[MMORPG] Runescape #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 60.628 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even nieuwsgierig vraagje, ik heb een tijdje RS gespeelt en toen kon ik coal wel verkopen voor tussen de 120-150 ea, wat is de prijs nu? :P

En ik vind ie updates maar irritant hoor, ik wou een lvl 30 bedanken voor het aanwijzen van de Log-out knop (die was verplaatst) en hem een Rune scimmy geven (ik gebruik het toch niet) en na verschillende trades die niet werkten heb ik hem toen gedropped en die zag ie uiteindelijk ook niet en toen verdween ie... Maakt mij niet uit, maar zonde voor hem :)

Maar goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 17:39:
Even nieuwsgierig vraagje, ik heb een tijdje RS gespeelt en toen kon ik coal wel verkopen voor tussen de 120-150 ea, wat is de prijs nu? :P
Ik weet het niet, maar je kunt zo even op de GE kijken :)
En ik vind ie updates maar irritant hoor, ik wou een lvl 30 bedanken voor het aanwijzen van de Log-out knop (die was verplaatst) en hem een Rune scimmy geven (ik gebruik het toch niet) en na verschillende trades die niet werkten heb ik hem toen gedropped en die zag ie uiteindelijk ook niet en toen verdween ie... Maakt mij niet uit, maar zonde voor hem :)

Maar goed :P
Achja... rune scims :X daar ligt bij mij ook nog een stapel van in de bank weg te rotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Dimiz schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 17:15:
Ok, prima, wat ik nog wel kan doen is gewoon 1 per keer verkopen, denk dat ik er dan nog het meest voor krijg, duurt helaas beetje lang.

EDIT:
Ik merk trouwens dat je erg veel verstand van RuneScape hebt :P, ik zou heel graag Full Guthix willen kopen na Dragon Slayer, wat adviseer jij mij om geld mee bij elkaar te sprokkelen, ik heb op het moment 475K en ik heb nog 400K op een andere account staan die ik om het kwartier met 3k ga overzetten. Dit zijn mijn skills:

[afbeelding]

Na runecrafting lvl 40 ga ik mining naar 60 doen en smithing 50 of 60, even kijken dan.

Full Guthix is 1.7Mil, wat zou jij doen :$.

Greetz
Op mijn pure noobie ben ik ook f2p, en ik heb atm 360k (oid). Heb dat verdiend met minds merchanten (heb ik hierboven beschreven). Als je echt weinig geld (en veel tijd/geduld) hebt, kan je ook eye of newts proberen (zijn 3 ea in shop, ca 75 ea in GE). Iron minen duurt waarschijnlijk te lang om echt profitabel te zijn, net als yews. Met willows valt geen geld te verdienen. Wat RoD zei over ankous, dat kan jij nog niet (die monsters zijn iets in de richting van cb 78 en 86). Je zou eventueel je range naar 60+ kunnen trainen, en daarmee ankous/giants kunnen killen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 23:30
@MsG: Mining wordt het denk ik dan, eerst wel smithing naar 60 en mining en dan iron minen.

@RoD: Ja sorry, niet erbij gezet. Dan wordt het iron inderdaad. In die nieuwe stronghold zijn Kakkerlakken van lvl 83 die veel rune droppen, maar daar moet ik even mee wachten totdat ik hoger level ben, dus eerst iron mining straks. Maar merchanten heeft niet zoveel zin voor mij? Of gaat dat te traag denk je.

@wimjongil: Ga ik ook nog even merchanten proberen, nog wat tips daarvoor, ik speel al best lang RS2 maar nog nooit mn brood met handelen verdient, ben dus wel benieuwt.

[ Voor 18% gewijzigd door Dimiz op 08-04-2008 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Merchanten wordt effectiever als je veel geld hebt. Heb je dat niet, dan is iron minen de beste optie, imo. Sowieso skill ik liever dan dat ik merchant. Als je iron mined train je je skills ook omhoog wat later weer in je voordeel kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Je kan ook gewoon tegelijk minen als merchanten hoor ;) Op pagina 32 heb ik uitgelegd hoe ik dat met minds doe. Als je dan die minds gewoon koopt/verkoopt terwijl je minet, gaat het allemaal wat sneller. Dat is dan ook een groot voordeel van de GE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat kan, maar dat is dus imo alleen handig als je ook een sloot geld over hebt. Merchanten met een totaal van 20k cash (om maar wat te noemen) schiet niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 21:36

MsG

Forumzwerver

Merchanten is beetje dood imo, 5% van de laagste marktprijs aan winst is vrij karig om echt goed aan te tikken. Maar waarom eerst 60 smithing ipv eerst 60 mining?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

