Nederlands Kampioenschap Casemodden 2007

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 2.059 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:09:
Leuk jongens dat BBQN maar begrijpen we ook wel dat dit organisatorische fiasco gevolgen zal hebben?????????????
Ik denk dat die bedoeld dat het bbq een leuk idee is.
Maar we niet moeten vergeten dat NKCM niet zo denderend is verlopen, dit was dacht ik al het 3e jaar(bind me er niet aan vast) en dat dat dus gevolgen heeft voor mogelijke sponsoren in de toekomst. En zonder sponsoren, en zonder een goede organisatie zal het NKCM niet lang bestaan.
En als dan openlijk kretiek wordt gegeven op CM, zullen andere sponsoren ook wel 2 keer moeten nadenken of ze met NKCM in discussie gaan.

Zo ken ik nog een voorbeeld van iemand die CM de shuld gaf van iets! Nooit doen als je een sponsor hebt.

Edit: Net iets later dan
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:22:
[...]

jullie praten over BBQN en ik heb het over waar het over hoort te gaan in dit topic, NKC
en bij bewust net doen of je niet weet waarover het gaat zegt eerder iets over jou dan over de duidelijkheid van wat ik schrijf hierboven.
Maargoed misschien moeten we een topic openen omtrent het BBQ en, en dit topic sluiten of het gewoon hebben over nkcm 2007.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Oizo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-05-2024
Leuk event was dit. Zeker weten! Kon eens lekker babbelen met mensen waarvan ik alleen nog maar nicknames heb gezien.

Over het NKCM, tja, er valt veel te zeiken, maar dat blijft toch elk jaar wel zo. Jammer dat sommige beloftes helaas niet nagekomen zijn. Erg jammer. Maar CJ had dan ook niet echt de wind mee.

Ik denk dat iedereen nu wel zijn hartje geleegd heeft, en bovendien ook nog op het verkeerde forum. :/ (Waarom bij Philips zeuren als je een Sony hebt).

Kortom: Hou allemaal aub op, het is nou eenmaal niet echt goed verlopen. Achter de schermen is CJ hier ook heel erg mee bezig. Dus, volgend jaar zal het heus wel beter gaan. Hoewel ik denk dat er wel minder mods zullen komen.

Dus laten we dit nu maar proberen te vergeten, eindeloos doorzeuren helpt echt niet. In de tussentijd kon je allang bezig met je volgende casemod. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bravonijn
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-11-2024
de volgende mod is al in progress :)

en laten we dit onderwerp maar sluiten en een bbq organiseren voor de deelnemers en natuurlijk ook de organisatie van het NKCM want die hebben die bbq ook wel verdiend en natuurlijk ook alle niet deelnemers aan de nkcm die zich wel betrokken voelen mogen komen natuurlijk :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bravonijn schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:36:
de volgende mod is al in progress :)

en laten we dit onderwerp maar sluiten en een bbq organiseren voor de deelnemers en natuurlijk ook de organisatie van het NKCM want die hebben die bbq ook wel verdiend en natuurlijk ook alle niet deelnemers aan de nkcm die zich wel betrokken voelen mogen komen natuurlijk :o
slotje en deeltje 2 de BBQ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:22:
[...]

jullie praten over BBQN en ik heb het over waar het over hoort te gaan in dit topic, NKC
en bij bewust net doen of je niet weet waarover het gaat zegt eerder iets over jou dan over de duidelijkheid van wat ik schrijf hierboven.
Waarom haal je het BBQen dan aan? Echt helder ben je nou niet echt in die post, maar goed.

En we kunnen met z'n allen wel bijven zeiken over het verloop van het NK, maar met alleen zeiken wordt niemand vrolijk, dan kunnen we beter leuke dingen aandragen dan terugkijken op iets dat op een aantal punten tegenvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Terw_Dan schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:48:
[...]

Waarom haal je het BBQen dan aan? Echt helder ben je nou niet echt in die post, maar goed.

En we kunnen met z'n allen wel bijven zeiken over het verloop van het NK, maar met alleen zeiken wordt niemand vrolijk, dan kunnen we beter leuke dingen aandragen dan terugkijken op iets dat op een aantal punten tegenvalt.
Precies! En zo'n vaart zal het wel niet lopen. En anders hebben we altijd TBCL nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:38:
[...]

slotje en deeltje 2 de BBQ ;)
Zie SEM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ik zal vanavond trouwens eens kijken wat er nog van mijn foto's is gelukt. Al denk ik niet dat er echt veel leuke pics tussenzitten, die camera was nogal aan het flippen door het licht had ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 17:10
Ik heb beide CM mods al een DM gedaan over toestemming. Wanneer dat in orde is, vind ik dat de uiteindelijke topicstarter floriske.nl moet zijn, aangezien hij met dit wonderschone idee aan kwam zetten en al aangaf (misschien) te willen gaan organiseren ;).

Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bravonijn
Ik heb beide CM mods al een DM gedaan over toestemming
eeehhhhh wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Casemod-forum Moderators ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
en Direct Message :) om de afkortingen compleet te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

SeM : Schop een Modje, om het totaal nog eens compleet te maken.

Floriske mag ook de topicstart maken van mij.

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrillseekah schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 10:27:
offtopic salens open dir is het ik schiet nicole op zo veel mogelijk fotos dirretje of niet?
Retorische vraag >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 09:56:
Lief meisje, waar iedereen z'n piemel in wil steken...

Wat is het toch slecht gesteld met de casemodders. :9 :D
Pardon? Nogal respectloos om zo over Nicolle te spreken, een beetje minder kan wel jongens.

[CiP] Le Régional Built To Last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 20:12

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

* floriske.nl wil even het voortouw nemen omtrent de barbeque

Ik zal één van de mods even toestemming vragen om er een topic over te openen, daarin wil ik dan enkele polls plaatsen omtrent een eventuele barbeque en bijbehorende mogelijkheden.

Waarom ik dit voortouw neem?

Omdat ik de laatste tijd verschillende keren te horen heb gebracht hoe ik er van baal dat het regelmatig rommelt in casemodland. Op deze manier kan ik mooi iets doen om dit gerommel misschien wat terug te brengen en mensen eens een keer de kans te geven elkaar irl te ontmoeten zodat de sfeer weer eens wat persoonlijker word :D

Ik kom hier zeker op terug, hopelijk in een separaat topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berenkoud
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-09 21:20
Goesiman schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:26:
[...]

Pardon? Nogal respectloos om zo over Nicolle te spreken, een beetje minder kan wel jongens.
Toevallig een sponsor :+

PS2 Snow White SRSM 20"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GAMER-X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-08-2020
OT/ Nou leg jij dan maar eens uit hoe je aan haar msn komt Juize :+

Leuk dat de BBQ meteen zo serieus genomen wordt, het wordt amper voorgelegd en het is al zowat georganiseerd :P Dat zijn de echte casemodders hé, die blijven niet bij plannen maar voeren het idee ook uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil je wel helpen floriske. Ik heb al om een topic gevrag in SEM. Mocht het accoord zijn mag jij hem wel openen, was tenslotte jou idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Ediejo schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:24:
Ik ben het met floriske eens neem het voortouw en open een topic over het bbqen. Ik las ze in elkaar beloofd is beloofd. Laten we het nkcm wat betrefd de afronding maar gauw vergeten.

[.....]
en we gaan gezellig naar de BBQ ook de crew van cj.
[.....]
Mijn idee was dan ook om de BBQ te organiseren, maar persoonlijk hoop ik dat zowel CJ als GOT als Ediejo bereid zijn hun medewerking te verlenen, met name door het toestaan van het plaatsen van de topics.

Ik heb inmiddels een ruwe openingspost in SEM geplaatst, nu maar hopen dat ook de mods het een goed idee vinden.

Wat betreft de perikelen omtrent het NK: Vergeven waar nodig, vergeten wat er allemaal gezegd is en wat mij betreft weer lekker met zijn allen aan het modden :D

En ik vind dat we met zijn allen ook eens stil moeten staan bij het feit dat CJ het event toch maar even georganiseerd heeft voordat we straks alleen maar de negatieve punten naar boven halen.

Bij deze dus nog even mijn welgemeende complimenten voor het initiatief van CJ _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door floriske.nl op 25-04-2007 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 41% gewijzigd door Ediejo op 24-04-2007 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
En zo is de echte goede sfeer alweer terug gekeert :) Hoop dat ik kan komen maar we gaan het wel zien :)

* TEAMIKKE heeft er nu al zin in _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Ediejo schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:46:
floriske je kan hem vast openen op need-modding. ;)
edit:
Maak ik er een front page artikel van op need-modding.nl
thx ed!! _/-\o_

ik moet zo weg, maar zal morgen of vanavond laat de post met dezelfde poll links (zodat de uitslagen overal gelijk lopen) ook plaatsen op Need-Modding

[ Voor 5% gewijzigd door floriske.nl op 24-04-2007 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:31
Er is toestemming verschaft aan Godric en floriske.nl om een topic te openen over de CM BBQ in [CM], zo kunnen we hier weer wat meer ontopic gaan, en vanaf vanavond/morgen kan de BBQ besproken worden
==> "CM BBQ meet" , allen daarheen 8)

[ Voor 13% gewijzigd door naftebakje op 24-04-2007 20:59 ]

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

naftebakje schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:11:
[mbr]Er is toestemming verschaft aan Godric en floriske.nl om een topic te openen over de CM BBQ in [CM], zo kunnen we hier weer wat meer ontopic gaan, en vanaf vanavond/morgen kan de BBQ besproken worden[/mbr]
thx naftebakje!

Als aangegeven staat er een openingspost klaar in SEM, wordt deze door jullie verplaatst of moet ik een nieuw topic aanmaken?

ik zal godric en faried 1 dezer dagen even mailen om hen, indien ze dit leuk lijkt, mee te doen in de organisatie aangezien zij degenen zijn die het uiteindelijke initiatief mee opgepakt hebben.

Als er meer serieuze gegadigden zijn dan laat het me maar ff weten via DM o.i.d.

Ik ben/moet er nu van tussen, morgen ga ik me verder verdiepen in het geheel :w

[ Voor 27% gewijzigd door floriske.nl op 24-04-2007 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, ik wacht af! Lijkt me leuk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
floriske.nl schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:45:
ik zal godric en faried 1 dezer dagen even mailen om hen, indien ze dit leuk lijkt, mee te doen in de organisatie aangezien zij degenen zijn die het uiteindelijke initiatief mee opgepakt hebben.
Ik zie hem wel binnen komen ;)

Mooie opzet overigens in SEM, misschien nog even een bannertje maken met de pic van die BBQ pc? Is wel aan jou besteed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKemp
  • Laatst online: 24-06 22:15
Al dat gezeur over het nkcml, ik ben ook niet met alles eens ik zeg niet wat want dat vind ik niet belangijk. Wat ik wel vind is dat sommige mensen die ik niet eens heb gezien op het nkcm (dus alle dagen) allemaal dingen lopen te lullen waar ze weinig van weten. Het was een ronduit geweldig fantasties goed weekend :D:D:D:D en petje af voor de organistatie.

