Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
hij was toch uitgesteld voor ps3?
sarcasme: from the studio's that brought you Gears of War....
komt een ps3 exclusive...
[ Voor 43% gewijzigd door zerokill op 11-07-2007 21:27 ]
zit pas sinds 21:15 te kijken, is er al iets geweest over de prijs verlaging voor de eu?zerokill schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 21:25:
UT3 ps3 exclusive? WAT?
Verwijderd
Ik hoorde ook even een bommetje afgaan in het xbox topiczerokill schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 21:25:
UT3 ps3 exclusive? WAT?
Exclusive.. 'this year'. dus niet totaal exclusive.
Wat al bekend was overigens. Epic had al aangegeven de PS3 versie eerder te releasen.
Die cameraman mag idd ergens anders gaan werken (Wii fan waarschijnlijk
[ Voor 7% gewijzigd door EfBe op 11-07-2007 21:32 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Zeg hoe komt het dat de innovatieve nintendo "saai" overkomt en de teveel op graphics gefocusde sony wel innovatief overkomt?
[ Voor 5% gewijzigd door zerokill op 11-07-2007 21:32 ]
Maar komt wel in juli early 2008!
[ Voor 34% gewijzigd door Arx op 11-07-2007 21:43 . Reden: pfew! ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
duh.exeArx schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 21:34:
Het hoge woord is eruit! MGS4 blijft exclusive!
Dat esher spel is idd super! 2 kleuren, alleen lijntjes, en toch TOP
Vond die gast in Home wel wat lopen als I-Robot
(edit) Holy shadow moses! Die graphics van die trailer van MGS4 zijn wel erm... goed
[ Voor 23% gewijzigd door EfBe op 11-07-2007 21:38 ]
Prijs verlaging voor europa heb ik niets over gehoord maar zal waarschijnlijk wel komen.zerokill schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 21:31:
nog niks over prijsverlaging. Dat escher achtige spel ziet er ook GEWELDIG uit.
Zeg hoe komt het dat de innovatieve nintendo "saai" overkomt en de teveel op graphics gefocusde sony wel innovatief overkomt?
Over de uitsraling:
Ze wissellen meer van spreker, betere muziek, veel games die geshowed worden, ze hebben goed naar tel sell gekeken (vooral het begin) en Reggie was te stijf in pak.
Wel jammer dat U3 ps3 only is had hem liever eerst op pc en dat de psp nu pas een vga poort krijgt.
De prijs daling en bundel met motorstorm maakt wel wat goed
*mist nu het mgs4 deel
Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe
[Plasma]Het grote Panasonic nieuwe TV-modellen 2007 - deel 3BlackiE1982 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 20:23:
Ik heb nog geen PS3 en geen HD tv. Moet deze beide kopen![]()
Hoe werkt de PS3 als media 'center'? Wat kan er allemaal worden afgespeeld via je pc?
En meteen deze maar: weet iemand een goede Full HD tv?
[ Voor 53% gewijzigd door Arx op 11-07-2007 22:00 ]
en Killzone zag er alweer prachtig. Veel meer dan in de video die vandaag gereleased was. Die weer effecten zien er echt PRACHTIG uit
NIETS over de prijsverlaging hier, lekker dan.
Deed me aan iets denken... iets met crack en down...Arx schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 21:56:
Wooh Infamous! Ziet er goed uit!
GT5... tja, weinig van te zeggen, maar wat ze toonden was gewoon super
[ Voor 16% gewijzigd door EfBe op 11-07-2007 22:08 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
mij ook, maar dan beide kanten op en een serieuzere game zo te zien.EfBe schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 22:06:
[...]
Deed me aan iets denken... iets met crack en down...
GT5... tja, weinig van te zeggen, maar wat ze toonden was gewoon super
Anyway, als sony zijn beloften van deze press conference waarmaakt ga ik er zeker een halen. Uncharted etc zag er ook gewoon goed uit, veel games spraken me aan. Het zou dwaas zijn niet beide consoles te hebben. Ik had wel het gevoel dat sony wat minder leugenachtig was dan een jaar terug.
Daar moest ik inderdaad ook meteen aan denkenEfBe schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 22:06:
[...]
Deed me aan iets denken... iets met crack en down...
[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 11-07-2007 22:10 ]
PSN id: NL_SToRM
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Wow zeg, wat een show!
Hoogtepunt voor mij uiteraard MGS4
echt geweldige show. Home begint er ook echt steeds cooler uit te zien. Veel verschillende huizen en je kan er echt wat van je eigen smaak in kwijt. Ik weet ook niet of het iemand is op gevallen hoe de matchmaking werkt. Dat je gewoon samen in een kamer gaat staan, motorstorm opent en vervolgens eigenlijk direct in de juiste lobby zit en al klaar bent om het spel te beginnen. Als je het over integratie hebt!!!! (en die nieuwe track voor motorstorm moeten ze snel uitbrengen
Vrijdag na mijn diploma-uitreiking wil ik natuurlijk naar die winkel rennen
Verwijderd
Daar zou donderdag iets over gezegd worden meen ik.zAo schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 22:26:
Aangezien er niets is gezegd over de prijsdaling: is die nu officieel voor Europa?
Vrijdag na mijn diploma-uitreiking wil ik natuurlijk naar die winkel rennen
OMG, op het laatst die Killzone beelden, werd gewoon de demo gespeeld door iemand.
Maar ik had het idee dat we naar 2 verschillende dingen keken, volgens mij had de regie beelden van de trailer door de footage van de gespeelde demo gehaald, vandaar dat het geluid helemaal verkeerd was... niet?
Van wat ik heb gezien was het inderdaad goed. Vorig jaar was het Microsoft die er boven uit stak, nu hadden ze geen goede vertoning, Sony was vorig jaar matig, nu goed.CerandoX.nl schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 23:02:
Beste presentatie van de 3 giganten, Nintendo vond ik nergens op slaan heeft niet heel veel meer met gamen te maken.
Waar Nintendo mee bezig is, ik houdt mijn hart vast. Gelukkig nog een Mario Kart.
Oftwel:
- Sony had dit jaar de beste presentatie
- Nintendo is de weg kwijt
- MS goede content, slechte presentatie
[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 11-07-2007 23:06 ]
Verwijderd
wat vonden jullie trouwens van halo 3 trailer ? vergeleken met killzone 2 ? als Halo 3 THe game word voor x360 dan ben ik de weg kwijt denk ik..
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 23:13 ]
je kan het niet echt vergelijken. Ik ben enorme halo fan en alhoewel ik killzone echt wel vet vind zou ik het nooit inruilen voor halo. Halo is gewoon wat meer een cartoony stijl, en wat dat betreft ziet het er enorm uit. De combat is ook niet echt te vergelijken met elkaar, halo is erg open qua singleplayer en maakt veel gebruik van voertuigen. Volgens mij kom je dat in killzone niet eens tegen, dat maakt natuurlijk niet uit, het is gewoon een andere game. Halflife is een van de weinige games die ook die open omgevingen heeft proberen in te brengen, en redelijk geslaagd, toch vind ik de binnenarea's in halflife beter dan buiten. Het rijden etc voelt een beetje houterig aan. In Halo heeft dat gewoon een uniek solide gevoel.Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 23:11:
Die killzone ziet me toch VETT uit) Guerilla verdient echt RESPECT
wat vonden jullie trouwens van halo 3 trailer ? vergeleken met killzone 2 ? als Halo 3 THe game word voor x360 dan ben ik de weg kwijt denk ik..
Ik ga ze absoluut beide halen. 2007 is het jaar van de xbox360. Volgend jaar misschien meer de PS3, alhoewel de 360 genoeg vette exclusives overhoud, ze zijn alleen allemaal al lang bekend en groots aangekondigd (vorig jaar). Er was dus weinig dat MS kon laten zien. Misschien met X07 weer
is de keynote oid die jullie hebben gekeken terug te vinden ergens?
Verwijderd
Op GameSpot kan je over enige tijd een low res versie downloaden, verder zou Sony de volledige conferentie in de (US?) Store zetten. Ik heb namelijk net in de EU Store gekeken en daar staat helemaal niks over de E3...Extera schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 23:51:
Jongens, wat hebben jullie gekeken? Ik ben de E3 een beetje misgelopen dit jaar (druk, druk druk)
is de keynote oid die jullie hebben gekeken terug te vinden ergens?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 23:54 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
off topic: ik ga er ook een kopen!, hoe issie daar trouwens? je sig viel me net pas op xD!(Iron)scorpie schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 00:23:
Jullie maken me gek, moet nog tot eind augustus wachten tot ik die zwarte magische doos kan kopen
on topic: volgens http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=26501 announcen ze morgen pas de prijsverlaging voor de ps3 dus.. er is nog hoop ^_^
[ Voor 22% gewijzigd door Ashy op 12-07-2007 00:38 ]
Ja prima man, alleen ik kan niet wachten tot ik terugkom en die ps3 kan kopenMclercx schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 00:37:
[...]
off topic: ik ga er ook een kopen!, hoe issie daar trouwens? je sig viel me net pas op xD!(Iron)
on topic: volgens http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=26501 announcen ze morgen pas de prijsverlaging voor de ps3 dus.. er is nog hoop ^_^
Ga hem iig niet hier kopen hehe.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Verwijderd
@Dutch_Baseline buddy invite verstuurd gisteravond nog even zitten gamen tot een uur of 20:30, coop terrorist hunt gedaan, best lachen alleen soms niet voorzichtig genoeg wat natuurlijk maar tot een ding leidt: dood en de rest van de match gedegradeerd tot toeschouwer.
Update: Volledige persconferentie bij Gamespot, te kijken en voor members uiteraard te downloaden (460MB)
En de nieuwe MGS4 trailer in HD bij Gametrailers
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2007 08:03 ]
Ehh, 90210, sunset blvd?Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 07:51:
Vraagje voor de mensen die toegang hebben tot de US store, hiervoor moet je toch een extra account aanmaken op je PS3 met een US adres? Ik heb het een keer geprobeerd met wat bekende straatnamen maar kreeg telkens een error dat het een bestaand adres moest zijn, iemand tips hiervoor??
@Dutch_Baseline buddy invite verstuurd gisteravond nog even zitten gamen tot een uur of 20:30, coop terrorist hunt gedaan, best lachen alleen soms niet voorzichtig genoeg wat natuurlijk maar tot een ding leidt: dood en de rest van de match gedegradeerd tot toeschouwer.
GT5 trailer is gewoon te downloaden nu.zerokill schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 22:26:
arg geen trailer van GT5 in de PS store. Hopelijk zetten ze die er nog bij.
echt geweldige show. Home begint er ook echt steeds cooler uit te zien. Veel verschillende huizen en je kan er echt wat van je eigen smaak in kwijt. Ik weet ook niet of het iemand is op gevallen hoe de matchmaking werkt. Dat je gewoon samen in een kamer gaat staan, motorstorm opent en vervolgens eigenlijk direct in de juiste lobby zit en al klaar bent om het spel te beginnen. Als je het over integratie hebt!!!! (en die nieuwe track voor motorstorm moeten ze snel uitbrengen)
Wat ik me afvraag hoe weet je van elkaar dat je Motostorm wilt spelen?
Verwijderd
waar zie jij die trailer dan??Arx schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 08:05:
[...]
GT5 trailer is gewoon te downloaden nu.
In de E3 map staat hij niet???
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=5158Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 08:22:
[...]
waar zie jij die trailer dan??
In de E3 map staat hij niet???
Verwijderd
Danku
Er zijn btw 7 E3 trailers in de US store verstopt. Kijk bijv. bij games>downloadable games>super rub a dub. Dan heb je de littlebigplanet E3 booth interview die tijdens de presentatie gebruikt is
edit: deze trailers zijn alleen tijdens de e3 te downloaden
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2007 09:06 ]
Ik denk dat je al van te voren via die psp in moet stellen welk level je wil spelen en welke auto je wilt hebben en dat je dan pas de game launched.Arx schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 08:05:
[...]
GT5 trailer is gewoon te downloaden nu.
Weet je wat nou eigenlijk het ongeloofelijke is: Sony doet met home opeens precies wat xbl doet voor xbox alleen sony zorgt ervoor dat het er gewoon niet bijzonder meer uitziet. Echt geweldig. Maarja altijd nog even afwachten hoe de crossgame invites etc gaan werken en ik hoop toch nog dat ze ingame xmb bij de volgende firmware gaan leveren.
edit: geen GT5 in de US store
[ Voor 4% gewijzigd door zerokill op 12-07-2007 09:16 ]
[edit] laat maar

[ Voor 8% gewijzigd door Melniek op 12-07-2007 10:40 ]
Edit: Whahaha verkeerde topic! Sorry
[ Voor 45% gewijzigd door ElmarNieser op 12-07-2007 10:49 ]
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Verwijderd
HeheElmarNieser schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 10:47:
Mijn Xbox360 is vandaag 34 dagen in reparatie
Edit: Whahaha verkeerde topic! Sorry(ga ook maar eens aan de ps3 misschien)
Eerste gedachte: Come to the dark(black PS3) side, we have cookies!
Succes met je console, hopelijk krijg je 'm weldra terug.
[edit] Nice portfolio trouwens! Wil je'n baan in de games-industrie? ^^
/me wil wel een bonus voor het aanbrengen van een nieuw employee
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2007 10:59 ]
en bij de Bluray van Bruce Springsteen zit Singstar, en Heavenly Sword zat ergens in de PS1 games.Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 08:58:
[...]
Danku![]()
Er zijn btw 7 E3 trailers in de US store verstopt. Kijk bijv. bij games>downloadable games>super rub a dub. Dan heb je de littlebigplanet E3 booth interview die tijdens de presentatie gebruikt is. Ik heb er al 6 out of 7.
edit: deze trailers zijn alleen tijdens de e3 te downloaden
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Hehe, thanks. Zou wel in baan in de games industrie willen hoorVerwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 10:57:
[...]
Hehe
Eerste gedachte: Come to the dark(black PS3) side, we have cookies!
Succes met je console, hopelijk krijg je 'm weldra terug.
[edit] Nice portfolio trouwens! Wil je'n baan in de games-industrie? ^^
* ElmarNieser wil wel een bonus voor het aanbrengen van een nieuw employee
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Verwijderd
Als je wil kan ik je wel in contact brengen met onze mensen hier. Wij gebruiken wel Maya, maar das uiteindelijk 'ook maar een tool'. PM maar als je interesse hebt, dan stuur ik je m'n MSN adres en kunnen we 's avonds even praten.ElmarNieser schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:10:
[...]
Hehe, thanks. Zou wel in baan in de games industrie willen hoor(dream come true)
Wat een ongelovelijke onzin om alles te verstoppenSentry23 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:08:
[...]
en bij de Bluray van Bruce Springsteen zit Singstar, en Heavenly Sword zat ergens in de PS1 games.
Ik kijk wel in de US store
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Ff op internet een bestaand adres zoeken. Ik heb zelf het hoofdgebouw van microsoft in New York gebruikt. sony heeft me nog steeds niet gebannedVerwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 07:51:
Vraagje voor de mensen die toegang hebben tot de US store, hiervoor moet je toch een extra account aanmaken op je PS3 met een US adres? Ik heb het een keer geprobeerd met wat bekende straatnamen maar kreeg telkens een error dat het een bestaand adres moest zijn, iemand tips hiervoor??
