Ik denk dat die bedoeld dat het bbq een leuk idee is.Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:09:
Leuk jongens dat BBQN maar begrijpen we ook wel dat dit organisatorische fiasco gevolgen zal hebben?????????????
Maar we niet moeten vergeten dat NKCM niet zo denderend is verlopen, dit was dacht ik al het 3e jaar(bind me er niet aan vast) en dat dat dus gevolgen heeft voor mogelijke sponsoren in de toekomst. En zonder sponsoren, en zonder een goede organisatie zal het NKCM niet lang bestaan.
En als dan openlijk kretiek wordt gegeven op CM, zullen andere sponsoren ook wel 2 keer moeten nadenken of ze met NKCM in discussie gaan.
Zo ken ik nog een voorbeeld van iemand die CM de shuld gaf van iets! Nooit doen als je een sponsor hebt.
Edit: Net iets later dan
Maargoed misschien moeten we een topic openen omtrent het BBQ en, en dit topic sluiten of het gewoon hebben over nkcm 2007.Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:22:
[...]
jullie praten over BBQN en ik heb het over waar het over hoort te gaan in dit topic, NKC
en bij bewust net doen of je niet weet waarover het gaat zegt eerder iets over jou dan over de duidelijkheid van wat ik schrijf hierboven.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2007 13:28 ]