Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 34.776 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opzich mooi voor mensen die er geen hebben, maar wij hebben hier veel langer gewacht dan de rest van de wereld, hebben meer betaald en na amper 3 maanden wordt er een soort prijsverlaging aangekondigd, toch wel balen, ik heb zelf nog betaald voor beide games en een extra controller bovenop de consoleprijs. :(
Ik ga met geleverde info ook nogmaals proberen een US account te maken, bedankt voor de hulp tot zover.
@Dutch_Baseline, buddy invite staat bij je, zie wel als die geaccepteerd is, ik heb al wel door hoe we kunnen co op spelen, als 1 een game start of op een server zit kun je buddies uitnodigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een webcam die zowel op de pc als op de PS3 goed werkt? Heb gezocht maar kan niets zinnigs vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:38
FaceDown schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:53:
[...]

Oh en weet je ook vanaf wanneer ze leverbaar zijn?
Nou, dat vroeg ik dus ook, meneer van de intertoys wist mij te vertellen dat hij ze ieder moment verwacht. Mocht hij ze ook echt binnen krijgen, ben ik de eerste die er vandaag nog eentje mee naar huis neemt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Mclercx schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:52:
[...]
heb even gebeld met de lokale intertoys, en zij bevestigen het ^_^
Ow, nou dan moet het wel waar zijn! :P
Die hadden even niets te doen en kwamen op dezelfde site als jij... }:O

Even verder gaand, waarom zou Sony zo'n actie doen? Als ik geen interesse heb in een van die twee spellen, maar bijvoorbeeld VF5 zou willen hebben? En niet twee controllers wil, maar even wil wachten op een tweede met rumble? Dan koop ik hem toch nu nog niet, terwijl ik dat met een leuke korting mayhaps wel gedaan had? Ook al verkoop je die spellen, die zijn dan toch geen 25 EUR meer waard? Iedereen krijgt ze gratis bij een nieuw pakket, dus de vraag stort in.
Ik zou het vreemd vinden als ze weer net iets anders moeten doen dan de US...

[ Voor 47% gewijzigd door Armada op 12-07-2007 17:02 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik wacht toch maar lekker de officiële bevestiging van Sony af. Dit zal hoogstwaarschijnlijk wel het pack zijn die wij gaan krijgen, aangezien ik het gisteren ook al op een Franse site gelezen heb, maar nog niets over een prijsverlaging van de kale PS3.

En het lijkt me toch enorm sterk dat ze PS3 ook niet meer kaal gaan verkopen, want dan loopt Sony de mensen mis die niet geïnteresseerd zijn in Motorstorm en Resistance (zoals ik bvb). Maar zoiets lekt natuurlijk moeilijker uit, dan zo'n volledig nieuw pack.

Ik ben wel benieuwd, want het Europees pack heeft een spel meer dan het pack in Amerika en dat voor dezelfde prijs (en ik wil nu niet het gemierenneuk horen dat 599 dollar != 599 euro, dat weet ik ook wel). Toch denk ik niet dat er meer dan 100 euro van de prijs zal afgaan, maar 499 euro voor de kale PS3 zie ik wel goe zitten :)

PS: ik heb ergens gelezen dat dit nieuwe pack vanaf 1 augustus in de winkel zou moeten liggen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 15:19
Heb net ook naar de Intertoys in Panningen gebeld. En hun bevestigen het ook.

Vanaf morgen kun je het pakket voor deze prijs kopen. Ze verwachten dat ze deze bundels morgen geleverd krijgen en mocht dit niet het geval zijn dan maakten ze zelf zo'n bundel van de losse producten in de winkel en verkochten deze ook voor 599 euro.

Ik ga dus morgen ff langs de Intertoys om hem te kopen.

Ik zal het morgenmiddag rond 17:30 wel laten weten als ik hem heb. Maar je mag er vanuit gaan dat het waar is en dat je hem morgen al kunt kopen.

[ Voor 16% gewijzigd door Jesp_J op 12-07-2007 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:45

S2S

En de mensen die al een PS3 hebben krijgen deze games gratis? En ook graag een joypad Sony >:)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesp_J
S2S schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 17:19:
En de mensen die al een PS3 hebben krijgen deze games gratis? En ook graag een joypad Sony >:)
Dat zullen ze niet doen. Ze zijn je niks verplicht.
Wel is het misschien zo dat als je hem deze week heb gekocht dat je hem misschien nog kunt terug brengen naar de winkel en dan een tegoedbon kunt vragen (ligt aan de policy van het bedrijf). Van die tegoedbon koop je dan gewoon het pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:12
Ik denk dat ze ook vanaf morgen in de schappen liggen. Ik kom net bij de Mediamarkt Groningen vandaan en er was werkelijk geen enkele Playstation 3 meer te bekennen was, waar er twee weken geleden nog een behoorlijke stapel te bekennen was.
Zal wellicht wat verkocht zijn door de actie van toen, maar geen enkel exemplaar meer vind ik wel heel erg stug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:45

S2S

Jesp_J schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 17:22:
[...]

Dat zullen ze niet doen. Ze zijn je niks verplicht.
Wel is het misschien zo dat als je hem deze week heb gekocht dat je hem misschien nog kunt terug brengen naar de winkel en dan een tegoedbon kunt vragen (ligt aan de policy van het bedrijf). Van die tegoedbon koop je dan gewoon het pakket.
Klopt, maar het zou wel net zo netjes zijn om een soort van compensatie te geven. Heeft MS des tijds ook gedaan toen ze al na een paar maanden de prijs van de Xbox verlaagde.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesp_J
S2S schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 17:25:
[...]

Klopt, maar het zou wel net zo netjes zijn om een soort van compensatie te geven. Heeft MS des tijds ook gedaan toen ze al na een paar maanden de prijs van de Xbox verlaagde.
Misschien dat ze dat dan doen in de vorm van geld op je playstation account (die is er toch of niet). Want dan blijft het geld binnen Sony.

Weet iemand trouwens waar je een muis en toetsenbord kunt kopen voor de ps3 (of kun je gewoon ieder toetsenbord/muis in de usb poort van de ps3 duwen).
En werkt de muis en toetsenbord ook gewoon bij elk spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Standaard USB muis/toetsenbord moet gewoon werken.
In-game weet ik niet.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2007 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Laatst online: 15:38
right, heb even wat winkels afgebeld.

Het lijkt er op dat alleen intertoys van deze actie af weet.

Dixons -> *sorry wij weten van niets(ehv+db)
bart smit -> * nee wij hebben geen acties.
Dynabyte -> ehh wij weten van niets

De starters pack komt eind deze maand binnen en vanaf morgen kun je bij de intertoys de losse componenten kopen voor een prijs van 599.
  1. Playstation 3
  2. Extra controller
  3. Motorstorm
  4. Resistance
Morgen vroeg mag ik mijn pakket op gaan halen bij onze lokale intertoys :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het toch wel vervelend. Ja leuk dat starterspack, maar een prijsverlaging heeft meer nut, imho. Als mensen die accessoires willen hebben kopen zie die er toch wel bij. Wat moet je immers met een PS3 zonder game?

Ik wou dat Sony eens een keer de hele wereld gelijk behandelde, ipv. aparte regelingen, acties, Stores, communities, etc.
De EU store heeft nog steeds he-le-maal niks over de E3. Aangezien vorige week de wekelijkse update van de Store is overgeslagen vanwege de E3, is de EU Store al in geen 2 weken geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 21:04
Aaargh neen ! 1 maand geleden een PS3 aangeschaft.... a 599....
1 week terug, Motorstorm aangeschaft, 59,-
1 week terug Resistance aangeschaft, 59,-
1 terug een sixaxis controller gekocht, 59.-

Tel uit mijn first adopters verlies !
*snif*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 15:23

Blaz0r

:)

Mclercx schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 17:38:

De starters pack komt eind deze maand binnen en vanaf morgen kun je bij de intertoys de losse componenten kopen voor een prijs van 599.
  1. Playstation 3
  2. Extra controller
  3. Motorstorm
  4. Resistance
Dan ga ik morgen ook maar eens even langs mijn lokale intertoys om te vragen of ze van deze actie gehoord hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het liefst wil ik gewoon een prijs verlaging. Want op dit moment wil ik alleen vf5 en ngs. Eigenlijk wil ik gewoon de 20gig versie voor 399 maar omdat de amerikanen dat ding nooit hebben gekocht heeft sony die versie ook niet hier uitgebracht. Ongelofelijk dom en maar klagen over de prijs maar een 20gig versie laten ze gewoon links lichen. Terwijl je kwalitatief nog steeds meer voor je geld krijgt dan als je een 360 premium zou kopen

Goh amerikan weer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Alle E3 filmpjes staan nu ook in de EU store + een paar extra volgensmij. Er staat iets over een evenemnt dat begin juli in London werd gehouden. Erg groot video bestand ook (700mb) kortom ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 20:04
Denk je dat verdomde super stardust te hebben uitgespeeld.... ga je daarna gewoon verder op "hard"... Alsof dit nog niet moeilijk genoeg is :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

coretx schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 17:58:

*snif*
177 euro ;)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Een mens moet altijd wat te zeiken hebben. jammer dat het je direct in je eigen portomonee treft maar zie het zo: Sony verkoopt meer console waardoor er meer developers bereid zijn te investeren in PS3 games. Zodoende meer games, meer ondersteuning, meer content. meer mensen om online mee te gamen in je spelletje Killzone 2 of GT 5 prologue... Ik heb ook drie maanden gelee een PS3 gekocht en heb er iedere dag weer van genoten, no biggy

Als je een jaar geleden een goede 32" LCD tv wou kopen was je dus ongeveer 1500,- euri kwijt, nu koop je al een samsung 32" voor nog geen 900 euri. prijzen zakken als de markt daarom vraagt of als de technologie voortschreid... TAKE IT LIKE A MAN!!

vette trailers trouwens in de store... check it out!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
Als je meer dan enthousiast wil worden van Killzone 2 dan moet je even deze post met hands-on ervaring van games journalisten lezen. Vergeet niet te klikken op het "hide" knopje voor E32006 vs E3 2007 screenshots. Verdomme, het is Sony gelukt de grafische hype vooralsnog waar te maken.

http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=84555

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ziet er heel mooi uit hoor, maar vind je de 2007 versie echt mooier? (niet dat het veel uitmaakt)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2007 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 11-09 20:18

*snif*
laaat maar verkeerd gelezen

[ Voor 12% gewijzigd door Dutchzilla op 12-07-2007 22:41 ]

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balen. Heb afgelopen zaterdag een ps3 voor 590 euro gekocht bij MediaMarkt. Nu loop ik 2 spellen + een extra controller mis :(. Zijn die nieuwe boxen al te vinden bij MM? Dan ga ik even langs met mijn bon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 11-09 20:18
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 23:04:
Balen. Heb afgelopen zaterdag een ps3 voor 590 euro gekocht bij MediaMarkt. Nu loop ik 2 spellen + een extra controller mis :(. Zijn die nieuwe boxen al te vinden bij MM? Dan ga ik even langs met mijn bon :)
nee jack jij hebt er recht op
iedereen naar 2 juli mag er zowiezo aanspraak op maken bevestigd door sony aan onderandere dixons en andere winkels.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

swopdark schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 21:37:
Als je een jaar geleden een goede 32" LCD tv wou kopen was je dus ongeveer 1500,- euri kwijt, nu koop je al een samsung 32" voor nog geen 900 euri. prijzen zakken als de markt daarom vraagt of als de technologie voortschreid... TAKE IT LIKE A MAN!!
Ik betaalde 2.5 jaar geleden 2500 euro voor een 32" LCD TV ;) Kost nu idd niks meer in verhouding. En idd ook pas 3 weken geleden een PS3 gekocht, met een extra controller. Sja, je weet dat electronica altijd snel in prijs zakt. Maar het had net zo goed nog maanden kunnen duren voordat de prijs ging dalen, en je kan altijd wel blijven wachten :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

*snif*
Ik heb bij de Mediamarkt hier in Maastricht 44,99 betaald voor de Six-axis controller, niet afgeprijsd ofzo. Wel een behoorlijk verschil, spellen waren hetzelfde geprijsd. Ik heb niet zo'n probleem met de prijsverlaging, heb m'n PS3 nieuw voor 300 euro kunnen krijgen door mijn mobiele telefoon abonnement te verlengen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 00:23:
.
[...]

Ik heb bij de Mediamarkt hier in Maastricht 44,99 betaald voor de Six-axis controller, niet afgeprijsd ofzo. Wel een behoorlijk verschil, spellen waren hetzelfde geprijsd. Ik heb niet zo'n probleem met de prijsverlaging, heb m'n PS3 nieuw voor 300 euro kunnen krijgen door mijn mobiele telefoon abonnement te verlengen 8)7
Je weet dat je die andere 300 euro van de ps3 ook gewoon zelf nog ophoest? Gratis bestaat niet = )
Sim only is goedkoper dan zo'n abbo met cadeau of phone, dus die extra 300 euro betaal je ook gewoon zelf. (Soms als je een goede aanbieding hebt ben je wel goedkoper uit)

edit: gamesindustry.biz bevestigd ook de nieuwe bundel:
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=26698
Alleen claimen zij dat je tussen enkele games kan kiezen..
Due on sale in the UK on July 18 and in Europe August 1, the Starter Pack will offer two Sixaxis controllers and a choice of two first-party titles from a list of Resistance: Fall of Man, Motorstorm, Genji: Days of the Blade, Formula One Championship Edition and Ridge Racer 7.

