[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 14.405 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180171

Ik ben erg geinteresseerd in deze MMORPG, ben ook laatst gestopt met wow en heb wel weer zin in een nieuwe game.. Ik vind die lifetime member ship ook reuze interessant dus als ik zal gaan spelen zou ik denk die kopen..

Alleen wil ik het spel graag eerst even proberen, is er geen trial die ik kan downloaden? ik vind namelijk het geld voor die lifetime membership CE editie een beetje veel om zo "out of the blue" te kopen.

Zorewin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
In het begin is vrij veel te soloen ongeveer tot level 12-15. Daarna zul je voor quests wat vaker moeten grouppen, maar dat is meestal vrij makkelijk en niet nodig voor iedere quest(maar kerkers zijn nu eenmaal wat lastig alleen :p).En daarnaast hangt het ook van je klasse af. Champions zijn beter solo maar komen minder snel in parties evenals hunters, die 2 klasse zijn echt een overschot van.

Ik heet trouwens Fondred en zit op de Eldar server. En ik heb echt teveel quests gedaan dus als je ergens hulp nodig bij hebt moet je me maar whisperen :)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Anoniem: 180171 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 13:37:
Ik ben erg geinteresseerd in deze MMORPG, ben ook laatst gestopt met wow en heb wel weer zin in een nieuwe game.. Ik vind die lifetime member ship ook reuze interessant dus als ik zal gaan spelen zou ik denk die kopen..

Alleen wil ik het spel graag eerst even proberen, is er geen trial die ik kan downloaden? ik vind namelijk het geld voor die lifetime membership CE editie een beetje veel om zo "out of the blue" te kopen.

Zorewin
Je kan een pre order pakket kopen, kan je iets van 7 dagen spelen voor 2,50 en later eventueel de hele versie kopen. Of je moet iemand vinden met een buddykey. EN hoezo koop je het spel niet gewoon? Kan je gratis spelen voor 30 of 45 dagen?

[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 13-05-2007 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:37
Postius schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:04:
[...]

Je kan een pre order pakket kopen, kan je iets van 7 dagen spelen voor 2,50 en later eventueel de hele versie kopen. Of je moet iemand vinden met een buddykey. EN hoezo koop je het spel niet gewoon? Kan je gratis spelen voor 30 of 45 dagen?
hij wil het spel eerst proberen, en als hij het iets vind neemt hij die lifetime... om dan eerst 40 euro neer te leggen voor 30 dagen, en daarna nog eens 250 is een beetje nutteloos. zoek in deze thread eens op pre-order packs en zoek waar ze nog te koop zijn, voor 3 of 4 euro ofzo kan dan 10 dagen spelen. Ook is de lifetime subscription dan nog maar 150 euro en je krijgt zo'n speciale cape voor het kopen van die pre-order pack. (wel moet je voor die lifetime nog een hele game kopen, maar dan ben je nog 60 euro goedkoper uit, tenminste dat is wat ik hoorde)...

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-06 16:14
even ter aanvulling:

In dat pre-order pack van 3 euro, zit een dvd met het hele spel erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:04
behalve dan de laatste patch. Waar kan ik die downloaden zonder dat ik lid hoef te worden van dat achterlijke fileplanet? Beetje een slechte ondersteuning voor patches, dan heb ik toch liever een downloader zoals blizz dat heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:09
DarkShadow schreef op zondag 13 mei 2007 @ 16:00:
behalve dan de laatste patch. Waar kan ik die downloaden zonder dat ik lid hoef te worden van dat achterlijke fileplanet? Beetje een slechte ondersteuning voor patches, dan heb ik toch liever een downloader zoals blizz dat heeft gemaakt.
Dat gebeurt gewoon vanuit het programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
DarkShadow schreef op zondag 13 mei 2007 @ 16:00:
gewoon spel opstarten en laten updaten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Ik heb trouwens problemen met sommige skills die grafisch niet goed worden weergegeven, ik krijg namelijk strepen in beeld van awar mijn bijltje is geweest. Heeft iemand anders hetzelfde probleem?

dit is de link met screenshots: Klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Dekar1 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 17:25:
Ik heb trouwens problemen met sommige skills die grafisch niet goed worden weergegeven, ik krijg namelijk strepen in beeld van awar mijn bijltje is geweest. Heeft iemand anders hetzelfde probleem?

Ik vind het er eigelijk wel vet uitzien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik vind juist de animaties en effecten erg goed van de game
dat loopt erg vloeiend over ;-)
vooral /pushups is wel grappig ;-)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
himlims_ schreef op zondag 13 mei 2007 @ 19:29:
ik vind juist de animaties en effecten erg goed van de game
dat loopt erg vloeiend over ;-)
vooral /pushups is wel grappig ;-)
of /bio en /faint zijn erg leuk :P

maar daar had ik het niet over als je dat dacht... check die link maar die ik postte, je ziet een grijze veeg achter mijn axe aan gaan. klik de screenshots maar eens aan die in het andere topic staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188530

Heeft iemand voor mij misschien een 7 dagen trial key.

Wil het spel eerst graag uitproberen voor ik em koop.

pm de code naar me of mail naar beukhof1[at]gmail[dot]com

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Jammer dat je offline niets aan het spel hebt... Ik zou heel graag wat rondlopen in Middle-Earth! Maar ik ga daar absoluut geen 13 euro (of zo) per maand voor betalen... Waarom maken ze niet een spel dat ook offline te gebruiken is...? Bouwen ze die hele Middle-Earth na en vervolgens zijn er HEEL wat spelers die niets aan het spel hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Anoniem: 188530 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 20:29:
Heeft iemand voor mij misschien een 7 dagen trial key.

Wil het spel eerst graag uitproberen voor ik em koop.

pm de code naar me of mail naar beukhof1[at]gmail[dot]com

alvast bedankt.
koop een pre-order pack nu het nog kan van 3/4 euro
Anoniem: 135195 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:43:
Jammer dat je offline niets aan het spel hebt... Ik zou heel graag wat rondlopen in Middle-Earth! Maar ik ga daar absoluut geen 13 euro (of zo) per maand voor betalen... Waarom maken ze niet een spel dat ook offline te gebruiken is...? Bouwen ze die hele Middle-Earth na en vervolgens zijn er HEEL wat spelers die niets aan het spel hebben...
HEEL wat spelers vinden MMORPG's nu eenmaal leuk. Het spel zou offline geen zak aan zijn lijkt mij. als je niet maandelijks wil betalen koop dan een lifetime membership. het spel is trouwens maar 10 euro per maand als je over lange termijn (jaar) betaald, wat eigenlijk niet echt veel is... (30-40 cent per dag). Als je dit type spellen niet leuk vind hoef je ze echt niet te spelen, en als je een mmorpg wil spelen maar niet maandelijks wil betalen zou je zo'n koreaanse grind kunnen spelen vol met gasten die 10 uur per dag spelen om te kunnen lvlen, weinig quests, weinig support, weinig leuks aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184039

Dekar1 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 22:31:
[...]

[...]

HEEL wat spelers vinden MMORPG's nu eenmaal leuk. Het spel zou offline geen zak aan zijn lijkt mij. als je niet maandelijks wil betalen koop dan een lifetime membership. het spel is trouwens maar 10 euro per maand als je over lange termijn (jaar) betaald, wat eigenlijk niet echt veel is... (30-40 cent per dag). Als je dit type spellen niet leuk vind hoef je ze echt niet te spelen, en als je een mmorpg wil spelen maar niet maandelijks wil betalen zou je zo'n koreaanse grind kunnen spelen vol met gasten die 10 uur per dag spelen om te kunnen lvlen, weinig quests, weinig support, weinig leuks aan...
Ja zoals Legend of Ares, heb ik erg veel gespeelt. Dan is LotRO wel ff heel wat anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

ok ik kom net een item tegen waarbij staat bind on equip wrist.

lijkt me dat ik hem dan niet meer af kan doen. kon er zo weinig over vinden (of je het ongedaan kan laten maken of dat je hem toch af kan doen maar niet verkopen ofzo) ding is wel leuk maar niet geweldig dus als ik er nooit meer vanaf kom dan doe ik hem niet om :P kreeg ok echt een melding toen ik hem om wilde doen of ik het zeker wist. iemand al ervaring mee?

ps. ik ben Grimas level 12 dwerg champ en speel op eldar EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Anoniem: 66797 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 23:24:
ok ik kom net een item tegen waarbij staat bind on equip wrist.

lijkt me dat ik hem dan niet meer af kan doen. kon er zo weinig over vinden (of je het ongedaan kan laten maken of dat je hem toch af kan doen maar niet verkopen ofzo) ding is wel leuk maar niet geweldig dus als ik er nooit meer vanaf kom dan doe ik hem niet om :P kreeg ok echt een melding toen ik hem om wilde doen of ik het zeker wist. iemand al ervaring mee?

ps. ik ben Grimas level 12 dwerg champ en speel op eldar EN
Dan kan je hem niet meer verkopen aan andere spelers, dus gewoon NPCen net zoals alle andere gear die je vind als je dermee klaar bent. Gewoon aandoen dus ;)
edit: ik dacht precies hetzelfde toen ik begon :P

[ Voor 4% gewijzigd door Dekar op 13-05-2007 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188530

Dekar1 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 22:31:
[...]

[...]
ooh ok :-)
En waar haal ik die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188530 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 00:38:
[...]

En waar haal ik die?
ehhh waar ze computerspellen verkopen... dixons, V&D, bartsmit, enz enz enz. prijs verschilt een beetje ligt tussen de 3 en 5 euro ik zou de 1e die je tegenkomt gewoon kopen, heb er zelf ook 1 gekocht en ze waren bijna nergens meer te krijgen hier, maar dat kan tijdelijk geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Anoniem: 188530 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 00:38:
[...]

En waar haal ik die?
gebruik de zoekfunctie even op pre-order in deze thread en je zal zeker een aantal links vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Is het ook mogelijk om een life time membership te kopen nadat je de standaard versie hebt gekocht?
Zodat je een key kan invullen op je bestaand account.

begin trouwens dit spel met de dag meer te waarderen :) vooral de guardian heeft leuke attacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Bulls-NL schreef op maandag 14 mei 2007 @ 03:16:
Is het ook mogelijk om een life time membership te kopen nadat je de standaard versie hebt gekocht?
Zodat je een key kan invullen op je bestaand account.

begin trouwens dit spel met de dag meer te waarderen :) vooral de guardian heeft leuke attacks.
je kan nadat je de standaard versie hebt gekocht volgens mij de lifetime nog kopen gewoon, kost je wel 250 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: http://img172.imageshack.us/img172/467/screenshot00013aa0.th.jpg

kom er nu pas achter dat je eerst met zo'n stable gastje moet lullen wil je er naar kunnen galloperen ;-)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
Dekar1 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 17:25:

Ik heb dit alleen als Haldrin met zijn staf slaat :)
Verder eigenlijk niet.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217289

Ik ben nu LvL 10, bijna 11. Ben nieuw met dit soort spellen, en merk dan ook dat ik achterloop op vele andere spelers, die al veel meer ontdekt hebben in het spel. Zo heb ik met LvL 10 me eerste Craft Vocation gekocht ( Explorer ) nadat iemand uit me guild me een broek had gemaakt en uitgelegt had dat ik dat via een craft vocation kon doen :)
Heb één trade route, maar nooit naar gekeken, is dat handig?
Anyway, ik heb in tijden niet meer zo veel gegamed :) Speel trouwens in Villrain ofzo iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-06 23:28
Anoniem: 66797 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 01:47:
[...]

ehhh waar ze computerspellen verkopen... dixons, V&D, bartsmit, enz enz enz. prijs verschilt een beetje ligt tussen de 3 en 5 euro ik zou de 1e die je tegenkomt gewoon kopen, heb er zelf ook 1 gekocht en ze waren bijna nergens meer te krijgen hier, maar dat kan tijdelijk geweest zijn.
Bij MM hadden ze onlangs nog een hele stapel liggen. Succes; Het is een pracht-spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:32

Damian

Insane Obtrusion

ligt het nu aan mij of is die complete interface gejat van WoW??

Of is het gewoon een standaard MMORPG interface??

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-06 20:35
Damian schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:38:

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43

Geen vergelijkingen noemen als je niets hebt om te vergelijken.. ;)
Dit is typisch een comment van iemand die geen verstand heeft van MMORPG in het algemeen. En alleen maar een spel als WoW heeft gespeeld op dit gebied :).
Antwoord: Ja dat is enigzins standaard, alleen de graphics eromheen zijn custom per game. Bijna alle MMORPG hebben quickslots, spells, inventory etc etc. Ligt alleen aan de maker van het spel in welk "jasje" (uiterlijk, graphics) ze die rommel stoppen :).
Moet namelijk wel enigzins passen in de sfeer van de game zelf natuurlijk ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Tijgertje84 op 14-05-2007 13:24 ]

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius

Goed voor eens en altijd. Ultima online,Everquest en asherons call. WoW jatte alles van iedere mmorpg ongeveer en maakte er een geweldige game van. Dus WoW heeft het ook weer gejat. Maar kunnen we kappen over WoW ik word er al helemaal ingame echt schijtziek van. Helaas heeft lotro ook zijn eigen schreeuwlelijkerds die helaas net zo erg zijn :(

Btw, waarom zie ik nooit iemand van hier ingame? :'(
Fondred lvl 19 captain, op Eldar! Whisperen! xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Postius schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:24:
[...]
Btw, waarom zie ik nooit iemand van hier ingame? :(
Fondred lvl 19 captain, op Eldar! Whisperen! xD
Anexia (formerly known as Anarexia, sigh) lvl 16 Hunter Op RP
Dus we kunnen whisperen wat we illen, ik denk niet dat we contact krijgen.

Ik kom soms wel mensen tegen IG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 08:32

Damian

Insane Obtrusion

r-tard
Tijgertje84 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:22:
[...]

Geen vergelijkingen noemen als je niets hebt om te vergelijken.. ;)
Dit is typisch een comment van iemand die geen verstand heeft van MMORPG in het algemeen. En alleen maar een spel als WoW heeft gespeeld op dit gebied :).
Antwoord: Ja dat is enigzins standaard, alleen de graphics eromheen zijn custom per game. Bijna alle MMORPG hebben quickslots, spells, inventory etc etc. Ligt alleen aan de maker van het spel in welk "jasje" (uiterlijk, graphics) ze die rommel stoppen :).
Moet namelijk wel enigzins passen in de sfeer van de game zelf natuurlijk ;)
mja daarom zeg ik ook, is het een standaard die ze gebruiken, dus dat klopt dan toch wel. En ik speel inderdaad alleen WoW, dus heb het inderdaad nog niet echt bij andere spellen gezien. Magoed, als het een goede manier van weergeven is, waarom dan niet gebruiken ;) Ik veroordeel ze ook niet :D Elke FPS heeft ook zowat dezelfde interface ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Damian op 14-05-2007 13:54 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ok WoW kan dan al wel 2 jaar goed draaiend zijn, en zo veel beter (zogenaamd) Dat neemt nog niet weg dat alle andere mmorpgs of gejat of slechter zijn. Ten 1e is de hele setting van Warcraft helemaal geen goede voor een RPG en ten 2e is het allemaal maar wat kinderachtig en cartoony.

Nee geef mij maar meer een realitischere uitstraling en een goede setting.
(en daar leent Middle Earth zich uitstekend voor, Age of Conan ook lijkt me)

En nou ophouden te jammeren met WoW dit en WoW dat, WoW zus en WoW zo.
De OCC chanel puilt er ook al van uit dat ik die zelfs heb gedisabled.

Ik snap niet dat zulke spelers speciaal dit spel gaan halen om het ingame aan anderen te verkondigen dat WoW veel beter is (hoe kun je dat nou zien na 1 uur spelen?)
De te zware engine zal wel niet draaien op de PC waar ze gewend zijn om WoW op te spelen.

Doe maar oogkleppen op en ga maar terug naar je WoWtje als je dat zoveel beter vind, en ga maar bij elke mmorpg denken van "die is toch minder goed als mijn lieve WoW" (verslavings gedrag)
En ga het niet lopen verzieken en klagen in een andere game. (lijkt wel ATi vs nVidia gezeur)

WoW is niet de enige goede mmorpg, en was zeker niet de 1e en zal helemaal niet de laatste zijn.
Blizzard ga je maar bezig houden met Diablo 3 mmorpg of geen mmorpg zal me geen zak uitmaken (als hij maar geen WoW graphics krijgt) inplaats van extra uitbreidingen te maken voor WoW (waar je ook nog weer eens extra per maand voor moet betalen naast de aanschafprijs)
En dan loopt zeker iedereen daar rond en is de "normale" wereld uitgestorven...

my 2 cents

No offence (flame intended)

ohja nog es wat, ga niet hier lopen zeuren hoe goed WoW wel niet is, ga maar in de WoW thread zeuren hoe slecht dit wel niet is (krijg je vast meer aanhang dan hier)

[ Voor 16% gewijzigd door Bulls op 14-05-2007 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115173

Wat ik mij nog afvraag, zal men na verloop van tijd niet op elkaar beginnen lijken? Zeker ook omdat je maar weinig keuzes hebt in race en class. WoW heeft daar ook redelijk veel last van vind ik en het is toch wel spijtig dat als je in een stad loopt je 10+ man ziet die je tweeling broer/zus zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Laatst online: 20-06 15:17

qntal

Omlet du fromage!

amen _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94605

Bulls-NL schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:44: inplaats van extra uitbreidingen te maken voor WoW (waar je ook nog weer eens extra per maand voor moet betalen naast de aanschafprijs)
En dan loopt zeker iedereen daar rond en is de "normale" wereld uitgestorven...
Het maakt mij niet uit of je "voor" of "tegen" WoW bent.

Maar wil je wel zorgen dat je informatie correct is. Zodat je hier geen leugens zit te verkopen.
Wow heeft meerdere uitbreidingen gehad waar niet voor moest worden betaald.
Wow heeft 1 uitbreiding gehad waar eenmalig voor moest worden betaald.

Sinds wanneer moet voor de uitbreiding van WoW extra per maand worden betaald?

Wat mij opvalt, zowel ingame als hier, is dat het nivo van de spelers verschrikkelijk is. Van een vriendelijke hulpzame gemeenschap is totaal geen sprake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 94605 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:03:
[...]

Het maakt mij niet uit of je "voor" of "tegen" WoW bent.

Maar wil je wel zorgen dat je informatie correct is. Zodat je hier geen leugens zit te verkopen.
Wow heeft meerdere uitbreidingen gehad waar niet voor moest worden betaald.
Wow heeft 1 uitbreiding gehad waar eenmalig voor moest worden betaald.

Sinds wanneer moet voor de uitbreiding van WoW extra per maand worden betaald?

Wat mij opvalt, zowel ingame als hier, is dat het nivo van de spelers verschrikkelijk is. Van een vriendelijke hulpzame gemeenschap is totaal geen sprake.
wat valt er vriendelijk te zijn tegen mensen die al maar zitten te vergelijken en in andere topics gaan zeuren, (PS3 VS Xbox360, ATI vs nVidia, èlke MMORPG vs WoW)

en dan nog, loop je 1 monster te killen naast een copper deposit, komt er vrolijk iemand aan hem te gaan minen. (ja je kan toch niet minen als je aangevallen wordt, want dan word je interupted)
of dat iedereen steeds ff 1x je monster aanvalt zodat je maar de helft expirience krijgt.

Nee sinds dat ik Entropia speelde is mijn behulpzaamheid vergaan, iedereen loopt je mob te stelen en is remi bezig, en die atitude zie ik in menig andere online game.
(ik ben trouwens gestopt met Entropia, zakkenklopperij)

kan wezen dat ik het verkeerd heb met die expansions van WoW maar ik had wel gehoord/gelezen dat je voor zekere add-ons 2 dollar per maand meer moest betalen

ik vraag me soms af wat eigenlijk zo leuk is aan het 'massively multiplayer' gedeelte, 80% van de tijd erger je je dood aan de andere spelers (steeds een bepaalde boss killen, terwijl je de quest ervoor moet doen bijv.)

[ Voor 6% gewijzigd door Bulls op 14-05-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Knowuse schreef op maandag 14 mei 2007 @ 09:28:
[...]

Ik heb dit alleen als Haldrin met zijn staf slaat :)
Verder eigenlijk niet.
Mooi dan, ligt het iig niet aan m'n videokaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Anoniem: 115173 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:53:
Wat ik mij nog afvraag, zal men na verloop van tijd niet op elkaar beginnen lijken? Zeker ook omdat je maar weinig keuzes hebt in race en class. WoW heeft daar ook redelijk veel last van vind ik en het is toch wel spijtig dat als je in een stad loopt je 10+ man ziet die je tweeling broer/zus zijn.
Je kan veel meer soorten gezichten en lichaamsbouwen samenstellen, evenals huidskleur en je kan zelfs elk stukje armor kleuren geloof ik met Dye, alleen dat laatste weet ik zo niet zekers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
[...]
Daar ben ik het niet mee eens. Ik zit in een kinship, maar doe mijn meeste quests gewoon met mensen die ik tegenkom, dat erg goed gaat en waar men echt vriendelijk is tegen en voor elkaar.
We wisselen zaken uit, helpen elkaar zonder er iets voor te vragen of omdat we het zelf nodig hebben. En dat gewoon met mensen die ik tegenkom, ik kom dat jammergenoeg minder tegen in GW.
Maar misschien komt het omdat ik op een RP-server zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619

Volgens mij was het woord WoW verboden op de chatchannels van LOTRO. Althans dat had ik begrepen en als dat niet zo is, dan zouden ze dat moeten doen.

En ook in dit topic!

Laten we alsjeblieft over de game LOTRO hebben en alles wat zich daar direct mee bezighoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
het hele woord wow is in de zin van wow verpest door WoW, je kan het nergens meer noemen of er word gelijk gereageerd.

ok nu LOTRO:

is het mogelijk om met de paarden te traffelen naar plaatsen waar je nog niet bent geweest?

[ Voor 32% gewijzigd door Bulls op 14-05-2007 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
[...]
Wat mij opvalt is dat alleen mensen die WoW hebben gespeelt continu zitten te zeuren dat dingen niet goed zijn in LoTR.

Ik doe veel quests met m'n kinship samen. Als niemand kan helpen zijn er altijd meer dan genoeg mensen die via /advice advies geven en die fewlloships opzoeken om dingen te doen. Monsters stelen (KSen) is niet ten sprake, omdat degene die een mob als eerste raakt degene is die de drops krijgt. Ik heb nog maar een enkeling gezien die zit te zeuren op de /ooc en mensen af zat te kraken. En wat bedoel je trouwens met nivo van spelers? Want het stikt van de "n00bs en r-tards" in WoW in vergelijking tot LotRO.

EDIT: reactie op:
Bulls-NL schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:38:
het hele woord wow is in de zin van wow verpest door WoW, je kan het nergens meer noemen of er word gelijk gereageerd.

ok nu LOTRO:

is het mogelijk om met de paarden te traffelen naar plaatsen waar je nog niet bent geweest?
Ja, als je een eigen paard hebt op lv 35 :P

of als het een swift travel is, bijvoorbeeld van bree naar thorin's gate voor slechts 1s.

[ Voor 21% gewijzigd door Dekar op 14-05-2007 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 15:18

Infinchible

Woef!

Bulls-NL schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:14:
[...]
en dan nog, loop je 1 monster te killen naast een copper deposit, komt er vrolijk iemand aan hem te gaan minen. (ja je kan toch niet minen als je aangevallen wordt, want dan word je interupted)
of dat iedereen steeds ff 1x je monster aanvalt zodat je maar de helft expirience krijgt.
Is dat zo ja in LOTRO, dat als je een beest aan het slachten bent dat als iemand anders hem raakt je maar de helft XP krijgt?
Ik dacht altijd dat degene die het beest als eerste raakte álle XP kreeg. Ook al maak ik hem verder helemaal dood. Ik wil namelijk nog wel eens mensen helpen als ik zie dat ze door meerdere mobs worden aangevallen. Maar ik zie daar nooit XP voor terug hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Infinchible schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:46:
[...]

Is dat zo ja in LOTRO, dat als je een beest aan het slachten bent dat als iemand anders hem raakt je maar de helft XP krijgt?
Ik dacht altijd dat degene die het beest als eerste raakte álle XP kreeg. Ook al maak ik hem verder helemaal dood. Ik wil namelijk nog wel eens mensen helpen als ik zie dat ze door meerdere mobs worden aangevallen. Maar ik zie daar nooit XP voor terug hoor.
Hmm nog nooit opgemerkt dat dit was, ik zal voortaan niemand meer "helpen". :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170456

Ik speel nu Warcraft ;) en ben zelf Lord Of The Rings fan, dus ja ik wilde wel de vergelijking zoeken, zodat ik van te voren weet wat mijn te wachten staat. Echter door de reacties op dit forum ga ik toch ernstig twijfelen deze community wel datgene is dat ik zoek. Ja ieder heeft zijn eigen voorkeur maar begrijp toch ook eens dat er mensen rondlopen die niet zomaar geld uitgeven als ze niet weten wat ze te wachten staat, zo dus ook met LOTRO. Dus als iemand mij FATSOENLIJK kan vertellen hoe ik dit kan vergelijken ten opzichte van WoW of wellicht R.O.S.E. Of mij een alternatief kan aanreiken zodat ik het kan ervaren zonder direct in de buidel te moeten tasten dan hoor ik dit graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Infinchible schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:46:
[...]

ik hoorde daar mensen over klagen, en heb het zelf ook gemerkt. 2 dezelfde mobs, even sterk maar voor de 1 kreeg ik maar 17 exp, en voor de andere waar niemand aan meehielp kreeg ik 24. (degene die dan meehelpt krijgt zelf ook niets)

en volgens mij kan de gene die een beest meer als de helft dood heeft gemaakt hem looten, ongeacht wie hem als eerste heeft aangevallen. (zal het even testen)

[ Voor 44% gewijzigd door Bulls op 14-05-2007 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Damn, Supreme Commander heeft de interface van Dune 2 gejat!!!!

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbas
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-03-2022

Robbas

Champloo

vraag me al af hoelang het zal gaan duren voordat we van die levenlooseh figures krijgen die beginnen te spammen met een addon of whatver buy money now ! @ LOTROforKids.asian.spam....

FL / HON /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170456 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:00:
Ik speel nu Warcraft ;) en ben zelf Lord Of The Rings fan, dus ja ik wilde wel de vergelijking zoeken, zodat ik van te voren weet wat mijn te wachten staat. Echter door de reacties op dit forum ga ik toch ernstig twijfelen deze community wel datgene is dat ik zoek. Ja ieder heeft zijn eigen voorkeur maar begrijp toch ook eens dat er mensen rondlopen die niet zomaar geld uitgeven als ze niet weten wat ze te wachten staat, zo dus ook met LOTRO. Dus als iemand mij FATSOENLIJK kan vertellen hoe ik dit kan vergelijken ten opzichte van WoW of wellicht R.O.S.E. Of mij een alternatief kan aanreiken zodat ik het kan ervaren zonder direct in de buidel te moeten tasten dan hoor ik dit graag
de interface is vrijwel hetzelfde als WoW logisch aangezien beiden een MMO RP zijn in de fantasy sfeer. ik vind het een geweldig spel veel quests en veel mogelijkheden om je char te ontwikkelen.

zie dat je een pre order pack krijgt dan krijgt elk char die je maakt een cape die je aardig helpt aan het begin (mijn level 13 dwerg draagt hem nog steeds) zo`n pre order pack kost 3 tot 5 euro afhankelijk waar je hem haalt zoek even in dit topic naar een link of ga naar de winkel. je kan dan 10 dagen gratis spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bulls-NL schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:14:
[...]kan wezen dat ik het verkeerd heb met die expansions van WoW maar ik had wel gehoord/gelezen dat je voor zekere add-ons 2 dollar per maand meer moest betalen
Je hebt het gewoon verkeerd met de expansie. Verder is er niemand die je dwingt om addons die niet door Blizzard zijn gemaakt te gebruiken.
Dekar1 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:41:
[...]Ik doe veel quests met m'n kinship samen. Als niemand kan helpen zijn er altijd meer dan genoeg mensen die via /advice advies geven en die fewlloships opzoeken om dingen te doen. Monsters stelen (KSen) is niet ten sprake, omdat degene die een mob als eerste raakt degene is die de drops krijgt. Ik heb nog maar een enkeling gezien die zit te zeuren op de /ooc en mensen af zat te kraken. En wat bedoel je trouwens met nivo van spelers? Want het stikt van de "n00bs en r-tards" in WoW in vergelijking tot LotRO.
Als ik het over nivo heb dan is het inderdaad het kinderachtige gedoe in /advice en /ooc. Je ziet het iedere dag, er wordt een simpele vraag gesteld in /advice en de vrager wordt alles behalve geholpen. Af en toe probeer ik zelf te helpen, maar aangezien ik nog niet verder ben geweest dan Bree is dat lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb 2 characters op Eldar EN

Grimas level 13 dwarf champion
Ellendras level 8 minstrel

lijkt me wel leuk om een GOT clubje te maken :*)

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 14-05-2007 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ach kinderachtig gedoe hoort erbij, die mensen van LOTRO zijn net zo erg als de WoW kleuters. Zodra je iets zegt of een discussie start is het van go back to WoW etc etc. Gelukkig heb ik een vrij uitgebreidde friendlist met voornamelijk relaxte mensen. Eigelijk allemaal oud WoW'ers die net als mij iets nieuws zochten en nu adventuren in middle earth. Bevalt prima het scheelt toch wel om met ervaren MMORPG mensen samen te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik heb niets tegen WoW en ook niets tegen de spelers, maar wel tegen spelers die elk ander MMORPG gaan afkraken in vergelijking met WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215185

Ik moest deze link gewoon even delen met jullie, http://www.arda-online.com/map/.
Dit ziet er erg goed uit zeg! Een Google map van LOTRO met points of interests, NPC's, Quests en ga zo maar door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215185 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 00:07:
Ik moest deze link gewoon even delen met jullie, http://www.arda-online.com/map/.
Dit ziet er erg goed uit zeg! Een Google map van LOTRO met points of interests, NPC's, Quests en ga zo maar door...
wow die is tof! thnx mate 8)

ik wordt gek van een quest.. het betreft de orcs en hun leider pampraush de orcs heb ik al (6 stuks) maar die leider is nergens te vinden heb dat hele vintage gebied al 80 keer doorgelopen van A tot Z maar nada leider :'( iemand een idee?

kreeg ook een hint popup over auto walk met CAPS maar dat lukt me niet 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 15-05-2007 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
is die map van de hele wereld? volgens mij niet (althans ik hoop het niet)

edit:

nee het is alleen eriador en nog niet eens helemaal.

[ Voor 30% gewijzigd door Bulls op 15-05-2007 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Bulls-NL schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 01:11:
is die map van de hele wereld? volgens mij niet (althans ik hoop het niet)

edit:

nee het is alleen eriador en nog niet eens helemaal.
Euhm, LotRO speelt zich op dit moment alleen nog maar in Eriador af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Anoniem: 170456 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:00:
kwestie van eigen mening lijkt mij. De interface werkt hetzelfde. verder zijn de graphics beter, meer quests, leuk craft system, deeds waarvan je sterker wordt door bijvoorbeeld een aantal quests af te ronden in een bepaald gebied, onmogelijk om in 3 dagen max lvl te bereiken (lijkt mij in ieder geval), kortom een lekkere gameplay die mij wel een hele tijd zoet zal houden. Misschien even wat reviews lezen op wat websites?
Ik zou zeggen koop een pre-order pack van 4 à 5 euro (zoek ff zelf) en probeer het spel voor 10 dagen. Een buddy key van je maat zal je 7 dagen zoet houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 00:46:
[...]

wow die is tof! thnx mate 8)

ik wordt gek van een quest.. het betreft de orcs en hun leider pampraush de orcs heb ik al (6 stuks) maar die leider is nergens te vinden heb dat hele vintage gebied al 80 keer doorgelopen van A tot Z maar nada leider :'( iemand een idee?

kreeg ook een hint popup over auto walk met CAPS maar dat lukt me niet 8)7
autorun is num-lock. die pampraush zit geloof ik achter zo'n muurtje, geen idee of ik nu de goeie boss voor m'n neus heb. ff /advice gebruiken en eventueel /l om een kleine fellowship met dezelfde quest te zoeken. Dit doe ik altijd...
Anoniem: 94605 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:40:
[...]
Als ik het over nivo heb dan is het inderdaad het kinderachtige gedoe in /advice en /ooc. Je ziet het iedere dag, er wordt een simpele vraag gesteld in /advice en de vrager wordt alles behalve geholpen. Af en toe probeer ik zelf te helpen, maar aangezien ik nog niet verder ben geweest dan Bree is dat lastig.
Dingen zoals "Waar zit een NPC" kan je of op de map zien, of wordt beschreven waar deze gevonden kan worden in de quest-log. Dus als mensen hiernaar verwijzen hoeft dit niet te betekenen dat ze niet geholpen zijn met hun vraag. Elke vraag die ik ooit heb gesteld is gewoon normaal beantwoord, dus ik vraag me af wat voor vragen je eigenlijk steld, of in ieder geval over welke vragen je het hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dekar1 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 03:08:
[...]

kwestie van eigen mening lijkt mij. De interface werkt hetzelfde. verder zijn de graphics beter, meer quests, leuk craft system, deeds waarvan je sterker wordt door bijvoorbeeld een aantal quests af te ronden in een bepaald gebied, onmogelijk om in 3 dagen max lvl te bereiken (lijkt mij in ieder geval), kortom een lekkere gameplay die mij wel een hele tijd zoet zal houden. Misschien even wat reviews lezen op wat websites?
Ik zou zeggen koop een pre-order pack van 4 à 5 euro (zoek ff zelf) en probeer het spel voor 10 dagen. Een buddy key van je maat zal je 7 dagen zoet houden.
kan je die buddy keys zelf ook gebruiken? of is het echt puur om aan anderen te geven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Laatst online: 20-06 15:17

qntal

Omlet du fromage!

waarom zou je die zelf gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Laatst online: 20-05 22:34
qntal schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 09:12:
waarom zou je die zelf gebruiken?
Dan zou je weer een paar dagen gratis spelen :) Maar ik heb geen idee, probeer het en laat het on weten.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Laatst online: 09:41
Anoniem: 215185 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 00:07:
heb ik liever deze: http://www.mehq.net/dynmap/index.php

EDIT:

patchnotes van vandaag:
LOTRO Release Notes – 15/05/07

* The prohibited names ("taboo list") has been updated. It should now be less restrictive
* Guardians can now play some musical instruments at level 5.
* Fixed a bug with "Mischievous Glee" (Burglar) and "Sign of Power: Wizardry" (Lore-master) that was causing some enemies to assist the player in combat.
* The sky-diving NPC in Bree has been grounded, and will stop dropping from the sky now.
* In the “Shield Brothers” quest, players will no longer have to worry if the wight slave is killed by someone else. Using the barrow door again will cause the wight to re-appear so they can complete the quest.
* Bosses in instances are no longer scared of the players! They are immune to fear and will not be sent running like little scared hobbitses!
* Players can now destroy any and all of their Pre-order items if they so wish. This includes, but is not limited to, the Ring of Agility. Be warned, however, that once you've destroyed the item, that character can never get it back!
* Removed uncommon & rare loot drops from Tarburz the Wood Troll.
* Fixed a problem where some players were unable to enter any private instances.
* The problem with Undying titles not being granted to players has been identified and fixed. We’re still looking into whether we can retroactively grant the titles to those who didn’t receive them because they were fellow’d up in an instance with another player who died. This may not be possible, but we’ll try!
* Fixed pathing issues with the Rhavameldir encounter in Fornost and the Lagmas encounter in Urugarth.
* The Auction UI will now properly enable Kinship Only options when an online player’s Kinship reaches the appropriate Lifespan Rank (6).
* Fixed the following bugs on machines running Windows XP. A Windows Vista fix is still being investigated:
* Players will no longer see their Overall Graphics Quality as "Custom" when they log in if they had originally set it to Low, Med, High, Very High, etc.
* Fixed a bug which caused certain Graphics Options to reset to 0 every time the game was started.
* The "Fresh Steeds for Bree" quest will now complete normally.

Known Issues

* On the quest ‘Fresh Steed for Bree’, Éogar sends you to Bree to deliver a horse to Bill Rosewood. You’ll notice that a quest ring does not appear over Bill’s head (or on the radar). Ride the horse up to him as closely as possible to complete the quest - that should get his attention!
* When in a fellowship, you may not receive credit for the completion of an instance quest unless you yourself speak to the NPC which starts the instance. In light of this, when fellowships plan to run an instanced quest, members who wish to receive credit for the quest should not use the "Travel Now" option. Players should decline this option and instead, speak to the NPC themselves to enter the instance and join their fellows. A change to the Travel Now dialog box will be made in a future patch to help clear up any confusion.
* At level 40 the enhanced xp perk (purchased with destiny points) is off by a decimal point, granting 10x the expected rest XP. This is ONLY at level 40
* The recipes for Greater Celebrant Salve and Greater Athelas Salve are backwards; Celebrant teaches Athelas, and vice versa. Hang on to the recipes, because we'll fix this retroactively in an upcoming patch.
* If players log out during the Newbie dwarf raid "Skorgrím's Tomb," the walls and entities may disappear. If this occurs, players should open their quest log, click on the Quest for the instance, then hit Cancel Quest to be removed from the instance and start the quest over again.
* In a field of like creatures, it is difficult to determine who will be tracked both before and after using the skill.
* The mouse pointer is lost when using mouse controls to steer the character and a dialog box appears onscreen.
* Animations are choppy when the game is run in windowed mode on a non-primary monitor.
* The Orc Reaver trait for flaming weapons should display a flame fx, but doesn’t.
* If the player opens their map in a dungeon and chooses "Show Map" to view any other area, the map's fog-of-war gets refreshed, covering the explored area.
* When you equip a weapon or weapons while stealthed, they remain faded out even upon exiting stealth, and stay faded at all times until they are un-equipped and re-equipped.
* Players running Windows Vista may get a message that says "chat server unavailable." This can be corrected by following the directions in our forums at: http://community.codemast...m/showthread.php?t=164633
* Equipped items sometimes don’t change colour when dye is applied. Un-equipping and re-equipping should fix this.
* Players may sometimes see references to "Accomplishments" throughout the game. These are what are now called Deeds, and are the same thing.
* The Flute does not have an associated sound effect.

[ Voor 87% gewijzigd door Freelance op 15-05-2007 10:22 ]

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289

Ik heb een vraagje:

Ik speel momenteel nog geen LotRo (examens :/ ), maar ben het wel van plan te gaan doen. Maar wat is nu slimmer, op een 'oude' server zoals snowborn beginnen, of juist een 'nieuwe'?
De oude hebben grotere (betere?) kinships enzo, maar zijn wel veel drukker dan de nieuwe.

Wat zou het slimst zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:04
Nog even over de updaten, hij geeft als ik het in dat opstart schermpje zelf doe ook een 404 error. Gewoon wel slecht geregeld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Euhm... Spelen waar je vrienden zitten. Ik ben gisteren met LOTRO begonnen aangezien de meeste tweakers op Snowbourn zitten ben ik ook maar naar daar gegaan.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Laatst online: 09:41
Anoniem: 219289 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:18:
Ik heb een vraagje:

Ik speel momenteel nog geen LotRo (examens :/ ), maar ben het wel van plan te gaan doen. Maar wat is nu slimmer, op een 'oude' server zoals snowborn beginnen, of juist een 'nieuwe'?
De oude hebben grotere (betere?) kinships enzo, maar zijn wel veel drukker dan de nieuwe.

Wat zou het slimst zijn?
nieuwe servers worden ook weer vol op den duur, dus dat maakt denk ik niet zoveel uit. Grotere vraag is denk ik of dat je RP of gewoon wilt spelen. En daar een keuze uitmaken. Maarrr Snowbourn bevalt me iig goed.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
DarkShadow schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:31:
Nog even over de updaten, hij geeft als ik het in dat opstart schermpje zelf doe ook een 404 error. Gewoon wel slecht geregeld dus.
Yup heb precies hetzelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:18:
Ik heb een vraagje:

Wat zou het slimst zijn?
ik zit op eldar en ben niet de enige...

ik kan ook niet updaten ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 15-05-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Community op Snowbourn is wel goed
Vanmiddag mn Minstrel weer ff verder lvlen, is lvl25 nu

edit - wie is Hompie? Die zit toch in de GoT kinship? Daar heb ik paar dagen geleden een quest mee gedaan, die 3 Elite spinnetjes doden :P

[ Voor 43% gewijzigd door Cthulhu op 15-05-2007 12:37 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Postius schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 02:52:
[...]

Euhm, LotRO speelt zich op dit moment alleen nog maar in Eriador af.
Waarom speelt het zich alleen maar daar af?

edit:

Oh staat ook in het boekje dat later andere delen geopend worden om je avonturen door te zetten.
(zal aan verdere profincies een minimum level zitten?)

[ Voor 26% gewijzigd door Bulls op 15-05-2007 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dekar1 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 03:17:[...]Dingen zoals "Waar zit een NPC" kan je of op de map zien, of wordt beschreven waar deze gevonden kan worden in de quest-log. Dus als mensen hiernaar verwijzen hoeft dit niet te betekenen dat ze niet geholpen zijn met hun vraag. Elke vraag die ik ooit heb gesteld is gewoon normaal beantwoord, dus ik vraag me af wat voor vragen je eigenlijk steld, of in ieder geval over welke vragen je het hebt.
Dingen zoals "waar zit een npc" kun je niet altijd even duidelijk op de map zien. Zeker niet als het om quest npc's gaat.

Verder zijn de omschrijvingen in de quest log soms opzettelijk vaag en ook niet altijd 100% correct.

Een paar voorbeelden van vragen:

"Waar is het lichaam van npc "x" in de quest waar je deze moet begraven".
Dit is een quest in de starter area van de mensen/hobbits. Niet iedereen kan het lichaam vinden aangezien het achter enkele bosjes bij het water ligt en de quest log zegt bij de ruine te zoeken.
De persoon die de vraag stelde kreeg alleen gezeik over zich heen en zeker geen antwoord waarmee hij/zij iets kon. Uiteindelijk heb ik em maar laten zien waar het lichaam lag.

"Hoe kun je tracking voor scholar aanzetten".
Dit was er een van mij. Ik was van forestry en prospecting gewend dat er een tracking skill was. Er bleek er geen te zijn voor de scholar. Ik snap niet waarom het zo moeilijk is om op deze vraag gewoon een normaal antwoord te geven.

Bovenste vragen zijn van afgelopen weekend.

"Quest om de spider queen te doden in het moeras."
Weer een van mij. De quest log zegt dat de spinnen tussen de twee ruines in het moeras zitten. Het blijkt dat de queen in de ruine zit. Gelukkig kreeg ik deze keer een antwoord in /advice waar ik iets mee kon.

Misschien ligt het er aan op welk moment je een vraag in /advice stelt. Mijn ervaring is dat in het weekend er te veel retards ingelogd zijn en je maar beter niks kunt vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik hoorde ook vaak mensen schreeuwen waar de trainers in Bree zitten, tot een zeker moment moest ik zelf ook 1 hebben. Ik 3x vragen en uiteindelijk komt 1 met het goede antwoord dat je op de map filters kan aanzetten, dat had ik wel eerder willen weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:52
Anoniem: 66797 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 18:41:
ik heb 2 characters op Eldar EN

Grimas level 13 dwarf champion
Ellendras level 8 minstrel

lijkt me wel leuk om een GOT clubje te maken :*)
* botoo zit ook op Eldar [EN] :)
Aztec dwarf champion lvl 15

Mss kunnen we elkaar wat helpen zo nu en dan :Y)
Atm sjouw ik wat door Bree, maar ik wil vanavond de Assault at Rath Teraig nog afmaken als ik voldoende sterke fellowship kan vinden/maken, laatste keer mislukte het door mankracht.

Vanmiddag ontvangen van Bol, nu kan ik de trailversie omzetten naar 45 dgn. en de 60 dgn. update heb ik ook al liggen (in de verkeerde volgorde gekocht :o )
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f6d983eb047c8ed5443af0b36d1734ad/full.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Anoniem: 94605 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:24:
Misschien ligt het er aan op welk moment je een vraag in /advice stelt. Mijn ervaring is dat in het weekend er te veel retards ingelogd zijn en je maar beter niks kunt vragen.
Ik denk eerder dat het komt op de manier van vragen stellen, ik geef ook geen antwoord als het niet op een normale manier gevraagd word. Daarbij: zelf dingen uitzoeken is veel leuker, pas als je het echt niet meer kan vinden is het vroeg genoeg om hulp te vragen :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Hoelang duurt dat onderhoud nog?
zul je weer zien dat er weer login problemen zijn, zoals elke week na onderhoud aan de servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik antwoord bijna nooit in advice omdat mensen te domme vragen stellen en gewoon te lui en te dom zijn om zelf te zoeken. Alles is goed vindbaar, als mensen 30 seconden kijken en niks kunnen vinden gaan ze al whinen in een advice kanaal :(, en nu ook nog hier zo te lezen. Als je de quests goed leest en goed rondzoekt vind je altijd alles vrij snel. Nooit een probleem mee gehad. Sommige dingen zijn wat moeilijker te vinden maar niks is ondvindbaar. IEdere dag ook 30 keer de vraag waar de "insertclass" trainer is in Bree, ik bedoel hoe lui kan je zijn als je niet eens de stad door loopt.
Om nog maar te zwijgen van die shade quest waar mensen al helemaal lui zijn. Er zijn 2 stegen in HEEEEELL bree wel 2! En mensen durven dan nog te vragen waar die shade zit, ja dat gaat toch wel echt ver. En dan zeg je er wat van in advice (op een iets minder flame manier dan ik nu doe) en dan nog reageren alle volwassen LOTRO spelers met jaaa het zijn normale vragen en dat ik terug naar WoW ofzo moet. Nee het zijn domme vragen. DUs alsjeblieft iedereen kap er mee, leer zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
nou ik had heel Bree 3x door gelopen (met alle LAG van dien) en ik wist niet dat die skilltrainers op de map zichtbaar waren (de scrolletjes) ik zocht gewoon naar een zootje bij elkaar staande mensen zoals in Archet. gelukkig vertelde iemand mij dat je op de map filters aan kon zetten.

verder heb ik ook een keer iemand geholpen die vroeg hou hij ingots kon maken (staat er gewoon maargoed) en hij bleef maar zeuren (niet op advice maar gewoon met "say" ) toen heb ik het maar even verteld (hij had de mining pick niet equiped)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:36:
[...]

* botoo zit ook op Eldar [EN] :)
Aztec dwarf champion lvl 15

Mss kunnen we elkaar wat helpen zo nu en dan :Y)
Atm sjouw ik wat door Bree, maar ik wil vanavond de Assault at Rath Teraig nog afmaken als ik voldoende sterke fellowship kan vinden/maken, laatste keer mislukte het door mankracht.

Vanmiddag ontvangen van Bol, nu kan ik de trailversie omzetten naar 45 dgn. en de 60 dgn. update heb ik ook al liggen (in de verkeerde volgorde gekocht :o )
[afbeelding]
prima plan :*) mijn dwerg zit op laag pitje en mn minstrel is net begonnen level 8 of 9 nu... whisp me maar, oh en als je me ff wilt helpen met de remarkeble bow in khedul zou ik heel blij zijn ik krijg met die minstrel die gast niet kapot -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Die instance is niet zo moeilijk party van 3 of 4 man is al genoeg alleen amdir kan tegenstand bieden, maar niet echt iets zorgwekkends.
Als je mij whipserd ben ik eventueel bereid om te helpen.
Verder zoek ik nog een ervaren MMORPG speler die een beetje weet hoe alles werkt, het liefst 18 of ouder is. En van questen houd. We hebben namelijk nu een groep spelers bij elkaar en nog 1 en dan creeeren we een kinship. Huidige kinships willen gewoon iedereen hebben en dat werkt niet, wij willen er 1 maken die langer mee gaat en waar wat meer "kwaliteits" controle is.

[ Voor 61% gewijzigd door Postius op 15-05-2007 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn versie is geupdate 8) dus try it out mensjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Mijne is ook aan het updaten nu 8)

edit - Vandaag en morgen ff gamen, vanaf donderdag iets minder, krijg een klein katje donderdag, Frodo genaamd 8)

[ Voor 63% gewijzigd door Cthulhu op 15-05-2007 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Updaten eindelijk gelukt. Inloggen duurde even maar dat is nu ook gelukt :)

edit:
Lekker stil nu in bree.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 184039 op 15-05-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
* botoo heeft geen ervaring met MMORPG :o wel ruim 20(!) jaar AD&D RPG :Y) maar dit is ook leuk.

Wat me wel opvalt dat er wat suffe 'onrealistische' :+ combinaties gebruikt worden, zo zie ik veel dwergen met een hoed met een veer 8)7 Dwergen horen een muts of een open-faced helm te dragen! Niet zo'n verwijfd 'hoedje met een veer' :P (ook niet als het betere stats geeft . . . alhoewel . . . :o ).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
DarkShadow schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:31:
Niet slecht geregeld, de patch was gewoon nog niet klaar.
Cthulhu schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:48:
Hoelang duurt dat onderhoud nog?
zul je weer zien dat er weer login problemen zijn, zoals elke week na onderhoud aan de servers
gelukkig niet :P
botoo schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:47:
* botoo heeft geen ervaring met MMORPG :o wel ruim 20(!) jaar AD&D RPG :Y) maar dit is ook leuk.

Wat me wel opvalt dat er wat suffe 'onrealistische' :+ combinaties gebruikt worden, zo zie ik veel dwergen met een hoed met een veer 8)7 Dwergen horen een muts of een open-faced helm te dragen! Niet zo'n verwijfd 'hoedje met een veer' :P (ook niet als het betere stats geeft . . . alhoewel . . . :o ).
Dat moet je er maar bij nemen als je hunter of minstrel kiest als dwarf, champs en guardians hebben gelukkig heavy armor en stoere helmpjes :P
ik vind die classes sowieso niet bij dwarf passen.

EDIT: bij de nieuwe patch zit een plaatje voor het laden van het spel, als dit te snel gaat ff screenshotje Afbeeldingslocatie: http://img520.imageshack.us/img520/8521/naamlooscopyfy1.th.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Dekar op 15-05-2007 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
elk ras heeft ook verschillende classen, of denk je dat negers ook geen homo kunnen zijn omdat dat er niet bij past.

maargoed, wel vreemd dat dwarf wel minstrel kan zijn maar geen captain.

[ Voor 24% gewijzigd door Bulls op 15-05-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Bulls-NL schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:21:
elk ras heeft ook verschillende classen, of denk je dat negers ook geen homo kunnen zijn omdat dat er niet bij past.

maargoed, wel vreemd dat dwarf wel minstrel kan zijn maar geen captain.
Waarom zou homo zijn niet bij hun passen? beetje onzin om dat te zeggen terwijl je daarna zegt dat het vreemd is dat dwarf wel een minstrel kan zijn...

Ik weet niet of je de film lord of the rings hebt gezien, maar zie jij daar een dwarf met een bow? vandaar die opberking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:40:
[...]Ik denk eerder dat het komt op de manier van vragen stellen, ik geef ook geen antwoord als het niet op een normale manier gevraagd word. Daarbij: zelf dingen uitzoeken is veel leuker, pas als je het echt niet meer kan vinden is het vroeg genoeg om hulp te vragen :).
Het is dus de manier van vragen in /advice en niet de overige personen die zich in dat kanaal bevinden en die op infantiele manier reageren. Ik kan me niet voorstellen dat jij weet hoe ik vragen stel in /advice. Verder ben ik niet de enige persoon die vragen stelt in dat kanaal en geen fatsoenlijk antwoord krijgt. Het kanaal zou al een stuk beter worden als bepaalde mensen gewoon geen antwoord zouden geven.

Ik wens je veel succes met het "uitzoeken" van zaken zoals de resource tracker voor de scholar. In de handleiding staat hierover namelijk niks. In game wordt niks uitgelegd. Als je niet de beta hebt gespeeld dan weet je dat soort dingen gewoon niet. Het enige dat dan overblijft is in /advice vragen te stellen of op een forum zoals deze.

Als je 30 minuten lang een gebied heb doorzocht naar één mob en je kunt hem niet vinden dan vind ik het niet meer als normaal dat je een vraag kunt stellen in /advice. Zeker als het een mob is die vaak wordt gedood en waarbij de quest log gewoon niet duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06-2024
hey mmo'ers,

Wat is eigenlijk het hele idee achter die destination points...
Ik heb nu een level 12 Captain op snowbourn en het is bevalt me vrij goed
/offtopic
-wow subscription al opgezegt!-
/ontopic weer
Ik heb dus nu 500 destination points en had voor de test een die run speed buf gepakt.... wazige Sh*! ik merkte er niks van...
Moet je zoiets gebruiken op later level als buff voor instances of zo?

Verder over lotro leuke community "nu nog" vriendlijk en behulp zaam. OOC in breeland lijkt verdacht veel op barrens chat af en toe :P nu we het toch over wow hebben 8)7 logde zondag even in op wow.... Guild disband muhahah Guild message *WE STARTED OVER WITH ONLY THE ELITE PLAYERS* .... letterlijk zo met caps.
Nou weet je meteen waarom je alles hebt gedaan voor elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619

Ik heb ook weleens wat vragen gesteld over die destiny points en als antwoord krijg ik dat het temporarly buffs zijn. Moet ik ze dan ergens attachen? Nee, dat gebeurt automatisch als ik ze heb aangekocht.

Maar wanneer merk ik er wat van, want na de 3 aankopen van meer walking speed voor mn hunter ren ik nog even hard. "Ja, maar het temporarly en dus tijdelijk".

Owke.

Ik vind het vrij vaag. Iemand met een beter antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Anoniem: 94605 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:38:
Ik kan me niet voorstellen dat jij weet hoe ik vragen stel in /advice.
Ik bedoelde jou dan ook niet persoonlijk (niemand persoonlijk zelfs) maar geef aan dat die 'plemp-je-vraag-maar' sfeer best regelmatig voorkomt en dat nodigt niet uit tot helpen en dat is nu net één van de keys van RPG, elkaar (tijdelijk) helpen :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94605 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:38:
[...]

Het is dus de manier van vragen in /advice en niet de overige personen die zich in dat kanaal bevinden en die op infantiele manier reageren. Ik kan me niet voorstellen dat jij weet hoe ik vragen stel in /advice. Verder ben ik niet de enige persoon die vragen stelt in dat kanaal en geen fatsoenlijk antwoord krijgt. Het kanaal zou al een stuk beter worden als bepaalde mensen gewoon geen antwoord zouden geven.

Ik wens je veel succes met het "uitzoeken" van zaken zoals de resource tracker voor de scholar. In de handleiding staat hierover namelijk niks. In game wordt niks uitgelegd. Als je niet de beta hebt gespeeld dan weet je dat soort dingen gewoon niet. Het enige dat dan overblijft is in /advice vragen te stellen of op een forum zoals deze.

Als je 30 minuten lang een gebied heb doorzocht naar één mob en je kunt hem niet vinden dan vind ik het niet meer als normaal dat je een vraag kunt stellen in /advice. Zeker als het een mob is die vaak wordt gedood en waarbij de quest log gewoon niet duidelijk is.
Als je iemand of iets niet kan vinden, gebruik dan deze map http://mehq.net/dynmap/. Erg handig gebruik ik zelf ook.

@destiney points: kan je het beste gebruiken voor monsterplay volgens mij.
Ik heb er zelf nog niets mee gedaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 184039 op 15-05-2007 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
dna_fatrabbit schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:42:
hey mmo'ers,

Wat is eigenlijk het hele idee achter die destination points...
Ik heb nu een level 12 Captain op snowbourn en het is bevalt me vrij goed
/offtopic
-wow subscription al opgezegt!-
/ontopic weer
Ik heb dus nu 500 destination points en had voor de test een die run speed buf gepakt.... wazige Sh*! ik merkte er niks van...
Moet je zoiets gebruiken op later level als buff voor instances of zo?

Verder over lotro leuke community "nu nog" vriendlijk en behulp zaam. OOC in breeland lijkt verdacht veel op barrens chat af en toe :P nu we het toch over wow hebben 8)7 logde zondag even in op wow.... Guild disband muhahah Guild message *WE STARTED OVER WITH ONLY THE ELITE PLAYERS* .... letterlijk zo met caps.
Nou weet je meteen waarom je alles hebt gedaan voor elkaar!
Elk level up op lvl 10 en hoger geeft je +200 destiny points. Buffs als running speed en enhanced armor o.i.d. hebben een timer. De meest nuttige voor sneller lvlen vind ik de "enhanced xp". Deze heeft geen timer, maar geeft een blauwe balk onder in beeld bij je xp bar, wat de uiteindelijke xp bonus betekend. elk monster dat je vanaf dat moment killt egeft extra xp. die extra xp wordt van die blauwe bar afgetrokken. de hoeveelheid extra xp is afhankelijk van je lvl. dus als je geen quests te doen hebt en je gaat lvlen op monsters s zo'n enhanced xp zeer handig. verder gebruik ik wel eens extra defence or extra armor o.i.d. als ik in een moeilijke instance zit die eigenlijk nog iets boven mijn lvl is.

destiny points zijn evrspreid over al je characters, oftewel als je lvl 50 bent, en je maakt een andere character aan, krijgt deze vanaf lvl 10 +200 DP per lvl. die je dus ook kan gebruiken met je lvl 50 character. Monster Play is ook een mogelijkheid om deze punten te verzamelen, maar hierin heb ik me nog niet verdiept.

EDIT: kan er mss in de TS gezegd worden dat er niet meer over WoW kan worden gesproken? heeft eigenlijk niks met dit topic te maken dus waarom het steeds weer aan bod komt is me een raadsel.

[ Voor 4% gewijzigd door Dekar op 15-05-2007 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Je kan je destiny points beter spenderen aan je monster, is veel vetter! Monsterplay is cool.
RAID ON HOBBITTOWN xD. Toch best grappig hobbit leg's verzamelen voor stoofsoep :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:25
Ondanks dat ik WoW al ruim 2 jaar met veel plezier speel betrap ik me er de laatste tijd toch op, dat ik wel inlog maar eigenlijk op de automatische piloot speel, en (nog) weinig zin heb in raiden. Omdat ik de laatste tijd toch wel positieve verhalen hoor over LOTRO wil ik het toch eigenlijk wel eens proberen. Ik zeg niet dat ik ook daadwerkelijk overstap, maar wil de sfeer toch wel even proeven.

Heb net de client al gedownload, heb nu alleen nog een buddy key nodig, dus als iemand die over heeft, zou ik zeer dankbaar zijn :P
En ja, ik weet dat je ook een pre-order kon kopen maar die zijn geloof ik niet meer te koop? En dan leek dit me wel een leuke oplossing ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DenMan schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 23:01:
Ondanks dat ik WoW al ruim 2 jaar met veel plezier speel betrap ik me er de laatste tijd toch op, dat ik wel inlog maar eigenlijk op de automatische piloot speel, en (nog) weinig zin heb in raiden. Omdat ik de laatste tijd toch wel positieve verhalen hoor over LOTRO wil ik het toch eigenlijk wel eens proberen. Ik zeg niet dat ik ook daadwerkelijk overstap, maar wil de sfeer toch wel even proeven.

Heb net de client al gedownload, heb nu alleen nog een buddy key nodig, dus als iemand die over heeft, zou ik zeer dankbaar zijn :P
En ja, ik weet dat je ook een pre-order kon kopen maar die zijn geloof ik niet meer te koop? En dan leek dit me wel een leuke oplossing ;)
Ik zou als ik jou was nog even bij de MM kijken daar is de kans het groots denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Die pre-order pakcs zijn nog gewoon te koop, check deze post maar, die bovendien terug te vinden is in deze thread :P (ff zoeken op pre-order)
Anoniem: 215185 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 15:59:
Er kan op dit moment alleen een trial account aangevraagd worden via de pre-order pack, ik heb een aantal links verzameld van webshops waar ze nog verkrijgbaar zijn:

http://www.dimensionplus.nl/index3.asp?url=/link.asp?pid=74959
http://www.mediaboetiek.nl/produktgames.php?platform=c4&artikelnummer=59474

Ze zijn ook nog verkrijgbaar in diverse winkels, zoals de Bart Smit, Media Markt, Free Record Shop e.d.

[ Voor 20% gewijzigd door Dekar op 16-05-2007 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Dekar1 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:34:
[...]

Waarom zou homo zijn niet bij hun passen? beetje onzin om dat te zeggen terwijl je daarna zegt dat het vreemd is dat dwarf wel een minstrel kan zijn...

Ik weet niet of je de film lord of the rings hebt gezien, maar zie jij daar een dwarf met een bow? vandaar die opberking.
Dit was ook maar een verzonnen voorbeeld.
maar als je alleen een class kon spelen met een bepaald ras was het niets aan denk ik,
bijv. een dwarf is guardian, een elf kan alleen hunter zijn, de hobbit burglar en man is champion.
Zo speelt dan iedereen de film. en kan je netzogoed een EA LOTR game spelen.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.