is iemand al bij de echte 'landmarks' die in de films voorkomen geweest? Zien ze er hetzelfde uit? Heeft er iemand hi-res screenies?
Ze hebben geen licentie voor het 'art' werk van de film, dus ze hebben het allemaal zelf moeten bedenken.Anoniem: 82860 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 14:45:
is iemand al bij de echte 'landmarks' die in de films voorkomen geweest? Zien ze er hetzelfde uit? Heeft er iemand hi-res screenies?
Ben op bezoek geweest in Bag End, alleen was Frodo niet thuis
Shuttle st20g5
Er is ergens een npc die je spullen repareerd voor de helft van de prijs 
Ergens in Bree
Ergens in Bree
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
In bree town-hall om precies te zijn, erg fijnCthulhu schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 15:23:
Er is ergens een npc die je spullen repareerd voor de helft van de prijs
Ergens in Bree
hmm, ben nu level 14 (champion) en heb nog nooit mijn spullen gerepareerd. Alleen mijn mining pick heb ik een paar keer moeten repareren, maar verder niks. Misschien dat het nog komt?
Vind het overgens een erg goed spel. Zeer mooie omgeving, goeie quests. Ben nog geen 'camp-een-eeuwigheid-totdat-eindelijk-het-goede-questitem-dropt' quests tegen gekomen gelukkig. (Vind ik altijd erg frusterend).
Dat hele 'deed' systeem vind ik ook erg goed gedaan. Geeft toch weer een extra mogelijkheid om je character te verbeteren.
Vind het overgens een erg goed spel. Zeer mooie omgeving, goeie quests. Ben nog geen 'camp-een-eeuwigheid-totdat-eindelijk-het-goede-questitem-dropt' quests tegen gekomen gelukkig. (Vind ik altijd erg frusterend).
Dat hele 'deed' systeem vind ik ook erg goed gedaan. Geeft toch weer een extra mogelijkheid om je character te verbeteren.
Ja en je kan er ook alles voor de halve prijs kopen. 1.1s voor een pick, erg handig als wat ore wilt processen en niet je iron of steel pick wilt gebruiken. Repair kost je dan namelijk 12s.Sander1991 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 15:38:
[...]
In bree town-hall om precies te zijn, erg fijn
Shuttle st20g5
patch notes van vandaag:
LOTRO Patch Notes – 2nd May, 2007
Economy/Crafting:
* Item damage upon defeat will no longer occur until the player reaches level 10. Once you hit level 10 all bets are off, but you get a free ride 'til then! Keep in mind that item wear still occurs during combat.
* The repair cost has been lowered on some uncommon/rare jewellery, weapons, shields, and clothing.
* Signature, Elite, and Boss monsters drop more money.
* Pipeweed seed processing recipes now only give out 1 seed instead of 3, like they were always supposed to. (Farmers, please drop the pitchforks! There are changes coming to better your plight. More details to follow.)
Quests:
* Fixed a problem in the "A Road Through the Dark" instance that was causing the second door in the instance to sometimes not open.
* Fixed problems with NPCs that had a ring but would not interact with the player. Constable Bolger, Jolly Smallburrow, Isembard Took and The Lynx Mother should all be fixed by this.
Miscellaneous:
* For Windows Vista users, Texture Detail is now set to High when overall graphics settings are set to Very High or Ultra High. Previously (and still true for non-Vista machines), these graphics settings would set Texture Detail to very high. People will still be able to manually set their Texture Detail to Very High, but it won't ever default that high on Vista.
Europe-specific:
* The NPC Nási (which when translated was Nazi in French) is now named Morór.
Known Issues
* Quest - The Oathbreakers - The Oath-Breaker Captain will get reset if you log off during combat. You will not be able to complete the quest if you do this.
LOTRO Patch Notes – 2nd May, 2007
Economy/Crafting:
* Item damage upon defeat will no longer occur until the player reaches level 10. Once you hit level 10 all bets are off, but you get a free ride 'til then! Keep in mind that item wear still occurs during combat.
* The repair cost has been lowered on some uncommon/rare jewellery, weapons, shields, and clothing.
* Signature, Elite, and Boss monsters drop more money.
* Pipeweed seed processing recipes now only give out 1 seed instead of 3, like they were always supposed to. (Farmers, please drop the pitchforks! There are changes coming to better your plight. More details to follow.)
Quests:
* Fixed a problem in the "A Road Through the Dark" instance that was causing the second door in the instance to sometimes not open.
* Fixed problems with NPCs that had a ring but would not interact with the player. Constable Bolger, Jolly Smallburrow, Isembard Took and The Lynx Mother should all be fixed by this.
Miscellaneous:
* For Windows Vista users, Texture Detail is now set to High when overall graphics settings are set to Very High or Ultra High. Previously (and still true for non-Vista machines), these graphics settings would set Texture Detail to very high. People will still be able to manually set their Texture Detail to Very High, but it won't ever default that high on Vista.
Europe-specific:
Known Issues
* Quest - The Oathbreakers - The Oath-Breaker Captain will get reset if you log off during combat. You will not be able to complete the quest if you do this.
(...)
Een paar vraagjes:
Is er iemand die mij een trial key kan toesturen? 45 euro is voor mij net teveel van het goede voor iets wat ik niet goed ken (helaas het hele beta gebeuren gemist). email: ndasilen@xs4all.nl
ik update deze post als ik een key heb.
Volgende vraag:
Hoe zit het met de roleplay in dit spel? ik las dat er een aparte RP server was opgezet, iemand al ervaringen van zowel normale als RP server?
bedankt!
Is er iemand die mij een trial key kan toesturen? 45 euro is voor mij net teveel van het goede voor iets wat ik niet goed ken (helaas het hele beta gebeuren gemist). email: ndasilen@xs4all.nl
ik update deze post als ik een key heb.
Volgende vraag:
Hoe zit het met de roleplay in dit spel? ik las dat er een aparte RP server was opgezet, iemand al ervaringen van zowel normale als RP server?
bedankt!
[ Voor 12% gewijzigd door Imbalanced op 02-05-2007 22:25 ]
Iemand ook bij Bartsmit.com online besteld?
Er staat dat je 2 extra in-game items (naast de 2 standaard cape's) bij krijgt maar heb die nog steeds niet ontvangen. Krijg een zwak antwoord dat ik mijn spam folder moet checken
Er staat dat je 2 extra in-game items (naast de 2 standaard cape's) bij krijgt maar heb die nog steeds niet ontvangen. Krijg een zwak antwoord dat ik mijn spam folder moet checken
Anoniem: 74431
Lol dus waar je eigenlijk de CE voor neemt zit er al niet meer in of is veranderd 
Agja Code Masters dan krijg je dat
staat jullie nog veel meer te wachten ..
Heb RF online en D&D Online gespeeld bijde games zijn na "kassa!" op zolder gezet slechte support, server downtimes, alle chars maar op 1 server gezet omdat toch bijna niemand het speeld
Agja Code Masters dan krijg je dat
Heb RF online en D&D Online gespeeld bijde games zijn na "kassa!" op zolder gezet slechte support, server downtimes, alle chars maar op 1 server gezet omdat toch bijna niemand het speeld
Ik heb steeds als ik even wil spelen problemen met inloggen
Ook op dit moment weer.
Dit is gewoon pech hoor. Deze problemen zijn al enkele voorgekomen, gelukkig kan je meer spelen dan niet. Ze hebben blijkbaar behoorlijk problemen met hun login servers, als ik met niet vergis had WoW deze problemen in den beginne ook. Wellicht hebben ze dit wat onderschat, het spel blijkt namelijk wel populair te zijnXtrmEend schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:25:
Ik heb steeds als ik even wil spelen problemen met inloggenOok op dit moment weer.
Wat screenshots op 1680x1050 met alles max (Ultra High settings)
Poisoned:
Buff:
Close Up:
NPC:
Ach ja m'n Dwarfje is niet zo fotogeniek, maar hopelijk hebben sommigen hier wat aan
Poisoned:

Buff:

Close Up:

NPC:

Ach ja m'n Dwarfje is niet zo fotogeniek, maar hopelijk hebben sommigen hier wat aan
EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's
Anoniem: 102844
kheb al die pages hier doorgelezen, maar heb nog niet echt kunnen ontdekken wat dit spel nou onderscheid van WoW???? op de graphics na dan, verder qua UI lijkt het verdomd veel op WoW

Lols Ik word eigenlijk niet goed van al die vergelijkingen met WoW..... Het is gewoon simpel.. Probeer het spel.. Bevalt het je blijf het spelen zo niet ga dan terug naar WoW.
Al die dingen die codemasters nu doormaken lijken allemaal zo slecht.. Maar Idd . WoW had deze problemen in het begin ook.. Volgens inside info op de side van codemaster is de game nu al een succes. Heel veel mensen hebben de beta gespeeld. Heel veel mensen de preorder. En nu het spel uit is hebben ze nog meer mensen weten te trekken..
Ze zijn ondertussen bezig de economie te belanseren. Zodat het betaalbaar word voor ons allemaal...
Vele klachten zijn er gekomen dat mensen als ze level 30 of hoger zijn dat ze geen quest meer solo kunnen doen.. Eh Dat is de bedoeling.. Het is een spel met de bedoeling dat je samenspeeld in Fellowships enzo doende hoger gaat komen...
Wat voor zin heeft het om zo snel mogelijk alle quests te doen lvl 50 te zijn en dan rond te gaan kijken..
Kijk nu rond... Lees de quests goed, geniet van de omgeving. Geniet van de Ingame Jokes.. Geniet van de samenhang van de quests die je kunt doen. Volg de verhaal lijn. Doe de epic quests wanneer je er aan toe bent.. kom op he. Ik zie nu al zo veel mensen level 30 gepasseerd zijn en lopen schreeuwen .. Ik zoek blablabka voor book 3..... Kom op he.. Volg het verhaal have fun. En tegen de tijd dat je goed bezig bent is het juni en komen er gelijk nieuwe delen aan.. Mijn doel is pas tegen july lvl 50 te halen..
Ik vermaak me prima... En ook al die mensen die hun professions zo snel mogelijk willen masteren...
De quests die je moet doen zijn voor level 30 en hoger.. Het spel verwacht pas dat je dat level bent als je expert cook bent (noem maar een voorbeeld) Ga dan niet klagen dat het moeilijk is hoger te komen in je profession omdat je een profession quest niet op kunt lossen...
Heb geduld... Zodra de nasty dingen eruit zijn en alles draait stabiel . Dan zal de economie ook beter zijn en heb je altijd wat te doen (mits je dus niet als een bezetende level 50 wil worden )
True , Interface is beter, Battle skills etc zijn beter.. Maaaaar kom op heee. Wat cartoonisch.. wat een gefoces op Level........
Wacht maar over een jaartje. Dan kicked LOTR (mits ze dingen aanpassen die de community vraagt) Wow's ass.....
Voordeel van LOTR is dat ze nu alle goede dingen die werken bij Silkroad, WoW en Guildwars kunnen implementeren... En zo doende een betere game er uit kunnen halen....
<end of WoW vergelijk> (voor altijd hoop ik, WoW is een vloekwoord geworden in LOTR OCC chat)
Al die dingen die codemasters nu doormaken lijken allemaal zo slecht.. Maar Idd . WoW had deze problemen in het begin ook.. Volgens inside info op de side van codemaster is de game nu al een succes. Heel veel mensen hebben de beta gespeeld. Heel veel mensen de preorder. En nu het spel uit is hebben ze nog meer mensen weten te trekken..
Ze zijn ondertussen bezig de economie te belanseren. Zodat het betaalbaar word voor ons allemaal...
Vele klachten zijn er gekomen dat mensen als ze level 30 of hoger zijn dat ze geen quest meer solo kunnen doen.. Eh Dat is de bedoeling.. Het is een spel met de bedoeling dat je samenspeeld in Fellowships enzo doende hoger gaat komen...
Wat voor zin heeft het om zo snel mogelijk alle quests te doen lvl 50 te zijn en dan rond te gaan kijken..
Kijk nu rond... Lees de quests goed, geniet van de omgeving. Geniet van de Ingame Jokes.. Geniet van de samenhang van de quests die je kunt doen. Volg de verhaal lijn. Doe de epic quests wanneer je er aan toe bent.. kom op he. Ik zie nu al zo veel mensen level 30 gepasseerd zijn en lopen schreeuwen .. Ik zoek blablabka voor book 3..... Kom op he.. Volg het verhaal have fun. En tegen de tijd dat je goed bezig bent is het juni en komen er gelijk nieuwe delen aan.. Mijn doel is pas tegen july lvl 50 te halen..
Ik vermaak me prima... En ook al die mensen die hun professions zo snel mogelijk willen masteren...
De quests die je moet doen zijn voor level 30 en hoger.. Het spel verwacht pas dat je dat level bent als je expert cook bent (noem maar een voorbeeld) Ga dan niet klagen dat het moeilijk is hoger te komen in je profession omdat je een profession quest niet op kunt lossen...
Heb geduld... Zodra de nasty dingen eruit zijn en alles draait stabiel . Dan zal de economie ook beter zijn en heb je altijd wat te doen (mits je dus niet als een bezetende level 50 wil worden )
Dus stop met zoeken naar WoW vergelijkingen... Die zijn er zat.. Maar WoW draait het nu alleen maar om levelen .. OEOOEOEOEEEE ik ben level 70 en heb die Epic items... Ik vraag me af of meer dan de helft van de mensen die WoW spelen wel eens weten waar het verhaal om gaat... Ik heb voor de gein weer 30 dagen op mijn WoW account gegooid.. Had nog een gamecard liggen...Anoniem: 102844 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 01:54:
kheb al die pages hier doorgelezen, maar heb nog niet echt kunnen ontdekken wat dit spel nou onderscheid van WoW???? op de graphics na dan, verder qua UI lijkt het verdomd veel op WoW
True , Interface is beter, Battle skills etc zijn beter.. Maaaaar kom op heee. Wat cartoonisch.. wat een gefoces op Level........
Wacht maar over een jaartje. Dan kicked LOTR (mits ze dingen aanpassen die de community vraagt) Wow's ass.....
Voordeel van LOTR is dat ze nu alle goede dingen die werken bij Silkroad, WoW en Guildwars kunnen implementeren... En zo doende een betere game er uit kunnen halen....
<end of WoW vergelijk> (voor altijd hoop ik, WoW is een vloekwoord geworden in LOTR OCC chat)
[ Voor 22% gewijzigd door Stronkie op 03-05-2007 06:53 ]
Net alsof WoW het enigste en eerste MMO is dat er is (en werkt). Je kan niet zomaar alles vergelijken met WoW. Als je nog steeds zin hebt in WoW, blijf bij WoW want elke andere MMO zal dan toch tegenvallen. Als je WoW beu bent, dan start de zoektocht naar een nieuwe thuis. Trials en buddykeys zijn dan een goede start! Je moet ook niet afgaan van reviews en ander mensen hun mening, je moet maar eens lezen hoevel cr*p er over WoW gepost wordt terwijl blijkbaar nog een hoop mensen dit spel zeer graag spelen, zelfde geldt voor andere games.Anoniem: 102844 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 01:54:
Een ding over LOTRO kan ik je wel zeggen, dit spel is gebaseerd op een zeer uitgebreide lore, als je voor dit soort dingen bent, dan ga je 't spel graag spelen.
Amen :)////////\\\\\\\. Niet zo druk nu op de server.. Maarja komt nog wel
Als iemand aan trial voor me heeft, heel graag, coenen -at- gmail.com . Ben wel erg benieuwd naar deze game nu...
Vanaf welk lvl kan je volledige, eigen nummers spelen? Mijn minstrel - EpiphoneCthulhu schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:49:
Hey, deel2![]()
Gister weer ff nummers gespeeld op mn lute, dat is echt cool
Nieuw nummer geleerd![]()
123 5321 356 875 34322
lvl 5 kun je alle traits of skils kopen, maar zodra je een instrument gekocht heb kun je al spelen met de /music command
Minstrel is de enige class die alle instrumenten kan bespelen
Ik heb mijn keyboard nu zo gemapt (geel=hele noten, rood=halve noten):Cthulhu schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:49:
Hey, deel2![]()
Gister weer ff nummers gespeeld op mn lute, dat is echt cool
Nieuw nummer geleerd![]()
123 5321 356 875 34322
http://img246.imageshack.us/img246/3095/keyboardwu6.jpg
Doe dat en speel vervolgens dit:
IIITYRT PPPIOUI IIITYRTT PPPIOUII
chorus:
OP[[[[][PO OP[[[[][PO P[]]]]\][POP[ OP[[[[][PO IOPPPP[POI UIOOOOPOIU UIO
dan gaan alle Hobbits dansen
Dit dus.
Heb het ook anders ingeddeld
Bij mij staan ze op 1-8, Q-I, A-K
Bij mij staan ze op 1-8, Q-I, A-K
Is het nog mogelijk dit spel uit te testen alvorens tot aankoop over te gaan?
nog 1 ding over WoW (moest ff)
Het blijkt dat 99% van alle niebs die MMORPG spelen alleen maar WoW kennen. Waarom? omdat het zo ongeloofelijk gepromoot werd waardoor iedereen dat maar ging spelen jeeeeeej wat zijn we toch weer blij.
Men vergeet inderdaad alle andere MMORPG die op de grote lijst staan.
Ik vind persoonlijk WoW geen RUK aan. Lineage2 is in mijn ogen beduidend beter. jammer dat het in europa niet zo populair is. Komt gewoon door de matige marketing. Maar vergeet niet dat Alleen Lineage2 wel een stuk of 8 official servers heeft over de hele wereld.
En jah duhhhhh alle MMORPG spellen lijken op elkaar want je moet tog iets van een inventory hebben en iets met skills/spells..... tjah dan ligt het puur aan de creator om dat in een leuk jasje te stoppen en jah tuurlijk hebben ze allemaal een beetje van het zelfde quickslotbars etc en ga zo maar door....
RF D&D ArchLord etc zijn ook leuke games maar idd daar veel minder support.
Als het gaat om support staan WoW en L2 beduidend bovenaan de top van de grote lijst van alle MMORPG games.
WoW staat op 1 puur door de marketing etc.
En ik hoop en verwacht dat LORTO zich hierbij kan toevoegen.
Plz geen reactie op het verhaal van L2 zuigt want ik weet 100% zeker dat mensen niet alle MMORPGs hebben gespeeld (ik ook niet!
). dus vergelijkingen zijn vaak ongegrond imo.
En zoals bekend is is de community van WoW enorm kinderachtig. gemiddelde leeftijd van 14.......
L2 is gelukkig wat volwassener maar ook daar tref je irritante 14 jarige maar dat heb je overal en daarom zal je ze over een tijdje ook hier bij LOTR tegenkomen. De gameplay/verhaal-story zal gaan bepalen hoe de community eruit zal komen te zien. Nu maar hopen dat er bij deze MMORPG bots worden gebanned voor lifetime. Niet zoals bij WoW en L2 waar je om de meter een bot tegen komt.
Het blijkt dat 99% van alle niebs die MMORPG spelen alleen maar WoW kennen. Waarom? omdat het zo ongeloofelijk gepromoot werd waardoor iedereen dat maar ging spelen jeeeeeej wat zijn we toch weer blij.
Men vergeet inderdaad alle andere MMORPG die op de grote lijst staan.
Ik vind persoonlijk WoW geen RUK aan. Lineage2 is in mijn ogen beduidend beter. jammer dat het in europa niet zo populair is. Komt gewoon door de matige marketing. Maar vergeet niet dat Alleen Lineage2 wel een stuk of 8 official servers heeft over de hele wereld.
En jah duhhhhh alle MMORPG spellen lijken op elkaar want je moet tog iets van een inventory hebben en iets met skills/spells..... tjah dan ligt het puur aan de creator om dat in een leuk jasje te stoppen en jah tuurlijk hebben ze allemaal een beetje van het zelfde quickslotbars etc en ga zo maar door....
RF D&D ArchLord etc zijn ook leuke games maar idd daar veel minder support.
Als het gaat om support staan WoW en L2 beduidend bovenaan de top van de grote lijst van alle MMORPG games.
WoW staat op 1 puur door de marketing etc.
En ik hoop en verwacht dat LORTO zich hierbij kan toevoegen.
Plz geen reactie op het verhaal van L2 zuigt want ik weet 100% zeker dat mensen niet alle MMORPGs hebben gespeeld (ik ook niet!
En zoals bekend is is de community van WoW enorm kinderachtig. gemiddelde leeftijd van 14.......
L2 is gelukkig wat volwassener maar ook daar tref je irritante 14 jarige maar dat heb je overal en daarom zal je ze over een tijdje ook hier bij LOTR tegenkomen. De gameplay/verhaal-story zal gaan bepalen hoe de community eruit zal komen te zien. Nu maar hopen dat er bij deze MMORPG bots worden gebanned voor lifetime. Niet zoals bij WoW en L2 waar je om de meter een bot tegen komt.
Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H
Pre-order pack. Is nog een achtal weken te gebruiken. Je kan dan 10 dagen gratis spelen. Nu maar hopen dat de winkels dit pakket verkopen (4 euro). Moest hier de verkoper al zeggen dat die pre-order packs nog werken, want hij wilde mij de full versie meegeven (45 euro).DarkShadow schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:19:
Is het nog mogelijk dit spel uit te testen alvorens tot aankoop over te gaan?
Die info over pre-order is bevestigd door mijzelve (speel er nu mee) en een Codemasters-medewerker.
Het is alleen een vloekwoord omdat iedereen dondersgoed weet dat LOTR nog lang niet is waar WoW nu is. De graphics zijn beter. De lore is beter, maar de dingen die een MMORPG echt een lange levensduur geeft zoals diversiteit in classes en vooral de user interface en alle kleine dingetjes die het leven van een speler veraangenamen zijn in WoW al een stuk verder geevolueerd.Stronkie schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 06:48:
Combat in LOTR is een stap terug vergeleken veel andere MMORPGs omdat het dankzij het queue systeem en mindere animaties nogal houterig overkomt en zeker niet 'on the spot'. Je bent meer buttons aan het mashen en na een paar seconden zie je pas je skill uitgevoerd worden.
Zal ongetwijfeld nog verbeteren, maar ik weet 100% zeker dat de overgrote meerderheid LOTR speelt omdat het ANDERS is en NIEUW en niet omdat het daadwerkelijk beter is dan WoW, want een echt kritisch en objectief persoon kan niet anders concluderen dat het (nog!) niet zo is.
Ik heb EQ gespeeld, SWG, Eve,Anarchy online, WoW, LOTR, Horizons en geloof me. Geen spel heeft een betere GUI en game 'smoothness' dan WoW. Probeer dat te benaderen, voeg er LOTR graphics aan toe en een interessant class/race/skill systeem en je hebt een perfect MMORPG.
Dit dus.
Tijgertje ik denk niet dat WoW op nummer 1 staat vanwegen de marketing die overigens geneens zo erg was na de beta...Maar meer vanwegen de makers .... die gewoon top bezig zijn vanaf weet ik niet hoelang.
De geschiedenis van WoW, dus ook het verhaal die velen van ons boeit en trekt, niet allemaal natuurlijk maar is gewoon 1 van de bronnen van de game.
en dan de sfeer/style van de game, op een manier simpel maar wel zo verdomd krachtig.
De geschiedenis van WoW, dus ook het verhaal die velen van ons boeit en trekt, niet allemaal natuurlijk maar is gewoon 1 van de bronnen van de game.
en dan de sfeer/style van de game, op een manier simpel maar wel zo verdomd krachtig.
FL / HON /
klopt ook . ik ben altijd fan geweest van warcraft die rts spellen danRobbas schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:42:
Tijgertje ik denk niet dat WoW op nummer 1 staat vanwegen de marketing die overigens geneens zo erg was na de beta...Maar meer vanwegen de makers .... die gewoon top bezig zijn vanaf weet ik niet hoelang.
maar kijk nu eens naar een bepaalde gamesite. OVERAL kom ik WoW banners tegen niet normaal en dat was ook in het begin zo. Dus Marketing heeft weldegelijk een rol gespeeld hierbij. Maar wat jij zegt klopt ook
maar ik merk toch en ook van FunkyTrip dat men L2 vergeet. Ik zou tegen hem kunnen zeggen pobeer L2 ook eens uit en dan komt zijn beargumentatie/mening over vergelijking nog sterker en beter over. Vind ik dan
Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H
Ik heb veel filmpjes van L2 gezien en die zien er mooi uit. Classes/races in L2 zijn ook zeer diep uitgewerkt. Helaas is L2 erg Aziatisch en het is dus vooral een grindfest. Als je daar van houdt, prima, maar ik prefereer het quest systeem in WoW en eigenlijk het quest systeem in LOTR nog meer.Tijgertje84 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:04:
maar ik merk toch en ook van FunkyTrip dat men L2 vergeet. Ik zou tegen hem kunnen zeggen pobeer L2 ook eens uit en dan komt zijn beargumentatie/mening over vergelijking nog sterker en beter over. Vind ik danIs dan geloofwaardiger dan als men alleen WoW heeft gespeeld en niets heeft om te vergelijken als alleen maar WoW...
(ik kan mijzelf dus niet toevoegen aangezien ik niet zoveel heb gespeeld)
Volgens mij heeft L2 nog meer last van farmers & botters naar wat ik lees op het net. Dat hele gebieden worden gedomineerd door farm guilds die elke speler afslachten of het leven zuur maken die in de buurt komt.
Dit dus.
Klopt het is aziatisch.FunkyTrip schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:21:
[...]
Ik heb veel filmpjes van L2 gezien en die zien er mooi uit. Classes/races in L2 zijn ook zeer diep uitgewerkt. Helaas is L2 erg Aziatisch en het is dus vooral een grindfest. Als je daar van houdt, prima, maar ik prefereer het quest systeem in WoW en eigenlijk het quest systeem in LOTR nog meer.
Volgens mij heeft L2 nog meer last van farmers & botters naar wat ik lees op het net. Dat hele gebieden worden gedomineerd door farm guilds die elke speler afslachten of het leven zuur maken die in de buurt komt.
Ik snap niet wat je bedoeld met grindfest? Quests zijn prima verdeeld je moet ook quests doen om van class te transferen etc waar je echt uren mee bezig kunt zijn. Ik denk dat je meer refereerd naar die repeatable quests die je oneindig over kunt doen om zo aan veel geld te komen ofzo?? (niet dat het werkt want je krijgt juist enorm weinig voor die repeatable quests waar je bij eenmalige quests veel betere stuff krijgt maar dus maar 1x kunt behalen...)
Wat bots betreft weet ik niet want speel op private servers waar bots worden gebanned. Een van de redenen waarom ik niet ga betalen voor een MMORPG.
(ino ik zou moeten dokken maar goed, ik ben anti bots dus vandaar dat ik dus ook niet geld ga dokken om mijn eigen zuur te laten maken door bots. Vriend van me speelde WoW en zei dat het ook zo was bij WoW wat bots betreft. Licht aan de server denk ik waar je op zit. Maar goed zolang ze de policies niet aanpassen en bots gewoon bannen en niet met het gezeik komen van jah maar die accounts worden ook betaald etc... wat dus de main reden imo dat men niets doet tegen bots.
Dit doen ze dus wel bij de private servers waar je dus vollop de game kunt beleven zoals het hoort zonder botters
Is er al een GOT kinship op Eldar?
Zoniet dan wil ik er best 1 opzetten.
contact Illwyn of Serinia ingame of reply hier
Zo ja dan wil ik wel lid worden
en mn vriendin ook wel
Zo ja dan wil ik wel lid worden
[ Voor 20% gewijzigd door qntal op 03-05-2007 12:02 ]
Anoniem: 102844
hoef je niet meteen te gaan flamen, en ik heb nergens gezegd dat ik het spel met WoW zit te vergelijken, ik vroeg me alleen af wat dit spel zichzelf uniek maakt van WoW???FireFly schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 07:55:
[...]
Net alsof WoW het enigste en eerste MMO is dat er is (en werkt). Je kan niet zomaar alles vergelijken met WoW. Als je nog steeds zin hebt in WoW, blijf bij WoW want elke andere MMO zal dan toch tegenvallen. Als je WoW beu bent, dan start de zoektocht naar een nieuwe thuis. Trials en buddykeys zijn dan een goede start! Je moet ook niet afgaan van reviews en ander mensen hun mening, je moet maar eens lezen hoevel cr*p er over WoW gepost wordt terwijl blijkbaar nog een hoop mensen dit spel zeer graag spelen, zelfde geldt voor andere games.
Een ding over LOTRO kan ik je wel zeggen, dit spel is gebaseerd op een zeer uitgebreide lore, als je voor dit soort dingen bent, dan ga je 't spel graag spelen.
maar aangezien daar niet echt een gepast antwoord op kwam (behalve geflame) vrees ik het ergste...

Ik heb Ragnarok Online, Lineage 2, Last Chaos, Rose Online, Flyff, Rappelz en WoW gespeeld, maar ik lees hier toch weer genoeg generaliserende berichten van mensen (die denken er wat vanaf te weten) er dus niks van af weten, zoals het noemen van WoW een 14 jarige game (lol?) en lineage 2 niet populair is in europa.... maar goed...
ik ga hem wel ff testen
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 102844 op 03-05-2007 11:52 ]
Anoniem: 215775
WOW is voor mietjesFunkyTrip schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:40:
[...]
en geloof me. Geen spel heeft een betere GUI en game 'smoothness' dan WoW.
Ik heb enkele weken terug L2 geprobeerd (trial), maar ik vond het er:
1. slecht uitzien, maar heb niet veel zitten tweaken met de video opties. Spel is toch al wat ouder, heb 6600GT en 1 gig ram aan boord, 2600+ amd cpu die aan 2.1 Ghz draait
2. de wijze van lopen van de chars was ronduit belachelijk (ik ga op mijn bakkes, maar loop toch vooruit, dus ik hang ferm scheef als ik loop)
3. combat systeem ging wel, weinig problemen mee
Misschien toch maar eens opnieuw proberen.
* Me interested in Priv.Server - info sturen naar stijn punte bovy at gmail punte com
1. slecht uitzien, maar heb niet veel zitten tweaken met de video opties. Spel is toch al wat ouder, heb 6600GT en 1 gig ram aan boord, 2600+ amd cpu die aan 2.1 Ghz draait
2. de wijze van lopen van de chars was ronduit belachelijk (ik ga op mijn bakkes, maar loop toch vooruit, dus ik hang ferm scheef als ik loop)
3. combat systeem ging wel, weinig problemen mee
Misschien toch maar eens opnieuw proberen.
* Me interested in Priv.Server - info sturen naar stijn punte bovy at gmail punte com
Als je wilt weten waarom WoW een beter spel is dan dit.....Simpel jullie hebben het er nu al een pagina over in het LOTRO topic har har har. xD
EN btw Lineage 2 is 1 groot saai grindfest, je kan objectief gezien niet zeggen dat het beter is. En alles met Wow vergelijken is wel logisch. WoW borduurde berder op de MMORPG reeks het bracht niks echt nieuws maar smoothe het allemaal. Het is tot nu toe wel de beste MMORPG en blijft het denk ik nog wel.
Maar back ontopic, WoW ken ik al goed genoeg hoor liever meer over LOTRO. En als in WoW 14 jarige kiddies zitten...tja die reacties hier krikken het niveau ook niet echt op he?
Maar is er iets van een trial account? Zijn er buddy keys. Ik wil het wel graag proberen, zeker het deed systeem wil ik wel is zien. Exploreren vind ik altijd leuk om te doen, ik ben geen hardcore grinder maar zit er meer voor sociale dingen en stomme dingen in de ingame wereld doen(base jumpen vanaf dammen etc in WoW, Naakt door Ironforge rennen met een vishengel als Tauren xD).
Als iemand een buddy account/key heeft en mij zou willen geven zou ik dat tof vinden, ik zoek eigelijk wel weer een goed spel om tijd in te steken
En hoe zit het met Role Play servers? Niet dat ik een die ahrd role player ben, maar ik probeer altijd wel redelijk inchar te spelen. Dat was het enige jammere van WoW geen RP'ers en die RP servers zaten alleen van die zogenaamde1337 players met allerlei domme RP regels die nergens op sloegen...losers....
EN btw Lineage 2 is 1 groot saai grindfest, je kan objectief gezien niet zeggen dat het beter is. En alles met Wow vergelijken is wel logisch. WoW borduurde berder op de MMORPG reeks het bracht niks echt nieuws maar smoothe het allemaal. Het is tot nu toe wel de beste MMORPG en blijft het denk ik nog wel.
Maar back ontopic, WoW ken ik al goed genoeg hoor liever meer over LOTRO. En als in WoW 14 jarige kiddies zitten...tja die reacties hier krikken het niveau ook niet echt op he?
Maar is er iets van een trial account? Zijn er buddy keys. Ik wil het wel graag proberen, zeker het deed systeem wil ik wel is zien. Exploreren vind ik altijd leuk om te doen, ik ben geen hardcore grinder maar zit er meer voor sociale dingen en stomme dingen in de ingame wereld doen(base jumpen vanaf dammen etc in WoW, Naakt door Ironforge rennen met een vishengel als Tauren xD).
Als iemand een buddy account/key heeft en mij zou willen geven zou ik dat tof vinden, ik zoek eigelijk wel weer een goed spel om tijd in te steken
En hoe zit het met Role Play servers? Niet dat ik een die ahrd role player ben, maar ik probeer altijd wel redelijk inchar te spelen. Dat was het enige jammere van WoW geen RP'ers en die RP servers zaten alleen van die zogenaamde1337 players met allerlei domme RP regels die nergens op sloegen...losers....
[ Voor 11% gewijzigd door Postius op 03-05-2007 12:54 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Mijn woorden inderdaadPostius schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 12:52:
En alles met Wow vergelijken is wel logisch. WoW borduurde berder op de MMORPG reeks het bracht niks echt nieuws maar smoothe het allemaal. Het is tot nu toe wel de beste MMORPG en blijft het denk ik nog wel.
Ik kan momenteel weinig over LOTR melden helaas, want elke keer als ik wil spelen liggen de servers eruit, de hele avond zelfs. Alleen eergisteren even kunnen spelen
Tja, de welbekende RP nazi's zijn als de dood dat er niet RPers komen en dat laten ze dusdanig luid merken dat de sfeer er soms zelfs minder wordt dan op een gewone server. Uiteindelijk komen ze er achter dat het vechten tegen de bierkaai is en wordt de sfeer beter. Want hoe je het ook wendt of keert, de gemiddelde leeftijd op een RP server is hoger dan op een gewone server en statistisch gezien vertonen volwassenen minder 14-jarig gedrag dan 14 jarigen. Ik speel op Laurelin en het RP gehalte valt wel mee, behalve op de RP hotspots zoals de Prancing Pony.En hoe zit het met Role Play servers? Niet dat ik een die ahrd role player ben, maar ik probeer altijd wel redelijk inchar te spelen. Dat was het enige jammere van WoW geen RP'ers en die RP servers zaten alleen van die zogenaamde1337 players met allerlei domme RP regels die nergens op sloegen...losers....
Dit dus.
Was helemaal niet als flame bedoelt, als dit zo overkwam, mijn excuses, zal wel misverstand zijn tussen BE/NL danAnoniem: 102844 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:48:
[...]
hoef je niet meteen te gaan flamen, en ik heb nergens gezegd dat ik het spel met WoW zit te vergelijken, ik vroeg me alleen af wat dit spel zichzelf uniek maakt van WoW???
Anyway, wat maakt LOTRO uniek is dat 't allemaal om LOTR gaat. Verder is een een MMO gelijk WoW en EQ en EQ2 en ....
Enigste nadeel van deze nieuwe MMO is dat 't weer een high fantasy mmo is. Ik denk dat ik me beter zal voelen in een sci-fi setting (zoals SWG, voor de beruchte patch).
het enigste wat ik heb gezegd is die 14 jarige community, dit zijn niet mijn woorden maar wordt waar ik ook kom wordt dit gezegd dus vandaar dat ik ernaar refereer (mijn excuses als ik daarmee iemadn beledig...)Anoniem: 102844 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:48:
[...]
Ik heb Ragnarok Online, Lineage 2, Last Chaos, Rose Online, Flyff, Rappelz en WoW gespeeld, maar ik lees hier toch weer genoeg generaliserende berichten van mensen (die denken er wat vanaf te weten) er dus niks van af weten, zoals het noemen van WoW een 14 jarige game (lol?) en lineage 2 niet populair is in europa.... maar goed...
En lineage 2 is niet populair nee in europa(ga maar na waar het in de winkels ligt, nergens juist daar heb ik dus een punt. Schappen vol met WoW dozen maar L2 uhm.....), maar gelukkig zijn er genoeg die het spelen. Merendeel wel oost europa moet ik zeggen (waar ook de meeste private servers vandaan komen). Is natuurlijk ook nog de offi Teon server (europe)
Private servers zijn totaal niet te vergelijken met echte servers. De economie is totaal anders, het volk dat daar speelt is anders, de eigenaren kunnen van alles en nog wat toevoegen en veranderen. Als je op een private server speelt dan kun je mijns insziens weinig zeggen over de werkelijke sfeer en feeling van een spel.Tijgertje84 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:34:
Wat bots betreft weet ik niet want speel op private servers waar bots worden gebanned. Een van de redenen waarom ik niet ga betalen voor een MMORPG.
quote uit wikipedia voor L2:
"Currently, it is common for private servers to be found hosting Chronicle 4. The game play is commonly altered by boosting the experience rates, the monetary drop rate, and the item drop rate, making higher-quality gear easier to obtain. Many servers also feature unique "twists" which keep them apart from the rest."
[ Voor 23% gewijzigd door FunkyTrip op 03-05-2007 13:39 ]
Dit dus.
Voor diegene die nog niet overtuigd zijn, IGN heeft een preview gepost. Ze vinden dat ze nog niet genoeg gespeeld hebben om een volledige review te doen:
http://pc.ign.com/articles/785/785179p1.html
Bron:This game does many things MMOs have done before, but does them so well and in such a visually appealing, refined package it's difficult to pull away once you dive in. Though we haven't played enough to give the game a full review yet, at this point we have few reservations about recommending it to any interested, whether you're a newcomer to the MMO genre or grizzled veteran.
http://pc.ign.com/articles/785/785179p1.html
Anoniem: 217880
Zover ik weet nietqntal schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:48:
Zo ja dan wil ik wel lid wordenen mn vriendin ook wel
Mocht je hulp nodig bij het opzetten dan kan je mij ingame bereiken onder Suiram.
Ik heb 6 mensen nodig om een kinship te starten en heb er nu 3 dus als je op Eldar zit en graag in een nederlandse kinship wil meldt je dan aan!Anoniem: 217880 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:42:
[...]
Zover ik weet niet![]()
Mocht je hulp nodig bij het opzetten dan kan je mij ingame bereiken onder Suiram.
heb je helemaal gelijk is daarom speel ik ook op low rate server ofwel alles zoals op retail.FunkyTrip schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:34:
[...]
Private servers zijn totaal niet te vergelijken met echte servers. De economie is totaal anders, het volk dat daar speelt is anders, de eigenaren kunnen van alles en nog wat toevoegen en veranderen. Als je op een private server speelt dan kun je mijns insziens weinig zeggen over de werkelijke sfeer en feeling van een spel.
quote uit wikipedia voor L2:
"Currently, it is common for private servers to be found hosting Chronicle 4. The game play is commonly altered by boosting the experience rates, the monetary drop rate, and the item drop rate, making higher-quality gear easier to obtain. Many servers also feature unique "twists" which keep them apart from the rest."
er zijn duizenden servers maar merendeel zijn pvp servers

en dat is niet te vergelijken nee.
Bij deze bedel ik nog eens om een trial/buddy key 
Ik zou het spel echt graag eens proberen.
Ik zou echt heel dankbaar zijn moest iemand de moeite willen doen om mij aan een trial account te helpen.
Een PM via forum of MSN zou perfect zijn, duurt maar een paar minuten en je maakt er iemand blij mee
Het is goed voor je Karma
[/spam]

Ik zou het spel echt graag eens proberen.
Ik zou echt heel dankbaar zijn moest iemand de moeite willen doen om mij aan een trial account te helpen.
Een PM via forum of MSN zou perfect zijn, duurt maar een paar minuten en je maakt er iemand blij mee
Het is goed voor je Karma
[/spam]
[ Voor 17% gewijzigd door The Dud3 op 03-05-2007 14:48 ]
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Anoniem: 217880
Loop even snel naar bijvoorbeeld de Mediamarkt en haal zo'n doosje op voor 2,50 euro. Krijg je ook nog een leuke cape en je bent stukken sneller klaar
Anoniem: 215185
Ik kon de volgende gamespecial van onze zuiderlijke buren jullie niet onthouden. De Belgische INBOXtv heeft n.a.v. The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar twee gamespecials gemaakt van beide 25 minuten lang. Je kunt één van deze specials terugvinden op Youtube:
Deel 1; http://www.youtube.com/watch?v=JfpjzllFNAM
Deel 2; http://www.youtube.com/watch?v=8CEuBhWM4CM
Deel 3; http://www.youtube.com/watch?v=AHNssQHdjZc
Er kan op dit moment alleen een trial account aangevraagd worden via de pre-order pack, ik heb een aantal links verzameld van webshops waar ze nog verkrijgbaar zijn:
http://www.dimensionplus.nl/index3.asp?url=/link.asp?pid=74959
http://www.mediaboetiek.nl/produktgames.php?platform=c4&artikelnummer=59474
Ze zijn ook nog verkrijgbaar in diverse winkels, zoals de Bart Smit, Media Markt, Free Record Shop e.d.
Deel 1; http://www.youtube.com/watch?v=JfpjzllFNAM
Deel 2; http://www.youtube.com/watch?v=8CEuBhWM4CM
Deel 3; http://www.youtube.com/watch?v=AHNssQHdjZc
Er kan op dit moment alleen een trial account aangevraagd worden via de pre-order pack, ik heb een aantal links verzameld van webshops waar ze nog verkrijgbaar zijn:
http://www.dimensionplus.nl/index3.asp?url=/link.asp?pid=74959
http://www.mediaboetiek.nl/produktgames.php?platform=c4&artikelnummer=59474
Ze zijn ook nog verkrijgbaar in diverse winkels, zoals de Bart Smit, Media Markt, Free Record Shop e.d.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 215185 op 03-05-2007 16:12 ]
behalve dan de server beheerder en zijn vriendjes en de personen die de server weten te hacken natuurlijk, die hebben wel rate 1000Tijgertje84 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 14:38:
[...]
heb je helemaal gelijk is daarom speel ik ook op low rate server ofwel alles zoals op retail.
er zijn duizenden servers maar merendeel zijn pvp serversofwel alle rates 1000x -.-
![]()
en dat is niet te vergelijken nee.
Lijkt me ook klote als de serverbeheerder plots ophoudt, ben je alles kwijt...
Dit dus.
Doosje? Zijn er trial keys retail te koop ofzo?Anoniem: 217880 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 15:42:
Loop even snel naar bijvoorbeeld de Mediamarkt en haal zo'n doosje op voor 2,50 euro. Krijg je ook nog een leuke cape en je bent stukken sneller klaar
Met dat doosje kun je het spel voor 'x' (10 oid?) dagen proberen. Daarna moet je hem alsnog kopen.The Dud3 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:43:
[...]
Doosje? Zijn er trial keys retail te koop ofzo?
Krijg je dan korting? Ik bedoel gaat de prijs die je betaalde voor de pre-order van de full game prijs af?Brian schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 19:39:
[...]
Met dat doosje kun je het spel voor 'x' (10 oid?) dagen proberen. Daarna moet je hem alsnog kopen.
Nee, je moet gewoon een full-game aanschaffen en dus de "volle mep" betalen.Hurtebise schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 19:53:
[...]
Krijg je dan korting? Ik bedoel gaat de prijs die je betaalde voor de pre-order van de full game prijs af?
Hoe noemt zo iets precies? Want ik kan het online nergens terugvinden.Brian schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 19:39:
[...]
Met dat doosje kun je het spel voor 'x' (10 oid?) dagen proberen. Daarna moet je hem alsnog kopen.
Anoniem: 215185 in "[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 2"The Dud3 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 21:24:
[...]
Hoe noemt zo iets precies? Want ik kan het online nergens terugvinden.
5 posts boven je
(...)
Dat is de pre-order kit. Dus als ik die koop krijg ik 10 dagen trial die ik nu nog kan beginnnen?
Nogal verwarend dat een preorder te gebruiken is na de launch
Anoniem: 217799
Heeft er misschien nog iemand een buddy key voor mij?? Wil hem graag eens proberen!
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Anoniem: 215185
Het was ook eerst de bedoeling dat de pre-order kits tijdens de week van de launch niet meer geldig waren. Wij hebben echter besloten om de geldigheid van de pre-order kits met nog 8 weken te verlengen vanaf de dag van release vanwege de grote vraag hierna.The Dud3 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 22:28:
[...]
Dat is de pre-order kit. Dus als ik die koop krijg ik 10 dagen trial die ik nu nog kan beginnnen?
Nogal verwarend dat een preorder te gebruiken is na de launch
Ach iedereen beleefd het spel op zijn eigen manier. Geloof dat ze pas in een laat stadium hebben besloten dat je lotro solo tot het einde kan halen.Stronkie schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 06:48:
Je kan wel zonder te levelen goed worden in je profession, alleen zul je goed moeten samenwerken. Dus verzamelaars die een hoog level hebben en je kunnen meenemen en beschermen terwijl je je crafting quests doet.Stronkie schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 06:48:
Shuttle st20g5
buddy key zou hier ook welkom zijn 
Ik heb nu mn pc geupgrade omdat ik het op mn vorige gewoon niet leuk vond spelen, ik kan me er gigantisch aan storen als ik teveel aan grafische pracht moet inleveren, met als gevolg dat ik het spel te hoog instel en het voor geen meter meer draait. Dus ik had bewust gewacht op mn upgrade, maar nu zit ik wel zonder geld tot het eind van de maand
Ik heb nu mn pc geupgrade omdat ik het op mn vorige gewoon niet leuk vond spelen, ik kan me er gigantisch aan storen als ik teveel aan grafische pracht moet inleveren, met als gevolg dat ik het spel te hoog instel en het voor geen meter meer draait. Dus ik had bewust gewacht op mn upgrade, maar nu zit ik wel zonder geld tot het eind van de maand
[ Voor 82% gewijzigd door DarkShadow op 04-05-2007 10:29 ]
Zo zie ik het ook, LOTR heeft als voordeel dat het een gigantische franchise is en de game is niet slecht gestart. Maar als ze de verbeteringen niet doorvoeren dan is het finito voor LOTR. Ik vind WoW leuk maar de endgame heeft me net wat teveel tijd gekost en ik ben ook wel toe aan een andere scenery. LOTR moet niet WoW worden, maar kan er wel veel van leren.FunkyTrip schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:40:
[...]
Het is alleen een vloekwoord omdat iedereen dondersgoed weet dat LOTR nog lang niet is waar WoW nu is. De graphics zijn beter. De lore is beter, maar de dingen die een MMORPG echt een lange levensduur geeft zoals diversiteit in classes en vooral de user interface en alle kleine dingetjes die het leven van een speler veraangenamen zijn in WoW al een stuk verder geevolueerd.
Combat in LOTR is een stap terug vergeleken veel andere MMORPGs omdat het dankzij het queue systeem en mindere animaties nogal houterig overkomt en zeker niet 'on the spot'. Je bent meer buttons aan het mashen en na een paar seconden zie je pas je skill uitgevoerd worden.
Zal ongetwijfeld nog verbeteren, maar ik weet 100% zeker dat de overgrote meerderheid LOTR speelt omdat het ANDERS is en NIEUW en niet omdat het daadwerkelijk beter is dan WoW, want een echt kritisch en objectief persoon kan niet anders concluderen dat het (nog!) niet zo is.
Ik heb EQ gespeeld, SWG, Eve,Anarchy online, WoW, LOTR, Horizons en geloof me. Geen spel heeft een betere GUI en game 'smoothness' dan WoW. Probeer dat te benaderen, voeg er LOTR graphics aan toe en een interessant class/race/skill systeem en je hebt een perfect MMORPG.
Anoniem: 42386
Weet iemand of er een nederlands talige Kinship is op de server Evernight ?
Ik en een maat van mij zouden dan graag lid willen worden. Mocht het niet zo zijn kunnen we mischien met een groepje er 1 oprichten.
Ik en een maat van mij zouden dan graag lid willen worden. Mocht het niet zo zijn kunnen we mischien met een groepje er 1 oprichten.
Ja zeker. Ik zit zelf in from Dutch till Dawn op Evernight. NL Kinship met behoorlijk wat members en een lifespan van 5.Anoniem: 42386 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 11:53:
Weet iemand of er een nederlands talige Kinship is op de server Evernight ?
Specificatie systeem: http://specs.tweak.to/13313
Hoe zit het eigenlijk met de betaal mogelijkheden, welke zijn er allemaal?
Kewl.... Zou er gaag lid van willen worden.. Ben vanvond wel weer online.. Ingame name = Suzzanacadamink schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 14:12:
[...]Ja zeker. Ik zit zelf in from Dutch till Dawn op Evernight. NL Kinship met behoorlijk wat members en een lifespan van 5.
Is er geen geen demo of 10 dagen probeer account/code ofzo?
Kwam hierboven reeds meermaals aan bod. Lees de thread even door (desnoods zoek je even op 'trial'), en zelfs op deze pagina.Daantje20 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 15:31:
Is er geen geen demo of 10 dagen probeer account/code ofzo?
Het antwoord op jouw vraag is: neen, gaat niet, uitgesloten, zeer jammer
Ter informatie, als je alleen een (buddy) key hebt maar geen dvd met de client erop, dan kan je deze hier downloaden
de client: http://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/lotro/beta/v1.12/
patches: http://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/lotro/beta/patches/
Er zit alleen één foutje in de client en dat is het bestand TurbineLauncher.exe.config.
Open het bestand en verwijder de inhoud, voeg hier in de plaats het volgende toe:
Daarna kan je het spel zichzelf verder laten updaten.
ps. als je dit in Vista wilt proberen moet je de launcher programma als administrator uitvoeren.
de client: http://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/lotro/beta/v1.12/
patches: http://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/lotro/beta/patches/
Er zit alleen één foutje in de client en dat is het bestand TurbineLauncher.exe.config.
Open het bestand en verwijder de inhoud, voeg hier in de plaats het volgende toe:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> <configuration> <system.windows.forms jitDebugging="true"/> <startup> <requiredRuntime version="V1.1.4322" safemode="true"/> <supportedRuntime version="V1.1.4322" /> </startup> <appSettings> <add key="Launcher.DataCenterService.GLS" value="http://lotroeugls.com/GLS.DataCenterServer/Service.asmx" /> <add key="DataCenter.GameName" value="LOTROEU"/> <add key="DataCenter.DefaultCenter" value="LOTROEU"/> <add key="Product.DocumentFolder" value="The Lord of the Rings Online"/> <add key="Launcher.DocumentFolder" value="Launcher"/> </appSettings> </configuration> |
Daarna kan je het spel zichzelf verder laten updaten.
ps. als je dit in Vista wilt proberen moet je de launcher programma als administrator uitvoeren.
Mmm nog maar een keer.. Er zijn mischien bij diverse winkels nog Preorder kits te koop.. hiermee kan je nog 10 dagen spelen en deze kosten 3 euro. Zit nog wat leuke stikkers e.d. bij. Veel winkels hebben deze al uit de schappen gehaald omdat ze liever het volledige pakket verkopen aan je.
Of je moet iemand kennen die het al speeld en hem vragen om zijn Buddy code die bij het originele pakket zat. (Sorry ik heb die van mij al weggegeven) Hiermee kan je ook 10 dagen testen.
Of je moet iemand kennen die het al speeld en hem vragen om zijn Buddy code die bij het originele pakket zat. (Sorry ik heb die van mij al weggegeven) Hiermee kan je ook 10 dagen testen.
ik zou graag eens lotr willen testen als iemand nog een buddy key heeft zou t top zijn 
ik wil niet overkomen als een begger >.> maar als je vrijgevig bent met die code ^_^ zou ik dat waarderen
ik wil niet overkomen als een begger >.> maar als je vrijgevig bent met die code ^_^ zou ik dat waarderen
Vanmiddag nog lekker aan het questen geweest samen met Shadosword en Derak van de NL kinship op Snowbourn. Was wel gezellig en we hebben redelijk wat mobs geslacht al gingen we wel soms dood. Moeilijkste beest wat we zijn tegengekomen is een lvl 27 warg, die mij afslachtte en verder hebben we nog lvl 22 orc bosses vermoord. Wij waren alledrie lvl 16, naderhand waren ik en shadosword lvl 17. Dus dat ging best leuk.
Hier nog een mooie sfeerpic:

Ik en shadosword die gingen fainten

HELP!
Euhm mischien is dit een domme vraag, maar hoe kan ik spelen zonder een CC nummer in te geven? Heb 45 dagen gratis(CE edition kostte geen drol
).
Euhm mischien is dit een domme vraag, maar hoe kan ik spelen zonder een CC nummer in te geven? Heb 45 dagen gratis(CE edition kostte geen drol
Anoniem: 191619
Zijn er mensen op Laurelin server aan het spelen. Ik zoek een kinship om wat aardige quests af te gaan.
hoe lang duurt het voordat de game echt begint?
ben nu level 3 en heb nog steeds intro quest...
heb een hekel aan intro's
ben nu level 3 en heb nog steeds intro quest...
heb een hekel aan intro's
Ik was geloof ik met level 6 of 7 uit de intro quest lijn.
Zet er in plaats van CC, Gamecard neer.Postius schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 17:51:
HELP!
Euhm mischien is dit een domme vraag, maar hoe kan ik spelen zonder een CC nummer in te geven? Heb 45 dagen gratis(CE edition kostte geen drol).
PS: Hoezo;'kost geen drol'?
[ Voor 5% gewijzigd door Brian op 04-05-2007 20:19 ]
Anoniem: 124963
Hij heeft het vast over de Special EditionBrian schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 19:20:
[...]
Zet er in plaats van CC, Gamecard neer.
PS: Hoezo;'kost geen drol'?
Add in friendlist: Bluntor lvl 10 guardian, invite me dan ingame.qntal schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:48:
Zo ja dan wil ik wel lid wordenen mn vriendin ook wel
Hmm dus ik heet Derak? cool wist k nietInfinchible schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 17:29:
Vanmiddag nog lekker aan het questen geweest samen met Shadosword en Derak van de NL kinship op Snowbourn. Was wel gezellig en we hebben redelijk wat mobs geslacht al gingen we wel soms dood. Moeilijkste beest wat we zijn tegengekomen is een lvl 27 warg, die mij afslachtte en verder hebben we nog lvl 22 orc bosses vermoord. Wij waren alledrie lvl 16, naderhand waren ik en shadosword lvl 17. Dus dat ging best leuk.
[afbeelding]
Nja was wel lache, alleen ik was degene die steeds doodging.. Die repair kosten zijn zo hoog. Nu zijn we allemaal lvl 17 denkik toch? ik moet nog 1000 tot 18 en is kwestie van 1 quest afronden
Nog maar een Screenshot, ik (Dekar) op een fontijn. Alle bars e.d. weghalen doe je trouwens met F12, zodat je geen texten of iets meer ziet. Ziet er wel chill uit.

edit: Link deed het niet hier is de screenshot: KLIK HIERO!
[ Voor 4% gewijzigd door Dekar op 05-05-2007 02:20 ]
Ik ben verlsaafd aan LOTRO xD
Heb de special edition inderdaad uit de winkel opgehaald. Een grote doos met flewelen/zachte&pluche binnenkant, een handleiding in gerukte boek vorm. Een kaart van Angmar en een miniatuurtje van the Witch King en 45 dagen gratis speeltijd en een exclusief ingame item, een cape die er best geil uitziet! Zal hem zo even uploadem.
Heet Fondred en zit op Eldar level 8 Captain atm, wat weinig damage maar die buffs zijn geniaal.
Btw er zijn echt veeeeel wow'ers overgestapt. Mijn party van gister van 3 man bestonden inc mezelf uit overgestapte wowers. Opzichwel relaxt want iedereen speelt zijn class meteen goed xD
Heb de special edition inderdaad uit de winkel opgehaald. Een grote doos met flewelen/zachte&pluche binnenkant, een handleiding in gerukte boek vorm. Een kaart van Angmar en een miniatuurtje van the Witch King en 45 dagen gratis speeltijd en een exclusief ingame item, een cape die er best geil uitziet! Zal hem zo even uploadem.