[ Voor 24% gewijzigd door nioz op 13-07-2007 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:10
Te coole quote van een ander forum over GT5:
I'm going to buy Forza when I buy this game. Because while I play this game I will need a coaster for my drinks. Thats where Forza will come in handy.
:D

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:06
Mclercx schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 17:38:

1. Playstation 3
  2. Extra controller
  3. Motorstorm
  4. Resistance
Vanaf vandaag kan je ook bij Bart Smit dit pakket krijgen. Werk er zelf namelijk en gisteravond is die mededeling de deur uit gegaan ;)
nioz schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 08:15:
[...]

Je weet dat je die andere 300 euro van de ps3 ook gewoon zelf nog ophoest? Gratis bestaat niet = )
Sim only is goedkoper dan zo'n abbo met cadeau of phone, dus die extra 300 euro betaal je ook gewoon zelf. (Soms als je een goede aanbieding hebt ben je wel goedkoper uit)

edit: gamesindustry.biz bevestigd ook de nieuwe bundel:
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=26698
Alleen claimen zij dat je tussen enkele games kan kiezen..

[...]
Klopt, Kan bij de Bart Smit. Stond iig in de mededeling die wij gister kregen daarover :)

BTW, geen reclame ofzo. Weet niet hoe het bij andere winkels zit, maar het is een mooie aanbieding. Dus is gewoon meer een tip :*)

[ Voor 34% gewijzigd door Ophidian op 13-07-2007 09:29 ]

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Dit bericht door David Reeves SCEE:
"All they're doing is taking their stock in trade that they've got at the moment of the 60GB model, marking the price down and it will all be gone by the end of July."
Weet uberhaupt iemand wat Sony aan het doen is? Verwarring zaaien kunnen ze goed, maar dit slaat alles. Groot uitgemeten prijsverlaging en dan na een paar weken gewoon niet meer leveren. Ik ben heel benieuwd of dit waar is, want ik kan het eerlijk gezegd nog niet geloven.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
Shiver23 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:05:
Dit bericht door David Reeves SCEE:

[...]

Weet uberhaupt iemand wat Sony aan het doen is? Verwarring zaaien kunnen ze goed, maar dit slaat alles. Groot uitgemeten prijsverlaging en dan na een paar weken gewoon niet meer leveren. Ik ben heel benieuwd of dit waar is, want ik kan het eerlijk gezegd nog niet geloven.
Ik snap hier ook echt geen hol van! In europa iedereen perse die 2 games en controller aansmeren en de prijzen over op 600 houden terwijl ze deze net hadden verlaagd!
Waarom niet gewoon die 60gb met 1 controller voor 500 houden in zowel de us als de eu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ze kunnen die extra controller er nu makkelijk bij doen. Daar moeten ze straks ook vanaf als de rumble controllers komen. Mag je weer 2 nieuwe controllers gaan aanschaffen als je rumble wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://blog.newsweek.com/...-killzone-2-hands-on.aspx
but once you start taking a significant amount of damage, the screen shifts to a striking black and white filter, warning you to take cover. It's simple, it's distinctive, and it works.
Daarom lijken dus bepaalde screens en video shots heel erg kleurloos. Ik wou het al eerder zeggen, maar vanwege een NDA durfde ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:55:
Is er een webcam die zowel op de pc als op de PS3 goed werkt? Heb gezocht maar kan niets zinnigs vinden..
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16

*snif*
tja, dat risico ken je als je early adaptor bent. De meest loyale fans worden altijd het meest genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Ok, effe een brainstorm van mezelf.

Een week of twee geleden op Tweakers een nieuwsbericht gelezen dat de productie van de blauwe laser voor blu-ray enorm gezakt is en dat hierdoor Sony de PS3 kan gaan produceren met winst.

Nu is het niet noodzakelijk voor Sony om hun console met winst te verkopen. Integendeel, hun marketing toont heel duidelijk aan dat je meer winst maakt door de consoles met verlies te verkopen dan met winst (vreemd, maar dat is nu eenmaal zo).

Volgens mij kan Sony met een nieuwe productielijn van de PS3 starten die heel wat goedkoper is dan de huidige die in de winkels staat.

Volgens mij moet die stock gewoon weg uit de winkels en vandaar deze actie: PS3 + 1 controller + 2 games aan dezelfde prijs. Op die manier raken de dure PS3's uit de winkel en kunnen deze later plaats gaan maken voor de goedkopere PS3...

En het zou me trouwens niet gaan verbazen dat dat de 80GB versie zal gaan zijn.

Hoe dan ook: ik ben niet geïnteresseerd in 600 euro te geven voor dat pack. Dus ik wacht wel nog af tot de werkelijke prijsverlaging er komt. Klein gokje: eindejaarsperiode. Tsjah, dan koop ik wel een PS3 in november.

Geduld is een mooie deugd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Mooie boel weer:
Sony geeft Europa een zogenaamde actie (leuke actie, maar je moet van die games houden). Half Europa denk "Sony, rot op" en Sony denk de volgende keer "Dat Europa hebben we ook niets aan, die kunnen wel een jaar wachten".

Fijn. Ook dit weekend geen PS3. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

DarthDavy schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:54:
Ok, effe een brainstorm van mezelf.

Een week of twee geleden op Tweakers een nieuwsbericht gelezen dat de productie van de blauwe laser voor blu-ray enorm gezakt is en dat hierdoor Sony de PS3 kan gaan produceren met winst.

Nu is het niet noodzakelijk voor Sony om hun console met winst te verkopen. Integendeel, hun marketing toont heel duidelijk aan dat je meer winst maakt door de consoles met verlies te verkopen dan met winst (vreemd, maar dat is nu eenmaal zo).

Volgens mij kan Sony met een nieuwe productielijn van de PS3 starten die heel wat goedkoper is dan de huidige die in de winkels staat.

Volgens mij moet die stock gewoon weg uit de winkels en vandaar deze actie: PS3 + 1 controller + 2 games aan dezelfde prijs. Op die manier raken de dure PS3's uit de winkel en kunnen deze later plaats gaan maken voor de goedkopere PS3...

En het zou me trouwens niet gaan verbazen dat dat de 80GB versie zal gaan zijn.

Hoe dan ook: ik ben niet geïnteresseerd in 600 euro te geven voor dat pack. Dus ik wacht wel nog af tot de werkelijke prijsverlaging er komt. Klein gokje: eindejaarsperiode. Tsjah, dan koop ik wel een PS3 in november.

Geduld is een mooie deugd
Je kan ook de PS2 kopen, die is lekker goedkoop nu. Of je wacht 3 jaar en koopt dan de PS3. Oftewel; als je hem echt wil koop je hem toch gewoon? Of vindt je 'm nu geen 600 euro waard, maar over een half jaar wel 500? Een jaar later zal ie wel 400 zijn.. dus wat nou precies het nut van wachten is.. koop hem dan gewoon niet, dan ben je pas echt goedkoop uit.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesp_J
Ja je kunt natuurlijk blijven wachten. Ieder half jaar is ie zeker weer een stuk goedkoper.

En wat betreft de 80 GB versie, ik zie het nut daar niet van in. De PS3 is gemaakt om er een nieuwe schijf in te duwen. Dus als ik meer ruimte nodig heb koop ik tegen die tijd wel een grotere schijf (die dan al een heel stuk goedkoper is geworden).

Ik vind dit een mooi pakket voor een goede prijs. Je kunt natuurlijk blijven zeuren maar dan koop je toch een Wii die is wel heel goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Jesp_J schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:23:
Ja je kunt natuurlijk blijven wachten. Ieder half jaar is ie zeker weer een stuk goedkoper.

En wat betreft de 80 GB versie, ik zie het nut daar niet van in. De PS3 is gemaakt om er een nieuwe schijf in te duwen. Dus als ik meer ruimte nodig heb koop ik tegen die tijd wel een grotere schijf (die dan al een heel stuk goedkoper is geworden).

Ik vind dit een mooi pakket voor een goede prijs. Je kunt natuurlijk blijven zeuren maar dan koop je toch een Wii die is wel heel goedkoop.
Ik vind het op zich ook geen slecht pakket, maar 100,- korting zou veel meer gewaardeerd worden.

Ik gok dat Sony op deze manier gewoon van zijn controllers wil afkomen, die na de release van de Rumble Controller natuurlijk waardeloos worden.

EDIT:

Lees net dat die 100,- korting in de US maar beperkt is. Na juli komt de 80gb versie gewoon weer voor 599,- op de markt. Lijkt er op dat Sony van wat voorraden af wil.

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 13-07-2007 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesp_J
PWM schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:31:
[...]

Ik vind het op zich ook geen slecht pakket, maar 100,- korting zou veel meer gewaardeerd worden.

Ik gok dat Sony op deze manier gewoon van zijn controllers wil afkomen, die na de release van de Rumble Controller natuurlijk waardeloos worden.
Wellicht wordt de Rumble Controller ook weer duurder als de normale controller. Maar dat rumble vind ik persoonlijk niet zo heel belangrijk. Zo realistisch is het nou ook weer niet.

Dan kun je beter een stuur met Rumble kopen voor race spellen en joystick met rumble voor vliegspellen enz. dan wordt het een stuk realistischer.

EDIT:

Ja dan is het europese pakket toch beter. In Amerika krijgen ze dus alleen 20 GB extra.

[ Voor 6% gewijzigd door Jesp_J op 13-07-2007 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesp_J
O ja nog een vraagje.

Ik ga het pakket vanmiddag dus kopen, maar welke HDMI kabel kan ik er het beste bij kopen? Gewoon die ze bij de Intertoys verkopen of kan ik beter een andere kopen? Of zit er geen verschil in de verschillende HDMI kabels (merk ofzo)?

En weet iemand al of ze bij Videoland blu-ray films verhuren of wanneer ze dat gaan doen? (Heb namelijk nog 200+ euro op mijn pasje staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesp_J schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:45:
O ja nog een vraagje.

Ik ga het pakket vanmiddag dus kopen, maar welke HDMI kabel kan ik er het beste bij kopen? Gewoon die ze bij de Intertoys verkopen of kan ik beter een andere kopen? Of zit er geen verschil in de verschillende HDMI kabels (merk ofzo)?

En weet iemand al of ze bij Videoland blu-ray films verhuren of wanneer ze dat gaan doen? (Heb namelijk nog 200+ euro op mijn pasje staan)
Laatst hadden ze een HDMI kabel bij de LIDL voor 6,95 euro, niks mis mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

FaceDown schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:22:
[...]

Je kan ook de PS2 kopen, die is lekker goedkoop nu. Of je wacht 3 jaar en koopt dan de PS3. Oftewel; als je hem echt wil koop je hem toch gewoon? Of vindt je 'm nu geen 600 euro waard, maar over een half jaar wel 500? Een jaar later zal ie wel 400 zijn.. dus wat nou precies het nut van wachten is.. koop hem dan gewoon niet, dan ben je pas echt goedkoop uit.
Ik heb al 7 jaar een PS2 staan.

Ik vind hem nu 500 euro waard. Ik wil een PS3 kopen voor 500 euro (zoals die aanbieding in de Mediamarkt van 14 dagen geleden, maar dat was veel te ver voor mij om er een te gaan halen). Daarom had ik sterk gehoopt op ook 100 euro korting net zoals in Amerika. Dus ik ben een beetje teleurgesteld.

Begrijp me niet verkeerd: ik vind het pack dat wij krijgen in Europa echt wel top. Maar die games spreken mij niet aan, dus jah... Ik wacht wel nog effe af. Als ik hem nu koop voor 600 euro ben ik gewoon een idioot, want dan had ik hem maar in maart moeten kopen voor 600 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eergisteren een nieuwe ps3 gekocht voor €600,-. Meteen heb ik een europese, amerikaanse en japanse account gemaakt om de verschillende demo's te kunnen downloaden. Helaas heb ik nu geen geld meer om een game te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

DarthDavy schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:52:
[...]

Ik heb al 7 jaar een PS2 staan.

Ik vind hem nu 500 euro waard. Ik wil een PS3 kopen voor 500 euro (zoals die aanbieding in de Mediamarkt van 14 dagen geleden, maar dat was veel te ver voor mij om er een te gaan halen). Daarom had ik sterk gehoopt op ook 100 euro korting net zoals in Amerika. Dus ik ben een beetje teleurgesteld.

Begrijp me niet verkeerd: ik vind het pack dat wij krijgen in Europa echt wel top. Maar die games spreken mij niet aan, dus jah... Ik wacht wel nog effe af. Als ik hem nu koop voor 600 euro ben ik gewoon een idioot, want dan had ik hem maar in maart moeten kopen voor 600 euro.
Dan verkoop je die spellen, en heb je wel een extra controller voor dat geld. Is altijd nog goedkoper dan de 600 voor een kale console in maart.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap sowieso het nut niet van het 80 GB model. Als ik een Amerikaan was had ik nu gewoon die 60 GB PS3 gekocht en wanneer het nodig is een nieuwe harde schijf erin stoppen. Schijnt helemaal niet zo moeilijk te zijn, volgens mij staat het zelfs in de handleiding hoe het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:33

OMD

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:56:
Eergisteren een nieuwe ps3 gekocht voor €600,-. Meteen heb ik een europese, amerikaanse en japanse account gemaakt om de verschillende demo's te kunnen downloaden. Helaas heb ik nu geen geld meer om een game te kopen.
Dan zou ik even terug naar de winkel gaan en de controller + de 2 spellen opeisen, heb je namelijk recht op. Je hebt je systeem na 2 juli j.l gekocht namelijk....

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ophidian schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:24:
[...]

Vanaf vandaag kan je ook bij Bart Smit dit pakket krijgen. Werk er zelf namelijk en gisteravond is die mededeling de deur uit gegaan ;)

[...]

Klopt, Kan bij de Bart Smit. Stond iig in de mededeling die wij gister kregen daarover :)

BTW, geen reclame ofzo. Weet niet hoe het bij andere winkels zit, maar het is een mooie aanbieding. Dus is gewoon meer een tip :*)
Dus bij Bart Smit kun je kiezen? Op de website staat namelijk alleen dat je bij een bestelling Resistance en Motorstorm krijgt. Ik heb liever F1 en Resistance dan.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:48
Vraagje... Heeft een van jullie wel eens de hdd moeten opruimen omdat deze vol zat met demo's e.d.??
Is die 80gb echt nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04:29
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:00:
Ik snap sowieso het nut niet van het 80 GB model. Als ik een Amerikaan was had ik nu gewoon die 60 GB PS3 gekocht en wanneer het nodig is een nieuwe harde schijf erin stoppen. Schijnt helemaal niet zo moeilijk te zijn, volgens mij staat het zelfs in de handleiding hoe het moet.
Klopt, volgens mij worden er geen moederborden meer gemaakt met de PS2 hardware op. De 80GB versie bezit geen EE meer en dit wil Sony goed maken door 20GB extra opslagruimte? Pure speculatie overigens :)

60GB mét EE gaan eruit aangezien die EE hun te veel geld kost daarom een 80GB met PS2 software-emulatie op de markt voor dezelfde prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMD schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:02:
[...]

Dan zou ik even terug naar de winkel gaan en de controller + de 2 spellen opeisen, heb je namelijk recht op. Je hebt je systeem na 2 juli j.l gekocht namelijk....
Ik heb em bij de Media Markt gekocht. Hebben zij dat pakket al (heb alleen gelezen dat Bart Smit em heeft)? Of kan ik gwn met me bon die 2 spellen + controller meenemen :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesp_J
Den_John schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:08:
[...]

Klopt, volgens mij worden er geen moederborden meer gemaakt met de PS2 hardware op. De 80GB versie bezit geen EE meer en dit wil Sony goed maken door 20GB extra opslagruimte? Pure speculatie overigens :)

60GB mét EE gaan eruit aangezien die EE hun te veel geld kost daarom een 80GB met PS2 software-emulatie op de markt voor dezelfde prijs?
Wat is EE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:11:
[...]

Ik heb em bij de Media Markt gekocht. Hebben zij dat pakket al (heb alleen gelezen dat Bart Smit em heeft)? Of kan ik gwn met me bon die 2 spellen + controller meenemen :) ?
Bij de MM kun je hoe dan ook binnen 14 dagen alles ruilen. Dus als ze zeggen dat je geen recht zou hebben op de aktie, dan lever je de PS3 in en haal je een nieuwe starterpack. Ze kunnen het natuurlijk krijgen zoals ze het hebben willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
Emotion Engine. Is een chip die de emulatie kan doen voor ps2 spellen. Deze is bij de amerikaanse en japanse 60gb consoles nog ingebouwd terwijl bij de rest gewoon wordt geemuleerd via software.

@ Den_John

Waarom niet gewoon die chip er uit halen? Wij hebben hem toch ook niet? Ik denk dat de keuze voor de 80gb gewoon is gekomen doordat dat misschien de standaard is voor de laptop harde schijven en hij daarom waarschijnlijk even duur of misschien wel goedkoper zal zijn dan de 60gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:00:
Klopt, het mooie is dat elke 2,5inch SATA erin kan. 80Gb versus 60Gb... dat is maar 20Gb verschil. Een beetje als of ze ook nog 80Gb schijven hadden rondliggen! Van de 55Gb die overblijft na formateren heb ik zelfs nu nog 30Gb over, en iets van 6Gb aan gedownloade filmpjes van de PSN shop.

Ik zie niet snel hoe ik die schijf vol kan krijgen. Dus 20Gb is weinig toegevoegde waarde. Tuurlijk heb ik eraan gedacht om een grotere harde schijf erin te zetten, wat anders doet een tweaker...maar de prijs versus de winst in ruimte en performance. Wel dat loopt een beetje scheef!

Dus of 80Gb een goede keus is, niet op dit moment!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Misschien dat voor Sony de 80GB inmiddels goedkoper is om te krijgen dan de 60GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las dat de US versie van het 60 GB model ook al enige tijd geen EE meer bevatte. Iig de modellen die nu verkocht worden hebben geen EE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Shiver23 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:32:
Misschien dat voor Sony de 80GB inmiddels goedkoper is om te krijgen dan de 60GB.
Wel zowel 60 als 80Gb zitten aan de onderkant van de harde schijven in de verkoop dus ja, misschien dat over tijd de harde schijf ruimte meegroeit als de "oude" harde schijf opraken. Maar met console's weet je nooit, het mooie is dat harde schijf ruimte standaard is met de PS3 dus of je 20Gb hebt of 60Gb..of 80 of 100Gb het maakt niet uit. De playstation 3 kan hoe dan ook gebruik maken van harde schijf ruimte.

In oblivion a gods geschenk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:36:
Ik las dat de US versie van het 60 GB model ook al enige tijd geen EE meer bevatte. Iig de modellen die nu verkocht worden hebben geen EE.
Klopt een van de eerste "budget cuts" zogezegd. De EE chip is eruit verwijdert omdat het geld scheelt, en de PS3 is snel genoeg om de EE te emuleren EN het beeld te verbeteren! Je kan zelfs van de amerikaanse PSN shop een PS2 "bios" downloaden zodat je PS2 en PSone games kan draaien!

Het dingetje is zelfs maar iets van 8Mb groot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
net even in mijn pauze naar de intertoys hier gelopen (utrecht centrum) en toen ik het A4'tje zag met de PS3 + rest (je kan bij intertoys iig niet kiezen, alleen motorstorm en resistance erbij) voor 599,- kon ik mezelf toch niet inhouden. Ik had de games misschien zelf niet los erbij gekocht, maar een controller had ik er toch wel bij gewild en de 2 games krijgen goede reviews, dus ik zal mezelf er best mee vermaken :D
Omdat de bundel pas vanaf 1 augustus (?) in de winkel ligt kreeg ik nu de 2 spellen en controller er los bij, dus gewoon in hun originele hoesje. Dat kan ik wel waarderen aangezien mijn ervaring met bundels niet zo super is. (xbox: JSRF en weet ik veel welk spel op 1 dvd'tje geperst en in een papieren hoesje.. :'( )
Hopelijk komt krijg ik morgen ook eindelijk mijn nieuwe HDTV'tje binnen, kan ik zondag lekker genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst voor mijn PS3 God of War 2 gekocht ( en wat een gruwelijk spel blijft het toch ) maar de grapics zijn heel vreemd. Ingame is alles heel blokkerig, en 90% van de filmpjes ook.
Je ziet het hoofd van Kratos bijvoorbeeld niet als een ronding maar blokkerige lijnen.

PS3 is aangesloten met HDMI op een samsung 42 inch full HD tv.
Andere PS2 spellen nog niet echt geprobeerd laatste tijd, kan me herinneren dat het met God of War deel1 niet zo erg was, maar kan er naast zitten.
Overigens heb ik het beeld ingesteld op alle modes behalve 1080i.

Weet iemand waardoor dit kan of ik het kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMD schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:02:
[...]

Heb ik daar ook recht op als ik hem bij de dixons gekocht heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:08:
Ik heb laatst voor mijn PS3 God of War 2 gekocht ( en wat een gruwelijk spel blijft het toch ) maar de grapics zijn heel vreemd. Ingame is alles heel blokkerig, en 90% van de filmpjes ook.
Je ziet het hoofd van Kratos bijvoorbeeld niet als een ronding maar blokkerige lijnen.

Andere PS2 spellen nog niet echt geprobeerd laatste tijd, kan me herinneren dat het met God of War deel1 niet zo erg was, maar kan er naast zitten.

Je moet upscaling expliciet aanzetten ergens bij de system settings, dit staat vreemd genoeg standaard uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:08:

God of War 2 heeft een cheat waardoor je op een soort van semi-HD resolutie kan spelen:
High Definition Mode
This code is entered any time before the "Sony Computer Entertainment Presents" screen. The letters on that screen will turn purple if done correctly.
Code: L1, L2, L3, Circle and Square simultaneously
Ik weet niet wat de resolutie dan wordt, maar hij is iig hoger dan wat de PS2 normaal gesproken kan weergeven. Misschien dat dit helpt...

http://www.gamefaqs.com/console/ps2/code/932295.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rival24 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:24:
[...]

Je moet upscaling expliciet aanzetten ergens bij de system settings, dit staat vreemd genoeg standaard uit.
Die heb ik wel aan. Je hebt 2 opties.
PS2 upscalen aan/uit. Die staat aan.
En PS1 gelijkmatigen aan/uit staat ook aan.

Heeft trouwens ook geen verschil als ik em aan of uit heb.
Heb al met wat instellingen geknoeid maar op 1 of andere manier blijft het blokkerig.
Overigens zijn sommige achtergronden niet zo blokkerig, gaat vooral om Kratos zelf en de filmpjes.
Erg vreemd.

EDIT: thx Sqall, zal dat eens proberen! :)

Trouwens wat anders, als ik een ps2 spel erin doe en hij start op gaat mijn controller vanzelf weer uit en moet ik weer op de PS knop drukken als het spel is gestart.
Meer met dit probleem?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2007 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:31:
[...]
Trouwens wat anders, als ik een ps2 spel erin doe en hij start op gaat mijn controller vanzelf weer uit en moet ik weer op de PS knop drukken als het spel is gestart.
Meer met dit probleem?
Is normaal ja. Het gebeurt ook als je terug naar de XMB gaat.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:59:
[...]

Is normaal ja. Het gebeurt ook als je terug naar de XMB gaat.
Ik had dat eerder niet dacht ik, kan me vergissen.
Als ik de ps3 aan deed met mijn controller was dat de enige keer dat ik em aan hoefde te doen dacht ik toch echt. Maar ook niet echt een probleem ofso, viel me gewoon op.

Ben trouwens naar de transformers film geweest (supertof) en nu was ik ook wel geintresseerd in dat spel die uitkomt heel snel.
Iemand hier al wat van gezien/gehoord? ervaringen of indrukken die je wilt delen hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, deze had ik idd ook gevonden, maar hij is volgens mij niet te koop? iig niet in Nederland? vraag blijft dus staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

nioz schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:59:
net even in mijn pauze naar de intertoys hier gelopen (utrecht centrum) en toen ik het A4'tje zag met de PS3 + rest (je kan bij intertoys iig niet kiezen, alleen motorstorm en resistance erbij) voor 599,- kon ik mezelf toch niet inhouden. Ik had de games misschien zelf niet los erbij gekocht, maar een controller had ik er toch wel bij gewild en de 2 games krijgen goede reviews, dus ik zal mezelf er best mee vermaken :D
Omdat de bundel pas vanaf 1 augustus (?) in de winkel ligt kreeg ik nu de 2 spellen en controller er los bij, dus gewoon in hun originele hoesje. Dat kan ik wel waarderen aangezien mijn ervaring met bundels niet zo super is. (xbox: JSRF en weet ik veel welk spel op 1 dvd'tje geperst en in een papieren hoesje.. :'( )
Hopelijk komt krijg ik morgen ook eindelijk mijn nieuwe HDTV'tje binnen, kan ik zondag lekker genieten :)
Veel plezier ermee, de twee games motorstorm en Resistance zijn misschien niet het beste uit maar zeker games die de moeite waard zijn. En ook nog een HDTV, men jij hebt "geluk" of geld te over!

Zou de playstation 3 wel aan het internet hangen voor de updates ( natuurlijk ) en de multiplayer opties. Vergeet niet wat vrienden online te maken op motorstorm en Resistance mee te doen, een waarschuwing, lees de reviews voordat je enige andere game koopt. Sommige zijn erg slecht en andere zijn well..niet veel beter dan de playstation 2 versie helaas. Dus wees gewaarschuwt!

Flow en Tekken:DR zijn ook goede aanraders, die kun je kopen in de PSN shop. Rest me te zeggen, veel plezier er mee en als je zin hebt me toe te voegen. Mijn PSN-id is masticina, ben altijd op zoek naar casual gamers die niet mega competative beter zijn dan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees net op nu.nl

"Anders dan in de Verenigde Staten krijgt Europa voorlopig geen PS3-model met een grotere harde schijf van 80 gigabyte. In de VS is dat naar verwachting de enige nog verkrijgbare versie als eind deze maand de exemplaren van 60 gigabyte uitverkocht raken. "

Kortom volgens nu.nl is de prijsverlaging in de USA in principe tijdelijk om van de oude meuk af te komen. De 80gig was toch ook gewoon weer 599 daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:12
Als dat zo zou zijn, snap ik niet helemaal waar Sony mee bezig is.
Nu na de E3 en de aangekondigde prijsverlaging hebben ze een beetje momentum gekregen, waarom zouden ze zichzelf in de vingers snijden door weer het duurdere model te pushen.

@2Nutz: Als ik mij niet vergis ligt Transformers al in de winkels. Leek mij ook een leuke game (jeugdsentiment), maar reviews hebben mij hiervan weerhouden. Schijnt een heel matige game te zijn, zoals vaak met spellen naar aanleiding van films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Laatst online: 09-07 21:46
Ik denk dat het het beste is om te wachten op een officieele aankondiging van sony. Op dit moment is het zo dat (weer) een idiote directeur iets stoms heeft gezegd waardoor iedereen zit van "WTF!?" terwijl er nog niks officieel is aangekondigt.

beter nieuwes ieg:
http://www.ps3fanboy.com/...avenly-sword-demo-and-mo/
We krijgen deze maand de demo voor Heavenly Sword :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus ze willen van het 60 GB model af en daarom is er in Europa geen prijsverlaging 8)7

Ik snap zeker iets niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:05:
Dus ze willen van het 60 GB model af en daarom is er in Europa geen prijsverlaging 8)7

Ik snap zeker iets niet :P
Niet helemaal. Ze willen van het 60GB model af in de US. In de US krijgen ze namelijk na deze lichting een 80GB model voor 599,-. Het 60GB model verdwijnt helemaal in de US.

Europa houdt de 60GB variant. Zowel de prijsverlaging in de US, als de bundel in de EU zijn van tijdelijke aard. In September is het weer back to normal.

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=26702

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:56:
netjes gedaan, vlak voor de aankondiging dat je er 2 games + controller gratis bij had kunnen krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

PWM schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:16:
[...]

Niet helemaal. Ze willen van het 60GB model af in de US. In de US krijgen ze namelijk na deze lichting een 80GB model voor 599,-. Het 60GB model verdwijnt helemaal in de US.

Europa houdt de 60GB variant. Zowel de prijsverlaging in de US, als de bundel in de EU zijn van tijdelijke aard. In September is het weer back to normal.

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=26702
Ik heb net dat interview gelezen en die kerel slaat nergens op.

Op de ene vraag antwoord hij dat nieuwe games de PS3 moeten verder pushen: dus geen Killzone 2 en Metal Gear Solid 4, maar Little Big Planet en consoorten. En dan op een andere vraag stelt hij dan dat Metal Gear Solid de PS3 meer op de kaart zal brengen.

Nog eentje. Op de ene vraag zegt hij dat de PS3 zijn publiek moet verbreden naar een ouder publiek en daar dan ook de games op afstellen en dan op een andere vraag zegt hij dat ze naar de jonge generatie moeten kijken die helemaal niet meer wakker liggen van GTAIV...

Die kerel weet gewoon niet waarover hij praat. Sony kan echt hun console niet verkopen de manier waarop het zou moeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huibert_d
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 18:08
DarthDavy schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:42:
[...]

Ik heb net dat interview gelezen en die kerel slaat nergens op.

Op de ene vraag antwoord hij dat nieuwe games de PS3 moeten verder pushen: dus geen Killzone 2 en Metal Gear Solid 4, maar Little Big Planet en consoorten. En dan op een andere vraag stelt hij dan dat Metal Gear Solid de PS3 meer op de kaart zal brengen.

Nog eentje. Op de ene vraag zegt hij dat de PS3 zijn publiek moet verbreden naar een ouder publiek en daar dan ook de games op afstellen en dan op een andere vraag zegt hij dat ze naar de jonge generatie moeten kijken die helemaal niet meer wakker liggen van GTAIV...

Die kerel weet gewoon niet waarover hij praat. Sony kan echt hun console niet verkopen de manier waarop het zou moeten...
Volgens mij begrijp je het niet echt. Hij heeft het erover dat je nieuwe consumenten moet zoeken en dat is het oudere consumenten publiek en die wil hij little big planet verkopen.
We've now got to appeal to families and to older people; that's where the growth is going to come, broader franchises. They're not going to be all Killzones, they're not going to be all God of Wars or Metal Gear Solids. They're going to be LittleBigPlanets, Calling All Cars, localised SingStar versions. We're doing a Bollywood version of SingStar; we'll probably do one in Russian as well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk moet je een bredere doelgroep proberen aan te spreken met games, maar een prijs van 600 euro helpt daar niet echt bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Laatst online: 23-12-2015
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:00:
Tuurlijk moet je een bredere doelgroep proberen aan te spreken met games, maar een prijs van 600 euro helpt daar niet echt bij...
Je hebt ook zoveel aan een 499 console. Iedereen gaat der zeker lekker DVDs op kijken?

Als je hem koopt ben je zowiezo 499 + game + controller = ~599 kwijt. Nu krijg je 2 games. Terrible deal indeed!

Ik was 700 kwijt voor bundle met resistance, motorstorm en extra controller. Als ik ff gewacht had was ik maar 600 kwijt. Niet dat ik het erg vind maar voor veel mensen is (zoals ik dus) dit dus wel een 100 euro korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

tex5 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:13:
[...]

Je hebt ook zoveel aan een 499 console. Iedereen gaat der zeker lekker DVDs op kijken?

Als je hem koopt ben je zowiezo 499 + game + controller = ~599 kwijt. Nu krijg je 2 games. Terrible deal indeed!

Ik was 700 kwijt voor bundle met resistance, motorstorm en extra controller. Als ik ff gewacht had was ik maar 600 kwijt. Niet dat ik het erg vind maar voor veel mensen is (zoals ik dus) dit dus wel een 100 euro korting.
De deal is ook helemaal niet slecht. Sterker nog, ik vind het wel een leuk pakket. Motorstorm is leuk, een extra controller handig, resistance vond ik zelf niks.

Het pakket is dus best aan te raden. Wat echter mensen tegen de borst stuit, is dat in de US je gewoon 100,- korting krijgt, en dus de keuze krijgt wat je er mee gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:32
Ik ben toch maar ff stiekem naar de speelgoedwinkels geweest na mijn werk en ik zag bij Bart Smit de nieuwe starterspack al " liggen ". Ze verkopen hem nu voor 599 met 2 controllers en 2 games met keuze uit Motorstorm, Genji, Resistance, Ridge Racer en ik meende F1 ( weet het niet zeker met F1 ). Nu ff twijfelen of ik er een haal ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Een of andere marketing droid roept iets en de halve wereld zit in de gordijnen. Als je al een gekocht hebt, dan was de console het je kennelijk waard om dat bedrag neer te tellen (vond/vind ik nog steeds) en als je nog niet een gekocht hebt dan moet je dus nog even wachten maar dan heb ik nieuws voor je: over een jaar of 2 is hij stuuukkken goedkoper. Dus wellicht nog even wachten? :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
PWM schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:17:
[...]

De deal is ook helemaal niet slecht. Sterker nog, ik vind het wel een leuk pakket. Motorstorm is leuk, een extra controller handig, resistance vond ik zelf niks.

Het pakket is dus best aan te raden. Wat echter mensen tegen de borst stuit, is dat in de US je gewoon 100,- korting krijgt, en dus de keuze krijgt wat je er mee gaat doen.
2 games kopen en een controller? :) Eigenlijk zijn ze dus duurder uit in de US. Subtotal = $659.96 op amazon.com. (koers niet meegenomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

EfBe schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:23:
Een of andere marketing droid roept iets en de halve wereld zit in de gordijnen.
Marketing Droid :?

Het is de Directeur van Sony Entertainment in Europa :)
tex5 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:24:
[...]

2 games kopen en een controller? :) Eigenlijk zijn ze dus duurder uit in de US. Subtotal = $659.96 op amazon.com. (koers niet meegenomen)
Als je toevallig die beide spellen wil hebben, ben je inderdaad goedkoper uit.

[ Voor 38% gewijzigd door PWM op 13-07-2007 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

PWM schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:29:
[...]

Marketing Droid :?

Het is de Directeur van Sony Entertainment in Europa :)

[...]

Als je toevallig die beide spellen wil hebben, ben je inderdaad goedkoper uit.
* Rival24 mompelt iets over "It's all about choice" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tex5 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:24:
[...]

Waar heb je het over!?!?!? 659 dollar is veeeeeeeeel minder dan 600 euro (nl 475 euro). Voor 1 euro koop je op het moment namelijk 1,38 dollars, dat is niet echt een verschil dat je achteloos kan weglaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben lekker genaaid door sony :(

29 juni ps3 gekocht bij de BCC...en nu komt dit pakket uit >____<""!!!!! :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:51:

29 juni ps3 gekocht bij de BCC...en nu komt dit pakket uit >____<""!!!!! :( :( :(
Ik snap niet hoe je je genaaid kunt voelen? Oke, het is jammer, maar óf je gunt het de mensen niet die het ding nu voor een lagere prijs kopen óf je vindt dat je een compensatie moet krijgen, en dat is erg onrealistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:46:
[...]

Waar heb je het over!?!?!? 659 dollar is veeeeeeeeel minder dan 600 euro. Voor 1 euro koop je op het moment namelijk 1,38 dollars, dat is niet echt een verschil dat je achteloos kan weglaten.
Het leven in de US is altijd goedkoper. Dat is niet speciaal aan de PS3. Dus is het flauw om dat hier in mee te nemen.

EU: Xbox 360 Core Pack: € 298,-
US: Xbox 360 Core Pack: $ 251,-

EU: Apple Video iPod 30 GB - Zwart: € 269,-
US: Apple Video iPod 30 GB - Zwart: $ 238,-

Bij de PS3 is dit dus:

EU: 599,-
US: 659,-

Vergeleken wordt je meer gefucked met de xbox en de ipod.

[ Voor 9% gewijzigd door tex5 op 13-07-2007 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:51:

Ze hadden natuurlijk de prijs moeten verlagen voordat jij een ps3 had gekocht... Zo zijn er altijd wel mensen die een console kopen vlak voor ene prijsverlaging. Dan moet je de berichten maar beter in de gaten houden dan had je t kunnen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
PWM schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:17:
[...]

Gewoon een maandje wachten, dan is dat probleem ook opgelost! :Y)

Het probleem is dat je van die games moet houden, houd je er niet van dan heb je een probleem.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
Arx schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 18:22:
[...]

Gewoon een maandje wachten, dan is dat probleem ook opgelost! :Y)

Het probleem is dat je van die games moet houden, houd je er niet van dan heb je een probleem.
Kopers krijgen de keuze uit 6 games; Fall of Man, Motorstorm, Genji: Days of the Blade, Formula One Championship Edition en Ridge Racer 7.

nieuws: Sony-topman: geen Europese prijsverlaging PlayStation 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
ik vind het eigenlijk ook belachelijk. Een prijsverlaging is logisch. Maar niet zo kort na de release van een console. Daarom vind ik het ook triest dat sony geen compensatieregeling heeft. Kijk ik verwacht niet meteen 2 spellen en een controller te krijgen, maar 1 van die drie dingen was netjes geweest.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Phusebox schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 18:32:
ik vind het eigenlijk ook belachelijk. Een prijsverlaging is logisch. Maar niet zo kort na de release van een console. Daarom vind ik het ook triest dat sony geen compensatieregeling heeft. Kijk ik verwacht niet meteen 2 spellen en een controller te krijgen, maar 1 van die drie dingen was netjes geweest.
En dan voor iedereen die een console heeft gekocht? Of tot een paar weken terug? En die mensen die er 2 dagen van tevoren een hebben gekocht?

Wanneer had Sony dan de prijs mogen verlagen?

Het is ook nooit goed. Alleen Nederlanders kunnen op deze manier zeuren, wees gewoon blij voor de mensen die nu zo'n apparaat aan willen schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Umh, heeft iemand van jullie GTA San andreas? Ik wil die misschien kopen (voor 20 euro) maar ik vraag me af of hij gaat draaien, op de compatibilty list van Sony staan 2 product codes, de 1 schijnt te werken met "kleine problemen" De ander met "grote problemen" :(

http://faq.eu.playstation.com/bc/bcGames.htm

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arokh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-08 12:24
ben het helemaal eens met de mensen die stellen dat er voroal gezeurt wordt over het pakket. als je het geen fijn pakket vindt, dan koop je hem toch gewoon niet? misschien hebben ze bij sommige winkels nog wel een losse liggen voor 599 zonder die spellen en controller, als dat beter is.
natuurlijk is het wel zo dat de prijsverhoudingen volkomen zoek zijn. het is altijd zo dat in USA de electronica goedkoper is (mede dankzij onze importheffingen om de europese consolemakers (:-() te beschermen, maar inderdaad is de 599 euro van ons wel even 826 dollar!!

dus de goedkoopste versie in EU is 826 dollar,
en de goedkoopste versie in USA is 499 dollar. (als je hem online koopt in amerika betaal je trouwens nooit tax, dus Amazon bijvoorbeeld heeft gratis levering en geen tax, dus die 499 is gewoon 499...)

dan vind ik het niet boeiend of er wel of geen spelletje of controller wordt meegeleverd, of 20GB meer opslag heeft, het verschil is gewoon 65% !!!! maar anyway, wij moeten dus ten slotte niet zeuren, maar gewoon niet kopen als wij die hoeveelhied geld er niet voor over hebben...
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.