ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Dat achievementsysteem is idd een reden om de Xbox 360-versie te halen als de PS3 en Xbox-versie qua features en kwaliteit gelijk lopen. Elk puntje is er eentje :-) Ik ben benieuwd hoe Sony hun eigen variant daarop gat aanpakken icm Home. Ik denk dat we volgende week na hun E3-presentatie wel meer zullen weten.Anoniem: 199995 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 17:27:
Re The Darkness, en meerdere spellen, vind ik die achievments toch altijd wel leuk om te halen op de 360, vrij simpel systeem wat toch (voor mij dan iig) veel meerwaarde heeft. Nou niet gaan bashen aub, de enige console die niet IN mn kastje staat maar ernaast is de PS3 omdat die veel te mooi is om te verstoppen!
http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=4946
Hier is duidelijk te zien dat de Xbox-360 versie een duidelijke groene waas heeft in het beeld en de PS-3 betere en diepere kleuren. Kortom: het is maar welk bericht je bekijkt....
Xbox Live / PSN: ZenphiR0
Of hoe de consoles zijn aangesloten, hoe de tv/recorder is ingesteld, of .....ZenphiR schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 20:49:
Over Darkness PS3 vs Xbox-360 vergelijking:
http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=4946
Hier is duidelijk te zien dat de Xbox-360 versie een duidelijke groene waas heeft in het beeld en de PS-3 betere en diepere kleuren. Kortom: het is maar welk bericht je bekijkt....
Soms zie je bij een spel hele grote verschillen, dan is zo'n filmpje handig. Echter, in deze situatie ziet de 360 versie er een beetje beter uit in de ene vergelijking, een beetje beter op de PS3 in een andere. Een groene waas over de 360 versie (die hij niet heeft op mijn tv), en geen groene waas in een ander filmpje.
M.a.w. To close To call, niet naar kijken, en de versie kopen die jij wilt
Als er nou een game is die objecten mist, of waar je in 1 keer van ziet dat iets beter is, dan zijn deze filmpjes rete makkelijk. In dit soort gevallen is het onzin.
Ook leuk om te zien dat het filmpje waar de PS3 er beter uitziet wordt geplaatst op een PS3 fansite, en het filmpje waar de 360 er beter uit ziet op... Juist
Ik ben sinds de vergelijkingsvideo's van bijvoorbeeld NFL enzo wel erg kritisch geworden op de multiplatform games op de PS3. De PS3 zou in sommige gevallen veel beter moeten kunnen als dat er tot nu toe is laten zien. Ik was teleurgesteld in de next gen capaciteiten welke op papier krachtiger zijn dan die van de 360. De 360 is in bijna alle gevallen de beste keuze.zerokill schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 21:54:
grappig dat de comparison dan toch van gametrailers komt en die komen wel altijd objectief over.
Ik heb het filpmje van gametrailers ook gezien en hoewel de 360 betere AA heeft dan de PS3 versie (goed te zien in het beginstuk van het filmpje, kijk naar de bovendorpel van de voorruit van de auto) lijken de textures van de PS3 versie + de kleuren een stuk beter (kijk naar de wanden en de vloer in het stukje van de film waar de demon 1 van die gasten aan zen hoofd opzij trekt, net voordat ie de deuropening doorloopt is het goed te zien) In mijn ogen zijn de twee spellen zeer gelijkwaardig.
Heb je beide consoles koop dan degene met de meeste features en heb je maar 1 van de twee beesten in huis dan hoef je gelukkig niet te kiezen. Dit spel is het eerste multiplatform spel dat het gat tussen de PS3 en 360 is mijn ogen heeft gedicht naar minimale verschillen welke enkel nog door systeem-specifieke zaken worden veroorzaakt zoals achievements, rumble, tilting of het aankomende HOME.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ik denk dat PS3 spellen gewoon op een andere manier gaan uitblinken. Cell kan betere physics leveren, BD geeft meer content, met Home kunnen ze nog wat leuks doen en er is altijd nog de motion sensing maar dat begint toch steeds meer op een ZEER onnodige feature te lijken. Het enige spel waar het goed werkte was flow. Zelfs in warhawk had ik het na een dagje ploeteren uit gezet.
Wees gerust, er komen nieuwe aan:swopdark schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:29:Heb je beide consoles koop dan degene met de meeste features en heb je maar 1 van de twee beesten in huis dan hoef je gelukkig niet te kiezen. Dit spel is het eerste multiplatform spel dat het gat tussen de PS3 en 360 is mijn ogen heeft gedicht naar minimale verschillen welke enkel nog door systeem-specifieke zaken worden veroorzaakt zoals achievements, rumble, tilting of het aankomende HOME.
http://www.joystiq.com/20...s-to-run-faster-than-ps3/
360: 60fps
PS3: 30fps
In de EU niet zo'n probleem, maar deze games verkopen miljoenen in de US.The reasons behind this frame rate difference are hard to pin down. Todd Sitrin, EA Vice President of Marketing Sports Branding, told 1UP that there are trade offs in designing football simulations and that "every company making a football game this year made a decision that the best experience for the Xbox 360 included 60fps whereas the best experience for the PS3 was 30fps." Extra time and familiarity with the Xbox 360 hardware could have influenced the development, as could the purported difficulty in programming for the PS3's multi-processor architecture.
Waarom het zo is, geen idee. Het begint wel op luiheid te lijken van de devs. Hetzelfde geldt voor de Wii, waar ik nu zo'n 8 games heb liggen, en die op sommige momenten echt om te janken zijn op grafisch gebied. Iedereen weet dat de PS3/360 meer kan op grafisch gebied dan de Wii, maar als ik naar Zelda kijk (op 480P via Component) maak ik echt een hele stap terug in de tijd.
En weet je wat het is, het maakt niet uit.
Een matige game als Mario Party verkoopt op de eerste dag een miljoen stuks. Gedrochten als Shrek the Third staat in de top-5 in menig land.
