Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 34.766 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ergens nog een actie voor de ps3? Eentje die mij gewoon keiharde korting in euros geeft? Eventueel in combinatie met een spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
zAo schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 13:49:
Voor mij is een demo belangrijk bij bijvoorbeeld racespellen om te kijken het het rijd en hoe de schade er uit ziet bijvoorbeeld.
Demo's zijn gewoon hot en DE manier of je spel bij mensen onder de aandacht te brengen. Schade vind ik een beetje een overrated item bij racegames. Het lijkt wel dat omdat GT het niet had, alle spellen die het wel hebben ineens veel beter zouden zijn. In ieder spel dat ik heb gespeeld heb je geen realtime schade maar meer voorgeprogrammeerde deuken in je blik. Ik reed in Fortza 2 met een vriend split screen en toen haddn we exact dezelfde schade.. was wel een beetje jammer eigenlijk. Natuurlijk is het wel gaaf als je auto reageert op je schade maar dit hebben bijna alle spellen geloof ik.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
De E3 persconferentie van Sony is as woensdag de 11e om 11.30 Sony zal enorm moeten uitpakken en vooral de pers moeten overhalen want deze zijn nog steeds zeer sceptisch over de PS3. De pers had destijds graag ook gezien dat de PS2 op haar bek ging maar gelukkig is dat ongeveer 1 jaar na de launch allemaal nog goed gekomen.

Ik denk dat Vooral games als:

Killzone 2
SOCOM
FF13
White Knight Story
Ratchet and Clank
HOME
Little Big Planet

Potten gaan breken. Daarnaast zit de PS3 community met geknepen billen te wachten op gamepay footage van:

LAIR
Heavenly Sword
God of War 3
Gran Turismo 5
Jak and Daxter game
Metal Gear Solid 4
Devil May Cry
Zone of The Enders 3
Resident Evil 5
Call of Duty 4
Warhawk
GRAW 2
UT3

Deze maand ga ik nog kopen:
The Darkness
Ninja Gaiden is reeds gekocht

Welke games hebben jullie allemaal voor de PS3? Naar welke PS3 game kijk je erg uit op de E3?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Ik heb nu Motorstorm en Rainbow Six Vegas,
Ik denk dat ik The Darkness ga kopen volgende maand, en kijk erg uit naar de volgende spellen

Killzone 2
SOCOM
HOME
Little Big Planet
Gran Turismo 5
Metal Gear Solid 4
Devil May Cry
Call of Duty 4
UT3

Het komt best nog wel goed met de PS3 denk ik :) als ze het online gebeuren maar goed maken. Hoewel dit ook aan de makers van de spellen ligt. Rainbow six had een absolute Online topper kunnen zijn, maar ik vind het online gedeelte 1 van de meest ver%$#%te die ik ooit heb gezien.

Ik wil gewoon een land kiezen, en daarna een room :?

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ja het online gebeuren van rainbow six is erg matig. Heel erg jammer. Ik had gewoon gehoopt op een soort socom like gebeuren (online technisch gesproken). Je kunt inderdaad geen room zoeken, dus alleen op invite meedoen. Je kunt niet laat joinen, dus zit je vaak mee te kijken met anderen totdat de ronde is afgelopen. Erg frustrerend. Ze hadden toch gewoon het socom principe kunnen kopieren... dat was namelijk super!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 22:51

Steffie

Opaque

Volgens de podcast van Kojima prod. komt er tijdens de 20th anniversary party van MG een playable demo van een niet nader te noemen spel. Volgens mij kan dat alleen MGS4 zijn. Verder komt er op de E3 een nieuwe trailer van MGS4 met de Engelstalige voice actors. Misschien dat die demo daar ook ergens achteraf aan een handjevol pers wordt getoond. Nieuws over ZOE3 zou ook leuk zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Steffie op 07-07-2007 20:47 ]

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
swopdark schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 15:34:
Welke games hebben jullie allemaal voor de PS3? Naar welke PS3 game kijk je erg uit op de E3?
Ik kijk heel erg uit naar Uncharted en ben erg nieuwsgierig naar Killzone 2.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

White Knight Story lijkt me de game die uit de schaduwen komt tijdens de E3 en meteen volop gehyped gaat worden. Daarnaast wil ik dat The Darkness snel uitkomt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

DarkShadow schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 11:55:
wow, dat ziet er goed uit. Sfeervoller en groener dan crysis. Het lijkt alleen wel een beetje pre rendered.
Mooi compliment, want het is niet pre rendered :) Ik kijk iig erg uit naar deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Laatst online: 12-09 17:44
Ik geloof de discussie wel/niet prerendered nooit voordat de game uit is...Motorstorm anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Sandyman538 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 18:22:
Ja het online gebeuren van rainbow six is erg matig. Heel erg jammer. Ik had gewoon gehoopt op een soort socom like gebeuren (online technisch gesproken). Je kunt inderdaad geen room zoeken, dus alleen op invite meedoen. Je kunt niet laat joinen, dus zit je vaak mee te kijken met anderen totdat de ronde is afgelopen. Erg frustrerend. Ze hadden toch gewoon het socom principe kunnen kopieren... dat was namelijk super!
de 360 versie is helaas niet veel anders, dus het ligt meer aan de makers van het spel dan aan PSN

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

WaterFire schreef op zondag 08 juli 2007 @ 12:55:
Ik geloof de discussie wel/niet prerendered nooit voordat de game uit is...Motorstorm anyone?
Je moet gewoon wachten tot er gameplay filmpjes zijn. En dan bedoel ik dus een video van iemand die de game echt speelt. Van Uncharted is er al zo'n trailer, het is dus niet pre-rendered. Je kan alleen nog wel hebben dat ze screenshots wat mooier maken, ik herinner me zoiets bijvoorbeeld nog bij Unreal 2. Maar een gameplay trailer is het bewijs dat de graphics "echt" zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
zerokill schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 12:39:
Ik krijg het trouwens niet voor elkaar om van ac3 naar aac te gaan. Als ik foobar gebruik dan begint hij wel maar kapt hij na een paar mb.

Ik heb ook vlc geprobeert om te transcoden maar ik kreeg heel slecht geluid hiermee. Ik denk dat hij de verkeerde boksen had gebruikt want ik hoorde alleen bassen + omgevings geluid en geen stemmen.

Heeft iemand advies om AC3 om te zetten naar AAC? Of kan ik ook een ander formaat gebruiken in mp4?
'k ben nog bezig met een tooltje om alles in een te doen (GOTSent ;) ) maar ondertussen kan je met ffmpeg de volgende cmdline arguments gebruiken:
FFmpeg -i geluid.ac3 -acodec aac -ac 2 -ab 160kb geluid.aac
(en je kan ook gewoon een DTS file opgeven)

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zerokill schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 12:39:
Ik krijg het trouwens niet voor elkaar om van ac3 naar aac te gaan. Als ik foobar gebruik dan begint hij wel maar kapt hij na een paar mb.

Ik heb ook vlc geprobeert om te transcoden maar ik kreeg heel slecht geluid hiermee. Ik denk dat hij de verkeerde boksen had gebruikt want ik hoorde alleen bassen + omgevings geluid en geen stemmen.

Heeft iemand advies om AC3 om te zetten naar AAC? Of kan ik ook een ander formaat gebruiken in mp4?
Probeer dit programma eens
Afbeeldingslocatie: http://www.videohelp.com/toolsimages/super_1_818.jpg

klik hier voor het programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Sentry23 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 19:06:
[...]

'k ben nog bezig met een tooltje om alles in een te doen (GOTSent ;) ) maar ondertussen kan je met ffmpeg de volgende cmdline arguments gebruiken:
FFmpeg -i geluid.ac3 -acodec aac -ac 2 -ab 160kb geluid.aac
(en je kan ook gewoon een DTS file opgeven)
Oke cool. Lukt het beetje met dat tooltje?

Ik gebruik nu even die super geval want het lukte me niet om ffmpeg aac te laten coderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Er is op Bravo een uitzending geweest over Heavenly Sword. Omdat wij die zender niet kunnen ontvangen zal niemand het gezien hebben. Gelukkig is er internet en kun je het hier in goede kwaliteit zien. (divx webplayer vereist)

Doet wat mij betreft mee voor GotY. Heel gaaf gemaakt en qua motioncapturing en acteerwerk mogelijk uniek als het om een computerspel gaat.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Yes het werkt eindelijk :D
Ik transcode de audio nu rechtstreeks uit de mkv ipv eerst te extracten. Ik had namelijk de hele tijd kanalen die wegvielen, of dat het geluid na 20 min stopt. Dat is nu opgelost. Via SUPER transcode ik gewoon de audio naar AAC met mpeg4 en dan volg ik de rest van je uitleg precies. Voor mij werkt het op die manier en kan ik spoelen met (!) 120X. Ik ben tevreden dus :)

ontzettend bedankt voor de hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Hier wat nieuw propaganda materiaal. ;)

Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1005/754594362_43f6776063_b.jpg

Overigens, nu schijnt die PS3 wel $100,- officieel in prijs te zijn gedropped en komt er een nieuw pakketje van 80GB voor $599,- maar daar zit dan wel MotoStorm bij. Zou daar misschen ook de nieuw rumble controller bij zitten? :)

Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1434/757875987_e697ccc09d_b.jpg

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
hmm beetje vreemd dat die PS knop daar zo fel rood is. bij mij is ie gewoon zwart

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:15

S2S

Als er een rumble controller in dat pack zit krijgen wij er dan 1 gratis?
MS heeft dat des tijds ook gedaan met games toen ze de prijs na een paar maanden al naar beneden deden.

Ik voel met toch wel een beetje genaaid anders.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
En geen woord over europa... dat al veel meer betaalt dan de amerikanen. Oh well...

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
En hier het persbericht van http://prnewswire.com/cgi...9-2007/0004621372&EDATE=:
Sony Computer Entertainment America Introduces New 80GB PLAYSTATION(R)3 (PS3(TM)); Announces New Price on Current 60GB Model

80GB System Designed for Today's Connected Gamer, 60GB Price Now $499

FOSTER CITY, Calif., July 9 /PRNewswire/ -- Sony Computer Entertainment
America (SCEA), Inc. today announced a new 80GB model of its
PLAYSTATION(R)3 (PS3(TM)) computer entertainment system. Beginning in
August, the new PS3 model will be available in North America for a
suggested retail price of $599/$659 CND and will be sold with the popular
online-enabled racing game MotorStorm(TM). In conjunction with this news,
the company also announced that effective immediately, the current 60GB PS3
model will be available in North America for $499/$549 CND, or $100 below
the original launch price.
(Photo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20070709/AQM083)
By featuring an expanded hard disk drive (HDD), the new 80GB PS3 is
designed to appeal to the online gaming and entertainment enthusiast,
providing ample storage space to download more games and other
entertainment content from PLAYSTATION(R)Network. There are currently more
than 60 playable games and game-related downloads available through
PLAYSTATION(R)Store, with expanded entertainment content coming soon. The
new model features the million-selling game MotorStorm in the box, allowing
up to 12 players to play online at one time, hitting the dirt in this
visually-arresting, fast-paced racing title.
Throughout the holidays and this fiscal year, more than 120 new first
and third-party software titles will be available for North American PS3
users to enjoy, in addition to the more than 40 software titles currently
available. Key upcoming first-party titles include Folklore(TM), Heavenly
Sword(TM), LAIR, NBA '08, Ratchet & Clank(R) Future: Tools of
Destruction(TM), SingStar(TM), SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation, THE
EYE OF JUDGMENT(TM), Uncharted: Drake's Fortune and Warhawk(TM).
Numerous third-party titles, including several exclusives, will also be
available such as Devil May Cry(R)IV, Dynasty Warriors(R):GUNDAM(R), Grand
Theft Auto IV, Harry Potter and the Order of the Phoenix, Hellboy, Metal
Gear Solid 4 Guns of the Patriots, Ninja Gaiden Sigma(R), SEGA Rally(R)
Revo, Stranglehold(TM), The Darkness, TimeShift(TM), Tom Clancy's Rainbow
Six Vegas and Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter(TM) 2.
Additional games and services will also be available for PS3 system
owners through the PLAYSTATION Network including PlayStation Home, a
state-of-the-art 3D online community that serves as a meeting place for PS3
users around the world, as well as numerous downloadable games including
the highly-anticipated title PAIN.
"As we move into the next phase of PS3, it's important that we continue
to evaluate our product line, offering consumers the technology and
features that meet their growing needs for new forms of media and the way
in which it is delivered," said Jack Tretton, president and CEO of SCEA.
"The introduction of the 80GB PS3, the new pricing for the current 60GB
model, the availability of more than 100 new software titles this fiscal
year and, finally, the expansion of services for PLAYSTATION Network, will
provide even more options for users and will help bring new consumers into
the PS3 fold."
Both the 80GB and 60GB PS3 models come standard with Cell Broadband
Engine(TM) (Cell/B.E.), Blu-ray Disc(TM) (BD) player, built-in HDD, 1080p
high-definition output, Wi-Fi connectivity and SIXAXIS(TM) wireless
controller.
About Sony Computer Entertainment America Inc.
Sony Computer Entertainment America Inc. continues to redefine the
entertainment lifestyle with its PlayStation(R) and PS one(R) game console,
the PlayStation(R)2 computer entertainment system, the PSP(R)
(PlayStation(R)Portable) mobile entertainment system, the ground-breaking
PLAYSTATION(R)3 (PS3(TM)) computer entertainment system and its online and
network services the PLAYSTATION(R)Network and PLAYSTATION(R)Store.
Recognized as the undisputed industry leader, Sony Computer
Entertainment America Inc. markets the PlayStation family of products and
develops, publishes, markets and distributes software for the PS one game
console, the PlayStation 2 computer entertainment system and the PSP system
for the North American market. Based in Foster City, Calif. Sony Computer
Entertainment America Inc. serves as headquarters for all North American
operations and is a wholly owned subsidiary of Sony Computer Entertainment
Inc.
Visit us on the Web at http://www.us.playstation.com
"PlayStation", "PLAYSTATION", "PSP," "PS one" are registered trademarks
and "PS3", "Cell Broadband Engine" and "SIXAXIS" are trademarks of Sony
Computer Entertainment Inc.

SOURCE Sony Computer Entertainment America, Inc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Phusebox schreef op maandag 09 juli 2007 @ 08:52:
hmm beetje vreemd dat die PS knop daar zo fel rood is. bij mij is ie gewoon zwart
Amerikaanse controllers hebben een rood lampje in de PS-knop. Vraag me niet waarom ze dat in Europa er niet in gedaan hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 10:52:
Mensen, ik heb gisteren voor het eerst Rainbow Six: Vegas gespeeld, het valt me op dat het beeld behoorlijk wazig is (blur) en de rest van de details zijn vrij kartellig in vergelijking met bijvoorbeeld Resistance. Op de achterkant van de box staat 720p of 1080i maar mijn scherm blijft maar op 1080p staan..is dit normaal?
Ja klopt heb ik ook. Je moet het spel spelen op 720p. 1080i schijnt er idd niet mooier op te worden. Ik heb mijn PS3 dan ook ingesteld geen gebruik te maken van 1080i. Echter, ondanks deze settings geeft mijn scherm wel 1080 aan...

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm ze hebben de officiele aankondiging dus niet bewaard voor E3. Dat betekend dus dat ze daar nog meer groot nieuws gaan aankondigen wat we dus niet al weten :D
Ik hoop wel dat Sony nu iets gaat doen voor alle mensen die de volle prijs betaald hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:53
Ik denk dat ze vooral gaan proberen nieuwe kopers aan te trekken en dat ze pas in de tweede plaats de mensen die al een ps3 gekocht hebben tevreden willen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-10-2022
Vraagje,

Heeft het zin om een ps3 uit de VS naar Europa te halen. Ik heb gehoord dat de PS3 regio vrij is. Omdat de dollar gunstig is kan jeje voordeel ermee doen.
Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Alleen PS3 games zijn regiovrij. BR, PS2-games, DVD's niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
EfBe schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 13:43:
[...]

Ik liep ook altijd te gillen dat er meer demos moesten komen. Maar als ik nu kijk hoeveel ik die demos die er zijn gespeeld heb, dan is dat echt bar weinig. het punt is dat je kunt er wel tijd in steken maar bv bij een spel waar je wat langer mee bezig bent zoals ninja gaiden, dan ben je net een beetje in het verhaal en dan is die demo op. Het enige wat je er wellicht aan hebt is om te kijken of de game er wat uitziet oid, maar dat is vaak ook maar erg betrekkelijk, want die demos zijn steevast niet representatief (zie bv motorstorm demo)
Ik had een vraagje mbt die Motorstorm demo; wat is er niet representatief aan de demo?
Ik zit zelf in dubio om deze zomer al een ps3 aan te schaffen, maar het enige spel wat ik heb gespeeld is de demo van motorstom en eerlijk gezegd heb ik geen goed gevoel als ik die demo speel; het lijkt gewoon niet vloeiend te lopen en qua frames af en toe weg te zakken (gespeeld op demo PS3 @ Mediamarkt Adam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 10:44:
Hm ze hebben de officiele aankondiging dus niet bewaard voor E3. Dat betekend dus dat ze daar nog meer groot nieuws gaan aankondigen wat we dus niet al weten :D
Ik hoop wel dat Sony nu iets gaat doen voor alle mensen die de volle prijs betaald hebben...
Dit soort aankondingen zijn meestal juist voor een grote beurs.

Op deze manier raken meer mensen geinteresseerd, en die kunnen dan mooi meteen de nieuwe dingen bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 18:56
Sqall wat moet sony volgens jou gaan doen dan? 100euro retour sturen op je rekening? D8 het niet.

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

PeterMCSE schreef op maandag 09 juli 2007 @ 12:34:
Sqall wat moet sony volgens jou gaan doen dan? 100euro retour sturen op je rekening? D8 het niet.
Niks moet :)

Toen Microsoft de prijs van de Xbox 1 in de EU verlaagde, kreeg iedereen die er 1 had gekocht voor de daling, 2 games (naar keuze) en een Controller opgestuurd. Was best netjes.

Deze daling was echter relatief kort op de launch. (EDIT: Anderhalve maand na launch)

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 09-07-2007 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:05
Volgens mij gaf MS een gratis controller en een game aan de early adopters van de originele Xbox toen die binnen een paar maanden fors in prijs zakte.

Edit: Te laat....

[ Voor 6% gewijzigd door Dr. Strangelove op 09-07-2007 12:38 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeterMCSE schreef op maandag 09 juli 2007 @ 12:34:
Misschien een gratis game of film. Of een aantal gratis PSN games.
MS heeft ook zoiets gedaan.

De launch en de prijsdaling ligt in Europa ook 'maar' 3 a 4 maanden van elkaar.
Sony Europe heeft gezegd dat ze a.s. donderdag een aankondiging doen over de prijsverlaging in Europa, dus we zullen zien...
Zie http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=26501

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2007 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:45
Ik wil nu eigenlijk ook een playstation 3 aan gaan schaffen, denk alleen dat het verstandig is om sowieso even tot donderdag te wachten.. alhoewel ik niet verwacht dat de playstation 3 met meer dan 100euro in prijs verlaagd zal worden.

Mijn vraag is dan ook: Weet iemand nog een winkel waar de ps3 voor 499 wordt verkocht? Zag dat ik een aantal acties heb misgelopen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Skoelat schreef op maandag 09 juli 2007 @ 11:23:
Vraagje,

Heeft het zin om een ps3 uit de VS naar Europa te halen. Ik heb gehoord dat de PS3 regio vrij is. Omdat de dollar gunstig is kan jeje voordeel ermee doen.
Iemand ervaring?
Vriend van me is net uit de states en heeft een gamepad en virtua tennis meegenomen. Kosten: Omgerekend € 80,45 (incl tax e.d.)

Gelijk even kijken of mijn PS3 knopje idd rood is!!! :)

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Als je nu naar de prijs kijkt:

500 euro voor een PS3 met ingebouwde Blu-Ray drive en 60 gig HDD dan kan je niks anders zeggen dan dat het een mooie prijs is voor het pakketje hardware en [plzier dat je voorgeschoteld krijgt. En met de games komt het ook helemaal goed getuige de steeds beter wordende multiplatformers en exclusives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Neophyte_NL schreef op maandag 09 juli 2007 @ 12:13:
[...]

Ik had een vraagje mbt die Motorstorm demo; wat is er niet representatief aan de demo?
Ik zit zelf in dubio om deze zomer al een ps3 aan te schaffen, maar het enige spel wat ik heb gespeeld is de demo van motorstom en eerlijk gezegd heb ik geen goed gevoel als ik die demo speel; het lijkt gewoon niet vloeiend te lopen en qua frames af en toe weg te zakken (gespeeld op demo PS3 @ Mediamarkt Adam)
Ik heb de demo nooit gespeeld, maar heb het spel wel. Speel hem op 720p en draait als een tiet! Nooit echt last van Framedrops ofzo. Moet zeggen dat ik dit spel wel een van de mooiste vind die ik heb gezien! Trouwens, speelde laats de demo van GT IV in de mediamarkt Alphen. Zag er ook wel vet uit! Vroeg hoe ze er aan kwamen... Blijkt dat er speciaal een Playstation mannetje langskomt die allerlei demo's e.d. installeert! Volgens mij is deze demo nog niet te downen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Laatst online: 23-12-2015
zerokill schreef op zondag 08 juli 2007 @ 22:40:
Yes het werkt eindelijk :D
Ik transcode de audio nu rechtstreeks uit de mkv ipv eerst te extracten. Ik had namelijk de hele tijd kanalen die wegvielen, of dat het geluid na 20 min stopt. Dat is nu opgelost. Via SUPER transcode ik gewoon de audio naar AAC met mpeg4 en dan volg ik de rest van je uitleg precies. Voor mij werkt het op die manier en kan ik spoelen met (!) 120X. Ik ben tevreden dus :)

ontzettend bedankt voor de hulp :)
Werken geconverte MKV's die groter dan 4GB zijn wel bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
swopdark schreef op maandag 09 juli 2007 @ 13:54:
Als je nu naar de prijs kijkt:

500 euro voor een PS3 met ingebouwde Blu-Ray drive en 60 gig HDD dan kan je niks anders zeggen dan dat het een mooie prijs is voor het pakketje hardware en [plzier dat je voorgeschoteld krijgt. En met de games komt het ook helemaal goed getuige de steeds beter wordende multiplatformers en exclusives.
Kun je mij misschien ook vertellen waar de ps3 dan voor 500 euro te verkrijgen valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Dutch_Baseline schreef op maandag 09 juli 2007 @ 13:57:
[...]

Ik heb de demo nooit gespeeld, maar heb het spel wel. Speel hem op 720p en draait als een tiet! Nooit echt last van Framedrops ofzo. Moet zeggen dat ik dit spel wel een van de mooiste vind die ik heb gezien! Trouwens, speelde laats de demo van GT IV in de mediamarkt Alphen. Zag er ook wel vet uit! Vroeg hoe ze er aan kwamen... Blijkt dat er speciaal een Playstation mannetje langskomt die allerlei demo's e.d. installeert! Volgens mij is deze demo nog niet te downen, toch?
ik neem aan dat je GT:HD bedoelt en die kan je gewoon uit de ps store downloaden.
tex5 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 14:19:
[...]

Werken geconverte MKV's die groter dan 4GB zijn wel bij jou?
sorry kan ik niet testen want ik heb alleen mkv's van 1gig. Week geleden per ongeluk Casino Royale verwijdert die 8gig was dus sorry ik kan het niet uit proberen. Het werkt waarschijnlijk sowieso niet aangezien de hdd FAT32 is.

[ Voor 23% gewijzigd door zerokill op 09-07-2007 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mclercx schreef op maandag 09 juli 2007 @ 14:25:
[...]

Kun je mij misschien ook vertellen waar de ps3 dan voor 500 euro te verkrijgen valt?
Nog even wachten....lees net op nu.nl dat hij in USA 376 euro (500 dollar) gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark9534
  • Laatst online: 04-09 00:29

mark9534

Ondertitel ?

Heeft iemand het Logitech G25 stuurtje voor de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 15:22:
[...]

Nog even wachten....lees net op nu.nl dat hij in USA 376 euro (500 dollar) gaat kosten.
Mja, als het goed is worden a.s. donderdag de plannen voor .eu onthuld. Maargoed als er nu weer ergens een winkel is waar je 'm mee kan nemen voor 500 euro, dan koop ik hem daar, aangezien ik niet verwacht dat ze met een prijsverlaging van 100+ euro zullen komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
zerokill schreef op maandag 09 juli 2007 @ 15:13:
[...]
sorry kan ik niet testen want ik heb alleen mkv's van 1gig. Week geleden per ongeluk Casino Royale verwijdert die 8gig was dus sorry ik kan het niet uit proberen. Het werkt waarschijnlijk sowieso niet aangezien de hdd FAT32 is.
Wat ik heb gemerkt is dat mp4's groter dan 4GB niet werken. Op de HD niet en ook niet streaming via Tversity. TS files groter dan 4GB werken perfekt via Tversity ( die de PS3 dan native afspeelt, dus niet getranscode worden door Tversity ). TS files > 4GB niet getest vanaf de HD van de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Laatst online: 09:00
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 15:22:
[...]

Die vergelijking kan je eigenlijk nooit maken. prijs in dollars = prijs in euros klopt vaak beter.

Dit heeft te maken met het feit dat in de VS de prijzen excl. "btw" zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TS files > 4GB niet getest vanaf de HD van de PS3.
Kun je die op je HD kwijt dan?

Hoe zit het met het streamen van VOB bestanden, is daar ook een goede oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huibert_d
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 18:08
tex5 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 15:48:
[...]
TS files > 4GB niet getest vanaf de HD van de PS3.
Dat gaat niet werken. fat ondersteund geen files groter dan 4gig(-2 bytes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huibert_d
SiErRa schreef op maandag 09 juli 2007 @ 16:20:
[...]

Die vergelijking kan je eigenlijk nooit maken. prijs in dollars = prijs in euros klopt vaak beter.

Dit heeft te maken met het feit dat in de VS de prijzen excl. "btw" zijn.
Zelfs dan nog kom je uit rond de 450 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 13:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

huibert_d schreef op maandag 09 juli 2007 @ 16:30:
[...]

Ja maar de PS3 kost daar nu toch ook 600 dollar? En wij betalen daar 600 euro voor. Ga er dus maar vanuit mocht er een prijsdaling inzitten richting de 500 dollar, dat wij zo'n 500 euro gaan betalen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
zerokill schreef op zondag 08 juli 2007 @ 20:46:
[...]

Oke cool. Lukt het beetje met dat tooltje?

Ik gebruik nu even die super geval want het lukte me niet om ffmpeg aac te laten coderen.
Er zitten nog wat rare zaken in het aanpassen van de header van 5.1 naar 4.1.. alles lijkt naar behoren te gaan, maar soms klapt mp4box er uit. (ah. .bugje heb ik al gevonden)
Verder is het nog heel erg barebones: hij pakt gewoon de eerste 2 streams, en verder zijn er nog geen opties te zetten, checkt of't ac3, dts of h264 is, doet een extract, conversie naar aac voor audio, header check en aanpassen, en dan een remux naar mp4.
't duurt dus ietsje langer dan dit weekeinde, maar het komt.. einde deze week zal ik wel een beta release doen.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

huibert_d schreef op maandag 09 juli 2007 @ 16:30:
[...]

Je punt is?
In China is de rijst ook goedkoper dan hier. Moeten we dan hier dan om dezelfde prijs vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ondanks de hogere prijs is de ps3 voor ons waarschijnlijk zelfs goedkoper wanneer je het vergelijkt met het gemiddeld inkomen van ons land. Dus eigenlijk moeten wij niet zeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huibert_d
Sandyman538 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 16:37:
[...]

Ja maar de PS3 kost daar nu toch ook 600 dollar? En wij betalen daar 600 euro voor. Ga er dus maar vanuit mocht er een prijsdaling inzitten richting de 500 dollar, dat wij zo'n 500 euro gaan betalen.
Ik begrijp wel dat de NL consument 500 eu gaat betalen. Alleen zijn beredenering klopt niet dat het door de ex btw pricing komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 18:13

S1W

Iemand die hier audio streamt met Tversity en waarbij het opbouwen van de directory's ook zo lang duurt? Bij mij zit tussen de nummers ook zo een pauze van 5-10 secondes voordat het volgende nummer begint, iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier een programma om avi's/mkv's om te zetten, zodat ze afgespeeld kunnen worden op de ps3. Word er gek van >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Laatst online: 09:00
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 18:24:
Heeft iemand hier een programma om avi's/mkv's om te zetten, zodat ze afgespeeld kunnen worden op de ps3. Word er gek van >:).
Als je dit topic of het "PS3 als mediacenter" topic zou doorlezen kan je er vanalles over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
zie pagine 6 van dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
zerokill schreef op maandag 09 juli 2007 @ 15:13:
[...]

ik neem aan dat je GT:HD bedoelt en die kan je gewoon uit de ps store downloaden.

[...]

Hmz... alleen filmpje toch?? Of uit de Amerikaanse store bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Skoelat schreef op maandag 09 juli 2007 @ 11:23:
Vraagje,

Iemand ervaring?
Zit nu Virtua Tennis 3 uit de states te spelen met een controller, ook uit de states! Werkt perfect!!! Ohja trouwens... Geen rood lampje onder de PS3 knop.... (Was even sprake dat de PS3 knop op de controller in Amerika een rood lampje had, maar is dus niet zo!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 04-09 15:58
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 12:49:
[...]

Misschien een gratis game of film. Of een aantal gratis PSN games.
MS heeft ook zoiets gedaan.

De launch en de prijsdaling ligt in Europa ook 'maar' 3 a 4 maanden van elkaar.
Sony Europe heeft gezegd dat ze a.s. donderdag een aankondiging doen over de prijsverlaging in Europa, dus we zullen zien...
Zie http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=26501
Het prijsverval van de originele Xbox was dermate dramatisch dat MS min of meer verplicht was om de 1e Xbox-kopers met een compensatie tegemoet te komen.

