Daar heb ik vroeger ook al eens een opmerking over gemaakt. Het is nog erger als je op heel strikte downloadlimieten zit. Afhankelijk van het moment kan 50 Mb dan wel eens heel pijnlijk zijn. (halve dagvolume erdoor bvb). Ik zou ook liever zien dat ze werkten met incremental updates. En bij elke .x release een volledige download bvb.
Hoe moet ik dit trouwens interpreteren? (van de
frontpage)
De meest recente wijziging is echter dat er een aantal SHA1-hashes aan het bestand zijn toegevoegd die de iTunes-installatie aan een specifieke iPod koppelen en het ongeautoriseerd wijzigen van het bestand belemmeren. Het resultaat is dat pogingen om de database toch te wijzigen er toe leiden dat de beteuterde iPod-bezitter op het scherm van de speler de melding krijgt te zien dat er nul songs op het apparaat staan.
Stel, je hebt twee iPods, kom je dan in de problemen? (ik heb één nano 2nd gen)
En wat zou er gebeuren als je vaak een image van het OS terug zet (doe ik wel redelijk vaak, en iTunes zit niet in die image). Je koppelt je iPod voor de eerste maal met een iTunes installatie. Stel, je formatteert en installeert iTunes opnieuw. Misschien wil de iPod dan niet meer communiceren met de nieuwe iTunes installatie omdat hij deze beschouwt als een iTunes van een andere computer?
Waarschijnlijk hoef ik me met een iPod nano 2nd gen geen zorgen te maken. Toch zorgen dergelijke aankondigingen voor wat extra nervositeit

. Zolang ze het de gewone consumenten die alles volgens het boekje doen maar niet extra moeilijk maken maakt het me allemaal niet uit