[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 14.492 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:45
LocalJoost schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:47:
[...]

Klopt, heb het binnen, net even een uurtje gespeeld, en het ziet er goed uit, speelt best leuk eigenlijk :) Nou maar eens kijken wat er allemaal mogelijk is, Aegandir of Rivendell is mijn char :P
ff lekker klooien dus :)
Nog 1 post en je staat op 2000 ;) gefeliciteerd vast...
welke class heb je gekozen? Ik ben net begonnen met hunter. lage defence vergeleken met champ, maar hote attack en de meeste witte mobs zijn al zo goed als dood voordat ze ij mij zijn.

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 11:06:
[...]

Hahaha wat is het toch met al die vragende mensen altijd probeer zelf is wat uit. Zelfde als met quests, om nog maar te zeggen dat mensen 500 keer per dag vragen waar de champion trainer zit in Bree. Champions zijn echt de ROgues van WoW niet qua classe, maar er zijn er teveel van en 90% is een complete retard! Opmerkelijk die overeenkomsten :p.
Ik heb ook al vaak moeten lopen voor een quest maar ik vind dat af en toe rondzoeken en je afvragen of je wel goed gaat erbij horen. Meestal hoor je het ook vrij snel te vinden. Maar de meeste mensen zijn lui, van welke alley zit de shade in bree? Kijk op je map er zijn 2 alley's en vervolgens weer vragen welke van de 2 het dan is 8)7 . Soms verlang ik toch terug naar de onvolwassen kleuters(wat dat schijnen het tegenwoordig te zijn volgens ons volwassen LOTRO players:p) WoW kleuters.

Afgezien van luie en domme mensen amuseer ik me nog steeds veeeeeels te goed met LOTRO ik vind het een geweldig spel. Met zijn tekortkomingen waar je tegen moet komen/ kunnen waarderen. Het allersterkste punt zijn de vele quests, de instances(Weathertop's Cave Troll Beats deadmines :p), en vooral de perfecte classes! Ze zijn allemaal heel goed speelbaar en erg leuk, zelfs minstrells zijn niet alleen maar healers. Ik ben een Captain en vind hem geweldig, jammer dat er ook nogal wat noob captains zijn(geen newbies, het zijn echt n00bs. Newbies heb ik nooit zo problemen mee iedereen is nieuw). Maar goed having a blast :)
Mijn probleem is ook iets gecompliceerder dan een quest niet vinden of zo e ;)
Heb zelf ook al zitten prutsen, alle mogelijke drivers geupdate, instellingen gewijzigd...

Daarna is het maar normaal dat je een vraag stelt op het technical problem forum e ^^

Wie kan er ff onderstaande links op de eerste pg zetten aub ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Ik ga de openingspost pas uitbreiden als de uitbreiding er is.. Tot die tijd verander ik er niets aan.. Tevens word het een beetje mooier..

Misschien mensen nog wat tips voordat ik het ga veranderen....

PS de TS werkt nog steeds.. en het forum ook :)

Ik hoor het wel

PS Ik ga wel een gedeelte van jullie website gebruiken om de TS op te frissen.. (jaja ik vermeld er een link bij )

Steffi voor als je nog eens kijkt hier.. Mijn oude mail doet het niet meer.. Ik heb een ander mail..

Ik zou graag nog een paar plaatjes willen hebben..

Events

Uitbreidingen

[ Voor 36% gewijzigd door Stronkie op 23-05-2007 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hunters zie je naar mijn mening veel te veel.
vind wel leuk spelen daar niet van.
minstreel vind ik ook wel leuk, spells en heals dmv een gitaal... geweldig :P

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 12:39

LocalJoost

plaatje hieronder

Dekar1 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 15:12:
[...]

Nog 1 post en je staat op 2000 ;) gefeliciteerd vast...
welke class heb je gekozen? Ik ben net begonnen met hunter. lage defence vergeleken met champ, maar hote attack en de meeste witte mobs zijn al zo goed als dood voordat ze ij mij zijn.
W00t!!! Post nummertje 2001 :)

Ik ben beginnen met een Guardian, wellicht nog een paar anderen proberen, maar hier eerst maar eens lekker mee aan de gang, level 7 nu :)

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 20:34:
hunters zie je naar mijn mening veel te veel.
vind wel leuk spelen daar niet van.
minstreel vind ik ook wel leuk, spells en heals dmv een gitaal... geweldig :P
hunter lijkt mij ook super om te spelen maar er zijn er gewoon veel teveel van daarom champion dwerg gestart daar krioelde het ook van dus een elf minstrel begonnen (nu level 18 in bree) super char erg leuk om te spelen :)

vraagje over crafting, ik ben een explorer tailor kon ik alleen maar apprentice masteren tot ik een quest reward kreeg toen kon ik verder gaan, cool!
Tailor:
apprentice master
journeyman bijna master
expert nog geen punten

forrester
apprentice master
journeyman bijna master
expert nog geen punten

prospector
apprentice master
journeyman master
expert aardig op weg naar master

nou kan ik keurig items maken van leer (armour) maar met het metaal en hout kan ik vooralsnog niets, lijkt me wel dat dat mogelijk moet zijn? (mogelijk net als met tailor via een quest ofzo)

verder weet ik dat het mogelijk is om te switchen naar een ander beroep alleen wil ik dan wel even weten of ik mijn reeds getrainde skills behoud?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2007 03:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 14:11

qntal

Omlet du fromage!

nee, je skills zullen dan vervallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een luxe probleem... ;)

Ik heb drie verschillende personages...en alle drie vind ik ze erg tof om te spelen:

Human Champion
Human Lore-Master
Dwarf Minstrel

Daardoor schiet het levellen uiteraard niet heel hard op...de Dwarf Minstrel is momenteel mijn hoogste personage met level 21. Heel erg vind ik dat niet, want ik neem overal lekker mijn tijd voor en leer de verschillende classes erg goed kennen. Wat wel jammer is...is dat ik niet van te voren goed heb nagedacht welke professions ik zou kiezen...had ik mooi mijn personages kunnen supporten voor de verschillende crafting quests.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
daarvoor heb je kinships die je kunnen helpen

[ Voor 9% gewijzigd door Stronkie op 24-05-2007 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt Stronkie, maar ik zit niet altijd direct in een kinship...ik wil ook niet zomaar in iedere kinship...want de meeste lopen te recruiten dat is gewoon niet leuk meer...iedereen willen ze zomaar in hun kinship zonder dat ze de persoon uberhaupt kennen of wat dan ook...

Voor mij is een kinship pas interessant als de mensen die erin zitten ook weten wie ik ben...(of in ieder geval een aantal) die mijn personages hebben zien spelen en het gewoon fijn zouden vinden als ik bij de kinship zou komen omdat ik een toffe speler ben of iets dergelijks.

Ik heb wel een behoorlijk ruime en actieve friendslist...maar er zit bijvoorbeeld nog niet 1 nederlander bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
OK Topicstart geupdated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Dragonspirit welke Server zit je? En nederlanders wil je niet eens in je lijst want nederlanders zijn over het algemeen de grootste Aso's en schreeuwigere kleuters online.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 00:12:
[...]

nou kan ik keurig items maken van leer (armour) maar met het metaal en hout kan ik vooralsnog niets, lijkt me wel dat dat mogelijk moet zijn? (mogelijk net als met tailor via een quest ofzo)
Je heb materialen nodig die andere maken, bijvoorbeeld metaal van een prospecter.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 13:05:
Dragonspirit welke Server zit je? En nederlanders wil je niet eens in je lijst want nederlanders zijn over het algemeen de grootste Aso's en schreeuwigere kleuters online.
Ik zit op de server Evernight, mijn vriendin zit daar overigens ook met twee personages, met een andere zit ze op Laurelin...

Ik heb daar de namen:

Dragonspirit - Human Captain lvl 15
Gindilf - Human Lore-Master lvl 18
Tinybig - Dwarf Minstrel lvl 21

Mijn vriendin die op dezelfde PC speelt kun je daar ook tegenkomen onder de namen:

Zidarlys - Elven Hunter lvl 14
Lacota - Hobbit Guardian lvl 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Helaas ik zit op ELdar, we hebben nu een guild van ongeveer 30 man. Die actief zijn maar geen hardcore guild, members zijn allemaal handpicked er is een mooie balans en we helpen elkaar erg veel omdat we allemaal ongeveer even hoog zijn. (laagste en de hoogste schelen maar 12 levels wat best meevalt). Een loremaster of Minstrel was nog wel welkom geweest maar als je op een andere server zit word het lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie mezelf nog wel meer karakters aan gaan maken...wie weet ook nog wel op Eldar...maar daar zal ik dan eerst een bijzonder grote inhaalslag moeten gaan doen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:47
* botoo kijkt naar Postius

Een bescheiden en beschaafde guild zie ik wel zitten, als je het niet publiek wilt maken kan je me ook een pm sturen :)

Atm heb ik ee paar keer samengewerkt met met die gillende keukenmeid vriendelijke elven Minstrel alhier^^^ en dat gaat best goed. De dwerg tank pulled in combatsituaties de aandacht zoveel mogelijk naar zich toe en de Minstrel zorgt dat niet alle te snel hitpoints verdwijnen.
Prima tag-team zo, maar dat kan zo nu en dan best wel eens wat grootschaliger.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost
  • Laatst online: 20-05 12:39

LocalJoost

plaatje hieronder

Heeft al eens iemand gelet op het kapsel van de bard in Celondim?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6fe6b3c7b4c2e3dfa2bc0da923da93a5/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/890a2282eadd2005ab74834f255c35d0/thumb.jpg

Leuk haar, nieuw? :P

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 00:12:
[...]

verder weet ik dat het mogelijk is om te switchen naar een ander beroep alleen wil ik dan wel even weten of ik mijn reeds getrainde skills behoud?
je behoud de skills die overeenkomen met je nieuwe vocation, zo zul je bijv. met Armourer wel prospector en tailor houden. maar forester zal vervallen (daar komt metalsmith voor in de plaats)

btw ik ben Guthroath, lvl 22 Guardian en speel op Eldar.

[ Voor 6% gewijzigd door Bulls op 24-05-2007 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
botoo schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:55:

Een bescheiden en beschaafde guild zie ik wel zitten, als je het niet publiek wilt maken kan je me ook een pm sturen :)

Atm heb ik ee paar keer samengewerkt met met die gillende keukenmeid vriendelijke elven Minstrel alhier^^^ en dat gaat best goed. De dwerg tank pulled in combatsituaties de aandacht zoveel mogelijk naar zich toe en de Minstrel zorgt dat niet alle te snel hitpoints verdwijnen.
Ik heet ingame Fondred, dus geef me maar een whisper spoedig als ik online ben dat is voornamelijk 's avonds. Onze hele guild is 's avonds actiever want overdag werkt iedereen/studeerd. We hebben ook een paar Opa's in de clan wel goed voor de sfeer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste pg is idd mooi upgedate :)
Maar kan je ff onze lotro.be / lotro.nl ook in de links plaatsen ?

Bedankt voor de note btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:55:

idd gaat best goed... vandaag heb je weer goed tankje gespeeld... wel een beetje jammer dat je als dwerg verdwaalde in een berg _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wat is er veranderd in laatste update?
normaal krijg je toch change-log?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
opening post weer geupdated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren gezellig gequest in de Great Barrows met een groepje wat gedoemd was te mislukken, maar niettemin hadden we de grootste lol...

We gingen eigenlijk voor de quest "An Ancient Evil" en gingen naar binnen met mij als Minstrel (lvl 21, natuurlijk veel te laag) Een lvl 28 Lore-Master, een level 16!!! Hunter en verder nog wat level 23 en 24 mensjes...Het gekke was...ook al kwam mijn Minstreeltje soms wat erg dicht bij de actie...ik bleef steeds leven, zelfs als ik flinke klappen kreeg...op een bepaald moment kwamen we bij de eerste boss...en die nam met 1 klap 250 hitpoints weg...(vast een critical hit) Die kregen we ook absoluut niet neer met zijn 9000+ hitpoints en meerdere foul wights...

Uiteindelijk bleek ik namelijk toch echt niet iedereen te kunnen healen (gebrek aan power) we mistten ook een echte tank, en dan kun je het toch wel ongeveer vergeten, want nu kwam de aggro zelfs regelmatig bij mij te liggen...en da's natuurlijk niet de bedoeling.

Ik had ook nog de quest "Purging the Dead" en die ging wel verrekte snel op deze manier...25 Wights zijn zooo gevonden in Great Barrow..al moet je eerst langs een behoorlijk aantal high level spinnen.. ;)

Al met al gisteren toch nog gelevelled naar lvl 22...mede doordat ik na deze mislukte quest...Wargs ben gaan killen in de Lone lands...mijn zelfvertrouwen was best gestegen door het niet doodgaan in de Great Barrows... Met mijn lvl 21 minstrel kon ik lvl 26 spinnen en lvl 25 a 26 Wargs aan in mijn eentje...en dat levert veel XP op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke server zit je Dragonspirit, want doen we het anders binnenkort even over.

Ik had gisteren de drie Great barrows quests: Ancient Story, Collecting History en Purging the Dead behaald. Nu heb ik EVil's Final Chapter door Sambrog te killen.

Die moet ik nog doen dus.

Great Barrows is een vrij tricky place, maar wel vol fear en fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 23:00:
... wel een beetje jammer dat je als dwerg verdwaalde in een berg _O-
Bøf, een gevleugelde uitspraak van een beroemde (norse) dwerg (wiens naam me even ontschoten is) is:
'Hmmpf, Get lost!',
en aangezien dat mijn grote voorbeeld is ben ik maar vast begonnen met:
'Hmmpf, Got lost!'
Subtiel verschilletje :+

We hebben met een redelijke fellowship de Great Barrows geprobeerd, en zowaar een halve key kunnen vinden :Y) maar uiteindelijk moest iedereen voor zware repairs toen we bij het laatste(?) baasje (14K hitpoints dacht ik) aankwamen.

Dat stuk Ancient Evil is behoorlijk pittig, maar beslist fun!

Ben wel nieuwsgierig wat er achter die skull-doors zit B)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:35:
Op welke server zit je Dragonspirit, want doen we het anders binnenkort even over.

Ik had gisteren de drie Great barrows quests: Ancient Story, Collecting History en Purging the Dead behaald. Nu heb ik EVil's Final Chapter door Sambrog te killen.

Die moet ik nog doen dus.

Great Barrows is een vrij tricky place, maar wel vol fear en fun.
Ik zit op Evernight...meeste van de mensen hier schijnen daar niet te zitten.. Collecting History heb ik overigens niet...vraag me af wanneer ik die quest dan ga krijgen...kan me tenslotte niet voorstellen dat ik hem al heb gehad... ;) Evil's Final Chapter is volgens mij best lastig...da's die tweede baas in the Great Barrow...en de eerste heeft al dik 9000 hitpoints.. ;)

Ik vind The Great Barrows inderdaad geweldig...gaat ook rete snel met XP als je daar als lvl 21 / 22 rondhobbelt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:00:
[...]

Bøf, een gevleugelde uitspraak van een beroemde (norse) dwerg (wiens naam me even ontschoten is) is:
'Hmmpf, Get lost!',
'Hmmpf, Got lost!'

We hebben met een redelijke fellowship de Great Barrows geprobeerd, en zowaar een halve key kunnen vinden :Y) maar uiteindelijk moest iedereen voor zware repairs toen we bij het laatste(?) baasje (14K hitpoints dacht ik) aankwamen.

vast een paar lieve beessies die met ons willen knuffelen 8)

ps. voordat ik verder ga in the great barrow wil ik level 21 zijn... dan heb ik er 2 traits bij en een schild en het gebruik van medium armour. plus natuurlijk de extra hitpoints, power en verhoogde stats. (en ik hoop wat mooiere items)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2007 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:00:
[...]

'Hmmpf, Get lost!',
'Hmmpf, Got lost!'

Even ter duidelijkheid, want het kan verwarrend zijn:
  • De eerste baas is idd 9000 lifebar (9K). die heeft de eerste helft van de sleutel.
  • De tweede baas, zijn er twee van 9K, en bevinden zich linksonderin op de kaart. die heeft de andere helft van de sleutel.
  • De derde baas van 14K (!) heeft geen sleutel en heet Sambrog. Deze baas hoef je pas te killen, nadat je Ancient History heb gedaan en de quest ge-unload hebt ( in Bree dus). Dus je moet twee keer heen en weer.
Collecting History is de laatste quest van Leafcutter vlakbij Bree Town hall. daarvoor moet je allerlei quests doen in Barrows Downs.

Ik zit op Laurelin, female hunter lvl 26 : Aalwyn. Ik heette 26 levels lang Appleseed, maar gisteren kreeg ik van de admin te horen dat ik name policy overtrad en ik kreeg een nieuwe naam. Zucht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor deze verheldering. Ik moet zeggen dat ik niet helemaal begrijp waarom ik de Quest Collecting History nog niet heb van Leafcutter, want volgens mij heb ik de voorgaande quests wel gedaan die hij geeft.

Maargoed, dan heb ik een reden om nog eens die Leafcutter(t) op te zoeken...een collega dwarf zou toch wel mij die quest gegeven moeten hebben...tenzij het zo'n irritante Dourhand dwarf is...ik ben tenslotte enmity of the Dourhand.. ;)

Is in ieder geval een pittig stukje, die Great Barrows, waar je als eenzame explorer in ieder geval niets te zoeken hebt...1 spin zou nog wel lukken misschien...maar als er meer dan 1 komt....of iets wat je verderop tegenkomt...dan ben je het haasje.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, maar ik vind sowieso dat er vrij veel teamplayer quests aanwezig zijn. Natuurlijk ben ik ervan bewust dat het daar ook om draait, maar het had van mij wel wat minder gemogen. Instances ok, epic quests ok, maar meer lone wolf quests zou prettig zijn.

Great Barrows zou ik alleen nooit ingaan. Een uitgebalanceerd groepje is gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 16:53:
Oh, maar ik vind sowieso dat er vrij veel teamplayer quests aanwezig zijn. Natuurlijk ben ik ervan bewust dat het daar ook om draait, maar het had van mij wel wat minder gemogen. Instances ok, epic quests ok, maar meer lone wolf quests zou prettig zijn.

Great Barrows zou ik alleen nooit ingaan. Een uitgebalanceerd groepje is gewenstnoodzakelijk.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Je snapt het spel dan niet helemaal.. Het draait om de fellowship... Das met meer mensen dus... Solo quests zijn er gewoon niet zo veel omdat daar het verhaal niet om draait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius

Great Barrows zou ik alleen nooit ingaan. Een uitgebalanceerd groepje is gewenst.
Zolang je niet teveel hunters en champions meeneemt zit het meestal wel goed als je weet wat je doet. Er zit echt een groot verschil tussen mensen die het wel en niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Stronkie, zal ik mezelf dan maar even quoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Instances ok, epic quests ok, maar meer lone wolf quests zou prettig zijn.

Ik heb het over deze zin :)

na lvl 35 zijn er geen goede quests meer die je solo kunt doen...

Je kunt bv solo alle quests doen in de shire/ Ered enzo.. Alle zwarte quests die je niet meer verder helpen.. J ekunt ze oplossen voor deeds enzo...

Ik heb zelf nu de shire afgeslacht.... Wolven, Slugs,, Orcs,, Spiders.. etc... alle Deeds gehaald en alle zwarte quests gedaan.. Zelfs de instances... Dus die als fellowship staan aangegeven.. (ben nu lvl 35)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je met zwarte quests: quests waarvoor je geen XP meer krijg omdat je level in verhouding hoger is dan de quests-levels?

De Deeds vullen zich aan.

En heb je al een mount gekocht? Ik kan niet wachten om te paard te reizen, want elke avond loop ik de avond-vierdaagse in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
ja die zwarte bedoel ik.. en ja die heb je nodig om ook een deeds op te lossen

Zoals in de shire... 40 quests oplossen voor Life of the Bounder.. krijg je weer een Deed erbij
Wolven , Orcs, spinnen etc afslachten ook voor een deed...
Skills gebruiken ook voor deed
Bebieden ontdekken ook voor een deed :)

LOL je bent nog wel effe bezig...

en ja ik ben level 35..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Tja die content patch komt er niet voor niks ;-) er zijn zoals je hebt gemerkt veel chain quest, die op lage level beginnen maar waar je soms meer dan 5 of 6 levels moet hebben voordat ze doenbaar worden.

[ Voor 61% gewijzigd door Postius op 26-05-2007 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 15:36:
ja die zwarte bedoel ik.. en ja die heb je nodig om ook een deeds op te lossen

Zoals in de shire... 40 quests oplossen voor Life of the Bounder.. krijg je weer een Deed erbij
Wolven , Orcs, spinnen etc afslachten ook voor een deed...
Skills gebruiken ook voor deed
Bebieden ontdekken ook voor een deed :)

LOL je bent nog wel effe bezig...

en ja ik ben level 35..
die deeds hakken er wel in ja qua tijd. enige wat ik echt irritant vind is dat je ook deeds krijgt zoals b.v. die slogs ze komen bijna nergens voor en daar waar ze voorkomen zijn ze echt zeldzaam en respawnen erg traag.

Ik ben in ered luin begonnen en heb daar alle deeds gehaald, daarna the shire ook alle deeds gehaald zit nu in bree en heb ze bijna allemaal. kost wel wat tijd maar die deeds hoog halen is wel erg pretig geeft toch leuke bonussen (alles bij elkaar zeker)

ben nu level 20 en kan medium armour en shield gebruiken 8)

ik draai loto al 2,5 week (en speel vaak) nooit een probleem gehad tot de laatste update sinddien al 2 x gehad dat lotro zo ineens crasht :'( meer mensen last van (vista 64)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2007 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Hey beste tweakers.

Ik heb een nederig verzoek;
Ik zou namelijk echt heel graag een trial key voor dit spel willen om het te proberen.
Ik vind 50,- namelijk noggal een grote gok.
Ik hoop dat 1 van jullie zou goed zou kunnen zijn mij er 1 te mailen.

a r n o se k e r i s @ g m a i l . c o m (Zonder spaties)

(komen der bij lotro ook van die trial keys bij prepaid cards net als bij "dat-wat-niet-genoemd-mag-worden" :P) ??

Thx fellow tweakers.

[ Voor 0% gewijzigd door Fiddle op 27-05-2007 10:25 . Reden: Typo ]

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 12:16
Fiddle schreef op zondag 27 mei 2007 @ 09:59:
Hey beste tweakers.

Ik heb een nederig verzoek;
Ik zou namelijk echt heel graag een trial key voor dit spel willen om het te proberen.
Ik vind 50,- namelijk noggal een grote gok.
Ik hoop dat 1 van jullie zou goed zou kunnen zijn mij er 1 te mailen.

a r n o se k e r i s @ g m a i l . c o m (Zonder spaties)

(komen der bij lotro ook van die trial keys bij prepaid cards net als bij "dat-wat-niet-genoemd-mag-worden" :P) ??

Thx fellow tweakers.
En ook jij krijgt het antwoord dat iedereen krijgt;

schaf voor een paar euro een pre-orde aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
maartend schreef op zondag 27 mei 2007 @ 13:04:
[...]

En ook jij krijgt het antwoord dat iedereen krijgt;

schaf voor een paar euro een pre-orde aan
Dat heb ik ook gedaan, maar daar kan ik niet mee registreren, ook al zitten daar 2 keys bij. Heb er zelfs voor gebeld met de helpdesk. Ook die zeggen dat je dat niet als trial gebruiken kan. Of doe ik dan iets verkeerd.

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Ik heb 2 dagen terug een trial key gekocht bij de E-Plaza, en nu een aantal uurtjes gespeeld daarvan.
Leuk spel op zich, maar helaas niet mijn ding :) In het verleden Lineage2 gespeeld en WoW, maar somehow krijg ik bij dit spel niet echt het gevoel van 'oeh ik wil weer verder!'

Mooi dat ik het in ieder geval voor weinig geld heb kunnen proberen ;)

Fiddle:
Ik heb gewoon het spel geinstalleerd, en vervolgens werd me gevraagd een account aan te maken bij Codemasters. Hier de key ingevuld die in het trial-doosje zat. Ging gewoon goed 2 dagen terug.

[ Voor 22% gewijzigd door Blamm op 27-05-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over dit spel :P Wat is het maximale level en is het alleen monsters killen en questen of zijn er ook instances zoals in WoW ? End-game instances etc....en als je het hoogste level bent , wat kun je dan nog allemaal doen ? Zitten er grote steden in zoals in WoW en houd het spel je lang zoet? :P Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 17:56:
Ik heb een vraagje over dit spel :P Wat is het maximale level en is het alleen monsters killen en questen of zijn er ook instances zoals in WoW ? End-game instances etc....en als je het hoogste level bent , wat kun je dan nog allemaal doen ? Zitten er grote steden in zoals in WoW en houd het spel je lang zoet? :P Bedankt alvast
maximale level is volgens mij 45 op dit moment maar dat zal heus wel veranderen lijkt me

je hebt:

• quests (allerlei soorten dus hakken maar ook dingen verzamelen, zoeken enz enz)
• exploring van de gebieden
• hak en slachtwerk kan natuurlijk altijd
• deeds (hiermee kan je traits verdienen door goeie daden te verrichten)
• traits (bonussen die je kan verdienen)(deze verdien je voornamelijk met deeds maar ook met quests kan je ze krijgen)
• crafting (je kan van alles maken afhankelijk van je beroep, elk beroep heeft 3 dingen die ze kunnen leren)
• monsterplay hiermee kan je een badguy spelen hoe het precies werkt weet ik niet nog niks mee gedaan

verder kan je natuurlijk nog gaan craften en ruilen om betere gear te krijgen

ja er zijn grote steden en gebieden te verkennen, het spel houdt je heel lang zoet en het ziet er nog schitterend uit ook :9

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2007 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max level is 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep lvl 50, en vanaf dat punt kan je Monsterplayen, maar aangezien imo nog niemand lvl 50 is, heeft niemand ervaring met monsterplay.

Ik heb er ook geen Wauw gevoel bij, nadat ik in een fell cry pool een monsterplay char heb gezien.. beetje gaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Legolas en Ltje, ik ga het spel ook cker aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 20:14:
Yep lvl 50, en vanaf dat punt kan je Monsterplayen, maar aangezien imo nog niemand lvl 50 is, heeft niemand ervaring met monsterplay.

Ik heb er ook geen Wauw gevoel bij, nadat ik in een fell cry pool een monsterplay char heb gezien.. beetje gaap.
Monsterplay kan vanaf level 10. Staat ook gewoon duidelijk in het boekje. Bij de eerste keer maak je een keuze watvoor monster je wilt zijn. Deze is dan meteen al level 50. Daar zijn ook gelijk al zo'n 25 quests te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 11:41
Ik kwam een leuk plaatje tegen voor conjunctions? Misschien wat voor ons? Zat vanavond namelijk met haldrin en iolas dingen te proberen, hiermee is het tenminste duidelijk :P

http://www.thebrasse.com/images/lotro-fm-thebrasse.jpg

Kunt hem ook in stukjes knippen en in openingspost plakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buzz schreef op zondag 27 mei 2007 @ 23:08:
Ik kwam een leuk plaatje tegen voor conjunctions? Misschien wat voor ons? Zat vanavond namelijk met haldrin en iolas dingen te proberen, hiermee is het tenminste duidelijk :P

http://www.thebrasse.com/images/lotro-fm-thebrasse.jpg

Kunt hem ook in stukjes knippen en in openingspost plakken :)
heej dat is cool zeg...

kaart van old forest er staan meer mappen op zijn site, misschien iets om in de startpost te plaatsen?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
staat al ind de startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste dagen ben ik weer lekker met mijn captain op pad gegaan...inmiddels is deze gestegen naar level 17...The Old Forest blijft voor mij echt een doolhof...ik kan mijn weg daar (zeker in het donker) nauwelijks vinden, en dat is precies zoals het hoort...laat het daar maar lekker lastig zijn om de weg te vinden...laat het maar creepy zijn, met bomen die je plotseling achterna komen...

Aardig wat quests zijn er doorheen gegaan de afgelopen dagen.. was iets minder dat ergens zaterdag, midden in een gevecht...mijn TFT monitor het begaf...ik zag niets meer, maar het gevecht ging vrolijk verder...gelukkig zijn er nog sneltoetsen, dus ik heb het monster uiteindelijk toch nog weten te verslaan en heb toen de computer maar uit gezet...daarna als een bezetene bezig geweest om een andere monitor te regelen...en dat is gelukkig ook gelukt... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

domme examens, nu moet ik weer wachten met spelen tot 26 juni :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na lang ploeteren eindelijk level 35 bereikt. Na de vermoeienden riding quest eindelijk mijn eigen mount. Sjong wat scheelt dat een tijd, ideaal!

Mooi dat level 35, maar nu blijken bijna alle quests fellowship quests te zijn. Op zich ben ik een voorstander van fellowships, maar nu staat mijn questlog alleen maar vol met dit soort quests. En ik speel meestal op de tijden dat het vrij rustig is en daar sta je dan maar te wachten tot je eindelijk een quest hebt gevonden. Mijn vraag daarom: waar kun je als lvl 35 lekker questen met een aantal solo quests? Ben nu vooral te vinden in the North Downs en the Lone Lands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Laatst online: 13-09 12:51
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 12:42:
Na lang ploeteren eindelijk level 35 bereikt. Na de vermoeienden riding quest eindelijk mijn eigen mount. Sjong wat scheelt dat een tijd, ideaal!

Mooi dat level 35, maar nu blijken bijna alle quests fellowship quests te zijn. Op zich ben ik een voorstander van fellowships, maar nu staat mijn questlog alleen maar vol met dit soort quests. En ik speel meestal op de tijden dat het vrij rustig is en daar sta je dan maar te wachten tot je eindelijk een quest hebt gevonden. Mijn vraag daarom: waar kun je als lvl 35 lekker questen met een aantal solo quests? Ben nu vooral te vinden in the North Downs en the Lone Lands.
je kan trollshaw proberen, of in rivendel heb je ook nog wel wat soloquests staan.
En je kan natuurlijk altijd je deeds bijwerken.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Hmmz enig idee wanneer de uitbreiding komt...

En ga nou niet zeggen juni... :)

Welke juni.. Zijn aardig wat getallen waar je uit kunt kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou in ieder geval eind juni zijn...de precieze dag is volgens mij nog aan niemand bekend gemaakt. Ik kan me uiteraard vergissen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 16:56:
Hmmz enig idee wanneer de uitbreiding komt...

En ga nou niet zeggen juni... :)

Welke juni.. Zijn aardig wat getallen waar je uit kunt kiezen
ik heb mijn handen nog vol aan van alles en nog wat...

• ered luin helemaal klaar (alle deeds en de benodigde quests)
• the shire helemaal klaar (alle deeds en de benodigde quests)
• bree bijna klaar moet nog 2 zware quests (alleen voor de reward) heading west en ancient evil en moet nog 1 deed bomen slayer (52 kills :()

ben nu begonnen in lone lands om wat te levelen enzo, aardig begin gemaakt en ben nu bijna level 23 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe gaan jullie om met die crafting-quests in Ered Luin (daarbuiten ben ik nog niet echt geweest) ? Ik als tinker kan wel mn eigen polished agate verschaffen, maar heel veel van die crafting pipo's vragen allerlei items die ik zelf niet kan maken... Constant lopen bedelen vind ik ook niks en constant van "profession" wisselen, is dat dan de bedoeling? Ik dacht dat dat juist NIET de bedoeling was... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
als tinker kun je dus wel amesyst ringen maken (die vragen ze nl)

En nee het is niet de bedoeling dat je steeds van professie gaat wisselen.. Je moet ruilen of andere mensen vragen om die dingen voor je te maken , Zoals de battlelore, Axes... etc...

Als Tinker ben je dus Prospector, Jewelar en Cook.. Dus twee (eigenlijk drie) van die crafting quests kun je oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 18:11:
Hoe gaan jullie om met die crafting-quests in Ered Luin (daarbuiten ben ik nog niet echt geweest) ? Ik als tinker kan wel mn eigen polished agate verschaffen, maar heel veel van die crafting pipo's vragen allerlei items die ik zelf niet kan maken... Constant lopen bedelen vind ik ook niks en constant van "profession" wisselen, is dat dan de bedoeling? Ik dacht dat dat juist NIET de bedoeling was... :?
je hebt die quests niet nodig... er zijn genoeg quests die je kan doen om je deeds te halen en natuurlijk de epic quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit kan eeen heeeeeeeele domme vraag zijn maar weet iemand wanneer LOTRO uitkomt in litouwen? Mijn gamemaat woont daar en wil het spel ook hebben maar hij heeft het nog niet in de schappen zien staan. Misschien een site waar ik het op kan zien? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 19:57:
dit kan eeen heeeeeeeele domme vraag zijn maar weet iemand wanneer LOTRO uitkomt in litouwen? Mijn gamemaat woont daar en wil het spel ook hebben maar hij heeft het nog niet in de schappen zien staan. Misschien een site waar ik het op kan zien? Alvast bedankt
Online bestellen bij play.com ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 12:42:

Soloquests zijn er idd niet voor lvl 30-40. In de nieuwe update is daar wel speciaal op gefocust. Dus waarschijnlijk zal je even moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog steeds lekker bezig om mijn drie personages ongeveer rond dezelfde levels te houden. Zo ben ik nu level 23, level 19 en level 17...zit dus wel lekker bij elkaar in de buurt en ik blijf het geweldig vinden... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Laatst online: 24-08 03:25
Er lopen al genoeg L50 freep rond op de servers en PvMP kun je geloof ik doen vanaf L40 as freep.
Heb het met mijn kin al een keer gedaan was leuk om met 3 man een L50 monster neer te halen :)

Minder leuk om door een moster raid te worden verslonden.
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 20:14:
Heb de Great Barrows gedaan toen ik nog maar een L18 guardian was, kan het je niet aanraden. Was wel leuk.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Great Barrows is zwaar! De eerste keer dat ik daar naar binnen sjokte was ik level 20 en dat was enorm afzien. Ik was dan wel met een groepje van meer personen, maar daarvan was het hoogste level 28..en ik wist gewoon dat ook al was ik een healer, ik gewoon niet krachtig genoeg zou zijn om iedereen in leven te houden...ik heb het lang volgehouden, maar de Great Barrows rondlopen met een level 20 is al erg zwaar...ik schat zo in dat ik minimaal level 25 ga zijn voordat ik er met een ander personage doorheen ga lopen...of toch minimaal een hele sterke groep bij me ga hebben.

Great Barrows is daarentegen wel erg leuk, veel kansen voor Fellowship Skills etc...ik heb in ieder geval met volle teugen genoten van het spelen in de Great Barrows...maar het was een aanslag op mijn armour en de kosten om dit weer allemaal te repareren.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 11:57:
De Great Barrows is zwaar! De eerste keer dat ik daar naar binnen sjokte was ik level 20 en dat was enorm afzien. Ik was dan wel met een groepje van meer personen, maar daarvan was het hoogste level 28..en ik wist gewoon dat ook al was ik een healer, ik gewoon niet krachtig genoeg zou zijn om iedereen in leven te houden...ik heb het lang volgehouden, maar de Great Barrows rondlopen met een level 20 is al erg zwaar...ik schat zo in dat ik minimaal level 25 ga zijn voordat ik er met een ander personage doorheen ga lopen...of toch minimaal een hele sterke groep bij me ga hebben.

Great Barrows is daarentegen wel erg leuk, veel kansen voor Fellowship Skills etc...ik heb in ieder geval met volle teugen genoten van het spelen in de Great Barrows...maar het was een aanslag op mijn armour en de kosten om dit weer allemaal te repareren.. ;)
Ik heb het met een gemiddelde groep van 22 gedaan, maar dat was wel met mijn Kinship. En dat zijn wel allemaal mensen die beter dan gemiddeld spelen. Ik moet zeggen het was lastig maar we gingen er vrij snel doorheen, het scheelt echt wel veel bij dit spel als mensen weten hoe ze hun class moeten spelen. Ik heb al teveel mongool captains gezien die compleet niet supporten met enige vorm van buffs ofzo, is net zoiets als een DPS paladin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:40:
[...]

Ik heb het met een gemiddelde groep van 22 gedaan, maar dat was wel met mijn Kinship. En dat zijn wel allemaal mensen die beter dan gemiddeld spelen. Ik moet zeggen het was lastig maar we gingen er vrij snel doorheen, het scheelt echt wel veel bij dit spel als mensen weten hoe ze hun class moeten spelen. Ik heb al teveel mongool captains gezien die compleet niet supporten met enige vorm van buffs ofzo, is net zoiets als een DPS paladin.
Toen ik er "door" ging...was ik dus zelf level 21...en ik ben het minst aantal keren het hoekje omgegaan...ik speelde een Minstrel en heb mezelf te pletter lopen healen (met als gevolg geen power meer) en ik probeerde nog er voor te zorgen dat iedereen blauw zou kiezen bij een fellowship combo...maar toch allemaal stug op rood klikken.. :S

We hadden zelfs een level 15 in de groep zitten...en je kunt veel maken...maar iemand van level 15 heeft gewoon echt nog niets in de Great Barrows te zoeken...hij deed de spinnen in de eerste gang al helemaal geen schade...laat staan de wights die wat verderop zaten...hem liep je dus alleen te healen, terwijl het niets opleverde. Doordat ik zo moest focussen op healen, was loot grijpen absoluut uit den boze...gewoon geen tijd voor. Helemaal vervelend dat de mensen die tanken en dan dus ook wel redelijk wat healing benodigen...achter een muurtje gaan staan waar ik niet bij kan..zonder mezelf in de strijd te moeten begeven...daar is mijn minstreeltje niet op gebouwd... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
. . . En dat zijn wel allemaal mensen die beter dan gemiddeld spelen. Ik moet zeggen het was lastig maar we gingen er vrij snel doorheen, het scheelt echt wel veel bij dit spel als mensen weten hoe ze hun class moeten spelen
Herkenbaar :N
Soms (vaak) zie je een fellowship die louter bestaat uit individuen, zodra ze zelf een beetje hersteld zijn stuiteren ze alweer de volgende encounter in en vergeten daarbij dat anderen ook moeten herstellen voordat ze weer volledig inzetbaar zijn voor de groep. Zeker in GB waar snelheid geen zware factor is breekt dat de groep uiteindelijk op, dan moet er afgebroken worden voor de noodzakelijke (en onnodig duur uitgevallen) repairs.

[ Voor 8% gewijzigd door botoo op 30-05-2007 14:18 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Hoe doen jullie dat ei'k in die chaotisch drukke combats?
Ik herken vaak mijn eigen char niet meer (vanwege dezelfde uitrustingkleuren) in de drukte, en mijn mousepointer ben ik ook nog wel eens kwijt :|
Floating names uitzetten is ook niet altijd bruikbaar omdat je dan de chars uit een verkeerde fellowship niet meer kan onderscheiden en het risico loopt de verkeerde te steunen. Floating names vind ik sowieso behoorlijk rommelig tijdens combat of andersoortige drukke situaties.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem sowieso graag de tijd om een quest goed te doen. Niks rushen om zo snel mogelijk naar het einde te gaan. Zelfs als ik iemand help bij een quest die ik zelf al eerder heb gedaan, dan nog wacht ik rustig tot iedereen er weer klaar voor is. Soms maan ik zelf tot kalmte en het wachten zodat iedereen kan healen en zijn power weer kan terugkrijgen...in de Great Barrows...is dat een absolute noodzaak omdat in de meeste gevechten het aantal zware tegenstanders zo groot is, dat je power echt niet half leeg mag zijn.

Ik heb wel een aantal enorm leuke fellowships gehad..die niet altijd even serieus waren, maar dat is soms juist alleen leuker. Ik speel soms met een zweedse kerel die standaard met een human lore-master speelt, terwijl ik een dwarf minstrel speel...de verhalen over en weer zijn geweldig...simpele opmerkingen als "Keep up long legs" van mijn kant, en reacties daarop als "your odor weakens me, smelly dwarf" zorgen voor mij in ieder geval voor een verhoging van het spelplezier.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:23:
Hoe doen jullie dat ei'k in die chaotisch drukke combats?
Ik herken vaak mijn eigen char niet meer (vanwege dezelfde uitrustingkleuren) in de drukte, en mijn mousepointer ben ik ook nog wel eens kwijt :|
Floating names uitzetten is ook niet altijd bruikbaar omdat je dan de chars uit een verkeerde fellowship niet meer kan onderscheiden en het risico loopt de verkeerde te steunen. Floating names vind ik sowieso behoorlijk rommelig tijdens combat of andersoortige drukke situaties.
Floating names gebruik ik zelden tot nooit. Wat ik doe is het gebruik van de portretten voor de namen in de fellowship...dat met een combinatie van de sneltoetsen die ik heb ingesteld voor mijn diverse spells (die ik zo overzichtelijk mogelijk heb gegroepeerd) zodat ik alles op mijn eigen fellowship hou...verder gebruik ik uiteraard de TAB-toets voor het snel switchen tussen vijanden en op die manier heb ik er eigenlijk nooit problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadamink
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-11-2020
Vraagje over betaling.

Ik bezit geen creditcard en ik wil gebruik maken van mijn foundersoffer (6 maand voor 60 euro), maar ik heb alleen de optie voor betaling via creditcard.....wat nu?

Specificatie systeem: http://specs.tweak.to/13313

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je dan even contact moet opnemen met CodeMasters, als ik het goed begreep is er namelijk ook de mogelijkheid om te betalen met iDeal...ik heb anders zelf ook dat probleem. Ik wil komende maand als mijn salaris binnen is de Lifetime Membership gaan aanschaffen namelijk. Dan krijg ik dus precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

oh zo herkenbaar

ik en bootoo (samen met neocrown weet niet of die hier ook zit) hebben ancient story of evil geprobeerd met 3 anderen. het was de slechtste fellowship waar ik in heb gezeten (bootoo en neocrown deden het wel goed) die andere 3 n00bs waren nog nooit binnen geweest en gingen als een gek alle kanten op rennen... resultaat 8+ spiders uiteindelijk dood gekregen en uitgelegd dat het geen handige move was.

je zou denken dan snappen ze het wel maar nee hoor ze gingen vrolijk door :( resultaat bootoo repair van 120 silver ik van 60 silver en neocrown weet ik niet. ik ben eruit gestapt nadat ik neocrown en bootoo had ingelicht...

ps. mijn minstrel is level 23 and she kicksheals ass 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, ik zit nog steeds op een andere server dan jullie.. en ik was nog niet van plan om mijn personages op Evernight te droppen om weer helemaal opnieuw te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je je char ergens op een random website bekijken, zoals op je werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Game vandaag gekocht, wat is nou een beetje de minst gespeelde class en meeste gewilde class?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Je char buiten de game zelf bekijken zou ik ook wel willen 8) maar afaik is dat niet mogelijk :|

Minst gespeeld maar meest gewild in fellowships (en kinships?) is Minstrel.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadamink
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-11-2020
botoo schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:13:
Je char buiten de game zelf bekijken zou ik ook wel willen 8) maar afaik is dat niet mogelijk :|

Minst gespeeld maar meest gewild in fellowships (en kinships?) is Minstrel.
Als ik nu zou moeten kiezen...zou ik voor de captain gaan. Ik ben ondertussen lvl40 alweer en ik heb de ervaring dat de captain enorm wordt onderschat en ook niet al teveel voorkomt.
Door de bufs van de captain hebben we de afgelopen paar dagen een aantal zeer moeilijke fellowship quests weten te behalen (fornost instance compleet bv).

Burglars zijn ook erg tof...maar die zie je toch wat meer.
Loremasters zie je weer een stuk minder en zijn in fellowship heel erg nuttig, doordat ze lange tijd enemies kunnen mezzen (stunnen) waardoor de rest zich kan focussen op de overige enemies.
Ook kunnen ze dacht ik je power teruggeven als die leeg is.
Deze class lijkt me solo minder overigens.

Meest voorkomend zijn gewoon de champs-hunters

Ik ben zelf overigens champion en mijn 2th char is een minstrel.

Specificatie systeem: http://specs.tweak.to/13313

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje: Sinds vandaag heb ik LOTRO maar ik kan het maar niet instaleren. Elke keer of loopt de pc vast of de pc reboot automatisch...ik voldoe aan de minimale eisen. Af en toe doet hij hetzelfde bij WoW, ik weet maar niet hoe t komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Mathizsias schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:52:
Game vandaag gekocht, wat is nou een beetje de minst gespeelde class en meeste gewilde class?
Ik zou geen minstrel doen, zijn ertegen woordig wel veel van. Maar je moet het zelf weten. In ieder geval als je nog ooit in een kinship wilt(guild) geen hunter of champion daar zijn er teveel van Guardians zijn altijd handig, burglars ondergewaardeerd. En zoals al gezegd word mijn eigen classe de captain. Ik merk toch dat ik met mijn buffs en heals een party eigelijk verschrikkelijk veel sterker maak, endaarnaast heb ik een goede DPS en hou het met zware bepantsering langer uit(veel langer) dan champions die altijd zo sneuvelen.

Edit: Beginnen we nu ook op dit forum al reclame voor goud te krijgen? Te irritant

[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 30-05-2007 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel nu sinds afgelopen zaterdag en moet zeggen dat het erg vermakelijk is.
Ik heb een hele tijd WoW gespeelt (lvl57, lang over gedaan en daarna had ik weinig uitdaging/zin om verder te gaan).
Ik speel op de server die bovenaan staat (ik zal morgen even kijken welke het is). Ik ben inmiddels een lvl 11 hunter en nog zoekend naar een guilde (hint).
Ook deze wereld is lekker uitgebreid en ziet er goed uit. Ik weet een aantal dingen nog niet zo goed, zoals het beroepen gedeelte. Ik heb als hunter gekozen voor het houthakken/landbouw en nog wat (hangt samen allemaal) dat scheen het beste te zijn. Maar wat ik nu moet doen (heb al redelijk wat hout gesprokkeld :))... ik moet denk ik even het boekje bekijken of wat gaan proberen, maar tot nu toe zijn de quests om te lvl'en veel leuker. :)
Kortom ik ben er zeer over te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 21:21:
Ik heb het spel nu sinds afgelopen zaterdag en moet zeggen dat het erg vermakelijk is.
Ik heb een hele tijd WoW gespeelt (lvl57, lang over gedaan en daarna had ik weinig uitdaging/zin om verder te gaan).
Ik speel op de server die bovenaan staat (ik zal morgen even kijken welke het is). Ik ben inmiddels een lvl 11 hunter en nog zoekend naar een guilde (hint).
Ook deze wereld is lekker uitgebreid en ziet er goed uit. Ik weet een aantal dingen nog niet zo goed, zoals het beroepen gedeelte. Ik heb als hunter gekozen voor het houthakken/landbouw en nog wat (hangt samen allemaal) dat scheen het beste te zijn. Maar wat ik nu moet doen (heb al redelijk wat hout gesprokkeld :))... ik moet denk ik even het boekje bekijken of wat gaan proberen, maar tot nu toe zijn de quests om te lvl'en veel leuker. :)
Kortom ik ben er zeer over te spreken.
Craft quests vind ik erg velend, omdat je dan allemaal grondstoffen/spullen van andere mensen nodig hebt, waar je niet zo makkelijk aankomt. Verder kan je van hout Threated hout maken en kan je huiden bewerken. Hier krijg je craftpunten voor waardoor je weer een nieuwe houtsoort kan hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het wel eens met de posters hierboven betreft de classes. Wat ik daarbij merk is dat het lijkt of vele spelers een tweede personage hebben aangemaakt als Minstrel. Daar zie ik er nu zoveel van en tja, twee minstrels in een fellowship is ook weer zo nutteloos. Liever een goede en meer firepower.

Ik heb, eerlijk gezegd, gekozen een onoriginele hunter ( ik speelde de game op de eerste dag van release), omdat ik in elke game vaak de sniper ben achter de horde. Nu zie je ziljarden hunters ( en champions), waarbij ik wel een beetje spijt hebt van me keuze. Maar ben nu lvl 28 en ik heb zo geen zin om een nieuw personage te maken.

Ik zou voor een Captain gaan. Burglar of Lore master lijkt mij niet echt spannend. Maar ja, een hunter is niet je-van-het.

Komen er nog nieuwe skills bij voor een hunter? nieuwe moves, want na 25 zie ik de trainer van me geen gave dingen meer aanleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 21:40:
Ik ben het wel eens met de posters hierboven betreft de classes. Wat ik daarbij merk is dat het lijkt of vele spelers een tweede personage hebben aangemaakt als Minstrel. Daar zie ik er nu zoveel van en tja, twee minstrels in een fellowship is ook weer zo nutteloos. Liever een goede en meer firepower.

Ik heb, eerlijk gezegd, gekozen een onoriginele hunter ( ik speelde de game op de eerste dag van release), omdat ik in elke game vaak de sniper ben achter de horde. Nu zie je ziljarden hunters ( en champions), waarbij ik wel een beetje spijt hebt van me keuze. Maar ben nu lvl 28 en ik heb zo geen zin om een nieuw personage te maken.

Ik zou voor een Captain gaan. Burglar of Lore master lijkt mij niet echt spannend. Maar ja, een hunter is niet je-van-het.

Komen er nog nieuwe skills bij voor een hunter? nieuwe moves, want na 25 zie ik de trainer van me geen gave dingen meer aanleren...
Ik weet alleen dat er bij de update volgens mij een aantal skills voor een champion er bijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds een pc probleem bij het instaleren en soms het spelen van WoW, en het instaleren van LOTRO waardoor ik het gister voor niks gekocht dacht te hebben. maar me pa heeft hier en daar nagevraagd en de meesten zeiden dat het wel eens een voedingsprobleem zou kunnen zijn, waardoor de cdrom speler ofzo te weinig stroom krijgt , in die richting. Zou iemand me kunnen helpen zodat ik t spel kan instaleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
@Dezperadoz: als het de voedig is omdat de cd/dvd-speler te veel 'stroom vreet' kan je proberen om de installatieschijf in het geheel te kopiëren naar je hdd en daar vanaf de installatie te doen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Puur voor de vermelding, als anderen ook dit probleem ondervinden:

Heb gister het spel gekocht en na de installatie kreeg ik enkel een zwart scherm (geforce 6800gt, directx 9.0c, laatste forceware drivers), na lang zoeken op de lotro forums en andere sites heb ik het opgelost door in de shortcut simpelweg de optie "-opengl" mee te geven, hierna was er geen enkel probleem meer.

Spel is tot nu toe erg leuk (2,5 jaar wow gespeeld en daar ben ik erg op uitgekeken), begonnen met een hobbit guardian maar nu ook een dwarf champion aan het maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weer een aantal quests gedaan in de Lone Lands en dan wel in het uiterst oosterlijke gedeelte, waar een leuk moeras ligt. In dat moeras zijn een soort geupgrade neekerbreakers en wat wights en een bepaald soort beest wat lurker heet of iets dergelijks. Het loopt in ieder geval verdomt hoog op zijn poten en heeft een boomwortel bij zich.

Inmiddels daardoor de Epic quests chapter 1 en 2 van Book 2 achter de rug. Daarnaast nog wat andere quests en met veel moeite level 24 bereikt...een quest was echt enorm lastig...ik moest legs verzamelen van die geupgrade neekerbreakers...en die gaven niet altijd legs...met andere woorden...we hebben aardig lopen hakken...bepaald moment kwamen we een lvl 29 elite wight tegen met bijna 4000 hitpoints. We waren met zijn drieen en hebben het gered...maar het was aardig close... (alle drie waren we level 23 en dan doe je toch minder schade bij een level 29.. ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Websnake schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 08:27:
Puur voor de vermelding, als anderen ook dit probleem ondervinden:

Heb gister het spel gekocht en na de installatie kreeg ik enkel een zwart scherm (geforce 6800gt, directx 9.0c, laatste forceware drivers), na lang zoeken op de lotro forums en andere sites heb ik het opgelost door in de shortcut simpelweg de optie "-opengl" mee te geven, hierna was er geen enkel probleem meer.

Spel is tot nu toe erg leuk (2,5 jaar wow gespeeld en daar ben ik erg op uitgekeken), begonnen met een hobbit guardian maar nu ook een dwarf champion aan het maken.
Thanks eens zien of dat een oplossing biedt voor mijn probleem.

Op mijn PC draait LOTRO perfect, maar op de PC van m'n vriendin, die ongeveer dezelfde specs heeft als de mijne, maar zij heeft een X1950Pro en ik een 7900GTX, crasht het spel na ongeveer een half uurtje spelen (spontane reboot van de PC) en daarna start het spel helemaal niet meer op (altijd spontane reboot van PC). Spel herinstalleren is de enigste oplossing om het opnieuw te kunnen spelen, maar het probleem blijft zich herhalen. Ze heeft directx 9.0c en de laatste catalyst drivers voor haar videokaart (en alle andere spellen zoals WoW draaien zonder problemen).

Ik ben in de eventlogs gaan kijken en daar zag ik idd op het moment van de crash een fout staan:

Het stuurprogramma ati2dvag voor het displayapparaat \Device\Video0 is in een oneindige lus terechtgekomen. Dit wijst doorgaans op een probleem met het apparaat zelf of op een verkeerde programmering van het apparaat door het stuurprogramma. Neem contact met de leverancier van het apparaat op voor eventuele updates van het stuurprogramma.

Dus idd een probleem met de videokaart en videodrivers zoals ik al dacht.

Tsjah, effe die dll opgezocht: ati2dvag.dll is idd het stuurprogramma van de videokaart en ik draai versie: 6.14.0010.6683 (Datum: 15/03/2007 03:57:34). Dus de laatste versie...

Ik ga ook eens dat truukje met -opengl proberen en hopen dat dit het oplost.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een probleem met LOTRO:

Tijdens het spelen 'laadt' mijn systeem continu.
Bij area's met veel (N)PC's is mijn HD flink aan het ratelen, en droppes mijn FPS behoorlijk.
Op zich niet zo'n probleem, ik ben een geduldig persoon (soms :) ), en het is een oud gebakje.

Magoe; wat wel irritant is, is het geluid.
Wanneer er dus nieuwe data ingelezen wordt dan hoor ik telkens een soort 'brom'.
Het klinkt alsof m'n PC 'hangt', en gaat na een halve tot hele seconde gewoon verder.

Het is voorral storend, mijn PC crasht dus niet!

Wat zou een oplossing kunnen zijn?

Specs: P4C800E-de-luxe met een 2,6 PIV, 1024 Mb, 1650GT 256 Mb GraKa en een eenvoudig SB L!ve kaartje.

Is mijn SB de bottleneck? Mijn geheugen? Iemand een tip/hint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 12:16
DarthDavy schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 10:30:
[...]

Op mijn PC draait LOTRO perfect, maar op de PC van m'n vriendin, die ongeveer dezelfde specs heeft als de mijne, maar zij heeft een X1950Pro en ik een 7900GTX, crasht het spel na ongeveer een half uurtje spelen (spontane reboot van de PC)
Lees hier eens;
X1950Pro problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Rfce schreef op zondag 20 mei 2007 @ 18:20:
Het spel hapert, je zou zeggen ligt aan de PC, maar als ik de rechtermuisknop ingedrukt houd loopt alles zo smooth als wat (zelfs de filmpjes tussendoor haperen zonder die RMK ingedrukt).... Al zet ik de game op very-low... het maakt niets uit, zelfde dus als bij very-high.
Als iemand een oplossing hiervoor heeft, laat het ff weten, want je krijgt op een gegeven moment gewoon een stijve vinger van de RMK ingedrukt houden ;)
Ik quote me even zelf op mijn oude gestelde vraag, waar ik zelf een oplossing voor heb gevonden... Wel handig als anderen ook dit probleem hebben. Ik kwam namelijk onderstaande tegen op een ander forum:

For Jerky Movement that is not affected by changes to the graphics setting this temp fix was found back in closed beta and has worked for many:

Open: ..My Documents/Lord of the Rings Online/UserPreferences.ini
Edit: AllowFakeFullScreen=True to equal False
Save and close file

Nadat ik dit had door gevoerd was mijn probleem weg _/-\o_ ... (ingame GFX-settings doorvoeren heeft dus helemaal geen invloed, gewoon die ini aanpassen)
Magoe; wat wel irritant is, is het geluid.
Wanneer er dus nieuwe data ingelezen wordt dan hoor ik telkens een soort 'brom'.
Het klinkt alsof m'n PC 'hangt', en gaat na een halve tot hele seconde gewoon verder.
Ik heb dus een P4B800E delux bordje van asus, en gebruik de onboard geluidskaart (ik weet het dat zijn natuurlijk niet de beste) en ik heb dat "brom"-geluid ook... Soms is het zelfs zo dat tijdens een mob-battle de sound-effects helemaal weg vallen en je alleen de music hoort. Dit duurt dan 4 a 5 sec. en dan is de sound weer terug.... wazig dus. Zal denkelijk aan de billige onboard-soundcard liggen.
Wat betreft die "laadtijd" als het druk ik, moet je eens bij adv. grafic settings helemaal naar beneden scollen. Daar is een optie om medegamer-grafics lager te zetten... Dit scheelt ook wel. Met de optie erboven kun je handmatig middels een slider wat meer RAM geheugen toekennen aan LOTRO... misschien help je dit ook wat.

[ Voor 28% gewijzigd door Rfce op 31-05-2007 11:34 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal denkelijk aan de billige onboard-soundcard liggen
Sorry voor de offtopic, maar kom jij uit Limburg of iets dergelijks? Billige lijkt me een verduitste versie van goedkoop.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 15:35

The End

!Beginning

Weet niet of het al gepost is, maar hier staan de incomplete patchnotes voor juni: :)

http://forums.lotro.com/showthread.php?t=63576
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.