[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 14.493 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey mensen ik heb hier een vraagje
ik heb the lord of the rings online gekocht en ook een 60-day pre-paid european game card (30 euro)
ik heb een account maar die heeft nog geen 'subscription'
Hoe moet dat en waar moet ik de code van mijn game card invullen??? :? 8)7 :?
Ik kwam tot hier:

Got a Founders Pass Code? Insert it here:

Please select a payment method type:

Create a payment agreement

You will be automatically billed each payment period and your game time credited.

Make a single instant payment

Top up your game time, but must be manually kept up to date. Please be aware that certain payment methods, including bank transfer, may take around 7-9 days to complete, and so payments will need to be made in advance to ensure that you can play uninterrupted. Use this option if you don't have a credit / debit card

Wat moet ik doen? help :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps... laat maar
ik ben er al achter gekomen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls-NL schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:37:
[...]

hmm ik heb Chapter 1 voltooit met 2 man ik guardian en een kammeraad als captain. het enige wat lelijk was, dat de gast die je moet verdedigen zichzelf steeds in de strijd gooit en je hem moet helpen.
maar na 3x was het toch gelukt om het te halen zondar dat die kloothommel doodging. (is waarschijnlijk expres gedaan zodat je een minstrel nodig hebt)
Ik heb chapter 1 in me eentje gedaan als champion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:35
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:37:
[...]

ik had de game gekocht (de normale) en toen las ik hier over die cloak en toen wilde ik die wel :) dus pre order pack gehaald 10 dagen + cloak voor 2,99 ik speel nu nog op die 10 dagen en daarna vul ik mijn nieuwe code in. en dan krijg ik mn 30 dagen en heb ook al een kaart voor 2 maanden :)

mijn volgende char wordt een hobbit burglar :P
Je had ook gewoon een exemplaar bij bol.com kunnen bestellen, de "normale' versie van eht spel waar normaal geen speciale cloak bij zit, krijg je later wel d.m.v. een code via email.

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:15:
[...]

Onze kinship loopt ook al over van de hunters en champions :)
Waarom willen de mensen nu zoo graag een dps character spelen ?
Omdat ze denken dat de andere saai zijn en slechter in soloen, en om de reden die je aangeeft natuurlijk. Nu moet ik zeggen dat de classes veel beter zijn uitgewerkt, ze zijn erg uitgebalanceerd maar er is wel verschil. Maar er is niet 1 class die beter is dan de rest, ze zijn allemaal leuk en goed in solo en grouppen(al zijn champions en hunters na meer dan 1 niet nodig). Maar mensen moeten dat nog even doorkrijgen denk ik.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Bulls-NL schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 14:21:
ja maar ik heb al een standaard versie, zal ik dan met een pre-order pakket die key in kunnen vullen zodat ik ook een Lifetime membership kan krijgen voor 150 euro? (voor mijn bestaand account)
Dit kan NIET, ik had hetzelfde probleem en al antwoord gekregen dat dit ceht niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het dan wel met die aanbieden van 6 maanden voor 9 euro per maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kan ik als minstrel het beste doen qua crafting? Het is me nog niet helemaal duidelijk wat nu het handigst is voor mij aangezien ik nog maar level 7 ben ook ofzo :)

Ik merk trouwens weinig verschil tussen een "gewone" server en een RP server?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2007 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok even een vraag, als ik het spel koop, gewoon de gewone versie, hoef ik geen extra gamecard te kopen he?. Er zit toch 30 dagen gratis bij. Toen ik destijds WoW kocht was ik wel genaaid, daar moest je dus wel zo'n card bijkopen, acitveren en DAN kreeg je pas 10 dagen gratis of 30 wat was het.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 13:18:
Ok even een vraag, als ik het spel koop, gewoon de gewone versie, hoef ik geen extra gamecard te kopen he?. Er zit toch 30 dagen gratis bij. Toen ik destijds WoW kocht was ik wel genaaid, daar moest je dus wel zo'n card bijkopen, acitveren en DAN kreeg je pas 10 dagen gratis of 30 wat was het.

alvast bedankt
Ja, 30 dagen erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 12:34:
Wat kan ik als minstrel het beste doen qua crafting? Het is me nog niet helemaal duidelijk wat nu het handigst is voor mij aangezien ik nog maar level 7 ben ook ofzo :)

jeweler is een goeie denk ik of dat met die light armour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius

Craften maakt niet uit je kan doen wat je wilt. Alles is nuttig voor iederen class ongeveer. En je merkt geen verschil omdat de newbies op RP servers allemaal ook niet RPen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
mijn eerste indruk van de RP server was dat je daar gewoon verhaal quests had, en de anderen een soort hack&slash, maar dat was dus niet het geval, ik zit nu op Eldar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar

Eigenlijk zouden ze alle spelers op de RP servers die NIET RP-en moeten kicken of verwijderen. RP staaf voor Role Playing. Dit betekent dat je als character echt in de huid van je mannetje klimt en niet vragen stelt in de trend van "Where's goblin leader boss plz" en dingen zegt van "OMG LOL", maar "Greetings, do you know where I can find ...". Zoek anders even op de LOTRO-europe servers, ik meen dat ik daar een psot heb gezien hoe je precies moet RPen.

Ik vind dit eigenlijk wat ver gaan en weil gewoon wat plezier hebben en zeggen wat ik wil, dus je zal mij gewoon op Snowbourn vinden.

Verder kan je kiezen wat je wil. Je kan toch niet alles zelf maken, dus dingen maken voor anderen en dit gtegelijk ruilen voor dingen die je zelf nodig hebt is het meest logisch. Kies dus maar wat jou leuk lijkt. Ik meen dat de meeste mensen armourer en armsman zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik zit eigenlijk ook alleen op de RP server omdat ik geen zin heb ik "OMFG i killed gandalf teh faget ROTFLOL~~~!!!!!!!!!!!!!" enzo. Als het alternatief dan wat "in-character talk" is dan heb ik daar persoonlijk geen probleem mee. Ik vond het alleen vreemd dat ik op de RP server nog steeds zinnetjes als "anyone for <quest x> plz?" tegenkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dezelfde reden waarom ik op de RP server zit ;)

kan er iemand trouwens
www.lotro.nl en www.lotro.be
aan de links op de eerste pg bijvoegen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 18:11:
Ja ik zit eigenlijk ook alleen op de RP server omdat ik geen zin heb ik "OMFG i killed gandalf teh faget ROTFLOL~~~!!!!!!!!!!!!!" enzo. Als het alternatief dan wat "in-character talk" is dan heb ik daar persoonlijk geen probleem mee. Ik vond het alleen vreemd dat ik op de RP server nog steeds zinnetjes als "anyone for <quest x> plz?" tegenkwam.
Dat zul je altijd houden, als je daarover gaat zeiken dan ben jeen RP-nazi :p. Tja ik zit op een normale server allemaal relaxte mensen vrij weinig retards tegengekomen eigelijk. Iedereen is tot nu toe wel bovengemiddeld relaxt eigelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
op de deposit steal na dan als je een mob staat te mollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Nu online
Ik heb ff de screens van Shores of Evendim bekeken
( http://www.lotro-europe.c...=Screenshot&categoryid=92 )

maar ik vind het geeneens zo heel erg mooi.. 't ziet er niet echt uit als het LOTRO wat we gewend waren vind ik... (maar ik heb ook maar 1 maand LOTRO gespeeld in de beta, dus ik kan neit zo veel zeggen)

Echter zal dit ook maar een gratis update zijn, dat speelt ook wel mee denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blacktarantulaX schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 19:56:
Ik heb ff de screens van Shores of Evendim bekeken
( http://www.lotro-europe.c...=Screenshot&categoryid=92 )

maar ik vind het geeneens zo heel erg mooi.. 't ziet er niet echt uit als het LOTRO wat we gewend waren vind ik... (maar ik heb ook maar 1 maand LOTRO gespeeld in de beta, dus ik kan neit zo veel zeggen)

Echter zal dit ook maar een gratis update zijn, dat speelt ook wel mee denk ik.
Ik vind het er juist erg goed uit zien. En wat is er niet LOTRO aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Nu online
Vind jij deze screen er nice uitzien qua graphics? Ik niet:
Afbeeldingslocatie: http://www.lotro-europe.com/images/microsites/LOTRO/Evendim8.jpg
Nouja, nee ik moet het anders zeggen, ik vind het er gemiddeld uit zien, lelijk is het niet, zeker niet.. alleen de bestaande omgevingen vond ik veel mooier..

En vooral bij deze bedoelde ik dat het er niet echt LOTR(O) uit ziet:
Afbeeldingslocatie: http://www.lotro-europe.com/images/microsites/LOTRO/Evendim3.jpg
Die NPC's lijken meer uit GuildWars te komen dan uit LOTRO, naar mijn mening..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
blacktarantulaX schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 20:21:
[afbeelding]
Nouja, nee ik moet het anders zeggen, ik vind het er gemiddeld uit zien, lelijk is het niet, zeker niet.. alleen de bestaande omgevingen vond ik veel mooier..

[afbeelding]
wat dacht je van images resizen? damn wat irriitant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blacktarantulaX schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 20:21:
[afbeelding]

[afbeelding]
Ja maar die bovenste is een stad he , daar heb je geen uitzicht en ik vind de stad er mooi uit zien. Onder GuildWars nooit gespeelt maar er is niks mis met die NPC"s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die screenshots er heel erg gaaf uitzien, maar ik ben het met je eens dat het niet heel erg LotROlike is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Vergeet niet dat Turbine de omgeving aan de hand van tekeningen en verhalen van Tolkien MOET afleiden, en niet uit de LotR trilogie van PeterJackson. Omdat ze geen licentie hebben, EA heeft dat wel, en die brouwt per halfjaar een LotR game inelkaar wat wel erzo uitziet en ook de muziek heeft, maar gewoon geen reet aan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Bulls-NL schreef op zondag 20 mei 2007 @ 00:33:
Vergeet niet dat Turbine de omgeving aan de hand van tekeningen en verhalen van Tolkien MOET afleiden, en niet uit de LotR trilogie van PeterJackson. Omdat ze geen licentie hebben, EA heeft dat wel, en die brouwt per halfjaar een LotR game inelkaar wat wel erzo uitziet en ook de muziek heeft, maar gewoon geen reet aan is.
daarom is het juist wel een echte LotR omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee wat al die crafting spullen waard zijn?

copper ingots, silver ingots, bronze ingots, iron ingots treated ashwood, treated rowan wood ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
voor 1 brons gebruik je 3x copper ore van 44 cent en 1x tin ore 44 cent, dus 1 silver 76, en dan heb je nog niet eens winst.

Ik heb mezelf al aardig keer gescammed door te goedkoop te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 15:09:
iemand een idee wat al die crafting spullen waard zijn?

copper ingots, silver ingots, bronze ingots, iron ingots treated ashwood, treated rowan wood ?
gebruik ze voor craften, of ruil ze voor dingen die je nodig hebt via ej kinship. het is vrij moeilijk om snel een goede crafter te worden, tenzei je tijd hebt om uren rond te gaan lopen en wolves te killen voore hides of copper te zoeken. Ik heb zelf een maat die hides boilt, ik kan daarvan weer dingen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Heb een tijdje de beta gespeeld (februari). Ik was zelfs de founder van de eerste GOT kinship ^^.
Ik lees zoveel enthousiaste recties op dit spel, dat ik het toch nog wel weer een kans wil geven. Is het spel aanzienlijk verbeterd qua gameplay? Destijds waren het vooral de graphics en enorme lag waar ik op afhaakte. Mocht iemand trouwens een buddy invite willen doen dan mag dat natuurlijk. Anders gaan we 'm binnenkort misschien bestellen. Ben benieuwd naar de ervaringen van beta-testers die nu in de live-versie spelen.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
k speed LOTRO nu ook sinds vanmorgen _O_, heb alleen 1 probleempje... Het spel hapert, je zou zeggen ligt aan de PC, maar als ik de rechtermuisknop ingedrukt houd loopt alles zo smooth als wat (zelfs de filmpjes tussendoor haperen zonder die RMK ingedrukt).... Al zet ik de game op very-low... het maakt niets uit, zelfde dus als bij very-high.
Als iemand een oplossing hiervoor heeft, laat het ff weten, want je krijgt op een gegeven moment gewoon een stijve vinger van de RMK ingedrukt houden ;)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Bulls-NL schreef op zondag 20 mei 2007 @ 16:15:
voor 1 brons gebruik je 3x copper ore van 44 cent en 1x tin ore 44 cent, dus 1 silver 76, en dan heb je nog niet eens winst.

Ik heb mezelf al aardig keer gescammed door te goedkoop te verkopen.
Je moet ook altijd eerst de AH checken ;-)

En voor iedereen die het wilt weten...vanmiddag een dikke Cavetrol dood geslagen, ding was echt monsterlijk groot :p

[ Voor 14% gewijzigd door Postius op 20-05-2007 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op zondag 20 mei 2007 @ 18:20:
k speed LOTRO nu ook sinds vanmorgen _O_, heb alleen 1 probleempje... Het spel hapert, je zou zeggen ligt aan de PC, maar als ik de rechtermuisknop ingedrukt houd loopt alles zo smooth als wat (zelfs de filmpjes tussendoor haperen zonder die RMK ingedrukt).... Al zet ik de game op very-low... het maakt niets uit, zelfde dus als bij very-high.
Als iemand een oplossing hiervoor heeft, laat het ff weten, want je krijgt op een gegeven moment gewoon een stijve vinger van de RMK ingedrukt houden ;)
Een primeur...deze heb ik nog niet eerder voorbij zien komen. Ik zou zeggen stuur even een ticket naar Codemasters, dan kunnen ze er naar kijken. Lijkt me meer een hardware probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 14:11

qntal

Omlet du fromage!

Is er al een Nederlandse kinship op Eldar en zoja wat is/zijn de naam/namen? Heb interesse om te joinen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wisper mij maar hollandhards grootste nl clubje denk ik

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

hoeveel members?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er toevallig ook een GoT Kinship op Evernight? Ik heb het gevoel dat er niemand van GoT op deze server zit...Toch zonde.. ;)

edit:
Behalve ik dan ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2007 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:47
* botoo (Aztec lvl20 Champ) wilt ook wel in een leuke kinship :) altijd makkelijk :Y) (ook Eldar dus)

Overigens heb ik last van geldgebrek, de repairkosten lopen dermate op dat ik mijn skills enzo niet meer kan betalen/upgraden :|

En dan een vraagje :+
Ik heb een 'headbutt' skill en trait, maar ik kan 'm nog steeds niet gebruiken :'( niet dat dit zo'n geweldige move is (stelt weinig voor ei'k), maar het lijkt me heel leuk en goed bij mijn dwerg passen.
Iemand een idee/ervaring hieromtrent?

Grumpy old Aztec headbutts boar 8) :Y

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 'headbutt' skill en trait, maar ik kan 'm nog steeds niet gebruiken :'( niet dat dit zo'n geweldige move is (stelt weinig voor ei'k), maar het lijkt me heel leuk en goed bij mijn dwerg passen.

Ik heb met mijn Dwarf Minstrel ook de Headbutt, ik kan hem overigens wel gebruiken en inderdaad...het stelt weinig voor...ik doe er een slordige 14 schade mee...

Waarom je hem niet kunt gebruiken als je wel de skill en de trait hebt, zou ik zo niet weten. Ik heb hem inmiddels een aantal levels lang...het is wel geinig inderdaad., maar voor de aanval hoef je het niet te doen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik heb ook last van een aantal problemen:

Als ik een drukke plek binnen ga zoals de Auction hall in Bree, dan schokt het heel erg (niet altijd) en als ik dan Alt-Tab doe en weer terug, dan loopt het weer gewoon. Als ik dan weer naar buiten ga is het weer maleur. Als ik binnen geen Alt-Tab heb gedaan maar gelijk weer naar buiten ga wanneer het schokte dan kan ik een ongeldige bewerking verwachten.

Het kan ook zijn dat als ik buiten kom terwijl het binnen helemaal niet heeft geschokt, dat het buiten alsnog heel zwaar draaid (2 tot 10 FPS) ook dit is met een Alt-Tab te verhelpen. Soms zijn alle objects ook nog eens onbelicht (zwart) alle models en grasjes etc.

Dit kan trouwens ook zomaar op het een of ander moment toeslaan. loop je bijvoorbeeld ergens in het veld, plotseling worden alle grasjes zwart en de models ook en draait gelijk ook zwaar. Dan kan ik weer Alt-tab doen en terug en alles is weer normaal.

Het gekke is dat het normaal niet eens zwaar draaid, heb nergens last van behalve die kwaalen.

ohja nog een probleem als ik Read Map Home heb gedaan en ik wil rond kijken kan ik maar 160 graden kijken en dan staat het beeld stil (lijkt wel vastgelopen) maar als ik dan of door draai of terug dan loopt het weer, maar als ik dan weer draai, staat het weer vast (kan ik weer Alt Tab doen)
Dit is trouwens ook niet elke keer het geval.

dus:
1 Draait zwaar als ik binnen kom (gaat ook niet meer weg)
2 Draait zwaar als ik buiten kom (idem)
3 Ongeldige bewerking
4 Model belichting is weg
5 kan geen volledige cirkel kijken
6 soms zomaar onder het lopen lijkt het vast te staan.

dit alles is te verhelpen met een Alt-Tab en terug actie, en alles is weer normaal.

Vaak als ik een gebouw in ga, moet ik wel 3x deze actie doen 1x binnen 1x weer buiten en soms gelijk erna wel weer als de models weer zwart zijn. Maar heb soms ook hele tijden nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qntal schreef op maandag 21 mei 2007 @ 12:37:
Is er al een Nederlandse kinship op Eldar en zoja wat is/zijn de naam/namen? Heb interesse om te joinen namelijk.
Dutch Peachkeepers, grote en gezellige kinship!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die een nederlandstalige kinship willen joinen op Laurelin
Dan moet je bij Legacy zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Informatie over compensatie tijdens de down dagen:
To make up for your frustrations and time lost during the downtimes, we would like to give you some tokens of
our gratitude.

For every player that had a current subscription as of 20th May, 2007 we will be giving the in-game bonus item
Name: "The Glass of Aglaral"
What it is: Bag item
Type of object: Bound
Enhancements modifier: 1+ Hope

For Lifetime subscription customers we will be giving the in-game item:
Name: "The Fallen Star of Gil-Galad"
What it is: Pocket item
Type of object: Bound
Enhancements modifier: +1.5 Power Regeneration in non-combat

For non-Lifetime subscription customers we will be giving:
4 days free game time, which will be added to all accounts that had a current subscription as of 20th May, 2007.

The extra game time will be added within the next week, whilst the items will be added with the Shores of Evendim update, (Turbine need to build these into the next update).

We hope you enjoy these items and accept them as a gesture of our goodwill and gratitude and thank you once again for your outstanding support!

The LOTRO Europe Team.
Voor meer gedetailieerde informatie over de veranderingen van afgelopen weken raad ik je aan om de volgende post te lezen: http://community.codemast...php?p=2610266&postcount=1.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2007 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

das leuke informatie :)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 14:23:
[...]

Wie kan ik ingame aanspreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 14:23:
[...]

Sorry ik heb nu meerder malen met mensen van dat kinship samengespeeld, en sorry maar de meeste waren vrij asociaal. Om nog maar te zwijgen dat ze er totaal geen kont van bakte, DPS cpatian anyone? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:40:
Zit er toevallig ook een GoT Kinship op Evernight? Ik heb het gevoel dat er niemand van GoT op deze server zit...Toch zonde.. ;)

edit:
Behalve ik dan ;)
From Dutch Till Dawn is een nederlandse kinship op Evernight. Ik zit hier ook en hij's ongeveer 80-man groot. Maar er zitten ook wat alts in, maar meestal zijn er rond de 10-20 mensen online.

Je kan met Shundir of Nexia of Girithrael contact opnemen voor recruit. Volgens mij ook iemand anders, maar weet ik ff niet uit m'n hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjukkie schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:02:
[...]

From Dutch Till Dawn is een nederlandse kinship op Evernight. Ik zit hier ook en hij's ongeveer 80-man groot. Maar er zitten ook wat alts in, maar meestal zijn er rond de 10-20 mensen online.

Je kan met Shundir of Nexia of Girithrael contact opnemen voor recruit. Volgens mij ook iemand anders, maar weet ik ff niet uit m'n hoofd
Alvast bedankt in ieder geval.. leek me wel eens gezellig om wat quests te ondernemen met wat mensen van hier...mocht iemand op Evernight spelen hier...je kunt me vinden als:

Dragonspirit (Human Captain lvl 12)
Gindilf (Human Lore-Master lvl 18)
Tinybig (Dwarf Minstrel lvl 21)

Gisteren ook een Monster play karakter aangemaakt, maar die zal ik voorlopig nog niet veel gebruiken...

Daloertz is de naam.. ;)

Wie weet zie ik iemand van jullie op Evernight... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Zijn de servers down? Ik kan niet connecten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:53:
Zijn de servers down? Ik kan niet connecten :(
Ik kan alleen op de site kijken van LOTRO-Europe (ik zit op het werk) en volgens de status pagina zou alles up zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:03:
[...]

Ik kan alleen op de site kijken van LOTRO-Europe (ik zit op het werk) en volgens de status pagina zou alles up zijn...
Ja daar had ik ook al gekeken en staat inderdaad dat alles up is maar ik krijg toch mooi alleen maar kruisjes bij de servers :( nouja ik wacht wel even, tijd voor een andere verslaving :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Postius schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:07:
. . . tijd voor een andere verslaving :p
Je bedoeld eten en drinken?
:P

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of vrouwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ered luin en the shire helemaal afgerond (alle deeds gehaald) maar bij race en social deeds heb ik er maar 2 1 gehaald (iets met 50 orcs) en 1 mislukt (level 10 undefeated bereiken) doe ik iets fout of blijft dat zo weinig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 12:51
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 17:48:
ik heb ered luin en the shire helemaal afgerond (alle deeds gehaald) maar bij race en social deeds heb ik er maar 2 1 gehaald (iets met 50 orcs) en 1 mislukt (level 10 undefeated bereiken) doe ik iets fout of blijft dat zo weinig?
nee de traits die verdiend stapelen zichzelf op. En deeds krijg je vanzelf, als je een x aantal beesten gemold/ruines verkend hebt. En na de basic deed (title) krijg je dan de advanced waarvoor je een trait krijgt.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freelance schreef op maandag 21 mei 2007 @ 18:13:
[...]

nee de traits die verdiend stapelen zichzelf op. En deeds krijg je vanzelf, als je een x aantal beesten gemold/ruines verkend hebt. En na de basic deed (title) krijg je dan de advanced waarvoor je een trait krijgt.
dat weet ik wel, die heb ik ook allemaal gedaan in de 2 genoemde gebieden. het ging mij om de extra tab (race & social) 2 waarvan er 1 mislukt is (class deeds) die ik ook bijna allemaal heb.

verhoudings gewijs heb ik dus heeeel weinig race & social deeds en daarom vraag ik me af of ik iets verkeerd doe dat ik die niet genoeg verdien. b.v. niet sociaal genoeg wat me sterk lijkt ik help iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

social deeds kreeg je volgens mij alleen als mensen emotes naar je toestuurden volgens mij. dus bijvoorbeeld smiles enzo.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

odan schreef op maandag 21 mei 2007 @ 18:36:
social deeds kreeg je volgens mij alleen als mensen emotes naar je toestuurden volgens mij. dus bijvoorbeeld smiles enzo.
dat zou wel maf zijn zeg... iemand die er meer over weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op maandag 21 mei 2007 @ 12:48:
wisper mij maar hollandhards grootste nl clubje denk ik
in Eldar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 18:38:
[...]

dat zou wel maf zijn zeg... iemand die er meer over weet?
Je moet bvb een groot aantal bows of greeting naar je toe gekregen hebben en dan krijg je een hidden deed.
De details zelf weet ik niet vanbuiten (bvb. hoeveel van wat en zo), maar weet zeker dat ze er zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deeds die je hebt afgerond zie je niet standaard. Dan moet je voltooide deeds tonen aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

qntal schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:01:
[...]

Wie kan ik ingame aanspreken?
zoals ik al zei; wisper me maar :)
Dutch Peachkeepers .... pff 140 man ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil graag weten wat de waarde is van allerlei crafting spullen... mijn stash raakt overvol en ik moet het een en ander verkopen. wil echter niemand oplichten maar ook niet te weinig krijgen... heb al gezocht naar een site waar je waardes kan vinden is me nog niet gelukt... iemand die wat licht in de duisternis kan brengen? ik zit nu in bree (net aangekomen) en wil graag verder echter moet ik gewoon zooi dumpen omdat ik overloop van spullen...

crafting materials
100 rowan wood (handig om snel te masteren)
60 treated rowan wood
42 treated ash wood
70 copper ingots
24 bronze ingots
123 copper ore
49 tin ore
1 bronze plate
39 leather bindings
39 leather pads
3 worn tablet fragments
1 cryptic text
4 agate
5 amethysts
1 early aged relic
5 aged scraps of text

paarse crafting items
1 blacked spider eye
17 dirty spider eyes
12 copper salts
1 small wight barrow treasure
2 dimunitive wight barrow treasure
1 indigo plant
1 dirty toad eye
2 dirty bat claws
1 dirty toad eye
2 dirty bat claws
1 dirty shrew claws
2 blackened wight skulls
5 dirty hendroval talons
1 blackened crawler egg sac
1 burzrit`s mandible

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
ze zijn waard wat mensen er voor ebtalen, check de AH even hoeveel mensen bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dekar1 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:04:
ze zijn waard wat mensen er voor ebtalen, check de AH even hoeveel mensen bieden.
albert hein :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zal wat zijn een albert hein in Middle Earth! xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

auction house e mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ging ook om de grap he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 00:13:
[...]

Ja ging ook om de grap he ;)
uiteraard heb inmiddels vrijwel alles in auction house gedumpt en maar wat gegokt qua prijzen (wel beetje gekeken naar andere posts) en heb het niet slecht gedaan :P toch ff 200 a 250 silver verdiend en het meeste loopt nog... heb de max bereikt dus moet ff wachten met de rest :O

belangrijkste ik heb weer ruimte!!! en sta nu bijna op 800 silver 8) (feit is dat ik in het spel rijker ben dan in het echt _O- )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 02:45:

belangrijkste ik heb weer ruimte!!! en sta nu bijna op 800 silver 8) (feit is dat ik in het spel rijker ben dan in het echt _O- )
lol dat is in meeste RPG's het geval, ik heb tijden geleden met dungeonsiege het max gold bereikt was iets van 9999999999 of meer :) als je wat verkocht dropte het geld op de grond :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met welke crafting ability kun je eigenlijk wat met die paarse crafting items als een spider eye of weet ik het allemaal niet...ik heb volgens mij in ieder geval geen crafting skills die er wat mee kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
botoo schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:43:
* botoo (Aztec lvl20 Champ) wilt ook wel in een leuke kinship :) altijd makkelijk :Y) (ook Eldar dus)

Overigens heb ik last van geldgebrek, de repairkosten lopen dermate op dat ik mijn skills enzo niet meer kan betalen/upgraden :|

Dat geld gebrek gaat wel over, in latere levels verdien je meer terwijl je repair kosten niet veel omhoog gaan. Je kan altijd nog mob gaan grinden die een paar levels lager zijn en gele en paarse drops via ah verkopen.

Om headbutt te gebruiken moet je wel de trait bij de bard activeren.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Knowuse schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 09:50:
Dat geld gebrek gaat wel over, in latere levels verdien je meer terwijl je repair kosten niet veel omhoog gaan. Je kan altijd nog mob gaan grinden die een paar levels lager zijn en gele en paarse drops via ah verkopen.

Om headbutt te gebruiken moet je wel de trait bij de bard activeren.
Voorlopig moet ik idd de klusjesman uithangen om aan silver te komen :| maar afaik gaan de repairkosten omhoog naarmate je gear beter (dus duurder) word?

Grumpy old dwarf /me is gisteren op sjouw geweest met een 800 silver stinkend rijke gillende elven female Minstel(tje) gekleed in een soort pyama :P, heb nu nog pijn in de oren, en ik heb toch een onbehagelijk gevoel bij vrouwen zonder volle baard :+

Heb ik gedaan, maar ik zal het nog eens goed bestuderen, die headbutt is een echte RPG move imho :Y)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alles down :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 10:26:
[...]

Voorlopig moet ik idd de klusjesman uithangen om aan silver te komen :| maar afaik gaan de repairkosten omhoog naarmate je gear beter (dus duurder) word?

Grumpy old dwarf /me is gisteren op sjouw geweest met een 800 silver stinkend rijke gillende elven female Minstel(tje) gekleed in een soort pyama :P, heb nu nog pijn in de oren, en ik heb toch een onbehagelijk gevoel bij vrouwen zonder volle baard :+

Heb ik gedaan, maar ik zal het nog eens goed bestuderen, die headbutt is een echte RPG move imho :Y)
whahaha 8)

stinkend rijk valt ook wel mee hoor :/

en dan vergeet je te melden dat je me dood liet gaan in the old forest :D ik 2 wrights op me dak en hij sjouwt zo door :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, en als je leest wat er in je meldingen staat dan had je dat geweten.. Sinds vorige week is de update tijd op dinsdag verlengd... tot zo ongeveer 13.00 a 14.00 zullen de servers plat liggen in verband met updates etc...daarna zou alles weer moeten draaien. Vorige week was dit ook en ook toen was het daarna gewoon weer allemaal online...ik heb er het volste vertrouwen in, dat dit ook deze week weer goed gaat komen.

Voor mij persoonlijk maakt het even helemaal niet uit. Ik zit toch op het werk en kan hier nu eenmaal niet verder gamen...wel jammer zo af en toe...zeker op die dagen dat je helemaal geen zin hebt om te werken...ik heb die dagen de laatste tijd helaas vrij vaak... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Bulls-NL schreef op maandag 21 mei 2007 @ 14:13:
ik heb ook last van een aantal problemen:

Als ik een drukke plek binnen ga zoals de Auction hall in Bree, dan schokt het heel erg (niet altijd) en als ik dan Alt-Tab doe en weer terug, dan loopt het weer gewoon. Als ik dan weer naar buiten ga is het weer maleur. Als ik binnen geen Alt-Tab heb gedaan maar gelijk weer naar buiten ga wanneer het schokte dan kan ik een ongeldige bewerking verwachten.

Het kan ook zijn dat als ik buiten kom terwijl het binnen helemaal niet heeft geschokt, dat het buiten alsnog heel zwaar draaid (2 tot 10 FPS) ook dit is met een Alt-Tab te verhelpen. Soms zijn alle objects ook nog eens onbelicht (zwart) alle models en grasjes etc.

Dit kan trouwens ook zomaar op het een of ander moment toeslaan. loop je bijvoorbeeld ergens in het veld, plotseling worden alle grasjes zwart en de models ook en draait gelijk ook zwaar. Dan kan ik weer Alt-tab doen en terug en alles is weer normaal..
Dat soort vage shit heb ik ook last van hoor. Mijn gameclient crasht per definitie altijd als ik van de mount travel service gebruik maakt. Vlak voor ik op de eindbestemming aankomt crasht ie dan.

Verder ook op de gekste momenten superschokkerig en alt-tab lost het weer op. Ik switch ook regelmatig tussen post-processing effects aan en uit. Soms is het niet te spelen met die effects aan en op andere momenten -in hetzelfde gebied- nergens last van.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:11

The End

!Beginning

Ik heb het jusit andersom; als ik alt-tab gebruik, dan is het spel niet meer speelbaar. 1 fps max :) Soms meteen en soms na een paar keer alt-tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er geen problemen mee... Wat zou ik moeten zien met post-processing trouwens? Ik heb t een seconde of 10 aan gehad maar ik zag grafisch eigenlijk geen verschil? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gisteren wat vreemde lag-effecten...geen idee waar die aan lagen...maar ik wandelde zo een beetje door Staddle...maar dat was meer..stap stap..stop...stap...stop...etc... ik werd er knettergek van en ging er ook een keer bijna dood door...

Maar goed...het was uiteindelijk een halfuurtje...en daarna ging alles weer zoals het hoort...iemand anders dit ook wel eens meegemaakt toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor alle mensen met grote lag problemen... ik denk dat het geheugen is (intern of VGA of beide) ik heb nergens last van heel af en toe een kleine stotering als het erg druk wordt maar na de hele korte stottering no probs...

system specs
Vista premium 64 bit
Core 2 Duo 2 GHz (moet nog OCen :P)
2 Gb DDR2 cas 4
8800GTS met 640 Mb geheugen
2 x samsung spinpoints met NCQ en 16 Mb cache 7200 RPM in RAID0

loopt als een zonnetje :) in juli quadcore erin en als het geld binnen is 2 Gb erbij, dan nog wat overclocken en dan vind ik het wel best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 13:31:
Ik heb er geen problemen mee... Wat zou ik moeten zien met post-processing trouwens? Ik heb t een seconde of 10 aan gehad maar ik zag grafisch eigenlijk geen verschil? :?
Euhm, dat is dus echt een dag en nacht verschil. Zonder postprocessing is het water gewoon 'world of warcraft water'. Een blauwe doorzichtige massa. Postprocessing geeft het echte water effect met spiegeling enzo. Plus dat het in gebouwen voor allerlei soorten verlichting verzorgt enzo.

Als je bij water gaat staan, je zet het uit en aan -en je hebt lighting effects,glow en reflection hoog staan- en je ziet geen verschil, dan heb je waarschijnlijk een hele oude (of goedkope) videokaart ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 14:50:
[...]

Euhm, dat is dus echt een dag en nacht verschil. Zonder postprocessing is het water gewoon 'world of warcraft water'. Een blauwe doorzichtige massa. Postprocessing geeft het echte water effect met spiegeling enzo. Plus dat het in gebouwen voor allerlei soorten verlichting verzorgt enzo.

Als je bij water gaat staan, je zet het uit en aan -en je hebt lighting effects,glow en reflection hoog staan- en je ziet geen verschil, dan heb je waarschijnlijk een hele oude (of goedkope) videokaart ;)
Postprocessing staat UIT en ik zie reflecties enzo in het water :? Ook mooie golfjes enzo, "echt" water zegmaar... Performance is ook goed, alles op high geloof ik. CPU is een X2 3900+ ofzo. Maargoed ik zal het vanavond nog eens goed gaan bekijken... Videokaart is niet zo oud, een 8500 of 8600 ofzoiets (interesseert me niet zo veel dus weet t niet echt :) )

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een bizar probleem, mn bomen van de "distant imposters" zweven !
hier is een screen om het beter uit te leggen :)

http://img221.imageshack.us/img221/7981/floatingtreesvs7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

game is nog nieuw (sommige items weinig info enzo)
zou zeggen als je erg twijfelt; wacht gewoon even met plaatsen.
zet in de bank ofzo. als economie eenmaal beetje stabiel is zit er minder risico aan vast.
of je krijgt te veel .. of te weinig voor 'n item. jij wordt genept of 'n ander ... just business. ik koop gewoon cheap paarse items. en verkoop ze duurder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:13:
Ik heb een bizar probleem, mn bomen van de "distant imposters" zweven !
hier is een screen om het beter uit te leggen :)

http://img221.imageshack.us/img221/7981/floatingtreesvs7.jpg
Misschien te maken met een verschil tussen Object Draw Distance en Landscape Draw Distance? Gokje -O-

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 14:54:
[...]

Postprocessing staat UIT en ik zie reflecties enzo in het water :? Ook mooie golfjes enzo, "echt" water zegmaar... Performance is ook goed, alles op high geloof ik. CPU is een X2 3900+ ofzo. Maargoed ik zal het vanavond nog eens goed gaan bekijken... Videokaart is niet zo oud, een 8500 of 8600 ofzoiets (interesseert me niet zo veel dus weet t niet echt :) )
Ok blijkbaar ben ik gek en heb ik met een ander vinkje zitten spelen :) Postprocessing stond altijd al aan. Water is echt niet te pruimen zonder postprocessing trouwens :) Je ziet het verschil wel heel duidelijk als je naar water en bomen etc kijkt idd, maar als je geen water ziet dan boeit het eigenlijk niet heel veel vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Is iemand al tegen gekomen dat een questgiver de melding geeft: "You have no permission..." en vervolgens kan men de quest niet vervolgen? Ik moet voor een quest bijv. met "Isembard Took II" praten in The Shire. Er komt geen queststatus/data maar direct deze melding.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Ik heb de beta in een ver verleden gespeelt, maar is er ook nu een officiele demo te spelen?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 08:26:
Is iemand al tegen gekomen dat een questgiver de melding geeft: "You have no permission..." en vervolgens kan men de quest niet vervolgen? Ik moet voor een quest bijv. met "Isembard Took II" praten in The Shire. Er komt geen queststatus/data maar direct deze melding.
Volgens mij is dan al iemand met deze quest bezig. Ik heb dit ook al een paar keer gehad, gaat vaak een om een quest waarbij je iemand moet beschermen o.i.d. Ik zou het nogmaals proberen als ik jou was en als het niet lukt, post dan even een ingame ticket. Je wordt meestal binnen een minuut geholpen. Die service van LOTRO is echt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 08:56:
gaat vaak een om een quest waarbij je iemand moet beschermen o.i.d. Ik zou het nogmaals proberen als ik jou was en als het niet lukt, post dan even een ingame ticket. Je wordt meestal binnen een minuut geholpen. Die service van LOTRO is echt super!
OK prima, vanavond weer eens proberen dan... tickets heb ik nog niet aangemaakt.. als het niet lukt zal ik er een aanmaken.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKillingBean schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 08:52:
Ik heb de beta in een ver verleden gespeelt, maar is er ook nu een officiele demo te spelen?
Nee.

Je kunt wel naar de winkel rennen (Media Markt bijv) om een preorder te halen. Daarmee kun je voor een paar euro 10 dagen lang spelen. Ze hebben de geldigheidsduur namelijk 8 weken daarvan verlengt.
Kijk wat meer terug in het topic voor meer info, dit is al vaker langsgekomen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Rfce schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 08:26:
Is iemand al tegen gekomen dat een questgiver de melding geeft: "You have no permission..." en vervolgens kan men de quest niet vervolgen?
Afaik komt dat omdat je blijkbaar nog niet alle voorbereidende quests of items af hebt.
TheKillingBean schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 08:52:
Je kan nog steeds die 10 dagen versie kopen voor € 3,** zoek maar ff in dit topic^^^, ik heb het ergens zien staan.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook eens wat zitten spelen met die Post Processing Effects. Alvast even gezien hoe ontzettend mooi dat is in verhouding met de standaard manier..enige nadeel is dat ik nu nog alleen een OnBoard videokaart heb...hoewel dat voldoende is om de game netjes te draaien...zal ik toch echt een goede videokaart moeten aanschaffen om dit soort zaken goed weer te geven. Processor en geheugen zal het namelijk echt niet zijn... Toch jammer...maar ja...niets aan te doen..totdat de centjes weer binnenstromen that is.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demon Hunter schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:35:
[...]

Misschien te maken met een verschil tussen Object Draw Distance en Landscape Draw Distance? Gokje -O-
geen idee, maar heb de vraag nu gesteld aan de developers zelf, en op deze moment weten ze het zelf nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:56:
[...]

geen idee, maar heb de vraag nu gesteld aan de developers zelf, en op deze moment weten ze het zelf nog niet :(
Hahaha wat is het toch met al die vragende mensen altijd probeer zelf is wat uit. Zelfde als met quests, om nog maar te zeggen dat mensen 500 keer per dag vragen waar de champion trainer zit in Bree. Champions zijn echt de ROgues van WoW niet qua classe, maar er zijn er teveel van en 90% is een complete retard! Opmerkelijk die overeenkomsten :p.
Ik heb ook al vaak moeten lopen voor een quest maar ik vind dat af en toe rondzoeken en je afvragen of je wel goed gaat erbij horen. Meestal hoor je het ook vrij snel te vinden. Maar de meeste mensen zijn lui, van welke alley zit de shade in bree? Kijk op je map er zijn 2 alley's en vervolgens weer vragen welke van de 2 het dan is 8)7 . Soms verlang ik toch terug naar de onvolwassen kleuters(wat dat schijnen het tegenwoordig te zijn volgens ons volwassen LOTRO players:p) WoW kleuters.

Afgezien van luie en domme mensen amuseer ik me nog steeds veeeeeels te goed met LOTRO ik vind het een geweldig spel. Met zijn tekortkomingen waar je tegen moet komen/ kunnen waarderen. Het allersterkste punt zijn de vele quests, de instances(Weathertop's Cave Troll Beats deadmines :p), en vooral de perfecte classes! Ze zijn allemaal heel goed speelbaar en erg leuk, zelfs minstrells zijn niet alleen maar healers. Ik ben een Captain en vind hem geweldig, jammer dat er ook nogal wat noob captains zijn(geen newbies, het zijn echt n00bs. Newbies heb ik nooit zo problemen mee iedereen is nieuw). Maar goed having a blast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een captain rondhobbelen door de wereld en moet wel zeggen dat ik de eerste keer ook even heel raar keek toen ik naar de champion trainer zocht in Bree. Waarom? Omdat op de kaart de Champion trainer niet wordt aangegeven.. Het enige wat hij aangeeft is de Guardian trainer. Nu zitten die twee toevallig op dezelfde plek, maar het was een kleine moeite geweest om ze dan ook even allebei te noemen bij een mouseover. ;) Op de minimap doen ze het overigens wel.. ;)

Ik vraag ook af en toe waar ik iets kan vinden, maar ik doe dat zeker niet voordat ik flink heb lopen zoeken. Over het algemeen klopt de beschrijving die in je Quest Log staat behoorlijk goed, maar er zaten ook wel een aantal ontzettende zepers in qua aangeven van locatie. Maar goed...eerst zoeken...dan pas vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost
  • Laatst online: 20-05 12:39

LocalJoost

plaatje hieronder

Nou.. * LocalJoost heeft de game ook gehaald. Geinstalleerd, account aangemaakt, alleen nu zit ik al een uur te wachten op de email met bevestiging/verificatie code :(

Duurt dat altijd zo lang?

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LocalJoost schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 13:11:
Nou.. * LocalJoost heeft de game ook gehaald. Geinstalleerd, account aangemaakt, alleen nu zit ik al een uur te wachten op de email met bevestiging/verificatie code :(

Duurt dat altijd zo lang?
Niet dat ik weet LocalJoost...ik had het mailtje in een minuut binnen volgens mij...ging in ieder geval retesnel... Als het echt heel lang duurt, zou ik gewoon even contact opnemen met de Codemasters mensen...die kunnen je vast een stuk beter helpen dan wij hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost
  • Laatst online: 20-05 12:39

LocalJoost

plaatje hieronder

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 13:35:
[...]

Niet dat ik weet LocalJoost...ik had het mailtje in een minuut binnen volgens mij...ging in ieder geval retesnel... Als het echt heel lang duurt, zou ik gewoon even contact opnemen met de Codemasters mensen...die kunnen je vast een stuk beter helpen dan wij hier..
Klopt, heb het binnen, net even een uurtje gespeeld, en het ziet er goed uit, speelt best leuk eigenlijk :) Nou maar eens kijken wat er allemaal mogelijk is, Aegandir of Rivendell is mijn char :P
ff lekker klooien dus :)

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.