[iTunes 7] Ervaringen & Discussie - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.997 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
oh, dat is een fijn bericht, thx! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Ik heb een aantal vragen over iTunes wat betreft films voor mijn iPod.

1. Als ik een film op mijn iPod wil hebben laat ik iTunes de juiste film eerst converteren. Als hij klaar is komt hij ook bij Movies te staan maar met dezelfde naam, hoe kan ik nou weten welke de geconverteerde is?

2. Kan ik het zo doen dat als ik de film naar mijn iPod sleep, iTunes hem converteerd en op de iPod zet en hem niet op iTunes achterlaat?

3. Muziek videos staan gewoon in mijn Muziek Library, als ik deze converteer voor iPod dan komen ze bij Movies te staan... Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephaniah
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-03 21:41
Zephaniah schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:42:
Ik heb op m'n iMac twee gebruikers en wil dat dat beide gebruikers dezelfde iTunes bibliotheek gebruiken omdat het zonde is van je kostbare hardeschijfruimte om alles dubbel erop te zetten. Nou kun je de bibliotheek wel delen maar dan moet de hoofdgebruiker wel ingelogd zijn en dan kun je geen albumcovers bekijken. Kan dit ook anders?
Zou ik de bibliotheek kunnen verplaatsen naar een plek op de HD waar beide gebruikers bij kunnen?
Het verplaatsen van de bibliotheek kan als volgt:
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=301748

Edit: Info toegevoegd.
Ik ben er al achter.
iTunes map van de hoofdgebruiker op een plek zetten waar iedereen erbij kan en alle dir's en bestanden hierin rechten geven voor de gebruikers waar het om gaat. Vervolgens van deze iTunes-map een alias aanmaken en deze op de originele plek zetten van de iTunes-map....
snap je het nog? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de iPhone bezitters:

Ik kan gewoon syncen met mijn iPhone (1.1.1), geen gekke dingen dus in iTunes 7.5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
alleen jammer voor de iPhoners die hun 1.0.2 hebben geunlocked (anySim) , 7.5 hebben geinstalleerd, de APPZ-folder uit hun Leopard niet standaard met Time Machine Backuppen en nu over willen naar de 1.1.1 :D .. (zoals ik) ..gaat even niet werken met 7.5 omdat Apple zo aardig was om een bepaald framework Private te maken (of te slopen?)

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik heb al een aantal keren de vraag gelezen of het mogelijk is om iTunes een folder te monitoren. (Alleen nog geen antwoord, dacht ik) Hierbij een oplossing voor zowel Mac als Pc:

Voor de Mac: http://www.macosxhints.co...1051316596&query=beta

Voor Windows: http://itlu.ownz.ch/wordpress/ en een howto om de boel op te zetten: http://lifehacker.com/sof...to-any-folders-175161.php

Je kan deze laatste methode gebruiken zodat elke keer als je het progje runt hij je library update. Maar je kan het ook automatiseren. Dit wordt uitgelegd in de howto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Lt. Marx schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:32:
Ik heb al een aantal keren de vraag gelezen of het mogelijk is om iTunes een folder te monitoren. (Alleen nog geen antwoord, dacht ik) Hierbij een oplossing voor zowel Mac als Pc:

Voor de Mac: http://www.macosxhints.co...1051316596&query=beta

Voor Windows: http://itlu.ownz.ch/wordpress/ en een howto om de boel op te zetten: http://lifehacker.com/sof...to-any-folders-175161.php

Je kan deze laatste methode gebruiken zodat elke keer als je het progje runt hij je library update. Maar je kan het ook automatiseren. Dit wordt uitgelegd in de howto.
Heb je de eerste link ook compleet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eisbaer schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 12:06:
iTunes 7.4.3.1. heeft weer iets bijzonders bij mij. In iTunes staat een podcast aangevinkt als nieuw. Hij sync naar de iPod. Op de iPod speelt de podcast prima. Je hangt de iPod weer aan de pc en vervolgens wordt de podcast automatisch verwijderd van de iPod. Zeker weten dat dit bij m'n vorige iTunes versie niet gebeurde. Een afgespeelde podcast bleef netjes staan.
Misschien is het een of andere vage instelling ofzo maar waar...
Ik weet niet of dit al in eerdere versies van iTunes zat, maar je kan in ieder geval per podcast bepalen of je autodelete ingeschakeld wilt hebben.

Zoals ik het nu ingesteld heb worden van bepaalde podcasts afgespeelde afleveringen met een refresh direct verwijderd terwijl bij podcasts waar ik 'do not autodelete' heb ingesteld de podcast netjes bewaard blijven. Scheelt weer het opschonen van bepaalde podcasts. Ik zocht hier eerst een applescript voor maar het zit nu in ieder geval in iTunes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit nu een aantal keer meegemaakt, maar kan geen vergelijkbare ervaringen van anderen vinden. En heb het eigenlijk nooit weten op te lossen. Dit is wat er gebeurt: ik koop een nummer via iTunes, het nummer verschijnt in "Aangeschaft" en als ik het dubbelklik, krijg een melding die zegt dat mijn pc niet gemachtigd is. (Dat lijkt hij wel te zijn, want ik kan de machtiging intrekken.) Dan kan ik deze PC machtigen door in te loggen met mijn iTunes-account. Verbinding met de store wordt gelegd en vervolgens krijg ik de melding:

"Er heeft zich een fout voorgedaan bij het opslaan van de machtigingsinformatie op deze computer. Herstel de installatie van iTunes via het configuratiescherm Programma's toevoegen of verwijderen."

Ik heb de herstelfunctie via het programma's toevoegen en verwijderen uitgevoerd, maar dat hielp niet. Vervolgens heb ik de boel ge-uninstalled, en opnieuw geïnstalleerd. Hielp ook niet.

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met deze fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 19:27

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Klopt het dat je nog steeds geen film of videoclip kan downloaden via iTunes voor de Nederlandse markt? Kan ze namelijk niet vinden... :p Enige zijn de podcasts met video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Klopt, nog geen betaalde videocontent in Nederland (/Europa). Video podcasts moet je het mee doen, of zelf geimporteerd-in-iTunes videomateriaal (wat natuurlijk ook prima werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
ik word zo'n beetje gek van itunes... ik heb sinds vandaag een ipod maar waarom kan je bijvoorbeeld niet alles zelf sorteren op de schijf in mapjes ? dat zou toch veel handiger zijn dan uren alles taggen

is er een bepaalde techniek / methode om het taggen een beetje snel en goed te doen, ik heb het een en ander wel geprobeerd maar het wil nog niet echt lukken. wat ook vreemd is dat ik niet met de muis bestanden kan selecteren maar bijv eerst Ctrl-A en dan met ctrl de bestanden wegklikken die ik niet wil, dat kan moelijk zijn met veel liedjes

in het begin is het echt doorbijten als doorgewinterde foobar / rhythmbox user :P

/edit: ik heb ze nu gewoon voorlopig gesorteerd op playlists

[ Voor 11% gewijzigd door fusion.fake op 11-11-2007 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Je kunt Tag & Rename gebruiken voor het snel taggen, daarmee kun je gewoon aangeven hoe de bestandsnaam is opgebouwd en het programma maakt er dan ID3-tags van.

Wat bedoel je met 'wat ook vreemd is dat ik niet met de muis bestanden kan selecteren maar bijv eerst Ctrl-A en dan met ctrl de bestanden wegklikken die ik niet wil, dat kan moelijk zijn met veel liedjes' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Laatst online: 14-04-2014
in windows verkenner bijv. (of nautilus in ubuntu etc) kan je met de muis de linkerknop inhouden en zo meerdere bestanden selecteren. bij itunes kan dat niet, daar kan ik alleen Ctrl-A indrukken en dan met ctrl de bestanden aanklikken die ik niet geselecteerd wil hebben, soms wil ik bijv, 10 albums selecteren en kan dit zo lang duren

maar iig bedankt voor dat programma, ik zal er even naar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 19:38
Even een raar probleem tussendoor:

Ik heb net een tweedehands iBook aangeschaft met een G3 500Mhz-640MB RAM-40GB harddisk en OSX 10.4.10

Ik gebruik Itunes versie 7 (laatste versie via apple gedownload). De eerste keer dat ik mijn albums importeer gaat alles prima en werkt cover flow uitstekend. Alleen als ik dan een keer opnieuw opstart dan krijg ik niet meer de albums te zien in de cover flow maar een afspiegeling van mn desktop. Iemand enig idee hoe dit kan komen? Het gebeurt ook op een willekeurig moment ik ben er nog niet achter wat dit triggert.

Ik heb na het opstarten van Itunes nog zo'n 300-350MB geheugen vrij dus daar lijkt het me niet aan te liggen.

NB zelf itunes al een keer gedeinstalleerd en weer opnieuw maar dat mocht ook niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
fusion.fake schreef op zondag 11 november 2007 @ 10:31:
in windows verkenner bijv. (of nautilus in ubuntu etc) kan je met de muis de linkerknop inhouden en zo meerdere bestanden selecteren. bij itunes kan dat niet, daar kan ik alleen Ctrl-A indrukken en dan met ctrl de bestanden aanklikken die ik niet geselecteerd wil hebben, soms wil ik bijv, 10 albums selecteren en kan dit zo lang duren

maar iig bedankt voor dat programma, ik zal er even naar kijken :)
Ik kan met control in iTunes ook gewoon meerdere nummers selecteren en deselecteren hoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het iemand al opgevallen dat er een batterij-indicator in het balkje in itunes zit als de ipod verbinding heeft...heb, pc, itunes 7.5 en ipod classic 1.0.2...was me nog niet eerder opgevallen... :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 00:53:
is het iemand al opgevallen dat er een batterij-indicator in het balkje in itunes zit als de ipod verbinding heeft...heb, pc, itunes 7.5 en ipod classic 1.0.2...was me nog niet eerder opgevallen... :)
:) Dat was eigenlijke het enige dat me opviel sinds ik 7.5 heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Weet iemand wat onderstaand gemarkeerde icoont je betekent?

*knip*

zag laatst een soort gelijk icoon namelijk: 'batterij met een kruisje' erdoorheen terwijl mijn batterij gewoon vol was. Moet ik me zorgen maken?

[ Voor 49% gewijzigd door moto-moi op 08-01-2010 11:33 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
Sjonge! Waar zouden die 2 posts voor jou toch over gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
lowfi schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 23:07:
Sjonge! Waar zouden die 2 posts voor jou toch over gaan :P
Ja lekker, srry niet gezien, maar ten tijde van het typen van mijn post is dit er dus bij gekomen verwacht ik dan.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
loewie-643- schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 23:06:
zag laatst een soort gelijk icoon namelijk: 'batterij met een kruisje' erdoorheen terwijl mijn batterij gewoon vol was. Moet ik me zorgen maken?
Als ik me niet vergis ondersteunen niet alle iPods die nieuwe batterijstatus feature, alleen de nieuwste modellen (Touch/iPhone/Classic), bij de oude zie je dan blijkbaar een kruisje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer kunnen we het kopen van tv serie's via iTunes in nederland verwacht, zal wel gaaf zijn als dat in februari zou kunnen. Mooi lost op mijn ipod kijken :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Ik zou graag de bladwijzers van firefox willen syncen met mijn iPod touch, maar helaas kan ik alleen de IE bladwijzers selecteren.
Iemand hier een oplossing voor?

[ Voor 4% gewijzigd door Kethij op 14-11-2007 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Vast wel, maar dan wel in het iPod touch-topic en niet hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ervaringen, iTunes Rukt, en 7 in het speciaal. Sinds ik deze heb geinstalleerd kan ik itunes niet meer openen. Krijg meteen zo'n Verzenden/niet verzenden schermpje en heb mijn errorcode enzo al gepost. Was een bekend probleem maar was geen patch voor :/ dat is al 2 versies terug ofzo en hij doet het nogsteeds niet :D I hate Apple (ook ivm slechte accu's ipod die snel dood gaan, maar dat is offtopic ;) ) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

En maybe kan je iets meer over je pc specs vertellen.
(en mijn iPod nano 4GB eerste generatie accu werkt nog prima)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weeraanmelden schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:30:
En maybe kan je iets meer over je pc specs vertellen.
(en mijn iPod nano 4GB eerste generatie accu werkt nog prima)
pc specs hebben daar volgens mij niet echt wat mee temaken.. het is gewoon een conflict tussen iTunes 7 en nog iets anders wat ik denk ik gewoon standaard heb geinstalleerd, of een setting die iTunes niet leuk vind, misschien gewoon in combinatie met sound card problemen.
en mijn ipod uhh.. met zo'n wieltje.. zegmaar die dikke oude ipod van 20 gb maar wel met touchwheel en niet met die 4 knopjes aan de bovenkant. Die heb ik in 1 jaar tijd 3 keer terug moeten brengen omdat de accu kapot was. De vierde keer kreeg ik er 1 terug en die accu was ook stuk en toen was ik mijn garantiebewijs kwijt geraakt dus ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Yay, volgens mij voor het eerst hebben we in de NL itunes store een free song! Van spinvis! Een iTunes plus nummer voor weinig dus! http://phobos.apple.com/W...bum?id=268249255&s=143452

[ Voor 10% gewijzigd door LtMarx op 14-11-2007 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Lt. Marx schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:01:
Yay, volgens mij voor het eerst hebben we in de NL itunes store een free song! Van spinvis! Een iTunes plus nummer voor weinig dus! http://phobos.apple.com/W...bum?id=268249255&s=143452
Lukt natuurlijk niet met mijn Belgisch account :(. Hoe ben je daar geraakt? Misschien staat er op de .Be store ook zo iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit is de tweede ;) De eerste was I Won't Stop van Faithless.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 22:19

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Cool! Bedankt voor de tip :)

• bekok
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-08 12:59
Ik heb een redelijk grote muziek library met allemaal verschillende nummers. Echter, ik heb nu buiten iTunes een aantal nummers aangepast (bestandsnaam etc.), maar deze bestanden staan nog steeds helemaal onder aan mijn muzieklijst (zoals hij werd geplaatst toen ik hem voor het eerst importeerde). Weet iemand een manier om mijn library te 'refreshen' zodat alles weer goed geordend wordt? Tevens heb ik muziek van de bekende artiest 2pac, maar deze staat helemaal onderaan mijn lijst.. Weet iemand hoe ik kan instellen dat artiesten die met een nummer beginnen bovenaan mijn muzieklijst komt te staan?

20" iMac; 2.4ghz Core 2 Duo; 3GB; Ati Radeon 2600HD Pro

• LtMarx
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

• Red
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Toch leuk. Die submit had ik aan TUAW gedaan en binnen notime stond het op de frontpage....

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
Ik herinner het me ook nog. Dat was geen structureel iets though, maar gewoon eenmalig geloof ik. In ieder geval, ik vond het wel een leuk nummer.

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Yup, ik weet het zeker :) Het staat zelfs vermeld in dit topic: Verwijderd in "iTunes 7: Ervaringen & Discussie - Deel ...". Het was destijds wel een eenmalige actie.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• LtMarx
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Red schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:38:
[...]

Toch leuk. Die submit had ik aan TUAW gedaan en binnen notime stond het op de frontpage....
Ik zie het ineens staan bij het TUAW bericht: thanks redhead...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07-2021
wat een naar programma!

Uit het niets zegt ie dat ie mijn nummers in de bieb niet meer kan vinden terwijl ik NIETS heb veranderd. Enfin, de hele playlist maar verwijderd (goed opletten dat iTunes het er niet van de harddisk afgooit) en weer opnieuw ge-importeerd vanuit de muziekmap naar iTunes, en wat denk je??

Alle album illustratie's die ik urenlang heb ingevoerd in iTunes Verdwenen!

Grmmmbl!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Raar want als je ze handmatig aan de file toevoegt staan ze in de ID3 tag. Laat je het iTunes zelf doen kost het geen moeite....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4ke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-10-2017
Ik heb ook wel eens problemen gehad met verdwenen, of niet goed werkende album illustraties (deze had ik dan ook binnen iTunes geïmporteerd). In ieder geval gebruik ik nog altijd het windows programma MP3tag voor het hele tagging gebeuren (voordat ik de muziek in iTunes plaats) en voeg hiermee ook de album illustraties toe aan het bestand zelf, en dit werkt tot nog toe perfect! Dus voorlopig niet meer via iTunes zelf.

Voorbeeld waar deze methode een probleem verholp

Hoe regelt iTunes dat eigenlijk met album illustraties? Slaat ie deze op onder Music:iTunes:Album Artwork en via een index bestand oid gekoppeld aan het muzieknummer, of worden deze ook echt aan het bestand zelf toegevoegd?

I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Als je ze via de iTunes store download dan slaat hij ze niet in het bestand zelf op maar inderdaad in die losse map op de harddisk.

Als je ze via command i naar de nummer sleep staan ze als het goed is in de (metadata van de) file zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 13:01

RnB

Sinds vandaag loopt iTunes vast als ik bij voorkeuren op het tabblad synchronyniseren druk.
Hij doet helemaal niets meer, heel gek. Heb dit nog nooit eerder gehad.
Ook loopt ie vast als ik mijn iPod aansluit.

Ik heb iTunes en Quicktime al 3x opnieuw geinstalleerd, 2x met Apple Update Software.
Ook had ik de mappen die het programma aanmaakt verwijderd voordat ik het opnieuw installeerde.

Iemand ervaring hiermee of weet wat er aan de hand zou kunnen zijn?

EDIT: okay, heel raar dit. Het probleem is ondertussen opgelost. Ik had Flyakite OSX erop,
en nu eraf gehaald en raad is? iTunes doet het weer zonder problemen.

[ Voor 15% gewijzigd door RnB op 17-11-2007 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remanus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 15:00
simlock schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 23:10:
wat een naar programma!

Uit het niets zegt ie dat ie mijn nummers in de bieb niet meer kan vinden terwijl ik NIETS heb veranderd. Enfin, de hele playlist maar verwijderd (goed opletten dat iTunes het er niet van de harddisk afgooit) en weer opnieuw ge-importeerd vanuit de muziekmap naar iTunes, en wat denk je??

Alle album illustratie's die ik urenlang heb ingevoerd in iTunes Verdwenen!

Grmmmbl!!
Dit heb ik nu ook regelmatig. Is er geen vervanger voor itunes? Het is geen harddisk probleem heb hem uitgebreid getest. Toch loopt de itunes libary regelmatig beschadigingen op met als gevolg dat ik 160 GB op nieuw moet importeren. Middagje werk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remanus schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 10:46:
[...]

Dit heb ik nu ook regelmatig. Is er geen vervanger voor itunes? Het is geen harddisk probleem heb hem uitgebreid getest. Toch loopt de itunes libary regelmatig beschadigingen op met als gevolg dat ik 160 GB op nieuw moet importeren. Middagje werk :(
Na een hoop iTunes frustraties ben ik onlangs overgeschakeld op MediaMonkey (MM3 rc2, MM2 is niet compatibel met de laatste iPods). Een verademing vergeleken met iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Ik hoop dat dit is toegestaan, maar ik plaats mijn vraag nogmaals omdat niemand er op gereageerd heeft en ik nog hoop heb voor een tweede keer...

1. Als ik een film op mijn iPod wil hebben laat ik iTunes de juiste film eerst converteren. Als hij klaar is komt hij ook bij Movies te staan maar met dezelfde naam, hoe kan ik nou weten welke de geconverteerde is?

2. Kan ik het zo doen dat als ik de film naar mijn iPod sleep, iTunes hem converteerd en op de iPod zet en hem niet op iTunes achterlaat?

3. Muziek videos staan gewoon in mijn Muziek Library, als ik deze converteer voor iPod dan komen ze bij Movies te staan... Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
1. Je kunt bijvoorbeeld kijken naar wanneer beide films toegevoegd zijn: degene die er het minst lang in staat is de geconverteerde.

2. Je kunt de film uit iTunes verwijderen, terwijl hij wel op je iPod blijft staan. Je moet dan wel je iPod handmatig bijwerken, anders werkt het niet.

3. Waarschijnlijk staan ze niet gemarkeerd als muziekvideo. Klik met je rechtermuisknop -> info tonen -> tabblad muziek. Daar kun je instellen dat het een muziekvideo moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
ScottB schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 23:03:
1. Je kunt bijvoorbeeld kijken naar wanneer beide films toegevoegd zijn: degene die er het minst lang in staat is de geconverteerde.

2. Je kunt de film uit iTunes verwijderen, terwijl hij wel op je iPod blijft staan. Je moet dan wel je iPod handmatig bijwerken, anders werkt het niet.

3. Waarschijnlijk staan ze niet gemarkeerd als muziekvideo. Klik met je rechtermuisknop -> info tonen -> tabblad muziek. Daar kun je instellen dat het een muziekvideo moet zijn.
Dat doe ik dus altijd, maar kan het niet handiger? Dat mijn iPod films gewoon niet worden opgeslagen op me iMac en dat als ik een Music Video converteer hij geen Movie wordt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 21:37
Vandaag iets raar voorgehad. Ik ben een hele CD-collectie aan het rippen (EAC + LAME + MP3tag) en vervolgens binnen iTunes importeren via "Map toevoegen aan bibliotheek..." of zoiets. Behalve dat dit ontzettend traag gaat (de map die ik toevoeg bevat telkens toch wel een paar tiental CDs), ging dit eigenlijk probleemloos.
Vanmorgen echter merkte ik dat de import van vannacht wel een heel raar effect had: heel veel (maar niet alle) titels van de nummers waren in de vorm "artist - titel", terwijl de MP3 tags toch echt wel ok staan. Wanneer ik bovendien van een nummer de info opvraag (rechtsklik: Info bekijken) dan versprong de titel in het overzicht ineens naar wél de correcte titel. Gelukkig zit er in dat Info window een knop Volgend waarmee ik dan heel snel door al die verkeerd getitelde tracks kon lopen en die zo een per een de juiste titel kregen.
Nog iemand zoiets gezien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:50

dbzfan

Nee.

Ik heb wat mp3tjes van m'n hdd gegooit, maar die staan nu nog wel tussen m'n iTunes list.... hoe kan ik deze list "refreshen" ofzo. Want ik wil de info over hoevaak ik elk nummer heb afgespeelt enzo niet kwijtraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

bekok schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:01:
Ik heb een redelijk grote muziek library met allemaal verschillende nummers. Echter, ik heb nu buiten iTunes een aantal nummers aangepast (bestandsnaam etc.), maar deze bestanden staan nog steeds helemaal onder aan mijn muzieklijst (zoals hij werd geplaatst toen ik hem voor het eerst importeerde). Weet iemand een manier om mijn library te 'refreshen' zodat alles weer goed geordend wordt? Tevens heb ik muziek van de bekende artiest 2pac, maar deze staat helemaal onderaan mijn lijst.. Weet iemand hoe ik kan instellen dat artiesten die met een nummer beginnen bovenaan mijn muzieklijst komt te staan?
Ik gebruik hiervoor iTLU, deze scant een folder (eventueel inclusief subfolders), en update de itunes library dan.

Ook files die er nog niet instaan, zal hij dan toevoegen, en verwijderde files verwijderd hij uit de library.

Vind het een erg makkelijk programma, ik doe namelijk ook redelijk veel op file-niveau, en dus lang niet alles via itunes. Via iTLU update ik dan de hele bende, en is mijn library weer up-to-date.

Er is alleen (nog) geen mac-versie zie ik, dus ik hoop dat je een windows gebruiker bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

FerdiV schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:45:
[...]

Heb je de eerste link ook compleet?
Nee en ik kan hem zo gauw niet opnieuw vinden, maar dit lijkt ook wel aardig: http://www.robertvenema.n...auto-update-for-mac-os-x/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Sander
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-01-2022
Hoe krijg ik video's in iTunes? Ik heb een filmpje op m'n harde schijf staan en ik heb al verschillende dingen geprobeerd; importeren, bestand aan bibliotheek toevoegen. Wie weet wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Je moet zorgen dat het filmpje in het formaat is dat iTunes af kan spelen; dus geen avi, mpeg of zulk soort bestanden, maar .mov en .mp4 bijvoorbeeld wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Sander
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-01-2022
ScottB schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:55:
Je moet zorgen dat het filmpje in het formaat is dat iTunes af kan spelen; dus geen avi, mpeg of zulk soort bestanden, maar .mov en .mp4 bijvoorbeeld wel :)
Top! Dat ga ik morgen proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Hmm het lukt me niet helemaal om AlbumArt toe te voegen. Ik heb flink wat gezocht hier en Google en heb daarom ook GrowlTunes en Clutter gedownload. Deze laten inderdaad heel goed de Covers zien maar hoe krijg ik deze nu in iTunes?
Ik wil gewoon dat deze al mijn albums scanned en alle covers in iTunes importeerd. Moet kunnen toch met Clutter of GrowlTunes?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
In iTunes vind ik het wel aardig om cover flow te gebruiken. Dit werkt uitstekend zolang je lijst gesorteerd is op album, maar zodra je albums voor de verandering per artiest wil sorteren gaat het mis. De losse nummers uit compilaties komen overal terecht, wat er niet uitziet. Dit kan opgelost worden door er een album artist aan te knopen en die te gebruiken voor het sorteren.

