En precies dáárom vind ik de cayman dan weer interessant. Voor het eerst sinds, i dunno, 1795

een frisse wind door het porsche aanbod.
Iedereen heeft meteen een 911. En zoals je zelf zegt gaat het dan vooral over kalende dikke mannen in een midlife crisis.
De cayman is net weer iets anders. Toch porsche, maar toch iets 'jonger' lijkt het wel.
En qua prestaties hoeft hij niet onder te doen voor de instap carrera 911 (de cayman S dan) en toch 30.000 euro verschil. 30.000 euro meer voor een iets bollere achterkant, ik weet het toch niet
Interieur is idd gewoon saai, bij alle porsches. Maar op van die sfeervolle foto's van de cayman spreekt hij mij toch aan hoor. Van die foto's die 's nachts genomen zijn, in een tunnel, of aan de rand van een grote metropool met uitzicht op de stad. Beetje alleen, modern streetwise, cruiser, iets jonger, harder van lijn....
Men moet misschien even wennen, zoals met de nieuwe bmw's. In elk geval liever een cayman dan een cayenne bvb.
Edit: enige reden waarom ik later een cayman zou laten staan als ik op zoek was naar dat soort tweezitter, is omdat iedereen dan de kritiek zal hebben dat je geen 911 kan betalen. Hoe vermoeiend wordt dat om dat telkens uit te leggen dat je misschien geen 911 hoeft, én omdat het effectief te duur is

Maar dan moet je je natuurlijk niets aantrekken van wat de omgeving zegt natuurlijk, en gewoon je ding doen.
Anyway /offtopic
[
Voor 14% gewijzigd door
Verwijderd op 11-07-2007 20:57
]