Wij kijken, en vergelijken de boel, maar blijkbaar doet 89-90% dat niet, en dat zorgt er voor dat het blijkbaar weinig uitmaakt. Verder is het natuurlijk zo dat de meeste hier 1 of 2 consoles hebben. Alle 3 komt maar zelden voor. Mensen kopen de game toch wel, en of dat voor de 360 of PS3 of Wii is, zal een Dev waarschijnlijk compleet jeuken.
En wees eerlijk. Als jij op de PS3 zit te spelen, zie je het dan? Nee, de game ziet er gewoon geweldig uit. Misschien zijn we wel gewoon verwend
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 03-07-2007 22:45 ]
Voor de rest: Draaien de meeste ps3 spellen niet op 30fps? tot nu toe idd niet veel last van gehad dan. Maarja luiheid waarschijnlijk ook van devs.
Verwacht je dat zo kort na de launch alle mogelijkheden van de motion sensor al zijn benut door de games? Je mag al blij zijn als er zo snel na de launch goeie games verschijnen. Vergeet je trouwens Folklore en Lair niet, die maken ook goed gebruik van de sixaxiszerokill schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:39:
er is altijd nog de motion sensing maar dat begint toch steeds meer op een ZEER onnodige feature te lijken. Het enige spel waar het goed werkte was flow. Zelfs in warhawk had ik het na een dagje ploeteren uit gezet.
ik wil deze aanschaffen, bij de spec's staat bluetooth 1.2, dus niet 2.x (verhaal vorige pagina) deze lijkt me dus goed te werken?
Rainbow six vegas is trouwens en erg vet spel imo, ik had hem alleen vrij snel uitgespeeld, maar online spelen is erg vet. Alleen jammer dat het online gedeelte niet met rooms werkt.
Maar je hebt gelijk dat ik niet te snel moet oordelen.
Anoniem: 184481
Wisten jullie dat het 180 dagen kost om één auto te modelleren?
Met het schademodel erbij duurt het 2 keer zo lang. Daarom dat het schademodel als update bijgevoegd wordt.
* Wist je dat de makers van de Gran Turismo serie er altijd al erg lang over doen om hun spel af te krijgen?Anoniem: 184481 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:48:
Nog even over gt5 he...
Met het schademodel erbij duurt het 2 keer zo lang. Daarom dat het schademodel als update bijgevoegd wordt.
* Dat Gran Turismo Mobile voor de PSP al was aangekondigd voor de release van de PSP en dat deze nog steeds niet is uitgekomen en volgens mij zelfs al is gecanceld?
* Dat Forza voor de 360 wel al gewoon uit is...?
* Dat dergelijke informatie gewoon een lame excuse is voor de aankomende vertragingen...?
* Dat ik zeer verrast zal zijn als GT5 nog voor het einde van 2008 uit zal komen...?
Wist jij dat fabrikanten en marketingafdelingen allerlei onzin verzinnen om interessant te doen?Anoniem: 184481 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:48:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Wist jij dat die update dan ook niet bepaald gratis zou zijn?Exirion schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 00:01:
[...]
Wist jij dat fabrikanten en marketingafdelingen allerlei onzin verzinnen om interessant te doen?
maar nu serieus de auto's voor gt gaan door een scan die het van top tot teen scanned en omzet in een 3d model. nu kun je de precisie opgeven van de scan. dus uigelijk de resolutie bepalen(smoothness)
hoe hoger hoe langer de scan duurt. en dat kan erg lang duren.
daarna moet alles nog eens gefinetuned worden met de hand. interieurs moeten gemaakt worden.
tell daarbij bij op dat gt de meest realitische modelen heeft. met veel detail.
tel dat bij elkaar op en dan ben je toch zoon paar 100 uur bezig met een auto.
zelfde met killzone. de modeler krijgt 200 uur voor zijn model, daarna gaat hij naar de texturer die ook lang bezig enzo enzo enzo.
nextgen ontwikkeling slokt gewoon enorm veel tijd op.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Release 1 september 2007:

Release 19 oktober 2007:

En waar mijn oog ook op viel: de een van de toppers van de Xbox 360 komt naar de PS3:
Release 1 augustus 2007:

Ik wist trouwens niet eens dat Saints Row voor de PS3 zou verschijnen. Wel typisch dat alleen de site van de Bart Smit een plaatje heeft en gegevens. Maar mocht het spel verschijnen is het zeker een goed vermaak totdat GTA 4 uitkomt (mits je de Xbox 360 versie niet thuis hebt liggen...)
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Anoniem: 214890
Anoniem: 216382
Jammer dat Saints Row niet meer uitkomt voor de Ps3. Ze hebben hem gecanceled en zijn met z'n allen gaan werken aan SR2 die voor de Ps3 en 360 uitkomt.FeaR1986 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 08:27:
Naar mijn inziens mogen deze games zeker niet missen uit de lijst met aankomende toppers:
Release 1 september 2007:
[afbeelding]
Release 19 oktober 2007:
[afbeelding]
En waar mijn oog ook op viel: de een van de toppers van de Xbox 360 komt naar de PS3:
Release 1 augustus 2007:
[afbeelding]
Ik wist trouwens niet eens dat Saints Row voor de PS3 zou verschijnen. Wel typisch dat alleen de site van de Bart Smit een plaatje heeft en gegevens. Maar mocht het spel verschijnen is het zeker een goed vermaak totdat GTA 4 uitkomt (mits je de Xbox 360 versie niet thuis hebt liggen...)
Maar dat dat wachten iig voor mij idere keer het wachten waard was?BurkaN schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:58:
* Wist je dat de makers van de Gran Turismo serie er altijd al erg lang over doen om hun spel af te krijgen?
Da's idd een mooi verhaal. misschien E3?* Dat Gran Turismo Mobile voor de PSP al was aangekondigd voor de release van de PSP en dat deze nog steeds niet is uitgekomen en volgens mij zelfs al is gecanceld?
eh.. en wat wil je daarmee zeggen? Dat we niet op GT5 hoeven te wachten? In mijn ogen is Fortza 2 niet meer dan een goede racer met GFX die niet thuishoren op de 360. De online modus en het custom maken van je auto is leuk. Toch wacht ik liever op de magie van een nieuwe (complete) GT titel.* Dat Forza voor de 360 wel al gewoon uit is...?
Dat GT5 vertraagd zal worden is bijna een feit. Dat je daarna de beste racer op dat moment in je handjes hebt is ook bijna feit.* Dat dergelijke informatie gewoon een lame excuse is voor de aankomende vertragingen...?
Ik ook.* Dat ik zeer verrast zal zijn als GT5 nog voor het einde van 2008 uit zal komen...?
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Gat in de markt? Maak er zelf eenEfBe schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 09:22:
Als de PS3 tot begin 2009 moet wachten voor een normale racegame dan is dat een inmens gemis. Ik kan me niet voorstellen dat er niet een game fabrikant is die daarop gokt en voor die tijd met een wegracer uitkomt.
HIER een filmpje van rockband. Ziet er cool uit, maar wel veel ruimte (en geld) nodig als je dit met zijn vieren wilt gaan doen. Ik ben persoonlijk wel gecharmeerd van het drumstel. Jammer dat er volgens mij geen voetpedaal/basdrum bij zit.
PSN: Shiver23
Anoniem: 32767
Om TVersity goed te laten werken moet je sharing in WMP ook uitzetten. Op zich moet TVersite na installeren en sharen van een map al direct zichtbaar worden op je PS3.Anoniem: 214890 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 08:58:
Eindelijk mijn PS3 via Wifi en router aan 't internet gekregen (m'n schoonbroer en ik hebben uren gesukkeld en vanalles veranderd, en plots, geen idee hoe 't ons gelukt is....internet, joepi), soit. Nu de PS3 dus aan een thuisnetwerk zit, probeerde ik m.b.h.v. WMP11 en Tversity de PS3 te laten communiceren met m'n PC. Nu...WMP11 herkent de PS3 niet en ook tversity kan niet sharen omdat ie geen server vind, ook de PS3 vindt geen mediaserver. Heb in WMP11 mediasharing willen aanvinken, maar er staan geen toestellen (devices) om te sharen. Nu de PC hangt via een ethernetkabel aan de router en de PS3 draadloos. Heeft iemand suggesties hoe ik de pS3 en PC laat communiceren?
alhoewel er voor mij geen meerwaarde kleeft aan achievements. Ik ben echt niet gebrandt op het killen van 34930482432 tegenstanders in een online ranked match om 10gp te halen op mijn xbox360. Who freakin cares?
statswhores care...
[ Voor 47% gewijzigd door Phusebox op 04-07-2007 10:18 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Zal als het goed is o.a. geimplementeerd worden in Home. Aangezien alle onderdelen van Home beschikbaar zouden moeten worden vanuit de XMB zal hopelijk ook de Trophyroom dit zijn. Dus ja dan is het wel centraal bijgehouden.zerokill schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 10:10:
Trouwens ik lees toch even dat er in de PS3 versie ook "achievments" zijn maar dat het daar gewoon anders heet en dat het niet centraal wordt bijgehouden. Of is dat laatste juist wat achievments zo cool maakt?
PSNID : HoefMeistert
Dat is me gelukt. Weliswaar was er iets vreemds aan de hand. heb ping 192.168.2.120 (IP van mijn PS3) -t getikt om continu te pingen en ik denk dat ie de eerst 8keer niets gaf en dan een hele reeks gelukte en dan af en toe niet en dan weer wel.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 214890 op 04-07-2007 10:45 ]
Probeer het anders eerst even met een netwerk kabel in je PS3, dan weet je in ieder geval zeker dat je niet 2 problemen tegelijk aan het oplossen bent. Als je timeouts hebt dan is het goed mogelijk dat je PS3 de PC mediaserver niet kan zien op het netwerk. (en controleer of je stiekem niet ergens een firewall aan hebt staan)Anoniem: 214890 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 10:44:
@SiErRa
Dat is me gelukt. Weliswaar was er iets vreemds aan de hand. heb ping 192.168.2.120 (IP van mijn PS3) -t getikt om continu te pingen en ik denk dat ie de eerst 8keer niets gaf en dan een hele reeks gelukte en dan af en toe niet en dan weer wel.
b.t.w. Weet iemand al iets meer nu over de High Profile h264 ondersteuning in 1.82 ?
Ik heb nu al een hele set mp4's aangemaakt met diverse settings, maar elke keer, no dice..
In wat voor container moet het zitten om goed te werken, welke resolutie en welk profiel precies (4.1, 5.1) ?
Ik heb een hele set 720p en 1080p streams getest, maar het lukt gewoon niet.
<edit> Ik kreeg net een berichtje dat het profile 4.1 moet zijn, op 5.1 wordt 'ie als not-supported gezien, maar in veel gevallen kan je met h264 info ( https://sourceforge.net/p...files.php?group_id=138139 ) de header op 4.1 zetten zonder problemen, zodat je zonder re-encode maar alleen een remux naar mp4, veel mkv streams moet kunnen lezen. Als dit werkt laat ik het vanavond nog even weten.</edit>
[ Voor 16% gewijzigd door Sentry23 op 04-07-2007 11:36 ]
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Ik moet wel zeggen dat het beeld er minder op word.
Op usenet staan een aantal HD MP4 films met sub's, die zien er erg mooi uit op de PS3, dus het is mogelijk
// edit, de poster van die films deed het converteren met AutoMVK.
[ Voor 12% gewijzigd door Extera op 04-07-2007 11:11 ]

Ik hoop op demo's van iig Heavenly Sword en Lair.
Zo veel mogelijk demo'sShiver23 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 12:04:
Sony gaat via het PSN ook het nodige met de E3 doen.
[...]
Ik hoop op demo's van iig Heavenly Sword en Lair.
Ik denk dat we de E3 op een of andere manier met beeldmateriaal kunnen volgen, streams, of elke keer een stukje oid.
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Dat zou eventueel wel verklaren waarom alleen de Bart Smit die game online heeft staan en geen enkele voor mij bekende (web)winkel er iets van weet.Anoniem: 216382 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 09:08:
[...]
Jammer dat Saints Row niet meer uitkomt voor de Ps3. Ze hebben hem gecanceled en zijn met z'n allen gaan werken aan SR2 die voor de Ps3 en 360 uitkomt.
Maar betekent niet dat die twee andere games die ik postte geen toppertjes worden...
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Teminste, als je de poorten opengooid op je firewall.Anoniem: 32767 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 10:15:
[...]
Om TVersity goed te laten werken moet je sharing in WMP ook uitzetten. Op zich moet TVersite na installeren en sharen van een map al direct zichtbaar worden op je PS3.
Daar lag het bij mij aan.
Anoniem: 148415
Ik begin het erg vervelend te vinden dat Amerika de hele tijd voorgetrokken wordt en meer content heeft.
De EU store heeft de nieuwe GTAIV trailer nog steeds niet! Tuurlijk kan je zo de US store in duiken, maar toch...
Statswhores is een beetje te makkelijk gezegdPhusebox schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 10:16:
met Home komen die achievement er uiteindelijk wel... nu is het niks meer dan marketingpraat om consumenten voor de gek te houden
alhoewel er voor mij geen meerwaarde kleeft aan achievements. Ik ben echt niet gebrandt op het killen van 34930482432 tegenstanders in een online ranked match om 10gp te halen op mijn xbox360. Who freakin cares?
statswhores care...
Maar een klein gedeelte van de achievements is op deze jammerlijke manier geimplementeerd. Er is bijna altijd een mix tussen verschillende achievements, oplopend van makkelijk tot verschrikkelijk moeilijk. En die verschrikkelijk moeilijke, daar gaat het de meeste liefhebbers om. De achievements die maar een klein percentage kan halen, die het kaf van het koren scheiden. Keer op keer opnieuw proberen om dan eindelijk met gebalde vuist 'YES' te roepen. Achievements liefhebbers weten vast wat ik bedoel. Het brengt gewoon een gezond stukje extra fanatisme in het spel, en is een incentive om net wat dingen in de game te doen dan je normaal gesproken zou overslaan, maar stiekem wel gaaf zijn om te doen.
En natuurlijk de bragging rights
Anoniem: 216382
Edit:
Als je deze nou zelf faket:
http://feu01.ps3.update.p...ist/eu/ps3-updatelist.txt
Zou je dan terug kunnen flashen of is dat echt technisch onmogelijk?
[ Voor 23% gewijzigd door Rctworld op 04-07-2007 13:45 ]
Precies mijn punt, dit is met achievements echt veel spannender. Normaal haal je je schouders op als je 999.503 punten haalt bij een spel als GW. Bij GW loop je dan toch een partij te vloekenAnoniem: 216382 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:38:
Bij Geometry Wars op de 360 ging het mij vooral om bragging rights, vond het heerlijk om die fucking moeilijke achievements EINDELIJK te halen
Je zal eerst iets voor elkaar moeten krijgen dat je unsigned code zomaar kan draaien of dat jouw code gesigned is. De laatste gaat waarschijnlijk nooit gebeuren en die eerste betekent dat je eerste een gehackte firmware moet vinden.Rctworld schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:42:
FF serieus, wat zou der gebeuren als je een .exe of iso ofzo naar de PS3 streamt via een proxy server?? Je kunt namelijk de bestanden vervangen door elk willekeurige file dan ook, vraag me alleen af hoe jet het weer kan verwijderen want de ps3 zal het zelf niet onderverdelen in een categorie gok ik zo
Edit:
Als je deze nou zelf faket:
http://feu01.ps3.update.p...ist/eu/ps3-updatelist.txt
Zou je dan terug kunnen flashen of is dat echt technisch onmogelijk?
Kortom het gaat voor de komende tijd niet lukken
Anoniem: 32767
Hmm raar. Out of the box zou het moeten werken. Wat houdt je router allemaal tegen op het gebied van upnp etc?Anoniem: 214890 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 10:25:
@ philip alvast bdankt voor je opmerking, maar 'k heb tversity zo al 'ns geprobeerd (dus met WMP uit), maar als ik dan "start sharing" doe, stopt ie na 'n tijd omdat ie niets vindt. Ik denk nl dat het probleem ligt bij het feit dat PC en PS3 elkander niet zien. Wanneer ik WMP11 probeer dan ziet ie de PS3 niet in 'devices'. Waaraan zou 't liggen dat de PC de PS3 niet ziet? Ligt 't aan 't thuis netwerk? De PC zit met kabeltje vast aan router en de PS3 staat zo'n 7m van de router (draadloze verbinding)?
Een 720p 4GB convert in ongeveer 20 minuten. Scheelt veel tijd als je 2 disks hebt en dan van disk a naar b etc.
Tools:
MKVToolsnix:
http://www.bunkus.org/videotools/mkvtoolnix/downloads.html
h264info:
https://sourceforge.net/p...=225029&release_id=493468
foobar2000special with DTS:
http://dtsguide.de.vu/
MP4Box:
http://www.videohelp.com/tools/mp4box
- mkvinfo movie.mkv
- check fps of video track, use that later in the MP4Box stage.
- mkvmerge -i movie.mkv
- if AC3 audio track: mkvextract tracks movie.mkv 1:movie.h264 2:movie.ac3
- if DTS audio track: mkvextract tracks movie.mkv 1:movie.h264 2:movie.dts
- run foobar2000special and follow instructions to convert to AAC, check: http://forum.doom9.org/sh...&postid=566664#post566664
- rename movie.mp4 to movie.aac
- run h264info.exe and set level to 4.1
- MP4Box.exe -add movie.h264 -fps 23.976 -add movie.aac final-ps3.mp4
Verander 23.976 indien nodig. Subtitles zouden ook moeten werken, nog niet getest. Moet geloof ik wat bij de MP4Box command ( probs -add movie.srt ).
Edit: blijkt dat de ps3 mp4's die net iets groter zijn dan 4GB niet leuk vind en niet afspeelt dus. Arg! YAMB kan wel splitten maarja.. wel erg veel gedoe zo
[ Voor 9% gewijzigd door tex5 op 04-07-2007 23:23 ]
Er zit wel een voetpedaal bij. En de game wordt geweldig. Ben zelf een groot fan van GH1 en GH2 en ik kan niet wachten op rock band (en GH3). Ik ben alleen niet van plan te gaan zingenShiver23 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 10:01:
[...]
Gat in de markt? Maak er zelf een![]()
HIER een filmpje van rockband. Ziet er cool uit, maar wel veel ruimte (en geld) nodig als je dit met zijn vieren wilt gaan doen. Ik ben persoonlijk wel gecharmeerd van het drumstel. Jammer dat er volgens mij geen voetpedaal/basdrum bij zit.
Dat lijkt me een zeer duur geintje om alle nummers te kopen om eerlijk te zijn.Rival24 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 03:01:
Nee, daar heb je Singstar dan weer voor met meer dan 300 nummers
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik was ondertussen ook bijna zovertex5 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 20:18:
Edit: blijkt dat de ps3 mp4's die net iets groter zijn dan 4GB niet leuk vind en niet afspeelt dus. Arg! YAMB kan wel splitten maarja.. wel erg veel gedoe zo![]()
Hij speelt in ieder geval aardig wat nu, alleen subs doen het niet. (had ik ook -nog- niet verwacht, deze subs komen met name uit ded DivX/Xvid hoek)
Een groot verschil is ook voor het afspelen dat de files netjes als AVC worden weergegeven met een icoontje, en niet MP4 wat ik eerst had.
Verder heb ik nog niet zo veel tijd gehad om te zien wat hij precies doet over DNLA, misschien dat grotere files het daar wel op doen ?
Verder ga ik in ieder geval van't weekeind een scriptje maken dat al die handelingen in 1 keer kan doen (al zal splitten mischien wat lastiger worden, maar verder zouden alle opties van de tools goed via commandline options gezet kunnen worden) zodat omzetten een stuk simpeler gaat:
mkvtools voor demux, DTS en AC3 to aac via ffmpeg, h264 header recht zetten, en remux naar mp4.
Maar goed, langzaam maar zeker..
<edit> splitten gaat prima via cmd line (mp4box - splits 4000000 .. ), alleen met h264info het profiel zetten wordt ff lastiger, maar de source code is tenslotte ook aanwezig..</edit>
<edit2>een klein exe tooltje om de h264 header te rewriten naar 4.1 werkt in theorie, nu vanvond checken of de stream valid blijft... Voordeel is dat het gewoon een enkele read/write aktie is, en niet de hele h264 stream opnieuw hoeft te maken zodat het echt nix aan tijd kost</edit2>
[ Voor 20% gewijzigd door Sentry23 op 05-07-2007 14:21 ]
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Streamen via DNLA werkt ook niet met mp4's groter dan 4GB helaas.Sentry23 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 09:41:toon volledige bericht
[...]
Ik was ondertussen ook bijna zover
Hij speelt in ieder geval aardig wat nu, alleen subs doen het niet. (had ik ook -nog- niet verwacht, deze subs komen met name uit ded DivX/Xvid hoek)
Een groot verschil is ook voor het afspelen dat de files netjes als AVC worden weergegeven met een icoontje, en niet MP4 wat ik eerst had.
Verder heb ik nog niet zo veel tijd gehad om te zien wat hij precies doet over DNLA, misschien dat grotere files het daar wel op doen ?
Verder ga ik in ieder geval van't weekeind een scriptje maken dat al die handelingen in 1 keer kan doen (al zal splitten mischien wat lastiger worden, maar verder zouden alle opties van de tools goed via commandline options gezet kunnen worden) zodat omzetten een stuk simpeler gaat.
Maar goed, langzaam maar zeker..
<edit> splitten gaat prima via cmd line (mp4box - splits 4000000 .. ), alleen met h264info het profiel zetten wordt ff lastiger, maar de source code is tenslotte ook aanwezig..</edit>
Je kan als het goed is 2 cijfers in het h264 bestand aanpassen wat h264info (oa.?) doet. Met een hex editor. Maja.. een 4GB file openen.... maybe met perl ofzo.
TS files zouden wel gemakkelijk naar .mpeg/.mpg hernoemt kunnen worden en dan zonder problemen afspelen, ook zonder 4GB limit.
TS file playback info:
http://boardsus.playstati...ps3media&message.id=23551
Level 5.1 to 4.1:
Van: http://forum.doom9.org/showthread.php?p=1020609OK, from what I've found... the HEX codes are the following
Right after "avcC." you can find:
42E0xx: baseline
58A0xx: extended profile and low complexity aac
4D40xx: main profile and low complexity aac
6400xx: high profile
the xx is the level.
Level 5.1 is "33"
Level 4.1 is "29"
Everything in HEX. In decimal, the "33" is a 51, and the 29 is a 41. So you can put whatever level you want by just using a calculator to get the hex value of a two-digit decimal number.
Nog meer level 4.1 info:
http://www.neowin.net/for...2710&st=0&#entry588672710
[ Voor 3% gewijzigd door tex5 op 05-07-2007 12:07 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Even door videolan werkt perfekt. Container format naar MPEG PS changen en audio werkt nu ook, ps3 zegt dat de audio DolbyDigital is.
"1) Use Videolan (free download) wizard to change the encapsulation to "mpeg2 ps". Note you do not transcode the audio or video - just change the format container on the third tab of the wizard. This will play back and the ps3 even indicates a dolby digital soundtrack when you look at the info on the file. However I only get 2 channel audio to the receiver. I am using optical out. Perhaps hdmi would properly pass-thru the ac3 multi channel audio."
Dit is een stuk simpeler dan de MKV's. 10 minuten en klaar.
[ Voor 60% gewijzigd door tex5 op 05-07-2007 13:34 ]
ik ga eens kijken hoever ik daarmee kom
Nee. Ik denk dat de gemiddelde PS3 gebruiker (ook ik) gewoon de movies wil kunnen streamen zonder eerst linux te booten. Ik wil verificatie van iemand of dit werkt voordat ik het in de SP zet.Extera schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 15:33:
De oplossing: Linux op de PS3 zetten
ik ga eens kijken hoever ik daarmee kom
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
had alleen beetje problemen met converten van ac3 naar aac maar dat is hopelijk opgelost
edit: Het werkt
[ Voor 50% gewijzigd door zerokill op 05-07-2007 20:00 ]
Anoniem: 101975
Ik heb alleen nog wat problemen met de wireless verbinding, ontvangst is 77% maar alles gaat super traag. Updaten duurde iets van twee uur, en laden van de shop enkele minuten per pagina. Terwijl de laptop in dezelfde kamer kan downloaden met 500+kb/sec. Het registeren op het PS netwerk is gelukt, verder niks gezien van Casino Royale maar deze krijg ik gewoon thuis gestuurd?
Vanmiddag Virtua Fighter5 besteld voor 40 euro bij Bol, eens kijken hoe dat bevalt. Wil eigenlijk wel een leuke partygame voor 3-4 spelers (zoals SSBM op de GC).
Maar wat ik nog niet voor elkaar heb gekregen is het afspelen van HD trailers via een memorystick. Het probleem is dat het allemaal .mov bestanden zijn, wat is de beste manier om deze zonder kwaliteitsverlies over te zetten? Ik heb PS3 Video9 al geprobeerd maar de kwaliteit viel me tegen en de bestanden werden megagroot, Heroes aflevering (.avi) ging van 350mb over de Gb heen.
Dat was alleen voor de eerste 500.000 mensen die zich registreerden op het playstation netwerk. Dus ik weet niet of ze daar al overheen zijn.Anoniem: 101975 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 21:27:
verder niks gezien van Casino Royale maar deze krijg ik gewoon thuis gestuurd?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ik heb het er al weer af gegooid, stink PS3Arx schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 18:50:
[...]
Nee. Ik denk dat de gemiddelde PS3 gebruiker (ook ik) gewoon de movies wil kunnen streamen zonder eerst linux te booten. Ik wil verificatie van iemand of dit werkt voordat ik het in de SP zet.
Ik bouw wel een media center
Een serie lukt zeker. Films van > 4GB zullen niet ongesplitst werken helaas. Of het moet in TS format (MPEG2) zijn. Dan werkt alles. Behalve subs dan. Ale. Je kan ook gewoon een BD kopenzerokill schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 19:29:
ik ben er nu mee bezig
had alleen beetje problemen met converten van ac3 naar aac maar dat is hopelijk opgelost
edit: Het werktIk heb een aflevering van Heroes in 720P in mkv (eztv) omgezet naar mp4. Het geluid houdt er alleen mee op na 2 min maar dat komt omdat ik waarschijnlijk iets verkeerd heb gedaan bij het omzetten met foobar.

Moet wel zeggen dat het beter werkt dan al die PS3 Video 9 en andere converters. Je weet iig dat de content niet ge-re-encode wordt...
Zou een mooie zet van Sony zo vlak voor de E3. Ze moeten ook wel want de concurentie gaat ook zakken in prijs (mark my words) Bij de MM is ie al een tijdje 499 in sommige winkels.Anoniem: 107573 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 03:40:
http://biz.gamedaily.com/industry/feature/?id=16721
Hoop 'm snel ergens voor 499 te zien
Ik heb gisten Ninja Gaiden Sigma gekocht en het moet gezegt: De GFX zien er spectaculair uit! maar ogen een beetje te "clean" ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven. Ik ben net pas bij het tweede level en ik vind het lekker spelen. Je kan een groot gedeelde van het spel op de HDD installeren wat zo ongeveer 3 gig aan ruimte in beslag neemt. Dit duurt erg lang! Maar ach de laadtijden daarna zijn bijna "non-existent"
Ik heb net GOW2 uitgespeeld wat in grote lijnen binnen hetzelfde genre game valt en GOW2 haar sfeer beviel me meer. Nu moet ik mezelf nog ff emotioneel hechten aan Ryu wat ik bij Kratos 1 spel geleden al had gedaan. Dit weekend ga ik lekker ninja's en monsters kloppen + lekker sneaken in Rainbow Six: VEGAS. Nog 1 maandje wachten en dan kunnen we ook genieten van The Darkness en de PS3 exclusive releases in augustus.
Natuurlijk was Vegas al 4 maanden gele uit op PC en 360 en is the Darkness al uit op de 360 maar dat mag de pret niet drukken. Nu de tweede golf games is aangespoeld kan ik niet anders zeggen dat we een grote stap vooruit hebben gemaakt. Ik denk dat deze stappen het komende jaar steeds groter worden.
Ik ga vandaag mijn waardebon ook ff verzilveren voor deze game.swopdark schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 08:27:
[...]
Ik heb gisten Ninja Gaiden Sigma gekocht en het moet gezegt: De GFX zien er spectaculair uit! maar ogen een beetje te "clean" ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven. Ik ben net pas bij het tweede level en ik vind het lekker spelen. Je kan een groot gedeelde van het spel op de HDD installeren wat zo ongeveer 3 gig aan ruimte in beslag neemt. Dit duurt erg lang! Maar ach de laadtijden daarna zijn bijna "non-existent"
Mijn hoop is verder gevestigd op een aantal demo's van Lair en Heavenly Sword die waarschijnlijk
ergens deze maand uitkomen. Een Killzone demo (beta) zou ook niet verkeerd zijn ;P )
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Haha, idioot. Ik voelde totaal geen verbinding met Ryu in de demo en verwacht dat ook niet in het spel te doen. Daarbij heb ik niet heel veel tijd om uitgebreid te gamen, dus het blijft bij RB6. En nog geen spijt van. Behalve het gebrek aan een grote tv. Metname voor coop.swopdark schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 08:27:
[...]
Ik heb net GOW2 uitgespeeld wat in grote lijnen binnen hetzelfde genre game valt en GOW2 haar sfeer beviel me meer. Nu moet ik mezelf nog ff emotioneel hechten aan Ryu wat ik bij Kratos 1 spel geleden al had gedaan. Dit weekend ga ik lekker ninja's en monsters kloppen + lekker sneaken in Rainbow Six: VEGAS.
Die prijsdaling zal er wel komen in de VS, maar wat in Europa? Ik verwacht dat het bij ons nog wel even kan duren omdat de PS3 pas net in de winkels ligt en de verkoop in Europa best behoorlijk loopt volgens mij. Risico dat mensen nu weten dat hij ergens anders goedkoper is en dat ze gaan wachten op de prijsdaling hier. Najah, we zullen zien.
Ben ik effe blij dat ik vorige week dan niet naar de MM in Nederland ben gereden. Rustig wat afwachten en binnen enkele weken hier lokaal hem voor 499 gaan kopen.Anoniem: 107573 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 03:40:
http://biz.gamedaily.com/industry/feature/?id=16721
Hoop 'm snel ergens voor 499 te zien
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Zorg dat je een echt bestaand adres invult.Dutch_Baseline schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 10:25:
Gmbl... probeerde gisteren een Amerikaans account aan te maken voor de extra content, maarre... Hij zegt elke keer dat ik mijn adres gegevens moet controleren... Hoe hebben jullie dat gedaan dan? Wat vullen jullie in?
stp - PSN ID: stp_4
heb ik gedaan, dacht ik... hoe kom jij aan het adres dan? Via google ofzo?
[ Voor 7% gewijzigd door zerokill op 06-07-2007 10:42 ]
Nou heb ik hier ook een mediacenter voor, maar die zou ik het liefst uiteindelijk de woonkamer uit hebben.
[ Voor 80% gewijzigd door SiErRa op 06-07-2007 10:45 ]
Hier is een tutorial: http://www.gamingonly.nl/forum/showthread.php?p=140803
Ik heb het inmiddels geprobeerd en het werkt uitstekend
Een echte credit-card wil ik absoluut niet hebben en hiermee is het toch gelukt om eindelijk te genieten van geweldige games als Tekken-DR, Calling all Cars, FloW, Mortal Kombat II en Super Stardust HD (mega-aanrader!!). Wellicht is de tutorial handig om op te nemen in de startpost?
Voor mensen die wantrouwen of het veilig is; het is een beursgenoteerd bedrijf en staat bekend om zijn betrouwbaarheid. Meer info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wirecard
(Nb. de tutorial komt niet van mij, dus eerst met auteur overleggen = wel zo netjes denk ik)
Xbox Live / PSN: ZenphiR0
Alles wat je streamt maakt qua grootte niet uit, heeft niets met TS te maken. Volgens mij gebruikt de PS3 Fat en dat werkt niet met bestanden groter dan 4.nogwat GBtex5 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 15:13:
PS3 heeft geen moeite met TS files groter dan 4GB (streaming via tversity). TS is the way to go dus.
Alleen jammer dat der zover ik kan zien niet echt veel films op TS format zijn. En easy&fast MKV to TS converten ben ik nog niet uitgekomen.
Anoniem: 225449
Ik heb een vraagje omtrent de ps3. Hoe zit het met de demo's die je kan downloaden van spellen. Hoeveel demo's zijn er nu beschikbaar? Lijkt me vet om van elk spel een level gespeeld te hebben, voordat ik de spellen koop
Ik denk omdat het 100% open en vrij is om te gebruiken, net als bijvoorbeeld ext. Ext is alleen standaard niet te lezen/schrijven op Window$.SiErRa schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:02:
Ik snap trouwens niet waarom ze nog fat32 of een ander filesysteem wat die limiet heeft nog gebruiken. Er zijn dacht ik voldoende alternatieven.
Anoniem: 14712
Ach wellich krijg je nog eens de mogelijkheid om een ander bestandssysteem te kiezen. Moet simpel te doen zijn via een firmware update, maar ik zie weinig aanvragen via de fora hiervoor.....zAo schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:19:
[...]
Ik denk omdat het 100% open en vrij is om te gebruiken, net als bijvoorbeeld ext. Ext is alleen standaard niet te lezen/schrijven op Window$.

Anoniem: 142356
ik dacht dat de bitrate de boosdoener is maar weet het zo zeker niet, moet je ff probere met .ts met een lage bitrate (5/10Mbps) en eentje met 15/25 Mbs , daar kan het ook wel aan liggen.DarkShadow schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 10:57:
[...]
Alles wat je streamt maakt qua grootte niet uit, heeft niets met TS te maken. Volgens mij gebruikt de PS3 Fat en dat werkt niet met bestanden groter dan 4.nogwat GB
Ik heb ook vlc geprobeert om te transcoden maar ik kreeg heel slecht geluid hiermee. Ik denk dat hij de verkeerde boksen had gebruikt want ik hoorde alleen bassen + omgevings geluid en geen stemmen.
Heeft iemand advies om AC3 om te zetten naar AAC? Of kan ik ook een ander formaat gebruiken in mp4?
Vraag even aan de auteur of we het over kunnen nemen.ZenphiR schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 10:52:
Geen creditcard? Maar wel PSN games?
Hier is een tutorial: http://www.gamingonly.nl/forum/showthread.php?p=140803
Ik heb het inmiddels geprobeerd en het werkt uitstekend![]()
Een echte credit-card wil ik absoluut niet hebben en hiermee is het toch gelukt om eindelijk te genieten van geweldige games als Tekken-DR, Calling all Cars, FloW, Mortal Kombat II en Super Stardust HD (mega-aanrader!!). Wellicht is de tutorial handig om op te nemen in de startpost?
Voor mensen die wantrouwen of het veilig is; het is een beursgenoteerd bedrijf en staat bekend om zijn betrouwbaarheid. Meer info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wirecard
(Nb. de tutorial komt niet van mij, dus eerst met auteur overleggen = wel zo netjes denk ik)
De hoeveelheid demo's valt in de europese store behoorlijk tegen. ok je hebt motorstorm, resistance, Genji, F1, en een aantal downloadbare demogames. in de US store heb je al Ninja gaiden en folklore + veel meer. gelukig kan je gewoon een US account aanmaken.Anoniem: 225449 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:19:
Hoeveel demo's zijn er nu beschikbaar?
Ik liep ook altijd te gillen dat er meer demos moesten komen. Maar als ik nu kijk hoeveel ik die demos die er zijn gespeeld heb, dan is dat echt bar weinig. het punt is dat je kunt er wel tijd in steken maar bv bij een spel waar je wat langer mee bezig bent zoals ninja gaiden, dan ben je net een beetje in het verhaal en dan is die demo op. Het enige wat je er wellicht aan hebt is om te kijken of de game er wat uitziet oid, maar dat is vaak ook maar erg betrekkelijk, want die demos zijn steevast niet representatief (zie bv motorstorm demo)swopdark schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 12:57:
[...]
De hoeveelheid demo's valt in de europese store behoorlijk tegen. ok je hebt motorstorm, resistance, Genji, F1, en een aantal downloadbare demogames. in de US store heb je al Ninja gaiden en folklore + veel meer. gelukig kan je gewoon een US account aanmaken.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Nope, MP4's accepteerd ie niet boven de 4GB. Not streaming en not from HD. TS van 4GB of groter streaming wel iig, niet van HD getest.DarkShadow schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 10:57:
[...]
Alles wat je streamt maakt qua grootte niet uit, heeft niets met TS te maken. Volgens mij gebruikt de PS3 Fat en dat werkt niet met bestanden groter dan 4.nogwat GB
Native streamen dan he, dus met 10x forward etc. Weet niet of een mkv van > 4gb die Tversity dan transcode wel lukt, denk het wel. Maar dan kan je weer niet 10x forwarden wat gewoon kut is als je per ongeluk ergens stopt en dan met 1.5 forwarden 30 mins moet wachten totdat je weer bent waar je was...
[ Voor 17% gewijzigd door tex5 op 06-07-2007 16:58 ]
Voor mij is een demo belangrijk bij bijvoorbeeld racespellen om te kijken het het rijd en hoe de schade er uit ziet bijvoorbeeld.EfBe schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 13:43:
[...]
Ik liep ook altijd te gillen dat er meer demos moesten komen. Maar als ik nu kijk hoeveel ik die demos die er zijn gespeeld heb, dan is dat echt bar weinig. het punt is dat je kunt er wel tijd in steken maar bv bij een spel waar je wat langer mee bezig bent zoals ninja gaiden, dan ben je net een beetje in het verhaal en dan is die demo op. Het enige wat je er wellicht aan hebt is om te kijken of de game er wat uitziet oid, maar dat is vaak ook maar erg betrekkelijk, want die demos zijn steevast niet representatief (zie bv motorstorm demo)
Anoniem: 199995
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 199995 op 06-07-2007 15:21 ]
De bedoeling van een demo is ook niet dat je er veel tijd in gaat steken.EfBe schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 13:43:
[...]
Ik liep ook altijd te gillen dat er meer demos moesten komen. Maar als ik nu kijk hoeveel ik die demos die er zijn gespeeld heb, dan is dat echt bar weinig. het punt is dat je kunt er wel tijd in steken maar bv bij een spel waar je wat langer mee bezig bent zoals ninja gaiden, dan ben je net een beetje in het verhaal en dan is die demo op. Het enige wat je er wellicht aan hebt is om te kijken of de game er wat uitziet oid, maar dat is vaak ook maar erg betrekkelijk, want die demos zijn steevast niet representatief (zie bv motorstorm demo)
Bij retail games geeft het een indruk of het 'iets' voor je is. Bij arcade games (of hoe noemt men dit op de PS3?) is een demo gewoon een absolute must. Omdat je anders echt geen idee hebt wat je aan het kopen bent. Dit soort spellen werken meestal met een simpel basisprincipe, wat je gewoon gespeeld moet hebben om te kijken of het leuk is voor jou persoonlijk.
Anoniem: 225449
Vond het al vreemd dat er maar 14 man online waren. Is er een workaround om alsnog op de eu servers te komen?
Denk dat ik hem maar omruil voor R6: Vegas.
Dat zou ik maar doen. Of voor een eu versie.Melniek schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 01:50:
Ik vandaag Formule 1 gehaald, wil ik online gaan, blijkt het om een US versie te gaan.
Vond het al vreemd dat er maar 14 man online waren. Is er een workaround om alsnog op de eu servers te komen?
Denk dat ik hem maar omruil voor R6: Vegas.
Als ze het nog doen voor 500 euro, rij dan door naar de BCC die moeten hem dan voor 475 euro meegevenAnoniem: 225449 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 21:33:
Morgen even kijken bij Media Markt Rotterdam (centrum) of ik de ps3 voor 500 kan meenemen. Is de ps3 ergens anders nog in de aanbieding?
oi :P
Anoniem: 30762
Ik las ergens dat je het spel in 720p moest spelen, om die wazigheid tegen te gaan.Anoniem: 30762 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 10:52:
Mensen, ik heb gisteren voor het eerst Rainbow Six: Vegas gespeeld, het valt me op dat het beeld behoorlijk wazig is (blur) en de rest van de details zijn vrij kartellig in vergelijking met bijvoorbeeld Resistance. Op de achterkant van de box staat 720p of 1080i maar mijn scherm blijft maar op 1080p staan..is dit normaal?
Anoniem: 30762
Gelukt, veel beter nu
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 30762 op 07-07-2007 11:48 ]

Uncharted: Drake's Fortune
[ Voor 9% gewijzigd door Arx op 07-07-2007 11:38 ]
Dit topic is gesloten.