[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 14.456 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Thanks, zeker de moeite waard om eens door te lezen als 1950Pro bezitter en de symptonen duiden zeker op zo'n problemen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:52
DarthDavy schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:17:
[...]

Thanks, zeker de moeite waard om eens door te lezen als 1950Pro bezitter en de symptonen duiden zeker op zo'n problemen.
Dat topic is voor mij de reden geweest geen 1950 aan te schaffen. Stap nu over naar een 7600GT (AGP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:41:
Sorry voor de offtopic, maar kom jij uit Limburg of iets dergelijks? Billige lijkt me een verduitste versie van goedkoop.. ;)
Idd het zuiden van Limburg wel te verstaan ;)
Als ik stukken tekst type op fora (snel), floepen wel eens vaker van deze verbasterde woorden eruit :D

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:59:
[...]

Idd het zuiden van Limburg wel te verstaan ;)
Als ik stukken tekst type op fora (snel), floepen wel eens vaker van deze verbasterde woorden eruit :D
Je haalt ze er toch uit hoor.. ;) Ik ken wel een aantal limburgers...en die hebben ook vaak de neiging om wat duits er tussendoor te mikken.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

maartend schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:25:
[...]

Dat topic is voor mij de reden geweest geen 1950 aan te schaffen. Stap nu over naar een 7600GT (AGP)
Tsjah, ik heb wel geen Sapphire, maar een Asus en LOTRO is het eerste spel dat moeilijk doet... Ik zie wel nog. Als het idd zo is, dan weet ik niet onmiddellijk wat ik ga doen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:19

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Zo, toch de game maar gekocht. Na de beta baalde ik toch een beetje teveel dat ik niet meer kon spelen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Die patchnotes zien er toch wel vrij goed uit! Allemaal wel goede verbeteringen en soms noodzakkelijke :)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 08:04:
@Dezperadoz: als het de voedig is omdat de cd/dvd-speler te veel 'stroom vreet' kan je proberen om de installatieschijf in het geheel te kopiëren naar je hdd en daar vanaf de installatie te doen.
sorry ik ben geen computerwonder :D hoe moet ik dat doen dan ? Als iemand zo vrij wil zijn om dat uit te leggen :D alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:36:
[...]

sorry ik ben geen computerwonder :D hoe moet ik dat doen dan ? Als iemand zo vrij wil zijn om dat uit te leggen :D alvast bedankt
gebruik een progje waar je een iso mee kan aanmaken oid (ik zelf gebruik PowerISO).
en maak dan een virtuele drive aan met bv PowerISO of DeamonTools of een van de vele andere.
de iso bestand daarin laden (mounten) en dan start het automatisch op (autorun) alsof je de cd in de speler doet.. alleen dan virtueel en werkt precies hetzelfde :)

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohh ik heb daemon tools jah, dat snap ik wel :P maar ik moet dus een progje vinden om van LOTRO een ISO te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoe zet ik LOTRO in ISO dan ? :P Ik had de officiele CDROM gekocht gister en die zit er nu in, maar ik weet niet hoe ik de naam verander of het bestand naar ISO, ik weet wel hoe je het dan moet openen maar :P sorry voor dubbelpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 16:09:
en hoe zet ik LOTRO in ISO dan ? :P Ik had de officiele CDROM gekocht gister en die zit er nu in, maar ik weet niet hoe ik de naam verander of het bestand naar ISO, ik weet wel hoe je het dan moet openen maar :P sorry voor dubbelpost
nee je moet helemaal niets re-namen. Je hebt een programma nodig :)
google op PowerISO en instal en run en dan kan je daarmee een kopie van de cd maken ofwel een .iso of .dda etc.
Nero kan dat volgens mij ook btw...

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-08 15:54
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 16:09:
UltraIso

en dan iets in de trant van make image from dvd/cd --> als .iso opslaan ergens en dan mounten met Daemon Tools.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Even iets anders. Heb dit spel nu gisteren gekocht en het ligt in het nieuwe huis te wachten tot de internetverbinding en computers daar zijn geïnstalleerd, maar vandaag vertelde een vriend mij dat je het spel niet kunt spelen als je geen creditcard hebt, omdat je deze bij het maken van een account in zou moeten voeren? Dit lijkt me wel stug, gezien het feit dat het spel ook speelbaar is door het kopen van de zogeheten gamecards die je in de winkel kunt vinden.

Voor WoW heb ik nooit een creditcard nummer in hoeven voeren, dat leek me voor dit spel toch hetzelfde? En trouwens; gaan de 30 dagen die je gratis krijgt bij het spel meteen in of gaan die pas in bij het kiezen van een subcription(gamecard bijvoorbeeld) zoals bij WoW wél het geval is? Ik bedoel dus dat om bij WoW te kunnen spelen je eerst een gamecard moest kopen alvorens de 30 dagen die je erbij krijgt geactiveerd worden... en vroeg me dus af of dit bij LOTRO ook het geval was.

Bij voorbaat dank :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's klinkklare onzin die die vriend van je daar heeft verteld. Ik heb namelijk ook geen creditcard...

Bij aankoop van het spel heb je een code meegekregen, die voer je in als je een account hebt aangemaakt op www.codemasters.com/cog (of iets dergelijks, staat er ook bij volgens mij)

Daarmee kun je spelen...daarnaast kun je prepaid kaarten kopen en zijn er vast ook nog wel meer opties om je abo te betalen...Ik gok dat iDeal ook wel moet kunnen.

Je kunt trouwens spelen zodra je de code die bij het spel is geleverd hebt ingevoerd.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2007 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke dan ik snap het :) is het ook mogelijk om de cd te kopieren als het ware naar program files bv en vanuit daar gaan instaleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-08 20:52

Thermometer

Whoop Whoop!

Haha mensen, ik had laatst een keer mijn info ingevult op www.lotro-europe.com/clothmap of iets dergelijks, en heb net een grote (echt huge) envelop binnengekregen, met een briefje( in het engels, dat ze me bedanken voor de collector's edition te kopen) en een leren armband met die text die ook op "the ring" staat. Maar het komische is dat ik alleen een clothmap had gevraagt, omdat ik een special edition had ipv een collector's edition. Volgens mij is Codemasters/Turbine een beetje in de war. Hoop dat ik de Making-Off dvd/Cloth map nog een keertje binnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freelance schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 16:17:
[...]

UltraIso

en dan iets in de trant van make image from dvd/cd --> als .iso opslaan ergens en dan mounten met Daemon Tools.
Hartelijk bedankt. Hij is nu van het bestand ISO aan het maken, let´s hope it´ll work ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ISO van gemaakt en met deamon tools geinstaleerd maar weer rond de 50% freest de pc opeens. Of hij freest of hij reboot automatisch..ik weet het niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:19:
[...]

Hartelijk bedankt. Hij is nu van het bestand ISO aan het maken, let´s hope it´ll work ! :D
zoveel stroom verbruikt een CD/DVD speler/brander niet hoor. dus als je voeding dat al niet trekt dan is je voeding zeker te licht...

welke windows heb je? en wat voor systeem en voeding???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:37

Infinchible

Woef!

Er wordt wel gezegd dat het een voedingsprobleem is, maar dat hoeft volgens mij helemaal niet zo te zijn. Ik denk dat het ook kan liggen aan temperaturen of andere ongeregeldheden. Mijn computer sloeg ook opeens wel eens op reset als hij te warm werd door gamen enzo, met goede airflow en nieuwe kast is dat nu opgelost. It's worth a try!
Voeding lijkt me niet snel door iets te installeren overbelast te raken. Maarja, temperatuur gaat daardoor natuurlijk ook niet zo hoog. Misschien zelfs wel geheugenprobleem ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan de koeling ligt het al niet, want de kast staat open met een hoop ventilators etc, en videokaart ook al niet enzo, al gecheckt en geheugen is gewoon 1024 MB RAM dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 18:52:
Aan de koeling ligt het al niet, want de kast staat open met een hoop ventilators etc, en videokaart ook al niet enzo, al gecheckt en geheugen is gewoon 1024 MB RAM dus
Open kast, veel stofafzetting op processor en gfx-card = veel warmteophoping in die delen = poef

Misschien dus maar he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Even een vraag ter verduidelijking mbt de pre-order kit:
Ik heb deze dus onlangs nog gekocht, voor die 3€ en heb er dus nu 10 dagen "testen" opzitten (uitstekend bevallen natuurlijk). Moet ik nu in de winkel een retail versie kopen (standaard, SE, CE boeit niet) en die retail-key invullen bij "add full product key"? Denk het wel, maar ik wil dus eigenlijk wel (denkelijk) gebruik maken van de 6 maanden korting/misschien wel de life-time membership. Echter kan ik met de retail-key nog 30 resp. 45 dagen spelen, toch? Of moet ik direct na het invullen van de retailkey kiezen om "founder" te worden en kan dat niet meer achteraf?
Kortom kan ik founder worden (en ingaan op de aanbieding) nadat ik nog eens 30 of 45 dagen additioneel gespeeld heb?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTeK
  • Laatst online: 29-03-2024
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 18:52:
Misschien een idee, kijk even in Windows->Configuratiescherm->Systeem->Advanced->Startup (oid heb engelse versie), en zet automatic restart uit.
Dan krijg je waarschijnlijk iig een blauw scherm met wat info. Hier wordt (als ik gelijk heb :P , dan wss ook wel een .dll bestand oid genoemd waaruit je kan herleiden waar de fout vandaan komt).

Ik herken namelijk de symptomen een beetje (kreeg UT2004 niet geïnstalleerd omdat m'n pc bij cd 3 of 4 restartte), dit bleek in mijn geval aan mijn virusscanner te liggen (Panda Antivirus) deze had om de een of andere reden een conflict met m'n cd-speler (zelfs met mounted cd's). Dus misschien dat de oplossing in die richting te zoeken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-08 17:42
Even een vraag ivm met het craftingsysteem binnen een Kin. Hebben bij Dutch Alliance op Eldar net een char aangemaakt die de Kin Bank zal beheren.

Ik ben op zoek naar nuttige tips om een goedwerkend systeem op poten te zetten, waarbij leden al dan niet tegen betaling (onder AH prijzen) stacks grondstoffen, recipes, wapens en armor kunnen droppen die dan ter beschikking komen van de Kin. Hoe krijg je dat systeem goed aan het draaien? Free gifts door Kinleden is me iets te vrijblijvend.

Deze bank zal dan aangesproken worden door crafters die er allerlei moois van maken. Eventueel zal de bank de basis zijn voor de uitbouw van een Kinkas. Eventueel kan deze bank dienst doen om te gaan spelen op de LOTR markt (kopen en verkopen).

Hoe pakt jouw Kin dat aan? Hoe werkt dat bij jou in de Kin? Geeft je Kin iets in ruil voor bepaalde spullen? Is dat vrijblijvend?

Ik vind het trading - kinbank - systeem nog niet van het niveau EVE-Online, zodat je als Kin zelf veel meer te regelen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Bij ons is het voorlopig zo dat alles wat je niet nodig hebt en niet kan sellen op de AH(veel recipes etc) aanbied aan anderen of in de guild bank gaat. Website erbij met wat erin zit en mensen kunnen krijgen wat ze willen, zelf letten op een beetje nette verdeling en als je met normale mensen speelt zal er geen gezeur komen. Later bij raids gaat het wat anders maar die zijn er voorlopig nog niet:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Dekar1 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 14:42:
[...]

Hier heb ik ook geen problemen mee. alsje kijkt naar andere spellen en hun uitbreidingen duurde dit echt lang voordat deze daadwerkelijk uitkwamen. (wow burning crusade)
Tja voor BC is er ook zat nieuwe content in wow toegevoegt ik noem bv Blackwing Lair., ZG (hell yeah met gratis plaag :P ) , The Gates of Ahn'Qiraj event (en de opening van aq20/40 dus)
Wel lekker dat het bij Lotr zo snel gaat , dat wel ....

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Postius schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 23:36:
Bij ons is het voorlopig zo dat alles wat je niet nodig hebt en niet kan sellen op de AH(veel recipes etc) aanbied aan anderen of in de guild bank gaat. Website erbij met wat erin zit en mensen kunnen krijgen wat ze willen, zelf letten op een beetje nette verdeling en als je met normale mensen speelt zal er geen gezeur komen. Later bij raids gaat het wat anders maar die zijn er voorlopig nog niet:p
Is er een mogelijkheid om deze items te linken? Of typt iemand de namen van alle items in? Zou handig zijn even een link naar jullie website te plaatsen, kan ik eens zien (mja tenzij het beschermd is met wachtwoord en login).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tip opgevolgt maar het blauwe scherm geeft alleen maar tips met wat de oplossingen kunnen zijn, maar dat is echt zon standdaardbericht dus ook geen wijs uit geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok vandaag besloten een nieuw character te maken, deze wil ik echter wel snel levelen met iig 5 goeie traits (alle deeds met 1 van die 5 traits wil ik dus minimaal doen) is er ergens een lijst van welke traits je waarvoor krijgt? zodat ik kan uit puzzelen welke ik het best kan nemen...

nieuwe character is een female (wat anders) captain, elfjes kunnen geen captain worden :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Laatst online: 08-08 15:54
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 16:41:
ok vandaag besloten een nieuw character te maken, deze wil ik echter wel snel levelen met iig 5 goeie traits (alle deeds met 1 van die 5 traits wil ik dus minimaal doen) is er ergens een lijst van welke traits je waarvoor krijgt? zodat ik kan uit puzzelen welke ik het best kan nemen...

nieuwe character is een female (wat anders) captain, elfjes kunnen geen captain worden :'( :'(
http://lotro.warcry.com/content/guides/traits/compendium

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Heb besloten dit toch eens een maandje te gaan proberen. Had wat problemen tijdens de beta (memory leaks) maar een aanstaande upgrade maakt dat ik straks van alle graphics kan genieten.