Allen bedankt voor het geweldige weekend _/-\o_ jammer dat het maar 3 dagen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:33
Wie is was dan de jury? Even op een rijtje voor zover ik heb "van horen zeggen:"
Ribbi
Soefkenijn
Carpento (Gerard)
Redox (Harro)
Thadeez (Dennis)
Tribaloverkill (echter niet doorgegaan door miscommunicatie oid.)
Carpento schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:51:
[...]

Redox vervangen door Pureoptical en dan zit je goed.
Kleine correctie die ik zojuist doorkrijg: vanwege de miscommunicatie richting Tribaloverkill heeft Redox de vakjury aangevuld. Het lijstje klopt dus toch, alleen ontbrak Pureoptical nog. Voor de volledigheid:

• Ribbi
• Soefkenijn
• Carpento
• Pureoptical
• Redox
• Thadeez

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 07:16
Ik vindt dit eerlijk gezegd echt een grote zeikboel. Je moet wel bedenken dat het mensen zijn zoals jij en ik, ze organiseren dit gewoon omdat ze casemodden leuk vinden. Dus deze gasten hebben niet de tijd om 200 uur research te doen en ze hebben er bovendien ook niet het geld voor!

Vanuit mijn gezichtspunt hebben ze een goede prestatie neergezet, en hier heb ik respect voor _/-\o_ .

Dus nu even je eigen mening geven en niet met de hele meuk meelopen. En laten we er een gezellig topic van houden. Want ik denk dat de organisatie hier toch wel verdrietig van wordt.

btw. ik heb mooie casemods op internet gezien die op het NKCM aanwezig waren. En ik hoop dat er volgend jaar nog meer mooie casemods zijn!

zozo nu heb ik ook weer mijn zegje gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08 14:40
Goesiman schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:26:
[...]

Ik heb nog met dr gezoend toen ik mn 1e prijs voor de Supreme Commander compo kreeg :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliz
  • Laatst online: 16-09 07:16
idd kwa prijzen ging het niet 100% (zover ik heb gelezen). Ik raad CJ dus ook aan om de prijzen een beetje te verdelen (CCFL's zijn altijd welkom ;)) succes volgend jaar CJ. En ik zeg nu ook niks meer in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berenkoud
Na lang wachten is dan toch eindelijk de volledige en definitieve uitslag bekend !

1 Tomb Raider - Terw_Dan
2 The BFG - Frenkie123
3 Carbon Li - Ediejo
4 LXfuSion - Re-Action
5 Lego Light Tower - {AbC]Gafietsuh
6 Clean Case - Yozzman
7 The Dark Portal - Bravonijn
8 Red Rogue - Godric
9 Black Alchemy - BlackCrown
10 The Unknown - Modaholics
11 Le Regional - Goesiman
12 Stacker 830 (Mission2) - Faried112
13 Stealth - X-GAMER-X
14 Chemical Industrial - _ferry_
15 Visual Illusions - Juize
16 Unbreakable - DeKemp
17 Mystique - Koradhil
18 Meshed - Mr.Oizo

[ Voor 17% gewijzigd door Berenkoud op 26-04-2007 00:48 ]

PS2 Snow White SRSM 20"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:53
Beetje karige TS natuurlijk, maar misschien is het leuk om de nicknames van de makers erbij te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje rare uitslag, maar goed zal wel aan mij liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
Ah, hier zat ik al de hele week op te wachten, was erg benieuwd.
Met achtste kan ik wel tevreden zijn :), geen slechte plek in dit veld dacht ik zo.

Ik ben btw ook erg benieuwd naar de beoordeling van jury en publiek, oftewel, welke case deed het beter bij het publiek en welke bij de jury. Wordt dit ook nog bekend gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berenkoud
Godric schreef op donderdag 26 april 2007 @ 01:02:
Ah, hier zat ik al de hele week op te wachten, was erg benieuwd.
Met achtste kan ik wel tevreden zijn :), geen slechte plek in dit veld dacht ik zo.

Ik ben btw ook erg benieuwd naar de beoordeling van jury en publiek, oftewel, welke case deed het beter bij het publiek en welke bij de jury. Wordt dit ook nog bekend gemaakt?
Dit is bij mij nog niet bekend. Ik heb met moeite deze lijst kunnen bemachtigen, maar ik zal nog even navraag doen.

PS2 Snow White SRSM 20"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
Juize schreef op donderdag 26 april 2007 @ 01:10:
[...]

Dit is bij mij nog niet bekend. Ik heb met moeite deze lijst kunnen bemachtigen, maar ik zal nog even navraag doen.
Waarvoor dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Daar ben ik stiekem ook wel benieuwd naar. Bij tBCL was het namelijk zo dat ik van Ed ook de puntenlijst heb gezien en die lagen echt heel erg dicht bij elkaar in de casecon categorie.
Ik weet dat ik op zowel de publiekspunten als de jurypunten de eerste was, maar geen idee hoe dicht ik nu op de rest zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKemp
  • Laatst online: 24-06 22:15
:( 16e plek, je kunt wel zien de ''saaie'' cases zijn laatst. Zie je wel dat publiek alleen kijken naar het wow effect en niet naar de manier van bouwen afwerking en details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Die discussie is weer zo doelloos, waarom wordt dit niet gewoon in het NKCM topic gepost ipv dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, 9. Toch een grote bende achter me gelaten. Maar waar ik compleet verbaasd over ben is de plaats van _Ferry_. Dat ding ruleerde hard! Wat een idioterie!

Edit: owja, en de plaats van die magnetron. 8)7 (sorry voor de makers O-) )

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VINK_jr
  • Laatst online: 04-01-2023
ik ben er ook weze kijke op het NKCM en ik heb ook zo gezien dat de ene case mooier afgewerkt was en de ander nie (marja daarom zijn we ook casemoder ) die letten daar op 8) maar die gamers letten aleenmaar op het wow efect en nie op de afwerking

ik wil niet zeggen dat de mod van Terw_Dan en de andere slecht afgewerkt zijn of zo
ik wil aleem maar zeggen hoe de ''niet'' casemodders het beoordelen

maar over het algemeen was het naar mijn mening een mooi NKCM de dark tunnel enzo stond precies op de goedde plek en de cases stonden er mooi te showen :)

http://specs.tweak.to/15309 mijn pc bakkie :P AMD3200+2GHz s939 @2422,9MHz 3xhyperx kingston DDR400 512mb asus a8m vm-csm s939 asus n6600 extreme 265mb PCIe16x @16x lian li G70 bigtower 1xcooremaster extr 380w 1x 300w goedkoopgevalleutje 280gb tot sata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een F*** plek 6e :P

BTW Yozzman = Ramius23 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:16:
Wat een F*** plek 6e :P

BTW Yozzman = Ramius23 ;)
Feli kerel! Goed gedaan. Hoewel het weer compleet in strijd is met de theorie (hoe meer wow-hoe hoger, vind dit niet echt een wow-kast maar wel een hele goede) is het IMO verdiend. Echter zou ik wel Ferry wat hoger hadden willen zien. Top 5 oid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehehe thx :)

Nou mijn case was wel wat groter en ietwat witter dan diegene die dr naast stonden.
Dus in zekere zin viel ie wel op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow kasten zijn voor mij strak, géén kermis........ Case van Ediejo vind ik echt een hoog WOW gehalte. Mooi afgewerkt, zon ding kan je gewoon als media center gebruiken! Kunst hoor.....

zo ook veel andere cases uiteraard, maar Ed neem ik nu ff als voorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berenkoud
Wat overigens wel leuk is is dat de nr. 15 t/m 18 alleen tevens in de CJ crew zitten :+

PS2 Snow White SRSM 20"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

VINK_jr schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:09:
ik ben er ook weze kijke op het NKCM en ik heb ook zo gezien dat de ene case mooier afgewerkt was en de ander nie (marja daarom zijn we ook casemoder ) die letten daar op 8) maar die gamers letten aleenmaar op het wow efect en nie op de afwerking

ik wil niet zeggen dat de mod van Terw_Dan en de andere slecht afgewerkt zijn of zo
ik wil aleem maar zeggen hoe de ''niet'' casemodders het beoordelen

maar over het algemeen was het naar mijn mening een mooi NKCM de dark tunnel enzo stond precies op de goedde plek en de cases stonden er mooi te showen :)
Het gaat er natuurlijk ook om in hoeverre de stemmen van het publiek als de jury meetellen. Als de jury iets mooi/leuk vind, maar de jury vindt het niets, dan scheelt dat snel al een paar plaatsen op de ranglijst.
Daarnaast is het natuurlijk ook zo dat als iemand veel vriendjes in het publiek heeft zitten, de scores nogal omhooggetrokken kunnen worden (ik zeg niet dat het gebeurd is, maar is ook een mogelijke verklaring voor de verdeling).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terw_Dan schreef op donderdag 26 april 2007 @ 18:12:
[...]

Daarnaast is het natuurlijk ook zo dat als iemand veel vriendjes in het publiek heeft zitten, de scores nogal omhooggetrokken kunnen worden (ik zeg niet dat het gebeurd is, maar is ook een mogelijke verklaring voor de verdeling).
Zou een hoop verklaren :+

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
[...]

Het gaat er natuurlijk ook om in hoeverre de stemmen van het publiek als de jury meetellen. Als de jury iets mooi/leuk vind, maar de jury vindt het niets, dan scheelt dat snel al een paar plaatsen op de ranglijst.
Een heel valide punt wat je noemt. Wat dat betreft zijn we ook na 3 edities nog een beetje zoekende naar de juiste balans. In 2005 stond de publieksprijs helemaal los, en werd de uitslag in feite 100% bepaald door de jury, in 2006 had het publiek het geheel voor het zeggen, dit keer hebben we een afweging gemaakt tussen beide.

Ik denk dat 2005 en 2007 de betere uitslagen hadden, en dat de stem van het publiek beperkt moet worden gehouden. Dat klinkt een beetje stom, zo bedoel ik het dan weer niet, maar het publiek oordeelt heel anders dan een jury. Ik weet van dit jaar dat The Unknown (de magnetronmod) best wat publieksstemmen binnen heeft gehaald, terwijl de jury daar niet echt laaiend enthousiast over was. Dat verklaart toch wel dat deze wat hoger eindigt dan ik op het eerste gezicht gedacht zou hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carpento schreef op donderdag 26 april 2007 @ 18:33:
[...]

Een heel valide punt wat je noemt. Wat dat betreft zijn we ook na 3 edities nog een beetje zoekende naar de juiste balans. In 2005 stond de publieksprijs helemaal los, en werd de uitslag in feite 100% bepaald door de jury, in 2006 had het publiek het geheel voor het zeggen, dit keer hebben we een afweging gemaakt tussen beide.

Ik denk dat 2005 en 2007 de betere uitslagen hadden, en dat de stem van het publiek beperkt moet worden gehouden. Dat klinkt een beetje stom, zo bedoel ik het dan weer niet, maar het publiek oordeelt heel anders dan een jury. Ik weet van dit jaar dat The Unknown (de magnetronmod) best wat publieksstemmen binnen heeft gehaald, terwijl de jury daar niet echt laaiend enthousiast over was. Dat verklaart toch wel dat deze wat hoger eindigt dan ik op het eerste gezicht gedacht zou hebben :)
Worden de totale scores (aantal publieksstemmen en totaal punten jury) overigens nog bekend gemaakt? Ben ik eerlijk gezegd wel heel benieuwd naar namelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Carpento schreef op donderdag 26 april 2007 @ 18:33:
Ik denk eerlijk gezegd ook dat het heel moeilijk is om te bepalen wie er nu het beste kan oordelen. Het ligt er maar totaal aan hoe je een casemod bekijkt. Wil je de beste WOWfactor dan zou je met een kast zoals TRC of the BFG hoge ogen kunnen gooien bij het publiek, terwijl als ze minder afgewerkt zijn, je laag scoort bij de jury.
Ga je juist voor de uberstrakke afwerking dan scoren kasten zoals Carbon Li en Red Rogue gewoon erg hoog, maar dat is weer niet waar (alle) publiek naar kijkt.

Ik denk zelf dat het dan ook belangrijk is het publiek te laten stemmen, maar ook een jury erop los te laten. Dan heb je niet alleen kasten die voor de WOWfactor gemaakt zijn die winnen, maar ook kasten die goed doordacht zijn en strak afgewerkt zijn die hoog kunnen scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:00:
Hmm, 9. Toch een grote bende achter me gelaten. Maar waar ik compleet verbaasd over ben is de plaats van _Ferry_. Dat ding ruleerde hard! Wat een idioterie!

Edit: owja, en de plaats van die magnetron. 8)7 (sorry voor de makers O-) )
Hehe, nouja de lampjes ruleren :P Het was alleen te donker om echt wat van de binnenkant te kunnen zien (dat mesh laat al zo weinig licht door). Had achteraf misschien beter zijpaneel er af kunnen schroeven. Verder wel grappig hoe de lijst is, paar uitschieters (+of-) maar verder wel enigzins logisch kijkend naar het publiek/jury

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:15
Kunnen er foto's van de casemods in de TS worden toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 27% gewijzigd door Ediejo op 26-04-2007 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd ed, is wel beter.
Maar dan moet men ook voor de prijzen zorgen ;)

Heheh de wow-factor is een begrip 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkie123
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 22:27

Frenkie123

Lets Mod the World !

Ediejo schreef op donderdag 26 april 2007 @ 19:33:
@Terw_Daw, ik denk dat ik de oplossing weet. Kijk naar www.dcmm.de

Het opdelen in 3 delen.
• Casemods.
• Caseconstructie.
• Publieksprijs. (Wow factor)

Ik ga me uiterste best doen om dit plus kilometer vergoeding voor de tBCL te realiseren.
Lijkt me de beste oplossing.

oh en km vergoeding ?* GRAAG! ( zuid-limbabwe weetjewel )

* vooropgesteld dat ik Uberhaupt door de voorrondes ga komen natuurlijk......

PS

en een bekertjes voor de winnaars ! ik mistte die echt bij de NKCM...:S
Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/11/BFG/images/fullsize/Casemod_beker.jpg
Deze DCMM winnaar heeft een heeeeeele mooie.....

[ Voor 17% gewijzigd door Frenkie123 op 26-04-2007 19:51 ]

My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Ediejo schreef op donderdag 26 april 2007 @ 19:33:

Ik ga me uiterste best doen om dit plus kilometer vergoeding voor de tBCL te realiseren.
Echt props als je dat kunt realiseren, dan is het voor mij (en anderen?) nog eens de moeite waard om eraan mee te doen. Niet dat ik het alleen voor de prijzen doe, maar van zo'n fiasco bij het NKCM wordt je ook redelijk ontmoedigd.

[CiP] Le Régional Built To Last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Frenkie123 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 19:46:
PS

en een bekertjes voor de winnaars ! ik mistte die echt bij de NKCM...:S
[afbeelding]
Deze DCMM winnaar heeft een heeeeeele mooie.....
Die zijn vrij huge.
Ik moet zeggen dat de troffee voor de nr1 erg leuk is, maar een leuk aandenken voor de anderen (al is het maar een kleine beker, of zo'n plexiding als de retro troffee), dat zijn toch de dingen die het leukste zijn om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:31
Het topic "Volledige uitslag NKCM07" is hierin gemerged.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de jury iets mooi/leuk vind, maar de jury vindt het niets,
Dan moet die jury in therapie lijkt me... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 22:54:
[...]
Dan moet die jury in therapie lijkt me... ;)
Of ik moet leren typen :+ ik bedoelde uiteraard, als het publiek iets moois vind, maar de jury vind het niets (of vice versa :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terw_Dan schreef op donderdag 26 april 2007 @ 18:56:
[...]

Ik denk eerlijk gezegd ook dat het heel moeilijk is om te bepalen wie er nu het beste kan oordelen. Het ligt er maar totaal aan hoe je een casemod bekijkt. Wil je de beste WOWfactor dan zou je met een kast zoals TRC of the BFG hoge ogen kunnen gooien bij het publiek, terwijl als ze minder afgewerkt zijn, je laag scoort bij de jury.
Ga je juist voor de uberstrakke afwerking dan scoren kasten zoals Carbon Li en Red Rogue gewoon erg hoog, maar dat is weer niet waar (alle) publiek naar kijkt.

Ik denk zelf dat het dan ook belangrijk is het publiek te laten stemmen, maar ook een jury erop los te laten. Dan heb je niet alleen kasten die voor de WOWfactor gemaakt zijn die winnen, maar ook kasten die goed doordacht zijn en strak afgewerkt zijn die hoog kunnen scoren.
.
>>>Ga je juist voor de uberstrakke afwerking dan scoren kasten zoals Carbon Li en Red Rogue gewoon erg hoog, maar dat is weer niet waar (alle) publiek naar kijkt.
>>>
.

ben ik niet helemaal met jou eens, in die vorm zou ik wel jouw mod kunnen vergelijken met een Carbon-Li. Jouw mod is ook afgewerkt op een zeer hoog niveau dus die vergelijking kan je dan wel maken. Je kijkt dan naar wat er is gemaakt en op welk niveau dat is gedaan.

Mijn probleem komt dan dus weer naar boven want dan beoordeel je dus niet de mod maar de kunsten zoniet gave/werk erevaring van een modder en niet de mod zelf qwa uitvoering en funtionaliteit enzv.

Ik had het al eerder gezegt, jouw mod is super mooi en was in mijn manier van 2 of 3 groepen ook zeker in zijn groep op de 1e plaats gekomen. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2007 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 14:34:
[...]

Mijn probleem komt dan dus weer naar boven want dan beoordeel je dus niet de mod maar de kunsten zoniet gave/werk erevaring van een modder en niet de mod zelf qwa uitvoering en funtionaliteit enzv.
Doet me sterk denken aan de met CNC gemaakte DARK BLADE case van G69T. Hij gebruikte zijn CNC vaardigheid om een casemod te maken. Stukken ervan zijn echt heel mooi, maar naar mate hij verder kwam, vond ik de case minder en minder. Zijn skillz achter de CNC machinene zijn toppie, maar ik denk dat dat niet alles is om ook daadwerkelijk een mooie case te maken. Maar waarschijnlijk vinden een hoop mensen die case WEL mooi en spreek ik louter en alleen mijn eigen persoonlijke mening uit hier.

Afbeeldingslocatie: http://www.g69t.it/public/Scimitar/G69T_DBSP109_L.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Jep daar hebben we het nog over gehad Frenkie. Toen ik zijn worklog volgde was ik erg onder de indruk van wat ie aan het maken was en de meeste losse onderdelen zijn nog steeds heel erg mooi, maar als geheel vind ik het niet echt geslaagd. Over de top en veel dingen gemaakt omdat het mogelijk is met zijn kennis van de CNC gereedschappen en niet omdat de kast er mooier van wordt. Zijn reservoirs zijn onovertroffen, maar het totaalplaatje vind ik niet super.

Een goede jury kijkt naar beide aspecten, eindresultaat of wat hier de WOW faktor genoemd wordt en de skills die je nodig hebt om het te bouwen, waar een publieks jury toch voornamelijk op basis van de wow faktor tot een beoordeling komt. Op deze manier doe je waarschijnlijk iets tekort aan subtiele details en de moeilijkheidsgraad van het bouwen van sommige modders. Het blijft toch een beetje balanceren met een jury. Je zult altijd mensen houden die het er niet mee eens zijn. Maar denk wel dat je serieus moet nadenken of het mogelijk is een goede balans te vinden bij de jurering tussen alle mogelijke aspecten van het modden en of dat misschien op een andere manier moet dan nu of de afgelopen jaren is gedaan. Indelen in verschillende groepen, jury oordeel zwaarder laten wegen, het zijn allemaal opties. Misschien is het ook wel makkelijk als er een soort van lijst komt met punten waarop een mod beoordeeld wordt. Ieder punt kun je dan 1,2 of 3 punten geven en daar neem je dan een gemiddelde van. Ik denk dan aan punten als WOW-faktor, afwerking, moeilijkheidsgraad en zo kan ik nog wel een heleboel dingen noemen. Zorg dat alle aspecten meegewogen worden.

[ Voor 56% gewijzigd door waterkoud op 27-04-2007 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

waterkoud schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 23:05:
Zorg dat alle aspecten meegewogen worden.
Ik heb niet de hele lijst gezien, maar zag wel dat de crew druk in de weer was met een lange lijst van verschillende punten om de cases te beoordelen, ik denk dus wel dat dat goed zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terw_Dan schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 23:36:
[...]

Ik heb niet de hele lijst gezien, maar zag wel dat de crew druk in de weer was met een lange lijst van verschillende punten om de cases te beoordelen, ik denk dus wel dat dat goed zat :)
Hehehe grappig dat jij dit zegt :+
Je hebt gewonnen, zou ik ook niet over klagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 08:04:
[...]

Hehehe grappig dat jij dit zegt :+
Je hebt gewonnen, zou ik ook niet over klagen :P
Zoals ik ook al eerder zei, natuurljik is het zo dat ik makkelijk praten heb omdat ik eerste ben geworden, maar dat neemt niet weg dat als ik niet gewonnen had ik er nog hetzelfde over gedacht had. Je hoort mij niet klagen, maar dat is echt niet alleen omdat ik gewonnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Leuk dat je me in de jury wil hebben, maar ik was eigenlijk van plan om ook weer gezellig mee te gaan doen aan 't tBCL, dus voor dit jaar zou ik het af moeten laten weten, maar goed, wie weeet verandert dat nog wel in de toekomst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Terw_Dan ik wil wel even zeggen dat ik totaal geen moeite heb met de uitslag en dat ik het ook leuk vind dat je gewonnen hebt. Ik bekijk het alleen vanuit het oogpunt van de organisatie. Als organisatie moet het je niet uitmaken wie wint, maar wat wel belangrijk is dat je een systeem bedenkt waardoor er weinig tot geen kritiek kan komen op de uitslag. Iedereen zal zijn eigen favoriet hebben, maar je kunt wel een systeem van jureren bedenken waarmee iedereen kan leven en waarvan ook (bijna) iedereen de uitslag accepteert. Is trouwens ook leuker voor de winnaar lijkt me, want zeg nou zelf je zit toch niet te wachte op een hoop gezeik dat mensen het er niet mee eens zijn. Maar het blijft moeilijk, je ziet het ook zo vaak in sporten waar een winnaar gekozen wordt door een jury.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

Franklin, doe je niet zelf mee? Is je case dan nog niet af, of een andere reden ? Je weet zelf dat jouw case weer Über wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof inderdaad dat het het beste is als je de prijzen verdeeld over 3 categorieen.

Even een slecht maar toepasselijk voorbeeld,

Ik heb zelf 2 jaar geleden "The Tube" gebouwd (klik) Hij was gebouwd in 7 dagen en had een afwerking om van te huilen. Toch weet ik zeker dat zon bulderend blauw met zilver geval hoge ogen had gegooid bij het publiek. Als zo'n ding mee zou doen moet daar in mijn opinie absoluut een andere categorie voor zijn, omdat het tegenover andere modders gewoonweg niet eerlijk is als ik puur op visie (visie in de zin van een ding met een wow factor verzinnen ^^) en een paar honderd dollars van meer talentvolle modders win, die er meer tijd, en liefde en geld in hebben zitten. Dat zou voor de meeste mensen die mee doen onacceptabel zijn, en het laatste wat je wil is modders wegjagen van dit soort bijeenkomsten.

offtopic:
maakt de hardware uit bij scores van de jury? ik zit op het moment in wat geldnood en daardoor heb ik eigenlijk al tijden niet meer gemod.. maar als ik gewoon mee kan doen met bij wijze van spreken een pentium ||| oid dan word het natuurlijk wel weer spannend..

Overigens ga ik binnenkort zoiezo weer aan de slag denk ik dus je hoort wellicht nog meer van me

Zijn er trouwens nog lieve mensen die nog 4000 euro over hebben zodat ik mijn droomcase kan bouwen? :P grapje uiteraard, ik heb 5000 nodig. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 02:05:
offtopic:
maakt de hardware uit bij scores van de jury? ik zit op het moment in wat geldnood en daardoor heb ik eigenlijk al tijden niet meer gemod.. maar als ik gewoon mee kan doen met bij wijze van spreken een pentium ||| oid dan word het natuurlijk wel weer spannend..
Het lijkt mij niet dat de jury daar op let natuurlijk. Anders koopt degene met de grootste portomonnee de dikste bak en krijgt zo een flinke beoordeling.
Daarbij, hardware kopen kan iedereen, dat is niet echt boeiend ofzo.

alsi k persoonlijk casemods zou moeten jureren zou ik er eerder respect voor hebben als iemand nog een slot1 in z'n bak hangt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 13:38

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Terw_Dan schreef op zondag 29 april 2007 @ 02:13:
alsi k persoonlijk casemods zou moeten jureren zou ik er eerder respect voor hebben als iemand nog een slot1 in z'n bak hangt :P
Hardware moet je puur op z'n looks beoordelen denk ik.. Zoals in de knuffelkubus heeft het roze mobo toegevoegde waarde. (al was er natuurlijk niet eens een knuffelkubus geweest zonder roze mobo :P) Zelf heb ik bij het kopen van hardware ook erg opgelet hoe het er uit ziet, zowel mijn moederbord (DFI) als videokaarten (XFX) zijn zwart, in mijn ogen zijn dat de details die een mod afmaken. Maar of het nou een S370 mobo met i815-chipset is of een S775 mobo met i965-chipset, maakt voor de mod verder niet uit.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 02:05:
Toch weet ik zeker dat zon bulderend blauw met zilver geval hoge ogen had gegooid bij het publiek.
Ik denk idd dat je gelijk hebt wat betreft het publiek. Bestaat de mod nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Demoniac schreef op zondag 29 april 2007 @ 14:21:
[...]
Hardware moet je puur op z'n looks beoordelen denk ik.. Zoals in de knuffelkubus heeft het roze mobo toegevoegde waarde. (al was er natuurlijk niet eens een knuffelkubus geweest zonder roze mobo :P) Zelf heb ik bij het kopen van hardware ook erg opgelet hoe het er uit ziet, zowel mijn moederbord (DFI) als videokaarten (XFX) zijn zwart, in mijn ogen zijn dat de details die een mod afmaken. Maar of het nou een S370 mobo met i815-chipset is of een S775 mobo met i965-chipset, maakt voor de mod verder niet uit.
Voor het publiek anders wel.

Een 8800GTX in SLi ziet er leuker uit dan een Voodoo Dragon in SLi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frenkie123 schreef op zondag 29 april 2007 @ 17:03:
[...]

Ik denk idd dat je gelijk hebt wat betreft het publiek. Bestaat de mod nog?
Nope.. ben van continent verwisseld (woon weer in NL) en dan kan je helaas niet alles mee nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ediejo schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 09:47:

Voor deze catogerie zoek ik dus nog 3 jury leden met stand van kennis. Terw_Dwan zou prima in het rijtje passen. _ferry_ ook vanwege zijn Chemical Overdose zo kan ik er nog wel meer bedenken. Frenkie onder andere. Maar die doet mee dus die valt af.

Mocht er zich iemand geroepen voelen om deel te nemen aan de jury laat het even weten. Of je nu crew van GoT of Cj bent dat maakt niks uit graag zelfs.
Count me in! Lijkt me leuk :) Was niet van plan om mee te doen, dus in de jury kan prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Frenkie123 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 11:47:
Franklin, doe je niet zelf mee? Is je case dan nog niet af, of een andere reden ? Je weet zelf dat jouw case weer Über wordt :)
Je doelt op het tBCL toch? Nee, ik zit in de jury, dus zeker geen deelnemer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bf2216aacfdcd57be2e49e146fe90e0a/full.jpg
Om waterkoud gelijk maar even te laten zien wat er met zijn mobo gebeurd is :P Hij hangt nu vrolijk tussen z'n andere dode soortgenootjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 23:22
welk is het?:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:02
Die Asus met die heat pipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Ediejo schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 09:47:

[.....]

Mocht er zich iemand geroepen voelen om deel te nemen aan de jury laat het even weten. Of je nu crew van GoT of Cj bent dat maakt niks uit graag zelfs.
Als ik welkom ben dan mag je me aan je lijstje toevoegen Ed! Ik ga het toch niet redden om nog mee te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:09

Darkasantion

Just keep swimming!

Even over het jureren van een mod, wordt hierbij ook rekening gehouden met de ervaring van de modder zelf? Kan me wel voorstellen dat iemand die net begint minder "extreem" gaat modden dan iemand met ervaring, terwijl ze allebei toch de limiet op hebben gezocht, of redeneer ik nu fout?

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou een beetje krom zijn naar mijn idee. Iemand moet nou eenmaal de beste zijn, en als dat iemand is met veel ervaring is dat natuurlijk geheel terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Idd. En er zijn zat nieuwe modders met weinig ervaring in CM'en maar wel zat met andere gereedschappen/materialen. Automatisch (bijna dan) kunnen ze ook goed CM'en (met een beetje fantasie zodat je ook nog wat orgineels krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Rekening houden met ervaring lijkt me ook onzinnig. Sommige mensen hebben veel gereedschap en anderen weinig, maar dat zegt niks over wat ze kunnen en hoe erg ze hun best doen. Waterkoud had voor AlumaxX ook zo ongeveer alleen een figuurzaag, boormachine en vijl ;) Het kost gewoon tijd en moeite om wat moois te maken.

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd. We hebben bijvoorbeeld DEZE man in questie. Eerste mod, 4e plek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Re-Action
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-06-2024

Re-Action

I like to move it...move it...

;)

[CiP] LXfuSion - Dremel hier, Dremel daar =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bravonijn
Ediejo schreef op maandag 30 april 2007 @ 22:14:
[...]

[...]

Dat is prima jongens. Bedankt al vast.
ik denk dat ik voor de tbcl ook pas ..(weet niet zeker) ..ben momenteel wel begonnen met een nieuwe maar ben een beetje Mo(e)deloos geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 11% gewijzigd door Ediejo op 11-06-2007 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
Nog een puntje ter overdenking dan: hoe beoordeel je een mod waarvan het binnenste niet zichtbaar en niet relevant is ? :) Dat was de achterliggende gedachte om in sommige gevallen een andere deler te nemen.

Ach, we zijn het iig eens dat het lastig beoordelen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 12% gewijzigd door Ediejo op 11-06-2007 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
Nee hoor, ik spreek mezelf niet tegen. Er was door de voorselectie allang sprake van dat er geen modelboten zouden zijn, en bepaalde dingen zijn altijd relevant en moesten dus altijd beoordeeld worden.

Ik blijf er bij dat de beoordeling prima verlopen is, en daar heb ik verder ook geen wanklank over gehoord eigenlijk. Dat het beter kan, ongetwijfeld, volgend jaar weer een kans toch :P

[edit]
En voor 2007 vind ik het wel mooi geweest, punt heb ik wel gemaakt, ga er nu over ophouden O-)

[ Voor 12% gewijzigd door Carpento op 12-06-2007 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

" Nog een puntje ter overdenking dan: hoe beoordeel je een mod waarvan het binnenste niet zichtbaar en niet relevant is ? "

Dus eigenlijk kan je iets moois in elkaar zetten, je hardware er los in leggen en je hebt een casemod ? :/

Sorry, zolang het PC's betreft hoort de hardware er nájuist wel bij !

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste