Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 83 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 17.494 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:48
Hoedje schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:45:
[...]

Het is inmiddels bevestigd, beide winkels hebben de titel toegevoegd aan hun websites om preorderen mogelijk te maken. Ik neem aan dat we dan binnenkort een releasedate e.d. mogen verwachten. En hopelijk ook wat meer details, waar is die extra dev tijd heen gegaan?
Ik hoop dat het spel een grafische facelift gekregen heeft, dat was een van de minpunten van de E3 demo van vorig jaar. Het spel zag er vrijwel hetzelfde uit als Metroid Prime 2 en ik denk dat je met een jaar extra een hoop kan veranderen, vooral als een extreem getalenteerd team als Retro aan het spel werkt.

Ik hoop eerlijk gezegd dat het spel geen online mode krijgt. Ik heb liever dat het spel een enorm goede single player mode heeft, Metroid Prime Hunters heeft wel aangetoond dat multiplayer en Metroid niet samengaan.
Feutis991 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:17:
Ik heb even lopen zoeken maar ik kan nog niet echt een antwoord op mijn vraag vinden.

"Zijn er mensen die een HDTV hebben zonder component aansluiting maar wel op de SD (480p?) resolutie momenteel spelen?"

Mijn Sharp LC-37XD1E kan -IN nml: HDMI, Scart en D-SUB aan. Maar ik heb geen ingang voor losse component kabels. En ik zou mijn Wii toch heel graag op de hoogste resolutie willen draaien.
Ik heb ook nog geen een component (vrouwtje) naar HDMI kabel gezien.
Voor de resolutie maakt het helemaal niets uit welke kabels je gebruikt, deze blijft exact hetzelfde. Het enige verschil is dat het beeld met een componentkabel een stuk rustiger is dan met een RGB-scartkabel dankzij progressive scan. Mijn TV heeft problemen met component, dus moet ik noodgedwongen RGB-scart gebruiken, maar het beeld daarmee isgewoon goed.

[ Voor 45% gewijzigd door MetroidPrime op 11-05-2007 14:37 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik heb net vernomen dat de Wii versie van de nieuwe Potter game van EA dit weekend afgerond moet zijn. Ook wel een interessant gegeven: het ontwikkelteam heeft eerst de Wii controls gemaakt voor de game, en daarna pas de controls voor alle overige systemen waar 'ie op verschijnt. :) En, het moet de beste Potter game tot heden zijn met de meest authentieke Potter sfeer. Klinkt niet verkeerd dus. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-07 21:52
MetroidPrime schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:24:
[...]
Ik hoop eerlijk gezegd dat het spel geen online mode krijgt. Ik heb liever dat het spel een enorm goede single player mode heeft, Metroid Prime Hunters heeft wel aangetoond dat multiplayer en Metroid niet samengaan.
Nintendo is op zich wel eigenzinnig. Maar MP3 zal meer dan ooit FPS trekjes hebben. Als je dan gaat kijken naar de concurrentie, dan hoort daar eigenlijk gewoon online multiplayer bij. Ik weet ook niet wat beter is. Ik denk dat veel mensen teleurgesteld zullen zijn als er geen online multiplayer mogelijkheid is en ik denk zelfs dat veel reviewers het spel daar op zullen afbranden. Vooral omdat Nintendo tot nu toe toch al niet erg voortvarend is op het online gebied.
Voor de resolutie maakt het helemaal niets uit welke kabels je gebruikt, deze blijft exact hetzelfde. Het enige verschil is dat het beeld met een componentkabel een stuk rustiger is dan met een RGB-scartkabel dankzij progressive scan. Mijn TV heeft problemen met component, dus moet ik noodgedwongen RGB-scart gebruiken, maar het beeld daarmee isgewoon goed.
Ik heb zelf gewoon een SD tv, maar ik moet zeggen dat het beeld met een componentkabel op een LCD TV toch nog wel een stuk beter is van kwaliteit als via een RGB kabel. Maar als het niet anders kan, dan is het wel een goed alternatief. Het beeld is dan sowieso stukken beter dan via composiet.
Captain N schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:39:
Ik heb net vernomen dat de Wii versie van de nieuwe Potter game van EA dit weekend afgerond moet zijn. Ook wel een interessant gegeven: het ontwikkelteam heeft eerst de Wii controls gemaakt voor de game, en daarna pas de controls voor alle overige systemen waar 'ie op verschijnt. :) En, het moet de beste Potter game tot heden zijn met de meest authentieke Potter sfeer. Klinkt niet verkeerd dus. :)
Ik ben niet zo'n Harry Potter fan, maar het zou een leuke opsteker zijn voor de Wii als blijkt dat het een goed spel is. Op zich is de Wii er natuurlijk wel ideaal voor... zolang ze maar wel de graphics nog een beetje op niveau houden :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Hoedje schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:49:
[...]

Nintendo is op zich wel eigenzinnig. Maar MP3 zal meer dan ooit FPS trekjes hebben. Als je dan gaat kijken naar de concurrentie, dan hoort daar eigenlijk gewoon online multiplayer bij. Ik weet ook niet wat beter is. Ik denk dat veel mensen teleurgesteld zullen zijn als er geen online multiplayer mogelijkheid is en ik denk zelfs dat veel reviewers het spel daar op zullen afbranden. Vooral omdat Nintendo tot nu toe toch al niet erg voortvarend is op het online gebied.
Bij CoD3 draait het eigenlijk alleen om multiplayer, en die zit er nu juist niet in op de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik heb even lopen zoeken maar ik kan nog niet echt een antwoord op mijn vraag vinden.

"Zijn er mensen die een HDTV hebben zonder component aansluiting maar wel op de SD (480p?) resolutie momenteel spelen?"

Mijn Sharp LC-37XD1E kan -IN nml: HDMI, Scart en D-SUB aan. Maar ik heb geen ingang voor losse component kabels. En ik zou mijn Wii toch heel graag op de hoogste resolutie willen draaien.
zeker dat je geen d-sub/component convertortje bij je televisie gekregen hebt? Jouw televisie zou toch component over vga moeten ondersteunen vermoed ik.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206015

Hier hebben we Vraag & Aanbod voor :)

[ Voor 82% gewijzigd door Crash op 11-05-2007 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

*neemt dremel* voor mij 200 gram Wii aub?
(aka: wil je hem anders in stukken verkopen dan? :p)

[ Voor 39% gewijzigd door boe2 op 11-05-2007 15:15 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Boeboe schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:15:
*neemt dremel* voor mij 200 gram Wii aub?
(aka: wil je hem anders in stukken verkopen dan? :p)
Flauw hoor...

Maar hij kan idd beter vermelden wat hij onder 'compleet' verstaat.

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik heb een HD-tv met alleen een DVI ingang, maar deze ondersteund wel component over DVI. Uiteindelijk speel ik dan ook met een resolutie van 480P, via component, met een DVI->Component verloopstukje (à 5 euro).

Als jij alleen een HDMI uitgang hebt, zou je kunnen proberen te zoeken naar een HDMI->Component verloopstukje (b.v. bij Pixmania). Let er wel even op dat de component kabels voor de Wii in totaal 5 stekkers hebben; 3 voor de video, 2 voor de audio. Een verloopstukje zou dus ook 5 aansluitingen moeten hebben*. In noodgevallen zou je een HDMI->DVI en DVI->Component verloopstukje kunnen aanschaffen en deze op elkaar aansluiten (met het risico van kwaliteitsverlies).

*Overigens heeft mij tv een aparte audio-ingang die in combinatie met de DVI aansluiting zorgt voor beeld en geluid. DVI kan namelijk geen audio doorvoeren, maar HDMI kan dit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-05 06:22
Bedankt voor de replies guys! Het beeld dat ik dus momenteel op mijn LCD toon kan dus zeker nog wel scherper. Keuzes die ik heb zijn dus: 1. RGB scart kabel van Nintendo of 2. Component convertor.
Boeboe schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:02:
zeker dat je geen d-sub/component convertortje bij je televisie gekregen hebt? Jouw televisie zou toch component over vga moeten ondersteunen vermoed ik.
Ik weet haast 100% (lees: haast) zeker dat ik zo'n convertor er niet bij heb gekregen. Wat jij bedoeld is zo'n apparaat(je) Boeboe?
Afbeeldingslocatie: http://site.ambery.com/webgraph/AV4C-InOut.gif

Zoals ik het zie is het mogelijk om deze SD resolutie van de Wii door te sturen via de D-SUB. Aangezien het maar max 480p is. Alleen is mijn hele probleem.. hoe krijg ik dat op een fatsoenlijke manier naar mijn TV aangezien hij geen component ingangen bevat.

Iemand een ander idee dan zo'n kastje kopen? Ik kan nml ook geen enkele kabel vinden in de winkel die dit omzet. Wel een homebrew maar daar wil ik nog niet aan beginnen.

edit: Cleetje: Bedankt voor de info! Ik heb namelijk wel wat aflopen zoeken/google-en naar zulk soort kabels. Blijkbaar zijn die er alleen in DVI->Component maar niet in de D-SUB variant. Dus zal ik het met nog een koppelstukje moeten realiseren. Wat (zoals jij zegt) waarschijnlijk tot verlies in beeldkwaliteit leid.
Ook moet ik even de prijs/kwaliteit verhouding uitzoeken. Of ik nu gewoon een RGB scart kabel koop of dus zo'n om goochel truc moet uithalen.

Ik ga mezelf nog wel even goed verdiepen in het RGB scart verhaal. Aangezien ik hier nog nooit van gehoord had. En het RGB scart tegenover SD kwaliteit verhouding.

[ Voor 21% gewijzigd door RoelZ op 11-05-2007 16:01 ]

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

niet zoals dat, wat jij toont is een (zeer duur) apparaatje om je signaal te converteren naar een vga signaal (als je bv op je pc monitor wil spelen). Jij hebt iets veel simpeler nodig. Ene kant een male d-sub, andere kant 3 female componentconnectors. Kan jammergenoeg niet direct een foto vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hing
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05-2023
Voor diegenen die al maanden op de wii aan het wachten zijn in de randstad:
Mediamarkt Rijswijk heeft er een hele berg liggen! Ik denk zo'n stuk of 20! Heb zelf zojuist eentje gehaald...dus een heeeeeeeeel prettig weekend!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowyroald
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 11:49
Anoniem: 130184 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:57:
[...]

Bij CoD3 draait het eigenlijk alleen om multiplayer, en die zit er nu juist niet in op de Wii.
Dat vind ik niet. Ik vind de singleplayer van CoD ook altijd erg sterk. Er zijn veel mensen die alleen de singleplayer spelen en de multiplayer links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-07 23:44
THQ maakt 1 biljoen dollar winst volgens wiiparty :')

edit: Ze hebben het al weer verbeterd. Wat een niveau zeg, en ook niet eens even bron vermelden.

[ Voor 41% gewijzigd door jip_86 op 11-05-2007 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-07 14:45
jip_86 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:30:
THQ maakt 1 biljoen dollar winst :')
lol post is alweer aangepast moest blijkbaar 1 miljoen zijn 8)7

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Moshe85 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:57:
[...]

lol post is alweer aangepast moest blijkbaar 1 miljoen zijn 8)7
1 miljoen is erg weinig voor een bedrijf als THQ. In het persbericht van THQ staat juist dat het 1 miljard is. Overigens hebben ze maar $68 miljoen winst gemaakt, die 1 miljard is juist de omzet. Het geeft wel aan hoe amateuristisch Wiiparty.nl is, als je dit soort extreem domme fouten maakt hoor je niet een nieuwssite bij te houden over wat voor onderwerp dan ook. :X

Overigens was een bronvermelding ook wel leuk geweest.

[ Voor 21% gewijzigd door MetroidPrime op 11-05-2007 22:49 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-07 23:28
Boeboe schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 16:02:
niet zoals dat, wat jij toont is een (zeer duur) apparaatje om je signaal te converteren naar een vga signaal (als je bv op je pc monitor wil spelen). Jij hebt iets veel simpeler nodig. Ene kant een male d-sub, andere kant 3 female componentconnectors. Kan jammergenoeg niet direct een foto vinden
ik zoek zelf ook zo'n soort kabeltje, omdat mij tv alleen component over VGA aansluiting toe laat. Heb gellukig wel een aparte (2tulp) audio in.
Zoiets: Afbeeldingslocatie: http://www.adorama.com/images/Product/CALVCA32.JPG

Dit soort kabeltjes kosten wel 20/25eu, en als ik er dan nog een component kabel bij moet kopen ben ik 50,- kwijt. Ik denk dat ik zelf wel een RGB scart kabel ga halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Hahahah dat WiiParty weer hoor, zelfs het kopieeren van nieuwsberichten van andere sites gaat ze niet goed af 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

rowyroald schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:03:
[...]

Dat vind ik niet. Ik vind de singleplayer van CoD ook altijd erg sterk. Er zijn veel mensen die alleen de singleplayer spelen en de multiplayer links laten liggen.
imho was dat bij CoD1 iig wel zo... Bij CoD3 voelt het echt aan alsof die single player er nog ff opgeplakt is. Je squad loopt ook steeds in de weg en je MOET steeds allerlei dingen doen en je bent heel beperkt in single player. Ik vond het echt 10x niks en dat terwijl ik helemaal NIET van multiplayer hou en wel van een goede singleplayer... Maargoed smaken verschillen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Een klein gedeelte van de site van Mario Strikers is open: http://mariostrikers.nintendo.nl/. Je kunt nu o.a. een gedeelte van de captains, hulpjes, stadions en besturing bekijken. ONM geeft Strikers een score van 91%.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

Hoedje schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 08:56:
Een klein gedeelte van de site van Mario Strikers is open: http://mariostrikers.nintendo.nl/.
...wow..wat een felheid in dat introfilmpje >:)
Zijn de verwachtingen hoog gespannen hier voor dit spel ? (kortom, aanrader of niet)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 12-05-2007 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 23:07
Dubbel Fristie schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 22:54:
[...]

ik zoek zelf ook zo'n soort kabeltje, omdat mij tv alleen component over VGA aansluiting toe laat. Heb gellukig wel een aparte (2tulp) audio in.
Zoiets: [afbeelding]

Dit soort kabeltjes kosten wel 20/25eu, en als ik er dan nog een component kabel bij moet kopen ben ik 50,- kwijt. Ik denk dat ik zelf wel een RGB scart kabel ga halen :)
Check dealextreme.com eens (als ze weer up zijn, site heeft veel problemen) daar hebben ze deze kabel(s) wel el-cheapo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik hoop dat Nintendo binnenkort ook weer met een titel als Wii sports komt. En dan bedoel ik niet een sports game. Maar een game die helemaal anders is en ZO intuitief werkt dat complete non-gamers er direct plezier van hebben en na een kwartier ook al wat kunnen. Bij Wii sports maakt jarenlange gameervaring weinig uit (iig in het begin) en dat maakt het veel leuker als er n00bs langs komen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-07 13:01
Wat een vet filmpje van Mario Strikers op die site, echt geweldige sfeer. En ja, ik weet het, gameplay boven graphics, maar ik vind het toch jammer dat dat niet ingame is :9 .
Is die muziek die gedraaid wordt op die site trouwens van het spel zelf? Klinkt echt heerlijk!

Verder ben ik veel DBZ: Budokai Tenkaichi 2 aan het spelen, man wat is die campaign lang _/-\o_ . Vind het wel een beetje raar uitgewerkt af en toe. Ik had al in reviews gelezen, dat af en toe als je iemand verslaat, je vervolgens een fimpje krijgt dat je zelf verslagen bent, maar ja dat is logisch, anders kunnen ze de verhaallijn niet meer volgen.
Alleen het is nu gewoon zo dat je constant de opdracht krijgt: Win the battle!, en als je verliest, heb je hem gefailed. Win je dan vervolgens eindelijk, krijg je te zien dat je in elkaar geslagen bent 8)7 .

En het is dat ik vroeger de serie gevolgt heb, maar volgens mij snap je echt geen barst van het verhaal als je dat niet hebt gedaan, de uitleg is chronologisch niet goed en heel summier, en spreekt zichzelf soms gewoon tegen. (Cell destroyed all gohans friends, but even this was not enough to enrage Gohan. Dan een loading scherm... Gohan is totally enraged by the slaughter of his friends and releases his full power! huh?)

Het vechten zelf is echter gewoon geniaal. Er zit echt heel veel meer diepgang in dan je op het eerste gezicht zou denken. En het gaat zo idioot snel :) . Zeker bij lastige gevechten zit ik helemaal los te gaan voor met tvtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-07 12:53

Smoonshine

Feyenoord!!

Hoedje schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 08:56:
Een klein gedeelte van de site van Mario Strikers is open: http://mariostrikers.nintendo.nl/. Je kunt nu o.a. een gedeelte van de captains, hulpjes, stadions en besturing bekijken. ONM geeft Strikers een score van 91%.
Als ik die cijfers van de andere spellen zie, dan zit ONM altijd wel aan de hoge kant met zijn cijfers. Neemt niet weg dat Mario Strikers gewoon een leuk spel gaat worden. Ik snap de kritiek ook niet altijd. Eerst worden spellen afgezeken, omdat ze de Wii controller te overdreven gebruiken en nu maakt Strikers er weer te weinig gebruik van. Zo blijf je aan de gang.

Ik hoop trouwens wel dat er binnenkort een beetje diepgaande spellen aangekondigd gaan worden. Die mis ik namelijk wel een beetje. Sport/minigames zijn harstikke leuk, maar een paar spellen in de trend van Zelda erbij zou geen overbodige luxe zijn. Dan laat ik RE4 even buiten beschouwing, aangezien we die al op de Cube gehad hebben :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Smoonshine schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 12:05:
[...]
Als ik die cijfers van de andere spellen zie, dan zit ONM altijd wel aan de hoge kant met zijn cijfers. Neemt niet weg dat Mario Strikers gewoon een leuk spel gaat worden. Ik snap de kritiek ook niet altijd. Eerst worden spellen afgezeken, omdat ze de Wii controller te overdreven gebruiken en nu maakt Strikers er weer te weinig gebruik van. Zo blijf je aan de gang.
Ik denk zelfs dat het een hartstikke leuk spel wordt. Maar je weet het natuurlijk nooit, al ziet 't er wel goed uit met de eerste reviews...
Ik hoop trouwens wel dat er binnenkort een beetje diepgaande spellen aangekondigd gaan worden. Die mis ik namelijk wel een beetje. Sport/minigames zijn harstikke leuk, maar een paar spellen in de trend van Zelda erbij zou geen overbodige luxe zijn. Dan laat ik RE4 even buiten beschouwing, aangezien we die al op de Cube gehad hebben :)
Op zich komt er best wel wat aan op dat gebied. Super Paper Mario is zo'n spel, maar ook No More Heroes en Metroid Prime 3 zijn dat soort spellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monski
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
hing schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 18:51:
Voor diegenen die al maanden op de wii aan het wachten zijn in de randstad:
Mediamarkt Rijswijk heeft er een hele berg liggen! Ik denk zo'n stuk of 20! Heb zelf zojuist eentje gehaald...dus een heeeeeeeeel prettig weekend!!!!
Ik heb net met mediamarkt rijswijk gebeld, en ze zijn uitverkocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:58

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Security schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:57:
Nieuwe received gekocht volgende week ff ophalen..
Kan ik eindelijk weer Wii-en 8)
Zet even twee waxinelichtjes neer, dan kan je vast Wii-en tot je balk geleverd wordt. ;)

Ben ik even op vakantie heb ik gelijk tig pagina's door te spitten, het valt wel op dat er goede games aan zitten te komen. :D
Hmm, de MFCS-site is al voor de helft gevuld, maar er staat nog niets over de beweging van de controller. Alleen de knopjes, hopen dat er onder gevorderd meer te vinden is binnenkort.
Alleen zie je in het filmpje dat je zo'n überschot moet tegenhouden met je pointer.
MP8, SPM, MFCS ik houd het niet meer. :D

* Gonadan gooit kat in boom om hem er vast uit te kijken...

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210471

Iemand ervaring met hoesje voor de wii? Deze http://cgi.ebay.nl/Funda-...47860QQrdZ1QQcmdZViewItem of een ander aanrader?

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 210471 op 12-05-2007 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

ik heb vandaag na maanden wachten mn wii binnengekregen met component stekkers en red steel maar ik ben enorm teleurgesteld.. ;( ik vindt er echt niets aan so far.. Ik overweeg m weer te verkopen op dit moment. zucht

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

dadj schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 19:39:
ik heb vandaag na maanden wachten mn wii binnengekregen met component stekkers en red steel maar ik ben enorm teleurgesteld.. ;( ik vindt er echt niets aan so far.. Ik overweeg m weer te verkopen op dit moment. zucht
Neem wat anders dan Red Steel...

Zelf heb ik tot nog toe ook weinig leuke games gezien, heb t ding sinds december en heb alleen Wii Sports, Play en Zelda. Maar dat zijn dan wél gelijk games om van te smullen. Nu wachten op Mario Party 8, Galaxy en nog wat leuke meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
lol, je baseert je mening over de console op 1 spel :') _O-

Ik heb Red Steel ook, en ik ben er ook in teleurgesteld, daarom ga ik em ook maar verkopen. Maar Zelda TP is een geweldig spel. Misschien niet jou stijl, dat kan ik niet weten. Maar om nou de Wii af te schrijven als je er pas 1 spel op hebt gespeeld is ook dom.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-07 11:30

Willybubba

Nut up or shut up.

Red Stell is best een leuke game. Maar meer ook niet, het is niet geweldig.

Koop Zelda. En Excite Truck. Kan je weer ff voort.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Het is inderdaad wel erg voorbarig om op basis van één tegenvallend spel de Wii alweer te verkopen. Je hebt Zelda nog niet eens geprobeerd.

Als je nooit een Gamecube hebt gehad, dan moet je volgende maand Resident Evil 4 proberen. Dat is toch wel één van de beste spellen van de afgelopen jaren en de Wii lijkt de ultieme versie te gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Vanitas schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 20:32:
[...]

lol, je baseert je mening over de console op 1 spel :') _O-

Ik heb Red Steel ook, en ik ben er ook in teleurgesteld, daarom ga ik em ook maar verkopen. Maar Zelda TP is een geweldig spel. Misschien niet jou stijl, dat kan ik niet weten. Maar om nou de Wii af te schrijven als je er pas 1 spel op hebt gespeeld is ook dom.
ja nouja, ik heb wii sports ook gespeeld natuurlijk en de reactie precizie en detail van de remote is niet wat ik er van verwacht had.. ik heb ook een 360, en speel op een 40" lcd tv dus dan zie je het verschil in grafische kwaliteit ook meteen heel erg..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
dadj schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 21:53:
[...]

ja nouja, ik heb wii sports ook gespeeld natuurlijk en de reactie precizie en detail van de remote is niet wat ik er van verwacht had.. ik heb ook een 360, en speel op een 40" lcd tv dus dan zie je het verschil in grafische kwaliteit ook meteen heel erg..
Maar Wii Sports is dan ook niet bedoeld als perfecte simulatie van tennis, golf, honkbal en bowling. De bedoeling is dat iedereen het kan spelen, niet dat alleen Richard Kraycek en Tiger Woods het kunnen spelen.

Verder verschilt de precisie van de Wiimote van spel tot spel. Metroid Prime 3 zal bijvoorbeeld controls krijgen die minstens net zo nauwkeurig zijn als een toetsenbord en muis combinatie, terwijl Red Steel daar niet bij in de buurt komt.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 12-05-2007 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
[...]

Tja, dat de Wii zich niet kan meten met de 360 was al vanaf het begin bekend. En toch heb je hem gekocht...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Trouwens, MP3 staat op Play.com voor eind september... Volgens mij nog best realistisch.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Willybubba schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 22:42:
Trouwens, MP3 staat op Play.com voor eind september... Volgens mij nog best realistisch.
Blijft toch gokken vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

[...]

Joh. Ik heb ook een 360, uiteraard ook op mn LCD tv, en je zou van te voren al moeten weten dat de Wii niet de grafische pracht van een 360 of PS3 kan evenaren. Een Wii koop je voor de Nintendo exclusives, de bij sommige spellen exclusieve gameplay en omdat het "gewoon wat anders is".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joch_um_all
  • Laatst online: 01-06 10:25
Ben blij. Ik heb er vandaag een te pakken gereden. Was op het vliegveld in Wenen en daar stond ie! Mijn meissie krijgt em morgen voor moederdag :) Geloof het of niet, maar dit machientje spreekt blijktbaar ook vrouwen aan. Voor het eerst in al die jaren dat ik haar aan het gamen krijg. Die andere kadootjes die ik al had liggen gaan weer in de la voor volgend jaar. Kan ik dat dan ook niet meer vergeten.

[ Voor 17% gewijzigd door Joch_um_all op 13-05-2007 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-07 23:46

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

[...]
ja nouja, ik heb wii sports ook gespeeld natuurlijk en de reactie precizie en detail van de remote is niet wat ik er van verwacht had..
Een beetje nietszeggende opmerking als je niet zeg wat je verwachtte .. ;)
Ik heb nu enkele games gespeeld waarbij je o.a. een paperclip door een nauw gangetje moet sturen(RRR)..precies is het ding zeker wel.

Als je een beetje het nieuws volgt kan je zien dat er momenteel een behoorlijke ramp-up is bij ontwikkelaars naar meer Wii games. Voordat wij er wat van merken zijn we alleen wel een maand of 6 verder.

Games die ik wel kan aanraden zijn Rayman Raving Rabbids en Zelda: TP. Verder zijn er wel meer goede games maar dan hangt het er een beetje van af of het wat voor je is of niet.

Ik heb redsteel overigens ook niet..is toch redelijk unaniem gereviewed als een teleurstellende hype.

[ Voor 35% gewijzigd door Max|Burn op 13-05-2007 01:21 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Toch is 'ie beter dan de teleurstellende reviews doen vermoeden. Geen meesterwerk maar een leuke kennismaking met FPS-en op Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Ik vind Red Steel opzich wel redelijk te doen. Alleen heb je wel af en toe het gevoel dat het niet heel moeilijk is om echte verbeteringen aan te brengen. Zo vind ik dat inzoomen bijvoorbeeld niet lekker werken. En dat hadden ze met een beetje testen hier en daar toch ook moeten kunnen ontdekken. Maar al met al heb ik me er wel ff mee kunnen vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
[...]

ja nouja, ik heb wii sports ook gespeeld natuurlijk en de reactie precizie en detail van de remote is niet wat ik er van verwacht had..
De preciezie van de Wiimote is helemaal afhankelijk van de developer zelf. Heb ooit ergens gelezen dat het ding enorm veel data uit stuurt en dat het de kunst is om die data goed te verwerken. Want je wilt ook niet teveel preciezie omdat je game snel onspeelbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Joch_um_all schreef op zondag 13 mei 2007 @ 00:34:
Ben blij. Ik heb er vandaag een te pakken gereden. Was op het vliegveld in Wenen en daar stond ie! Mijn meissie krijgt em morgen voor moederdag :) Geloof het of niet, maar dit machientje spreekt blijktbaar ook vrouwen aan. Voor het eerst in al die jaren dat ik haar aan het gamen krijg.
Precies! Ik heb hem woensdag gehaald in de Saturn in Hamburg (zakentrips _/-\o_) en sindsdien heeft mijn vriendin er eigenlijk meer op gespeeld dan ik :D.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210471

Hoeveel was die in Duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poelie
  • Laatst online: 26-01-2024
zelfde prijs, ik heb hem ook uit duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219071

Eindelijk heb ik eens geregistreerd om hier eens mee te kunnen praten.

Gisteravond, mijn vriendin moest nagels zetten bij een vrouw, en ik moest met haar man even iets uitleggen op zijn computer. Nadat ik hiermee klaar was zei ik: Laat ik toevallig mijn Wii meegenomen hebben vandaag. Wil je een keertje proberen ? ;)
Hij was er dus best wel sceptisch over, en zei dus al van; heb je ook iets in mijn genre ? Hij is namelijk enemy territory addict (fps). Dus ik zei daarop; nee, ik heb wel een sport spel mee.
Dus ik koppel alles aan, en hij was nog steeds een beetje sceptisch erover.
We begonnen tennis te spelen, en zijn ogen begonnen uit te puilen... en hij kon zijn geluk niet op toen hij van mij won. :'(
Ik vind het echt geweldig om mensen voor het eerst te zien wii'en. Die vrouw van hem moedigde hem aan, en mijn vriendin mij natuurlijk.
Wel kreeg hij al een beetje spierpijn omdat hij er zo enorm op in ging.
Ik heb in ieder geval een geweldige avond gehad ! O+

Kijken er nog meer mensen uit naar Harvest Moon Wii ? De nieuwe vrijgegeven screenshots zien er echt heel sfeervol uit ! :9~

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 219071 op 13-05-2007 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-06 19:59
Ik ben op zoek naar nog enkele gamecube controllers. Ik zat te denken aan een third party die niet al te goed kost. Ik heb er nu al een van big ben(die witte) en die zit niet lekker in de hand en mijn duim gaat pijn doen van de analog stick. Dus weet iemand misschien een third party controller die niet te duur is, maar wel dicht bij de kwaliteit van de originele ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
danielkraak schreef op zondag 13 mei 2007 @ 13:40:
Ik ben op zoek naar nog enkele gamecube controllers. Ik zat te denken aan een third party die niet al te goed kost. Ik heb er nu al een van big ben(die witte) en die zit niet lekker in de hand en mijn duim gaat pijn doen van de analog stick. Dus weet iemand misschien een third party controller die niet te duur is, maar wel dicht bij de kwaliteit van de originele ligt.
Hier kunnen we lang of kort over praten maar die zijn er gewoon niet. De enige fijne en kwalitatief goede gamecube controllers zijn de originele van Nintendo.
Anoniem: 219071 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 11:56:

Gisteravond, mijn vriendin moest nagels zetten bij een vrouw, en ik moest met haar man even iets uitleggen op zijn computer. Nadat ik hiermee klaar was zei ik: Laat ik toevallig mijn Wii meegenomen hebben vandaag. Wil je een keertje proberen ? ;)
Hij was er dus best wel sceptisch over, en zei dus al van; heb je ook iets in mijn genre ? Hij is namelijk enemy territory addict (fps). Dus ik zei daarop; nee, ik heb wel een sport spel mee.
Dus ik koppel alles aan, en hij was nog steeds een beetje sceptisch erover.
We begonnen tennis te spelen, en zijn ogen begonnen uit te puilen... en hij kon zijn geluk niet op toen hij van mij won. :'(
Ik vind het echt geweldig om mensen voor het eerst te zien wii'en. Die vrouw van hem moedigde hem aan, en mijn vriendin mij natuurlijk.
Wel kreeg hij al een beetje spierpijn omdat hij er zo enorm op in ging.
Ik heb in ieder geval een geweldige avond gehad ! O+
Welkom op GoT :w . Dat is zeker mooi om te zien, zo hebben vrijwel al mijn vrienden ook een Wii gekocht :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Hoedje schreef op zondag 13 mei 2007 @ 13:49:
Hier kunnen we lang of kort over praten maar die zijn er gewoon niet. De enige fijne en kwalitatief goede gamecube controllers zijn de originele van Nintendo.
Ben ik zeker met je eens, maar vrijwel alleen maar te leveren op bestelling.. (net als memory cards).
Dit is evt. een redelijk alternatief: http://www.dixons.nl/De_o...gtas.7045836/default.aspx

Zo te zien wel (weer) uitverkocht, maar vorige week nog te krijgen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
DukeBox schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:11:
[...]

Ben ik zeker met je eens, maar vrijwel alleen maar te leveren op bestelling.. (net als memory cards).
Dit is evt. een redelijk alternatief: http://www.dixons.nl/De_o...gtas.7045836/default.aspx

Zo te zien wel (weer) uitverkocht, maar vorige week nog te krijgen.
Meestal zijn ze ook wel op marktplaats en speurders te vinden voor tot tien tot vijftien euro. Overigens heb ik die Big Ben controller ook gehad. Ik vond hem absoluut niet fijn, dat ding kraakt aan alle kanten, de knopjes zijn stug en vooral het pookje is heel vervelend. Daarbij ging die ook nog eens heel snel kapot, al kregen wij het ook voor elkaar om mijn originele gamecube controllers te slopen :X, dus dat zegt ook niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-07 23:46

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Anoniem: 219071 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 11:56:
Welkom ;)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Eledees krijgt een 7 in een review van Gamer.nl

Veel herhaling en als je met veel objecten gooit krijg je framedrops. Dit stukje gaat over het online gedeelte:
De 29 missies zijn niet moeilijk en de kans is dus groot dat je er nooit één over hoeft te doen. Je bent er zo’n zeven tot acht uur mee bezig. Daarnaast kun je per level, door roze Eledees te vangen, de Edit mode vrijspelen, waarin je verschillende stages zelf kunt opbouwen. Een helse klus, maar als je eenmaal klaar bent kun je wel de levels met andere gamers delen via WiiConnect24. Ook de zelfgemaakte screenshots zend je zo naar je vrienden. Hiermee is het meteen de eerste game met online functionaliteit! Voor de multiplayer kun je met tot vier spelers de levels door banjeren in de strijd om de meeste Eledees. Eén speler bestuurt daarbij Kai, waardoor hij het spelverloop naar zijn wens kan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Super Smash Bros. Brawl lijkt toch motion-controls te krijgen. Het plaatje aan de linkerkant van deze scan lijkt mij wel duidelijk genoeg.

Oeps, mijn fout. Ik hoop in ieder geval dat het spel wel goed gebruik maakt van de controller.

[ Voor 19% gewijzigd door MetroidPrime op 14-05-2007 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Toch grappig hoe dat soort verhalen de wereld in gestuurd worden. Dat stuk links is een prijsvraag-achtig iets waarin lezers op een briefkaart moeten vermelden:

1. Hoe ze denken dat de besturing gaat worden.
2. Wie ze denken dat het sterkste character gaat worden.

Dat plaatje zegt dus niks. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Hoedje schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:49:
[...]

Ik mag toch hopen dat Metroid Prime 3 ondersteuning heeft voor 16:9 en 480p heeft. 480p zal wel, maar 16:9 heb ik nog nergens gehoord...

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Gerwin schreef op maandag 14 mei 2007 @ 01:41:
[...]

Ik mag toch hopen dat Metroid Prime 3 ondersteuning heeft voor 16:9 en 480p heeft. 480p zal wel, maar 16:9 heb ik nog nergens gehoord...
Als er één spel gegarandeerd 16:9 ondersteuning zal hebben is het MP3 wel. Retro Studios wilde al een 16:9 mode in de engine van MP2 stoppen, maar had daar niet genoeg tijd meer voor(een SNES emulator met Super Metroid was ook al wegens tijdgebrek verwijderd). Metroid Prime 3 is nu al bijna net zo lang in ontwikkeling als deel 1 en 2 samen. Bovendien hebben tot nu toe alle first-party spellen 16:9 op Wario Ware na en draaide Metroid Prime 3 op de E3 van vorig jaar al in breedbeeld, maar dat laatste heb ik je al een keer eerder verteld.

[ Voor 14% gewijzigd door MetroidPrime op 14-05-2007 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stiekem kijk ik best wel uit naar My Sims...
Juist doordat het er zo makkelijk uit ziet lijkt het me leuk om te spelen. Een beetje Harvest Moon meets The Sims. Ik zie ook wel voor me dat mijn vriendin dan niet meer achter mijn Wii vandaan te slaan is :'( . Ze vind Sims 2 al helemaal geweldig, en dan dit...
http://www.gametrailers.com/player.php?id=19445&type=mov (My Sims Walktrough)

En ik kijk ook enorm uit naar Mario Strikers... Ik betrap mij er elke dag op dat ik even naar de website van strikers ga, om te kijken of er nieuwe dingen zijn toegevoegd. Die vorige Mario Football op de gamecube heb ik niet gespeeld. Ik wil deze voor de Wii wel halen vanwege de online modus.
En een leuke voetbal game staat nooit mis in je collectie ! :Y)

En zijn er nog meer mensen die Scarface gaan halen ?
Het lijkt mij wel een leuke free-roaming game, en aangezien die nog vrij schaars zijn lijkt me dit wel een betere keuze dan TGF. Het gevloek, het geweld, de actie.. I like it all. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:46

NoTimeRemains

I know

zijn er eigk winkels in NL die hem wel hebben?
anders moet ik toch eens naar Duitsland om te kijken of ze er daar een hebben :P

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-ZeS
  • Laatst online: 28-05 07:56
NoTimeRemains schreef op maandag 14 mei 2007 @ 11:28:
anders moet ik toch eens naar Duitsland om te kijken of ze er daar een hebben :P
Als je een credit card hebt, kun je hem cheap @ amazon.de bestellen. Daar is tevens alles wat je zou willen voor je wii op vooraad. Als je er dan ook nog een classic controller bij koopt, bespaar je jezelf de verzendkosten al weer(kleine 6e), dus daar hoef je het ook niet om te laten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Op chear.nl (op voorraad) kun je Wii Play incl Wiimote voor 40 euro halen en Zelda TP voor 50 euro.

FYI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hing
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05-2023
NoTimeRemains schreef op maandag 14 mei 2007 @ 11:28:
Vrijdag hadden ze er pak-'m-beet 20 staan bij mediamarkt rijswijk... ik heb er meteen een gekocht en heb er geen spijt van! Wii-sports is echt supercool!
Zelfs m'n vrouw speelt het graag. Met name boxen met z'n tweeen is erg leuk. Ze vind het leuk om mijn mii in elkaar te rossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Gaat goed met de Wii : Krijg er zelfs SPAM over :*) _O_

/EDIT :
Volgende keer speciaal voor jou een screenie ;)

[ Voor 63% gewijzigd door nero355 op 14-05-2007 12:54 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

nero355 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:32:
Gaat goed met de Wii : Krijg er zelfs SPAM over :*) _O_
Laat eens zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Anoniem: 219071 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:02:

En zijn er nog meer mensen die Scarface gaan halen ?
Het lijkt mij wel een leuke free-roaming game, en aangezien die nog vrij schaars zijn lijkt me dit wel een betere keuze dan TGF. Het gevloek, het geweld, de actie.. I like it all. O-)
Ik niet het is een middelmatige GTA kloon..*denkt even* dus dan heb je voor de Wii al een beter dan gemiddeld spel :P maar ik ga geen 60 euro uitgeven voor iets middelmatigs.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Weet niet hoe die op de wii speelt natuurlijk, maar op de pc ben ik er toch wel een goede tijd mee zoet geweest. Het lijkt me toch wel een interesante titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb me prima vermaakt met TGF, dus ik kijk eigenlijk wel uit naar Scarface. Zeker omdat de makers zeiden dat dit de "definitive version" van de game zou zijn. Tussendoor komt strikers er ook trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Postius schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:15:
[...]

Ik niet het is een middelmatige GTA kloon..*denkt even* dus dan heb je voor de Wii al een beter dan gemiddeld spel :P maar ik ga geen 60 euro uitgeven voor iets middelmatigs.
Jij hebt echt een hele vreemde definitie van middelmatig? Middelmatig is een spel dat tussen de 5-6 scoort. Scarface scoorde voor de Xbox gemiddeld een 8 en voor de ander platforms rond een 7. Dat is ruim voldoende tot goed, zeker niet middelmatig.

Je kunt hier wel steeds opnieuw zo'n verkapte Wii bash plaatsen, maar daarmee irriteer je anderen alleen maar. Als je kritiek hebt op de Wii, kom dan met echte argumenten, loop dan niet zomaar te blaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik word gek van Zelda ! Ik heb dus weinig health, en ben nu in het laatste gedeelte. Nu wil ik dus nog even snel health potions halen zeg maar bij de ijscoman.
spoiler:
Maar nu val ik telkens met dat snowboard mini-gamepje... echt zwaar irritant... weet iemand waar ik nog betere potions/soep (makkelijk) ergens vandaan kan halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-07 18:58

job

spoiler:
Waarom zo moeilijk doen met die soep?. Vang een paar elfjes in een van de bronnen

[ Voor 5% gewijzigd door job op 14-05-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spoiler:
Soep is lekkerder... Nee maar ik heb die bronnen nog nooit echt gevonden :$ Ik weet wel dat er ook iets zit in de woestijn ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Anoniem: 219071 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:42:
spoiler:
Soep is lekkerder... Nee maar ik heb die bronnen nog nooit echt gevonden :$ Ik weet wel dat er ook iets zit in de woestijn ofzo...
spoiler:
In de woestijn zit idd iets waardoor je de elfjes in verschillende waterbronnen kan laten verschijnen. Maar dat ter zijde, waarom heb je meer health nodig? Lukt het je niet om langs die snowboard mini game te komen? Ik kan me niet herinneren dat je daar veel health bij kan verliezen. Bedoel je in het sneeuwkasteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Heeft hier al andere mensen problemen gehad met 1 van hun Wii motes ??

1 van mijn Wii mote's reageerd niet correct, bijv.
Bij bowlen pakt hij de beweging niet dus de bal gooi je constant naar achter.
(zeer vervelend)
Koeie melken of rennen bij RRR pakt hij de Wii mote ook niet.

In het Wii menu functioneerd hij wel goed, Het lijkt erop dat de snelle niet naar de senorbalk gerichte bewegingen niet op gevangen worden. Dit moet wel in de Wii mote zitten want de andere gaat wel goed.

Verder wat zijn de ervaringen met de techinisch lijn van nintendo ?
Is opsturen naar nintendo een goede keuze in plaats van terug sturen naar dixons ?

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Laatst online: 05-07 12:56
Op die site staan ook een hoop dingen die we hier liever niet zien.

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 14-05-2007 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spoiler:
Nee ik ben ik het kasteel dat ik Zelda moet bevrijden, en nu ben ik dus op een gedeelte dat ik 2 van die heavy armor knights moet verslaan, en heb ik per ongeluk gesaved terwijl ze beide op me afstormen... Nu heb ik geen andere potions oid meer... Ik weet nu dat ik ze 1on1 moet afmaken, en niet 1on2. Maar ik wil dus even potions hebben om lekker veilig te kunnen spelen.
Waarom heb je niet zoals in windwaker die oma soep ;( ?

EDIT: YES !!! eindelijk die rot snowboard mini game afgerond, zodat ik eens lekkere soep kan halen.. (gered na 12 races...)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 219071 op 14-05-2007 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:58

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Derr_Hans schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:51:

(zeer vervelend)

In het Wii menu functioneerd hij wel goed, Het lijkt erop dat de snelle niet naar de senorbalk gerichte bewegingen niet op gevangen worden. Dit moet wel in de Wii mote zitten want de andere gaat wel goed.

Is opsturen naar nintendo een goede keuze in plaats van terug sturen naar dixons ?
Heb je al nieuwe batterijen geprobeerd? ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje

(zeer vervelend)

Dat klinkt als een probleem met de motion sensor(s). Ik zou eerst ff batterijen checken. Dit klinkt misschien stom, maar het wil helpen om met de controller redelijk hard op je hand of een andere zacht oppervlak te slaan. Als ie het dan nog niet doet zal die toch echt gerepareerd moeten worden.

Het voordeel van het via Dixons regelen is dat je geen verzendkosten hoeft te betalen naar Nintendo, het duurt waarschijnlijk wel iets langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

(zeer vervelend)

Als eens andere batterijen geprobeerd? Wiimote opnieuw syncchroniseren? De genoemde bewegingen hebben niks met de sensorbalk te maken trouwens. Dit soort bewegingen worden geregistreerd door de acceleratormetertjes in je wiimote, alleen richten op je TV scherm is sensorbalk afhankelijk.

Heb zelf geen ervaring met Wii reparaties. Wel had ik een NGC die een leesprobleem had, die had ik bij Dixons afgeleverd en die regelde verder alles met Nintendo. Even navragen misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Scarface...

Toevallig gisteren bij een maat van me op de XBox gespeeld, en ik vond het wel erg cool. Dus, Wii controls op een al coole game... Ik wil hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Willybubba schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:16:
Scarface...

Toevallig gisteren bij een maat van me op de XBox gespeeld, en ik vond het wel erg cool. Dus, Wii controls op een al coole game... Ik wil hem :)
Is natuurlijk ook afhankelijk hoe de controls zullen gaan spelen.
Kijk bijvoorbeeld naar Red Steel.
Ik dacht dat dat ook wel een coole game zou zijn (is het ook wel als launch titel), maar voor de controls valt hij wel flink tegen, met name het kijken is lastig... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

;( Ik heb The Legend of Zelda: Twilight Princess uitgespeeld ;(

Wat hou ik toch van Nintendo... Wat een heerlijke game... _/-\o_
Ik wil meer Zelda, ik wil meer Link... Why Nintendo Why...
60 uur lang heb ik gevochten... en waarvoor...
Wat een parel is deze game zeg ! Vooral bij de eind credits stonden de tranen in mijn ogen. Van geluk dat ik Hyrule weer heb gered, maar ook omdat het verhaal voorbij is. ;(
_/-\o_ Hulde aan Nintendo voor het maken van deze games ! _/-\o_

edit:

Binnenkort maar Mario Strikers halen om mijn honger te stillen.

Toegevoegd op Friendslist @ Wii:
Cleetje
Vincent7
Deddiekoel

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 219071 op 14-05-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anoniem: 219071 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:27:
Binnenkort maar Mario Strikers halen om mijn honger te stillen.
Ik kan ook niet wachten, een ding scheelt... Na deze week nog 1 week wachten en dan is hij er! :)
Toegevoegd op Friendslist @ Wii:
Cleetje
Vincent7
Deddiekoel
Hoe voeg je een Wii-code eigenlijk toe? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wii Menu -> Wii Prikbord -> Nieuw Bericht -> Adresboek -> Aanmelden

@Unique
Het lijkt me dan wel handig om je Wii nummer te hebben, zodat ik die erin kan zetten...
EDIT: Jij staat er nu ook in :Y)

Je moet wel van beide partijen elkaars Wii nummer toevoegen, anders heeft het volgens mij weinig effect. Zoiets was het toch ?

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 219071 op 14-05-2007 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Anoniem: 219071 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:38:
Wii Menu -> Wii Prikbord -> Nieuw Bericht -> Adresboek -> Aanmelden
Voeg mij ook maar toe als je wilt :)

edit: helemaal mijn code niet in m'n signature staan, d'oh!

edit2: Presto ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 14-05-2007 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anoniem: 105012 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:46:
Voeg mij ook maar toe als je wilt :)
Je kan nu ook hem toevoegen, zijn nummer staat in zijn signature... :)
Ik zal de mijne trouwens ook even opzoeken, dan zet ik deze ook in mijn signature... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Jongens daarvoor is een veel mooiere oplossing waar veel tijd en moeite in is gestoken door mede-tweaker(s), de Wii Consolecode database.

Dat houdt het topic ook mooi schoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
MetroidPrime schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:26:
[...]

Jij hebt echt een hele vreemde definitie van middelmatig? Middelmatig is een spel dat tussen de 5-6 scoort. Scarface scoorde voor de Xbox gemiddeld een 8 en voor de ander platforms rond een 7. Dat is ruim voldoende tot goed, zeker niet middelmatig.

Je kunt hier wel steeds opnieuw zo'n verkapte Wii bash plaatsen, maar daarmee irriteer je anderen alleen maar. Als je kritiek hebt op de Wii, kom dan met echte argumenten, loop dan niet zomaar te blaten.
Nee het irriteert jou omdat alles blijkbaar om de wii draait. Ik vind scarface een erg middelmatige actie shooter. Typisch een 13 in een dozijn titel, die naast het taalgebruik(wat gaat vervelen) vrij weinig nieuws bied. Een EA titel noem ik dat. En je hoeft niet iedere keer zo op de bres te springen hoor er zijn ook wel andere die willen ;-)
EEnnnn dit was dus geen kritiek op de Wii, leuk dat je dat ervan maakt maar dat geeft meer aan hoe jij naar mijn post kijkt en dus blijkbaar verkeerd begrijpt. En ik hou niet de score van critics bij, ik vorm meer mijn eigen mening. Reviewers gaven C&C3 ook overal hoge scores bijna(enkele uitzonderingen als game-revolution.com), terwijl ik C&C3 ook uiterst matig vond.
Maar goed om je blij te maken......sorry kan niks bedenken:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:46

NoTimeRemains

I know

nou ik heb echt alle winkels gebeld die hier in de buurt zijn 4 media markten (2 DE, 2 NL) maar nergens he...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Postius schreef op maandag 14 mei 2007 @ 18:44:
[...]

Nee het irriteert jou omdat alles blijkbaar om de wii draait. Ik vind scarface een erg middelmatige actie shooter. Typisch een 13 in een dozijn titel, die naast het taalgebruik(wat gaat vervelen) vrij weinig nieuws bied. Een EA titel noem ik dat. En je hoeft niet iedere keer zo op de bres te springen hoor er zijn ook wel andere die willen ;-)
EEnnnn dit was dus geen kritiek op de Wii, leuk dat je dat ervan maakt maar dat geeft meer aan hoe jij naar mijn post kijkt en dus blijkbaar verkeerd begrijpt. En ik hou niet de score van critics bij, ik vorm meer mijn eigen mening. Reviewers gaven C&C3 ook overal hoge scores bijna(enkele uitzonderingen als game-revolution.com), terwijl ik C&C3 ook uiterst matig vond.
Maar goed om je blij te maken......sorry kan niks bedenken:p
Volgens mij ga jij echt met de sneltrein langs het punt van Metroid Prime, want je mist het echt compleet...
Postius schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:15:
[...]

Dit is gewoon een verkapte troll aanval op de Wii, die je tegenwoordig om de pagina lijkt te doen. Fijn als je het er niet mee eens ben, of als je die Wii vind tegenvallen, maar kom dan tenminste met een onderbouwde argumentatie, in plaats van loze praat. Vind je het trouwens enigszins logisch dat in dit topic "alles om de wii draait". Het is het Wii topic :z

_________
Hoedje schreef op maandag 14 mei 2007 @ 18:28:
Jongens daarvoor is een veel mooiere oplossing waar veel tijd en moeite in is gestoken door mede-tweaker(s), de Wii Consolecode database.

Dat houdt het topic ook mooi schoon :)
Excusez-moi :)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 14-05-2007 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Wat ik wil aangeven is dat door de software droogte (GEEN FLAME LET OP! Dit is een feit, software droogte. En ja dat is normaal na een launch maar dat maakt het er niet minder op), dat ontwikkelaars makkelijker wegkomen met minder goede games(zoals Red Steel bv.). En let ook op de subtiel geplaatste smiley erachter. Dat geeft ook al iets aan. Maar goed als jullie het alleen maar over de bloemetjes willen hebben en niks kunnen hebben zal ik wel weer lief zijn hoor, zolang ik niet ongesteld raak dan;-)

[ Voor 8% gewijzigd door Postius op 14-05-2007 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Postius schreef op maandag 14 mei 2007 @ 18:44:
[...]
En ik hou niet de score van critics bij, ik vorm meer mijn eigen mening.
Dat weerhield je er anders niet van om de score van N-Gamer voor Mario Strikers als bewijs te voeren dat het spel maar "middelmatig" zou zijn. Je zei toen zelfs letterlijk dat het spel alleen maar matige scores kreeg(wat zelfs niet waar was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Postius schreef op maandag 14 mei 2007 @ 19:00:
Maar goed als jullie het alleen maar over de bloemetjes willen hebben en niks kunnen hebben zal ik wel weer lief zijn hoor, zolang ik niet ongesteld raak dan;-)
Absoluut niet, maar doe dan wel aan onderbouwde kritiek. Ik heb ook al een aantal keer negatieve punten gepost. Hell, mijn Wii is zelfs kapot, daar ben ik ook niet blij mee :'( . Maar dat doet niets af aan dat jouw "kritiek" meer klinkt als een nogal verbitterde steken. Als je gewoon goed onderbouwd je mening geeft of iig duidelijk aangeeft wat er mis is, dan is er niets aan de hand :)

En wat betreft de games en de software droogte geef ik je gedeeltelijk gelijk. Al is de komende maanden niet al te slecht met Strikers, Mario Party en RE4 Wii edition. Wie weet wat er daarna komt... aan de andere kant ben ik ook wel benieuwd welke games je dan nu hebt en welke games je wilt gaan kopen!

[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 14-05-2007 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-06 09:07
Na veel twijfelen toch maar Spliter Cell scoren. Reakties hier hebben mij overtuigd.. :P Nu nog een classic GC controller (zal wel BigBen worden als ik zo naar die prijzen kijk :X ) en een classic controller.
Wat ik wel heel raar vind is dat de prijzen zo onderling verschillen. Vandaag ook bij een zaak 2000 Wii point gezien voor 25 euro.. En als ik bijvoorbeeld op de Wehkamp site kijk (okay, uitermate slecht voorbeeld), dan staan daar games tussen die 2 keer zo duur zijn als in de reguliere winkel. Alsof die de prijsverlagingen van sommige titels niet doorgevoerd hebben. Play.com blijft zo'n beetje de goedkoopste over de hele linie naar mijn idee.. Iemand enig idee hoe play.com omgaat met leveringen naar Nederland..? Beetje snelle levertijden? Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Bij mij duurt Play.com meestal een tot anderhalve week. Maar kijk ook eens op Budgetgaming om prijzen te vergelijken. Daarnaast is bijv. preorderen bij Dynabyte interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-06 09:07
Hoedje schreef op maandag 14 mei 2007 @ 19:54:
Bij mij duurt Play.com meestal een tot anderhalve week. Maar kijk ook eens op Budgetgaming om prijzen te vergelijken. Daarnaast is bijv. preorderen bij Dynabyte interessant.
Budgetgaming had ik al ontdekt. Thanx voor de info over play.com, hou ik ff in gedachte..

Iemand ervaring met de GC controllers van BigBen? Liggen deze een beetje lekker in de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25892

Speelt hier iemand nog iemand wel eens wii sports? Het is echt het enige fatsoenlijk multiplayer spel. Met m'n huisgenoot golven en bowlen we wat af. Heb inmiddels al een paar wereldslagen gehaald met golf :P

Vandaag op hole 6 een eagle, en al eerder heb ik op hole 1, 3, 5, 7 en 9 eens een eagle geslagen :Y)

Op hole 5 zelfs een keer een double eagle (par 5) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-06 13:12
Anoniem: 25892 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 21:20:
Speelt hier iemand nog iemand wel eens wii sports? Het is echt het enige fatsoenlijk multiplayer spel. Met m'n huisgenoot golven en bowlen we wat af. Heb inmiddels al een paar wereldslagen gehaald met golf :P

Vandaag op hole 6 een eagle, en al eerder heb ik op hole 1, 3, 5, 7 en 9 eens een eagle geslagen :Y)

Op hole 5 zelfs een keer een double eagle (par 5) :Y)
Haha ik speel Wii sports helemaal grijs :D
Sowieso met vriend(inn)en, maar ook in mn eentje tennissen vind ik hartstikke leuk hoor! ;)

BTW heeft iemand nog leuke Mii's? Dan kan ik diegene toevoegen, want mn plein is nog erg leeg... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Nieuwe Dragon Quest: Swords trailer!

Plus, Square Enix heeft in een persbericht aangegeven dat 'ie ook naar het westen komt... Alleen niet wanneer. Zal dus nog wel een tijdje duren, maar toch, lekker :)

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.