Die nieuwe quest is echt verschrikkelijk. Het zijn weer van die Rat Catcher-achtige puzzles die je moet doen zonder gezien te worden. Ik heb er wel zo'n verschrikkelijker hekel aan

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 28% gewijzigd door RoD op 11-03-2008 22:40 ]
Is het niet best eerst beetje F2P , dan weet je wat je mist voor je p2p gaat ?RoD schreef op zondag 02 maart 2008 @ 12:26:
-Heb je een tijdje gespeeld en vind je het leuk? Ga ervoor betalen. Het is het dubbel en dwars waard. Je krijgt toegang tot zóveel meer content. Dan hoef je je echt niet meer te vervelen.
NUC I5 256GB SSD
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Maar als ik heel pas begin en amper wat geld heb, hoe kan ik dan weer aan een noob axe, zwaard en mining pick komen? Weer naar de trainers? Geven die er zonder meer opnieuw één?RoD schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 13:50:
Die zijn kwijt, tenzij je snel terugrent naar waar je bent doodgegaan. Daar zie je dan een grafsteen staan, en zo kun je je items weer oppikken. Dan moet je wel opschieten. Of je koopt een grafsteen in Keldagrim (P2P.. voor F2P weet ik het niet) zodat je grafsteen langer blijft bestaan en je de tijd hebt om terug te lopen.
Je grafsteen kan ook geblessed worden door voorbijgangers waardoor ie maximaal een uur kan blijven staan. Dan heb je echt tijd zat
In ieder geval, als je niet op tijd terugbent, zijn je items gewoon weg. Anderen kunnen het niet oppakken. Dat was voorheen wel zo, toen spawnden je items gewoon na een minuutje op de vloer zodat anderen ze konden oppakken.. maar dat is veranderd met alle RWT-updates van de laatste tijd.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ik neem aan dat je hier inmiddels al uit bent. Ik heb trouwens die 2e kamer (natuurlijk eerst met de bug en later zonder) ook verscheidenen malen geprobeerd met mijnen en verstoppen achter karretjes.RoD schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:20:
Edit: Kun je me trouwens uitleggen hoe je bij die 4e steam vent komt in de tweede room? Kan ik gewoon achter die mine cart verschuilen, of ziet dan die 5e villager (die daar een beetje op één plek blijft staan) me? Ik zit nu achter het meest oostelijke muurtje en wil nu niet meer het risico lopen gezien te worden
NUC I5 256GB SSD
Verwijderd
Verwijderd
ok ze halen het beste elemental van eht helespel eruit.. omg.. ja ik wist al dat pestcontrol (was naam idd kwijt) generfed was dus als je dit gemist hebt ben je de lul, btw ik vond slayer altijd vrij iritand maar dat was ook in de begintijd. ook vind ik het belachelijk dat iedereen nu makkelijk zijn cb kan maxen terwijl ik 4 jaar aan een lvl 97 combat heb moeten werken en als ik nu in zal loggen word ik harduitgelachen. runescape is in mijn ogen vergaande glory maar ik zal het niet meer afkraken want jullie zijn er nog steeds verslaafd aan. btw die kiddy factor is wel storend als je het anders gewend bent.RoD schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 11:22:
Dat kinderlijke aspect is zeker meer geworden, echter, het is niet zo overheersend dat ik daar nu last van hebt. En mocht je willen terugkomen voor de wilderness moet ik je teleurstellen.. die is er niet meerJe hebt nu andere PvP-elementen: bounty hunter, clan wars, duelling arena... en er komen als het goed is nog meer PvP-(mini)games aan.
Die minigame waar je het over hebt heet pest control trouwens, en die is nu generfed. Een "PC-product" is altijd goed te herkennen aan de lage hoeveelheid hitpoints xp die ze hebben. Ik kan je verzekeren, dat soort spelers genieten weinig respect in Runescape. Tegenwoordig is het vrij populair om combat tegelijk met slayer te trainen. Verder is combat zo makkelijk dat het eigenlijk niet moeilijk is om dat te maxen. Met of zonder pest control.
NUC I5 256GB SSD
NUC I5 256GB SSD
Verwijderd
dat was een markt plaats waar honderden tot duizende hun spullen tegelijk wilden verkopen en daar vond je dus de dagwaardes en de goedkoopste aanbiedingen. hellaas werd hier ook negatief gebruik van gemaakt want alles was heel onoverzichtelijk en als je niet opletten gaf 3 mil voor een lobby (lobster) ipv een whip. ik denk dat dat nu wel gefix is.not2secure4u schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:55:
Ah okDat was me ff onduidelijk
Wat zit er eigenlijk achter het feit dat guides zeggen dat je naar world 2 of 1 of X moet heen gaan om dingen te kopen en te verkopen. Zijn prijzen daar anders ofzo ?
Waarom ? Minder active members op RS ?
NUC I5 256GB SSD
NUC I5 256GB SSD
World 1 en 2 waren dé ontmoetingsplaatsen voor spelers om te kunnen ruilen. Nu met de Grand Exchange is dat niet meer nodig en traden veel mensen via dat systeem. Geen noodzaak meer om in world 1 of 2 te gaan staan dus. Bovendien is merchanten bijna onmogelijk geworden doordat je dus een gefixeerde prijs hebt. Veel mensen zijn daar niet blij mee... maargoed, ik vind het zelf wel prettig. Als je een "gewone" speler bent heb je er *imo* niet zoveel last van. Het is juist handiger, vind ik zelf.not2secure4u schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:12:
O ja , dat ontging me ff , speel nochtans soms wel een MMORPG
[...]
Waarom ? Minder active members op RS ?
NUC I5 256GB SSD
De updates zijn er voornamelijk gekomen omdat Jagex real world trading uit wilde bannen. Maar je hebt wel gelijk. Er zijn een ook een hele hoop updates geweest omdat Jagex de noob wil beschermen. Opzich wel logisch natuurlijk, aangezien al die 10-12-jarigen hun een hoop geld opleveren.MsG schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:24:
Tja ik vind Jagex naiviteit zo inperken. Ipv dat een noob leert dan hij niet zomaar in zee moet gaan met pietje die hem naar de wildernis leid, pietje die hem een bronze pickaxe voor 3K aansmeert, word alles van Pietje verboden...
hehehe dat weet ik nog goedRoD schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:30:
Tsja, ik speel al sinds het begin dus ik weet waar je het over hebt. In RSC was alles veel moeilijker en was bijvoorbeeld level 70 al vrij goed. Nu tel je niet meer mee onder de 115, ofzoiets. Maargoed, tijden veranderen.. Runescape heeft nu gewoon een totaal ander karakter. Je moet er van houden.. maar gezien de verbeteringen die Runescape heeft gekend kan ik wel leven met de nadelen.
* RoD begon met spelen toen je nog bij je account moest kiezen tussen een pker of een gewoon character...
Dat vraag ik me dus af. Ik ken wel wat members maar dat zijn voornamelijk wat oudere mensen. Ik zou m'n kinderen niet laten betalen voor een of ander webspelletje namelijk. Vraag me af wat de gemiddelde leeftijd van een member is.RoD schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:38:
[...]
De updates zijn er voornamelijk gekomen omdat Jagex real world trading uit wilde bannen. Maar je hebt wel gelijk. Er zijn een ook een hele hoop updates geweest omdat Jagex de noob wil beschermen. Opzich wel logisch natuurlijk, aangezien al die 10-12-jarigen hun een hoop geld opleveren.
Op welke tijden speel jij eigenlijk? Heb je naam hier al eens voorbij zien komen en je ook in mn friendslist gezet. Maar heb je nog nooit online gezien.MsG schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 17:38:
ik heb jouw ook al heel lang toegevoegd, maar je "showed" nooit up. Groothuisje is de naam.
Of heb je geen behoefte aan GoTters in je friendslist?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Franko79MsG schreef op maandag 17 maart 2008 @ 20:49:
Ik heb ook altijd Friends op Friends only, dus wat is jouw nick?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
NUC I5 256GB SSD
NUC I5 256GB SSD
XP-lamps kun je bij verschillende dingen krijgen. Zoals het finishen van je diary, of bepaalde quests, of bijvoorbeeld van een genie random event. Is toch een stuk leuker dan een of andere emote die 3x leuk is en daarna niet meer.not2secure4u schreef op maandag 24 maart 2008 @ 13:07:
Een xp-lamp ? Die gaf je dan xp ofzo ? Best wel leuk, congrats met de 97 mining danHier nog niet zo lang begonnen, 20 cooking nu maar gaat up
zijn noobstats maar je moet ergens beginnen
Blijvende items zijn wel leuk, maar wat Jagex ons nu geeft is vrij suf, imo. Natuurlijk kun je niet echt een superitem geven bij zo'n event, omdat er altijd mensen zijn die niet in staat zijn om het event te doen en dus benadeeld worden omdat ze niet rond pasen spelen. Wellicht is een combinatie het beste.. een XP-lamp en zo'n suffe capeMsG schreef op maandag 24 maart 2008 @ 13:08:
Maar juist blijvende items vind ik cool. Een xp lamp haal je ook als je een poosje mined of een poosje iets anders doet. Dan vind ik de meerwaarde zo nihil.
Helaas heb ik helloween van 2 jaar geleden oid gemist waardoor ik geen zombiehead heb.
[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 24-03-2008 13:11 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Moonborne op 24-03-2008 14:03 ]
NUC I5 256GB SSD
NUC I5 256GB SSD
NUC I5 256GB SSD
[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 31-03-2008 17:05 ]
Ik heb het zonet even bekeken (met m'n f2p noobie), en het stelt totaal niks voor. Waarschijnlijk is dit doordat Jagex te veel members heeft verloren (door al hun domme zetten), en willen ze f2p'ers paaien. Ik heb even naar Pest Control gekeken, en vond het maar domRoD schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:05:
Daarnaast is er nog een gnomecopters update, die laat je een soort tour zien langs de beste members areas, ofzo. Verkapte marketing dus.. weinig boeiend klinkt het in ieder geval.
NUC I5 256GB SSD
Is ook mijn gevoel, ik ben zeer nieuw en denk er nog niet aan om serieus business te kunnen doen op de GE want mijn levels staan nog nergens maar ik vind wel dat dit meer vrijheid zou mogen hebben.MsG schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:53:
Tja ik hou niet zo van kinderlijke beperkingennu ben je met schaarse producten die niemand zou verkopen op de GE afhankelijk van het door Jagex ingestelde limiet.
NUC I5 256GB SSD
interesseert me welMsG schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:37:
Ook beetje geluk hebben. Ik wil anders evt wel wat voor je smithen, maar ik raad je aan om zelf je smithing/mining te raisen.
NUC I5 256GB SSD
NUC I5 256GB SSD
NUC I5 256GB SSD
NUC I5 256GB SSD
Nee, die verdwijnt zonder dat iemand anders em zietMsG schreef op zondag 06 april 2008 @ 18:03:
Wat ik alleen niet snap: als iemand een brokje mithril op de grond gooit, kan ik het op pakken. Als ik mijn santa hoedje op de grond gooi kan iemand hem dus nog steeds oppakken?
Nee, het gaat om het verschil in waarde bij een trade. Stel, je koopt een dragon scimitar.. die zijn rond de 80k (geloof ik). Als dan beide deelnemers aan de trade meer dan 200qp hebben, heb je dus een limiet van 30k. Dit houdt in dat je maximaal 30k mag afwijken van de marktprijs. Dus, je kunt tussen de 50k en de 110k bieden. Hoger mag niet, lager mag niet.TheZeroorez schreef op zondag 06 april 2008 @ 18:10:
Ik heb een tijd niet gespeeld, maar hoe werkt dat limiet dan? Genoeg items die standaard in het spel zitten en boven de 30k kosten. Hoe moet je die verkopen dan? Niet?
NUC I5 256GB SSD
Een paar tips:not2secure4u schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:35:
Kga mij blijkbaar ook eens moeten verdiepen in de GE want er valt blijkbaar voor een low level ook een muntje uit te slaan.
NUC I5 256GB SSD
NUC I5 256GB SSD
[ Voor 22% gewijzigd door RoD op 08-04-2008 17:11 ]
[ Voor 66% gewijzigd door Dimiz op 08-04-2008 17:26 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq