Godric schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:04:
In casemods is toch juist regel dat er dingen worden verhuld? Ergens maak je een zooi om het op een andere plek netjes te krijgen. Dubbele bodems, extra verdiepingen. Ik zou het juist onrechtvaardig vinden dat je, als je geen window hebt, wel wordt afgestraft op hetgeen wat niet te zien is. En met een window niet. Onder de verdieping van Red Rogue is het echt niet clean hoor, daarboven juist wel, want dat zie je!
Zo had ik het niet bedoeld. Het komt wel overeen maar ik bedoel meer van: Je hebt een lelijke naad waar je twee dingen mee kan doen. Je kan hem dicht plamuren en mooi schuren of je maakt er een plaatje voor waar je verder niks mee doet. Mijn voorkeur zou naar de eerste optie uit gaan. Ander voorbeeld: Je hebt een ruimte waar je kabels nogal rommelig liggen. Deze wil je liever niet laten zien dus maak je je window kleiner. IMO moeten de dingen die je niet ziet ook goed zijn. Natuurlijk is dit bijna niet te doen maar alle modders doen hun best erop. De grens is dan ook moeilijk tot niet te bepalen maar ik hoop dat het een beetje duidelijker is wat ik bedoel.
Wat praktijkvoorbeelden:
-Snakez die zijn kabels voor de LED's sleeved. Zeer netjes IMO terwijl je er toch echt niks meer van ziet.
- Behuizinkje maken voor alle wirwar van elektronica welke op een punt samen komt. Denk aan Waterkoud. Of _Ferry_. Zie je alter niks meer van maar toch wordt het niveau van de mod er beter van.
- Verven achteraf nog een keer beter doen: Kijk naar jezelf. Plamuur ging niet helemaal lekker (dacht ik?) dus je doet die laag opnieuw. Mensen die er niet op letten zien het niet maar toch weer zeer netjes waardoor het niveau stijgt.
Toevallig heb ik het onderste gedeelte van je kast gezien toen je hem aan Waterkoud liet zien op tBCL maar dit zag er toch wel redelijk netjes uit. Voor zover ik weet dan natuurlijk

Maar om alle kabels die lang elkaar lopen even een tie-rip (schrijf je dat zo?) of een krimpkousje oid is gewoon netter dan alles maar bij elkaar in pleuren
Hopelijk snap je me
offtopic:
Naar mijn idee ben ik op dit punt gigantisch afgegaan met TKC dus daarom let ik er zo op