[MMORPG] Runescape #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 60.627 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wat ik nu echt niet begrijp... Ze gaan die nieuwe mode maken met volledige 3D-acceleratie, en dat wordt een derde optie.

WAAROM halen ze die low-detail mode dan niet weg? Ik geloof niet dat er nog heel veel mensen zijn die dat echt nodig hebben om te kunnen spelen, omdat 'high' detail teveel zou zijn. Waar wel veel low detail voor gebruikt wordt zijn macro-scripts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij wordt de low detail mode nog best wel gebruikt. Ik hoor van relatief veel mensen dat ze nog low detail gebruiken. En bovendien is het erg handig in de Smoke Dungeon :P
Als Jagex gemerkt had dat low detail niet of nauwelijks nog gebruikt zou worden, lijkt mij dat het wel weggehaald zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

RoD schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:35:

Ik kom "mezelf" trouwens nooit tegen. Ik weet ook niet of mijn uiterlijk nog te maken is, want het stamt uit RSC.
Hoe is dat toen eigenlijk gegaan? Heb je je character gewoon mee kunnen nemen naar rs2 met de stats die je toen al had? Of heb je je naam kunnen houden en heb je overnieuw je skills getraind?

En zou je een piccie kunnen plaatsen van je char. zoals ie nu is zonder armour en stuff?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Je kon alles gewoon meenemen. Je moest je character over laten zetten naar RS2, geloof ik. Ik meende dat dat ging door gewoon in te loggen. Je kon er trouwens ook voor kiezen om op RSC te blijven. Hoe dat ging weet ik niet. Verder was alles dus gelijk, alleen dan in een volledig nieuw jasje.

Pic zal ik eens maken :) Verder niks bijzonders hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:40

MsG

Forumzwerver

Low detail wordt vooral gebruikt op oudere pc's (hoewel het dan alsnog erg schokt :p), mensen spelen niet voor niks runescape, denk dat heel veel mensen het wel gebruiken.
Hans1990 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 15:08:
...

Daarnaast irriteer ik me ook aan het niveau van de gemiddelde nederlandertje die engels spreekt. Ze schrijven "I want" met Wand of schrijven wiat, whit , etc. |:(
Tja ik mijd altijd de NL servers. Je merkt gewoon dat de NL servers veel meer zeurschooiers en brutale apen zitten. En het Engels is tergend slecht "I wand a schield :') ". Ik walg echt van mijn medelandgenoten op zulke servers. Zit altijd heerlijk op scandinavische servers meestal.

Trouwens, als ik screens zie van RS1 krijg ik veel meer zo'n warm oud gevoel bij dan hoe RS2 nu is. Ik vond het echt meesterlijk toen, meedraaiende jpg'jes en een tekst karakter '*' als spreuk die dan iemand raakte. Soms mis ik het wel :).

[ Voor 14% gewijzigd door MsG op 18-05-2008 09:37 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Op NL servers zitten gewoon veel kids, dat zegt weinig over Nederland zelf hoor :P
RoD schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:54:
Volgens mij wordt de low detail mode nog best wel gebruikt. Ik hoor van relatief veel mensen dat ze nog low detail gebruiken. En bovendien is het erg handig in de Smoke Dungeon :P
Als Jagex gemerkt had dat low detail niet of nauwelijks nog gebruikt zou worden, lijkt mij dat het wel weggehaald zou worden.
Ja maar het wordt juist wel veel gebruikt, en toevallig ook heel veel door colorpickers, want die hebben veel minder moeite bij veel minder kleuren :P

Ik blijf er trouwens nog steeds spijt van hebben dat ik member ben gegaan met The_Zeroorez, die was gewoon goed voor een non-member :P

[ Voor 12% gewijzigd door TheZeroorez op 18-05-2008 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Over dat van RS 1 --> RS 2: ik heb toen ook gespeeld, en er was gewoon een maand tijd dat je gewoon moest inloggen met je rs1 acc op rs2, en dan had je volgens mij nog de keuze om voor rs1 of rs2 te gaan. Als je in de maand niet in rs2 was ingelogd, bleef je acc gewoon rs1. Als je member was kon je geloof ik nog wel met je rs2 acc in rs1 spelen.

Over low detail: In Monkey Madness wordt het nog veel gebruikt, omdat dan al het gras weg is, behalve het gras waar je je in kan verstoppen (oid).

Over de worlds: Ik speel meestal in w25 (NL), maar daar zitten idd veel van die Nederlandse 10-jarigen.

*knip* Ik bedenk me net dat dit helemaal niet mag omdat het het omzeilen van een beveiliging is :X Toch bedankt voor je moeite ;)

[ Voor 51% gewijzigd door TheZeroorez op 18-05-2008 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat betreft die "techniek"... dat is imo allemaal verspilde moeite. De tijd die je kwijt bent aan het overzetten van een aantal items is onevenredig hoog. Ga dan gewoon magic logs hakken ofzo.

* RoD heeft trouwens 99 smith banked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Het mag inderdaad niet, en ik vond het ook al raar dat een mod dit hier postte :P Het gaat er ook eigenlijk niet om dat het snel gaat ofzo, maar dat het kan. Ik wilde het eerst ook doen, maar het duurt echt gewoon een uur voor 200k ofzo |:( Dan kan ik beter dark wizards gaan killen voor hun runes (geweldige spot trouwens voor lage f2pers _/-\o_). Daar maak je zo'n 100-200k per trip mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het schijnt dat Jagex naar de E3 komt in juli. Grappig, zoiets hebben ze afaik nog nooit eerder gedaan. Ben benieuwd wat het zoeken van publiciteit op gaat leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:03

deadinspace

The what goes where now?

MsG schreef op zondag 11 mei 2008 @ 17:41:
Zelfs voor deze graphics, als het nog mooier wordt in Java wordt het nóg slomer
Dat hoeft helemaal niet waar te zijn. RS wordt nu gerenderd in een software renderer (in Java nog wel). Een heel groot deel van de CPU tijd is dus kwijt aan het renderen. Voor die nieuwe graphics is veilig om aan te nemen dat die door je GPU gerenderd gaan worden, dus dat zou alleen maar lichter zijn voor je CPU. Die nieuwe mode zou daarmee wel eens beter kunnen draaien op oudere computers, als er maar een videokaart in zit die goed genoeg is ;)
TheZeroorez schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:40:
WAAROM halen ze die low-detail mode dan niet weg? Ik geloof niet dat er nog heel veel mensen zijn die dat echt nodig hebben om te kunnen spelen...
Hmm, low detail lijkt mij eigenlijk wel nuttig. Ik gebruik het eigenlijk altijd, omdat het sneller is (zeker op plaatsen als Fally wld 2 vroeger) en ik huizen met daken irritant vind.

Magoed, er zijn updates:
This week brings the Quick Chat system - an optional method for chatting to players in RuneScape.

You may activate the Quick Chat system by clicking on your name in the chat window or the speech bubble next to it. This brings up the Quick Chat menu, which replaces your chat window. You may revert to the normal chat system at any time by pressing 'Esc' or the 'X' in the top-left corner.

The Quick Chat menu houses a list of requests, responses, greetings and other commonly-used sentences. You can choose from these by selecting them with your mouse or via shortcut keys. Once you have made your selection, your character will say your chosen chat option.

In some areas of RuneScape, you can press 'F10' to bring up 'context-sensitive' chat. This is a list of chat options that varies according to where you are or what you are training. You can then use this menu to talk about subjects related to the area or activity. We expect this to be particularly helpful in those situations where you need to give team directions: in minigames like Castle Wars and Pest Control, for example, you will be able to suggest tactics at the touch of a few buttons.

We have also made Quick Chat available to muted players. We believe that this is a more suitable action to take against those who have previously abused the chat system. Additionally, Quick Chat can be used to chat with players on German worlds, since the system will translate whichever chat option you choose.

Due to the nature of Quick Chat, we cannot entirely predict how players will use it or what players will want from it. So, we would encourage any feedback that you have, to help us tailor the system to your chatting needs. To offer feedback, please post on the official Quick Chat thread in the Suggestions Forum.

As we mentioned in this month's Behind the Scenes, Quick Chat is optional and an alternative to conventional chatting.
Ik nomineer quick chat alvast voor de meest loze update van het jaar :+

Antwoorden als "No." kun je sneller typen, en dingen als "I like what you did with the interior." zijn van die vreselijke canned responses. En de spam bij de GE zal nu wel aardig toenemen.

Quick chat lijkt mij eigenlijk alleen maar nuttig voor mensen die muted zijn, en bij bepaalde minigames zoals PC.

Meer updates:
Going up a skill level can access a shedload of new activities, items and quest requirements. You need to know exactly what you're capable of at these new levels, so we've taken a fresh look at your level up messages and skill guides.

Level-up messages now give you much more information about any abilities you've unlocked when raising your skill levels. They'll tell you when you increase a Combat level, for example, or when you've met the requirements to start a new quest. Each of these important milestones will be highlighted by improved sounds and graphics, which get more impressive as you achieve harder-to-reach goals!

Extra information has also been added to the Skill Advance Guides, giving you a truly comprehensive picture of what can be done at your current level. If you have gained the ability to do anything with your new skill level, you can almost guarantee that it will be here.

Finally, you won't miss your level-up message if you're in the midst of combat. Once you advance a level in a skill, that skill's icon will begin flashing in the statistics menu of your side interface. You can then view your level-up messages by clicking on the flashing icon (as long as you stay logged in). In all other cases, clicking on the skill icon will open the skill guide as normal.

In other news...

There are a few unusual signs for you to discover across RuneScape, revealing bizarre statistics about the activities of the day. Ever wanted to know the number of cakes stolen from East Ardougne stalls? Well, now you can! There are signposts for you to find in the following locations:

* East Ardougne
* Goblin Village
* Lumbridge
* Lumbridge cow fields
* Varrock Palace

On the subject of signposts, you'll find that a number have been added around Runescape. These are very useful if you're lost and need pointing in the right direction. These are scattered in the area bounded by Ardougne, Fremennik Pass, Morytania and down to the Shantay Pass.

Various NPCs in Miscellania and Etceteria are more helpful and will tell you your approval rating. This should save you time and a trip to Advisor Ghrim.

Juna, from the Tears of Guthix minigame, now has a quick option for telling her stories. Also, she'll inform you more accurately about when you can return to the cave and collect tears again. If you are able to access the Tears of Guthix within the next two days, Juna will tell you when to return, to the hour. If you can access them within 4 hours, Juna will tell you when to return, to the minute!
Ach, wel aardige tweaks maar geen wereldschokkend nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

deadinspace schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:58:
[...]

Dat hoeft helemaal niet waar te zijn. RS wordt nu gerenderd in een software renderer (in Java nog wel). Een heel groot deel van de CPU tijd is dus kwijt aan het renderen. Voor die nieuwe graphics is veilig om aan te nemen dat die door je GPU gerenderd gaan worden, dus dat zou alleen maar lichter zijn voor je CPU. Die nieuwe mode zou daarmee wel eens beter kunnen draaien op oudere computers, als er maar een videokaart in zit die goed genoeg is ;)
Maar die aanname is gebaseerd op niets. Lijkt me een beetje sterk dat ze van een gpu uitgaan, hoewel elke 12MB kaart natuurlijk wel goed genoeg is voor runescape dingen. We will see :P.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die quickchat is wel echt extreem loos ja :/ Voordat je gevonden hebt wat je wilde typen had je het ondertussen al 3x zelf kunnen typen. Signposts klinken wel aardig.. stats :9 Maargoed, verder niks waar ik echt vrolijk van wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Ja die quickchat slaat nergens op. Het schiet dus echt niet op (naja, misschien met enorme oefening, dat je bv a-c-7 oid uit je hoofd kent). Die skill messages heb ik nog niet gezien, maar dat lijkt me ook tamelijk loos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace

deadinspace

The what goes where now?

MsG schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:03:
Maar die aanname is gebaseerd op niets.
Die aanname is gebaseerd op een aantal dingen:
  • In 8 May 2008 - An Image of the Future staat: "We plan on adding a new and optional detail mode, bringing you accelerated higher quality graphics."
  • De resolutie en soft shadows van die teaser plaatjes zijn echt te zwaar om fatsoenlijk met een Java software renderer te doen. Het laten renderen door hardware ligt dus meer voor de hand.
  • Zo'n beetje elke computer die minder dan vijf jaar oud is heeft een 3D kaart, dus waarom geen hardware accel gebruiken? De mensen die geen 3D kaart hebben kunnen altijd nog een van de twee oude modes blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Een development diary die wat meer verteld over hoe ze de nieuwe graphics aangepakt hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.

Franko P.

Hit it.

Ben toch wel benieuwd hoe sommige delen van rs er straks uit zien. Bijvoorbeeld Barrows ga ik dan weer eens op mijn gemak bekijken.

Verder, heeft er iemand tips hoe herblore een beetje fatsoenlijk (en goedkoop natuurlijk) te trainen? Ik hoor een hoop over Salarin the twisted. De een vind het fantastisch om te trainen, de ander haat het...

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Kingdom managing en farming zijn imo nog steeds dé manieren. Farming kan altijd mooi tussendoor je andere bezigheden en voor kingdom managing hoef je maar 1x per dag (of iets minder vaak) even 20 seconden wat te doen.
Als je tijd over hebt kun je nog chaos druids gaan killen. Zorg dan wel dat je 82+ thieving hebt zodat je de shortcut kunt gebruiken in Yanille. Ik heb eens 10-15k high lvl herbs daar weggesleept :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.

Franko P.

Hit it.

Kingdom gebruik ik vooral voor de seeds zodat ik mn farming kan trainen. Heb dat eigenlijk nog nooit gebruikt voor herbs.
En inderdaad, ik farm nu mn herbs. Alleen gaat dit niet snel genoeg naar mijn zin. :Y)

Ben nu 74 thieving, is misschien wel een idee om dat eerst even naar 82 te trainen zodat ik die shortcut kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

2 June 2008 - Behind the Scenes - June Next

Instead of beginning with a starter or main course, we will skip straight to desert this June! If that pun doesn't kill you, the beasties just might in Smoking Kills, our brand new desert quest. At the start, it won't seem too dangerous: a red-headed citizen of Pollnivneach has lost her sister down a well and wants you to retrieve her. Explore the depths, however, and you'll find yourself in situations more uncomfortable than sand between your toes.

Aside from a touch of trap-dodging and cat whispering, Smoking Kills demands the best of seasoned slayers, who will need to use their resources in innovative new ways to survive. Those who manage it will find their Slayer skill improved, with extra gear, a new Slayer Master and some pretty special rewards that will raise their Slayer game.

So, we've had the sun and the sand - now fer the sea, me hearties! Rabid Jack has been pretty quiet recently, seemingly taking a holiday from his nefarious ways. That would be the perfect opportunity to gather information on the old sea dog, but the pirates of the great seas won't say a word. Instead they will point you towards The Rock - the only prison in RuneScape where it's harder to get in than out...

This, the second of our quests this month, will have you punishing your liver with Braindeath's 'rum', finding imaginative uses for a seagull and getting up-close and personal with 50% Luke's wooden leg! It's all in a day's work for an intrepid would-be pirate who's used to Rocking Out once in a while.

At the end of the month, there will be a break of a couple of weeks with no game updates. These two weeks are hugely important to us, as they allow us to prepare for the major graphical improvement in early July. It's one of the most complex releases we've ever attempted, so we need the extra time to get it ready and make sure the launch goes smoothly.

You can read more about this update in our Image of the Future and Image of the Not-So-Distant-Future newsposts, along with our Development Diary - A New Look RuneScape. The second Development Diary on the subject will be released later this month.
Dat stukje over Slayer klinkt wel goed. Ben erg benieuwd :) En dat de nieuwe graphics begin juli komen valt me erg mee! Nog maar een maandje dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

2 June 2008 - Behind the Scenes - June Next

Instead of beginning with a starter or main course, we will skip straight to desert this June! If that pun doesn't kill you, the beasties just might in Smoking Kills, our brand new desert quest. At the start, it won't seem too dangerous: a red-headed citizen of Pollnivneach has lost her sister down a well and wants you to retrieve her. Explore the depths, however, and you'll find yourself in situations more uncomfortable than sand between your toes.

Aside from a touch of trap-dodging and cat whispering, Smoking Kills demands the best of seasoned slayers, who will need to use their resources in innovative new ways to survive. Those who manage it will find their Slayer skill improved, with extra gear, a new Slayer Master and some pretty special rewards that will raise their Slayer game.

So, we've had the sun and the sand - now fer the sea, me hearties! Rabid Jack has been pretty quiet recently, seemingly taking a holiday from his nefarious ways. That would be the perfect opportunity to gather information on the old sea dog, but the pirates of the great seas won't say a word. Instead they will point you towards The Rock - the only prison in RuneScape where it's harder to get in than out...

This, the second of our quests this month, will have you punishing your liver with Braindeath's 'rum', finding imaginative uses for a seagull and getting up-close and personal with 50% Luke's wooden leg! It's all in a day's work for an intrepid would-be pirate who's used to Rocking Out once in a while.

At the end of the month, there will be a break of a couple of weeks with no game updates. These two weeks are hugely important to us, as they allow us to prepare for the major graphical improvement in early July. It's one of the most complex releases we've ever attempted, so we need the extra time to get it ready and make sure the launch goes smoothly.

You can read more about this update in our Image of the Future and Image of the Not-So-Distant-Future newsposts, along with our Development Diary - A New Look RuneScape. The second Development Diary on the subject will be released later this month.
Dat stukje over Slayer klinkt wel goed. Ben erg benieuwd :) En dat de nieuwe graphics begin juli komen valt me erg mee! Nog maar een maandje dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op maandag 02 juni 2008 @ 17:10:
[...]

Na 1 keer het gelezen te hebben was het wel genoeg ;)

Dat slayer gedoe klinkt idd erg aardig, want daar zijn imho al lang niet echt grote updates ofzo voor geweest (toen met dark beast etc was afaik de laatste grote). Die quests: daar doe ik toch niet aan :+ En rs met aardige graphics wil ik wel eens zien _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.

Franko P.

Hit it.

Kan niet wachten op de nieuwe quests, ik vind dat altijd wel leuk om te doen.
En slayer updates zijn altijd leuk, hopelijk komt er een slayer master bij voor de wat hogere levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Erg mag inderdaad wel een slayer master met hoge reqs komen. Lvl 100 en 50 slayer is gewoon veel te laag om als "top" te hebben. Daarnaast hoop ik op wat leuke slay-gear zodat de skill wat makkelijker wordt. Natuurlijk moet het niet te makkelijk worden, aangezien het een moeilijke skill behoort te zijn, maar elke keer burthorpen omdat je kuttasks krijgt is een beetje vervelend. Ik hoop eigenlijk op dingen zoals een abyssal task van 500 ofzo. Lekker campen :Y)

Zal wel niet, overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:07:
Erg mag inderdaad wel een slayer master met hoge reqs komen. Lvl 100 en 50 slayer is gewoon veel te laag om als "top" te hebben. Daarnaast hoop ik op wat leuke slay-gear zodat de skill wat makkelijker wordt. Natuurlijk moet het niet te makkelijk worden, aangezien het een moeilijke skill behoort te zijn, maar elke keer burthorpen omdat je kuttasks krijgt is een beetje vervelend. Ik hoop eigenlijk op dingen zoals een abyssal task van 500 ofzo. Lekker campen :Y)

Zal wel niet, overigens.
Dat zou idd wel aardig zijn, dat je nu ipv 250 (?) kills als max, iets van 2k kills als max kan krijgen _/-\o_ En natuurlijk alleen bij monsters die goed droppen >:) Slayer is idd soms erg kut, vooral die in shilo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Volgens mij is 198 nu de max. 2k kills is trouwens wel erg veel :X Maar in ieder geval zouden updates die het leven van een slayer wat gemakkelijker maken wel welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.

Franko P.

Hit it.

199 heb ik volgens mij ook eens gehad.

2k dagganoths is overigens helemaal niet erg, die taken mogen wel in 10k+ hoeveelheden komen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het moet natuurlijk wel een beetje realistisch blijven. Als je met zulke enorme tasks bezig gaat tank je gigantisch veel xp. Het moet wel een beetje een uitdaging blijven. Bovendien hebben veel mensen geen zin om een week lang dezelfde monsters af te slachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:34:
Het moet natuurlijk wel een beetje realistisch blijven. Als je met zulke enorme tasks bezig gaat tank je gigantisch veel xp. Het moet wel een beetje een uitdaging blijven. Bovendien hebben veel mensen geen zin om een week lang dezelfde monsters af te slachten.
Ja dat het iets met het lvl van de monsters te maken heeft ofzo. Of de drops/max hit. 2k is miss wat veel, maar dat maakt het ook weer moeilijker, dat je uithoudingsvermogen nodig hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Someone new has moved to Pollnivneach and, by some twist of fate, they are not called Ali! This strange new neighbour is called Sumona, and she has lost something very valuable in the depths of the Pollnivneach well. Mighty rewards are on offer for anyone willing to return what she has misplaced.

Meanwhile, eery wails and vile stenches seem to be pervading the streets. This may be unlucky for the Pollnivneach tourist trade, but at least there is something in it for adventurous types. In fact, they may be turned to one's advantage when dealing with the mixed bag of unpleasantness beneath Pollnivneach...

With potentially epic, if unspecified, Slayer rewards on offer, this is a venture best-suited to those who risk their lives for curiosity. Let's hope that curiosity is better for them than it is for cats.

Summary
Where to start Smoking Kills:

Talk to Sumona in Pollnivneach
Requirements to complete Smoking Kills:

Level 25 Crafting
Level 35 Slayer
Level 85 Combat
The Restless Ghost
Icthlarin's Little Helper
Access to:

Two new dungeons to explore
An expansion to the Slayer skill
A new Slayer Master and some new Slayer gear

In other news...

We have introduced two new worlds for those who prefer to chat, or be chatted to, with Quick Chat. The worlds are 160 and 161. Conventional chat may not be used on these worlds - they are for Quick Chat users only.

Quick Chat users can now chat to their friends on FunOrb, and vice versa. Simply select a friend from your Friends List and then choose what you want to say from the 'General' and/or 'Inter-game' menus within Quick Chat.

We have made efforts to stop the strange 'dancing' effect that occurs when fighting monsters on the same square as you. You should find that, instead of moving from side to side, you find a more suitable position to attack the monster from.

Dragon square shields have been updated, thanks to observant players who noted that its two halves wouldn't make a square!
_O_ @ de bold stukjes. Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe slayer gear. Dat 'dancing' effect was ook wel erg irritant. Ik hoop dat het hiermee opgelost is. Soms sta je echt een volledige kill om de KBD heen te draaien, behoorlijk vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD gefeliciteerd met 99 smithing! En wat ga je nu doen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.

Franko P.

Hit it.

Slayer quest was leuk om te doen.
Nu kan je al je slayer gear combineren. :) Earmuffs, facemask, nosepeg, black mask en spiny helm als ik me niet vergis is nu te combineren in 1 item.

Ideaal voor abberant spectres enzo. :P

Ook is er een of ander puntensysteem waarmee je je punten bij slayer master kan inwisselen voor nieuwe dingen die je kan leren of voor slayer xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

wimjongil schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 07:47:
RoD gefeliciteerd met 99 smithing! En wat ga je nu doen? :+
Er staat nu nog maar weinig op de planning. Ben eerst een beetje aan het slayeren. Gaat ook vrij aardig moet ik zeggen. Bijna lvl 92 en m'n eerste dark bow gevonden :)
Franko P. schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:05:
Slayer quest was leuk om te doen.
Nu kan je al je slayer gear combineren. :) Earmuffs, facemask, nosepeg, black mask en spiny helm als ik me niet vergis is nu te combineren in 1 item.

Ideaal voor abberant spectres enzo. :P

Ook is er een of ander puntensysteem waarmee je je punten bij slayer master kan inwisselen voor nieuwe dingen die je kan leren of voor slayer xp.
Die slayer helmet ziet er ook erg gaaf uit. Daarnaast is het wel fijn dat je 4 tasks kan blokkeren. Ideaal :) Ik denk dat ik voor scabarites, warped terrorbirds, mithril- en steel dragons ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace

deadinspace

The what goes where now?

RoD schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:10:
Die slayer helmet ziet er ook erg gaaf uit. Daarnaast is het wel fijn dat je 4 tasks kan blokkeren. Ideaal :)
Ja, idd fijn, daar ben ik al lekker punten voor aan het sparen :P
Ik denk dat ik voor scabarites, warped terrorbirds, mithril- en steel dragons ga.
Warped terrorbirds zeker, maar waarom mithrils en steels? Mithrils heb ik nog nooit als task gehad, maar steels vind ik meestal wel leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Mithrils krijg je maar 4-8 van per task, ofzo, dus de moeite niet waard. Daarnaast zijn ze tergend traag om te killen en je hebt er een hoop supplies voor nodig. Daar heb ik geen zin in. Steels omdat er maar weinig van zijn en je constant door irons aangevallen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Op het moment is er een server crash en lijkt het erop dat we een rollback gaan krijgen. Het schijnt dat het een rollback van ~24 uur wordt :| Nog mensen die hier last van hebben ondervonden? Ik ben hier niet zo blij mee.

Edit:
RuneScape Server Problems
Telstra, one of our service providers, is currently experiencing technical difficulties. As a result, you will not be able to access the RuneScape game and a number of our website features. We apologise for any inconvenience caused, and we are assured our service provider is working hard to rectify this fault.
Hmm, zoiets komt toch niet vaak voor. Hopelijk heeft dit geen schadelijke gevolgen.

[ Voor 50% gewijzigd door RoD op 13-06-2008 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Addict :+ Ik dacht eigenlijk dat het die graphics update was :P Maar gelukkig bestaan er naast RS ook andere dingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
http://www.runescape.com/...ry/diary08/screenshot.jpg

Kijk! Dat gaat ergens heen :) Ziet er erg aardig uit, en zo zie je ook meteen hoe de fullscreen mode gaat werken. Ik hoop dat een beetje alle reso's worden ondersteund, want je hebt niet voor niets 1600*1200 he >:) Het ziet er ook niet heel anders uit, dat vind ik wel fijn, het ziet er alleen wat gedetailleerder uit, zelfs een beetje in de richting van ROSE imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 19:14
Ik vind het er best gaaf uit zien..

Maar inderdaad wat winjongil ook al aankaart; het typische Runescape-gevoel dat je bij het spelen/de graphics van Runescape hebt, gaat niet verloren bij de nieuwe Grahpics *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vraag me nog wel een beetje af of ik wel fullscreen wil. Nu kan ik mooi RS'en en GoT/IRC er naast hebben op een 22"... Straks niet meer. Kan natuurlijk ook m'n laptop er naast zetten :P Maar het kleine simpele RS-schermpje heeft wel iets.

Je plaatje doet het overigens niet, maar hij is wel in de development diary te zien :) Ziet er wel echt geweldig uit ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ziet er best vet uit, ben alleen bang dat m'n Celeron D 3.2ghz er behoorlijk moeite mee krijgt als ik meerdere dingen tegelijk doe. Ook ben ik wel benieuwd naar World 1-achtige situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
RoD schreef op maandag 16 juni 2008 @ 20:15:
Ik vraag me nog wel een beetje af of ik wel fullscreen wil. Nu kan ik mooi RS'en en GoT/IRC er naast hebben op een 22"... Straks niet meer. Kan natuurlijk ook m'n laptop er naast zetten :P Maar het kleine simpele RS-schermpje heeft wel iets.

Je plaatje doet het overigens niet, maar hij is wel in de development diary te zien :) Ziet er wel echt geweldig uit ja.
Is het de enige optie dan, om fullscreen te spelen? :'( Ik dacht dat het een keuze was om fullscreen te spelen, of gewoon in een window.. Want dat zou het inderdaad heel wat zuurder maken anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
@Enfer: je kan het nog steeds gewoon op low- en high-detail spelen in een klein scherm.
Ik weet trouwens ook niet of ik wel fullscreen wil gaan spelen, want zo is het heerlijk met runescape naast msn, xfire, wmp en firefox. Lekker een beetje mensen spammen terwijl je aan het vissen/andere saaie dingen aan het doen bent >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
Super update gewoon :) Gaat volgens mij veel mensen (nieuwe) naar RS aantrekken.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik denk dat je ook wel andere resoluties kunt kiezen bij de nieuwe graphics. Maar fullscreen zou natuurlijk wel het mooist zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Jagex schijnt de nieuwe graphics als eerste te tonen op de E3, van 14 juli tot 17 juli. Dat betekent dus dat de graphics niet echt "early july" uitkomen...
Bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Ja wel spijt dat we nog even moeten wachten maar het zal het wachten waard zijn, daar ben ik zeker van.

Ik ben sinds 1 dag member geworden :) Ik dacht ik ga eens catherby checken. Wat een goede plaats om je fishing up te krijgen :D

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Fishing guild is nog beter. Nog ietsje dichter bij de bank :P Zodra je Swan Song hebt gehaald kun je trouwens monkfish fishen. Imo is dat de beste fishplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
ok, ga ik zien in te geraken. 52 fish atm.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
NIEUWE GRAHPICS :9 :9

Vet gaaf, members only (nog wel, preview) though :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.

Franko P.

Hit it.

Ja runescape ziet er gruwelijk mooi uit nu.
Vooral de fullscreen mode is mooi, kan ik eindelijk mn normale resolutie weer eens gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Wow, nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wauw, de site ziet er echt tof uit nu :o Zo de nieuwe graphics even proberen. Ben erg benieuwd hoe dat er op een 22" uit gaat zien.

Edit: damn, het werkt echt geweldig en het ziet er nog beter uit dan dat ik al dacht _O_ Meteen dit trouwens bij dark beasts: http://i26.tinypic.com/2rh0jky.png

Linkje ivm belachelijk grote afmetingen :P

[ Voor 45% gewijzigd door RoD op 01-07-2008 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
WOW , ik dacht dat die binnen enkele weken er maar aan kwam :D Ben nu aan het laden ;)

EDIT : Wat een update ! Prachtig !

[ Voor 18% gewijzigd door not2secure4u op 01-07-2008 17:42 ]

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Wow, dit is een prachtige update. Misschien ook wel een reden voor mij om het weer te gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Fullscreen is echt super, vooral als je alle grafische opties zoals lightning en anti-aliasing aanzet. Kan zich wel redelijk meten met WoW denk ik.. :)

Eigenlijk verdient dit topic nu wel een nieuwe startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
We zitten bijna op de 40e pagina, en je weet wat we afgesproken hebben he, RoD :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:31:
Wauw, de site ziet er echt tof uit nu :o Zo de nieuwe graphics even proberen. Ben erg benieuwd hoe dat er op een 22" uit gaat zien.

Edit: damn, het werkt echt geweldig en het ziet er nog beter uit dan dat ik al dacht _O_ Meteen dit trouwens bij dark beasts: http://i26.tinypic.com/2rh0jky.png

ze moeten alleen nog het "statische" van het spel veranderen.. bijv. hoe de characters lopen etc. daarnaast zijn de geluiden zooo 2001 dus die kunnen ook wel een update gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Enfer schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:22:
We zitten bijna op de 40e pagina, en je weet wat we afgesproken hebben he, RoD :Y)
offtopic:
Ik heb dr niet zoveel zin in :P
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 20:28:
[...]

ze moeten alleen nog het "statische" van het spel veranderen.. bijv. hoe de characters lopen etc. daarnaast zijn de geluiden zooo 2001 dus die kunnen ook wel een update gebruiken.
Die geluiden zijn vrij dramatisch ja. Die vond ik al niet mooi toen ze uitkwamen, dus ik speel het nog steeds met geluid gemute. EIgenlijk kan dat nu natuurlijk niet meer. Als je met WoW wil concurreren (en dat zullen ze zeker willen gezien deze grafische update) moet je toch met wat beters komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-03 15:29
Er bestaat een kans dat ik nu weer is ga spelen, en mijn draken pak met white phat aan doe! :')

Vanavond even member maken en inloggen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Ziet er idd zeer netjes uit! Alleen lagde het bij een vriend erg (heb het alleen daar kunnen zien tot nu toe). Waarschijnlijk is dit nu ook al wel over. Maar imo gaat toch het old-skool rs gevoel weg, dat je het er gewoon "naast" deed. En het pking (wat er nog van over is :P) lijkt me vervelend, omdat de special atk en inv "ver" van elkaar afzitten.

@ nieuwe topicstart: ik zag het laatst ook al dat er een nieuwe ts aan moest komen. Ik wil best meehelpen, maar met het uiterlijk ben ik een noobie, ik wil dus best wel een verhaal typen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door wimjongil op 02-07-2008 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.

Franko P.

Hit it.

RoD schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:31:

Wat was je drop daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Dragon spear, zoals linksbovenin te zien was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwaas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 11:34

dwaas

_

Tijd geleden alweer dat ik het speelde. Ben overgestapt op warcraft. Heb nog een level 1XX met aardig wat overall skills staan ergens in varrock of fally. :P Nostalgie hoor.
Als ik het nu weer ga spelen spam ik vast de chat vol met wwwaaaaaassdddddd. :P

In mijn tijd was Zezima de heersende nr. 1 Geen idee hoe lang die het vol heeft kunnen houden.

[ Voor 16% gewijzigd door dwaas op 02-07-2008 08:25 ]

King for a day,... fool for a lifetime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Qua xp is Zezima nog steeds de nummer 1. Hij schiet alleen niet zo op met het trainen van zn summoning, waardoor hij niet meer op de eerste plaats in de rankings staat. Ook heb ik het idee dat hij op het moment niet zoveel speelt. Maargoed, Uloveme en Yogosun doen dat ook niet, dus hij wordt (nog) niet echt bedreigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ahja, Zezima mag van mij lekker zo blijven spelen. Het laat eens zien aan de no-lifers dat je niet de hele dag op dat spel hoeft te zitten, en dan zeker niet aan je goals werken. Gewoon beetje fun hebben. Ik train nu ook niet naar een level toe, maar als ik zie van: oh kan wel een agility lvl doen, dan doe ik dat als ik daar zin in heb. Ik heb natuurlijk wel goals zoals RoD weet (99 crafting ofzo), maar ik wil zoiets niet in 1 week afmaken. Volgens mij zit ik nu alweer 2 weken op 90, wordt eens tijd dat ik die ouwe bodies ga high-alchen :+. Komt morgen wel, ben nu met agility bezig. Net level 72 gehaald: http://i25.tinypic.com/34rypv7.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat is ook de kracht van RS. Je hoeft niks, maar je kunt van alles doen. Heerlijk, die vrijheid.

Ik zit zelf te spelen met het idee van 99 slayer. Zit al op 94 dus ik ben al een heel eind op weg. Daarnaast zou ik ook wel 138 combat willen. Ik heb al 85-86 summoning banked qua charms, dus dat gaat ook de goede kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace

deadinspace

The what goes where now?

Hehe, met die HD update valt het eerdere nieuwsitem van die dag, Price changes for new subscribers niet zo op. Sneaky :P
For new subscribers becoming members on or after the 4th August, the monthly cost for a RuneScape subscription will increase 30p in the UK, $0.95 in the US and by similar amounts in other currencies. These are examples of the credit card prices - all other payment types will be increasing by a similar margin. If you are an existing member, or you subscribe before the 4th August, this price change will not affect you, as long as you keep your membership valid.

If you are an existing member and you allow your membership to lapse for more than two weeks (after the 4th of August), you will be charged the new rate when you re-subscribe.

RuneScape subscription costs have not changed since RuneScape memberships started in 2002, over 6 years ago! Inflation and exchange rates mean we are having to adjust our prices slightly.
Zal wel neer komen op ongeveer een halve euro voor ons Nederlanders. Dat komt volgensmij inderdaad wel overeen met inflatie op 6 jaar tijd.

Wel netjes overigens dat je het oude tarief blijft betalen zolang je membership niet expired :Y)

Een nieuwe videokaart gaat me meer kosten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
@ Hans1990: Wat voor cb ben je nu dan? 110 ongeveer? Want mijn main is cb 106, maar bij jou verbleken al mijn skills (behalve hp 85 en mage 89 :P). total 1375 is dan ook niet echt hoog voor een cb 106 (p2p) :P Ook nog geen 99 stats, maar ik wilde mage een keer gaan doen >:)
@ deadinspace: een nieuwe videokaart? Hoelang heb je dan onder een steen gelegen? :P

Wel leuk trouwens om te zien dat er nu heel veel reacties van andere lui in dit forum zijn :) En nu maar hopen dat die ook blijven spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Je zou toch denken dat Runescape zo wel wat populairder wordt, met "WoW-achtige" graphics. Al blijft het trainen natuurlijk vrij repetitief, wat veel mensen tegen zal staan. Aan de andere kant is er natuurlijk ook een hoop non-repetitieve content die ik als die-hard natuurlijk allang gedaan heb :P

Een nieuwe topicstart zal waarschijnlijk wel wat meer mensen aantrekken. Maar ik ga em niet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ze moeten eens creatief doen en andere rassen introduceren, dat lijkt me al een stuk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Er zijn al andere rassen. Het spel is opgezet vanuit het perspectief dat jijzelf een mens bent. Imo passen andere speelbare rassen niet echt in RS. Daarnaast vind ik het ook niet echt creatief, zo'n beetje elke MMORPG heeft verschillende rassen. Van mij hoeft het de WoW-kant niet op. Leuker zou zijn als ze nog wat creatieve skills zouden toevoegen wat het spel een soort andere dimensie geeft. Summoning heeft al een redelijke impact gehad met al die handige familiars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
@ RoD: Bij WoW is het niet repetitief? click->f1->f2 etc :z luilak :P

@ MsG: Dat kan niet, aangezien iedereen toch met dezelfde stats begint. Dan zou je alleen een ander uiterlijk hebben, en geen primary skills oid.

Wat trouwens ook mooi is aan rs is dat je geen armor upgrades hebt O-) Want met andere mmorpg's heb je dat bv een super +7 set beter is dan een ultra +3 set, maar dat een ultra +4 set beter is dan een super +7. Lekker makkelijk dus :) Want sommige zijn games echt zooo vreemd gek :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace

deadinspace

The what goes where now?

wimjongil schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:11:
@ deadinspace: een nieuwe videokaart? Hoelang heb je dan onder een steen gelegen? :P
ATi Radeon 8500. Voornamelijk gemaakt van brons en graniet :P

Het werkt wel op zich, alleen zakt de framerate op 1024x768 rustig naar 5fps in drukke gebieden (leeglopende castle wars bijvoorbeeld).
RoD schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:30:
Imo passen andere speelbare rassen niet echt in RS.
Ja, daar ben ik het mee eens.
wimjongil schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:35:
Wat trouwens ook mooi is aan rs is dat je geen armor upgrades hebt
Wat ik mooi vind is hoe combat in sommige opzichten gebalanceerd is. Je hebt een aardige keuze aan strategien, en kan verschillende stijlen en armours mix-en-matchen, zoals bijvoorbeeld melee-en met range armour voor de magic defence. :)

Het is dan ook erg de moeite om de eigenschappen van de verschillende wapens, armours en items te kennen en daar op in te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zo, ik ben ook maar weer begonnen :)

Bijna woodcutting level 74 en firemaking level 66, als woodcutting level 75 is ga ik denk ik lekker naar de yews toe ipv de willow trees, die geven zo weinig exp :P

En een vraag, wat krijg je/gebeurt er als je zo'n Grave Marker Blessed?

En als die niet van jouw is en je blessed hem?
Of hoe werkt het?

edit:
Oh, ik dacht dat het een of andere random event was ofzo :P

[ Voor 9% gewijzigd door Pimorez op 02-07-2008 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

RoD schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:01:
Dat is ook de kracht van RS. Je hoeft niks, maar je kunt van alles doen. Heerlijk, die vrijheid.

Ik zit zelf te spelen met het idee van 99 slayer. Zit al op 94 dus ik ben al een heel eind op weg.
....
Dus je bent net over de helft? :+

Graphics zien er goed uit nu! >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Laidback Luc op 02-07-2008 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace

deadinspace

The what goes where now?

Pimorez schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:49:
En een vraag, wat krijg je/gebeurt er als je zo'n Grave Marker Blessed?
Als je een grave marker blessed, dan blijft hij een stuk langer staan, tot maximaal een uur nadat die persoon is doodgegaan. Je hebt er wel 70 prayer voor nodig, en het kost je ongeveer één prayer point per minuut dat je het verlengt hebt geloof ik (stuk of 55 dus meestal).

In plaats van blessen kun je een grave marker ook repairen (alleen als hij bijna kapot is). Dat heeft geen 70 prayer nodig, kost maar een paar prayer points, en verlengt de levensduur met 5 minuten.
En als die niet van jouw is en je blessed hem?
Je kan alleen andermans grave markers blessen, niet je eigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.

Franko P.

Hit it.

wimjongil schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 08:21:
[...]

Dragon spear, zoals linksbovenin te zien was :P
|:( Niet goed gekeken...
RoD schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 08:27:
Qua xp is Zezima nog steeds de nummer 1. Hij schiet alleen niet zo op met het trainen van zn summoning, waardoor hij niet meer op de eerste plaats in de rankings staat. Ook heb ik het idee dat hij op het moment niet zoveel speelt. Maargoed, Uloveme en Yogosun doen dat ook niet, dus hij wordt (nog) niet echt bedreigd.
Zezima is een tijdje gestopt geweest wegens prive problemen. (dat vertelde hij tenminste op zijn youtube account). Hij speelt wel want zijn summoning gaat nog steeds omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

ReFresh F5 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:57:
[...]

Dus je bent net over de helft? :+

Graphics zien er goed uit nu! >:)
8.2/13m dus al een redelijk eindje over de helft :)
Franko P. schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:53:
[...]

|:( Niet goed gekeken...

[...]

Zezima is een tijdje gestopt geweest wegens prive problemen. (dat vertelde hij tenminste op zijn youtube account). Hij speelt wel want zijn summoning gaat nog steeds omhoog.
Was het niet iets met zn vriendin? Ik dacht dat ze verloofd waren ofzo en dat ze samen dingen gingen doen.

Overigens vrij ernstig dat het priveleven van een waarschijnlijk doodgewoon figuur in Runescape-kringen zo belangrijk gevonden wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masxmasx
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-06-2024
Ben ook maar weer begonnen op mijn 128 :)

Net Ichlatirin (of hoe je dat ook schrijft)'s little helper gedaan, en dan nu bezig met Smoking Kills. Dan lekker weer slayeren! (ben nu 88)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Misschien handig om in het nieuwe Topic een player list te maken?
Dat kan handig zijn als je elkaar wilt adden als je hulp nodig hebt ;)
En dan ook gelijk verdelen in F2P of P2P :)

edit:
Ik word echt helemaal gek van die mensen die bij Fist of Guthix de hele tijd in zo'n huisje gaan staan, kunnen ze echt niet normaal en eerlijk spelen? :S

[ Voor 31% gewijzigd door Pimorez op 02-07-2008 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op de account van een vriend eens alles uitgeprobeerd door middel van een potje castle wars, afgezien van het feit dat zijn account totaal niet op pvp gebouwd is en dus heel wat zwakker, vond ik het minder leuk. De hele interface reageert gewoon minder snel wat bij pvp enorm ergerlijk is, en ik speel het met een 6600gt extreme, dat moet zeker genoeg zijn voor 800x600...
En ja de look en feel is er ook vanaf, maar dat zal gewoon wennen zijn, ook al ga ik het verder niet meer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Voor wat ik overal lees gaat mijn punt die ik eerder aanhaalde dus wel op. Omdat het in java is is het zelfs met de betere PC's relatief traag. Hoop dat ze ooit es overstappen, want ben bang dat ik met m'n Celeronnetje nu dus alsnog mag low detailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bij mij loopt het allemaal soepel, op een E6600 met 7900GTO. En dat terwijl ik alle grafische opties aan heb staan. Maar het kan ook best zijn dat Jagex de requirements wat te laag ingeschat heeft. De meeste mensen een klein beetje traag reageren wel niet erg vinden. Als je skilled speelt het toch ook wat langzamer.

Het is trouwens ook nog beta, dus misschien dat er nog het een en ander geoptimaliseerd wordt. Zelf zou ik de graphics van de whip wel graag geupdate zien. Die lijkt echt nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 08:28:
Bij mij loopt het allemaal soepel, op een E6600 met 7900GTO. En dat terwijl ik alle grafische opties aan heb staan. Maar het kan ook best zijn dat Jagex de requirements wat te laag ingeschat heeft. De meeste mensen een klein beetje traag reageren wel niet erg vinden. Als je skilled speelt het toch ook wat langzamer.

Het is trouwens ook nog beta, dus misschien dat er nog het een en ander geoptimaliseerd wordt. Zelf zou ik de graphics van de whip wel graag geupdate zien. Die lijkt echt nergens op.
Bij mij draait het ook gewoon normaal (specs zie sig). Met pken gaat het niet zo snel omdat ik over het hele scherm moet vliegen dan om op mijn target te klikken, special attack, eten etc.
Xfire doet het ook nog niet, dus dat is ook nog vervelend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

RoD schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 08:28:

:) hoor je jezelf? Mijn auto kan zelfs 100, terwijl ik een Ferrari heb. Als jouw bakkie het zelfs niet eens trok dan was het wel heel extreem :). Maar ik denk dat de gemiddelde RS-er een stuk slechter heeft dan jouw specs. Ik zit hier op een Celeron D :r met een 7600GS. Gelukkig is het niet alleen processor, maar ik vrees dat het niet über gaat lopen. Maar ja de wildy is er toch uit :p dus waarvoor die snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Daar ben ik me van bewust, daarom ook:
Maar het kan ook best zijn dat Jagex de requirements wat te laag ingeschat heeft. De meeste mensen een klein beetje traag reageren wel niet erg vinden. Als je skilled speelt het toch ook wat langzamer.
Ach, en als het niet lekker loopt heb je altijd nog de keuze om naar de lagere detaillevels over te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nou ja ik zie wel. Vind het in ieder geval mooi gedaan, al ben ik niet zo'n graphics whore. Juist rs1 met meedraaiende jpg'jes (bij wijze van) had wel wat. En een karakterteken als magie damage, om plaatjes te sparen ofzo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Mage had een blauwe asterix inderdaad :P Range had dit ook, maar dan groen :Y) Mooie tijden waren dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan Java dat het spel zo... "statisch" is? Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen.. Je weet wel, hoe je mannetjes rennen? Alsof ze stap voor stap bewegen. Ik denk dat het eraan ligt dat het spel om de zoveel pixels een 'beweegvlak' heeft waarin de characters zich bevindt en niet daartussen. Het zou vast helpen als de beweegvlak veel kleiner was, in ieder geval. En natuurlijk is er weer het probleem van twee of meerdere keren klikken tijdens het rennen, dat je mannetje steeds terug gaat lopen 8)7
Daarnaast zijn sommige character moves nog steeds outdated en repetetief. Ik denk dat het erg leuk zou zijn als je character per percentage damage die hij krijgt een andere emote doet, en andersom per zoveel % damage die hij doet aan de enemy ook een andere emote doet, en elke wapen iets anders etc. Sommige emotes zijn wel veranderd, ik vind het erg mooi hoe een longbow nu wordt gespannen :) Bovendien is heeft high-alch nu ook een mooie emote. Ik zie steeds kleine verbeterinkjes die wel leuk zijn om te zien.

Al met al vind ik het een erg geslaagde update. De graphics komen zelfs dichtbij full-client games als WoW (als is wow natuurlijk een stuk mooier) en dat dus zonder download (nou.. cache, maarja) en in Java.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik ben het wel met je eens. Daar valt nog wel het een en ander aan te verbeteren, als dit technisch mogelijk is. Gelukkig heeft Jagex gezegd dat het met deze grafische update niet ophoudt. Ze plannen alweer nieuwe dingen, enzo :)

Moet zeggen dat ik wel vrij benieuwd ben naar de BTS van deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
/me offert zich op voor een nieuwe TS

/me gaat nu aan de slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Zo! nog 16k exp voor mage 90 :D Pest control is nog steeds snel 8)

@ Enfer: Ik wil wel meehelpen met de TS, dan pas ik wel wat stukjes aan die nu al in de TS staan, en doe ik er wat bij. Add me maar op msn ofzo (zie mijn profile voor mijn adres), dan bespreken we het nog we.

[ Voor 14% gewijzigd door wimjongil op 03-07-2008 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
[MMORPG] Runescape #3

Oke we kunnen verder in deeltje 3! \o/

RoD en ik gaan binnenkort een keer bezig met een totaal vernieuwde uber-leet-skilled-startpost, dus stay tuned :Y)

[ Voor 52% gewijzigd door Enfer op 03-07-2008 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Woei 90 mage :D Hele modern mage spellbook vrijgespeeld :) Voor morgen staat 91 mage op het menu >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.

Franko P.

Hit it.

wimjongil schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 20:15:
Woei 90 mage :D Hele modern mage spellbook vrijgespeeld :) Voor morgen staat 91 mage op het menu >:)
En waar traint u dat mee? Heb laatst 91 mage gehaald in pestcontrol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Franko P. schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 20:31:
[...]

En waar traint u dat mee? Heb laatst 91 mage gehaald in pestcontrol.
Zeg maar je :P Ook pest control, 100+ boot gaat toch wat sneller dan ik eerst dacht :) Ik doe iets van 150 punten in het uur geloof ik, gewoon w144, geen clan ofzo, geen vrienden die uber-1337 stats hebben ofzo, gewoon op geluk. Maar tot 89 heb ik het gedaan met iron/steel dragons magen (fire bolt). Daar maak je nooit verlies als je geen ahrims gebruikt, en met een beetje geluk wordt je er stinkend rijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimjongil schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 12:13:
[...]

Zeg maar je :P Ook pest control, 100+ boot gaat toch wat sneller dan ik eerst dacht :) Ik doe iets van 150 punten in het uur geloof ik, gewoon w144, geen clan ofzo, geen vrienden die uber-1337 stats hebben ofzo, gewoon op geluk. Maar tot 89 heb ik het gedaan met iron/steel dragons magen (fire bolt). Daar maak je nooit verlies als je geen ahrims gebruikt, en met een beetje geluk wordt je er stinkend rijk 8)
Welke World doe je Pestcontrol?? ik tref zo weinig mensen de laatste tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat staat er toch? w144. Je zou overigens ook eens kunnen proberen of je lid kunt worden van Heart Unit. Erg goede PC clan.
Edit: Ehh, er is al lang een nieuw topic :P Zie [MMORPG] Runescape #3

[ Voor 30% gewijzigd door RoD op 30-07-2008 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

slot.png

Zie dus [MMORPG] Runescape #3

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.