Mijn vrouw klaagt ook idd steen en been.
Ik heb er wel goede hoop in.
Totale kosten zijn op dit moment. 45 euro voor olie (yup, wtf, maar goed), 40 euro ruitenwisser en 102 euro voor boordcomputer uitlezen en programmeren.
De rest wordt allemaal betaald.
Citroen Occassion Select garantie FTW!
Alle Citroen dealers betalen iedere maand aan een verzekering en kunnen die kosten binnen de garantie gewoon claimen daar.
Uitzondering, maar wat door de garage zelf betaald wordt voor ons zijn die paar rare dingetjes zoals het rubbertje van de deurhendel en uiteraard de raam bediening. Schakelaar was het trouwens niet.

200 euro hoor zo'n unit.
Ze hebben nu een motor besteld.
Zolang het mijn kosten niet zijn

Met garages en dealers heb ik totaal geen medelijden.
Ze verdienen genoeg als ik het zo zie. Zowel die in Spijkenisse als die in Schagen.
Alleen jammer dat de beste man in mijn woonplaats een beetje nors deed toen ik om een tijdelijke auto vroeg ivm het vervoeren van de kleine meid. Maar van het weekend waren er heel veel problemen met auto's en die staan dan maandag allemaal voor de deur.
Dus de auto gisteren afgedropt en hoor het in de loop van de week.
Gelukkig kunnen we vaak de auto van mijn ouders lenen. Dat scheelt weer iets.
En hopelijk binnenkort een andere 2e auto waar alles ook in kan.
Ze gaan vandaag een onderdeel bestellen. Automatische kleppenstel gebeuren.
Was dezelfde ECU fout als de vorige keer.
Gaf al excuses, maar ja. Daar kan de garage in mijn woonplaats niets aan doen. Die volgen ook maar het Citroen opgegeven lijstje.
Eerst updaten, dan dit, dan dat enzovoorts.
We hebben besloten hem daar te laten staan omdat lange afstanden we echt niet gaan doen nu met de auto.
Gelukkig hebben we voldoende backup
[
Voor 12% gewijzigd door
Arunia op 28-10-2015 10:20
]