Ik heb vollop lopen downen in de us store, net zo makkelijk. Staan prachtige trailers in van oa mgs4 en kz2.Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 23:53:
[...]
Op GameSpot kan je over enige tijd een low res versie downloaden, verder zou Sony de volledige conferentie in de (US?) Store zetten. Ik heb namelijk net in de EU Store gekeken en daar staat helemaal niks over de E3...
Verwijderd
Weet je ook de invul conventie nog? Volgens mij zetten amerikanen het huisnummer er bijvoorbeeld wel eens voor of hoef je alleen een straat en postcode in te vullen?-RazieL- schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:54:
[...]
Ff op internet een bestaand adres zoeken. Ik heb zelf het hoofdgebouw van microsoft in New York gebruikt. sony heeft me nog steeds niet gebanned
Joooo!!Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 07:51:
Update: Volledige persconferentie bij Gamespot, te kijken en voor members uiteraard te downloaden (460MB)
En de nieuwe MGS4 trailer in HD bij Gametrailers
Ik was gisteren heel laat thuis na mijn werk. Heb er geen sec achter kunnen zitten... Zodra ik er weer zit, zal ik effe kijken of ik je kan vinden!
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Het is ff zoeken, maar probeer deze eens: http://www.gnacademy.org/...ic/Computers/ApplicationsVerwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:14:
[...]
Weet je ook de invul conventie nog? Volgens mij zetten amerikanen het huisnummer er bijvoorbeeld wel eens voor of hoef je alleen een straat en postcode in te vullen?
Hier nog 10 adressen: https://solutionfinder.mi...9f484489e80d0a609d4124742
Denk dat t zo wel moet lukken
Verwijderd
Ikzelf had iets van 90210 CA
Kan ik nu aannemen dat we een cockpit view krijgen?
Het ziet er zoo ongelofelijk mooi/echt uit
In het begin van het filmpje dacht ik dat het een echte auto was (net als in het introfilmpje van gran turismo3
Bleek dus ingame te zijn
Als de prologue al zo mooi is, dan ben ik bang dat ik bij de release van GT5 niet achter m'n ps3 weg te kijgen ben
Verdere must-haves killzone 2, uncharted, warhawk, haze, Lair, Little big planet, assasins creed, fifa08/pes7,
En nog games die ik ook heel graag zou willen hebben:
MGS4
UT3
nfs pro street
Burnout Paradise
Ratchet & Clank
PAIN
Turok
Echochrome
Aargh, kheb nooit tijd en geld genoeg om alles te kopen en spelen
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
ps3 60gb
2 controller
motorstorm
en fall of man
600 euro

[ Voor 9% gewijzigd door I_am_akira op 12-07-2007 14:13 ]
b) weet je zeker dat ze niet met een 'normale' 60gb zonder deze extra's komen?
c) wat gaan ze doen met de prijs van de normale 60gb's zolang deze in de winkel ligt (als die weggaat)?
Kan me namelijk goed voorstellen dat veel mensen niet zitten te wachten op dit pack.
PSN: Shiver23
wtf? ja lekker dan, ff 170 extra value voor niksI_am_akira schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:07:
ze komen in europa niet met een prijs daling maar met een value pakket
ps3 60gb
2 controller
motorstorm
en fall of man
600 euro
[afbeelding]
ga ik maar es klagen bij oom sony.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Als dat waar is ga ik er denk ook maar een reactie richting sony aan wagen. Heb namelijk precies dat pakket gekocht, extra controller + motorstorm + resistance, en dat nog geen 3 maand geleden. Maar eerst maar eens kijken of het waar is natuurlijkPhusebox schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:18:
[...]
wtf? ja lekker dan, ff 170 extra value voor niks
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
jammer joh...Phusebox schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:18:
[...]
wtf? ja lekker dan, ff 170 extra value voor niks
ga je ook klagen dat je je mobiel, tv of computer nu ook goedkoper kunt krijgen? Die worden nog sneller goedkoper dan consoles.
the less one forgets, the less one remembers
Solliciteren @ Tweakers, heheVerwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:35:
[...]
