Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 34.772 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh my, een grapje van Guerrilla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Volgens mij zijn ze leuk bezig bij Guerilla om een hype te creëeren.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 21:04
Pfff alleeen maar negatief PS3 nieuws. vrijwel iedere game komt ook uit op de 360...
De linux functionaliteit is kreupel ( geen rsx toegang ) etc. etc. etc. Sony moet nu echt snel met iets goeds komen, anders verkoop ik mijn ps3 voor een xbox 360

En nu is het Playstation netwerk down !

" Site Maintenance Notice "
yadayadayada

Zou dit wat met de E3 morgen te maken hebben ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Shiver23 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:55:
Volgens mij zijn ze leuk bezig bij Guerilla om een hype te creëeren.
Dat vermoet ik ook. Alleen niet een hype, maar zijn ze de boel stelselmatig aan het relativeren. Ik denk dat de verwachtingen zo hoog zijn, dat het alleen nog maar kan tegenvallen. Zulk soort geintjes, brengt iedereen weer met 2 benen op de grond. :) Maar inderdaad, leuke screenshot. :9

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arx schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 18:23:
[...]

Dat vermoet ik ook. Alleen niet een hype, maar zijn ze de boel stelselmatig aan het relativeren. Ik denk dat de verwachtingen zo hoog zijn, dat het alleen nog maar kan tegenvallen. Zulk soort geintjes, brengt iedereen weer met 2 benen op de grond. :) Maar inderdaad, leuke screenshot. :9
Lol, een dergelijke actie kan ik wel waarderen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coretx schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 18:20:
Pfff alleeen maar negatief PS3 nieuws. vrijwel iedere game komt ook uit op de 360...
De linux functionaliteit is kreupel ( geen rsx toegang ) etc. etc. etc. Sony moet nu echt snel met iets goeds komen, anders verkoop ik mijn ps3 voor een xbox 360

En nu is het Playstation netwerk down !

" Site Maintenance Notice "
yadayadayada

Zou dit wat met de E3 morgen te maken hebben ?!
En wat schiet je daar nu weer mee op, met dat impulsief gedrag?

Als bijna iedere game ook op de xbox360 komt wil dat ook zeggen dat ze in de eerste plaats ook op de ps3 verschijnen 8)7 En dat platform heb je al, dus wat is het probleem dan? Je hebt zowieso een platform om de games te kunnen blijven spelen.

Waarschijnlijk zie je alleen de goedkopere aanschafprijs van een 360 als een rode lap op een stier, en denk je daar zo voordeel uit te halen. Of toch nog 'enkele euro's' te recuperen. Typisch Nederlands gedachte natuurlijk. Al eens bij stilgestaan dat je met het verlies op de verkoop van uw ps3 en de aankoop van een 360 bijna al uw voordeel teniet gaat doen.

En als jij een stille, next gen console met blu ray wil omruilen voor iets wat misschien wel vijf keer kan teruggestuurd worden (voor de redesign later dit jaar) en herrie maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Den_John schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:51:
De killzone foto zou blijkbaar bewerkt zijn met photoshop.

Bovenste screenshot -> echte
Onderste screenshot -> bewerkte
[afbeelding]

Blijkbaar is de eerste screenshot gewoon een foto aan de muur :)
heb je een bron? want ik vind juist de bovenste foto er een beetje nep uit zien... Het lijkt wel alsof ze de "nep" screenshot over een hi res plaatje van een muur hebben geplakt en vervolgens het geweer uit het "neppe" plaatje er opgerekt overheen hebben geplakt.

Speciaal aangezien Threespeech berichte over dat de "neppe" een officieele screenshot was...

maarja we zien het morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Nah, photoshop. Ik weet het eigenlijk wel zeker.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04
de bovenste lijkt nep hoor; het geweer is namelijk hortizontaal uitgerekt om het plaatje te vullen. Dus faked it.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een vraagje over Rainbow six. Ik heb deze uitgespeeld op de X-box 360, maar ik wil hem wel hebben voor de ps3. Maar zijn de levels hetzelfde als op de 360? Of zit er verschil tussen de 360 versie en de ps3 versie? Ik zag namelijk een paar screenshots voor de ps3 die ik me niet meer voor de geest kon halen, toen ik r6 speelde op de xbox :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem mbt wireless internet met m'n PS3.
Ik heb de volgende router, Linksys WRT300N, en een Linksys WRE54G Wireless-G Range Expander. Het netwerk is beveiligd, wep 64bits.

Het probleem is dat de PS3 constant de verbinding verliest en zich opnieuw aanmeld, minuut na minuut.
Ik heb SSID Broadcasting uitgezet, port forwarding geprobeerd, DMZ ingeschakeld, de PS3 een statisch ip adres toegewezen (al weet ik niet wat ik in moest vullen bij prim/sec dns). Maar ik heb het nog steeds niet voor elkaar gekregen, hij verliest nog steeds constant verbinding wat surfen/psn/online gamen onmogelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
vette actie van guerilla, moest ook bijna wel met die schaduwen. Het lijkt wel een killzone 1 screenshot :D

naja we zullen zien, ben nog steeds benieuwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 19:05:
de bovenste lijkt nep hoor; het geweer is namelijk hortizontaal uitgerekt om het plaatje te vullen. Dus faked it.
Die bovenste met die bakstenenmuur ís nep.

De website die echte de afbeelding oorspronkelijk lekte is usatoday:
http://www.usatoday.com/t...7-09-e3-four-titles_N.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik wil vrijdag een Playstation 3 halen, maar ik vroeg mij af of de RGB kabel van de PS2 gewoon werkt op de PS3. (en nee: de HDTV is er nog niet :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die werkt gewoon, alleen zou ik maar even wachten op de aankondiging van Sony wat betreft de prijsverlaging van Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04
zAo schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 21:53:
Ik wil vrijdag een Playstation 3 halen, maar ik vroeg mij af of de RGB kabel van de PS2 gewoon werkt op de PS3. (en nee: de HDTV is er nog niet :()
jep werkt perfect, voor ik mijn hdtv had heb ik de rgb en svideo kabel beiden getest.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Phusebox schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 22:09:
[...]

jep werkt perfect, voor ik mijn hdtv had heb ik de rgb en svideo kabel beiden getest.
Thanks. Nu nog een game uitzoeken naast Oblivion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 19:07:
Ff een vraagje over Rainbow six. Ik heb deze uitgespeeld op de X-box 360, maar ik wil hem wel hebben voor de ps3. Maar zijn de levels hetzelfde als op de 360? Of zit er verschil tussen de 360 versie en de ps3 versie? Ik zag namelijk een paar screenshots voor de ps3 die ik me niet meer voor de geest kon halen, toen ik r6 speelde op de xbox :D.
Ik heb hem gespeeld op de pc (niet uitgespeeld) en alles wat ik tot nu toe single player op de ps3 gespeeld heb, was hetzelfde als op de pc. Dus ik denk dat de 360 versie ook hetzelfde is. Maar ja, ik heb hem natuurlijk niet gekocht voor de single player, maar voor de online multiplayer!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 19:07:
Volgens mij is de PS3 versie uitgebreid met meer content. Bij de 360 is die content er ook, maar moet je dacht ik voor betalen bij download! De PS3 versie heeft al deze content extra. (Correct me if I'm wrong...)

edit: SPeel hem zelf ook op de PS3. Wel aardig spel, niet super vet ofzo maar je vermaakt je er verder wel paar uurtjes mee! Vooral het level op de toren in vegas is tof!

[ Voor 11% gewijzigd door Dutch_Baseline op 11-07-2007 08:46 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen die Rainbow Six dus hebben gekocht, ik heb deze gisteren ook even gehaald misschien een keer Coop spelen met wat mensen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Dutch_Baseline schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 08:43:
[...]

Volgens mij is de PS3 versie uitgebreid met meer content. Bij de 360 is die content er ook, maar moet je dacht ik voor betalen bij download! De PS3 versie heeft al deze content extra. (Correct me if I'm wrong...)
Je hebt gedeeltelijk gelijk. Nadat de content van de PS3 versie voor de 360 met betaling aangeboden werd, is er veel ophef ontstaan. De download is toen teruggetrokken en iedereen mag het nu gratis downloaden en krijgt een refund van de punten die eerst besteed waren. Helaas bestond het uit twee pakketten, waarbij alleen de betaling voor het laatste pakket teniet gedaan is (omdat er toen vergelijkingsmateriaal was op de PS3).

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
PS3 vanaf as donderdag ook 100 euri goedkoper in europa?
http://www.gamed.nl/view/29071

Daarnaast nog een vette bundel?:
http://www.ps3party.nl/nieuws/item/36229/
Een PS3 , twee controllers (rumble?) en de games Motorstorm en Resistance voor 599,-

Ik denk dat het een verstandig keuze is van Sony. De verkopen van het apparaat (ook met de functie van Blu-Ray speler) is enorm gestegn in de VS. Deze enorme stijging is natuurlijk van tijdelijke aard maar de PS3 is ineens een stuk dichterbij gekomen voor veel mensen. Het mes snijd voor Sony aan twee kanten want aan de ene kant verkopen ze meer PS3's en dus meer marktaandeel en aan de ander kant lijkt de dominantie van Blu Ray tov HDDVD films niet meer te ontkennen of te stoppen.

Nu er op deze E3 behoorlijk wat system sellers worden voorgesteld aan het publiek lijkt de PS3 flink op stoom te komen na een wat teleurstellende start. MS heeft geen prijsverlaging aangekondigd op haar persconfentie maar dit kan nog komen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 08:52:
Meer mensen die Rainbow Six dus hebben gekocht, ik heb deze gisteren ook even gehaald misschien een keer Coop spelen met wat mensen??
Jo, goed idee! Misschien vanavond effe doen!!!! Check mijn nick!

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
swopdark schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:26:
PS3 vanaf as donderdag ook 100 euri goedkoper in europa?
http://www.gamed.nl/view/29071

Daarnaast nog een vette bundel?:
http://www.ps3party.nl/nieuws/item/36229/
Een PS3 , twee controllers (rumble?) en de games Motorstorm en Resistance voor 599,-

Ik denk dat het een verstandig keuze is van Sony. De verkopen van het apparaat (ook met de functie van Blu-Ray speler) is enorm gestegn in de VS. Deze enorme stijging is natuurlijk van tijdelijke aard maar de PS3 is ineens een stuk dichterbij gekomen voor veel mensen. Het mes snijd voor Sony aan twee kanten want aan de ene kant verkopen ze meer PS3's en dus meer marktaandeel en aan de ander kant lijkt de dominantie van Blu Ray tov HDDVD films niet meer te ontkennen of te stoppen.

Nu er op deze E3 behoorlijk wat system sellers worden voorgesteld aan het publiek lijkt de PS3 flink op stoom te komen na een wat teleurstellende start. MS heeft geen prijsverlaging aangekondigd op haar persconfentie maar dit kan nog komen.
Kewl. :> Iemand nog wat gehoord van de Killzone presentatie? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Jongens, dit al gezien:

http://www.ps3party.nl/nieuws/item/36258/

Veeeeeeeeeeeeeeet!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Yes info!!!
Clouds dash by as a flying vehicle zooms ahead. Armored soldiers are yelling frantically, as the chaotic sounds of a war zone fill the jam-packed auditorium. Sound familiar? It's meant to be. The opening seconds of the new Killzone presentation bring to life the infamous E3 trailer from 2005-only this time, it's in real-time.

Certainly, the question on everyone's mind is: does it look as good as the notorious it's-not-CG-we-swear trailer from 2005? In many ways, the visual fidelity of the updated presentation matches the highly polished look of the debut trailer. Beautiful volumetric smoke filled the screen, and the characters were alive with animation. However, unlike the deceptive E3 presentation of yore, this one had an aura of believability. A critical eye could note a few rough jagged edges, and textures that are a far cry away from Hollywood renders. The floor textures were no short of terrible. The facial animation system in Were we a little disappointed to notice polygons and texture work so quickly? Certainly. In spite of all the flaws within the game, there's no denying that Killzone 2 provides a visual feast that effectively demonstrates the technical prowess of the PlayStation 3.
:9~ :9~ :9~ :9~

Ben erg benieuwd naar de screenies! :9

Bron: Van de PS3 kritische vrienden: Joystiq.com

[ Voor 6% gewijzigd door Arx op 11-07-2007 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Screens!!!!

http://ps3.ign.com/articles/803/803129p1.html

Ziet er echt heel mooi uit!!! _/-\o_ _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img382.imageshack.us/my.php?image=killzone220070711010754mk3.jpg

Lol, quote IGN:
The opening was once again fantastic, but we couldn't help but sit there and think, "When are we finally going to see some in-game footage?" The only thing was that we had been looking at in-game footage. As soon as our soldier hits the ground and his gun comes into view, very much like what we saw with the opening to Resistance, we couldn't help but think, "Holy hell, all of that was in-game?"

[ Voor 140% gewijzigd door Arx op 11-07-2007 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Vind je? Als ik eerlijk ben vind ik het er niet heel bijzonder uitzien. Als ik zo het verhaal lees zal je het toch van alle actie moeten hebben. Maar even wachten tot de trailer voordat ik echt een oordeel geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

The opening was once again fantastic, but we couldn't help but sit there and think, "When are we finally going to see some in-game footage?" The only thing was that we had been looking at in-game footage.
_/-\o_

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
De copieer machines van Microsoft hebben ook weer hun werk gedaan:

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/2007/07/xbox-360-casual-controller-1.jpg

Lijkt wel erg veel op de Buzz controller van de PS2 als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Tja, ze snappen het nog steeds niet helemaal. MS snapt ook wel dat ze een bredere markt aan moeten spreken willen ze ook de komende tijd hun marktaandeel uitbreiden. Maar dit lijkt me niet de manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:34
Damn...ik kan hier op mijn werk geen screens zien, en omdat we in een spin netwerk zitten ook maar een paar internet sites bezoeken. Gelukkig zit tweakers.net hier ook tussen, maar ik ben nu ontzettend nieuwsgierig naar screens en meer indrukken, filmpjes etc. Kan me werk niet eens meer normaal doen hier haha. Gelukkig om 13:00 vrij....

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets dat ik nog niet echt duidelijk ergens heb kunnen vinden; is de emotion engine ook door software emulatie vervangen in de nieuwe batches USA/JAP consoles of hebben de consoles die daar verkocht worden ook nu nog steeds wel een emotion engine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Shiver23 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:46:
Tja, ze snappen het nog steeds niet helemaal. MS snapt ook wel dat ze een bredere markt aan moeten spreken willen ze ook de komende tijd hun marktaandeel uitbreiden. Maar dit lijkt me niet de manier.
Waarom niet? Buzz is razend populair. Als dit soort spellen niet op de 360 komen, maar wel op de PS3 zou dat toch echt een extra reden zijn om deze aan te schaffen voor mij.

