don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Maar desondanks was het een gezellig weekend, met name het gratis bier van Getronics/PR, en niet te vergeten de moooie vrouwen
Wat is een ander woord voor synoniem?
Wel enige voorzichtigheid geboden wat bijvoorbeeld Demission (zal mezelf al slachtoffer nemen) is een gewone computerkast qua vorm en dergelijke maar toch wel een CC. Persoonlijk zou ik hem bij CM indelen omdat ie daar meer op lijkt maar aan de andere kant zou je dit onterecht kunnen vinden omdat het niet echt een CM is. Moeilijk moeilijk moeilijk..
Ik heb er iig geen spijt van dat ik me niet heb ingeschreven maar vind het jammer dat ik de gezelligheid heb gemist en de modders. Vond het met TBCL erg leuk om te zien wie de gezichten waren achter de mods enz.
En een klein prijsje voor iedereen zou een hoop gezeur hebben voorkomen. Iedereen een kast en een voeding vond ik een bijzonder goede prijs.
Als laatste: Gefeliciteerd mensen die heen mochten en in het bijzonder de top 5
Verwijderd
Ben het helemaal met je eens. Zeker zou ik het niet verkeerd vinden om tenminste 2 categorien te hebben danwel 3 zoals je aangaf.Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 09:29:
[...]
dus nogmaals je bent wel een winnaar met jouw mod maar dan in jouw cat.
er hadden gewoon 3 cat. moeten zijn.
1. casemods (gemodificeerde tekoop zijnde kasten)
2. zelf gemaakte kasten
3. jouw cat. bv de oude mod van ED, van vorig jaar, jouw Tombraider/ kubus enzv.
ALs er niet genoeg sponsors zijn voor prijzen om alle cat. te voorzien van prijzen moet je het gewoon niet organizeren en dan niet alles maar bij elkaar gooien en beoordelen zodat er wel genoeg prijzen zijn.
Ik kan me heel goed voorstellen dat wanneer er 20 casemods moeten komen opdraven naar de andere kant van Nederland het voor sommige mensen een behoorlijke uitgave is om daar te komen met hun mod en dus voor hun een grote uitgave is, niet elke deelnemer heeft al een volledig inkomen.
Het had dus beter geweest als er voor elke deelnemer een leuke vergoeding was in de vorm van een prijs zoals bv een voeding. Deze had naderhand verkocht kunnen worden en dan was iedereen uit de kosten geweest.
Dus gewoon eerst de sponsors organizeren(weten wat je hebt en kan doen) en dan pas een kampioenschap organizeren.
Ook ben ik van mening(misschien kijk ik wel te ver in de toekomst)dat er een landelijke organisatie moet komen die een vakjurie aanstelt, die gekwalificeerd is. Dit om eventuele schommelingen in de jurering te voorkomen.
Begrijp me dan ook niet verkerd dat ik ook gesprect heb voor alle bedachte casemods/casecontructies, ookal ben ik er geen fan van om zoiets in de woonkamer te hebben staan. Maar een casemod is zoals al werd aangegeven een bestaande kast ombouwen, en dus niet iets helemaal zelf bedenken, bouwen. Misschien is het nkcm wel niet het goede woord voor alles tesamen, maar kan je er beter van maken NKCC voor de catogorie case constructie. En NKCM voor de casemods.
Dit staat op jullie CJ Live pagina, beetje jammer dat jullie het wel beloven maar niet doen..Voor de drie beste casemodders van Nederland hebben we een mooie geldprijs klaarliggen. Verder zijn er natuurlijk diverse mooie hardwareprijzen te winnen. En niemand van de finalisten zal met lege handen naar huis gaan!
Heb je een linkje van die pagina? Dat is namelijk tekst van vorig jaar.X-GAMER-X schreef op maandag 23 april 2007 @ 17:10:
[...]
Dit staat op jullie CJ Live pagina, beetje jammer dat jullie het wel beloven maar niet doen..
Casemod: Cubeleon
Deelnemers van The Party 5, dat was de LAN van afgelopen weekend....
[ Voor 15% gewijzigd door X-GAMER-X op 23-04-2007 17:19 ]
Maar IMO vind ik het niet kunnen van de prijzen.
www.koopeendroom.nl
Verwijderd
Maar de makers hebben er veel voor opge-offerd, en er zit hartstikke veel tijd in. Natuurlijk is de ervaring en het plezier ook belangrijk, maar het is natuurlijk wel nogal klote dat je er niet voor beloond bent, voor al die uren die je erin hebt gestoken.Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 17:21:
Je ben toch met een ervaring naar huis gegaan? En ik neem aan dat je je case in je handen had, dus je hebt geen lege handen gehad haha
www.koopeendroom.nl
Verwijderd
http://www.stevesalens.com/cjlive/Terw_Dan schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:07:
Mooie foto's Koradhil. Enig idee of er ook nog fotos zijn van de prijsuitreiking?
Daar staan er al een boel van mij, en dit ben jij als 'k het goed begrepen heb:
http://www.stevesalens.com/cjlive/DSCF1666.jpg
http://www.stevesalens.com/cjlive/DSCF1657.jpg
http://www.stevesalens.com/cjlive/DSCF1642.jpg
Verwijderd
Sorry? Dus jij hebt mijn Tagan voedingskabel meegenomen. Heb me de tering gezocht naar mijn voedingskabel en maar zonder vertrokken. Misschien slim om de volgende keer ff aan me te vragen of die voedingskabel wel van jou is ipv. zomaar mee te nemen en ervan uitgaan dat ik hem gejat zou hebben. Ik mis nu een Tagan voedingskabel en dat is dus niet de jouwe Sjaak.Goesiman schreef op maandag 23 april 2007 @ 00:15:
Er komen toch een aantal vragen bij me op na deze sof op 22 april 2007, wat ik het zeer zeker kan noemen na dit, bij gebrek aan een beter woord, zooitje wat ik heb meegemaakt. Als Carpento, of ander crewmember zo vriendelijk zou willen zijn om deze vragen te beantwoorden.
En nog eentje aan Blackcrown:
- Wat deed mijn Tagan voedingskabel precies aan jouw computer?

[CiP] Le Régional Built To Last.
Nu hoef ik niet allemaal reply's hierop, ik heb het allemaal gelezen en snap het allemaal wel, maar aan een andere kant denk ik ook van kom op, doe ook iets voor de eer.
Verwijderd
Is wel een beetje sarkastisch bedoeldMaarten-NForce schreef op maandag 23 april 2007 @ 17:37:
[...]
Maar de makers hebben er veel voor opge-offerd, en er zit hartstikke veel tijd in. Natuurlijk is de ervaring en het plezier ook belangrijk, maar het is natuurlijk wel nogal klote dat je er niet voor beloond bent, voor al die uren die je erin hebt gestoken.
Ik neem aan dat je met jij mij bedoeld ? Ik vind het vooral vervelend voor de mensen die voor de eerste keer met een mod meedoen en zo meteen gedemotiveerd raken.. De site sugereerd namelijk dat je er vanuit mag gaan dat iedereen iets krijgt, dit is mensen blij maken met een dooie mus.
Hier heeft teamikke een heel goed punt. Ik heb in mijn hoofd getracht alle 18 deelenemers een plek te geven in de catagorie CM of CC. Bij een hoop was er geen sprake van twijfel, maar een paar hebben me koppijn bezorgd;TEAMIKKE schreef op maandag 23 april 2007 @ 15:53:
Categoriën zijn IMO een goed idee. Simpelweg omdat je met een CC sneller meer vrijheid zal hebben dan met een CM. Een CC maak je omdat andere kasten niet aan je wensen/eisen voldoen (bij mij tenminste) en zodoende maak je automatisch iets wat niet vergeleken kan worden met andere kasten.
Wel enige voorzichtigheid geboden wat bijvoorbeeld Demission (zal mezelf al slachtoffer nemen) is een gewone computerkast qua vorm en dergelijke maar toch wel een CC. Persoonlijk zou ik hem bij CM indelen omdat ie daar meer op lijkt maar aan de andere kant zou je dit onterecht kunnen vinden omdat het niet echt een CM is. Moeilijk moeilijk moeilijk..

De verdeling van de prijzen kan wat mij betreft nog een hoop verbeterd worden. En ja, ik was een van de winnaars, maar toch. 13 man met lege handen naar huis vind ik niet kunnen. Ik schaam me zelfs een beetje ervoor.
Ik bedank Casejunkies voor alles wat ze gedaan hebben om dit event mogelijk te maken, en hoop dat ze tóch van alle commentaren hier iets van meepikken voor hun volgende event.
Misschien krijg ik dan zelfs bij A.P. Versteeg nog een glimlach om de mond met mijn volgende project, ook al is het weer geen CM.
My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
Je kan kort of lang discussieren over wie er moet stemmen etc, maar je kan gewoon nooit zeker weten dat de beste mod ook echt de 1e wordt. Want er bestaat geen regel voor wat de beste mod is. Voor het afgelopen NK was de TR mod dus de beste, en daar moet je maar mee leren leven. Klaar. En okal had een andere mod veel meer fijn zaagwerk of andere punten, je ziet dat het publiek daar niet voor gaat.
De "mooiste/beste casemod" is gewoon vreselijk relatief. En als je daar niet tegen kunt moet je gewoon lekker gaan casemodden en de eer aan jezlf houden: Geen foto's maken/publiceren en niet meedoen aan een wedstrijd en de kast lekker showen aan je vrienden/famile die er niets vanaf weet
Wat betreft CaseCon of CaseMod is er ook weer veel over te zeggen, je kan wel 2 categorieén maken, maar dan moet je ook 2x zoveel prijzen hebben
En als er bijv. een tussenmodel zou zijn van casemod of casecon (kast waarvan bijv. de complete voorkant en zijkanten vervangen zijn door nieuwe panelen), dan zal er een keuze moeten worden gemaakt worden in welke categorie het hoort.
Stel je eens voor dat zo'n halfbloedje 2e wordt in de categorie casecons, en als hij ingedeeld zou worden bij de casemods 1e zou worden. Dan heb je de poppen aan het dansen, en vind diegene opeens dat zijn kast een casemod had moeten zijn omdat bla bla bla.
Nee hij doelt niet specifiek op iemand. Hij geeft alleen aan dat we er niet aan voorbij mogen gaan dat meedoen aan een dergelijke wedstrijd ook iets moois is en dat dat niet vergeten mag worden.X-GAMER-X schreef op maandag 23 april 2007 @ 18:10:
@ The Godsha
Ik neem aan dat je met jij mij bedoeld ? Ik vind het vooral vervelend voor de mensen die voor de eerste keer met een mod meedoen en zo meteen gedemotiveerd raken.. De site sugereerd namelijk dat je er vanuit mag gaan dat iedereen iets krijgt, dit is mensen blij maken met een dooie mus.
Ondanks dat wij dan alleen onze case terugtilde naar de auto, was het toch een mooi weekend. Zoals ik al eerder aangaf: aan wedstrijden mee doen is leuk en hoeft niet persé wat op te leveren. Helaas is het zo gelopen voor velen en dat had anders gemogen, zeker gezien de eerdere berichtgeving. Maar laat het nou niet hele evenement overschaduwen
Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II
Verwijderd
Thx voor de twijfelFrenkie123 schreef op maandag 23 april 2007 @ 18:16:
[...]
Hier heeft teamikke een heel goed punt. Ik heb in mijn hoofd getracht alle 18 deelenemers een plek te geven in de catagorie CM of CC. Bij een hoop was er geen sprake van twijfel, maar een paar hebben me koppijn bezorgd;voorbeeld, de CleanCase. Prachtige mooie stijlvolle case.
Gemaakt uit 12 mm MDF in de vorm van een case. Is het een CM of een CC ? Doe ik de case te min als ik hem als CC betitel en beoordeel of als CM ? Zo zijn er nog een paar cases waarvan ik niet DURF te zeggen, dat is een casemod en dat is een caseconstructie.
De verdeling van de prijzen kan wat mij betreft nog een hoop verbeterd worden. En ja, ik was een van de winnaars, maar toch. 13 man met lege handen naar huis vind ik niet kunnen. Ik schaam me zelfs een beetje ervoor.![]()
Ik bedank Casejunkies voor alles wat ze gedaan hebben om dit event mogelijk te maken, en hoop dat ze tóch van alle commentaren hier iets van meepikken voor hun volgende event.
Misschien krijg ik dan zelfs bij A.P. Versteeg nog een glimlach om de mond met mijn volgende project, ook al is het weer geen CM.
Alleen maar mooi
Voor mijzelf is het een CC.
Het is wel in de vorm van een "normale" case, alleen op mijn wensen gemaakt
Knap dat je het zo goed opvat! Week vrij nemen, tot diep in de nacht doorwerken, en dan niks terug krijgen
Die zou ik dan weer wel bij CM zetten! Het is een normaal formaat kast en geen rare vormen ofzo. Maar dan blijkt wel weer hoe men verschilt. Dit kan je denk ik het beste overlaten aan een jury of richtlijnen opstellen als: Zelf een frame gemaakt? CC. Enkel wat platen gemaakt? CM enz.Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 18:31:
[...]
Thx voor de twijfel
Alleen maar mooi
Voor mijzelf is het een CC.
Het is wel in de vorm van een "normale" case, alleen op mijn wensen gemaakt
Verwijderd
Genoeg kritiek denk ik voor even, misschien heb ik wat toe te voegen, niet qua kritiek, maar qua mogelijkheden.
Misschien is dat een idee. In plaats van het hele zaakje op te delen in CC en CM, ga voor een andere verdeling, geef de grootste hoop prijzen aan de nr1 en nr2 in elke categorie, en nog wat voor de rest die niks heeft gewonnen:
-Keus van de jury.
-Keus van de modders (niet stiekem op jezelf stemmen he...
-Keus van het publiek.
Ik denk dat er dan waarschijnlijk 5 verschillende winnaars uitkomen, en diegene die dan in 2 gategorien heeft gewonnen, heeft dan ook terecht de grootste berg prijzen, want dan weet je dat het een combinatie is van een "WOW-factor" en van modskills. De wow zal vooral van het publiek afkomstig zijn en de skills-winnaars van de jury en collega-modders.
EB cardetailing tot aan uw huis
Verwijderd
Enige en juiste conclusie IMHOVerwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 18:39:
Ben ook wezen kijken, en eerlijk is eerlijk, als je de 18 modders had laten stemmen, was de TR er zeker niet als eerste uitgekomen.
Goede idd om over na te denken voor cj-crew.
En juist die modders allemaal hier wel komen
En ook hun mening verkondigen
Verwijderd
Nee, bijvoorbeel 3 grote prijzenpakketten en 3 kleine pakketten en nog ongeveer 15 losse prijsjes voor de rest.
De nummers 1 van elk deel krijgen het grote pakket, en de nummers 2 van elk deel het kleine pakket. De delen zijn dus de 3 bovengenoemde. Dus de modders bepalen een nummer 1 en 2, het publiek een nummer 1 en 2 en de jury een nummer 1 en 2.
De kunststukjes zullen automatisch door het publiek worden gekozen, de "gewone casecons" en de mods door de jury en de modders. Als je bijvoorbeeld 1e wordt voor de jury en 2e door het publiek, dan heb je terecht een forse pot te pakken, omdat zowel de wow als de skills goed naar voren komen.
Enige nadeel is: Wie is dan nederlands kampioen?
EDIT
@ramius, precies, je mag ervan uitgaan dat de modders een terechte keus maken, en eerlijk is eerlijk, de mening van de collega modders is het belangrijkst van allemaal, toch? En eigenlijk vind ik dan ook dat die dan NL-kampioen is...
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 19:04 ]
EDIT
gevonden: http://www.dcmm.de/
wat wel opvalt : die marc voser wint in twee catagorieen....?!
[ Voor 22% gewijzigd door Frenkie123 op 23-04-2007 19:21 ]
Ik wil hierbij even héél duidelijk maken dat ik met mijn kritiek slechts op de kleine schaarste doel die de boel in de nederlandse casemodscene op loopt te jutten/verzieken, deze is dus niet aan iedereen zijn adres gericht!
* floriske.nl moet bijna een traantje laten als hij alle posts van de laatste paar pagina's leest
Ik heb het laatst al een keer geroepen dat ik van sommige mensen het idee krijg dat ze alleen nog maar aan het modden zijn om prijzen en/of sponsors binnen te slepen en niet meer om die reden waar het allemaal om draait: "Een te gekke hobby! Het verleggen van de grenzen van je kunnen! Leren van anderen en je kennis delen met anderen! etc. etc. etc."
Daarentegen zijn er ook veel mensen die het modders die zeer terecht gesponsord worden en events winnen haast kwalijk lijken te nemen dat zij dit voor elkaar krijgen.
Ik weet het niet meer, het rommelt ongelofelijk in casemodland en er zijn momenten waarop ik er serieus aan denk om de handdoek in de ring te gooien omdat het gewoon niet leuk meer is vanwege al het gezeik onderling. En dat terwijl het maar een enkeling is die de boel loopt te verzieken.
Wat betreft de prijzenpot:
Zoals de pot nu verdeeld is is een duidelijk teken dat de Crewleden die deze verdeling gemaakt hebben ook alleen maar denken dat het allemaal om de zo groot mogelijke hoofdprijs gaat.
En het doet me goed om te lezen dat ook Carpento het er eigenlijk niet mee eens was, alhoewel hij er dan wel wat meer bovenop had mogen zitten.
Ik weet zeker dat Terw_Dan met minder minimaal net zo blij was geweest, aangzien de eer 75% van de hoofdprijs is en de rest 25%
Als ik even mezelf als voorbeeld neem:
Die prijzenpot van tBCL was erg indrukwekkend en in mijn ogen super verdeeld over alle deelnemers, maar geloof me, die prijzen zijn ook zo weer vergeten.
Als er nu iemand bij me thuis komt en mijn kast ziet staan dan is het eerste wat ik ze laat zien de beker die in de kast staat te pronken met het deelname bordje er naast. Meestal vergeet ik zelf te melden dat ik er ook nog eens een dikke prijzenpot bij gewonnen heb.
Overigens geen uitgesproken kritiek richting de organisatie, maar wel een punt wat ze de volgende keer erg goed in hun achterhoofd moeten houden.
Eerlijk gezegd had ik, gezien het feit dat er na tBCL geen enkel woord gerept is over de uitslag en prijzenverdeling, verwacht dat CJ het op dezelfde manier aan zou pakken, 2 categoriën en iedereen minimaal een prijsje.
absoluut NOFI dus, en ik hoop dat de CJ crew tussen al het geschreeuw door weet te lezen en alles ten positieve opneemt zodat ze het volgend jaar nog beter doen.
wat betreft de prijswinnaars:
Jullie hebben allemaal terecht gewonnen, dat er mensen zijn die het niet met de uitslag eens zijn mag best, maar de regels waren vooraf volgens mij erg duidelijk aangegeven en er is dus niemand die mag beweren dat de uitslag onterecht is.
Voor alle winnaars niets dan hulde