Als je wil kan ik je wel in contact brengen met onze mensen hier. Wij gebruiken wel Maya, maar das uiteindelijk 'ook maar een tool'. PM maar als je interesse hebt, dan stuur ik je m'n MSN adres en kunnen we 's avonds even praten.
Even uit nieuwsgierigheid gezien jij daar Maya vernoemd... Die engine/game, wordt dat nog geschreven in c++ ofzo tegenwoordig ? Of is dat inside info only ?
Ja, maar dat is geen paar maand later. Klagen klinkt zo negatief, je kunt toch ook gewoon een reactie hun kant op sturen dat je het jammer vind dat de prijs zo snel naar beneden gegaan is, terwijl je een paar maand geleden 170 euro meer voor zo'n pakket betaalde?abeker schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:23:
[...]
jammer joh...
ga je ook klagen dat je je mobiel, tv of computer nu ook goedkoper kunt krijgen? Die worden nog sneller goedkoper dan consoles.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Dat is in C++, dat klopt. Enkel de SPE-specifieke code is nog in C geschreven.-GF-Annihilator schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:24:
[...]
Solliciteren @ Tweakers, hehe
Even uit nieuwsgierigheid gezien jij daar Maya vernoemd... Die engine/game, wordt dat nog geschreven in c++ ofzo tegenwoordig ? Of is dat inside info only ?
Ik denk dat er toch ook nog altijd een versie moet blijven bestaan zonder deze extra's (ik wil wel een PS3, maar geen Motorstorm en/of Resistance), dus ik hoop dat er bij ons ook 100 euro afgaat.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
[DROOM]Anni denkt met veel plezier terug aan zijn eerste C++ hello world ervaring , de goeie ouwe tijd :P[/DROOM]Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:28:
[...]
Dat is in C++, dat klopt. Enkel de SPE-specifieke code is nog in C geschreven.
Als ik met de loto win is het eerste wat ik doe priveles nemen voor C++ en die oude boeken vanonder het stof halen
Proficiat met jullie game trouwens , ziet er super uit. Belgie heeft als trots Larian Studios, Nederland kan nu trots zijn op GG
Luister eens makker: dat spel Killzone 2 moet zo snel mogelijk in mijn PS3 draaien en jij zit hier maar een beetje in de baas zen tijd te posten op het GOT forum. Ga GVD es aan het werk! afmaken dat spel!Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:28:
Dat is in C++, dat klopt. Enkel de SPE-specifieke code is nog in C geschreven.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Weet je dit wel zeker? nog nergens iets van gelezen namelijk, dat er geen prijsverlaging komt.I_am_akira schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:07:
ps3 60gb
2 controller
motorstorm
en fall of man
600 euro
*afbeelding knip*
swopdark schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:54:
[...]
Luister eens makker: dat spel Killzone 2 moet zo snel mogelijk in mijn PS3 draaien en jij zit hier maar een beetje in de baas zen tijd te posten op het GOT forum. Ga GVD es aan het werk! afmaken dat spel!
Verwijderd
LOLswopdark schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:54:
[...]
Luister eens makker: dat spel Killzone 2 moet zo snel mogelijk in mijn PS3 draaien en jij zit hier maar een beetje in de baas zen tijd te posten op het GOT forum. Ga GVD es aan het werk! afmaken dat spel!
Of anders?
(compilen/builden/converting == surftijd
Is het nou echt zo dat de versie die we te zien kregen van Killzone 2 een vroege versie is? Dus dat het nóg mooier kan worden?Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:19:
[...]
LOL
Of anders?
(compilen/builden/converting == surftijd)
PSN id: NL_SToRM
Starter Pack: 599 bij Intertoys Alphen aan den Rijn (Herenhof).Mclercx schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:57:
[...]
Weet je dit wel zeker? nog nergens iets van gelezen namelijk, dat er geen prijsverlaging komt.
Prijsverlaging: ??? (maar PS3 was twee weken terug al 499 bij MediaMarkt Alphen)
Verwijderd
Het is inderdaad een vroege versie(pre-alpha of pre-pre-alpha) dus het kán nog mooier worden.SToRM666 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:40:
[...]
Is het nou echt zo dat de versie die we te zien kregen van Killzone 2 een vroege versie is? Dus dat het nóg mooier kan worden?
[edit] We krijgen nu ook veel feedback van het publiek, dus dat zal ook wel helpen.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2007 15:52 ]
Starter Pack als in 2 controllers + Motorstrom + Risistance? Morgen even 4 minuten met de trein dan maarMartijnS72 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:42:
[...]
Starter Pack: 599 bij Intertoys Alphen aan den Rijn (Herenhof).
Prijsverlaging: ??? (maar PS3 was twee weken terug al 499 bij MediaMarkt Alphen)
EDIT: Blijkbaar wel!
[ Voor 15% gewijzigd door zAo op 12-07-2007 16:01 ]
Maarja voor 600 euro is het absoluut geen slechte deal. een prijsverlaging zou alleen ook leuk zijn
[ Voor 23% gewijzigd door Shiver23 op 12-07-2007 16:30 ]
PSN: Shiver23
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Mooi triestI_am_akira schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:07:
ps3 60gb
2 controller
motorstorm
en fall of man
600 euro
[afbeelding]
De DVD's, BR's en de PS(2) spellen zijn inderdaad regio-coded.Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:35:
[...]
Mooi triesteen tweede controller is leuk, maar die spellen wil ik helemaal niet!!! Als je er een uit de VS koopt is het toch zo dat je problemen kan verwachten met dvd/blu ray/cd of vergis ik me nou?
Iemand een idee wat er met het Motorstorm-pakket gaat gebeuren?
Omdat het enige verschil is dat je niet alles in 1 doos krijgt, maar dat je gewoon los je tweede controller en die twee spellen krijgt?FaceDown schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:30:
Natuurlijk gaat die kale console ook omlaag. Hoe kunnen ze anders ooit nog consoles verkopen terwijl je voor hetzelfde geld het starter pack hebt
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Dan verkoop je die spellen toch, is toch weer een stuk goedkoper dan nu.Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:35:
[...]
Mooi triesteen tweede controller is leuk, maar die spellen wil ik helemaal niet!!! Als je er een uit de VS koopt is het toch zo dat je problemen kan verwachten met dvd/blu ray/cd of vergis ik me nou?
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
't Is maar een plaatje met een statement zonder onderbouwing of bron, dus ik zou het nog even afwachten. Zo'n plaatje kan een photoshop hobbyist in no time in elkaar steken.Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:35:
[...]
Aha.. nou in dat geval; controller houden en spellen verkopen voor 25,-. Dan heb je een PS3 met extra controller voor 550. Controllers zijn zo'n 60 euro (?) dus meer dan 100 euro korting tov de kale console nu.Armada schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:39:
[...]
Omdat het enige verschil is dat je niet alles in 1 doos krijgt, maar dat je gewoon los je tweede controller en die twee spellen krijgt?
Groetjes, FaceDown.
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=18877
-edit: stond er allang op dus.. kan best niet waar zijn-
[ Voor 25% gewijzigd door FaceDown op 12-07-2007 16:50 ]
Groetjes, FaceDown.
heb even gebeld met de lokale intertoys, en zij bevestigen het ^_^Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:43:
[...]
't Is maar een plaatje met een statement zonder onderbouwing of bron, dus ik zou het nog even afwachten. Zo'n plaatje kan een photoshop hobbyist in no time in elkaar steken.
Oh en weet je ook vanaf wanneer ze leverbaar zijn?Mclercx schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:52:
[...]
heb even gebeld met de lokale intertoys, en zij bevestigen het ^_^
Groetjes, FaceDown.
Dit topic is gesloten.