[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 14.437 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-07 22:14
Fijn te horen dat er nog goeie hunters zijn. Idd, hunters kunnen het tij doen keren als je in solo het wat benauwd krijgt. Ben al meermaals 'gered' door een pijltje of 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

Hurtebise schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 18:33:
Ik stoor me minder aan die mining ninja's, er zijn toch ores genoeg en ze respawnen vrij snel. Waar ik een veel grotere hekel aan heb zijn hunters die steeds een mob voor je neus wegkapen, zeker als je ze voor een q nodig hebt, ze vrij rare zijn en slecht spawnen. Kan ik mega van vloeken. Dat hunters ongewild zijn, terecht. Jammer is dat deze class ook nog zo veel dmg doen in LOTR, waardoor er veel hunters rondlopen op de realm. Zwaar irritant als melee fighter.
Dat probleem had ik pas ook. Ik moest in de Midgewater Pass 2 soorten shadowfangs doden... 6 howling en 4 lurking. De 6 howling zijn geen enkel probleem..redelijk common en lopen veel rond.

In een klein inhammetje kun je dan wat vaker lurking yellowfang tegenkomen...stond er dus ook een hunter, die er al stond toen ik kwam...en nog lang is blijven staan nadat ik al weg was...elke yellowfang die je maar kunt bedenken te slachten. En ja...daar zaten zeker veel meer dan 4 lurking bij. Ik heb ook wel een paar keer een kleine gefrustreerde vloek over mijn lippen voelen verdwijnen...maar uiteindelijk dacht ik...het is en blijft een spel...en ach...dan doe ik er wat langer over...maar het zou wel vriendelijk zijn geweest van meneer de huntert...om ook nog even wat voor de anderen over te laten. Nu moest ik echt op plekken gaan zoeken die buiten zijn bereik vielen..(en dat bereik is best groot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-07 08:41
Anoniem: 218701 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 09:50:
[...]

Dat probleem had ik pas ook. Ik moest in de Midgewater Pass 2 soorten shadowfangs doden... 6 howling en 4 lurking. De 6 howling zijn geen enkel probleem..redelijk common en lopen veel rond.

In een klein inhammetje kun je dan wat vaker lurking yellowfang tegenkomen...stond er dus ook een hunter, die er al stond toen ik kwam...en nog lang is blijven staan nadat ik al weg was...elke yellowfang die je maar kunt bedenken te slachten. En ja...daar zaten zeker veel meer dan 4 lurking bij. Ik heb ook wel een paar keer een kleine gefrustreerde vloek over mijn lippen voelen verdwijnen...maar uiteindelijk dacht ik...het is en blijft een spel...en ach...dan doe ik er wat langer over...maar het zou wel vriendelijk zijn geweest van meneer de huntert...om ook nog even wat voor de anderen over te laten. Nu moest ik echt op plekken gaan zoeken die buiten zijn bereik vielen..(en dat bereik is best groot)
En dan kunnen wij Hunters ze ook nog snel vinden met onze spell om beesten te zoeken. Werkt beregoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:11
Hunters hebben nu eenmaal ranged attacks en gebruiken die.
Anoniem: 181786 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 20:03:
[...]

Ook ik help anderen heel vaak door een paar pijlen af te schieten of een vijand weg te trekken. Dat mis ik een beetje bij andere spelers. Als je ergens langsloopt en ziet dat diegene het moeilijk heeft, dan help je toch even?
Als iemand moeite heeft met meerdere monster, enfin, maar wanneer iemand 1v1 op jouw monstertje gaat hakken verlies jij wel de helft van de exp die je voor de mob krijgt. De ander krijgt deze overigens er niet bij, maar wanneer ik lekker deeds aan het afmaken ben doe ik het ook voor de exp, en als er characters continu de helft wegkapen duurt lvlen 2x zo lang.

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Dekar1 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 17:39:

[...]

Als iemand moeite heeft met meerdere monster, enfin, maar wanneer iemand 1v1 op jouw monstertje gaat hakken verlies jij wel de helft van de exp die je voor de mob krijgt.
Hier heb ik dus nooit rekening mee gehouden en ook niet geweten.
Ik geloof je, maar kan het nauwelijx geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

[...]

Als iemand moeite heeft met meerdere monster, enfin, maar wanneer iemand 1v1 op jouw monstertje gaat hakken verlies jij wel de helft van de exp die je voor de mob krijgt. De ander krijgt deze overigens er niet bij, maar wanneer ik lekker deeds aan het afmaken ben doe ik het ook voor de exp, en als er characters continu de helft wegkapen duurt lvlen 2x zo lang.
Oww, dat wist ik niet. Dan zal ik in het vervolg enkel helpen als het er naar uitziet dat iemand dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:11
Wist ik eerst ook niet totdat iemand het zei en ik heb het getest, het klopt.

/edit: Hebben mensen last gehad van IMers met de message dat een website ingame Gold verkoopt?

Please als je deze hebt gehad REPORTEN, we willen niet tientallen bots heel de tijd spammen, dus Druk op F7 en schrijf een ticket.

[ Voor 60% gewijzigd door Dekar op 07-06-2007 23:32 ]

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-07 11:56

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
StartPost geupdated...

De 1000 post komen eraan...

Ik ben al weer bezig voor deel 3 :)

Enige tips en suggesties zullen welkom zijn

En Stef.. wacht nog steeds op die nieuwe plaatjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dekar1 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 23:31:
/edit: Hebben mensen last gehad van IMers met de message dat een website ingame Gold verkoopt?

Please als je deze hebt gehad REPORTEN, we willen niet tientallen bots heel de tijd spammen, dus Druk op F7 en schrijf een ticket.
Nog niet gehad nee, maar als ik zoiets krijg zal ik het zeker reporten., heb daar ook echt helemaal geen behoefte aan. Ik wil mijn eigen geld verdienen..

Gisteren een heerlijke fellowship gehad. Ik als allerlaagste level de healer... (level 24 begonnen...level 25 geeindigd) met allemaal dik level 30'ers om me heen, in het gebied North Downs bij de Trollen. Daar had ik zelf nog echt niet hoeven lopen, want ik kan ze nog niet eens een schrammetje geven ;)

Ik concentreerde me dus ook volledig op alleen maar healen, healen en nog eens healen en heb geen enkel fellowship lid ook maar halverwege zijn healthbar laten dalen...ik kreeg ook allemaal complimenten dat zeker voor mijn lage level ik erg goed bezig was en dat ze me zouden onthouden voor quests in de toekomst.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-07 11:52

[...]

Schijnt dat zelfs een heal als helpen wordt gezien.

[ Voor 83% gewijzigd door Knowuse op 08-06-2007 09:44 ]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Knowuse schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:40:
[...]

Schijnt dat zelfs een heal als helpen wordt gezien.
Dat kan best wel eens kloppen. Ergens is het ook wel logisch. Als jij vecht met een beest wat jou er normaliter onder zou krijgen, en ik ga jou helpen...op wat voor manier dan ook...dan is het een prestatie die niet meer alleen aan jou toe te kennen zou zijn. Dat die andere onbaatzuchtige geest die je wil helpen daar niets voor krijgt vind ik ook niet vreemd, hij/zij kiest er tenslotte zelf voor om jou te helpen.

Sociaal gezien wil ik ook zo af en toe wel eens een heal naar iemand toesturen die het anders niet gaat redden tegen zijn tegenstander. Over het algemeen is die persoon daar dan toch wel dankbaar voor hoor.. ;) Ik bemoei me zelden met de tegenstander zelf. Of de persoon ik kwestie moet wel heel veel lager zijn in level...ik had dat in het begin een keer zelf en zou heel dankbaar zijn geweest met wat hulp... (bij de Brigand Encampment, voorbij het lumbercamp) liep er ineens een Elite Warg voor mijn neus...da's best een ongelijke strijd als je level 6 bent...alleen toen kwam dus niemand me helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het wegrennen als je niet gaat winnen werkt bij dit spel een stuk beter als bij WoW. Ik vind het wel fijn want ik overschat mijzelf wel eens of er komt een tweede beest op me afgerend wat ik niet verwacht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn dwerg heeft ook wel zo'n beetje last van het "Jack Russel effect". Zo kwam ik dus gisteren met level 25 tegenover een young auroch nog wat te staan, met een slordige 3000 hitpoints op het conto...en stoer als mijn dwergje (minstreel) is..begon hij een beetje te bluffen...dansje doen voor zijn neus, pushups doen vlak voor hem...je kent het wel..

Wat denk je? Vond dat beest niet zo leuk en die nam wraak en hij was toch sterker dan mijn dwergje had verwacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Anoniem: 218701 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:05:
Mijn dwerg heeft ook wel zo'n beetje last van het "Jack Russel effect". Zo kwam ik dus gisteren met level 25 tegenover een young auroch nog wat te staan, met een slordige 3000 hitpoints op het conto...en stoer als mijn dwergje (minstreel) is..begon hij een beetje te bluffen...dansje doen voor zijn neus, pushups doen vlak voor hem...je kent het wel..

Wat denk je? Vond dat beest niet zo leuk en die nam wraak en hij was toch sterker dan mijn dwergje had verwacht ;)
Lol, wel aardig van de makers. Moesten nu al die elites meteen aanvallen. Dan was het een slachting. Alleen in fellow krijg je die op lvl 25 neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Hurtebise schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:38:
[...]

Lol, wel aardig van de makers. Moesten nu al die elites meteen aanvallen. Dan was het een slachting. Alleen in fellow krijg je die op lvl 25 neer.
Geloof me je gaat die aurochs nog dankbaar zijn dat ze niet aggresive zijn nadat je eenmaal in Angmar bent geweest :p. Drake's Hunten ftw!
Hier wat plaatjes :)

Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/221/screenshot00000od0.th.jpg
Level 5 met mijn peace Keeper cloak(special item :) ).

Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/2514/screenshot00006jx1.th.jpg
The Witch King!

Afbeeldingslocatie: http://img66.imageshack.us/img66/6303/screenshot00009en4.th.jpg
The Action House!

Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/654/screenshot00014eh1.th.jpg
Oh nice, they have a cave troll!

Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/2923/screenshot00017oe2.th.jpg
Tja....dat word lastig mijnen bij zo'n vliegend stuk ore :+

Afbeeldingslocatie: http://img177.imageshack.us/img177/4649/screenshot00029xa1.th.jpg
Mmmmm hopen dat de Aurochs me niet zien! :o

Afbeeldingslocatie: http://img177.imageshack.us/img177/1751/screenshot00033yj0.th.jpg
Rivendell!

En tot slot een screenshot van een MonsterRaid :p.
Afbeeldingslocatie: http://img89.imageshack.us/img89/9201/screenshot00035vr4.th.jpg

En als echt allerlaatste....Check mijn IMBALANCED schild hahaha! WOEI!
Afbeeldingslocatie: http://img89.imageshack.us/img89/5549/screenshot00038do2.th.jpg

[ Voor 85% gewijzigd door Postius op 08-06-2007 15:10 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:36
Sommige spelers lijken echt een minderwaardigheidscomplex te hebben :N

Sta ik gisteren ergens redelijk veilig te wachten tot iemand uit mijn fellowship weer terug is, komt er een 'dappere held' aanzwalken of ik wil sparren. Altijd wel leuk als tijdverdrijf natuurlijk, maar wat wil je nu bewijzen om als lvl42(!) Champion te vragen aan een lvl27 uit dezelfde class? :S
Als je toch graag de dappere uit wilt hangen neem dan een char van 15lvls hoger held! :X

Raar volk 8)7

Naja ik heb niet eens :w gedaan

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Tja het blijven champions, 98% is gewoon een retard. Dat kan je volgens mij nog wel hard maken door middel van onderzoek xD Meh champions zuigen op die 2% na dan maar die kom je nooit tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan moet je ook eens op EverNight rondlopen...zit er in ieder geval 1 persoon van de 2 persoon...verrek...ikzelf.. :P ;) Geen idee of ik een retard ben als mijn champion...maar volgens mij valt het reuze mee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Laatst online: 12:51
Iedereen kan nu een lifetime subscription afsluiten, je hebt dus geen preorder pack meer nodig:
Codemasters Online are very excited to announce that both new and current subscribers to The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar now have the opportunity to purchase a lifetime subscription to the game for only £149.99 (inc VAT).
meer info

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-07 09:22

qntal

Omlet du fromage!

hmm vreemd...zit bij mn account te kijken maar ik heb nog geen optie voor een lifetime subscription...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
nee lijkt me logisch

je moet hem kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Stronkie schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:51:
nee lijkt me logisch

je moet hem kopen
En het gaat komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
qntal schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:00:
hmm vreemd...zit bij mn account te kijken maar ik heb nog geen optie voor een lifetime subscription...
http://community.codemast...m/showthread.php?t=191196

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Slimme zet van Codemasters, van de ene kant lopen ze inkomen (lifetime < maandelijke abbogeld) mis van de andere kant is het vette poen om uitbreidingen te prefinancieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:06
bah zie net onder in beeld bij dit topic reclame van goldsellers op tweakers :((((((

Lord Of the Rings GoldUnbeatable Price & Feedback 20000+ 24/7 Live help & Fast safe delivery

please tweakers mods laat deze forum/site goldseller free zijn :(((

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hurtebise schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 18:16:
Slimme zet van Codemasters, van de ene kant lopen ze inkomen (lifetime < maandelijke abbogeld) mis van de andere kant is het vette poen om uitbreidingen te prefinancieren.
En voor ons, de gebruikers is het zeer aantrekkelijk. Binnen een jaar heb je het er al uit. Een MMORPG gaat volgens mij een jaar of 8 mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Zit ik midden in een vet gevecht samen met iemand anders, krijg ik een BSOD.
Voor mij niet leuk, maar hij heeft het geen 30 seconden meer uitgehouden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184039

Stronkie schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 08:02:
StartPost geupdated...

De 1000 post komen eraan...

Ik ben al weer bezig voor deel 3 :)

Enige tips en suggesties zullen welkom zijn

En Stef.. wacht nog steeds op die nieuwe plaatjes :)
Ja start het volgende deel pas op 14 juni, de datum dat de uitbreiding komt;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ik had een subscription tot 7 juni en had 4 dagen exra gekregen (iedereen) maar nu is mn subscription afgelopen terwijl het nog maar 9 juni is :|, in princiepe zal ik nu tot 11 juni subscription hebben of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Anoniem: 181786 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 18:46:
[...]

En voor ons, de gebruikers is het zeer aantrekkelijk. Binnen een jaar heb je het er al uit. Een MMORPG gaat volgens mij een jaar of 8 mee.
Yup maar als je hem zelf maar 9 maanden speelt draai je alweer dik verlies. Voordelig zou ik het niet echt noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
The first, free content update to LOTRO, "Shores of Evendim", is coming! In order to bring this to you the day after the US updates, we are changing the weekly maintenance window from Tuesday to Thursday for one week only. Tuesday's scheduled maintenance is cancelled for next week; the servers will not be brought down. In order to update with the Shores of Evendim patch, all servers will be brought down at 08.00 on Thursday 14th June instead and will be brought back online at approximately 14.00 UK time (GMT + 1). For this considerable update a standalone patcher will be available so watch the Game Service News page for instructions on how to download and install that. Thank you!
donderdag dus!

Patch Notes

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
hmm 6 uur down is wel wat lang of niet? het is toch gewoon een mega update installeren en klaar.
Postius schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 13:22:
[...]

Yup maar als je hem zelf maar 9 maanden speelt draai je alweer dik verlies. Voordelig zou ik het niet echt noemen.
maar je kan het spel wel later eens weer pakken om te doen (zie ik zelf niet snel gebeuren omdat ik al veel games op de plank heb die ik nooit meer aanraak)

[ Voor 67% gewijzigd door Bulls op 09-06-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057

Bulls-NL schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 13:41:
hmm 6 uur down is wel wat lang of niet? het is toch gewoon een mega update installeren en klaar.
Ja zeker ff snel op het servertje installeren met duizenden gebruikers. Blizzard trek standaard 8-10 uur uit voor een major update.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 178057 op 09-06-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
hmzz ok nm

[ Voor 31% gewijzigd door Stronkie op 09-06-2007 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Zit op Eldar. Wat brengt op jullie server het meeste op: stack ores verkopen of stack bars verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Check de AH?.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
ik verkoop hoofdzakelijk ingots op de AH. Ik verkoop ze nu nog steeds volgens de volgende regel:

Tier 1: 2s/ingot (copper)
Tier 2: 3s/ingot (barrow iron)
Tier 3: 4s/ingot

meestal verkoop ik ze ook nog wel binnen 24 uur. En dan de high-grade/low-grade uiteraard meer als ik ze zelf niet nodig heb.

[ Voor 20% gewijzigd door Freelance op 10-06-2007 12:37 ]

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voorlopig mijn subscription maar weer met 60 dagen verlengd, volgens mijn abonnement heb ik nu nog 67 dagen..komt wel beter uit dan deze maand nog even 150 euro neertellen, dat heb ik momenteel gewoonweg niet over.

Afgelopen weekend eindelijk met mijn minstreeltje een apprentice scholar geworden, en dat viel totaal niet mee, want het is erg lastig om daar de grondstoffen voor te vinden. Ze zijn ten eerste schaars en ten tweede als je ze al vind, dan spawnen ze pas na best een lange tijd weer en zelden op dezelfde plaats als voorheen ;) Maar het is dan toch eindelijk gelukt. Het is wel een beetje ten koste gegaan van levellen, maar goed. Dit vind ik toch ook wel belangrijk en met mijn level 25 kan ik best netjes meekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand mij vertellen hoe dat farmen gaat? Dat heb ik namelijk als 1 van mijn beroepen (je kiest er 3 tegelijk toch, een totaal pakket) maar daar heb ik nog niets aan gedaan terwijl ik met de andere twee al leuk op gang ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Anoniem: 181786 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:56:
Kan iemand mij vertellen hoe dat farmen gaat? Dat heb ik namelijk als 1 van mijn beroepen (je kiest er 3 tegelijk toch, een totaal pakket) maar daar heb ik nog niets aan gedaan terwijl ik met de andere twee al leuk op gang ben.
je hebt meestal één beroep waar je zelf geen grondstoffen voor kan verzamelen. Dat moet je dus verkrijgen door te handelen met andere spelers. Of je kan het natuurlijk kopen op de AH.

als je farmen bedoeld als in cultiveren dan kun je grondstoffen kopen bij een NPC om je producten te maken.

[ Voor 9% gewijzigd door Freelance op 11-06-2007 11:11 ]

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:36
Om nog eens terug te komen op de Hunters:
Gisteren met een fellowship van 4 op sjouw geweest in North Downs, 1 Champion en 4 Hunters. Het leek wel een boogschiet wedstrijd :P. Bij de Aurochs (4K stieren) werden eerst een berg traps neergelegd en vervolgens werd het arme beest door de drie booschutters lek geschoten. Maar hoeveel firepower het trio ook had en zelfs als de Auroch volop in de traps trapte, dan nog kwamen ze door en dan kan eindelijk de Champion z'n kunsje vertonen :).
Het ging wel flink mis (voor de Hunters) op het moment dat we random aangevallen werden want dan werd hun zwakke punt goed duidelijk }>.

Dezelfde dag ben ik met één Minstrel healer en één Guard op diezelfde Aurochs wezen jagen en dat ging beslist makkelijker.

Alle bovengenoemde chars waren van vergelijkbaar lvl (28-30).

Natuurlijk zijn Hunters zo nu en dan in het voordeel, maar hebben alle chars niet die situaties waarin ze op hun best zijn? Uiteindelijk moet er toch samengewerkt worden.

Later op de dag hebben we het ploegje uitgebreid met een tweede Guard zodat we met een schattig elfinnetje die voor healing zorgde en drie dwarfs (2xGuard en 1xChampion) (zie je het voor je :D) echt dwars door alles heenwalsten, ook al zorgden we wel voor dat we niet onnodig veel mobs tegelijk 'pull'den.

Ook nog een zwak puntje tegengekomen: Op lvl 30 krijgt een Champion een class-quest die solo (met één NPC) afgewerkt moet worden. Zoiets lijkt me een prachtaangelegenheid om de Champion eens stevig te testen, maar het was een veel te simpele walk-over. De tegenstand was te ver onder de maat om iteressant te zijn, en de reward was veel te hoog voor die moeite.
Gemiste kans van de game-developers imho.

Ook weer een staaltje van egoïsme tegengekomen: Terwijl we met een ploeg onbekenden op item-jacht waren bij fell-spirits, had één van de 'campaiggenoten' z'n buit als eerste binnen en zei vriendelijk gedag (terwijl je echt wel met een behoorlijk complete fellowship die items moest buitmaken. gelukkig begreep 'ie de hint toen ik 'm vertelde 'so far with teamwork :r'. Maar te gek vor woorden vind ik het wel.

Natuurlijk komt het voor dat je aanhet einde van je beschikbare speeltijd (bv als er al drie keer is geroepen dat je eten klaar staat :o ) toch nog iets af wilt maken voordat je uitlogt, maar zeg dat dan even zodat de rest er rekening mee kan houden en niet 'I'm done, cya!'

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

botoo schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:10:
Om nog eens terug te komen op de Hunters:
Gisteren met een fellowship van 4 op sjouw geweest in North Downs, 1 Champion en 4 Hunters. Het leek wel een boogschiet wedstrijd :P. Bij de Aurochs (4K stieren) werden eerst een berg traps neergelegd en vervolgens werd het arme beest door de drie booschutters lek geschoten. Maar hoeveel firepower het trio ook had en zelfs als de Auroch volop in de traps trapte, dan nog kwamen ze door en dan kan eindelijk de Champion z'n kunsje vertonen :).
Het ging wel flink mis (voor de Hunters) op het moment dat we random aangevallen werden want dan werd hun zwakke punt goed duidelijk }>.

Dezelfde dag ben ik met één Minstrel healer en één Guard op diezelfde Aurochs wezen jagen en dat ging beslist makkelijker.

Alle bovengenoemde chars waren van vergelijkbaar lvl (28-30).

Natuurlijk zijn Hunters zo nu en dan in het voordeel, maar hebben alle chars niet die situaties waarin ze op hun best zijn? Uiteindelijk moet er toch samengewerkt worden.

Later op de dag hebben we het ploegje uitgebreid met een tweede Guard zodat we met een schattig elfinnetje die voor healing zorgde en drie dwarfs (2xGuard en 1xChampion) (zie je het voor je :D) echt dwars door alles heenwalsten, ook al zorgden we wel voor dat we niet onnodig veel mobs tegelijk 'pull'den.

Ook nog een zwak puntje tegengekomen: Op lvl 30 krijgt een Champion een class-quest die solo (met één NPC) afgewerkt moet worden. Zoiets lijkt me een prachtaangelegenheid om de Champion eens stevig te testen, maar het was een veel te simpele walk-over. De tegenstand was te ver onder de maat om iteressant te zijn, en de reward was veel te hoog voor die moeite.
Gemiste kans van de game-developers imho.

Ook weer een staaltje van egoïsme tegengekomen: Terwijl we met een ploeg onbekenden op item-jacht waren bij fell-spirits, had één van de 'campaiggenoten' z'n buit als eerste binnen en zei vriendelijk gedag (terwijl je echt wel met een behoorlijk complete fellowship die items moest buitmaken. gelukkig begreep 'ie de hint toen ik 'm vertelde 'so far with teamwork :r'. Maar te gek vor woorden vind ik het wel.

Natuurlijk komt het voor dat je aanhet einde van je beschikbare speeltijd (bv als er al drie keer is geroepen dat je eten klaar staat :o ) toch nog iets af wilt maken voordat je uitlogt, maar zeg dat dan even zodat de rest er rekening mee kan houden en niet 'I'm done, cya!'
het elfje wil wel even haar kant geven (daar ik er dus bij was ;) ) het persoon was idd van plan direct daarna weg te gaan (reden onbekend) na de terechte opmerking bleef hij echter wel en zei hij netjes gedag. hij gaf aan niet zo`n speler te zijn en ik geloofde dat wel.

heb echter vaak meegemaakt dat iemand (meestal champs) om hulp vroeg omdat hij healing nodig had voor een niet al te grote missie en daarna meteen weggaat terwijl ik aangaf ook wel een klein beetje hulp te kunnen gebruiken met een kleine missie. tja die mensen zijn er helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik werk altijd volgens het principe een dienst voor een dienst. Als iemand mij helpt met een quest dan zal ik diegene daarna ook helpen met zijn/haar quest (en dan is het helemaal mooi als de quest geshared kan worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168502

Goeiedag, speel het spel nu ook! (koste wel duur; 80 euro) Maar ben er blij mee! Information;

Zit op [EN]Eldar > lv 14 Hunter
Zijn er nog meer mensen die op die server zitten? En misschien hebben jullie een clan :)
En dan ook nog, zou k kunnen joinen ? :)

See ya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619

Van de mensen die hier actief aan het posten zijn? Op welk level zitten jullie allemaal met je char?

Ik ben gisterennacht, nee ochtend, lvl 33 geworden met mn hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
2000 XP verwijderd vanaf lvl 36 en ik ben bijzonder goed geequipped mag ik wel zeggen. Ik zie regelmatig level 40's voorbij komen met slechtere zooi dan mij :+ voel je je toch goed van :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bijna lvl 18..... Maarja Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. :)

Ik zit bij de Dutch Dunedain op Snowbourn.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 181786 op 11-06-2007 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192278

Gister Vista geinstalleerd, lotro opnieuw geinstalleerd met update en al.
Spel deed het prima.
Probeer ik het vandaag op te starten, kan ik me gewoon inloggen, alleen als ik dan de server (in dit geval Snowbourn) kies krijg ik de volgende foutmelding:

Game error [201]

Can't open the data files. Check that they exist and that you have permission to write to them. The program will now exit. [201]

Bij mijn huisgenoot, in de map bindat gekeken (win xp) en die was vol, bij mij leeg, die bestanden gekopieerd maar nog hetzelfde..

Iemand van jullie enig idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Halfweg level 20 en kan me aardig verweren. Wel op afstand want ik ben een Hunter.

Mocht je me tegenkomen, Anexia is de naam op die engelse RP-server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 18:21:
Van de mensen die hier actief aan het posten zijn? Op welk level zitten jullie allemaal met je char?

Ik ben gisterennacht, nee ochtend, lvl 33 geworden met mn hunter.
Eldar(EN)

Grimas Level 13 dwaf champion (gebruik ik als mule)
Ellendras Level 31 minstrel
Amberlin Level 9 captain

kinship L E G I O N maar ik ga niet over members werven dan wel toevoegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184039

Eldar[EN] Angelbryt lvl27(op 5k na lvl28) champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Tssk Snowbourn Level 39 Minstrel.. Bijna 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07 13:53
Snowbourn.

Darklordmike
Level 8 Champion

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Eldar[EN]

Lotherian lvl 21 champion en zit in In Sorte Diaboli eigen kinship met stel vrienden zit verder niemand in maar als iemand erbij wil geef je maar een gil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Evernight[EN]

lvl 20 human champion Dragonspirit
lvl 19 human Lore-master Gindilf
lvl 25 dwarven Minstrel Tinybig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbie1980
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2024
Snowbourn

Achi LVL 26 Guardian

Stronkie, kan ik nog joinen bij de Kinship?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Thermometer

Whoop Whoop!

Jep dat kan, stuur maar eens een in-game message naar Stronkie of Iolas of Blockbuster ;) altijd nog plaats in Variags of Khand

Snowbourn
lvl 19 human burglar "Thermometer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:06
Ik heb de pre-order pack gekocht vorige week. Kan tot a.s. zondag nog gamen. Zeer verslavend kan ik je vertellen :P

Eldar[EN]

Lvl 21 Champ naam is Alissa
Kinship Dutch Peacekeepers

Gisteren van ongeveer 1930 tot 2200 een aantal great barrow dawn quests gedaan met een groep, bleken totaal 5 van de 6 NL te zijn achteraf heb me zeker vermaakt deze tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Meh ik heb alleen nog maar fellowships quests, op het moment zit ik gewoon te grinden om tot 36 of 37 te komen. Ze moeten we echt meer solo content invoeren voor level 30+ ik heb 22 fellowship quest das best veel(het waren er iets van 33).

Ohja zit ook op Eldar
Kinship L E G I O N, waar ik mede oprichter van ben en euhm regelneef ben(anderen noemen het officer :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Postius schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:17:
Meh ik heb alleen nog maar fellowships quests, op het moment zit ik gewoon te grinden om tot 36 of 37 te komen. Ze moeten we echt meer solo content invoeren voor level 30+ ik heb 22 fellowship quest das best veel(het waren er iets van 33).

Ohja zit ook op Eldar
Kinship L E G I O N, waar ik mede oprichter van ben en euhm regelneef ben(anderen noemen het officer :p)
als je gewoon even wacht tot donderdag is dat allemaal opgelost ;)

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Frank J. schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:56:
Ik heb de pre-order pack gekocht vorige week. Kan tot a.s. zondag nog gamen. Zeer verslavend kan ik je vertellen :P

Eldar[EN]

Lvl 21 Champ naam is Alissa
Kinship Dutch Peacekeepers

Gisteren van ongeveer 1930 tot 2200 een aantal great barrow dawn quests gedaan met een groep, bleken totaal 5 van de 6 NL te zijn achteraf heb me zeker vermaakt deze tijd!
Met hoeveel members zijn jullie atm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Ik speel nu 3 weken op Snowbourn, met een Hobit Burglar genaamt Tiberivs, net lvl18.

Ik heb niet altijd tijd om te spelen (jammer genoeg), maar vermaak me kostelijk in deze game _O_. Ik heb the Shire zowat afgerond en ben nu in Bree-land aan het rondrennen :P

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Sander1991 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:36:
Jep dat kan, stuur maar eens een in-game message naar Stronkie of Iolas of Blockbuster ;) altijd nog plaats in Variags of Khand

Snowbourn
lvl 19 human burglar "Thermometer"
Tuurlijk kan dit wel..

Maar ik ben zelf uit het kinship gestapt...

Ik zit nu in onze Internationale variant van het "gotters" Kinship...

Maar we spelen nog wel allemaal samen online

Tevens.... Ik heb nog steeds een TS die amper gebruikt word.. Niets is zo heerlijk raids en quests/ instances te doen met gebruik van TS..

Ingame Voice is zoooo belabberd

PS owja over dat joinen Kinship... IM Iolas.. Of alle andere Officers.. (lvl 30 en vaak online is officer bij mijn "oude"kinship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-07 10:36
Eventjes beetje offtopic @ Stronkie, ik zag je request voor wat nieuwe pics en heb ze ook gemaakt, maar ik vraag me af of je ze (op je mail) hebt ontvangen, want ik heb geen reactie gehad en ook zijn de plaatjes nog niet toegevoegd. Indien nodig wil ik ze nog wel een keer sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122724

Twee maanden geleden had ik eens gevraagd naar de score van LOTRO in de PC Gameplay, maar ze hadden toen nog niet genoeg tijd gehad om het spel te beoordelen. Nu zie ik op hun site dat er in het huidige nummer het 'final verdict' staat.
Iemand die kan zeggen wat het geworden is, met misschien nog de plus- en minpunten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
@ Ghostboy:

Wat je van een game vind ligt toch aan jezelf? Wat maakt het uit als een blad zegt veranderd dat je oordeel? Als een blad een game volledig ruk vind hoeft toch niet te betekennen dat jij het niet leuk zal vinden?
----------------------

Ik heb een vaag probleem, bij mij is LOTRO redelijk donker en moet dus in het spel de brightness en gamma verhogen. Maar als ik dan weer in windows kom is het daar ook allemaal verhoogt en dus veel te vel. Ik heb al geprobeerd in de control panel van mn videokaart de brightness van 3D applicaties hoger te zetten en in het spel uit, maar ook dan als ik weer uit het spel kom is het alsnog op bureaublad modus net zo bleek/vel.
En ik moet dan reset colors doen omdat de sliders het niet doen.

iemand die het zelfde probleem heeft of een oplossing weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:06
Ik heb een vraagje, al gezocht ook op internet maar geen idee hoe nu verder.....
Ik kreeg net de skill Horn(s?) of Valour. Kan nu champion horns gebruiken alleen HOE ? en waar vind ik die dingen? Iemand die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Frank J. schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 21:12:
Ik heb een vraagje, al gezocht ook op internet maar geen idee hoe nu verder.....
Ik kreeg net de skill Horn(s?) of Valour. Kan nu champion horns gebruiken alleen HOE ? en waar vind ik die dingen? Iemand die me kan helpen?
KAn je kopen en mensen kunnen ze craften, en je moet ze slepen naar je hotbar/hotkey bar. Zelfde als alle andere dingen.

@Bull: Een review kan je wel een indruk geven, ik lees een review niet voor de mening van de reviewer. Maar om te kijken wat voor opties etc het spel bevat en dan haal ik daar zelf uit of het wat voor mij is. Je koopt een spel gewoon niet blind of wel?

[ Voor 21% gewijzigd door Postius op 12-06-2007 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Stef.NL schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:15:
Eventjes beetje offtopic @ Stronkie, ik zag je request voor wat nieuwe pics en heb ze ook gemaakt, maar ik vraag me af of je ze (op je mail) hebt ontvangen, want ik heb geen reactie gehad en ook zijn de plaatjes nog niet toegevoegd. Indien nodig wil ik ze nog wel een keer sturen :)
ok ik zal mijn oude msn wel eens inloggen :) gebruik die al een tijdje niet meer

Edit: Check de OP nu maar :)

Kleine opzet.. Maar met het uitkomen van deel drie word de indeling anders

[ Voor 10% gewijzigd door Stronkie op 12-06-2007 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik heb ook een lvl 30 minstrel op Eldar (Lapislazuli)

@postius:

maar je hebt het spel toch al? :P of ga je na de review straks het spel terug brengen.

[ Voor 49% gewijzigd door Bulls op 13-06-2007 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Hier een mooi printbaar overzichtje met fellowships moves: Afbeeldingslocatie: http://www.thebrasse.com/images/lotro-fm-thebrasse.jpg
ik kwam hem tegen en vond het wel handig

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. D
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11-2021
Bulls-NL schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 18:57:
@ Ghostboy:

Wat je van een game vind ligt toch aan jezelf? Wat maakt het uit als een blad zegt veranderd dat je oordeel? Als een blad een game volledig ruk vind hoeft toch niet te betekennen dat jij het niet leuk zal vinden?
----------------------

Ik heb een vaag probleem, bij mij is LOTRO redelijk donker en moet dus in het spel de brightness en gamma verhogen. Maar als ik dan weer in windows kom is het daar ook allemaal verhoogt en dus veel te vel. Ik heb al geprobeerd in de control panel van mn videokaart de brightness van 3D applicaties hoger te zetten en in het spel uit, maar ook dan als ik weer uit het spel kom is het alsnog op bureaublad modus net zo bleek/vel.
En ik moet dan reset colors doen omdat de sliders het niet doen.

iemand die het zelfde probleem heeft of een oplossing weet?
Ik heb hetzelfde maar minders als probleem: ik heb de brightness etc hoger moeten zetten, en als ik nu met alt-tab uit het spel ga, is heel windows te bright.. Echter, wanneer ik het spel afsluit en aldus weer in windows kom, past windows alles weer aan naar normaal. geen idee hoe en waarom dit zo werkt, maar ik kan er mee leven. Hoop dat je snel een oplossing vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Enige wat ik heb wat ik een beetje vreemd vind, maar waarschijnlijk zo hoort:

Ik speel LOTRO in de hoogst mogelijke settings, en op verschillende locaties in het spel is het alsof mijn beeld wazig is. Dat heb ik bijvoorbeeld in Thestlebridge, maar ook in The Prancing Pony. Het is heel raar, net alsof er iets mis is met je ogen ofzo. Toch kan ik me voorstellen dat het te maken heeft met de dynamic lighting effects die ze hebben toegevoegd. Verder is het spel briljant en zo ziet het er ook uit. ;) Vooral een stukje zwemmen ziet er ook echt uit als zwemmen. Leuk detail vind ik ook dat waar humans en elfs nog kunnen lopen, ik als dwerg toch echt al moet zwemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057

Rfce schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 08:14:
Hier een mooi printbaar overzichtje met fellowships moves: [afbeelding]
ik kwam hem tegen en vond het wel handig
Handig dingetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Anoniem: 218701 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:19:verschillende locaties in het spel is het alsof mijn beeld wazig is. Dat heb ik bijvoorbeeld in Thestlebridge, maar ook in The Prancing Pony. Het is heel raar, net alsof er iets mis is met je ogen ofzo.
Dat heb ik ook wel eens, alleen wel na een potje bier/glaasje wijn ingame... leuk gemaakt.
Anoniem: 218701 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:19:
ik als dwerg toch echt al moet zwemmen.
Ik als hobbit al helemaal, idd leuk detail.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rfce schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:56:
[...]

Dat heb ik ook wel eens, alleen wel na een potje bier/glaasje wijn ingame... leuk gemaakt.
Dat effect zorgt ook dat je beeld wat lichter van kleur wordt volgens mij en het is niet meer zo stabiel.. ;) Dat gedeelte snapte ik wel.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Mr. D schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 09:08:
[...]

Ik heb hetzelfde maar minders als probleem: ik heb de brightness etc hoger moeten zetten, en als ik nu met alt-tab uit het spel ga, is heel windows te bright.. Echter, wanneer ik het spel afsluit en aldus weer in windows kom, past windows alles weer aan naar normaal. geen idee hoe en waarom dit zo werkt, maar ik kan er mee leven. Hoop dat je snel een oplossing vindt.
volgens mij past het bij ook automatisch aan, alleen het probleem is dat ik dan geen 1x een CTD of ongeldige bewerking mag krijgen. en dat is nogal moeilijk omdat ik in bree wel vaak een ongeldige bewerking heb als ik een gebouw binnen ga. verder onder het travelen met paard krijg ik vaak een CTD of ongeldige bewerking, en dan onthoud hij de brightness instellingen. (ook vervelend is dat je dan ook vaak halverwege strandt, en je bent het paard kwijt dus zal ik verder moeten lopen)

als ik dat het spel weer opstart heeft hij dus de brightness in windows vastgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Bulls-NL schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:25:
[...]

volgens mij past het bij ook automatisch aan, alleen het probleem is dat ik dan geen 1x een CTD of ongeldige bewerking mag krijgen. en dat is nogal moeilijk omdat ik in bree wel vaak een ongeldige bewerking heb als ik een gebouw binnen ga. verder onder het travelen met paard krijg ik vaak een CTD of ongeldige bewerking, en dan onthoud hij de brightness instellingen. (ook vervelend is dat je dan ook vaak halverwege strandt, en je bent het paard kwijt dus zal ik verder moeten lopen)

als ik dat het spel weer opstart heeft hij dus de brightness in windows vastgezet.
Als je gewoon eens de Gamma hoger zet in het ingame menu van LOTRO? Ieder spel heeft automatisch zo'n optie zet je alleen het spel lichter en niet de rest.

Voor dat wazige licht waar iemand het over had. Dat is het Bloom effect, heeft idd met verlichting te maken, soms ziet het wat raar uit maar het is meestal wel een stuk beter met Bloom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Postius schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:56:
[...]
Voor dat wazige licht waar iemand het over had. Dat is het Bloom effect, heeft idd met verlichting te maken, soms ziet het wat raar uit maar het is meestal wel een stuk beter met Bloom.
That would be me.. ;)

Ja, ik zei ook al dat het waarschijnlijk zo hoort, maar op sommige plekken is het denk ik net een beetje te veel van het goede...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand de patch al gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Zou toch eerst pas morgen komen?
Is geen patch, maar een dikke vette uitbreiding
En ja ook wat aanpassingen

[ Voor 6% gewijzigd door maartend op 13-06-2007 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
over die patches gesproken... kunnen deze ook los gedownload en geinstaleerd worden??
Tot nu toe heb ik dat automatisch laten doen door die opstarttool van LOTRO.... maar voor bijv. morgen (ik vermoed nogal een groot pakket/update) zou ik het handig vinden daar een update-file van te hebben.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik dacht ook dat die uitbreiding pas morgen zou komen, morgen gaan de servers toch ook plan van 08.00 tot 14.00 (UK time)? Volgens mij is dat om die reden, want het is speciaal naar morgen verzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Postius schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:56:
[...]

Als je gewoon eens de Gamma hoger zet in het ingame menu van LOTRO? Ieder spel heeft automatisch zo'n optie zet je alleen het spel lichter en niet de rest.

weet ik, ik heb het ook over ingame settings maar die neemt hij mee naar het bureablad.
Anoniem: 218701 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:12:
[...]

That would be me.. ;)

Ja, ik zei ook al dat het waarschijnlijk zo hoort, maar op sommige plekken is het denk ik net een beetje te veel van het goede...
je moet overbright bloom filter uitzetten en blur filter quality ook op low anders heb je het gevoel dat je een bril nodig bent alles 1 waaz. ook de bloom intensity slider onder 1.0 is wenselijk voor niet teveel smudge.

[ Voor 30% gewijzigd door Bulls op 13-06-2007 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

poos geprobeerd maar kom niet eens op die site :o

vind het overigens wel slecht dat je de patch moet downloaden, dat ze die optie geven prima maar vind ook dat het mogelijk moet zijn om de updates via de ingame updater binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik heb de update gedownload, en geinstalleerd. alleen werkt hij waarschijnlijk nog neit want ik heb niets speciaals gemerkt en je kan gewoon online. ik denk dat de server pas morgen geupdated word alleen kan je als user de software nu al hebben.

hij zegt trouwens nog wel dat ik 1.12 heb geinstalleerd terwijl ik toch echt 1.2 heb gedownload en geinstalleerd

[ Voor 19% gewijzigd door Bulls op 13-06-2007 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat lees ik alleen maar op codematsers forum. nadat men 1.2 heeft gedownload en geinstalled, verandert er niets en blijft 1.12 staan.

Ik wilde m downloaden, maar nadat ik tijdens het downen, de posts op het codemasters forum zag volstromen, ben ik gekapt en wacht ik tot morgen wanneer er meer duidelijkheid is.

Er zijn ook reacties van sommige waarbij alles wel gewoon doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bulls-NL schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 15:20:
[...]
je moet overbright bloom filter uitzetten en blur filter quality ook op low anders heb je het gevoel dat je een bril nodig bent alles 1 waaz. ook de bloom intensity slider onder 1.0 is wenselijk voor niet teveel smudge.
Dank je voor de tip, dat ga ik eens proberen. Weet ik veel wat al die opties betekeken, ik denk...hoogste van het hoogste allemaal...maar dat is dus weer niet altijd even goed. Ach ja..heel erg is het niet, op gedeeltes buiten is het normaal gesproken geen enkel probleem, behalve bij dingen als The Old Forest en plekken met kampvuurtjes en dat soort zaken.

Naja, heb ik ook weer wat uit te vogelen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Anoniem: 191619 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:59:
Dat lees ik alleen maar op codematsers forum. nadat men 1.2 heeft gedownload en geinstalled, verandert er niets en blijft 1.12 staan.

Ik wilde m downloaden, maar nadat ik tijdens het downen, de posts op het codemasters forum zag volstromen, ben ik gekapt en wacht ik tot morgen wanneer er meer duidelijkheid is.

Er zijn ook reacties van sommige waarbij alles wel gewoon doet.
Volgens mij werkt het wel. Maar worden de servers morgen pas mee geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 218701 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 17:06:
[...]

Dank je voor de tip, dat ga ik eens proberen. Weet ik veel wat al die opties betekeken, ik denk...hoogste van het hoogste allemaal...maar dat is dus weer niet altijd even goed. Ach ja..heel erg is het niet, op gedeeltes buiten is het normaal gesproken geen enkel probleem, behalve bij dingen als The Old Forest en plekken met kampvuurtjes en dat soort zaken.

Naja, heb ik ook weer wat uit te vogelen.. ;)
als je de muisaanwijzer boven de verschillende features/opties houd komt er ook een tooltip die het gedeeltelijk uitlegt, al moet je het zelf natuurlijk ook naar smaak aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
de patch kun je wel downloaden. Gewoon doen en installeren.. Scheeld je morgen weer...

De client versie word dan geupdated.. De servers blijven gewoon op 1.12. (geld dus ook voor de launcher versie die je opstart)

Morgen wanneer de servers naar 1.2 gebracht zijn , zul je na het opstarten merken dat ie files gaat checken , kan ruim 10 minuten duren.. Daarna is je game gelinked naar 1.2 en zal dat ook te zien zijn...

Mocht je de patch niet gedownload hebben en geinstalleerd voor morgen.. dan zul je dat morgen moeten doen... en trust me.. dat wil je niet hebben dan duurt het langer dan die 10 minuten files checken..

Dus mijn advies
downloaden
en installeren

dan is je eigen pc client al vast op 1.2 en je kunt gewoon vandaag nog spelen op de servers van 1.12

Beetje lezen in het forum kan geen kwaad..

PS nee je hoeft de patch niet te downloaden om te updaten.. Je kunt morgen ook gewoon om 3 uur de client aanzetten en dan nog eens 3 uur wachten of langer voordat je kunt spelen.... Doe dat maar eigenlijk .. des te minder mensen zijn er online....

Hint Hint... Gewoon updaten die hap vandaag !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Sorry voor mijn nieuwe post..

maar zouden de kinship leaders van de andere servers dan snowbourn effe kunnen melden wie ze zijn en in welk kinship ze zitten dan kan ik dit ook vermelden in de OP....

Edit Beetje vroeg ik weet het nog geen 1000 posts.. Maar ik wil al het nieuwe topic al open hebben voor morgen met de nieuwe update...

Dus gaarne hier verder gaan....

Stronkie in "[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 3"

Das deel 3 :)

[ Voor 38% gewijzigd door Stronkie op 13-06-2007 21:03 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.