[MMORPG] Runescape #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 60.571 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-06 20:38

Franko P.

Hit it.

wimjongil schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 20:15:
Woei 90 mage :D Hele modern mage spellbook vrijgespeeld :) Voor morgen staat 91 mage op het menu >:)
En waar traint u dat mee? Heb laatst 91 mage gehaald in pestcontrol.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Franko P. schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 20:31:
[...]

En waar traint u dat mee? Heb laatst 91 mage gehaald in pestcontrol.
Zeg maar je :P Ook pest control, 100+ boot gaat toch wat sneller dan ik eerst dacht :) Ik doe iets van 150 punten in het uur geloof ik, gewoon w144, geen clan ofzo, geen vrienden die uber-1337 stats hebben ofzo, gewoon op geluk. Maar tot 89 heb ik het gedaan met iron/steel dragons magen (fire bolt). Daar maak je nooit verlies als je geen ahrims gebruikt, en met een beetje geluk wordt je er stinkend rijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222093

wimjongil schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 12:13:
[...]

Zeg maar je :P Ook pest control, 100+ boot gaat toch wat sneller dan ik eerst dacht :) Ik doe iets van 150 punten in het uur geloof ik, gewoon w144, geen clan ofzo, geen vrienden die uber-1337 stats hebben ofzo, gewoon op geluk. Maar tot 89 heb ik het gedaan met iron/steel dragons magen (fire bolt). Daar maak je nooit verlies als je geen ahrims gebruikt, en met een beetje geluk wordt je er stinkend rijk 8)
Welke World doe je Pestcontrol?? ik tref zo weinig mensen de laatste tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat staat er toch? w144. Je zou overigens ook eens kunnen proberen of je lid kunt worden van Heart Unit. Erg goede PC clan.
Edit: Ehh, er is al lang een nieuw topic :P Zie [MMORPG] Runescape #3

[ Voor 30% gewijzigd door RoD op 30-07-2008 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

slot.png

Zie dus [MMORPG] Runescape #3

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.