Demo ziet er toppie uit, wat een performance heeft dat ding, is de code via SDL gedaan?
Natuurlijk, er zit ook gewoon een 5 volt output op de video output poort en ook een 12 volt, er bestaat namelijk gewoon een Wii -> RGB kabel van Nintendo zelf.
Maaaaar.... De kabel die ik heb zitten gewoon 5 tulp pluggen aan (hij is bedoelt voor component), dus aan de Wii kant kan ik in principe niets tappen, dan zou ik de kabel uitgebreid moeten modden en dat geeft niet zo'n mooi resultaat al een kant en klare kabel.
Ik heb even getest met een batterijtje ertussen (1.1 volt), maar daar deed ie het niet mee, de TV gaf niet te kennen dat er ook maar iets van een signaal op de poort binnenkwam. Nog eens proberen met 2 batterijtjes.
Ik heb de hele SCART pinout zitten bestuderen maar het lijkt echt onmogelijk ergens stroom vandaan te halen
Mijn Wii is overigens ook helemaal omgebouwd, ik heb de GameCube memory card erin gesoldeerd en ook een ontvanger voor een draadloze GameCube controller zit erin, ik heb ook nieuwe antennes erin gezet voor de WiFi (veel beter bereik, had ze nog liggen van een oude laptop) en de Bluetooth antenne iets langer gemaakt. Ook zitten er extra lampjes onder in de Wii, ik moet enkel nog de behuizing schilderen en modden. De behuizing wordt helemaal een Zelda theme net zoals de GBA Zelda editie die ik heb.
Ik weet dus precies hoe en wat wat betreft de binnenkant van de Wii. De sensorbar is niets meer als een handvol IR ledjes dus dat is niets spannends. En ondanks z'n naam zit er geen sensor oid in de sensorbar, in de controller zit gewoon een simpele CCD met een IR filter ervoor, die ziet de lampjes van de sensor bar en weet dus precies waar de TV is en waar je op de TV mikt.
Edit:
2 batterijtjes werken ook niet helaas...
Edit:
Doh

Moet natuurlijk ook een sync signaal hebben anders gaat het niet werken...
Dat wordt dus nog even verder modden, moet ik alleen even kijken hoe ik dat ga doen terwijl ik nog steeds de component functionaliteit intact laat. Ik kan in principe 1 of 2 video grounds misbruiken om iets anders over te transporteren (op een kabel zo kort zou dat qua storing weinig tot niets uit moeten maken, maar bij een component signaal gaat dat niet werken, dan zou ik dus moeten switchen tussen sync en de ground.
Beetje hopeloos verhaal, ik denk dat ik maar gewoon een 2e kabeltje van een paar euro bijhaal
[
Voor 46% gewijzigd door
Verwijderd op 01-07-2007 02:42
]