Ik blijft het een fantastishe spel vinden maar ik wordt toch elke keer weer zwaar geirriteerd door gpg.net, join je een game, is die net vol. Duurt het lekkerlijk weer meer dan 30 sec voordat de "game lijst" wordt geupdate, join weer een game, weer een nil pinger. Begint het weer.Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 19:17:
ik ben wel te spreken over het multiplayer systeem... gasten met een nil ping moeten gewoon elke keer gekickt worden tot ze het oplossen. Op het forum van gpgnet staat goed genoeg uitgelegd dat je alles moet forwarden en met laten excluden door je firewall.
Trouwens vind ik wel dat het programma moet kunnen detecteren of iemand een dual-core heeft of niet. Laatst een potje 3v3 op seton... en dan blijkt het na een tijdje zo traag te gaan dat het gewoon zo tering lang duurt.... en dan wordt er uiteraard rondgevraagd of iedereen dual-core heeft.. en uiteraard zegt de persoon met single core helemaal niets.
Goddomme mensen.. als je maar 1 core hebt.. waag het niet om grote maps met 3v3 te spelen
verder is het ook jammer dat ik het altijd voor elkaar krijg om bij een custom game van 3v3 samen te moeten werken met één of andere newbie die er geen fuck van kan en je uiteraard een pro speler tegen je hebt. Het gevolg is gewoon een overduidelijke loss, omdat die newbie een gat in je verdediging laat, jij moet assisteren, grond verliest en niet goed kan focussen op je eco.
maar misschien moet ik wat minder sociaal spelen en die gasten gewoon dood laten gaan zonder moeite te doen.
Zit je eindelijk in een game doe seton cluth 3v3 ben ik de enige die het midden aan het cappen is. Wordt ik na een tijdje zwaar geownt door 3 spelers en doen me ally's weer geen fuck...

Jammer van die irritaties anders zou ik zeker veel vaker spelen.
http://www.twitch.tv/jannustitannus