Die RNS 510's staan voor 600,- op Marktplaats, allemaal met een goed verhaal erbij

Vorige week stond er iemand op die er 4 had, wegens een foutieve levering bij zijn auto

Staan er nu ook rustig een stuk of 60 op. (Ene Nicolien heeft er nu 3 te koop wegens aanschaf nieuwe auto. Die had er blijkbaar ook 2 in het plafond

)
Zolang mensen de spullen op die manier kopen, blijven anderen ze kwijtraken. Mijn collega is er ook al 2 kwijt.
Deze wil ik jullie niet onthouden:
Ik heb eind maart voor € 1200,- een RNS 510 gekocht dat bedoelt was voor mijn nieuwe Seat Ibiza.
Helaas ben ik na aankoop van de RNS erachter gekomen dat hij inderdaad niet in mijn auto past ivm de SD kaart dat net iets te veel ruimte in beslag nam en hij er dus niet in past.
Hierbij dus de vraag aan de mensen die er interesse in hebben, mail me met je telefoonnummer en dan bel ik je terug. Vanwege mijn werk zit ik meestal niet op mijn werkplek en kan de telefoon niet beantwoorden.
Extra info: Wat krijg je?
- RNS 510
zonder GPS antenne die heb ik er zelf ook niet bij gekregen bij aankoop (dom ik weet het).
(Maar ik zal dit zeker meenemen in de prijs.)
- Ik heb
begrepen dat de Benelux er op de harde schijf zit
- beschikt over 20 GB
- Afspelen van DVD's
- Navigatie
- Touch Screen
- SD kaart ingang
Ik zou zeggen stuur een mail met het bedrag wat je ervoor wilt betalen en wel een beetje redelijk natuurlijk, en je krijgt van mij antwoord terug of dat ik ermee accoord ga. (redelijk daar bedoel ik dan ongeveer €600,-).
Maar voor €550,- mag men hem komen ophalen. Ik maak er geen winst op dus, maar het moet wel een beetje redelijk zijn.
Ik heb hem nu al ruim een maand thuis liggen, dus denk er over na en je hebt een mooie RNS 510 en ik ben er ook van af.
Link
Deze gast koopt vorige maand dus nieuwe voor 1200,- een RNS510 die niet in zijn Ibiza blijkt te passen, en bied hem nu aan voor 550,-
Weet je waar je spullen blijven.
EDIT:
De laatste dan:
Het navigatiesysteem verkeert in nieuw staat, en je krijgt er de originele codekaart bij. Het betreft de B-versie (nieuw model ) van dit systeem. Ik doe hem weg omdat ik hem ga vervangen door een aftermarket systeem.
Link
Deze jongen neemt voor 2500,- een RNS510 in zijn auto, verkoopt die voor 550,-, om hem voor het dubbele (dat kosten die dingen) te laten vervangen met een aftermarket systeem wat hetzelfde kan
[
Voor 104% gewijzigd door
PWM op 05-05-2009 20:20
]