Heet Fondred en zit op Eldar level 8 Captain atm, wat weinig damage maar die buffs zijn geniaal.
Btw er zijn echt veeeeel wow'ers overgestapt. Mijn party van gister van 3 man bestonden inc mezelf uit overgestapte wowers. Opzichwel relaxt want iedereen speelt zijn class meteen goed xD
Duh, iedereen speelde WoWPostius schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 12:28:
Ik ben verlsaafd aan LOTRO xD
Ooh sorry, ik wist niet meer precies wat je naam was maar ik zat er wel bij in de buurtDekar1 schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 02:17:
[...]
Hmm dus ik heet Derak? cool wist k niet
Nja was wel lache, alleen ik was degene die steeds doodging.. Die repair kosten zijn zo hoog. Nu zijn we allemaal lvl 17 denkik toch? ik moet nog 1000 tot 18 en is kwestie van 1 quest afrondenIk spreek je morge wel weer ingame denk. hoef een keer niet te werke op zaterdag.
Ik kan dit weekend even niet spelen, maandag pas weer dus zie je van de week wel weer gaan we weer even questen. Ik ben nu inderdaad ook lvl 17 ja, maar ik moet nog wel iets meer dan 1000 xp voor 18
Wordt het tog eens tijd om op iets nieuws over te stappenAnoniem: 218131 schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 17:24:
Lijkt me een leuk spel, maar ik betaal al voor WoW en ik speel Silkroad Online.
Trouwens Stronkie of iemand anders stuur me ff een mailtje met de TeamSpeak IP, als deze er niet is kan ik er wel 1 runnen...
paardje rijden (Klik Hier!)
misschien een idee om dat op je kinship notice te zetten, zodat iedereen die inlogt op TeamSpeak komt
. Trouwens host je deze thuis? anders moet je eens op freetshost.us kijken, kan je je PC uitzetten terwijl de server door hun wordt gehost.
Nog maar een Screenshot: (klik mij)
Nog maar een Screenshot: (klik mij)
Mischien een lijstje maken voor de TS met Server,ingame nick?
Kick off:
1.Eldar, Postianus, Human Captain.
Kick off:
1.Eldar, Postianus, Human Captain.
Trouwens, hoeveel kost het nu per maand (en per 3 of 6 maand)? Ik hoor nogal verschillende geluiden; 11 euro - 15 euro. Wat is nu het bedrag dat je moet betalen?
Anoniem: 113589
Hangt ervan af voor hoeveel maanden je direct betaalt.Brian schreef op zondag 06 mei 2007 @ 11:47:
Trouwens, hoeveel kost het nu per maand (en per 3 of 6 maand)? Ik hoor nogal verschillende geluiden; 11 euro - 15 euro. Wat is nu het bedrag dat je moet betalen?
Tis gratis, als je eenmalig 250e betaaldBrian schreef op zondag 06 mei 2007 @ 11:47:
Maar dan moet je wel een founderskey hebben. Mijn vraag was dan ook hoeveel het per maand kost
Is bij iedereen Snowbourn down?
officiele website:Brian schreef op zondag 06 mei 2007 @ 17:36:
[...]
Maar dan moet je wel een founderskey hebben. Mijn vraag was dan ook hoeveel het per maand kost(en 250€ is _te_ veel imo)
Billing:
What are the different subscription plans available?
(Last updated: 28-04-2007 12:23:56)
Subscriptions are charged at the following prices (all prices are inclusive of VAT) :
Sterling
8.99 – 1 month
25.47 – 3 month
47.94 – 6 month
83.88 – 12 month
Euro:
12.99 – 1 month
35.97 – 3 month
65.94 – 6 month
119.88 – 12 month
Dollars:
14.99 – 1 month
41.97 – 3 month
77.94 – 6 month
143.88 – 12 month
All subscription plans will automatically renew and the subscription rate will be charged in advance. All subscription payments are non-refundable. Subscription prices do not include local connection and telephone charges.
--------------------------------------------------------------------------------
What options are there for credit/debit card payments?
(Last updated: 09-01-2007 13:35:23)
The following cards will be accepted: MasterCard, Visa, Delta in most currencies. Visa Electron payments will be accepted in GBP. Solo, JCB and Switch (Maestro) payments which are processed and settled in GBP only. Laser cards will take payment in Euros.
--------------------------------------------------------------------------------
I received an e-mail that claims to be from COG billing/account/customer service. How can I be sure it is genuine?
(Last updated: 09-01-2007 13:34:55)
"We will only send you emails from the following domain servers : mail2.cogbilling.com mail3.cogbilling.com mail4.cogbilling.com mail5.cogbilling.com mail6.cogbilling.com (PLEASE NOTE: This is NOT the name that will appear in the ""Sender"" field, it is the domain the email was sent from). We will NEVER ask for your account details via email. "
What are the different payment methods available?
(Last updated: 09-01-2007 13:34:24)
We will offer a wide variety of payment options for players to include credit card, debit card, bank transfer, ELV, game time cards and PayPal.
Will a regular fee be required to play?
(Last updated: 09-01-2007 13:33:57)
Yes, but the amount of the subscription fee has not yet been determined.
iemand last van vastlopers in dit spel onder vista x64? Ik kan het namelijk slechts 10 minuten spelen. Ik vermoed dat het aan mijn ati kaart ligt (x800 pro), maar ik wou toch even zeker weten of er zo'n soort probleem bestaat.
Krijg je een foutmelding? Stuur eens een ticket, of een notice via support op de webpagina. Als er meerderen met een dergelijk probleem zitten kunnen ze dit wellicht verhelpen.DarkShadow schreef op maandag 07 mei 2007 @ 00:52:
iemand last van vastlopers in dit spel onder vista x64? Ik kan het namelijk slechts 10 minuten spelen. Ik vermoed dat het aan mijn ati kaart ligt (x800 pro), maar ik wou toch even zeker weten of er zo'n soort probleem bestaat.
hier een link waarmee je de bug kan versturen (ik denk dat je de soft reset moet hebben): Klik!
ze vragen om een dxgiag bij te sluiten, dit kan je doen d.m.v. Bij Start > Uitvoeren "Dxdiag" in te voeren, en dan op OK te klikken. Als de reeds geopende window volledig geladen is kan je hem opslaan en bijsluiten.
Met een beetje geluk ligt het aan het spel, vista 64 zit volgens mij nog vol bugs. Anders is een 8800GTS ook wel leuk om het spel mee te spelen
EDIT: voor de liefhebbers nog een screenshotje dan maar: KLIK!
EDIT2: Ik snap niet helemaal hoe dat nu zit met die lifetime subscriptions en de collectors edition. Ik heb NIET de pre-order pack, maar ik zou nu bijvoorbeeld wel die collectors edition kunnen gebruiken?
daarnaast zou ik ook een pre-order pack kunnen kopen en voor 150e die lifetime subscription, zodat dit mij 95 euro scheelt? Maar kan ik dan nog wel met mijn reeds aangemaakte account spelen?
i'm confused!?
[ Voor 20% gewijzigd door Dekar op 07-05-2007 01:29 ]
Anoniem: 66797
ok ik heb dus het spel gekocht morgen mn nieuwe PC in elkaar zetten en lekker gaan gamen. ik heb de normale versie dus moet eerst bikkelen zonder die cloak (die best goed is) ben erg benieuwd is mijn 1e MMO (wel andere RPGs gespeeld)
zijn er sites waar je items kan ruilen/kopen? dit kan vast ook wel ingame maar vond het met diabloII wel prettiger via een forumj
zijn er sites waar je items kan ruilen/kopen? dit kan vast ook wel ingame maar vond het met diabloII wel prettiger via een forumj
Anoniem: 66797
morgen kan ik het je vertellenDarkShadow schreef op maandag 07 mei 2007 @ 00:52:
achteraf denk ik toch dat het niet aan de vid kaart ligt. 80 graden is blijkbaar niet vreemd voor zon ding, ik heb het nog niet bij andere games gehad, dus het zou aan de game kunnen liggen. Ik gooi waarschijnlijk op een andere partitie wel xp 64bit totdat het volledig goed werkt
.
Dit topic is gesloten.