Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:14
De sfeer is goed in het spel, qua locaties. toch is de besturing niet helemaal lekker, hij loopt wat stug.
dat praten met mannetjes vind ik persoonlijk ook niks, dat skip ik direct :)

denk dat hij pas echt leuk gaat worden als je een high end systeem hebt :)

had net alles op 't hoogst om te kijken hoe dat eruit ziet, en da tis niet slecht ! alleen draaid het wel bagger op m'n systeem.

Athlon XP 2700+
6600 GT
1gig ddr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Normaal gesproken ben ik nooit zo van die sci-fi dingen, maar omdat dit er toch behoorlijk 'realistisch' uit ziet, heb ik het eens binnengesleept.

De komende tijd heb ik niet zoveel tijd ( :+ ), en nog genoeg andere games te spelen, maar zodra ik dit geprobeerd heb vertel ik wel wat ik vind..

Ik kan nu in ieder geval kwijt dat het er gewoon tof uit ziet, en het verhaal ook wel grappig is :) Maar dit kan natuurlijk komen omdat ik enkel van games in 'ons heden' houd, en Chernobyl uitmerate interessant vind :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ben je er aan het rondlopen, zie je zo van die gekke dingen, anomalies :X

Maar het is moeilijk om te snappen, al die balkjes, en dergelijke, dat eerste gevecht, wordt je half kapot geschoten, hoe krijg je terug health?

Dan nog daarna, ineens al je wapens kwijt, dat inventory menu werkt echt niet 100%.
Klik je alles aan, en dan is het ineens weg.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Ik zie iedereen maar klagen over hoe slecht het aimen is, dat de graphics niet zo mooi zijn als R6: Vegas, goedkoop verhaal.... blabla. Imo worden FPS games gemaakt om te multiplayeren en imo is de multiplayer ook de kracht van een FPS. Als je single player wilt spelen moet je maar C&C 3 gaan spelen (volgens mij krijg ik nu veel flame). Half-Life 2 had een sublieme single player, maar CS Source is nu zo'n beetje de meest gespeelde game (online).

Valt de single player tegen? Maakt niet uit, ik weet zeker dat de multiplayer veel meer te bieden heeft ;) .

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik wacht de release van het spel wel af en lees dan wel een paar reviews, ervaringen. Het lijkt er nu op dat iemand met zijn hexeditortje bezig is geweest en per ongeluk eureka kon roepen (no offence).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi_Pimp schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:03:
Ik zie iedereen maar klagen over hoe slecht het aimen is, dat de graphics niet zo mooi zijn als R6: Vegas, goedkoop verhaal.... blabla. Imo worden FPS games gemaakt om te multiplayeren en imo is de multiplayer ook de kracht van een FPS. Als je single player wilt spelen moet je maar C&C 3 gaan spelen (volgens mij krijg ik nu veel flame). Half-Life 2 had een sublieme single player, maar CS Source is nu zo'n beetje de meest gespeelde game (online).

Valt de single player tegen? Maakt niet uit, ik weet zeker dat de multiplayer veel meer te bieden heeft ;) .
Single player valt dik tegen ja.
Multiplayer is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordRAN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 22:16
Snakiej schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:58:

Maar het is moeilijk om te snappen, al die balkjes, en dergelijke, dat eerste gevecht, wordt je half kapot geschoten, hoe krijg je terug health?

Dan nog daarna, ineens al je wapens kwijt, dat inventory menu werkt echt niet 100%.
Ha ja dat had ik in het begin ook. Als je bij bijvoorbeeld een lijk op F drukt dan zie je rechts zijn inventory en links de jouwe. Ik wist dat eerst niet en sleepte dus al mijn eigen spullen naar het lijk.. en daarna leek het dus alsof alles ineens weg was, maar kwam er al vrij snel achter wat de fout was ;-)

De enige bug die ik ben tegengekomen is de Quicksave functie.

[ Voor 4% gewijzigd door LordRAN op 19-03-2007 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik krijg het maar niet aan de praat met HDR. Ik heb een 8800GTX heb meer last met games en HDR. Ik denk dat het aan die belabberde vista drivers ligt. 101.41 werkt voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Snakiej schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:58:

Dat rode balkje is je HP, als die leeg is ben je dood. Deze krik je op door een medpack te gebruiken, te eten (niet zoveel hp) en als je bloed de wond te verbinden. Je krijgt trouwens ook automatisch maar langzaam hp terug.

Dat blauwe balkje is je armor (?), als die leeg is stopt ie geen kogels meer.

Het gele balkje (zie je enkel in de inventory) is de radioactiviteit en als die vol is gaat je hp erg snel omlaag. Deze haal je weg door antirad pillen te slikken en wegspoelt met een plens vodka :P .

Ik ben nog geen enkel wapen kwijtgeraakt behalve degene die ik weggepleurt heb. Op een bepaald moment kom je zoveel wapens/ammo/medkits/rotzooi tegen dat je het niet meer kunt dragen. Alles behalve wapens kan je trouwens wel traden met andere stalkers.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Net even gespeeld maar weet niet of ik deze titel wel ga kopen (ja hij is gedownload testen mag wel voor 45 euro/£17.99@play.com)

Zou iemand zich af mogen vragen waar de screenshots staan? : C:\Documents and Settings\All Users\Documents\STALKER-SHOC\screenshots, moest zelf ook even zoeken.

Hier heb ik een paar screenshots Klik
(Lijkt erop dat er 'detail weggelaten is' vergeleken met ingame? Plaatjes lijken te lijden onder Jpeg compressie)
Sys specs zie sig.
1280x1024@32
CCC staat op Quality
ingame alles max, Vsync uit (60hz aan)
Viel me wel op dat in de console er een 'error' stond bij 1 van de vooraf aangegeven settings "16vtex" oid.

Het spel loopt wel lekker, weinig tot geen stotteringen/fpsdrops/haperingen (behalve als je voor de eerste keer uit dat hol komt). Ben al ff op pad geweest moest voor een missie onder die brug door maar werdt hard afgemaakt door een paar npcs met automatische geweren (mp5?).
Het is wel leuk om te zien dat er hier en daar wat andere 'stalkers' rondlopen, skins zien er erg gaar uit (rare verhouding arm/lichaam?) maar als je Wolf bekijkt ziet hij er wel tof uit, skins zullen wel beter worden naarmate je vordert.

Het viel me op na een aantal keer de eerste missie gedaan te hebben dat de ene keer je makkelijk wint, 2de keer compleet afgemaakt wordt, 3de keer ik als enige over was 8)7
Sommige dingen blijven hetzelfde ingame, npc die op zelfde plek staat/zelfde route loopt, maar wel monsters die totaal random spawnen en vijanden die random in eerste missie dorpje gespawned zijn.
Voor mij is dit een soort 'Oblivion met wapens' alleen mooi op een andere manier.

Aantal ergernissen:

- De moeite van het raken van je vijand, en hun die jouw wel raken?

- Als je iemand raakt (veel) te lage damage?

- Eerste missie dan drukken je 'mede stalkers' je weg uit je dekking, dus npc's hebben voorrang?

- Standaard controls zijn een beetje irri (crouch/lower crouch?) wel leuk maar je hebt nog 3 vingers nodig om die combinatie te maken, deze zijn natuurlijk zelf aan te passen maar er zijn teveel knoppen nodig voor een FPS, bewegen/strafe en crouch/lowcrouch vereist 4 vingers in krampachtige houding.

- Opties ingame veranderen voor mij niets aan de ingame graphics? (MP demo had hier geen problemen)

- HDR lijkt uit te staan, zie geen optie om dit aan/uit te zetten. (zoals je misschien wel kan zien op de screenies?)

- Onhandige besturing PDA, is misschien even wennen. Maar ook bugs zoals verdwijnende mission icoontjes en geen info over mission difficulty.

- De hoeveelheid anomalies? Hier en daar 1 ok, maar niet 20 op een dotje.

- Functie toetsen werken niet op mijn toetsenbord waardoor een 'quicksave' 'F-lock + F6?' vereist. (persoonlijke bug maar even irritant :P)

- Balancing?

- Ik mis een 'balk' waar ik b.v. mijn medkit als shortcut in kan plaatsen zodat ik niet eerst naar options hoef om ookalweer te kijken welke toets de 'shortcut' was/is.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:03:

Dat mogen we zelf toch uitmaken neem ik aan?
Ik geef niets om multiplayer FPS'en, maar een FPS met een goed verhaal en RPG elementen spreekt me uitermate aan. Multiplayer-georiënteerde FPS'en zijn er eerlijk gezegd al genoeg, waarom 'moet' elke FPS dat ook zijn?

Het volgende is niet zozeer een reactie op jouw post, maar wat algemener.

De meeste mensen die veel te klagen hebben (buiten de bugs en performance issues, mind you) vallen blijkbaar gewoon niet in de doelgroep van het spel, tja jammer maar dit is blijkbaar even iets anders dan je gewend bent.

De kinderachtige houding en enorme kortzichtigheid van sommigen hier vind ik vrij komisch, maar dat is ook meteen de reden dat ik multiplayer in een FPS meestal links laat liggen. Je zou bijna willen zeggen: "Ga alsjeblieft de volgende ISO binnentrekken en dàt spel afkraken omdat het geen CSS4/UT2010/Quake8/Battlefield3050 is". Maargoed, ieder zijn mening.

Qua bugs en performance zou ik toch even de reviews en ervaringen van de legale versie afwachten, het zou niet de eerste keer zijn dat een legale versie beter loopt. Als je betaalt hebt, heb je recht om te klagen. Dus eigenlijk snap ik niet goed waar 90% van de posts hier over gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom schieten die mannen onder de treinspoor op ik ???

anders wel leuke AI, ze cheaten tenminste niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:50
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:26:

omdat jij eerst op ze schoot }:O of omdat je er voorbij ging zonder te betalen :D

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01-2023
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:26:

op ik?

Dat zijn militairen, die schieten op alles wat beweegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spyros schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:28:
[...]

omdat jij eerst op ze schoot }:O of omdat je er voorbij ging zonder te betalen :D
nee echt niet, had m'n wapen geholsterd en stond te wachten tot ze naar mij kwamen (ze waren bezig in een vuurgevecht)

*had wel iedereen in die boerderij ervoor afgeknalt :p :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3

L3TUC3

GoT vegetable?

prutser001 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:19:
Aantal ergernissen:

- De moeite van het raken van je vijand, en hun die jouw wel raken?

- Als je iemand raakt (veel) te lage damage?

- Eerste missie dan drukken je 'mede stalkers' je weg uit je dekking, dus npc's hebben voorrang?

- Standaard controls zijn een beetje irri (crouch/lower crouch?) wel leuk maar je hebt nog 3 vingers nodig om die combinatie te maken, deze zijn natuurlijk zelf aan te passen maar er zijn teveel knoppen nodig voor een FPS, bewegen/strafe en crouch/lowcrouch vereist 4 vingers in krampachtige houding.

- Opties ingame veranderen voor mij niets aan de ingame graphics? (MP demo had hier geen problemen)

- HDR lijkt uit te staan, zie geen optie om dit aan/uit te zetten. (zoals je misschien wel kan zien op de screenies?)

- Onhandige besturing PDA, is misschien even wennen. Maar ook bugs zoals verdwijnende mission icoontjes en geen info over mission difficulty.

- De hoeveelheid anomalies? Hier en daar 1 ok, maar niet 20 op een dotje.

- Functie toetsen werken niet op mijn toetsenbord waardoor een 'quicksave' 'F-lock + F6?' vereist. (persoonlijke bug maar even irritant :P)

- Balancing?

- Ik mis een 'balk' waar ik b.v. mijn medkit als shortcut in kan plaatsen zodat ik niet eerst naar options hoef om ookalweer te kijken welke toets de 'shortcut' was/is.
Je kan ctrl instellen voor "always crouch" ipv van enkel crouch en dan hoef je je vierde vinger niet te gebruiken. Dan wordt het als het ware standaard. Die extra crouch is best handig eigenlijk, nu kan je makkelijk dekking nemen achter iets, en er toch nog overheen schieten als je extra crouch loslaat.

De NPC's die je wegduwen is inderdaad godsirritant. zit je lekker achter een kistje ofzo, komt er zo'n pokkevent naast je en die duwt je zo voor een gast met een shotgun. Bah, ik had gehoopt dat ze dit soort dingen wel londen voorkomen, maar helaas. Eentje voor de patch.

De pda besturing is niet zo heel lastig, maar inderdaad zijn de quests een beetje karig. Wat ik wel heb opgemerkt is dat als je een quest hebt afgerond, de pointer terugschiet naar de bovenste quest in de pda
spoiler:
kill the strelok, of special mission for the trader
. Je kan dubbelklikken op een objective en dan schiet de pointer naar het objective mocht je de coordinaten ervoor hebben.

Je punt over damage vind ik wel een beetje gelijk hebben, maar dit komt denk ik omdat al die bandits met betere armor rondlopen. Als je wat AP kogels koopt zullen ze ietsje sneller vallen en een headshot = headshot als je geluk hebt. Flikkeren ze soms spastisch om. Trouwens weleens een gast omgelegd die dodelijk gewond is maar niet dood is? Mag je m executeren (of niet }) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 09:53

MrDrako

nep ict'er

ik was omgelopen, langs dat hek bij de rails, en gooide een granaat naar beneden, schoot daarna vanaf dat randje de overige 3 af, en had ineens een machinegeweer ipv dat zielige pistooltje :D
En 3000 centjes natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:57
oeuw, ik zal hem morgen ook is uit testen.
Dit wordt denk wel weer zon quest-vraag-antwoord topic. Want merk nu al dat sommigen er een beetje moeite mee hebben :)

maar cool, we zijn hier om elkaar te helpen. En je kan inderdaad ammo switchen, kon al in de MP demo. Overigens, passen die andere ammo dingen in alle geweren of maakt dat niet uit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is dat lichtblauw icoon ? linksmidden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3

L3TUC3

GoT vegetable?

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:45:
wat is dat lichtblauw icoon ? linksmidden?
Da's je PDA, die klingelt al er iets nieuws in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Lol ik zie sommige stalkers gewoon al door de muur. Leuk zo een ingebouwde wallhack. En das bug nummer (*)*&()*&Dw98790837498 :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiBo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:46
He dat heb ik ook, dan lijkt het net schaduw, maar dan kijk je gewoon door de muur.

Ik vind het wel een leuk spel. igg uitdagend. Mij maken die graphics niet uit. Ik vind de sfeer erg leuk. Het geluid vind ik ook erg goed. Als je schiet in een open vlakte hoor je het helemaal nagalmen. Ik vind mooi geluid belangrijker dan mooie graphics. Gameplay is wel oke. Erg wennen dat je 1000x iemand moet raken of 1 keer in het hoofd, en dat je zelf erg snel dood bent.

Vindt het ook tof dat je missies op meerdere manieren kan voltooien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:44

Wildfire

Joy to the world!

Ondertussen doe ik maar saven via het menu, dat blijkt wel gewoon te werken. Gelukkig maar :)

Verder ook al twee keer meegemaakt dat de game opeens niet meer reageert. De boel is dan niet gecrashed, als ik de powerknop van m'n PC indruk wordt Stalker netjes afgesloten en gaat de PC afsluiten. De game reageert echter verder niet meer en doet alsof 'ie gecrashed is.

Er zijn iig al meerdere bugs die gesquashed moeten gaan worden en waarvan het slordig is dat die niet zijn opgemerkt in het bèta-proces.

Maar goed, na het nu wat langer gespeeld te hebben kan ik iig zeggen dat ik de sfeer al kan waarderen. En dan heb ik nog niet eens door de verlaten dorpjes heengedwaald :P

(ennuh... heel dat gedoe over HDR, die optie is dus nergens te vinden)

[ Voor 19% gewijzigd door Wildfire op 19-03-2007 23:18 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Net naar 2de level gegaan, settings nog wat opgeschroeft(shadow detail ofzo), heb al veel mensen gehoord dat als je Full Dynamic Lightning aanzet het spel niet draait, of niet vooruit te branden is?
Ik heb echt ALLES op max gezet en in de MP demo waren er hier en daar wat frame drops maar merk daar niets meer van (ben nog niet in een stad geweest ofzo) maar ik kan met geen mogelijkheid vinden/checken of HDR aanstaat ook lijkt FSAA/MSAA/AA of hoe dat tegenwoordig heet weinig invloed te hebben. Net nog even de MP demo gestart en die lijkt toch wat mooier.
Het lijkt net of de settings niet doorgevoerd worden, snap er weinig van.

Het enige wat ik heel raar vindt is het geheugen management van het spel, bij het laden van een level gaat bij 'de eerste load' mem load naar 300-350, dan naar ~80, dan weer naar 250-300, weer naar ~80 en dan blijft hij klimmen/schommelen tot +/- 700-800mb?

Moet wel zeggen dat er veel vrijheid in het spel zit, je kan gewoon door naar 'next level' maar dat had van mij gewoon 'seamless' mogen zijn, beetje jammer dat het als 'level' aangegeven wordt.

De shotgun is uitermate irritant/waardeloos, je raakt nog geen boom al sta je er nog geen meter vanaf, de andere uzi/mp5 soort wapens zijn leuk, maar met single shot is er gewoon NIET mee te aimen, zelf een headshot van dichtbij mag niet baten. Hier en daar laat de AI wat vallen, je mede stalkers schieten op al dode bandits, ook gaan ze zo dood, maar de bandits zijn een stuk moeilijker.
Het is me nu ookal 3 keer overkomen dat diegene die mij een mission gaf dood was en ik dus niet mijn mission kon inleveren.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Rakkerzero schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:41:
[...]

Ah, jij bent zo'n meeloper die alleen eyecandy games mooi vind en gameplay niet belangrijk vind. Prima, ga dan maar hersenloze knalgames opzoeken :w
Er zijn genoeg FPS games die niet hersenloos zijn zoals je zegt. En al zou dat wel zo zijn; als ik er maar lol in heb. Wat een ander ervan vindt boeit me niet. Ik speel alleen games die IK leuk vind. Als ik een game niet leuk vind speel ik hem gewoon niet; simpel. :)

Ik vind bijvoorbeeld RPG's zoals Oblivion ook geen hol aan, of RTS games. Het is gewoon een kwestie van smaak. Als iedereen dezelfde games leuk zou vinden zou het maar saai zijn, niet?

Ik vind STALKER gewoon niet leuk. Klaar. :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
Zelfs het hinten ernaar is niet de bedoeling.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2007 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galog
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-07 07:26
wtf wat een kut game, hier me review drover.

http://counterblog.f-systems.nl/

Btw sorry mensen vergeten erbij te vermelden vanwege gayheid van internet explorer, is site alleen viewable voor firefox basicly

[ Voor 64% gewijzigd door galog op 20-03-2007 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:39
Wilde m gaan kopen, maar toch maar even usenet gecheckt om te kijken of ie leuk is. Niet dus. Ik weet niet wat ze hebben gedaan in die 4 jaar dat hij vertraagd is, maar het spel bugt aan alle kanten. Ik beschik over een toch heel redelijk systeem (E6600, 2GB DDR2, Radeon X1950 Pro) en wilde hem op 1680 bij 1050 spelen. Ten eerste is de halve interface tijdens de tutorial uit positie. Ten tweede hapert het als de neten. Ten derder lopen mannetjes door muren heen en dat soort taferelen. Kom op zeg...daar ga ik dus niet voor betalen. Sterker nog, daar ga ik niet eens harde schijfruimte aan verspillen. Weg ermee

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16

Arfman

Drome!

Heb net 40 kogels afgeschoten op een dude die in het eerste huis voor een raam stond .. na kogel 39 krijgt hij in de gaten dat hij onder vuur ligt, draait zich om, en schiet me met een welgemikte headshot in 1 x dood :')

Dit spel is leuk, ik ben benieuwd hoeveel bagger ik nog ga tegenkomen :D

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 16:25
OMFG lol :O . Leer eens fatsoenlijk schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galog
ja het is echt abnormaal slecht :O je kan er op een geven moment zelfs een muur doorlope als je maar goed genoeg probeert! Ik liep ergens en werd door een npc zelfs de map uitgeduwd, BTW waarom zien alle mutated varkentjes eruit alsof ze uit doom of hl1 komen?

[ Voor 11% gewijzigd door galog op 20-03-2007 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galog
MarcoC schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 00:39:
[...]
OMFG lol :O . Leer eens fatsoenlijk schrijven.
Hoezo, tips misschien. Kennis moet je wel delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Ik vond het in het begin ook verschrikkelijk slecht. Maar naarmate je verder komt wordt het wel wat leuker moet ik zeggen. Niet dat ik kan begrijpen waar ze al die tijd in gestoken hebben maar het is best wel speelbaar vind ik. Ben me al vast 1x kapot geschrokken door een onzichtbaar monster in de tunnel bij dat researchcenter en had m'n geluid te hard staan. Ben benieuwd of het nog echt wat wordt. Als het morgen niet beter wordt ga ik mooi silent hunter 4 doen.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Moet wel zeggen dat er een hoop geflamed wordt op Stalker, het is zeker geen onaardig spel, het is gewoon anders.
Ik zie het meer als een Oblivion met pistolen/submachine guns etc :P, dat het geen simple minded fps is, mjah het moet je liggen.

Er zijn al wat mensen verder en dan krijg je dit : http://img459.imageshack....mant031907173556l0cb7.jpg

Het is gewoon niet echt makkelijk, ik ben zeker al 10 keer dood gegaan in het begin :P
Er zitten helaas nog wat bugs ingame en deze moeten er even uitgewerkt worden, patch anyone?

Enige waar ik nog niet uitkom : http://www.xs4all.nl/~mwbreur/Stalker/xray_administrator.log
er zitten daar wat errors in waar ik me afvraag waar ze vandaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Zeg.......zou het niet zo kunnen zijn dat die zogenaamde retail die nu op het net staat in feite gewoon een late beta versie is? 8)7

Dat zou iig een hoop bugs verklaren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

vosss schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 00:59:
Zeg.......zou het niet zo kunnen zijn dat die zogenaamde retail die nu op het net staat in feite gewoon een late beta versie is? 8)7

Dat zou iig een hoop bugs verklaren :P
Nah tis zeker wel full version hijs Gold, maar de bugs zijn er gewoon, de AI bugs b.v. zijn spelbrekend helaas. Het kan me niet schelen dat het downloaden illegaal is, maar dit geeft me meer kans om een beslissing te nemen om deze titel te kopen. Zoals het er nu uitziet betwijfel ik dat er zijn nog een hoop dingen te tweaken, en een groot aantal bugs weg te werken. (Zoals bandits die aanvallen midden in een mission uitleg, en eigenlijk pas later horen te komen. Of mission npc's die doodgaan waardoor jij je missie niet kan inleveren/afmaken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

imo alssie 2 jaar geleden was uitgekomen was het nog wel wat geweest, maar ik vind hem nu zwaar teleurstellend :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik vind het op zich een best aardige game. Goede sfeer enzo. De graphics zijn niet super, maar wel voldoende imo. Gameplay vind ik veel belangrijker. Nu laat die alleen ook nog wel een beetje te wensen over. Zeker de AI van je maten is erg laag. Voorbeeld is dat we in het 2e level op het kamp met z'n 4en zwaar beschoten werden, maar die drie daar gewoon bleven staan en zo helaas overleden (sukkels >:) ). Maar ook de tegenstander is met wat campen heel makkelijk te pakken. Ik heb er een paar gewoon door de wolven op laten eten :D Wel jammer van die AI, want van domme maten wordt de missie alleen maar moeilijker, als een van hun nog es niet dood mag ook.
Wel leuk trouwens dat als je een maat uit de klauwen van een wolf redt, hij je netjes bedankt daarvoor.

