Volgens mij liggen den k110(100) en de d40 wel redelijk op 1 lijn qua performance. Ook het beschikbaar aantal objectieven scheelt elkaar ook allemaal niks. De meneer van de Steenweg (verschrikkelijke winkel trouwens zeg) heeft het hier echter over een andere pentax, die volgens mij een stuk ouder is dan bovengenoemde.[b][message=28400256,noline]NL_Apex schreef op zaterdag 14 juli 2007 @
Ik zelf zit nu al dagen onwijs te twijfelen tussen een k110 (400 euro incl mooie tas bij fotokoch) of een d40 voor 430 euro (met die cashback actie). (allebei kit). Scheelt elkaar net niks qua prijs maar ikzelf zit nogal in dubio over het batterij gebruik bij de pentax (nikon heeft accu). Ik zelf heb een voorliefde voor accu's. Met die batt. laders e.d kom ik altijd in een situatie dat er overal in mijn kamer batt's liggen maar ik van geen een de huidige status weet.
Daarbij vindt ik ook de k100 beter in de hand liggen dan de d40. De d50 daarintegen schijnt weer beter te zijn, maar is weer een tikkie ouder. zucht
Ook als ik allerlei review sites bekijk maakt het allemaal eigenlijk geen reet uit.
En dan kan ik ook nog via een collega een d70 overkopen 2ehands. Maar hij had nog geen prijs in gedachte dus daar moest ik maar mee komen.
[ Voor 12% gewijzigd door bonzz.netninja op 14-07-2007 21:49 ]
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl