Nederlands Kampioenschap Casemodden 2007

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 2.056 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Ook dit jaar zit het Nederlands Kampioenschap Casemodding, of kortweg NKCM er weer aan te komen. Net als de vorige twee edities organiseert CaseJunkies.com dit kampioenschap waarvan de finale plaats zal vinden op Getronics Pinkroccade The Party 5, de overbekende LAN-party van Gameparty.net.

Afbeeldingslocatie: http://www.casejunkies.com/images/artikel_upload/picture_8180.jpg
Een kijkje in de prijzenpot van vorig jaar

Deze editie zal de prijzenpot weer ruim gevuld zijn, en dit jaar is de finale uitgebreid waardoor er maar liefst 20 mods naar Eindhoven mogen komen tijdens The Party 5. Naast een publieksjury zal er dit jaar weer een vakjury een oordeel vellen over de deelnemende mods. Wie er in de vakjury plaatsnemen laten we nog even niet los, maar elke modder zal bekende namen in de vakjury tegenkomen.

Voor alle informatie op een rijtje, het reglement en de inschrijfprocedure kun je een kijkje nemen op de evenementenpagina van CaseJunkies.

Afbeeldingslocatie: http://www.casejunkies.com/images/artikel_upload/picture_8178.jpg\
De round-up van finalisten in 2006

offtopic:
Om de TR's betreffende spam voor te zijn: dit topic heb ik geopend in overleg met de mods van CM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niet klaar met de mod, maar doe zeker mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Ook ik ben van de partij, maar zal nog wel even hard moeten doorwerken.

[CiP] Le Régional Built To Last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Re-Action
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-06-2024

Re-Action

I like to move it...move it...

Als alles mee zit kan je me er ook vinden :)

[CiP] LXfuSion - Dremel hier, Dremel daar =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, kheb ook nog genoeg te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom zonder mod wel een kijkje nemen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hmmm, dat is al in april... Geen idee of ik mijn mods dan al af heb... hoewel ik natuurlijk altijd mee kan doen met TRC1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
Als je nou geen kans wil maken op de prijzen kunnen we ook wel gewoon een plekje maken om je mod te showen hoor B)

Tenminste, de ruimte is beperkt, maar leuke mods zijn altijd welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk wordt mijn mod een beetje héél "leuk", zou BlueStack3R daar zeker wel willen neerpoten!

Maar aan dit tempo is dat iets voor CJ Live! V4.0 =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 17:10
Erg leuk :)

Ik heb de sluiting van de inschrijvingsdatum alvast genoteerd in mijn agenda.

Op dit moment vrij druk met de studie en Red Rogue staat nog steeds leeg beneden in de schuur voor een nieuwe paintjob incl blanke parketlak, nieuw schoeisel en wat licht. Hoop dat het allemaal op tijd lukt. Anders kan ik altijd met oudere foto's inschrijven en proberen de finale te bereiken, eens over nadenken :/.

Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Godric schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 21:36:
Erg leuk :)

Ik heb de sluiting van de inschrijvingsdatum alvast genoteerd in mijn agenda.

Op dit moment vrij druk met de studie en Red Rogue staat nog steeds leeg beneden in de schuur voor een nieuwe paintjob incl blanke parketlak, nieuw schoeisel en wat licht. Hoop dat het allemaal op tijd lukt. Anders kan ik altijd met oudere foto's inschrijven en proberen de finale te bereiken, eens over nadenken :/.
Jeej, zien we godric ook weer :)
Eigenlijk heb ik er best zin in.. En de TRmod kan op zich nog wel mee doen als ik hem even oplap (wat dingetjes erop lijm e.d. die er na TBCL zijn afgedonderd :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had graag meegedaan, maar ik ga het niet redden met de Rode Storm, denk ik... Anders wordt het haastwerk en dat zou zonde zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GAMER-X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-08-2020
@ Terw_dan, en je had nog wel zo'n mooi vervoersysteem :P

*me is al bezig met het afwerken van Stealth + wat kleine aanpassingen. Ik maak er nog wel een mini update van maar die laat nog wel even op zich wachten :/

Edit, @ hierboven, komop man! Het wordt zo'n mooie case. Ik wil hem graag in het echt bewonderen :D

[ Voor 19% gewijzigd door X-GAMER-X op 07-03-2007 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh ja, ok dan, ik ga nu nog ff aan de gang ;)

Misschien ga ik het nog wel halen. We zien wel. Thanx voor de aanmoediging iig... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GAMER-X
Ik heb hetzelfde probleem gehad met de tBCL hoor, ik had nog 1 maand te gaan en er moest nog HEEL veel gebeuren. Ik zat telkens met een dubbel gevoel.. wel/niet wel/niet Ik heb toen voor wel gekozen en ik heb er dan ook érg hard aan moeten werken in die tijd. Zelfs op mijn verjaardag ( de laatste dag voor inschijving) Van 's ochtends tot 12 uur snachts gewerkt. (ik mocht zelfs mijn 3 uur school spijbelen van mijn ouders >:) ) Maar de kast was klaar en dat geeft een enorme kick! Ik hoop het voor je dat het lukt maar probeer niet té snel te gaan. Als het niet wil lukken, helaas pindakaas er komt wel weer een andere contest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ken het haasten ook, helaas kwam het bij niet ten goede aan de afwerking enzo, ik geeft het advies je case klaar te hebben anders kost je dat punten...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, heb er nog eens even naar gekeken, en ik vind het zonde nu te moeten haasten. Dus ga het niet proberen te halen. En de kans is dus klein DAT ik het ga halen.

Volgende contest maar in principe... Is er misschien ergens een overzicht van contests ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Ik doe niet mee, wordt de volgende keer :-) (Dan begin ik eindelijk aan mn CiP.. :))

Veel plezier / geluk aan those who wel mee doen..

[ Voor 24% gewijzigd door sky- op 07-03-2007 22:30 ]

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 17:10
Terw_Dan schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 21:45:
[...]

Jeej, zien we godric ook weer :)
Eigenlijk heb ik er best zin in.. En de TRmod kan op zich nog wel mee doen als ik hem even oplap (wat dingetjes erop lijm e.d. die er na TBCL zijn afgedonderd :P)
Ik heb er ook wel in zin, helaas heb ik op dit moment te veel mod ideeën en te weinig tijd |:(. Ideeën voor Red Rogue, Amplifier (die ook leeg staat om mee aan de slag te gaan) en dan kijk ik naast me naar mijn gewonnen CM Mystique kast en dan springen de ideeën ook mijn hoofd in. Misschien even een tijdje de studie op pauze :+

Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Godric schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 22:43:
Misschien even een tijdje de studie op pauze :+
Lijkt mij een briljant idee :D
* TERW_DAN gaat binnenkort fulltime werken waarschijnlijk. Grote voordeel, dan hoef ik niet meer naar m'n zaterdag baantje en kan ik dan gaan modden. Ik heb wel weer gave ideeen voor de nieuwe TRcase (weer een redesign :X) maar dat gaat wel mooi worden iig :D

Maar zoals ik al zei, TRC kan er ook nog wel mee door. Het blijft een mod die anders dan anders is, dus als de beoordelers voornamelijk gaan voor originaliteit maak ik vast wel een leuke kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 61% gewijzigd door Ediejo op 08-03-2007 07:11 ]

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corpse2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-01-2023
Ediejo873 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 07:00:
Ik doe niet mee aan het nkcm. Kom ook niet langs om even te kijken. Iedereen die mee doet heel veel succes. d:)b
hehe, zo heeft de concurrentie nog een kans :+

keep trying...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik krijg dat ding van mij nooit op tijd af. Mij zul je dus ook wel niet zien. Ben erg benieuwd wie er allemaal wel doorgaan. Succes allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo!!

En nu blijf ik op GoT! (alhoewel ik redelijk onbekent ben hier voor anderen 8)7 :9 ) 8) :D

knip!

Helaas ga ik mijn casemod niet af krijgen voor het NKCM, had hem wel in willen schrijven |:( ....

Ik ga vandaag bezig met foto's uploaden en een projectpagina verzorgen!! :)

Groetjes, Sieger.

[ Voor 21% gewijzigd door naftebakje op 14-03-2007 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
We gaan er gewoon vanuit dat er ook een editie voor 2008 komt, en zo te lezen hebben we voor dat jaar ook al aanmeldingen genoeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carpento schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:01:
We gaan er gewoon vanuit dat er ook een editie voor 2008 komt, en zo te lezen hebben we voor dat jaar ook al aanmeldingen genoeg :+
Daarom, en er zijn nog wel meer evenementen dit jaar, toch ;)

Ik vind dat ik toch een leuke mod aan het bouwen ben, en nog leuker alsie af is volgens mijn koppie >:) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 20:12

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

* floriske.nl laat het NKCM schieten, hoe graag hij ook mee zou willen doen ;).

Aangezien er aan XIXIV nauwelijks nieuwigheden zijn sinds TBCL vind ik het niet echt fair om mee te doen met het NKCM en gun ik die eventuele finaleplaats aan iemand anders.

Ik laat mijn inschrijving dan vanwege die reden ook achterwege, maar kom uiteraard wel alle bouwwerken van de finalisten bewonderen!!

Ik hoop binnen korte tijd te beginnen aan mijn nieuwe project en dan gaan we gewoon voor volgend jaar ;) (waarvan CJ'ers in tegenstelling tot XIXIV dit keer wel een volledig worklog kunnen verwachten ;))

[ Voor 36% gewijzigd door floriske.nl op 08-03-2007 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
Sjah, aan jou de keus Floriske, niemand zal je dwingen

Enne:
Carpento schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 21:28:
Als je nou geen kans wil maken op de prijzen kunnen we ook wel gewoon een plekje maken om je mod te showen hoor B)

Tenminste, de ruimte is beperkt, maar leuke mods zijn altijd welkom :)
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Laatst online: 16-09 20:12

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Carpento schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:54:
Sjah, aan jou de keus Floriske, niemand zal je dwingen

Enne:

[...]

O-)
haha, dat had ik ook zeker niet verwacht ;)

Helaas, als je het niet heel erg vind laat ik mijn ontelbaar veel kilo's tellende project vanaf nu lekker op zijn plek staan, maar zoals hierboven aangegeven hoop ik volgend jaar met een, in mijn ogen veel spectaculairder (maar wel een stuk kleiner ;)) project, in te kunnen schrijven.

* floriske.nl kent zichzelf anders wel en wil nog wel eens langer dan een jaar over een project doen :X

[ Voor 0% gewijzigd door floriske.nl op 08-03-2007 16:58 . Reden: :X was beter op zijn plaats ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Word dringen volgend jaar voor een plek bij de finale, ben volgend jaar waarschijnlijk ook wel klaar met mijn nieuwe kast. Het lijkt erop dat er veel mensen zijn die net niet ver genoeg zijn om dit jaat al mee te doen. Tot op het NKCM, kom wel even langs als toeschouwer een van de dagen. Het is voor mij ook bijna om de hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
Het lijkt inderdaad wel zo dat het volgend jaar extreem druk gaat worden bij de pre-selectie. Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven, grote kans dat ik er bij ben met een nieuwe mod!

Even iets heel anders: is het de bedoeling dat je uitsluitend de case tentoon stelt, of mag je er ook randapparatuur (die uiteraard naar de case gemod zijn) bij zetten? Bij de Régional horen eigenlijk wel de surround set én de afstandsbediening, die tevens nog niet onder handen zijn genomen, maar dat even terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Project waar ik mee op mijn gemak mee bezig was aan de kant geschoven, die zal dan met "08 vast wel klaar zijn (zoals velen hehe :P ) Zijn er een hoop die niet mee kunnen/willen meedoen zeg.
Dus speciaal voor "07 een andere kast aan het bouwen, die is hopelijk wel op tijd klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MMM, doen er nog wel mensen mee? hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb me ingeschreven...

Nu nog kijken of ik hem af krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
  • Laatst online: 05-08 22:23
* Tomfish zou ook graag mee willen doen

Alleen heeft hij niet echt een kast om mee te doen. Zit er al een tijdje over de dubben of ik nou een [CIP] ga maken of niet. De doorslag is nog niet echt gekomen. Alleen een naam, maar meer niet. Toch maar eens kijken of ik wat sponsoren kan regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
Goesiman schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 19:30:
Even iets heel anders: is het de bedoeling dat je uitsluitend de case tentoon stelt, of mag je er ook randapparatuur (die uiteraard naar de case gemod zijn) bij zetten? Bij de Régional horen eigenlijk wel de surround set én de afstandsbediening, die tevens nog niet onder handen zijn genomen, maar dat even terzijde.
Als randapparatuur onderdeel uitmaakt van de mod mag deze er ook bij getoond worden :)

(zolang het maar niet te gek veel plek inneemt en ook de randapparatuur noemenswaardig gemod is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Houden jullie wel een plekje voor mij vrij volgend jaar? :P

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GAMER-X
Ik heb ook nog een vraagje over het NKCM, krijgen alle deelnemers ook een gratis plek op de LAN party ? Dit was bij de TBCL wel het geval alleen toen had ik geen 2e pc, nu wel dus dat is dan misschien wel leuk. Wordt er zegmaar iets georganiseerd voor de deelnemers ? Livemodden bijvoorbeeld. Zodat wij iets te doen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mod ik met je mee, als ik de auto niet ol heb zitten hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kom ik ook wel ff spelen natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch niet met mij hoop ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet in die zin nee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
Ediejo873 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 09:35:
Wordt het ook verdeeld in 2 categorieën casemods en casecons? Ik heb dat van Duitsland overgenomen voor de tBCL en het is volgens mij goed bevallen zowel voor de casemodders als voor de crew.
Dat houden we nog even in het midden, mocht de verdeling redelijk gelijk zijn dan is het inderdaad een goed idee, mochten we nou bijvoorbeeld maar 4 casecons krijgen en 16 mods dan denk ik dat die verdeling minder zinnig is, en daar waren mn mede-organiserende collega's het wel eens. We gaan het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-06 22:15
Ik ben dit jaar van de partij, en nu hopen dat m;n mod ook er heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat nog steeds niet zo heel hard...

Hopenlijk komen er nog mooie projecten bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
Ik ben er niet bang voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meestal komen die op het laatse moment zoals ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ik ga dit weekend mijn casemod ook onder handen nemen, ding mag wel even opgeknapt worden. Dan ga ik nieuwe fotos maken en dan ga ik me ook inschrijven.

Het enige dat ik me afvraag als ik de fotos zo zie, het ziet er nogal donker uit, en het lijkt alsof de mensen erg dicht bij de casemods kunnen komen.
In hoeverre kan het verlicht worden? mijn kast in het donker is namelijk totaal niet interessant.
En zal het ook zo zijn dat mensen er vlak langs op kunnen lopen, of zal het net zoals bij tbcl zijn dat er gewoon een schot tussen staat zodat je altijd een goede 2 meter afstand hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Vorig jaar deden ze juist spotjes uitzetten om zo het licht van de casemods meer te laten zien, dus dan laat je bij jou toch gewoon de spotjes aan staan? :) De afstand was niet zo groot, maar er zijn wel continu crewleden in de buurt en de mensen hebben niet echt de drang om er aan te gaan friemelen heb ik zo het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
We hadden vorig jaar een rail waar eenvoudig spotjes in (of uit) geklikt konden worden, in overleg met de deelnemers hebben we toen de verlichting geregeld. Bijvoorbeeld Tardis kwam heel redelijk uit, terwijl die ook geen eigen verlichting heeft (klik).

Wat betreft die afstand, we zorgen dat er altijd voldoende toezicht is, en gelukkig hebben mensen nog het fatsoen om er simpelweg af te blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En er hing natuurlijk een fluwelen afzetting tussen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Carpento schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 23:15:
We hadden vorig jaar een rail waar eenvoudig spotjes in (of uit) geklikt konden worden, in overleg met de deelnemers hebben we toen de verlichting geregeld. Bijvoorbeeld Tardis kwam heel redelijk uit, terwijl die ook geen eigen verlichting heeft (klik).

Wat betreft die afstand, we zorgen dat er altijd voldoende toezicht is, en gelukkig hebben mensen nog het fatsoen om er simpelweg af te blijven :)
Kijk, dat klinkt goed
mijn case is nu eenmaal zeer fragiel (heelhuids vervoeren is ook niet mogelijk ben ik al achter :P) maar zolang mensen er niet aan gaan zitten plukken valt het allemaal wel mee.
En verlichting ziet er idd ook goed uit. Hoe dan ook, dit weekend ga ik met dit ding aan de slag en ga ik hem netjes bijwerken, fotos ervan maken en me ook inschrijven :) en hopen dat ik door de voorrondes kom natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Het toezicht was vorig jaar heel goed Terw_Dan, daar hoef je je geen zorgen over te maken. Als je in de finale zit en dus naar Eindhoven gaat laat je de organistatie toch even weten dat je je casemod liever in het licht hebt staan, weet zeker dat ze dat voor je regelen, maar het is natuurlijk wel fijn voor de organisatie als ze dat van tevoren al weten.

Ik laat je trouwens nog even weten wanneer ik op het NKCM langs ga komen, ik ga er maar even van uit dat je daar met je casemod staat, om je de moederborden te geven die ik je beloofd had, maar vergeten was in Rijswijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

waterkoud schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 00:03:
Het toezicht was vorig jaar heel goed Terw_Dan, daar hoef je je geen zorgen over te maken. Als je in de finale zit en dus naar Eindhoven gaat laat je de organistatie toch even weten dat je je casemod liever in het licht hebt staan, weet zeker dat ze dat voor je regelen, maar het is natuurlijk wel fijn voor de organisatie als ze dat van tevoren al weten.
Kijk, dat klinkt goed :) Als dat allemaal zo netjes geregeld is dan ben ik natuurlijk allang blij :P
Ik laat je trouwens nog even weten wanneer ik op het NKCM langs ga komen, ik ga er maar even van uit dat je daar met je casemod staat, om je de moederborden te geven die ik je beloofd had, maar vergeten was in Rijswijk.
_o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten-NForce
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-03 12:28

Maarten-NForce

Swipe een tweedehands boot!

Ik krijg mijn Casemod niet binnen deze maand af, jammer, maar in ' 08 moet het lukken :)

www.koopeendroom.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

ik kom zeker ff langs :) ff hoi zeggen!!

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
mydogisgone schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 18:24:
ik kom zeker ff langs :) ff hoi zeggen!!
Ha leuk :) Mijn plan is om er vrijdag en zaterdag te zijn :)

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat het zo ver weg is voor mij...
En bovendien is m'n kast nog lang niet af :P
Aangezien ik er al vanaf februari 2006 mee bezig ben zal het nog wel even duren! :X

Nja...ik wens iedereen veel succes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ediejo873 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 08:31:
@pieterveenstra, tbcl2007 misschien? Dat is in december van dit jaar. ;)
Dat is fijn om te weten dat de volgende regroup dan in december is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah mooi, een berichtje over de TBCL. December ga ik wel halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ediejo873 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 08:31:
@pieterveenstra, tbcl2007 misschien? Dat is in december van dit jaar. ;)
Dat zou misschien nog wel kunnen...
Ligt er aan hoe ver het bij mij vandaan is...
Heb zelf (nog) geen rijbewijs, en om nou met de trein te gaan? :X
Waar is dat tbcl precies???...dichter bij het Noorden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Mijn doel zal ook de TBCL zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 11:05:
[...]

Dat zou misschien nog wel kunnen...
Ligt er aan hoe ver het bij mij vandaan is...
Heb zelf (nog) geen rijbewijs, en om nou met de trein te gaan? :X
Waar is dat tbcl precies???...dichter bij het Noorden? :P
Mwah, het was Rijswijk vorig jaar (dus dat is niet echt in het Noorden). Maar goed, waarom niet gewoon je rijbewijs halen ;) (of iemand vinden die je wilt rijden :P)

Maar goed, fijn te weten dat er plannen zijn voor tbcl 2007, hopelijk is mijn nieuwe mod dan af, dan ben ik zeker weer van de partij :D

Overigens nog een vraagje aan Carpento.
In hoeverre is het toegestaan een monitor naast je casemod te zetten waarop je een slideshow laat zien met fotos van de casemod.
Ik kreeg dit idee namelijk na TBCL omdat mijn kast veel subtiele details heeft die gewoon niet te zien zijn, tenzij je er bovenop zit (bijv USB poorten, cardreader, powerbutton etc). Dit zou ik natuurlijk kunnen doen in een soort van worklog, maar dat is lang niet zo duidelijk als highres pics op een simpel 15" TFT schermpje dat aan de pc hangt waar een slideshow op loopt die de hele dag te zien is.

[ Voor 30% gewijzigd door TERW_DAN op 17-03-2007 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Mooi, net TRC ingeschreven voor het NK :) hopelijk kom ik door de voorrondes heen, dan ben ik ook weer van de partij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GAMER-X
Gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-06 22:15
Volgensmij is het niet toegestaan om een monitor naast je mod te hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

DeKemp schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:45:
Volgensmij is het niet toegestaan om een monitor naast je mod te hebben staan.
Tja, ik heb het net gewoon aan de wedstrijdleiding gevraagd. Als ze zeggen dat het niet mag kan ik dat ook wel begrijpen, maar mocht het wel mogelijk zijn dan wil ik er graag gebruik van maken :P
Anders gaan we het doen met uitgeprintte worklogs (dat zal vast wel mogen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
@ Terw_dan: ik snap je punt, maar het probleem wordt dan dat er 20 monitoren (kunnen) komen te staan, en buiten het feit dat dat heel druk wordt denk ik niet dat daar plek voor is. Vandaar de insteek om alleen monitoren toe te staan als ze 'part of the mod' zijn.

Wat betreft die details: de vakjury ziet dat heus niet over het hoofd, en als het publiek je kast kent van een CIP of CM-topic dan zit dat ook wel goed denk ;)

Mocht je er ff over door willen babbelen, DM maar ff :)

[edit @ hierboven]

Je mag fulltime bij je mod blijven, en uitleg geven enzo, met papier en al ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Carpento op 19-03-2007 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, ik mod liever verder, als ze me nodig hebben ben ik bezig. Ben ik niet bezig ben ik aan het slapen haha.
Nee, als ik er ben ben ik denk ik wel in de buurt, jowwwwwwwww

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkie123
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 22:27

Frenkie123

Lets Mod the World !

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 22:10:
Eh ja, ok dan, ik ga nu nog ff aan de gang ;)

Misschien ga ik het nog wel halen. We zien wel. Thanx voor de aanmoediging iig... :)
Go Go Go !!!!! ik verwacht jou gewoon daar !!!! of ik kom je halen ! :)

My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, nou thanx voor de interesse, maar het gaat echt niet gebeuren ben ik bang... Volgende week einde inschrijving en nog een maandje voor het evenement. Moet veel werken de laatste tijd en nog heel veel te doen aan de mod. Dus ik ga het serieus niet halen, en afraffelen is al helemaal geen optie. Zeker niet voor een eerste groot project.

Haal jij het wel dan met de BFG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ligt het aan mij of is het dit jaar wat aan de rustige kant ivm tBCL kwa aantal deelnemers? Of zou iedereen zich nog vlug inschrijven in de laatste week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep, let maar op er komen er denk ik wel 4 a 5 bij op het laaste moment hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
Vorig jaar hadden we als ik het goed had 21 inschrijvingen. De 20 finalisten zou dus te halen moeten zijn, maar het is een ingecalculeerd risico dat er misschien minder mods zullen komen. (Daardoor wordt de kans om de finale te halen wel veel groter, en dat was ook de bedoeling). Als we straks 15 goede inschrijvingen hebben komen er gewoon 15 finalisten, dat is easy as is.

En inderdaad, er komen op het einde nog wel wat inschrijvingen bij hoor, dat is traditie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat het aantal finalisten naar 20 is gezet, bied dat voor anderen die misschien een minder mooie mod hebben toch een kans om mee toe doen, das natuurlijk goed.
Is het misschien mogelijk om voor sommige mods een eiland te maken zodat het plubliek eromheen kan lopen. Denk dat sommige mods daar wel beter door te bezichtigen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
Farried, dat lijkt me een goed plan. Het zou erg handig zijn als je om die van mij zou kunnen lopen, het window zit namelijk aan de achterkant, maar er zit natuurlijk ook een gemodde voorkant aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
De indeling van de dark tunnel hangt samen met wat de beoogd hoofdsponsor meeneemt aan stands ;) Het idee om er een eiland van de maken is wel erg nice trouwens :)

/me noteert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een eiland is echter wel lastig om dark te maken. Moet je een goed grote overkapping proberen te regelen...

Want dark moet het toch wel zijn vind ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Nee, het moet juist niet dark zijn :P
Hoe meer licht hoe beter :P

Mijn casemod moet gewoon in het licht staan, dan lijkt me een tunnel beter, daar kun je makkelijker 1 bepaald deel van verlichten zonder de andere casmods tot last te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
Terw Dan, We kunnen jou natuurlijk ook gewoon uitsluiten van deelname, en dan één móói donker eiland maken :P .

Maar zonder gein: ik denk toch wel dat veel mensen waarde hechten aan dat je case 360 graden rondom aanshouwbaar is, waaronder ik. Er zullen ook vast wel mogelijkheden zijn om kasten die in het licht vertoond moeten worden even met spotjes te belichten of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MMM, een oplossing:

Je maakt aan de ene kant van de tunnel een strook waar de casemods komen te staan die niet van alle kanten bekeken hoeven te worden, ene kant licht overlopend in donker.

En aan de ander kant van de tunnel een cirkel waar mensen omheen kunnen lopen, ook voor een deel verlicht, of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk zou je om alle kasten apart heen moeten kunnen cirkelen. Dus elke kast op een eigen eiland. In principe zou je ze ook 2x2 kunnen zetten. Dat je eilandjes van 4 kasten maakt, waarbij de kasten met de achterzijdes naar elkaar toe staan gericht. De kasten staan daardoor dus ook schuin op de tafel zegmaar.

Ik zou de verlichting van de kasten van onderaf laten komen. Elke kast dus op een grote melkwitte plexiplaat zetten, en daaronder een groot dimlicht plaatsen. Zo kan een ieder precies instellen in hoeverre ie zijn kast verlicht wilt hebben, en hebben andere kasten geen last van de verlichting die aanwezig is bij een andere kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GAMER-X
Leuk idee van die eilanden, dit zie je ook bij sommige casemods op de Cebit (die staan dan in een soort vitrines). Ik hoop dat jullie het kunnen regelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Goesiman schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:30:
Terw Dan, We kunnen jou natuurlijk ook gewoon uitsluiten van deelname, en dan één móói donker eiland maken :P .
:( :( :(
geen goed idee

Overigens hoeft mijn kast niet echt rondom te zien zijn, de achterkant is beetje niet boeiend (op de ext molexen na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zijn allemaal geweldige ideeën maar het moet wel te realiseren vallen he. We hebben een grote ruimte, maar of we daar grote eilanden kunnen creëren is even de vraag. We willen de wensen van de deelnemers natuurlijk zoveel mogelijk tegemoet komen maar er zijn zo beperkingen.

Desalwelteplus, we maken er ook dit jaar weer een gigantisch feest van :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het eiland hoeft ook niet zo groot te zijn, als je iets dichter bij de kasten kan komen zal dat voor mij niet zo n probleem zijn. Misschien is met verstandig om de finalisten een mail te sturen met wat de graag willen:
Op een eiland, of niet,
Licht donker,
Dan kan je inventariseren wie wat wil en daarop het eiland te maken?

Weten jullie al of je daar mag modden, oid? Ik heb namelijk 1 pc, en het is leuker als ik wat te doen heb hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
@ faried: het probleem is dat er waarschijnlijk al wat CaseJunkies crewvolk aan het modden is, en wij ook maar beperkt plek hebben. Wel komt er vrijwel zeker een relax/klets/niksdoe-zone, waar je met medemodders kunt chillen (dat stuk is gewoon voor iedereen toegankelijk). Ik ga niet beloven dat er meegemod gaat kunnen worden, omdat er waarschijnlijk gewoon simpelweg geen ruimte voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkie123
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 22:27

Frenkie123

Lets Mod the World !

een chill-zone is een heel goed idee. Een paar relax banken of stoelen en een paar tafeltjes ofzo en lekker ouwehoeren met elkaar, ideeen uitwissellen en inspiratie opdoen/delen. Modding is gewoon voor de fun, met gezonde competitie.

My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm heb me ingeschreven, maar wordt toch wel erg krap die datum...
22 april is geen prob, maar aankomende vrijdag wel...

We zien het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
Gewoon proberen, ik kan me finalisten (was in 2005 btw) herinneren die foto's gestuurd hebben van een onvoltooid systeem, en gewoon de finale haalden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou fijn zijn :)
Wil iig wel proberen ;) Lijkt me gezellig :P

Mn topic dit weekend trouwens maar ff naar het NMCM zetten... ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Re-Action
  • Laatst online: 19-06-2024

Re-Action

I like to move it...move it...

@Carpento: Ik zou ook heeeeel graag mee willen doen en ben nu echt elke dag vol bezig. Ik ben echt aan het racen tegen de klok. :P
Mijn vraagje: Mag je na de Selectie datum nog wat aan je case doen?

Ik doe hoe dan ook mee :)
Ik ga mij ook binnenkort inschrijven :)

[ Voor 19% gewijzigd door Re-Action op 23-03-2007 16:37 ]

[CiP] LXfuSion - Dremel hier, Dremel daar =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
Jup, dat mag gewoon, aangezien dat toch niet te controleren is staan we het gewoon aan iedereen toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil graag beginnen met case pimpen nog iemand handige tips voor een beginner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, noem het woord pimpen alsjeblieft niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:19:
Bekijk de worklogs op GOT.
Google als je iets wilt weten, er is heel veel te vinden op internet.
Begin met een oude case :> anders wordt het :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:19:
Volg je creatieve ingevingen, niets is te gek.
En het is geen pimpen, dat doen negers met autos, wij modden pcs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terw_Dan schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:35:
[...]

Volg je creatieve ingevingen, niets is te gek.
En het is geen pimpen, dat doen negers met autos, wij modden pcs :)
Volgens mij doen banke het ook, toevallig komt het er zo op(veronica). Het heet hier de grote beurt :) Met Jorinde, mmmm.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste