Ik hoop dat het spel een grafische facelift gekregen heeft, dat was een van de minpunten van de E3 demo van vorig jaar. Het spel zag er vrijwel hetzelfde uit als Metroid Prime 2 en ik denk dat je met een jaar extra een hoop kan veranderen, vooral als een extreem getalenteerd team als Retro aan het spel werkt.Hoedje schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:45:
[...]
Het is inmiddels bevestigd, beide winkels hebben de titel toegevoegd aan hun websites om preorderen mogelijk te maken. Ik neem aan dat we dan binnenkort een releasedate e.d. mogen verwachten. En hopelijk ook wat meer details, waar is die extra dev tijd heen gegaan?
Ik hoop eerlijk gezegd dat het spel geen online mode krijgt. Ik heb liever dat het spel een enorm goede single player mode heeft, Metroid Prime Hunters heeft wel aangetoond dat multiplayer en Metroid niet samengaan.
Voor de resolutie maakt het helemaal niets uit welke kabels je gebruikt, deze blijft exact hetzelfde. Het enige verschil is dat het beeld met een componentkabel een stuk rustiger is dan met een RGB-scartkabel dankzij progressive scan. Mijn TV heeft problemen met component, dus moet ik noodgedwongen RGB-scart gebruiken, maar het beeld daarmee isgewoon goed.Feutis991 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:17:
Ik heb even lopen zoeken maar ik kan nog niet echt een antwoord op mijn vraag vinden.
"Zijn er mensen die een HDTV hebben zonder component aansluiting maar wel op de SD (480p?) resolutie momenteel spelen?"
Mijn Sharp LC-37XD1E kan -IN nml: HDMI, Scart en D-SUB aan. Maar ik heb geen ingang voor losse component kabels. En ik zou mijn Wii toch heel graag op de hoogste resolutie willen draaien.
Ik heb ook nog geen een component (vrouwtje) naar HDMI kabel gezien.
[ Voor 45% gewijzigd door MetroidPrime op 11-05-2007 14:37 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'