Yo beste game freaks.
Na anderhalf jaar gefreak in WOW met als resultaat dat ik nu spontaan begin te kokhalsen als ik ook maar iets WOW related tegenkom heb ik gezworen, bij hoog en laag, om geen vinger meer uit te steken naar een andere MMORPG. Tegen beter weten in, na maanden afgekickt te zijn van het genre, of zo goed als, toch maar even naar LOTRO gesurft en reviewke gelezen. BIG mistake!!!
Ik moet zeggen UO heeft mijn kop volledig zot gemaakt alsook AC1. Sinds die twee game was het een zoektocht naar de best next thing.Helaas menig MMORPG speler zal het beamen dat uw eerste MMORPG de beste zal zijn en niks anders het zal evenaren. Vandaar waarschijnlijk al die klote WOW vergelijkingen.
Anyway, genoeg geleuter en to the point. Daar LOTRO van Turbine is, en ze met AC1 een waar pareltje op dees aardbol hebben gezet met massa's sfeer en coole quests, vroeg ik me af of er onder jullie gamers die LOTRO reeds hebben, en die AC eveneens gespeeld hebben, of ze dezelfde feel wat kunnen terugvinden in LOTRO.
WOW eist gewoon al uw tijd op wil je de endgame spelen. Raids raids raids. Ik denk dat ik 60 maal dien Molten Core, Nepharion, Naxxra en ander raid dungeon heb gedaan. Week na week om maar het beste equip te hebben. Dit is de perfecte manier om iets kotsbeu te worden en voor de toekomst nooit meer.
Ik hoop dus in LOTRO meer casual gamplay terug te vinden en veel solo content. Kleine groep vereisten om de dungeons te doen, en geen game die een super hap uit uw vrije tijd nodig heeft om het te kunnen spelen.
Tot nu toe blijkt dit te kloppen uit wat ik reeds heb gelezen, maar had graag nog even een view op de dingen van een even burn out MMORPG'er als ik die toch maar eens een zoveelste poging wil ondernemen om de next best thing te ontdekken.
Sorry voor bovenstaand oneindig lang geleuter
Zijn er nog steeds server problemen op dit moment?