Dit gaat echter ook mis als een album artist meerdere compilations heeft. Als tweede sorteermethode wordt dan de artist van het nummer gebruikt, wat ervoor zorgt dat de compilations alsnog meerdere keren om en om in de cover flow staan. Als tweede sorteermethode zou ik dus eigenlijk album willen gebruiken.

Weet iemand of het mogelijk is om op de een of andere manier de tweede manier van sorteren aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 22:19

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Je kan sorteren op 'album op artiest' (paar keer klikken op 'album')
Dan staan ze dus per album bij elkaar en op volgorde van artiest alfabetisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Ik vroeg me af of iemand anders hier al te maken mee had.
Na de update naar 7.5 zijn verschillende albums, een stuk of 30/40 verdwenen uit de itunes muziek map. Ze staan nog wel in de library list, maar met een uitroepteken ervoor.
Zijn er meer mensen waarbij dit gebeurd is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:24
Ik word soms behoorlijk moe van iTunes. Bijvoorbeeld na het rippen van m'n Lion King Soundtrack. Hij maakt dan eerst een stuk of 6 losse folders aan <artiest>/The Lion King/<een paar nummers>.
Welnu, dan maak ik een map Soundtrack/The Lion King aan, gooi daar alles in met explorer, start iTunes weer, importeer m'n Soundtrack's map.. en jawel.. 2x The Lion King: 1x op de plek waar ik 'm zelf naar toe heb gemoved, en 1x de oude zut met een uitroeptekentje ervoor.

Waarom zit er nu niet gewoon een fatsoenlijke library-manager in??? Hoe voorkom ik dit soort problemen in de toekomst en hoe los ik dit nu op? (zonder met 't handje alle uitroepteken-nummers te selecteren en verwijderen)

De iTLU die hierboven wordt genoemd wordt niet meer ondersteund blijkbaar, de website is dood, kan 'm zo snel niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Door niet zelf te kloten in de mapstructuur of het managen van de map structuur door iTunes uit te zetten. Nu doe je het allebei waardoor je dit soort conflicten krijgt. Check de itunes advanced settings.

[ Voor 4% gewijzigd door lowfi op 26-11-2007 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
Ik laat iTunes de mapstructuur niet wijzigen volgens de settings in iTunes.

Toch onbegrijpelijk dat er geen refresh mogelijkheid in het tool zit, op de huidige manier kun je echt alleen maar files verwijderen/toevoegen (verplaatsen kan niet) met iTunes zelf, zonder een enorme zooi te creeren. Prima als je 20 mp3's hebt, maar met een flinke collectie ben je het file-overzicht volledig kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Na je verhaal nog eens gelezen te hebben begrijp ik het wat beter....

Als je een cd met iTunes ripped overschrijft iTunes deze setting. Hoe stom het ook klinkt maar je kan dus beter niet iTunes gebruiken om je cd te rippen als je handmatig de folder indeling doet. Doe je het met een thirdparty app kan je daarna zelf de mp3s importeren. De mp3 encoder van itunes is trouwens ook slecht of rip je in aac?

Als je osx gebruikt is Max hier een goeie tool voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
Nee, ik gebruik winxp. Hmmm ben nu bijna klaar met het inscannen van enkele honderden CD's... eigenlijk geen zin om het nog een keer te gaan doen met een ander tool.

Ben nu de geripte cd's aan het ordenen, alle losse nummers die ik gedownload heb aan het verplaatsen, hiervoor vind ik iTunes niet bepaald handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik kan het niet laten, de nieuwe gratis single van de week is: Merry Pierce - The town where we used to live van het album: "the warm aquarium". Echt een wazig nummer maar ik vind het wel een tof nummer! Misschien vanmiddag de rest van het album maar eens kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik heb al een half uurtje opzitten in dit audiobook, maar ik kom er niet echt doorheen...

• MichielPH
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-07-2024
Is het eigenlijk ook mogelijk om automatisch opgehaalde albumillustraties toe te voegen aan het bestand zelf, zodat bijv. windows zelf ze ook ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
Hoe kan ik voorkomen dat mijn hele collectie muziek wordt gewist als ik mijn ipod sync op een andere computer/iTunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Kethij schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 18:04:
Hoe kan ik voorkomen dat mijn hele collectie muziek wordt gewist als ik mijn ipod sync op een andere computer/iTunes?
Niet blindelings op ok rammen als je wordt gevraagd of je je iPod wilt leeggooien (ja, dat wordt je netjes gevraagd). Vervolgens kun je via handmatig beheer muziek erop zetten. Synchroniseren met twee verschillende iTunes bibliotheken kan niet, de iPod is gekoppeld aan één bibliotheek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar de tune staat die hoort als je een cd succesvol hebt geimporteert?
waar staat het bestandje in de itunes mappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:14

alienfruit

the alien you never expected

Hihi! Ik heb nu een US iTunes account! Ik ben nu lekker alle gratis liedjes en tv programma's aan het downloaden (stuk of 14!). Erg leuk. Nu alleen nog op zoek naar een Amerikaanse credit card of Paypal account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 23:16:
weet iemand waar de tune staat die hoort als je een cd succesvol hebt geimporteert?
waar staat het bestandje in de itunes mappen?
Zit ingebakken in de iTunes, staat nergens als los bestandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
alienfruit schreef op maandag 03 december 2007 @ 08:54:
Hihi! Ik heb nu een US iTunes account! Ik ben nu lekker alle gratis liedjes en tv programma's aan het downloaden (stuk of 14!). Erg leuk. Nu alleen nog op zoek naar een Amerikaanse credit card of Paypal account.
Gewoon gift certificates via Ebay kopen met je Paypal account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Dreamvoid schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:40:
[...]

Zit ingebakken in de iTunes, staat nergens als los bestandje.
In osx zit dat in itunes.app > resources > complete.aif

[ Voor 63% gewijzigd door lowfi op 03-12-2007 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgt er al iemand met Itunes 7 foto's op z'n Ipod Touch zónder dat ze resizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Die optie kan je aanvinken in de prefs. Moet je wel disk use aan hebben staan afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 13:01

RnB

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:48:
Krijgt er al iemand met Itunes 7 foto's op z'n Ipod Touch zónder dat ze resizen?
Naar mijn weten kan dit niet, hij moet ze resizen.
@hierboven: de iPod touch kan je niet gebruiken als schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:51
Heb een vraagje, heb net Itunues 7.5 geinstalleerd en laathem werken met mijn Ipod Touch. Echter als ik mijn muziek map aan klik, deze is 60GB dan krijg ik gelijk een blauw scherm in Vista en loopt mijn pc vast. Kennen mensen dit?

Is het misschien handig om daarom een ander programma te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 08:06
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:48:
Dat is i.i.g. niet mogelijk met iTunes :). Zie ook deze guide van iLounge met veel interessante informatie over foto weergave op de verschillende iPod modellen: http://www.ilounge.com/in...de-to-ipod-photo-pictures.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Ligt dus maar net aan je ipod. Ik heb deze optie wel met itunes 7.5:

Afbeeldingslocatie: http://lowfi.nl/temp/itunesphoto.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
lowfi schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:39:

[afbeelding]
Maar je kan ze niet ook daadwerkelijk bekijken op je iPod en daar ging het in dit geval om ;). Met deze optie kun je ze alleen op je iPod zetten en dan kopiëren naar een andere PC/Mac.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lowfi schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:39:

[afbeelding]
Idd. Die optie bedoel ik. Is dat er alleen voor de Mac ofzo? Op XP/Vista zie ik 'm namelijk niet.
Of is die optie er alleen op de IPhone en niet op de Touch.

Maar goed, dan kun je ze idd nog niet bekijken of de zoom goed gebruiken. Die geoptimaliseerde plaatjes lenen zich daar niet goed voor.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2007 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:15
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 08:00:
[...]

Idd. Die optie bedoel ik. Is dat er alleen voor de Mac ofzo? Op XP/Vista zie ik 'm namelijk niet.
Of is die optie er alleen op de IPhone en niet op de Touch.

Maar goed, dan kun je ze idd nog niet bekijken of de zoom goed gebruiken. Die geoptimaliseerde plaatjes lenen zich daar niet goed voor.
Dat kan zelfs met mijn Nano 2g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Hoedje schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:41:
[...]

Maar je kan ze niet ook daadwerkelijk bekijken op je iPod en daar ging het in dit geval om ;). Met deze optie kun je ze alleen op je iPod zetten en dan kopiëren naar een andere PC/Mac.
Volgens mij ging het daar niet om. Daarbuiten kan je je afvragen wat voor zin heeft heeft om een foto van 10megapixel op een scherm te bekijken wat nog niet eens een halve heeft.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephaniah
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-03 21:41
En de single van de week is er weer!
Klikkerdeklikklik!

Een nummer van Gogol Bordello, een vrolijk en feestelijk deuntje...beter dan de vorige singles van de week! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
lowfi schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:23:
[...]

Volgens mij ging het daar niet om. Daarbuiten kan je je afvragen wat voor zin heeft heeft om een foto van 10megapixel op een scherm te bekijken wat nog niet eens een halve heeft.

;)
Gezien de edit ging het daar inderdaad niet om :P. Maar het is juist op een Touch en een iPhone leuk, omdat je dan lekker kunt door pinchen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Hoe zit het met fotos overbrengen bij jullie? Dit werkt zo slecht, altijd maar maximaal 10 / 15 fotos dan stopt hij er ineens mee en de fotos zelf zien er heel lelijk uit. Allemaal rare kleuren erop enzo, moet ik ze soms eerst converteren? Nu zijn ze gewoon .jpg

Kan dit komen omdat ik Vista gebruik? Snap echt niet waarom apple voor dit programma kiest. Mensen kunnen dit toch niet relax v inden? Dwangmatig een kut programma gebruiken. Het is dat ik geen keus heb maar op mijn Iaudio was het control C en control V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Versteegrob schreef op woensdag 05 december 2007 @ 02:15:
Hoe zit het met fotos overbrengen bij jullie? Dit werkt zo slecht, altijd maar maximaal 10 / 15 fotos dan stopt hij er ineens mee en de fotos zelf zien er heel lelijk uit. Allemaal rare kleuren erop enzo, moet ik ze soms eerst converteren? Nu zijn ze gewoon .jpg

Kan dit komen omdat ik Vista gebruik? Snap echt niet waarom apple voor dit programma kiest. Mensen kunnen dit toch niet relax v inden? Dwangmatig een kut programma gebruiken. Het is dat ik geen keus heb maar op mijn Iaudio was het control C en control V
Even heel offtopic gaan reageren hierop:

En ik vind Microsoft MediaPlayer een ruk programma. Daar kan ik niet eens mee mijn iPod beheren. En daar werkt het slepen van de library naar de iPod niet.

Oftewel, Rob. Je maakt een punt wat kant noch wal raakt. Er zijn zat alternatieven, maar volgens mij heb je niet eens gezocht in dit topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Jawel hoor maar ik heb Ipod Touch en daar ben je afhankelijk van itunes. Als er alternatieven zijn, please tell me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichielPH
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-07-2024
Red schreef op woensdag 05 december 2007 @ 07:44:
[...]

En ik vind Microsoft MediaPlayer een ruk programma. Daar kan ik niet eens mee mijn iPod beheren. En daar werkt het slepen van de library naar de iPod niet.

Oftewel, Rob. Je maakt een punt wat kant noch wal raakt. Er zijn zat alternatieven, maar volgens mij heb je niet eens gezocht in dit topic!

Dat jij je iPod niet kan beheren met WMP, komt toch echt doordat Apple speciaal zit te doen. Elke andere mp3-speler is met WMP te beheren. Met iTunes kan je enkel een iPod beheren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Behalve de zune! :P

Er zijn trouwens wel manieren om bv een telefoon of andere speler via iTunes te beheren. Al werkt dat denk ik alleen in OSX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Met iTunes kun je native een Creative MuVo beheren, maar dat terzijde :)

[ Voor 6% gewijzigd door Daedalus op 05-12-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
lowfi schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:18:
Behalve de zune! :P

Er zijn trouwens wel manieren om bv een telefoon of andere speler via iTunes te beheren. Al werkt dat denk ik alleen in OSX.
Onder Windows kan je elke standaard USB Mass Storage device (bijna elke telefoon) in iTunes syncen alsof het een iPod is mbv het programma iTunes Agent, supersimpel. Ik doe dat met mijn Sony-Ericsson w950i en w810i telefoons bv.

Al is USB Mass Storage of MTP wel makkelijk, ja. Gewoon knippen/plakken.

[ Voor 9% gewijzigd door Dreamvoid op 05-12-2007 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dreamvoid schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:51:
[...]

Onder Windows kan je elke standaard USB Mass Storage device (bijna elke telefoon) in iTunes syncen alsof het een iPod is mbv het programma iTunes Agent, supersimpel. Ik doe dat met mijn Sony-Ericsson w950i en w810i telefoons bv.

Al is USB Mass Storage of MTP wel makkelijk, ja. Gewoon knippen/plakken.
Het nadeel is echter wel dat je je gekochte muziek hiermee niet kunt afspelen. DRM \o/

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
Datafeest schreef op woensdag 05 december 2007 @ 17:39:
[...]

Het nadeel is echter wel dat je je gekochte muziek hiermee niet kunt afspelen. DRM \o/
Koop dan iTunes Plus nummers, zonder DRM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 22:23
Datafeest schreef op woensdag 05 december 2007 @ 17:39:
[...]

Dan brand je dat op een cd, en die rip je dan weer naar een mp3 en die zet je er op. Ik geef toe het kost wat meer tijd maar dat werkt ook.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
Ik heb enkele audioboeken gedownload, als ik deze toevoeg in iTunes staan ze onder muziek erbij en dit wil ik niet.

Nu is mijn vraag hoe ik deze onder het tabblad audioboeken kan krijgen in de bibliotheek?
Kom er niet echt wijs uit. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentH
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 22:57
Voorkeuren en dan audioboeken aanvinken, c'est tout!

MacBook Pro Late 2012 | iPhone SE | iPad Air |Canon EOS 80D | Sigma 17-70mm f2.8-4.0 OS HSM | EF70-200mm f4L | EF 35mm f2 | EF 50mm f1.8 II | ELGA | SMA+Yingli 1375WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
VincentH schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:47:
Voorkeuren en dan audioboeken aanvinken, c'est tout!
Dit heb ik gedaan maar als ik die aanklik onder bibliotheek staat er niks in, terwijl ik er wel audiobooks op heb staan. Kan ze wel zien onder muziek.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.

App Store heeft een apart topic: [iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie.