DaRKie schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:12:
Ik heb een xbox van 2006(wel pas 1 maand geleden nieuw gekocht ...) en ik heb deze 2 weken geleden opgestuurd naar ms om hem te laten fixen, reden: hij maakt krassen in mijn dvd's
Nu heb ik deze vandaag teruggekregen, het is dezelfde, enkel de dvd lijkt mij verandert(is geen krasje te vinden op het chroom plaatje), alleen is het terug een samsung-toshiba, dezelfde als ervoor, en die bekend staat om krassen te maken.
Ik ben vergeten te sn nr op te schrijven van de dvd zelf maar als datum staat er 12 september 200| (het laatste getal kan ik niet lezen, lijkt op een 1, maar dat kan volgens mij niet dus het is een 7 denk ik dan...). Maar ik ben dus niet zeker of ze hem wel degelijk verandert hebben. De brief die erbij staat met dan aangevinkt wat ze verandert hebben, daar staat niets aangevinkt. Dus buiten het feit dat het chroom redelijk nieuw lijkt en er een tape opgeplakt was, weet ik niet of ze hem dus effectief vervangen hebben.
Mijn vraag dus: er vanuit gaande dat ze het toch vervangen hebben, hebben ze het probleem in dat type van dvdspeler dan ook gefixt of ga ik gewoon terug met hetzelfde krassenprobleem zitten?
pessimisme is ook een vak.
Een frontplaatje heeft niks te maken met het vervangen van een dvd speler. Verder staat samsung niet bekend krassen te maken. Dit komt gewoon sporadisch voor bij elke dvd speler, het hele gedoe is gewoon opgeblazen door Kassa. Alleen nederlanders klagen over krassen, de rest van de wereld hoor je er niet over. Ik ken 4 mensen met een samsung, 3 met een hitachi, en ikzelf heb een benq, geeneen maakt krassen.
Neem dus nou maar aan dat MS het gefixed heeft, dat briefje stelt ook niks voor, vullen ze helft van de tijd nieteens in (zoals bij mij)
En ik heb het al eerder gezegd, als je een 360 koopt kijk dan naar het LOT nummber op de doos. Dit is de productieweek/jaar van de 360.
---
En een ROD opwekken met een handdoek gaat niet lukken, je kan een ROD er juist mee repareren als je het goed doet.
[
Voor 4% gewijzigd door
Anoniem: 140372 op 15-11-2007 11:27
]