Leuk spel dus! Maaruhh... zijn er al cheats? :P
(Heb al gezocht maar kon alleen een trainer op een besloten site vinden waar ik dus niet bij kon).

Vraag: Hoe kan ik trouwens aan ammo komen (behalve de lijken te plunderen)? Kun je dat nog ergens kopen ofzo?

[ Voor 24% gewijzigd door Room42 op 20-03-2007 03:19 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackBull
  • Laatst online: 28-08 17:18
idd een bak met bugs, maar die A.I. is toch wel heel erg. bij de eerste missie meteen, 'k kom toevallig achter een van die bandits, schiet um in zijn rug, blijft ie gewoon staan, toen maar gewoon volgepompt met lood.

Ze kunnen nog flink aan de klus met de patch. Zal wel zo'n mooie paar 100 MB patch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:03
het spel is al lang in ontwikkeling.. maar hadden ze het niet eerst af kunnen maken ofzo?
idee is leuk, maar het speelt voor geen meter :(

ik ga denk ik liever HL2 voor de 10e keer uitspelen als nog een dag verneuken aan dit spel.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Paar uur gespeeld, lekker rondgekloot met bij-opdrachtjes enzo :). Het is eigenlijk een soort shooter RPG, met dingen als items verzamelen en sidequests en dergelijke.
Tikje buggy, kreeg keer een crash toen ik in mijn PDA als een gek zat rond te klikken omdat ik niet doorhad wat de mogelijkheid van het quest lijstje precies was :P.

Verder weinig problemen gehad met al die klachten die ik hier hoor. Mikken is niet zoals in Quake, maar dat had ik ook echt niet gewild. Saven geen probleem mee gehad, en spontaan doodvallen aan radiation ziekte klinkt wat dom als die Trader gewoon Anti-radiation Drugs verkoopt.

Ben nu zelf onderweg naar de broer van Fox, maar eerst maar eens terug naar het begin dorp, alle bij elkaar gegraaide zooi verkopen. Oh en ik hoop dat die trader af en toe nieuwe spullen te koop heeft, zoals ammo voor de AK en de Viper 5! (en bandages en medkits kan je ook nooit genoeg hebben :D)
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:06:
[...]
Ik ben juist blij dat ze er geen doodnormale shooter van gemaakt hebben welke iedere idioot kan spelen. Gelukkig moet je met wat dingen rekening houden zoals radiation / bleeding (jammer dat ze het eten geschrapt hebben).
Weet je dat heel zeker? Ik kreeg namelijk toch echt een "je wilt nu eten" ikoontje te zien, heb een broodje gegeten, en was weer blij :P.

[ Voor 17% gewijzigd door jjwa op 20-03-2007 04:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-08 19:21
galog schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 00:40:
BTW waarom zien alle mutated varkentjes eruit alsof ze uit doom of hl1 komen?
Omdat ze ook in de tijd dat hl1 uitkwam zijn gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Laatst online: 09-09 13:47
PcManiaxx schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:55:
Lol ik zie sommige stalkers gewoon al door de muur. Leuk zo een ingebouwde wallhack. En das bug nummer (*)*&()*&Dw98790837498 :z
Heb ik met FEAR, denk niet dat het direct een bug is maar een driver probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 21:21
Je hebt een topic report geplaatst, dat is goed, meer is er niet nodig.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2007 14:18 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Rakkerzero schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 08:58:
[...]

Die ene smiley die jij in jouw post hierboven gebruikt hebt is precies hoe ik over jou denk: :O
Hou het even bij het spel en ga het niet op de persoon spelen.
Ieder heeft zijn eigen mening en ieder zijn eigen voorkeur voor hoe een spel moet zijn.

Ik vind het niveau van sommige mensen hier bedenkelijk en denk dat Zamorano het keurig verwoord als hij zegt dat sommige mensen gewoon niet tot de doelgroep behoren die de ontwikkelaars van dit spel voor ogen hebben. Als de ontwikkelaars duidelijk aangeven dat de kracht en de focus in het singleplayer gedeelte ligt en ik wereldwijd bepaalde mensen hoor roepen dat ze de multiplayer beter vinden en de singleplayer ruk dan denk ik dat Zamorano gelijk heeft. Tenzij het spel echt ruk is maar dat geloof ik niet direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ik snap niet echt waar alles 'stalker haat' vandaan komt, iedereen loopt nu te klagen over de graphics terwijl je dat al bij het spelen van de MP demo had kunnen zien.

Het is zeker zo dat er een aantal bugs inzitten, waarschijlijk al er wel een patch uitkomen met de officiele release date. Dat het even geduurd heeft voordat Stalker 'klaar' was kwam niet alleen door de makers maar ook door interne/publisher problemen.

Moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben, daarom wacht ik nu totdat er een patch komt die 'alle' problemen oplost dan kijk ik nog wel eens. De demo leek mooier maar ik denk dat dat puur kwam omdat je eigenlijk in een stad zat en niet op het platteland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ga gewoon lekker het spel spelen. En als het spel je niet bevalt, speel dan niet. Ga iig het spel niet zitten afkraken.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:20
vosss schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:55:
[...]

Verrek ook maar.
Dat een nieuwe game niet loopt op een ouwe videokaart is niet het probleem van de makers van het spel. Als hun het niet nodig vinden om het zo te maken dat jij het kan spelen met een ouwe videokaart dan heb je gewoon domweg pech.

Dat kan je leuk vinden, dat kan je niet leuk vinden, maar als een developer daar weinig tot geen aandacht aan besteedt dan is dat gewoon zo. Klaar.

Ga je straks ook roepen dat Crysis een kutspel is omdat het niet draait op jouw pc en dat ze je eigenlijk verplichten om een DX10 videokaart te kopen???

Ik heb er geen problemen mee en geld zat ervoor. Dat jij verwacht dat een videokaart van 3 jaar geleden onderhand nog altijd goed presteert is jouw probleem. Niet het mijne. Ik upgrade gewoon als ie niet lekker genoeg draait. Who gives a fuck.

Mijn post was helemaal niet als flame of gebash bedoeld, dat jij hem kennelijk zo opvat is ook alweer jouw probleem en niet het mijne.

Zo te zien ben jij de enige met problemen. Ik iig niet. Ik zou zeggen koop een console, dan heb je dat gezeik niet ;)

Kunnen we nu weer verder on-topic zonder elkaar voor rotte vis uit te maken aub?
Dank u wel :>
Mischien vatte ik jouw post verkeerd op. Mijn excuses in dat geval.

Ik zal proberen wat duidelijker te zeggen wat ik precies bedoel.. een game zoals Stalker had gewoon veel beter geoptimalizeerd moeten worden. als ik kijk wat andere games of ontwikkelaars op mijn scherm weten te tonen en op welke framerate, dan vind ik het raar dat dit bij Stalker niet het geval is.

Ik verwacht niet dat mijn X800'je goed presteerd, ik verwacht dat ie redelijk presteerd. en dat doet hij overal, behalve bij Stalker.

Je moet niet vergeten dat niet iedereen geld heeft om zijn/haar videokaart elk jaar te upgraden, binnenkort komt een grote upgrade eraan hier, maar dan nog weet ik zeker dat ik stalker links laat liggen. zat andere games die ik nog wil gaan spelen :)

Crysis is een heel ander verhaal. kijk eens naar de screenshots van Crysis en je zult zien dat deze game er WEL verschrikkelijk goed uit ziet. als dit niet draait op mijn kaartje zal ik er geen probleem mee hebben.. tenslotte, wat ik zie op het scherm corrospendeert met de hardware eisen.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Visgek24 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 09:32:
[...]

Ik zal proberen wat duidelijker te zeggen wat ik precies bedoel.. een game zoals Stalker had gewoon veel beter geoptimalizeerd moeten worden. als ik kijk wat andere games of ontwikkelaars op mijn scherm weten te tonen en op welke framerate, dan vind ik het raar dat dit bij Stalker niet het geval is.

Ik verwacht niet dat mijn X800'je goed presteerd, ik verwacht dat ie redelijk presteerd. en dat doet hij overal, behalve bij Stalker.

Je moet niet vergeten dat niet iedereen geld heeft om zijn/haar videokaart elk jaar te upgraden, binnenkort komt een grote upgrade eraan hier, maar dan nog weet ik zeker dat ik stalker links laat liggen. zat andere games die ik nog wil gaan spelen :)
Goh, ik verwacht van mijn (inmiddels 3 jaar oude X800 precies hetzelfde, en Stalker draait prima. En ik vind het er ook best fatsoenlijk uitzien. Toegegeven, de gezichten van de AI-mannetjes zien er niet echt high-tech uit, maar de omgeving (gras, bomen, dat soort dingen) en de huizen en de algemene sfeer is echt schitterend.

Ik snap ook niet waarom mensen dit spel onderuit proberen te halen met het argument dat HL2 wel super draait op full detail. Dat spel is van November 2004, het is inmiddels een klassieker, een golden oldie, het spel is nog net niet geprogrammeerd in spijkerschrift. ;)

In ieder geval, ik heb het spel gister 2 uurtjes gespeeld, het was een keer geen hersenloze shooter á la HL2 of Doom3, en mede door de rpg-elementen vond ik het erg cool. Dit gaan we zeker meer spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:20
Miles Teg schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 09:44:
[...]

Goh, ik verwacht van mijn (inmiddels 3 jaar oude X800 precies hetzelfde, en Stalker draait prima. En ik vind het er ook best fatsoenlijk uitzien. Toegegeven, de gezichten van de AI-mannetjes zien er niet echt high-tech uit, maar de omgeving (gras, bomen, dat soort dingen) en de huizen en de algemene sfeer is echt schitterend.

Ik snap ook niet waarom mensen dit spel onderuit proberen te halen met het argument dat HL2 wel super draait op full detail. Dat spel is van November 2004, het is inmiddels een klassieker, een golden oldie, het spel is nog net niet geprogrammeerd in spijkerschrift. ;)

In ieder geval, ik heb het spel gister 2 uurtjes gespeeld, het was een keer geen hersenloze shooter á la HL2 of Doom3, en mede door de rpg-elementen vond ik het erg cool. Dit gaan we zeker meer spelen. :)
2004 of niet , klassieker of niet, het ziet er nog steeds erg goed uit. des te meer reden voor de ontwikkelaars van Stalker om zich achter de oren te krabben.

Ik vind het gewoon jammer dat mensen tegenwoordig steeds meer genoegen nemen met minder, want dat is wat er gebeurd. dit spel is 6 jaar (!) in ontwikkeling geweest..

Ik ben niet de enige die er zo over denkt.

Voor de mensen die het wel een leuk spel vinden, have fun :)

[ Voor 15% gewijzigd door Visgek82 op 20-03-2007 09:56 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koper137
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

koper137

uhhhhhh

even een tip:
kijk naar de pda en ga naar die kleine paarse icoontjes, daar liggen vaak veel goodies.
Kwam er net pas achter :'( maar heb nu een nieuw pak.

___________________________*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik heb even een nette duidelijke email gestuurd naar het team achter STALKER. Tenminste een emailadres die ik op de website vond bij support :)

Ik heb daarin gevraagd of ze al op de hoogte zijn van de bugs die stalker kent en al werken aan bugfixes.

Eens kijken of ik hier reactie op krijg.

Voor de geinterreseerde de email:
Dear Anton Bolshakov,

First i want you and your team congratulate with the Stalker game. I like the concept of the game totally. That is also the reason i’ve ordered the game here in the Netherlands. Thank you for this great game.

As you maybe already know the game is hacked/cracked a couple of days ago. Of course it is bad that people do this. Cause of some reviews of people who played the cracked version of your game i understand the game has still a lot of bugs.
Players have found bugs like an AI that is not fully working (enemies are standing in front of you doing nothing), too low damage of the weapons, ingame options that’s doesn’t change, HDR doesn’t work at all (it can’t even turned on or off), icons are missing in the PDA device in the game and a lot more like such of small things.

What i want to ask is, will those bugs and problems i described above still exist in the legal retail version of the game?
Are you already working on some bugfixes for that? If yes, is the patch coming very soon?

It will be too bad if a great game like Stalker has annoying bugs like this. Some players even complain so hard about it they threw away the whole thing from their computer and say this game is so bad it is not even worth it to play.

I like to hear an answer of you. Maybe you can give some relieve some facts about this.

Kind regards,

[ Voor 73% gewijzigd door Zeror op 20-03-2007 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Rakkerzero schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:04:
Ik heb even een nette duidelijke email gestuurd naar het team achter STALKER. Tenminste een emailadres die ik op de website vond bij support :)

Ik heb daarin gevraagd of ze al op de hoogte zijn van de bugs die stalker kent en al werken aan bugfixes.

[...]
denk als je geluk hebt krijg je een bounce terug :)
Maar ff serieus, wat schiet je nou op met die gasten te mailen?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
evilpin0 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:09:
[...]

denk als je geluk hebt krijg je een bounce terug :)
Maar ff serieus, wat schiet je nou op met die gasten te mailen?
Begon me toch wat dingen af te vragen aan de hand van de negatieve reacties hier. Dus vandaar een mail om opheldering te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Excuses aanvaardt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Rakkerzero schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:10:
[...]

Begon me toch wat dingen af te vragen aan de hand van de negatieve reacties hier. Dus vandaar een mail om opheldering te krijgen.
als me auto een raar geluid maak ga ik de baas van volkswagen ook niet mailen :P
dl en try for yourself

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
-edit-

Rakkerzero.....ik denk niet dat je antwoord krijgt als je hun paradepaardje (want ik mag toch wel aannemen dat ze er zelf apetrots op zijn) verkeerd spelt. Ik denk dat ze het wel op prijs zouden stellen als je gewoon S.T.A.L.K.E.R. had gezegd ipv Stalker?

-edit2-
WTF?! Ik drukte op edit en hij plaatst een nieuwe reactie?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
evilpin0 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:17:
[...]

als me auto een raar geluid maak ga ik de baas van volkswagen ook niet mailen :P
dl en try for yourself
Nee dan ga je naar een autogarage om het probleem te verhelpen, maar zo werkt dat niet in de gameindustrie. Je kan niet net als met een defecte auto naar een willekeurige programmeur gaan om te vragen offie een computerspel kan fixen. Daarvoor zul je toch echt bij de makers moeten zijn.

Maargoed als hier geen reactie op komt vind ik ook prima. Ik heb het iig geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:57

[...]
Kijk, eindelijk iemand die wat doet en stuen je mail dan ook voor 100%. Als hij hier antwoord op krijgt scheelt het ons nog 4 pagina's met opgemertke-bugs-spammen!
Goed gedaan Rakkerzero! :)
Ik hoop dat je antwoord krijgt, ben benieuwd wat ze zullen zeggen.

We horen het wel! je hebt het tenminste geprobeerd!

en @
vosss schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:22:
-edit-

Rakkerzero.....ik denk niet dat je antwoord krijgt als je hun paradepaardje (want ik mag toch wel aannemen dat ze er zelf apetrots op zijn) verkeerd spelt. Ik denk dat ze het wel op prijs zouden stellen als je gewoon S.T.A.L.K.E.R. had gezegd ipv Stalker?
Niet zo zeuren, hij doet het tenminste en niet geschoten is altijd mis! :/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjdjong
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-08 21:03
kan IEMAND mij vertellen waar je de optie om HDR aan te zetten kan vinden? ik zie hier heel veel mensen die het erover hebben, maar ik kan het in de video-opties nergens vinden... k zou toch wel graag een wat betere graphics hebben nl. met mn 8800GTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Niet online
Rakkerzero schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:23:
[...]

Nee dan ga je naar een autogarage om het probleem te verhelpen, maar zo werkt dat niet in de gameindustrie. Je kan niet net als met een defecte auto naar een willekeurige programmeur gaan om te vragen offie een computerspel kan fixen. Daarvoor zul je toch echt bij de makers moeten zijn.

Maargoed als hier geen reactie op komt vind ik ook prima. Ik heb het iig geprobeerd.
Voor zover je al een reactie krijgt van gamedeveleopers (kans is niet zo groot volgens mij) dan zal het waarschijnlijk iets in de trant zijn van "Thank you for you e-mail. Those bugs are present because people are playing a cracked version."
Maar ik denk niet dat je antwoord krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16

Arfman

Drome!

sjdjong schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:31:
kan IEMAND mij vertellen waar je de optie om HDR aan te zetten kan vinden? ik zie hier heel veel mensen die het erover hebben, maar ik kan het in de video-opties nergens vinden... k zou toch wel graag een wat betere graphics hebben nl. met mn 8800GTS
8 postings boven je :Z
Rakkerzero in "[PC] S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl..."

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Tomino schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:27:
[...]

Kijk, eindelijk iemand die wat doet en stuen je mail dan ook voor 100%. Als hij hier antwoord op krijgt scheelt het ons nog 4 pagina's met opgemertke-bugs-spammen!
Goed gedaan Rakkerzero! :)
Ik hoop dat je antwoord krijgt, ben benieuwd wat ze zullen zeggen.

We horen het wel! je hebt het tenminste geprobeerd!
Bedankt, jij snapt het tenminste.

Misschien is het handig en zeker ook voor het behoud van orde in dit topic om het zeiken op bugs maar gewoon achterwege te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol HDR is toch gwoon als je full dynamic lightning of objects dynamic lightning aan hebt staan? Ik zie heel wat verschil tussen static lightning en objects dynamic lightning namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjdjong
  • Laatst online: 06-08 21:03
ja prima, maar waarom zijn er hier dan bepaalde figuren die zeggen dat ze HDR wél aan hebben staan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
sjdjong schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:38:
[...]

ja prima, maar waarom zijn er hier dan bepaalde figuren die zeggen dat ze HDR wél aan hebben staan :|
Gewoon helderheid van je monitor wat lager zetten en de contrast wat hoger. Heb je een fake HDR :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
sjdjong schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:38:
[...]

Waar staat HDR Lightning voor?

Dat staat voor High Dynamic Range Lightning.
Zou dat dan niet gewoon hetzelfde zijn als Full dynamic lightning? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

Er word hier geklaagd dat weapons te weinig damage doen? Er is duidelijk gezegd dat bodyshots totaal geen nut hebben, omdat ze amper schade doen op gearmorde enemy's.
De trick is dat je op het hoofdje moet schieten..

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:49
Jammer om te lezen dat stalker bij velen zo tegen valt. Toen ik de alpha een aantal jaar probeerde stond ik echter te kijken van de framerate welke best hoog was terwijl de gfx er toch wel heel gaaf uitzagen, en dat op een matige pc. (zeker voor 200x).

We mogen toch hopen dat de developers van stalker spoedig een patch uitbrengen, lijkt me eerlijk gezegd sterk als dit achterblijft. onderstaande email lijken me ook overbodig..

[...]
offtopic:
Jij hebt geen engelse lessen meer gekregen na de brugklas? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
BlowFish schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 11:28:
offtopic:
Jij hebt geen engelse lessen meer gekregen na de brugklas? :+
Hoezo?? Nee, ik had altijd een onvoldoende voor engels :P

maargoed: IK HEB REACTIE!!!!! 8) 8)
Hello,

I can't say what and how works in pirate versions.

I'm not sure we missed some big bugs, because THQ' QA was really tough and we
fixed all major bugs.

Sure we have small issues and we are already fixing and preparing first patch.

The game is really big and maybe we missed somth. If you describe in proper way
problems with screenshots, it'll help us to solve problems asap.

> Players have found bugs like an AI that is not fully working (enemies
> are standing in front of you doing nothing),

Maybe. Need more info.

>too low damage of the weapons

Play on Master level of difficulty.

>ingame options that's doesn't change

No chance

>HDR doesn't work at all (it can't even turned on or off),

No chance. If you play in DX9 renderer (dynamic lighting) you have HDR - look at
sky with sun. You don't have possibility to turn on or off HDR in options.

> icons are missing in the PDA device

No chance.

> in the game and a lot more like such of small things.

We'll open bugs sections on official forums and you can post all bugs there.
We'll try to fix everything.
Dus als mensen mijn kunnen helpen met beeld materiaal waar de problemen in voorkomen dan kan ik ze in een replie sturen naar hun. Ze zullen er erg mee geholpen worden iig. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 20-03-2007 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Tja, de 'beesten' in het spel - zonder armor - schiet je zo neer met je pistooltje hoor. En met de shotgun gaat 't nog makkelijker (van dichtbij). Vind de grx persoonlijk helemaal niet verkeerd, op max settings heb je enorm veel detail en dynamische belichting & fx. Er zijn zoveel niet-getune'de engines, b.v. NFS geeft ook maar weinig eye-candy voor de hw die het nodig heeft. En voor welke nieuwe game heb je nou niet de nieuwste hw nodig om alles op 'max' te kunnen draaien ? Ik heb met m'n 8800gtx op 1680x1050 met 'max-settings' (inc. de 'Advanced' opties allemaal max'ed) een prima frame-rate.

De game beoordelen na het spelen van een gekraakte versie (die mogelijk niet gold is of bugs heeft door het verwijderen van de kopieerbeveiliging) is een beetje voorbarig. Misschien heeft de echte retail versie die bugs wel helemaal niet ...

Persoonlijk vind ik het een interessante FPS variant, al kan ik me voorstellen dat HL, CS en Quake fans het niets vinden ... ieder z'n ding :P

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Dus als mensen mijn kunnen helpen met beeld materiaal waar de problemen in voorkomen dan kan ik ze in een replie sturen naar hun. Ze zullen er erg mee geholpen worden iig.
Ik denk als jij screens gaat sturen van een game die nog niet officieel in de winkel ligt dat ze er niks mee doen en inderdaad eerst afwachten of dezelfde bugs in de retail ook zitten.

Hun weten toch niet hoe die warez versie op het net is gekomen en wat daar mee gedaan is (zodat je bv zonder dvd kan spelen). Daar kan best iets te veel uitgehaald zijn, of dat daardoor sommige dingen niet lopen zoals ze wel lopen in de versie die dalijk in de winkel ligt?

Ik zou gewoon even afwachten en als een week na de release duidelijk is dat er ook major bugs in de retail zitten, dan eens op die forums van hun posten.

ps: gelukkig had die knakker die je de mail terugstuurde ook geen engels meer gehad na de brugklas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
vosss schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 11:48:
[...]

Ik denk als jij screens gaat sturen van een game die nog niet officieel in de winkel ligt dat ze er niks mee doen en inderdaad eerst afwachten of dezelfde bugs in de retail ook zitten.

Hun weten toch niet hoe die warez versie op het net is gekomen en wat daar mee gedaan is (zodat je bv zonder dvd kan spelen). Daar kan best iets te veel uitgehaald zijn, of dat daardoor sommige dingen niet lopen zoals ze wel lopen in de versie die dalijk in de winkel ligt?

Ik zou gewoon even afwachten en als een week na de release duidelijk is dat er ook major bugs in de retail zitten, dan eens op die forums van hun posten.

ps: gelukkig had die knakker die je de mail terugstuurde ook geen engels meer gehad na de brugklas :P
Ik ga zelf de gecrackte versie niet downloaden om ff wat screens ofzo op te sturen, omdat ik deels ook wel een bange gedachte heb om misschien aangeklaagd te worden ofzo. Maar als iemand anders wat screens heeft, dan zal ik die gewoon onder anonieme vermelding sturen.

Maar je leest dat die Anton wel deels vraagt om die screenshots zodat het ontwikkelteam de bugs zo snel mogelijk kunnen fixen.

Geen idee wat ik ga doen eigenlijk. Wat zouden jullie doen?

Ik ga vanmiddag iig wel even aan een replie werken. Dan kan ik ondertussen nog even beslissen wat ik doe.

@ vosss hieronder,
Dat lijkt mij idd ook het beste. Ik had nog geen eens gezien dat al bijna de 23e is. IK ga wel ff afwachten op de retail :)

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 20-03-2007 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Wachten op de release. Ik hoop hem morgen of donderdag al binnen te hebben. Anders gewoon op de 23ste. Mochten die bugs er daadwerkelijk inzitten dan kan je dan altijd nog zelf wat screens maken en opsturen.

Dan loop je iig niet het risico dat ze ineens moeilijk gaan lopen doen omdat jij een warezversie gedownload hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Niet online
Wel keurig dat je een reply krijgt, en ook erg snel!
Ik moet zelf zeggen dat ik nog geen een bug ben tegengekomen, ik heb denk ik 2 uurtjes in totaal gespeeld.

Het spel is wel zwaar uitgebreid maar in het begin wat moeilijk te speler/begrijpen vond ik.
Komt waarschijnlijk omdat de werking van het spel heel anders is dan de 'normale' fps'en, maar zeker niet slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het nu met een p4 2,8 512mb ram en een 9800pro. Het draait nu wel redelijk op medium maar het laden duurt erg lang en hij hapert af en toe. Zal het veel nut hebben om er 512 bij te zetten bij dit spel en ook bij andere spellen of remmen de andere onderdelen het dan nog steeds af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:25:
Ik speel het nu met een p4 2,8 512mb ram en een 9800pro. Het draait nu wel redelijk op medium maar het laden duurt erg lang en hij hapert af en toe. Zal het veel nut hebben om er 512 bij te zetten bij dit spel en ook bij andere spellen of remmen de andere onderdelen het dan nog steeds af?
Meer RAM is altijd goed, zeker bij games. Maar vergeet niet dat deze game graag dualcores en lekkere videokaarten lust, dus optimaal zal het nog zeker niet gaan draaien dan -- maar wel aardig wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img379.imageshack.us/img379/1240/ssdavemarneef0320071234bg8.th.jpg

Ik krijg dit zodra ik het spel wil spelen :(

weet iemand toevallig een oplossing? blijkbaar ben ik de enige met dit probleem.

Ik draai windows vista en me systeem is goed genoeg dus daar kan het niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:10
galog schreef op maandag 19 maart 2007 @ 23:46:
wtf wat een kut game, hier me review drover.

http://counterblog.f-systems.nl/

Btw sorry mensen vergeten erbij te vermelden vanwege gayheid van internet explorer, is site alleen viewable voor firefox basicly
dat is geen review, dat is gewoon ongefundeerd bashen. ;)

Inhoudelijk ben ik het voor een deel wel met je eens maar zomaar zeggen dit sucks, dat sucks en dat sucks slaat natuurlijk nergens op.

Ik ben ook behoorlijk teleurgesteld in dit hele spel. Ik heb nu een paar keer geprobeerd om die gasten in dat carpark af te maken maar ik ga steeds dood. Gisteren kwam ik ergens een gemuteerde hond tegen en ik kwam te dichtbij waardoor hij mij ging aanvallen. Ik natuurlijk schieten, en wat gebeurt er, er komt ineens een tweede hond te voorschijn uit het niets. Gewoon, een fade in, en voila hond nummer 2. Dat vond ik ook wel erg vreemd.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Dat vond ik ook wel erg vreemd.
Er schijnen wel meer vreemde dingen te gebeuren in The Zone :+

=edit=
Het is namelijk wel duidelijk dat er nog het nodige werk aan de winkel is in S.T.A.L.K.E.R. De previewcode was namelijk bezaaid met bugs. Dit varieert van grafische clipping-foutjes tot de quicksave-functie die opeens niet meer werkt, maar ook frequente vastlopers waardoor je pc af en toe muurvast zit. Tevens bleek onze pc (en geloof mij maar dat dit een stevige bak is) af en toe moeite te hebben als er veel gebeurde op het scherm. De ontwikkelaar zal dus nog even flink de handjes uit de mouwen moeten steken om een goed werkend product af te leveren.
Dit soort dingen lees ik bij veel, heel veel (p)reviews.
Zou het misschien mogelijk zijn dat de versie die nu op het net staat gewoon domweg die previewversie is?

Het lijkt mij niet uitgesloten in ieder geval aangezien zaken als willekeurige vastlopers en savefuncties die niet werken toch wel eruit gehaald worden bij de meeste games voordat ze retail gaan?! 8)7

[ Voor 81% gewijzigd door vosss op 20-03-2007 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
hoe gebruik je eigenlijk de vodka om de straling tegen te houden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super gaaf spel, met een perfecte sfeer en leuke gameplay.

Wat ik op vin vallen dat (bijna) iedereen loopt te huilen over de GFX, ik denk dat dit vooral komt omdat we altijd maar filmpjes krijgen te zien met de nieuwste in nieuwste en dus tegen de tijd dat het spel uit komt het al weer verouderd is. Nu moet ik zelf zeggen dat ik het er geweldig uit vindt zien, vooral omdat de sfeer super heerlijk is. Dus ik heb zelf niks te klagen.

En de mensen die met een pentium 2 lopen te huilen dat hun performence slecht is moeten stoppen met zeuren, ze zien filmpjes met alles max en huilen dat als ze het op medium zetten dat het dan niet meer zo mooi is. Ik heb zelf ook oblivion half life 2 en genoeg andere games op medium gespeeld en gewoon genoten, gelukkig heb ik nu een nieuwe pc en kan ik eindelijk genieten van de full effect van de games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Laatst online: 09-09 18:27
hoe komen jullie nu al aan de full versie?????
k zie dat ie over 3 dagen uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dude er is een loting geweest en Tweakers.net was de winnaar. Daardoor mochten leden van Tweakers een week van te voren het spel downloaden, om het te testen. Maar je moet wel meer dan 30 post hebben gemaakt in STALKER topic om je account te kunnen gebruiken bij het aanmelden.

Btw de info staat in de OP (eerst bericht van topic)

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:08:
dude er is een loting geweest en Tweakers.net was de winnaar. Daardoor mochten leden van Tweakers een week van te voren het spel downloaden, om het te testen. Maar je moet wel meer dan 30 post hebben gemaakt in STALKER topic om je account te kunnen gebruiken bij het aanmelden.

suc6
hehe ;)

@geitema:
Er zwerft sinds zondag een versie rond op het internet. En volgens policy mogen we het hier, volgens mij, dan ook eigenlijk niet over de full version hebben.
Maar wij praten dus ook allemaal over de demo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:08:

suc6
Oh, ik dacht dat je er slechte vrienden voor moest hebben. Ik met mijn vooroordelen ook altijd :| .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

sajoku schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:18:

[...]

@geitema:
Er zwerft sinds zondag een versie rond op het internet. En volgens policy mogen we het hier, volgens mij, dan ook eigenlijk niet over de full version hebben.
Maar wij praten dus ook allemaal over de demo :)
Je mag het wel over de warez-release hebben, maar dan wel inhoudelijk over de game. Niet gaan uitleggen waar je het allemaal haalt enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Wel jammer dat de MP demo niet meer werkte omdat mijn key niet meer actief was :X
Het kan door de plattelands omgeving komen dat het er 'minder' uitziet, de MP demo zag er echt super uit HDR+FSAA (MSAA?) merkte toen hier en daar wel wat haperingen maar niets hinderlijks.

Vindt het spel best indrukwekken, niet vanwege de graphics maar het idee wat erachter zit en de role play elementen van het spel ze durven wat anders op de markt te zetten, diegene die de SP niet leuk vinden zullen de MP mode waarschijnlijk wel waarderen (de MP demo was super) Ik hoop dat ze wat meer doen met de wereld zelf een soort MMO achtig iets alle elementen zijn er al.

Als het spel een beetje opgepoetst is en de AI een beetje aangepast (niet wegdrukken uit dekking/door muren) en het over het algemeen stomme gedrag.

Als er binnen een korte tijd een patch uitkomt dan ga ik em waarschijnlijk kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de reacties van de afgelopen dagen een beetje filter denk ik dat het allemaal wel goedkomt met STALKER.

Samenvatting van de negatieve reacties:

1) graphics zijn minder fraai dan bijv. HL2;
2) spel is langzaam op relatief moderne hardware (bijv X1950 Pro);
3) AI werkt soms niet lekker, kleine zaken zoals aiming en wat bugs (bijv. saven).

Ik vind dit eigenlijk wel meevallen want:

1) Dit is wel een fundamenteel punt, als de gameplay/setting je echt niet interesseert en je alleen maar de beste HQ (een stap verder dan HL2 en FarCry) dan is deze game waarschijnlijk niet interessant. Maar hier zijn denk ik niet veel mensen in geinteresseerd.

2) Hier hoor je heel verschillende geluiden over. De helft van de mensen hier lijkt de game goed te kunnen draaien @max settings op middelmatige hardware. Anderen hebben problemen. Dit wijst er volgens mij op dat de game (met wellicht nog een paar kleine optimalisaties in een patch en ervaringen na de start van de verkoop) toch goed zal draaien op middelmatige hardware.

3) Dit kan volgens mij allemaal opgelost worden door middel van een (of een paar) patch(es). Wellicht doet de retail versie het al iets beter dan de gekraakte.

Mijn conclusie: na een paar patches (mede n.a.v. feedback van users) zal dit een hele leuke game worden. Er kan in de toekomst ook makkelijk een AI patch komen (voor meer variatie). Alleen de mensen die de allerhoogste HQ willen hebben hoeven de game niet te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:59

d0s

sssst

Gaaf spel zeg.. wel moeilijk om je vrijanden om te leggen.. je kunt ook niet zomaar ff als rambo rond gaan lopen want dan lig je meteen.. tactiek en coveren is echt het sleutelwoord in deze game :)

Maarja ook hier brakke performance op een:

P4 3.2 HT
1024 dual channel
Radeon X800XT-PE

Kan hem pas lekker spelen op 1280x1024 met alles op medium met AA en AF helemaal uit..
Zelfs dan schokt en stottert hij nog als het druk word.. draai wel op Vista dus weet niet in hoeverre dit nog invloed heeft op de performance.

Als ik Full dynamic lighting aanzet moet ik overigens een goede 5 minuten wachten voordat alles geladen is, met static ongeveer een minuutje.. objects dynamic lighting heb ik nog niet geprobeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik heb een AMD Athlon 64 X2 5000+ met een Nvidia Geforce 7950GX2 videokaart en 2gb pc6400 geheugen en het draait als een trein.
Ik draai op 1600*1200 met de settings op High met dynamic lightning op full en ik krijg dan een gemiddelde FPS van 55+ met hier en daar drops naar 40,
Zonder dynamic lightning gaan de FPS naar de 100 en er soms ver overheen.

Het spel op zich speelt lekker weg en het ziet er allemaal ook aardig goed uit.
Ben nog geen echt hinderlijke bugs tegengekomen, wel wat kraaien die stil in de lucht hingen en hier en daar wat npc's die traag reageren als er op hen geschoten word.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koper137
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

koper137

uhhhhhh

na een tijdje krijg je een sniperding op je geweertje, dan schiet je gewoon 1 of 2 keer :)

ben nu in het lab om docs te halen die ik naar de bar moet brengen. Ben helemaal onderin het lab (2 codes gevonden, docs ook), maar kan er niet meer uit. Zit nu in een ruimte vol met vuur (opzich niet schadelijk), maar de deur is geblokkeerd. Iemand een idee?

___________________________*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkem
  • Laatst online: 23-08 10:15
Eindelijk is ie uit, na al die jaren wachten! Mooi spel, draait prima en ziet er gelikt uit. Het RTS gedeelte werkt zwaar verslavend. Graphics zijn een beetje wennen. Sommige dingen zijn heel mooi (gebouwen en voertuigen), maar andere dingen zijn echt uit de tijd (struiken en NPC's) Ik wil alle submissies uitvoeren voor dat ene speciale vest of dat speciale wapen. Die artifacts en alle radioactieve toestanden maken het wel lekker ingewikkeld. Ik ga maar eens op zoek naar een strategy guide. Deze game lijkt het meest op een combinatie van:
  • Half Life 2 qua scene en sfeer
  • Flashpoint qua AI, bugs en ruimte
  • Diablo II / Dungeon Siege qua RTS en handelen
Ik zit er zowaar aan te denken om deze te gaan kopen... O-)

<GoT>Bokkem#2393

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

bokkem schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:04:
Eindelijk is ie uit, na al die jaren wachten! Mooi spel, draait prima en ziet er gelikt uit. Het RTS gedeelte werkt zwaar verslavend. Graphics zijn een beetje wennen. Sommige dingen zijn heel mooi (gebouwen en voertuigen), maar andere dingen zijn echt uit de tijd (struiken en NPC's) Ik wil alle submissies uitvoeren voor dat ene speciale vest of dat speciale wapen. Die artifacts en alle radioactieve toestanden maken het wel lekker ingewikkeld. Ik ga maar eens op zoek naar een strategy guide. Deze game lijkt het meest op een combinatie van:
  • Half Life 2 qua scene en sfeer
  • Flashpoint qua AI, bugs en ruimte
  • Diablo II / Dungeon Siege qua RTS en handelen
Ik zit er zowaar aan te denken om deze te gaan kopen... O-)
Je bedoelt RPG neem ik aan, RTS ben ik nog niet tegengekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 09:30:
Ga gewoon lekker het spel spelen. En als het spel je niet bevalt, speel dan niet. Ga iig het spel niet zitten afkraken.
Mensen mogen gerust hun mening geven, zolang het onderbouwd is. Als zij vinden dat het spel niet goed is, dan mogen ze dat ook gerust melden, ook al is het eerder gemeld. Het kan niet zo zijn dat het allemaal een 'goed nieuws'-show moet zijn, dit blijft een discussieforum.

Afkraken zonder enige vorm van argumentatie is natuurlijk niet de bedoeling.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2007 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3

L3TUC3

GoT vegetable?

koper137 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:04:
na een tijdje krijg je een sniperding op je geweertje, dan schiet je gewoon 1 of 2 keer :)

ben nu in het lab om docs te halen die ik naar de bar moet brengen. Ben helemaal onderin het lab (2 codes gevonden, docs ook), maar kan er niet meer uit. Zit nu in een ruimte vol met vuur (opzich niet schadelijk), maar de deur is geblokkeerd. Iemand een idee?
Scope! _/-\o_

Da's pas lekker schieten.

Geblokeerde deur? Volgens mij sluiten er in het geheel geen deuren. Ik was in ieder geval gewoon naar buiten gewandeld via de weg die ik naar binnen kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Willen jullie alsjeblieft spoileren hoe situaties eruit zien/moet doen??
Ik wil niet dat ik straks alles al weet voordat ik uberhaupt gespeeld heb. ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Zeror op 20-03-2007 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ik ga zometeen eens even bij mijn gameshop binnenwandelen of ze hem misschien al binnen hebben.
Ik had afgesproken dat ze me zouden bellen zodra ze hem hadden, maar aangezien ze het misschien druk hebben en ik op internet lees dat hij de 19de verscheept is naar de winkels zou het zomaar kunnen natuurlijk ;)

=edit=
Hij is daar nog niet binnen. Nog even wachten en nagels bijten dus :+

[ Voor 11% gewijzigd door vosss op 20-03-2007 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
goed idee, ik ga straks, als ik met stage klaarben vandaag, ook eens kijken bij Dynabyte :)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor technische problemen of vragen!