Paladin schreef op maandag 09 maart 2009 @ 18:24:
[...]
Ik neem hem in de volgende configuratie:
Versie: 1.4 Highline Plus 160 pk 7 bak DSG
Kleur: Candy Wit
Optie 1: Dynamic Pakket
Optie 2: Licht en Zicht I
Optie 3: Interlagos velgen 18" 235/40
en in de highline plus zit dus dat panoramadak, kosten kleine 35k, voordeel/ nadeel is dat mijn oude lease pas in november afloopt dus tjah moet sowieso wachten.
al moet ik zeggen dat ik dat viper green ook wel erg stoer vind, begin nu toch wel te twijfelen
heb trouwens nog ff zitten kijken om hem achteraf te laten tunen weet iemand of dat nog problemen gaat geven met die 7bak dsg ivm de toegenomen koppel?
Ik vind die witte ook erg mooi. Je moet eens weten wat ik heb zitten nadenken over die kleuren!! Toch maar gewoon nog een keertje gek doen... nu kan het nog, misschien later niet meer. Ik hoop alleen dat wit een beetje tijdloos blijft, want ik vind het een mode kleur op het moment. Maar ja, kan je ook van groen zeggen. Met groen heb je het gevaar dat je na 2 jaar de kleur gewoon strontziek bent

Maar ik denk het niet. Na 2 jaar is het nog steeds een mooie auto en dan is er juist die extra kick omdat hij zo opvalt, hoop ik. Moet er 4 jaar mee doen (als hij nooit doorgeschoven wordt op mijn werk).
35K vind ik trouwens wel veel, je hebt bijna dezelfde opties als mij en ik ben het volgende kwijt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| Kleur : Viperngroen met.
Bekleding : Catch up, zwart
Gew. afleverdatum: 17-03-2009
BPM bedrag nieuw : 6.679,00
Voor de prijs van: 31.139,65
Bijleveringen :
Plaatsbesparend reservewiel 73,93
Licht & zicht pakket 223,79
Radio rcd 310 & 8 speakers 0,00
Dynamic pakket 994,94
Asbak en aansteker 29,61
carkit 350,00
------------
Subtotaal 32.811,92
============
Totaal EUR 32.815,00 |
(en het dakkie dan uit de Plus versie van ongeveer 1000 euro die hier niet bij staat)
Asbak en aansteker heb ik dus niet nodig, ik rook niet, maar das dus het kutte aan een voorraadauto
Oh ja, ik heb natuurlijk metallic groen, dat is ook een optie van 500 euro, dus dat maakt de jouwe nog duurder.
Ok, 18' interlagos heb je. Zijn die gepolijst? Moet haast wel.
@ Joopieboy, woei nog een fan van groen