5% winst is wél aardig als je miljoenen gp's uitgeeft. Ik denk er zelf over na om 5 santa's te kopen. Investering van zo'n 60M... Als de prijs dan 5% stijgt ben ik blij :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 18:50:
Dat kan, maar dat is dus imo alleen handig als je ook een sloot geld over hebt. Merchanten met een totaal van 20k cash (om maar wat te noemen) schiet niet op.
Dat is idd zo, maar ik ontkende dan ook niet wat jij zei over een flinke sloot geld ;) Maar inderdaad, merchanten wordt echt handig als je 1m+ hebt (wat niet zegt dat je als je minder geld hebt niet kan merchanten, dan gaat het gewoon wat minder snel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik denk alleen dat de santa eerder daalt dan stijgt. Dat kreng is van bijna 30 mil naar 10 mil ofzo gegaan :| :P

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Ik heb nu m'n 2k hardleather body's per 50 verkocht in verschillende worlds, heeft me nog 50k opgeleverd :p, maar ik heb straks zo'n 850k, moet het daarmee lukken, beetje merchanten?

EDIT:
Als ik dus bijvoorbeeld nu voor 800k minds koop en dan ondertussen een 3k iron ga hakken en dan weer verkoop ik aardig wat winst maak?

[ Voor 29% gewijzigd door Dimiz op 09-04-2008 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Je kan het zelf toch ook een beetje uitrekenen aan de hand van de GE prijzen e.d.? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

MsG schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 19:05:
Ik denk alleen dat de santa eerder daalt dan stijgt. Dat kreng is van bijna 30 mil naar 10 mil ofzo gegaan :| :P
Ik denk het niet. Als ik er 5 koop, dan zal dat waarschijnlijk niet allemaal in 1x gebeuren. De mensen die dan nog een santa willen kopen zullen over de mid-prijs heen moeten gaan om er eentje te kunnen bemachtigen. Gezien het feit dat er altijd wel vraag is naar Santa's, en het aanbod standaard beperkt is, is de kans het grootst dat de prijs omhooggaat. En anders gebeurt dat toch wel op de lange termijn omdat het aanbod gefixeerd is en de vraag immer hoog blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Maar dat is dus mijn punt. Volgens mij is de santa veel minder beperkt dan waar algemeen van uitgegaan wordt. Ik heb verhalen gehoord (volgens mij zelfs van jou :)), dat je mensen kende die zo'n 600 santa's op hun bank hadden. Nou dat vind ik behoorlijk wat nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat zijn hele hoge uitzonderingen. 99,9% van de mensen heeft niet eens een Santa. Dat ding is niet voor niks zo'n 13-15M natuurlijk. Je hebt natuurlijk enkelingen die in RSC hun bank volgestouwd hebben met Santa's en er toen niet meer naar omgekeken hebben.. maar dat aantal is natuurlijk zeer beperkt.

* RoD heeft heel vroeger al z'n phats weggegooid :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Dimiz schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:59:
Als ik dus bijvoorbeeld nu voor 800k minds koop en dan ondertussen een 3k iron ga hakken en dan weer verkoop ik aardig wat winst maak?
Je maakt dan inderdaad aardig wat winst (zo'n 89k), plus de winst van je mining. Dat is juist zo fijn van de GE dat je in een bepaalde tijdsperiode twee keer geld kan verdienen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
Weet er iemand of je eigenlijk items kan dragen of bij je hem die je meer ruimte geven in je inventory ? Extra slots dus?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
not2secure4u schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:31:
Weet er iemand of je eigenlijk items kan dragen of bij je hem die je meer ruimte geven in je inventory ? Extra slots dus?
Simpel: Nee. Als je p2p bent bestaan er wel pouches, maar dat is maar voor 1 soort item (ess), en je kan natuurlijk spul dragen. Verder kan je met summoning sommige summons items laten dragen (ook p2p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Volgens mij kunnen alleen members dat met backpacks. Niet-members kunnen dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Backpacks ? Wat kan je er dan mee... Wil op korte termijn toch member worden :p

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Geen idee, ik zag er eens iemand mee lopen. RoD heeft er wel verstand van :P. Dat is de GoT-RS man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die backpacks kun je krijgen bij de Rag and Bone Man quest. Je kunt er echter niks mee. Dus geen extra items ofzo :) Wel kun je dmv een beast of burden (summoning) gebruiken, die items voor je draagt. Een pack yak bijvoorbeeld draagt 30 items. Daar heb je echter wel 96 summoning voor nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Wow 30 items is wel veel :p maarja 96 summoning ... :D ok thx

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Er zijn ook beasts of burden die een lagere req. hebben. Ze dragen weliswaar ook minder.. maar wel de moeite waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Ik heb inmiddels een leuke manier gevonden voor een bijverdienst. In Edgeville heb je bij de bank daar constant 2 - 3 Man rondlopen. Doden bones pakken, banken en herhalen, 90g/bone. Geeft je aardig zakje geld bij ;)

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Je bedoelt de guards daar bij Edgeville? Ik zou toch echt iron gaan minen... dat gaat véél sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Ik heb het op level 2 Man dat daar zitten :D Je kan gelijk hebben hoor , ben er alleen nog niet aangeraak met mijn fishen een beetje te verhogen (42).

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik ben niet zo héél bekend met F2P, maar een dergelijke manier van geld verdienen vind ik persoonlijk nogal bedroevend traag gaan :P Nu is F2P sowieso niet geweldig om geld te verdienen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat iron sneller gaat als je mining op een redelijk level hebt. Op een redelijk level ga je namelijk iron zo goed als altijd one-hitten waardoor je zo een inventory vol hebt. De bank is dan iets verder dan bij Edgeville, maar je verdient er toch een aardig zakcentje mee.

Ik moet nog zo'n 25k iron powerminen voor lvl 99 mining. Schiet al op. Hopelijk ben ik er volgende week mee klaar.

[ Voor 10% gewijzigd door RoD op 14-04-2008 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Ok cool ik ga is rondneuzen. Zit nu vast door Evil Bob... :p

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Leuke update vandaag. Extra TT rewards en de GE-databasesite is in de lucht. Werkt wel lekker, is alleen nog een beetje traag. Hopelijk wordt het nog aangevuld met extra features :)

Deze grafiek vond ik bijvoorbeeld bij de Santa hat:
Afbeeldingslocatie: http://itemdb-rs.runescape.com/2239_graph.gif?id=1050&scale=1

Zegt zo niet zo veel, natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Nee maar je hebt er al iets mee, dit is tenminste officieel ipv officieuze sites als zybez. Nu is er tenminste een vetrouwbaar alternatief imo :)

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

En het is ook vrij bruikbaar om de conjuctuurbewegingen mee te volgen. Ik denk dat ik deze tool wel ga gebruiken :)
Runescript maakt er trouwens ook gebruik van. !ge [item] geeft je de prijs en de prijsverandering van desbetreffende item. Handig! Zybez is nu een beetje overbodig geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik zie net ook dat ze zo'n item database hebben op gezet. Dat is gewoon enorm handig. Runescape is denk ik ook de hoeveelheid nut van fan sites aan het minimaliseren. Tijd terug de Knowlegde Base, nu Item price lookup. Wat is het volgende? Een eigen runescape achtige SwiftKit ofzo? Lijkt me opzich wel ideaal als het allemaal officiele functies zijn.

Binnenkort ga ik ook weer eens beginnen met Runescape te spelen denk ik. Tijd niet gespeeld vanwege school. Ben nu eindelijk klaar met al m'n werkstukken, praktische opdrachten, boekverslagen en afsluiting mondelingen. Binnenkort examens, maar daar maak ik me geen zorgen over ;)

Ben nu nog steeds bezig met runite bars maken. Beetje op f2p minen in de mining guild. Dat is wel ideaal als je op bounty hunter worlds gaat. Zijn vaak maar 2 of 3 mensen daar, en zo irritant vind ik het nog niet. Overigens zijn de runite bars weer aan het stijgen, dus kan lekker m'n winst uitzitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Santa´s? Heeft iemand het hier over santa's?

http://www.youtube.com/watch?v=WT3nrN9gt3g

:P

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat is echt ziekelijk. :| Voorlopig ben ik wel tevreden met een networth van 300-400m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik wil niet arrogant doen, maar 100 Santa's is toch niet zoooo'n big deal? Ik bedoel als je 4 jaar geleden 100 santa's hebt ingeslagen ben je zo'n 150k x 100 kwijt. Dat is voor een gemiddelde member niet zoveel lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Nu wel iets meer waard natuurlijk dus wel respect :D

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

MsG schreef op donderdag 17 april 2008 @ 17:40:
Ik wil niet arrogant doen, maar 100 Santa's is toch niet zoooo'n big deal? Ik bedoel als je 4 jaar geleden 100 santa's hebt ingeslagen ben je zo'n 150k x 100 kwijt. Dat is voor een gemiddelde member niet zoveel lijkt me.
Tuurlijk. Dat is -denk ik- ook de enige manier om er aan te komen. Die gast z'n networth is 2 miljard :X Ik zou niet weten hoe je dat voor elkaar moet krijgen. Zelfs niet met staken, op de oude stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik moet dit toch even showen :P
Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/11kdr0l.png

Dat was me even wat werk zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:57
Nice job RoD _O_

Hoelang ben je daar nu mee bezig geweest( vanaf wel lvl non stop )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Vanaf level 91 zo'n 3 maand :X Met wisselende intensiteit.. het is niet de meest enerverende skill :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Zit je nou bewust op zo'n kutspot te minen? :P of ben ik nou gek.

Meneer speelt Iron-Powerminer®©

congrats though :P

[ Voor 33% gewijzigd door MsG op 18-04-2008 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Netjes hoor ;) Mining is echt zo'n skill die ik niet kan volhouden :P Respect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zeer netjes! d:)b

Laat mij lvl 1 tot 40 doen en ik ben al verveeld, laat staan 91 tot 99 xD
Op naar lvl 100!! :D
Oh, ehm, kan niet, welke skill dan lvl 99? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik ben nu aan het woodcutten. Binnenkort staan in ieder geval wel 99 firemaking en smithing op het programma. Tussendoor komt ergens 99 thieving en hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Gast, te ziek! Gefeliciteerd! Ik ben echt stinkent jaloers, aangezien ik op het moment aan het minen ben van lvl 30 naar lvl 60, wat me dus 5200 coal kost om dat level te worden, en nee ik ga geen iron doen want ik wil het daarna omsmelten :P, dan ben ik namelijk als ik klaar met met alles ook lvl 55/56 smithing dus das ook wel lekker!

Na wat rekenen heb ik net 2742 bones gekocht in GE om lvl 43 te worden, dit kost best wel lang begraven, heeft er iemand een bone burrier scriptje of iets dergelijks? Ook niet erg als het er niet is maja, gemak dient de mens he (A)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandmc
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 09:39
Een scriptje ofzo zou ik niet gebruiken. Stel dat Jagex er achterkomt dan wordt je hoogstwaarschijnlijk gebanned. Ik weet wel iets anders maar ik denk dat jij een free to play speler bent. Anders zou je beter in iemands huis de bonen op een gilded altaar kunnen doen. Krijg je meer xp per bone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ten eerste is dat illegaal en hoort dat dus ook niet op GoT thuis. Verder wordt je dan zeker gebanned omdat Jagex kijkt naar het patroon van je clicks. Een maat van me die als een gek aan het bones offeren was werd daardoor eens gebanned. Omdat hij zo erg nolifede leek het alsof een bot het deed :X Gelukkig heeft ie kunnen appealen, maar het illustreert hoe dicht Jagex hier bovenop zit.

Gister trouwens een zerker ring gekregen bij solo mage DK :) Bijna 3m loot voor een potje DK'en. Best aardig.

[ Voor 12% gewijzigd door RoD op 20-04-2008 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, RoD nice skills !.
Zelf ben ik lvl 67 (Of was het tog 68).
En heb ik niet echt van de ''heel'' fantastische skills, maar voor me level (zonder main) vind ik mezelf best wel rich. Ik heb iets in de 3/4m Ondertussen wat minder want toen ik member was waren me infinity boots gescamt (725k voor betaald) Toen was ik al die scammers enzo zat, ben ik een tijdje gestopt. En sinds vandaag weer een beetje aan het traine, als me str 65 def 60 is word ik weer member, en dan word het weer dagen flax plukke, en spinne. Zo weer een rs verslaafde te worden, en dit keer niet alleen maar non-cb skills doen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Ik ook maar niet gekozen voor een bod, het gaat erg snel dus stelt niks voor, ben er zo, maar ik klik inderdaad nu wel als een nolifer dus ben benieuwd of mij er ook wat gebeurt :P. Straks lekker 43 prayer, nu al zin in protect van melee :P, voor RoD natuurlijk niet speciaal met z'n 99 prayer :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Tsja ik heb in prayer gewoon 80M geïnvesteerd en ik heb m'n altar gebruikt. 1M+ xp per dag tikt wel aan. :) Maar daar betaal je dan ook voor natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Wat als jij alles 99 hebt? Bied RS dan nog genoeg "fun"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat is nog zo ver weg... daar heb ik nog niet over nagedacht :)

In ieder geval valt er in RS ook genoeg te doen zonder daarbij levels te halen. DK's, GWD en de diverse minigames, enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Heb nu ook mijn eerste prestatie gehaald als n00bje :D Heb 50 fishing en kan nu swordfish harpoonen als ik me niet vergis, heb beste wat je kan fishen als f2p ... Aangezien ik voor de rest werkelijk nog niets gedaan heb in RS denk ik dat ik maar eens ga beginnen questen + 50 mining halen.

weet iemand nog dingen om te doen, mag zijn wat je persoonlijk als low level welk leuk vond om te doen?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Beetje minen en dan smithen en het dan weer verkopen of high alchen of aan noobs geven. Het beste vind ik toch lobsters vangen, Swordfish harpoonen duurt zo lang en de helft van de tijd vang je tuna :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Ik ga na mn mining 60 en smithing 55 mijn cooking en fishing van 50 naar 60 doen, moet ik 1850 lobbies voor vangen en 1400 lobbies voor cooken, moet wel kunnen. Krijg ik ook nog een lekker zak centje voor dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat ook leuk is in F2P (geloof ik :P ) is om eerst een lading lobs/swords te fishen op Karamja, om vervolgens lesser demons te gaan slachten in de vulkaan. Is zo'n beetje het spannendste wat je kunt doen in F2P, geloof ik.

Ik heb overigens m'n zooi van Miscellania gehaald.. en daarbij de nodige tree seeds ontvangen. Hopelijk kan ik zo rond de 85 farming uitkomen met alle seeds die ik heb, maar het zal krap worden.

[ Voor 30% gewijzigd door RoD op 21-04-2008 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
En welke level moet je dan zijn om aan die demons te beginnen ? Ik zit overigens ook met het probleem dat ik helemaal niet weet met wat ik me best uitrust, ik ben lvl 28 en zit nog steeds met mijn train zwaard en shield.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bij level 28 ben je er nog lang niet. Dan zou je -mocht je combat willen doen- eerst eens kunnen beginnen bij de eerste room van de stronghold of security.

Overigens zul je ook echt betere gear moeten krijgen. Dat spul wat je bij het begin krijgt is echt waardeloos. Beste wat je kunt doen is een scimitar, plate body, plate legs, full helm en kiteshield kopen van het beste materiaal dat je kunt dragen. Dat zal -gok ik- steel of mith zijn. Zo werk je je omhoog tot rune.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
not2secure4u schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:18:
En welke level moet je dan zijn om aan die demons te beginnen ? Ik zit overigens ook met het probleem dat ik helemaal niet weet met wat ik me best uitrust, ik ben lvl 28 en zit nog steeds met mijn train zwaard en shield.
Die demons zijn pas te doen als je alle cb skills 50+ hebt (pures niet meegerekend). Ik zou eerst eens bij de monks in edgeville klooster gaan vechten, want die kunnen je healen als je met ze praat, ze hitten bijna niks en ze kunnen zichzelf healen waardoor ze meer hp hebben = meer exp. _/-\o_ Als je dan alle cb skill 25+ hebt moet je naar minotaurs gaan in de stronghold of security van barbarian village, en daar minotaurs van lvl 12 slachten. Die droppen ook nog aardig wat (iron arrows, essence, tin en copper ores, gems, cooked meat (altijd handig extra food)), dus je zou er ook nog een zakcentje aan moeten verdienen. Die arrows kan je bv ook voor ranged gebruiken. Als je dan alle cb skills rond de 40 hebt moet je maar weer wat vragen ;)

Ook kan je als je een beetje redelijke ranged hebt (30+) de quest vampire slayer doen, die geeft je namelijk 4,8k (oid) atk exp. Zo doe ik het meestal als ik een noobie maak en gauw atk exp nodig heb.

Ik hoop dat je er wat aan hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Thx die wapens ga ik dan maar eens halen, en ik ga die tips volgen ... Ik laat iets weten als ik er ben ;)

Dus voor die equipment gewoon kijken wat het hoogste is wat ik kan dragen voor die spullen en dan zowiezo kopen ? Ik heb gezien dat er sommige, binnen mijn level en prijscategorie amper iets +1 geven , is dit dan zijn gold waard ?

[ Voor 52% gewijzigd door not2secure4u op 22-04-2008 08:44 ]

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Wat ook nog een leuke tussen-vecht-spot is, maar daar ben je nu ook nog te slecht voor denk ik (sorry :P), zijn de Moss giants achter de Lessers. Hey verrek ik bedenk me nu net dat je ook de Hill Giants hebt in Varrock, als je een beetje doortraint kun je daar ook vechten. Die droppen big bones :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

not2secure4u schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 08:40:
Thx die wapens ga ik dan maar eens halen, en ik ga die tips volgen ... Ik laat iets weten als ik er ben ;)

Dus voor die equipment gewoon kijken wat het hoogste is wat ik kan dragen voor die spullen en dan zowiezo kopen ?
Eigenlijk wel ja. Het is een beetje de basisuitrusting. Zorg er wel voor dat je dus als wapen een scimitar neemt, en niet bijvoorbeeld een dagger.
Ik heb gezien dat er sommige, binnen mijn level en prijscategorie amper iets +1 geven , is dit dan zijn gold waard ?
Dat zou ik zo niet durven zeggen. Heb je voorbeelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
EDIT:

Schijnt niet te mogen hier op GoT dus weggehaalt door ikzelf.

[ Voor 89% gewijzigd door Dimiz op 25-04-2008 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
*snip

[ Voor 97% gewijzigd door TheZeroorez op 25-04-2008 17:10 . Reden: Iets met Java ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Ok, gewijzigd. Die 1.6m lust ik wel! Even full guthix kopen (A)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ow was het gratis? Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Ik heb het al geprobeerd (1.6m was voor mijn pure hoor :o), maar heel snel gaat het niet :( Gelukkig is het beter dan niets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Heeft iemand die nieuwe quest al gedaan? Je kan bloods craften nadat je em gehaald hebt. Lang verwacht en toch gekomen :) Bloods zijn ook vrij snel gekelderd nadat deze quest uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandmc
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 09:39
Ondanks dat ik geen bloods kan craften, heb ik wel die nieuwe quest gedaan. Moest wel , wilde mijn quest cape terug :) En de quest opzich vond ik wel best leuk, wel soms heen en veel weer geloop (achteraf bleek dat alles wel in de buurt te vinden was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mensen,

Ik speel ook al heel lang Runescape maar ben er voor een paar maanden uit geweest. Gisteren toch maar weer begonnen en eindelijk Combat Level 80 gehaald. :9

Ook heb ik heel veel items gekocht/verkocht op world 1, vroeger dé plek om zaken te doen, nu is het helaas uitgestorven. Kan iemand mij vertellen wat op dit moment de beste wereld is om items te kopen/verkopen? Het liefst een wereld zoals world 1 waar altijd een massa mensen om de bank van Varrock stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Het is niet uitgestorven hoor. Maar iedereen staat nu op de GE plek ipv de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, ik heb het gevonden. Toch mis ik de oude vertrouwde bank wel. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

De bank is er nog steeds.. Je hoeft er alleen niet meer constant te lopen schreeuwen en je schokkerig te bewegen door de eveneens schreeuwende mensenmassa om je spullen aan de man te brengen. Ik vind het een verademing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.

Franko P.

Hit it.

RoD schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:10:
Heeft iemand die nieuwe quest al gedaan? Je kan bloods craften nadat je em gehaald hebt. Lang verwacht en toch gekomen :) Bloods zijn ook vrij snel gekelderd nadat deze quest uitkwam.
Ik heb m ook gedaan, was wel een leuke quest om te doen. Ik vind die grote stad waar die quest zich afspeelt zowiezo een grappige plaats om doorheen te dwalen.

Ben nu bezig met wat summoning, dat is echt een heerlijke skill, gister even met een bull ant naar KQ geweest, toch makkelijk dat je dan wat food bij je monster kan plaatsen.
Ik ga door tot 52 nu, kan ik die spirit terrorbirds summonen zodat ik 12 extra inv. plaatsen heb. Makkelijk bij armadyl ;)

Vervolgens ga ik verder met slayer denk ik, bijna 71 nu. De sharms ga ik gebruiken voor 67 summoning zodat ik een war tortoise mee kan nemen. (18 extra inv. plaatsen) :9

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

War tortoises zijn leuk. Jammer dat ze maar iets van 40 minuten blijven hangen. Dat is doorgaans te weinig om alle sara brews/restores of wat je ook maar meeneemt op te maken bij DK/GWD/enz.
Verder zijn die tortoise shells vrij vervelend om te halen, maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.

Franko P.

Hit it.

Ik kan het natuurlijk ook bij de terrorbirds houden. Is er eigenlijk een manier om de tijd van die beesten te verlengen? Of moet ik dan weer een nieuwe summonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nieuwe summonen inderdaad. Gelukkig kosten spirit terrorbirds niet zoveel en zijn er tegenwoordig overal wel obelisks waaraan je je summoningpoints kunt opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Vandaag een nieuwe low-level quest en twee gratis skill lamps voor degenen die de law talisman al hebben. Leuk.
Ik ben maar even de voornanieuwste quest gaan doen. Beetje lullig dat ik vergeet met Veliaf te praten voordat ik die hele Meierditch-maze ben gaan doen :X Nou kan ik dat weer helemaal overnieuw gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Nou lekker, ik haat daarom ook questen. Ik kom er altijd achter dat ik een stap ben overgeslagen, en wat ik daarna heb gedaan voor niets is. Kan ik weer alle ingredients hebben (vaak moet ik die rommel ophalen, want ik heb dingen zoals bowls, meat, balls of wool niet op m'n bank slingeren).

Ik heb gister dat nieuwsbericht over law tally gelezen, gemixde gevoelens. Aan de ene kant vind ik het oneerlijk voor wij normale spelers omdat ik eerst die quest met moeite heb zitten doen, natuurlijk voor law tally en rc skills, en er dan achter kom dat het voor 'niets' is. 2 skills lamps zijn nu wel leuk voor summoning aangezien +20k xp op level 30 gewoon donders veel is. Tegelijkertijd kan je ook weer zeggen dat ze nu death tallisman hebben, en dat eigenlijk het 'nieuwe' ultieme is geworden. Naast bloods natuurlijk, dus ik verwacht eigenlijk dat ze ooit de death tally ook 'openbaar' gaan maken voor iedereen, omdat er weer doorstroming naar souls zou kunnen zijn (of andere rune).

Ahja, dingen veranderen. Ben de laatste tijd niet meer op runescape te vinden.. eerst eventjes examentjes afmaken. Had eerst goals gezet om m'n xp voor elke skill te verdubbelen, en in f2p aan mining te werken. Dat komt er dus niet echt van, inmiddels heb ik nog maar 125 runite bars gemaakt. Das zo'n 1k coal, 50k mining xp.. dat schiet op (not).:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-RaWare
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Woohoo!!! Dames en heren, jongens en meisjes, het is zover! De graphics van RuneScape gaan van "Lol thats crappy!" naar "Wow!". Kijk maar.

Hulde aan Jagex! _/-\o_

Wheck :V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Netjes :o Dat ziet er een stuk gedetailleerder uit. Ik had al zo'n vaag vermoeden toen ze met deze nieuwspost kwamen... maar een volledig vernieuwd detail-niveau en fullscreen modus had ik echt niet verwacht.

Jammer genoeg is Runescape zo repeterend dat graphics er niet heel veel toe doen, imo :P Maar het is toch leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Het evenaart nu bijna Oblivion :+

Nee gekheid, best leuk. Alleen wel een tikkie zwaarder denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het zal zeker zwaarder worden. Maar minder zwaar kon het ook al bijna niet, gezien de huidige benodigde specs :P De meeste mensen zullen het wel kunnen draaien.. dat zeg Jagex overigens zelf ook al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ja maar de specs kloppen niet met wat werkelijk nodig is. Java is lomp zwaar voor wat Runescape uiteindelijk toont. Op een PIII 500Mhz draait zelfs "low" detail niet echt dat je zegt snel.

En aangezien ze nu het "iedereen kan het spelen op opa's oude brik"-idee steeds meer weghalen (echt gemodelleerde muren in fally ipv textures, wat lomp zwaar is op oude brikken). Kunnnen ze mijnsinziens ook een keer echt overstappen naar een normale applicatie, waardoor het mooier kan en minder zwaar dan met Java is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb er weinig verstand van, maar ik vraag me af hoe makkelijk dat is. Zouden ze niet gewoon 'van huis uit' gespecialiseerd zijn in Java en dus niet gemakkelijk kunnen switchen? Verder is het ook wel laagdrempelig om het een browsergame te laten blijven wat je gewoon met 2 klikjes kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ja het zal voor hun ook omscholen zijn, maar dat was een beetje buiten mijn punt. Voor ons gevoel is het inderdaad ff in 2 klikjes spelen, maar de hele client met spul is ook zo'n 30MB ofzo, voor de eerste keer. Dus of je nou een standalone download van 30 of je browser met 30MB volgooid. Ik snap het idee ook wel, maar vind het jammer dat Java het zo zwaar maakt in verhouding met de kwaliteit van de game. Je hebt mooiere "echte" games die gewoon in C++ oid zijn en welke beter draaien op een PIII 500 dan Runescape doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Mike-RaWare schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:33:
Woohoo!!! Dames en heren, jongens en meisjes, het is zover! De graphics van RuneScape gaan van "Lol thats crappy!" naar "Wow!". Kijk maar.

Hulde aan Jagex! _/-\o_
Ah, ze hebben de texturing tutorial gedaan :P
MsG schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:42:
Je hebt mooiere "echte" games die gewoon in C++ oid zijn en welke beter draaien op een PIII 500 dan Runescape doet.
Je moet eens gaan zoeken naar wat JOGL techdemo's. OpenGL in Java is al eeuwen mogelijk, en daar kun je hele mooie games in maken. Al tijden. IMHO is er niet echt een excuus voor de graphics.

[ Voor 3% gewijzigd door Hydra op 09-05-2008 15:00 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Blijkbaar zijn ze er zelf ook achtergekomen, gezien de update die aanstaande is :P Ik vind het wel leuk, maar de focus mag wat mij betreft liggen op de content en gameplay. Daar is RS naar mijn mening onovertroffen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hydra schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:00:
[...]

Ah, ze hebben de texturing tutorial gedaan :P

[...]

Je moet eens gaan zoeken naar wat JOGL techdemo's. OpenGL in Java is al eeuwen mogelijk, en daar kun je hele mooie games in maken. Al tijden. IMHO is er niet echt een excuus voor de graphics.
:) lees eens goed, ik bedoel dat JAVA onevenredig zwaar is. Zelfs voor deze graphics, als het nog mooier wordt in Java wordt het nóg slomer, daarom leek iets in C++ oid mij beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zondag 11 mei 2008 @ 16:28:
Blijkbaar zijn ze er zelf ook achtergekomen, gezien de update die aanstaande is :P Ik vind het wel leuk, maar de focus mag wat mij betreft liggen op de content en gameplay. Daar is RS naar mijn mening onovertroffen in.
Daar ben ik het helemaal mee eens. De belangrijkste reden voor deze update zal dan ook wel zijn dat de kans vergroot wordt dat nieuwe spelers niet binnen een paar minuten al afhaken, maar in plaats daarvan het spel wat langer spelen om kennis te maken met de gameplay. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik hoop op wat meer opties om je poppetje uniek te maken. Je hebt eigenlijk maar hoofd buik benen voeten, waardoor je 1000x jezelf tegen komt. Of een keer een ander ras erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik zou liever zien dat ze de graphics van de spelers wat verbeteren. Die blijven echt enorm achter bij de rest. Ogen, bijvoorbeeld, zouden leuk zijn. Maar afgaande op het plaatje bij de nieuwspost zal er wel wat verbetering in komen :)

Ik kom "mezelf" trouwens nooit tegen. Ik weet ook niet of mijn uiterlijk nog te maken is, want het stamt uit RSC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nou ok, niet honderd procent gelijk. Maar het is allemaal dezelfde basis, bij de 1 is alleen zn truitje rood ipv geel. Zo weinig variatie in "onderdelen". (non-vergelijking maar ok: kijk naar the elder scroll IV, daar kan je behoorlijk diverse verschillende karakters mee maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Graphics zijn sowieso al brak, dus ik denk niet dat Jagex hier echt veel prioriteit aan gaat geven. Laatst hebben ze al een update gedaan waardoor je meer keuze had en een stel pakjes die er goed (lees: beter) uit zagen.
Wellicht dat er met de graphical update het een en ander aan customising opties bij komt.

Ik zag trouwens dat Runescript een embeddable versie heeft.. handig :) Jammer genoeg lijkt hij niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hmm, hij werkt gewoon bij mij..

Ik krijg alles te zien, skills, combat lvl en ook de price van een red bead :P
Àlleen jammer dat je niet kunt scrollen want nu weet ik niet wat die laatste command is :P
Wel een ERG handig tooltje :)

edit:
Ook de laatste werkt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Pimorez op 13-05-2008 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

offtopic:
Ik krijg dit: Security error while trying to connect. Trying to load off different server? Don't blame us, flash doesn't seem to like that.
Maargoed, dat zal wel aan mij liggen :P

Ik heb net 75m geïnvesteerd in adamant bars. Als de prijs nu flink stijgt door mijn grote vraag aan bars overweeg ik mischien wel om de boel weer te verkopen. Denk dat er best wel winst uit te halen valt.
Zo niet, dan wordt het 99 smithing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Er is weer een nieuwspost over de nieuwe graphics. Behalve een nieuw plaatje en het feit dat het "binnen enkele maanden" komt (lekker duidelijk Jagex) is er niet zoveel te melden.

Afbeeldingslocatie: http://www.runescape.com/img/news/image_of_the_future2.jpg
Klik voor groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:57
RoD schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:57:
Er is weer een nieuwspost over de nieuwe graphics. Behalve een nieuw plaatje en het feit dat het "binnen enkele maanden" komt (lekker duidelijk Jagex) is er niet zoveel te melden.

[afbeelding]
Klik voor groter.
404 - Page not found

Sorry, the page you were looking for was not found.

:?

Link dan liever naar:
http://news.runescape.com/newsitem.ws?id=1230 ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Enfer op 16-05-2008 17:32 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.