[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 14.406 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06-2024
Ok dan is dat destiney point gebeuren iets duidelijker nu monsterplay !! :P
Ga eens even speuren over hoe dat nu werkt e.d. mja met lvl 12 zul je daar nog niet veel aan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Ik koop binnenkort een nieuwe pc en daar hoort natuurlijk een nieuwe game bij. Na mijn examens natuurlijk ook tijd genoeg om te spelen :). LotRO lijkt mij wel wat alleen hoe zit het nu met het betalen. Als je een Pre Order pack koopt kun je voor 149,- de complete game kopen zonder verder nog te moeten betalen?

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94605

botoo schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:46:
[...]Ik bedoelde jou dan ook niet persoonlijk (niemand persoonlijk zelfs) maar geef aan dat die 'plemp-je-vraag-maar' sfeer best regelmatig voorkomt en dat nodigt niet uit tot helpen en dat is nu net één van de keys van RPG, elkaar (tijdelijk) helpen :).
Natuurlijk. Er zijn mensen die iedere keer dezelfde vraag stellen. Terwijl als ze gewoon een tijdje alleen maar het /advice kanaal hadden gelezen of even rond hadden gekeken, dan hadden ze het antwoord geweten zonder het te moeten vragen.

Het is niet zo dat mensen perse antwoord moeten geven in /advice. Maar als ze gewoon geen antwoord zouden geven in plaats van iedereen en alles af te zeiken omdat ze zelf 20 levels hoger zijn dan de nubs, dan zou het een betere channel zijn. Het /advice channel is er namelijk om vragen te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:51
Dekar1 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 18:11:
[...]
EDIT: kan er mss in de TS gezegd worden dat er niet meer over WoW kan worden gesproken? heeft eigenlijk niks met dit topic te maken dus waarom het steeds weer aan bod komt is me een raadsel.
Wellicht omdat LotRO een zelfde fantasy setting heeft als WoW, WoW veruit de populairste MMO van het moment is en LotRO daarom de concurentie aangaat met WoW?

In het ATi topic mag je toch ook vergelijken met NVidia? Of als je een Audi koopt mag je hem toch ook vergelijken met een BMW?

[ Voor 4% gewijzigd door Puc van S. op 16-05-2007 10:07 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Coldcat schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 08:18:
Ik koop binnenkort een nieuwe pc en daar hoort natuurlijk een nieuwe game bij. Na mijn examens natuurlijk ook tijd genoeg om te spelen :). LotRO lijkt mij wel wat alleen hoe zit het nu met het betalen. Als je een Pre Order pack koopt kun je voor 149,- de complete game kopen zonder verder nog te moeten betalen?
Die 149 euro is het lifetime abonnement, je moet ook nog altijd de game kopen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

DenMan schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 23:01:
Ondanks dat ik WoW al ruim 2 jaar met veel plezier speel betrap ik me er de laatste tijd toch op, dat ik wel inlog maar eigenlijk op de automatische piloot speel, en (nog) weinig zin heb in raiden. Omdat ik de laatste tijd toch wel positieve verhalen hoor over LOTRO wil ik het toch eigenlijk wel eens proberen. Ik zeg niet dat ik ook daadwerkelijk overstap, maar wil de sfeer toch wel even proeven.

Heb net de client al gedownload, heb nu alleen nog een buddy key nodig, dus als iemand die over heeft, zou ik zeer dankbaar zijn :P
En ja, ik weet dat je ook een pre-order kon kopen maar die zijn geloof ik niet meer te koop? En dan leek dit me wel een leuke oplossing ;)
Bij mij idem. WoW na 2 jaar op automatische piloot, geen zin om te raiden, geen zin om te levellen. Wel zin om te gamen, maar geen WoW. Tot nu toe geen andere MMO gevonden die zo leuk was als WoW (Vanguard was een ramp), maar speel nu enkele dagen LOTRO met zo'n pre-order pack en ik denk dat ik de volledige versie ga halen en waarschijnlijk ook dat lifetime abo neem.

LOTRO heeft diezelfde simpele gameplay van een WoW en speelt ook zo lekker en dit met veel betere graphics.

Dit is mijn kleine Hobbit Guardian op Snowbourn.

Afbeeldingslocatie: http://darthdavy.dommel.be/ScreenShot00001klein.jpg

Afbeeldingslocatie: http://darthdavy.dommel.be/ScreenShot00002klein.jpg

Ik zou ook nog proberen om zo'n pre-order pack vast te krijgen. Is gewoon de meest interessante manier om het spel te proberen. In mijn MediaMarkt hier in België, Oostende hadden ze er nog twee en ze kostten maar 2,99 euro. Ik heb ze alletwee meegenomen (eentje voor mij en eentje voor m'n vrouw). M'n vrouw wil in WoW blijven, maar ik ga waarschijnlijk overstappen.

[ Voor 5% gewijzigd door DarthDavy op 16-05-2007 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619

Ik ben af en toe nogal een noob met desktophandelingen, maar hoe krijg je foto's van je beeld op die wijze waarbij alle stats en dergelijke weg zijn?

Zoals hierboven? :/

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 191619 op 16-05-2007 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184039

Anoniem: 191619 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:38:
Ik ben af en toe nogal een noob met desktophandelingen, maar hoe krijg je foto's van je beeld op die wijze waarbij alle stats en dergelijke weg zijn?

Zoals hierboven? :/
F12(staat ook achter op het boekje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Jup, gaat zelfs snel en makkelijk: F12 voor HUD weg, F11 voor screenshot, F12 voor HUD terug.

Ik heb nog niet geprobeerd, maar ik vermoed dat je op deze snelle manier van screenshots nemen hele goeie en spectaculaire combat screens kunt nemen in LOTRO.

Maar es proberen als ik een paar levels hoger ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, dank jullie voor de uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Combat is niet zo spectaculair, alleen die group attacks zijn wel echt masterlijk als je de combinaties door begint te krijgen. Gisteren gequest in TEstlebridge en orcs en goblins doodgemept in Nan Wrathen. En een Oathbreaker Captain een kopje kleiner gemaakt :p. Verder ook nog uitgevonden met mijn party hoe je een groepsaanval kan doen en als bonus een shade voor je krijgt die vecht xD

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
ey guys,

hoe zit het qua performance bij jullie?
Ik speel zelf met 1680x1050 4x AA en 4x AF en het loopt over het algemeen soepel, maar somsss wil het wel laggen kan ook aan de server side zitten maar dit spel spelen op een lower budget system is het echt om te huilen...

een vriend van mij heeft een laptop met een x200 ATI en een celeron 1.7 ghz geloof ik
De game moet daar echt op belachelijk low detaild draaien om uberhaupts een beetje te kunnen spelen en soms tijdens zone wisselen kun je ffkes een minuutje pauze nemen dan is het hakkelde hak |:( very frustrating.
wat is jullie ervaring?

