Xbox 360 defecten topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste
Acties:
  • 17.996 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6153

Ik hoop dat ik nu een tijdje niet meer in dit topic hoef te posten... : uurtje terug vervangende box ontvangen ( manufacture date 31/08/2007 ).

Als ik me nou niet zo ziek voelde, zou ik 'm gelijk aansluiten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174951

Ik heb momenteel met twee spellen last van de DDE (Dirty Disc Error), een van deze spellen is momenteel retour naar UK omdat ik meen krassen te zien op de cd/dvd, het rare is echter wel dat deze krassen geen ronde vorm hebben (wat je zou verwachten bij krassen veroorzaakt door de hardware zelf).

Nu begrijp ik dat ik mn Xbox retour zou kunnen laten gaan, maar daar heb ik met twee aanstaande grote releases niet zo'n zin in :D.... en heb eigenlijk het volgende alternatief bedacht (waarover graag jullie advies). Je kan nu de HD-DVD speler kopen, inclusief 5 HD-DVDs voor 180 euro... een "koopje" dus, met in acht neming dat hierdoor ook mn spellen hopelijk niet meer beschadigd raken... maaaaarrrr... is het eigenlijk wel mogelijk om mbv de HD-DVD spellen voor de Xbox af te spelen?? Het lijkt me toch wel... maar zou toch balen zijn als dat niet zo blijkt. Denken jullie tevens dat hierdoor de DDE's voorkomen kunnen worden, door eventuele betere kwaliteit van de nieuwste speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140372

hd-dvd speler is alleen voor films, geen spellen

en je laser is kapot, ligt niet aan je schijfjes, zelf laser vervangen dus of opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174951

@Jasp0r.... hij is 3 weken oud :'(

kan het geen vuile lens zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:20
En het verhaaltj begint opnieuw, gister gebeld, vandaag opgehaald ivm ratelende fans en disc read errors.
Ik hoop dat hij van alle kanten gefixt wordt incl. 3 lights of death probleem.
Heeft iemand er een idee van hoe mijn box behandeld kan gaan worden, of wordt er dadelijk maar 1 probleem gemaakt en krijg ik hem weer brak terug, ben daar wel bang voor namelijk met de manieren van onze grote vriend MS.
:N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:50
Mutatie schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:11:
En het verhaaltj begint opnieuw, gister gebeld, vandaag opgehaald ivm ratelende fans en disc read errors.
Ik hoop dat hij van alle kanten gefixt wordt incl. 3 lights of death probleem.
Heeft iemand er een idee van hoe mijn box behandeld kan gaan worden, of wordt er dadelijk maar 1 probleem gemaakt en krijg ik hem weer brak terug, ben daar wel bang voor namelijk met de manieren van onze grote vriend MS.
:N
je bedoelt je bent bang voor het grote repaircentre in duitsland die voor 80000000000000000000000 andere merken ook repareert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Nee ik bedoel dat de kwaliteit van dit MS product zo hoog is dat ik ze volledig vertrouw een goed werkend apparaat te leveren en dat ik bang ben dat er goed naar de klacht van de klant wordt geluisterd. :X

Wel nette manieren om bv eerst te proberen de klanten de schuld te geven van een defect ontworpen product, kapotte consoles terug sturen, consoles bouwen die games slopen, updates maken die consoles slopen, stuurtjes maken die in de hens kunnen vliegen, games uitbrengen die beschadigd in de winkels terecht komen, vernieuwde versies uibrengen met oude problemen enz. ;)

Want het is gewoon werkelijk een baggerproduct,
(met vette games waardoor ik hem nog niet weg heb gedaan!) :+

[ Voor 41% gewijzigd door Mutatie op 09-11-2007 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Volgens mij heb ik het record wel :) Nieuwe 360 gehaald, stond 5 minuten aan (was net wireless aan het configgen) toen ging ie vanzelf uit. Toen wilde ik hem weer aanzetten en hoorde ik alleen wat geknetter en *POEF* en nu doet ie niks meer. Voeding zal wel opgeblazen zijn... Morgen maar ff terug naar de winkel en de hele handel ff omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-04 22:42

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Acolyte57 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 02:12:
Vandaag een onverwacht pakje, want ik heb niks besteld en er past geen 360 voeding in, dus aangenomen en al naar binnen lopend me afgevraagd wat het is. Open ik 'm en zit er een standaard PSU voedingskabel in.
En sinds eergister heb ik een nieuwe voeding. Alles werkt! Hoera voor de onverwacht toch wel fijne service van MS.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89602

Mijn XDoos360 is na 1 1/2 jaar trouwe dienst, zonder noemenswaardige problemen, afgelopen donderdagavond (nacht eigenlijk :p) ook plotseling ten prooi gevallen aan de RRoD. Ik heb uit voorzorg alles maar genoteerd (serienr, prod. datum (2006-3-17), en type DVD (Toshiba/Samsung)). Vrijdag MS xbox support gebeld, ook mij werd verteld 15 werkdagen. Ik ben benieuwd, UPS stickers zijn binnen, maandag effe belle met UPS.

Gek eigenlijk, van het ene op het andere moment stond-ie vast, na uit & aan zetten RRoD. Daarvoor eigenlijk nooit problemen gehad, zelfs niet bij heet weer (want dan zette ik er een PC fan op 12V adapter extra achter, voor hitteafvoer, werkte perfect!). Soms had-ie moeite met lezen van de game disc van Gears of War, maar dat was over toen ik 'm horizontaal ging gebruiken (na een tip op een of ander amerikaans xbox forum). Nu is-ie dan toch echt dood. Afwachten maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118498

Anoniem: 89602 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 21:06:
Mijn XDoos360 is na 1 1/2 jaar trouwe dienst, zonder noemenswaardige problemen, afgelopen donderdagavond (nacht eigenlijk :p) ook plotseling ten prooi gevallen aan de RRoD. Ik heb uit voorzorg alles maar genoteerd (serienr, prod. datum (2006-3-17), en type DVD (Toshiba/Samsung)). Vrijdag MS xbox support gebeld, ook mij werd verteld 15 werkdagen. Ik ben benieuwd, UPS stickers zijn binnen, maandag effe belle met UPS.

Gek eigenlijk, van het ene op het andere moment stond-ie vast, na uit & aan zetten RRoD. Daarvoor eigenlijk nooit problemen gehad, zelfs niet bij heet weer (want dan zette ik er een PC fan op 12V adapter extra achter, voor hitteafvoer, werkte perfect!). Soms had-ie moeite met lezen van de game disc van Gears of War, maar dat was over toen ik 'm horizontaal ging gebruiken (na een tip op een of ander amerikaans xbox forum). Nu is-ie dan toch echt dood. Afwachten maar...
misschien doet microsoft via de updates random RROD's zodat de doosjes een voor een langs de fabriek moeten, zodat ze de firmware mods kunnen bashen.
Je weet maar nooit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost79
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb een paar weken geleden m'n xbox naar microsoft gestuurd, vanwege leesproblemen van dvd.

Vorige week maandag zag ik een afleverbericht van UPS op de deurmat liggen. De volgende ochtend direct met UPS gebeld. Aangezien er overdag niemand thuis is en het niet mogelijk was om na 17.00 te bezorgen of het pakket ergens op te halen, heb ik gevraagd of ze dit pakket bij m'n ouders konden afleveren. Dat was allemaal mogelijk.

Maar jullie raden het al, de xbox is nog steeds niet bezorgt, er zijn zelfs geen afleverpogingen meer geweest. Sinds donderdag staat op internet te lezen dat de zending op "in Transit" is en wordt afgeleverd. Donderdag en vrijdag heb ik hierover gebeld met UPS, telkens werd me verzekerd dat deze dezelfde middag zou worden afgeleverd.

Vanochtend natuurlijk weer met die mutsen van UPS gebeld, wederom verzekerden ze dat ie vandaag werdt afgeleverd. Daar geloof ik dus niets van, omdat er niets is veranderd in de pakketstatus.

Weet iemand hoe je bij UPS de medewerkers duidelijk gemaakt krijgt dat er iets niet klopt aan hun systeem en ik m'n xbox wil hebben....???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Heb vorige week woensdag mijn xbox ingeleverd bij UPS. Ik hoop echt dat ik hem snel terug krijg. Dadelijk zit iedereen AC te spelen behalve ik.
Richtlijn is 10 dagen, is dat 10 werkdagen of gewoon anderhalve week? En heeft iemand hem wel eens sneller terug gekregen? Als ik hem zaterdag niet heb ga ik echt balen.....

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
ViNcE schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:00:
Heb vorige week woensdag mijn xbox ingeleverd bij UPS. Ik hoop echt dat ik hem snel terug krijg. Dadelijk zit iedereen AC te spelen behalve ik.
Richtlijn is 10 dagen, is dat 10 werkdagen of gewoon anderhalve week? En heeft iemand hem wel eens sneller terug gekregen? Als ik hem zaterdag niet heb ga ik echt balen.....
ze rekenen ALTIJD in werkdagen!
de laatste keer had ik de xbox in 8 werkdagen terug (oftewel 10 dagen) maar het hangt er echt vanaf, de eerste keer duurde het bij mij +/- 4 weken (20 werkdagen)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost79
  • Niet online
ViNcE schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:00:
Bij mij heeft het zo'n 3 weken geduurt, had em half oktober verstuurd, afgelopen maandag was eerste afleverpoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:32
raar dat het zo verschilt, ik had hem in 8 normale dagen (6werkdagen) terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost79
  • Niet online
T7D_Sneezy schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:34:
raar dat het zo verschilt, ik had hem in 8 normale dagen (6werkdagen) terug...
Ligt dat niet aan de klacht? Die van mij ging weg met klachten over slecht lezen van schijfjes, geen RROD ofzo, dus kan best zijn dat ze een nieuwe drive hebben ingebouwd.

Maar kan me voorstellen dat ze bij RROD gewoon een ge-refurbished-de console opsturen, dat kan snel gaan lijkt me.

Mja m'n console zweeft nog ergens bij UPS rond, dus weet niet of ik m'n eigen xbox terug krijg of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als 'ervaringsdeskundige' mbt Xbox 360 support, heb ik het volgende te zeggen over aflevering door UPS. UPS :
  • zegt dat je van te voren moet aangeven bij wie je wilt dat de box wordt afgeleverd ( dus actie MS ), maar omdat je niet weet wanneer de reparatie is afgerond, zou je dit zo vroeg mogelijk in het proces moeten melden bij Xbox Support ( dus actie van jezelf ), en dan hopen dat er op je melding 'geacteerd' wordt ...
  • zegt dat ze geen gegarandeerde afleverdatum aangeven bij UPS Standard, dat je daarvoor bij de verzender moet klagen ( dus actie MS ) ...
  • zegt dat er meer dan 3 afleverpogingen mogelijk zijn ...
  • zegt dat dit af te spreken is met het specifieke distributiecentrum ( moet je wel tijdig melden, voor 5 uur van die dag ), OOK wanneer er nog aflevering tot 6 uur mogelijk is. UPS geeft het door aan het distributiecentrum, waar tot 19:30 iemand zou moeten zitten die je terug kan bellen : deze zeggen OF dat aflevering tot 6 uur mogelijk is, dus dat ze je daarmee niet kunnen helpen, OF ze bellen niet terug ( de volgende dag is de koerier al onderweg, en weet je dus weer niet of er een poging gedaan wordt) ...
  • zegt dat het pakket na de 3e poging nog enkele dagen in hun distributiecentrum blijft, voordat het teruggestuurd wordt ...
  • gaat niet altijd zachtzinnig met je pakketje om - let dus op bij beschadigingen aan de verpakking wanneer de UPS-chauffeur voor je deur staat ...
Just my 2 cents...

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 6153 op 12-11-2007 12:06 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Mijn xbox is nu bijna 3 weken weg, maar krijg je ook een melding/mailtje voordat de xbox verstuurd wordt? Of is het gewoon een verrassing dat UPS ineens op de stoep staat?

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost79
  • Niet online
ReCreator schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:57:
Mijn xbox is nu bijna 3 weken weg, maar krijg je ook een melding/mailtje voordat de xbox verstuurd wordt? Of is het gewoon een verrassing dat UPS ineens op de stoep staat?
Geen melding ofzo gekregen, vond op een avond gewoon een UPS "info-notice" op de mat. Maar ze geven dan wel al aan dat ze nieuwe bezorgpoging doen.

Zojuist nog even met UPS gebeld, lijkt er op dat ze m'n doos kwijt zijn. Medewerker kon in het systeem alleen melding vinden dat pakket op 8/11 is uitgestuurd voor aflevering. Echter hierna geen andere melding meer gevonden, dus ook niet dat er een afleverpoging is geweest...

Nja benieuwd, ze zouden me terugbellen hierover.

Iemand ervaring wat de procedure is als xbox bij retourzending vanuit microsoft zoekraakt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost79
  • Niet online
Net nog contact gehad met microsoft, ze willen niets doen zolang UPS niet 100% bevestigd heeft dat xbox kwijt is.... :(

Dat onderzoek van UPS duurt dus 4 werkdagen, wat een prutsers. Ze kunnen wel over de hele wereld binnen 24 uur een pakketje bezorgen, maar als ze er 1 in hun eigen organisatie moeten zoeken duurt het ineens 4 dagen....en de klant maar wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-04 20:36

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Joost79 schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:14:
Net nog contact gehad met microsoft, ze willen niets doen zolang UPS niet 100% bevestigd heeft dat xbox kwijt is.... :(

Dat onderzoek van UPS duurt dus 4 werkdagen, wat een prutsers. Ze kunnen wel over de hele wereld binnen 24 uur een pakketje bezorgen, maar als ze er 1 in hun eigen organisatie moeten zoeken duurt het ineens 4 dagen....en de klant maar wachten...
En het leuke is, ondanks je rant: als de 360 kwijt is, zal Microsoft je vertellen dat je UPS aansprakelijk moet stellen dus dan mag je nog langer met die prutsers aan de telefoon.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73631

Ja nu ze geconstateerd hebben dat de xbox daadwerkelijk kwijt is gaan ze zoeken. En daar zullen zij dus 4 dagen mee bezig zijn. Als ze hem dan niet vinden krijg je waarschijnlijk een nieuwe, UPC zal dit moeten regelen met MS. Aansprakelijkheid zou bij UPC moeten liggen maar dit heeft volgens mij ook met verzendingsverzekering enzo te maken.
Suc6 iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 73631 schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:30:
Ja nu ze geconstateerd hebben dat de xbox daadwerkelijk kwijt is gaan ze zoeken. En daar zullen zij dus 4 dagen mee bezig zijn. Als ze hem dan niet vinden krijg je waarschijnlijk een nieuwe, UPC zal dit moeten regelen met MS. Aansprakelijkheid zou bij UPC moeten liggen maar dit heeft volgens mij ook met verzendingsverzekering enzo te maken.
Suc6 iig
Dat klopt; omdat het repair centre een verzekering heeft afgesloten bij UPS, zal UPS alle kosten moeten vergoeden om het pakket te vervangen indien kwijtgeraakt maar daarvoor moet UPS dan wel een aanvraag krijgen (waarschijnlijk van het repair centre) om dit ook daadwerkelijk te regelen.

Vergeet het repair centre dat, dan verloopt de aansprakelijkheid van een verloren pakket na x dagen en hoeft niemand een nieuwe 360 te kopen voor de ontvanger.

*edit*
Net de algemene voorwaarden van UPS eens doorgenomen (iets wat meer mensen in dit topic maar eens moeten doen); bepalingen voor schade/vermissing/reclamatie zijn wel erg ingeperkt met allerlei uitzonderingen en dergelijke. :X

[ Voor 29% gewijzigd door MAX3400 op 12-11-2007 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost79
  • Niet online
MAX3400 schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:35:
[...]

Dat klopt; omdat het repair centre een verzekering heeft afgesloten bij UPS, zal UPS alle kosten moeten vergoeden om het pakket te vervangen indien kwijtgeraakt maar daarvoor moet UPS dan wel een aanvraag krijgen (waarschijnlijk van het repair centre) om dit ook daadwerkelijk te regelen.

Vergeet het repair centre dat, dan verloopt de aansprakelijkheid van een verloren pakket na x dagen en hoeft niemand een nieuwe 360 te kopen voor de ontvanger.

*edit*
Net de algemene voorwaarden van UPS eens doorgenomen (iets wat meer mensen in dit topic maar eens moeten doen); bepalingen voor schade/vermissing/reclamatie zijn wel erg ingeperkt met allerlei uitzonderingen en dergelijke. :X
Echter die algemene voorwaarden zijn niet van toepassing, Ik heb m'n xbox immers bij MS ingeleverd, MS is dan ook weer verantwoordelijk dat die dan ook bij mij retour komt. Wie verantwoordelijk is voor het zoekraken is een zaak tussen UPS aan MS, het enige wat ik kan doen is zelf contact blijven met beide partijen en aandringen op een snelle oplossing.

Mja, jullie hebben waarschijnlijk wel gelijk dat dit niet binnen een week of 2 opgelost is...

Nja, even afwachten tot vrijdag..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Lijkt me allemaal lulkoek dat UPS een vervangende console moet regelen. JIJ hebt niets te maken met UPS, jij hebt hen nl. niet ingehuurd, MS heeft dat gedaan. Jij hebt alleen een overeenkomst met MS, immers jij hebt jouw eigendom aan hun opgestuurd, met de service die door MS is ingehuurd.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

ReCreator schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:57:
Ik had hem met 2,5 week weer terug. Helaas pas net kunnen afhalen bij UPS, omdat ik verder niet thuis was. Hij staat overigens gewoon in 1 keer op de stoep, dus geen mail oid vantevoren. Ik moet zeggen, ziet er tot nu goed uit, hij doet ut weer iig :) (en heb mn eigen terug met een nieuw/gerepareerd moederbord)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

EfBe schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:20:
Lijkt me allemaal lulkoek dat UPS een vervangende console moet regelen. JIJ hebt niets te maken met UPS, jij hebt hen nl. niet ingehuurd, MS heeft dat gedaan. Jij hebt alleen een overeenkomst met MS, immers jij hebt jouw eigendom aan hun opgestuurd, met de service die door MS is ingehuurd.
Nee, het repair centre heeft de retourzending verzorgd en Repair Centre != Microsoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost79
  • Niet online
MAX3400 schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:22:
[...]

Nee, het repair centre heeft de retourzending verzorgd en Repair Centre != Microsoft
Yup, dat klopt, maar zowel het repair centre als ook UPS zijn sub-contractors die door MS zijn ingehuurd om hun garantieafwikkeling te verzorgen.

De uiteindelijke afhandeling van de garantie is verantwoordelijkheid voor MS, indien er gedurende dit traject iets mis gaat zijn zij diegene die je hiervoor dient aan te spreken.

Dat je zelf het traject blijft volgen en waar nodig bij probeert te sturen, bellen naar UPS en informatie doorgeven aan MS, is helaas nodig om problemen snel te verhelpen. Want UPS blijkt zelf niet in staat om problemen te traceren en op te lossen.

[ Voor 19% gewijzigd door Joost79 op 12-11-2007 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162418

Als ik mijn eigen xbox360 weer terug krijg met een gerepareerd moederbord, dan klopt er iets niet. Ding is 3 maanden geleden ook teruggestuurd en dat hadden ze al vervangen. Hoop dat ie het nou eens blijft doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01 12:23
Ik kreeg ook 3 rode lampjes :P vervolgens zelf proberen te repareren. en nu is de xbox nog meer "dood" :X

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
MAX3400 schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:22:
[...]

nee, repair centre= een 80000000000000 merken reparerend bedrijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Nou, net weer gebeld met MS. Nu blijkt het 15 werkdagen te duren ipv de 10 die ze eerst zeiden. En hij is pas 11 November gearriveerd (zondag??). Dus die heb ik niet voor December terug. Lekker zeg, net nu AC en Mass Effect komen.... Wat een timing.. :(

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EfBe schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:20:
Lees mijn relaas met Microsoft eerder in dit topic :
  • UPS is de doos kwijtgeraakt, maar Microsoft moet in dit geval binnen een aanvaardbare termijn voor vervanging regelen. Xbox Support is een ingehuurd callcenter, heeft standaard te weinig mandaat en geen processen om buiten 'de gebaande paden' - de standaardoplossingen - te treden.
  • Repair Center en UPS zijn ook contractpartijen in deze keten, maar jij hebt alleen te maken met de hardwareleverancier ( dus Microsoft ). Eigenlijk zou de winkelier dit moeten afwikkelen, maar ja...
  • Ik zou dus als ik hem/haar was en het nog lang duurt - en er geen of onvoldoende medewerking is/komt van Xbox Support - ook contact opnemen met Microsoft Contact Center. Nummer staat ergens op de Microsoft site ( is een 020-nummer ). Deze kunnen bespoedigen dat 2e lijns in contact treedt met UPS en/of een retail box - als vervanging - uitstuurt.
  • Ook niet accoord gaan met een refurbished, want daarvan weet je niet wat er mee gebeurd is. De eigen box, een nieuwe of de vervangingswaarde VAN MICROSOFT retour eisen ...

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 6153 op 14-11-2007 17:36 . Reden: verbetering, aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpEcTeR
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-03 13:12
Tijdje terug ook m'n Xbox opgstuurd met RROD.
Binnen 14 dagen had ik een nieuwe binnen.
Alleen heb ik daar het probleem mee dat als ik hem aanzet hij het niet altijd gelijk doet.
Vindt wel controller ed. maar heb geen beeld op me tv.
1 of 2 keer opnieuw opstarten en hij werkt weer.
Is dit iets met instelling of moet ik hem weer gaan opsturen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de nieuwe x360s gaan volgens mij pas aan als je tv aan is, dat doet de mijne in ieder geval (via hdmi).

Ik kan mijn 360 aanzetten, maar dan gaan enkel de fans aan verder niks, zet ik mijn tv aan dan start ie op, dvd drive spint aan etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-03 23:38
Ik heb een xbox van 2006(wel pas 1 maand geleden nieuw gekocht ...) en ik heb deze 2 weken geleden opgestuurd naar ms om hem te laten fixen, reden: hij maakt krassen in mijn dvd's

Nu heb ik deze vandaag teruggekregen, het is dezelfde, enkel de dvd lijkt mij verandert(is geen krasje te vinden op het chroom plaatje), alleen is het terug een samsung-toshiba, dezelfde als ervoor, en die bekend staat om krassen te maken.

Ik ben vergeten te sn nr op te schrijven van de dvd zelf maar als datum staat er 12 september 200| (het laatste getal kan ik niet lezen, lijkt op een 1, maar dat kan volgens mij niet dus het is een 7 denk ik dan...). Maar ik ben dus niet zeker of ze hem wel degelijk verandert hebben. De brief die erbij staat met dan aangevinkt wat ze verandert hebben, daar staat niets aangevinkt. Dus buiten het feit dat het chroom redelijk nieuw lijkt en er een tape opgeplakt was, weet ik niet of ze hem dus effectief vervangen hebben.

Mijn vraag dus: er vanuit gaande dat ze het toch vervangen hebben, hebben ze het probleem in dat type van dvdspeler dan ook gefixt of ga ik gewoon terug met hetzelfde krassenprobleem zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Laatst online: 13:32
Joost79 schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:41:
[...]

Ligt dat niet aan de klacht? Die van mij ging weg met klachten over slecht lezen van schijfjes, geen RROD ofzo, dus kan best zijn dat ze een nieuwe drive hebben ingebouwd.

Maar kan me voorstellen dat ze bij RROD gewoon een ge-refurbished-de console opsturen, dat kan snel gaan lijkt me.

Mja m'n console zweeft nog ergens bij UPS rond, dus weet niet of ik m'n eigen xbox terug krijg of niet...
ik kreeg mn eigen console terug met nieuwe drive en mobo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
heb eens foto van dvdspeler gemaakt, het onleesbare getal lijkt een 6 te zijn :(
- dus ik stuur mijn xbox die krassen maakt op naar hen
- ze testen die waarschijnlijk 1x met 1 game en die maakt dan niet meteen krassen
==> dan is hij dus in orde waarschijnlijk.

Ik had ergens gelezen dat door je xbox in een grote handdoel te wikkelen en tijdje laten op te staan, je zo een ROD kunt forceren, klopt dit? Dan moeten ze de rommel wel maken.
Ofnee, dan maken ze enkel het mb waarschijnlijk?
Dit gaat toch het laatste product zijn dat ik ooit van MS gekocht heb denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
cypher21 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 02:34:
[...]
Mijn broertje heeft vanavond om 18.00 gebeld voor zijn kapotte xbox, en om 21:50 had hij de labels in zijn e-mail zitten.

edit: vandaag gebeld, wordt maandag opgehaald
Updateje op deze, vanmiddag is zijn gerepareerde xbox door UPS thuis gebracht. Hij zit nu weer te spelen met een werkende xbox.

Maandag 5 november opgehaald, vandaag 14 november teruggekregen. Dus 9 dagen oftewel 7 werkdagen (incl heen en terug verzenden)

Moet zeggen dat ik dat wel goede service vindt! Ook omdat ik zelf ook goede ervaringen heb gehad. (en nee, er zat geen fooi meegestuurdbij de xbox ;) )
DaRKie schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:39:
heb eens foto van dvdspeler gemaakt, het onleesbare getal lijkt een 6 te zijn :(
- dus ik stuur mijn xbox die krassen maakt op naar hen
- ze testen die waarschijnlijk 1x met 1 game en die maakt dan niet meteen krassen
==> dan is hij dus in orde waarschijnlijk.

Ik had ergens gelezen dat door je xbox in een grote handdoel te wikkelen en tijdje laten op te staan, je zo een ROD kunt forceren, klopt dit? Dan moeten ze de rommel wel maken.
Ofnee, dan maken ze enkel het mb waarschijnlijk?
Dit gaat toch het laatste product zijn dat ik ooit van MS gekocht heb denk ik
Een vriend van me met exact hetzelfde probleem (samsung speler die krassen maakt) heeft gebeld en zijn xbox opgestuurd.
Hij heeft gewoon een nieuwe drive in zijn xbox terug gekregen. Een mooie stille BenQ ook nog.

DaRKie schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:12:
Ik heb een xbox van 2006(wel pas 1 maand geleden nieuw gekocht ...) en ik heb deze 2 weken geleden opgestuurd naar ms om hem te laten fixen, reden: hij maakt krassen in mijn dvd's

Nu heb ik deze vandaag teruggekregen, het is dezelfde, enkel de dvd lijkt mij verandert(is geen krasje te vinden op het chroom plaatje), alleen is het terug een samsung-toshiba, dezelfde als ervoor, en die bekend staat om krassen te maken.

Ik ben vergeten te sn nr op te schrijven van de dvd zelf maar als datum staat er 12 september 200| (het laatste getal kan ik niet lezen, lijkt op een 1, maar dat kan volgens mij niet dus het is een 7 denk ik dan...). Maar ik ben dus niet zeker of ze hem wel degelijk verandert hebben. De brief die erbij staat met dan aangevinkt wat ze verandert hebben, daar staat niets aangevinkt. Dus buiten het feit dat het chroom redelijk nieuw lijkt en er een tape opgeplakt was, weet ik niet of ze hem dus effectief vervangen hebben.

Mijn vraag dus: er vanuit gaande dat ze het toch vervangen hebben, hebben ze het probleem in dat type van dvdspeler dan ook gefixt of ga ik gewoon terug met hetzelfde krassenprobleem zitten?
pessimisme is ook een vak.

Een frontplaatje heeft niks te maken met het vervangen van een dvd speler. Verder staat samsung niet bekend krassen te maken. Dit komt gewoon sporadisch voor bij elke dvd speler, het hele gedoe is gewoon opgeblazen door Kassa. Alleen nederlanders klagen over krassen, de rest van de wereld hoor je er niet over. Ik ken 4 mensen met een samsung, 3 met een hitachi, en ikzelf heb een benq, geeneen maakt krassen.
Neem dus nou maar aan dat MS het gefixed heeft, dat briefje stelt ook niks voor, vullen ze helft van de tijd nieteens in (zoals bij mij)

En ik heb het al eerder gezegd, als je een 360 koopt kijk dan naar het LOT nummber op de doos. Dit is de productieweek/jaar van de 360.

---

En een ROD opwekken met een handdoek gaat niet lukken, je kan een ROD er juist mee repareren als je het goed doet.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 140372 op 15-11-2007 11:27 ]

• cypher21
Anoniem: 140372 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:25:
[...]
...
Verder staat samsung niet bekend krassen te maken.
...
Het is JUIST de samsung speler die krassen maakt! (de MS25 om precies te zijn) Dit komt inderdaad LANG niet bij alle spelers voor, maar je kunt er zeker hinder van ondervinden. Ik vind het dan ook niet meer dan terecht dat ze de speler dan vervangen!
Vriend van me heeft 8 originele spellen, waarvan 2 het inmiddels helemaal niet meer doen (volledig bekrast) en 2 af en toe overslaan (lichte krassen) en 4 totaal zonder krassen.

Op zich was dat ook apart, want hij heeft alle spellen ongeveer even lang gespeeld, dus kennelijk heeft het ook iets met de dvd te maken.

Wat daarnaast natuurlijk wel een aardige optie is, maar wel weer €15,- per spel kost (en alleen MS spellen zijn) is dat disc-replacement program van MS.
Die hebben nu net zijn Gears of War en Forza 2 vervangen, maar dat kostte hem wel €30,-. Zijn speler is nu inmiddels ook vervangen, dus goede service!

• DaRKie
Anoniem: 140372 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:25:
[...]
...
Een frontplaatje heeft niks te maken met het vervangen van een dvd speler. Verder staat samsung niet bekend krassen te maken....
Aan het frontplaatje te zien lijkt het mij dat ik een nieuwe heb omdat toen ik hem wou opsturen, de dvdtray klem zat met nog een dvd in. Ik heb hem toen maar open geforceerd en er zat een kleine kras in en die zit er nu niet, daarom dat ik denk dat hij verandert is.

Voorlopig werkt hij goed dus hopelijk is het effectief opgelost. En nu weet ik ook dat ik het lotnr kan zien vanaf de doos zelf, maar niet toen ik heb de xbox in een opwelling kocht (en ik ging er wel vanuit dat ik een vrij recente zou hebben, niet 1tje die al een jaar oud is)

Ik ben al blij dat mijn oblivion dvd nog werkt (voorlopig) want er zit gewoon 1 vette cirkel in gekrast en ik ben al op de site gaan kijken, maar die vervangen ze schijnbaar niet.
pessimisme is ook een vak.
Maarja, ik mag niet klagen natuurlijk, apparaat van 400euro vermoordt een spel van 65euro, ik mag blij zijn dat ze het "kostenloos" in orde brengen ;)

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Gisteren mijn eigen xbox terug gekregen en gerepareerd. Zit een nieuw moederbord in staat op de bon.
Meteen testen met Assassin's Creed en de hele avond kunnen spelen... Ik ben weer blij. :)

cypher21 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:38:
[...]

Het is JUIST de samsung speler die krassen maakt! (de MS25 om precies te zijn) Dit komt inderdaad LANG niet bij alle spelers voor, maar je kunt er zeker hinder van ondervinden. Ik vind het dan ook niet meer dan terecht dat ze de speler dan vervangen!
Vriend van me heeft 8 originele spellen, waarvan 2 het inmiddels helemaal niet meer doen (volledig bekrast) en 2 af en toe overslaan (lichte krassen) en 4 totaal zonder krassen.

Op zich was dat ook apart, want hij heeft alle spellen ongeveer even lang gespeeld, dus kennelijk heeft het ook iets met de dvd te maken.

Wat daarnaast natuurlijk wel een aardige optie is, maar wel weer €15,- per spel kost (en alleen MS spellen zijn) is dat disc-replacement program van MS.
Die hebben nu net zijn Gears of War en Forza 2 vervangen, maar dat kostte hem wel €30,-. Zijn speler is nu inmiddels ook vervangen, dus goede service!
Ah, de MS25 zou kunnen, heb ik geen ervaringen mee. In het geval van darkhie neem ik dan aan dat hij nu een MS28 heeft (dat kan hij zelf ff controleren), anders zou het idd niet netjes zijn. Als hij nog steeds een MS25 heeft hebben ze er idd niks aan gedaan, want de MS25 is allang uit de roulatie.

Anoniem: 7286

Grrrr, na een paar maanden geleden de xbox te hebben opgestuurd voor vervanging van de dvd drive is het weer raak.. Gisteren AC gekocht, met veel plezier 10 minuten zitten spelen.. en.. wat is dat ineens vreemd beeld? Blauwe kleur door de grond, groene waas over het geheel.. hmm.. zou het bij het spel horen? Dashboard dan maar.. Groene spikkels door het grijs heen.. oO...

Nadat ik um terug had geschakeld naar 480p (daar leek alles in orde) weer naar 1080p willen zetten.. vergeet het maar, geen beeld. Ook 720p/1080i wilden niet werken. Ook krijg ik af en toe vertikalen balken in 480p nu.

Net gebeld met de helpdesk. Of ik even een ander spel wil proberen en AC op een andere xbox. Ja godver, zit toch al in het dashboard, makker!

Die mag dus weer op reis naar Duitsland :(

• cypher21
Anoniem: 7286 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:20:
Grrrr, na een paar maanden geleden de xbox te hebben opgestuurd voor vervanging van de dvd drive is het weer raak.. Gisteren AC gekocht, met veel plezier 10 minuten zitten spelen.. en.. wat is dat ineens vreemd beeld? Blauwe kleur door de grond, groene waas over het geheel.. hmm.. zou het bij het spel horen? Dashboard dan maar.. Groene spikkels door het grijs heen.. oO...

Nadat ik um terug had geschakeld naar 480p (daar leek alles in orde) weer naar 1080p willen zetten.. vergeet het maar, geen beeld. Ook 720p/1080i wilden niet werken. Ook krijg ik af en toe vertikalen balken in 480p nu.

Net gebeld met de helpdesk. Of ik even een ander spel wil proberen en AC op een andere xbox. Ja godver, zit toch al in het dashboard, makker!

Die mag dus weer op reis naar Duitsland :(
klinkt als een oververhitte vga-cpu.
Dat had ik met mijn vorige xbox ook. Vlak daarna kreeg ik de RROD. xbox opgestuurd en in de tussentijd een elite gekocht (heb een 107-full hd dus was een goed excuus om er een met hdmi aan te schaffen ;) )

de premium is inmiddels gerepareerd en alweer verkocht en de elite draait als een zonnetje!

• DaRKie
Anoniem: 140372 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:39:
[...]

Ah, de MS25 zou kunnen, heb ik geen ervaringen mee. In het geval van darkhie neem ik dan aan dat hij nu een MS28 heeft (dat kan hij zelf ff controleren), anders zou het idd niet netjes zijn. Als hij nog steeds een MS25 heeft hebben ze er idd niks aan gedaan, want de MS25 is allang uit de roulatie.
Ah, er is een ander model van, zal eens zoeken hoe ik het verschil kan zien. Maar omdat er onderaan de tray 12 SEP 2006 staat, heb ik er niet veel goede hoop in :)

• cypher21
DaRKie schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:27:
[...]

Ah, er is een ander model van, zal eens zoeken hoe ik het verschil kan zien. Maar omdat er onderaan de tray 12 SEP 2006 staat, heb ik er niet veel goede hoop in :)
Dan denk ik dat je een ms28 hebt.

De verschillen zijn NIET te zien van de buitenkant. Alleen op de sticker van de speler als je de xbox opengemaakt hebt.
Er is absoluut geen andere vergelijking mogelijk, de tray's en behuizing zijn nml exact hetzelfde

Anoniem: 240410

Hallo mede xbox 360 eigenaars

Ik heb wat problemen met mijn 360 en hoop dat jullie mij misschien daarmee kunnen helpen.
Zal het verhaal even opzetten

Mijn 360 heb ik van een vriend gekregen met wat problemen en hij had hem weer van zijn broer.
De problemen die ik heb zijn als ik er een orgineel exemplaar in de xbox doe dan geeft hij af en toe steeds aan dat ik er een xbox cd er in moet doen een wit scherm met alleen maar text. Na een paar keer opnieuw aanzetten of alleen de cd lade knop 2 keer indrukken wil hij het af en toe weer doen en dan kan ik gewoon spelen. En soms loopt hij ook vast. en dan start ik hem op nieuw op en dan weer een paarkeer dat witte scherm met die hoop text over een cd van xbox er in moet doen.

En wat ik ook vaak heb is als ik mijn laatje open doe dan gaat hij open en dan meteen weer dicht en asl ik hem weer open wil doen dan blokkeerd hij denk ik want hij gaat 1 mm open en dan meteen weer dicht.

Kan ik dit evt met microsoft misschien oplossen of is dit niet mogelijk omdat ik eigenlijk al de 3de eigenaar ben ? Of zijn er dingen dat jullie zeggen van dat moet je zo en zo doen.

Ik hoop dat jullie hier een antwoord op hebben.
Alvast bedankt
Gr. remco

Ps. Lot no is 0635

als de 2 vorige eigenaren hem niet geregistreerd hebben ben je wat MS betrefd gewoon eerste eigenaar,

verder: je laser is kapot, en waarschijnlijk ook t rubber bandje in je speler. Kan je zelf maken allebei maar moet je wel weten wat je aant doen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07:17

Ankh

|true

Goed, na mijn eerdere problemen (eerste keer geen beeld) heb ik ineens een RROD, of in ieder geval 1 lampje (hij staat recht op, het lampje links boven in). Eerste keer aanzetten, daarna nog een keer opstarten en dan geen problemen.

Weet iemand wat dat betekend (1 lampje, links bovenin) Als ik in de manual kijk, staat dat ik contact moet nemen met xbox support. Alleen wil ik eerst zelf weten wat het probleem is, voordat ik hem uberhaupt op ga sturen :) (en ik hem een maand later pas retour krijg.)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
Ankh schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 15:34:
Goed, na mijn eerdere problemen (eerste keer geen beeld) heb ik ineens een RROD, of in ieder geval 1 lampje (hij staat recht op, het lampje links boven in). Eerste keer aanzetten, daarna nog een keer opstarten en dan geen problemen.

Weet iemand wat dat betekend (1 lampje, links bovenin) Als ik in de manual kijk, staat dat ik contact moet nemen met xbox support. Alleen wil ik eerst zelf weten wat het probleem is, voordat ik hem uberhaupt op ga sturen :) (en ik hem een maand later pas retour krijg.)
had ik ook schijnt in het contact naar de hdd te zitten. maar ik zou als je deze fout hebt gewoon rebooten.niks aan het handje als ie je data gewoon leest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-04 11:39

Mathizsias

Drizzt

Mijn X360 is ook gaar, artifacts in beeld tijdens een beetje gamen, daarna valt beeld geheel weg en blijft het geluid wel. Zowel via scart, component en composiet. Heb echter een gemodde X360.

Heb eerder van andere gebruikers met hetzelfde probleem, of rrod, met een heatgun de slechte soldeer punten gefixt. Binnenkort maar eens proberen met mijn eigen X360 anders stuur ik hem alsnog op... Iemand hier ervaring mee? Opsturen van een gemodde X360? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mathizsias op 17-11-2007 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan gewoon, geen probleem

zorg alleen dat OF je sticker heel is, OF helemaal weg, je moet geen gare sticker laten zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-04 00:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik heb een hele rare.. Misschien maak ik me wel bang voor niets.. Maar soms heb ik met enkele spelen dat ik een disc read error krijg... Ik heb dit bv met Oblivion... als ik dan mijn save game laad en bv dezelfde deur in kom of ga.. dan vliegt ie er niet weer uit... Ook hebben andere nieuwere spelen dit.. Mijn Xboxje is ongeveer 6 maanden oud.. en word bijna nooit gebruikt.. Wat o wat kan dit zijn.. En ga nou niet zeggen lens is vies etc... :) het ding is een half jaar oud en dit had hij al sinds het begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Dat heb ik ook, vooral met Gears of War had ik dat probleem, maar het is gestopt sinds ik de 360 op z'n kant heb staan in plaats van verticaal.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Acolyte57 schreef op zondag 18 november 2007 @ 23:59:
Dat heb ik ook, vooral met Gears of War had ik dat probleem, maar het is gestopt sinds ik de 360 op z'n kant heb staan in plaats van verticaal.
wat is het verschil tussen op zijn kant en verticaal ;)

Ik heb ook wel eens wat problemen gehad met de 360 toen deze op de kant/verticaal stond, sinds dat ie plat ligt heb ik er geen problemen meer mee. Klinkt ook nog wat stiller trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-04 00:35

Stronkie

Where wind is Trouble

dat staat die van mij al eeuwen.. nou ja een half jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

cypher21 schreef op maandag 19 november 2007 @ 07:41:
wat is het verschil tussen op zijn kant en verticaal ;)
Hehehe, oeps. Omdat ie altijd verticaal stond heb ik nu bij het horizontale juist het idee dat ie 'op zn kant staat', maar das idd niet helemaal wat ik bedoel :)
Sinds ie horizontaal staat heb ik dus geen problemen meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net stond de UPS voor de deur met een gloednieuwe xbox :D
Hij was exact 2 weken weg. Zat een briefje bij dat ze me een replacement unit hadden gegeven.
Productiedatum: 30-08-2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04 09:48

ijskonijn

Now MOVE!

UPS Stond ook vandaag bij mij voor de deur, ik ben nog op m'n werk dus heb nog niet gezien of het mn oude is of een nieuwe maar heb al van 2 andere mensen gehoord dat ook daar vandaag UPS voor de deur stond (wat is het vandaag, nationale xbox-return dag? :P ), ook bij beide gevallen een nieuwe Xbox, ik ben benieuwd, hopelijk heb ik ook een nieuwe, maarja als al 3 man een nieuwe hebben gekregen, waarom ik niet? :+

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Hoe lang zou het nu gemiddeld duren dan? Morgen is mijne 2 weken weg en overmorgen komt Mass Effect uit ;(

Hij gaf 2 keer 3 rode lichten maar "deed" het nog wel voor ik hem wegstuurde en liep al best lang steeds vast op verschillende manieren, vooral disc read errors en de fans ratelden vaak..
Ik hoop dat hij dan ook compleet gemaakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Mutatie schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:30:
Hoe lang zou het nu gemiddeld duren dan? Morgen is mijne 2 weken weg en overmorgen komt Mass Effect uit ;(

Hij gaf 2 keer 3 rode lichten maar "deed" het nog wel voor ik hem wegstuurde en liep al best lang steeds vast op verschillende manieren, vooral disc read errors en de fans ratelden vaak..
Ik hoop dat hij dan ook compleet gemaakt wordt.
De van mij is op 1 november opgehaald, 2 november in het Repair Centre aangekomen en vandaag (20 november) teruggekregen, ben hem dus 19 dagen kwijt geweest, in werkdagen uitgerekend is dit echter 12 dagen dus binnen de termijn.
De xbox is wel al op 15 november gelabeld dus hij was 15 november klaar voor reparatie, maar volgens mij wachten ze tot een bepaald moment daar en sturen dan een hele lichting terug, vandaag zijn er namelijk een hoop xboxen terugbezorgd bij mensen
amoi schreef op donderdag 27 september 2007 @ 07:39:
[...]

ik zou zeggen doe het zelfde wat ik heb gedaan!!!
dat is: met rubbertjes de voorkant van je xbox 1 cm te verhogen dat je doet 1 cm rubber onder de orginele rubbertjes die er onder zitten dat zorgt er voor dat je xbox de laser niet meer raakt
Kan me dit eerlijk gezegd slecht voorstellen, werkt dit serieus?
Nog meer mensen die dit geprobeerd hebben met succes?

ze zeggen toch niet voor niks dat het ding waterpas moet staan?

[ Voor 46% gewijzigd door ijskonijn op 20-11-2007 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
Duuvel schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:18:
[...]

Kan me dit eerlijk gezegd slecht voorstellen, werkt dit serieus?
Nog meer mensen die dit geprobeerd hebben met succes?

ze zeggen toch niet voor niks dat het ding waterpas moet staan?
ja het werkt ik gebruik het zelf. omdat hij nu aan de voorzijde waar de dvd drive hoger is, dus de dvd spint nu niet op de laser dus geen krassen, sinds ik het gebruik is het aantal krassen minder geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Minder, dus niet verdwenen?
Had ik dat geweten, hij is nu inmiddels gerepareerd maarja ik heb m nu dus 2 weken moeten missen eigenlijk voor niks hehe.
Achja ik heb welk een maand XBox live gold erbij gekregen, 2 weken weggeweest en 4 weken gold erbij, mij hoor je niet klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-04 11:39

Mathizsias

Drizzt

Gister de X360 zelf hersteld, helaas maar tijdelijk, heb een paar uur kunnen gamen en nu is het alweer raak, graphical imperfection zoals ze het noemen bij MS. Ik denk dat ik hem alsnog instuur, even al mijn 'gemod' terugdraaien en dan maar hopen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Van mij is ook weer terug. 11 Nov ingeleverd, dus het valt me nog mee. Volgens de helpdesk medewerker werd het waarschijnlijk December. Nu maar hopen dat alles werkt. Alleen het moederbord is vervangen.

Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:08
De mijne is donderdag 8 november opgestuurd. Vrijdags hadden ze hem binnen. Ik had gisteren gebeld wat de status was (nog ruim binnen de termijn, maar ik was nieuwsgierig) en hij was alweer gelabeld voor verzending.

Dus waarschijnlijk krijg ik hem deze week nog wel binnen. Hij kon me wel vertellen dat ik niet mijn eigenste terug krijg, dan maar hopen dat het ook een nieuwe is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-04 15:24
denk je dat als je garantiesticker voorop bij de faceplate weg is, en je krijgt wel een rrod, dat ze hem daar alsnog maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Het heet niet voor niks een garantiestikker. ;)

Mijn 360 is 7 november opgehaald, dus met enig geluk krijg ik hem dan net als Dennis ook deze week terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Sqorpius schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:56:
denk je dat als je garantiesticker voorop bij de faceplate weg is, en je krijgt wel een rrod, dat ze hem daar alsnog maken?
Ik had ook geen garantiesticker, en hij is gewoon gemaakt hoor. Echter zit er wel weer een mooie nieuwe sticker op :)
Het schijnt namelijk dat sommige xboxen zonder sticker uit de fabriek zijn gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Ongelooflijk! Vandaag mijn xbox terug en meteen weer een RROD. Hij heeft het bij elkaar ongeveer 5 uurtjes gedaan. En nu gaat hij niet meer aan. Ben benieuwd wat ze daar nu aan gaan doen...
Kan ik niet gewoon een nieuwe krjigen?

Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Anoniem: 162418 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:04:
Net stond de UPS voor de deur met een gloednieuwe xbox :D
Hij was exact 2 weken weg. Zat een briefje bij dat ze me een replacement unit hadden gegeven.
Productiedatum: 30-08-2007
zit er nu ook een hdmi aansluiting op -:

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03:23
Ik zie nu dat op Xbox.com bij mijn account de status op Device Shipped to Customer staat sinds vanavond, en staat er een prachtig UPS tracking nummer. Wanneer ik naar de site van UPS ga en dat tracking nummer invoer krijg ik de volgende melding:
>>> UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden. Controleer uw informatie en probeer het later opnieuw.
Dat lijkt mij een beetje vreemd. Ik heb het nummer gewoon copy/paste gedaan dus er zit geen typfout in ofzo. Is het nu zo dat dit normaal is en mijn tracking nummer nog niet in het systeem van UPS staat, of staat er een verkeerd nummer oid op die Xbox site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50278

Mijn 360 heeft het ook begeven na 2 jaar. Kon nog maar 10 minuten gamen voordat hij "disc unreadable" errors begon te geven. Vandaag opgestuurd, zie wel wanneer hij terug komt, hoop alleen dat ik geen rrod ding terug krijg, want daar had ik iig geen last van ;). Wel irritant want had net AC gehaald dus kan die nu ff paar weken niet doen.

• Joost79
  • Niet online
Even een update over m'n zoekgeraakte console bij UPS.

Ze zijn er na veel mailen en bellen inmiddels achter dat ze hem zelf kwijtgeraakt zijn, eerlijk gezegd denk ik dat de koerier em gejat heeft....mja....bewijs dat maar...

Ik heb zojuist met microsoft gebeld om dit nieuws door te geven. Maar hun hadden nog niets ontvangen van ups, maar kon zijn dat deze info eerst bij repaircentre binnenkwam. Dus nog even geduld.

Wel kwamen ze met het verhaal dat in deze gestolen xbox, dus zonder HDD en account, nog creditcard gegevens van mij konden staan???? Heb voor de zekerheid m'n creditcard geblokkeerd. Microsoft zou remote deze gegevens uit de console wissen, hierover zou ik nog bericht krijgen.
Maar vind het toch een raar verhaal, voor de zekerheid wel maar kaart geblokkeerd.

Maar account gegevens? waar moeten die dan staan, die zijn toch aan je profiel op de hdd gekoppeld.

Ik zie inderdaad niet in hoe de console creditcard gegevens (of wat voor data dan ook) kan bewaren zonder HDD of memory card. Lijkt me toch zeer sterk dat ze die info in het firmware geheugen flashen.
Volgens mij word je een beetje bang gepraat, maar het is natuurlijk verstanding maatregelen te nemen.

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 22-11-2007 10:29 ]

Anoniem: 207752

ViNcE schreef op woensdag 21 november 2007 @ 20:32:
Ongelooflijk! Vandaag mijn xbox terug en meteen weer een RROD. Hij heeft het bij elkaar ongeveer 5 uurtjes gedaan. En nu gaat hij niet meer aan. Ben benieuwd wat ze daar nu aan gaan doen...
Kan ik niet gewoon een nieuwe krjigen?
Nee, ik had precies hetzelfde: dead on arrival noemen ze dat. Je krijgt een (oude) game en wat voorrang in reparatie, maar zeggen niets toe over een nieuwe. Overigens ook de nieuwe gaan wel eens kapot hoor dus... 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 207752 op 22-11-2007 11:21 ]

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-04 15:49

mace

Sapere Aude

Zijn er nog mensen geband? >:)
Microsoft is weer bezig geweest namelijk, de illegale henkies te bannen. :>

[ Voor 56% gewijzigd door mace op 22-11-2007 11:50 ]

Anoniem: 19388

MaCe1337 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:49:
Zijn er nog mensen geband? >:)
Microsoft is weer bezig geweest namelijk, de illegale henkies te bannen. :>
wat versta je hieronder dan?
mensen die in de us staan ingeschreven, maar gamen in nederland?
zo n geval ben ik :p aangezien ik eerder een grote hetepost inbox wilde hebben :o

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Joost79 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:26:
Even een update over m'n zoekgeraakte console bij UPS.

Ze zijn er na veel mailen en bellen inmiddels achter dat ze hem zelf kwijtgeraakt zijn, eerlijk gezegd denk ik dat de koerier em gejat heeft....mja....bewijs dat maar...
Toen mijn xbox werd afgeleverd zei de bezorger ook: Zo, kan je weer spelen... Die bezorgers weten echt wel dat er een xbox inzit...
Anoniem: 207752 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:18:
[...]
Nee, ik had precies hetzelfde: dead on arrival noemen ze dat. Je krijgt een (oude) game en wat voorrang in reparatie, maar zeggen niets toe over een nieuwe. Overigens ook de nieuwe gaan wel eens kapot hoor dus... 8)7
Na lang boos zijn tegen die service desk medewerker kreeg ik ook een game aangeboden. Gears of War, Viva Pinata of een paar launch games......
Ik ga zo dus echt wel even een klacht mail sturen. In de drukste game maand van het jaar ben ik gewoon mijn console kwijt. En inderdaad, ik krijg nu voorrang bij het repareren, het duurt nu ongeveer 15! werkdagen voor ik hem terug heb.... Das nog langer dan ik nu heb gewacht...
Lekkere Service hoor, en dat nog 3 jaar (garantie) lang en dan kan je hem weggooien.

Mijn BGG profiel

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Anoniem: 19388 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:08:
[...]

wat versta je hieronder dan?
mensen die in de us staan ingeschreven, maar gamen in nederland?
zo n geval ben ik :p aangezien ik eerder een grote hetepost inbox wilde hebben :o
en terrecht hulde voor microsoft

Microsoft bant opnieuw groot aantal Xbox Live gebruikers
Nieuws | 22 november 2007 - Microsoft is opnieuw een bancampagne begonnen. Deze keer waren spelers die in het bezit zijn van een omgebouwde Xbox 360 de pineut. Deze zogehete modders hebben namelijk hun Xbox 360 zo laten ombouwen dat het mogelijk is om illegale games erop af te spelen. Om hun een flinke slag toe te leveren zocht Microsoft naar aangepaste DVD firmware die gebruikt is in combinatie met Toshiba-Samsung en Hitachi-LG drives. Dit zoeken werd gedaan aan de hand van de serienummers op de Xbox 360.

Als bleek dat spelers van bovenstaande methode gebruik maakte dan nam Micrsoft de nodige maatregelen. Deze maatregelen hielden in dat spelers wel nog gebruik konden maken van hun Xbox 360 maar hen de toegang tot Xbox Live of enig andere online service van Microsoft werd ontzegd. De enige oplossing voor gebruikers was dan ook om een compleet nieuwe Xbox 360 te kopen en hierbij een nieuw account aan te maken.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-04 15:49

mace

Sapere Aude

Mars18 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:19:
[...]

en terrecht hulde voor microsoft
-knip-
Wat daar staat klopt niet helemaal, MS kan gemodde firmwares niet detecteren, maar wel foutief gebrande spellen. Het mooie hieraan is is dat als je z.g.n. "scene" releases brandt, dat MS ze kan detecteren, want die scene releases hebben vaak een slechte DMI, PFI en video.iso maar als je zelf een backupkopie maakt, dan kan MS dat niet merken.

Dus het pakt de piraten aan maar niet de thuiskopieerders. Neemt niet weg dat 80% of misschien meer niet alleen maar een veiligheidskopie maakt maar ook illegaal downloadt, maar toch. :P

• Mutatie
M'n 360 is zojuist terug bezorgd, mooi op tijd voor Mass Effect :*)
Het is m'n eigen met een hitachi drive.
Wat ik me nu wel afvraag is wat er nou aan gedaan kan zijn. Op het formulier met probleem soorten is Other aangevinkt..??? Dus niet de dvd drive (hij gaf read errors) of moederbord (hij gaf 1x rood licht, deed het de vogende ochtend nog wel maar gaf direct weer leesfouten)

Iemand een idee?

• MiramarVTM
Anoniem: 86399 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 18:51:
Het heet niet voor niks een garantiestikker. ;)

Mijn 360 is 7 november opgehaald, dus met enig geluk krijg ik hem dan net als Dennis ook deze week terug.
Dennis is blij \o/ kreeg net telefoontje op mijn werk van UPS. Hij had een xbox voor me (zei hij zelf, dus ze weten echt wel dat er een xbox in zit) maar ik was niet thuis. Of ik of iemand anders hem even op kon komen halen want hij was toch daar nog een half uur bezig om andere pakketjes te bezorgen. (ik woon in het centrum)

Ik woon 5 min. met de auto van mijn werk af, dus snel erheen gereden, en mijn boxje in ontvangst genomen (nou ja, een replacement) MFR date 26-10-2007, dus behoorlijk nieuw nog. Geen HDMI overigens, wat maar goed is ook, want ik heb geen HDMI kabel, en mijn component kabel ligt nog helemaal door mijn tv kast heen.

Vanavond lekker voor het eerst AC spelen, en ik heb hem al sinds launch 8)7

• Mutatie
MiramarVTM schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:19:
[...]

Dennis is blij \o/ kreeg net telefoontje op mijn werk van UPS. Hij had een xbox voor me (zei hij zelf, dus ze weten echt wel dat er een xbox in zit) maar ik was niet thuis.
Inderdaad, bij mij zei de bezorger direct, alstu, uw xbox weer terug. :z

• Joost79
  • Niet online
Mutatie schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:22:
[...]

Inderdaad, bij mij zei de bezorger direct, alstu, uw xbox weer terug. :z
Denk ook dat dat de reden is dat UPS m'n xbox kwijt is....

Pakketje is uitgegeven bij sorteercentrum aan bezorger, sindsdien is pakketje kwijt...rarara....waar zou die zijn....

Nja, hopen dat ze nu wel een kunnen opsturen...

Maar moet nog even geduld hebben, net telefoontje gehad van Microsoft, zou nog 2 tot 6 weken kunnen duren voor ze hele probleem kunnen oplossen....WTF???? da's pas volgend jaar.... :(

Nja, in iedergeval GH3 al gehaald, denk dat ik morgen Mass Effect maar even laat liggen....

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Ik heb net het stuk op anandtech te lezen en ik snap 1 ding niet. Mijn 360 is 2 keer terug geweest voor een reparatie, beide keren ring of death. Beide keren mobo vervangen en laatste keer ook de drive.
Alleen zit ik nu dus met een zaklamp te kijken en zie ik dat ik nog steeds het oude type mobo heb?....
Die met de spoelen verticaal maal 3, maar het vreemde is nu dat ik dus de heatpipe zie zitten maar dat ervoor nog een extra heatpipe loopt. Welke ik op geen 1 van de afbeeldingen kan terug herkennen.
Zouden ze oude mobo's gewoon een extra koelblok geven, en maar verder zien ofzo..?

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

• vgroot
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-03 13:11
@DrumandBass
jij bedoelt dit zeker
Afbeeldingslocatie: http://www.maxconsole.net/content_img/305.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door vgroot op 22-11-2007 20:51 ]

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Kweet niet precies wat je bedoelt? :P

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:17
Box stoek....xbox-service heeft nu zo'n mailtje eruit gegooid naar m'n email.
Duurt dat nog lang of heeft zo'n pikkie het verkeerde emailadres gebruikt?

hoelang duurde het voordat jullie die 'stickers' voor het pakketje kregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
YoGi_Berra schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:31:
Box stoek....xbox-service heeft nu zo'n mailtje eruit gegooid naar m'n email.
Duurt dat nog lang of heeft zo'n pikkie het verkeerde emailadres gebruikt?

hoelang duurde het voordat jullie die 'stickers' voor het pakketje kregen?
Bij mij 5 minuten, mazzel gehad denk ik. X-box was ook snel weer terug vond ik (zie mijn posts stukje naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag is mijn xbox dan ook teruggekomen (was 7 nov. verstuurd).
En ik ben niet happy. Ik heb specifiek, wel 10x, tijdens het telefoongesprek vermeld dat ik absoluut ook een console met HDMI terugwil, ik had immers ook één met HDMI opgestuurd (uit de Halo 3 bundel) en ik wil via HDMI aansluiten. En wat sturen ze me 3 weken later terug!?
Een vervangend (why, de diskdrive was kapot) exemplaar, ZONDER HDMI. Stelletje lapzwansen!
Ik heb echt al mijn vertrouwen in Microsoft verloren, ik heb niet eens zin meer om er achter aan te gaan. Misschien verkoop ik hem wel helemaal. Je kunt er leuke games op spelen hoor, maar als er iets misgaat moet je zoveel shit verduren... een aanfluiting, echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03:23
Anoniem: 86399 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:04:
Vandaag is mijn xbox dan ook teruggekomen (was 7 nov. verstuurd).
En ik ben niet happy. Ik heb specifiek, wel 10x, tijdens het telefoongesprek vermeld dat ik absoluut ook een console met HDMI terugwil, ik had immers ook één met HDMI opgestuurd (uit de Halo 3 bundel) en ik wil via HDMI aansluiten. En wat sturen ze me 3 weken later terug!?
Een vervangend (why, de diskdrive was kapot) exemplaar, ZONDER HDMI. Stelletje lapzwansen!
Ik heb echt al mijn vertrouwen in Microsoft verloren, ik heb niet eens zin meer om er achter aan te gaan. Misschien verkoop ik hem wel helemaal. Je kunt er leuke games op spelen hoor, maar als er iets misgaat moet je zoveel shit verduren... een aanfluiting, echt.
Het verbaast me als die lui van de helpdesk weten wat HDMI is...

Overigens heb ik vandaag mijn 360 terug gekregen, maar in van de klepjes die voor de memory card poorten hoort is afgebroken ofzo. Zit er niet op, en zit niet in de doos :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wekko306 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 22:26:
[...]

Het verbaast me als die lui van de helpdesk weten wat HDMI is...

Overigens heb ik vandaag mijn 360 terug gekregen, maar in van de klepjes die voor de memory card poorten hoort is afgebroken ofzo. Zit er niet op, en zit niet in de doos :X
Hey, misschien heb je mijn oude terug ;) Zo kreeg ik hem ook eens terug. toevallig van 2006-03-16 ? Je kan gewoon helpdesk bellen, krijg je een nieuwe faceplate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237666

Anoniem: 162418 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 22:34:
[...]
Hey, misschien heb je mijn oude terug ;)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

fijn dat er toch nog iets te lachen valt hier. ik zit met een 'probleem', heb een geflashte 360, sans hdmi. als ik hem terugflash, repareren ze hem dan? (disc scratch en sporadische rrod-towelmod ftw). de vorige keer is de box ook teruggeflashed en vervolgens gerepareerd.

heeft iemand er recent ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:17
Ik belde vandaag terug omdat ik dat 'stickers' nog niet had gekregen via de mail
wat bleek:
xbox-pikkie wist niet hoe je 'design' moest spellen (als in emailadres)....
wacht nu op 2e poging van hen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Afbeeldingslocatie: http://i12.tinypic.com/82wa3ba.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241441

heb juist hetzelfde voor, THA FREEZE, verheugd op het weekend om mijn rang als COD 4 huurling te verhogen, nee 360 denkt "is voor mij ook weekend, ik stop er mee". Moet lukken dat ik gisteren nog zei dat ik het getroffen had met mijn xbox (stomme ezel da'k ben). Helpdesk bellen met gsm: 3 maal 20min gewacht, dan Nederlander in Duitsland aan de lijn. Zeer goede troubleshooting: heb je dit gedaan? JA en dat? JA. ok probeer cache leegmaken in memory tab XX LB RB XX en als da ni werkt bel terug....? natuurlijk werkt dat niet. Terugbellen 30min wachten, Geen nederlanders maar een vriendelijke Duitser die Engels spreekt: leuk omdat ik engels kan maar ni iedereen natuurlijk...
90 min duitsland bellen en 2 games gehuurd * 10 euro waar ik niks aan heb: GRATIS SERVICE??? ja kom zeg. Ik heb wel m'n ticket voor UPS in half uurtje gekregen, maar ja in't weekend zonder printer...? Ben benieuwd: er is me gezegd dat ik MAAR een maand ga moeten wachten en krijg maand gratis live en levenslang schrik dat hij weer eens zal begeven na enkele uurtjes spelen. :-)
Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.