@wjzijderveld: Je eerste plaat vind ik echt een genot om naar te kijken, heerlijks scherp en je wordt bijna de bloem "ingezogen", de 2e vind ik wat minder, de focus ligt naar mijn mening wat te ver naar voren en had wat meer in het midden van de "A" button mogen liggen.
@BDannyC: Op zich heb je een mooi moment weten te vangen op deze close-up, ik vind het alleen jammer dat de vlinder de foto "uit lijkt te vliegen" door de gebruikte compositie, verder een mooie plaat,
@polthemol: Goed gevangen! Jammer dat de scherpte net niet helemaal op de mier ligt, maar dat is te overzien.
@vandermark: Zoals hierboven ook al gezegd werd, erg mooie achtergrond! Ik vind de crop wel goed kunnen zo.
@ajhaverkamp: Die poot is echt prachtig, mooie achtergrond en de scherpte ligt precies goed! Ook de mieren vind ik een mooie plaat, alleen jammer van de "grijze" achtergrond, maar die heb je niet altijd voor het kiezen.
Hier even een heel ander soort macro (heb hem, ondanks dat de vergroting 1:1 is, op mijn eigen site zelfs niet onder macro's geplaatst), gemaakt ik de productstudio van de fotovakschool in Boxtel, niet bijgesneden. De "Rozige" ondertoon heb ik bewust gekozen om een extra "ziekenhuis achtig" pastel tintje toe te voegen, wit vond ik te wit, maar nu is het misschien weer iets té
The doctor becomes the patient by
Floris Bosman
En nog eentje waarover ik twijfel door de krappe crop bovenin en de geringe scherpte, maar toch vind ik hem daarentegen wel weer iets hebben, wellicht een keer een nieuwe poging wagen:
Red bubbles by
Floris Bosman
[
Voor 19% gewijzigd door
floriske.nl op 10-01-2011 12:31
]