Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:08
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:40:
[...]

Daarnaast is het echt niet nodig om een warez versie te draaien (joost mag weten wat er mee uitgespookt kan worden).
Eventjes geduld hebben en dan een paar reviews en ervaringen lezen is echt wel voldoende om te kunnen bepalen of het wat voor je is of niet.

Mocht je het bovenstaande niet willen of kunnen; download dan een opensource spel of speel een demo.
Het is "niet nodig" maar in mijn ogen wel stukken beter dan een demo om te zien of de game het geld waard is.

Verder mag Joost helemaal niks weten, dat jij het download van onbetrouwbare sources waar eventueel virii/trojans/etc bij zitten moet je zelf weten maar blame dat dan niet op de crack groups, want dit soort meuk word altijd later pas toegevoegd.

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Als je hem gewoon koopt hoef je niemand te blamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ondersteund dit spel geen HDR + AA ofzo? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Sluuut schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:21:
[...]

Leg mij eens uit wat het verschil tussen een warez en een legale versie is dan :?
Idd, toevallig is de warez versie afkomstig van de legale :P Tenzij ze er vage shit bij hebben gestopt wat me vrij nihil lijkt. :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb ook de multidemo maar na het joinen van een server stuurtie mij na ong. 5 sec. weer terug naar het hoofdmenu. Firewall is uitgeschakeld maar ik heb er ook een router aan hangen. Moet ik nog iets met portforwarding doen? Zoja welke moet ik openen? IK WIL SPELEN! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:58
Ik heb zojuist de volledige versie gedownload als test voordat ik hem ga kopen als ie vet cool is. en hijs echt te chill. Redelijke graphics (Niet zo mooi als in Oblivion) maar toch, hij draait op mijn AMD XP2600+, ATI X1600 512mb AGP, 1 gig ddr333 geheugen perfect op 1024X768 (55 fps)

[ Voor 9% gewijzigd door speeder1988 op 19-03-2007 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Hoe zit het met die moeilijkheids graden in het begin? Je hebt er 4 en de 1ste 2 zijn novice en stalker, alleen hoe moet je die zien. Novice als easy of als medium? Begin namelijk liever op medium, easy is meestal zo makkelijk dat het de game ervaring wat naar beneden haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderWit schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:50:
Ik heb ook de multidemo maar na het joinen van een server stuurtie mij na ong. 5 sec. weer terug naar het hoofdmenu. Firewall is uitgeschakeld maar ik heb er ook een router aan hangen. Moet ik nog iets met portforwarding doen? Zoja welke moet ik openen? IK WIL SPELEN! ;(
Je kunt met die demo geen public matches joinen, alleen LAN matches. Er is echter wel een Hamachi netwerk gemaakt waardoor we wel kunnen spelen. Check deze post voor de details (even door de strepen heen lezen, het werkt nu namelijk wel gewoon :) )

Edit: Nogmaals voor de mensen met performance problemen: gooi de lighting naar beneden! Bij mij scheelde het bij de demo iets van 50 of 60 fps tussen 'static lighting' en 'full dynamic lighting'. Het ziet er misschien wel mooi uit, maar het is me echt niet zo'n performance kill waard!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16

Arfman

Drome!

Wat een k*tspel. Aimen gaat bagger, zit een delay in. Het is verschrikkelijk moeilijk, of ik doe iets fout, maar het is niet lekker te spelen. Andere stalkers "schuiven" je opzij als je op "hun" plek zit, etc. 6 jaar development :')

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:02:
Hoe zit het met die moeilijkheids graden in het begin? Je hebt er 4 en de 1ste 2 zijn novice en stalker, alleen hoe moet je die zien. Novice als easy of als medium? Begin namelijk liever op medium, easy is meestal zo makkelijk dat het de game ervaring wat naar beneden haalt.
Ik ben zelf op stalker begonnen (leek mij normal/medium). Kan zeggen dat je (zonder armor weliswaar) na een paar pistoolschoten al op de grond ligt.

Novice lijkt mij easy, stalker medium, de 3e hard, de 4e hardcore/ultra oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Lekker hoor wil net verder gaan maar er zit een gigantishe bug in, hij blijft meteen hangen bij Fetching Objects en doet dus lekker helemaal niks meer, kan je rebooten. Hopelijk lost een reinstal dit op, zegt toch wel wat over de programeer skills imo. Dit soort bugs kunnen echt niet meer

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:44

Dhrax

Prog Lord

Wordt echt gek van dat swappen steeds en de framedrops.

Ene moment loopt je rond met 50fps waarin je in het volgend level met 15-20fps zit te spelen ...

R6: Vegas loopt nog soepeler dan dit 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Dhrax op 19-03-2007 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:43

R-B

Blokkert

Lol, vaag probleem hier

Het 1e level waar je begint, ik zie niks? Alleen maar een grijze ondergrond en een normale lucht? Zie wel de teksten als Door is locked, maar zie niks verder? :P

Omgeving dus, "radarbeeld" enzo zijn er wel

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:57
R-B schreef op maandag 19 maart 2007 @ 17:50:
Lol, vaag probleem hier

Het 1e level waar je begint, ik zie niks? Alleen maar een grijze ondergrond en een normale lucht? Zie wel de teksten als Door is locked, maar zie niks verder? :P

Welke settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koper137
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

koper137

uhhhhhh

hij draait nu eindelijk. Dynamic lighting moet gewoon uit.
Het spel is redelijk lineair. Je kunt soms bepaalde opdrachten afwijzen of verpesten door iemand neer te knallen.
Ben nu in een riool op zoek naar wat spullen van een of andere dude. Na een tijdje kom je onwijs veel stalkers etc tegen (ook nog iets anders :))
Ook heb ik nu een aantal opdrachten voltooid, maar moet je helemaal terug naar het begin om je reward op te eisen?

___________________________*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

koper137 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 17:59:Ook heb ik nu een aantal opdrachten voltooid, maar moet je helemaal terug naar het begin om je reward op te eisen?
Yup :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Sluuut schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:21:
[...]
Leg mij eens uit wat het verschil tussen een warez en een legale versie is dan
De legale versie bevat de copieerbeveiliging nog, gekraakte versies zijn daarvan gestript.
Tegenwoordig is het echter vaak zo dat de copieerbeveiliging en game-code zoveel mogelijk in elkaar
worden verweven om het 'kraken' moeilijker te maken. En de cracker kan een aantal checks gemist hebben, b.v. bij het save-gamen (1 in de 3x crash b.v. ?); die tactieken worden steeds vaker toegepast.

En dan heb ik het niet eens over het juridische en morele aspect O-)

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koper137

koper137

uhhhhhh

weet je ook waar en hoe je spullen kunt verkopen? 50 kilo is erg weinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Kijk, dat is nou informatie waar ik op zit te wachten. Hoe lineair of non-lineair is een spel?
Ben persoonlijk niet zo'n liefhebber van spellen als Half-Life 2 en Call of Duty vanwege het verschrikkelijk ouderwetse lineaire en scripted gebeuren. Het liefst zou ik een Fps zien met de grote wereld en de vrijheid van een Rpg.

Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk. Wacht wel even wat meer reacties af van gamers en wat reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
koper137 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 17:59:
hij draait nu eindelijk. Dynamic lighting moet gewoon uit.
Het spel is redelijk lineair. Je kunt soms bepaalde opdrachten afwijzen of verpesten door iemand neer te knallen.
Ben nu in een riool op zoek naar wat spullen van een of andere dude. Na een tijdje kom je onwijs veel stalkers etc tegen (ook nog iets anders :))
Ook heb ik nu een aantal opdrachten voltooid, maar moet je helemaal terug naar het begin om je reward op te eisen?
Volgens mij heb ik iets gemist, heb je de Singleplayer al :p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-B schreef op maandag 19 maart 2007 @ 17:50:
Lol, vaag probleem hier

Ik heb precies hetzelfde ! :(

Heel vaag idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Waarom vind ik die graphics zo outdated? Heb ffs alles op z'n hoogst staan maar ik vind het er werkelijk niet uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
PcManiaxx schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:33:
Waarom vind ik die graphics zo outdated? Heb ffs alles op z'n hoogst staan maar ik vind het er werkelijk niet uitzien.
Ik had niet alles op high (en het zag er dus bijvoorbeeld minder uit dan Oblivion, en het liep ook slechter) en inderdaad, het ziet eruit als een Half-Life mod.

En ik vond er niks aan, dus binnen een uur weer weg met dat spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 03:57
speeder1988 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:52:
Ik heb zojuist de volledige versie gedownload als test voordat ik hem ga kopen als ie vet cool is. en hijs echt te chill. Redelijke graphics (Niet zo mooi als in Oblivion) maar toch, hij draait op mijn AMD XP2600+, ATI X1600 512mb AGP, 1 gig ddr333 geheugen perfect op 1024X768 (55 fps)
Niet verkeerd hier draait hij op een intel e6600 geforce 7900GT, 1 gb 800 mhz als een slightshow, Xp gaat nog wel maar ook daar moet ik het detail aardig omlaag zetten. Vista is bij mij niet te doen.

heb het gevoel dat me harddisk op elk moment mijn pc kan uitvliegen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
En hijs er al weer afgeflikkert :)
laadtijden : 6/7 minuten. Ben ik lekker aant spelen blijkt ineens dat ik aan straling leidt ofzo ga ik langzaam maar zeker dood, kan er niks tegen doen en was al 3 uur bezig.

zo slecht doordachte zooi komt niet op me pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

evilpin0 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:43:
laadtijden : 6/7 minuten. Ben ik lekker aant spelen blijkt ineens dat ik aan straling leidt ofzo ga ik langzaam maar zeker dood, kan er niks tegen doen en was al 3 uur bezig.

Je moet ook niet tussen dat spul gaan lopen ... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

PcManiaxx schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:33:
Om nog maar te zwijgen wat een systeemspecs.

"jaja laat die optimalistaties maar, it compiles, so ship it!"

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Snakiej schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:46:
[...]

Niks nieuws dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Liep net trouwens koud vijf minuten rond, kom ik bij zo'n groepje Stalkers, dus wij zo naar die boerderij. Sta ik achter zo'n kar, duwt eentje me opzij, sta ik vast. Kon ik dus niet meer uit komen.

Nouja, quicksave laden dan maar. Maar dat deed hij dus gewoon niet. Kon ik weer half opnieuw beginnen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:43

R-B

Blokkert

Maakt niet uit, alles @ high of alles @ low.. zelfde probleem :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Dit is Tsjernobyl en niet een of ander prachtig gezond stukje land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:31:
ondersteund dit spel geen HDR + AA ofzo? 8)7
Welke videokaart heb je? Een NVidia of een ATi?

Ik begin me nu toch een beetje zorgen te maken. De laatste tijd zijn er nogal wat games uitgekomen waar je allerhande truuken uit moest halen wilde je AA plus HDR tegelijkertijd inschakelen.

Ik heb een X1900XT, iemand met een vergelijkbare kaart die uitsluitsel kan geven over het AA + HDR gebeuren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Wat zijn eigelijk (in afwachting tot de full die ik natuurlijk ga kopen) die anomalies die je het pad blokkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

Als je na zoiets al een game eraf flikkert, vind je vast dat er niet veel goede games op de markt zijn :P.
Ikh eb trouwens ook het gevoel dat de verwachtingen van dit spel (te) hoog zijn, en dat mensen er veel te kritisch naar kijken.
ipv ff lekker lopen gamen gaat iedereen alle fouten en bugs proberen te vinden 8)7 .

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Op de website van S.T.A.L.K.E.R. staan ze allemaal (?) beschreven, met plaates erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Dracul schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:50:
[...]

Dit is Tsjernobyl en niet een of ander prachtig gezond stukje land.
dit is mijn punt ook niet, hij saved niet in meerde slots. Manuel save lukte ook niet gaat die doodleuk terug naar titel scherm. Dus wat doe je dan als je "radiotion"" hebt en geen middelen hiertegen? overnieuw beginnen, maar helaas trek ik hier de conclusie uit dat de game gewoon slecht doordacht is en ik geen zin in andere irritaties heb.

russen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

De reakties zijn nogal negatief hier... Ik ga heb NU proberen. :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:55:
[...]

dit is mijn punt ook niet, hij saved niet in meerde slots. Manuel save lukte ook niet gaat die doodleuk terug naar titel scherm. Dus wat doe je dan als je "radiotion"" hebt en geen middelen hiertegen? overnieuw beginnen, maar helaas trek ik hier de conclusie uit dat de game gewoon slecht doordacht is en ik geen zin in andere irritaties heb.

russen...
Ik ben juist blij dat ze er geen doodnormale shooter van gemaakt hebben welke iedere idioot kan spelen. Gelukkig moet je met wat dingen rekening houden zoals radiation / bleeding (jammer dat ze het eten geschrapt hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Nee daarom wordt er ook in het begin van de game gezegt dat je antirad en vodka moet hebben daar tegen.. nee slecht doordacht... lezen noem je dat B) :+

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RappieRappie schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:04:
De reakties zijn nogal negatief hier... Ik ga heb NU proberen. :)
Ik geraak gewoon niet voorbij de eerste missie :X
Moeilijk ! En de AA is echt niet mooi :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had echt veeeeel meer verwacht van dit spel. het is net of je een spel van 5 jaar oud zit te spelen met de graphics van deze tijd. oftewel hij gaat dr weer af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt hem echt niet lelijk eigenlijk, afgezien van de beetje vage aa ja.
Maar ik kom voorlopig nog niet eens voorbij de 1e missie zeg maar, me pistooltje doet niks :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:11:
Ik vindt hem echt niet lelijk eigenlijk, afgezien van de beetje vage aa ja.
Maar ik kom voorlopig nog niet eens voorbij de 1e missie zeg maar, me pistooltje doet niks :9
met linkermuisknop schiet je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:56
Nah.. dit valt me vies tegen zeg, had er zoveel meer van verwacht.. maar dat krijg je snel bij overgehypte games dit een te lange ontwikkeltijd hebben gehad, uitzonderingen daargelaten. wat mij het meest opviel was het volgende :

- Ontzettende crappy performance, framedrops en hickups
- Grafisch bepaald niet super (Ik vind Halflife 2 en HL2:Epi 1 er stukken beter uitzien)
- Voice acting loopt soms niet synchroom met wat je op het scherm ziet
- Grafische bugs (overlappende textures, schoonheidsfouten
- Weinig tot geen texture detail (op gebruikte settings)
- Waggelen van personage is uiterst irritant

Ik speel dit spel op :

AMD64 3200+
ATI radeon X800 XL
2GB Intern geheugen
250gb Samsung 2504c.

laadtijden vielen me eigenlijk nog wel mee, maar voor wat ik op het scherm te zien krijg moet het gewoon prima draaien op mijn pc. HL2 draait vlekkeloos, en zelfs Test drive Unlimited kan ik redelijk goed spelen. ook FEAR kan ik prima draaien, wat er toch een stuk fijner uitziet als dit.

Enige positeve wat ik zo kan bedenken is de mooie muziek in het menu, maar voor mij is dat duidelijk niet genoeg :)

Gemiste kans dus, wat mij betreft.. heb 'm er al weer afgegooid :) wachten maar op HL3 ofzo..

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Snakiej schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:46:
[...]

En dan het afsluiten van de game: Destroying Level, hele scherm vol met console. Waardeloos.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:12:
[...]

met linkermuisknop schiet je :P
Lol snap ik, alleen ik bedoel hij doet een beetje erg weinig damage. Maar kom er wel. Ff van zo'n gast zo'n shotgun jatten, als ik er een heb neergelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Laat maar ik heb niks gezegd over die outdated graphics :X

FF AA + AF op z'n hoogst en het ziet er super uit. Verder alles op hoogst (wel HDR uit), maar ziet er verder prachtig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
HDR uitgeschakeld omdat dat niet samen kan met AA aan? Of HDR uitgeschakeld omdat je dan last van framedrops hebt als je hem samen met AA aan hebt staan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een cheapass spel zeg,erg inspiratieloos.
Het kon iets moois worden maar dit is wel héééll erg slecht uitgewerkt zeg.
Performance is ook zwaar bagger op mijn systeem
specs: Amd Opteron 170 @2500mhz,XFX 7900 GT Ultra XXX,2GB RAM.
En het lijkt wel of ze de engine van boilling point ofzo gebruiken,schieten klopt totaal niet graphics zijn outdated,ik kan nog wel verder gaan maar dan kom ik morgen nog niet klaar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Hoe kan het dat ik hier heel veel mensen hoor zeggen dat de graphics compleet flut zijn, terwijl de screens er goed uit zien en de bekendere gamesites als bv IGN of Gamershell allemaal zeggen dat het er prima uit ziet?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg een beetje het gevoel dat iedereen die de game zo loopt te bashen, voornamelijk gefrustreerd is dat het qua performance niet zo lekker loopt op hun machientje. Ok, zelfs met een 8800GTX loopt he tnog niet altijd even vloeiend, maar ja, ik ben niet anders gewend van pc games de laatste tijd :)

Gelukkig heb ik nog een X360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Mij lijkt het dat het gros van de mensen met derderangskaartjes verwacht alles nog op max te kunnen spelen.

Ik zie net iemand klagen waar het niet super bij draait met een X800XL.

Ik bedoel, komop man, WTF verwacht je dan van zulks een kaartje?
Dat is tegenwoordig een leuk kaartje voor als je zusje Barbie deel 3 ofzo wil spelen :P

Mijn X1900XT is eik alweer aan vervanging toe, maar ik verwacht dat ik hem daar toch op redelijk hoge settings mee kan spelen in 1280x1024 met AA, AF en HDR vol erin. :)

We zullen wel zien de 23ste als ik hem binnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu nog in het begin bij die gast (trader) maar ik snap niet hoe ik die ruimte uit kom, die deur krijg k niet open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

B.A.G.G.E.R

Prullebak...

Edit;

-geen mooie graphics
-gameplay staat me niet aan: ik haat praten met gastjes
-draait bagger
-outdated
-er zijn wel betere games

[ Voor 72% gewijzigd door Format-C op 19-03-2007 19:48 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

vosss schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:39:Mij lijkt het dat het gros van de mensen met derderangskaartjes verwacht alles nog op max te kunnen spelen.

Dat is tegenwoordig een leuk kaartje voor als je zusje Barbie deel 3 ofzo wil spelen

Mijn X1900XT is eik alweer aan vervanging toe, maar ik verwacht dat ik hem daar toch op redelijk hoge settings mee kan spelen in 1280x1024 met AA, AF en HDR vol erin.

Flamen is niet gewenst! :{

De game loopt ruk op elke setting en zal volgens de makers een tijd terug nog prima te spelen zijn op een X800 kaart. De praktijk wijst helaas anders uit. Zelfs de 8800 heeft het af en toe moeilijk met deze game.

Koop jij nu gewoon een nieuwe kaart en over 6 maand weer een, kun je tenimste alle crappy poorts ala R6: Vegas ook prima spelen 8)7 ... zielig figuur.

[ Voor 25% gewijzigd door Crash op 19-03-2007 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

RappieRappie schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:47:
-gameplay staat me niet aan: ik haat praten met gastjes
Ga dan CS spelen ofzo |:(
En elke SP game moet je haast met ventjes praten, of je het wil of niet.
Dat schijnt namelijk wat diepgang in het spel te brengen

[ Voor 26% gewijzigd door Str1ngS op 19-03-2007 19:55 ]

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Tja, je moet er maar van houden. Ik hou meer van games zoals HL2, CSS, BF2, CoD (2), FEAR, DOOM3, Splinter Cell, Far Cry e.d. Geen gelul, maar knallen. :9

Ik vind er gewoon niks aan. De hele sfeer niet, de gameplay vind ik niet lekker, de crosshair staat me niet aan, en het ziet er DX8 uit en draait brak. :)

Maar goed; anderen die hem wel leuk vinden; veel plezier ermee. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Format-C op 19-03-2007 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

vosss schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:39:
Mij lijkt het dat het gros van de mensen met derderangskaartjes verwacht alles nog op max te kunnen spelen.

Dat is tegenwoordig een leuk kaartje voor als je zusje Barbie deel 3 ofzo wil spelen :P

Mijn X1900XT is eik alweer aan vervanging toe, maar ik verwacht dat ik hem daar toch op redelijk hoge settings mee kan spelen in 1280x1024 met AA, AF en HDR vol erin. :)

Ik vind anders dat een game die 6 jaar in ontwikkeling is, en veel te laat uitkomt, gewoon fatsoenlijk moet draaien op een X800L.

Die aimlag is superirritant. Als ik de settings wat lager zet wordt het al iets beter, terwijl de graphics 1% ofzo achteruitgaan. Over graphics gesproken: Outdated, maar dat zou niet af moeten doen aan de gameplay, die vooralsnog tekortschiet.

Op dit moment een 1e impressie. Er geldt: not impressed :z.
Ik geef het nog een kans, maar het trekt me weinig om door te spelen op dit moment.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Don't hate me for writing this. Ik heb sinds weet ik hoeveel jaar op dit spel gewacht. En ben een beetje telleurgesteld.

Ja het spel ziet er gaaf uit, en ja de gameplay spreekt me aan. Maar de preformance van het spel valt me vies tegen. Ik vergelijk de graphics nu met half life 2, wat er in mijn ogen mooier uitziet en ook nog is soepeler loopt. En dan draai ik beide spellen op max instellingen. Het is niet onspeelbaar ofzo, het is alleen niet even vloeiend als het zou kunnen zijn volgens mij.

Geluid valt me op verschilende vlakken tegen. Geluid loopt vaak niet gelijk met gezichten van personages en of beesten, wat slordig over komt. Ook klinken bijna alle wapens bijna hetzelfde. Ja er is een onderscheid waar te nemen, maar het heeft net niet 'die' feeling van 'ow ik heb nu echt een brute gun te pakken'..

Beetje jammer, hoe dan ook blijft het wel een leuk spelletje. Alleen niet de topper die ik verwachte. Wat jammer is, want de hele setting waarin het verhaal zich afspeelt is natuurlijk geweldig, alleen niet zo goed uitgewerkt denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
moet zegegn de game draait super.

alles ultra high 1280x1024 alleen lighning op normaal gezet inplaats van hdr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Alles max bij mij is net niet lekker speelbaar. (P4 @ 3,6 Prescott, 2 GB, x1950Pro 256 MB). Ziet er wel super uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
vosss schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:31:
Hoe kan het dat ik hier heel veel mensen hoor zeggen dat de graphics compleet flut zijn, terwijl de screens er goed uit zien en de bekendere gamesites als bv IGN of Gamershell allemaal zeggen dat het er prima uit ziet?? 8)7
Ja, wat denk je van geld? tegenwoordig krijgen die sites gewoon een X bedrag om iets een positieve review te geven. Niks nieuws onder de zon, dit is al zo oud als de weg naar Rome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
vosss schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:39:

Dat was ik.

Ik verwacht moderne games te kunnen spelen, en dat kan ook bij 9/10 gevallen. behalve bij Stalker. ra ra waar ligt dat aan? kerel, als ik HL2 kan spelen met 16xAF en 6xAA zonder grote framedrops, een spel wat dan nog 3x beter draait als stalker, waar heb je het dan over?

Beetje kansloze reactie wel, en als jij denkt dat jij stalker kan spelen op hoge settings met aa/af en HDR, op een X1900 XT , dan zal je dat nog vies tegenvallen.

feit is gewoon dat deze game niet goed in elkaar zit, niet goed geoptimaliseerd is.

Oh, en als je nog een keer iemand bashed omdat ie geen 8800 GTX in z'n pc heeft, maak er dan een quote van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Hmmz, omdat ik zo nieuwsgierig was heb ik het spel vanmiddag gedownload. De performance is echter om te huilen. Ik weet wel dat mijn 7600GT geen superkaart is, maar zelfs met de meeste dingen op laag is het nog een slideshow op 1024x768!

Ik kan het spel alleen maar spelen wanneer ik de dynamic lighting op "static" zet. Maar dan lijkt het net HL1 ofzo. Ik vraag me echt af wat ze de afgelopen 6 jaar gedaan hebben daar....... :o

F.E.A.R., Q4, HL2 zien er beter uit én draaien beter.

[ Voor 6% gewijzigd door Janssen op 19-03-2007 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorisw86 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:03:
moet zegegn de game draait super.

alles ultra high 1280x1024 alleen lighning op normaal gezet inplaats van hdr
Specs??

Bij mij draait het wel aardig @ alles high(specs zie sig)
Maar ik vind het spel tegen vallen, het is niet geworden wat ik er van gehoopt had.
De graphics zijn wat achterhaald en het schieten werkt nou niet echt lekker naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

En wat maakt het verschil zo groot met HDR? Ik word hier wel schijtziek van eerlijk gezegd. In oblivion kan ik alles vol open gooien MET HDR. En wanneer ik dat in stalker instel is het werkelijk een diashow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Nou tot nu toe vind ik hem toch echt wel erg vet eingelijk. Je moet ervan houden om RPG elementen erin te hebben. Daar ben ik ook geen grote liefhebber van, maar het zit heel simpel in elkaar eigelijk. Maar je moet er tegen kunnen, om te moeten traden, te letten op wat je bij je hebt, en niet zomaar door te kunnen met je missies voordat je genoeg geld hebt etc.

Dat had ik ook met Deus Ex2, maar hoe langer ik hem speelde hoe vetter ik het vond, en ik ben toch echt wel normaliter een ram en schietdoor spel liefhebber. Maar wat ik tot nu toe gezien en gespeeld hebt, heb ik het geduld voor deze dingen. En hij loopt erg lekker (loopt nu op vriend zun pc).

Je moet ervan houden, qua gameplay, maar hij ziet er goed uit, sfeertje vind ik ook zeer ok, hoe ie verder verloopt zie ik nog wel. Maar al met al positief, en geen spijt van mun preorder.

Voor elk wat wils hoor op game gebied, en ook al is rpg elementen absoluut niet mijn ding normaliter .. Deze game vind ik tot nu toe zeker wel cool !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:23:
En wat maakt het verschil zo groot met HDR? Ik word hier wel schijtziek van eerlijk gezegd. In oblivion kan ik alles vol open gooien MET HDR. En wanneer ik dat in stalker instel is het werkelijk een diashow.
Bij stalker kennelijk heel veel, nee serieus. Als je hdr in stalker uit zet dan is het echt alsof je HL1 speelt, mennnnn wat baal ik hiervan. Het verschil in performance tussen wel of niet hdr is niet te vergelijken met hl2 of oblivion bijv. Dit was HET spel waarnaar ik uitkeek. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koper137

koper137

uhhhhhh

Wat ik hierboven lees komt me bekend voor. Je loopt als het ware door levels heen. Soms moet je er een opdracht doen, soms moet je alleen het leger ontwijken (gewoon via de heuvels door een beetje radiation :)). Ik heb nu wel wat monsters gezien, opzicht best grappig. Aimen gaat wel ok, je moet rustig hurken en dan gewoon schieten. Aimt als medal of honour. Het is geen echte fps. Daarnaast is de AI wel goed. Soms vallen beesten je niet aan, maar kwam net een groep tegen en weg was ik. De beesten slapen ook.
Maar ik heb geen zin om straks weer terug naar het begin te gaan om informatie te halen. 1 level met 20 poppetjes van het leger niet doodgeschoten....

ah en je kunt wel eten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RappieRappie schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:59:
Tja, je moet er maar van houden. Ik hou meer van games zoals ... Splinter Cell ... e.d. Geen gelul, maar knallen. :9
No offence, maar heb je Splinter Cell al uitgespeelt met jouw tactiek? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

Ik had eerst ook een soort van slideshow als ik hem op "dynamic lighting" zette (met 1 gig ram).
Nu ik mijn swap file op een ander harddisk heb geplaats, loopt het allemaal veel vloeiender.

Probeer het eens uit zou ik zeggen!

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Op tv 1 (Belgische zender) is toevallig iets over een meisje wat afkomstig is uit Chernobil

(NU!)

[ Voor 4% gewijzigd door Snake op 19-03-2007 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 21:21
RappieRappie schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:59:
Tja, je moet er maar van houden. Ik hou meer van games zoals HL2, CSS, BF2, CoD (2), FEAR, DOOM3, Splinter Cell, Far Cry e.d. Geen gelul, maar knallen. :9

Ik vind er gewoon niks aan. De hele sfeer niet, de gameplay vind ik niet lekker, de crosshair staat me niet aan, en het ziet er DX8 uit en draait brak. :)

Maar goed; anderen die hem wel leuk vinden; veel plezier ermee. :)
Ah, jij bent zo'n meeloper die alleen eyecandy games mooi vind en gameplay niet belangrijk vind. Prima, ga dan maar hersenloze knalgames opzoeken :w

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:28:
[...]

Bij stalker kennelijk heel veel, nee serieus. Als je hdr in stalker uit zet dan is het echt alsof je HL1 speelt, mennnnn wat baal ik hiervan. Het verschil in performance tussen wel of niet hdr is niet te vergelijken met hl2 of oblivion bijv. Dit was HET spel waarnaar ik uitkeek. :(
Probeer eens ipv full dynamic lightnig 1 tandje lager te zetten en op objects dynamic lightning te zetten? Of kan dat niet bij jou? Daar heb ik hem ook op staan, en scheelt mij zo 20 fps, en ik zie niet veel verschil tov full dynamic lightning. Ja ok, misschien de zongloed. Als je hem op static lightning zet, ziet het er idd een stuk minder uit ja :|

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highlandd
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-07 12:46
Ik heb de full release nu een uurtje of 3 gespeeld, ik vind het eigenlijk 1 grote teleurstelling, lekker snel sprinten is niet/nauwelijks mogelijk door al die anti-material wolkjes, die beesten zijn er super veel en ze zijn redelijk suf, schiet je er 1tj 1x dan rent ie weg gevolgd door 3 andere beesten, kvind het allemaal wel echt super leuk bedacht, maar de uitwerking is net iets aan de irritante kant. maar goed dat is mijn mening, graphics zijn vergelijkbaar met hl2 maar dan net iets erbovenop, het merkwaardige hieraan is dat mijn 1800XT dikke lagg af en toe heeft op medium settings, terwijl hl2 vergelijkbaar veel lekkerder liep op highest van highest, tzal vista wel weer zijn ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Mijn eerdere post over die X800XL was helemaal niet als flame bedoeld, maargoed.

Kan misschien iemand even een screenshot maken van 1280x1024 met alles op high en HDR uit?

Ik vind het nogal moeilijk te geloven dat het er DX8-achtig uitziet namelijk.

Bedankt alvast :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

en wat is er mis met de crosshair ?

ik zie dat nie hoorz 8)7

Het spel is tot nu toe mijns inziens echt wel tof ! Je moet er gewoon van houden, en dat doe ik nu volgens mij wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:32
Rakkerzero schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:41:
[...]

Ah, jij bent zo'n meeloper die alleen eyecandy games mooi vind en gameplay niet belangrijk vind. Prima, ga dan maar hersenloze knalgames opzoeken :w
Want hersenloze knalgames hebben geen gameplay? Rrrright ..

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Visgek24 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:11:
[...]

Dat was ik.

Ik verwacht moderne games te kunnen spelen, en dat kan ook bij 9/10 gevallen. behalve bij Stalker. ra ra waar ligt dat aan? kerel, als ik HL2 kan spelen met 16xAF en 6xAA zonder grote framedrops, een spel wat dan nog 3x beter draait als stalker, waar heb je het dan over?

Beetje kansloze reactie wel, en als jij denkt dat jij stalker kan spelen op hoge settings met aa/af en HDR, op een X1900 XT , dan zal je dat nog vies tegenvallen.

feit is gewoon dat deze game niet goed in elkaar zit, niet goed geoptimaliseerd is.

Oh, en als je nog een keer iemand bashed omdat ie geen 8800 GTX in z'n pc heeft, maak er dan een quote van.
Verrek ook maar.
Dat een nieuwe game niet loopt op een ouwe videokaart is niet het probleem van de makers van het spel. Als hun het niet nodig vinden om het zo te maken dat jij het kan spelen met een ouwe videokaart dan heb je gewoon domweg pech.

Dat kan je leuk vinden, dat kan je niet leuk vinden, maar als een developer daar weinig tot geen aandacht aan besteedt dan is dat gewoon zo. Klaar.

Ga je straks ook roepen dat Crysis een kutspel is omdat het niet draait op jouw pc en dat ze je eigenlijk verplichten om een DX10 videokaart te kopen???

Ik heb er geen problemen mee en geld zat ervoor. Dat jij verwacht dat een videokaart van 3 jaar geleden onderhand nog altijd goed presteert is jouw probleem. Niet het mijne. Ik upgrade gewoon als ie niet lekker genoeg draait. Who gives a fuck.

Mijn post was helemaal niet als flame of gebash bedoeld, dat jij hem kennelijk zo opvat is ook alweer jouw probleem en niet het mijne.

Zo te zien ben jij de enige met problemen. Ik iig niet. Ik zou zeggen koop een console, dan heb je dat gezeik niet ;)

Kunnen we nu weer verder on-topic zonder elkaar voor rotte vis uit te maken aub?
Dank u wel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:25
Hm, erg vreemde reacties hier. Ik heb het spel een uurtje of vier gespeeld en het is prachtig.
Slechte graphics? Zijn jullie serieus? Ik heb alles op max staan met max AF, 4xAA en 1440x900. Mijn systeem is niet top-end (E6400, X1950pro, 2GB), ik heb een fps rond de 25-38.
Het spel is uitdagend vanwege de AI die je probeert te flankeren. Ze komen niet op een hoopje op je af, er wordt in dit spel echt gebruik gemaakt van de AI. Je moet proberen de andere stalkers te flankeren en een goed schot (headshot) is onmisbaar. Erg uitdagende en moeilijke spel dus. En het topppunt is de geweldige sfeer.
Ik heb ook geen last van bugs gehad.

Weten jullie wel zeker dat jullie de full versie spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

helemaal eens hoorz !!

vind hem ook erg tof !!! En ziet er idd ook erg mooi uit !! En sfeertje is helemaal ok, door de weerseffecten, groepen beesten af en toe, en achergrond muziek ..

Voor mij dik in orde deze game ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebus
  • Laatst online: 10-09 10:20
Mensen, het is een combi van shooter en RPG. Dat betekent dat je moet NADENKEN en niet alleen maar knallen. Trouwens, waar halen jullie het spel allemaal vandaan? Het komt pas over 4 dagen uit! Als je een gecrackte versie speelt is het best mogelijk dat ie daardoor kut draait, komt wel vaker voor. En dat het er misschien niet zo gelikt uitziet als GRAW of R6vegas maakt NIETS uit als het een LEUK spel is. Als een spel er fotorealistich uitziet kan het nog steeds een kutspel zijn.
Maarja, ik zie over 4 dagen wel wat ze er van hebben gebakken, ik vrees het ergste, ik hoop het beste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:53

Wildfire

Joy to the world!

De quicksave bug is iig rete-irritant. Ik kan welgeteld één keer quicksaven, de volgende keer dat ik het probeer is het *knal* terug naar de desktop. Flinke bug voor een retail game.

En wat betreft het spel verder: de sfeer is uitstekend, maar de graphics zijn niet wat ik had verwacht -- en dat terwijl ik toch alles vol open heb staan.

[ Voor 30% gewijzigd door Wildfire op 19-03-2007 21:11 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij doet het niet eens, zodra het filmpje is afgelopen zie ik alleen maar lucht en de rader etc :S maakt niet uit welke grafische setting..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Ik denk niet dat je teleurgesteld gaat worden .. Maar elke game is persoonlijk uiteraard ... Maar zoals je zegt, is n combi .. en daar moet je van houden .. of soms gewoon n keer voor openstellen .. Want soms lijkt het kutter dan het is. En zo zie ik het in deze game ... ik ben dus zoals al paar keer gezegd geen liefhebber hiervan .. Maar tot nu toe trek ik het prima op deze manier ....

En waar we hem vandaan hebben ? tja, internet staat er vol mee, maar wacht anders gwn nog paar dagies .. ik krijg m ook nog binne via Bol.com :-)

Is voor mij mun geld waard in ieder geval !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Wildfire schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:10:
De quicksave bug is iig rete-irritant. Ik kan welgeteld één keer quicksaven, de volgende keer dat ik het probeer is het *knal* terug naar de desktop. Flinke bug voor een retail game.

En wat betreft het spel verder: de sfeer is uitstekend, maar de graphics zijn niet wat ik had verwacht -- en dat terwijl ik toch alles vol open heb staan.
Het moet toch echt aan je PC liggen, hier heb ik geen problemen met saves. Ik zou wel eens willen weten welk spel je grafisch beter vindt terwijl alles op high staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:50
vind het spel echt geweldig....alleen de wapens die tot nog toe voor handen zijn :( maarja dat komt wel.
voor de rest draait die prima bij mij...moet alleen wat terugschroeven ivm met mn werkgeheugen.
Ik heb alleen de nare eigenschap om zelf bijna nooit te saven :P dus heb al 3 keer hetzelfde moeten doen

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
spyros schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:17:
vind het spel echt geweldig....alleen de wapens die tot nog toe voor handen zijn :( maarja dat komt wel.
voor de rest draait die prima bij mij...moet alleen wat terugschroeven ivm met mn werkgeheugen.
Ik heb alleen de nare eigenschap om zelf bijna nooit te saven :P dus heb al 3 keer hetzelfde moeten doen
Dat speelgoedwapentje dat je in het begin krijgt slaat echt nergens op :X . Het wordt veel leuker als je de shotgun en de opgevoerde AK in handen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

mister_S schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:13:

[...]

Het moet toch echt aan je PC liggen, hier heb ik geen problemen met saves. Ik zou wel eens willen weten welk spel je grafisch beter vindt terwijl alles op high staat.
Meer mensen hebben dit probleem, het lijkt me toch echt een bug. Misschien dan wel een bug die op bepaalde configuraties z'n kop opsteekt, maar een bug niettemin.

Welk spel grafisch beter? Nou, FEAR, HL2, Doom 3, Quake IV, Splinter Cell: Double Agent. En dan heb ik toch echt een PC die alles makkelijk op max aankan, dus ik heb Stalker ook gewoon volledig op max draaien.

Beter gezegd qua graphics: ik heb de pracht uit de stapel screenshots nog niet gezien in-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:33:
[...]

No offence, maar heb je Splinter Cell al uitgespeelt met jouw tactiek? _/-\o_
Ik ben ook zo , en ja ik heb het zo uitgespeeld >:)
Stalker ligt me ook niet echt btw.. is me te traag kwa actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebus
  • Laatst online: 10-09 10:20
Ik zie hem net staan in mijn niet-zo-legale-nieuwsgroepen-community-programma ;) Ik ga m niet downloaden, ik wacht wel even. Het leuke aan dit spel is dat er een verhaal in zit, en dat je kan traden en praten met mensen en andere stalkers. Ik krijg een beetje het gevoel van "The Wanderer" in fallout. In een door straling verziekte wereld een beetje rondbanjeren en missies doen. Met dit soort spellen, die lang uitgesteld zijn, zijn de verwachtingen altijd extra hoog. En dan is de kans groot dat je teleurgesteld wordt omdat je al die tijd schitterende screenshots hebt gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:14:
[...]

Specs??

Bij mij draait het wel aardig @ alles high(specs zie sig)
Maar ik vind het spel tegen vallen, het is niet geworden wat ik er van gehoopt had.
De graphics zijn wat achterhaald en het schieten werkt nou niet echt lekker naar mijn mening.
8800gtx @ 630/2000
amd x2 4800+ @ 5200+ speeds
2 gig ddr400
raptor x 150 gb
700 watt ocz voeding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Waar in godsnaam haalt iedereen die full release? Is het een open beta ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Wildfire schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:22:
[...]
Welk spel grafisch beter? Nou, FEAR, HL2, Doom 3, Quake IV, Splinter Cell: Double Agent. En dan heb ik toch echt een PC die alles makkelijk op max aankan, dus ik heb Stalker ook gewoon volledig op max draaien.

Beter gezegd qua graphics: ik heb de pracht uit de stapel screenshots nog niet gezien in-game.
Ik zal dan wel bijziend zijn want alleen FEAR in je lijstje vind ik er beter uitzien. Smaken verschillen zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

BFmango schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:29:
Niks open beta, gewoon de warez release van de retail-versie. Nieuwsgroepen enzo (of als je jezelf wilt martelen met trage downloaden, P2P). Specifieker kan en ik wil ik niet zijn ivm de policy op GoT. Nee, ook niet via een PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Naar mate ik verder ben in het spel begint het interessant te lijken.

heb de settings niet op max staan, want dat trekt het gewoonweg niet. Ik vind de gfx wel prima zo.
Je moet even wat doorspelen en dan wordt het vanzelf wel leuker. MAar goed, ff doorspelen en dan krijg ik een betere impressie.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokolosh
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
BFmango schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:29:
Allemaal illegaal

Ik vind het verder een leuk spel. In dx8 mode niet bijzonder mooi maar ook niet lelijk, tis een beetje deus ex 1 achtig imho je moet er een beetje tijd in steken voordat het wat word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iddefridde
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-03 20:30
Leuk spel enzo, maar zijn er toevallig nog meer mensen die ruzie hebben met het (quick) saven en loaden. Hier looptie af en toe vaag te doen.

Quicksaves wil die sowieso niet laden wat nogal frustrerend was na een uur spelen... En quickload kan ik al helemaal nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:58

Hu9o

Schokkend

Iddefridde schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:45:
Leuk spel enzo, maar zijn er toevallig nog meer mensen die ruzie hebben met het (quick) saven en loaden. Hier looptie af en toe vaag te doen.

Quicksaves wil die sowieso niet laden wat nogal frustrerend was na een uur spelen... En quickload kan ik al helemaal nergens vinden.
Aan de reacties te zien van een aantal hier werkt de quicksave niet goed.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor technische problemen of vragen!