Kan iemand mij vertellen of deze game goed overweg kan met meerdere core's / cpu's? Ik heb op de website bij de engine specs gekeken, maar kon niets vinden over smp support.
Het draait prima (mijn spec), maar of het expliciet support wordt is mij niet bekend.-krekel- schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:44:
Kan iemand mij vertellen of deze game goed overweg kan met meerdere core's / cpu's? Ik heb op de website bij de engine specs gekeken, maar kon niets vinden over smp support.
Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H
In de readme staat:-krekel- schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:44:
Dus het wordt wel ondersteund.Dual Core and Performance
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl should utilize your dual and quad core processor natively and automatically. Running a dual or quad core processor is one of the best ways to improve performance.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
hmm ik heb dit namelijk ook gehad met gloed nieuwe wapens (of die nooit zijn gebruikt omdat de eigenaar vaak genoeg geen schot heeft kunnen lossen)M1lamb3r schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:34:
[...]
Niet zo zeer te warm, maar eerder dat de condition te laag word. Die kan je zien in je inventory screen als je op het geweer klikt.
Ook gebruik ik de AK of M4 (M16) op single shot.
Toch zou ik graag willen weten hoe je het voor elkaar krijgt dat die vent van Freedom je guns repareerd. (Special guns kan je niet zomaar ruilen he...)
Ten 1e: dat hij op jou niet geschoten heeft, zegt niet dat hij helemaal niet geschoten heeft.londonertje schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:57:
[...]
hmm ik heb dit namelijk ook gehad met gloed nieuwe wapens (of die nooit zijn gebruikt omdat de eigenaar vaak genoeg geen schot heeft kunnen lossen)
Ook gebruik ik de AK of M4 (M16) op single shot.
ten 2e: ook een nieuwe auto kan kapot gaan.
Op het eerste punt heb je gelijk, maar het verhaal van londonertje gaat hier vaker op.M1lamb3r schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:13:
[...]
Ten 1e: dat hij op jou niet geschoten heeft, zegt niet dat hij helemaal niet geschoten heeft.
ten 2e: ook een nieuwe auto kan kapot gaan.
Ten 2e: In Stalker gaan nieuwe guns niet kapot...
[ Voor 48% gewijzigd door HugoBoss1985 op 28-03-2007 11:26 ]
moet dus maar vaker wapens gaan plunderen.... maar ik wil nog niet van me AK af met granaatwerper
wat is in jullie mening het beste wapen om te gebruiken.
de AK
de viper
de M16 (vind zelf deze het lekkerst)
de SA80
de FAL
wat is in jullie mening het beste wapen om te gebruiken.
de AK
de viper
de M16 (vind zelf deze het lekkerst)
de SA80
de FAL
VetThe_Worst schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:56:
[...]
In de readme staat:
[...]
Dus het wordt wel ondersteund.
Heb ik gister eens gedaan. Core #1 werd bijna volledig belast en de andere core schommelde tussen de 1 en 5% Het kan nooit veel uitmaken. (AMD dualcore patch etc geïnstalleerd)-krekel- schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:04:
[...]
VetIs STALKER ook CPU intensief? Oftewel, wordt die 2e core / cpu ook fatsoenlijk gebruikt? Laat je taskmanger een keertje meelopen tijdens een potje, kun je misschien even kijken....
Geheugengebruik was 1,36Gb toch blij dat ik er deze week 1Gb bij heb geprikt!
Hmm, da's niet echt eerlijk verdeeld.... Bij COD2 zie je echt heel mooi dat beide core's evenveel belast worden, daar werkt de dual core patch echt lekker. Maar bij STALKER niet echt dus... beetje jammer... hopen dat ze daar nog wat aan gaan doen.MasterJR schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:10:
[...]
Heb ik gister eens gedaan. Core #1 werd bijna volledig belast en de andere core schommelde tussen de 1 en 5% Het kan nooit veel uitmaken. (AMD dualcore patch etc geïnstalleerd)
Hoop dat ik dit hier mag plaatsen maar deze game draait op mijn systeem allesbehalve stabiel. Eerst moet ik zo'n 3 minuten wachten alvorens hij geladen is, dan krijg ik zeer lage FPS voor even tot alles "geladen" is, dan is het ineens vlotjes 35 à 40 FPS. Zodra ik echter begin rond te kijken, hetzelfde scenario. En als ik iets te bruusk rondkijk of mij verplaats dan blijft hij ineens hangen (terwijl ik dus net daarvoor 40fps had) en kan ik mijn pc'tje herstarten, 5 minuten wachten hielp alleszinds niet.
Dit alles op een AMD3500+, 2x512MB DDR400 en een X1950Pro 256MB. Had ik toch gehoopt om deze game, al is het maar op lagere settings, te kunnen draaien. Want hoge of lage settings maakt dus helemaal niks uit voor die framedrops of lange laadtijden... iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Even ter vergelijking: Supreme Commander draait 'vlotjes' met alle settings op high.
Vind het echt spijtig want ik heb lang uitgekeken om Stalker te kunnen spelen om nu te constateren dat het niet wil lukken
Dit alles op een AMD3500+, 2x512MB DDR400 en een X1950Pro 256MB. Had ik toch gehoopt om deze game, al is het maar op lagere settings, te kunnen draaien. Want hoge of lage settings maakt dus helemaal niks uit voor die framedrops of lange laadtijden... iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Even ter vergelijking: Supreme Commander draait 'vlotjes' met alle settings op high.
Vind het echt spijtig want ik heb lang uitgekeken om Stalker te kunnen spelen om nu te constateren dat het niet wil lukken
Hoe kan ik "ingame" controleren hoeveel frames/sec mijn pc dit spel draait?
Verwijderd
Het is een LR300 van Z-M Weaponslondonertje schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:57:
[...]M4 (M16) op single shot.

Ik vind dit wapen het lekkerste spelen ook al heeft de GP37(G36) betere stats.
type in console (~) "r_stats 1" zonder haakjes.metallicelmo schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:49:
Hoe kan ik "ingame" controleren hoeveel frames/sec mijn pc dit spel draait?
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 13:04 ]
je geheugen is wel wat aan de krappe kant.... 2 GB zou denk ik wel beter zijn...Sfinx- schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:43:
Hoop dat ik dit hier mag plaatsen maar deze game draait op mijn systeem allesbehalve stabiel. Eerst moet ik zo'n 3 minuten wachten alvorens hij geladen is, dan krijg ik zeer lage FPS voor even tot alles "geladen" is, dan is het ineens vlotjes 35 à 40 FPS. Zodra ik echter begin rond te kijken, hetzelfde scenario. En als ik iets te bruusk rondkijk of mij verplaats dan blijft hij ineens hangen (terwijl ik dus net daarvoor 40fps had) en kan ik mijn pc'tje herstarten, 5 minuten wachten hielp alleszinds niet.
TS Update »» Tips & Trucs - Veel gestelde vragen
[ Voor 139% gewijzigd door Tijgertje84 op 28-03-2007 13:20 ]
Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H
Verwijderd
Er zijn meerdere einden mogelijk in het spel, waarschijnlijk had jij een van de slechte einden die dus niet echt voldoening geven.Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 22:35:
Heb de game net uitgespeeld.
Laat me er een paar berichten over zeggen.
Minpunten
- Het einde is zodanig slecht vind ik gewoon niet over te praten
Mvg
spoiler:
Je bent nu vast wel blij met je bouten 
Misschien ook iets om in de TS op te nemen. Er zijn meerdere einden (of is het nou eindes?) mogelijk.
Ik heb nu een missie waar ik moet zoeken naar een family weapon in het gebied naast dat van de barkeep. Waar is hij?
spoiler:
Op de plek waar het aangegeven staat op de kaart vind ik 3 lockers met in 1 van die lockers een doos maar daar zit niets in? 
[ Voor 3% gewijzigd door lemming_nl op 28-03-2007 13:30 ]
Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
DoneVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 13:23:
Misschien ook iets om in de TS op te nemen. Er zijn meerdere einden (of is het nou eindes?) mogelijk.
lemming_nl schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 13:27:
Ik heb nu een missie waar ik moet zoeken naar een family weapon in het gebied naast dat van de barkeep. Waar is hij?spoiler:Op de plek waar het aangegeven staat op de kaart vind ik 3 lockers met in 1 van die lockers een doos maar daar zit niets in?
spoiler:
als je ondergronds gaat heb je een paar anomalies, hier moet je overheen en dan heb je daar een kist liggen aan het einde hier ligt de shotgun die je zoekt in 1 van de loodsen
Ligt het nu aan mij of is de engine van dit spel zo dramatisch slegt?
Ik heb een 7800gtx met een 3700+ en draai de game niet eens normaal vol soms doet hij goed maar grooste deel storted hij als een gek terwijl het spel er helemaal niet mooi uit ziet, slechter nog als FarCry in mijn ogen.
Ik heb een 7800gtx met een 3700+ en draai de game niet eens normaal vol soms doet hij goed maar grooste deel storted hij als een gek terwijl het spel er helemaal niet mooi uit ziet, slechter nog als FarCry in mijn ogen.
Verwijderd
Probeer je lighting eens op static te zetten. Dat scheelt als het goed is.Metalbuster schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:36:
Heb je trouwens de 1.0000001 patch als geïnstalleerd? Die schijnt ook iets beter te draaien.
het is ook rare vergelijking, want FarCry heeft van die felle fluffy kleuren zoals groen en blauwe lucht.Metalbuster schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:36:
STALKER heeft meer grauwige/wazige textures die ervoor zorgen dat de sfeer van de game te goede komt. Het is dan ook meer realistischer oogend. Als je reallife in de natuur rond loopt of over een landschap ziet de natuur en alles behalve uit zoals je in FarCry gewend bent
STALKER komt in dat opzicht imo sterk naar voren.
Inderdaad, STALKER is echt het eerste spel waarin ik echt het gevoel heb dat je buiten loopt, vooral als het donker begint te worden en je met je zaklampje door de bosjes loopt.. Echt heel vet gedaan.. En het is ook prettig dat de tijd niet zo snel gaat.. Dus het blijft redelijk lang licht en donker...Tijgertje84 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:01:
[...]
het is ook rare vergelijking, want FarCry heeft van die felle fluffy kleuren zoals groen en blauwe lucht.
STALKER heeft meer grauwige/wazige textures die ervoor zorgen dat de sfeer van de game te goede komt. Het is dan ook meer realistischer oogend. Als je reallife in de natuur rond loopt of over een landschap ziet de natuur en alles behalve uit zoals je in FarCry gewend bent
STALKER komt in dat opzicht imo sterk naar voren.
Wat is nou precies het verschil tussen static lightning en full dynamic lightning ?Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:43:
[...]
Probeer je lighting eens op static te zetten. Dat scheelt als het goed is.
Heb je trouwens de 1.0000001 patch als geïnstalleerd? Die schijnt ook iets beter te draaien.
Farcry lelijk? Farcry is staat nog steeds als een huis met alle instellingen op high.Ligt het nu aan mij of is de engine van dit spel zo dramatisch slegt?
Misschien moet je dan toch eens naar je setup kijken ik draaide s.t.a.l.k.e.r op medium 2048x1024 met een oude 9800pro en haalde 40fps gemiddeld.
Verwijderd
Full dynamic lighting is bijvoorbeeld als je in een open veld komt, het licht erg fel schijnt. Dit verdwijnt na enige tijd. Net zoals in het echt als je op een zomerse dag net na buiten loopt.metallicelmo schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:04:
[...]
Wat is nou precies het verschil tussen static lightning en full dynamic lightning ?
Dis soort licht effecten veranderen op den duur. Bij static veranderd er niets.
Verwijderd
De HDR effecten 
Zoals hierboven dus.
Zoals hierboven dus.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 16:10 ]
Maar dat is nou juist zo mooi om aan te hebbenVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:09:
[...]
Full dynamic lighting is bijvoorbeeld als je in een open veld komt, het licht erg fel schijnt. Dit verdwijnt na enige tijd. Net zoals in het echt als je op een zomerse dag net na buiten loopt.
Dis soort licht effecten veranderen op den duur. Bij static veranderd er niets.
De term full dynamic lightning kan refereerd worden als HDR lightningmetallicelmo schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:04:
[...]
Wat is nou precies het verschil tussen static lightning en full dynamic lightning ?
De term static lightning wordt meer gezien als de lightning uit DX8 (voor zover ik begrepen heb)
[ Voor 7% gewijzigd door Tijgertje84 op 28-03-2007 16:15 ]
Verwijderd
Klopt, maar het heeft een enorme impact op mijn fps, zelfs met een 8800GTXmetallicelmo schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:11:
[...]
Maar dat is nou juist zo mooi om aan te hebben
Edit: ook toevallig, lees ik net dat nVidia waarschijnlijk volgende week met niewe drivers komt, die een leuke performance boost voor met name de 8800GTX in Stalker zal geven
Bron: http://www.firingsquad.co...rticle.asp?searchid=14826
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 16:29 ]
Gooooeeeed, uitgespeeld. Iedereen die problemen heeft met het einde van het spel moet nog maar eens wat savegames terug opnieuw gaan spelen. Al met al zeer gave game!! Vereist hier en daar alleen wel een beetje mee willen werken van de speler.delorean7 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 19:54:
[...]
Ok, gedeeltelijk blijken de problemen mijn eigen kortzichtigheid te betreffenAnderzijds was het een kwestie van inderdaad een heel stuk opnieuw beginnen en heul veul medkits meenemen.
Oh en als ik zonder spoiler dan toch een algemene tip mag geven om bij mensen te voorkomen dat hetzelfde gebeurt als bij mij: zorg dat je het yaltha gebied doet nadat je elders bent geweest.
mini mini spoiler met duidelijke aanwijzing om deze ellende te voorkomen:
spoiler:
Ik werd op dat rampenspoor gezet door als eerste vanuit de bar achter het family rifle aan te gaan
ending spoiler
spoiler:
Ik deed dus X16 voor X18, en ja dat kost veel medkits zonder psi bescherming
vond het al zo verrekte moeilijk! Met als gevolg dat de storyline behoorlijk in de war raakt en belangrijker ik constant crashes had door alleen al rond te lopen rond X16.
Maar goed eind goed al goed, heb zelf drie eindes kunnen doen met mijn game - 2x zoals het hoort en 1x wishmaster. Ben wel benieuwd hoe je komt tot alle alternatieve wish granter eindes, ik zie er in de data geloof ik wel 4, moet je factions voor joinen lijkt me zoals in de sp staat.
Maar goed eind goed al goed, heb zelf drie eindes kunnen doen met mijn game - 2x zoals het hoort en 1x wishmaster. Ben wel benieuwd hoe je komt tot alle alternatieve wish granter eindes, ik zie er in de data geloof ik wel 4, moet je factions voor joinen lijkt me zoals in de sp staat.
Ik zeg niet dat FarCry lelijk is maar zeker wel veroudere graphics en naar mijn mening heeft STALKER een zeer slechte engine als je het vergelijkt met andere games qua graphics/fps.PuDy schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:08:
[...]
Farcry lelijk? Farcry is staat nog steeds als een huis met alle instellingen op high.
Misschien moet je dan toch eens naar je setup kijken ik draaide s.t.a.l.k.e.r op medium 2048x1024 met een oude 9800pro en haalde 40fps gemiddeld.
hoezo zaklamp? heb je wel eens op N van Nightvision gedrukt? (misschien moet je daarvoor een goed pak hebben)metallicelmo schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:03:
[...]
Inderdaad, STALKER is echt het eerste spel waarin ik echt het gevoel heb dat je buiten loopt, vooral als het donker begint te worden en je met je zaklampje door de bosjes loopt.. Echt heel vet gedaan.. En het is ook prettig dat de tijd niet zo snel gaat.. Dus het blijft redelijk lang licht en donker...
___________________________*
ik ben nu bij dat brain-ding (na red forrest), zit bij de duty fraction, heb de labs/ghost uiteraard gedaan, dokter gezien. Op een paar kleine missies alles gedaan en ongeveer 900 mensen/zombies neergepeunt.
krijg ik op deze manier zometeen een normaal einde? of mis ik wat
___________________________*
Nightvision krijg je zover ik weet alleen pas als je het Stalker pak hebt....koper137 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 18:16:
[...]
hoezo zaklamp? heb je wel eens op N van Nightvision gedrukt? (misschien moet je daarvoor een goed pak hebben)
spoiler:
was namelijk wel beter geweest in de tunnels bij de Argo labs
spoiler:
Ik vind het 'goede' einde niet zo spectaculair als ik eerlijk mag zijn. Ze hadden er echt meer van kunnen maken. Ik had overigens de quest "Kill the tower sniper" gedaan voor DUTY, hierdoor zou ik ze moeten gejoind hebben
Ondanks dat ik dus deze quest gedaan had, heb ik het Monolith-Secret (oftewel het einde met heel veel warps) einde gekregen.. hmm. Ik begin te vermoeden dat het joinen van factions bullshit is, en dat je geen andere eindes krijgt...
Kan iemand die een faction gejoined heeft (zoals hierboven ergens) mij aub vertellen hoe ze dit gedaan hebben?
[ Voor 4% gewijzigd door Jedi_Pimp op 28-03-2007 18:51 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
klinkt alsof je goed op koers bent.koper137 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 18:18:
[...]
ik ben nu bij dat brain-ding (na red forrest), zit bij de duty fraction, heb de labs/ghost uiteraard gedaan, dokter gezien. Op een paar kleine missies alles gedaan en ongeveer 900 mensen/zombies neergepeunt.
krijg ik op deze manier zometeen een normaal einde? of mis ik wat
Sinds ik die patch heb geinstalleerd is mijn armor echt snel kapot zeg. Voor patch ging het overigens nooit kapot bij mij. Als ik nu een paar keer onder vuur ben genomen met een paar goede voltreffers mis ik zo al 3% van mn stalker suit. Dat is best een drama als die suits 15k kosten en ook nog is beperkt te krijgen zijn.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Maar 15k? Ik had het spel uitgespeeld met minstens 250k en eigenlijk enkel kogels gekocht. Artifacts liggen gewoon voor het oprapen (als je niest vliegt er denk ik een uit je neus, beetje overdreven veel af en toe) als je cordon uit bent en daar krijg je 1.5 - 5+ k roebels voor. De barman heeft zover ik weet altijd een stalker suit en de scientist een seva-3000 nadat je x18 doet. En dan zijn er nog een paar stashes (kruis net buiten de bar heeft scientist suit) en lijken waar je suits kan vinden (een militair had een spetznaz suit met extra healing en ghost natuurlijk).Tr!gger schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 19:34:
Sinds ik die patch heb geinstalleerd is mijn armor echt snel kapot zeg. Voor patch ging het overigens nooit kapot bij mij. Als ik nu een paar keer onder vuur ben genomen met een paar goede voltreffers mis ik zo al 3% van mn stalker suit. Dat is best een drama als die suits 15k kosten en ook nog is beperkt te krijgen zijn.
Zal wel gefixt zijn dan. Vond het al zo maf dat mn armor al niet kapot ging (blauwe balkje). Hebben we in ieder gaval iets om geld aan uit te geven. Ik had zelf mama beads gevonden en die gaven me een leuke bulletproof cap.
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
Waar precies staat dat kruis met dat suit aan ?
Mezelf al rot gezocht daarnaar.
Mezelf al rot gezocht daarnaar.
Farcry met Stalker vergelijken is IMO echt onzin!
Farcry is van 2003? Stalker is van 2007.
Stalker is gewoon grafisch intensiever, het heeft veel meer detail dan farcry.
Farcry heeft standaard geen HDR en het gras heeft geen schaduwen...
Zo kan in nog wel even doorgaan...
Farcry is van 2003? Stalker is van 2007.
Stalker is gewoon grafisch intensiever, het heeft veel meer detail dan farcry.
Farcry heeft standaard geen HDR en het gras heeft geen schaduwen...
Zo kan in nog wel even doorgaan...
Hmm.. vreemd. Ik vind weleens PDA's (althans, dat denk ik: ik doorzoek een lichaam, er komt een bliepje en mn pda-notificatie gaat aan), maar er komt nooit een entry bij de found-pda's bij.
Flickr PSN ID= cheironnl
Kan iemand mij met een paar dingen helpen?
-Waar ligt het 30.000 pak???
-Weet iemand hoe/of je de AK74 + silencer + scope + grenade launcher in de bankschroef bij Freedom kan krijgen?
-Weet iemand hoe/of je de AK74 + silencer + scope + grenade launcher in de bankschroef bij Freedom kan krijgen?
Verwijderd
Ik was zelf met alle factions bevriend (iedereen was groen), heb zelf het idee datJedi_Pimp schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 18:50:
spoiler:Ik vind het 'goede' einde niet zo spectaculair als ik eerlijk mag zijn. Ze hadden er echt meer van kunnen maken. Ik had overigens de quest "Kill the tower sniper" gedaan voor DUTY, hierdoor zou ik ze moeten gejoind hebbenOndanks dat ik dus deze quest gedaan had, heb ik het Monolith-Secret (oftewel het einde met heel veel warps) einde gekregen.. hmm. Ik begin te vermoeden dat het joinen van factions bullshit is, en dat je geen andere eindes krijgt...
Kan iemand die een faction gejoined heeft (zoals hierboven ergens) mij aub vertellen hoe ze dit gedaan hebben?
spoiler:
het niet uitmaakt met welke faction bevriend bent of niet
Tjonge jonge ik word er nu wel een beetje moe van...
Ik wil een multiplayer spel joinen, spel gepatched, ik join een server met de dezelde versie: connection error version mismatch...
Ook handig dat hij dan gelijk de filters weer terug naar default zet
Ik wil een multiplayer spel joinen, spel gepatched, ik join een server met de dezelde versie: connection error version mismatch...
Ook handig dat hij dan gelijk de filters weer terug naar default zet
Hoeveel maps zijn er in totaal?
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Het kan zijn dat er een plaats op je map gemarked word, waar een stash te vinden is zeg maar.cheiron schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 20:49:
Hmm.. vreemd. Ik vind weleens PDA's (althans, dat denk ik: ik doorzoek een lichaam, er komt een bliepje en mn pda-notificatie gaat aan), maar er komt nooit een entry bij de found-pda's bij.
Het is toch te gek voor woorden dat ik met deze specs (zie hieronder) maar rond de 15 fps haal met full dynamic lightning aan? Of is dat normaal?
Met static lightning 100+ fps maar dat is echt fucking lelijk.
Specs:
P5B
E6600
2GB
Geforce 7900gt
Enermax Liberty 500w
Audigy 4

Met static lightning 100+ fps maar dat is echt fucking lelijk.

Specs:
P5B
E6600
2GB
Geforce 7900gt
Enermax Liberty 500w
Audigy 4
Dat heeft iedereen dus of je moet spelen met static lightning of met object dynamic lighting.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Jah klopt. Dit houd in dat er inderdaad een stash gemarkeerd wordt op je map. Maar als je die stash nniet opgehaald hebt dan krijg je nog vaker die melding (piep) totdat je alle stashes in de area hebt opgehaaldcheiron schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 20:49:
Zo na lekker wat uurtjes te hebben gespeeld gisterenavond heb ik alles zowat gedaan in Cordon area
Nu zit in Garbage en heb daar al een camp geholpen en iemadn gezocht die ik moest hebben.
Maar aangezien ik van lijkjes rapen houd ben ik vaak wel ff bezig om alle waardevolle spullen mee te nemen na een gunfight.... een van die dingen die ik spaar is AMMO!!!!!
Ik heb ontzettend weinig ammo en moet constant groepjes van 8 Bandits mollen

Met maar 2 machine geweren met voor ieder ongeveer 60 ammo houd ik na een gevecht +- maar 40 kogels over.... aangezien niet alle kogels raak zijn van deze guns
Dit is drama mocht er toevallig nog een groep langskomen...
Dus ik alle lijken afstruinen op wapens en ammo en ale wapels unloaden voor de ammo etc etc.
Eindelijk ben ik klaar en nog geen 5 seconden en jah hoor de 2de groep komt eraan!!!!!!

Ligt dat aan mij of is dit alleen in de Garbage aangezien hier ergens een bandit campt hoort te ziiten of....??????
Desalnietemin vind ik het wel een gaaf spel want nadat ik een gunfight heb gehad komen en vaak wel wat stalkers kijken en helpen dan ff mee met de volgende scene.
Wat ik heeel erg jammer vind is dat ik geen wapens kan verkopen aan die gozers
[ Voor 22% gewijzigd door Tijgertje84 op 29-03-2007 09:06 ]
Stalker zou oorspronkelijk ook in 2003 uitkomenHugoBoss1985 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 20:29:
Farcry met Stalker vergelijken is IMO echt onzin!
Farcry is van 2003? Stalker is van 2007
Als je het spel op static lightning speelt klopt het dat het verschil tussen dag & nacht dan amper te zien is? Dag & nacht is me ingame namelijk niet opgevallen, maar ik lees hier dat het wel degelijk dag & nacht wordt...

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ik speel het spel op 1680x1050, met AA uit, AF op 1/4 van die schuifbalk, en grass shadows uit, verder heb ik alles op maximaal staan, dus ook dynamic lightning, en ik speel met gemiddeld tussen de 30 en de 40FPSLrod schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 01:11:
Het is toch te gek voor woorden dat ik met deze specs (zie hieronder) maar rond de 15 fps haal met full dynamic lightning aan? Of is dat normaal?![]()
Met static lightning 100+ fps maar dat is echt fucking lelijk.![]()
Specs:
P5B
E6600
2GB
Geforce 7900gt
Enermax Liberty 500w
Audigy 4
Specs:
3500+
2GB
7900GT
uhm jazeker is er verschil tussen dag en nacht!Meelobee schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 08:57:
[...]
Stalker zou oorspronkelijk ook in 2003 uitkomen![]()
Als je het spel op static lightning speelt klopt het dat het verschil tussen dag & nacht dan amper te zien is? Dag & nacht is me ingame namelijk niet opgevallen, maar ik lees hier dat het wel degelijk dag & nacht wordt...
Gisteren (zie post hierboven) speelde ik voornamelijk in de nacht en geloof mij als het bewokt is en de maan schijnt niet dan zie je letterlijk geen ene flikker! (niet dat je die wilt zien maargoed
Geweldig tijdens een gunfight, want de een heeft dan een flashlight aan en dat is het enigste markeerpunt waar de bandits zijn. Soms hebben die dan uitstaan en dan kan je ze alleen zien of vinden zodra ze op je schieten. Stoppen ze met schieten zijn ze weer amper te vinden in de donkerte.
Je kan ook zien of je teveel geluid maakt of dat ze je kunnen zien (zie linksonder in je scherm). Op deze manier kan je de bandits verrassen.
Spreek met één van die gozers en druk op de grote gele 'Trade' knop onderaan in het scherm.Tijgertje84 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 08:45:
[...]
Wat ik heeel erg jammer vind is dat ik geen wapens kan verkopen aan die gozers
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
jah dat snap ik maar je kan geen ammo en wapens verkopen aan hunThe Zep Man schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 09:02:
[...]
Spreek met één van die gozers en druk op de grote gele 'Trade' knop onderaan in het scherm.
alleen maar eten en medkits want de wapens en ammo zijn rood (oftewel niet tradable)
[ Voor 3% gewijzigd door Tijgertje84 op 29-03-2007 09:04 ]
Ah, zit er ook een vlammenwerper in?Tijgertje84 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 09:01:
[...]
Op deze manier kan je de bandits verassen.
Hoe kun je in hemelsnaam ally en met monolith?
Uhm niet dat ik weet. Ga er maar niet van uit
Als sla je me dood ik ben nog niet zoverPandemic schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 09:17:
Hoe kun je in hemelsnaam ally en met monolith?
Zoals in de TS staat zijn de eerste 4 zeker bevestigd en van die facties kloppen ook voor zover de freedom en duty. Monolith heb ik nog nergen kunnen vinden.
Ok ik snap dat er dus verschil is, maar is dat duidelijk zichtbaar als je met static lighting speelt? Ik heb toch al aardig wat uurtjes gespeeld, maar heb er nog niets van gemerkt..Tijgertje84 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 09:01:
[...]
uhm jazeker is er verschil tussen dag en nacht!
Gisteren (zie post hierboven) speelde ik voornamelijk in de nacht en geloof mij als het bewokt is en de maan schijnt niet dan zie je letterlijk geen ene flikker! (niet dat je die wilt zien maargoed)
Geweldig tijdens een gunfight, want de een heeft dan een flashlight aan en dat is het enigste markeerpunt waar de bandits zijn. Soms hebben die dan uitstaan en dan kan je ze alleen zien of vinden zodra ze op je schieten. Stoppen ze met schieten zijn ze weer amper te vinden in de donkerte.
Je kan ook zien of je teveel geluid maakt of dat ze je kunnen zien (zie linksonder in je scherm). Op deze manier kan je de bandits verassen.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
dat durf ik niet te zeggen, daarvoor zou ik of iemand ff moeten testen om dat te bevestigen (op het werk gaat niet zo makkelijk heMeelobee schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:20:
[...]
Ok ik snap dat er dus verschil is, maar is dat duidelijk zichtbaar als je met static lighting speelt? Ik heb toch al aardig wat uurtjes gespeeld, maar heb er nog niets van gemerkt..
Je kan als je inventorie opent linksonderin de tijd zien. wellicht kan je daaraan zien of het "donker" hoor te zijn
[ Voor 6% gewijzigd door Tijgertje84 op 29-03-2007 11:29 ]
Verwijderd
Zie alhier het verschil tussen de dynamic en static lighting mode:
http://www.firingsquad.com/hardware/stalker_mainstream_3d_performance/page4.asp
Tijgertje84 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 09:01:
[...]
Op deze manier kan je de bandits verassen.
Eindelijk, ik heb Stalker binnen. Nog 5 uurtjes werken, en dan .... erachter komen dat ik mijn pc moet upgraden...
- Rietberg - sieben Mal sympatisch -
There are only 10 types of people, those who make stupid jokes about binary numbers and those who don't.
Arie, gooi er direct de patch overheen voordat je begint.. dan loopt het spel wat soepeler.
Dat komt omdat die ander dan niet genoeg geld heeft volgens mij....Tijgertje84 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 09:03:
[...]
jah dat snap ik maar je kan geen ammo en wapens verkopen aan hun
alleen maar eten en medkits want de wapens en ammo zijn rood (oftewel niet tradable)
DUGG
Verwijderd
Nee, het scheelt zelfs nog meer dan ik al dacht! Nog meer reden om hem lekker op Static Lighting te laten staan (al zie je wel dat het er toch heel wat mooier uitziet op Full Dynamic LightingVerwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:36:
Zie alhier het verschil tussen de dynamic en static lighting mode:
Nee hoor, je kunt gewoon geen wapens traden met stalkers! (soms hebben ze 5000 bij... Is dat dan niet genoeg voor een paar kogels? Lijkt me sterkMach schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:52:
[...]
Dat komt omdat die ander dan niet genoeg geld heeft volgens mij....
Is iemand trouwens al een keer verhongerd? Was laatst aan het knallen in 'Wild Territory' toen het honger-icoontje verscheen... zul je net zien: 55 kilo aan troep in m'n backpack maar niets te eten
Na het rellen snel teruggegaan naar de bewoonde wereld en fff wat te eten van een stalker gekocht... Maar het heeft zeker 15 tot 20 minuten geduurd voordat ik iets te eten had! Het duurt dus wel erg lang voordat de honger echt problemen gaat geven!
Tijgertje84 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:31:
[...]
Uhm niet dat ik weet. Ga er maar niet van uittis geen RTCW
offtopic:
Psst...... 'verrassen' is met dubbel 'r', nu wek je de indruk dat je ze in as verandert.
Psst...... 'verrassen' is met dubbel 'r', nu wek je de indruk dat je ze in as verandert.
Ik probeer in de console "r_stats 1" ( zonder haakjes natuurlijk
) zodat ik mijn framerate kan checken alleen hij geeft aan dat dit command niet bestaat... Doe ik iets fout?
hmm heb zelf nog niet geprobeerd maar probeer eens: "r_stats on" ( zonder haakjes natuurlijkmetallicelmo schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 13:27:
Ik probeer in de console "r_stats 1" ( zonder haakjes natuurlijk) zodat ik mijn framerate kan checken alleen hij geeft aan dat dit command niet bestaat... Doe ik iets fout?
Oke ga ik doen.. thanksTijgertje84 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 13:28:
[...]
hmm heb zelf nog niet geprobeerd maar probeer eens: "r_stats on" ( zonder haakjes natuurlijk)
Welke patch heb je precies geïnstalleerd, want er was een tijd geleden sprake van én een Windows dual core hotfix én de AMD dual core optimizer, heb je beide geïnstalleerd of alleen de optimizer? Want bij de ene persoon ging dat goed, terwijl bij een ander persoon dat juist zorgde voor veel crashes, zie het volgende topic hier op GoT: AMD Dual-Core Optimizer.MasterJR schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:10:
(AMD dualcore patch etc geïnstalleerd)
Ik ga trouwens van het weekend weer eens opnieuw beginnen met S.T.A.L.K.E.R. met de nieuwe patch
londonertje schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:39:
Arie, gooi er direct de patch overheen voordat je begint.. dan loopt het spel wat soepeler.
There are only 10 types of people, those who make stupid jokes about binary numbers and those who don't.
Verwijderd
daar heb ik ook last van alleen ik heb een amd x2. mensen dat kan toch bijna niet!! dit is het slechtst geprogrameerde spel sinds boiling point.Lrod schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 01:11:
Het is toch te gek voor woorden dat ik met deze specs (zie hieronder) maar rond de 15 fps haal met full dynamic lightning aan? Of is dat normaal?![]()
Met static lightning 100+ fps maar dat is echt fucking lelijk.![]()
Specs:
P5B
E6600
2GB
Geforce 7900gt
Enermax Liberty 500w
Audigy 4
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 13:38 ]
heb eerder het idee dat het aan jullie videokaartje ligt.... 
wat raar is maargoed niets is uitgesloten
[ Voor 27% gewijzigd door Tijgertje84 op 29-03-2007 13:39 ]
Heeft iemand een mirrortje van de patch?
Hint: Heb je de TS gelezen? Oftewel kijk daararieleks schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 13:57:
Heeft iemand een mirrortje van de patch?
[ Voor 3% gewijzigd door Tijgertje84 op 29-03-2007 14:11 ]
Kan iemand mij met een paar dingen helpen?
spoiler:
SEVA suit kun je halen in Lake Yantar in de mobile lab. Kost inderdaad 30K RU.. Kan zijn dat je wel eerst de missie van X18 moet doen.
Kijk eens hoe snel de gametijd gaat, Als jij honger krijgt ben je toch ook niet verhongerd na 20 minuten?Is iemand trouwens al een keer verhongerd? Was laatst aan het knallen in 'Wild Territory' toen het honger-icoontje verscheen... zul je net zien: 55 kilo aan troep in m'n backpack maar niets te eten Na het rellen snel teruggegaan naar de bewoonde wereld en fff wat te eten van een stalker gekocht... Maar het heeft zeker 15 tot 20 minuten geduurd voordat ik iets te eten had! Het duurt dus wel erg lang voordat de honger echt problemen gaat geven!
Ohja.. en over de 'eindes' (misschien is dit al besproken)
In deze spoiler staat best veel detail.. mol je eigen plezier dus niet door het te lezen als je het nog zelf wil uitvinden!
spoiler:
Er zijn diverse eindes te kiezen, alle wishmaster eindes zijn slecht.
Wishmaster:
- Loner, met veel geld. (I want to be rich? Ik vind dit nog steeds vreemd.)
- Loner, met weinig geld.
- Duty faction (Alle duty quests doen en dus joinen, dat weet je doordat je dan naar binnen mag in dat stadje met die bar)
- Freedom faction (Alle freedom quests doen en dus joinen)
- Totally hated (das leuk om te doen
) (In principe betekent dit dus ruzie maken met duty en freedom..) <- deze is als het goed is dat je 'joined' met de wishmaster of dat je de hele wereld wil veroveren..
C7
- Accepted (Einde)
- Deny (Moet je eerst door alle portals heen rennen..)
Wishmaster:
- Loner, met veel geld. (I want to be rich? Ik vind dit nog steeds vreemd.)
- Loner, met weinig geld.
- Duty faction (Alle duty quests doen en dus joinen, dat weet je doordat je dan naar binnen mag in dat stadje met die bar)
- Freedom faction (Alle freedom quests doen en dus joinen)
- Totally hated (das leuk om te doen
C7
- Accepted (Einde)
- Deny (Moet je eerst door alle portals heen rennen..)
[ Voor 68% gewijzigd door Devion op 29-03-2007 14:13 ]
Verwijderd
Ik heb ze beiden geïnstalleerd staan (microsoft hotfix en de dual core optimizer) en dat werkt bij mij helemaal goed. Heb nog wel eens geprobeerd de dual core optimizer uit te zetten maar dit resulteerde bij Counter Strike Source in zwaar verminderde performance / gestotter.MaTr1x schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 13:33:
[...]
Welke patch heb je precies geïnstalleerd, want er was een tijd geleden sprake van én een Windows dual core hotfix én de AMD dual core optimizer, heb je beide geïnstalleerd of alleen de optimizer? Want bij de ene persoon ging dat goed, terwijl bij een ander persoon dat juist zorgde voor veel crashes, zie het volgende topic hier op GoT: AMD Dual-Core Optimizer.
Ik ga trouwens van het weekend weer eens opnieuw beginnen met S.T.A.L.K.E.R. met de nieuwe patch
Het enige nadeel van de dual core optimizer is dat mijn pc zo heel nu en dan opnieuw opstart net na het opstarten. Dit komt als het goed is door een probleempje tussen de optimizer en het programma speedfan... Aangezien dit echt eens in de maand o.i.d. voorkomt heb ik er niet zo veel problemen mee
Verwijderd
nou alle spellen draaien goed, behalve jaja Stalker, ik draai wel onder vista. ik heb trouwens al een hele tijd een groen icoontje onder mijn map. weet iemand wat dat is?Tijgertje84 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 13:38:
heb eerder het idee dat het aan jullie videokaartje ligt....
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 14:16 ]
Kijk daar zeg je ietsVerwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:15:
[...]
nou alle spellen draaien goed, behalve jaja Stalker, ik draai wel onder vista.
Stalker EN Vista EN Full Dynamic Lightning gaat niet samen
Einde verhaal dus kies voor Object Dynamic lightning ipv
[ Voor 10% gewijzigd door Tijgertje84 op 29-03-2007 14:17 ]
Tja, nogmaals, ik draai ook vista en heb er geen last van..Tijgertje84 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:16:
[...]
Kijk daar zeg je iets, dat is het probleem
Stalker EN Vista EN Full Dynamic Lightning gaat niet samenZoals je al aangaf is de FPS kill met deze combo enorm te noemen.
Einde verhaal dus kies voor Object Dynamic lightning ipv
dan heb je betere specs als dan die met het probleem wel zittenM1lamb3r schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:19:
[...]
Tja, nogmaals, ik draai ook vista en heb er geen last van..
[Kan iemand mij met een paar dingen helpen?
spoiler:
Als je in dat gebied links naast de bar, net voor yaltar bent dan kun je dat pak helemaal gratis vinden in een safe die je kunt vinden in een huis aan het perron. Je herkent het huis doordat er straling vanaf komt en er alleen maar 1 open raam is om naar binnen te komen - ik heb lopen kloten met een barrel om erin te komen. In die safe ligt dat pak! Helemaal gratuit! Wel moet je of de stash lokatie krijgen van een PDA of door het family rifle terug te brengen geloof ik. Ik kreeg die locatie na die missie maar had het pak toen al lang en breed aan - beetje weird maar ok.
Help ik zit vast!
spoiler:
ik ben bij de missie "turn off the brain scorcher". dan moet je eerst de antenna bereiken en ingang van de controle bunker vinden. dat gaat allemaal aardig, maar daar binnen lukt het niet. ik heb alles uitgemoord enzo, maar ik zie niks. wel zijn er een paar deuren met cijfer codes, maar wat die code is weet ik niet. ik heb me gek gezocht, dus zou iemand mij kunnen vertellen waar ik de code vind of wat de code is? ik loop nou al een uur doelloos rond:(
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
ph4ge schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:43:
Help ik zit vast!
spoiler:ik ben bij de missie "turn off the brain scorcher". dan moet je eerst de antenna bereiken en ingang van de controle bunker vinden. dat gaat allemaal aardig, maar daar binnen lukt het niet. ik heb alles uitgemoord enzo, maar ik zie niks. wel zijn er een paar deuren met cijfer codes, maar wat die code is weet ik niet. ik heb me gek gezocht, dus zou iemand mij kunnen vertellen waar ik de code vind of wat de code is? ik loop nou al een uur doelloos rond:(
spoiler:
De code boeit niet, daar ligt alleen ammo en wat granaten.. Je moet gewoon de trap naar beneden nemen, helemaal door lopen tot het einde. Bij de laatste generator is er een trappetje dat omhoog gaat en dan kom je uit bij een deur (die al openstaat).
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
delorean7 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:42:
[...]
over het seva pak:
spoiler:Als je in dat gebied links naast de bar, net voor yaltar bent dan kun je dat pak helemaal gratis vinden in een safe die je kunt vinden in een huis aan het perron. Je herkent het huis doordat er straling vanaf komt en er alleen maar 1 open raam is om naar binnen te komen - ik heb lopen kloten met een barrel om erin te komen. In die safe ligt dat pak! Helemaal gratuit! Wel moet je of de stash lokatie krijgen van een PDA of door het family rifle terug te brengen geloof ik. Ik kreeg die locatie na die missie maar had het pak toen al lang en breed aan - beetje weird maar ok.
spoiler:
De makkelijkste manier is via het dak. Het huis ernaast heeft een toren. via die toren kun je op het dak van dat huis en dan overspringen op het huis met de SEVA.
...Als het maar werkt
Verwijderd
Ik wacht wel ff met verder spelen tot nVidia volgende week niewe G80 drivers met optimalisaties voor Stalker released, ben toch nog wel ff zoet met C&C
. Want ik wil eigenlijk gewoon met Full Dynamic Lightning spelen, hoewel object lightning ook wel goed te doen is.
Nog geen reactie op gehad... iemand??Tijgertje84 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 08:45:
Zo na lekker wat uurtjes te hebben gespeeld gisterenavond heb ik alles zowat gedaan in Cordon area
Nu zit in Garbage en heb daar al een camp geholpen en iemadn gezocht die ik moest hebben.
Maar aangezien ik van lijkjes rapen houd ben ik vaak wel ff bezig om alle waardevolle spullen mee te nemen na een gunfight.... een van die dingen die ik spaar is AMMO!!!!!![]()
Ik heb ontzettend weinig ammo en moet constant groepjes van 8 Bandits mollen![]()
Met maar 2 machine geweren met voor ieder ongeveer 60 ammo houd ik na een gevecht +- maar 30 kogels over.... aangezien niet alle kogels raak zijn van deze gunsook al schiet ik altijd per 2 a 3 salvos af waardoor je efficienter kan raken
Dit is drama mocht er toevallig nog een groep langskomen...
Dus ik alle lijken afstruinen op wapens en ammo en ale wapens unloaden voor de ammo etc etc.
Eindelijk ben ik klaar en nog geen 5 seconden en jah hoor de 2de groep komt eraan!!!!!!![]()
.
Ligt dat aan mij of is dit alleen in de Garbage aangezien hier ergens een bandit campt hoort te zitten of....?????? En is dit overal zo, want in Cordon had ik hier niet veel last van?
Verwijderd
en om het dan nog maar nog vreemder te maken. als ik een volgend level laad MET Dynamic Lightning dan loopt ie erg sloom, maar verander ik de settings ietsje en start ik het spel opnieuw op, dan loopt ie erg soepel op hetzelfde stuk met dynamic lightningTijgertje84 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:20:
[...]
dan heb je betere specs als dan die met het probleem wel zitten
Jawel, maar met mijn neus.Tijgertje84 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:05:
[...]
Hint: Heb je de TS gelezen? Oftewel kijk daar
Grr, het enige dat ik heb tot dusver heb gezien van Stalker is de bonus dvd. Hmmm, ik voel een griepje opkomen, misschien dat ik maar naar huis moet...
ik heb het probleem als ik met de optie Dynamic Lightning een nieuw spel start dan blijft hij hangen bij "Synchronising"....... Moet dan resetten en dan de lightning op static zetten om een nieuwe game te kunnen starten......om dan het filmpje dus te kunnne zien. Daarna alsk ingame zit zet ik alles weer aan en FDL en dan werkt het gewoon prima en ook als ik met deze settings een save of quicksave open.Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:50:
[...]
en om het dan nog maar nog vreemder te maken. als ik een volgend level laad MET Dynamic Lightning dan loopt ie erg sloom, maar verander ik de settings ietsje en start ik het spel opnieuw op, dan loopt ie erg soepel op hetzelfde stuk met dynamic lightning
Dus ik denk dat die FDL beetje buggy is in bepaalde opzichten.
arieleks schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:56:
Jawel, maar met mijn neus.![]()
Grr, het enige dat ik heb tot dusver heb gezien van Stalker is de bonus dvd. Hmmm, ik voel een griepje opkomen, misschien dat ik maar naar huis moet...
offtopic:
Krijg je wel een rooie neus van dan
En ik denk dat ik ook iets op voel komen in mijn maag.... dammit waarom heb ik het gevoel dak niet de enige ben 
Krijg je wel een rooie neus van dan

[ Voor 22% gewijzigd door Tijgertje84 op 29-03-2007 15:59 ]
Tijgertje84 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:57:
[...]
offtopic:
Krijg je wel een rooie neus van danEn ik denk dat ik ook iets op voel komen in mijn maag.... dammit waarom heb ik het gevoel dak niet de enige ben
offtopic:
Helaas, ik kan geen griep faken om Stalker te kunnen spelen. Ik heb elk uurtje werktijd nodig om mijn deadline te halen, anders heb ik geen bonus volgende maand. En die bonus heb ik hard nodig voor de onoverkomelijke hardware upgrade...
Helaas, ik kan geen griep faken om Stalker te kunnen spelen. Ik heb elk uurtje werktijd nodig om mijn deadline te halen, anders heb ik geen bonus volgende maand. En die bonus heb ik hard nodig voor de onoverkomelijke hardware upgrade...
Alleen garbage. Ik heb zelf de garbage gedaan met shotguns ipv machine guns. Raap ook alle wapens op en kijk of je ze kunt "unload"-en voor meer ammo indien je dat nog niet doet. Schrijf ook een goed pistool nog niet af hier.
...Als het maar werkt
jah goed idee idd zo kan ik alle submachineguns ammo sparen en gewoon pistol ammo verbruikenBelgar schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:07:
[...]
Alleen garbage. Ik heb zelf de garbage gedaan met shotguns ipv machine guns. Raap ook alle wapens op en kijk of je ze kunt "unload"-en voor meer ammo indien je dat nog niet doet. Schrijf ook een goed pistool nog niet af hier.
Verwijderd
een beetje?? soo, ik ga dadelijk de extreme G drivers proberen, kijken of dat helptheb het probleem als ik met de optie Dynamic Lightning een nieuw spel start dan blijft hij hangen bij "Synchronising"....... Moet dan resetten en dan de lightning op static zetten om een nieuwe game te kunnen starten......om dan het filmpje dus te kunnne zien. Daarna alsk ingame zit zet ik alles weer aan en FDL en dan werkt het gewoon prima en ook als ik met deze settings een save of quicksave open.
Dus ik denk dat die FDL beetje buggy is in bepaalde opzichten.
thnx for help jedi_pimp, ik had mn game geminimized vlak naast de gang waar ik in moest. ik heb het gewoon compleet over het hoofd gezien
spoiler:
ik heb nu dat brain scorch ding uitgezet, ik kom dan uiteindelijk in die stad met het reuzenrad. ga je samen met zo'n groepje stalkers, hun maar roepen "zit er 1 bij het raam" ofzoiets, maar ik heb geen tegenstander gezien. alleen van die duty figuren die me steeds aanvielen, maar daar loop ik maar met een grote boog omheen omdat ik nog steeds hoop dat onze relatie ooit weer goed komt. maar goed, zo juist de centrale voor het eerst gezien, ik ben blij. die helicopters zijn ook irritant, waarom schieten ze steeds op mij? 
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hey Delorean, bedankt voor je reactie.
Dat pak he, is dat niet het groene pak wat je krijgt?
Of is de SEVA suit weer een andere?
Dat pak he, is dat niet het groene pak wat je krijgt?
Of is de SEVA suit weer een andere?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Er is onlangs een patch uitgebracht. Deze patch zorgt er voor dat de je gemaakte savegames niet meer werken.
Er is onlangs een patch uitgebracht. Deze patch zorgt er voor dat de je gemaakte savegames niet meer werken.