479€ (Launch Price (March 14, 2002)
299€ (Launch Price (April 26, 2002)

In minder dan anderhalve maand 180 euro van de prijs af, da's nog 'ns andere koek. Overigens is 100 euro prijsverval in minder dan 4 maanden ook pittig, zo snel had ik het ook niet verwacht en ik ging er al uit van uit dat de PS3 relatief snel in waarde zou verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Iemand RTL Z gezien toevallig? Ze hebben verslaglegging gedaan over de PS3 prijsdaling. Maar wat ze ook laten zien is een nieuwe controller in hun reportage.

http://www.ps3focus.nl/v3/videos/speler.php?id=188

Dit is toch echt een nieuwe controller! :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Arx schreef op maandag 09 juli 2007 @ 21:22:
Iemand RTL Z gezien toevallig? Ze hebben verslaglegging gedaan over de PS3 prijsdaling. Maar wat ze ook laten zien is een nieuwe controller in hun reportage.

Ik weet het niet. De Devkit's hadden namelijk ook een rode LED.

Morgen weten we meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Dutch_Baseline schreef op maandag 09 juli 2007 @ 20:47:
[...]

Hmz... alleen filmpje toch?? Of uit de Amerikaanse store bedoel je?
euh de GTHD is een "volledig spel", 8 auto's en 1 track en natuurlijk een online leaderboard....

Het enige ECHTE gratis spel dat de ps3 op dit moment biedt. Wii heeft Wiisports PS3 heeft GTHD. Staat gewoon in elke PSN store. Ook de nederlandse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
zerokill schreef op maandag 09 juli 2007 @ 22:09:
euh de GTHD is een "volledig spel", 8 auto's en 1 track en natuurlijk een online leaderboard....
en het roeleert!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
zerokill schreef op maandag 09 juli 2007 @ 22:09:
[...]

Het enige ECHTE gratis spel dat de ps3 op dit moment biedt. Wii heeft Wiisports PS3 heeft GTHD. Staat gewoon in elke PSN store. Ook de nederlandse.
Huh? Hmz... ok, beetje scheel zeker??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 15:06

Exirion

Gadgetfetisjist

En voor twee tientjes koop je GT4 om je mee te vermaken totdat GT5 komt :9

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Ik ben benieuwd wat de maand statestieken zullen zijn voor Amerika naar de prijsverlaging. Kijk eens wie er op nummer 1 staat bij Amazon in categorie videogames? Hint: het is niet de Wii. ;)

http://www.amazon.com/gp/..._vg_1/002-6993570-3963220

Nog meer goed nieuws: http://www.ps3fanboy.com/...p-in-sales-at-amazon-com/

Ben alleen nog skeptisch of wij Europeanen deze prijsverlaging zullen krijgen. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Arx op 10-07-2007 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Arx schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 08:51:
Ik ben benieuwd wat de maand statestieken zullen zijn voor Amerika naar de prijsverlaging. Kijk eens wie er op nummer 1 staat bij Amazon in categorie videogames? Hint: het is niet de Wii. ;)

Ben alleen nog skeptisch of wij Europeanen deze prijsverlaging zullen krijgen. :)
Details: de Wii is niet in stock, dus dat kan de lagere positie verklaren.
En kijk eens naar de six-axis. Ook een rood lampje..... Iedereen die maar speculeert over het rode lampje=nieuwe controller. Dit is gewoon de persfoto van een sixaxis die dus blijkbaar ook op de 80GB doos staat. Kunnen we daarover ook weer rustig slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Even a whole other sidetrack nemen... weet iemand of je de PS3 gewoon tax free kunt kopen op Schiphol? Eind augustus kom ik terug naar NL, en als ik em dan tax free kan kopen zou het wel prettig zijn, maar aangezien ik zoiets nog nooit gedaan heb vraag ik het hier maar even :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Laatst online: 09:48
Ik wilde vorig jaar ook zoiets doen met een psp, maar in de electronicashop daar, zijn de prijzen vergelijkbaar, zoniet duurder dan die in gewone winkels.
Ik zou even wachten wat Sony donderdag te melden heeft mbt een prijsverlaging en anders de winkels bij jouw in de buurt in de gaten houden, met name de MM wil nog wel eens de prijs naar beneden gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Eind augustus is sowieso later dan die 8 dagen dus dat zal geen probleem worden ;)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Arx schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 08:51:

Als Sony merkt dat door een prijsverlaging van 100 dollar hun console blijkbaar op nummer 1 krijgen in de verkoop dan zullen ze die lijn ook wel doortrekken naar hier hoor.

Ik ben gewoon blij dat ik hem nog niet gekocht heb en met deze berichtgevingen wacht ik zeker de zomer af.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Laatst online: 09:48
Als ik mij niet vergis is het toch vooral de Amerikaanse markt waar de ps3 het aflegt tegen de 360 en daar het meeste te winnen valt. Ik moet het nog zien of die prijsvelaging ook hier per direct wordt doorgevoerd. Helemaal aangezien Europa meestal als het stiefkind van de consolemarkt wordt gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:44
DarthDavy schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 10:40:
[...]

Ik ben gewoon blij dat ik hem nog niet gekocht heb en met deze berichtgevingen wacht ik zeker de zomer af.
Mooi voor jou dat je het geduld kunt opbrengen....ik ben blij dat ik de ps3 met de release heb gekocht voor 600 euro. Heeft me al heel wat plezier opgeleverd, en dat is die 100 euro dik waard.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Eerste ingame screenshot van Killzone:

Afbeeldingslocatie: http://images.usatoday.com/tech/_photos/2007/07/10/killzonex-large.jpg

Ook al bevestigd als zijnde origineel door Guerrilla:
Yup guys, it is real. It is a little bit early, but it is 100% in-game.

Seb Downie - QA Manager - Guerrilla Games
Bron: Playstation boards

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 20:04
Arx schreef op maandag 09 juli 2007 @ 21:22:

Dat rode lampje zat er wel in tijdens de launch in de USA. Ik dacht dat ik dat op meerdere sites had gelezen. Deze was om nog steeds onverklaarbare redenen niet terug te vinden in de europese controller.

Het kan zijn dat het knipperen van het lampje betekend dat de controller rumbled (dus de langverwachte nieuwe contoller), of dat het gewoon betekend dat de batterij op is. Dit laatste lijkt me een stuk aannemelijker aangezien het lampje een vaste volgorde heeft (even lang aan en dan weer even lang uit), in de VS het lampje idd ging knipperen als de batt op was en aangezien deze nieuwe controller nog zeer geheim is gebleven en ik niet verwacht dat RTL dan opeens beelden hiervan zou hebben 8)7

Imho is dit dus gewoon de normale launch controller van de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Debug heeft rode lampje bij het opladen. Wat een gedoe om een lampje. Dat filmpje is volgens mij gewoon een demo-filmpje van Sony zelf. Misschien wel een prototype waar het rode lampje altijd nog werkte. Het zou heel goed kunnen dat er een nieuwe sixaxis komt, maar ik geloof absoluut niet dat het rode lampje er ook maar iets mee te maken heeft. massahysterie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
floffert schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:16:
[...]

Dat rode lampje zat er wel in tijdens de launch in de USA. Ik dacht dat ik dat op meerdere sites had gelezen. Deze was om nog steeds onverklaarbare redenen niet terug te vinden in de europese controller.

Het kan zijn dat het knipperen van het lampje betekend dat de controller rumbled (dus de langverwachte nieuwe contoller), of dat het gewoon betekend dat de batterij op is. Dit laatste lijkt me een stuk aannemelijker aangezien het lampje een vaste volgorde heeft (even lang aan en dan weer even lang uit), in de VS het lampje idd ging knipperen als de batt op was en aangezien deze nieuwe controller nog zeer geheim is gebleven en ik niet verwacht dat RTL dan opeens beelden hiervan zou hebben 8)7

Imho is dit dus gewoon de normale launch controller van de VS.
Ik heb sinds gisteren een extra controler voor de PS3. Vriend van me heeft dat ding van't meegenomen uit Amerika. Wat denk je? Geen lampje... Wanneer zou die aan moeten dan? Als de accu leeg is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Afbeeldingslocatie: http://images.usatoday.com/tech/_photos/2007/07/10/killzonex-large.jpg

Killzone 2??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
ja.
http://threespeech.com/blog/?p=465
Afbeeldingslocatie: http://www.threespeech.com/blog/wp-content/uploads/2007/01/Killzone2_screenshot_1.jpg

b.t.w de single click MKV-MP4 conversie tool begint lekker te lopen, en ik zal morgen wel een pre-beta-beta release doen. (duurt zo ongeveer 10-15 minuten, afhankelijk van je disk vooral.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 20:04
Dutch_Baseline schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:27:
[...]

Ik heb sinds gisteren een extra controler voor de PS3. Vriend van me heeft dat ding van't meegenomen uit Amerika. Wat denk je? Geen lampje... Wanneer zou die aan moeten dan? Als de accu leeg is???
Hmmz, ok ik zit net een beetje na te zoeken. Blijkt dat de led net voor de release is geschrapt en dat alleen developers (die de controller dus al langer in bezit hadden) zo'n led in hun controller hebben zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

floffert schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:46:
[...]

Hmmz, ok ik zit net een beetje na te zoeken. Blijkt dat de led net voor de release is geschrapt en dat alleen developers (die de controller dus al langer in bezit hadden) zo'n led in hun controller hebben zitten.
Dat zeg ik: debug :)

En nogal veel karteltjes op die screen. Schaduw is ook nogal lage resolutie. Mhoi, morgen maar zien wat het wordt.

[ Voor 14% gewijzigd door Shiver23 op 10-07-2007 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ziet er wel erg lelijk uit, stalker is nog mooier. Ik neem aan dat ze hier nog wel aan gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde net zeggen, vergroot ziet het er niet echt geweldig uit... Ben reuze benieuwd naar morgen...
Ikzelf kijk toch het meeste uit naar MGS4.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2007 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepigno
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-07 17:18
Over Metal Gear Solid gesproken, ik zeg de deal is al rond met Microsoft ;)

Konami reckons the USD 100 price cut won't significantly improve sales of the PS3, and as a result the upcoming Metal Gear Solid 4 game may not remain exclusive to the format, GamesIndustry.biz is reporting.

"I wonder if Sony can win back user support by the price cut of just USD 100," said Kazumi Kitaue, head of Konami's North American and European operations, speaking to Reuters.

"I don't expect a substantial impact... With $500, you can buy a personal computer," he said.

Although the latest title in Konami's leading action franchise Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots is currently a PlayStation 3 exclusive, Kitaue indicated that the company may consider releasing it on other formats to help recoup development costs.

Advertisement
"Since Metal Gear was born on the PlayStation, we would like to keep it a PlayStation game. But we might have to take some steps," he said.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=79306

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het er eerlijk gezegd ontzettend slecht uitzien. Als dit het spel is dat dat CGI filmpje van twee jaar geleden moet evenaren, dan hebben ze echt nog een hele hoop werk gedaan. Maar goed, we weten toch allemaal dat ze dat niet gaat lukken. Niet in de laatste plaats omdat ze voor dat rot ding van een PS3 moeten ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Pepigno schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:59:
Directie van Konami is al lange tijd druk aan het uitoefenen op Koyima om MGS4 ook naar de 360 te krijgen. Koyima heeft echter altijd gezegd dat hij alleen games specifiek voor één platform maakt. Benieuwd wie aan het langste eind trekt. Als de directie van Konami hun zin krijgt lijkt mij dat een andere partij de PS3-versie gaat porten naar 360. En wat de kwaliteit dan wordt is natuurlijk afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal me eerlijk gezegd weinig uitmaken of MGS4 voor de 360 uit komt, maar ik wil niet dat het ten koste gaat van de PS3 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Pepigno schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:59:

Konami reckons the USD 100 price cut won't significantly improve sales of the PS3, and as a result the upcoming Metal Gear Solid 4 game may not remain exclusive to the format, GamesIndustry.biz is reporting.

"I wonder if Sony can win back user support by the price cut of just USD 100," said Kazumi Kitaue, head of Konami's North American and European operations, speaking to Reuters.

"I don't expect a substantial impact... With $500, you can buy a personal computer," he said.

Although the latest title in Konami's leading action franchise Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots is currently a PlayStation 3 exclusive, Kitaue indicated that the company may consider releasing it on other formats to help recoup development costs.

Advertisement
"Since Metal Gear was born on the PlayStation, we would like to keep it a PlayStation game. But we might have to take some steps," he said.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=79306
En HOP, het gezeik begint weer van voren af aan... En dat terwijl die konami stropdas geen woord rept over exclusiviteit mbt MGS4. Hij heeft het alleen maar over de PS3 prijs...

(edit)Oh nee, hij heeft nog een leugen aan het eind... Metal gear is niet geboren op de PS, maar op de MSX.

[ Voor 4% gewijzigd door EfBe op 10-07-2007 15:27 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

zwembroek schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 11:46:
[...]

Mooi voor jou dat je het geduld kunt opbrengen....ik ben blij dat ik de ps3 met de release heb gekocht voor 600 euro. Heeft me al heel wat plezier opgeleverd, en dat is die 100 euro dik waard.
Ah, het helpt vooral omdat de huidige games in de winkel voor de PS3 me niet echt interesseren. Enkel Oblivion, maar jah, die heb ik op PC.

Het gaat mij vooral over de BD speler.

Ik heb 7 jaar geleden de PS2 bij de launch gekocht en ook geen spijt van gehad, maar nu kan ik het blijkbaar niet opbrengen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
EfBe schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:22:
[...]

En HOP, het gezeik begint weer van voren af aan... En dat terwijl die konami stropdas geen woord rept over exclusiviteit mbt MGS4. Hij heeft het alleen maar over de PS3 prijs...

(edit)Oh nee, hij heeft nog een leugen aan het eind... Metal gear is niet geboren op de PS, maar op de MSX.
ach dat ze idd niet reppen over de exclusiviteit van MGS4 heeft bij mij altijd al argwaan gewekt. MGS4 komt naar de xbox, die laatste opmerking is haast een bevestiging. Misschien komt de release wat later, maar komen gaat tie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
DarthDavy schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:34:
[...]

Ah, het helpt vooral omdat de huidige games in de winkel voor de PS3 me niet echt interesseren. Enkel Oblivion, maar jah, die heb ik op PC.

Het gaat mij vooral over de BD speler.

Ik heb 7 jaar geleden de PS2 bij de launch gekocht en ook geen spijt van gehad, maar nu kan ik het blijkbaar niet opbrengen.
ik zou een console nooit kopen als die me niet aansprak qua games. Al heeft hij nog zulke vette exclusives in de line up zitten, dan koop ik hem wel zodra de games uit zijn, ben je vaak nog goedkoper uit ook. De xbox360 heb ik ook pas gekocht toen GoW uitkwam, daarna nooit spijt van het apparaat gehad. De launchgames vond ik alleen nix. Met de orginele xbox had je tenminste nog halo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:51:
Ik wilde net zeggen, vergroot ziet het er niet echt geweldig uit... Ben reuze benieuwd naar morgen...
Ikzelf kijk toch het meeste uit naar MGS4.
Dat is meestal als je plaatjes vergroot :9

De textures zien er wel low-detail uit, de belichting is dan wel weer mooi. Maar even wachten op een gameplay trailer die we hopelijk deze week te zien krijgen. Dat geeft ten minste een goed beeld van de game.
EfBe schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:22:
[...]

Fout! Hij zegt dat metal gear solid is geboren op de playstation. En dat klopt wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 16:48:
[...]

Dat is meestal als je plaatjes vergroot :9
Ik bedoelde dan ook een grotere versie van het plaatje.
Ik lees trouwens wel dat de grotere versie mogelijk ge-upscaled is en dat ie er daarom niet zo mooi uit ziet...
Andere dingen die ik heb gelezen:
Guerrillia zou deze screenshot opzettelijk lelijk hebben gemaakt om tijdens het event meer indruk te maken. Er zou met Photoshop aan geknoeid zijn, etc. Ach we zien morgen wel.
Mocht deze screenshot echt zijn vraag ik me af waarom ze nou deze actie gedaan hebben. 2 jaar lang niks van je later horen en een dag van tevoren dit naar buiten brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:06:
[...]

Ik lees trouwens wel dat de grotere versie mogelijk ge-upscaled is en dat ie er daarom niet zo mooi uit ziet...
Ja, dat bedoel ik dus ook.

En wat betreft het verlagen van de verwachtingen, could be true. Ik wacht iig op de 1e gameplay trailer, screens zeggen niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 11-09 20:18
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:06:
[...]

Andere dingen die ik heb gelezen:
Guerrillia zou deze screenshot opzettelijk lelijk hebben gemaakt om tijdens het event meer indruk te maken. Er zou met Photoshop aan geknoeid zijn, etc. Ach we zien morgen wel.
Mocht deze screenshot echt zijn vraag ik me af waarom ze nou deze actie gedaan hebben. 2 jaar lang niks van je later horen en een dag van tevoren dit naar buiten brengen...
ik hoor hele andere dingen over deze screen.
ik ga zo iemand mailen uit het guirrilla kamp om te vragen of hij wel echt is.
al die updates ineens dat het bevestigd is.
van guirrilla weten we dat ze niet snel spreken.
en al helemaal de baas niet.

ik kan namelijk zelf ook een berichtje maken.

yes we proudly present our first ingame screenshot bladie bla.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Ik zie het morgen vroeg wel. Gelukkig hoeven we dit keer niet te nachtbraken! :D Ik weet niet meer wie er vorig jaar nog allemaal bij waren, maar gezellig was het wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 01:35
De killzone foto zou blijkbaar bewerkt zijn met photoshop.

Bovenste screenshot -> echte
Onderste screenshot -> bewerkte
Afbeeldingslocatie: http://www.weimage.com/out.php/i6017_killzonefinal.jpg

Blijkbaar is de eerste screenshot gewoon een foto aan de muur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
Sentry23 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:43:
[...]
b.t.w de single click MKV-MP4 conversie tool begint lekker te lopen, en ik zal morgen wel een pre-beta-beta release doen. (duurt zo ongeveer 10-15 minuten, afhankelijk van je disk vooral.)
Erg benieuwd! :)
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.