Hangt van de situatie af. Als de auto voor jou 103 rijdt en jij met 105 en er komen een aatal auto's aan op de linkerbaan die 110+ rijden moet je die eerst langslaten. Doe je dat niet, moeten die anderen allemaal op jou wachten, dus remmen en weer optrekken.
over brandstofverspilling gesproken 
Daarbij is het gewoon storend als er iemand met 2km/h verschil op de linkerbaan rijdt, omdat hij niet te hard wil rijden. Volgens mij is het zelfs zo dat als je wilt inhalen, dat je dan eerst moet kijken of je zelf niet ingehaald wordt, voordat je aan je inhaalactie mag beginnen.
Nogmaals, je mag zo hard rijden als je zelf wilt, maar in zo'n situatie moet je gewoon wachten totdat de linkerbaan vrij is. Of natuurlijk even gas bijgeven zodat je 110+ rijdt als je inhaalt en daarna weer laten terugzakken.
Of gewoon 103 rijden natuurlijk 
Je demonstreert mooi het punt wat ik wil maken: je rijdt met je ballen, en niet met je verstand. "trutten" is een emotionele uiting, en emoties in het verkeer zoals haantjesgedrag, irritatie, agressiviteit enz. zijn een recept voor een ramp of ten minste oorzaak van veel brandstofverpilling.
Slecht punt dan: Ik zou niet weten hoe ik met mijn ballen moet rijden. Ik rij met mn hele lichaam, waaronder mn ballen, beide handen, hoofd en dus ook verstand.:X
Brandstofverspilling is ook geen argument, daar betaal je immers zelf voor.
Ik ben van mening dat eerder door mij genoemd gedrag ook tot 'rampen' kan leiden. Daarnaast leiden ongelukken op snelwegen doorgaans niet tot de meeste dodelijke slachtoffers, dus om nu van rampen te spreken?
[
Voor 20% gewijzigd door
Kurios op 18-08-2008 14:07
]