En, omdat we nu toch bezig zijn, voor de, gelukkig kleine, schaarste die zich aangesproken voelt door onderstaande opsomming:
Hou op met dat gezeur en gezever over sponsors, prijzen, kapitaalkrachtigere modders, uitslagen van evenementen waar vooraf de stemwijze van bekend was, als je niet beschaafd kan reageren reageer dan niet en laat mensen in hun waarde, ga een ander niet af liggen katten omdat jouw *gecensureerde* persoontje je daar beter van gaat voelen, etc. etc. etc.(en iedereen hier weet wat onder etc. valt) jullie verzieken het voor de 95% die wel goede bedoelingen heeft.
[ Voor 5% gewijzigd door floriske.nl op 23-04-2007 19:39 ]
Ik zie in dit topic veel teleurstelling langskomen, maar ook opbouwende kritiek, en dat laatste kan ik eerlijk gezegd wel waarderen. Er zitten goede plannen bij, en daar moet de organisatie van volgend jaar zeker wat mee kunnen.

Verwijderd
Echter is het bij deze versie van het NKCM toch niet helemaal het publiek geweest die voor deze uitslag heeft bepaald. Voor zover ik heb mogen horen heeft het publiek maar een percentage van 25 procent gehad op de uiterlijke uitslag. De overige 75!% werdt door de jury bepaald. We spreken hierbij over percentages, dus ga niet zeggen dat de jury in het niet valt naast het aantal publieksstemmen.
Wie is was dan de jury? Even op een rijtje voor zover ik heb "van horen zeggen:"
Ribbi
Soefkenijn
Carpento (Gerard)
PO (Mark)
Thadeez (Dennis)
Tribaloverkill (echter niet doorgegaan door miscommunicatie oid.)
Nu moet ik heel eerlijk zeggen dat ik dit niet een geheel professionele jury vindt. Ribbi en Soefkenijn hebben naar mijn mening echt wel de kennis in huis om als goede jury te spelen (ondanks dat het simpele belgen zijn
-Thadeez heeft 1 koffermod op zijn naam staan.
-PO, heeft 1 (of 2?) mods op z'n naam staan
-Carpento heeft opzich wel kennis van modden, maar je kan niet zeggen dat hij bij de absolute top hoort (ws. wegens te weinig tijd wegens beheer van CJ, kan ik niet over oordelen)
Misschien is het volgend jaar een beter idee om de "professionele" jury ook echt alleen maar te laten bestaan uit modders waarvan je weet dat ze ook echt veel mods op hun naam hebben staan en ook echt veel kennis en skills in huis hebben om te kunnen oordelen over de mods van anderen. Tuurlijk zullen alle jury leden niet enkel op de wow-factor besloten hebben, maar ergens geloof ik de de jury toch wel wat professioneler kon. Evt. trek je echt goede modders uit het buitenland vandaan of vraag je Nederlandse modders met veel mods op hun naam maar een beetje uit de scene verdwenen zijn, zoals A.P. Versteeg en Bart_Banaan. Ook al modden ze niet / nauwelijks nog, ze hebben wel de kennis goed in huis en zullen daardoor ook zeker echt tot in de diepste details kunnen jureren.
Ondanks dat m'n bovenstaande verhaal een beetje op flame lijkt en niet zo aardig klinkt t.o.v. de orga's is dit niet de bedoeling. De orga's hebben ondanks wat foutjes natuurlijk wel flink hun best gedaan, al geloof ik niet dat ze genoeg kennis hadden om zichzelf tot jurylid te mogen benoemen en daardoor een flinke invloed te hebben op de uitslag van het evenement. En ook Terw_Dan die ik nu automatisch mee afkraak: sorry jongen, is niet helemaal m'n bedoeling!
Een leerproces, voor iedereen. Respect voor je Carpento.Carpento schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:30:
-knip-
Er zitten goede plannen bij, en daar moet de organisatie van volgend jaar zeker wat mee kunnen.
-knip
ik ben heel blij dat je Bravonijn toch zomaar uit de zaal hebt gepikt voor een extra verrassings prijs. Dark Portal is nog steeds een heel mooi ...ding... ( CM/CC/whateva)Ediejo schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:34:
Voor een publieks prijs heb ik niet gekozen de eerste keer van de tBCL. Dan moet je nog meer prijzen hebben.
Tja dat kan dan ook weer, dan ben je van uitzonderlijke klasse zullen we maar zeggenFrenkie123 schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:12:
wat wel opvalt : die marc voser wint in twee catagorieen....?!
Redox vervangen door Pureoptical en dan zit je goed.Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:35:
Wie is was dan de jury? Even op een rijtje voor zover ik heb "van horen zeggen:"
Ribbi
Soefkenijn
Carpento (Gerard)
Redox (Harro) Pureoptical
Thadeez (Dennis)
Tribaloverkill (echter niet doorgegaan door miscommunicatie oid.)
Je hebt overigens gelijk dat ik niet zo gek veel mods werkelijk afgeleverd heb, maar hoewel ik het moeilijk vond om goed en evenwichtig te beoordelen heb ik dat naar eer en geweten gedaan. Achteraf heb ik alle formuliertjes even doorgenomen en dan blijkt dat de vakjury het redelijk met elkaar eens was. De uitgedeelde cijfers verschilden, maar de volgorde die er bij iedereen uitrolde verschilde niet eens zo gek veel. Voor mij een indicatie dat alle juryleden toch gewoon goed hun werk gedaan hebben.
(Enne, je hoeft volgens mij niet altijd alles zelf gedaan te hebben om in te kunnen schatten hoe je een mod moet beoordelen. Criteria zoals afwerking (we keken naar buiten en binnenkant apart) kun je best objectief vaststellen. Originaliteit (ook iets van het lijstje) is wat lastiger, maar daarom hebben we juist ook meerdere juryleden, dan komt het gemiddelde toch weer goed uit.
Even uit mn hoofd nog wat meer puntjes waarop beoordeeld is:
* Originaliteit
* Uitwerking thema
* Materiaalgebruik / materiaalkeuze
* Afwerking (binnenzijde en buitenzijde apart)
* Moeilijkheidsgraad
Bij afwezigheid van een thema werd het gemiddelde cijfer gewoon berekend door te delen door een cijfertje minder. Dat geldt ook voor bepaalde mods waarvan je de binnenkant niet kon zien (en dus de afwerking van de binnenzijde niet relevant / niet te beoordelen was).
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:35:
.. Tuurlijk zullen alle jury leden niet enkel op de wow-factor besloten hebben, maar ergens geloof ik de de jury toch wel wat professioneler kon. Evt. trek je echt goede modders uit het buitenland vandaan of vraag je Nederlandse modders met veel mods op hun naam maar een beetje uit de scene verdwenen zijn, zoals A.P. Versteeg en Bart_Banaan. Ook al modden ze niet / nauwelijks nog, ze hebben wel de kennis goed in huis en zullen daardoor ook zeker echt tot in de diepste details kunnen jureren. ...
Bart_Banaan heeft het te druk met zijn autotjes
En nog iets,
Wat een crap schrijf je nu toch..:) Ik speel af en toe een spelletje, en ik noem me "gamer" (ik doe ook aan overclocking en (nu nog) lichte mate van casemodding), ben ik dan triest ? Is hetzelfde wanneer je zou zeggen (uit de ogen vanuit een leek) : O, gasten die een beetje computerkasten bewerken noemen zich "casemodders".Je kan van een publiek ook niet verlangen dat ze meer weten, het zijn nou eenmaal zgn. gamers (wat ik een extreem trieste term vind en nog triester als je jezelf zo noemt) wat toch vaak een heel ander type volk is.
Sorry hoor

Goed goed, leuke discussie opzich. Laten we hopen dat het de volgende keer gewoon beter geregeld is.
Verwijderd
Vergeet maar dat ik dat heb gezegd.k8skaaay schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:54:
[...]
offtopic:
Bart_Banaan heeft het te druk met zijn autotjes
En nog iets,
[...]
Wat een crap schrijf je nu toch..:) Ik speel af en toe een spelletje, en ik noem me "gamer" (ik doe ook aan overclocking en (nu nog) lichte mate van casemodding), ben ik dan triest ? Is hetzelfde wanneer je zou zeggen (uit de ogen vanuit een leek) : O, gasten die een beetje computerkasten bewerken noemen zich "casemodders".
Sorry hoor

@Carpento, als het gemiddelde toch aardig bijelkaar lag, dan zal de uitslag toch vast wel betrouwbaar geweest zijn. Maar volgend jaar misschien wel leuk om super modders uit het buitenland proberen te regelen.
Overigens ben ik wel heel erg voor het voorstel om de casemods in te delen. Sowieso in de categorieën Casemods en Casecons. Misschien ook wel een categorie met meest spectaculaire mods (waar bijvoorbeeld Tombraider en The Dark Portal in vallen.) In Duitsland hadden ze het volgens mij trouwens opgedeeld in Casemods en Casecons, waarbij een combinatie categorie was gemaakt van meest spectaculaire mod, vandaar dat iemand ook 2x in eenzelfde categorie had gewonnen.
Ook heb ik het idee dat het misschien een idee is om de prijzenpot extreem te verminderen. Volgend jaar gewoon voor de eerste, tweede en derde plaats een leuke bokaal oid. te geven (van die lieve plexiglazen dingetjes, niet van die standaard gevallen) en enkele prijsjes. Voor iedereen die buiten de boot was gevallen ook een of twee leuke prijsjes voor de moeite om langs te komen en that's it. Zulke enorme prijzenpotten zorgen er naar mijn idee namelijk toch ook niet voor dat de Nederlandse casemodscene een beetje vrolijk en gezellig wordt. Zoals Floriske.nl al zei:
Tuurlijk, ik zat ook te zeiken. Het is gewoon jammer als je met niets terug gaat. Al had iedere deelnemer een leuk prijsje als aandenken meegekregen vond ik het nog niet eens zo'n probleem, want had toch geen hoge plaats ingeschat.Ik heb het laatst al een keer geroepen dat ik van sommige mensen het idee krijg dat ze alleen nog maar aan het modden zijn om prijzen en/of sponsors binnen te slepen en niet meer om die reden waar het allemaal om draait: "Een te gekke hobby! Het verleggen van de grenzen van je kunnen! Leren van anderen en je kennis delen met anderen! etc. etc. etc."
Verwijderd

En dan ook nog eens het publiek demoniseren in de richting van "oh het zijn toch maar noobs die weten niet waar ze het over hebben, echte casemodders hadden natuurlijk een behoorlijke casemod verkozen!".. (en dan had het weer de zoveelste CM geweest met 10,000 ledjes, 80 verschillende discolichten..).

Nee bij deze niets anders dan lof voor Terw_Dan en zijn prachtige originele vernieuwende CM, en ook naar alle andere CM'ers die zich niet als crybaby gedragen. Veel plezier met de prijzen, en ik denk dat velen met mij op nog meer schoons van jou kant uit zitten te wachten !

Goh, en wat dacht je van "respect" van iedereenEdiejo schreef op maandag 23 april 2007 @ 20:00:
[...]
begrijp ik want dit is niet leuk.
[...]
Het enige wat telt voor mij is de eerste plaats. En die wil ik echt een keer halen. De prijzen leuk aardig maar de trofee of beker TOP dat telt.
@ Zweedse worst, klopt ben het met je eens : het is leuk om eens wat anders te zien. Maar de reacties gaan meer om HOE het is gegaan mbt prijzen/vergoeding.. (vooral dat laatste, ik mod ook voor mn plezier (heb ook daarom nog nooit een cip/cm gepost))
[ Voor 22% gewijzigd door sky- op 23-04-2007 20:32 ]
Het is weer eens raak dus.
Ach ik heb iig definitief een punt gezet achter het casemodden.
Jammer genoeg misschien, maar tegenwoordig draait het puur alleen maar om de prijzen.
En hoe je sponsors binnen wilt halen. Nou vroeger deed je het puur voor de fun.
Het is dat ik dit weekend niet kon komen, anders had ik wel willen overleggen met cj om mijn case gewoon neer te zetten voor de fun. Aangezien ik vorig jaar ook al heb mee gedaan. Vind het gewoon super om de mensen te zien genieten van je case.
Daar doe je het als casemodder toch voor?
In mijn ogen is het puur om je case te showen toch?
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Maar (weer zon stom, en laatste voorbeeld van mij haha) je voetbalt toch ook voor je plezier ? Maar stel je bent goed, en er komt een prof team (zijn ook begonnen als plezierteams..) die je wilt hebben, dan doe je dat toch ook ?
I know, stom voorbeeld. Maar zo gaat het nu eenmaal.
mydogisgone schreef op maandag 23 april 2007 @ 20:35:
[....]
Daar doe je het als casemodder toch voor?In ieder geval lijkt het wel zo alsof iedereen vergeet waarom je nou gaat casemodden.
In mijn ogen is het puur om je case te showen toch?niet om prijzen te halen vind ik.
Even iets recht trekken:Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 20:11:
[...]
Tuurlijk, ik zat ook te zeiken. Het is gewoon jammer als je met niets terug gaat. Al had iedere deelnemer een leuk prijsje als aandenken meegekregen vond ik het nog niet eens zo'n probleem, want had toch geen hoge plaats ingeschat.
Ik doelde niet op de mensen die een kleinigheidje wel leuk hadden gevonden, en eigenlijk niet eens specifiek op dit topic en het NKCM.
Mijn opmerkingen waren meer in het algemeen bedoeld en zeker niet richting mensen als jij, maar de extreme gevallen.
Van onterecht winnen is in dit geval dus ook absoluut geen sprake aangezien de jurering en uitslag 100% gebaseerd is op het regelement.Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 20:14:
[....]
Er wordt hier een paar posts boven mij genoemd dat /me enkele vele CM'ers het /me misschien blijkbaar niet meer voor het plezier doen, maar alleen voor de prijzen. Dat is dan ook de enige conclusie die ik kan trekken als ik bepaalde kinderachtige, zeurderige posts lees over "onterecht" winnen.
[.....]
na enkele correcties
* floriske.nl stemt voor "De grote Gezellige Casemod BBQ

Een event waar we elkaar op een non-competitive way eens een keer irl kunnen leren kennen alvorens we elkaar het vuur aan de schenen leggen tijdens en na een wedstrijd
@k8SKAAY:
Quote me ff opnieuw, staat ook zo debiel dat ik nog aan het editten was terwijl jij me al gequote had
ik zal eens een zekere persoon gaan mailen of hij interesse heeft dit mee te organiseren
[ Voor 15% gewijzigd door floriske.nl op 23-04-2007 21:00 ]
Dat is wel een top ideefloriske.nl schreef op maandag 23 april 2007 @ 20:39:
[...]
* floriske.nl stemt voor: De grote Gezellige Casemod BBQ(Lees: GGCBBQ) tussen alle waar we elkaar op een non-competitive way eens een keer irl kunnen leren kennen alvorens we elkaar het vuur aan de schenen leggen tijdens en na een wedstrijd
Maargoed, dat is dan ook het enige wat ik te 'klagen' heb Maar verder vond ik het hardstikke leuk om veel mensen en mods en mensen eens in het echt te zien! Wat mij betreft volgend jaar weer
edit:Of IDD als BBQ vorm, zonder prijzen, zonder winnaar, maar wel veel bier
[ Voor 34% gewijzigd door _ferry_ op 23-04-2007 20:56 ]
Dat is de reden waarom ik ook nog geen sponsors wil, ik mod voor de fun. (waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat mensen die wel sponsoren hebben niet voor de fun modden). Als ik een sponsor zou hebben dan zou ik het gaan zien als verplichting en dat vind ik persoonlijk niet leuk, dus daarom doe ik het niet.
De Tomb Raider bak is in eerste instantie gebouwd omdat ik het leuk vond en mensen een beetje wilde shocken door iets extreems te bouwen. Het was nooit de bedoeling om het ding te bouwen om prijzen mee te winnen, toen ik hem gebouwd had was ik zelfs niet eens van plan om het ding mee te slepen naar allerlei wedstrijden. Hooguit naar een paar lans om mensen te laten zien wat voor creatie ik gemaakt heb.
Verder ben ik naar tBCL gegaan omdat ik merkte dat mijn mod hier op GoT toch wel werd gezien als een redelijk apart, gewaagd en geliefd ding en daarom leek het me leuk om me gewoon in te schrijven en de kast een keer te kunnen showen. Ik kwam door de voorronde heen en haalde een derde plek (waar ik zeer blij mee was), maar leuker is als je de beker in je handen geduwd krijgt, en nog veel leuker is de mensen die aandachtig naar je case kijken.
Aan het begin van het NKCM schatte ik m'n kansen niet zo hoog in dat ik wist dat ik iets ging winnen, maar ik deed gewoon mee voor de fun, om m'n kast te showen en daarbij ook om de mensen die ik op tBCL heb gezien nog een keertje te zien en leuk mee te kunnen ouwehoeren.
Ik vond het wel erg leuk dat mijn kast in de smaak viel (kreeg op zaterdag al een ICQtje van Frenkie dat mensen mijn kast aandacht aan het bekijken waren). En toen ik zondagochtend ook al te horen kreeg dat ik de nr 1 was in de tussenstand was ik erg verrast. Ik vond het dus ook erg leuk dat zowel het publiek als de jury mijn kast goed konden waarderen , maar de vele fotos die van het ding genomen zijn evenals de camera's die letterlijk IN de casemod hingen waren gewoon een geweldige kroon op m'n werk.
Natuurlijk ben ik erg blij met de prijzen, maar de 2 troffees vind ik toch het mooiste en de leukste prijzen (nu is die tribaloverkill wel geweldig, maar ook een gewone bokaal had ik geweldig gevonden).
Als ik niet had gewonnen had ik toch terug kunnen kijken op een leuk weekend, een weekend waarin ik zelf veel leuke mods heb gezien, veel mensen mijn mod hebben kunnen zien en ik natuurlijk is het gewoon gezellig geweest met iedereen die er was en leuk om bij te kunnen kletsen.
Nogmaals, als winnaar lijkt het misschien makkelijk te reageren, maar mijn reactie zou niet aners geweest zijn als ik 16e was geworden. Natuurlijk hoop je te winnen en vind je je eigen mod toch het leukste en ik moet ook eerlijk zeggen dat ik ook wel erg benieuwd was naar de uitslag toen de prijsuitreiking begon en nadat Frenkie 2e was geworden dacht ik niet daar nog bovenuit zou komen.
Ik hoop in ieder geval dat iedereen toch een leuk weekend heeft gehad, ondanks de mogelijke teleurstellingen en dat verliezen sportief wordt opgepakt. Vergeet niet, casemodden is een hobby, het gaat echt niet alleen om het winnen, het gaat erom dat je iets doet wat je leuk vindt om te doen.
hmm indeed... Met bier en een goed humeur lijkt me dat wel wat!!!k8skaaay schreef op maandag 23 april 2007 @ 20:40:
[...]
Dat is wel een top ideeLijkt me wel eens top!
Maar goed, zijn er al meer fotos beschikbaar
Dat klopt! Er is niets leuker dan mensen voor je kast zien staan die er helemaal naar aan het staren zijn en vervolgens hun mobiel/camera uit hun broekzak halen om foto's te makenmydogisgone schreef op maandag 23 april 2007 @ 20:35:
Vind het gewoon super om de mensen te zien genieten van je case.
Daar doe je het als casemodder toch voor?In ieder geval lijkt het wel zo alsof iedereen vergeet waarom je nou gaat casemodden.
In mijn ogen is het puur om je case te showen toch?
Ik vond dat de Darktunnel heel goed gedaan was zo recht voor de ingang, er waren echt momenten dat de tunnel helemaal vol zat met mensen en dat is leuk om te zien dat er veel op af komt
Buiten dat kom ik ook wel naar de GGCBBQ mocht die georganiseerd worden
Ik zie het al helemaal voor me

Heerlijk hoe zo'n topic ineens toch blij kan worden.
Mensen maak je alsjeblieft niet druk om hoe het NKCM nou is geregeld.
Het is nou eenmaal gegaan, heb er gewoon vrede mee zou ik zeggen.
Laat casemodden de hobby zijn en laat het niet verpesten door een paar prijzen.
Maar wie gaat het initiatief nemen voor de CMBBQ?
[ Voor 6% gewijzigd door mydogisgone op 23-04-2007 21:51 ]
geen gezeur over de organisatie en over de prijzenpot verdeling
gewoon lekker een luchtig berichtje dat geweest is geweest ..de uitslag is bepaald en nu lekker met de kleine communitie weer een jaartje dremel werken en plexie buigen.
Mijn case is geshowed tijdens de NKCM (geen idee hoever ik gekomen ben
ik heb al tegen mensen gezegd dat de darkportal niet meegaat doen aan de tbcl (mischien als aankleding neerzetten samen met de battlefield 2 tank...idee en hint
maar ik ben zekers wel aanwezig op de tbcl
ik heb gisteren alweer met de dremel in mijn hand gestaan en een CIP geopend op need-modding.nl (niet veel bijzonders alleen mijn te modden kast)
verdere update komen nog als ik mijn quad weer inelkaar heb (motor op 4 wielen) omdat de ruimte nu wel erg klein is in het hok
en nu WOOHOOOOO weer verder met de hobby
Verwijderd
Als ze maar casemodstylo zijn.Ediejo schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:57:
[...]
Ik kan er wel een paar maken laskar en slijptol geen probleem.
[CiP] LXfuSion - Dremel hier, Dremel daar =)
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 22:18 ]

Ik heb nog een NZXT kast, die kunnen we wel gebruikenVerwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:55:
En wie maakt de CMBBQ's?
Wat ik me trouwens afvraag, is het brutaal om op te merken dat ik een prijs mis in m'n prijzenpot?
Verwijderd
Ding is vrijwel volledig alu als ik me niet vergisVerwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:28:
Denk ik dat die nzxt kast lekker gaat grillen, of je moet hem strippen. Al dat plastic doet niet goed aan de smaak hihi lol
Ediejo schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:33:
Verzamel wat kasten stuur ze naar mij ik laat ze gridstralen en las ze aan elkaar. Maken we er een grote PCBBQmod van. We kijken wel waar we hem inzetten. En dit is geen geintje.
[ Voor 39% gewijzigd door TERW_DAN op 23-04-2007 22:35 ]
CoolEdiejo schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:33:
Verzamel wat kasten stuur ze naar mij ik laat ze gridstralen en las ze aan elkaar. Maken we er een grote PCBBQmod van. We kijken wel waar we hem inzetten. En dit is geen geintje.
*me gaat zoeken
Verwijderd
Vet. Denk trouwens wel dat we van die zware metalen bakken moeten hebben. Dat alu lijkt me toch niet helemaal geschikt voor BBQ'en, en is niet lekker te lassen voor Ed.Ediejo schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:33:
Okee, BBQ's hebben we, nu nog bier, zon, locatie en tijd.

[CiP] LXfuSion - Dremel hier, Dremel daar =)
[afbeelding]
[...]
hmmmm..... oude lege case, zwart geblakerd spuiten aan de binnenkant, grillrooster erop, rode CCLs erin en een printje voor vlammen effect LEDs.... oh ja en ergens onderin een via epia voor de vorm
Ik ben sowieso fan van BBQ'en! Lijkt me wel een puik plan om het een beetje centraal in NL te doen, Utrecht is bijvoorbeeld erg goed te bereiken vanuit heel het land, en ook met de trein.
* Godric is blij dat de boel weer tot inzien is gekomen en dit topic positief eindigt

Nieuw topicje openen over een CMBBQ?
Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II
Verwijderd
Verwijderd
Gezellig, neem je dan wel je vriendin mee?Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 23:53:
Heb ook nog wel een kastje, of twee voor de bbq, ik ben als ik op de datum kan er ook bij!!!
Verwijderd
Neem jij dan jou vriendin mee?
Dan leg ik mijn bbq worstje wel op dr grill
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2007 00:37 ]
Verwijderd
En gelijk heb je!Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 00:33:
Hhahahaah, heb haar helaas niet meegenomen.
Neem jij dan jou vriendin mee?
[afbeelding]
Dan leg ik mijn bbq worstje wel op dr grillmmmmm

Nicole zegt:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh, ik heb er zin in!
Ik kom ook op de BBQ.
[ Voor 3% gewijzigd door Berenkoud op 24-04-2007 00:48 ]
PS2 Snow White SRSM 20"
Verwijderd
Vergeet die niet.
Maargoed, weinig nog aan te veranderen. Eerst maar es CMBBQ'en!
Verwijderd
Wat is het toch slecht gesteld met de casemodders.
Vooroordelen over Tweakers zijn dus toch waarVerwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 09:56:
Lief meisje, waar iedereen z'n piemel in wil steken...
Wat is het toch slecht gesteld met de casemodders.![]()

Even generaliseren
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Verwijderd
Volgens mij heeft niemand zoiets gezegd? Dus weet niet hoe jij dat weet? Of wil je het zelf?Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 09:56:
BBQ En!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Heel diep in mijn hart... hmmmm BBQ'en!Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 10:12:
[...]
Volgens mij heeft niemand zoiets gezegd? Dus weet niet hoe jij dat weet? Of wil je het zelf?
BBQ En!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat ik, als buitenstaander, even niet begrijp is dat er tig mensen in dit topic zijn die hier een half forum vol aan het schrijven zijn, maar niemand op het geniale idee komt om contact te zoeken met de daadwerkelijke organisatie van The Party?Ediejo schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 07:46:
Dit staat er op algemene info. Waar en waneer kan ik het geld ophalen? En dit is geen geintje. Ik wil het echt hebben.
Behalve dat de casemodders het goed gedaan hebben er stonden 18 mods. Kan en mag iedereen zeggen de de crew cq organisatie van het n.k.c.m gewoon zeer slecht is geweest. Jullie hebben 13 man naar huis gestuurd met een dooie mus. Ik zou er de titel nkcm niet aan durfen hangen. Nogmaals qwa mods enzo en darktunnel dat was prachtig. Maar eigenlijk hebben jullie als organisatie een grote zooi van gemaakt 5 pagina's negative aandacht.
No offence, kan best begrijpen dat er op een bepaald moment een discussie ontstaat.... maar het claimen van je centen op een forum die er bar weinig mee te maken heeft... ik blijf het een beetje apart vinden
Toevallig ken ik de hoofd-organisatoren en ik kan me niet voorstellen dat ze dit zomaar negeren, mits de 'troubles' bij hun op het matje vallen...
Verder is het gewoon ook balen voor de crew van cj dat er zoveel afgehaakt is op het laatste moment.
Op naar de BBQ!
Verwijderd
Wat maakt het nou uit dat ze lief is?!?Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 09:56:
Owja, kheb al een meisje thuis zitten
Verwijderd
Ik denk niet dat er op deze manier van organiseren er in de toekomst nog een behoorlijke sponsor te vinden zal zijn voor dit soort kampioenschappen, en het dus dankzij dit soort wan organisaties het ook wel eens moeilijk voor de wel goed georganiseerde kampioenschappen gaat worden.
Ik denk dat dit niet wordt gezien door een hoop mensen en het is juist dankzij de competitie dat het niveau in Nederland zo hoog ligt.
Als ik Coolermaster was zou ik in iedergeval niet meer mee doen aan deze organisatie welke de schuld aan coolermaster geeft. Als ik een afspraak maak met een sponsor zal ik daar achteraan moeten zitten en wel net zolang dat ik de spullen heb die ik wil, en in dit geval aan de deelnemers heb beloofd of mee heb lekker gemaakt. Hier kan je niet de schuld bij coolermaster leggen.
De naam op haar shirt zegt genoeg... giga byte
De BBQ is niet een wedstrijd ofzoVerwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:09:
Leuk jongens dat BBQN maar begrijpen we ook wel dat dit organisatorische fiasco gevolgen zal hebben?????????????
Ik denk niet dat er op deze manier van organiseren er in de toekomst nog een behoorlijke sponsor te vinden zal zijn voor dit soort kampioenschappen, en het dus dankzij dit soort wan organisaties het ook wel eens moeilijk voor de wel goed georganiseerde kampioenschappen gaat worden.
Ik denk dat dit niet wordt gezien door een hoop mensen en het is juist dankzij de competitie dat het niveau in Nederland zo hoog ligt.
Als ik Coolermaster was zou ik in iedergeval niet meer mee doen aan deze organisatie welke de schuld aan coolermaster geeft. Als ik een afspraak maak met een sponsor zal ik daar achteraan moeten zitten en wel net zolang dat ik de spullen heb die ik wil, en in dit geval aan de deelnemers heb beloofd of mee heb lekker gemaakt. Hier kan je niet de schuld bij coolermaster leggen.
* TEAMIKKE vindt het een prachtidee
Dat begrijp ik niet. Gewoon een meeting organiseren om eens gezellig bij elkaar te komen, te ouwehoeren en te BBQen. Daar heb je toch geen sponsor voor nodig om gewoon gezellig te doen met elkaar?Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:09:
Leuk jongens dat BBQN maar begrijpen we ook wel dat dit organisatorische fiasco gevolgen zal hebben?????????????
Verwijderd
jullie praten over BBQN en ik heb het over waar het over hoort te gaan in dit topic, NKCTerw_Dan schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:03:
[...]
Dat begrijp ik niet. Gewoon een meeting organiseren om eens gezellig bij elkaar te komen, te ouwehoeren en te BBQen. Daar heb je toch geen sponsor voor nodig om gewoon gezellig te doen met elkaar?
en bij bewust net doen of je niet weet waarover het gaat zegt eerder iets over jou dan over de duidelijkheid van wat ik schrijf hierboven.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2007 13:25 ]