[MMORPG] Runescape #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 60.629 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Die nieuwe quest is echt verschrikkelijk. Het zijn weer van die Rat Catcher-achtige puzzles die je moet doen zonder gezien te worden. Ik heb er wel zo'n verschrikkelijker hekel aan :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandmc
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 09:39
Zal vast wel niet mogen op tweakers (een me too), maar ik heb precies hetzelfde als jou RoD, ik heb ook een hekel aan dat soort puzzels, inderdaad zoals ratcatchers, die minigame in al Kharid, (en in eadgers ruse en death to dorgeshuun zat ook wel in kleine mate zoiets).
Mij lukt dus die 3e kamer niet, (1e ging gemakkelijk, 2e ook wel maar daar leek in een bug te hebben dat ik de 4e steamvent niet zag) maar die 3e kamer lukt mij dus totaal nog niet.

Nou ja die 2 lampjes van player of safety kon ik wel mooi in mijn summoning stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik zit een beetje vast bij de tweede. Op de een of andere manier wordt ik steeds na de tweede steam vent gezien.. En dan wordt het behoorlijk irritant als je voor de 10e keer opnieuw moet beginnen.
Er is dus ook nog een derde kamer.. dat wordt vast helemaal dolle boel :X
Ik vraag me af waarom Jagex dit doet.. het is toch algemeen bekend dat zo'n beetje iedereen een hekel heeft aan dat soort domme puzzels.

Edit: Kun je me trouwens uitleggen hoe je bij die 4e steam vent komt in de tweede room? Kan ik gewoon achter die mine cart verschuilen, of ziet dan die 5e villager (die daar een beetje op één plek blijft staan) me? Ik zit nu achter het meest oostelijke muurtje en wil nu niet meer het risico lopen gezien te worden :o

[ Voor 28% gewijzigd door RoD op 11-03-2008 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
RoD schreef op zondag 02 maart 2008 @ 12:26:

-Heb je een tijdje gespeeld en vind je het leuk? Ga ervoor betalen. Het is het dubbel en dwars waard. Je krijgt toegang tot zóveel meer content. Dan hoef je je echt niet meer te vervelen.
Is het niet best eerst beetje F2P , dan weet je wat je mist voor je p2p gaat ? :D

Speel het nu al even en het is echt wel immens verslavond, heb nog WOW en stuff gespeeld maar met al die skills dat je kunt trainen is het echt wel heel afwisselend ! :D

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja, het is zeker een verslavend spelletje. Kan ook prima met WoW concurreren, als je tenminste van dit type spellen houdt. Niet voor niks heeft Runescape meer dan 1 mil members :)
En als je F2P zelfs afwisselend vindt kan het geen kwaad eerst nog even F2P te blijven. Zodra je het gevoel hebt dat je alles wel hebt gezien zou je kunnen overwegen om P2P te worden. Als je nu P2P wordt zul je denk ik geen idee hebben wat je eerst en laatst moet gaan doen. Het kan wel, natuurlijk... het wordt er wel meteen een stuk leuker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Zijn je items kwijt als je dood gaat en elders in de map respawnt? Blijven die op de grond liggen? Kunnen ze door anderen worden opgepikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die zijn kwijt, tenzij je snel terugrent naar waar je bent doodgegaan. Daar zie je dan een grafsteen staan, en zo kun je je items weer oppikken. Dan moet je wel opschieten. Of je koopt een grafsteen in Keldagrim (P2P.. voor F2P weet ik het niet) zodat je grafsteen langer blijft bestaan en je de tijd hebt om terug te lopen.
Je grafsteen kan ook geblessed worden door voorbijgangers waardoor ie maximaal een uur kan blijven staan. Dan heb je echt tijd zat :)

In ieder geval, als je niet op tijd terugbent, zijn je items gewoon weg. Anderen kunnen het niet oppakken. Dat was voorheen wel zo, toen spawnden je items gewoon na een minuutje op de vloer zodat anderen ze konden oppakken.. maar dat is veranderd met alle RWT-updates van de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:26

MsG

Forumzwerver

Ik heb het idee dat jagex nu echt in diepe geldnood zit. De servers zijn superleeg in vergelijking met een half jaar geleden, ze proberen andere games er door te drukken, waar je zelfs member van kan worden :').

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Mja, van die lame spelletjes... waarom zou ik daarvoor gaan betalen als ik ze ook gratis kan spelen :X Ik vind dat echt helemaal niks. Maargoed, zo lang ze de ontwikkeling van Runescape maar voort zetten, en dat zit afaik wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
RoD schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 13:50:
Die zijn kwijt, tenzij je snel terugrent naar waar je bent doodgegaan. Daar zie je dan een grafsteen staan, en zo kun je je items weer oppikken. Dan moet je wel opschieten. Of je koopt een grafsteen in Keldagrim (P2P.. voor F2P weet ik het niet) zodat je grafsteen langer blijft bestaan en je de tijd hebt om terug te lopen.
Je grafsteen kan ook geblessed worden door voorbijgangers waardoor ie maximaal een uur kan blijven staan. Dan heb je echt tijd zat :)

In ieder geval, als je niet op tijd terugbent, zijn je items gewoon weg. Anderen kunnen het niet oppakken. Dat was voorheen wel zo, toen spawnden je items gewoon na een minuutje op de vloer zodat anderen ze konden oppakken.. maar dat is veranderd met alle RWT-updates van de laatste tijd.
Maar als ik heel pas begin en amper wat geld heb, hoe kan ik dan weer aan een noob axe, zwaard en mining pick komen? Weer naar de trainers? Geven die er zonder meer opnieuw één?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

In veel steden ligt er wel een gratis bronze pickaxe, zoals in Barbarian village waar een noob pickaxe ligt.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bovendien zijn dit soort tools vrij goedkoop. Slacht een paar monsters af en je hebt al een zakcentje om bijvoorbeeld een iron scimitar te kopen. Als je F2P bent is het imo wel zinvol om te investeren in een degelijke pickaxe.
Voeg me anders even toe, dan regel ik wat voor je. Nick is "Lord Bunkie" (don't ask)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

:P ik heb jouw ook al heel lang toegevoegd, maar je "showed" nooit up. Groothuisje is de naam.

Of heb je geen behoefte aan GoTters in je friendslist? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

offtopic:
Jawel. Maar mijn chat is doorgaans offline of staat op friends. Ik word namelijk geregeld lastiggevallen. Ik zal je even toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandmc
RoD schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:20:

Edit: Kun je me trouwens uitleggen hoe je bij die 4e steam vent komt in de tweede room? Kan ik gewoon achter die mine cart verschuilen, of ziet dan die 5e villager (die daar een beetje op één plek blijft staan) me? Ik zit nu achter het meest oostelijke muurtje en wil nu niet meer het risico lopen gezien te worden :o
Ik neem aan dat je hier inmiddels al uit bent. Ik heb trouwens die 2e kamer (natuurlijk eerst met de bug en later zonder) ook verscheidenen malen geprobeerd met mijnen en verstoppen achter karretjes.
Kostte me vrij veel werk om doorheen te komen, maar die 3e is helemaal niet leuk :(

Oh ja als je achter een minecart verschuilt, zien de villagers je niet, ook niet die ene bij de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik ben er zelf al uitgekomen inderdaad :) Die derde room vond ik trouwens vrij makkelijk.. Slechts één keer gezien door een domme fout. Dat was overigens wel met het advies om de 4 rubium ores aan de noordkant van de room achter elkaar te minen en daar alle steam vents mee te vullen.

Lekker nutteloos trouwens, dat rubium. Je kunt het voor 10gp aan die gekke visser verkopen, en dat is alles. Wanneer krijgt mining nou eens een "echte" update :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Wat houd die 3000 GP limit nu eigenlijk in bij te traden ? Kan je niet meer uberveel geld dokken voor rares ofzo ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Er is een soort marktprijs voor alle items, die wordt bepaald aan de hand van transacties die bij de GE gedaan worden. Van die marktprijs mag je bij het traden maximaal 3k afwijken, naar boven of beneden. Overigens wordt deze limiet groter als je meer quests doet. Ik geloof dat wanneer je meer dan 200 questpoints hebt, dat je dan een limiet van 30k hebt. Persoonlijk vind ik 30k wel een mooie limiet, kan ik nog eens wat mensen afzetten voor een paar laws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg runescape, de herinerringen,
ik heb voor ik met WoW begon (3 jaar geleden) 5 jaar runescape gespeelt. altijd met een paar irl vrienden pken enzo ik was op world 14 en world 3 altijd een bekend gezicht bij giants en greater demons. ik vond vooral de clanwars en luren leuk. om even duidelijk te maken; ik speelde toen een sara set nog 4 mil was en er gaan bots waren en minigames waar je snel xp kan farmen. het koste toen heel veel tijd om hoog lvl te worden en ik ben gestopt op lvl 97. ik was vorig jaar van plan weer te beginnen omdat je nergens zulke pvp eigenschappen hebt zoals in wildy (zelfs niet in WoW waarschijnlijk wel volgende patch) het keerpunt is waarom ik niet verder ben gegaan is dat er nu te veel 120+ zijn en dat komt alleen maar door die minigame waardoor ik het niet eerlijk vind dat ik nooit de kans daarvoor had gekregen en ik compleet gek werd van al die bots. ook vind ik de laatste updates dat het erg kiddy is geworden dus niet meer het spelen waard. wat wel fun is dat ik op mijn acc nog alle 3 de halloween mask had staan + 2 santa hats die ik aan een vriend heb gegeven die er erg blij me was, dit was 1 van die irl vrienden waar ik altijd mee pkte en nog gestopt was en dus nu ook lvl 127 is met 7 skill capes atm.

heb hier erg veel leuke herrineringen aan en er zitten erg goeie pvp elementen in die je niet snel terug vind in andere mmorpg's. alleen jammer dat ze het zo kidy hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat kinderlijke aspect is zeker meer geworden, echter, het is niet zo overheersend dat ik daar nu last van hebt. En mocht je willen terugkomen voor de wilderness moet ik je teleurstellen.. die is er niet meer :P Je hebt nu andere PvP-elementen: bounty hunter, clan wars, duelling arena... en er komen als het goed is nog meer PvP-(mini)games aan.
Die minigame waar je het over hebt heet pest control trouwens, en die is nu generfed. Een "PC-product" is altijd goed te herkennen aan de lage hoeveelheid hitpoints xp die ze hebben. Ik kan je verzekeren, dat soort spelers genieten weinig respect in Runescape. Tegenwoordig is het vrij populair om combat tegelijk met slayer te trainen. Verder is combat zo makkelijk dat het eigenlijk niet moeilijk is om dat te maxen. Met of zonder pest control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 11:22:
Dat kinderlijke aspect is zeker meer geworden, echter, het is niet zo overheersend dat ik daar nu last van hebt. En mocht je willen terugkomen voor de wilderness moet ik je teleurstellen.. die is er niet meer :P Je hebt nu andere PvP-elementen: bounty hunter, clan wars, duelling arena... en er komen als het goed is nog meer PvP-(mini)games aan.
Die minigame waar je het over hebt heet pest control trouwens, en die is nu generfed. Een "PC-product" is altijd goed te herkennen aan de lage hoeveelheid hitpoints xp die ze hebben. Ik kan je verzekeren, dat soort spelers genieten weinig respect in Runescape. Tegenwoordig is het vrij populair om combat tegelijk met slayer te trainen. Verder is combat zo makkelijk dat het eigenlijk niet moeilijk is om dat te maxen. Met of zonder pest control.
ok ze halen het beste elemental van eht helespel eruit.. omg.. ja ik wist al dat pestcontrol (was naam idd kwijt) generfed was dus als je dit gemist hebt ben je de lul, btw ik vond slayer altijd vrij iritand maar dat was ook in de begintijd. ook vind ik het belachelijk dat iedereen nu makkelijk zijn cb kan maxen terwijl ik 4 jaar aan een lvl 97 combat heb moeten werken en als ik nu in zal loggen word ik harduitgelachen. runescape is in mijn ogen vergaande glory maar ik zal het niet meer afkraken want jullie zijn er nog steeds verslaafd aan. btw die kiddy factor is wel storend als je het anders gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Tsja, ik speel al sinds het begin dus ik weet waar je het over hebt. In RSC was alles veel moeilijker en was bijvoorbeeld level 70 al vrij goed. Nu tel je niet meer mee onder de 115, ofzoiets. Maargoed, tijden veranderen.. Runescape heeft nu gewoon een totaal ander karakter. Je moet er van houden.. maar gezien de verbeteringen die Runescape heeft gekend kan ik wel leven met de nadelen.

* RoD begon met spelen toen je nog bij je account moest kiezen tussen een pker of een gewoon character...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Wat is een pker ? :D Ik zie dit overal staan en snap het woord niet :D

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Player killer :) Oftewel, iemand die aan PvP doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Ah ok :D Dat was me ff onduidelijk :D Wat zit er eigenlijk achter het feit dat guides zeggen dat je naar world 2 of 1 of X moet heen gaan om dingen te kopen en te verkopen. Zijn prijzen daar anders ofzo ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

World 1 en 2 e.d. waren/zijn de handelswerelden. Ga maar eens naar Varrock @ World 1. Overal poppetjes :). Vroeger kon je daar lekker handelen.

Nu is het dood... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

not2secure4u schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:55:
Ah ok :D Dat was me ff onduidelijk :D Wat zit er eigenlijk achter het feit dat guides zeggen dat je naar world 2 of 1 of X moet heen gaan om dingen te kopen en te verkopen. Zijn prijzen daar anders ofzo ?
dat was een markt plaats waar honderden tot duizende hun spullen tegelijk wilden verkopen en daar vond je dus de dagwaardes en de goedkoopste aanbiedingen. hellaas werd hier ook negatief gebruik van gemaakt want alles was heel onoverzichtelijk en als je niet opletten gaf 3 mil voor een lobby (lobster) ipv een whip. ik denk dat dat nu wel gefix is.

en pker is idd player/people killer een runescape term. en runescape heeft uberhaupt een uitgebreid jargon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
O ja , dat ontging me ff , speel nochtans soms wel een MMORPG :p
Waarom ? Minder active members op RS ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ook, maar je kan niet meer normaal traden. Tevens zie je meteen de exacte marktprijs onderaan het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
En daar kan je niet over ofzo ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

not2secure4u schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:12:
O ja , dat ontging me ff , speel nochtans soms wel een MMORPG :p

[...]

Waarom ? Minder active members op RS ?
World 1 en 2 waren dé ontmoetingsplaatsen voor spelers om te kunnen ruilen. Nu met de Grand Exchange is dat niet meer nodig en traden veel mensen via dat systeem. Geen noodzaak meer om in world 1 of 2 te gaan staan dus. Bovendien is merchanten bijna onmogelijk geworden doordat je dus een gefixeerde prijs hebt. Veel mensen zijn daar niet blij mee... maargoed, ik vind het zelf wel prettig. Als je een "gewone" speler bent heb je er *imo* niet zoveel last van. Het is juist handiger, vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Tja ik vind Jagex naiviteit zo inperken. Ipv dat een noob leert dan hij niet zomaar in zee moet gaan met pietje die hem naar de wildernis leid, pietje die hem een bronze pickaxe voor 3K aansmeert, word alles van Pietje verboden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Ha ja nou snap ik het. Wel op dit moment train ik gewoon lekker WC , fishing en cooking. Bevalt me wel om een beetje in het spel te komen en mijn weg te vinden overal.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

MsG schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:24:
Tja ik vind Jagex naiviteit zo inperken. Ipv dat een noob leert dan hij niet zomaar in zee moet gaan met pietje die hem naar de wildernis leid, pietje die hem een bronze pickaxe voor 3K aansmeert, word alles van Pietje verboden...
De updates zijn er voornamelijk gekomen omdat Jagex real world trading uit wilde bannen. Maar je hebt wel gelijk. Er zijn een ook een hele hoop updates geweest omdat Jagex de noob wil beschermen. Opzich wel logisch natuurlijk, aangezien al die 10-12-jarigen hun een hoop geld opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 15:44

Rub3s

+3 , omdat het kan

RoD schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:30:
Tsja, ik speel al sinds het begin dus ik weet waar je het over hebt. In RSC was alles veel moeilijker en was bijvoorbeeld level 70 al vrij goed. Nu tel je niet meer mee onder de 115, ofzoiets. Maargoed, tijden veranderen.. Runescape heeft nu gewoon een totaal ander karakter. Je moet er van houden.. maar gezien de verbeteringen die Runescape heeft gekend kan ik wel leven met de nadelen.

* RoD begon met spelen toen je nog bij je account moest kiezen tussen een pker of een gewoon character...
hehehe dat weet ik nog goed :P toen ik begon (te lang terug) moest ik nog kiezen of ik een ranger mage of melee was.

jammer dat het sinds december zo bergafwaarts is gegaan :( rsc vond ik nog beter dan wat rs2 nu is =.=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

RoD schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:38:
[...]

De updates zijn er voornamelijk gekomen omdat Jagex real world trading uit wilde bannen. Maar je hebt wel gelijk. Er zijn een ook een hele hoop updates geweest omdat Jagex de noob wil beschermen. Opzich wel logisch natuurlijk, aangezien al die 10-12-jarigen hun een hoop geld opleveren.
Dat vraag ik me dus af. Ik ken wel wat members maar dat zijn voornamelijk wat oudere mensen. Ik zou m'n kinderen niet laten betalen voor een of ander webspelletje namelijk. Vraag me af wat de gemiddelde leeftijd van een member is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik kom maar al te vaak jonge kinderen tegen. Eigenlijk het overgrote deel van de spelers waarvan ik de leeftijd hoor is beneden de 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

MsG schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 17:38:
:P ik heb jouw ook al heel lang toegevoegd, maar je "showed" nooit up. Groothuisje is de naam.

Of heb je geen behoefte aan GoTters in je friendslist? :)
Op welke tijden speel jij eigenlijk? Heb je naam hier al eens voorbij zien komen en je ook in mn friendslist gezet. Maar heb je nog nooit online gezien.

Hoe gaat het met het minen RoD?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik zit nu op 96 met nog zo'n 800k te gaan voor het volgende level... de motivatie begint al wat minder te worden :X Ik begin steeds minder te spelen. Maargoed, ik ben nu relatief zo dichtbij dat ik het niet meer op mag geven.

Leuke is wel dat die dagelijkse activeiten zoals die vine in Ardougne en het slachten van Bork in de Chaos Tunnels altijd wel voor wat afleiding zorgen.
Wat trouwens opvalt is dat de prijs van Sara Brews de laatste dagen gigantisch gestegen zijn.. de prijs ligt nu al dik boven de 5k. Logisch natuurlijk, want ze zijn handig bij GWD, en dat is nu populair aangezien je fatsoenlijk loot kunt sharen met je groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb ook altijd Friends op Friends only, dus wat is jouw nick? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:57
/me wijst stiekum naar http://www.rsstats.nl

Neh zonder dollen. Best wel handige site als je Runescape speelt, en je bent benieuwd hoeveel XP/Lvl's je per dag haalt.
Laatste paar dagen zijn er best veel updates geweest, dus even een kijkje nemen kan nooit kwaad :)

En het beste van alles. Het is gratis! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

MsG schreef op maandag 17 maart 2008 @ 20:49:
Ik heb ook altijd Friends op Friends only, dus wat is jouw nick? :)
Franko79

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie wil der een tweakers clan in runescape beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Laatst online: 02-08 07:38
Runescape trekt me niet echt meer. Ik kom alleen nog maar online op 3 dagen: Pasen, Halloween en Kerstmis :P. Altijd even die holiday items binnenhalen. Heeft iemand dit Pasen event al gedaan?
Moet zeggen dat het meer inhield dan alle andere events. Je moest wat meer doen, maar zoals altijd erg makkelijk, maar wel leuk :)

Rewards:
-Een cape met een draakje achterop, als je hem aandoet en naar je equipment window gaat dan rechtermuisknop op de cape en dan "operate". Dan verander je even in een ei en dan spat 'ie zo open :p
-Emote (dat je in een ei verandert met die cape).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Wat je ook nog kon doen was nog stukjes chocolade verzamelen en deze inruilen tegen 3 eieren , zeer leuke quest :)

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het zijn de laatste tijd allemaal dingen die met emotes te maken hebben... beetje jammer.. nooit eens een leuke reward zoals een xp-lamp, een leuke cashbonus of wat dan ook. Ik kijk er eigenlijk niet meer naar om.

Morgen staat trouwens 97 mining op het programma :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Een xp-lamp ? Die gaf je dan xp ofzo ? Best wel leuk, congrats met de 97 mining dan ;) Hier nog niet zo lang begonnen, 20 cooking nu maar gaat up :D zijn noobstats maar je moet ergens beginnen :)

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Maar juist blijvende items vind ik cool. Een xp lamp haal je ook als je een poosje mined of een poosje iets anders doet. Dan vind ik de meerwaarde zo nihil.

Helaas heb ik helloween van 2 jaar geleden oid gemist waardoor ik geen zombiehead heb :|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

not2secure4u schreef op maandag 24 maart 2008 @ 13:07:
Een xp-lamp ? Die gaf je dan xp ofzo ? Best wel leuk, congrats met de 97 mining dan ;) Hier nog niet zo lang begonnen, 20 cooking nu maar gaat up :D zijn noobstats maar je moet ergens beginnen :)
XP-lamps kun je bij verschillende dingen krijgen. Zoals het finishen van je diary, of bepaalde quests, of bijvoorbeeld van een genie random event. Is toch een stuk leuker dan een of andere emote die 3x leuk is en daarna niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

MsG schreef op maandag 24 maart 2008 @ 13:08:
Maar juist blijvende items vind ik cool. Een xp lamp haal je ook als je een poosje mined of een poosje iets anders doet. Dan vind ik de meerwaarde zo nihil.

Helaas heb ik helloween van 2 jaar geleden oid gemist waardoor ik geen zombiehead heb :|.
Blijvende items zijn wel leuk, maar wat Jagex ons nu geeft is vrij suf, imo. Natuurlijk kun je niet echt een superitem geven bij zo'n event, omdat er altijd mensen zijn die niet in staat zijn om het event te doen en dus benadeeld worden omdat ze niet rond pasen spelen. Wellicht is een combinatie het beste.. een XP-lamp en zo'n suffe cape :P

Ehh, dit had natuurlijk een edit moeten zijn op m'n vorige post 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 24-03-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Zombiehead heb ik wel, maar vind die maar een beetje saai. En die grim reaper's head ofzo van Halloween '07 is ook niet echt je-van-het. Kun je echt niks mee.
Het leukste tot nu toe vind ik de Marionette van Kerstmis '07 ('06?) en die ene Rubber Chicken.
Daar kun je tenminste wat mee, vooral die Rubber Chicken mensen mee slaan :P

@ Hieronder: Diango ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Moonborne op 24-03-2008 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Uiteraard zijn het dingen die iedereen meteen delete en nooit meer bij Fango? op haalt :').

Maar toch, als je iets unlocked wat nog niet kon, zoals dus die emotes vind ik dat toffer dan een xp lamp die je ook krijgt als je mined, en besides that is de xp kwantiteit altijd enorm laag. Overigens is het volgens mij een veredelde marketing-truc om mensen member te krijgen doordat de hoeveelheid troep-cadeautjes niet meer in f2p banks passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Cool ga ik is naar rond kijken :D

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Leuk artikeltje: State of play
Goed om te lezen waar Jagex mee bezig is. Interessant. Er zitten wel een paar leuke dingen aan te komen. Zelfs voor F2P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Het bevalt me erg dat Jagex beetje goed vertelt waar ze mee bezig zijn, en ook eerlijk zijn dat sommige dingen vertragingen op lopen door server problemen, als k hun verhalen mag geloven.

Het bevalt me erg dat ze randoms misschien wat willen schrappen. Een grote verbetering zou zijn dat je events waar je de gehele set al van hebt bijna niet meer krijgt. Zo is een full mime set nu niks meer van imposante waarde, want ik krijg gewoon 3 mimes op een dag :/.

Ik kijk er naar uit. Summoning update wordt ook interessant, als ze elk monster een goeie piek geven waar in ze goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Sommige randoms mogen inderdaad wel weg. Maar events zoals de genie of dat examen-ding waarbij je een book of knowledge krijgt mogen wel blijven. Prison Pete en de maze geven vaak ook leuke rewards dus die vind ik ook niet erg. De echt nutteloze events mogen ze verwijderen imo... bijvoorbeeld de sandwich lady en zoals jij ook al noemt, de mime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Weet er iemand of er naast chickens nog andere wezens zijn die meer feathers afgeven ? IK zou graa 5k feathers willen halen maar niet kopen aangezien ik geen geld heb. IK ben level 20 in attack.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ben je P2P? Dan kun je vogels gaan hunten die je een hoop feathers geven. Het gaat niet echt snel, maar een betere manier weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
F2p op het moment , hoeveel geven vogels er dan ? Chickens is gemiddeld 5 tot 15 en soms als je pech hebt niets.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik weet het niet precies, maar high lvl vogeltjes geven wel wat meer :)

Summoning is trouwens flink verbeterd! De beesten blijven langer hangen, zijn sterker, hebben betere abilities en er zijn meer mini-obelisks in het spel verschenen. Summoning klinkt nu echt de moeite waard :) Charms kun je nu ook vinden in de Dorgesh Kaan chests en bij meer slayer monsters.
Daarnaast is de tweede batch met summoning monsters gereleased.

Daarnaast is er nog een gnomecopters update, die laat je een soort tour zien langs de beste members areas, ofzo. Verkapte marketing dus.. weinig boeiend klinkt het in ieder geval.

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 31-03-2008 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
RoD schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:05:
Daarnaast is er nog een gnomecopters update, die laat je een soort tour zien langs de beste members areas, ofzo. Verkapte marketing dus.. weinig boeiend klinkt het in ieder geval.
Ik heb het zonet even bekeken (met m'n f2p noobie), en het stelt totaal niks voor. Waarschijnlijk is dit doordat Jagex te veel members heeft verloren (door al hun domme zetten), en willen ze f2p'ers paaien. Ik heb even naar Pest Control gekeken, en vond het maar dom :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Pest Control is inderdaad niet echt geweldig. Het is een "aardig" spelletje, maar meer ook niet. P2P is het imo waard omdat het meer van alles is. Er is niet specifiek iets wat mij nou overhaalt om member te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
cool, maar met die GE, kun je zelf de prijs bepalen wat je van een artikel vraagt of id dat vooropgesteld ... Stel nu , om met mijn feathers verder te gaan :P, ze gekocht kunnen worden aan een prijs van 4-5g / stuk. Als ik deze wil verkopen , kan ik meer vragen en hopen dat mensen de mijne gaan kopen of werkt het zo niet. Een systeem a la WOW waar je zelf je prijs bepaald dus.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Volgens mij is de min en max prijs gelockt.

maar anders zou het alsnog alleen werken met schaarse producten, want waarom zou iemand meer dan 5gp willen betalen voor feathers als er duizenden te koop staan voor 4gp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Je kunt plus en min 5% van de prijs doen bij de GE. Zo kan de prijs dus nog steeds fluctueren :) En in een normale marktsituatie zul je ook niet veel meer af willen wijken, normaal gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Tja ik hou niet zo van kinderlijke beperkingen :) nu ben je met schaarse producten die niemand zou verkopen op de GE afhankelijk van het door Jagex ingestelde limiet. Is deze limiet eigenlijk hardcoded wat elke maand wordt geupdate ofzo? Iemand een idee waar dat maximum e.d. van uit gaat? En waar marktprijs op gebaseerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

De marktprijs is gebaseerd op de transacties die plaatsvinden. Vinden de transacties voor een hogere prijs plaats dan de marktprijs is (maar dus binnen die 5% cap) dan gaat de marktprijs omhoog (en veranderen de min. en max. prijzen dus ook). Prijzen worden afaik elke 12 uur geupdate.
En kinderlijk... tsja... het is bedoeld om de RWT'ers van RS af te schoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nou ik had liever wel RWT gehad en gewoon eigen prijsbepaling en zo niet al die jankende naieve huilbabies op RS :). Ik heb liever 10 zwijgende lvl 3 miners in de mining guild dan dat ik door Lumbridge moet rennen omdat iedereen om spullen zeikt en me irritant zit te commanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Er zijn zeker wel updates geweest omdat de gemiddelde RS-speler te dom is om zelf na te denken, maar de insteek achter deze update was dus anders. Ik vind het zelf een prima oplossing. Ik verkoop er al m'n spullen mee en ik hoef niet uren in w2 te gaan roepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
MsG schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:53:
Tja ik hou niet zo van kinderlijke beperkingen :) nu ben je met schaarse producten die niemand zou verkopen op de GE afhankelijk van het door Jagex ingestelde limiet.
Is ook mijn gevoel, ik ben zeer nieuw en denk er nog niet aan om serieus business te kunnen doen op de GE want mijn levels staan nog nergens maar ik vind wel dat dit meer vrijheid zou mogen hebben.

Hoe hebben jullie eigenlijk beginnen geld bij te verdienen. Ik grind nu wel maar wat en krijg terwijl sporadisch eens wat geld van een random event maar ik vraag mij af of er quest zijn die op low level wel een centje doen bijverdienen ( ben level 25 ).

Of iemand andere manieren ?

Ik zit namelijk verveeld met het feit dat iedereen van hetzelfde level als ik met veel betere equip;ent rondloopt als ik, ikzelf heb nog steeds zo een begin zwaardje en shield en natuurlijk kom ik hier geen zak verder, als ik bvb een Evil Chicken wil doden moet ik er zelf niet aan beginnen want ik doe niet genoeg damage om dat beest nog maar halverwege te killen voor ik al een paar keer mijn grafsteen gezien heb :P

Mijn goud bedraagt 1k , niets dus :P...

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Evil Chicken is meestal ook sterker dan jezelf. Tja ga gewoon minen en maak je eigen iron of steel armour en zwaarden. Geld heb ik verdiend door slim handelen toen het nog kon, minen, soms ineens gare lui gehad die ineens 90k voor een emerald ketting geven :S:). Ook beetje geluk hebben. Ik wil anders evt wel wat voor je smithen, maar ik raad je aan om zelf je smithing/mining te raisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

iron minen en dat verkopen levert relatief gezien vrij snel geld op, in F2P. Beste iron mine is ten zuid-oosten van Varrock denk ik. Probeer dat eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
MsG schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:37:
Ook beetje geluk hebben. Ik wil anders evt wel wat voor je smithen, maar ik raad je aan om zelf je smithing/mining te raisen.
interesseert me wel :) alle hulp is welkom ! Mijn nickname ingame is not1secure3u.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Het beste is om zelf alles te doen, het raist je skill en als je hoger skill-level hebt gaat het minen van lagere ores ook veel sneller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Inderdaad, het is het beste om het zelf te doen. Hoe meer je zelf doet, hoe beter je wordt, hoe beter je straks geld kunt verdienen. En (imo) hoe meer voldoening je uit het spel haalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandmc
Ik denk dat mijn hulp een beetje overbodig is, want je hebt vast al de player of safety stronghold verkend en de player of security, anders had je nog misschien 2 x 10K gold kunnen krijgen.

En toen ik met runescape begon was ik op lvl 36 ook redelijk arm toen ik member werd, maar ja door alles zelf te doen geeft inderdaad ook voldoening. (En die strongholds bestonden toen nog niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Die stronghold zegt me niet :D Wat houd dat in ? :D

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Loop eens naar Barbarian Village. Kan je meerdere dingen doen. Ook ergens iets krijg je 2 xp lamps, daar lvl jij aardig van :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Oh ok ga ik doen :D Wat deden jullie dan allemaal om aan geld te geraken in jullie low levels ? Zijn er quest die al de moeite waard zijn voor geld op mijn level ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Op low levels zijn alle quests die je kunt doen zo'n beetje wel de moeite waard :) Zeker gaan questen dus. En wat ik deed heb ik al eens gezegd... minen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
ok ga ik doen ;) nog nooit gemined eigenlijk :D enkel fish , cook , prayen wc gedaan :D

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Laatst online: 11-07 23:30
Even vraagje, is het echt op geen manier mogelijk om meer als 3k over te traden, ben namelijk helemaal opnieuww begonnen met RuneScape en wil veel junk van mn oude account overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Als je meer dan (ik geloof) 200 quest points hebt, heb je een limiet van 30k. Maar daarmee houdt het ook echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Wat ik alleen niet snap: als iemand een brokje mithril op de grond gooit, kan ik het op pakken. Als ik mijn santa hoedje op de grond gooi kan iemand hem dus nog steeds oppakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb een tijd niet gespeeld, maar hoe werkt dat limiet dan? Genoeg items die standaard in het spel zitten en boven de 30k kosten. Hoe moet je die verkopen dan? Niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

MsG schreef op zondag 06 april 2008 @ 18:03:
Wat ik alleen niet snap: als iemand een brokje mithril op de grond gooit, kan ik het op pakken. Als ik mijn santa hoedje op de grond gooi kan iemand hem dus nog steeds oppakken?
Nee, die verdwijnt zonder dat iemand anders em ziet :)
TheZeroorez schreef op zondag 06 april 2008 @ 18:10:
Ik heb een tijd niet gespeeld, maar hoe werkt dat limiet dan? Genoeg items die standaard in het spel zitten en boven de 30k kosten. Hoe moet je die verkopen dan? Niet?
Nee, het gaat om het verschil in waarde bij een trade. Stel, je koopt een dragon scimitar.. die zijn rond de 80k (geloof ik). Als dan beide deelnemers aan de trade meer dan 200qp hebben, heb je dus een limiet van 30k. Dit houdt in dat je maximaal 30k mag afwijken van de marktprijs. Dus, je kunt tussen de 50k en de 110k bieden. Hoger mag niet, lager mag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

ik lach me een deuk om al die updates nu ik het niet meer speel :P jagex verbied alle leuke dingen: wildy foetsie, duel foetsie (kan je moeilijk geld meer mee verdienen), pest control ver***** en de mogelijkheid word niet meer gegeven om geld te verdienen met het kopen van dingen in shops en te verkopen aan mensen (zoals runes waar ik een paar mil mee verdiende vlak na updates)

*ik moet kappen met zeuren, weet ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Tsja, het is maar waar je van houdt. Een bepaald type speler heeft er nu niks meer te zoeken inderdaad. Persoonlijk deed ik niks in de wilderness, deed ik pas duels na de updates, vond ik pest control de meest trieste manier van trainen, en dus blij met de update, enz.
Verder kun je nog prima merchanten.. kwestie van inzicht in de GE. Als ik een paar keer naar mijn gevoel gehandeld had, had ik er zo 20m bij gehad, in een paar dagen. Santa's kopen en verkopen enzo :)

Maargoed, het hangt er maar net vanaf wat voor type speler je bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Inderdaad, het is jammer, maar er zijn ook een paar mooie dingen bijgekomen. Met de GE kan je prima merchanten, omdat je nu ook met bv 7118 van iets kan merchanten, waar eerder niemand precies 7118 van die dingen wilden kopen ;) Ik ben nu op mijn pure noobie (:P) bezig met minds merchanten, en ik moet zeggen: dat werkt prima! Je koop er zo'n 30k voor 9 ea, en dan verpats je ze voor 10 ea, en zo door. Ondertussen willows hakken, en de tijd gaat lekker snel voorbij en je hoeft er niks voor te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Kga mij blijkbaar ook eens moeten verdiepen in de GE want er valt blijkbaar voor een low level ook een muntje uit te slaan. :D

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
not2secure4u schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:35:
Kga mij blijkbaar ook eens moeten verdiepen in de GE want er valt blijkbaar voor een low level ook een muntje uit te slaan. :D
Een paar tips:
- Probeer niet zomaar dingen uit (heb ik wel gedaan, bv feathers, maar dat werkt niet).
- Merchant met grote hoeveelheden items die goedkoop zijn (bv minds), maar er moet wel een prijsverschil in zitten.
- Merchant met dingen die gewild zijn in grote hoeveelheden (runes/arrows/ess etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Wat zijn grote hoeveelheden dan ? Kan je enkele voorbeelden geven ? Wat moet de afwijking dan zijn ongeveer ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

bijvoorbeeld met addy of steel arrows merchanten. hoeveelheid maakt niet zoveel uit als het maar veel is. het zou alleen kunnen dat de markt van arrows een beetje verzadigd is zodat niemand de jouwe eigenlijk nodig heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Grote hoeveelheden zijn 20k+ (voor items met een prijsverschil van 1-3gp), en 10k+ voor een iets groter prijsverschil (ik denk 1-10gp). Als je weinig geld hebt moet je maar eerst wat minds kopen voor 9 ea, en die weer verkopen voor 10 ea. Dat duurt met 30k+ een dagje, dus als je wat anders te doen hebt, is dat wel aan te raden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Ow ok :) ga ik zeker proberen dan

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Even een vraagje, ik heb 2k hardleather body's staan van crafting trainen, ik wil hier eigelijk nog wel wat geld uit halen, aangezien ze ongeveer 76gp each zijn maar niemand ze wil krijg je dat er bijna niet uit, heeft iemand een idee hoe ik dat er wel uit krijg zodat ik er nog een fijne 150k uit kan pikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Tsja hard leather bodies zijn niet echt populaire items ofzo. Ik denk dat je die heel moeilijk kwijt kan raken. Ik denk dat die dingen verkopen aan een shop de beste optie is.

[ Voor 22% gewijzigd door RoD op 08-04-2008 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Ok, prima, wat ik nog wel kan doen is gewoon 1 per keer verkopen, denk dat ik er dan nog het meest voor krijg, duurt helaas beetje lang.

EDIT:
Ik merk trouwens dat je erg veel verstand van RuneScape hebt :P, ik zou heel graag Full Guthix willen kopen na Dragon Slayer, wat adviseer jij mij om geld mee bij elkaar te sprokkelen, ik heb op het moment 475K en ik heb nog 400K op een andere account staan die ik om het kwartier met 3k ga overzetten. Dit zijn mijn skills:

Afbeeldingslocatie: http://rubenos.v3host.nl/skills.jpg

Na runecrafting lvl 40 ga ik mining naar 60 doen en smithing 50 of 60, even kijken dan.

Full Guthix is 1.7Mil, wat zou jij doen :$.

Greetz

[ Voor 66% gewijzigd door Dimiz op 08-04-2008 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Sowieso mining doen, dat verdiend altijd goed. Eventueel yews cutten, maar weet niet of dat al uitgestorven is sinds de grote kutupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik gok dat je F2P bent, gezien je skills. F2P is vrij gelimiteerd wat betreft geld verdienen.. in ieder geval is iron minen een vrij goede manier om geld te verdienen. Yews cutten kan ook, maar gaat een stuk trager, zeker in F2P. Monsters vechten kan ook. Ankous zijn goed (stronghold of security) en in die nieuwe stronghold schijnen ook een stel goede F2P monsters te zijn.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.