[ Voor 17% gewijzigd door dna_fatrabbit op 16-05-2007 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:16
dna_fatrabbit schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 08:12:
Ok dan is dat destiney point gebeuren iets duidelijker nu monsterplay !! :P
Ga eens even speuren over hoe dat nu werkt e.d. mja met lvl 12 zul je daar nog niet veel aan hebben?
Je kan vanaf lvl 10 monster play doen, dus jij kan dit ook! (ik hou zelf meer van RP en hou me niet zo met PvP bezig. Misschien als ik hoger lvl ben en ff iets anders wil doen dan questen...)
dna_fatrabbit schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:40:
ey guys,

hoe zit het qua performance bij jullie?
Ik speel zelf met 1680x1050 4x AA en 4x AF en het loopt over het algemeen soepel, maar somsss wil het wel laggen kan ook aan de server side zitten maar dit spel spelen op een lower budget system is het echt om te huilen...

een vriend van mij heeft een laptop met een x200 ATI en een celeron 1.7 ghz geloof ik
De game moet daar echt op belachelijk low detaild draaien om uberhaupts een beetje te kunnen spelen en soms tijdens zone wisselen kun je ffkes een minuutje pauze nemen dan is het hakkelde hak |:( very frustrating.
wat is jullie ervaring?
Meestal gebeurt dit wanneer ik Bree, of een ander drop binnenloop, wanneer hij dus al deze andere textures e.d. meot laden, dan lagt hij even, maar daarna loop alles soepel. Ik speel alles op z'n hoogst met een 7900GTO net als jou ;) (wel OCed)

[ Voor 20% gewijzigd door Dekar op 16-05-2007 14:46 ]

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
Dekar1 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:45[/message
Meestal gebeurt dit wanneer ik Bree, of een ander drop binnenloop, wanneer hij dus al deze andere textures e.d. meot laden, dan lagt hij even, maar daarna loop alles soepel. Ik speel alles op z'n hoogst met een 7900GTO net als jou ;) (wel OCed)
:9~ nice systeempje ja ik zie dat je al een betere processor hebt als mij dat zal bij mij ook wel iets mee spelen.
toch straks eens proberen alles op very high te zetten ik speel nu alles op high en sommige optie's very high.

maar die laptop is echt belachelijk dan liep WOW wel beter op lower budget system maar goed dat ziet er ook even anders uit.
ik vind wel dat je deze game moet spelen op minimaal medium grafics quality anders worden de movements net iets te onrealistisch des al niet te min vind ik het spel met de dag leuker worden :+
jammer kan het alleen niet @ work zo hier en daar eens ff spelen, met die onboard vga is het alleen maar laggen geblazen dan liep wow nog enigzins.

ma goed back to work 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik speel m met 2 x 7600GS SLI, AMD 4800+ X2 en 2GB geheugen, res 1680 x 1050, 2 x AA en alles op high en dan werkt alles prima. Als ik naar Ultra high gaat krijg ik kleine problemen.

Maar ga niet op zaterdagavond of een zondagmiddag Bree Town in want dan hugged je char vrij hard.

Ik las ergens in de manual dat LOTRO sowieso niet op latops geinstalled moeten worden.

wat ik wel vreemd vind is dat ik gisteren een serverbericht kreeg in mn HUD dat ze de gehele environment hebben ingenomen door met een major pop up te gaan werken. Je ziet in de verte alleen kale vlakten en pas veel dichterbij spawnen de bomen en gebouwen op. In verband met de drukte op de server Laurelin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:14

The End

!Beginning

Ik speel op Endar. Daar waren wat probleempjes mee op maandag; Ik had daar zelf niks van gemerkt. Ik logde rond 22:00 uit met nog ongeveer 1000 xp te gaan tot level 20. Log ik gisteravond in, blijkt dat er een rollback is geweest! Weer op 9000 xp tot level 20...

Vind het wel raar dat er helemaal nergens een melding erover te zien was. Ik moest het uiteindelijk via een GM horen. (Die overgens enorm traag reageerde. Na elke reply duurde het wel 5 minuten voor hij weer reageerde.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Op een high-end systeem draait LOTRO als een droom. Ik speel met m'n E6600, 2GB Ram en 7900GTX op 1920x1200, 4x AA en alles op Ultra High (kan je ook zien op m'n screens van een paar posts hierboven).

Ik moet zeggen dat ik wat zal moeten afkomen om steady FPS te halen, maar twas zeker al speelbaar want ik heb gisterenavond de ganse avond met die instellingen gespeeld en had nauwelijks tot geen frame drops.

Op m'n vriendin haar PC heb ik het nog niet willen proberen omdat WoW daar al op hakkeld, dus ze zal effe moeten wachten tot haar nieuwe PC er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik kan ook redelijk alles op zn hoogst draaien, maar veel ultra high zet ik dan op very high want veel verschil zit er niet in. maar bij drukke stukjes zoals Combe of Bree, daar gaat het nog wel wat stotteren.
Dat komt vooral door de vele avatars denk ik want gewoon ergens in het veld met wat beesten draait het als een zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yeps, trek de lone lands in en je merkt idd waarom het nu Lone lands heet als het ware.. lekker rustig en geen stutter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

Ik heb zelf bijna alle settings op high en een aantal op very high. Het verschil zit hem vooral in de details. Water is bijvoorbeeld ietsje minder mooi dan bij DarthDavy, maar die heeft dan ook wel echt een monster van een PC.. ;)

Het spel zelf blijft heerlijk en verslavend. Ik was ooit begonnen met een human captain, die vond ik zelf wel leuk, maar ik was erg benieuwd naar andere dingen...ben toen een Human Lore-Master gaan spelen, die beviel me ook goed, maar ik wilde toch wel weer een ander personage proberen...Nu ben ik uitgekomen op een Dwarf Minstrel die ik inmiddels naar lvl 19 heb gekregen. Lekker rustig aan, hij is soms een beetje grumpy, maar over het algemeen erg vriendelijk van aard. Zijn naam is Tinybig, dat heeft een reden. Hij was klein, maar had van kinds af aan al een grote mond..oftewel klein van stuk, maar groot in woorden.. ;)

Hij is niet snel bang te krijgen, en speelt er lustig op los tijdens een gevecht. Een level 22 Orc White Hand Guard (Elite) met 1200+ hitpoints kon hem niet tegenhouden, al was de standaard Orc White Hand die daarna kwam hem dan weer wel fataal. Toch ging ook deze dwerg een blokje om toen hij in een dal vlak voor zijn neus twee Wargs zag staan, 1 Elite en level 27 en een gewone level 26...het kostte even en seconde of twee om zijn eigen levensbalkje te vergelijken met die van de Wargs...daarna was het voorzichtig achteruit weglopen..zodat ze hem maar niet in de gaten hadden.

Mocht er hier iemand op Evernight spelen...roep dan gerust eens hallo tegen Tinybig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 15:12:
ik speel m met 2 x 7600GS SLI, AMD 4800+ X2 en 2GB geheugen, res 1680 x 1050, 2 x AA en alles op high en dan werkt alles prima. Als ik naar Ultra high gaat krijg ik kleine problemen.

Maar ga niet op zaterdagavond of een zondagmiddag Bree Town in want dan hugged je char vrij hard.

Ik las ergens in de manual dat LOTRO sowieso niet op latops geinstalled moeten worden.

wat ik wel vreemd vind is dat ik gisteren een serverbericht kreeg in mn HUD dat ze de gehele environment hebben ingenomen door met een major pop up te gaan werken. Je ziet in de verte alleen kale vlakten en pas veel dichterbij spawnen de bomen en gebouwen op. In verband met de drukte op de server Laurelin.
Nee ze bedoelde onboard laptop videokaarten.
Ik speel zelf het spel op me laptop op 1280x800 met alles op high/very high/ultra high.
Ik heb een T7200 2.0Ghz 2GB ram en een x1700 256MB(uitbreidbaar tot 512mb van werkgeheugen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Nu online
Ter info: onder WXP op een MacBook via Parallels werkt LotRO helemaal niet, de videochip is onvoldoende.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
The End schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 15:21:
Vind het wel raar dat er helemaal nergens een melding erover te zien was. Ik moest het uiteindelijk via een GM horen. (Die overgens enorm traag reageerde. Na elke reply duurde het wel 5 minuten voor hij weer reageerde.)
GMs krijgen honderden vragen en werkt ook aan de game. 5 minuten is eigenlijk heel snel.
DarthDavy schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 15:26:
Op een high-end systeem draait LOTRO als een droom. Ik speel met m'n E6600, 2GB Ram en 7900GTX op 1920x1200, 4x AA en alles op Ultra High (kan je ook zien op m'n screens van een paar posts hierboven).
Alles op ultra high met een 7900GTO op GTX clock werkt ook goed, ik gebruik wel een 1680x1050 resolutie, dus dit shceelt natuurlijk een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-06 16:14
botoo schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 16:45:
Ter info: onder WXP op een MacBook via Parallels werkt LotRO helemaal niet, de videochip is onvoldoende.
wat voor chipset zit er in dan? op mn laptop met ati 9700 64mb werkt t anders prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125419

Hallo iedereen,

Ik heb nog nooit een MMORPG gekocht en wil graag weten wat jullie ervaringen zijn. €15,- per maand voor een abbo is nogal veel en als ik €50,- voor de full-game zonder single-player betaal wil ik weten of het leuk is. Is het spel bijvoorbeeld goed speelbaar ook voor mensen die minder ervaring hebben met dit soort games. Het is namelijk niet echt plezierig om constant afgeslacht te worden. Blijft het spel leuk. Vertel maar gewoon jullie mening en of het spel aan te raden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:34
Anoniem: 125419 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:03:
Hallo iedereen,

Ik heb nog nooit een MMORPG gekocht en wil graag weten wat jullie ervaringen zijn. €15,- per maand voor een abbo is nogal veel en als ik €50,- voor de full-game zonder single-player betaal wil ik weten of het leuk is. Is het spel bijvoorbeeld goed speelbaar ook voor mensen die minder ervaring hebben met dit soort games. Het is namelijk niet echt plezierig om constant afgeslacht te worden. Blijft het spel leuk. Vertel maar gewoon jullie mening en of het spel aan te raden is.
Persoonlijk vindt ik dit spel zeer goed speelbaar voor beginners. En mochten er moeilijkheden zijn, dan kun je altijd hulp vragen. Of het spel leuk blijft hangt veel van de comunitie af.

Ik raad je aan een pre-order te kopen voor een paar euro, dan kun je het 10 dagen uitproberen en als je het dan echt heel leuk vindt kun je een life-time abbo nemen (kost je wel 150 ballen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Weet iemand ook waar die preorder packs te koop zijn? Heb even gekeken hier in de buurt maar nergens leverbaar, wel een WoW pack :). Of kan iemand hem misschien ook voor me kopen en de informatie uit het pack naar mij verzenden?

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik lees op de forums van turbine ook dingen over dat mensen gebanned worden voor goldfarming, account sharing enz. Betekend dat dat je thuis bijvoorbeeld helemaal geen familielid het spel mag laten spelen ofzo. Wat is goldfarming precies en waarom is dat illegaal.
maartend schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:13:
Ik raad je aan een pre-order te kopen voor een paar euro, dan kun je het 10 dagen uitproberen en als je het dan echt heel leuk vindt kun je een life-time abbo nemen (kost je wel 150 ballen)
Kan dat nog wel dan? Moest dat niet voor de release ingevuld worden? Ik heb geen creditcard maar wel paypal enz. Hoe kan ik betalen? Ik kan nergens informatie vinden over betaalmogelijkheden op de Europese website van dit spel.

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 125419 op 16-05-2007 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

ben een necklace kwijt geraakt omdat ik die om wilde doen en er al 1 omhad, normaal wisselt hij dan maar in mijn geval hield ik degene die ik om had en was ik de andere kwijt :'( meer mensen gehad? ik vermoed dat het een bug is ga hem iig reporten :D

ok ff 3 quests waar ik echt niet uitkom allemaal omdat ik iets moet kopen (vermoed ik)

Laegon practice his craft
collect rowan woodstaves (3x)

Outfitting the deffenders
collect bronze scale gloves
collect bronze helm

making use of lowlands
collect minor woodworking lore
collect minor metalworking lore

ik heb in de betreffende gebieden gelopen tot ik een ons woog. en heb de characters met het benodigde beroep regelmatig aangesproken of ze het te koop hadden. nooit succes nou vermoed ik dat het te maken heeft dat ik alleen novice mensen vind... (ik heb het benodigde beroep niet)

hulp wordt gewaardeerd :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo iedereen,

Ja, je hoeft geen ervaring met dit soort spellen te hebben. Het boekje is erg handig wat er bij zit, verder kan je op chat natuurlijk altijd wel wat vragen.
Ik heb het spel gekocht voor 39,- bij de MM in den haag. Je kan ook eerst een pre-order set kopen van 3-5 euro. Verder kan je bijvoorbeeld per 3 maanden betalen en dat kost je dan maar 35 euro.

Ik raad je het spel iniedergeval aan, zeker als je van LotR houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 21:55:
ben een necklace kwijt geraakt omdat ik die om wilde doen en er al 1 omhad, normaal wisselt hij dan maar in mijn geval hield ik degene die ik om had en was ik de andere kwijt :'( meer mensen gehad? ik vermoed dat het een bug is ga hem iig reporten :D

ok ff 3 quests waar ik echt niet uitkom allemaal omdat ik iets moet kopen (vermoed ik)

Laegon practice his craft
collect rowan woodstaves (3x)

Outfitting the deffenders
collect bronze scale gloves
collect bronze helm

making use of lowlands
collect minor woodworking lore
collect minor metalworking lore

ik heb in de betreffende gebieden gelopen tot ik een ons woog. en heb de characters met het benodigde beroep regelmatig aangesproken of ze het te koop hadden. nooit succes nou vermoed ik dat het te maken heeft dat ik alleen novice mensen vind... (ik heb het benodigde beroep niet)

hulp wordt gewaardeerd :Y
Dat soort items moet je vaak aan andere spelers vragen. Omdat je maar 1 beroep kan uitoefenen.

@betaalmanieren
Alles is volgens mij mogelijk. Gewoon geld over maken via de rekening.
Wat ik zelf erg handig vind is via Ideal.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 184039 op 16-05-2007 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Ik heb vandaag met die pre-order pack in mn handen gestaan maar er staat alleen iets op van "incl 10 dagen gameplay VOOR de europese release. Speel 10 dagen exclusief!!" ofzo. Het komt er op neer dat er overal op het doosje staat dat je met die pre-order pack 10 dagen lang kan spelen voor de europese release. Nergens staat duidelijk dat die 10 dagen ook gelden NA de release. Kan iemand bevestigen dat dat zo is? Want in de winkel hadden ze ook geen flauw idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 22:20:
Ik heb vandaag met die pre-order pack in mn handen gestaan maar er staat alleen iets op van "incl 10 dagen gameplay VOOR de europese release. Speel 10 dagen exclusief!!" ofzo. Het komt er op neer dat er overal op het doosje staat dat je met die pre-order pack 10 dagen lang kan spelen voor de europese release. Nergens staat duidelijk dat die 10 dagen ook gelden NA de release. Kan iemand bevestigen dat dat zo is? Want in de winkel hadden ze ook geen flauw idee.
dat is hem die moet je dus gewoon kopen. de reden dat het erop staat is dat je hem 10 dagen voor de release al kon kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Hallo iedereen,

Lees wat reviews, kijk wat filmpjes. Dit kan je vind ik alleen maar zelf bepalen. Inderdaad voglens anderen is zo'n pre-order pack een goed idee.
Coldcat schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:16:
Weet iemand ook waar die preorder packs te koop zijn? Heb even gekeken hier in de buurt maar nergens leverbaar, wel een WoW pack :). Of kan iemand hem misschien ook voor me kopen en de informatie uit het pack naar mij verzenden?
zoek eens in deze thread naar pre-order, ik heb denk ik al 3x links gepost van waar ze nog te koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Net mailtje binnen over de update.

Volgende stukken lijken me te gek

Thuis muziek maken en uploaden (kan mijn dochter K3 componeren)
Extra nieuw armor
En dan zoveel members. Misschien toch een WoW killer in europa. Zou wel eens kunnen dat Warhammer net te laat gaat komen

Mae govannen!

Welkom bij de nieuwste The Lord of the Rings Online: Shadows of
Angmar (LOTRO) nieuwsbrief.

Het was een ongelofelijke lanceringsmaand met honderdduizenden van
jullie die hun tassen hebben gepakt en verhuisd zijn naar Middle-
Earth. We zijn nummer 1 geworden in verschillende landen zoals de UK,
Duitsland en Noord-Amerika en de pers heeft ons ook hoge scores
gegeven in de recensies.

Maar we zullen nu niet tevreden achterover hangen. Onlangs hebben
Codemasters Online Gaming en Turbine aangekondigd dat ze de eerste
update op LOTRO zullen lanceren. Dat is Boek 9: Shores of Evendim, de
eerste van de vele geplande gratis updates op de wereld Middle-Earth.

Shores of Evendim introduceert een volledig nieuw landschap, met
zestig toegevoegde quests en de raid Battle for Helegrod, negen
nieuwe monsters en grote verbeteringen aan het monster play en het
muzieksysteem.

Terwijl de Fellowship zich voorbereid om Rivendell te verlaten, moet
Aragorn het zwaard van Elendil - Narsil- opnieuw smeden. Gandalf
heeft hulp gevraagd in Aragorn's zoektocht naar de landen van Evendim
om een oud juweel te vinden dat eerst bij het zwaard hoorde. Deze
krachtige relic moet gevonden worden voordat de Dark Lord Sauron het
vindt. Spelers worden uitgedaagd om de rijkdommen van de verlaten
stad te beschermen en Angmar's grip op Annúminas te verzwakken.
Verder wordt ze gevraagd om Aragorn te helpen in zijn toch om Narsil
opnieuw te smeden.

----------------------------------------------------------------
Nieuwe toevoegingen:
----------------------------------------------------------------

Ontdek Evendim - Ongeveer 100 mijlen noord van The Shire, in Noord-
Eriador, ligt de grote regio Evendim. De regio wordt gedomineerd door
een groot meer genaamd Nenuial, de "Lake of the Twilight". Op de
zuidkust van het meer is de eeuwenoude, verlaten stad Annúminas te
vinden. Dat was de eerste hoofdstud van het koninkrijk Arnor.
Legenden over grote rijkdom en krachtige artefacten in de ruïnes van
deze hoofdstuk zijn alom bekend bij de Free Peoples en deze legenden
beginnen nu de attentie van kwaadaardige wezens aan te trekken.

Meer dan 60 nieuwe Quests - Het verhaal gaat door voor spelers
terwijl ze de Fellowship helpen en nieuwe avonturen, personages en
monsters tegenkomen.

Raid in de Battle for Helegrod - Daag de gevaarlijke draak Thorog uit
in een gigantische raid voor 24 spelers in de Misty Mountains.

Grote updates in het muzieksysteem - als toevoeging op de nieuwe
instrumenten, kunnen spelers nu ook zelf muziek offline componeren en
het uploaden naar hun personage.

Nieuwe te verzamelen Armor Sets - Zeven nieuwe sets met epische armor
geeft spelers de mogelijkheid flinke bonussen te verzamelen voor de
armor die ze in eenzelfde set dragen.

Negen nieuwe monsters - plus de eerste ontmoeting met een Ent!

Ben jij klaar om Aragorn te helpen in het volgende deel van zijn
missie?

Bezoek http://www.lotro-europe.com voor het laatste nieuws en de
nieuwste info omtrent Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar.

Tot ziens in Middle-Earth!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maartend schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 02:04:
Net mailtje binnen over de update.

Volgende stukken lijken me te gek

Thuis muziek maken en uploaden (kan mijn dochter K3 componeren)
Extra nieuw armor
En dan zoveel members. Misschien toch een WoW killer in europa. Zou wel eens kunnen dat Warhammer net te laat gaat komen

knip
ik denk dat warhammer te laat is (voor mij iig ga niet 2 MMos spelen)

pffffffffff ben al hele poos bezig om spullen voor quest te krijgen die buiten mijn beroepen vallen. tig mensen aangesproken, in trade gevraagd niemand lijkt warm te lopen om mensen te helpen in dit soort gevallen of doe ik iets niet goed :? ik heb een flinke waslijst van items die ik nodig heb maar niet heb kunnen krijgen ;( dus hier dan maar mijn lijstje...

3 x Rowan woodstaves
3 x pollished agate
bronze scale glove
2x minor woodworking lore
minor metalworking lore
roast pork
2 x hard biscuit

ik wil er wel voor betalen of ruilen... whisp me ik zit op Eldar EN character Ellendras. als ik die items heb ben ik door 6 quests heen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Anoniem: 66797 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 03:36:
[...]

pffffffffff ben al hele poos bezig om spullen voor quest te krijgen die buiten mijn beroepen vallen. tig mensen aangesproken, in trade gevraagd niemand lijkt warm te lopen om mensen te helpen in dit soort gevallen of doe ik iets niet goed :? ik heb een flinke waslijst van items die ik nodig heb maar niet heb kunnen krijgen ;( dus hier dan maar mijn lijstje...

3 x Rowan woodstaves
3 x pollished agate
bronze scale glove
minor metalworking lore
roast pork
2 x hard biscuit

ik wil er wel voor betalen of ruilen... whisp me ik zit op Eldar EN character Ellendras. als ik die items heb ben ik door 6 quests heen :9
Tip, wordt lid van een kinship.
Ik ben dat ook en daar kan ik vam alles krijgen en ruieln.

Werkt heel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Anoniem: 66797 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 03:36:
[...]

3 x Rowan woodstaves
3 x pollished agate
bronze scale glove
minor metalworking lore
roast pork
2 x hard biscuit

Of je dumpt die quest gewoons, xp en de rewards zijn allebei niet echt boeiend en de moeite niet waard(zeker niet met de huidige prijzen die de pan uit rijzen voorlopig qua grondstoffen, ik heb 20 bronze plates voor 350S verkocht...op buy out niet normaal).
En anders zorgen dat je zelf de materialen hebt zodat andere mensen ze alleen hoeven te craften, ik heb best veel zooi voor mensen in het begin gebied gemaakt. TOch handig om je skill wat omhoog te krijgen. Maar zoals ik al zei, dumpen is ook een goede optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289

Anoniem: 125419 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:27:
Ik lees op de forums van turbine ook dingen over dat mensen gebanned worden voor goldfarming, account sharing enz. Betekend dat dat je thuis bijvoorbeeld helemaal geen familielid het spel mag laten spelen ofzo. Wat is goldfarming precies en waarom is dat illegaal.
Goldfarming wil zeggen dat er mensen zijn die het spel alleen spelen, of laten spelen door zogenoemde 'bots', robotprogrammatjes dus, om zoveel mogelijk gold te verzamelen, en dat via internet te verkopen voor echt geld. Dat is iets dat men bij Turbine niet wil, omdat het niet in de geest van het spel is, blablabla, en derhalve dus illigaal. En kun je er voor gebanned worden.

Over account sharing weet ik niets eigenlijk, hoe en of dat illigaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Postius schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 04:02:
[...]

Of je dumpt die quest gewoons, xp en de rewards zijn allebei niet echt boeiend en de moeite niet waard(zeker niet met de huidige prijzen die de pan uit rijzen voorlopig qua grondstoffen, ik heb 20 bronze plates voor 350S verkocht...op buy out niet normaal).
En anders zorgen dat je zelf de materialen hebt zodat andere mensen ze alleen hoeven te craften, ik heb best veel zooi voor mensen in het begin gebied gemaakt. TOch handig om je skill wat omhoog te krijgen. Maar zoals ik al zei, dumpen is ook een goede optie.
de quests dumpen is geen optie, ze hebben mijn woord dat ik de quest zal vervullen :*) woord is heilig... ok een kinship it is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Heey ik vroeg me af of er vandaag post word gelevered? (Door TNT of normale).

Want dan heb ik iig me prepaid card binnen en dan kan ik weer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
rethxoth schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 12:44:
Heey ik vroeg me af of er vandaag post word gelevered? (Door TNT of normale).

Want dan heb ik iig me prepaid card binnen en dan kan ik weer spelen.
Wat denk je, hemelvaartsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
maartend schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 12:55:
[...]

Wat denk je, hemelvaartsdag.
Ik snap er echt niks van, wat is er zo speciaal aan die dag? Iedereen zit maar thuis TV te kijken en te slapen, werk dan gewoon lekker door voor die extra verdiensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rethxoth schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 12:57:
[...]

Ik snap er echt niks van, wat is er zo speciaal aan die dag? Iedereen zit maar thuis TV te kijken en te slapen, werk dan gewoon lekker door voor die extra verdiensten.
Heilige dag he. Is nu eenmaal een zondag in Nederland dus werkt niemand.

@rethxoth
Zit je niet bij een bank die werkt met Ideal?
Want dan kan je ook gewoon via Ideal betalen voor speeltijd inplaats van zo'n prepaid kaart.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 184039 op 17-05-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06 16:12

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Maar we zullen nu niet tevreden achterover hangen. Onlangs hebben
Codemasters Online Gaming en Turbine aangekondigd dat ze de eerste
update op LOTRO zullen lanceren. Dat is Boek 9: Shores of Evendim, de
eerste van de vele geplande gratis updates op de wereld Middle-Earth

Note :)

BETERZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ach ze brengen ook nog wel expansies uit waar je voor moet betalen, dus nie te vroeg juigen. EN gratis content is normaal. Maar goed je hoort mij niet klagen zolang ze zo blijven doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Postius schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 14:23:
Ach ze brengen ook nog wel expansies uit waar je voor moet betalen, dus nie te vroeg juigen. EN gratis content is normaal. Maar goed je hoort mij niet klagen zolang ze zo blijven doorgaan.
Hier heb ik ook geen problemen mee. alsje kijkt naar andere spellen en hun uitbreidingen duurde dit echt lang voordat deze daadwerkelijk uitkwamen. (wow burning crusade)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Nu online
low_n_slow schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 18:50:
[...]

wat voor chipset zit er in dan? op mn laptop met ati 9700 64mb werkt t anders prima :)
Videochip is Intel GMA 950.
Ik weet niet zeker of het aan de chip ligt of aan de Parallels windows 'emulatie'

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 17:54:
[...]

Ik weet niet zeker of het aan de chip ligt of aan de Parallels windows 'emulatie'
Volgens het boekje worden dat soort chips niet ondersteund voor het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Postius schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 14:23:
Het zegt al genoeg dat ze er special GRATIS bij vermelden, als alle updates en expansions gratis zullen zijn, hoeven ze dat niet te melden.

Trouwens heb ik dit spel gekocht met het idee dat ik heel Middle Earth kan betreden, maar helaas is dat (nog) niet het geval. En ik verwacht wel dat uiteindelijk alles betreedbaar is zonder extra betalen.
Bijvoorbeeld Mordor enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-06 16:14
botoo schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 17:54:
[...]

dat is idd keiharde onboard bagger... nee dat zal niet gaan werken met die chipset helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bulls-NL schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 18:25:
[...]

Het zegt al genoeg dat ze er special GRATIS bij vermelden, als alle updates en expansions gratis zullen zijn, hoeven ze dat niet te melden.

Trouwens heb ik dit spel gekocht met het idee dat ik heel Middle Earth kan betreden, maar helaas is dat (nog) niet het geval. En ik verwacht wel dat uiteindelijk alles betreedbaar is zonder extra betalen.
Bijvoorbeeld Mordor enzo.
Daar zou ik maar niet op rekenen. Ik neem aan dat er minstens een hele grote uitbreiding komt die dan ook moet worden aangeschaft.

De uitbreiding die nu uitkomt speelt zich ook nog in eriador af en niet in 1 van de vele andere gesloten gebieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215185 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 15:59:

Er kan op dit moment alleen een trial account aangevraagd worden via de pre-order pack, ik heb een aantal links verzameld van webshops waar ze nog verkrijgbaar zijn:

http://www.dimensionplus.nl/index3.asp?url=/link.asp?pid=74959
http://www.mediaboetiek.nl/produktgames.php?platform=c4&artikelnummer=59474

Ze zijn ook nog verkrijgbaar in diverse winkels, zoals de Bart Smit, Media Markt, Free Record Shop e.d.
Weet iemand ook nog een internetwinkel die ze wél voorradig heeft? MM zit niet in Apeldoorn, en zelfs een winkel hier die alleen maar games verkocht had de preorder niet meer. Andere computerwinkels overigens ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Anoniem: 219289 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 20:29:
[...]

Weet iemand ook nog een internetwinkel die ze wél voorradig heeft? MM zit niet in Apeldoorn, en zelfs een winkel hier die alleen maar games verkocht had de preorder niet meer. Andere computerwinkels overigens ook niet...
Ik stond gisteren nog bij de FRS naast de oranjerie met zo'n preorder pack in mn handen. Dat was om 17:45 ofzo. Kleine kans dat ze m toen nog verkocht hebben. Stond gewoon in het alfabetische pc-game rek.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 130184 op 17-05-2007 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke, dan heb ik dus niet goed gekeken. Gaaf. Morgen gelijk naartoe. Danku! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap het niet helemaal hoe het zit met de founder-key en een lifetime membership. Als ik kijk op de officiële website begrijp ik dat je de founder key alleen in April kon krijgen voor de release. Kun je nu nog een account maken met een pre-order pakketje en een founder key ontvangen? Heb je nog steeds die 10 dagen gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Anoniem: 125419 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 22:37:
Ik snap het niet helemaal hoe het zit met de founder-key en een lifetime membership. Als ik kijk op de officiële website begrijp ik dat je de founder key alleen in April kon krijgen voor de release. Kun je nu nog een account maken met een pre-order pakketje en een founder key ontvangen? Heb je nog steeds die 10 dagen gratis?
ja, ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 184039 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 20:15:
[...]

Daar zou ik maar niet op rekenen. Ik neem aan dat er minstens een hele grote uitbreiding komt die dan ook moet worden aangeschaft.

De uitbreiding die nu uitkomt speelt zich ook nog in eriador af en niet in 1 van de vele andere gesloten gebieden.
Hmm je moet per maand betalen, en het spel kopen, dan zal je haast denken dat de expansions toch wel gratis moeten zijn. Gratis in de zin van het zit al in het spel, maar moet nog toegankelijk gemaakt worden en uitgewerkt. Ik kan me niet voorstellen dat alleen Eriador als compleet spel gezien kan worden. Kijk Guildwars heeft geen fee maar wel betaalde uitbreidingen, dus wel fee zal toch moeten staan voor vele gratis uitbreidingen omdat er immers per maand betaald wordt.

Er staat wel duidelijk in de handleiding::
At time of its launch, The Lord of the Rings Online takes place during the Third Age and in the region of Eriador, in the north-west quarter of Middle-Earth. As the game evolves, more lands will be opened to adventurers. (blz. 35)

Maar ze kunnen mij niet vertellen dat Lindon, Rohan, Gondor en Mordor etc. elk een nieuw gekocht deel gaat worden voor 50 euro. Anders ben ik er snel klaar mee.
Als dit waar is snap ik ook waarom ze de naam Middle-Earth Online vervangen hebben in in The Lord of the Rings Online, omdat het niet gelijk verwijst naar de hele wereld.

Goed het zijn nu nog speculaties, en ik laat me nog even in de waan dat het spel nog niet helemaal klaar was tijdens de launch, en dat ze de on-afgemaakte delen "eerst" nog gesloten laten.
Maar ik vrees dat ze een proefmonster van een melkkoe hebben laten rond gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bulls-NL schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 01:26:
[...]

Hmm je moet per maand betalen, en het spel kopen, dan zal je haast denken dat de expansions toch wel gratis moeten zijn. Gratis in de zin van het zit al in het spel, maar moet nog toegankelijk gemaakt worden en uitgewerkt. Ik kan me niet voorstellen dat alleen Eriador als compleet spel gezien kan worden. Kijk Guildwars heeft geen fee maar wel betaalde uitbreidingen, dus wel fee zal toch moeten staan voor vele gratis uitbreidingen omdat er immers per maand betaald wordt.

At time of its launch, The Lord of the Rings Online takes place during the Third Age and in the region of Eriador, in the north-west quarter of Middle-Earth. As the game evolves, more lands will be opened to adventurers. (blz. 35)

Maar ze kunnen mij niet vertellen dat Lindon, Rohan, Gondor en Mordor etc. elk een nieuw gekocht deel gaat worden voor 50 euro. Anders ben ik er snel klaar mee.
Als dit waar is snap ik ook waarom ze de naam Middle-Earth Online vervangen hebben in in The Lord of the Rings Online, omdat het niet gelijk verwijst naar de hele wereld.

Goed het zijn nu nog speculaties, en ik laat me nog even in de waan dat het spel nog niet helemaal klaar was tijdens de launch, en dat ze de on-afgemaakte delen "eerst" nog gesloten laten.
er zullen vele gratis updates komen, echter sluit ik een expansie niet uit en dat zou ik ook niet erg vinden. niet elk gebied natuurlijk maar eens een expansie is prima :)

ik zie daar wel mogelijkheden voor dingen die ik nu mis (los van de gebieden) zijn mithril (dwarf only), vrouwelijke dwergen en dunedain. doe er een groot gebied bij met zooi extras (items, monsters (de 9 draken ???) balrog 8) en natuurlijk nieuwe deeds, traits en skills. daar zou ik wel een paar tientjes voor willen dokken hoor over een poos. maar feit is dat er veel gratis content zal en moet komen

edit: over de naams verandering van middle earth online naar lord of the rings online dat lijkt me logisch lord of the rings zeggen mensen meer dan middle earth. daarnaast is in het mailtje waarin het nieuwe gebied wordt aangekondigd ook aangegeven een van de vele gratis updates.

in het kort maak je geen zorgen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 18-05-2007 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Bulls-NL schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 01:26:
[...]

Did is een eeuwenoude discussie. Je kan het spel 30 dagen spelen, das bij mij al een stuk langer tegenwoordig dan ieder anders spel. Wil je het blijven spelen dan moet je betale, je krijgt er wel service terug. Voor nieuwe grote content moet je ook betalen! Reken er alvast maar op of stop er mee wat je wilt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
nou als er met dit 1e deel een basis spel met instapwereld bedoeld is en dat er later een betaalde expansion komt waar de rest van Middle-Earth beschikbaar word, heb ik geen bezwaar, maar ik ga niet per regio betalen (hoeveel tijd er ook niet tussen zal zitten)
Ik denk wel dat je de huidige chapters voltooid zal moeten hebben om te kunnen doorgaan naar het volgende deel/regio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

morgen of overmorgen loopt mijn 10 dagen pre order af... moet ik dan opnieuw installeren of kan ik die nieuwe code erin rossen en klaar?

(ik heb het spel al gekocht incl extra kaart dus hoef me 3 maanden geen zorgen te maken :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Anoniem: 66797 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 03:00:
morgen of overmorgen loopt mijn 10 dagen pre order af... moet ik dan opnieuw installeren of kan ik die nieuwe code erin rossen en klaar?

(ik heb het spel al gekocht incl extra kaart dus hoef me 3 maanden geen zorgen te maken :))
dan zou ik toch maar snel de game kopen, anders kan je volgens mij niet verder spelen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij heeft het spel dus al. Je hoeft volgens mij niet opnieuw te installeren, heb ik overigens wel gedaan in verband met een uitbreiding van mijn systeem en ik zag ineens een introfilmpje...die had ik daarvoor dus niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Anoniem: 125419 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 22:37:
Ja en ja. Ik speel momenteel met die 10 dagen gratis van zo'n order packje en die founder key werkt ook nog altijd. Het was de bedoeling dat Codemaster ging stoppen met de release van LOTRO met die pre-order packs, vandaar dat dat ook zo op die doosjes staat, maar ze hebben beslist om de pre-order packs te laten werken tot eind juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Anoniem: 66797 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 03:00:

Gewoon naar je account management surfen en daar zal je zien staan dat je op je huidige account een code moet ingeven om te kunnen verder spelen. Je hebt dus het volledige spel gekocht, dus moet je gewoon daar je code ingeven en je zal verder kunnen spelen (moet ongeveer iets van 5 seconden werk zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 21:29:
[...]

Ik stond gisteren nog bij de FRS naast de oranjerie met zo'n preorder pack in mn handen. Dat was om 17:45 ofzo. Kleine kans dat ze m toen nog verkocht hebben. Stond gewoon in het alfabetische pc-game rek.
Woei! Dat klopte helemaal. Ik heb de preorder nu dus ook 'alvast'. :P

Anyway, nu komt het moeilijkste, wachten met spelen tot na de examens. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219651

Ik zal moeten stoppen met spelen voor de exames (vroeg genoeg :p)
Maar, kmoet toegeven dat dit nog niet zo goed aan het lukken is ^^

ik heb nog een handige link voor lotro

www.lotro.be of www.lotro.nl

het is wat je zelf verkiest ;)
Je kan deze links misschien ook op die eerste pagina zetten

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 219651 op 18-05-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zojuist in mijn woonplaats (Kampen) een pre-order box kunnen krijgen. Het was bij de Dixons en er is er nu nog 1 over.
Zit er nou een demo/beta/volledig spel op de DVD die erbij zat. Kan iemand dat zeggen?

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 125419 op 18-05-2007 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125419 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 12:10:
Ik heb zojuist in mijn woonplaats (Kampen) een pre-order box kunnen krijgen. Het was bij de Dixons en er is er nu nog 1 over.
Zit er nou een demo/beta/volledig spel op de DVD die erbij zat. Kan iemand dat zeggen?
De Preorder kit bevat het volledige spel op DVD, alleen zul je een volledige versie moeten kopen om verder te kunnen spelen na de 10 dagen proberen. Komt er op neer dat je spel volledig is, maar je key een soort demo key..die je dus zal moeten vervangen door een volledige key om door te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:20

odan

The dark side is within all!

Anoniem: 66797 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 02:26:
[...]

er zullen vele gratis updates komen, echter sluit ik een expansie niet uit en dat zou ik ook niet erg vinden. niet elk gebied natuurlijk maar eens een expansie is prima :)

ik zie daar wel mogelijkheden voor dingen die ik nu mis (los van de gebieden) zijn mithril (dwarf only), vrouwelijke dwergen en dunedain. doe er een groot gebied bij met zooi extras (items, monsters (de 9 draken ???) balrog 8) en natuurlijk nieuwe deeds, traits en skills. daar zou ik wel een paar tientjes voor willen dokken hoor over een poos. maar feit is dat er veel gratis content zal en moet komen

edit: over de naams verandering van middle earth online naar lord of the rings online dat lijkt me logisch lord of the rings zeggen mensen meer dan middle earth. daarnaast is in het mailtje waarin het nieuwe gebied wordt aangekondigd ook aangegeven een van de vele gratis updates.

in het kort maak je geen zorgen ;)
een aantal dingen die je noemt zullen toch echt niet komen. zoals vrouwelijke dwergen als dat de bedoeling was geweest hadden die er wel vanaf het begin in gezeten. maar omdat ze gewoon zoveel op elkaar lijken hebben ze gewoon 1 keuze gedaan :+

en Dúnedain zullen niet een speelbaar ras worden.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 20:29:
[...]

in arnhem zit een media markt is niet zo ver. anders bestellen via online linkje maar heb je alle wikels al geprobeerd?

V&D
bart smit
intertoys (in de maten en centrum)
free record shop
van leest

anders bestellen :)
en die zaak naast de kijkshop (naam ff kwijt)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 18-05-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-06 07:55
Coldcat schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:16:
Ik heb ze net nog bij de Media makrt in roterdam alexandrium zien liggen voor 2,95

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom nog een pre order pack als de pre order voorbij is ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219651 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:28:
Waarom nog een pre order pack als de pre order voorbij is ? :p
Omdat je dan alsnog een abonnement voor het leven kan krijgen voor €149,99. Een losse prepaidkaart in de winkel kost €15,- per maand dus na 11 maand (1 maand retailversie en daarna 10x€15,-) ben je dus eigenlijk gratis online. Dat is een mooie aanbieding.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 125419 op 18-05-2007 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
K heb net 2 Collectors editions met de post meegekregen ^^

foto's:
Afbeeldingslocatie: http://img514.imageshack.us/img514/5818/lotro2xcollecotrseditiogd3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img514.imageshack.us/img514/6872/lotro2xcollectorseditiovi7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dekar1 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:52:
K heb net 2 Collectors editions met de post meegekregen ^^

foto's:
[afbeelding]

[afbeelding]
2 :o . Ik kon geen enkele meer krijgen. Wou dat ik zo'n editie had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zijn er ook maar 5000 van gemaakt e ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Anoniem: 125419 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 14:00:
[...]

2 :o . Ik kon geen enkele meer krijgen. Wou dat ik zo'n editie had.
Ik had 2 van de laatste 3 uit de winkel, maar dat was 3 dagen terug. Zoek ff snel nog rond hij moet ergens nog wel liggen.

[ Voor 7% gewijzigd door Dekar op 18-05-2007 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 125419 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:43:
[...]

Omdat je dan alsnog een abonnement voor het leven kan krijgen voor €149,99. Een losse prepaidkaart in de winkel kost €15,- per maand dus na 11 maand (1 maand retailversie en daarna 10x€15,-) ben je dus eigenlijk gratis online. Dat is een mooie aanbieding.
kan je ook met een pre-order pakket ook je bestaande standaard game uitbreiden met de lifetime membership?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Bulls-NL schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 14:11:
[...]

kan je ook met een pre-order pakket ook je bestaande standaard game uitbreiden met de lifetime membership?
Da's net het grote voordeel van zo'n pre-order pack. Een lifetime membership kost normaal gezien 250 euro, maar met die key die bij een pre-order pack zit kost zo'n lifetime membership maar 150 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ja maar ik heb al een standaard versie, zal ik dan met een pre-order pakket die key in kunnen vullen zodat ik ook een Lifetime membership kan krijgen voor 150 euro? (voor mijn bestaand account)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Vraagje,

Ik heb het spel zojuist gekocht en ik vroeg me af welke classes op dit moment veel (lees TE veel) gespeeld worden. Ik ben op dit moment ook nog een WoW speler en daar is altijd een probleem geweest dat er 1 of 2 bepaalde classes teveel waren en 1 of 2 te weinig ... Dus hoe zit dat bij LotR online? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bulls-NL schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 14:21:
ja maar ik heb al een standaard versie, zal ik dan met een pre-order pakket die key in kunnen vullen zodat ik ook een Lifetime membership kan krijgen voor 150 euro? (voor mijn bestaand account)
Wat ik heb begrepen is dat je eerst de pre-order key bij de registratie moet invullen en dan pas de retail key. De retail key activeert namelijk de mogelijkheid om een lifetime abbo te kopen. Maar je kunt proberen of het ook daarna kan. Het pre-order pakket kost maar 3 euro dus daar ga je niet failliet van ofzo.

Iemand die het pre-order pakket had aangeboden via e-bay zette er de volgende waarschuwing bij:
Please note: you must obtain a retail copy of the game to cash in on this extremely rare privilege. You MUST also enter this key FIRST into your turbine account page before you enter the retail key in order to qualify for founder's benefits. I'm not responsible if you do not do this and no refunds will be given.
http://cgi.ebay.com/Lord-...tegoryZ4596QQcmdZViewItem

Maar zoals ik al zij je kunt gewoon proberen of het intoetsen van de pre-order code ook na het invullen van de retail key kan aangezien het maar 3 euro kost.

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 125419 op 18-05-2007 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 125419 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 14:33:
[...]

Wat ik heb begrepen is dat je eerst de pre-order key bij de registratie moet invullen en dan pas de retail key. De retail key activeert namelijk de mogelijkheid om een lifetime abbo te kopen. Maar je kunt proberen of het ook daarna kan. Het pre-order pakket kost maar 3 euro dus daar ga je niet failliet van ofzo.

Iemand die het pre-order pakket had aangeboden via e-bay zette er de volgende waarschuwing bij:
Please note: you must obtain a retail copy of the game to cash in on this extremely rare privilege. You MUST also enter this key FIRST into your turbine account page before you enter the retail key in order to qualify for founder's benefits. I'm not responsible if you do not do this and no refunds will be given.
http://cgi.ebay.com/Lord-...tegoryZ4596QQcmdZViewItem

Maar zoals ik al zij je kunt gewoon proberen of het intoetsen van de pre-order code ook na het invullen van de retail key kan aangezien het maar 3 euro kost.
als ik bij codemaster kijk en dan op "make payment" klik krijg je als nog een regel met "Got a Founders Pass Code? Insert it here:" is dat de regel waar je anders de speciale key in moet vullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
dynosu schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 14:30:
Vraagje,

Ik heb het spel zojuist gekocht en ik vroeg me af welke classes op dit moment veel (lees TE veel) gespeeld worden. Ik ben op dit moment ook nog een WoW speler en daar is altijd een probleem geweest dat er 1 of 2 bepaalde classes teveel waren en 1 of 2 te weinig ... Dus hoe zit dat bij LotR online? :)
TEveel Champions en Hunters(vrij voorspelbaar toch? xD). Te weinig lore masters, Burglars en minstrels (vooral burglars). Atahsn op mijn server Eldar dan op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bulls-NL schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 14:55:
[...]

als ik bij codemaster kijk en dan op "make payment" klik krijg je als nog een regel met "Got a Founders Pass Code? Insert it here:" is dat de regel waar je anders de speciale key in moet vullen?
Ik heb momenteel alleen het pre-order pakket en haal vanavond het spel dus ik weet niet hoe de procedure precies gaat. Ik baseer me ook alleen op bronnen. Volgens mij gaat het hier om de juiste code maar zeker weet ik het niet.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 125419 op 18-05-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Postius schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:03:
[...]

TEveel Champions en Hunters(vrij voorspelbaar toch? xD). Te weinig lore masters, Burglars en minstrels (vooral burglars). Atahsn op mijn server Eldar dan op het moment.
Onze kinship loopt ook al over van de hunters en champions :)
Waarom willen de mensen nu zoo graag een dps character spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219651 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:15:
[...]

Onze kinship loopt ook al over van de hunters en champions :)
Waarom willen de mensen nu zoo graag een dps character spelen ?
Snap ik ook niet. Zodra ik het spel heb wordt ik waarschijnlijk verdediger/minstrel/captain. (ben niet zo goed in gevechten :$ ) De meeste mensen kierzenvoor champion en hunter omdat het 'cool' is. Maar ze vergeten dat een gevarieerde ploeg veel sneller overwinningen brengt.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 125419 op 18-05-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omdat men graag een held wil zijn/spelen, en een held doet veel dps. Teminste, dat denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat gebeurt er als je persoontje dood gaat? Moet je dan helemaal opnieuw beginnen doordat je je wapens en vooruitgang kwijtraakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:44
Anoniem: 125419 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:23:
Wat gebeurt er als je persoontje dood gaat? Moet je dan helemaal opnieuw beginnen doordat je je wapens en vooruitgang kwijtraakt?
nee, en je raakt ook geen xp kwijt. Tot lvl10 is doodgaan gratis, daarna krijg je voor een bepaalde tijd minder morale en krijgt je equipment een flinke deuk zodat je veel geld moet spenderen aan repairs.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 125419 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:23:
ja dat weet ik:

Als je sterft (je gaat eigenlijk niet dood maar je bent verslagen en je retreat) Dan heeft al je equipment en de items in je inv. met durabillity een penalty en gaat ongeveer 50% stuk. als je dan gaat repareren zie je dat je veel meer moet betalen dan normaal. Dit is dan zeg maar de straf van doodgaan.

Ik wist het eerder niet, en snapte vaak niet waarom het wapen wat ik al heletijd bij me had voor een later level ook steeds stuk ging terwijl ik het niet gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 125419 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:17:
[...]

Snap ik ook niet. Zodra ik het spel heb wordt ik waarschijnlijk verdediger/minstrel/captain. (ben niet zo goed in gevechten :$ ) De meeste mensen kierzenvoor champion en hunter omdat het 'cool' is. Maar ze vergeten dat een gevarieerde ploeg veel sneller overwinningen brengt.
hmm ik heb Chapter 1 voltooit met 2 man ik guardian en een kammeraad als captain. het enige wat lelijk was, dat de gast die je moet verdedigen zichzelf steeds in de strijd gooit en je hem moet helpen.
maar na 3x was het toch gelukt om het te halen zondar dat die kloothommel doodging. (is waarschijnlijk expres gedaan zodat je een minstrel nodig hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125419 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:43:
[...]

en je krijgt de cloak ;) daarom heb ik hem gekocht want de game had ik al :)

trouwens ben nu met de deeds bezig en heb alles in het start gebied afgerond, zag alleen dat ik 1 race deed niet krijg omdat ik doodging voor ik level 10 was :'( nou ben ik level 15 en heb 1 race trait geequiped. in totaal zijn er 5 te krijgen. kan iemand mij vertellen hoeveel van die traits er zijn? neem aan dat er genoeg zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Zelf zit ik te denken aan: Captain, burglar of lore master :/

[ Voor 64% gewijzigd door dynosu op 18-05-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
:? dubbelpost nadat ik edit deed

[ Voor 187% gewijzigd door Bulls op 18-05-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 66797 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:08:
[...]

en je krijgt de cloak ;) daarom heb ik hem gekocht want de game had ik al :)

trouwens ben nu met de deeds bezig en heb alles in het start gebied afgerond, zag alleen dat ik 1 race deed niet krijg omdat ik doodging voor ik level 10 was :'( nou ben ik level 15 en heb 1 race trait geequiped. in totaal zijn er 5 te krijgen. kan iemand mij vertellen hoeveel van die traits er zijn? neem aan dat er genoeg zijn :)
ben je dan begonnen met de pre-order game of had je de game zelf al en later een founder pass/bonus item code toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Bulls-NL schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 14:55:
[...]

Dat zou wel eens goed kunnen. Wel niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bulls-NL schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:18:
[...]

ben je dan begonnen met de pre-order game of had je de game zelf al en later een founder pass/bonus item code toegevoegd.
ik had de game gekocht (de normale) en toen las ik hier over die cloak en toen wilde ik die wel :) dus pre order pack gehaald 10 dagen + cloak voor 2,99 ik speel nu nog op die 10 dagen en daarna vul ik mijn nieuwe code in. en dan krijg ik mn 30 dagen en heb ook al een kaart voor 2 maanden :)

mijn volgende char wordt een hobbit burglar :P

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 18-05-2007 16:38 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.