Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 83 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 17.453 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219071

Fijn, ik had vanmiddag dus zelda uitgespeeld...
spoiler:
maar nu wilde ik dus de laatste hidden skill nog even opzoeken... schijnt dat die piramide vloek nog op het kasteel moet zitten, wil ik die goudenwolf tegen komen... fijn ! :(
Ik ben nu dus echt zwaar geirriteerd, en denk dat ik maar 10 uur gameplay (savegame van 40 uur ipv 1 van 60 uur) terug moet gaan om toch dat ding te halen... :(

De Dragon Quest lijkt me eerlijk gezegt geen bal aan. Dat onrail gedoe vind ik echt niks. Net zoals met die onrails Resident Evil. Geef mij maar een beetje vrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Anoniem: 219071 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:44:
De Dragon Quest lijkt me eerlijk gezegt geen bal aan. Dat onrail gedoe vind ik echt niks. Net zoals met die onrails Resident Evil. Geef mij maar een beetje vrijheid.
Ik was zelf ook niet zo een on-rails fan, maar Sonic and the Secret Rings heeft bewezen dat oude franchises wel degelijk goed werken on-rails en misschien zelfs beter worden erdoor. Resident Evil ziet er heerlijk Arcade achtig uit, alleen niet echt Resident Evil achtig. Dragon Quest nooit veel aan gevonden in de huidige vorm dus misschien is vernieuwing hier wel weer de verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:08
Hehe er komt een nieuwe game Ultimate Duck Hunting uit. Moet je met je hond en een shotgun gaan jagen op eenden door een gebied 8)7

link op gamespot

Hopelijk is de site site van de makers niet bepalend voor de game :/

[ Voor 27% gewijzigd door jip_86 op 14-05-2007 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Call of Duty maar dan tegen weerloze eenden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hing
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05-2023
Anoniem: 25892 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 21:20:
Speelt hier iemand nog iemand wel eens wii sports? Het is echt het enige fatsoenlijk multiplayer spel. Met m'n huisgenoot golven en bowlen we wat af. Heb inmiddels al een paar wereldslagen gehaald met golf :P

Vandaag op hole 6 een eagle, en al eerder heb ik op hole 1, 3, 5, 7 en 9 eens een eagle geslagen :Y)

Op hole 5 zelfs een keer een double eagle (par 5) :Y)
Ja hoor, helemaal verkocht aan Wii door Wii Sports!!!! Ik game al 18 jaar en ken eigenlijk geen spel dat leuker/beter is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
jip_86 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 23:26:
Hehe er komt een nieuwe game Ultimate Duck Hunting uit. Moet je met je hond en een shotgun gaan jagen op eenden door een gebied 8)7

link op gamespot

Hopelijk is de site site van de makers niet bepalend voor de game :/
Hahahahaha die site is echt niet meer normaal slecht _/-\o_

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178962

Sommige mensen stoppen hun energie liever ergens anders in (dat hoop je dan :X)

Lijkt me overigens wel een hele leuke game, duck hunt was vroeger een favo van me.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 178962 op 15-05-2007 02:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-06 21:07

theezeefje

Poehee

Deze site verkoopt ook dingen die we hier op GoT liever niet zien.

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 15-05-2007 09:09 ]

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, die Matt wat een held :P :
Gamer's Day Hey guys with all of these recent "Gamer Day" events from Capcom, Sega, Ubisoft, EA, Tecmo and Sony, I was wondering if Nintendo had some sort of event like that of a "Gamers Day" planned for fairly soon if at all. So do they? Maybe this is where we will be getting that Metroid Prime 3 news.....hmmmm.
Thanks.

Link117

Sure would make a lot of sense, wouldn't it? Oddly enough, I will be in Seattle next week. What a strange coincidence. I think such an event would be a great way for Nintendo to give us a pre-E3 look at some of its games for the next quarter or two and I'd be seriously surprised if anticipated projects like Metroid Prime 3: Corruption weren't on-hand. Barring any embargoes, I'd stay tuned through next week for more news - hypothetically speaking, of course.

-- Matt

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-06 11:44
Is het iemand opgevallen dat het (lijkt) dat de batterijen van de wiimote sneller leeg gaan bij het ene spel als bij het andere spel. Ik heb er inmiddels 14 uur opzitten bij zelda en er werd aangegeven dat er net 1 streepje minder op de accu zat. Daarna ben ik eledees gaan spelen en nu ben ik ongeveer 2 uur bezig en ik heb zo nieuwe batterijen nodig (1 streepje).

Zou dit aan het spel liggen of aan de manier waarop de developers een game programmeren.

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:28

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Tim_bots schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 09:14:
Is het iemand opgevallen dat het (lijkt) dat de batterijen van de wiimote sneller leeg gaan bij het ene spel als bij het andere spel. Ik heb er inmiddels 14 uur opzitten bij zelda en er werd aangegeven dat er net 1 streepje minder op de accu zat. Daarna ben ik eledees gaan spelen en nu ben ik ongeveer 2 uur bezig en ik heb zo nieuwe batterijen nodig (1 streepje).

Zou dit aan het spel liggen of aan de manier waarop de developers een game programmeren.
Ik denk dat het verbeelding is doordat het eerste streepje van een batterij-indicator vaak net zo lang duurt als de overige drie. :)

Of gaat het om verschillende remote? Dan houd ik m'n mond. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twee dingen, Gonandan heeft helemaal gelijk. Maar daarnaast heb jij ook gelijk. Het hangt er sterk vanaf hoeveel de Wiimote trilt tijdens een spel of de speaker gebruikt, maar ook de pointer en motionsensing kosten wat stroom.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48

Type game kan wel verschil uitmaken. Zo zal de rumble redelijk wat batterij slurpen.
Ik denk daardoor dat Excite truck redelijk zuinig is omdat het geen nunchuck of pointer gebruikt (maar wel weer genoeg rumble)...

Dragon Quest vind ik er weer goed uit zien. Zag dat je Wiimote kan worden gebruikt voor bepaalde aanvallen en om met een schild te verdedigen. Me like.

[ Voor 8% gewijzigd door Deddiekoel op 15-05-2007 09:48 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
@boven: Aangezien dit mijn 1e set battarijen is voor mijn wiimote zal het inderdaad wel te maken hebben met het gedrag dat Gonandan beschrijft. Ook het ook niet ondenkbaar dat eledees veel meer power trekt als zelda want de snelheid waarmee ik bij eledees op de A (of B ) knop druk is soms ook niet mis.

Weer een probleem opgelost :D

[ Voor 0% gewijzigd door Tim_bots op 15-05-2007 09:46 . Reden: B ) werdt een Smilie B) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-06 10:29
ik heb mn wii nu net meer dan 2 weken, en ben vor beide controllers al aan mn 3e set penlites toe

eerlijk is eerlijk wordt vrij intensief gebruikt 3 man op pro bij wiitennis;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Ik heb wederom een mail gehad van Nintendo in de toekomst gaan echt alle Gamecube spellen op 480p gespeeld kunnen worden.
Geachte heer/mevrouw,

we zijn met een firmware update bezig. Wanneer deze echter klaar zal zijn is nog niet bekend.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team

>>> Gerwin *** <***@xs4all.nl> 05/13/07 7:50 >>>
Beste heer/mevrouw,

Zal de Nintendo Wii binnen korte tijd ook alle oudere Gamecube PAL games
in 480p kunnen weergeven?

Ik bezit een aantal oude Gamecube games waaronder Metroid Prime (PAL),
Metroid Prime 2 (PAL) en Zelda: Wind Waker (PAL). Echter schakelt de Wii
(aangesloten via component kabel op de DVI ingang van de tv) over naar
480i/576i op 50Hz/60Hz. Deze signalen worden niet ondersteund via deze
ingang en kan ik dus mijn oude spellen niet meer spelen op de Wii.

Bedankt voor uw tijd en antwoord.

Met vriendelijke groet,

Gerwin ***

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:54

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ik heb mn wii nu net meer dan 2 weken, en ben vor beide controllers al aan mn 3e set penlites toe
Ik neem aan dat je oplaadbare batterijen gebruikt ;)
Ik heb wederom een mail gehad van Nintendo in de toekomst gaan echt alle Gamecube spellen op 480p gespeeld kunnen worden.
Jij weet net als ik dat de gemiddelde service desk medewerker niet veel kaas gegeten heeft van dit soort vragen en standaard antwoorden oplepel?. Je vind het ook niet gek dat dit mailtje nagenoeg hetzelfde is als je laatste antwoord? Ik zie geen bevestiging hoor. PAL GC games worden NIET allemaal 480P. Technisch waarschijnlijk niet haalbaar en er is ook zo goed als geen vraag naar omdat een beetje TV die signalen gewoon wel ondersteund.

Heb je nou al eens bij Philips geklaagd m.b.t. deze soap ?

[ Voor 124% gewijzigd door Max|Burn op 15-05-2007 10:19 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Gerwin schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:09:
Nou als ik heel eerlijk ben zeggen ze alleen dat ze een firmware update aan het maken zijn, er wordt nergens bevestigd dat dan alle PAL GC games op 480p gespeeld kunnen worden.

Uiteraard kan je dat er wel uit opmaken, maar het staat er niet. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Is wel eerder de revu gepasseerd, maar leek me toch wel nuttig.

Idd, Wiimotes slurpen batterijen erg snel op. Het loont daarom ook de moeite om te kijken naar duurzame accu's (speciale of gewone oplaadbare batterijen).

Ik heb laatst dit setje gekocht: Link

Kan gewoon met NiCd en NiHm overweg en heeft overlading bescherming. Er zit 4 2600mA batterijen bij, wat echt aan te raden is. 4 batterijen (van 2600mA) volledig opladen duurt iets van 4 uur. Er zit ook nog een autolader bij voor onderweg (ondergeschikt belang).

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-06 16:37

-MM-

D&#039;oh!!

Anoniem: 25892 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 21:20:
Speelt hier iemand nog iemand wel eens wii sports? Het is echt het enige fatsoenlijk multiplayer spel. Met m'n huisgenoot golven en bowlen we wat af. Heb inmiddels al een paar wereldslagen gehaald met golf :P

Vandaag op hole 6 een eagle, en al eerder heb ik op hole 1, 3, 5, 7 en 9 eens een eagle geslagen :Y)

Op hole 5 zelfs een keer een double eagle (par 5) :Y)
Ja hoor, Wii sports vindt ik nog steeds geweldig. Met golven heb ik al twee keer een hole in one gehaald! 8) Verder is mijn topscore -8 (hetgeen niet heel erg hoog is overigens).

What's the point of living if you can't feel alive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hoedje schreef op maandag 14 mei 2007 @ 18:28:
Jongens daarvoor is een veel mooiere oplossing waar veel tijd en moeite in is gestoken door mede-tweaker(s), de Wii Consolecode database.

Dat houdt het topic ook mooi schoon :)
Wat is eigenlijk de reden, dat die CCDB alles als plaatje uitpoept? :?
Ik heb namelijk nog geen spamcrawler gezien, die op zoek gaat naar Wii Console Codes en ik denk ook niet dat die er komen ;)
Ook maakt het plaatje zoeken naar namen (in die lijst, met ctrl+f) ook wat lastig... O+

[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 15-05-2007 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Wat is eigenlijk de reden, dat die CCDB alles als plaatje uitpoept?
Wel spam ja..niks mis mee toch :) Misschien wil iemand wel Friendcodes gaan harvesten ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
Aan frendcode spam heeft nintendo al gedacht: Voordat je een mail naar een wii kan sturen moet er eerst een mail van de wii naar diet e-mail adres zijn gestuurd. Zolang dat niet is gedaan komt er ook geen mail van dat e-mail adres binnen. (anders is het wel heel makkelijk voor spammers: gewoon van w0000000000000000@wii.com tot w9999999999999999@wii.com een mail sturen en alle wii's hebben een nieuw bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:08
GJ-tje schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:19:
[...]
Wat is eigenlijk de reden, dat die CCDB alles als plaatje uitpoept? :?
Ik heb namelijk nog geen spamcrawler gezien, die op zoek gaat naar Wii Console Codes en ik denk ook niet dat die er komen ;)
Ook maakt het plaatje zoeken naar namen (in die lijst, met ctrl+f) ook wat lastig... O+
Je kunt problemen beter maar voor zijn he. Je laat toch ook van tevoren een slot op je huis zetten en niet pas als er ingebroken is? Alleen omdat je nog nooit een vreemde in je huis hebt gezien en je ook niet had verwacht dat die zou komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Max|Burn schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:14:
[...]

Ik neem aan dat je oplaadbare batterijen gebruikt ;)

[...]
Jij weet net als ik dat de gemiddelde service desk medewerker niet veel kaas gegeten heeft van dit soort vragen en standaard antwoorden oplepel?. Je vind het ook niet gek dat dit mailtje nagenoeg hetzelfde is als je laatste antwoord? Ik zie geen bevestiging hoor. PAL GC games worden NIET allemaal 480P. Technisch waarschijnlijk niet haalbaar en er is ook zo goed als geen vraag naar omdat een beetje TV die signalen gewoon wel ondersteund.

Heb je nou al eens bij Philips geklaagd m.b.t. deze soap ?
Ik word eveneens vandaag teruggebeld door Philips. Daarbij is deze mail naar de technische dienst van Nintendo gestuurd. Deze moeten zo'n simpele vraag toch kunnen beantwoorden. Als ze bij de TD weten dat er voor dit 'probleem' een update komt dan zal dat toch zeker wel zo zijn?

Edit: Philips heeft me gebeld, men zegt inderdaad dat enkel 480p, 576p, 1080i en 1152i ondersteund worden op de DVI ingang van mijn tv. Echter alles zou via CVBS wel op 50Hz en 60Hz moeten kunnen draaien op een willekeurige SCART. Tot op heden nog niet gelukt. Dan maar wachten op een update van Nintendo. Ik ga echt niet speciaal voor de Wii een tv van 3000 euro aanschaffen voor deze klugeligheid van beide bedrijven.

[ Voor 30% gewijzigd door Gerwin op 15-05-2007 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Klungiligheid van Philips. Nintendo komt echt niet met een 480P update voor alle GCN games. Als die er wel komt is dat alleen voor games waar het kan..een deel kan het gewoon niet bij.
De "TD" van Nintendo is ook maar een helpdesk die verder helemaal niets met die software updates te maken hebben. Die zijn voornamelijk bezig met uitleggen hoe je zo'n update installeert, welke stekker waar in moet..dat soort geintjes.

O.a. over 480P forceren:
http://lyris-lite.net/fu_archives/s_2005_08.html

[ Voor 18% gewijzigd door Max|Burn op 15-05-2007 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

jip_86 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 11:04:
Je kunt problemen beter maar voor zijn he. Je laat toch ook van tevoren een slot op je huis zetten en niet pas als er ingebroken is? Alleen omdat je nog nooit een vreemde in je huis hebt gezien en je ook niet had verwacht dat die zou komen...
Logischerwijs, zou ik dan enkel de Wii Console Code als plaatje uitpoepen, niet de hele tabel in een plaatje frotten... ;) En daar doelde ik eigenlijk op...
Net als de emailadressen op de profieen hier @ GoT, dat is ook enkel een plaatje niet het gehele profiel... ;)

Scheelt je trouwens wel (veel) parsetijd en geheugen, zeker naar mate er meer en meer gebruikers in de Wii Console Code Database komen te staan... ;)

Wel grappig, dat op de index pagina alle console codes gewoon staan, zonder dat je ingelogt moet zijn, maar als je zoekt, dat je dan opeens wel ingelogt moet zijn? :?

[ Voor 42% gewijzigd door CH4OS op 15-05-2007 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-06 16:15
Gerwin schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:09:

[...]
Wil jij voor mij even het stukje citeren waar Nintendo zegt dat ze in die firmware update 480p ondersteuning geven voor Gamecube spellen? Dat staat er namelijk helemaal niet, er staat alleen dat er een firmware update komt. Jij hebt letterlijk hetzelfde antwoord teruggekregen als bij je vorige vraag, ze zijn niet eens echt op je vraag ingegaan!

Bovendien weet Nintendo of Europe vaak niet wat er bij Nintendo in Japan gebeurd, een dag voor aankondiging van de DS Lite is er zelfs letterlijk door het hoofd van Nintendo of Europe gezegd dat er geen nieuwe DS zou komen!
Gerwin schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 11:12:Ik ga echt niet speciaal voor de Wii een tv van 3000 euro aanschaffen voor deze klugeligheid van beide bedrijven Philips.
Ik heb je bericht even gecorrigeerd, Nintendo houdt zich aan alle standaarden, Philips niet.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Max|Burn schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 11:42:
Klungiligheid van Philips. Nintendo komt echt niet met een 480P update voor alle GCN games. Als die er wel komt is dat alleen voor games waar het kan..een deel kan het gewoon niet bij.
De "TD" van Nintendo is ook maar een helpdesk die verder helemaal niets met die software updates te maken hebben. Die zijn voornamelijk bezig met uitleggen hoe je zo'n update installeert, welke stekker waar in moet..dat soort geintjes.

O.a. over 480P forceren:
http://lyris-lite.net/fu_archives/s_2005_08.html
Waarschijnlijk ga ik nu de discussie die hierover al is geweest weer aanzwengelen, maar is het absoluut niet mogelijk voor de hardware om altijd een 480P signaal te laten sturen. Dus als de software 480i is dit ook als een 480P signaal te versturen. Dit zal dan geen 480P kwaliteit beeld zijn (mar gewoon 480i) maar de TV zal het dan iig slikken. Lijkt mij dat dit gewoon mogelijk zou moeten zijn omdat 480P 'moeilijker' is dan 480i.
Wat ik lees in die link die je geeft is dat dit voor een hoop games wel kan maar voor sommige niet, maar dat is met het gebruik van een modchip. Nintendo zou dit toch beter moeten kunnen.
Ik denk dan ook dat het zou moeten kunnen en hoop dat Nintendo het in een firmware update weet te verwezenlijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had vorige week dinsdag mijn Duitse Wii opgestuurd en hij is nu alweer terug. Hij was netjes ingepakt. En nog belangrijker hij doet 't weer perfect; geen pixel defecten meer. Ik heb wel gewoon WiiConnect24 (gele standby) weer aangezet. Dus nu hopen dat het zo blijft.

Overigens zijn alle instellingen over gezet, van de contacts tot de Mii's en zelfs de instellingen van 't weerkanaal. Je moet wel zelf nog even alle updates downloaden en installeren (het weerkanaal doet 't dus niet out-of-the-box). Ook content uit het Shopping channel moet je weer downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

w0000t:

www.smashbros.com

Deze of volgende week volgens Matt een Nintendo's Gamersday event ofzo waarbij de pers games kan spelen en trailers worden vertoond. The good days are coming _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:28:
w0000t:

www.smashbros.com

Deze of volgende week volgens Matt een Nintendo's Gamersday event ofzo waarbij de pers games kan spelen en trailers worden vertoond. The good days are coming _/-\o_
Ehh... Dat is over de website... Die is volgende week dus helemaal vernieuwd... Gaat dus niet over de game zelf... ;)

Maar ook ik kijk erg uit naar de nieuwe website, ben benieuwd of er nu mooie screens en trailers (erbij) komen! :)
* CH4OS kan niet wachten! *O*

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 15-05-2007 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Na een middagje wii-en, een exemplaar besteld bij m'n contractverlenging...

Duurt helaas nog wel even voordat ik hem krijg, maar dat probleem heeft iedereen...

Heb nog even voor de liefhebbers gekeken bij de lokale mediamarkt, maar ook daar niet op voorraad...

Zo snijdt Nintendo zichzelf vreselijk in de vingers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

MikeyMan schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:58:
Na een middagje wii-en, een exemplaar besteld bij m'n contractverlenging...

Duurt helaas nog wel even voordat ik hem krijg, maar dat probleem heeft iedereen...

Heb nog even voor de liefhebbers gekeken bij de lokale mediamarkt, maar ook daar niet op voorraad...

Zo snijdt Nintendo zichzelf vreselijk in de vingers...
Qua produceren zit het nu denk ik wel snor, alleen het distribueren kan nog wel het een en ander verbeterd worden. Aangezien in Belgie en Duitsland volop te krijgen schijnt en hier haast niet. Misschien is het wel zo dat Belgie en Duitsland nu voorlopig minder binnen krijgen en Nederland juist meer. Maar goed, ik de mijne al O+

EDIT: Tomb Raider komt ook op de Wii

[ Voor 8% gewijzigd door Vincent7 op 15-05-2007 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

* PWM heeft zijn Wii ge-pre-ordered

Althans, zorgt er 100% voor dat hij er staat als dit uit komt:

http://www.gamer.nl/doc/39206

Alleen hiervoor zet ik de Wii al neer. Ik zie weinig games die mij boeien, maar deze en SSX zijn voldoende :)

Ik ben jager, maar het normaal schieten met een dubbelloops op een tv is niet echt een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-06 09:07
RE4 wordt in ieder geval niet duur volgens nu.nl.. :P

http://www.nu.nl/news/106...t_prijs_in_de_winkel.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

nu.nl schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:14:
Het mooiste van dit alles is dat het spel niet voor de volle mep in de winkel komt te liggen, maar voor ongeveer 30 euro te koop zal zijn. De Amerikaanse webshop van Capcom prijst het spel namelijk voor 29,95 dollar aan
Jaja, hij gaat 30 euro kosten omdat hij US 30 dollar is 8)7

Ik wacht het nog even af, je weet het maar nooit. :)

[ Voor 48% gewijzigd door Gonadan op 15-05-2007 15:17 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Gonadan schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:16:
[...]

Jaja, hij gaat 30 euro kosten omdat hij US 30 dollar is 8)7

Ik wacht het nog even af, je weet het maar nooit. :)
Er staat 'ongeveer' en aangezien de VS prijs 30 dollar is, zal het mij iig niet verbazen als het hier voor 30 euro te koop is. Dat doen ze wel vaker; dollar = euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-06 22:10

XiN-eViL

kzie-nie-veel

GJ-tje schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 11:49:
[...]
Logischerwijs, zou ik dan enkel de Wii Console Code als plaatje uitpoepen, niet de hele tabel in een plaatje frotten... ;) En daar doelde ik eigenlijk op...
Net als de emailadressen op de profieen hier @ GoT, dat is ook enkel een plaatje niet het gehele profiel... ;)

Scheelt je trouwens wel (veel) parsetijd en geheugen, zeker naar mate er meer en meer gebruikers in de Wii Console Code Database komen te staan... ;)

Wel grappig, dat op de index pagina alle console codes gewoon staan, zonder dat je ingelogt moet zijn, maar als je zoekt, dat je dan opeens wel ingelogt moet zijn? :?
Als je inlogt, dan kun je dus wel zoeken zonder plaatje :) . Ik heb dat plaatje gewoon voor de zekerheid gemaakt, je weet maar nooit. Als je wel wil zoeken, moet je dus gewoon ff een account maken (als je geen Wii hebt met code heb je imho ook niet veel aan die codes :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Vincent7 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:21:
Er staat 'ongeveer' en aangezien de VS prijs 30 dollar is, zal het mij iig niet verbazen als het hier voor 30 euro te koop is. Dat doen ze wel vaker; dollar = euro.
Het is mogelijk, maar ik vind het een rare conclusie.
Zeker omdat we al eerder tegenstrijdige berichten hebben gezien, die gaven aan dat het inderdaad 30 dollar zou zijn maar dan weer 45 euro ofzo.
Maargoed, speculeren is best leuk in afwachting van de release. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Vincent7 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:21:
[...]

Reken daar inderdaad maar op. Het zou me in ieder geval verbazen als hij hier minder dan 30 euro zou gaan kosten...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Vincent7 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:17:
Is wel eerder de revu gepasseerd, maar leek me toch wel nuttig.

Idd, Wiimotes slurpen batterijen erg snel op. Het loont daarom ook de moeite om te kijken naar duurzame accu's (speciale of gewone oplaadbare batterijen).

Ik heb laatst dit setje gekocht: Link

Kan gewoon met NiCd en NiHm overweg en heeft overlading bescherming. Er zit 4 2600mA batterijen bij, wat echt aan te raden is. 4 batterijen (van 2600mA) volledig opladen duurt iets van 4 uur. Er zit ook nog een autolader bij voor onderweg (ondergeschikt belang).
Ik heb deze : GP V800 @ Alternate.nl Ik heb weinig geduld als ik game ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Vanitas schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:04:
[...]

Reken daar inderdaad maar op. Het zou me in ieder geval verbazen als hij hier minder dan 30 euro zou gaan kosten...
In europa kost het eigenlijk nooit minder dan in de VS. Helaas is het eerder duurder, en het zou me dan ook niks verbazen als RE4 Wii Edition juist tegen de 50 euro aan gaat lopen hier.

Voor de duidelijkheid: ik verwacht dat de oorzaak in dat geval gewoon aan de winkeliers hier ligt. Een uitgever kan het toch niet verkopen dat hij enorme prijsverschillen gaat hanteren in verschillende regio's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor verkoop van spullen kan je terecht in Vraag en aanbod

[ Voor 133% gewijzigd door Crash op 15-05-2007 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

*knip

[ Voor 97% gewijzigd door Crash op 15-05-2007 17:35 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24394

*knip

[ Voor 100% gewijzigd door Crash op 15-05-2007 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

*knip

[ Voor 141% gewijzigd door Crash op 15-05-2007 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is hier _geen_ Vraag en aanbod ;)

[ Voor 111% gewijzigd door Crash op 15-05-2007 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 01:40
Hey Crash, dadelijk wordt je schaar nog bot met al dat geknip ;)

Over 2,5 weken ben ik op vakantie in de USA, en ga daar (eindelijk) eens een Wii halen. Zijn er zaken die must haves zijn en niet in Europa te halen zijn mbt hardware voor de Wii? Dan neem ik dat ook gelijk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Schweino schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 18:01:
Hey Crash, dadelijk wordt je schaar nog bot met al dat geknip ;)

Over 2,5 weken ben ik op vakantie in de USA, en ga daar (eindelijk) eens een Wii halen. Zijn er zaken die must haves zijn en niet in Europa te halen zijn mbt hardware voor de Wii? Dan neem ik dat ook gelijk mee.
Super paper mario lijkt me. Dat is volgens mij nog voor de PAL release. Maar be prepared want ik begrijp dat de Wii ook in de VS niet te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Cleetje schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:12:
[...]

In europa kost het eigenlijk nooit minder dan in de VS. Helaas is het eerder duurder, en het zou me dan ook niks verbazen als RE4 Wii Edition juist tegen de 50 euro aan gaat lopen hier.

Voor de duidelijkheid: ik verwacht dat de oorzaak in dat geval gewoon aan de winkeliers hier ligt. Een uitgever kan het toch niet verkopen dat hij enorme prijsverschillen gaat hanteren in verschillende regio's.
Nou zoveel verschil zit er ook weer niet in. "Normale" games kosten ook niet eens 70/80 euro als ze in de VS 50 dollar kosten. Meestal is het gewoon € == $.

Wat je van de winkeliers zegt kan nog wel es gaan kloppen. Zo ging het ook met de DS games, en dat is imo toch wel erg jammer.

* Vanitas heeft iig goede hoop. :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
BartSmit.com vraagt nu al de volle €60,- voor RE4. De prijs van Mario Strikers hadden ze in het begin ook verkeerd, dus ik verwacht dat de prijs nog zakt voor de release.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
Voor de nog steeds zoekende: Mediamarkt rijswijk, einde van de dag nog 3 stuks op de plank...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216382

Zijn er nog leuke games uitgekomen de laatste tijd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216382 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:25:
Zijn er nog leuke games uitgekomen de laatste tijd? :)
25 mei Mario Strikers _/-\o_

Begin deze maand Elebits en Spiderman 3 daarvoor The Godfather, Heatseeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:51:
[...]

25 mei Mario Strikers _/-\o_

Begin deze maand Elebits en Spiderman 3 daarvoor The Godfather, Heatseeker.
Kleine correctie, hij vroeg om leuke spellen, niet om spellen die leuk hadden kunnen zijn maar zodanig gerushed zijn dat er bijna niets meer leuk aan is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

MetroidPrime schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:14:
[...]

Wil jij voor mij even het stukje citeren waar Nintendo zegt dat ze in die firmware update 480p ondersteuning geven voor Gamecube spellen? Dat staat er namelijk helemaal niet, er staat alleen dat er een firmware update komt. Jij hebt letterlijk hetzelfde antwoord teruggekregen als bij je vorige vraag, ze zijn niet eens echt op je vraag ingegaan!

Bovendien weet Nintendo of Europe vaak niet wat er bij Nintendo in Japan gebeurd, een dag voor aankondiging van de DS Lite is er zelfs letterlijk door het hoofd van Nintendo of Europe gezegd dat er geen nieuwe DS zou komen!

[...]

Ik heb je bericht even gecorrigeerd, Nintendo houdt zich aan alle standaarden, Philips niet.
Tja, ik stel een vraag of Nintendo met een update komt zodat alle Gamecube spellen op 480p te spelen zijn. Als antwoord krijg ik dat ze met een update bezig zijn. Dan mag ik er toch van uitgaan dat het de update betreft waar ik het over heb?
Deddiekoel schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:23:
[...]

Waarschijnlijk ga ik nu de discussie die hierover al is geweest weer aanzwengelen, maar is het absoluut niet mogelijk voor de hardware om altijd een 480P signaal te laten sturen. Dus als de software 480i is dit ook als een 480P signaal te versturen. Dit zal dan geen 480P kwaliteit beeld zijn (mar gewoon 480i) maar de TV zal het dan iig slikken. Lijkt mij dat dit gewoon mogelijk zou moeten zijn omdat 480P 'moeilijker' is dan 480i.
Wat ik lees in die link die je geeft is dat dit voor een hoop games wel kan maar voor sommige niet, maar dat is met het gebruik van een modchip. Nintendo zou dit toch beter moeten kunnen.
Ik denk dan ook dat het zou moeten kunnen en hoop dat Nintendo het in een firmware update weet te verwezenlijken.
Dat is precies wat ik bedoel. Al is het maar 480i kwaliteit. Maar dat ze gewoon wel alles op 480p versturen. dat helpt een hele hoop. Niet alleen voor mijn tv, maar ook alle andere tv's waarvan het steeds maar 'onverwacht' switchen gewoon niet handig is. Daarvoor koop je immers ook geen console... je koop (ik althans wel) deze zodat alles hetzelfde is en de output nooit veranderd.

Daarbij is het echt niet erg om een discussie te blijven voeren hierover. Het is juist belangrijk dat dit in de wereld blijft en niet ff weggemoffeld wordt. Natuurlijk kan er een probleem zijn met de tv die bepaalde zaken niet ondersteund die eigenlijk wel zou moeten. Maar aan de andere kant is het raar dat 'tussentijds' een computer niet alleen de resolutie maar gewoon de hele output gaat veranderen afhankelijk van wat je aanklikt. Tis echt niet erg dat Nintendo niet 3Ghz multi-super-core zaken wil. Maar allemaal verschillende instellingen op één console moet voorkomen worden.

Ik lees op andere forums dat de Virtual games geupdated worden om wel allemaal 480p te draaien als men deze instelling gekozen heeft. Iemand die dit kan bevestigen? Of wisselen deze nog altijd tussen 480p, 480i en 576i?

Daarnaast lees ik ook dat sommige games gewoon op 4:3 gespeeld moeten worden maar dat de console wel een 16:9 signaal geeft en dus (alle tv's met breedbeeld) in de problemen komen en weer handmatig om moeten geschakeld worden. Zoiets moet toch ook makkelijk gefixt kunnen worden?

[ Voor 4% gewijzigd door Gerwin op 15-05-2007 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Gerwin schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 23:04:
Ik lees op andere forums dat de Virtual games geupdated worden om wel allemaal 480p te draaien als men deze instelling gekozen heeft. Iemand die dit kan bevestigen? Of wisselen deze nog altijd tussen 480p, 480i en 576i?
In Europa werken alleen de TurboGrafx-spellen op 480p.
Sommige spellen kun je in ‘interlaced mode’ (Z + A + 2 tegelijk indrukken) schakelen; dit schijnt voor sommige TVs een aantal problemen op te lossen.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

MetroidPrime schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:33:
[...]

Kleine correctie, hij vroeg om leuke spellen, niet om spellen die leuk hadden kunnen zijn maar zodanig gerushed zijn dat er bijna niets meer leuk aan is. ;)
mja, laat ons eerlijk zijn (en dit zeg ik als nintendo fan, ik bezit ca. 25 DS games origineel en heb de Wii bij launch gekocht): zo zijn er momenteel niet veel games aangezien de meesten gewoonweg zwaar teleurstellen, en op een mario voetbalspel zit ik ook niet te wachten. Het Wii spel waar ik momenteel het meest naar uitkijk is de nieuwe Metroid :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Boeboe schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 23:43:
[...]

mja, laat ons eerlijk zijn (en dit zeg ik als nintendo fan, ik bezit ca. 25 DS games origineel en heb de Wii bij launch gekocht): zo zijn er momenteel niet veel games aangezien de meesten gewoonweg zwaar teleurstellen, en op een mario voetbalspel zit ik ook niet te wachten. Het Wii spel waar ik momenteel het meest naar uitkijk is de nieuwe Metroid :)
De echte games moeten nog komen inderdaad. Zelda was leuk bij Launch, maar een echte Mario, Metroid, nieuwe Wii Zelda zijn echt wenselijk. Maar dat zal waarschijnlijk december 2007 worden of zelfa Q1 2008. Ze zullen ook niet alles ineens doen. Wat ik eigenlijk ook wel mis is een echte Donkey Kong game zoals we die op de N64 kenden. En waar is Banjo? Waar is de goede oude tijd gebleven (denk aan NES en SNES tijdperk) waar je gewoon Mario 1, 2, 3, Lost Levels, World, Yoshi 1, Yoshi 2, Donkey Kong Country 1 etc. had. Je moet hopen dat er 1 of misschien 2 games komen per titel. Yoshi heb ik op Gamecube helemaal niet gezien met een game. Op N64 ook niet overigens. Al die 100 game spellen die kennen we nu ook wel, althans ken ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Dat zou je hier moeten vragen.
Waar is de goede oude tijd gebleven (denk aan NES en SNES tijdperk) waar je gewoon Mario 1, 2, 3, Lost Levels, World, Yoshi 1, Yoshi 2, Donkey Kong Country 1 etc. had. Je moet hopen dat er 1 of misschien 2 games komen per titel. Yoshi heb ik op Gamecube helemaal niet gezien met een game. Op N64 ook niet overigens. Al die 100 game spellen die kennen we nu ook wel, althans ken ik wel.
Dat er van de bekende series minder spellen komen is niet meer dan logisch. De kosten en de benodigde tijd voor het ontwikkelen van spellen is dramatisch gestegen op het moment dat er van 2D naar 3D werd overgestapt. 3D spellen zitten technisch veel ingewikkelder in elkaar dan 2D spellen. Een aantal van de meest bekende Nintendo spellen op de NES zijn maar enkele weken lang in ontwikkeling geweest, de moderne tegenhangers van die spellen zijn daarentegen minstens 2 jaar in ontwikkeling. Zelda op de NES was in 3-4 maanden ontwikkeld geloof ik, maar Twilight Princess is 3-4 jaar in ontwikkeling geweest.

Spellen zoals Splinter Cell, waar elk jaar een nieuw deel van uitkomt, worden dan ook door twee verschillende teams ontwikkeld. Het ene jaar brengt het ene team een spel uit en het jaar daarop het andere team. Er zijn dus altijd twee Splinter Cell spellen tegelijk in ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-06 15:22

Smoonshine

Feyenoord!!

MetroidPrime schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 01:42:
[...]

Dat zou je hier moeten vragen.

[...]

Dat er van de bekende series minder spellen komen is niet meer dan logisch. De kosten en de benodigde tijd voor het ontwikkelen van spellen is dramatisch gestegen op het moment dat er van 2D naar 3D werd overgestapt. 3D spellen zitten technisch veel ingewikkelder in elkaar dan 2D spellen. Een aantal van de meest bekende Nintendo spellen op de NES zijn maar enkele weken lang in ontwikkeling geweest, de moderne tegenhangers van die spellen zijn daarentegen minstens 2 jaar in ontwikkeling. Zelda op de NES was in 3-4 maanden ontwikkeld geloof ik, maar Twilight Princess is 3-4 jaar in ontwikkeling geweest.
Daar komt nog bij dat we het nu ook niet meer zouden slikken wanneer om de haverklap een opvolger komt waarin je maar 1 of 2 dingen extra kan. Kijk welke kritiek Fifa al krijgt hierop en Mario Party. Ik heb ook liever 1x in de 4 jaar een spel dat echt de moeite waard is, dan elk half jaar precies hetzelfde spel in een ander jasje.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Gerwin schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 01:11:
De echte games moeten nog komen inderdaad. Zelda was leuk bij Launch, maar een echte Mario, Metroid, nieuwe Wii Zelda zijn echt wenselijk. Maar dat zal waarschijnlijk december 2007 worden of zelfa Q1 2008. Ze zullen ook niet alles ineens doen. Wat ik eigenlijk ook wel mis is een echte Donkey Kong game zoals we die op de N64 kenden. En waar is Banjo? Waar is de goede oude tijd gebleven (denk aan NES en SNES tijdperk) waar je gewoon Mario 1, 2, 3, Lost Levels, World, Yoshi 1, Yoshi 2, Donkey Kong Country 1 etc. had. Je moet hopen dat er 1 of misschien 2 games komen per titel. Yoshi heb ik op Gamecube helemaal niet gezien met een game. Op N64 ook niet overigens. Al die 100 game spellen die kennen we nu ook wel, althans ken ik wel.
Ik zou er niet op hopen dat je zo snel al een nieuwe Zelda krijgt hoor, er is er net een uitgekomen. Verder is die "echte" Donkey Kong game op de N64 echt verschrikkelijk, in tegenstelling tot de geweldige drie games op de SNES. En misschien eens Yoshi's Story intypen voor de gein in Google? ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Toch hoop ik dat Nintendo met een goeie nieuwe sidescroller komt voor de Wii. Kijk naar het succes van New Super Mario Bros op de Ds. Dat zou toch mogelijkheden moeten bieden. Moet je na gaan als je tegenwoordig 2 jaar zou gaan bouwen aan een sidescroller. Dan moet je toch wel een groot en vet spel in elkaar kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
fZeroNewbie schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:22:
Toch hoop ik dat Nintendo met een goeie nieuwe sidescroller komt voor de Wii. Kijk naar het succes van New Super Mario Bros op de Ds. Dat zou toch mogelijkheden moeten bieden. Moet je na gaan als je tegenwoordig 2 jaar zou gaan bouwen aan een sidescroller. Dan moet je toch wel een groot en vet spel in elkaar kunnen draaien.
Is Super paper Mario ook niet een nieuwe side scroller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Nee, want het heeft meer rpg elementen met level up shit etc.. (en 3d) ik wil gewoon oldskool Mario World Achtige gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Tja, ik stel een vraag of Nintendo met een update komt zodat alle Gamecube spellen op 480p te spelen zijn. Als antwoord krijg ik dat ze met een update bezig zijn. Dan mag ik er toch van uitgaan dat het de update betreft waar ik het over heb?
Dat zei ik dus al je hebt gewoon een standaard antwoord gekregen waar niets uit af te leiden valt. Ik heb zelf nog NOOIT over een dergelijke update voor VGC gehoord van nintendo.

edit: GC, niet VC :P

[ Voor 12% gewijzigd door Max|Burn op 16-05-2007 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Max|Burn schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:43:
[...]
Dat zei ik dus al je hebt gewoon een standaard antwoord gekregen waar niets uit af te leiden valt. Ik heb zelf nog NOOIT over een dergelijke update voor VC gehoord van nintendo.
Gaat nu toch ook over NGC spellen? Maar ik ben wel met je eens dat dat mailtje gewoon een standaard antwoord is. Als ze iets zien met 480p copy+pasten ze dat stukje tekst in een reply mail volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Vincent7 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:02:
[...]

Als eens andere batterijen geprobeerd? Wiimote opnieuw syncchroniseren? De genoemde bewegingen hebben niks met de sensorbalk te maken trouwens. Dit soort bewegingen worden geregistreerd door de acceleratormetertjes in je wiimote, alleen richten op je TV scherm is sensorbalk afhankelijk.

Heb zelf geen ervaring met Wii reparaties. Wel had ik een NGC die een leesprobleem had, die had ik bij Dixons afgeleverd en die regelde verder alles met Nintendo. Even navragen misschien.
Thx allemaal, Meppen en Battarijen mochten niet baten.

Zal dixons wel even informeren, als verzends kosten niet hoog is dan stuur ik hem wel rechtsstreeks op.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:11
Ik heb gisteren Mario Kart 64 gekocht voor de VC en een paar races gespeeld maar het valt me op dat ie niets saved en zeurt over een N64 controller pak die benodigd is om te saven. Weet iemand hoe ik hem toch zover kan krijgen om te saven?
Ik zie wel dat ie een blok in gebruik heeft op het ingebouwde geheugen maar verder? Moet ik misschien een gamecube memory card kopen ofzo? Help ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-06 22:44
op ign staat nu een artikel over mario strikers charged football. Geen review, maar een handson over het online gedeelte. Meeste wisten we al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:57

Willybubba

Nut up or shut up.

Derr_Hans schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:32:
[...]

Thx allemaal, Meppen en Battarijen mochten niet baten.

Zal dixons wel even informeren, als verzends kosten niet hoog is dan stuur ik hem wel rechtsstreeks op.
Probeer de Wii eens een tijdje van de stroom te halen, schijnt bij sommigen ook te helpen.

EDIT: Die hands-on van Mario Strikers is echt het tegenovergestelde van de N-Gamer review zeg. Goeie bizarre soundtrack, veel stadions, online zonder lag (maar helaas MET friendcodes)... Nouja, volgende week weet ik het :)

[ Voor 23% gewijzigd door Willybubba op 16-05-2007 12:24 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Ramon de Jesus schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:28:
Ik heb gisteren Mario Kart 64 gekocht voor de VC en een paar races gespeeld maar het valt me op dat ie niets saved en zeurt over een N64 controller pak die benodigd is om te saven. Weet iemand hoe ik hem toch zover kan krijgen om te saven?
Ik zie wel dat ie een blok in gebruik heeft op het ingebouwde geheugen maar verder? Moet ik misschien een gamecube memory card kopen ofzo? Help ;)
Ghostdata wordt niet opgeslagen. De controller pak wordt niet geëmuleerd op de VC.
Dit staat ook uitgelegd in de handleiding IIRC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Icelus schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 12:18:
[...]
Ghostdata wordt niet opgeslagen. De controller pak wordt niet geëmuleerd op de VC.
Dit staat ook uitgelegd in de handleiding IIRC.
De controller pak wordt in het algemeen niet vervangen door het intern geheugen, of alleen in dit spel? Vind het toch wel jammer als dat zo is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Deddiekoel schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 18:07:
[...]

Super paper mario lijkt me. Dat is volgens mij nog voor de PAL release. Maar be prepared want ik begrijp dat de Wii ook in de VS niet te krijgen is.
Ik doelde meer op hardware die hier niet beschikbaar is (of veel duurder is) en in de USA wel beschikbaar (of goedkoper) is. Ik ga 3 weken rondtoeren, dus hoop er wel een te kunnen vinden in een of ander boerendorp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
Ramon de Jesus schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:28:
even kijken op http://wii.nintendo.nl/7018.html en daar kun je dit vinden:
De waanzinnige driftmanoeuvres en de levensgevaarlijke rode schilden zijn terug! Mario Kart 64 was een van de eerste hits op de Nintendo 64 en wordt nog steeds door velen beschouwd als een hoogtepunt in Nintendo's klassieke kartserie. En die reputatie heeft het spel niet voor niets. De multiplayer-stand kan met vier spelers worden gespeeld en biedt ongeëvenaard spelplezier. De manier waarop je de karts bestuurt is verder verfijnd door het toevoegen van diverse geavanceerde technieken en de circuits bevatten talloze extra’s en verborgen binnendoorweggetjes.

Helaas kun je in deze versie geen ’ghost data’ (coureur die je beste tijden in de Time Trial-stand laat zien) opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Max|Burn schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:43:
[...]
Dat zei ik dus al je hebt gewoon een standaard antwoord gekregen waar niets uit af te leiden valt. Ik heb zelf nog NOOIT over een dergelijke update voor VGC gehoord van nintendo.

edit: GC, niet VC :P
Natuurlijk kan het zo zijn dat het niet klopt, maar dat zou zijn dat die technische man een beetje aan het liegen is en schade aan Nintendo brengt. Dat kan ik me niet voorstellen. Daarbij komt natuurlijk wel dat eens de eerste keer moet zijn dat je zoiets hoord he. Ik zal eens kijken of ik met een reply op de mail duidelijker kan krijgen of het inderdaad GC spellen op 480 betreft.
Vincent7 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:00:
[...]

Gaat nu toch ook over NGC spellen? Maar ik ben wel met je eens dat dat mailtje gewoon een standaard antwoord is. Als ze iets zien met 480p copy+pasten ze dat stukje tekst in een reply mail volgens mij.
Het gaat inderdaad om NGC op 480p spellen. Het lijkt op een standaard antwoord, maar men vast is te stellen dat men met een update bezig is voor NGC spellen op 480 toch? Wat de update dan moge zijn. Je gaat toch geen standaard antwoord krijgen over Virtual Games bijvoorbeeld als je hele mail over NGC spellen op 480p gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Gerwin schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:17:
Het gaat inderdaad om NGC op 480p spellen. Het lijkt op een standaard antwoord, maar men vast is te stellen dat men met een update bezig is voor NGC spellen op 480 toch? Wat de update dan moge zijn. Je gaat toch geen standaard antwoord krijgen over Virtual Games bijvoorbeeld als je hele mail over NGC spellen op 480p gaat?
Denk dat je de TD in NL overschat ;)
Over het algemeen weet Nintendo NL zeer weinig waar de R&Ds in Japan mee bezig zijn. (Het zou natuurlijk wel mooi zijn als het mogelijk wordt NGC op 480p te draaien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat Nintendo vrij gemakkelijk die 480p mode kan activeren. Ik herriner mee dat er al action replay codes zijn voor 480p bij F-zero en Mariokart. Als ze gewoon een klein stukje (universeel) software schrijven moet het te doen zijn. Alleen verwacht ik dat Nintendo pas groen licht geeft aan een dergelijk project als alle games werken, aangezien ze de backwards compatiblity met de GameCube vrij belangrijk vinden en niet de Sony of Microsoft route willen gaan met updates e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139059

Deddiekoel schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 18:07:
[...]

Ben net terug uit Florida en in de "Best Buy" stond het er vol mee. Wel oppassen bij de douane in NL he, anders mag je alsnog de volle mep aan importzooi betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Dank voor je tip, en ik ga inderdaad naar Florida ook. Welke Best Buy ben je geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 104593 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:23:
Ik denk dat Nintendo vrij gemakkelijk die 480p mode kan activeren. Ik herriner mee dat er al action replay codes zijn voor 480p bij F-zero en Mariokart. Als ze gewoon een klein stukje (universeel) software schrijven moet het te doen zijn. Alleen verwacht ik dat Nintendo pas groen licht geeft aan een dergelijk project als alle games werken, aangezien ze de backwards compatiblity met de GameCube vrij belangrijk vinden en niet de Sony of Microsoft route willen gaan met updates e.d.
Je denkt er veel te makkelijk over, het is veel ingewikkelder dan alleen maar een schakerlaartje overhalen. De enige manier om er echt volledige 576p of 480p compatibility voor alle spellen te krijgen zonder extra hardware is door alle Gamecube spellen te emuleren.

Ik zal het even zo simpel mogelijk stellen: er is ergens een stuk geheugen waar alle beelden in gezet worden voordat ze naar je TV gestuurd worden. Dit geheugen wordt meestal gevuld door de GPU. In sommige gevallen gaan spelontwikkelaars voor extra performance zelf dingen in dit geheugen zetten. Als je een spel in 480p of 576p forceert, dan moet het geheugen ineens op een andere manier gebruikt worden. Als het spel dan zelf dingen in dit geheugen stopt, dan kunnen er dingen ineens op de verkeerde plek komen te staan en krijg je allemaal rare dingen in je graphics.

Je moet dus een manier zien te vinden dat alles wat een Gamecube spel naar dat stuk geheugen probeert te schrijven afgevangen wordt en aangepast zodat het spel wel weer werkt. Je kunt dat niet afvangen met een firmware update alleen, daar heb je extra hardware of zelfs een emulator voor nodig. Die extra hardware verschijnt niet zomaar spontaan in je Wii en voor een emulator is de Wii waarschijnlijk niet krachtig genoeg.

Tenzij Nintendo komt met een firmware update die alleen 480p in sommige spellen forceert(waarschijnlijk op één hand te tellen), komt die update er niet zomaar.

Het belangrijkste is dat het aantal TV-toestellen dat geen 480i of 576i aankan via component op één hand te tellen is, het zou dus niet echt de moeite lonen om zoiets toe te voegen.
Ik heb Nintendo Nederland ook wel eens met vragen gemaild, maar je krijgt vaker een standaard antwoord terug die niets met je vraag te maken heeft dan wel. Tenzij er letterlijk wordt gezegd dat er een firmware update komt die Gamecube spellen in 576p forceert(480p is voor de meeste PAL spellen vrijwel onmogelijk) moet je het letterlijk interpreteren zoals het er staat: er komt een firmware update.

[ Voor 20% gewijzigd door MetroidPrime op 16-05-2007 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

EDIT: Onzin gepost :P

[ Voor 94% gewijzigd door Vincent7 op 16-05-2007 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijkbaar is er één of ander event geweest waarbij reviewers Mario Strikers konden spelen, er zijn namelijk twee hele positieve previews verschenen: http://www.pro-g.co.uk/wi..._charged/preview-450.html & http://wii.ign.com/articles/788/788419p1.html.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Willybubba schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 12:15:
EDIT: Die hands-on van Mario Strikers is echt het tegenovergestelde van de N-Gamer review zeg. Goeie bizarre soundtrack, veel stadions, online zonder lag (maar helaas MET friendcodes)... Nouja, volgende week weet ik het :)
Ik zou voorlopig niet uit gaan van games zonder friend codes. Ik sprak vorige maand twee programmeurs die werken aan het hele WiFi gebeuren (een schrijft de libraries voor de Wii, de ander voor de DS), en vertelden me dat de mening van Nintendo nog steeds is dat je alleen met vrienden moet kunnen gamen. Ik ben momenteel bezig met Pokémon Diamond op de DS (waar de een al het WiFi gebeuren van gemaakt heeft), en daar zeggen mannetjes in de game het ook echt letterlijk. Dingen als "ik wil niet met zomaar vreemde mensen online gamen, dus daarom registreer ik al m'n vrienden in m'n Pal Pad". Daarnaast zijn ze afgelopen maanden erg druk geweest om het WiFi gebeuren af te krijgen voor de Wii en te sturen naar 3rd parties. Hierin hebben ze nog geen dingen toegevoegd als even snel een potje Mario Strikers (of wat voor game dan ook) opstarten via een entry in je Wii Friendlist. Echter, ze vroegen wat ik van het hele WiFi gebeuren vond. Natuurlijk heb ik er enige kritiek op los gelaten, en gezegd dat ik met name het systeem met friendcodes apart voor de Wii en apart voor iedere game echt te kansloos vond. Gelukkig waren ze dat beiden met me eens, en egene uit het Wii WiFi team zei dat ze al met soortgelijke dingen waren begonnen. Maar dus ook echt NET, als in een paar dagen. Dat was half April. Hij zei dat ik voor dergelijke functionaliteit dus nog even geduld moest hebben tot de volgende generatie online Wii games. Ik zou er dit jaar in elk geval dus niet meer op hopen. Maar er wordt dus iig wel aan gewerkt! :)
Zoals men hierboven ook al aangeeft: volgens mij overschat je die TD, of dergelijke diensten in het algemeen. Het antwoord komt op mij over als een typisch vaag antwoord, dat geen leugen is, maar ook je vraag niet beantwoord, in de hoop dat je er tevreden mee bent en ze er verder niet meer mee lastig zal vallen. Net zoals het tegenwoordig bij de meeste klantenservice diensten gaat. Probeer voor de gein maar eens wat te vragen bij de PTT/TPG/TNT/whatever. Gaat via zo'n standaard formulier op de website. Typ je een heel verhaal, krijg je antwoord terug van zo'n no-reply e-mail adres. Heb je dus nog een vraag, kun je heel je verhaal nog een keer gaan houden en daarbij ook nog de verdere communicatie gaan uitleggen. Zo ontzettend irritant, aargh. Ook afgezien van dat denk ik niet dat de TD in Nederland überhaupt weet of Nintendo met zo'n update bezig is. Vergeet niet dat in Nederland enkel distributie, sales en een kleine helpdesk-achtige dienst zitten hè, geen development afdeling.

Verder denk ik dat Nintendo momenteel wel andere prioriteiten heeft dan alle GC games op 480p te laten draaien. Het merendeel met een Wii zal waarschijnlijk geen GC games erop spelen, heeft een NTSC Wii en GC games, of weet überhaupt niet wat 480P inhoudt. Het lijkt mij dat ze hun resources eerder zullen concentreren op nieuwe channels (waar ze idd mee bezig zijn), compatibility van VC games, het WiFi gebeuren en natuurlijk nieuwe games. Maar ik kan het balletje wel eens opgooien bij een van die twee programmeurs, aangezien ik daar nog contact mee heb. :)

[ Voor 34% gewijzigd door Captain N op 16-05-2007 16:50 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Captain N schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 16:41:
Verder denk ik dat Nintendo momenteel wel andere prioriteiten heeft dan alle GC games op 480p te laten draaien. Het merendeel met een Wii zal waarschijnlijk geen GC games erop spelen, heeft een NTSC Wii en GC games, of weet überhaupt niet wat 480P inhoudt. Het lijkt mij dat ze hun resources eerder zullen concentreren op nieuwe channels (waar ze idd mee bezig zijn), compatibility van VC games, het WiFi gebeuren en natuurlijk nieuwe games. Maar ik kan het balletje wel eens opgooien bij een van die twee programmeurs, aangezien ik daar nog contact mee heb. :)
Vraag dan meteen of het überhaupt mogelijk is om het instellen van een videomode door de BIOS/firmware (o.i.d.) te laten onderscheppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Heb hem net even gesproken.

* Video mode gebeuren in Cube games wist 'ie zelf niks van, aangezien hij alleen bezig is met netwerk gebeuren momenteel.
* Hij vindt het DS WiFi systeem erg slecht. Het eindeloos wachten om een paar mensen te vinden voor een potje te Mario Karten of Tetrissen ligt aan limitaties in de OS van de DS. Hij denkt dat hij dat probleem op zou kunnen lossen, maar dit zou niet compatible games tot gevolg hebben. Oude Pokémon games die niet met nieuwere versies kunnen connecten en zo. Zijn mening is een beter netwerk belangrijker is, en dat er gewoon zou moeten komen, maar Nintendo denkt er anders over. Gaat dus voorlopig niet gebeuren.
* Het Wii WiFi systeem vind 'ie momenteel ook nog karig en hij is van mening dat het zeker nog beter gemaakt moet worden. Echter is het werk daaraan niet echt verder dan een maand geleden, wegens allerlei andere deadlines die blijkbaar een hogere prioriteit hebben. Een "voorlopig nog even geen tijd verhaal" dus helaas.
* Hij had nog geen enkel geluid opgevangen van een afprijzing in Japan op de Wii, en dat zal volgens hem ook niet gebeuren totdat de sales hard gaan droppen. Dat kan dus waarschijnlijk ook nog wel even duren. :P

Zal binnenkort even kijken of ik die andere kerel nog kan bereiken, die meer Wii-specifiek dingen aan het doen is. Die ademt en leeft in Nintendo HQ, dus misschien weet die meer. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-06 09:18
Vanmiddag was ik bij Makro delft voor een foto camera....en ik liep naar buiten met 2 Wii's :) .

Ze hadden er net 7 binnen gekregen ! De wonderen zijn de wereld nog niet uit blijkbaar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:07
Captain N schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 17:45:
Heb hem net even gesproken.

*lapje tekst*
Zal binnenkort even kijken of ik die andere kerel nog kan bereiken, die meer Wii-specifiek dingen aan het doen is. Die ademt en leeft in Nintendo HQ, dus misschien weet die meer. :)
Vraag hem dan ook of er nog een Wii-demokanaal aankomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

Is Spiderman 3 nu een tegenvaller of niet ? Wie heeft m hier al en kan er wat zinnigs over zeggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 26457 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 18:44:
Is Spiderman 3 nu een tegenvaller of niet ? Wie heeft m hier al en kan er wat zinnigs over zeggen ?
Volgens de reviews en ervaringen is het een enorme tegenvaller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoedje schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 18:46:[...]Volgens de reviews en ervaringen is het een enorme tegenvaller :)
...mmm, dan maar wachten op de Fantastic Four om de held uit te hangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-06 09:07
Anoniem: 26457 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 19:10:
[...]
...mmm, dan maar wachten op de Fantastic Four om de held uit te hangen ;)
Ja, die schijnt veel beter te zijn.. :'( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Anoniem: 26457 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 18:44:
Op erg veel punten een ontzettende tegenvaller. Game lijkt simpelweg niet af te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Nieuw op de Virtual Console:
  • Mario & Yoshi - NES - 500 punten
  • Donkey Kong Country 2: Diddy's Kong Quest - SNES - 800 punten
Nintendo is dit keer twee dagen te vroeg met updaten. Bij de spellen staat nog geen tabje om aan te geven dat ze nieuw zijn, dus kennelijk is er een foutje gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:35
Nog wat MS Sensen 0079 screens en info. (Google Translate)

[ Voor 0% gewijzigd door RayNbow op 17-05-2007 00:56 . Reden: fixed urls ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xxxneoxxx schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:03:
[...]Ja, die schijnt veel beter te zijn.. :'( :X
Fantastic Four ook al een tegenvaller ? Dat zou, na Spiderman 3, toch wel erg zonde zijn hoor. Die spellen lenen zich imo toch prima voor Wii-controle. FF misschien nog wel meer dan Spiderman, gezien de diversiteit in helden en mogelijkheden. Enfin, ik wacht het wel af. FF voor ligt pas in juli of augustus in de schappen dacht ik. Laten we hopen dat het een beter gewaardeerd wordt dan Spiderman...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MetroidPrime schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 21:33:
Nieuw op de Virtual Console:
  • Mario & Yoshi - NES - 500 punten
  • Donkey Kong Country 2: Diddy's Kong Quest - SNES - 800 punten
Nintendo is dit keer twee dagen te vroeg met updaten. Bij de spellen staat nog geen tabje om aan te geven dat ze nieuw zijn, dus kennelijk is er een foutje gemaakt?
Volgens mij doen ze dat omdat het morgen een vrije dag is (hemelvaart), dus dan kunnen ze de games er niet opzetten.
Anoniem: 26457 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 22:27:
[...]
Fantastic Four ook al een tegenvaller ?
Volgens mij hebben we nog helemaal niets van de game gezien. Overigens sta ik sowieso sceptisch tegenover games afgeleid van films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Bij mij werken je links niet helemaal goed, gaan naar http://0 toe..

http://www.famitsu.com/ga...1178620724,71334,0,0.html

Die 2e screen ziet er trouwens nog best aardig uit. Als ze ipv 1 vergaarde belichting waarbij alles hetzelfde is nou ook eens een beetje redelijke belichting zouden fixen zou het er nog best goed uitzien ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:49:
[...]
Je denkt er veel te makkelijk over, het is veel ingewikkelder dan alleen maar een schakerlaartje overhalen. De enige manier om er echt volledige 576p of 480p compatibility voor alle spellen te krijgen zonder extra hardware is door alle Gamecube spellen te emuleren.
Ik ken het hele verhaal van de GPU ja maar er is een makkelijkere methode. Er is wel geteld 1 pal Game die progressive scan heeft. Rayman 3! Daarnaast is dat eerste voorbeeld met de action replay gewoon uitvoerbaar met een component kabeltje en een cube. Het is simpelweg een optie die Nintendo in die spellen niet verdwijdert heeft, in Metroid Prime 2 is het ook aanwezig geloof ik(sterker nog die heeft alleen maar een 60hz NTSC mode). Nintendo is de laatste tijd niet echt voorzichtig met lokaliseren omgesprongen dus een progressive mode bij die games is een peulenschil. Het probleem blijft echter al die games die wel zorgvuldig zijn omgepoort. Daarvoor moet je inderdaad emuleren.

Over Nintendo's technische dienst:
Meestal krijg je een mailtje met je mail wordt in behandeling genomen, ik geloof dat Nintendo Nederland een groot aantal emails zelf wel degelijk behandelt, het is alleen een standaard FAQ lijstje vanwaar ze die vragen beantwoorden. Dus ze krijgen een vraag, weten ze het niet kijken ze even wat er het meest op lijkt en sturen het antwoordt de deur uit.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.