinden zijn toch? Kijk eens bij de supermarkt oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
das het probleem bij ons is de Edah veranderd in Plus en nu hebben ze geen dozen meer....
ach dan ga ik morgen maar halfuurtje reizen voor een doos en dan weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
bij het postkantoor heb je een goede doos voor €2.95

gewoon een standaard tnt doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Shikaka schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 00:46:
das het probleem bij ons is de Edah veranderd in Plus en nu hebben ze geen dozen meer....
ach dan ga ik morgen maar halfuurtje reizen voor een doos en dan weer terug
TPG doos nummer 6 is prima, kost je 3 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Anoniem: 140372 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 23:35:
Even voor de mensen die wachten op het Falcon 65nm board.

alleen de CPU is 65nm, dit is leuk voor t energieverbruik, maar, de rrod wordt vooral veroorzaakt door de GPU, en die is niet veranderd!

verwacht dus geen wonderen van de falcon
dat is niet waar want ze hebben het moederbord ook herzien en daar zat een ontwerpfout in, tenminste dat is wat ik eruit begreep.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-04 13:18
Shikaka schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 20:58:

Heb hetzelfde probleem, heb hem nu nog geen maand en hij start steeds minder goed op. Ook de rrod vaak aan het begin als ik hem opstart, maar als ie eenmaal aan is draait ie uren zonder problemen.. raar ding

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
oke klinkt misschien stom maar snap die UPS label systeem niet echt |:(

2: Vouw het geprinte label op de stippellijn. Bevestig het label dan op uw pakketje met doorzichtige tape: Let op geen naden of openingen te bedekken.

Oke maar wat moet ik dan met dat gevouwen stuk doen daar staat dan mijn handtekeing en datum
met dat stuk wat er boven staat van de beschrijving van UPS

ben ik nou zo stom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216382

Heb de laatste paar dagen veel problemen met mijn DVD drive..hij kan sommige nieuwe games niet lezen ( Pro Evo 2008 ), en sommige nieuwe dvd films ook niet (blade runner remastered ). Andere games als bv Skate of Call of Duty 3 doen het dan weer wel. Ik wacht even als ik Assasin's Creed kan draaien of niet, lukt dat niet stuur ik hem mooi op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Shikaka schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:19:
oke klinkt misschien stom maar snap die UPS label systeem niet echt |:(

2: Vouw het geprinte label op de stippellijn. Bevestig het label dan op uw pakketje met doorzichtige tape: Let op geen naden of openingen te bedekken.

Oke maar wat moet ik dan met dat gevouwen stuk doen daar staat dan mijn handtekeing en datum
met dat stuk wat er boven staat van de beschrijving van UPS

ben ik nou zo stom?
Dat gevouwen stuk waar er plek is voor je handtekening e.d. komt gewoon onder. Dat hebben ze eigenlijk niet echt nodig voor het verzenden, maar is dat je akkoord gaat met de verzendvoorwaarden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En weer, maar nu positief, bericht van MS...

Het heeft even geduurd, maar : de 2e lijns-medewerker heeft aangegeven dat 'op korte termijn' in mijn geval een 'retail' console opgestuurd wordt. Hij kon echter geen termijn aangeven... :(

Nu even afwachten of dat daadwerkelijk gaat gebeuren, maar dan ben ik :) ...

Voor meer duidelijkheid over het hoe en waarom, zie o.a. Anoniem: 6153 in "Xbox 360 defecten topic"

Nu vraag ik me alleen af - nu Microsoft zelf mijn leverancier is/wordt - hoe dat nou gaat met de leveranciersgarantie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6153 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:50:
En weer, maar nu positief, bericht van MS...

Het heeft even geduurd, maar : de 2e lijns-medewerker heeft aangegeven dat 'op korte termijn' in mijn geval een 'retail' console opgestuurd wordt. Hij kon echter geen termijn aangeven... :(

Nu even afwachten of dat daadwerkelijk gaat gebeuren, maar dan ben ik :) ...

Voor meer duidelijkheid over het hoe en waarom, zie o.a. Anoniem: 6153 in "Xbox 360 defecten topic"

Nu vraag ik me alleen af - nu Microsoft zelf mijn leverancier is/wordt - hoe dat nou gaat met de leveranciersgarantie >:)
Wauw, dat is een flinke 'lijdensweg'. Ik heb toendertijd datzelfde Xbox pakket even in huis gehad, maar ik durfde het niet eens aan en heb hem gelijk teruggestuurd. Echter, mijn 4 weken oude Halo 3 Premium uit augustus '07 is ook al vertrokken met een kapotte drive. Dus nieuwe productiedatum is zeker niet zaligmakend.
Ik hoop in elk geval voor je dat je bij aankomst van deze doos voorlopig niets meer met Microsoft 'support' te maken zal hebben. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-04 22:42

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Jow, relaxt: 's avonds gebeld met de Xbox 360 helpdesk over m'n voeding, heel simpel: over 10-15 werkdagen heb ik een nieuwe.

Moet ik m'n oude terugsturen dan?

"Nee hoor, als die kapot is hebben wij er ook niks aan."

'vo :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103465

Ik heb veel mensen om me heen met een defekte xbox, maar een vriend van mij die was toch erg
zwaar de sjaak ;

Had via een gsm site een xbox 360 gekocht en bij het aanzetten een tikje en verder niets.
De volgende dag weer uit de doos geprobeerd en toen ring of dead spontaan. toch nog
wat leven. Via de site terugsturen was not done en moest dan maar via duistland.

2e xbox 360 ontvangen refurbish en die was per direct na het opstarten dood

3e ontvangen ook een refurbish en ook die deed het niet en toen is hij gaan klagen en
heeft toen een nieuwe in doos gekregen en die deed het gelukkig wel.

Tot dit weekend "ring of dead" tijdens het opstarten met Halo 3

Heeft de eerste 5-6 weken niet kunnen spelen en nu naar 4 maanden dit. Ik zou gek worden.

Mijn broertje heeft hem nu in 14 maanden 2x stuk
Collega in 12 maanden ook al 2x en deze happert de laatste tijd weer
Vriend van mij al 10 maanden geen enkel probleem, behalve dat het systeem soms even hangt
bij het opstarten.

Daarom heb ik een PS3 gekocht, dus duimen maar of dat wel goed gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238457

Wacht al 2,5 op mijn labels van x-box support!!!!! Ze beloven daar van alles, maar komen niks na!!!

Bij mij vertelden ze ook dat er een fout in hun systeem zat. Inmiddels is dit ruim 2 weken geleden.
Uur geleden een 2e lijns gesproken, deze vertelde mij dat ik binnen 3 dagen de labels zou moeten ontvangen, maar dat kon ze mij niet garanderen. Dit antwoord heb ik nu al voor de 9e keer gehoord.
Ik zou ook binnen 24 uur terug gebeld worden. Dit hebben ze mij 3 keer beloofd, en 3 keer zijn ze deze afspraak niet nagekomen.

Denk dat ik de consumentenbond maar ga raadplegen, want dit is niet de manier van een reparatieorder afhandelen. Schande !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:47
Is de omwisseltijd van console's al omlaag gegaan sinds afgelopen juli? Toen was het ruim 4 weken.

Je zou er bijna over gaan denken om een spare console in je kast te hebben staan.

@motherhood1982
Consumentenbond inschakelen is altijd een goeie actie. Jammer dat het hun weinig kan boeien. Heb al eerder een dergelijke actie gehad met de knakkers van Kassa. Echter een nette en onderbouwde e-mail is nooit een reply over gekomen. Het ging toen om een uitzending waarin werd beweerd dat schijfjes kosteloos konden worden omgewisseld.

op 2 plekken liep dit toen spaak: In de uizending was iemand met Oblivion, echter dit is een Microsoft titel en valt ook niet in het programma.

Tevens kost dit 15 euro en kan het eenmalig per schijfje EN moet je over een CC beschikken.

Gelukkig heb je de classic titels al voor 20 euro. Dus voor 5 euro meer heb je een compleet exemplaar. Erg spijtig als dat natuurlijk bij een nieuwe game gebeurt.

Heb wel een goeie ervaring met de distributeur van COD2. Dit schijfje had opeens barstjes in de binnenring. Gebelt en dit bleek een productieprobleem te zijn geweest. Ik kreeg kosteloos een compleet exemplaar toegezonden nadat ik mijn defecte exemplaar had verzonden. Een zeer goeie service (y)

[ Voor 74% gewijzigd door Henkje.doc op 31-10-2007 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even voor mensen die een pas gekochte en nu al kapotte 360 hebben:

Op de sticker bij de streepjes code staat een lot number, LOT NO 0735 ofzo. Week 35 van 2007 betekent dat.
Nieuwe 360s hebben de 3e heatsink, maar als je nieuwe 360 koopt die LOT NO 0648 ofzo heeft (zoals een vriend van mij vorige week), heb je nog steeds veel kans dat die kapot gaat, omdat het eigenlijk gewoon een oude xbox is.

let daar even op als je een nieuwe 360 haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Anoniem: 238457 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 09:58:
Wacht al 2,5 op mijn labels van x-box support!!!!! Ze beloven daar van alles, maar komen niks na!!!

Bij mij vertelden ze ook dat er een fout in hun systeem zat. Inmiddels is dit ruim 2 weken geleden.
Uur geleden een 2e lijns gesproken, deze vertelde mij dat ik binnen 3 dagen de labels zou moeten ontvangen, maar dat kon ze mij niet garanderen. Dit antwoord heb ik nu al voor de 9e keer gehoord.
Ik zou ook binnen 24 uur terug gebeld worden. Dit hebben ze mij 3 keer beloofd, en 3 keer zijn ze deze afspraak niet nagekomen.

Denk dat ik de consumentenbond maar ga raadplegen, want dit is niet de manier van een reparatieorder afhandelen. Schande !!!
Ik heb 2 weken moeten wachten op een label omdat die nitwits van xbox support de boel hadden verkloot. Dat was begin oktober. Allerlei smoesjes van hun kant, ze zeiden ook een fout in het systeem.

Op een gegeven moment vond ik het ergerlijker dat ik geen label kreeg dan dat die xbox kapot was.
Nadat UPS hem eindelijk opgehaald had was hij binnen 2 weken weer retour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
LeVortex schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:30:
[...]

WAAAAAAT?? dat meen je niet van dat spel en controller, want ik heb dat dus niet gekregen :(

mijn xbox hier gaat ook kapot bij de vleet. Trouwens die 25 werkdagen waren bij mij overdreven hoor. iets van 14 dagen en ik had hem al terug.

maar als hij nog 1 keer kapot gaat wil ook een elite of me geld terug, zal misschien nie lukken maar altijd proberen natuurlijk :P
Na 4 keer een Elite? Dat zou wel heel speciaal zijn. Is er iemand die dit kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Henkje.doc schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:52:
[...]

Na 4 keer een Elite? Dat zou wel heel speciaal zijn. Is er iemand die dit kan bevestigen?
slaat nergens op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb nu maar een klachten e-mail gestuurd naar microsoft. Ben benieuwd hoe snel ze hierop reageren en wat ze hier mee doen!

Als labels ontvangen al zo lang duurt, hoelang moet ik dan wachten op mijn x-box die verstuurd is?
2 jaar ???

:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
Anoniem: 238457 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 09:58:

je moet gewoon bellen en vragen of hij/zij UPS voor jou wil regelen en geloof me dat kan. dan neemt UPS ook direct de sticker mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

amoi schreef op donderdag 01 november 2007 @ 07:57:
[...]

je moet gewoon bellen en vragen of hij/zij UPS voor jou wil regelen en geloof me dat kan. dan neemt UPS ook direct de sticker mee
Heb van alles geprobeerd, ook gevraagd of ze een nieuwe order willen aanmaken. Volgens hun moet dan eerst de oude uit het systeem worden gehaald. Elke keer het zelfde antwoord, "Het is doorgegeven aan de afdeling die hierna moet kijken, binnen 3 dagen zou u de labels moeten hebben, maar dat kunnen wij niet garanderen" Dit duurt dus al 2,5 week!! Iemand een tip hoe dit aan te pakken???

Heb ook al een klachten mail gestuurd, tot op heden zelfs geen bevestigings mail ontvangen. Dit verwacht je toch niet van zo'n grote organisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231322

Anoniem: 140372 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:08:
Even voor mensen die een pas gekochte en nu al kapotte 360 hebben:

Op de sticker bij de streepjes code staat een lot number, LOT NO 0735 ofzo. Week 35 van 2007 betekent dat.
Nieuwe 360s hebben de 3e heatsink, maar als je nieuwe 360 koopt die LOT NO 0648 ofzo heeft (zoals een vriend van mij vorige week), heb je nog steeds veel kans dat die kapot gaat, omdat het eigenlijk gewoon een oude xbox is.

let daar even op als je een nieuwe 360 haalt
Ik heb 'n 'Gears of War' pakket met Lot No 64S-00100 .. ben ik nou de lul? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
vond het ook al een apart verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162418

Zo, net gebeld met de support. Mijn boxje gaat maar weer richting Duitsland. Even wachten op de label en dan UPS bellen. Vond het toch wel weer goede support. Ik kreeg echt meteen iemand aan de lijn en ze hadden al mijn gegevens nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162418 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:12:
Zo, net gebeld met de support. Mijn boxje gaat maar weer richting Duitsland. Even wachten op de label en dan UPS bellen. Vond het toch wel weer goede support. Ik kreeg echt meteen iemand aan de lijn en ze hadden al mijn gegevens nog :P
Ben benieuwd, wacht al 2,5 week op mijn labels ..........................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238457 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:49:
[...]

Ben benieuwd, wacht al 2,5 week op mijn labels ..........................
Nu dus al:

***Beantwoord deze e-mail niet. UPS en XBOX REPAIR CENTRE ontvangen uw antwoord niet.

UPS Aflevering van etiket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162418 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:21:
[...]

Nu dus al:

***Beantwoord deze e-mail niet. UPS en XBOX REPAIR CENTRE ontvangen uw antwoord niet.

UPS Aflevering van etiket
Het leven is oneerlijk :'( :'(

Iemand tips hoe dit aan te pakken?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 238457 op 01-11-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit is niet mijn 1e keer dat ik mijn box moest opsturen. Vorige keer kreeg ik ook een paar uur na mijn telefoontje de labels opgestuurd.
Heb je zeker weten het juiste emailadres opgegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162418 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:08:
Dit is niet mijn 1e keer dat ik mijn box moest opsturen. Vorige keer kreeg ik ook een paar uur na mijn telefoontje de labels opgestuurd.
Heb je zeker weten het juiste emailadres opgegeven?
Juiste e-mail, enkele keren gecheckt met support. vanwege een fout tijdens het aanmaken van mijn reparatieorder moet dit verholpen worden alvorens verder te kunnen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:10

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

ongepast.
Sorry F_J_K.

[ Voor 153% gewijzigd door Harmen op 01-11-2007 19:13 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Bij dezen: ten eerste omdat je in het verkeerde topic zit (dat is hier nogal offtopic) en ten tweede omdat heel Videoplanken & Beeldkanonnen vol staat met besprekingen van resoluties, videokaarten, etc zodat je dat eerst wilt doornemen voor je die vraag stelt ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238457 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:20:
[...]

Juiste e-mail, enkele keren gecheckt met support. vanwege een fout tijdens het aanmaken van mijn reparatieorder moet dit verholpen worden alvorens verder te kunnen!!
Wat een gezeik! Ben vandaag weer op verzoek gebeld door een 2e lijns medewerker. "Meneer, ik heb een e-mail naar de desbetreffende afdeling gestuurd om u zo snel mogelijk van de pending-list af te halen" Dit pending-list gedoe is al bezig van vanaf 17 oktober (15 oktober heb ik een reparatieorder laten aanmaken). Elke vraag die ik stel wordt beantwoord met "Meneer, meer kan ik u op dit moment niet vertellen". Wordt geen enkele moeite genomen om mee tegemoet te komen!

Kortom ik sta met mijn rug tegen de muur, kan niks maar dan ook niks doen! Als ik bijvoorbeeld vraag of ze mij willen doorverbinden die wel hier over kan beslissen zeggen ze "Er is niemand met wie ik u hierover kan doorverbinden" Antwoorden waar ik dus helemaal niks mee kan.

Ook al een klachten mail gestuurd, tot op heden geen enkele reactie!

Krijg het gevoel alsof ik 400 euro (excl spellen) heb weggegooid!

:'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
Anoniem: 238457 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 19:41:
[...]

Wat een gezeik! Ben vandaag weer op verzoek gebeld door een 2e lijns medewerker. "Meneer, ik heb een e-mail naar de desbetreffende afdeling gestuurd om u zo snel mogelijk van de pending-list af te halen" Dit pending-list gedoe is al bezig van vanaf 17 oktober (15 oktober heb ik een reparatieorder laten aanmaken). Elke vraag die ik stel wordt beantwoord met "Meneer, meer kan ik u op dit moment niet vertellen". Wordt geen enkele moeite genomen om mee tegemoet te komen!

Kortom ik sta met mijn rug tegen de muur, kan niks maar dan ook niks doen! Als ik bijvoorbeeld vraag of ze mij willen doorverbinden die wel hier over kan beslissen zeggen ze "Er is niemand met wie ik u hierover kan doorverbinden" Antwoorden waar ik dus helemaal niks mee kan.

€350,- nu, maar dat terzijde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-04 22:42

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Acolyte57 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 05:20:
Jow, relaxt: 's avonds gebeld met de Xbox 360 helpdesk over m'n voeding, heel simpel: over 10-15 werkdagen heb ik een nieuwe.
Hmmm, te vroeg gejuichd.

Vandaag een onverwacht pakje, want ik heb niks besteld en er past geen 360 voeding in, dus aangenomen en al naar binnen lopend me afgevraagd wat het is. Open ik 'm en zit er een standaard PSU voedingskabel in.

Uhm, jeuj. Daar heb ik dus niet zoveel aan. Gebeld en het is een ongelukje bij de aanvraag die ze bij MS gedaan hebben, hebben ze meteen voor me gefixt, maar nu moet ik weer wat langer wachten op die voeding...

Overigens, de kabel die ik kreeg is geaard en heeft 3 polen. De kabel aan m'n voeding en de voeding zelf daarentegen zijn 2 aderig en dus niet geaard. Is dat nieuw, dat ze geaarde voedingen bij de 360 hebben?

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Anoniem: 238457 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 19:41:
[...]

LOL (alhoewel, minder voor jou natuurlijk, bedoel het niet lullig)

Mijn broertje heeft vanavond om 18.00 gebeld voor zijn kapotte xbox, en om 21:50 had hij de labels in zijn e-mail zitten.

edit: vandaag gebeld, wordt maandag opgehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren 1e afleverpoging UPS (was dus niet thuis)... Dat betekent weer een weekend zonder :( . Nou ja dan maar PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-04 22:00
Anoniem: 6153 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 11:06:
Gisteren 1e afleverpoging UPS (was dus niet thuis)... Dat betekent weer een weekend zonder :( . Nou ja dan maar PS3
Ps3 FTW !

Ik had mijn Xbox in totaal 3x Opgestuurd laatste x hij terug is gekomen was hij goed , en heb ik hem uitgeleend aan een maatje van me die hem nu al 3 maanden heeft zonder problemen :) , hij gaat hem ook overkopen even registreren op zijn naam en klaar , toch jmmr dat ik nu voor ander product heb gekozen vanwege de 1e paar fouten en problemen ik heb gehad met de Xbox , all hoewel de Ps3 Rocks my Socks , nu nog betere games en ik ben tevreden mij zie je hier niet meer terug in dit topic , voor alle mensen die nu nog last heeft van problemen Goodluck en Bel microsoft wanneer je kan tegenwoordig moet je vaker zelf achter alles aan gaan dan dat het geregeld word ( niet in alle gevallen zo )

Tot Zinas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Motherhood, waarom doe je niet net alsof het de eerste keer is dat je ze belt en meldt je je xbox nog een keer aan. Gezien de administratieve chaos daar zal het me verbazen als ze kunnen zien dat je er al een keer instaat in dat bonnetjes op prikkertje systeem dat ze daar gebruiken.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238900

Ook mijn box heeft al een keer een bezoekje gebracht aan de xbox repair centre. Mijn box veroorzaakte de welbekende krassen op games en stond daardoor regelmatig vast. Ik moet zeggen dat de vooraf gemelde doorlooptijd van mijn box een stuk lager uitviel, dit was dus zeer positief te noemen. Echter de game die beschadigd was (Forza Motorsport 3) heb ik inmiddels een week of 4 geleden opgestuurd richting Engeland (xbox game repair plan of zoiets) en heb die game nog steeds niet terug. Zijn er meer mensen die lang hebben moeten wachten op een nieuwe game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Björn Gäde schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 19:55:
.... Echter de game die beschadigd was (Forza Motorsport 3) heb ik inmiddels een week of 4 geleden opgestuurd richting Engeland (xbox game repair plan of zoiets) en heb die game nog steeds niet terug........
Kewl,..waar kun je die halen :9 ?

@ hieronder
I know, maar vond het wel leuk ;)

[ Voor 39% gewijzigd door UgotHeinzzd op 03-11-2007 20:08 ]

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238900

UgotHeinzzd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 20:01:
[...]

Kewl,..waar kun je die halen :9 ?
hehe dikke vingers...bedoelde uiteraard 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:38

Ankh

|true

Ik heb sinds enige tijd het volgende probleem. Als me xbox360 een tijdje uit staat en dan zet ik hem aan. Dan krijg ik de eerste keer geen beeld (maar ook geen RROD ofzo). Dan zet ik de console uit en dan meteen weer aan. Dan werkt alles perfect? Is dit het begin van het einde voor me console? Ik heb nog een oudje uit de eerste batch volgens mij, wel een premium versie.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-04 13:18
Dat probleem heb ik al vanaf het moment dat ik hem had, verder ook nog geen problemen ondervonden..

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:38

Ankh

|true

vriend van me zegt dat het met een resolutie te maken heeft. maar ik heb alle instellingen al geprobeerd. maar tot op hede nog niets kunnen vinden.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
Volgens UPS is mijn xbox woensdag ochtend al afgeleverd in duitsland,
maar ik heb nu nogsteeds geen emailtje binnen dat hij daar binnen isgekomen.

Krijg je dat uberhaupt (heb ik het zo wel goed geschreven?? :?) wel toegemailt?
Of moet je maar gaan wachten totdat ze ineens voor je deur staan?

Ach ik zie wel wat er van komt kan Assasins Creed waarschijnlijk
toch niet meer spelen bij de launch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net gebeld naar UPS en ze komen hem zometeen al ophalen :)
Wilde eigenlijk vorige week al sturen maar ik zit in het gips dus kwam niet zo goed uit.
Hopen dat ie snel terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Da's ook lekker...

Haast je je naar huis gisteren omdat UPS pakket met box zou afleveren rond tijdstip 1e aflevering ( tussen 5 en 6 ), blijkt er al een poging geweest te zijn rond uur of 1.... Denk je, geen man overboord, want vandaag werk je toch thuis vanwege afspraak woningbouwvereniging ( ivm reparatie ), komt en woningbouwvereniging, en UPS niet ...

Ik wordt hier zo ;( :( :X |:( van ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkieGeertstra
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:39
Vandaag eindelijk mijn doos terug na 3 en een halve week.
En zoals verwacht alleen het moederbord vervangen. en tuurlijk zat er een maand gold bij.

Nu snel weer gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gister om half 6 werd mijn xbox opgehaald en vandaag om 10 uur was hij al in Duitsland. Zal me benieuwen of de terugweg ook zo snel gaat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
Shikaka schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:33:
Volgens UPS is mijn xbox woensdag ochtend al afgeleverd in duitsland,
maar ik heb nu nogsteeds geen emailtje binnen dat hij daar binnen isgekomen.

Krijg je dat uberhaupt (heb ik het zo wel goed geschreven?? :?) wel toegemailt?
Of moet je maar gaan wachten totdat ze ineens voor je deur staan?
Weet iemand dat toevallig? Anders moet ik MS maar weer eens bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Shikaka schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 22:07:
[...]

Weet iemand dat toevallig? Anders moet ik MS maar weer eens bellen
je krijgt helemaal geen updates, je krijgt em vanzelf terug van UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ankh schreef op zondag 04 november 2007 @ 10:41:
Ik heb sinds enige tijd het volgende probleem. Als me xbox360 een tijdje uit staat en dan zet ik hem aan. Dan krijg ik de eerste keer geen beeld (maar ook geen RROD ofzo). Dan zet ik de console uit en dan meteen weer aan. Dan werkt alles perfect? Is dit het begin van het einde voor me console? Ik heb nog een oudje uit de eerste batch volgens mij, wel een premium versie.
Had mijn xbox ook, koude start gewoon zwart beeld of E74 error. Veel later overleden aan de RROD

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.