[iTunes 7] Ervaringen & Discussie - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 52.992 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:44
Wellicht niet voor iedereen nieuws, maar volgens mij toch het vermelden waard. Bij iTunes 7.6 was het niet mogelijk om gespeelde nummers van een iPod Touch te scrobblen naar LastFM (het kon wel, maar daar had je een gejailbreakede iPod Touch voor nodig). Als ik nu m'n iPod Touch (firmware 2.0) aansluit vraagt LastFM of ik de gespeelde nummers wil toevoegen aan de LastFM-lijst. Nou weet ik niet of het aan de nieuwe iTunes, de 2.0 firmware of aan LastFM ligt, maakt mij ook niet echt uit: het werkt!
WinXP, iTunes 7.7, LastFM 1.5.29527, iTunes plugin 3.0.1.0

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Je bent één optie vergeten, dat het aan jou ligt. :9
Ik kon namelijk wel met 7.6, iPod Touch 1.1.4 (geen jailbreak) en Last FM scrobblen. ;)

En dan bedoel ik dus alle nummers die ik op mijn iPod hebt gespeeld hea.

[ Voor 24% gewijzigd door RnB op 14-07-2008 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Driedees: had je toevallig je iPod gejailbreakt en MobileScrobbler geïnstalleerd ? Dat was bij mij het geval. Ook al had ik de jailbreak ongedaan gemaakt, toch bleven er kennelijk sporen achter van MobileScrobbler en daarom scrobblede hij toen niet. Bij het installeren van 2.0 is je hele iPod leeggehaald, dus sporen van een jailbreak zijn ongedaan gemaakt en nu kan Last FM je iPod dus wel scrobblen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:30
Dit topic is vol en iTunes 7.7 is uit, dus tijd voor een nieuw deel: [iTunes 7] Ervaringen & Discussie - Deel 3.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.

App Store heeft een apart topic: [iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie.