Ik heb zelf bijna alle settings op high en een aantal op very high. Het verschil zit hem vooral in de details. Water is bijvoorbeeld ietsje minder mooi dan bij DarthDavy, maar die heeft dan ook wel echt een monster van een PC..
Het spel zelf blijft heerlijk en verslavend. Ik was ooit begonnen met een human captain, die vond ik zelf wel leuk, maar ik was erg benieuwd naar andere dingen...ben toen een Human Lore-Master gaan spelen, die beviel me ook goed, maar ik wilde toch wel weer een ander personage proberen...Nu ben ik uitgekomen op een Dwarf Minstrel die ik inmiddels naar lvl 19 heb gekregen. Lekker rustig aan, hij is soms een beetje grumpy, maar over het algemeen erg vriendelijk van aard. Zijn naam is Tinybig, dat heeft een reden. Hij was klein, maar had van kinds af aan al een grote mond..oftewel klein van stuk, maar groot in woorden..
Hij is niet snel bang te krijgen, en speelt er lustig op los tijdens een gevecht. Een level 22 Orc White Hand Guard (Elite) met 1200+ hitpoints kon hem niet tegenhouden, al was de standaard Orc White Hand die daarna kwam hem dan weer wel fataal. Toch ging ook deze dwerg een blokje om toen hij in een dal vlak voor zijn neus twee Wargs zag staan, 1 Elite en level 27 en een gewone level 26...het kostte even en seconde of twee om zijn eigen levensbalkje te vergelijken met die van de Wargs...daarna was het voorzichtig achteruit weglopen..zodat ze hem maar niet in de gaten hadden.
Mocht er hier iemand op Evernight spelen...roep dan gerust eens hallo tegen Tinybig...