Nederlands Kampioenschap Casemodden 2007

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 2.057 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 22:10:
[...]

Volgens mij doen banke het ook, toevallig komt het er zo op(veronica). Het heet hier de grote beurt :) Met Jorinde, mmmm.
Ja, zoiets zag ik ook voorbij komen toen ik net beneden was (heb hier goddank geen TV :P). In elk geval, pimpen doe je niet met je pc, dat klinkt gewoon triest. Waarom hebben we anders het woord casemodden bedacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar komt het woord Casepimpen vandaan dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Domme mensen met die auto's, carmodding is toch een prima woord :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Carpento schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 22:47:
Domme mensen met die auto's, carmodding is toch een prima woord :+
idd ja :P
over carmodding gesproken... moet ik ook maar eens mee verder gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
offtopic:
Nee, jij moet gaan casemodden, voor volgend jaar B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm, case komt van case, dat is kast in het engels :P . Mod komt van modifiacation, ofwel aanpassen B) .

Casemodden
pimpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Het wordt in elk artikel over casemodden pimpen genoemd, omdat dat onderhand zo'n bekend woord is. Het klinkt nergens naar tho :P

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 17:10
Zo heeft de moeder van mijn vriendin ook een mooie uitspraak gedaan. Mijn vriendin vroeg om hun auto om bij de tbcl te komen.

"Waarom heeft ie hem nodig?"
"Voor die casemod wedstrijd."
"Wat moet dat dan weer zijn?"
"Je weet wel, die witte kast die hij gemaakt heeft. Wat Robbert [haar broertje] ook gedaan heeft met zijn kast."
"Ow, ik dacht dat dat gewoon je computer pimpen was..."

:+

Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
Overmorgen (29-03-2007) sluit de inschrijftermijn om 23:59.

Voor diegenen die zich ingeschreven hebben, maar nog geen topic over de mod op CaseJunkies hebben lopen, vergeet niet dit alsnog te doen.
De selectieprocedure verloopt dit jaar niet via ingezonden foto's maar op basis van deze topics. Geen topic is dus automatisch géén selectie voor de finale.

Vooralsnog is er nog ruimte genoeg, mochten we de 20 deelnemers uiteindelijk niet halen (de stand van zaken is op het moment: 17 deelnemers) dan hoeven we wellicht niet eens een voorselectie uit te voeren, nog meer kans dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Goed dat ik dit even lees, bij deze heb ik me ook ingeschreven.

[CiP] Le Régional Built To Last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze ben ik nummer 20 van de inschrijvingen, lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-06 22:15
dat gaat snel een week terug waren het een stuk of 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 19:50:
Bij deze ben ik nummer 20 van de inschrijvingen, lol
Goedzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houwen zo zo kan iedereen rustig zn case afmaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dik feest als iedereen doorgaat... maar wel minder spannend... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Is er eigenlijk al iets bekend van de prijzenpot? Niet dat het me daar alleen maar om gaat, maar blijft toch leuk :)

En is er al iets bekend over of er 1 wedstijd is, of dat het in 2en gesplitst wordt (casemod en caseconstructies?) zoals Ediejo eerder in het topic al vroeg.

[ Voor 40% gewijzigd door TERW_DAN op 27-03-2007 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zover ik te horen heb gekregen via "contacten" is dat de prijzenpot iig groeiende is. :)

Indeling heb ik niets over gehoord.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
Op de site staat aangegeven dat dit in de aanloop tot CJ Live bekend word gemaakt, dat word dus nog even geduld hebben. Wat betreft de opsplitsing, waar hoor ik dan bij, een CC of een CM?
Het is eigenlijk geen van beide, een CCM constructie casemod is misschien de goede benaming.
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even alvast een kleine update naar aanleiding van de vragen alhier. De prijzenpot is dit jaar inderdaad wat later bekend. Dit heeft vooral te maken met het feit dat onze afspraken met de diverse leveranciers tot ná Cebit waren uitgesteld. Vorig jaar hadden we hier geen last van.
Laat me wel zeggen dat dit echter geen negatieve effect op de prijzenpot heeft gehad, ik ben op zeer korte termijn van plan een grote update te publiceren dus houd de oogjes even open ;)

Of de splitsing tussen CaseMod en CaseCon doorgezet wordt kunnen we pas aan het einde van de inschrijfperiode bepalen. Ik houd nog even stil hoe we er momenteel over denken. Het kan nog alle kanten op. Wel zeker is het totaal aantal finalisten, dat blijft op 20 staan. In feite wordt het dan alleen maar spannender, lijkt mij :)

Ik hoop jullie weer even voldoende geinformeerd te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goesiman schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 22:17:
Op de site staat aangegeven dat dit in de aanloop tot CJ Live bekend word gemaakt, dat word dus nog even geduld hebben. Wat betreft de opsplitsing, waar hoor ik dan bij, een CC of een CM?
Het is eigenlijk geen van beide, een CCM constructie casemod is misschien de goede benaming.
:/
Le Régional is wel degelijk een CaseCon, simpel om het feit dat het geen reguliere PC-behuizing gebruikt is om te modificeren (technisch gesproken dan, begin niet over Mac's :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
Ik vind die grens tussen casemod en casecon (een afschuwelijk woord imho) sowieso niet in alle gevallen scherp. Net zo min als waar casemodding ophoudt en kunst met een computer erin begint ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
De laatste dag om in te schrijven is aangebroken, wil je nog mee doen, schroom niet. Vanavond om 23:59 sluit de inschrijfbalie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carpento schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 23:46:
Ik vind die grens tussen casemod en casecon (een afschuwelijk woord imho) sowieso niet in alle gevallen scherp. Net zo min als waar casemodding ophoudt en kunst met een computer erin begint ;)
Idd, bv een pc in een koffer modden... Is dat een casecon?!? :P
Naja eigenlijk hetzelfde als een radio :|

Maar ja ik ben bv qua vorm niet revolutionair. Het is tenslotte wel gewoon een vierkante doos.
Maar wel weer zelf gefabriceerd...

Ben benieuwd of ik het ga halen trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 08:43:
Ben benieuwd of ik het ga halen trouwens...
Als niemand zich meer inschrijft wel :P gezien de teller nu op 20 staat en er ook 20 man doorgaan als het goed is :P

Dus... niemand meer inschrijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GAMER-X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-08-2020
Ik denk dat hij bedoeld dat zijn mod misschien niet optijd klaar is :/ Ik had precies hetzelfde met mijn case en in een maand tijd kun je écht een hoop doen. (ik was er dan wel alle weekenden fulltime mee bezig 8)7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
Probleem is alleen nog wel dat er twee modders ondanks een herinneringsmail 'vergeten' om een topic aan te maken over de mod. Die kunnen dus vooralsnog níet door naar de finale. Het is nog geen 23:59, dus wie weet.

Maar als het mee/tegenzit hebben we dus nog twee plekjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe ff onder hun steentje vandaan kruipen :P

Gaat er uberhaupt een scheiding komen van casemod/casecon trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:01:
Hehe ff onder hun steentje vandaan kruipen :P

Gaat er uberhaupt een scheiding komen van casemod/casecon trouwens?
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 23:37:
Of de splitsing tussen CaseMod en CaseCon doorgezet wordt kunnen we pas aan het einde van de inschrijfperiode bepalen. Ik houd nog even stil hoe we er momenteel over denken. Het kan nog alle kanten op. Wel zeker is het totaal aantal finalisten, dat blijft op 20 staan. In feite wordt het dan alleen maar spannender, lijkt mij :)
Geduld is een schone zaak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
Naar het zich laat aanzien denk ik van niet. Bepaalde prijzen hebben we niet in tweevoud, dus dan wordt het lastig verdelen. Buiten dat, er zijn een aantal kasten die moeilijk in een hokje te plaatsen zijn. Zoals ik al eerder aangaf, wanneer is het een con ? Wanneer is het een mod ? Waar leg je dan het criterium ? Je ziet in veel 'casecons' dat men toch mobo-backplate en achterzijde van een kast gebruikt. Is het daarmee een mod ? Een PC in een magnetron / radio bouwen, waaronder valt dát dan ?

Ik begin steeds meer te denken dat een scheiding voor meer moeilijkheden zorgt dan dat deze oplost. Op dit moment zijn de casemods in de meerderheid, maar ik ben er niet bang voor dat de casecons ondergesneeuwd zullen worden.

Bovendien, het is naar mijn bescheiden mening allemáál casemodding, alleen twee substromingen. Het kampioenschap draagt de naam NK Casemodding, en dan lijkt het me voor niet-insiders verwarrend als we met twee groepen gaan werken.

Daarmee spreek ik overigens een klein beetje voor mijn beurt, aan bovenstaande tekst kunnen dus geen rechten worden ontleend enzo :>

[ Voor 6% gewijzigd door Carpento op 29-03-2007 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08 14:40
Ik zal ook op The-Party zijn. Vraag me alleen af hoeveel invloed de publieksjury heeft en wat dit voorstelt. Kunnen alle bezoekers stemmen?
Geven ze dan alleen een eindcijfer of meerdere cijfers voor bijvoorbeeld techniek, uitstraling ofzo?

Persoonlijk hou ik wel van strakke cases, waar weinig meer herinnert aan de oorspronkelijke case. Maar ik kan me voorstellen dat veel gamers een kermiskast met veel lichtjes mooi vinden en het niet echt boeit hoe een casemod gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
* Godric heeft niet echt een voorkeur. Allebei leuk. :)

Mijn definitie van caseconstructie of casemod is dat bij een caseconstructie iets of van iets een pc kast gemaakt wordt. Dat kan dus zijn een stereo waar je eerder geen pc in vond of een stel planken/platen metaal wat eerder ook geen pc kast was ( :P ). Of je daar een mobo backplate bij gebruikt maakt naar mijn idee niet uit.
Een casemod is volgens mij een bestaande computerkast die aangepast wordt.

Beide zijn leuk, met een zelfgemaakte constructie heb je doorgaans meer mogelijkheden om de boel nog meer aan je wensen aan te passen. De charme van een mod is dat je met een bestaande beperkende constructie zoveel mogelijk je eigen ideeën kwijt moet kunnen. Maar het zijn inderdaad substromingen die beide vallen onder casemodden.

Overigens tel ik 11 constructies en 7 mods, zal wel aan mijn definitie ervan liggen :).

[ Voor 9% gewijzigd door Godric op 29-03-2007 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
Psies, er zit rek in die definities.

Anyway, de jury zal natuurlijk verder kijken dan alleen het uiterlijk. Dat het publiek traditiegetrouw wat meer voor uiterlijk gaat is een feit. Daarom willen we ook tot één oordeel komen, waarbij het oordeel van de jury gecombineerd wordt met het oordeel van het publiek. Bijvoorbeeld een weging van 33% voor het publiek, en 67% voor het oordeel van de jury :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou de jury idd een grotere invloed laten hebben, mits het een professionele jury is natuurlijk.

Had via bronnen iig al gehoord dat er geen gebruik gemaakt zou worden van juryleden die uit het bedrijfsleven komen (zoals coolermaster enzo.) Dit om gezeur om partijdigheid enzovoorts te voorkomen. Dit vind ik zeker wel een goede zet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
Sjah, zelfs na drie edities is het soms zoeken naar handige oplossingen, maar je doet wel steeds meer ervaring op :)

Aan de andere kant, het modwereldje is vrij klein, en dat personen elkaar kennen is ook niet echt te voorkomen.

[ Voor 33% gewijzigd door Carpento op 29-03-2007 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drie edities? :?

2005 en 2006 toch nog maar?

Maargoed, ik heb iig alweer zin in het aankomende NKCM. :*) Al moet ik heel eerlijk zijn dat ik 20 doorgaande deelnemers iets te veel vind gezien de kwaliteit van sommige mods (noem geen namen) welke nu opeens ook zonder enige moeite het NKCM kunnen bereiken. O-)

(mijn deelnemende mod is overigens ook niet top notch, maar boven standaard om zo maar te zeggen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, ik vind bv ook erg belangrijk hoe een case in elkaar zit.
Kan wel mooi uiterlijk zijn, maar r** in elkaar zit zou ik er niet op stemmen bv...
Of de afwerking is bv niks, dat kun je niet van buitenaf zien...
Wel erg belangrijk IMHO :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:17:
drie edities? :?

2005 en 2006 toch nog maar?
Ik tel 2007 al mee :) Die ervaring telt ook :+
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:17:
Maargoed, ik heb iig alweer zin in het aankomende NKCM. :*) Al moet ik heel eerlijk zijn dat ik 20 doorgaande deelnemers iets te veel vind gezien de kwaliteit van sommige mods (noem geen namen) welke nu opeens ook zonder enige moeite het NKCM kunnen bereiken. O-)
Dat is waar, misschien is twintig wel aan de ruimte kant. Anderzijds, nu komt de zifting op de finale heus wel, en is er alleen maar meer te zien in Eindhoven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carpento schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:33:
[...]

Ik tel 2007 al mee :) Die ervaring telt ook :+

[...]

Dat is waar, misschien is twintig wel aan de ruimte kant. Anderzijds, nu komt de zifting op de finale heus wel, en is er alleen maar meer te zien in Eindhoven :)
Da's waar, en hou het maar gewoon op 20. Als het 10 wordt lig ik er ook uit ben ik bang. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Re-Action
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-06-2024

Re-Action

I like to move it...move it...

Het is voor de bezoekers ook leuk om meerdere kasten te zien ;)
Wat de een mooi vindt, vindt de ander niet mooi! dus meer soorten = meer blije gezichten :9
Tuurlijk is er ook afwerking ;) en ik denk dat CJ niet elk jaar zijn regels aan het deelnemersaantal kan aanpassen toch, dat zou gekkenhuis zijn, niet waar?

[CiP] LXfuSion - Dremel hier, Dremel daar =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
Nou, we hebben in 2005 en 2006 steeds 10 deelnemers gehad, dit jaar blijkt 20 toch vrij ruim te zijn. Dikke kans dat de editie van 2008 dus weer iets krapper wordt, maar dat is natuurlijk toekomstmuziek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat casemodden gewoon nog niet groot genoeg is om een dergelijk groot aantal deelnemers te krijgen.

Ik heb iig ook m'n steentje bijgedragen om nog op het laatste moment meer deelnemers te trekken: http://www.bouweenpc.nl/nieuws/370 . (op vraag van Dennis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Carpento schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:06:
Nou, we hebben in 2005 en 2006 steeds 10 deelnemers gehad, dit jaar blijkt 20 toch vrij ruim te zijn. Dikke kans dat de editie van 2008 dus weer iets krapper wordt, maar dat is natuurlijk toekomstmuziek ;)
Als je ziet hoeveel goede mods er in de maak zijn die over een jaar af zullen zijn zal ik het zeker niet teveel beperken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:11:
Denk dat casemodden gewoon nog niet groot genoeg is om een dergelijk groot aantal deelnemers te krijgen.
Niet eens dat het niet groot genoeg is, er zijn zat casemods. Veel mensen zullen zich waarschijnlijk niet inschrijven omdat ze toch denken niet mee te kunnen dingen. Zo heb ik mijn Amplifier niet ingeschreven vorig jaar omdat ik hem voor dat niveau niet goed genoeg vond. Zo zullen er meer mensen zijn. Ook is het meedoen aan een wedstrijd nogal een gedoe, je bent toch een weekend onder de pannen wanneer je de finale haalt. Hier heb ik ook goed over na gedacht voor ik me inschreef.

Overigens vind ik 15 een mooi getal voor een finale, niet te groot, niet te klein. Maar ja, dat is allemaal toekomstmuziek :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godric schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:17:
[...]

Niet eens dat het niet groot genoeg is, er zijn zat casemods. Veel mensen zullen zich waarschijnlijk niet inschrijven omdat ze toch denken niet mee te kunnen dingen. Zo heb ik mijn Amplifier niet ingeschreven vorig jaar omdat ik hem voor dat niveau niet goed genoeg vond. Zo zullen er meer mensen zijn. Ook is het meedoen aan een wedstrijd nogal een gedoe, je bent toch een weekend onder de pannen wanneer je de finale haalt. Hier heb ik ook goed over na gedacht voor ik me inschreef.

Overigens vind ik 15 een mooi getal voor een finale, niet te groot, niet te klein. Maar ja, dat is allemaal toekomstmuziek :).
Dus als er meer modders zijn, zijn er meer mensen die de tijd hebben; kwaliteitsmods maken en het geen moeite vinden om met een wedstrijd mee te doen. Dus heb ik alsnog gelijk. O-)

Maarja, ik moet gewoon altijd m'n gelijk hebben. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GAMER-X
Het laatste uurtje is geslagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Nu 21 inschrijvingen. Ergens wel lullig voor die ene die dan niet door komt. * TERW_DAN pleit dan voor 21 finale plaatsen, zo vervelend om als enige af te vallen, en die ene extra deelnemer kan er dan ook nog wel bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GAMER-X
Er waren toch maar 18 deelnemers omdat 2 geen topic hadden aangemaakt ? is dit inmiddels wel gebeurd ? want anders zitten we op de 19 deelnemers en dan is iedereen dus door. (Bij deze iedereen alvast een beetje gefeliciteerd :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

X-GAMER-X schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:30:
Er waren toch maar 18 deelnemers omdat 2 geen topic hadden aangemaakt ? is dit inmiddels wel gebeurd ? want anders zitten we op de 19 deelnemers en dan is iedereen dus door. (Bij deze iedereen alvast een beetje gefeliciteerd :> )
Ow, dat zou kunnen.
* TERW_DAN telt topics :P
ah, daar zijn er idd maar 19 van. Kleine kans dat iemand in de laatste 25 minuten, nog een compleet topic aanmaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of er uiteindelijk daadwerkelijk ook 19 finalisten op de buhne staan is nog onduidelijk. Eerst zal dit weekend tijdens de selectie gekeken worden naar de haalbaarheid van de mods die nog niet afgemaakt zijn.

Laatste 24 minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berenkoud
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-09 21:20
Nog 6 minuten :P

PS2 Snow White SRSM 20"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:35:
Of er uiteindelijk daadwerkelijk ook 19 finalisten op de buhne staan is nog onduidelijk. Eerst zal dit weekend tijdens de selectie gekeken worden naar de haalbaarheid van de mods die nog niet afgemaakt zijn.

Laatste 24 minuten :)
Die van mij gaat het makkelijk redden om af te zijn ;), net weer even aan het klussen geweest. Ik pak tijdens het leren van de tentamens af en toe een avondje modden. Even lekker ontspannen :Y.

Veel succes met de voorselectie d:)b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berenkoud
En inschrijving gesloten 8)

Mijn modje gaat zeker afkomen voor het NKCM 8)

[ Voor 47% gewijzigd door Berenkoud op 30-03-2007 00:00 ]

PS2 Snow White SRSM 20"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Nu online
Uiteindelijk op de valreep nog 20 geldige inzendingen, alleen de laatst toegevoegde deelnemer had -ondanks mijn forumbericht en mail met uitleg / aanbod tot hulp- kennelijk nogal wat moeite met het posten van zijn mod op het forum, wat een erg mager topic tot gevolg had.

Dat kán vanzelfsprekend gevolgen hebben voor de beslissing van de selectiecommissie, we hebben nu de situatie dat we eigenlijk niet in kunnen schatten hoe deze mod is, en we willen toch een bepaald niveau aanbieden in de eindronde. Daarom kan het dus zijn dat we minder dan 20 deelnemers toelaten tot de finale. Daar was eigenlijk ook altijd al sprake van maar door wat ruis in de communicatie ben ik van een andere insteek uitgegaan. My bad ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
Vanaf vandaag kan ik weer volop aan de gang met mijn mod, en zal deze ook zeker voor het NK afhebben. Dus wees niet getreurd, er zullen heus genoeg kwalitatieve mods aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carpento schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 00:11:
Uiteindelijk op de valreep nog 20 geldige inzendingen, alleen de laatst toegevoegde deelnemer had -ondanks mijn forumbericht en mail met uitleg / aanbod tot hulp- kennelijk nogal wat moeite met het posten van zijn mod op het forum, wat een erg mager topic tot gevolg had.

Dat kán vanzelfsprekend gevolgen hebben voor de beslissing van de selectiecommissie, we hebben nu de situatie dat we eigenlijk niet in kunnen schatten hoe deze mod is, en we willen toch een bepaald niveau aanbieden in de eindronde. Daarom kan het dus zijn dat we minder dan 20 deelnemers toelaten tot de finale. Daar was eigenlijk ook altijd al sprake van maar door wat ruis in de communicatie ben ik van een andere insteek uitgegaan. My bad ;(
Ik snap het niet helemaal? je hebt 20 plaatsen in de finale en je hebt nu 21 inschrijvingen?(tel ik op CJ)
Als je dus die ene persoon niet toelaat tot de eindronde zijn dus meteen de finale plaatsen bekend lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geloof dat ze niet perse alle 20 toelaten.
Volgens mij ivm kwaliteit en dergelijke argumenten van mods.
Het is dus nog net ff wat spannender gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berenkoud
In eerste instatie was er sprake van plaats voor 20 finalisten.
Echter door de weinig inschrijven wordt dit nu ingekort.

PS2 Snow White SRSM 20"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Juize schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:59:
En inschrijving gesloten 8)

Mijn modje gaat zeker afkomen voor het NKCM 8)
Mijne ook wel, ik zal wel moeten hehe :P

Nee, als ik ik zie hoeveel ik op 1 volledige dag kan doen, dan moet dat wel lukken. Alles permanent monteren, hardware binnenkrijgen, waterkoeling testen, kabels wegwerken en voorkant monteren. Klaar :P

[ Voor 30% gewijzigd door _ferry_ op 30-03-2007 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik nog wel ff moet stressen, maar ja, thats me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben allang klaar :)

Da's een heel verschil met vorig jaar. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 18:21:
Ik ben allang klaar :)

Da's een heel verschil met vorig jaar. :D
* TERW_DAN ook.
Maar goed, die was augustus vorig jaar al af, dus wat dat betreft een oudje :P

Maar hoeveel mensen gaan er nu eigenlijk door? wordt er toch nog een voorselectie gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er wordt dacht ik idd een voorselectie gemaakt, als het goed is uitgevoerd door onafhankelijke buitenlandse pro-modders. Hoeveel plekken er vrijkomen is mij nog onbekend.

Maargoed, dit heb ik ook maar "van horen zeggen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Re-Action
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-06-2024

Re-Action

I like to move it...move it...

Even een vraagje aan alle deelnemers van het NKCM :) Ik neem aan dat er ook deelnemers zijn, waaronder ik :9 ,die naar school moeten. Hoe doen jullie dat met vervoer, verblijf en niet te vergeten vrij v. school, enz.. ,omdat het NKCM op vrijdag start!

[CiP] LXfuSion - Dremel hier, Dremel daar =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Re-Action schreef op zondag 01 april 2007 @ 18:01:
Even een vraagje aan alle deelnemers van het NKCM :) Ik neem aan dat er ook deelnemers zijn, waaronder ik :9 ,die naar school moeten. Hoe doen jullie dat met vervoer, verblijf en niet te vergeten vrij v. school, enz.. ,omdat het NKCM op vrijdag start!
School gelukkig niet meer (dan zou ik gewoon niet gaan die middag ;)) maar moet wel gewoon werken. Ik neem dus gewoon de vrijdag middag vrij.

Vrijdag breng ik de kast, blijf dan nog even rondhangen en kijken wat de anderen zoal gemaakt hebben, zaterdag ga ik thuis m'n verjaardag vieren en zondag kom ik weer de hele dag. (mits ik doorga natuurlijk).

Voordeel voor mij is dat Eindhoven hier maar 40 minuten vandaan is, dus het is wel te doen om op en neer te rijden, zonder gelijk 800KM in 1 weekend te doen net als bij tBCL, bijkomend voordeel is natuurlijk een eigen 4wieler, dus ik kan gaan wanneer ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Met TBCL begon het pas wat later waardoor ik gewoon naar school kon. Ik zou idd. gewoon wegblijven :P School heb je bijna elke dag en dit is 1 keer in het jaar. Voor vervoer gewoon je paps lief aankijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Jullie zien mij verschijnen als bezoeker, eindhoven is 15 minuten hier vandaan.. :)

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 13:18

TommyGun

Stik er maar in!

k8skaaay schreef op zondag 01 april 2007 @ 22:26:
Jullie zien mij verschijnen als bezoeker, eindhoven is 15 minuten hier vandaan.. :)
Idem hier, met de fiets kwartiertje :P

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKemp
Hoe ik dat met school doe. Vrijdag heb ik praktijk examen en mag weg waneer ik klaar met mijn werkstuk ben. dus dat moet wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

DeKemp schreef op zondag 01 april 2007 @ 22:34:
Hoe ik dat met school doe. Vrijdag heb ik praktijk examen en mag weg waneer ik klaar met mijn werkstuk ben. dus dat moet wel lukken.
Dat werkstuk heb je dus nu al klaarliggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKemp
Nee hoor, maar dat is de laatste dag van m'n examen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, volgens mij ben ik dan die vrijdag sowieso vrij van school... Alleen moet ik nog steeds goed vervoer zien te regelen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 23:20:
Hmm, volgens mij ben ik dan die vrijdag sowieso vrij van school... Alleen moet ik nog steeds goed vervoer zien te regelen... :(
Vanaf waar moet je komen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GAMER-X
Het komt voor mij gelukkig goed uit want ik ben die vrijdag om 1 uur uit en het NKCM begint pas om 5 uur. Gelukkig is Eindhoven voor mij ook maar ~ 45 min. rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terw_Dan schreef op zondag 01 april 2007 @ 23:21:
[...]

Vanaf waar moet je komen dan?
Da's complex. :P Eerst moet m'n neefje met zijn kast naar mij zien te komen waarna vanaf mijn huis ook nog een hele bende ingeladen moet worden.

Dus dat is dan Mijdrecht -> Alphen aan den Rijn -> Eindhoven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 07:15:
[...]

Da's complex. :P Eerst moet m'n neefje met zijn kast naar mij zien te komen waarna vanaf mijn huis ook nog een hele bende ingeladen moet worden.

Dus dat is dan Mijdrecht -> Alphen aan den Rijn -> Eindhoven. :P
sorry, dat is echt aan de andere kant van NL, anders had je wel mee kunnen rijden, maar Alphen aan de Rijn is hier sowieso al 150KM vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, dank voor je aanbod anyway. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
Terw_Dan schreef op maandag 02 april 2007 @ 08:21:
[...]

sorry, dat is echt aan de andere kant van NL, anders had je wel mee kunnen rijden, maar Alphen aan de Rijn is hier sowieso al 150KM vandaan.
Flauw hoor, met de tBCL wilde je me ook al niet uit Enschede op komen halen! -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enschede is goed vertegenwoordigd merk ik wel, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
Hengelo komt ook nog langs ;) Koradhil komt ook uit hengelo trouwens.

[ Voor 40% gewijzigd door brinkdinges op 02-04-2007 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Hier vanuit r-dam/delft :) Dus ik lig voor blackcrown wel aardig op de route, maar ik weet niet of dat je op weg helpt? _denk_ dat ik met een bestelbus kan, dus ruimte genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_ferry_ schreef op maandag 02 april 2007 @ 13:10:
Hier vanuit r-dam/delft :) Dus ik lig voor blackcrown wel aardig op de route, maar ik weet niet of dat je op weg helpt? _denk_ dat ik met een bestelbus kan, dus ruimte genoeg.
Hmm, da's misschien wel een goede optie. Ik meld je ff aan op msn als je hotmail adres nog in gebruik is natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Godric schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:09:
[...]

Flauw hoor, met de tBCL wilde je me ook al niet uit Enschede op komen halen! -O-
Tja, woon dan ook wat dichterbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Jullie hebben makkelijk praten! Gronigen hier 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
TEAMIKKE schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:26:
Jij hebt makkelijk praten, je doet niet eens mee aan de voorrondes! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal ik dan maar weer de popcorn en ships erbij pakken? hihi.
Nog 5 dagen en we weten wie er door zijn, ik wens idereen succes, hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Godric schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:41:
[...]

Jij hebt makkelijk praten, je doet niet eens mee aan de voorrondes! :P
Das waar maar het is altijd leuk om ff langs te komen of niet dan ;) Alleen is zo niet echt te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
Hengelo OV of Hengelo GLD?
Anders lijkt het erop dat ik zo'n beetje als enigste uit het oosten kom (Doetinchem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Goesiman schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:03:
Anders lijkt het erop dat ik zo'n beetje als enigste uit het oosten kom (Doetinchem).
Cuijk is anders ook vrij oostelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
Nàh telt niet echt. De Achterhoek is het échte oosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkie123
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 22:27

Frenkie123

Lets Mod the World !

LOL, zuid-limburg hier :)

Maar jullie komen toch sowieso wel naar The Party ? Of is het echt alleen maar NKCM en verder niks? :S

My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh Zutphen hier en de helft van m'n tijd in vorden dus je bent echt niet de engiste. Maar goed, ik doe op het moment niet veel aan casemodding, heb wel een aantal leuke ideen in mn hoofd zitten voor mn lian-li maar die ga ik later wel verwezelijken, eerst de fairplay contest es ff afwachten :)

- HyPz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
De grootste van de twee ;)
Frenkie123 schreef op maandag 02 april 2007 @ 21:20:
[...]

LOL, zuid-limburg hier :)

Maar jullie komen toch sowieso wel naar The Party ? Of is het echt alleen maar NKCM en verder niks? :S
Wat zijn daar voor dingen te doen dan? (afgezien van de lanparty ;) ). Ik loop vast wel een keer rond in die twee dagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom eigenlijk enkel voor het NKCM. Ben een casemodder, geen gamer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GAMER-X
Ohh spelletjes spelen is leuk hoor :> En Roller Coaster Tycoon dan >:) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2000 uur gaat dat ook vervelen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ik kom enkel voor het NK. Dat is ook de reden dat ik er zaterdag niet ben en dus ook niet mee doe met de LAN, LANs zijn leuk, maar niet in je eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GAMER-X
Woew, vandaag is de grote dag O+ Straks zullen we weten wie elkaar gaan ontmoeten over 2 weken en worden er al wat prijzen bekend, spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Straks? Deze man ga straks slapen, en daarna werken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha! Nog een Groninger Casemodder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-GAMER-X schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 00:09:
Woew, vandaag is de grote dag O+ Straks zullen we weten wie elkaar gaan ontmoeten over 2 weken en worden er al wat prijzen bekend, spannend!
Helemaal vergeten! Bwa, ik ga ff m'n pa feliciteren met z'n verjaardag. :+

Prijzen zijn extreem geil voor zover ik heb mogen horen. Geen enkele inside bron wilde me helaas vertellen wat het allemaal is. Enige dat ik te horen heb gekregen dat er prijzen tussen zitten ter waarde van 1000+ euro. (en da's dus 1 enkele prijs.)
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste