Het nieuwe rijden doe ik niet aan in die auto, onder de 3500 toeren trekt hij namelijk voor geen meter, en het werk betaalt de benzine
Godverdomme, zie je wel. Zo zal het zijn vriend. Ik rij volledig elektrisch om het milieu te ontzien en ik doe mee aan de "hier" campagne en jij zit mijn besparing even ongedaan te maken
Wet je hoe dat heet? EEN HORK!
Goed, je bent mens en ik heb niet het recht je te commanderen, maar zou je niet eens meer denken aan mensen die het beste voorhebben met het milieu. Hard rijden en hard optrekken is heel leuk en ik beaam dat volledig, maar je leert het af als je het verstand even op scherp zet en niet denkt van "de baas dokt wel".
Ik denk dat je VMBO economie hebt gehad en dat is anders van VWO economie, maar ik zal je vertellen dat jouw verbruik gekapt wordt op je salaris indirect. Des te meer je baas kwijt is aan jouw verbruik, des te minder er over blijft voor salarisverhogingen en des te starrer je baas zal worden.
Goed, als je een hork wilzijn, mij best. Ik kan je niet controleren, maar besef wel dat het klimaatprobleem de schuld is van jouw groep mensen en laat ik nu heel eerlijk zijn. Ik geef je de schuld en ik neem het je zeer kwalijk.
Ik hoop dan ook dat je ooit het gezonde inzicht zal krijgen want jouw soort zijn we liever kwijt dan rijk en het blijkt überduidelijk dat jij geen FLIKKER geeft om het klimaatprobleem. ACh, hetzal wel een combinatie zijn van een laag IQ en een laag EQ.
*Exuimtum! kap nou, dit maakt me WOEST
*Ja lach, maar, wees er maar trots op, maar ik weet van "The day of reconing"
[
Voor 15% gewijzigd door
Verwijderd op 18-10-2007 15:46
]