Is de GoT kinship nog bestaande en zo ja, wie kan ik PM'en.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
aaah word er nu wel erg gek van... sinds het begin van deze week heb ik het probleem dat mijn char wel eens "freezed". Hij staat gewoon stil dan, enige wat ik kan doen is springen en draaien. Chatten gaat ook nog... Ik zie ook nog activity, gewoon mensen die langs lopen etc. Enige oplossing is game helemaal opnieuw opstarten. Het treed willekeurig op, ik heb bijv gisterenavond 2 uur gespeelt zonder probs, nu al 5x binnen een half uur... zo kun je niet echt spelen.
Zijn er andere die ook deze syntomen tegen komen en een eventuele oplossing hebben?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Rfce schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 15:21:
aaah word er nu wel erg gek van... sinds het begin van deze week heb ik het probleem dat mijn char wel eens "freezed". Hij staat gewoon stil dan, enige wat ik kan doen is springen en draaien. Chatten gaat ook nog... Ik zie ook nog activity, gewoon mensen die langs lopen etc. Enige oplossing is game helemaal opnieuw opstarten. Het treed willekeurig op, ik heb bijv gisterenavond 2 uur gespeelt zonder probs, nu al 5x binnen een half uur... zo kun je niet echt spelen.
Zijn er andere die ook deze syntomen tegen komen en een eventuele oplossing hebben?
Er is geloof ik een commanod /unlock. Probeer dat eens in zo'n geval.
Ik heb ook wel eens vast gezeten en dat bijna gedaan.
Was over net voor ik ja zei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:02
Vziw is dat 'freezen' een verbindingsprobleem die op dat moment even wegvalt of verstopt waardoor je geen nieuwe info binnen krijgt.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
botoo schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 18:11:
Vziw is dat 'freezen' een verbindingsprobleem die op dat moment even wegvalt of verstopt waardoor je geen nieuwe info binnen krijgt.
Zou best eens kunnen, raar is danwel dat ik karakters (andere online gamers) rond zie rennen. Als je geen verbinding meer hebt zou je dit toch ook niet moeten zien?!
Nou ik heb op het lotro-forum gekeken en daar waren er wel meer mensen met dit probleem... men had er (nog) geen oplossing voor. Ik heb na het posten van mijn vorige post gewoon weer 2 uur kunnen spelen zonder enige uitval....raar.

/unlock kun je op dat moment ook niet toepassen, niets van die commando's werken dan. Unlock wordt alleen gebruikt als je echt letterlijk vast zit (ergens in gevallen waar je niet uit komt bijv.)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Is dat niet /stuck? en gebruik je windows Vista toevallig? Iemand uit mijn kinship had er ook last van geloof ik zal eens vragen of hij het heeft kunnen oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Wat is nu de gangbare prijs van ingots en ores?

er was een gast die vroeg 5s per copper ore 8)7 dus wilde voor 50 copper ore even 250 silver ontvangen, ik verklaarde hem voor gek.

en voor 50 treated ash vraag ik 100s is dat een beetje redelijk of telaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Copper Ore is de meest gewilde grondstof ingame, de meeste hogere levels ore zijn veel goedkoper omdat maar 1 proffesion die kan gebruiken. Copper Ingots zijn voor weaponsmith, jewellers en armorers nodig en dus prijzig.
250s voor 50 is bij ons ondertussen een beetje de stabiele prijs maar je kan ook proberen ingots te kopen die zijn soms gek genoeg goedkoper.

[ Voor 24% gewijzigd door Postius op 03-06-2007 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
dit is echt belachelijk je kan 50 copper ore vinden in 1 uur tijd ofzo, ik gebruik het alleen voor uppen, en dan weg ermee.. ja gewoon verkopen bij de 1e de beste vendor.

iedereen die de ore nodig heeft kan het zelf minen dus snap het niet dat het zo gewild is.
de ingots is een ander verhaal...

de prijzen gaan alweer de foute kant op (vergelijkbaar met guildwars, je vind het geld zo weinig en alles is toch absurd duur, zoals 10k voor een wapentje ofzo. slechte verhouding)
nog even en alles is 1G of meer

het lijkt wel of ze de prijzen afstellen op nep geld (van farmers kopen)

[ Voor 6% gewijzigd door Bulls op 03-06-2007 03:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op zondag 03 juni 2007 @ 00:53:
Copper Ore is de meest gewilde grondstof ingame, de meeste hogere levels ore zijn veel goedkoper omdat maar 1 proffesion die kan gebruiken. Copper Ingots zijn voor weaponsmith, jewellers en armorers nodig en dus prijzig.
250s voor 50 is bij ons ondertussen een beetje de stabiele prijs maar je kan ook proberen ingots te kopen die zijn soms gek genoeg goedkoper.
dat is niet helemaal waar.. ik verkoop veel ore en copper vliegt de deur uit en is inderdaad gewilder maar je kan voor de andere ore soorten (tin uitgezondert dat levert niks op) meer silver vangen, het duurt wel langer om te verkopen...

ik zet copper altijd voor 200 buyout en ben het binnen 10 min kwijt volgende keer maar 250 doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Bulls-NL schreef op zondag 03 juni 2007 @ 02:56:
dit is echt belachelijk je kan 50 copper ore vinden in 1 uur tijd ofzo, ik gebruik het alleen voor uppen, en dan weg ermee.. ja gewoon verkopen bij de 1e de beste vendor.

iedereen die de ore nodig heeft kan het zelf minen dus snap het niet dat het zo gewild is.
de ingots is een ander verhaal...

de prijzen gaan alweer de foute kant op (vergelijkbaar met guildwars, je vind het geld zo weinig en alles is toch absurd duur, zoals 10k voor een wapentje ofzo. slechte verhouding)
nog even en alles is 1G of meer

het lijkt wel of ze de prijzen afstellen op nep geld (van farmers kopen)
Je meot er rekenig meehouden dat de hele economie nog redelijk moet stabilizeren, ik zie dat op mijn server steeds meer gebeuren eigelijk. Vooral gecrafte items zijn vaak erg goedkoop en bijzonder goed. Ik heb al sinds level 23(ben nu 32) die me +18 mights geef +8Vit en +8Agi. Gecraft zelfs de quest rewards van North Downs of Trollshaws zijn nog steeds niet beter :). Maar het is wachten tot de economie stabiliseert. Mensen vooral hoge levels zijn veel al blut(paardje is duur). Kwestie van geduld :).
En barrow iron ore en rich iron zijn op mijn server een stukgoedkoper. Maar goed die hoef je ook nooit te kopen. Verder zit ik eraan te denken om een scholar te worden ipv armor smith. Iedereen is armor smith zuigt gewoon.

En ja je kan binnen een uur wel 50 copper verzamelen. En vervolgens verkopen goeie handel :p

[ Voor 10% gewijzigd door Postius op 03-06-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de Google ads hieronder aan de pagina wordt goud aangeboden. Grappig, 8 goud is 11 dollar. Ook een (wacke) manier om aan goud / geld te komen in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik (Emporio) en dekar (Aramani) hebben vooral voor LoTRO gekozen omdat we de life-times konden bemachtigen. Ik ben nu lvl 15 champion (elf) en dekar zit nu bijna tegen de 20 geloof ik? Dekar draait al een dikke game-pc, de mijne staat in bestelling. Mijn ervaringen met LoTR zijn op het moment zeer goed, ook een vriendelijke community in de in-game chanels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 23:39:
Op de Google ads hieronder aan de pagina wordt goud aangeboden. Grappig, 8 goud is 11 dollar. Ook een (wacke) manier om aan goud / geld te komen in het spel.
ik denk niet dat je in 1 maand tijd (want ongeveer 11 dollar kost aan fee) zelf 8 goud kan verzamelen.

maar ik zit weer in een fase dat ik niet weet of ik dit spel wel eens zo leuk vind :/
ik heb nu een lvl 24 minstrell, en toch is het moeilijk om een fellowship in leven te houden (vooral als de mobs massaal mij verkiezen omdat ik de irritante healer ben) Al dat craften heeft eigenlijk geen nut omdat alles wat je kan maken slechter is dan wat je al hebt, en er is niet eens een goede quest line want ik had nu zelfs chapters van book 2 en 3 terwijl book 1 niet eens uit was.

ik weet het niet maar het is een beetje nutteloos naar mijn idee, ik ga nog wel een timecard kopen.
maar echt vet cool vind ik het niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat je er zo over denkt Bulls-NL...ik ben zelf nog wel helemaal verslaafd. Ik heb toevallig ook een level 24 minstrel, en ik ken wel het probleem dat het lastig is om een fellowship in leven te houden, al hangt dat wel zeer sterk af van waar je zit en wat je doet.

Ik wil juist maar wat graag een lifetime membership gaan aanschaffen, moet alleen even kijken of dat nog op een andere manier kan dan via creditcard of paypal...liever gewoon een directe overschrijving of iets dergelijks, maar ik ben er bang voor dat dat niet zal gaan lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Bulls-NL schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:19:
[...]

ik denk niet dat je in 1 maand tijd (want ongeveer 11 dollar kost aan fee) zelf 8 goud kan verzamelen.

maar ik zit weer in een fase dat ik niet weet of ik dit spel wel eens zo leuk vind :/
ik heb nu een lvl 24 minstrell, en toch is het moeilijk om een fellowship in leven te houden (vooral als de mobs massaal mij verkiezen omdat ik de irritante healer ben) Al dat craften heeft eigenlijk geen nut omdat alles wat je kan maken slechter is dan wat je al hebt, en er is niet eens een goede quest line want ik had nu zelfs chapters van book 2 en 3 terwijl book 1 niet eens uit was.

ik weet het niet maar het is een beetje nutteloos naar mijn idee, ik ga nog wel een timecard kopen.
maar echt vet cool vind ik het niet echt.
Minder met newbie champions fellowships vormen ;-), Na level 24 word het juist leuk lone lands zijn in het begin vet en North Downs zijn ook erg leuk. Verder tja mischien iets anders kiezen? Maar als je problemen hebt met je party in leven houden ligt dat niet alleen aan jou. Doet je party ook iets verkeerd. En met die boeken, tja het zijn meerdere verhaallijnen vaak, dus ja dat vind ik zelf niet echt storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Bulls-NL schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:19:
. . . en toch is het moeilijk om een fellowship in leven te houden (vooral als de mobs massaal mij verkiezen omdat ik de irritante healer ben) . . .
Zo is het voor je campaigngenoten ook moeilijk om de healer in leven te houden, maar als je een ploeg hebt die begrijpt wat samenwerken is (dus niet alleen de tegenstand te pletten maar ook de healer heel te houden) dan lukt dat meestal wel. Het gaat vaak pas goed mis als er een fellowship van 6 individueel opererende members is, dat is dan ook geen fellowship maar een groepje wat toevallig dezelfde kant op gaat.
Kwestie van helder afspreken, al doende leert men.

edit:

@Postius^^: anders kom je er gewoon ff tussen met dezelfde boodschap die ik aan het typen ben maar tegelijkertijd jou DM aan het beantwoorden ben? :+

Naja, we hebben iig dezelfde opvatting :)

[ Voor 12% gewijzigd door botoo op 04-06-2007 13:12 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:58:
Jammer dat je er zo over denkt Bulls-NL...ik ben zelf nog wel helemaal verslaafd. Ik heb toevallig ook een level 24 minstrel, en ik ken wel het probleem dat het lastig is om een fellowship in leven te houden, al hangt dat wel zeer sterk af van waar je zit en wat je doet.

Ik wil juist maar wat graag een lifetime membership gaan aanschaffen, moet alleen even kijken of dat nog op een andere manier kan dan via creditcard of paypal...liever gewoon een directe overschrijving of iets dergelijks, maar ik ben er bang voor dat dat niet zal gaan lukken.
Ik heb ook een lvl 25+ minstrel gehad. Ik vond er eveneens niks aan. Gewoon een andere char kiezen die beter past bij jouw speelstijl/interesses. Minstrel en Loremaster zijn classes die op de hogere levels echt interessant worden. Healer is wel nodig in de fellowship quests, maar je kracht is nog niet helemaal in verhouding. Kijk eens naar je deeds, voeg traits toe die jou helpen met healen, kijk naar welke combo's jke kunt maken met skills. Geloof me, dan ga je veel meer plezier hebben dan roekeloos skills aanklikken.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ik heb heus wel plezier met mijn Minstrel hoor...niet in de laatste plaats omdat mijn Minstrel een grumpy dwarf is, die zich absoluut niets laat wijsmaken.. ;)

Ik had pas bijvoorbeeld een quest in the Lone Lands, waar ik dus als healer mee ging om The Goblin leader te verslaan. De eerste keer ging het groepje als een mallotenbende te keer en rende iedere keer naar voren zonder te denken over of dat wel slim was met een stel elite goblins voor je neus. Dat leverde dus ook veel doden op...helaas ook mijzelf, want ja..ik deed mijn best om iedereen te healen, maar dan krijg je dus zelf ook veel klappen..zeker als ze om je heen toch best snel vallen.

Tweede keer dat we voor deze quest gingen, heb ik ze eerst even laten wachten..uitgelegd dat ik met alle liefde en plezier de groep zou healen, maar dat ik daar toch ook wel een beetje de medewerking van de groep voor nodig had. Zo kan ik niet iemand healen die aan de andere kant van een hek staat, dus motto...blijf in elkaars buurt. Iedereen luisterde even rustig en aandachtig (viel me reuze mee) en na nog wat meer tips en trucs...zoals: let ook eens op mijn power bar...heb ik geen power meer, kan ik jou niet healen...doe dan bijvoorbeeld bij een Fellowship combo eens gek en klik eens blauw aan in plaats van rood... ;) Het zijn kleine dingen, maar ze helpen wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Laatst online: 12-08 10:35
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:19:

Ik had pas bijvoorbeeld een quest in the Lone Lands, waar ik dus als healer mee ging om The Goblin leader te verslaan. De eerste keer ging het groepje als een mallotenbende te keer en rende iedere keer naar voren zonder te denken over of dat wel slim was met een stel elite goblins voor je neus. Dat leverde dus ook veel doden op...helaas ook mijzelf, want ja..ik deed mijn best om iedereen te healen, maar dan krijg je dus zelf ook veel klappen..zeker als ze om je heen toch best snel vallen.
Je zou ook niet iedereen moeten hoeven healen, in het ideale geval hoef je alleen je tank te healen. En de tank zal dan natuurlijk ook alle agro bij jou vandaan houden :) Zeker die groepsheals geven je een boel agro.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knowuse schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:29:
[...]

Je zou ook niet iedereen moeten hoeven healen, in het ideale geval hoef je alleen je tank te healen. En de tank zal dan natuurlijk ook alle agro bij jou vandaan houden :) Zeker die groepsheals geven je een boel agro.
We mistten alleen een echte tank..dus ja...dan wordt het al snel een ander verhaal..ach ja..het is gelukt in the end.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net last gehad van een vervelende bug.
Ik deed chapter 1 met 2 anderen. Ging prima we hadden het eind gehaald, alleen ik kreeg geen melding om terug getransporteerd te worden..... Ik moet chapter 1 dus overnieuw doen terwijl de andere twee hem gehaald hebben....

Verder een mooi spel. Ik ben nu lvl 14 en heb de weathertop al van een afstandje bekeken. Wat ziet dat er mooi groot uit, heb nu al zin om er heen te lopen. De makers hebben de grootsheid mooi in een spel omgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot wanneer zijn die 10 dagen trial versies te gebruiken? Als ik er eentje tegenkom in de winkel dan denk ik dat ik er maar eentje meeneem. Hopelijk ben ik niet te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:43:
Ik heb net last gehad van een vervelende bug.
Ik deed chapter 1 met 2 anderen. Ging prima we hadden het eind gehaald, alleen ik kreeg geen melding om terug getransporteerd te worden..... Ik moet chapter 1 dus overnieuw doen terwijl de andere twee hem gehaald hebben....

Verder een mooi spel. Ik ben nu lvl 14 en heb de weathertop al van een afstandje bekeken. Wat ziet dat er mooi groot uit, heb nu al zin om er heen te lopen. De makers hebben de grootsheid mooi in een spel omgezet.
Moet je wachten totdat je de cave troll tegen komt op weather top :p. Voor iedereen die geinstresseerd is ik heb vanaf level 1 tot nu (33) screenshots genomen. Kan ze wel eens posten krijg je mischien een sfeer indruk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op maandag 04 juni 2007 @ 18:35:
[...]

Moet je wachten totdat je de cave troll tegen komt op weather top :p. Voor iedereen die geinstresseerd is ik heb vanaf level 1 tot nu (33) screenshots genomen. Kan ze wel eens posten krijg je mischien een sfeer indruk ;-)
Ik ben er net geweest (inmiddels lvl15). En het was vrij kaal allemaal. Maar er zal wel een party voor me gelopen hebben. :)

Die screenshots lijken me leuk om te zien.
Monsterplay is trouwens ook zeer leuk. Kunnen de monsterplayers ook dat vaste gebied uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Nee monster play is beperkt tot dat gebied. Maar de veldslagen zijn vrij vet maar het moet nog goed op gang komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:07
Ik heb wat vraagjes over dit spel.

Als je zo een 7 days friends key gebruikt en je wilt daarna doorspelen kun je dan gewoon een kaart kopen en doorspelen met je karakter, of moet je dan het spel eerst kopen en een nieuw karakter maken.

Tevens zie ik dat het preorder pakket hier te koop is werkt dit dan ook?

[ Voor 26% gewijzigd door Falcon Heavy op 05-06-2007 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet dan wel het spel eerst kopen. Wat ook logisch is. Je hebt tenslotte een trial key en geen full key. Ik weet eerlijk gezegd niet of je dan ook je karakter kwijt bent. Daar heb ik nog niemand over gehoord. Goede vraag wel. ;)

Ik ben zelf nog niet op Weathertop geweest, ik heb zomaar het vermoeden dat mijn lvl 24 minstreeltje daar ook nog niet echt veel te zoeken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:41:
Je moet dan wel het spel eerst kopen. Wat ook logisch is. Je hebt tenslotte een trial key en geen full key. Ik weet eerlijk gezegd niet of je dan ook je karakter kwijt bent. Daar heb ik nog niemand over gehoord. Goede vraag wel. ;)

Ik ben zelf nog niet op Weathertop geweest, ik heb zomaar het vermoeden dat mijn lvl 24 minstreeltje daar ook nog niet echt veel te zoeken heeft.
Waarom niet de questen op de weathertop gaan volgens mij neit hoger als lvl 20. Ik heb nu een lvl 25 champion en het is alweer best lang geleden dat ik de weathertop questen heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:36

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 23:39:
11$ is echt supergoedkoop voor 8g volgens mij... het lijkt erop dat er nog aardig wat exploits dicht te timmeren zijn door de devs.

Het is eigenlijk zo goedkoop dat er denk ik een hoop mensen zijn die normaal geen goud zouden kopen maar toch in de verleiding komen op deze manier...

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het, aanbieden in lopende topics is dus niet toegestaan!

Ik heb LOTRO gekocht, maar helaas geen tijd, dus 'spijt'.

Op advies & verzoek van Tweakers aanbod key verwijderd

Ow, ik heb het spel dus nu 3 weken in bezit en 1 char op lvl 11.
Ik heb het spel gekocht nadat ik WoW moe was en ff genoeg had van MMORPG's. Magoe, je kent het wel, het bloed kruipt waar het niet gaan kan en mijn bro zou het tof vinden als ik zou joinen.

Enfin, ik heb dus een beetje vergelijkingsmateriaal, en moet eerlijk toegeven dat ik WoW praktischer vond om mee te spelen, Het voelde intuïtiever aan. Qua graphics steekt LOTRO weer ver boven WOW uit. Mischien ook w.b. game play.
Ik kijk er dus niet naar uit om weer helemaal opnieuw te beginnen in een nieuwe wereld. Het is mooi geweest.

Enniewee, ik ben er wel klaar mee, het is ook veel te lekker weer, heb een vriendin met een kind, en daar heb ik mijn handen vol aan :P

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2007 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:00:
[...]

Waarom niet de questen op de weathertop gaan volgens mij neit hoger als lvl 20. Ik heb nu een lvl 25 champion en het is alweer best lang geleden dat ik de weathertop questen heb gedaan.
Nou, ik zie iedere keer LFF Retake Weathertop enzo...maar die quest heb ik zelfs nog niet eens gekregen...lijkt me dat ik die dan toch ook al wel zou hebben gehad?

Ik zit momenteel een beetje met het probleem dat de meeste quests te zwaar zijn om alleen te doen, maar dat het wel lastig is om een fellowship te vinden waar het mee gedaan kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 13:21:
[...]

Nou, ik zie iedere keer LFF Retake Weathertop enzo...maar die quest heb ik zelfs nog niet eens gekregen...lijkt me dat ik die dan toch ook al wel zou hebben gehad?

Ik zit momenteel een beetje met het probleem dat de meeste quests te zwaar zijn om alleen te doen, maar dat het wel lastig is om een fellowship te vinden waar het mee gedaan kan worden.
retake weather top is een chainquest. Deze chainquest begint bij een man genaamd Candaith, die aan de linkerachterkant van de weathertop te vinden is. De eerste quest die je daar krijgt is volgens mij voor lvl 15/16 al! Dus ik zou daar maar eens gaan kijken als ik jou was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 13:41:
[...]

retake weather top is een chainquest. Deze chainquest begint bij een man genaamd Candaith, die aan de linkerachterkant van de weathertop te vinden is. De eerste quest die je daar krijgt is volgens mij voor lvl 15/16 al! Dus ik zou daar maar eens gaan kijken als ik jou was ;)
Goed om te weten dan.. ;) Ik was al wel bij Weatherfoot geweest, maar Weathertop leek me nog wel even buiten mijn bereik...had ik dus blijkbaar toch nog wat verder de wildernis in moeten trekken. ;) Naja..dan krijg ik vanzelf wel een keer de deed voor elkaar om genoeg Orcs te killen...want er zitten er nogal wat daar.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de game dus vorige week gekocht en heb eventueel straks wel intresse in het lifetime abbo a 150 euro.
Nou weet ik dat je zo'n preorder pakket nodig hebt a 2,95 om die aanbieding te krijgen. Die heb ik dus vandaag even gekocht. Maar hoe haat het vervolgens in zijn werk? Of moet ik met deze vraag even opbellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 13:58:
[...]

Goed om te weten dan.. ;) Ik was al wel bij Weatherfoot geweest, maar Weathertop leek me nog wel even buiten mijn bereik...had ik dus blijkbaar toch nog wat verder de wildernis in moeten trekken. ;) Naja..dan krijg ik vanzelf wel een keer de deed voor elkaar om genoeg Orcs te killen...want er zitten er nogal wat daar.. ;)
En Candaith geeft je ook een quest om een aantal orcs te killen :)

Weathertop is trouwens redelijk leeg (een paar kraaien en een quest voor een kok). Alleen bij de quest retake weathertop , hebben de orcs weathertop veroverd en stikt het er dus van.

Vraag me nog steeds af hoe ze die kooi naar boven hebben gekregen...

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:53
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:57:
Ik heb de game dus vorige week gekocht en heb eventueel straks wel intresse in het lifetime abbo a 150 euro.
Nou weet ik dat je zo'n preorder pakket nodig hebt a 2,95 om die aanbieding te krijgen. Die heb ik dus vandaag even gekocht. Maar hoe haat het vervolgens in zijn werk? Of moet ik met deze vraag even opbellen?
dit gaat zo niet volgens mij. Eerst moet je namelijk met die Re-Order pack een account aanmaken, en daaruit zo'n lifetime abbo kopen, niet met zo'n normale account.

Ik heb namelijk de game van 40e gekocht, en daarna de lifetime, met dus 1 nieuwe account.

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:36

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 13:41:
[...]

De eindquest van retake weathertop staat op level 20, maar in werkelijkheid wel ietsje moeilijker. De eindbaas is een trol met 30.000 hitpoints geloof ik :D

Hij slaat niet zo hard, maar het duurt wel errug lang om hem neer te halen...

[ Voor 6% gewijzigd door FunkyTrip op 05-06-2007 17:41 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dekar1 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 17:32:
[...]

dit gaat zo niet volgens mij. Eerst moet je namelijk met die Re-Order pack een account aanmaken, en daaruit zo'n lifetime abbo kopen, niet met zo'n normale account.

Ik heb namelijk de game van 40e gekocht, en daarna de lifetime, met dus 1 nieuwe account.
Dus eigenlijk ben ik nu voor niets bezig als ik straks een lifetime abbo wil? Of kan ik een karatkter van de ene naar de andere acount overzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:37

Infinchible

Woef!

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 17:42:
[...]

Dus eigenlijk ben ik nu voor niets bezig als ik straks een lifetime abbo wil? Of kan ik een karatkter van de ene naar de andere acount overzetten?
Ik heb het zo ook gedaan als jou. Eerst de game zelf gekocht, met een gamecard en begonnen met spelen. Als je dan nog een preorder pakket koopt dan kan je de Founderskey gewoon ingeven bij codemasters, waar je ook je registratie gedaan hebt. Dit is de key die bij je preorder zit. Ik kon daarna ook gewoon kiezen uit lifetime abo!
Het kan dus wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinchible schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 18:46:
[...]

Ik heb het zo ook gedaan als jou. Eerst de game zelf gekocht, met een gamecard en begonnen met spelen. Als je dan nog een preorder pakket koopt dan kan je de Founderskey gewoon ingeven bij codemasters, waar je ook je registratie gedaan hebt. Dit is de key die bij je preorder zit. Ik kon daarna ook gewoon kiezen uit lifetime abo!
Het kan dus wel :)
Geweldig! Bedankt voor het meedelen. Dan kan ik nu weer met en gerust hart en wetend dat de moeite niet voor niets is verder gaan. :)
En wat een machtig mooi spel is het. Ik ben nu lvl 16 en vind het veel gevarieerder als WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 17:41:
[...]

De eindquest van retake weathertop staat op level 20, maar in werkelijkheid wel ietsje moeilijker. De eindbaas is een trol met 30.000 hitpoints geloof ik :D

Hij slaat niet zo hard, maar het duurt wel errug lang om hem neer te halen...
Ja zoals ik al zei lvl 20. Ik was geloof ik lvl 22 toen ik hem deed, maar als je gewoon een goede felowship hebt, dan is hij gewoon goed te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Heb het spel ook gekocht en moet zeggen dat het me erg bevalt. IK heb 2 jaar lang WoW gespeelt en dit is wel een leuke afwisselingen. Ga ze alleen niet vergelijken want het zijn beide gewoon top games. Ik heb me eigen kinship met wat vrienden maar als er nog mensen zijn op Eldar die een kinship zoeken voor de fun beetje elkaar helpen enzo. Geef dan maar even een /tell naar Lotherian of naar Elvawen :) naam van Kinship is In Sorte Diaboli ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er trouwens meer mensen die heel erg veel moeite hebben om de benodigde grondstoffen voor de Scholar profession te vinden? Ik ben met mijn level 24 nog niet eens apprentice, omdat ik die stomme spullen maar niet kan vinden...ze zijn al heel beperkt en worden vaak net voor mijn neus ook nog eens weggegrist...dan wordt het een lastige bedoening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 14:11

qntal

Omlet du fromage!

Ik heb dat idd ook...de scholarprofession is erg lastig...ik ben met mn elf scholar en ook in het elvengebied is er maar weinig te vinden. Ik zit eraan te denken om andere professions te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
qntal schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 09:33:
Ik heb dat idd ook...de scholarprofession is erg lastig...ik ben met mn elf scholar en ook in het elvengebied is er maar weinig te vinden. Ik zit eraan te denken om andere professions te nemen
Misschien gaan ze er met de komende update iets aan doen. Het is ook handiger om te beginnen als een armsman, dan kun je een beetje mijnen. Je ore kun je dan voor je waeponsmithing gebruiken of verkopen en er dan scholar spul voor terug kopen. En dan later om te schakelen naar scholar, dan heb je in iedergeval je waeponsmithing op een redelijk niveau.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
voor scholars. hier een soort guide op lotro-forum, best handig:
http://forums.lotro.com/showthread.php?t=32009

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handel is op GoT niet toegestaan.

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2007 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 14:11

qntal

Omlet du fromage!

Ik heb nog een buddycode over voor iemand...De gene die het eerst een mailtje stuurt naar qntal at msn punt com heeft m binnen :)

edit: hij is vergeven

[ Voor 8% gewijzigd door qntal op 06-06-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Aah, vandaag mijn XFX 7600 GT XXX gekocht (heb nog AGP, vandaar en X1950 is hier een overkill).
Ben benieuwd wat dat gaat doen in vergelijking met mijn oude kaart (9700 Pro).

Ik verwacht er echt iets van bij deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:33:
voor scholars. hier een soort guide op lotro-forum, best handig:
http://forums.lotro.com/showthread.php?t=32009
Ik heb net iets meer aan de thread waar ze het daar over hebben...de locaties voor de zaken die ik nodig heb voor mijn scholar... ;) Daar ga ik zeker even gebruik van maken... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Zit je op Eldar en ben je op zoek naar een gezellige Kin? join dan Dutch Alliance. We zijn een Kin van NL en B, voorlopig rond de 35 leden maar snel groeiend. Samenspel, social talk en quest/crafthulp staan bij ons voorop. We hebben recent een Kin bank en een eigen forum.

/Tell Geldar, Doofy of Bluntor ingame. Of stuur hen een ingame mail als je interesse hebt. Wij sturen je dan een invite als je online bent.

Alle lvl's welkom. De meest actieve spelers bij ons zijn allemaal lvl 20+.

Hopelijk tot gauw!

Bluntor, leader Kinship Dutch Alliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Servers gaan zo voor een paar uur down, ik dacht vanaf 15.00 uur en voor 120 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Hurtebise schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:25:
Zit je op Eldar en ben je op zoek naar een gezellige Kin? join dan Dutch Alliance. We zijn een Kin van NL en B, voorlopig rond de 35 leden maar snel groeiend. Samenspel, social talk en quest/crafthulp staan bij ons voorop. We hebben recent een Kin bank en een eigen forum.

/Tell Geldar, Doofy of Bluntor ingame. Of stuur hen een ingame mail als je interesse hebt. Wij sturen je dan een invite als je online bent.

Alle lvl's welkom. De meest actieve spelers bij ons zijn allemaal lvl 20+.

Hopelijk tot gauw!

Bluntor, leader Kinship Dutch Alliance
Ik zou maar eens op je members gaan letten dan want die eikels hebben al zo vaak een Ore node geninja'd van me. Om nog maar te zwijgen van 2 mensen die ik laatst in me fellowship had en die er echt totaal geen kont van bakte, vooral de champion was dramatisch weet zijn naam niet meer. Maar hij dacht ie kon tanken, met fervour en vervolgens zeiken dat ie niet genoeg geheald word... 8)7 achja champions will be champions!

Aan de andere kant, PvP is vet mijn spin is cool. Ben nu level 34 gaat best lekker, beetje met mijn kinship quests doen. Meeste zijn nu boven de level 30 dus als die update komt gaan wij raiden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:50:
[...]

Aan de andere kant, PvP is vet mijn spin is cool. Ben nu level 34 gaat best lekker, beetje met mijn kinship quests doen. Meeste zijn nu boven de level 30 dus als die update komt gaan wij raiden :D
?? Je bent me even kwijt hoor..in PvMP begin je wanneer je een monster speelt toch al met level 50 of ben ik nu gek? Of heb je het erover dat je met je gewone karakter level 34 bent en daarnaast een spin hebt in PvMP? Ik denk het laatste, maar zo leest het niet.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Postius schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:50:
Ik zou maar eens op je members gaan letten dan want die eikels hebben al zo vaak een Ore node geninja'd van me.
Om nog maar te zwijgen van 2 mensen die ik laatst in me fellowship had en die er echt totaal geen kont van bakte, vooral de champion was dramatisch weet zijn naam niet meer. Maar hij dacht ie kon tanken, met fervour en vervolgens zeiken dat ie niet genoeg geheald word... 8)7
achja champions will be champions!
Dat begrijp ik nog steeds niet helemaal, spelers kunnen van andere spelers dingen jatten? Kan dat altijd of alleen in fellowship en/of Kinship, hoe doen ze dat en wat kan je er tegen doen. Als iemand irl iets van me probeert te stelen en ik betrap 'm dan volgt toch een onprettig onderhoud, met lotro zou je daar toch ook iets aan moeten kunnen doen?
Da's sim-pel en dat geef jezelf ook al aan: _had_ is het sleutelwoord. Spelers die niet in teamverband willen werken moet je dumpen, niet te verwarren met degenen die niet in teamverband kunnen spelen, die probeer je te sturen :).
Chaos zie je genoeg bij spontane Fellowships, dat werkt vaker niet dan wel.
idd :P
Azteque neuriet een deuntje van Queen :P

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees net op lotro-europe.com dat de uitbreiding 14 juni komt. Dus nog maar een weekje wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
botoo schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 14:32:
[...]

Dat begrijp ik nog steeds niet helemaal, spelers kunnen van andere spelers dingen jatten? Kan dat altijd of alleen in fellowship en/of Kinship, hoe doen ze dat en wat kan je er tegen doen. Als iemand irl iets van me probeert te stelen en ik betrap 'm dan volgt toch een onprettig onderhoud, met lotro zou je daar toch ook iets aan moeten kunnen doen?
Da's sim-pel en dat geef jezelf ook al aan: _had_ is het sleutelwoord. Spelers die niet in teamverband willen werken moet je dumpen, niet te verwarren met degenen die niet in teamverband kunnen spelen, die probeer je te sturen :).
Chaos zie je genoeg bij spontane Fellowships, dat werkt vaker niet dan wel.
idd :P
Azteque neuriet een deuntje van Queen :P
Nouja jatten is het technisch gezien niet, Het is meer ik ben de mob aan het doodmeppen bij een node. En iemand komt dan aanrennen en pakt hem snel. Op lagere levels gebeurde dit wel vaker maar steeds minder op hoger niveau heb ik de indruk. Maar goed ik word dus prettig verrast door onze medelanders, en dan doen ze vervolgens ook nog bijdehand. Van Ja je naam staat er toch niet op..... _/-\o_
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 14:04:
[...]

?? Je bent me even kwijt hoor..in PvMP begin je wanneer je een monster speelt toch al met level 50 of ben ik nu gek? Of heb je het erover dat je met je gewone karakter level 34 bent en daarnaast een spin hebt in PvMP? Ik denk het laatste, maar zo leest het niet.. :)
Euh ja zo bedoelde ik het mijn normale toon is nu 34(bijna), mijn spin is ondertussen vrij sterk. Al zijn ze wel behoorlijk underpowerd atm heb ik het idee. Alleen Snare en burrow zijn echt handig.

[ Voor 19% gewijzigd door Postius op 06-06-2007 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 14:46:
Ik lees net op lotro-europe.com dat de uitbreiding 14 juni komt. Dus nog maar een weekje wachten :)
Da's goed nieuws! Ik ben benieuwd, zal nog wel een beetje in level moeten stijgen om er ook daadwerkelijk wat aan te hebben...maar het is fijn om te weten dat het eraan komt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Postius schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:18:
[...]

Nouja jatten is het technisch gezien niet, Het is meer ik ben de mob aan het doodmeppen bij een node. En iemand komt dan aanrennen en pakt hem snel. Op lagere levels gebeurde dit wel vaker maar steeds minder op hoger niveau heb ik de indruk. Maar goed ik word dus prettig verrast door onze medelanders, en dan doen ze vervolgens ook nog bijdehand. Van Ja je naam staat er toch niet op..... _/-\o_
Ach, simpel: breng het ter sprake. Ik kick spelers in fellowships die zulk gedrag vertonen en na een waarschuwing nog steeds hetzelfde doen. Principe:
- eerst kill, dan pas loot
- als er miners zijn, het zaakje evenredig verdelen

En ja, ik zie als Guardian meermaals Champions die suicidale trekjes vertonen en in combat de tanker willen uithangen. Je healt ze 1 keer, 2 keer, als ze er dan nog niet mee stoppen, laten we ze voor dood achter. En whiners, ja, die kom je overal tegen.

Zullen met de Kin eens op pad gaan, bij wijze van proef. Dan zie je al snel hoe mensen spelen en wie er wat van bakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Hurtebise schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:38:
Zullen met de Kin eens op pad gaan, bij wijze van proef. Dan zie je al snel hoe mensen spelen en wie er wat van bakt.
Ook gij, Hurtebise?
(Ik bedoel, zit jij ook bij legion? :) )

Een keertje collectief op pad gaan lijkt me heel leuk (ook al speel ik met een hier blijkbaar voor moron aangeziene champion), maar niet makkelijk natuurlijk als de tegenstand niet voor iedereen redelijk gelijkwaardig is. Waar de één gewoon door kan lopen word de ander naar een safe-spot verwezen, imho is 5 lvl verschil wel een beetje max om het interessant voor iedereen te houden.

Azteque is al een paar keer met kin op sjouw geweest en dat ging toch ff beter dan met doorsnee wildvreemden, ook al heb je best wel fellowships die wel goed samen kunnen werken.
Postius schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:18:
Nouja jatten is het technisch gezien niet, Het is meer ik ben de mob aan het doodmeppen bij een node. En iemand komt dan aanrennen en pakt hem snel.
Ah, maar dan zit 'ie wel bij jou in het fellowship dus? Anders kan een buitenstaander toch niet jouw kill leeghalen? Ik heb wel meegemaakt, jaja al doende leert men :o , dat de fellowshipleader een burglar was die blijkbaar de lootverdeling onprettig aangepast had (was niet heel erg omdat we toen en daar dat hogere lvl nodig hadden, maar bijzonder eerlijk is het niet).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 16:47:
[...]

Ah, maar dan zit 'ie wel bij jou in het fellowship dus? Anders kan een buitenstaander toch niet jouw kill leeghalen? Ik heb wel meegemaakt, jaja al doende leert men :o , dat de fellowshipleader een burglar was die blijkbaar de lootverdeling onprettig aangepast had (was niet heel erg omdat we toen en daar dat hogere lvl nodig hadden, maar bijzonder eerlijk is het niet).
Nee joh. Hij bedoeld dat hij een of andere mine zag...copper, tin, rich iron...you name it...en dat hij daar de ore uit wilde halen en dat je op dat moment wordt aangevallen...dan moet je je natuurlijk verdedigen en kun je dus niet minen...iemand anders ziet dat...denkt..."mooi" en loopt naar de mine en plundert die voordat je de kans hebt dit alsnog te doen...heel vervelend, maar niet altijd expres volgens mij...

Ik heb het zelf ook wel een paar keer gehad...paar keer echt bedoeld irritant, een aantal keren per ongeluk omdat de ander echt niet gezien had dat ik die mine wilde gebruiken...die bood dan ook zijn verontschuldigingen aan...was voor mij al genoeg.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 16:58:
Nee joh. Hij bedoeld dat hij een of andere mine zag...copper, tin, rich iron...you name it...en dat hij daar de ore uit wilde halen en dat je op dat moment wordt aangevallen...dan moet je je natuurlijk verdedigen en kun je dus niet minen...iemand anders ziet dat...denkt..."mooi" en loopt naar de mine en plundert die voordat je de kans hebt dit alsnog te doen...
Ah, op die manier :)
Bij die ore's deed ik in het begin regelmatig wedstrijdje met iemand waar ik veel mee samenwerk, totdat de lol er af ging omdat ik sneller kon minen, dus ik won ook als hij al bezig was }> Daarna doen we gewoon delen :Y)
Maar het was wel leuk om even mee te role-playen dat een dwarf een betere miner is dan een elf (terwijl het alleen maar kwam door de betere mining tool).

* vast aan de kant gaat staan voor iemand die vast iets in wilt koppen *
:P

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ik stoor me minder aan die mining ninja's, er zijn toch ores genoeg en ze respawnen vrij snel. Waar ik een veel grotere hekel aan heb zijn hunters die steeds een mob voor je neus wegkapen, zeker als je ze voor een q nodig hebt, ze vrij rare zijn en slecht spawnen. Kan ik mega van vloeken. Dat hunters ongewild zijn, terecht. Jammer is dat deze class ook nog zo veel dmg doen in LOTR, waardoor er veel hunters rondlopen op de realm. Zwaar irritant als melee fighter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 18:33:
Ik stoor me minder aan die mining ninja's, er zijn toch ores genoeg en ze respawnen vrij snel. Waar ik een veel grotere hekel aan heb zijn hunters die steeds een mob voor je neus wegkapen, zeker als je ze voor een q nodig hebt, ze vrij rare zijn en slecht spawnen. Kan ik mega van vloeken. Dat hunters ongewild zijn, terecht. Jammer is dat deze class ook nog zo veel dmg doen in LOTR, waardoor er veel hunters rondlopen op de realm. Zwaar irritant als melee fighter.
Ik als hunter heb daar ook last van. Van andere spelers die dingen voor mijn neus wegkapen of eerder aanvallan. Ik denk dat iedereen het wel heeft.

Soms zit ik bij een kamp te wachten (minuten lang) tot dat de bv orcs er weer zijn en dan komt er een party langsdenderen, daar erger ik mij aan. Vaak probeer ik dan bij die party te komen zodat alles ook voor mij meeteld, wat wel een goede oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Hurtebise schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 18:33:
Ik als hunter help anderen heel vaak, ZONDER dat de loot of het beest op mijn naam komt te staan.
Kwestie van op afstand blijven en desnoods weglopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 19:37:
[...]

Ik als hunter help anderen heel vaak, ZONDER dat de loot of het beest op mijn naam komt te staan.
Kwestie van op afstand blijven en desnoods weglopen.
Ook ik help anderen heel vaak door een paar pijlen af te schieten of een vijand weg te trekken. Dat mis ik een beetje bij andere spelers. Als je ergens langsloopt en ziet dat diegene het moeilijk heeft, dan help je toch even?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-07 21:28

4play

-Nintendo- fan

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 20:03:
[...]

Ook ik help anderen heel vaak door een paar pijlen af te schieten of een vijand weg te trekken. Dat mis ik een beetje bij andere spelers. Als je ergens langsloopt en ziet dat diegene het moeilijk heeft, dan help je toch even?
Ik probeer ook altijd mensen te helpen. Als ze het lastig hebben heal ik en ik doe een cry als de mob niet dood wil gaan enzo...

Maar soms ben ik te snel en dan kaap ik een beestje weg dan worden ze niet zo blij...

maar dat is echt perongeluk dan

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.