En waarom zou je dit concept niet na-apen als de mensen het willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:29

EgoPro

Time is an illusion.

Nu met de nieuwe prijzen lijkt mij de PS3 een stuk interessanter, zit toch te overwegen, helaas blijft het nog steeds de duurste console op de markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
EgoPro schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:00:
Nu met de nieuwe prijzen lijkt mij de PS3 een stuk interessanter, zit toch te overwegen, helaas blijft het nog steeds de duurste console op de markt
Ja hallo... zo lust ik er ook nog een paar! Je moet natuurlijk wel kijken wat je ervoor terug krijgt!! Een Audi is ook duurder dan een Golf, je krijgt er echter wel 'meer' auto voor terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
EgoPro schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:00:
Yep. Maar wel een met Blu-Ray speler, draadloos internet, gratis PSN, grotere hardeschijf, hele goede media software (ook HD .ts streamen), ondersteuning van Bluetooth accesoirres, betrouwbaar, stil etc. En dat maar voor (waarschijnlijk vanaf donderdag) e100,- meer t.o.v. van die andere console. Ik heb tot nu toe geen spijt gehad van die stofzuiger/apache die ik de deur uitgewezen heb.

[ Voor 9% gewijzigd door Arx op 11-07-2007 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:29

EgoPro

Time is an illusion.

@Dutch_Baseline: Je hebt helemaal gelijk en hij lijkt zijn geld dubbel en dwars waard.

Ik heb voorheen ontzettend veel plezier gehad van mijn PS2, eenhalf jaar geleden heb ik deze verkocht en momemteel heb ik weer iets meer vrije tijd, dus dat betekend wat meer gamen en dat is toch wel lekker in de woonkamer.
Ik ben dus alle console's op een rijtje aan het zetten en Sony heeft voor mij een streepje voor.
mar de prijs houd me momenteel tegen, welke voordelen zie ik momenteel:
Naast huidige setup (HDD-recorder, MP3, DVD, TV) nu ook internetten en gamen in de woonkamer. :)
Wat zijn eigenlijk momenteel de PS3-onl titles? MGS4 en FFXII???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:57:
[...]

Damn...ik kan hier op mijn werk geen screens zien, en omdat we in een spin netwerk zitten ook maar een paar internet sites bezoeken. Gelukkig zit tweakers.net hier ook tussen, maar ik ben nu ontzettend nieuwsgierig naar screens en meer indrukken, filmpjes etc. Kan me werk niet eens meer normaal doen hier haha. Gelukkig om 13:00 vrij....
Een paar nieuwe screens:
http://ps3media.ign.com/p...e-2-20070711011951519.jpg
http://ps3media.ign.com/p...e-2-20070711011953660.jpg
http://ps3media.ign.com/p...e-2-20070711011955113.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Holy shit, wat vet!
Killzone 2 trailer

[ Voor 3% gewijzigd door Shiver23 op 11-07-2007 11:29 . Reden: Link gefixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:08
Vergeet niet de in house game studio's van Sony die ook een hele reeks games op stapel hebben staan (Ratchet & Clack, Socom, Killzone om maar wat te noemen), als deze in de smaak vallen.
Verder zou kan je na de prijsdaling nog altijd wachten op een eventuele actie, waarmee je nog wat goedkoper uit zou kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-09 16:12
Ik ben echt van mijn stoel geblazen. Echt fenomenaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
EgoPro schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:14:
MGS4 FF13 en FF versus 13 zijn allemaal PS3 exclusives. Dan heb je nog games als Lair, Heavenly Sword, Ratchet and Clank, Uncharted, Killzone, Kingdom Hearts (wordt wss wel weer exclusive), Gran Turismo en nog VEEL meer.

qua exclusives zit het wel snor met ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is de verkeerde link!
Dit is de juiste:
http://www.gametrailers.com/player/21490.html
[edit] en hier http://uk.media.ps3.ign.com/media/748/748475/vids_1.html

Na het bekijken van de gametrailers trailer linkt hij door naar de oude E3 CG trailer.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:26:
[...]

Dat is de verkeerde link!
Dit is de juiste:
http://www.gametrailers.com/player/21490.html

Na het bekijken van deze linkt hij door naar de oude E3 CG trailer.
Zoooooooo irritant! Zitten hier op citrix met internet, hiermee haal ik toch al 2 fps!!! (Ga thuis wel kijken g*ddammit!)

[ Voor 3% gewijzigd door Dutch_Baseline op 11-07-2007 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
http://kotaku.com/gaming/...-press-release-277072.php

Hier staat dat Killzone een 2008 release krijgt :/ Ik dacht dat het de bedoeling was dat het nog dit jaar zou komen?

Eigenlijk wel goed voor killzone want dan hoeven ze niet actief te concurreren met Halo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
EgoPro schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:14:
@Dutch_Baseline: Je hebt helemaal gelijk en hij lijkt zijn geld dubbel en dwars waard.

Ik ben dus alle console's op een rijtje aan het zetten en Sony heeft voor mij een streepje voor.
mar de prijs houd me momenteel tegen, welke voordelen zie ik momenteel:
Naast huidige setup (HDD-recorder, MP3, DVD, TV) nu ook internetten en gamen in de woonkamer. :)
Zit een beetje in hetzelfde schuitje, net een nieuwe tv gekocht, dus 600euro is toch nog een redelijk hoog bedrag, maar als die ze die prijsverlaging gaan doorvoeren dan ziet het er al iets beter uit :)

De x360 heeft en krijgt ook een hoop goede games, maar die hoge failure rate heeft me toch weerhouden van het kopen van de 360. Daarnaast kan je op de ps3 je eigen headset, toetsenbord etc aansluiten en gratis online, wat het prijsverschil imho weer recht trekt. (ok ok, psn is misschien niet zo goed als xbox live, maar ik heb toch geen tijd om zoveel (online) te gamen dat dat het extra geld voor live waard is.) Blue-ray is natuurlijk een leuke bonus als je toch al een hd-tvtje hebt. Nu maar hopen dat de ps3 snel in de winkel ligt voor een paar euro's minder :P

@KZ2 trailer;
Het ziet er wel aardig uit :) Ben benieuwd of het ook zo lekker speelt, de impressies van verschillende websites zijn wel goed, maar die hebben het zelf ook niet mogen spelen :( Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

AAaaaargh nu kan ik al helemaal niet wachten tot eind augustus / begin september (als ik terugkom heb ik meteen hertentamens :') )

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn mooie trailer, maar waarvoor was nou dat 2.5 uur durende event?
Ik lees alleen maar dat er de trailer getoond was en dat een level gedemonstreerd werd. Volgens mij kon niemand echt spelen, of heb ik dat mis?
Ik wil video van dat event en demo zien! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:00:
[...]
@KZ2 trailer;
Het ziet er wel aardig uit :) Ben benieuwd of het ook zo lekker speelt, de impressies van verschillende websites zijn wel goed, maar die hebben het zelf ook niet mogen spelen :( Jammer.
Persoonlijk vind ik het jammer dat men nog geen HD trailer heeft gereleased(geloof me, die is stukken beter). De compressie van het filmpje doet geen goed aan de kleuren en het totale beeld dat je krijgt.
Van mijn part had men een aantal mensen op E3 mogen laten spelen, dat had prima gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Toch maar goed om te wacten dus tot je de trailer ziet ;)

Ik ben absoluut geen FPS fan, maar de animaties, detaillering en het gevoel hiervan... vet.
Afwachten wat de rest van de show wordt, maar zullen we een nederlandse Game of the Show krijgen ?

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:18:
[...]

Persoonlijk vind ik het jammer dat men nog geen HD trailer heeft gereleased(geloof me, die is stukken beter). De compressie van het filmpje doet geen goed aan de kleuren en het totale beeld dat je krijgt.
Van mijn part had men een aantal mensen op E3 mogen laten spelen, dat had prima gekund.
Vanavond 00:00 Nederlandse tijd op PSN volgens IGN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel een HD trailer kunnen downloaden. Op GameSpot staat voor subscibers een HD versie, alleen ik kan 'm niet goed afspelen, m'n PC is daarvoor te traag. :P

Maar een HD versie zal dus erg snel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey kunnen jullie wat Killzone 2 pics hosten op tweakers.net?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

[...]

Ik wil best een keertje langskomen anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Shiver23 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:52:
[...]

Anders ik wel! Die HD trailer is echt fantastisch! :) Het enige minder mooie is de makeup van de platoon leader in die luchtsloep. Die is naar mijn mening wat te donker/zwaar (ben geen guru op dit gebied ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:52:
[...]

Arx schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:09:
[...]

Anders ik wel! Die HD trailer is echt fantastisch! :) Het enige minder mooie is de makeup van de platoon leader in die luchtsloep. Die is naar mijn mening wat te donker/zwaar (ben geen guru op dit gebied ;)).
Die rondleidingen bestaan wel, maar zijn erg zeldzaam. Ik doe dat enkel met familie en mensen die ik al erg lang persoonlijk ken, sorry!
(er wordt natuurlijk wel een NDA getekend, maar áls er iets uitlekt ben ik onrechtstreeks natuurlijk ook verantwoordelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Het is trouwens echt ongeloofelijk maar het lijkt erop dat sony het na de GDC dagen het weer heeft geflikt en sony weer de "coolste" dingen brengen.

Je leest op internet een aantal dingen over PGR en Halo, nergens iets van nintendo maar dat komt morgen wel, maar echt OVERAL staat Killzone op de voorpagina's.

Ik denk dat sony wel wat geleerd heeft van alle PR blunders want op de een of andere manier hebben ze het voor elkaar om de presentatie van MS naar de achtergrond te verschuiven. Nu maar hopen dat ze zelf nog genoeg materiaal hebben voor vanavond.

spannend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun jij een paar screens van Killzone 2 hier plaatsen? Ik zit op werk en kan ze nergens bekijken.. :(
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:23:
[...]

[...]

Die rondleidingen bestaan wel, maar zijn erg zeldzaam. Ik doe dat enkel met familie en mensen die ik al erg lang persoonlijk ken, sorry!
(er wordt natuurlijk wel een NDA getekend, maar áls er iets uitlekt ben ik onrechtstreeks natuurlijk ook verantwoordelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Nintendo persconferentie is over een paar uur al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:34:
Kun jij een paar screens van Killzone 2 hier plaatsen? Ik zit op werk en kan ze nergens bekijken.. :(

[...]
Ik zou ze enkel kunnen hotlinken, maar dat gaat het ook niet lukken als je werkgever bvb de website domeinnamen blokkeert.
(ze zelf hosten ga ik niet doen, heb geen zin in mogelijke problemen met m'n werkgever)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is Killzone 2 HD mensen!

http://www.gametrailers.com/player/21504.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh okay ik kijk ze thuis wel ff dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Wow... Ik ben ook geen FPS fan en ik ga dit spel nooit spelen, maareuh... Bij het zien van deze footage kan ik maar één ding denken en dat is: exit gear of wars, welcome Killezone2.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Laatst online: 22:09
Ik had bij het zien van de HDtrailer al het gevoel te moeten bukken.........das een verdomd goed teken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
zerokill schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:33:
Het is trouwens echt ongeloofelijk maar het lijkt erop dat sony het na de GDC dagen het weer heeft geflikt en sony weer de "coolste" dingen brengen.

Je leest op internet een aantal dingen over PGR en Halo, nergens iets van nintendo maar dat komt morgen wel, maar echt OVERAL staat Killzone op de voorpagina's.

Ik denk dat sony wel wat geleerd heeft van alle PR blunders want op de een of andere manier hebben ze het voor elkaar om de presentatie van MS naar de achtergrond te verschuiven. Nu maar hopen dat ze zelf nog genoeg materiaal hebben voor vanavond.

spannend :D
tja van killzone is nog niets weggegeven, simpel om dus een nog grotere hype te maken. Ik vond de trailer tot halverwege absoluut niet indrukwekkend, misschien komt dat door de low res versie die ik hier kijk op mn werk (en geen geluid). De models vond ik een beetje low res, textures weinig bumpmapping en het neerstorten van dat landingsvoortuig vond ik nogal lelijk. Daarna werd de trailer heel indrukwekkend ondanks low res en geen geluid. Zag eruit als een soort first person gears of war in een grauwe omgeving. Prachtige sfeer, gameplay ziet er nog een beetje standaard uit, maar daar is niets mis mee als het goed is uitgewerkt.

zou een game kunnen zijn om mij over te halen een ps3 te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:46
Weet iemand of sommige fps games een muis gaan ondersteunen op de ps3? Nou kun je er gewoon een muis op aansluiten, en lijkt het mij niet echt moeilijk om dit te implementeren in spellen. (En dit omdat ik niks van aimen bak met een controller)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:15

Polycom

Poes van goud

Ziet er erg goed uit. Ik hoop dat er naast van die grauwe straat omgevingen ook nog andere omgevingen zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig dat mensen denken dat deze game goed wordt, het is van de maker van Killzone 1, een game die matige 7's ontving. En Epic maakt al jaren goeie games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:05:
[...]

tja van killzone is nog niets weggegeven, simpel om dus een nog grotere hype te maken. Ik vond de trailer tot halverwege absoluut niet indrukwekkend, misschien komt dat door de low res versie die ik hier kijk op mn werk (en geen geluid). De models vond ik een beetje low res, textures weinig bumpmapping en het neerstorten van dat landingsvoortuig vond ik nogal lelijk. Daarna werd de trailer heel indrukwekkend ondanks low res en geen geluid. Zag eruit als een soort first person gears of war in een grauwe omgeving. Prachtige sfeer, gameplay ziet er nog een beetje standaard uit, maar daar is niets mis mee als het goed is uitgewerkt.

zou een game kunnen zijn om mij over te halen een ps3 te kopen.
De low-res versie vond ik ook ondermaats(vooral dan de kleuren die niet tot z'n recht komen). Zonder geluid mis je natuurlijk een heel stuk van het gevoel men probeert te creeren. De models zijn in ieder geval zeker niet low res(kan je in de HD versie zien) en bumpmapping wordt ook erg vaak gebruikt(alleen niet op zo'n overdreven manier als in vele games).
Doe me een plezier en check zeker de HD trailer vanavond met geluid :)
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:17:
Grappig dat mensen denken dat deze game goed wordt, het is van de maker van Killzone 1, een game die matige 7's ontving. En Epic maakt al jaren goeie games!
Killzone PSP werd nochtans érg goed ontvangen en de samenstelling van het team is enorm veranderd sinds KZ1. Ik heb ook nogal een uitgesproken mening over de KZ1 gameplay hoor ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Laatst online: 22:09
Verwend jongetje ben je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone PSP was erg goed, ik hoop maar dat KZ2 ook goed word( zoniet een stuk beter :) ) _/-\o_
Hap hap :P

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
[...]

Killzone PSP werd nochtans érg goed ontvangen en de samenstelling van het team is enorm veranderd sinds KZ1. Ik heb ook nogal een uitgesproken mening over de KZ1 gameplay hoor ;)
Ik krijg indruk dat jij voor guerilla werkt :P
mag ik vragen aan welk gedeelte jij meewerkt met deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zerokill schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:27:
[...]

Ik krijg indruk dat jij voor guerilla werkt :P
mag ik vragen aan welk gedeelte jij meewerkt met deze game?
Ik ben daar programmeur (voor gameplay-gerelateerde zaken zoals wapens, HUD en meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

HUD? Dan heb je het rustig voor KZ2 dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch_Baseline schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:31:
[...]

Jo, goed idee! Misschien vanavond effe doen!!!! Check mijn nick!
Zal je vamiddag even toevoegen en ben vanavond wel online naar alle waarschijnlijkheid, mijn PSN id; CyclonusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:45:
HUD? Dan heb je het rustig voor KZ2 dus :D
't Is best heel wat werk hoor(ik ben niet de enige die aan de HUD werkt of gewerkt heeft), omdat heel veel van die code custom-made is: per HUD element is er eigenlijk bijna altijd een ander behavior(bvb wanneer ze wel/niet zichtbaar zijn, hoe ze animeren, etc). Vooral de transities en animaties zijn best wat werk(ook al omdat artists/designers wel eens van mening willen veranderen en je dan hele stukken code opnieuw mag maken :P).
En die HUD is natuurlijk een erg klein stukje van wat ik doe. Ik hou me vooral bezig met wapens en vele gerelateerde zaken.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:54:
[...]

Zal je vamiddag even toevoegen en ben vanavond wel online naar alle waarschijnlijkheid, mijn PSN id; CyclonusNL
Ok cool! Heb dit spel nog niet on-line gespeeld dus moet wel effe uitzoeken enzo. Zitten we dan met z'n 2en in een squad?

Hoop dat ik vanavond tijd heb! Moet namelijk overwerken, maar goed... Als je mij toevoegd kan 't evt altijd nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:30
Hopelijk bevestigen de winkels morgen de ps3 prijs verlaging, dan koop ik er een :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Zoals je aan de trailer kan zien is er een enorm verschil tussen KZ1 en KZ2. Dit is eigenlijk het bewijs voor iets wat ik altijd al dacht. Sony of er flink wat mankrachten en resources tegenaan gegooid om van dit spel een succes te maken. Blijkbaar zagen ze bij sony dat KZ1 veel potentie had, maar dat Guerilla niet direct de beste ontwikkelaar ter wereld was. Dus hebben ze ff een handje toe gestoken, en dat is te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone trailer net in HD gezien. WOW! GG en Sony weten wat ze doen op grafisch gebied. :D

Weet iemand nu trouwens of Sony het gaat compenseren met die prijsverlaging voor de mensen die al een PS3 hebben? In de vorm van een gratis game/controller. Zou wel fijn zijn net zoals toentertijd met de Xbox. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

-RazieL- schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 15:49:
[...]

Zoals je aan de trailer kan zien is er een enorm verschil tussen KZ1 en KZ2. Dit is eigenlijk het bewijs voor iets wat ik altijd al dacht. Sony of er flink wat mankrachten en resources tegenaan gegooid om van dit spel een succes te maken. Blijkbaar zagen ze bij sony dat KZ1 veel potentie had, maar dat Guerilla niet direct de beste ontwikkelaar ter wereld was. Dus hebben ze ff een handje toe gestoken, en dat is te zien.
Zoals Sony in het verleden met veel meer developers heeft gedaan. Volgens mij met name de verdienste van Phil Harisson die echt een neusje heeft voor talent. Zo heeft Sony al de nodige studio's ingelijfd die misschien van tevoren niet het beste van het beste geleverd hebben, maar wel een zeker talent. Mooi recent voorbeeld zijn de makers van Little Big Planet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
[...]

_/-\o_
Net de HD trailer bekeken en die is inderdaad echt stukken beter. Alsof ik naar een heel ander spel zat te kijken in vergelijking met de low-res trailer... , echt verrrrrry nice!
hmmm, nog maar een keertje kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorlopig is MGS4 PS3 exclusief, aldus CVG:
A source has told CVG that , "Kitaue [van Konami] is constantly trying to force Kojima to drop the game's PS3 exclusivity, which Hideo refuses point blank to do. Trust me MGS4 will be a PS3 exclusive for for months at least."
Konami zou graag MGS4 naar de 360 willen halen, maar Kojima wil (voorlopig) niet. Het valt nog te zien wie aan het kortste eind trekt...

In hoeverre dit nieuws is valt te betwijfelen, morgen lezen we vast weer het tegenovergestelde :P

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=167633

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch_Baseline schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 15:18:
[...]

Ok cool! Heb dit spel nog niet on-line gespeeld dus moet wel effe uitzoeken enzo. Zitten we dan met z'n 2en in een squad?

Hoop dat ik vanavond tijd heb! Moet namelijk overwerken, maar goed... Als je mij toevoegd kan 't evt altijd nog!
Heb het spel pas sinds gisteren, alleen even het eerste level doorgelopen en online character uiterlijk aangepast, verder is het voor mij ook nieuw, maar heel moeilijk kan het nooit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Laatst online: 20:30
topic start post kan aangepast worden ;) killzone 2 zal niet meer in september uit komen maar ergens in 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Mclercx schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:17:
topic start post kan aangepast worden ;) killzone 2 zal niet meer in september uit komen maar ergens in 2008.
Check. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Shiver23 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 15:59:
[...]

Zoals Sony in het verleden met veel meer developers heeft gedaan. Volgens mij met name de verdienste van Phil Harisson die echt een neusje heeft voor talent. Zo heeft Sony al de nodige studio's ingelijfd die misschien van tevoren niet het beste van het beste geleverd hebben, maar wel een zeker talent. Mooi recent voorbeeld zijn de makers van Little Big Planet.
Jupz, dat is idd ook een goed voorbeeld. Zou je de makers van LBP, Guerilla Games etc dan 2nd party developers kunnen noemen? Ik hoor alleen maar 1st en 3rd party, maar deze ontwikkelaars vallen wel onder 2nd party lijkt me :P En deze 2nd party devs worden steeds belangrijker in deze tijden van multiplatform-games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Killzone 2 word wel een bruut spel zeg he. _/-\o_

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 11-09 20:18
het is bekent dat geurrilla mensen uit zijn studio de kans bied een rolletje krijgen in hun games.
en nu dacht ik dus aan het begin van de trailer een maatje van mij te zien.
in dat vliegdek schip heb je zoon gast met een petje op. die op zijn wapen slaat omdat die blokkeerd.
die gast lijkt sprekend om iemand die ken en bij geurrilla werkt,

eens even navragen. dat zou wel vet zijn dan is namelijk de eerste die ik neerschiet teamkill hehehe.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
best irritant al die exclusives, geef mij maar een console met halo 3/killzone/blue ray player en xbox live. Het liefst het uiterlijk van een xbox en de temperatuur van een PS3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

DarkShadow schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:53:
best irritant al die exclusives, geef mij maar een console met halo 3/killzone/blue ray player en xbox live. Het liefst het uiterlijk van een xbox en de temperatuur van een PS3 ;)
Hehehe, well eigenlijk zou je dan zowel een Xbox360 en een PS3 moeten hebben. Raar niet hoe beide zoveel op elkaar lijken en toch anders zijn kwa hoe dingen werken. Ik zelf ben tevreden met mijn PS3, het is een stoomtrein die langzamerhand op snelheid komt. Het enige dat me in zo verre tegenvalt is het wachten op content en games de rest is gewoon super!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Zo heb zonet eindelijk het E3 Killzone filmpje thuis kunnen aanschouwen, en DAMN wat ben ik nu vrolijk en enthousiast!
Dit ik had ik eerlijk gezegd niet meer verwacht. Wat komt die game dichtbij zijn target render zeg, buitengewoon!
Motorstorm heeft zijn target render bij lange na niet zo gehaald, en ik was er bang voor dat ook Killzone die kant op zou gaan. Maar onvoorstelbaar zeg, thumbs up voor Sony en Guerilla!
Alleen wordt het wachten nu nog ondraaglijker haha, nu maar hopen op een beta test dit jaar!

Killzone staat weer bovenaan mijn most wanted list! Woeiiiiiiiiiii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Dutchzilla schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:52:

eens even navragen. dat zou wel vet zijn dan is namelijk de eerste die ik neerschiet teamkill hehehe.
LMFAO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
swampy schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 17:01:
[...]

Hehehe, well eigenlijk zou je dan zowel een Xbox360 en een PS3 moeten hebben. Raar niet hoe beide zoveel op elkaar lijken en toch anders zijn kwa hoe dingen werken. Ik zelf ben tevreden met mijn PS3, het is een stoomtrein die langzamerhand op snelheid komt. Het enige dat me in zo verre tegenvalt is het wachten op content en games de rest is gewoon super!
ik ga hem ook wel halen, maar nu nog niet, te duur en ik heb teveel plezier met mn boxje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
FF vraagje tussendoor, heeft er iemand wat web-plek waar ik m'n MKV tooltje kan dumpen ?
(niet groot, je moet eerst ff red-kawa video9 installeren voor de conversie tools die hij aanroept, en er moet nog -veel- aan gebeuren, maar 't is een begin :) )
@Vich, doet Joris nog steeds de muziek trouwens ?

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 19:42
Ik heb nog geen PS3 en geen HD tv. Moet deze beide kopen :P
Hoe werkt de PS3 als media 'center'? Wat kan er allemaal worden afgespeeld via je pc?
En meteen deze maar: weet iemand een goede Full HD tv?

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:17

Ace

Happy Happy Joy Joy

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.