Ja. Maak eerst een backup van zowel de Itunes library file als de xml die in dezelfde directory staat.
Open de itunes library file met een tekst editor. Selecteer alles en verwijder alle tekst. Sla de file op. Open nu iTunes Music Library.xml met dezelfde editor en gebruik find and replace om alles naar de nieuwe lokatie te verwijzen. Sla de file op.
Start nu itunes op. Je zal zien dat dat langer duurt en dat je ook een melding krijgt van een foute database of iets in die orde. iTunes haalt nu uit de xml file alle nieuwe lokaties die jij hebt gewijzigd.
Je moet dus BEIDE files editten. Alleen de lokatie veranderen in de xml is niet genoeg omdat iTunes eerst naar de iTunes library file kijkt en daarna pas naar de xml.
Zo heb ik het ook gedaan toen ik al mijn muziek verplaatste van de lokale drive naar een NAS. Dit was wel in osx maar iTunes blijft iTunes natuurlijk. Kan zijn dat je wat extra smart playlists er gratis bij krijgt (movies, podcast, music, tvshows) maar die kan je gewoon verwijderen.
Succes
Of heb je alles opnieuw geïmporteerd en de oude files gewoon laten staan (

)? Dan kan je de dode tracks wel verwijderen met super remove dead tracks (apple script van dougscripts.com). Weet niet of er ook zoiets is voor windows.
[
Voor 16% gewijzigd door
lowfi op 05-02-2008 14:52
]