Ik heb zelf geen ervaring met een Canon-camera dus ik kan niet uit ervaring een camera aanraden. Vanuit mijn eigen 'research' heb ik uiteindelijk voor de FS5 gekozen. Daarnaast kon ik hem voor een mooie prijs bij een winkel om de hoek kopen, wat ik wel fijn vind ivm garantie/reparaties. De Canon 860 was daar weer een stukje duurder.XiniX88 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 12:37:
Canon 860 heeft ook een groothoeklens (28mm), de Panasonic FS5 red 30mm, scoort daarmee iets slechter. Blijft moeilijk, maar denk dat ik voor de Canon ga, of heb jij (mekkeraar) nog een goede reden toch voor de Panasonic te gaan?
Hoe doet het toestel het bij lage lichtomstandigheden?
EDIT:
Reminder aan mezelf: druk wat sneller op die verzendknop... zelfs de n00b is me vooroverigens, jij raad dus de FS5 aan? is ook een compact ding, en qua zoom volgensmij niet erg anders als de Canon (of zie ik het verkeerd) (ben het lezen zat
)
Inderdaad, of je nou voor de Canon of de Panasonic kiest, volgensmij zal het nooit echt een miskoop zijnXiniX88 schreef:
Hahahaha zeker handig3.8x zoom om 4.0x zoom... Ok ik kies gewoon de Canon; zal mijn ervaringen hier posten. Weggegooit geld zal het sowieso niet zijn, schiet nu foto's met een hele oude Olympus 3mp en de rest met mn Nokia N73.
Overigens heb ik in dit album enkele (verkleinde) foto's staan waarbij de FS5 soms tot 7x ingezoomd is (met electronische zoom).
(edit: link fotoalbum toegevoegd)
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 249134 op 24-06-2008 14:09 ]