[b][message=34487909,noline]
@SndBastard
Gave foto's, vooral nummer 1. Ziet er lekker creepy uit zo.
Een losse flitser gebruikt of de inbody?
Thanks, ik heb de witbalans bij #1 expres een beetje koud gelaten zodat de spin wat creepy over kwam.
Belichting was een losse Nikon SB-28DX op een Manfrotto 330B macro bracket (alleen de rechter arm gebruikt) met een Cactus v4 receiver. Normaal zou ik ook een PC sync kabeltje kunnen gebruiken maar ik haat kabels met die bracket (schiet los / breekt iets af / zit in de weg), dus vandaar wireless.
De flitser zelf had een Micnova B1A mini softbox (el cheapo variant van de Lumiquest Mini Softbox die ik ook heb). Eigenlijk werkt die micnova veel fijner voor minder dan de helft van het geld...
Volgende keer probeer ik denk ik twee of drie flitsers, waarvan er ééntje backlight is
@Badger:
Eerste libelle staat mooi op de plaat vind ik. Misschien wel wat teveel verscherping, maar dat kan aan mijn monitor liggen (beetje extreem contrast hier op m'n werk).
Je ui is niet helemaal mijn ding, ik denk dat die pas los komt bij een hogere vergroting (go go gadget MP-e 65?)
@BlackShadow:
Staat er strak op. Mooie achtergrond tinten. Enige puntje is dat de ogen precies in het midden staan (waarschijnlijk je focus punt - want de focus lijkt perfect op dit formaat). Ik zou die zelf meer richting 1/3 van links en 1/3 van boven croppen.
Lichtvlekken storen me totaal niet.
@marceltuit:
Blijft een geweldige bloem om te schieten. Mooi kwa tegenlicht omdat je daarmee de textuur van de binnenkant ziet. Jammer dat het maar zo'n klein stukje is en dat er niet echt een lichtopvulling op de stamper zelf zit.
@M.E.Amran:
Bizar infrarood achtige kleuren, maar qua details en scherpte toch een heel mooi resultaat.
@CashMoney:
Die laatste libelle van je is geweldig qua zachte achtergrond. Eerste vlieg op deze pagina vind ik ook erg mooi belicht. Wel ben ik ondertussen meer gewend aan 2:3 dan 3:4, dus het ziet er veelal vierkant uit naar mijn perceptie
[
Voor 41% gewijzigd door
TweakMDS op 09-08-2010 11:47
]